اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
درود بر استاد عباس منش عزیز ودوستان دوره 12 قدم استاد یعنی تو این مدتی که با شما اشنا شدم این یکی از بهترین فایلهای بود که گوش کردم الهی شکر استاد یعنی اون مثال که زدید برای کوه نوردی عالی بودی من دقیقا همین اتفاق برای من افتاد روی برف لیز خود با یکشیب بسیار تند یعنی اگر خود نمیگرفتم می رفتم ته در ه من خدا سر شاهده هرکاری کردم که فقط فقط بتونم وایسم انگشتام نابود شد الهی شکر ولی خیلی خوب خوب منظره زیبا طبیعت بسیار بسیار زیبای خداوند الهی شکر خیلی خوب بود و در مورد تجسم اون موقهع نمیدونستم قوانین رو چون بچه بود م عاشق سگا و میکرو بودم از لحاظ مادی وضع خوبی نداشتیم و همیشه تجسم میکردم بازیهای سگا رو یا میرفتم می دیدم تا بلخره برام سگا خریدن الهی شکر یادش که 24 ساعت به فکر ش بودم یادش بخیر خیلی دوران خوبی بود دقیقا در یک مشکلی خیل ی بدی که دارم در مورد تجسم همیشه اتفاقات بد رو درست میکنم خیلی بد یه طوری درست میکنم و نممیخوام بنویسم در مورد ش چون الانم که دارم مینویسم تند تجسم میکنم و یه تجسم خیلی خوب که کمکم کرد این بود در مورد این بیماری همه گیر بود که شکر خدا خیلی خوب تند خوب شدم بخاطر اینکه هرو قت غذا یا قرص های ویتامینه یا چرک خشک کن قوی که دکتر میداد خوردم و وقتی که میخوردم حسی میکردم عالی هستن این غذا ها الان من که اینو بخورم دیگه تند خوب میشم و از این صحبت ها الهی شکر :)))))))))) ممنون از استاد عالی و گران قددر عزیز
یک مثال واضح که برای من در سن 18 19 سالگی اتفاق افتاد و من هنوز الان که 43 دارم از احساس خوش اون لحظه لذت میبرم رو تعریف میکنم
من کنکور دادم و اسامی اعلام شد اسم من در اسامی نبود یعنی قبول نشده بودم
اما ناخداگاه ناراحت نشدم و همون لحظه تصمیم گرفتم سال بعد دوباره کنکور شرکت کنم
سال بعد رو در ذهن خودم چنان تصور کردم و خوشحال شدم از قبولی انگار که همین امسال قبول شدم حدود 20 دقیقه شاید این رویا طول کشید وقتی به خودم اومدم دم در خونه بودم و باید متاسفانه این خبر رو میدادم که قبول نشدم
اما با این که سالها گذشته هنوز شیرینی اون لحظه رو حس میکنم و واقعا میخندم که چه جوری فکر کردی انقد طبیعی
دقیقا سال بعد کنکور قبول شدم اما واقعا ذوقی نداشتم براش چون یکبار تو رویا ذوق مرگ شده بودم
خدایا من تسلیم توام و هرچه هست همه خیر هست(الخیر فی ماوقع)
امروز مثل همیشه مورد هدایت خداوند قرار گرفتم
دوره 12 قدم در قدم دوم در جلسه های دوم و سوم استاد در مورد تجسم صحبت میکنن و قدرتی که این کار داره و چقدر تاکید دارن که این کار رو آگاهانه انجام بدیم
و خودشون در این جلسه میگن که از موسیقی های برای تجسم استفاده میکردن همون زمانی که در بندر بودن و تا الان هم که در آمریکا هستند همان موزیک ها در هدفونشون هست
از اونجایی که من دوره 12 قدم رو از وابستگان درجه یک خانواده بهم داده شده به ایشون گفتم که استاد از موزیک هایی صحبت میکنن که به صورت زیپ در قدم دوم هست اما من چیزی پیدا نکردم
و ایشون هم گفتن که من هم پیدا نکردم
و گفتم احتمالا یه مشکل سیستمی هست و
هروقت خودم خواستم شکرگزاری بنویسم در گوگل سرچ میکردم موسیقی بی کلام
اما امروز سرچ کردم آهنگ برای تجسم
که دیدم اولین سایت سایت گروه تحقیقاتی عباسمنش بود
و باز کردم و دیدم همان موزیک ها که استاد گفتن اینجا برای همگان قرارشون داده
ناگفته نماند که من این صفحه رو بارها
قبلا دیده بودم در سایت اما چون در فرکانسش نبودم اصلا باز نمیکردم
و چقدر کیف کردم و لذت بردم وقتی خواستت رو میگی و رها میکنی چقدر آرام آسان و راحت برایم خلق میکند
خدایا تنها تو را می پرستم و تنها از تو مدد میجویم مرا به راه راست هدایت کن راه کسانی که به آنها نعمت داده ای
سلام خدمت استاد عباسمنش و خانم شایسته عزیز و تمام دوستان سایت
چند روزیه که از نظر جسمانی کسالت دارم و وضعیت روحی مناسبی ندارم و این نکته باعث شد تا به فکر بروم و ببینم دلیل آن چیست اخه تو بهبوهه بیماری همه گیر که اکثرا دچار آن شدند و مسئله بزرگی میپنداشتند من با تمرکز بر روی سلامتی و مدار سلامتی به لطف خدا هیچ روزی اذیت نشدم و اصلا مشکلی پیدا نکردم ولی از بعد عید دوبار دچار گرفتگی عضلات و درد در ناحیه پشتم شدم که مرا زمین زد و به دکتر مراجعه کردم و داشتم باخودم بررسی میکردم که چه چیزی باعث این امر شده و باهمسرم به مشورت پرداختم و در نهایت متوجه این موضوع شدیم که دور شدن از اصل و توجه به مشکلات اطرافیان و سعی در کمک به آنها در حالی که خود آنها تلاشی برای بهتر شدن نداشتن و تخلیه انرژی مثبت و توجه به ناخواسته ها اولین عامل و بعد قضاوت و کنترل بقیه باعث شده تا از اصل دور شده و از مسیر سلامتی خارج شوم و سیستم ایمنی بدن خود را ضعیف کردم و عدم عمل به قانون و توجه به نکات مثبت عامل اصلی این موضوع شده الان تصمیم گرفتم تا از طریق هدایت به نشانه ها مسیر خود را پیدا کنم که بادیدن آهنگ های تجسمی متوجه این مسئله شدم که بجای بهتر کردن احساسات خودم و توجه به نکات مثبت و بهتر کردن احساسات خودم توجه به نکات منفی داشتم و این موضوع مرا از مسیر خارج کرده، خدا رو شکر می کنم که متوجه این موضوع شدم و از همین لحظه باتمام قدرت تمرکزم رو برروی خوبی ها و احساس خوب میگذارم و در چند روز آینده از نتایج بهتر جسمانی و حال و احساسات خودم دوباره خواهم نوشت
از استاد و این سایت بینظیر و مطالب فوق العاده زیبا و هدایتگرش سپاسگزارم و از اینکه خدا راهدایت کرد به سمت آهنگ های تجسمی و یادآوری کرد که همه چیز از ذهن شروع میشود سپاسگزارم
چندین سال هست ک به فایل های صوتی شما گوش میدم.گاها دوره هایی پیش اومده ک به طور کامل از شما و فرکانسهای درستی ک باید میداشتم دور شدم.اما صادقانه بگم که هربار با اراده تصمیم گرفتم تمرکزم را طبق قانون جهان روی نکات مثبت بگذارم نتایج بی نظیری نسیبم شده. به یاد دارم چهار سال قبل از محیط کاریم که بیمارستان و بخش ویژه بود خسته بودم و با استفاده از اهرم رنج و لذت و گوش دلدن هر روز نکاتی ک شما در فایل ها میگفتید بعد از شش ماه مسیر خودم را ب سمت یک کمپانی دارویی بزرگ باز کنم که هم شرایط مالی من رو تغییر داد و هم طبق روحیات من بسیار شاد بود..مدتها بود ک فکر میکردم اگر در یک دوره روی خودم مار کنم برای ابد این افکار ادامه دارند و جالب اینکه من مدتها از فایلها دور شدم و شاید صحبتهای شما بسیار برای من کم رنگ شد .. تا سه ماه پیش که باز صدایی از درونم گفت باید دوباره شروع کنی .. مثل ورزشکاری که سالها از تمریناتش دور میشه و شاید چه قدر سخت اما با اشتیاق دوباره شروع کردم .. باور به قانون مند بودن جهان هستی.. باور به تمام اتفاقاتی ک اگر با دیدگاه مثبت بهشون نگاه کنم دنیا چه قدر جای قشنگتری برای زندگی خواهد بود .. و شاید خودم هم باور نمیکردم اما دو روز گذشته باااااز مجدد یک پیشنهاد شغلی بینظیر به من پیشنهاد شد که همکارانم و شاید خودم تا چند ماه ویش تو رویا هم نمیدیدم!!!! من باز هم به یاد اوردم که اهرم رنج و لذت شروع تغییر و توان برای منطقی کردن خواسته ها یکی از مهمترین ملزومات ادامه رسیدن به خواسته هام بودن و این بار ب خودم قول دادم با مداومت به هر روز انجام تمریناتم ادامه بدم و یادم بمونه که خداوند همیشه و همه حا پشت و پناه بندگانش هست و به حق که خداوند رحمان و رحیم مطلق هست.
وقتی با این قوانین اشنا شدم خیلی راحتتر زندگی میکنم و دیگران را مسبب اتفاقات بد رندگی خودم نمیدانم و میگم چه باور ی داشتم که چنین نتیجه ای داشت و خدا را شکر که تعداد اتفاقات خوب به مراتب بیشتر شده و خوشحالم که در این مسیر زندگی میکنم و با ایجاد باورهای قدرتمند اتفاقات را همانطوری که میخوام ایجاد میکنم و فهمیدم که باورها چقدر تعیین کننده جهت زندگی مان است مرسی ا ز استاد عباس منش
واقعا ممنونم ازتون من خیلی تجسم کردن رو دوست دارم قدرت تجسم و تخیل خیلی خیلی عالی هم دارم که بالاش از خداوند واقعا ممنونم من همیشه چنین آهنگ های رو دنبالش بودم اما هر چی میگشتم پیدا نمی کردم امروز که این فایل رو دیدم واقعا خوشحال شدم ممنونم ممنونم😍😍😍😍
من موارد زیادی رو با تجسم و در تایم خیلی کمی بدست اوردم و میارم مثلا همین چن ماه پیش درمورد ویژگی های فرد مقابلم نوشتم و دقیقا شخصی با ویژگی هایی که مد نظرم بوده رو ملاقات کردم اونقد دقیق که هروقت یادم میاد خودم تعجب میکنم من مواردی رو برای فرد مورد نظرم نوشته بودم که وقتی خودمم مرور میکردم میگفتم ینی ممکنه همچین ادمی پیدا بشه و درنهایت خدا کاری کرد این ادم سر راه من قرار بگیره که به من نشون بده میتونم خیلی حتی بزرگتر فکر کنم واقعا ته نداره خیلی منطقی رخ میده و فقط خودت میدونی قضیه چی بوده
انگاری خدا بهت نشون میده میگه بیا اینم مهر تایید که تو بخواد تا داده شود تجسم کن بساز انچه را که میخوای
جالب تر اینکه تا موقعی که من اصلا با این شخص ملاقات کنم مدام افرادی سر راهم قرار میگرفتن که بصورت بولد همین ویژگیها رو داشتن مثلا من دوست داشتم بیزنسمن موفق در سطح بین المللی باشه قبل از ملاقات با اقا و خانمی اشنا شدم که بیزنس خونوادگی گسترده ای داشتن حتی من تو ذهنم اینطور تجسم کرده بودم که حتما استانبول خونه و ماشین دارن و کارشون اونجا هم رونق داره وقتی با این اقا و خانوم صحبت میکردم خودشون این مورد رو گفتن که بله ما استانبول خونه و ماشین داریم و بیزنسمون اونجا هم فعاله و فوری توی ذهن من جرقه زد ببین قانون کار کرد ببین
یا مثلا من خودم کلینیک ندارم و توی دریم بوردم ازپینترست یکسری عکس انتخاب کرده بودم که کلینیک های شیک و به خصوصی بودن مدتی نگذشته بود که پیشنهاد کاری شراکتی به من شد و وقتی رفتم کلینیک و محیطشو دیدم بله من اینو قبلا تجسم کرده بودم و الان عینی شده
این روش منه اول تعیین میکنم چی میخوام دنبال نمونه های عینی با عکس و فیلم میگردم و بعد خودمو تواون موقعیت تجسم میکنم و بستگی به موقعیت اهنگ هایی که بهم انگیزه میدن رو هم گوش میدم و وقتی تصور میکنم حس خوب پیدا میکنم تبدیل به همون ادمی میشم که داره اون واقعیت رو زندگی میکنه
درود بر استاد عباس منش عزیز ودوستان دوره 12 قدم استاد یعنی تو این مدتی که با شما اشنا شدم این یکی از بهترین فایلهای بود که گوش کردم الهی شکر استاد یعنی اون مثال که زدید برای کوه نوردی عالی بودی من دقیقا همین اتفاق برای من افتاد روی برف لیز خود با یکشیب بسیار تند یعنی اگر خود نمیگرفتم می رفتم ته در ه من خدا سر شاهده هرکاری کردم که فقط فقط بتونم وایسم انگشتام نابود شد الهی شکر ولی خیلی خوب خوب منظره زیبا طبیعت بسیار بسیار زیبای خداوند الهی شکر خیلی خوب بود و در مورد تجسم اون موقهع نمیدونستم قوانین رو چون بچه بود م عاشق سگا و میکرو بودم از لحاظ مادی وضع خوبی نداشتیم و همیشه تجسم میکردم بازیهای سگا رو یا میرفتم می دیدم تا بلخره برام سگا خریدن الهی شکر یادش که 24 ساعت به فکر ش بودم یادش بخیر خیلی دوران خوبی بود دقیقا در یک مشکلی خیل ی بدی که دارم در مورد تجسم همیشه اتفاقات بد رو درست میکنم خیلی بد یه طوری درست میکنم و نممیخوام بنویسم در مورد ش چون الانم که دارم مینویسم تند تجسم میکنم و یه تجسم خیلی خوب که کمکم کرد این بود در مورد این بیماری همه گیر بود که شکر خدا خیلی خوب تند خوب شدم بخاطر اینکه هرو قت غذا یا قرص های ویتامینه یا چرک خشک کن قوی که دکتر میداد خوردم و وقتی که میخوردم حسی میکردم عالی هستن این غذا ها الان من که اینو بخورم دیگه تند خوب میشم و از این صحبت ها الهی شکر :)))))))))) ممنون از استاد عالی و گران قددر عزیز
سلام خدمت همه دوستان واستاد عزیز
حالم این روزا مثل گذشته نیست دیگه ی آدمه جدیدی شدم
تغییراتو تو زندگیم دارم حس میکنم…خدایا واقعا سپاسگزارم
ازامروز که این موسیقی تجسمی درسایت دیدم با ی هدفون دائم دارم خواسته هامو توذهنم تجسم میکنم واز زندگیم لذت میبرم
خدااااااااایا واقعا سپاسگزارم بابت این حال خوب
سپاسگزارم بخاطر هدایت هات
سپاسگزارم از استاد عزیز
سلام دوستان
این فایل نشونه من بود
به خداگفتم اون چیزی که الان بایدببینم وبشنوم روبهم بگوواین فایل تجسم خلاق اومد
قبلش داشتم کتاب رویاهافصل اول رومیخوندم که درموردتجسم ارزوهاواین که ایاارزویی هم داریدکه تجسم کنید
هرروزشب وصبح بعدازبیدارشدن اتفاقات خوب روزوزندگیمون روتجسم کنیم که بهش رسیدیم
من یکی ازعلت هایی که تو کسبو کارم فعال وپیگیرهستم همین تجسم کردن خواسته هامه
همیشه تجسم میکنم اون خونه واون شرکت وکارخونه ای که میخوام داشته باشم روواین انگیره ای میشه برای حرکت کردن وفعالیت خوب من
وچقدرلذت بخشه وقتی اینده زیباتوتجسم میکنی که توی خونه رویاییت نشستی باهمسروفرزندانت ویک رابطه عاشقانه ورویایی داری
میری کارخونه وشرکتت وباکارمندهای زیادی که داری برخوردمیکنی ولذت میبری که هم خودت به خواستت رسیدی هم باعث اشتغال ودرامدزایی افرادزیادی شدی
من بایدقدرت تجسمم روبالاببرم ودردوره 12قدم توضیح کامل استادبه ماداده
شادوموفق باشید
احمدفردوسی
سلام بر دوستان عزیز
وقت خوش
یک مثال واضح که برای من در سن 18 19 سالگی اتفاق افتاد و من هنوز الان که 43 دارم از احساس خوش اون لحظه لذت میبرم رو تعریف میکنم
من کنکور دادم و اسامی اعلام شد اسم من در اسامی نبود یعنی قبول نشده بودم
اما ناخداگاه ناراحت نشدم و همون لحظه تصمیم گرفتم سال بعد دوباره کنکور شرکت کنم
سال بعد رو در ذهن خودم چنان تصور کردم و خوشحال شدم از قبولی انگار که همین امسال قبول شدم حدود 20 دقیقه شاید این رویا طول کشید وقتی به خودم اومدم دم در خونه بودم و باید متاسفانه این خبر رو میدادم که قبول نشدم
اما با این که سالها گذشته هنوز شیرینی اون لحظه رو حس میکنم و واقعا میخندم که چه جوری فکر کردی انقد طبیعی
دقیقا سال بعد کنکور قبول شدم اما واقعا ذوقی نداشتم براش چون یکبار تو رویا ذوق مرگ شده بودم
سلام به سایت زیبای بهشت گونه استاد عزیزم
سلام به خانم شایسته فرشته الهی
سلام به فرشته های این سایت و خانواده عزیزم
خدایا من تسلیم توام و هرچه هست همه خیر هست(الخیر فی ماوقع)
امروز مثل همیشه مورد هدایت خداوند قرار گرفتم
دوره 12 قدم در قدم دوم در جلسه های دوم و سوم استاد در مورد تجسم صحبت میکنن و قدرتی که این کار داره و چقدر تاکید دارن که این کار رو آگاهانه انجام بدیم
و خودشون در این جلسه میگن که از موسیقی های برای تجسم استفاده میکردن همون زمانی که در بندر بودن و تا الان هم که در آمریکا هستند همان موزیک ها در هدفونشون هست
از اونجایی که من دوره 12 قدم رو از وابستگان درجه یک خانواده بهم داده شده به ایشون گفتم که استاد از موزیک هایی صحبت میکنن که به صورت زیپ در قدم دوم هست اما من چیزی پیدا نکردم
و ایشون هم گفتن که من هم پیدا نکردم
و گفتم احتمالا یه مشکل سیستمی هست و
هروقت خودم خواستم شکرگزاری بنویسم در گوگل سرچ میکردم موسیقی بی کلام
اما امروز سرچ کردم آهنگ برای تجسم
که دیدم اولین سایت سایت گروه تحقیقاتی عباسمنش بود
و باز کردم و دیدم همان موزیک ها که استاد گفتن اینجا برای همگان قرارشون داده
ناگفته نماند که من این صفحه رو بارها
قبلا دیده بودم در سایت اما چون در فرکانسش نبودم اصلا باز نمیکردم
و چقدر کیف کردم و لذت بردم وقتی خواستت رو میگی و رها میکنی چقدر آرام آسان و راحت برایم خلق میکند
خدایا تنها تو را می پرستم و تنها از تو مدد میجویم مرا به راه راست هدایت کن راه کسانی که به آنها نعمت داده ای
خدایا تسلیم توام
سلام خدمت استاد عباسمنش و خانم شایسته عزیز و تمام دوستان سایت
چند روزیه که از نظر جسمانی کسالت دارم و وضعیت روحی مناسبی ندارم و این نکته باعث شد تا به فکر بروم و ببینم دلیل آن چیست اخه تو بهبوهه بیماری همه گیر که اکثرا دچار آن شدند و مسئله بزرگی میپنداشتند من با تمرکز بر روی سلامتی و مدار سلامتی به لطف خدا هیچ روزی اذیت نشدم و اصلا مشکلی پیدا نکردم ولی از بعد عید دوبار دچار گرفتگی عضلات و درد در ناحیه پشتم شدم که مرا زمین زد و به دکتر مراجعه کردم و داشتم باخودم بررسی میکردم که چه چیزی باعث این امر شده و باهمسرم به مشورت پرداختم و در نهایت متوجه این موضوع شدیم که دور شدن از اصل و توجه به مشکلات اطرافیان و سعی در کمک به آنها در حالی که خود آنها تلاشی برای بهتر شدن نداشتن و تخلیه انرژی مثبت و توجه به ناخواسته ها اولین عامل و بعد قضاوت و کنترل بقیه باعث شده تا از اصل دور شده و از مسیر سلامتی خارج شوم و سیستم ایمنی بدن خود را ضعیف کردم و عدم عمل به قانون و توجه به نکات مثبت عامل اصلی این موضوع شده الان تصمیم گرفتم تا از طریق هدایت به نشانه ها مسیر خود را پیدا کنم که بادیدن آهنگ های تجسمی متوجه این مسئله شدم که بجای بهتر کردن احساسات خودم و توجه به نکات مثبت و بهتر کردن احساسات خودم توجه به نکات منفی داشتم و این موضوع مرا از مسیر خارج کرده، خدا رو شکر می کنم که متوجه این موضوع شدم و از همین لحظه باتمام قدرت تمرکزم رو برروی خوبی ها و احساس خوب میگذارم و در چند روز آینده از نتایج بهتر جسمانی و حال و احساسات خودم دوباره خواهم نوشت
از استاد و این سایت بینظیر و مطالب فوق العاده زیبا و هدایتگرش سپاسگزارم و از اینکه خدا راهدایت کرد به سمت آهنگ های تجسمی و یادآوری کرد که همه چیز از ذهن شروع میشود سپاسگزارم
به نام خدایی که کارش درسته
سلام به استاد عزیز و خانم شایسته جانم
الان که مینویسم براتون دارم موزیک های خوب این فایل رو گوش میکنم و لذت میبرم.
مرسی که انقدر همه چیز این سایت خوبه
به امید اینکه وضعیت اقتصادیم بهتر میشه و همه ی فایل هاتونو میخرم
استاد عزیزم سلام
چندین سال هست ک به فایل های صوتی شما گوش میدم.گاها دوره هایی پیش اومده ک به طور کامل از شما و فرکانسهای درستی ک باید میداشتم دور شدم.اما صادقانه بگم که هربار با اراده تصمیم گرفتم تمرکزم را طبق قانون جهان روی نکات مثبت بگذارم نتایج بی نظیری نسیبم شده. به یاد دارم چهار سال قبل از محیط کاریم که بیمارستان و بخش ویژه بود خسته بودم و با استفاده از اهرم رنج و لذت و گوش دلدن هر روز نکاتی ک شما در فایل ها میگفتید بعد از شش ماه مسیر خودم را ب سمت یک کمپانی دارویی بزرگ باز کنم که هم شرایط مالی من رو تغییر داد و هم طبق روحیات من بسیار شاد بود..مدتها بود ک فکر میکردم اگر در یک دوره روی خودم مار کنم برای ابد این افکار ادامه دارند و جالب اینکه من مدتها از فایلها دور شدم و شاید صحبتهای شما بسیار برای من کم رنگ شد .. تا سه ماه پیش که باز صدایی از درونم گفت باید دوباره شروع کنی .. مثل ورزشکاری که سالها از تمریناتش دور میشه و شاید چه قدر سخت اما با اشتیاق دوباره شروع کردم .. باور به قانون مند بودن جهان هستی.. باور به تمام اتفاقاتی ک اگر با دیدگاه مثبت بهشون نگاه کنم دنیا چه قدر جای قشنگتری برای زندگی خواهد بود .. و شاید خودم هم باور نمیکردم اما دو روز گذشته باااااز مجدد یک پیشنهاد شغلی بینظیر به من پیشنهاد شد که همکارانم و شاید خودم تا چند ماه ویش تو رویا هم نمیدیدم!!!! من باز هم به یاد اوردم که اهرم رنج و لذت شروع تغییر و توان برای منطقی کردن خواسته ها یکی از مهمترین ملزومات ادامه رسیدن به خواسته هام بودن و این بار ب خودم قول دادم با مداومت به هر روز انجام تمریناتم ادامه بدم و یادم بمونه که خداوند همیشه و همه حا پشت و پناه بندگانش هست و به حق که خداوند رحمان و رحیم مطلق هست.
وقتی با این قوانین اشنا شدم خیلی راحتتر زندگی میکنم و دیگران را مسبب اتفاقات بد رندگی خودم نمیدانم و میگم چه باور ی داشتم که چنین نتیجه ای داشت و خدا را شکر که تعداد اتفاقات خوب به مراتب بیشتر شده و خوشحالم که در این مسیر زندگی میکنم و با ایجاد باورهای قدرتمند اتفاقات را همانطوری که میخوام ایجاد میکنم و فهمیدم که باورها چقدر تعیین کننده جهت زندگی مان است مرسی ا ز استاد عباس منش
واقعا ممنونم ازتون من خیلی تجسم کردن رو دوست دارم قدرت تجسم و تخیل خیلی خیلی عالی هم دارم که بالاش از خداوند واقعا ممنونم من همیشه چنین آهنگ های رو دنبالش بودم اما هر چی میگشتم پیدا نمی کردم امروز که این فایل رو دیدم واقعا خوشحال شدم ممنونم ممنونم😍😍😍😍
سلام خدمت استاد عزیز و همراهان عزیز
من موارد زیادی رو با تجسم و در تایم خیلی کمی بدست اوردم و میارم مثلا همین چن ماه پیش درمورد ویژگی های فرد مقابلم نوشتم و دقیقا شخصی با ویژگی هایی که مد نظرم بوده رو ملاقات کردم اونقد دقیق که هروقت یادم میاد خودم تعجب میکنم من مواردی رو برای فرد مورد نظرم نوشته بودم که وقتی خودمم مرور میکردم میگفتم ینی ممکنه همچین ادمی پیدا بشه و درنهایت خدا کاری کرد این ادم سر راه من قرار بگیره که به من نشون بده میتونم خیلی حتی بزرگتر فکر کنم واقعا ته نداره خیلی منطقی رخ میده و فقط خودت میدونی قضیه چی بوده
انگاری خدا بهت نشون میده میگه بیا اینم مهر تایید که تو بخواد تا داده شود تجسم کن بساز انچه را که میخوای
جالب تر اینکه تا موقعی که من اصلا با این شخص ملاقات کنم مدام افرادی سر راهم قرار میگرفتن که بصورت بولد همین ویژگیها رو داشتن مثلا من دوست داشتم بیزنسمن موفق در سطح بین المللی باشه قبل از ملاقات با اقا و خانمی اشنا شدم که بیزنس خونوادگی گسترده ای داشتن حتی من تو ذهنم اینطور تجسم کرده بودم که حتما استانبول خونه و ماشین دارن و کارشون اونجا هم رونق داره وقتی با این اقا و خانوم صحبت میکردم خودشون این مورد رو گفتن که بله ما استانبول خونه و ماشین داریم و بیزنسمون اونجا هم فعاله و فوری توی ذهن من جرقه زد ببین قانون کار کرد ببین
یا مثلا من خودم کلینیک ندارم و توی دریم بوردم ازپینترست یکسری عکس انتخاب کرده بودم که کلینیک های شیک و به خصوصی بودن مدتی نگذشته بود که پیشنهاد کاری شراکتی به من شد و وقتی رفتم کلینیک و محیطشو دیدم بله من اینو قبلا تجسم کرده بودم و الان عینی شده
این روش منه اول تعیین میکنم چی میخوام دنبال نمونه های عینی با عکس و فیلم میگردم و بعد خودمو تواون موقعیت تجسم میکنم و بستگی به موقعیت اهنگ هایی که بهم انگیزه میدن رو هم گوش میدم و وقتی تصور میکنم حس خوب پیدا میکنم تبدیل به همون ادمی میشم که داره اون واقعیت رو زندگی میکنه