این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2022/05/abasmanesh-1.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2022-05-08 09:00:032024-03-06 07:57:24سریال سفر به دور آمریکا | قسمت 142
145نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
(آیا بتهایی که معبود شما هستند بهترند) یا کسی که آسمانها و زمین را آفریده؟! و برای شما از آسمان، آبی فرستاد که با آن، باغهایی زیبا و سرورانگیز رویاندیم؛ شما هرگز قدرت نداشتید درختان آن را برویانید! آیا معبود دیگری با خداست؟! نه، بلکه آنها گروهی هستند که (از روی نادانی، مخلوقات را) همطراز (پروردگارشان) قرار میدهند!
Or, Who has created the heavens and the earth, and Who sends you down rain from the sky? Yea, with it We cause to grow well-planted orchards full of beauty of delight: it is not in your power to cause the growth of the trees in them. (Can there be another) god besides Allah? Nay, they are a people who swerve from justice.
سوره نمل / آیه 60
به نام خداوند بخشنده و مهربان
خدایا هر آنچه دارم مال توست پس من را به راه هایت هدایت کن
خدا رو شکر که سعادت دیدن یک قسمت دیگه از این سریال فوق العاده رو نصیبم کرد
واقعا عجب جزیره بزرگ و عظیمی هست این هانولولو (به قول خانوم شایسته انقدر بزرگه که آدم باورش اینجا جزیرست)
عجب طبیعت و سرسبزی و خاک حاصلخیزی داره
چه خیابون های عریض و طویلی
چه ساختمان های انبوهی
چه پارکینگ لات های بزرگ و پرظرفیتی
چه ساحل زیبا و خرچنگ های باحالی و بچه هایی که تو این دریای مواج رفتن تو آب و خانوم شایسته هم که مک کافی میخورن (اینا فامیل مک دونالدن؟:)))
عجب جاده ساحلی و سرسبز و خفنی بود هم دریا داشت هم کوه و هم جنگل جلل الخالق اونم با آهنگ استاد قمیشی (البته من چاوشی فنم:))
خوش به حال صاحب اون خونه های کنار جاده که همه چیز رو با هم دارند
عجب مزرعه بزرگی پر از اسب های زیبا علی الخصوص اونی که خوابیده بود (کاش یه جفت هم برای براونی پیدا میکردید از سینگلی در بیاد:))
ماشالله به این آب و هوا و این بارون رگباری
ماشالله به اقتدار و قدرت آمریکا که انقدر با قاطعیت عمل میکنه و کل دنیا ازش حساب میبرند
درود به مردم آمریکا که انقدر کشورشون رو دوست دارند و برای سرود ملی شون ارزش قائل اند
درود به ارتش آمریکا که قدرتمند ترین و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات رو دارند و انقدر به روز و خفن هستند (ما هم تو خدمت ژ3 میدادن دستمون همش گیر میکرد:)))
نمیدونم اون چیزی که تو آب بود کشتی بود یا زیردریایی ولی هر چی بود خیلی گنده و طولانی بود (تازه اینا تجهیزات زمان جنگ جهانی دومه و الآن قطعا خیلی پیشرفته تر شدن)
واقعا این توحید چقدر به آدم قدرت میده و چقدر میتونه پیشرفت کنه (به قول استاد هر چقدر سرت در مقابل خداوند پایین تر باشه در مقابل غیر خدا سربلند تری)
چه جالب که اسب ها مثل گاو ها از درون نمیترسن و فرار نمیکنن (تازه فک کنم نزدیکشونم بری یه جفتک میزنن وسط دوربین:)))
و باز هم عظمت کوه ها و وسعت آسمان و بی کرانگی دریا از دید درون که آدم رو یاد قدرت خالق و فراوانی جهان میندازه
الهی شکرت برای این همه نعمت و ثروت و عشق و فراوانی و حال خوب
فقط همون لحظه ای که اون اسب به سمت شما حرکت کرد خدای چیکار کردی
چطوری باید بخوای کی اسب بیاد پیشت خودش با پای خدش اومد
خدایا شکرت صد هزار مرتبه شکرت
نوازش کردید لذت بردید
اون کوه زیبا اون هوای بکر و دل انگیز با تمام وجود حس کردم اون نسیم خنکی که میاد به سمتم من در اون دست زیبا حضور دارم بادی می وزد صدای موج دریا به گوش میرسد خدایا دشت سرسبز جنگل بکر کوه مرتفع که خزه وچمن اون ور از حالت خشک و سنگی خارج کرج اسب های زیبا خدایا تو کیستی که اینگونه جهان را زیبا خلق کردی
من سریال زندگی در بهشت و سفر به دور آمریکا را بارها و بارها نگاه کردم
ولی هیچ وقت کامنت و نظری نگذاشتم امروز میخوام بهتون بگم که با هربار دیدن این قسمت ها اشک از چشمانم جاری می شود از دیدن این همه زیبایی که پروردگارم به من چشمی عطا کرده که میتونم از طریق سایت استاد به این زیبایی ها دست پیدا کنم و هر لحظه شکرگزار خداوندم باشم برای خلق این همه زیبایی بر روی جهان هستی
من از استادم سپاسگزارم که این فرصت را برای ما ایجاد کرده اند که در گوشه ای از این دنیا بتوانیم زیبایی های دیگر نقاط دنیا را ببینیم
ممنون و سپاسگزارم از استاد عباس منش و خانم شایسته عزیز
بنام خداوندی که با اتفاقات و همزمانی های جادویی سوپرایزم میکند
با درود و وقت بخیر خدمت همه ی دوستان نازنینم و
درود به استادان بینظیرم!!
حافظ ، شبِ هجران شد بوی خوشِ وصل آمد
شادیت مبارک باد ، ای عاشقِ شیدایی
اینکه دفتر سپاسگذاری صبحگاهی مو نوشتم و کلی برای شاد شدن امروزم پیشاپیش تشکر و قدردانی کردم چقدر خوشحال بودم .. و کلی برای خوابیدن و بیدار شدن و رختخواب گرم و نرممممم و غیره . بطور مفصل با جزییات نوشتم و تشکر و قدردانی کردم خدایااا شکرت
بخدا این خلوت گزینی های صبحگاهیم با خداوند روح و روانمو بهشتی میکنه!!!
قبل از اینکه از تختخواب بیام پایین و پامو بذارم روی زمین خداوند !! از خداوند اجازه گرفتم و تشکر و قدردانی کردم و گفتم خدایااآاا شکرت که پاهامو گذاشتم روی زمین و میخوام قدم به قدم حرکت های من رو باقدرت و انرژی الهی و عشق الهی خودت سرشار کنی و برای اینکه با بهترین شادی ها و خوشحالی ها و نعمت هات سوپرایزم میکنی ممنون و سپاسگذارم و همون موقع اومدم توئ سایت و روی نشانه ی امروزم کلیک کردم .. یعنی خداوند چقدر سریع الجوابع!!!
همین قسمتی که اسم زیبای خودم رویا رو بالای تیتر کامنت انتخابی دیدم
همین قسمتی که یک عکس فوق العاده خاص و ویژه ی استاد با اون لباس زیبایی که بر تن داشت
واقعا چه سعادتی بالاتر و مبارک ! از این که استاد عزیزت کامنتو انتخاب کنه و لایک بده. و سر در این فایل بذاره !!!!
/چقدر این آهنگ و ملودی روی این فیلم رو دوست دارم که مخصوص پرواز deron عزیزمون بود.. اون فضای زیبای پاییزی که از اون بالا فیلمبرداری شد !!! اون جاده ای که فوق العاده زیبا بود . آسمان ابری و تیره و رویایی و عاشقانه !! اون دریا مواج چی میگه دیگه !!!!*
بخدا دلم قش رفت از این همه شور و شوق جادویی و رویایی!!! آخ اخ بخدا دلم برای دیدن دوباره ی این قسمت زیبا خیلی تنگ شده بود .. چقدر دلم میخواد چنین سفری داشته باشم … بسیار امید دارم که با دیدن این قسمت ارتعاش خواسته مو فرستاده ام .. چون امروز میخوام فقط و فقط این قسمت رو چندین بار ببینم پیشنهاد میکنم به دوستان حتما این قسمت رو ببیند خیلی خیلی زیبا و جادویی است!!
.. وووای خدای من چقدر خاطره ی قشنگی از اون دوران سفر پاییزی بدور آمریکا با این ملودی دارم .. بقول استاد عزیزم همیشه میگن با بیاد آوردن خاطرات قشنگ میتونیم بسمت مومنتوم مثبت و بهتر و قشنگتری هدایت شویم
خدایا شکرت که امروز داری همینطوری منو بسمت زیبایی ها و شادی ها و خاطرات قشنگ و مومنتوم به جریان خداوند هُل میدی .. واقعا انگار با تمرکز مداوم و مستمر برای دیدن سریال های زندگی در بهشت و سفر بدور آمریکا نتایج داره خودشو نشون میده .. فکرشو بکنید نشانه ی امروز چنین خاطره ی قشنگی رو بیادم بیاره .. با چنین ملودی احساس قشنگی رو در من شکوفا کنه و در احساس خوب پایدار بیشتری باقی بمونم و این یعنی مومنتوم من بسمت مثبت و مثبت و مثبت تر در حرکته .. پس باید همچنان ادامه بدم و ادامه بدم و ادامه بدم و تمرین کنم و از این طریق کنترل ذهن با کیفیتی داشته باشم خدایااا شکرت
چند سال پیش من با اون مداری که تازه وارد این سایت شده بودم خیلی با الآنم متفاوتع!! ولی کامنتم انتخاب شده بود و باعث غرور و افتخار منه!!! و الان آنقدر ذوق کردم که نگم براتون . امروز فقط توی این دو سه ساعت همینطوری شادی پشت شادی !!!! خوشحالی پشت خوشحالی رو دارم تجربه میکنم خدایاا شکرت !!!! وقتی اون کامنت چند سال پیش مو خواندم خیلی ذوق کردم واقعا تغییر کرده بودم و کاملا تشخیص دادم که مسیرم کاملا درسته .و دارم تکامل مو طی میکنم . کاملا شخصیتم تغییر کرده بود قدرشناس تر شده بودم .. کاملا از اعماق قلبم لایق بودن و ارزشمندی رو احساس میکردم!!!! و الان خیلی بیشتر قانون رو درک میکنم و آماده برای دریافت نعمت ها و موهبت های الهیم هستم
بخدا دارم دیونه میشم از این همه سوپرایز شدن امروزم!!! انگار توی آسمان ها و ابرها هستم و دارم نرم نرم به مدارهای بالاتری از هدایت خداوند هدایت میشم
بخاطر اینکه توانستم قبل از طلوع خورشید در ساعت 05:25 روی بالکن باشم خدا رو شکر کردم و از اون آسمان زیبای پاک صبحگاهی ام لذت بردم و نفس عمیق کشیدم و منتظر اون طلوع الماسی خورشید بودم که از پشت آن کوههای دور دست ببینمش چقدر لذت بردم … و این انتظار چقدر لذت بخش بود !! و دیدمششس!!!
خدایا شکرت که توفیق دیدن چنین طلوع زیبایی رو نصیبم کردی و برای شروع شادی بخش صبحگاهی ام تشکر و قدردانی کردم.. خیلی خوشحال بودم شلنگ آب رو باز کردم و به گلدون هام آب دادم. فضای بالکن لطیف و خنک شده بود ..یعنی در واقع لطافت صبحگاهیم دو چندان شده بود . اون سکوت صبحگاهی با شنیدن صدای آواز پرندگان بهشتی واقعا روح نواز شده بود خدایاااا صد هزار مرتبه شکرت
حالا فکرشو بکن بعدش بیایی سر وقت دفتر و کتاب و خودکارای رنگاوارنگت و این همه عظمت خداوند رو بنویسی واقعا چه سعادتی خداوند نصیبم کرد!!!!
برای اینکه با اتفاقات قشنگ امروزم سوپرایزم میکنه شکرگذاری هامو شروع کردم و نوشتم و همین الان دوباره به دلم الهام شد که بیام توی سایت ببینم چه خبره!!!
و حالا باز دوباره به کامنت عزیز دلی در عقل کل خانم آرزوی کاظمی عزیز هدایت شدم که همش داره منو تحسین میکنه .. داره شادی بیشتری بر چهره ام مینشانه !!
دوست عزیزم که برام از زیبایی درونش نوشت و عشق رو نثارم کرد . پیام و نوشته هایش آینه ی درونش رو نشانم داد!! ممنونم آرزوی عزیزم که شادم کردی !!!
بخدا از صبح تا حالا همینطوری لبخند عشق بر روی چهره ام نشسته .. با همین لبخند رفتم دستشویی و کلی توی آینه بخودم نگاه کردم و خودمو تحسین کردم . با شادی با خودم شوخی کردم و بخودم گفتم . وووای واییی تو چقدر خوشکلی . تو چقدر زیبایی . موهامو نگاه کردم و بهشون گفتم امروز عصری بعد از خرید کردن و پیاده روی میرم حمام و کلی بهت رسیدگی میکنم!! با همین ژولیدگی صبحگاهی بازم دوست دارم !!!
خلاصه کلی خودمو تحویل گرفتم و بقول معروف برای خودم نوشابه باز کردم و اعتماد بنفسمو بردم بالا تا بچسبه به سقف !!خدایااا شکرت
یعنی خدا واقعا منو خیلی دوست داره که این شاد شدن امروزم همینطوری داره پشت سر هم اتفاق میوفته و استمرار داره !!! باورتون میشه ؟؟!!!!
بخدا راست میگم!!! خیلی خیلی خوشحالم .. منو این همه خوشبختی چرا که نه !!! لایقشم
خب الان میخوام برم این فیلم و با عشق ببینم و خوشحالتر و شادتر بشم و برای این شادی و احساس خوبم سپاسگذارتر از همیشه باشم
اگر خوبیها رو به خوبی تصدیق کنید ، ما هم شما رو آسون میکنم برای آسونیها
خدایاااا شکرت تنها فقط و فقط ترا می پرستم و آگاهی و انرژی و سلامتی و پول و ثروت و تداوم و پایداری و تمرکز. و نعمت و خیر برکت های الهی را می خواهم
و میخوام در مدار آزادی پولی و مالی و آزادی زمانی و آزادی مکانی و آزادی در عمل کردم و روابط درست و مناسب خوب و عالی باکیفیتی باشم
و خدایااا شکرت تنها فقط و فقط از تو یاری میخوام برای هدایت بسمت باز شدن کلیدی که فقط مخصوص من و همانند اثر انگشتم که امضای خاص و ویژه ی من است پس مسیر رسیدن به خواسته ها و آرزوهای من هم خاص و ویژه است
خدا رو شکر که امروز تونستم یک قسمت دیگه از سفرنامه رو ببینم، عمیقا با تموم قلبم میگم ، هر چقد میگذره بیشتر حس میکنم حتی دیدن یک قسسمت یا اینکه الان دارم تایپ میکنم نتیجه بودن در یک فرکانس مشخصه .
این روزها میرم ساحل ساعت 5 صبح و قدم میزنم ، دیدن ساحل تو ویدیو یادم انداخت که در موردش بنویسم ، صب که قدم میزدم افتاب روی اب امتداد پیدا کرده بود ، یاد یکی از قسمت های زندگی در بهشت افتادم که اخرش غروب بود و عروسی یک عروس زیبا ، که روی این قسمت با یک اهنگ از سیاوش قمیشی ادیت شده بود ، هر چقد میخواستم دقیقا یادم بیارم متن اهنگ چی بود گفتم اشکالی نداره تو ذهنم یه حس خوب از صدای سیاوش میگیرم و اتفاقا یک اهنگ دیگه تو ذهنم پلی شد .
دقیقه 6 که داشتین کنار جاده ساحلی میروندین و همزمان اهنگ سیاوش پخش شد واقعا برام مثل یک نشونه بود ، دارم این روزها تمرین میکنم فرکانس های کوچولو رو دیدن و توجه کردن ، خوشحالم از این توجه .
داشتم میگفتم یک قسمت از زندگی در بهشت ، در کنار ساحل با شن های سفید ، من عاشق اون قسمتم دقیقا یادمه اولین بار سال 1400 تو کدوم قسمت اتاقم نشسته بودم که رندوم اون فایل رو پلی کردم یادمه اخرش اشکام سرایز شده بود ، نمیتونم توصیف کنم چرا ، ولی حس اینکه ،دختر باور داشته باش و ادامه بده ، میشه … این روزا بیشتر از هر موقعی به این حس و یاداوری ها نیاز دارم…
برگردم به این قسمت ، صحنه ی اسب ها ، رویایی بود ، مخصوصا اون اسب طلایی مثل یک دختر زیبا میدرخشید ، تصاویر درون از اون هوای نیمه ابری از پایین تا بالای کوه حیرت انگیز بود .
دوس دارم در مورد اون بخشی که مربوط به آرمی بود یک موضوعی رو اشاره کنم ، من بار ها این کانسپت مشترک رو در زندگی در بهشت و سفر به دور امریکا دیدم ، که یک جاایی ارامگاه بوده ، مموریال سربازان از یک جنگ بزرگ بوده و .. هر چیزی که نفس ماجرا غم بوده ، اما به قدری با دیزاین زیبا و عشق اون ارامگاه ها طراحی شده که واقعااا هیچ وایبی از غم و ناراحتی دیده نمیشه ،فقط شکوه هست و یادآوری نیک ، واقعا تحسین میکنم این کشور رو ، واقعا ..
خدا میخواست من از خواب بیدار بشم و این طبیعت زیبا و فوق العاده رو بهم نشون بده….
واقعا بی نظیره نمیشه با کلمات توصیفش کردد…
خونه هایی که کنار جاده بودند و ویوشون به سمت دریا بود داشتم تصور میکردم که چقدر رویایی میشه اونجا زندگی کردن و هر لحظه بخوای میتونی دریارو ببینی و لذت ببری غروب و طلوع خورشید چقدر دیدنیه…. چه خرچنگ های صورتی و خوشگلیییی
چه اسب های خوش رنگ و نازنینی که یکیشون خوابیده بود و بعدش بیدار شد…..
چقدر همه جا سر سبز بود همه جا درخت ، کوه خیلی بزرگ و زیبا خدایا شکرت چقدر تو توانمندی….
زندگی کردن واقعا توی همچنین جای رویایی خیلی لذت بخشه هر روزش یا هر ساعتش یک آب و هوایی داره همینطور که استاد گفتن آفتابی بود چند ساعت پیش الان بارونی شد….
هوای خوبشو از پشت گوشیم حتی حسش میکنم
آسمان با ابرهاش مثل یک تابلوی نقاشی بود من تاحالا ندیده بودم اینقدر زیبایی و تنوع آب و هوایی رو توی فقدر یک جزیره!
خودمو اونجا تصور میکردم بین اسب ها ، بین چمن و سبزه ها ، کنار دریای آبی و پاکش خیلی لذت بردم…
ممنونم استاد عزیز و مریم جونم که این لحظات قشنگ و طبیعت زیبا رو باما به اشتراک میگذارید و اصلا حالم عوض شد و باورهام راجب خدا محکم تز شد
خدا رو سپاسگزارم که امروز صبح این همه زیبایی و مناظر بکر رو دیدم…ممنونم استاد عزیز
اتمسفر و جو این جزیره چقدر مثبته…باید من هم این عادات رو درون خودم به وجود بیارم باید چشم هام رو به دیدن زیبایی ها عادت بدم،مطمئنم در این جزیره نازیبایی وجود داره اما من باید آگاهانه به زیبایی ها توجه کنم تا بیشتر بیشتر نعمت دریافت کنم…باید زبونم رو عادت بدم به کلمه سپاسگزارم یا خدایا شکرت بابت هرچیزی بابت یک غذای خوب یک منظره عالی و حتی موفقیت های دوستانم…باید گوشم رو عادت بدم تا به محض اینکه دروغ،فحش،غیبت و تهمت شنید از اونجا بره و دور بشه از اون فرکانس های پایین؛از اعراض استفاده میکنم.
تحسین میکنم مردم عزیز آمریکا رو که انقدر احترام میزارند به سرود ملیشون و اونها لایق نعمت و زیبایی و آرامش و ثروت اند…مقایسشون کردم با بعضی از افراد مشهور ایران که سرود ایران پخش میشد و نمیخونند که اونهم ریشه در این داره از حرف مردم میترسن تا توی اینستاگرام بهشون حمله نکنند،بگذریم خداوند هدایتشون کنه انشالله.
استاد تحسینتون میکنم که انقدر اطلاعاتتون بالاست و دمتون گرم که با ما بچه ها به اشتراک میزارید…
این جزیزه با این زیبایی وصف نشدنی با عشق خداوند پدیدار شده و تحسبن سده و هربار تحسین شده،زیباتر شده،چه هارمونی حاصی در طبیعت و شهرسازی دیده میشه،چقدر ترکیب رنگها تحسین بر انگیزه،چقدر احترام به نعمتها تحسین برانگیزه،چقدر در صلح بودن با خود در این شهروندان تحسین بر انگیزه و چقدر شما استاد عزیز و مریم خانوم تحسین برانگیز هستید چون این خصوصیات را نیز شما دارید و به این مکان هدایت شدید.
چقدر قانون خداوند زیبا،عادلانه و تحسین برانگیزه.هر چقدر بیشتر می فهمم تازه می فهمم که نمی فهمم.
خدایا من در هر لحظه به هر خیری که از تو برسد فقیرم.
1404/09/10
بنام یگانه الله مهربانی ها
سلام به تمام دوستان همسفرم در سفر به دور امریکا
و سلام به روی ماه استاد عزیزم و خانم شایسته ی زیبا
یعنی باورم نمیشه که این تصاویر مربوط به یک جزیرهست..
چقدر بزرگه آخه !!!
چقدر زیباست
چقدر خفنه
چقدر جالب بود که خرچنگ ها قشنگ تو ساحل در حال تردد بودن و مردم با خیال راحت شنا میکردن
آخه من یکم از موجودات دریایی میترسم حتی ماهی
خخخخ
ولی خب هرگز منکر زیباییشون نمیشم..
اون کافی بی نظیر نوش جوووونتون
یعنی عاااااشق فایل هاییم که سیاوش قمیشی پلی میکنید :))))
این بشررر بییییی نظیرهه
انقد این جزیره خفنه
میشه چندین و چند روز همه جاش و بگردی و بااااز هم جای دیدنی و جذاب داشته باشه
من عاشق طبیعتش شدم
آخ خدااااا اسباااااارو ببین فقططططط
چقددددددد بامزه اومد جلو و نوازشش کردینننن
من غشششش
خداروشکر بخاطر بارون
بخاطر نعمت و فراوونی و طبیعت بی نظیر اونجا…
درود بر عقل و شعور کنگره که نمیخواست وارد جنگ جهانی دوم بشه
خخخخ
تصاویری ک مردم ب احترام سرود کشورشون ایستاده بودن و بعد ک تموم شد به راهشون ادامه دادن خیلی برام جالب و جذاب بود
چقدر عالی که انقدر برای کشورشون احترام قائلن و یه عشق عمیق نسبت بهش دارن..
من خودم بشخصه عاشق ایرانم اما تعصب خاصی ندارم
و این نوع عشق و احترام اونا برام جالب بود
قشنگ بوی بی قید و شرطی میداد !؛؛
چه کوه عای عظیم و زیباییییی
واقعااا نمیدونم چی بگم در برابر این شکوه و زیبایی :)
خدایاشکرررررررت که لایقم تا هرروز این زیبایی هارو ببینم
شکرررررت
یعنی من بشخصه از درون بچه کمال تشکر رو دارم بخاطر تصاویری که برامون ثبت میکنه
اگه نبود چجوووری این همه از زیبایی رو از زاویه ی بالا تماشا میکردیم ؟؟
خدایاشکررررت
أَمَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنْزَلَ لَکُمْ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَنْبَتْنَا بِهِ حَدَائِقَ ذَاتَ بَهْجَهٍ مَا کَانَ لَکُمْ أَنْ تُنْبِتُوا شَجَرَهَا أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ بَلْ هُمْ قَوْمٌ یَعْدِلُونَ
(آیا بتهایی که معبود شما هستند بهترند) یا کسی که آسمانها و زمین را آفریده؟! و برای شما از آسمان، آبی فرستاد که با آن، باغهایی زیبا و سرورانگیز رویاندیم؛ شما هرگز قدرت نداشتید درختان آن را برویانید! آیا معبود دیگری با خداست؟! نه، بلکه آنها گروهی هستند که (از روی نادانی، مخلوقات را) همطراز (پروردگارشان) قرار میدهند!
Or, Who has created the heavens and the earth, and Who sends you down rain from the sky? Yea, with it We cause to grow well-planted orchards full of beauty of delight: it is not in your power to cause the growth of the trees in them. (Can there be another) god besides Allah? Nay, they are a people who swerve from justice.
سوره نمل / آیه 60
به نام خداوند بخشنده و مهربان
خدایا هر آنچه دارم مال توست پس من را به راه هایت هدایت کن
خدا رو شکر که سعادت دیدن یک قسمت دیگه از این سریال فوق العاده رو نصیبم کرد
واقعا عجب جزیره بزرگ و عظیمی هست این هانولولو (به قول خانوم شایسته انقدر بزرگه که آدم باورش اینجا جزیرست)
عجب طبیعت و سرسبزی و خاک حاصلخیزی داره
چه خیابون های عریض و طویلی
چه ساختمان های انبوهی
چه پارکینگ لات های بزرگ و پرظرفیتی
چه ساحل زیبا و خرچنگ های باحالی و بچه هایی که تو این دریای مواج رفتن تو آب و خانوم شایسته هم که مک کافی میخورن (اینا فامیل مک دونالدن؟:)))
عجب جاده ساحلی و سرسبز و خفنی بود هم دریا داشت هم کوه و هم جنگل جلل الخالق اونم با آهنگ استاد قمیشی (البته من چاوشی فنم:))
خوش به حال صاحب اون خونه های کنار جاده که همه چیز رو با هم دارند
عجب مزرعه بزرگی پر از اسب های زیبا علی الخصوص اونی که خوابیده بود (کاش یه جفت هم برای براونی پیدا میکردید از سینگلی در بیاد:))
ماشالله به این آب و هوا و این بارون رگباری
ماشالله به اقتدار و قدرت آمریکا که انقدر با قاطعیت عمل میکنه و کل دنیا ازش حساب میبرند
درود به مردم آمریکا که انقدر کشورشون رو دوست دارند و برای سرود ملی شون ارزش قائل اند
درود به ارتش آمریکا که قدرتمند ترین و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات رو دارند و انقدر به روز و خفن هستند (ما هم تو خدمت ژ3 میدادن دستمون همش گیر میکرد:)))
نمیدونم اون چیزی که تو آب بود کشتی بود یا زیردریایی ولی هر چی بود خیلی گنده و طولانی بود (تازه اینا تجهیزات زمان جنگ جهانی دومه و الآن قطعا خیلی پیشرفته تر شدن)
واقعا این توحید چقدر به آدم قدرت میده و چقدر میتونه پیشرفت کنه (به قول استاد هر چقدر سرت در مقابل خداوند پایین تر باشه در مقابل غیر خدا سربلند تری)
چه جالب که اسب ها مثل گاو ها از درون نمیترسن و فرار نمیکنن (تازه فک کنم نزدیکشونم بری یه جفتک میزنن وسط دوربین:)))
و باز هم عظمت کوه ها و وسعت آسمان و بی کرانگی دریا از دید درون که آدم رو یاد قدرت خالق و فراوانی جهان میندازه
الهی شکرت برای این همه نعمت و ثروت و عشق و فراوانی و حال خوب
دوستت دارم
ان ربی علی صراط المستقیم
به نام خداوند بخشنده و مهربان
الهی شکرت ک امروز هم بهم فرصت دادی تا زیبایی های دنیای قشنگت رو ببینم و تحسین کنم
برای خودم تحسین کنم
تا همواره آسان شوم برای آسانی ها
سلام ب استاد عزیزم و مریم جان زیبا و تمام دوستان بهشتیم
وقتی با ون قشنگتون تو جاده ها در حال حرکت بودید مدام ب خودم میگفتم چقدر خوووبه ها یه خونه ی سبک و سیار داشته باشی
چقدر خوبه ها هرجا بخوای میتونی بزنی بغل و استراحت کنی
چقدر خوبه ها هر ویو ای ک بخوای میتونی برای خونت انتخاب کنی
انصافا هم هر یه قدم این جزیره پر از زیباییه
از جاده های قشنگی ک 2 طرفش کلی درخت های نخل و زیبا بود
و دریای قشنگی ک با آب زلالش دیوونه ات میکنه
بارون پربرکتی ک همه جارو برات تمیز و زیباتر میکنه
الهی شکرت برای این همه نعمت و فراوانی
آدم های فوقالعاده ای ک تا این حد ب خودشون کشورشون و سرودشون احترام میزارن ک چندلحظه ای رو هرجا ک هستن در سکوت می ایستند و گوش میکنن و احترام میزارن
اینهم یه نوعی کنترل ذهن بود ب نظرم
چون شیطان میونه ی خوبی با صبر نداره و مدام مارو ب دویدن و عجله دعوت میکنه
اما چه زیباست مسیر الله من
مسیر آرامش مسیر لذتبخش مسیر صبر مسیر راحتی و حال خوب
چقدر لذت بردم از دیدن اسب های خوشگل و واقعا حس عجیبی بهم داد اون اسبی ک بطرف مریم جان اومد
خیلی صحنه ی زیبایی بود خیلی حس خوبی بهم داد
موزیک های انتخابی هم عالی بود و چقدر ب تصاویر میومدن و تدوین این فایل خیلی حرفه ای و زیبا بود
سپاسگزارم واقعا ازتون
تصاویر انتهایی درون از کوه زیباااای ترکیب شده با درختچه ها و سرسبزی خیلی خیلی خوشم اومد
خیلی زیبا بود
عاشقتونممممم برای این همه عشق و زیبایی ک بهمون نشون دادید
سلام استاد
همه زیبایی ها به کنار
فقط همون لحظه ای که اون اسب به سمت شما حرکت کرد خدای چیکار کردی
چطوری باید بخوای کی اسب بیاد پیشت خودش با پای خدش اومد
خدایا شکرت صد هزار مرتبه شکرت
نوازش کردید لذت بردید
اون کوه زیبا اون هوای بکر و دل انگیز با تمام وجود حس کردم اون نسیم خنکی که میاد به سمتم من در اون دست زیبا حضور دارم بادی می وزد صدای موج دریا به گوش میرسد خدایا دشت سرسبز جنگل بکر کوه مرتفع که خزه وچمن اون ور از حالت خشک و سنگی خارج کرج اسب های زیبا خدایا تو کیستی که اینگونه جهان را زیبا خلق کردی
خدا چطوری اینا رو من شکر کنم خدایا
چقدر زیبایی خدای شکرت
من سریال زندگی در بهشت و سفر به دور آمریکا را بارها و بارها نگاه کردم
ولی هیچ وقت کامنت و نظری نگذاشتم امروز میخوام بهتون بگم که با هربار دیدن این قسمت ها اشک از چشمانم جاری می شود از دیدن این همه زیبایی که پروردگارم به من چشمی عطا کرده که میتونم از طریق سایت استاد به این زیبایی ها دست پیدا کنم و هر لحظه شکرگزار خداوندم باشم برای خلق این همه زیبایی بر روی جهان هستی
من از استادم سپاسگزارم که این فرصت را برای ما ایجاد کرده اند که در گوشه ای از این دنیا بتوانیم زیبایی های دیگر نقاط دنیا را ببینیم
ممنون و سپاسگزارم از استاد عباس منش و خانم شایسته عزیز
بنام خداوندی که با اتفاقات و همزمانی های جادویی سوپرایزم میکند
با درود و وقت بخیر خدمت همه ی دوستان نازنینم و
درود به استادان بینظیرم!!
حافظ ، شبِ هجران شد بوی خوشِ وصل آمد
شادیت مبارک باد ، ای عاشقِ شیدایی
اینکه دفتر سپاسگذاری صبحگاهی مو نوشتم و کلی برای شاد شدن امروزم پیشاپیش تشکر و قدردانی کردم چقدر خوشحال بودم .. و کلی برای خوابیدن و بیدار شدن و رختخواب گرم و نرممممم و غیره . بطور مفصل با جزییات نوشتم و تشکر و قدردانی کردم خدایااا شکرت
بخدا این خلوت گزینی های صبحگاهیم با خداوند روح و روانمو بهشتی میکنه!!!
قبل از اینکه از تختخواب بیام پایین و پامو بذارم روی زمین خداوند !! از خداوند اجازه گرفتم و تشکر و قدردانی کردم و گفتم خدایااآاا شکرت که پاهامو گذاشتم روی زمین و میخوام قدم به قدم حرکت های من رو باقدرت و انرژی الهی و عشق الهی خودت سرشار کنی و برای اینکه با بهترین شادی ها و خوشحالی ها و نعمت هات سوپرایزم میکنی ممنون و سپاسگذارم و همون موقع اومدم توئ سایت و روی نشانه ی امروزم کلیک کردم .. یعنی خداوند چقدر سریع الجوابع!!!
یعنی آونقدر قشنگ سوپرایزم کرد که حد نداشت!!!
باورتون میشه چه چیزی برام کلید زده شد؟؟؟!!
لینک شو براتون میگذارم و خودتون ببینید
https://abasmanesh.com/fa/cross-country-road-trip-episode-142/#comment-935766
سریال زندگی در بهشت قسمت 142
همین قسمتی که کامنت انتخابیش برای من بود!!!
همین قسمتی که اسم زیبای خودم رویا رو بالای تیتر کامنت انتخابی دیدم
همین قسمتی که یک عکس فوق العاده خاص و ویژه ی استاد با اون لباس زیبایی که بر تن داشت
واقعا چه سعادتی بالاتر و مبارک ! از این که استاد عزیزت کامنتو انتخاب کنه و لایک بده. و سر در این فایل بذاره !!!!
/چقدر این آهنگ و ملودی روی این فیلم رو دوست دارم که مخصوص پرواز deron عزیزمون بود.. اون فضای زیبای پاییزی که از اون بالا فیلمبرداری شد !!! اون جاده ای که فوق العاده زیبا بود . آسمان ابری و تیره و رویایی و عاشقانه !! اون دریا مواج چی میگه دیگه !!!!*
بخدا دلم قش رفت از این همه شور و شوق جادویی و رویایی!!! آخ اخ بخدا دلم برای دیدن دوباره ی این قسمت زیبا خیلی تنگ شده بود .. چقدر دلم میخواد چنین سفری داشته باشم … بسیار امید دارم که با دیدن این قسمت ارتعاش خواسته مو فرستاده ام .. چون امروز میخوام فقط و فقط این قسمت رو چندین بار ببینم پیشنهاد میکنم به دوستان حتما این قسمت رو ببیند خیلی خیلی زیبا و جادویی است!!
.. وووای خدای من چقدر خاطره ی قشنگی از اون دوران سفر پاییزی بدور آمریکا با این ملودی دارم .. بقول استاد عزیزم همیشه میگن با بیاد آوردن خاطرات قشنگ میتونیم بسمت مومنتوم مثبت و بهتر و قشنگتری هدایت شویم
خدایا شکرت که امروز داری همینطوری منو بسمت زیبایی ها و شادی ها و خاطرات قشنگ و مومنتوم به جریان خداوند هُل میدی .. واقعا انگار با تمرکز مداوم و مستمر برای دیدن سریال های زندگی در بهشت و سفر بدور آمریکا نتایج داره خودشو نشون میده .. فکرشو بکنید نشانه ی امروز چنین خاطره ی قشنگی رو بیادم بیاره .. با چنین ملودی احساس قشنگی رو در من شکوفا کنه و در احساس خوب پایدار بیشتری باقی بمونم و این یعنی مومنتوم من بسمت مثبت و مثبت و مثبت تر در حرکته .. پس باید همچنان ادامه بدم و ادامه بدم و ادامه بدم و تمرین کنم و از این طریق کنترل ذهن با کیفیتی داشته باشم خدایااا شکرت
چند سال پیش من با اون مداری که تازه وارد این سایت شده بودم خیلی با الآنم متفاوتع!! ولی کامنتم انتخاب شده بود و باعث غرور و افتخار منه!!! و الان آنقدر ذوق کردم که نگم براتون . امروز فقط توی این دو سه ساعت همینطوری شادی پشت شادی !!!! خوشحالی پشت خوشحالی رو دارم تجربه میکنم خدایاا شکرت !!!! وقتی اون کامنت چند سال پیش مو خواندم خیلی ذوق کردم واقعا تغییر کرده بودم و کاملا تشخیص دادم که مسیرم کاملا درسته .و دارم تکامل مو طی میکنم . کاملا شخصیتم تغییر کرده بود قدرشناس تر شده بودم .. کاملا از اعماق قلبم لایق بودن و ارزشمندی رو احساس میکردم!!!! و الان خیلی بیشتر قانون رو درک میکنم و آماده برای دریافت نعمت ها و موهبت های الهیم هستم
بخدا دارم دیونه میشم از این همه سوپرایز شدن امروزم!!! انگار توی آسمان ها و ابرها هستم و دارم نرم نرم به مدارهای بالاتری از هدایت خداوند هدایت میشم
بخاطر اینکه توانستم قبل از طلوع خورشید در ساعت 05:25 روی بالکن باشم خدا رو شکر کردم و از اون آسمان زیبای پاک صبحگاهی ام لذت بردم و نفس عمیق کشیدم و منتظر اون طلوع الماسی خورشید بودم که از پشت آن کوههای دور دست ببینمش چقدر لذت بردم … و این انتظار چقدر لذت بخش بود !! و دیدمششس!!!
خدایا شکرت که توفیق دیدن چنین طلوع زیبایی رو نصیبم کردی و برای شروع شادی بخش صبحگاهی ام تشکر و قدردانی کردم.. خیلی خوشحال بودم شلنگ آب رو باز کردم و به گلدون هام آب دادم. فضای بالکن لطیف و خنک شده بود ..یعنی در واقع لطافت صبحگاهیم دو چندان شده بود . اون سکوت صبحگاهی با شنیدن صدای آواز پرندگان بهشتی واقعا روح نواز شده بود خدایاااا صد هزار مرتبه شکرت
حالا فکرشو بکن بعدش بیایی سر وقت دفتر و کتاب و خودکارای رنگاوارنگت و این همه عظمت خداوند رو بنویسی واقعا چه سعادتی خداوند نصیبم کرد!!!!
برای اینکه با اتفاقات قشنگ امروزم سوپرایزم میکنه شکرگذاری هامو شروع کردم و نوشتم و همین الان دوباره به دلم الهام شد که بیام توی سایت ببینم چه خبره!!!
و حالا باز دوباره به کامنت عزیز دلی در عقل کل خانم آرزوی کاظمی عزیز هدایت شدم که همش داره منو تحسین میکنه .. داره شادی بیشتری بر چهره ام مینشانه !!
دوست عزیزم که برام از زیبایی درونش نوشت و عشق رو نثارم کرد . پیام و نوشته هایش آینه ی درونش رو نشانم داد!! ممنونم آرزوی عزیزم که شادم کردی !!!
بخدا از صبح تا حالا همینطوری لبخند عشق بر روی چهره ام نشسته .. با همین لبخند رفتم دستشویی و کلی توی آینه بخودم نگاه کردم و خودمو تحسین کردم . با شادی با خودم شوخی کردم و بخودم گفتم . وووای واییی تو چقدر خوشکلی . تو چقدر زیبایی . موهامو نگاه کردم و بهشون گفتم امروز عصری بعد از خرید کردن و پیاده روی میرم حمام و کلی بهت رسیدگی میکنم!! با همین ژولیدگی صبحگاهی بازم دوست دارم !!!
خلاصه کلی خودمو تحویل گرفتم و بقول معروف برای خودم نوشابه باز کردم و اعتماد بنفسمو بردم بالا تا بچسبه به سقف !!خدایااا شکرت
یعنی خدا واقعا منو خیلی دوست داره که این شاد شدن امروزم همینطوری داره پشت سر هم اتفاق میوفته و استمرار داره !!! باورتون میشه ؟؟!!!!
بخدا راست میگم!!! خیلی خیلی خوشحالم .. منو این همه خوشبختی چرا که نه !!! لایقشم
خب الان میخوام برم این فیلم و با عشق ببینم و خوشحالتر و شادتر بشم و برای این شادی و احساس خوبم سپاسگذارتر از همیشه باشم
صَدَّقَ بِالْحُسْنَىٰ ، فَسَنُیَسِّرُهُ لِلْیُسْرَىٰ
اگر خوبیها رو به خوبی تصدیق کنید ، ما هم شما رو آسون میکنم برای آسونیها
خدایاااا شکرت تنها فقط و فقط ترا می پرستم و آگاهی و انرژی و سلامتی و پول و ثروت و تداوم و پایداری و تمرکز. و نعمت و خیر برکت های الهی را می خواهم
و میخوام در مدار آزادی پولی و مالی و آزادی زمانی و آزادی مکانی و آزادی در عمل کردم و روابط درست و مناسب خوب و عالی باکیفیتی باشم
و خدایااا شکرت تنها فقط و فقط از تو یاری میخوام برای هدایت بسمت باز شدن کلیدی که فقط مخصوص من و همانند اثر انگشتم که امضای خاص و ویژه ی من است پس مسیر رسیدن به خواسته ها و آرزوهای من هم خاص و ویژه است
IN GOD WE TRUST
ما به خداوند اعتماد داریم
IN GOD WE TRUST
به نام پروردگار مهربان
خدا رو شکر که امروز تونستم یک قسمت دیگه از سفرنامه رو ببینم، عمیقا با تموم قلبم میگم ، هر چقد میگذره بیشتر حس میکنم حتی دیدن یک قسسمت یا اینکه الان دارم تایپ میکنم نتیجه بودن در یک فرکانس مشخصه .
این روزها میرم ساحل ساعت 5 صبح و قدم میزنم ، دیدن ساحل تو ویدیو یادم انداخت که در موردش بنویسم ، صب که قدم میزدم افتاب روی اب امتداد پیدا کرده بود ، یاد یکی از قسمت های زندگی در بهشت افتادم که اخرش غروب بود و عروسی یک عروس زیبا ، که روی این قسمت با یک اهنگ از سیاوش قمیشی ادیت شده بود ، هر چقد میخواستم دقیقا یادم بیارم متن اهنگ چی بود گفتم اشکالی نداره تو ذهنم یه حس خوب از صدای سیاوش میگیرم و اتفاقا یک اهنگ دیگه تو ذهنم پلی شد .
دقیقه 6 که داشتین کنار جاده ساحلی میروندین و همزمان اهنگ سیاوش پخش شد واقعا برام مثل یک نشونه بود ، دارم این روزها تمرین میکنم فرکانس های کوچولو رو دیدن و توجه کردن ، خوشحالم از این توجه .
داشتم میگفتم یک قسمت از زندگی در بهشت ، در کنار ساحل با شن های سفید ، من عاشق اون قسمتم دقیقا یادمه اولین بار سال 1400 تو کدوم قسمت اتاقم نشسته بودم که رندوم اون فایل رو پلی کردم یادمه اخرش اشکام سرایز شده بود ، نمیتونم توصیف کنم چرا ، ولی حس اینکه ،دختر باور داشته باش و ادامه بده ، میشه … این روزا بیشتر از هر موقعی به این حس و یاداوری ها نیاز دارم…
برگردم به این قسمت ، صحنه ی اسب ها ، رویایی بود ، مخصوصا اون اسب طلایی مثل یک دختر زیبا میدرخشید ، تصاویر درون از اون هوای نیمه ابری از پایین تا بالای کوه حیرت انگیز بود .
دوس دارم در مورد اون بخشی که مربوط به آرمی بود یک موضوعی رو اشاره کنم ، من بار ها این کانسپت مشترک رو در زندگی در بهشت و سفر به دور امریکا دیدم ، که یک جاایی ارامگاه بوده ، مموریال سربازان از یک جنگ بزرگ بوده و .. هر چیزی که نفس ماجرا غم بوده ، اما به قدری با دیزاین زیبا و عشق اون ارامگاه ها طراحی شده که واقعااا هیچ وایبی از غم و ناراحتی دیده نمیشه ،فقط شکوه هست و یادآوری نیک ، واقعا تحسین میکنم این کشور رو ، واقعا ..
به نام خدای مهربان
سلام به دوستان عزیز و استاد و مریم عزیزم
این فایل زیبا امروز نشانه من بود….
خدا میخواست من از خواب بیدار بشم و این طبیعت زیبا و فوق العاده رو بهم نشون بده….
واقعا بی نظیره نمیشه با کلمات توصیفش کردد…
خونه هایی که کنار جاده بودند و ویوشون به سمت دریا بود داشتم تصور میکردم که چقدر رویایی میشه اونجا زندگی کردن و هر لحظه بخوای میتونی دریارو ببینی و لذت ببری غروب و طلوع خورشید چقدر دیدنیه…. چه خرچنگ های صورتی و خوشگلیییی
چه اسب های خوش رنگ و نازنینی که یکیشون خوابیده بود و بعدش بیدار شد…..
چقدر همه جا سر سبز بود همه جا درخت ، کوه خیلی بزرگ و زیبا خدایا شکرت چقدر تو توانمندی….
زندگی کردن واقعا توی همچنین جای رویایی خیلی لذت بخشه هر روزش یا هر ساعتش یک آب و هوایی داره همینطور که استاد گفتن آفتابی بود چند ساعت پیش الان بارونی شد….
هوای خوبشو از پشت گوشیم حتی حسش میکنم
آسمان با ابرهاش مثل یک تابلوی نقاشی بود من تاحالا ندیده بودم اینقدر زیبایی و تنوع آب و هوایی رو توی فقدر یک جزیره!
خودمو اونجا تصور میکردم بین اسب ها ، بین چمن و سبزه ها ، کنار دریای آبی و پاکش خیلی لذت بردم…
ممنونم استاد عزیز و مریم جونم که این لحظات قشنگ و طبیعت زیبا رو باما به اشتراک میگذارید و اصلا حالم عوض شد و باورهام راجب خدا محکم تز شد
عاشقتونم
به نام خداوند مهربان
سلام به شما دوست عزیز
خدا رو سپاسگزارم که امروز صبح این همه زیبایی و مناظر بکر رو دیدم…ممنونم استاد عزیز
اتمسفر و جو این جزیره چقدر مثبته…باید من هم این عادات رو درون خودم به وجود بیارم باید چشم هام رو به دیدن زیبایی ها عادت بدم،مطمئنم در این جزیره نازیبایی وجود داره اما من باید آگاهانه به زیبایی ها توجه کنم تا بیشتر بیشتر نعمت دریافت کنم…باید زبونم رو عادت بدم به کلمه سپاسگزارم یا خدایا شکرت بابت هرچیزی بابت یک غذای خوب یک منظره عالی و حتی موفقیت های دوستانم…باید گوشم رو عادت بدم تا به محض اینکه دروغ،فحش،غیبت و تهمت شنید از اونجا بره و دور بشه از اون فرکانس های پایین؛از اعراض استفاده میکنم.
تحسین میکنم مردم عزیز آمریکا رو که انقدر احترام میزارند به سرود ملیشون و اونها لایق نعمت و زیبایی و آرامش و ثروت اند…مقایسشون کردم با بعضی از افراد مشهور ایران که سرود ایران پخش میشد و نمیخونند که اونهم ریشه در این داره از حرف مردم میترسن تا توی اینستاگرام بهشون حمله نکنند،بگذریم خداوند هدایتشون کنه انشالله.
استاد تحسینتون میکنم که انقدر اطلاعاتتون بالاست و دمتون گرم که با ما بچه ها به اشتراک میزارید…
عاشقتونم
خدا نگهدارتون باشه…
به نام 7داوند بخشنده و مهربان
با عرض سلام و احترام خدمت استاد عزیز و مریم خانوم
سلام خدمت دوستان
چقدر قانون حاکم بر این جهان شگفت انگیزه
این جزیزه با این زیبایی وصف نشدنی با عشق خداوند پدیدار شده و تحسبن سده و هربار تحسین شده،زیباتر شده،چه هارمونی حاصی در طبیعت و شهرسازی دیده میشه،چقدر ترکیب رنگها تحسین بر انگیزه،چقدر احترام به نعمتها تحسین برانگیزه،چقدر در صلح بودن با خود در این شهروندان تحسین بر انگیزه و چقدر شما استاد عزیز و مریم خانوم تحسین برانگیز هستید چون این خصوصیات را نیز شما دارید و به این مکان هدایت شدید.
چقدر قانون خداوند زیبا،عادلانه و تحسین برانگیزه.هر چقدر بیشتر می فهمم تازه می فهمم که نمی فهمم.
خدایا من در هر لحظه به هر خیری که از تو برسد فقیرم.
از همگی سپاسگزارم