سریال سفر به دور آمریکا | قسمت 114 - صفحه 13

توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

155 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    حسين روح نواز گفته:
    مدت عضویت: 1509 روز

    سلام دوستان عزیزم

    واقعاکه دنیابی نهایت ثروت و نعمت در خودش داره بینهایت زیبایی و عشق وجود داره

    این فایل رو دیدم واقعافرکانسم رفت بالا لذت بردم

    اخه دقیقاچیزایی بود که من میخوام تجربه کنم یعنی اینکه پیاده روی وگشت و گذار در مسرهایی این چنین و بااحساس خوب

    دیدن برج های بلندوهتل واین محیطی که باطبیعت گره خورده به هم

    من هرجای این فایل که دیدم درخت های سرسبزدر جلوی رستوران کناراستخرها و نزدیک ساحل بودن که خیلی برام جذاب هست

    در کل دیدن و تحسین برزیبایی های این فایل های سفربه دورآمریکا وزندگی در بهشت رو که هر بار میبینم و تحسین میکنم و لذت میبرم بافاصله ی چند روزه هدایت میشم به تجربه ی مشابهی از مکان های تمیز و زیبایی هایی که در این فایل ها دیده بودم و در واقع این فایل ها ورودی های مناسبی هستن برای همجهت شدن و هم مدار شدن با این خواسته ها

    دوستتون دارم

    موفق و پیروز و شاد باشید در پناه الله یکتا

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  2. -
    A گفته:
    مدت عضویت: 1599 روز

    به نام خداوند بخشنده و مهربانم

    سلام استاد و خانم شایسته عزیز

    دلتنگی برای پرادایس

    سفری پر از زیبایی و اعجاز که برای ما مانند سفری به کره ماه بود شاید هنوز دست نیافتنی ولی از صمیم قلب

    از خداوند درخواست کردیم که ما هم زمانی بتوانیم به اسکیت سواری در میامی بیچ فلوریدا برویم

    از خداوند درخواست کردیم در هتلی زیبا تمیزو بی نهایت ستاره تا هر زمانی که دوست داشتیم بمانیم و از تمامی امکانات ان استفاده کنیم.

    از خداوند درخواست کردیم ما هم بتوانیم در راهروی هتل اسکوتر سواری کنیم و یاد دوران بچگی باشیم و حسابی ویراژ دهیم.

    از خداوند درخواست کردیم طبق قانون سلامتی ما را به رستورانهایی هدایت کند که هم همبرگر هم پیتزا و هم گوشت خالص داشته باشد تا ما هم که به اندازه ای گرسنه هستیم که می توانیم یک گاو را درسته بدون هیچ مخلفاتی نوش جان کنیم را نوش جان کنیم.

    از خداوند درخواست کردیم ما هم گشتی در پارتی سیتی بزنیم و با خیال راحت به موسیقی گوش کنیم و به هر یک از سر گرمی ها سرکی بکشیم که احتمالا خیلی زود از ان جا بر می گشتیم.

    از خداوند درخواست کردیم ما هم به فروشگاه راس برویم و بدون نگاه کردن به قیمتها هر لباس و کفش و کیفی… را خواستیم بخریم.

    از خداوند درخواست کردیم زیر اسمان زیبای این شهر در مسیرهای زیبا و پر از درخت و گل و سبزه اسکوتر سواری کنیم و هر کجا خسته شدیم یک عدد قهوه امریکانو نوش جان کنیم.

    از خداوند در خواست کردیم ما را در بهترین زمان و بهترین مکان قرار دهد چرا که:

    خداوند تمامی ارزوهای ما را اجابت می کند در واقع:

    خود او ما را به این سمت و سو هدایت کرده است.

    خود او ما را به دیدن این همه زیبایی نعمتهایش هدایت کرده است.

    خود او ارزویی را به دل بنده اش نمی اندازد مگر این که مستجاب کند.

    خود او به ما قول داده در قلب ما می ماند و از رگ گردن به ما نزدیکتر است در هر زمان و هر مکانی حتی در میامی بیچ فلوریدا.

    خود او به ما قول داده است که بندگانم را اجابت می کنم اگر انها هم مرا اجابت کنند.

    خود او به ما قول داده است که از صبر و نماز کمک بگیرید تا بتوانید مورد لطف و عنایت بیشتر من قرار بگیرید.

    خود او به ما قول داده است که اگر شکر گذار باشید شما را می افزایم.

    خود او قول داده است که اگر شاد باشید هدایتهای مرا دریافت خواهید کرد.

    و ما شاد هستیم که چنین خدایی ربی پروردگاری داریم که در زمان مناسب قرار است ما را به میامی ببرد تا ماهم این همه زیبایی را در ساحل ان در خیابانها و رستورانهای ان در پارکها و مسیرهای اسکوتر سواری ان در هتل های زیبای چند ستاره اش در اسمان زیبای پر ابر و پر ستاره اش در کنار مردم شادی که در ازادی کامل به تفریح و گشت و گزار می پردازند و لذت می برند بگذرانیم و از صمیم قلب فریاد بزنیم:

    خداوندا تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می جوییم ای خدای مهربان ای وهاب ای رحمن و رحیم تو رب مایی و ما بنده تو ما از هر خیری که از تو به ما برسد فقیریم فقیر درگاهت .

    خدایا شکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  3. -
    مهسا 🌙پیریان گفته:
    مدت عضویت: 1053 روز

    دلم میخاد اسم این فایل و بزارم سفر به دل زیبایی ها و فراوانی هاااا

    خدای من عاشق تصویرهایی شدم ک درون بچه داره بهمون نشون میده و تا قبل از این نمیدیدیم

    مثلا نمیدیدیم هر یه قدم یه استخر فوقالعاده زیبا با کلی آدم های شاد هست

    مثلا نمیشد از لابه لای برگ های درخت نخل اون ساختمون های بلند رو ببینی

    مثل نمیشد دوتاتون رو توی یه قاب زیبا بیینیم

    ولی الان میشه میشههه و چقدر خوشحالم و ذوق میکنم

    عاشق رنگ لباست شدم مریم جان اون سبزآبی زیبا با کلاه قرمز رنگ قشنگت

    عاشق اسکوتر سواری هاتون شدم عاشق تجربه اش شدم

    وقتی تصاویر درون بچه رو میدیدم میگفتم خدایااااا چقدر دنیااااات زیباست چقدر لذت‌بخشه این زندگی

    همون لحظه خدای درونم گفت تو دنیای من همه چی هست همه چی هست این زیبایی. ها و لذت ها ک داری میبینی رو این بنده های من انتخابش کردن خلقش کردن و حالا دارن زندگیش میکنن

    چقدرررررر تحسینتون کردمممم واقعا دمتون گررررم

    چقدر رستوران هایی ک رفتید و دوست داشتم هم اون همبرگر خوشمزه هم اون پیتزای هیولا

    اولش ک داشتید نشون می‌دادید پیتزا هارو من سریع گفتم اگه من بودم سبزیجات و میخوردم

    بنظرم شکموها سریع حسشون میگه کدوم خوشمزه تره و عاشقتون شدم ک شماهم انتخابش کردید

    عاشق لحظه هایی ک تو شب برامون گرفتید شدم عاشق اون نورپردازی های خلاقانه و زیبا

    عاشق درخت های نخل نورانی .عاشق مردمی ک همواره در حال لذت بردن هستن

    عاشق فراوانی مشتری ها شدم ک هر رستورانی نگاه میکردم پر مشتری بود خدای من برای فراوانی های دنیات سپاسگزارم

    خدایا سپاسگزارم ک تو مدار تایید و تحسین فراوانی ها قرارم دادی

    همش هدایت توعع لطف توعع هرنعمتی ک هست از برکت توعع

    چقدر مهربونی اون آقا ک توی فروشگاه براتون سبد آورد رو دوست داشتم

    چقدرررر خرید های مریم جان و دوست داشتم

    چقدر احترام تو صف خرید ب هم دیگه رو دوست داشتم

    چقدر دوست دارم ک مسیرهاتون رو از روی لذت انتخاب می‌کنید ن اینکه فقط سریعتر برسید

    عاشق خنده هاتونم عاشق مهربونیاتون

    عاشق عشقی ک به خودتون به همدیگه و به جهان دارید

    دوستتون دارم عشقای من

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  4. -
    الهام اقایی گفته:
    مدت عضویت: 506 روز

    به نام خدای وهابی

    سلام به استاد عزیزم ومریم جانم وهمه دوستان هم مدارم

    چقدر زیبایی داشت این فایل ولذت بردم ازاین همه قشنگی ؛وای خدای من چقدر همه چیز تمیز ومرتب مثل یک پازل ؛ساختمان های بلند وسفید؛توکشور آمریکا بیشتر شهراش خونه هاشون سفیدن؛خیلی زیبا بود کنار دریا;وشناکردن استاد؛چقدر این حس خوبی ومن تجسم کردم کنار دریا نشستم وصدای آب رامیشنونم ودارم فایل های استاد را گوش میدم وبچه هام هم بازی میکنن، اسکوتر بازی کردن استاد ومریم جان رایلی دوست داشتم ؛پیتزاهای هیولایی که اسناد خریدم؛خلاصه خیلی لذت بردم وحسین کردم ساختمان‌های بلند ؛ماشینهای زیبا ؛ومدل بالا؛واین احساس خوب استاد ومریم جون وعلاقه هردو به هم خدایا شکرت که هدایت شدم به این فایل زبیا ومرکز براین همه زیبایی وفراوانی؛

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  5. -
    محمدرضا قناد باشی گفته:
    مدت عضویت: 1132 روز

    سلام دوستان عزیزم..

    تو فکر خرید اسکوتر گرفتم

    چقدر حال میده

    اسکوتر محدودیت برای رفتن و حال کردن نداره

    مثل رفتن به بازار

    رفتن به رستوران رفتن به

    خیابان پارتی

    رفتن کنار ساحل

    واقعا حال میده

    مثل تو هتل اسکوتر بازی کردن

    اصلا دیدنش هم لذت‌بخشه

    چه برسه واقعا رفتن به اونجا….

    دیدن تصاویر با دررون بچه…

    داشتم فکر میکردم وقتی

    حالت رو خوب نگه داری

    تو هر شرایطی و نکات خوب

    شرایط رو ببینی

    طبق قانون تصاعد و طبق

    گفته قرآن می‌افزاید..

    خیلی سادست وقتی ما مدام

    داریم توجه میکنیم به نکات مثبت

    خب از جنس همون وارد زندگیمون میشه..

    ولی این که تو شرایط الان مون

    با همه تضادهایی

    که هست کنترل کردن اوضاع

    هنر زندگی میخاد

    هنر خوب دیدن

    هنر ندیدن چیزهایی که نمی‌خواهیم

    وقتی مردم میان کمک ما

    که ما با وجود بودن بدی ها از دل

    بدی ها به خوبی ها توجه کنیم

    و این هم هنر میخاد هنر آگاه بودن ..در آخر هم لذت بردن از موسیقی و دیدن تصاویر توسط درررون و فکر کردن به اون موقعیت و تصاویر در نهایت کمک به ساختن وقتیرمن بتونم بسازم تو ذهنم حتما ایجاد خواهد شد….خدا رو شکر برای این تصاویر برای این موسیقی برادرانم های خوب برای همه چی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  6. -
    ملیحه مهارتی گفته:
    مدت عضویت: 1085 روز

    به نام الله مهربان

    سلام به مریم جانم و استاد عزیز

    سلام به همسفران این سفر فوق العاده و زیبا

    خداروشکر که همچنان هم مدار با دیدن زیبایی های این سریال جذاب هستم و امروز هم فرصت داشتم پای تماشای زیبایی های این قسمت بشینم.

    این قسمت هم شبیه قسمت قبلی پر بود از زیبایی های که در شهر میامی وجود داره .

    اول ذهنم مقاومت داشت برای کامنت نوشتن با این نجوا که چیز جدیدی نداری بگی اما من شروع کردم به نوشتن و این ایده اومد که چون در تمرین دیدن فراوانی های جهان و پیدا کردن مصادیقش برای خودم هستم در کامنت این قسمت هم به فراوانی ها و نمود ثروت هایی که دیدم تمرکز داشته باشم .

    اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد تعداد بی انتهای درختان نخل زیبا بود که تا چشم کار میکرد در هر قسمتی از شهر وجود داشتن.

    دومین چیزی که دیدم و بهش فکر کردم این بود که چقدر ذائقه های مختلف در غذا در دنیا وجود داره و برای هر سلیقه ای غذای خاصی وجود داره و انقدر راحت و ساده در دسترس همه ست ، طوری که میتونی به راحتی بری هر رستورانی که میخوای و غذای دلخواهت رو سفارش بدی و نوش جان کنی و از طعم خوب و کیفیت خوب غذا لذت ببری.

    اما در قدم زدن در خیابان های این شهر مخصوصا بعد از خوردن اون پیتزای خوشمزه و دیدن شب های زنده ی این شهر ، به این موضوع دقت کردم که چقدر تنوع در بودنِ خود ما انسانها وجود داره و ما در طول زمان به این بلوغ و پختگی رسیدیم که همدیگرو اونطور که هستیم بپذیریم و در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم و این یه مصداق بارز از اینه که جهان در حال گسترش به سمت خیر و خوبیه .

    مثلا تو همین خیابون از سفید پوست و سیاه پوست و زرد پوست کنار هم در آرامش قدم میزدن و از یه فضای مشترک امکان استفاه و لذت بردن داشتن.

    و اما با رفتن به فروشگاه و خرید کردن همراه شما مریم جان ، دیدم چقدر تنوع بی انتهایی از لباس ها وجود داره طوریکه برای هر سلیقه ای بیشتر از نیاز و خواسته ش تنوع لباس وجود داره و انقدر در دنیای ما ثروت و فراوانی وجود داره که ما هیچ وقت فروشگاه ها رو خالی از اون کالاها نمیبینیم .

    پس این نشون میده همیشه بیشتر از نیاز ما لباس و مواد غذایی و هر کالای دیگه ای وجود داره و چقدر راحت و آسون در دسترس ماست .

    نکته ی بعدی که دوباره نموند فراوانی و پیشرفت جهان برای منه اینه که چقدر تکنولوژی به خدمت ما انسانها در اومده و چقدر زندگی های ما رو راحت تر و لذت بخش تر کرده.

    تو همین قسمت زیبایی صد چندانی که تصاویر ضبط شده ی درون به ما میده یا مثلا اسکتور سواری که چقدر در سفرها به خدمت ما در میاد تا راحت تر و سریع تر به مقصدمون برسیم.

    و در نهایت نمود فراوانی اصلی رو همیشه میشه با رجوع به دل طبیعت دید ، این اقیانوس بی انتها و خوش رنگ با ساحل زیباش یا آسمون آبی که همیشه بالای سر ماست.

    همه ی اینها نکاتی بود که من در تمرین باور فراوانی در این فایل بهش رسیدم و امیدوارم با نوشتنشون به بقیه ی دوستانم هم در تقویت این باور کمک کوچیکی کرده باشم :)

    همگی در پناه الله یکتا باشیم :)

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 24 رای:
  7. -
    نازنین گفته:
    مدت عضویت: 1586 روز

    بنام خالق زیبایی های بی انتها

    چقدر قشنگه تو شب این شهر زیبا

    صدای اب با رنگهای زیبای بنفش صورتی قرمز سبز

    با کلی ادمهایی که نصف شب اومدن بیرون برای تفریح ولذت و شادی وسط یه شهر رنگی با کلی جدابیت

    چترهای رنگی کنار ساحل چقدر منظره رو قشنگتر کرده

    دریای فیروزه ای شگفت انگیز با لون ساحل زیبا

    نخلهای فوق العاده خوشگل

    Five guys &

    Pizza Bar

    استاد خدایی گرسنه م شد با اینکه شام خوردم و دارم این فایل رو میبینم

    وقتی همبرگر و پیتزا رو دیدم تو دلم یه گاز بزرگ زدم و کیف کردم

    وای مریم جون من این کفش کتوتی قرمز خوشگلت رو خیلی دوست دارم

    من خودم عاشق لباس و کفش رنگی هستم

    باید بیام از Ross عین ش رو بخرم

    عاشق همه ی رنگهام

    خدایا شکرت برای دیدن این همه زیبایی و فرلوانی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  8. -
    ایمان قادری گفته:
    مدت عضویت: 1518 روز

    درود به شما استاد عزیز

    واقعیت داشتم به این فکر میکردم میشه منم یک روز

    بدون ترس از قضاوت دیگران و ترسیدن از چیزی که نمیدونم چیه داخل راهرو هتل اسکوتر سواری کنم و اینقدر کودک درونم فعال بشه و اینقدر در کنار همسرم لذت ببرم

    من دوره قانون آفرینش رو خریداری کردم و با دیدن این قسمت ها خواسته هام بیشتر وبیشتر و واقعی تر تر و اون چیزی که واقعا به من لذت میدهد را انتخاب کنم واقعا استاد متشکرم که این باور را به ما میدید که

    میشود همیشه در کنار خانواده لذت برد و بیشتر وبیشتر زندگی کرد و در کنارش لذت برد

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 8 رای:
  9. -
    فیروزه گفته:
    مدت عضویت: 1423 روز

    سلام بر یگانه معبود عالم هستی

    امسال را سال عشق به تو عشق جهان خدای خوبم میخوام نام گذاری کنم،سالی در آغوش تو ،سالی پر از تسلیم تو پر از عشق به تو،سالی پر از نور تو….سالی در کنار تو،سالی پر از اعتماد به تو،سالی دستانم در دستان تو..سالی پر از نعمت با تو ..

    وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی

    ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها 

    سال نو 1404 مبارک

    استاد عزیزم و خانم شایسته مهربانم و دوستان عزیزم سال نو مبارک.

    قَالَ أَرَأَیْتَ إِذْ أَوَیْنَا إِلَى الصَّخْرَهِ فَإِنِّی نَسِیتُ الْحُوتَ وَمَا أَنْسَانِیهُ إِلَّا الشَّیْطَانُ أَنْ أَذْکُرَهُ ۚ وَاتَّخَذَ سَبِیلَهُ فِی الْبَحْرِ عَجَبًا ﴿۶٣﴾

    خدمت گزارش گفت: آیا ندانستی چون کنار آن سنگ جای گرفتیم، من ماهی را از یاد بردم و آن با وضعی شگفت انگیز راه خود را در دریا گرفت و رفت، و جز شیطان از خاطرم نبرد که آن را به یاد داشته باشم. (63)

    قَالَ ذَٰلِکَ مَا کُنَّا نَبْغِ ۚ فَارْتَدَّا عَلَىٰ آثَارِهِمَا قَصَصًا ﴿64﴾

    موسی گفت: این [جای فراموش کردن ماهی] همان است که ما در طلبش بودیم. پس با پی گرفتن جای پای خود [از راهی که آمده بودند] برگشتند.

    فَوَجَدَا عَبْدًا مِنْ عِبَادِنَا آتَیْنَاهُ رَحْمَهً مِنْ عِنْدِنَا وَعَلَّمْنَاهُ مِنْ لَدُنَّا عِلْمًا ﴿65﴾کهف

    پس بنده ای از بندگان ما را یافتند که او را از نزد خود رحمتی داده و از پیشگاه خود دانشی ویژه به او آموخته بودیم.

    خداوند جانم سلام

    خدا جونم این اهنگ تقدیم نگاه مهربانت ،تقدیم به جان جانم

    ای که همه نگاه من خـورده گره به روی تو

    تا نرود نفس ز تن پا نکشم ز کوی تو

    گر چه به شعله میکشی قلب مرا به عشوه ات

    بر دو جهان نمیدهم یک سر تار موی تو

    مستی هر نگاه تو به ز شراب و جام می

    کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو

    در قفس خیال تو در قفس خیال تو تکیه زنم به انتظار

    تا که تو بشکنی قفس پر بکشم به سوی تو

    خداوند جانم امسالم را نکو سال بگردانحال من را متحول کن به بودنت به عشقت امسال سال بیداری من از عشق،و شوق و حضور خودت بگردان شاید دلیل اینکه باز کردم قرآن را با من از سوره کهف گفتی از یاری پر از آگاهی،استادی برای اگاهی راهی که باید برگردم به سمت تو و دریایی که پر از نعمت و ثروت و فراوانی و شادی است.

    من باید برگرد‌م‌ سمت تو همین

    نشانه امروز من این سریال پر از عشق پر از گفتگو با تو دوست دارم خدا جونم خدا جونم مرا عهدیست با جانان

    عهدی‌ست با جانان که تا جان در بدن دارم

    هوادارانِ کویش را چو جانِ خویشتن دارم

    خدا جونم میدونم تو آگاهی بر احوال بر جانم بر قلبم بر نفس هام نفسی که اگر از من بگیری چیزی ندارم خداوندم این دریا این دریا آبی و سفید نشانه اول سال من هست سالی که دوست دارم همین مدل دریا را کنار تو تجربه کنم کنار یاری که پر از حس عالی زندگیه ،یاری پر از عشق و توحیدی مثل استاد پر از عشق و ذوق و یار خداوندم دریایی پر از آرامش پر از نور میخوام تو چطوری اینقدر خوب بلدی بگی میبینمت ،میشنومت

    خدایا منم مثل موسی با صحبت کردن باهام بهم آرامش بده خداوندم .

    چند روز پیش یادته خدا رفتیم قصر دشت برای خرید شبو وسبزه و منم عاشق اونجام خدا جونم و گلدون های تو این فیلم و نخل ها مرا برد به اونجا…یعنی میبینمت دوست داشتن هاتا میدونم

    یا دیشب که کفش اسپرتام را گذاشتم بیرون و گفتم تو جایگزین کن دها برابرش را به تو ایمان دارم و خانم شایسته رفتن فروشگاهی که هزاران کفش بود این. باز نشانه این بود که درخواست تو را شنیدم.

    خدا میشه حال و حس من را مثل نوزادی کنی که همیشه همچیز براش آماده هست از قبل از عشق تا خوراکی از اتاق پر از اسباب بازی ،میشه همینقدر پر از اعتمادم کنی ،میشه همینقدر دستام تو دستات باشه…

    اسکوتر سواری کنار ساحل که یکی از درخواستهای امسال منه تجربش کنم سال های قبل نشد ،خدا جونم چقدر شکرگزارتم با جانم با نفسم با قلبم با هر دم و بازدمی مرا ببر تا خودت

    خدا جونم من باید فقط رو عشق تو رو توحید کار کنم. بقیش درست میشه بقیش درست میشه اونا فرعیاته با تو طبیعی هست نعمت و ثروت و فراوانی،همنشینی با تو آدم رل پر ثروت و عشق میکنه..

    خدا جونم با تو همچی به بهترین شکل انجام میشه همین دیشب یادته روزه بودم ولی بیرون بودم و به خواهرم گفتم بریم کافه بگیم دمنوش یا عرقیات بگیرم چندتا رفتیم همه در حال سفارش بودن و شلوغ بود گفتم عرق نسترن خنک بخوریم باز گفتم گرم میخوام و گفتم بریم بالاتری قدیمترن آمدم از پله هاش پایین یهو ی مسجد حیاطش باز بود عرق نسترن گرم میدادن و رطب و شیرینی آره آره آره من دلم میخواد این روند برای من کلا پلی بشه و ریپید درخواست بفرما دریافت مجانی با بهترین کیفیت و با حال عالی و گرم،کاش بتونم ذهنم را صفر کنم از محدودیت ها رها بشم دوباره برنامه ریزی بشم دوباره ابدیت بشم برای با تو بودن..

    خدا جونم نزاری من ازت دور بشما نزاریا چه ذوق ها چه شوق که با تو باید تجربه کنم خدایا من کلی شوق و ذوق و خنده با تو میخوام،من تو همین دنیا بهشت را میخوام .

    دیروز یادته خدا خواستم بگم مرسی مرسی که عشق من را به دل آدما میندازی خواستم خرید کنم فروشنده و مشتری برام وسایل جمع میکردن و فروشنده فقط میگفت کار این خانم را راه بندازید وسط شلوغی آره آره ،یا خانمی که تو شلوغی خرید من‌میخواستم ‌سیر بخرم و برام دعا می‌کرد الهی همیشه سیر باشی با خنده با ذوق من میخوام این خدا را بپرستم خدایی که بشه جانم بشه بهترین رفیق ،بشه بهترین ذوق ،بشه اشک شوق تو چشمام بشه نگاه به آسمون آبی و بشه ذوق دیدن بهارهای صورتی بادام بشه خندیدن و شادی بشه زندگی در لحظه بشه حس خوب..من خدایی را میخوام بپرستم که برام شادی بیاره همون خدایی که دیشب شیرینی کتابی خواستم بگیرم ولی گفتم برمیگردم و فراموش کردم ولی تو تو تو فراموش نکردی من چی خواستم و الان داداشم برای عید دیدنی برام آورد این روزها خیلی چیزها نگفته داره انجام میشه چون میخوام با تو و دوره که با استاد جانم معلمم دارم میخوام هم جهت بشم با تو با دریای بیکرانت….آره خدا همین راه را برای من ریپید کن همینقدر آسونم کن برای دریافت نعمتات…..

    یادته دیروز باهات حرف زدم خواستم باز تشکر کنم بگم مرسی که هستی وبهت گفتم من از تمام جهان عشق تو را میخوام یهو ی نوشته آوردی جلو من تو شادی کن ،آره خدا جونم این روزها باز مثل قبلا دارم بیشتر حست میکنم دارم برمیگردم به‌ دریای

    عشق تو مثل ماهی بریونی موسی که غیر ممکن بود بره تو دریا،میخوام منم‌ بپرم تو دریا و زنده بشم در مجمع البحرین تو ،چون تو را در شادی و عشق یافتم تو را در حال خوب یافتم ،خدا جونم امسال را سال شادی سالی پر از ایمان پر از باور توحیدی قرار بده،سالی پر از نزدیکی به خودت به خودت…..

    چون‌ تودارم همه دارم دگرم‌ هیچ‌ نخواهم.

    دوستت دارم خدا تا ابد تا همیشه …..

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 13 رای:
    • -
      سجاد کریمی گفته:
      مدت عضویت: 673 روز

      به نام الله یکتا رب العالمین که هر آنچه دارم از آن اوست

      پروردگارا من به هر خیری از درگاه تو محتاج و فقیرم خدایا مرا به راه راست راه هدایت یافتگان هدایت کن

      سلام بر فیروزه عزیز

      چند روزی بود که توی دلم یه نجوایی بود که سجاد با خدا داری کم حرف میزنی کمتر مناجات میکنی، همش تلاش میکردم با احساس خوب با پروردگارم راز و نیاز کنم ولی اون حس خوب رو نداشتم، یادمه استاد توی یکی از فایل ها می گفتن حتی با خدا هم اگه مناجات میکنید با احساس خوب و شوق دل حرف بزنید.

      فیروزه جان کامنت تو اون حس خوب رو امروز به من برگردوند و انگار خودم با خدا داشتم صحبت میکردم چشمانم از اشک شوق پر شد و قلبم نفس تازه از عطر الهی گرفت.

      سپاسگزارم ازت بابت کامنت زیبایت، امیدوارم همیشه در مسیر حق پر از نور و رحمت پروردگار باشی

      در پناه الله مهربان

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
      • -
        فیروزه گفته:
        مدت عضویت: 1423 روز

        سلام بر یگانه معبود عالم هستی

        وَأَنَّ اللَّهَ عَلَّامُ الْغُیُوبِ ﴿٧٨﴾

        و قطعاً خدا دانا به همه نهان هاست(عالم غیب)؟! (78) توبه

        سلام به آقا سجاد نورانی در جستجوی عشق الله تنها فرمانده جهان

        تنها رب جهان

        تنها مدیر جهان

        تنها عاشق جهان

        تنها شنونده  و بیننده جهان

        تنها آگاه بر دل و جان

        تنها  حی و قیوم  جهان

        تنها متحول کننده دلها

        تنها زنده کننده جان‌ها  مثل ماهی موسی وسط دریا

        تنها  معبودی که کارش فقط عشق و عشق

        تنها هدایت گر جهان …….

        تنها متجلی کننده خواست‌ها

        تنها آرامش بخش جانها

        مناجات.…..چه واژه پر معناییی…حس میکنم آخر دلتنگی با خدا و ارتباط نزدیک با خدا میشه مناجات میشه حرف زدن میشه عشق تمام نشدنی میشه حس کردن رب  در تک تک لحظه هات حتی وقتی خوابی..‌‌…  میشه ی رفیق  همیشگی از اینایی که همه کار برات میکنه تا تو بخندی تا تو عشق کنی از اینایی که دو نفری با هم جشن میگیری از اینا میشه.‌‌

        اخر مناجات های شیربن میشه رها  رها کردن میشه تسلیم… میشه اعتماد تسلیم نه از سر ضعف نه از سر بی خیالی نه 

        تسلیم از اینکه  دیگه نمیدونم دیگه نمیدونم …چرا نمیدونم چون  نقشه کامل را نمیدونم اینقدر که همچیز دقیقه، کامله ،درسته  و هماهنگه ..بلده…فقط میشه نشست و  تماشا کرد عظمت را…. ….وقتی به یقینی میرسی که عاشقانه کنارته داره قدم به قدم کنارت میاد ….وقتی ی جاهایی بغلت میکنه که نترسی که جا نزنی چرااااا ؟؟؟؟؟چون دوستمون داره…….

        آقا سجاد عزیز……

        چقدر پیامتون پر از حس عالی بود پر از هدایت الله..‌‌‌‌خدا را شکر میکنم برای اشک های شوق وصل ….مبارکتون باشه …..خدا را شکر، خدا به حس خوبتون بی افزاید…چون اوست اوست زنده کننده جانها……..یا حی یا قیوم…….

        چند روزی بود که توی دلم یه نجوایی بود که سجاد با خدا داری کم حرف میزنی کمتر مناجات میکنی،(خودشه همین حس خودشه) ادامه بده مناجات را ..همین قدر ساده .همینقدر شیرین همینقدر هدایتگر….

        لا إله إلا الله

        هر لحظه ما را با ی چیزی صدا میزنه ……که من هستم کنارت

        اقا سجاد عزیز من هم از کامنت و دعای پر از نورتون سپاسگزارم …

        دعا می‌کنم  در قدم به قدم  زندگیتون حضور خدا را حس کنید ،در تک تک آدمهاش در تک تک اتفاقات  ملاقاتش کنی و فقط اشک شوق بریزید از بودنش از معجزهاش…برایتان شوق وصل  را آرزو میکنم..امین یا رب العالمین.

        در پناه یگانه رب جهان شادو شاکر و عاشق باشید

        میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
        • -
          سجاد کریمی گفته:
          مدت عضویت: 673 روز

          به نام خداوند مهربان تنها نیروی هدایتگر جهان

          فیروزه خانم عزیز

          سپاسگزارم ازت که دوباره کامنت زیبایت برایم نشانه شد

          امروز از خدا خواستم یه نشانه ای یه نوری از آینده به من نشون بده، میخواستم رو فایل نشانه امروزم بزنم که نقطه آبی رنگ کنار اسمم خوشحالم کرد

          این قسمت کامنت شما شد نشانه امروز من

          *اخر مناجات های شیربن میشه رها رها کردن میشه تسلیم… میشه اعتماد تسلیم نه از سر ضعف نه از سر بی خیالی نه

          تسلیم از اینکه دیگه نمیدونم دیگه نمیدونم …*

          من هم تمام تلاشم رو میکنم که تسلیم باشم و رها

          نجواها میاد ترس ها میاد ولی میگم

          الخیر فی ما وقع

          میگم

          کفی بالله وکیلا

          میگم

          عسی ان تکرهو شیا” و هو خیر لکم

          میسپارمش به خودش همون طور که تا حالا همه کارها رو خودش برام انجام داده بقیه اش رو هم خودش انجام میده

          خدایا،

          من نمیدانم و تو میدانی

          من نمی توانم و تو میتوانی

          دار و ندارم رو به تو می سپارم تا تو بسازی

          ای بهترین سازنده ها

          نور الهی همیشه روشنگر راهت فیروزه خانم عزیز

          در پناه الله مهربان

          میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  10. -
    من تکه ای از خداهستم گفته:
    مدت عضویت: 1291 روز

    این قسمت از سفر نامه هم بسیار زیبا بود..

    دوست دارم نکات مثبتش رو تحسین کنم

    تحسین میکنم هتل تمیز،شیک،با کیفیت و درجه یک رو

    تحسین میکنم رابطه عاشقانه بین استاد و همسرشون رو.

    تحسین میکنم رستوران هارو با غذاهای باکیفیتشون رو

    تحسین میکنم فضای سر سبز و زیبای میامی رو

    تحسین میکنم پیشرفت تکنولوژی رو برای درون که فیلمهای جذاب با زاویه های پرنده ها برامون میگیره

    تحسین میکنم تمیزی شهر میامی رو هرجارو نگاه میکنی تمیزه ،مرتبه،شیکه،آنکارد!

    تحسین میکنم رانندگی مردم آمریکارو توی لاین درست،قوانین رو رعایت میکنن

    تحسین میکنم لباسهای جذاب و با کیفیت رو

    تحسین میکنم قدرت خرید استاد و همسرشون رو که هرچی دلشون میخواد میخرن

    تحسین میکنم قدرت ثروت رو هرجا دلشون بخواد میرن،هرچی بخوان میخرن،هر غذایی،هر تفریحی واقعا خدایا شکرت شکرت شکرت

    دنیا خیلی قشنگه،زندگی خیلی قشنگه،خدایا شکرت با رعایت قوانینت میتونیم همون وعده ای که بهمون دادی رو زندگی کنیم

    وعده بهشت توی دنیای مادی!

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای: