موسیقی هایی برای تجسم خواسته‌ها - صفحه 20 (به ترتیب امتیاز)


413 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    اسماعیل حاجی اسفندیاری گفته:
    مدت عضویت: 1423 روز

    به نام خداوند مهربانم

    وقتی این آهنگ بی‌کلام رو گوش می‌دم، انگار یه دنیای دیگه‌ای توی ذهنم باز میشه…

    دنیایی که توش هیچ محدودیتی نیست…

    هر چی بخوام، می‌تونم توش خلق کنم…

    با هر نت، یه تصویر میاد تو ذهنم؛

    یه صحنه از زندگی‌ای که دوست دارم بسازم.

    برای من، این آهنگ بی‌کلام، دعوت‌نامه‌ایه به دنیای تجسم؛

    دنیایی که من توش نقش اولم…

    من تصمیم می‌گیرم چه چیزی رو ببینم، چه احساسی رو تجربه کنم، و چه آینده‌ای رو بسازم.

    هر بار که گوش می‌دم،

    چشامو می‌بندم و خودمو می‌بینم توی اون خونه‌ای که عاشقشم،

    با اون آرامشی که همیشه دلم می‌خواسته،

    کنار آدم‌هایی که باهاشون عمیقاً احساس شادی می‌کنم…

    و این حس، یه موج انرژی می‌فرسته به جهان…

    انگار دارم به جهان می‌گم:

    “این منم، این خواسته‌مه، این باورمه… بیارش برام.”

    برای من، این آهنگ فقط یه موزیک بی‌کلام نیست،

    یه ابزار قدرتمنده برای اتصال به درون، برای ساختن، برای خلق.

    یاحق

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  2. -
    فاطمه نجفی گفته:
    مدت عضویت: 1124 روز

    به نام خداوند وهاب و ثروتمند من

    به نام خدایی که همه قدرت در دستان اوست

    استاد جان بسیار سپاسگزارم بابت اگاهی هایی که در اختیارمان گذاشتین

    من چند سالی میشه عضو سایت هستم اوایلش به فایل های رایگان گوش میدادم ذهنم درست شده بود تونستم برم سر کار حتی تونستم دوره ثروت که ارزوی خریدشو داشتم بخرم چرخ زندگیم درست شده بود تا اینکه همه چیزو فراموش کردم

    فراموش کردم که همه این اتفاقات به خاطر کار کردن روی باورهامه دست از شکر گزاری و کار کردن روی خودم برداشتم درگیر زندگی روزمره شدم به مرور احساسات بد و افکار منفی مدام در وجودم بیشتر بیشتر شد با اینکه ته دلم میدونستم احساس خوب اتفاق های خوب رقم میزنه اما نمیتونستم احساسمو خوب نگه دارم مدام با گریه از خداوند میخاستم کمکم کنه شرایطم درست شه دیگه بریده بودم

    تا اینکه 4روز پیش من دوباره به سایت سر زدم و خیلی اتفاقی هدایت شدن به این فایل ها و کتاب رویاهایت را زندگی کن دو فصل اخر

    اولش یکم از کتاب رو خوندم و فایل یک درک عمیق تر قوانین خدا رو گوش دادم حالم بهتر شد انگار چشمام باز شده بود انگار دوباره مسیرمو پیدا کرده بودم تا اینکه شبش اتفاق بدی افتاد و تصادف کردم

    ولیی استادددد باورتونن نمیشهه هرکس دیگه ای بود از این که تصادف کرده ناراحت میشد ولی من در کمال تعجب خوشحال بودم اصلا حتی یه درصد هم نگرانی نداشتم،مدام خدا رو سپاسگزار بودم که اتفاق بدتر ای. این نیفتاد مدام به همسرم دلگرمی میدادم میگفتم چیزی نیس این اتفاق خیری در اون هست ته دلم روشن روشنه

    این اتفاق تلنگری برای من بود که دوباره به مسیر هدایت برگردم و صدای خدا رو بشنوم الان چند روزه دوباره شروع کردم که روی خودم کار کنم باورتون نمیشه چقد احساسم خوبه فارغ از اینکه شرایط بیرونیم مناسب نیست اما همش مدام میگم خدا منو هدایت میکنه خدا منو به سمت ثروت و راه درست هدایتم میکنه،الان پذیرفتم که من هیچی نیستم من ناتوانم و خدا منو به سمت اتفاقا و شرایط مناسب هدایت میکنه

    حتی اتفاق هایی برام افتاده که با سیل عظیمی از مخالفت ها روبرو شدم ولی بازم یه ارامش درونی خاصی دارم انگار که خدا همه چیزو خودش میخاد درست کنه واسم. حتی استاد با اینکه درامدم درحال حاضر صفر شده و اضاع مالی خوبی ندارم اما اومدم واسه خودم دیوار خواسته ها ساختم و تمام خواسته هامو عکسشو کپی کردم و مدام با یه حس اطمینانی که نمیدونم از کجا اومده هرروز بهش نگاه میکنم و شکرگزارم بابتشون

    خدارو سپاس میگم که دوباره توی مسیر هدایت قرار گرفتم و از شما استاد عزیزم سپاسگزارم که با حرفاتون،راهی رو که فراموشم شده بود رو دوباره پیدا کردم و به مسیر درست برگشتم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    علیرضا فتحی گفته:
    مدت عضویت: 4264 روز

    جناب آقای عباس منش با سلام و عرض ادب

    از قدیم گفتن سخن از دل برآید بردل نشیند همانطور که یک نسیم خنک و باران به جسم ما طراوت میدهد کلام شما به روح و روان ما طراوت می بخشد شما پیام آور خوبیها و خوشها برای هموطنان ماهستید از خدای مهربانم برای شما و همه همکاران شما آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون دارم .علیرضا فتحی – خبرنگار استان گیلان

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  4. -
    شهاب انشائی گفته:
    مدت عضویت: 1959 روز

    بنام خداوندی که رب جهانیان است و قدرت خالق بودن رو به انسان عطا کرد.

    سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته عزیز

    سلام به همدوره ایهای دوره عالی و بی نقص دوازده قدم

    امروز که این متن رو مینویسم فوق العاده احساسم عالی و حال دلم خوبه…

    آهنگهای تجسمی استاد بی‌نظیر هستند من تو ماشین و موقع رانندگی هم با این آهنگها تجسم میکنم،چقدر حس فوق العاده ای هست قدرت تجسم،انگار دو بال نامرئی بهت میده و تا بی‌نهایت میتونی پرواز کنی بدون هیچ قید و بندی

    استاد عزیزم من این حال خوبم رو اول مدیون پروردگارم و بعد مدیون شما و آگاهی های فوق‌العاده تون هستم،امیدوارم تو این مسیر ثابت قدم باشم و هر روز وقت بیشتری برای آگاه کردن خودم و بکارگیری قوانین بدون تغییر الله مهربانم بگذارم…

    در نهایت بازهم از استاد و خانم شایسته و تمامی عوامل زحمتکش سایت بسیار بسیار ممنون و سپاسگزارم…

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  5. -
    فرزانه موسوی گفته:
    مدت عضویت: 806 روز

    سلام استاد من رفتم توی گوگل یه چند فایل گفتم دانلود کنم که کمک کنه برای تجسم و باور سازی وقتی باور هارو تکرار میکنم دوست دارم یه موزیکی تو گوشم باشه احساس خوبی میده به باور ها جون تازه ای میبخشه

    و هدایت شدم به این صفحه و دیدم چه چیزی خوبی گفتم ای خدا چقدر خوب جواب میدی چقدر خوب میدونی من چه میخوام خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت بابت این سایت فوق‌العاده توحیدی سپاسگزارم از استاد عزیز و مریم جان و همکاران خوب گروه تحقیقاتی استاد

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  6. -
    Ani گفته:
    مدت عضویت: 497 روز

    سلام چقدر لذت بردم از قانون تجسم .من قبل از اینکه به این سمتها هدایت بشم خیلی تجسم میکردم ولی توی تجسمم راه حل هم میدادم یعنی میگفتم چطور و چگونه.‌وتازه میفهمم که به خواسته خودم نمیرسیدم و همانطور که استاد گفتن نباید به چگونگی ان کار داشته باشیم.میدونستم عمل میکنه خدارو شکر که هدایت شدم به این دوره و پی به اشتباه خودم بردم.من چندروز پیش تمرین ستاره قطبی رو که در جلسه اول بود رو انجام دادم و فرداش خواسته ام براورده شده یک هفته ای بود که تلاش میکردم و بالاخره با تمریت ستاره قطبی انجام شد.من موردای دیگه نداشتم چون تمرکزم روی چگونگی ان بود وباید رها میبودم.خدارو شکر همه چیز داره درست میشه ‌من نمیدونم توی چه قسمتی باید سوال کنم بلد نیستم با گوشی کار کنم ولی دو تا سوال داشتم اول اینکه استاد گفتند که همه چیزو بزارید کنار وای یک سال با من باشید منظور فقط باوراس یا منطورشان حتی به شیوه همه که نماز میخونن هم میشه اخه من خودم این شیوه رو سخت میدونم و خداوند هیچوقق نمیخواد ما با سختی عبادتش رو بکنیم.من خودم سعی میکنم هر کاری میخوام انجام بدم بگم خدایا برای تو انجام میدم حتی اگر کار خونه خودم باش حتی یدونه استکان شستن ولی اونطور ننماز خوندن منو اذیت میکنه حقیقتن با رغبت نمیخونم فقط از ترس که نکنه خدا ناراحت بشه که چرا این بنده مرا نمی پرسته.ویک سوال دیگه من که بالاخره سنم بالاس وقطعا همه چیز دارم ولی همه ادما تا زنده هستند یه چیزی میخوان و منهم مستثنی نیستم و بیشتر به خاطر اینکه من همیشه دلم میخواست که بفهمم که چرا خدا گفته شما ازاد هستید تا انتخاب کنید ولی هر چقدر فکر میکردم بازهم میرسیدم به جبر و حس قربانی شدن و حالا که متوجه شدم که من خالق زندگیه خودم هستم دوست دارم دائم یه چیزی بخوام و روز بعد انجام بشه و چه حس قشنگیه و بیشتر پی به عظمت خدای رحمان میبرم و با تمام وجودم میگم خدایا شکرت شکرت که کسب کردم چیزی که دنبالش بودم وتو چقدر بزرگی و بزرگی فقط برازنده توست با این همه نمونه کار اسمان .زمین .ماه .ستاره و همه وهر چیزی که دراین دنیا وان دنیاس.شکر مهربان.نمیگم با سختی به همه چیز رسیدم نه خیلی سختی نکشیدم به لطف خدا و سختیها به تجربیات من افزوده البته چند سالی لج میکردم و همانطور که استاد گفتن زندگیم جهنم هم نبود ولی خودم با افکارم جهنم کرده بودم و نمیخواستم ازش بیرون بیام و دایم سختی پشت سختی دیگه واخرش هم خدا دستم رو میگرفت .جاهای حساس زندگیم خدا دستم رو میگرفت البته خیلی سیلی خودم ولی بلافاصله دستم رو میگرفت.از خدا خواستم همیشه دستم توی دستش باشه مثل بچه ای که بیرون میره دستش توی دست مادرشه.خدایا ازت ممنونم لطفا دستم رو رها نکن.استاد عزیز از شما خیلی متشکرم که این اطلاعات رو در اختیار ما گذاشتید.من که خیلی استفاده کردم .امیدوارم همه جوانها که وقت زیادی دارن از این درسها استفاد کنن و حال خوب و نتایج خوب بگیرن.سلامت و پایدار باشید

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    بنیامین خیری گفته:
    مدت عضویت: 1826 روز

    سلام به سایت زیبای بهشت گونه استاد عزیزم

    سلام به خانم شایسته فرشته الهی

    سلام به فرشته های این سایت و خانواده عزیزم

    خدایا من تسلیم توام و هرچه هست همه خیر هست(الخیر فی ماوقع)

    امروز مثل همیشه مورد هدایت خداوند قرار گرفتم

    دوره 12 قدم در قدم دوم در جلسه های دوم و سوم استاد در مورد تجسم صحبت میکنن و قدرتی که این کار داره و چقدر تاکید دارن که این کار رو آگاهانه انجام بدیم

    و خودشون در این جلسه میگن که از موسیقی های برای تجسم استفاده میکردن همون زمانی که در بندر بودن و تا الان هم که در آمریکا هستند همان موزیک ها در هدفونشون هست

    از اونجایی که من دوره 12 قدم رو از وابستگان درجه یک خانواده بهم داده شده به ایشون گفتم که استاد از موزیک هایی صحبت میکنن که به صورت زیپ در قدم دوم هست اما من چیزی پیدا نکردم

    و ایشون هم گفتن که من هم پیدا نکردم

    و گفتم احتمالا یه مشکل سیستمی هست و

    هروقت خودم خواستم شکرگزاری بنویسم در گوگل سرچ میکردم موسیقی بی کلام

    اما امروز سرچ کردم آهنگ برای تجسم

    که دیدم اولین سایت سایت گروه تحقیقاتی عباسمنش بود

    و باز کردم و دیدم همان موزیک ها که استاد گفتن اینجا برای همگان قرارشون داده

    ناگفته نماند که من این صفحه رو بارها

    قبلا دیده بودم در سایت اما چون در فرکانسش نبودم اصلا باز نمیکردم

    و چقدر کیف کردم و لذت بردم وقتی خواستت رو میگی و رها میکنی چقدر آرام آسان و راحت برایم خلق میکند

    خدایا تنها تو را می پرستم و تنها از تو مدد میجویم مرا به راه راست هدایت کن راه کسانی که به آنها نعمت داده ای

    خدایا تسلیم توام

    شاد زندگی کنیم و کمک کنیم به خلق جهانی شادتر برای همگان

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای: