این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2022/04/abasmanesh4.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2022-04-27 04:58:452024-03-01 07:43:35سریال سفر به دور آمریکا | قسمت 138
159نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
آیا ندانستند که خدا اسرار و سخنان در گوشى آنان را مى داند و بى تردید خدا داناى به همه نهانهاست ؟!
به نام خداوند بخشنده و مهربان
خدایا هر آنچه دارم مال توست پس من را به راه هایت هدایت کن
سلام به استاد گرامی و دوستان عزیزم
خدا رو شکر برای توفیق دیدن یک قسمت دیگه از این سریال بهشتی و نعمت کامنت نوشتن و تحسین زیبایی ها برای هدایت شدن به سمت زیبایی های بیشتر
عجب رستوران خفنی داره این کشتی که هر روز مدل های متفاوت غذا رو در انواع و اقسام مختلف سرو میکنه
خدا رو شکر برای این همه نعمت و فراوانی که این حجم از غذا رو هر روز میریزن تو دریا برای ماهی ها (خوش به حال ماهی های هاوایی:)))
دم کارکنان کشتی گرم که انقدر متعهد و وظیفه شناس هستن و کارشون رو عالی انجام میدن (خانومه انقدر میزو سابید که باکتریا به غلط کردن افتادن:)))
ماشالله به استاد عزیز که تو مسافرت هم ول کن کامنت ها نیست چون کارش عشقشه
ماشالله به خانوم شایسته که انقدر زیبا و نرم و تر و تمیز تصویربرداری میکنند از زیبایی ها و نکات مثبت اطرافشون
ماشالله به این کشتی که انقدر بزرگه که هر بار یه جای جدید رو توش کشف میکنید
عجب رستوران قدیمی قشنگی رو بر اساس اتوبان شماره 66 آمریکا طراحی کرده بودند با صندلی ها و فضای قدیمی و نوستالژی
چه قدر لباس ها و جواهرات زیبایی رو توی مغازه های کشتی دیدیم
چه خدمه های خوشتیپ و متشخص و باکلاسی داره این کشتی
عجب اجراهای متنوع و قشنگی توی سالن کشتی برگزار میشه از استندآپ کمدی تا رقص و موسیقی
چقدر خوب که برای افراد ناشنوا هم ارزش قائل هستند و براشون مترجم گذاشتن
چقدر خوب که افراد ناشنوایی در دنیا هستند که تونستن به توان مالی برسند که با کشتی کروز مسافرت کنند و لذت ببرند (این یعنی همه چیز امکان پذیر هست و هیچ محدویتی وجود ندارد)
چه قدر جالب که هاوایی یک مجمع الجزایر هست و همشون زیبا و فوق العاده هستند (اسم اون جزیره کنا من رو یاد خاله عزیزم انداخت که بهم میگه کنا، منظورش کنا توی کارتون سرندیپیتی هست:)))
چه قدر عالی که قراره بعد از این مسافرت یک هفته ای با کشتی کروز یک اقامت فوق العاده ده روزه رو در دل جنگل داشته باشید
عجب مهارتی داره راننده کشتی که در حال حرکت آب تو دل کسی تکون نمیخوره و قهوه کسی هم چپه نمیشه:)))
آفرین به آقایون و خانوم های رقصنده که انقدر مهارت و انعطاف بدنی و انرژی بالایی دارند و مدت ها تمرین کرده اند تا بتونن این رقص های سخت رو انجام بدن (من یه لحظه خودم رو گذاشتم جاشون نفسم گرفت:)))
خدا رو شکر که این کشتی انقدر بزرگه که زمین بسکتبالم توش داره (اگه میز پینگ پونگم داشته باشه دیگه عالیه همین الان میرم بلیطشو رزرو میکنم:)))
خدایا شکرت برای این همه نعمت و ثروت و عشق و فراوانی که در جهانت داری
این کشتی واقعا فراتر از حد تصور منه ، هر بار یک بخش جدیدی ازش دیده میشه ، یک سالن با طراحی کلسیک ، سالن اسپا ، ارایشگاه ، یک فضا برای پدیکور و مانیکور و … واقعا لذت میبرم این طراحی و مهندسی رو میبینم و این که به عنوان مسافر این کشتی کروز چه حس خوب و احساس لیاقتی به ادم میده که هر پارتی که ادم بخواد تجربه کنه رو در نظر گرفتن ، سالن برای عکاسی ، فروشگاه ، جیم تمیز پر از دستگاه ، روی عرشه زمین بسکتبال .. واقعا بی نظیره .
مریم جون صحنه ای که از طلوع گرفتین همزمان ، در حال نزدیک شدن به ایلند بودین واقعا رویایی بود ، جنس هوا ، عطرش حس می شد .
چقد تنوع مواد غذایی زیاد بود ، چه نکته ی عجیبی که همه شون اگه اضافه بمونن برای ماهی ها ریخته میشن ، این هم نوعی ارزش گذاری برای مسافر ها محسوب میشه که هر وعده غذای تازه سرو میشه ..
چقد اون خانوم که در واقع مجری بودن رو دوس داشتم ، شبیه فرشته های والت دیزنی بودن ، لباس زیبا ، خوش انرژی و زیبا رو.
و اما صحنه ی اخر که واقعا دیوونه کننده بود ، اون بارون رو عرشه ، تو دل دریا ، زبونم قاصره از زیباییش…
انگار یک شهر روی دریا درحال حرکته…این همه خدمه و پرسنل که تمام توانشون رو برای خدمت و پذیرایی میزارند…لذت میبرم هر وقت از تئاتر میزارید،لذت میبرم هر وقت از آشپز ها و غذا ها میزارید،لذت میبرم از باشگاه و مربی میزارید،چرخ های ذهن من داره راه میافته که ببین میتونی یک آشپز باشی توی یک کشتی یا یک بازیگر تئاتر در کشتی اما باید با تعهد و با اصول خودت کار کنی،طوری کار کنی که دوست داری همونجوری بهت خدمات ارائه بشود…
خداوند را سپاس آدم ها با تفاوت هاشون در کنار هم زندگی میکنند و بهم احترام میزارند در رستوران بخش های متفاوتی وجود داشت بخش غذا های بدون قند و… این همه دسته بندی و تخصص واقعا تحسین برانگیز است.
تحسین میکنم کارکنان این کشتی رو چقدر زیبا اسامی و عکس هاشون رو گزاشته بودن،خدا قوت بهشون امیدوارم هرکجا که هستند سالم و سلامت باشند…
بهترین ها هم دیگرو پیدا میکنند=این درسی است که من گرفتم وقتی در کارت بهترین باشی به جای بهتری هدایت میشوی،کاپیتان کشتی دست فرمونش عالی است و پرسنل رستوران هم عالی هستند،اگر که با تعهد و ایمان کار کنی به جاهای بهتر و بهتری هدایت میشوی.
استاد این کشتی هر چه که برای تفریح لازم داشته باشه داره،فراوانی و یک برنامه ریزی جامع و کامل برای یک تفریح 7 روزه با احترام به تمام سلیقه ها و خصوصیات مشتریان.بسیار منظم و خوش برخورد و راز لذت بردن از این سفر تمرکز بر نکات مثبت و سپاسگزاری برای لحظه به لحظه حضور در این سفر و استفاده از این نعمتهاست.درست مثل حضور ما در این دنیای زیبا.اگر نعمتها و زیباییها را ببینیم لاجرم احساس ما خوب میشه و از بودن در این مسیر لذت می بریم.
سلام استاد عزیزم میدونم که امکان انتشار دیدگاه من خیلی کمه اما حداقل امید دارم بخونیدش .من دیشب خواب شما رو دیدم .خواب دیدم سفر به دور آمریکا بودید و منم به طور عجیبی اونجا بودم .شما داشتین املت درست میکردین .دستتون خون اومد .من اومدم نزدیک و براتون داستانمو تعریف کردم دست نوازش به سرم کشیدید ولی تا اومدید راهنمایی م کنید از خواب پریدم .به انرژی خوب شما نیاز دارم برام انرژی بفرستید.من خیلی دورم.پدرم منو حبس خانگی کرده و عملن از اجتماع دورم .فایلهای شما رو تو یه زیرزمین تاریک و سرد گوش میدم چون پدرم با شما مخالفه.عبارت های تاکیدی مینویسم .شکر گزاری مینویسم .آرزو هامو مینویسم .ولی ده ماهه که تغییری در وضعیتم حاصل نشده .فقط امیدم به خداست وگاهی قرآن باز میکنم .کاش از خواب نپریده بودم و میشنیدم که شما چی گفتین .کاش .
سلام خدمت استاد و خانم شایسته و همه دوستان خوبم در این سایت الهی
خدا را شکر میکنم امروز هم کانون توجه مون رو معطوف به زیبایی ها و قشنگی های خوبی را برای من به وجود آورد تصاویر زیبا روی دیوار راهروی کشتی با کلی دیزاین عالی نورپردازی جذاب و برخورد مجدد با آقایی که مسابقه رو داوری کرد چهرهی با لبخندی روی لب انرژی مثبت و سلام و احوالپرسی که با شما داشت و سالن تئاتر و خانمی که لباس زیبایی برتن داشت و پر از انرژی مثبت بود و چقدر تحسین برانگیز هستند که حتی برای ناشنوایان هم فردی رو آوردند که در قسمت دیگه سالن نشسته بود و با حرکت دستاش و میمیک صورتش با زبان اشاره صحبتهای اون سخنران خانم و آقا رو به زیبایی ترجمه میکرد
روز چهارم سفر دریایی و تصویری فوقالعاده زیبا از نمای جنگلی جزیره بیگ آیلند که درختها تا وسط دریا رشد کرده بودند و خونه های کنار دریا و خدای من چقدر تصویر طلوع خورشید عالم تاب روی اب دریا بی نظیر بود چقدر اب دریا رو براق و شایانی کرده بود آسمون صاف و پر از ابر و پرچم برافراشته آمریکا در روی کشتی زیباییها در وصف نمیگنجه اون رطوبت اب و هوای رویایی بانو شایسته که صبح زود بیدار شدی و این طلوع زیبا رو برامون فیلم گرفتی چه اقامت باشکوهی رو درجنگل Hilo تجربه کنید بی صبرانه منتظر دیدن این اقامت زیبا در دل جنگل میمونمالهی صدهزار مرتبه شکر ک همدار شدم یا این زیبای ها،الهی شکرت بخاطر این همه فراوانی و ثروت و نعمت ک جاریه توی این دنیا و هرروز داره بیشتر میشه بینهایت ثروت هست بینهایت نعمت هست بینهایت راه هست برای ثروت ساختن جهان هرروز درحال گسترششکر خدای مهربان شکر روحهای الهی شکر انسانهایی که مسیر درست و راحت خداوند رو رفتن و به این فراوانی رسیدن.وقتی آدم مسیر شکر رو میره،به مسیرهای آسان هدایت میشه،و افکارش رو زندگی میکنه.انسانی که آگاهه، عجله نمیکنه، حرص نمیزنه.و من اینو توی ثروتمندها دیدم
در پناه الله یکتا شاد سلامت و ثروتمند باشید انشاالله
باشگاه بسیار بزرگ با پنجره های بزرگ نورگیر با ویوی دریا
الهی صدهزار مرتبه شکرت
چقد زیباست ثروت ساخت پول درآوردن
.چقد راحت میشه تو هرجایی ثروت ساخت
حتی توی کشتی ،آرایشگاه داره.
طلافروشی
لباس فروشی ،لباسهای بسیار زیبا
الهی صدهزار مرتبه شکرت
چقد ذهنیت این مردم ثروتمنده و باور دارن ب فراوانی
ک غذاهای دست نخورده ی هر وعده ی غذایی رو دور میریزن
چقد عالی و باتعهد و مسئولیت پذیر کارشون رو انجام میدن میخوان بهترین کیفیت داشته باشهو تازه باشه غذا شون
و با این کارشون نشون میدن ک چقد ارزش قائل آن برای مسافرهای کشتی
اون خانمی ک مریم جون داشت فیلمش و میگرفت گفت 5 بار از موقعی ک نشستم داره میز و دستمال میکشه
این نشون میده چقد عاشق کارشون هستند انگار دارن خونه خودشون رو تمیز میکنن
خدایا شکرت بابت این مردم توحیدی خوش قلب متعهد ک عاشق کارشون هستند
چقد حس خوبی گرفتم اونجا ک استاد داشت میرفت یکی باعشق بهش سلام کرد کنجکاو شدم ببینم کیه ک استاد و میشناسه و باحس خوب سلام داده
دوربین ک برگشت دیدم عععع همون آقای خوش انرژی ،خوش استایل و خوش خنده ای هست ک داور مسابقه ای بود ک بازی کرده بودن (خییلی تحسینش کرده بودم چون خودش نحوه مسابق رو با عشق توضیح داد ب مریم جون)
و استاد و مریم عزیز هم با عشق پاسخ سلامش و دادن
واقعا چطوره ک استاد همیشه بهترین شرایط و داره تجربه میکنه،بهترین امکانات،بهترین روابط حتی اگه بار اول باشه
بهترین هرچیزی رو
آیا غیر اینه ک خودش همچین زندگی رو خلق کرده داره درهرلحظه ب قانون عمل میکنه و هرروز این جریان هی قوی ترمیشه
الهی صدهزار مرتبه شکرت رب العالمین
بخاطر قانون ثابت و بدون تغییرت
ک تمام اتفاقات زندگی ما ب واسطه ی افکار باورها و فرکانسهای ایجاد میشه
من مسئول تمام شرایط واتفاقات ک تو زندگیم میفته هستم
من با افکارم خودم این شرایط رو خلق کردم همه چی قابل تغییره و همه چی تغییر میکنه اگه من باورها و ذهنیتم درست کنم
اگه من باور کنم قانون رو با تمام وجودم..و عمل کنم بهش
الهی شکرت.
امروز ب تضادی خوردم ک ب خودم گفتم بست نیست زکیه ،این همه داری چک ولقد میخوری چقد آستانه تحملت بالاس
کتک خورت ملسه
چقد داری خودت و میزنی ب اون راه
باید بخوایی تا زندگیت تغییر کنه
.امروز هدایت شدم ب آیه ای ک میگفت
خداوند سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگر اینکه از درون (باورها و ذهنیتشون) رو تغییر بدن
خدایا من دیگه ب تهش رسیدم میخوام ک تغییر کنم با تمام وجود و قلبم خودت ذستم و بگیر
بهم قدرت بده و ثابت قدمم کن توی این جهاد اکبری ک میخوام راه بندازم علیه نجواهای ذهنم،باورهای محدودکننده و ورژن قبلیم
خدایا من تسلیم توهستم و ب هرخیری ازسمت تو محتاجم و فقیر
من هرآنچه دارم از توعه من هیچی از خودم ندارم منی ک قدرت ی پلک زدن ساده روهم ب تنهای ندارم
تویی فرمانروا،تویی توانای شکست ناپذیر حکیم
تویی ک هیچ برگی بدون اذنت از درخت نمی افته
هرآنچه درآسمانها و زمینه و هرآنچه بین آن دو ست و هرآنچه در زیر زمین است در همه تحت سیطره ی قدرت و فرمانروایی خداونده
تویی قادر مطلق،تویی عالم مطلق.تویی خالق و مالک تمام هستی
یا وهاب،یا رزاق،یا سمیع ،یا بصیر
یا عدل ،یا حکیم.
یا غفور یا شکور
یا حسیب یا حق
یا وکیل،یا ولی.
یا صمد
یا مقتدر
یا اول یا آخر ،یا ظاهر یا باطن
الهی صدهزار مرتبه شکرت
مرسی بابت همزمانی ک امروز برام رقم زدی
بهم گفتی زنک بزن مطب دکتر ببین فردا هست ک برم بخیه جای دندونم و بکشم
ک منشی بهم گفت دکتر فردا نیست
میتونی الان بیایی و من رفتم و بدون نوبت کارم و انجام داد بدون هیچ هزینه ای.
دیروز ک ی مورچه رو دیدم فهمیدم این ی نشونه اس برام و سریع ویدئویی ک داشتم از دوتا مورچه تو کوشیم پ گذاشتم تو کانال یوتیوپ م
ک بعد چند ساعت رفتم دیدم 700 و خورده ای بازدید خورده و چقد ایمان من قوی ترشد ب اینکه خدا هرلحظه داره هدایتمون میکنه و مسیر و نشونمون میده
امروز دوتا لباس خوشکل هدیه گرفتم و ایده ای ک قبلا بهم گفته شد بود یادم اومد ک باید حتما شروع کنم با توکل ب خدا
الهی شکرت بخاطر سلامتی ک دارم
مرسی بابت گوشی قشنگم
مرسی بابت نتی ک دارم
مررسی بابت دستان سالم پ توانایی ک دارم ب سرعت میتونم تایپ کنم
الهی شکرت سپاسگزارم
امروز زودتر بیدار شدم از خواب چون دیشب گفتم میخوام صدای آواز پرنده ها رو بشنوم و لذت ببرم
چقدر عالیه میتونیم زندگی رو با کیفیت بالا تجربه کنیم چقدر عالیه چقدر انسان پیشرفت کرده و توانمند و دقیق شده
همه چیز های هیولا و عالی رو به راحتی و با دقت زیاد میسازه
هر روز وسایل بیشتری برای لذت بیشتر بردن از زنوگی ساخته میشه و میلیارد ها ثروت ساخته میشه و میلیون ها آدم در حوضه ای که دوست دارند مشغول میشن و متخصص میشن و به اسانی در حین کار لذت میبرن و زندگی رو جوری که دوست دارن تجربه میکنن و به گسترش جهان کمک میکنن و به خودشون افتخار میکنن و به منبع بی نهایت مستقیم وصلن !
خدایا شکر همه جا فراوانیه نعمت و شادی و وقت ازاد و انسان های مودب و مهربونه
چقدر ادما با حوصلن و با خودشون و دیگران مهربوونن
چقدر غذا ، بیش از نیاز همه همه چیز هست و ما انسان ها به راحتی بهای چیزی که میخوایم رو پرداخت میکنیم و لذت میبرم و روحمون گسترده میشه با هر بار تجربه کردن
خدایا شکر خیلی حالم خوبه
تو کافی هستی برای هرکس تو رو بخواد
تو قدرت مطلقی
خدایا من رو انقدر قوی کن انقدر به باور هام ایمان ببخش که هر لحظه بدونم نیازمند هیچ چیز بیرونی نیستم که کارم راه بیوفته
نیازمند هیچ عامل بیرونی نیستم که خوشحالم کنه
منظورم از نیازمند اینه که وابسته نیستم ، وگرنه انسان با جهان مادی اداخته شده !
منظورم از نیازمند اینه که بدونم من خلقش میکنم و خدا میگوید باش و میشود و خواسته بزرگ و کوچک اصلا تفاوتی در فرایند خلق ندارد و من باید این را بدانم و فکر نکنم با تقلا کردن با مسابقه دادن ، با ساعت کاری بیشتر بدون هیچ بهبودی در شخصیتم ، چیزی حاصل نمیشود
من باید بدانم که عامل بیرونی ای به نام رد یا تایید شدنم در ازمون ، عامل خوشبختی یا بدبختی من نیست ، من نباید تقلا کنم تا فلان ازمون قبول شوم تا بلکه فلان دانشگاه بروم و سپس با فلان شغل بتوانم به ازادی مالی برسم !
این همان نیازمند بودن به یک عامل بیرونی است.
من باید بدانم هر چیزی که در دنیا تجربه میکنم از وسط افکارم میگذرد و پا به عرصه وجود میگذارد
پس اگر من خلق کننده ام چیز بیرونی نمیتواند مانع من شود ، هر لحظه دارم خلق میکنم
هر کجای این دنیا باشم با هر ظاهری و فرهنگی ، من تجربیاتم و خواسته هایم را با افکارم خلق میکنم گنجینه و ثروت اصلی قدرت خلقی است که من دارم ، نه قبولی در فلان دانشگاه و… شرک شرک شرک
آیا دانشگاه ثروت را خلق میکند ؟ ایا ان شغل ثروت خلق میکند؟ ایا درس هایی که در دانشگاه میاموزم ثروت و خوشبختی و تجربیات خوب را خلق میکنند یا من باعث به وجود امدن تمام این داشنگاه ها و شغل ها و ثروت هستم؟
من وقتی در مدار ثروت و حال خوب و اتفاقات خوب و فراوانی باشم یا با نامی زیبا تر ، اگر من هماهنگ با جریان خداوند باشم ، از بهترین مسیر که برای من مناسب است به همه چیز دسترسی دارم ، من فقط باید با روح خودم هماهنگ باشم ، از او سوال کنم ، با او حرف بزنم ، رها باشم و تسلیم.
در این صورت اگر من دوست داشتم که مثلا بهترین داشنگاه را تجربه کنم ، به ازادی مالی و مکانی و زمانی برسم و خلاصه هر انچه که میخواهم ، به راحتی برای من محقق می شود.
این فرکانس مثبت است که تجربیات خوب را خلق میکند.
میدانم که میدانی ای که دانا ترینی به قلب ها و برای من کافی هستی و نزدیکی و دوستم داری
من همه چیز را به توسپردم تو کارت رو خوب بلدی
مگر نه اینه که از دل خاک درختی که چندین ماه چوبش خشک شده بود رو زنده کرده و از چوب خشک شکوفه ای لطیف رویاندی ؟ و سپس ان را سبز کردی و میوه ای شیرین در اختیار ان گذاشتی؟
در ان زمستان سرد و برفی چه کسی میدانست که خیلی زود بهار میشود؟ ولی تو میدانستی و داشتی همه چیز را محیا میکردی . درخت به سپاس تو زمستان را با خیالی اسوده استوار ماند و از او محافظت کردی و مزدش را دادی ،
سوره توبه
أَلَمْ یَعْلَمُوٓاْ أَنَّ ٱللَّهَ یَعْلَمُ سِرَّهُمْ وَنَجْوَىٰهُمْ وَأَنَّ ٱللَّهَ عَلَّـٰمُ ٱلْغُیُوبِ(٧٨)
آیا ندانستند که خدا اسرار و سخنان در گوشى آنان را مى داند و بى تردید خدا داناى به همه نهانهاست ؟!
به نام خداوند بخشنده و مهربان
خدایا هر آنچه دارم مال توست پس من را به راه هایت هدایت کن
سلام به استاد گرامی و دوستان عزیزم
خدا رو شکر برای توفیق دیدن یک قسمت دیگه از این سریال بهشتی و نعمت کامنت نوشتن و تحسین زیبایی ها برای هدایت شدن به سمت زیبایی های بیشتر
عجب رستوران خفنی داره این کشتی که هر روز مدل های متفاوت غذا رو در انواع و اقسام مختلف سرو میکنه
خدا رو شکر برای این همه نعمت و فراوانی که این حجم از غذا رو هر روز میریزن تو دریا برای ماهی ها (خوش به حال ماهی های هاوایی:)))
دم کارکنان کشتی گرم که انقدر متعهد و وظیفه شناس هستن و کارشون رو عالی انجام میدن (خانومه انقدر میزو سابید که باکتریا به غلط کردن افتادن:)))
ماشالله به استاد عزیز که تو مسافرت هم ول کن کامنت ها نیست چون کارش عشقشه
ماشالله به خانوم شایسته که انقدر زیبا و نرم و تر و تمیز تصویربرداری میکنند از زیبایی ها و نکات مثبت اطرافشون
ماشالله به این کشتی که انقدر بزرگه که هر بار یه جای جدید رو توش کشف میکنید
عجب رستوران قدیمی قشنگی رو بر اساس اتوبان شماره 66 آمریکا طراحی کرده بودند با صندلی ها و فضای قدیمی و نوستالژی
چه قدر لباس ها و جواهرات زیبایی رو توی مغازه های کشتی دیدیم
چه خدمه های خوشتیپ و متشخص و باکلاسی داره این کشتی
عجب اجراهای متنوع و قشنگی توی سالن کشتی برگزار میشه از استندآپ کمدی تا رقص و موسیقی
چقدر خوب که برای افراد ناشنوا هم ارزش قائل هستند و براشون مترجم گذاشتن
چقدر خوب که افراد ناشنوایی در دنیا هستند که تونستن به توان مالی برسند که با کشتی کروز مسافرت کنند و لذت ببرند (این یعنی همه چیز امکان پذیر هست و هیچ محدویتی وجود ندارد)
چه قدر جالب که هاوایی یک مجمع الجزایر هست و همشون زیبا و فوق العاده هستند (اسم اون جزیره کنا من رو یاد خاله عزیزم انداخت که بهم میگه کنا، منظورش کنا توی کارتون سرندیپیتی هست:)))
چه قدر عالی که قراره بعد از این مسافرت یک هفته ای با کشتی کروز یک اقامت فوق العاده ده روزه رو در دل جنگل داشته باشید
عجب مهارتی داره راننده کشتی که در حال حرکت آب تو دل کسی تکون نمیخوره و قهوه کسی هم چپه نمیشه:)))
آفرین به آقایون و خانوم های رقصنده که انقدر مهارت و انعطاف بدنی و انرژی بالایی دارند و مدت ها تمرین کرده اند تا بتونن این رقص های سخت رو انجام بدن (من یه لحظه خودم رو گذاشتم جاشون نفسم گرفت:)))
خدا رو شکر که این کشتی انقدر بزرگه که زمین بسکتبالم توش داره (اگه میز پینگ پونگم داشته باشه دیگه عالیه همین الان میرم بلیطشو رزرو میکنم:)))
خدایا شکرت برای این همه نعمت و ثروت و عشق و فراوانی که در جهانت داری
عاشقتم زیاد
ان ربی علی صراط المستقیم
به نام خداوند هدایتگرم
سلام ب استاد عزیزم و مریم جانم
و تمام دوستان همسفر
نمیدونم چجوری میشه بابت تک تک این قسمت ها و تک تک نعمت ها و زیبایی هایی ک میبینم از شما سپاسگزاری کنم
و از خدای مهربونم ک من رو در مدار دیدن این همه نعمت و تحسینشون قرار داد
این سریال واقعا گنج منه
کنترل ذهن و برای من راحتتر و راحتر میکنه
دیدن این سفر من رو همواره آسان کرد برای آسانی ها
همراه شدن با شما دنیای منو زیر و رو کرد
همراه شدن با این سفر بهم تحسین کردن رو یاد داد
قلبم و برای زیبایی ها بازتر کرد
من رو متعهد تر کرد برای توجه ب زیبایی ها
من رو بیشتر عاشق خودم عاشق اطرافم عاشق آدما عاشق زندگی کرد
سفر بدور آمریکا عجیب من رو عمیق کرد تو خودم
عجیب لذت بردن از لحظه هارو بهم یاد داد
بهم یاد داد فارِغ از اینکه کجای دنیا وایسادی تو چه شرایطی هستی چه امکاناتی داری همین لحظه میتونی لذت بردن از زندگی رو شروع کنی
سفر بدور آمریکا رها بودن رو بهم یاد داد
گذشتن از ترس هارو بهم یاد داد
سفر بدور آمریکا فقط با زبان تصاویر در عمل اجرای قانون رو بهم یاد داد
متوکل بودن در صلح بودن هماهنگ بودن با کل کیهان و بخشنده بودن رو بهم یاد داد
تا همین جا کلی از دیدن و توجه کردن و تحسین کردن نتیجه گرفتم
از اینجا ب بعد با ایمان قوی تری با قدرت بیشتری مینویسم چون نتیجه باهاشه
تو این نوشتن ها توجه کردن ها نتیجه هست
هم لذت میبرم هم هرچی ک میخام خیلی ساده خیلی راحت خودش وارد زندگیم میشه
این مسیر خداونده
این مسیر درسته
زیبایی های این قسمت مثل همیشه بی شماره:
تاجایی ک میتونم مینویسم
من عاشق تمیزی کشتی شدم همه جاش همیشه داره برق میزنه و وقتی گفتید تو همون چند لحظه ک اونجا نشسته بودید اون خانم 5 بار دستمال کشیده اونجارو کلی لذت بردم ک ببین واقعااااا بایدم اینجا انقدر تمیز باشه
چون کارکنان فوقالعاده ای داره ک عاشقانه دارن کارشون رو عالی انجام میدن
لذت میبرم از دیدن این همه فراوانی و نگاه قشنگشون
ک هرچیزی اضافه میمونه میریزن برای ماهی ها
چون میدونن ما به منبعی بی نهااایت و بی انتها وصلیم و اون همواره داره ب ما نعمت های بیشتری میده
پس راحت میبخشیم و میگذریم و میدونیم هزار برابرش میاد
وقتی از پله های کشتی میرفتید بالا تا بهمون جزیره رو نشون بدی حس خیلی قشنگی داشتم
از دیدن آسمون از بودن توی عرشه ی کشتی
از دیدن جزیره و چقدرررررر ذوق زده ام ک قراره توی اون جزیره تو کلبه ی جنگلی اقامت داشته باشید
چقدرررر خوشحالم برای این تصمیم
چقدر این آزادی زمانی و مکانی شمارو تحسین میکنم
چقدر خوبه این سبک از زندگی
هرچی میگذره بیشتر خواسته هامو میشناسم
بیشتر درخواست هام واضح تر ارسال میشه
آخ خدایا شکررررت ک توی این مسیر پربرکتم
خدایا شکررررت برای این تجربه های بینظیر
انقدر ک از دیدنشون و بودن با شما لذت میبرم ک حد نداره
عاشقتونم مرسیییی برای تمام کارهایی ک با عشق انجام میدید
به نام پروردگار مهربان
این کشتی واقعا فراتر از حد تصور منه ، هر بار یک بخش جدیدی ازش دیده میشه ، یک سالن با طراحی کلسیک ، سالن اسپا ، ارایشگاه ، یک فضا برای پدیکور و مانیکور و … واقعا لذت میبرم این طراحی و مهندسی رو میبینم و این که به عنوان مسافر این کشتی کروز چه حس خوب و احساس لیاقتی به ادم میده که هر پارتی که ادم بخواد تجربه کنه رو در نظر گرفتن ، سالن برای عکاسی ، فروشگاه ، جیم تمیز پر از دستگاه ، روی عرشه زمین بسکتبال .. واقعا بی نظیره .
مریم جون صحنه ای که از طلوع گرفتین همزمان ، در حال نزدیک شدن به ایلند بودین واقعا رویایی بود ، جنس هوا ، عطرش حس می شد .
چقد تنوع مواد غذایی زیاد بود ، چه نکته ی عجیبی که همه شون اگه اضافه بمونن برای ماهی ها ریخته میشن ، این هم نوعی ارزش گذاری برای مسافر ها محسوب میشه که هر وعده غذای تازه سرو میشه ..
چقد اون خانوم که در واقع مجری بودن رو دوس داشتم ، شبیه فرشته های والت دیزنی بودن ، لباس زیبا ، خوش انرژی و زیبا رو.
و اما صحنه ی اخر که واقعا دیوونه کننده بود ، اون بارون رو عرشه ، تو دل دریا ، زبونم قاصره از زیباییش…
به نام خداوند مهربان سلام به شما دوست عزیز
خدا رو شکر بابت این همه فراوانی…
انگار یک شهر روی دریا درحال حرکته…این همه خدمه و پرسنل که تمام توانشون رو برای خدمت و پذیرایی میزارند…لذت میبرم هر وقت از تئاتر میزارید،لذت میبرم هر وقت از آشپز ها و غذا ها میزارید،لذت میبرم از باشگاه و مربی میزارید،چرخ های ذهن من داره راه میافته که ببین میتونی یک آشپز باشی توی یک کشتی یا یک بازیگر تئاتر در کشتی اما باید با تعهد و با اصول خودت کار کنی،طوری کار کنی که دوست داری همونجوری بهت خدمات ارائه بشود…
خداوند را سپاس آدم ها با تفاوت هاشون در کنار هم زندگی میکنند و بهم احترام میزارند در رستوران بخش های متفاوتی وجود داشت بخش غذا های بدون قند و… این همه دسته بندی و تخصص واقعا تحسین برانگیز است.
تحسین میکنم کارکنان این کشتی رو چقدر زیبا اسامی و عکس هاشون رو گزاشته بودن،خدا قوت بهشون امیدوارم هرکجا که هستند سالم و سلامت باشند…
بهترین ها هم دیگرو پیدا میکنند=این درسی است که من گرفتم وقتی در کارت بهترین باشی به جای بهتری هدایت میشوی،کاپیتان کشتی دست فرمونش عالی است و پرسنل رستوران هم عالی هستند،اگر که با تعهد و ایمان کار کنی به جاهای بهتر و بهتری هدایت میشوی.
عاشقتونم…خدا نگهدارتون باشه…
به نام خداوند مهربان
با عرض سلام خدمت اسناد عزیز و مریم خانوم
سلام خدمت دوستان عزیز
استاد این کشتی هر چه که برای تفریح لازم داشته باشه داره،فراوانی و یک برنامه ریزی جامع و کامل برای یک تفریح 7 روزه با احترام به تمام سلیقه ها و خصوصیات مشتریان.بسیار منظم و خوش برخورد و راز لذت بردن از این سفر تمرکز بر نکات مثبت و سپاسگزاری برای لحظه به لحظه حضور در این سفر و استفاده از این نعمتهاست.درست مثل حضور ما در این دنیای زیبا.اگر نعمتها و زیباییها را ببینیم لاجرم احساس ما خوب میشه و از بودن در این مسیر لذت می بریم.
حدایا شکرت
ازتون سپاسگزارم
سلام استاد عزیزم میدونم که امکان انتشار دیدگاه من خیلی کمه اما حداقل امید دارم بخونیدش .من دیشب خواب شما رو دیدم .خواب دیدم سفر به دور آمریکا بودید و منم به طور عجیبی اونجا بودم .شما داشتین املت درست میکردین .دستتون خون اومد .من اومدم نزدیک و براتون داستانمو تعریف کردم دست نوازش به سرم کشیدید ولی تا اومدید راهنمایی م کنید از خواب پریدم .به انرژی خوب شما نیاز دارم برام انرژی بفرستید.من خیلی دورم.پدرم منو حبس خانگی کرده و عملن از اجتماع دورم .فایلهای شما رو تو یه زیرزمین تاریک و سرد گوش میدم چون پدرم با شما مخالفه.عبارت های تاکیدی مینویسم .شکر گزاری مینویسم .آرزو هامو مینویسم .ولی ده ماهه که تغییری در وضعیتم حاصل نشده .فقط امیدم به خداست وگاهی قرآن باز میکنم .کاش از خواب نپریده بودم و میشنیدم که شما چی گفتین .کاش .
سلام بر شما خانم شفیعی
تبریک میگم بهتون ورود به این فضا رو و عضویت دو ماهه شما در سایت رو
اینکه خواب استاد رو دیدید خودش یک نشونه از اینه که شما افتادین تو مسیر
و بهتون پیشنهاد میکنم از سپاسگزاری شروع کنید بابت هر چی
حتی داشتن پدری که خیلیا دیگه ندارنش
داشتن یه سرپناهی که آرزوی خیلیاست
داشتن اینترنتی که تا یکشب قطع نشه قدر نمدونی
داشتن سوادتون
داشتن انگشتان سالم و هر چیزی که دور برتون هست
و از همه مهمتر
داشتن امید به تغییر
امید به آمدن روزهای بهتر
صبر کنین
صبر اسم یه گیاهیه که فوق العاده تلخه اماچند سال پیش گیاه دارویی قرن بود .
بزارین کوچولو کوچولو این جوانه در قلبتون رشد کنه همه چیز به نفعتون تموم میشه مطمئن باشید
خدا تو اون زیر زمین هم که باشین پیداتون میکنه و نورشو به قلبتون میرسونه
قسمت 37 گفتگوی استاد با دوستان در کلاب هوس رو حتما چند بار گوش بدین
توکل کنین همه چیز خوب میشه همه چیز
والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
به نام هدایت الله
سلام خدمت استاد و خانم شایسته و همه دوستان خوبم در این سایت الهی
خدا را شکر میکنم امروز هم کانون توجه مون رو معطوف به زیبایی ها و قشنگی های خوبی را برای من به وجود آورد تصاویر زیبا روی دیوار راهروی کشتی با کلی دیزاین عالی نورپردازی جذاب و برخورد مجدد با آقایی که مسابقه رو داوری کرد چهرهی با لبخندی روی لب انرژی مثبت و سلام و احوالپرسی که با شما داشت و سالن تئاتر و خانمی که لباس زیبایی برتن داشت و پر از انرژی مثبت بود و چقدر تحسین برانگیز هستند که حتی برای ناشنوایان هم فردی رو آوردند که در قسمت دیگه سالن نشسته بود و با حرکت دستاش و میمیک صورتش با زبان اشاره صحبتهای اون سخنران خانم و آقا رو به زیبایی ترجمه میکرد
روز چهارم سفر دریایی و تصویری فوقالعاده زیبا از نمای جنگلی جزیره بیگ آیلند که درختها تا وسط دریا رشد کرده بودند و خونه های کنار دریا و خدای من چقدر تصویر طلوع خورشید عالم تاب روی اب دریا بی نظیر بود چقدر اب دریا رو براق و شایانی کرده بود آسمون صاف و پر از ابر و پرچم برافراشته آمریکا در روی کشتی زیباییها در وصف نمیگنجه اون رطوبت اب و هوای رویایی بانو شایسته که صبح زود بیدار شدی و این طلوع زیبا رو برامون فیلم گرفتی چه اقامت باشکوهی رو درجنگل Hilo تجربه کنید بی صبرانه منتظر دیدن این اقامت زیبا در دل جنگل میمونمالهی صدهزار مرتبه شکر ک همدار شدم یا این زیبای ها،الهی شکرت بخاطر این همه فراوانی و ثروت و نعمت ک جاریه توی این دنیا و هرروز داره بیشتر میشه بینهایت ثروت هست بینهایت نعمت هست بینهایت راه هست برای ثروت ساختن جهان هرروز درحال گسترششکر خدای مهربان شکر روحهای الهی شکر انسانهایی که مسیر درست و راحت خداوند رو رفتن و به این فراوانی رسیدن.وقتی آدم مسیر شکر رو میره،به مسیرهای آسان هدایت میشه،و افکارش رو زندگی میکنه.انسانی که آگاهه، عجله نمیکنه، حرص نمیزنه.و من اینو توی ثروتمندها دیدم
در پناه الله یکتا شاد سلامت و ثروتمند باشید انشاالله
بنام خدای مهربان
سلام ب همگی عزیزانم
ردپای 10 اردیبهشت 1404
الهی صدهزار مرتبه شکر ک همدار شدم یا این زیبای ها،الهی شکرت بخاطر این همه فراوانی و ثروت و نعمت ک جاریه توی این دنیا و هرروز داره بیشتر میشه
بینهایت ثروت هست
بینهایت نعمت هست
بینهایت راه هست برای ثروت ساختن
جهان هرروز درحال گسترش
هست و هروز موقعیتها و فرصتها بیشتز و بیشتر میشه
لحظات ابتدایی فیلم ک داشت سلف سرویس و نشون میداد
یاد اون صحبت های استاد افتادم ک میگفت این دنیا مث یک سلف سرویسه هرآنچه ک دوسداری هست
انواع غذا های مختلف
انواع نوشیدنی های عالی
انواع میوه های رنگارنگ
انواع دسر
بینهایت هرچ فک کنی آماده و مهیاست اونجا
و همه ی آدم ها ب یک میزان دسترسی دارن ب تمام این غذا ها و خوراکی ها همه میتونن بردارن و استفاده کنن
تنها کاری ک باید انجام بدی اینه ک پاشی یک بشقاب برداری از هرچیزی ک دوسداری بکشی و امتحان کنی و لذت ببری
خیلی ها نشستن پشت میز و دارن بشقاب بقیه رو نگاه میکنن و باحسرت منتظرن ک ی کم غذا بهشون بدن
در صورتی ک میتونن خودشون پاشن و هرچی گ دوسدارن بردارن
من الان نشستم روی صندلی و چشمم دنبال غذای بقیه اس و دارم باحسرت نگاه میکنم درصورتی ک منم میتونم پاشم و بشقاب قشنگم و پراز غذا های رنگارنگ بکنم اصن دوتا بشقاب بردارم وهرچی ک دلم بخواد بکشم
من لایق داشتن تمام نعمتهای دنیا هستم
من لایق چشیدن مزه ی تمام غذا های دنیا هستم
من لایقم ک شاد زندگی کنم .
لذت برمم،سفر برم تجربه کنم خواسته هام رو
من لایق ب دنیا اومدم ،اومدم ک زندگی رو زندگی کنم
الهی صدهزار مرتبه شکرت چقد لذت بخشه ثروت و فراوانی
چقد زیباست کشتی کروز ،فضای زیبای داخلش ،دکوراسیون زیباش
باشگاه بسیار بزرگ با پنجره های بزرگ نورگیر با ویوی دریا
الهی صدهزار مرتبه شکرت
چقد زیباست ثروت ساخت پول درآوردن
.چقد راحت میشه تو هرجایی ثروت ساخت
حتی توی کشتی ،آرایشگاه داره.
طلافروشی
لباس فروشی ،لباسهای بسیار زیبا
الهی صدهزار مرتبه شکرت
چقد ذهنیت این مردم ثروتمنده و باور دارن ب فراوانی
ک غذاهای دست نخورده ی هر وعده ی غذایی رو دور میریزن
چقد عالی و باتعهد و مسئولیت پذیر کارشون رو انجام میدن میخوان بهترین کیفیت داشته باشهو تازه باشه غذا شون
و با این کارشون نشون میدن ک چقد ارزش قائل آن برای مسافرهای کشتی
اون خانمی ک مریم جون داشت فیلمش و میگرفت گفت 5 بار از موقعی ک نشستم داره میز و دستمال میکشه
این نشون میده چقد عاشق کارشون هستند انگار دارن خونه خودشون رو تمیز میکنن
خدایا شکرت بابت این مردم توحیدی خوش قلب متعهد ک عاشق کارشون هستند
چقد حس خوبی گرفتم اونجا ک استاد داشت میرفت یکی باعشق بهش سلام کرد کنجکاو شدم ببینم کیه ک استاد و میشناسه و باحس خوب سلام داده
دوربین ک برگشت دیدم عععع همون آقای خوش انرژی ،خوش استایل و خوش خنده ای هست ک داور مسابقه ای بود ک بازی کرده بودن (خییلی تحسینش کرده بودم چون خودش نحوه مسابق رو با عشق توضیح داد ب مریم جون)
و استاد و مریم عزیز هم با عشق پاسخ سلامش و دادن
واقعا چطوره ک استاد همیشه بهترین شرایط و داره تجربه میکنه،بهترین امکانات،بهترین روابط حتی اگه بار اول باشه
بهترین هرچیزی رو
آیا غیر اینه ک خودش همچین زندگی رو خلق کرده داره درهرلحظه ب قانون عمل میکنه و هرروز این جریان هی قوی ترمیشه
الهی صدهزار مرتبه شکرت رب العالمین
بخاطر قانون ثابت و بدون تغییرت
ک تمام اتفاقات زندگی ما ب واسطه ی افکار باورها و فرکانسهای ایجاد میشه
من مسئول تمام شرایط واتفاقات ک تو زندگیم میفته هستم
من با افکارم خودم این شرایط رو خلق کردم همه چی قابل تغییره و همه چی تغییر میکنه اگه من باورها و ذهنیتم درست کنم
اگه من باور کنم قانون رو با تمام وجودم..و عمل کنم بهش
الهی شکرت.
امروز ب تضادی خوردم ک ب خودم گفتم بست نیست زکیه ،این همه داری چک ولقد میخوری چقد آستانه تحملت بالاس
کتک خورت ملسه
چقد داری خودت و میزنی ب اون راه
باید بخوایی تا زندگیت تغییر کنه
.امروز هدایت شدم ب آیه ای ک میگفت
خداوند سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگر اینکه از درون (باورها و ذهنیتشون) رو تغییر بدن
خدایا من دیگه ب تهش رسیدم میخوام ک تغییر کنم با تمام وجود و قلبم خودت ذستم و بگیر
بهم قدرت بده و ثابت قدمم کن توی این جهاد اکبری ک میخوام راه بندازم علیه نجواهای ذهنم،باورهای محدودکننده و ورژن قبلیم
خدایا من تسلیم توهستم و ب هرخیری ازسمت تو محتاجم و فقیر
من هرآنچه دارم از توعه من هیچی از خودم ندارم منی ک قدرت ی پلک زدن ساده روهم ب تنهای ندارم
تویی فرمانروا،تویی توانای شکست ناپذیر حکیم
تویی ک هیچ برگی بدون اذنت از درخت نمی افته
هرآنچه درآسمانها و زمینه و هرآنچه بین آن دو ست و هرآنچه در زیر زمین است در همه تحت سیطره ی قدرت و فرمانروایی خداونده
تویی قادر مطلق،تویی عالم مطلق.تویی خالق و مالک تمام هستی
یا وهاب،یا رزاق،یا سمیع ،یا بصیر
یا عدل ،یا حکیم.
یا غفور یا شکور
یا حسیب یا حق
یا وکیل،یا ولی.
یا صمد
یا مقتدر
یا اول یا آخر ،یا ظاهر یا باطن
الهی صدهزار مرتبه شکرت
مرسی بابت همزمانی ک امروز برام رقم زدی
بهم گفتی زنک بزن مطب دکتر ببین فردا هست ک برم بخیه جای دندونم و بکشم
ک منشی بهم گفت دکتر فردا نیست
میتونی الان بیایی و من رفتم و بدون نوبت کارم و انجام داد بدون هیچ هزینه ای.
دیروز ک ی مورچه رو دیدم فهمیدم این ی نشونه اس برام و سریع ویدئویی ک داشتم از دوتا مورچه تو کوشیم پ گذاشتم تو کانال یوتیوپ م
ک بعد چند ساعت رفتم دیدم 700 و خورده ای بازدید خورده و چقد ایمان من قوی ترشد ب اینکه خدا هرلحظه داره هدایتمون میکنه و مسیر و نشونمون میده
امروز دوتا لباس خوشکل هدیه گرفتم و ایده ای ک قبلا بهم گفته شد بود یادم اومد ک باید حتما شروع کنم با توکل ب خدا
الهی شکرت بخاطر سلامتی ک دارم
مرسی بابت گوشی قشنگم
مرسی بابت نتی ک دارم
مررسی بابت دستان سالم پ توانایی ک دارم ب سرعت میتونم تایپ کنم
الهی شکرت سپاسگزارم
امروز زودتر بیدار شدم از خواب چون دیشب گفتم میخوام صدای آواز پرنده ها رو بشنوم و لذت ببرم
الهی شکرت بابت آسمان زیبای امروز.
خورشید زیبا درخشان
گلهای زیبایی ک امروز دیدم
کولر ماشینی ک راننده اسنپ برامون روشن کرد،آهنگ های پرانرژی راننده اسنپ
الهی شکرت ک امروز تونستم کرایه اسنپ و با گوشی پرداخت منم
الهی شکرت ک ب سلامت رسیدیم خونه.
خدا شکرت بخاطر وجود خواهرم..
الهی شکرت بخاطر وجود مادر خوشگل مهربونم
خدایا شکرت بخاطر وجود داداشم
الهی شکرت بابت روز پربرکتی ک داشتم
اکه این مسیر چندین بار نتیحه داده بازم میده و این مسیر منو ب هرآنچه میخوام میرسونه چون خداوند هرکز خلف وعده نمیکنه
زیر حرفش نمیزنه
خداوند توی این مسیر پشت منه و بهترین حامی و هادی من هست
من بهت قول میدم زکی قشنگم ک ب بیشتر از چیزی ک فکرشو میکنی میرسی
خدا همیشه منو سوپراییز میکنه
عاشقتم رب قشنگم
مرسی ک امروز بهم گفتی من تورا برگزیدم برای خودم
فقط ادامه بده
عاشقتممم
خدایا شکرتت
به به به به!
چه کشتی کروز بی نظیری
من عاشق سفر به جزایر مختلف با کشتی کروزم
چقدر عالیه میتونیم زندگی رو با کیفیت بالا تجربه کنیم چقدر عالیه چقدر انسان پیشرفت کرده و توانمند و دقیق شده
همه چیز های هیولا و عالی رو به راحتی و با دقت زیاد میسازه
هر روز وسایل بیشتری برای لذت بیشتر بردن از زنوگی ساخته میشه و میلیارد ها ثروت ساخته میشه و میلیون ها آدم در حوضه ای که دوست دارند مشغول میشن و متخصص میشن و به اسانی در حین کار لذت میبرن و زندگی رو جوری که دوست دارن تجربه میکنن و به گسترش جهان کمک میکنن و به خودشون افتخار میکنن و به منبع بی نهایت مستقیم وصلن !
خدایا شکر همه جا فراوانیه نعمت و شادی و وقت ازاد و انسان های مودب و مهربونه
چقدر ادما با حوصلن و با خودشون و دیگران مهربوونن
چقدر غذا ، بیش از نیاز همه همه چیز هست و ما انسان ها به راحتی بهای چیزی که میخوایم رو پرداخت میکنیم و لذت میبرم و روحمون گسترده میشه با هر بار تجربه کردن
خدایا شکر خیلی حالم خوبه
تو کافی هستی برای هرکس تو رو بخواد
تو قدرت مطلقی
خدایا من رو انقدر قوی کن انقدر به باور هام ایمان ببخش که هر لحظه بدونم نیازمند هیچ چیز بیرونی نیستم که کارم راه بیوفته
نیازمند هیچ عامل بیرونی نیستم که خوشحالم کنه
منظورم از نیازمند اینه که وابسته نیستم ، وگرنه انسان با جهان مادی اداخته شده !
منظورم از نیازمند اینه که بدونم من خلقش میکنم و خدا میگوید باش و میشود و خواسته بزرگ و کوچک اصلا تفاوتی در فرایند خلق ندارد و من باید این را بدانم و فکر نکنم با تقلا کردن با مسابقه دادن ، با ساعت کاری بیشتر بدون هیچ بهبودی در شخصیتم ، چیزی حاصل نمیشود
من باید بدانم که عامل بیرونی ای به نام رد یا تایید شدنم در ازمون ، عامل خوشبختی یا بدبختی من نیست ، من نباید تقلا کنم تا فلان ازمون قبول شوم تا بلکه فلان دانشگاه بروم و سپس با فلان شغل بتوانم به ازادی مالی برسم !
این همان نیازمند بودن به یک عامل بیرونی است.
من باید بدانم هر چیزی که در دنیا تجربه میکنم از وسط افکارم میگذرد و پا به عرصه وجود میگذارد
پس اگر من خلق کننده ام چیز بیرونی نمیتواند مانع من شود ، هر لحظه دارم خلق میکنم
هر کجای این دنیا باشم با هر ظاهری و فرهنگی ، من تجربیاتم و خواسته هایم را با افکارم خلق میکنم گنجینه و ثروت اصلی قدرت خلقی است که من دارم ، نه قبولی در فلان دانشگاه و… شرک شرک شرک
آیا دانشگاه ثروت را خلق میکند ؟ ایا ان شغل ثروت خلق میکند؟ ایا درس هایی که در دانشگاه میاموزم ثروت و خوشبختی و تجربیات خوب را خلق میکنند یا من باعث به وجود امدن تمام این داشنگاه ها و شغل ها و ثروت هستم؟
من وقتی در مدار ثروت و حال خوب و اتفاقات خوب و فراوانی باشم یا با نامی زیبا تر ، اگر من هماهنگ با جریان خداوند باشم ، از بهترین مسیر که برای من مناسب است به همه چیز دسترسی دارم ، من فقط باید با روح خودم هماهنگ باشم ، از او سوال کنم ، با او حرف بزنم ، رها باشم و تسلیم.
در این صورت اگر من دوست داشتم که مثلا بهترین داشنگاه را تجربه کنم ، به ازادی مالی و مکانی و زمانی برسم و خلاصه هر انچه که میخواهم ، به راحتی برای من محقق می شود.
این فرکانس مثبت است که تجربیات خوب را خلق میکند.
میدانم که میدانی ای که دانا ترینی به قلب ها و برای من کافی هستی و نزدیکی و دوستم داری
من همه چیز را به توسپردم تو کارت رو خوب بلدی
مگر نه اینه که از دل خاک درختی که چندین ماه چوبش خشک شده بود رو زنده کرده و از چوب خشک شکوفه ای لطیف رویاندی ؟ و سپس ان را سبز کردی و میوه ای شیرین در اختیار ان گذاشتی؟
در ان زمستان سرد و برفی چه کسی میدانست که خیلی زود بهار میشود؟ ولی تو میدانستی و داشتی همه چیز را محیا میکردی . درخت به سپاس تو زمستان را با خیالی اسوده استوار ماند و از او محافظت کردی و مزدش را دادی ،
الهی شکر
سلام استاد عزیزم
این فایل، نشانهی امروز من بود.
اومدم که تکتک خواستههامو از دل این تصویر بیرون بکشم…
از همون اول، وقتی مریمجون رستوران هتل رو نشون داد، با خودم گفتم:
چقدر زیبا، چقدر باکیفیت.
غذاها متنوع و با بالاترین کیفیت،
میوهها تازه و رنگارنگ،
کارکنان مؤدب، محترم، و بااحترام،
و شما… چقدر به همدیگه آزادی میدید!
یکی میره بالای کشتی و از منظره لذت میبره،
یکی توی زمین بسکتبال بازی میکنه…
و این یعنی زمانهایی با هم بودید و از بودن با هم لذت بردید،
و حالا، به هم فضا میدید.
خدایا شکرت برای وقت زیاد.
وای که چقدر طلوع آفتاب روی دریا آرامشبخش بود…
اقیانوس، زیبا و بیانتها.
طراحی داخلی و معماری کشتی رو تحسین کردم،
لباسهای راحت و متنوع، هرچقدر بخوای، هست.
این کشتی، پر از ثروته؛
با تعداد کم مسافر حرکت میکنه،
ولی برای هرکدوم از مسافرها، بهترینها رو فراهم میکنه.
این یعنی ثروت. یعنی احترام. یعنی ارزشگذاری.
دیدم چطور ثروت، به شما اجازه میده بخشنده باشید،
گذشت داشته باشید،
و آرامش رو زندگی کنید.
اگه ثروت نباشه، آدمها مجبور میشن غذاهای مونده رو بخورن،
ولی اینجا، غذاهایی که اضافه میان، دور ریخته میشن؛ چون اضطرار و کمبود جاشو به فراوانی داده.
شکر خدای مهربان
شکر روحهای الهی
شکر انسانهایی که مسیر درست و راحت خداوند رو رفتن و به این فراوانی رسیدن.
وقتی آدم مسیر شکر رو میره،
به مسیرهای آسان هدایت میشه،
و افکارش رو زندگی میکنه.
انسانی که آگاهه، عجله نمیکنه، حرص نمیزنه.
و من اینو توی ثروتمندها دیدم…
با همین طرز فکر، به اینجا رسیدن.