سریال سفر به دور آمریکا | قسمت 225 - صفحه 21

توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

376 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    حاتم خُرم گفته:
    مدت عضویت: 996 روز

    بنام خدای رزاق و هدایتگران به سمت ثروت و شادی و آرامش و سلامتی و سعادت

    سلام به استاد نازنینم و مریم خانم زیبا و پر انرژی

    و سلامی به تمام هم سفرای من در این سفر زیبا که عاشقانه دوستون دارم و سپاس گذار استادم هستم بابت این سایت فوقالعادش و سپاس گذار خداوندم که من هدایت کرد و به این سایت شگفت انگیز که من از زمانی که عضوش شدم زندگیم هر روز داره پر بار تر و زیبا تر و موفق تر و ساده تر و جذاب تر میشه برام

    خداروشکر میکنم بابت این جاده های زیبا این آسمون آبی و تمیز این ابرهای تمیزو‌پفکی این کشور

    خداروشکر میکنم و صد آفرین به استاد عزیزم بابت این رابطه عاطفی رویایی و عالی که دارن

    خداروشکر میکنم بابت استقلال مکانی و زمانی ومالی استاد که هر چیزی و میتونن بخرن و استفاده بکنم در بهترین زمانش

    خدایاشکرت بابت این قطار ها و پله های رنگی رنگی که حس آدم و فوق‌العاده می‌کنه

    خدایاشکرت بابت اینکه استاد چندین وچند دوست دارن توی این کشور که همیشه هم میگن دوستانمان هستن و هیچوقت نگفتن از شاگرد های من هستند

    خدایاشکرت بابت این زندگی به سبک قانون سلامتی که اندام استادم دوستشون و انرژیشون رویایی شده و منم دارم به این سبک فوق‌العاده زندگی میکنم

    خدایاشکرت بابت این پوشش آزاد این مردم این کشور. که هر کسی هر طور راحته لباس می پوشه

    خدایاشکرت بابت اورجینال بودن لوازم این کشور که با خیالت راحت میتونی وسایلی که دوست داری تهیه بکنی و استاد در فایل ارزش ابزار توضیح مفصلی در رابطه با این موضوع داده آن

    خدایاشکرت بابت عاشقتم های استاد و مریم خانم

    خدایاشکرت بابت این کودک درون فعال این دو نفر

    خدایاشکرت بابت زبان انگلیسی زیبای استاد

    خدایاشکرت بابات تعهد استادو‌مریم خانم به قانون سلامتی

    دوستون دارم و عاشقتونم هستم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  2. -
    مهسا میهن خواه گفته:
    مدت عضویت: 1982 روز

    به نام خدایی که رحمتش داءمی و مهربانی اش همیشگی است

    الهیییی به امید تو صد هزاران مرتبه شکرت بابت هدایت دوباره به این فایل

    چقددددددر طبیعت عزیزمون سخاوتمنده که لی نهایت زیبایی و لذت نصیبمون کرده الهیییی شکر

    خدایا شکرت استاد عزیزم و مریم جان باعث تجربه دیدن و حس این لحظات برام شدن

    زیبایی باغ خدا با فراوانی و تنوع درختان صخره های قرمز رنگ قشنگ و رودخووه خروشان هر جا آب هست زندگی هست آب مایع روشنایی است

    خدایا شکرت ثروت باعث آزادی و دیدن و تجربه زیبایی های بیشتر میشه و همچنین باعث سپاسگزاری از رب که هم ثروت عطا کرده و هم این همه زیبایی آفریده که هر بار یه چیز جدید و قشنگتر تجربه میکنیم

    چه قدر قشنگه این تنوع آدما سبک زندگی طبیعت عادت ها فراوانی دنیا الهی شکرت

    چه قطارهای تمیز و خوشرنگی من عاشق رنگ قرمز هستم

    خدایا من فرکانس تجربه بودن توی ابرها میخوام اون لذت خنکی نمور بودن هوا اکسیژن بکر و سفیدی لمس ابرها رو میخام تجربه کنم

    منم دارم تلاش میکنم از هر فرصتم استفاده کنم کاراهام موازی هم انجام بدم

    خدایا توفیق سپاسگزاری بیشتر بهم عطا کن

    خدایا کمکم زیباببینم بشنوم و حرف بزنم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  3. -
    زینب کریمی گفته:
    مدت عضویت: 913 روز

    سلام‌ و درووووووود

    خدمت استادجان،مریم عزیزم، و‌همه دوستان گلم امیدوارم که عالی باشید

    بریم‌سراغ تمرکز‌کردن روی نکات مثبت:)به به

    چقدر اسمون ابی بااون ابرهای پفکیش دل میبرد

    چه جاده تمیزی

    چه اب و‌هوای خوبی من عاشق این اب و هوام

    منطقه‌کوهستانی چقدر فوق العاده زیبا بود خدای من

    الهی‌شکرت

    چقدر قشنگی داشت

    چقدر اون‌ خانم راهنما قشنگ توضیح میداد

    من عاشق اب و‌هوای این‌ منطقه کوهستانی شدم

    خدای من ابرهارو‌ببین

    و‌اون بالا یه خونه‌شیشه ای با سیستم گرمایشی وای چه میچسبه

    من عاشق این جور محیط ها هستم

    چه ایده جذابی که زباله هارو تفکیک کرده بودن

    و با‌ گذاشتن نمونه ها کاررو برای افراد راحت تر کرده بودن

    وقتی از منطقه کوهستانی بیرون‌اومدید عحب بارونی بود خدای من

    بارون ناز و‌ملیح:)

    خدایا بینهایت ازت سپاسگزارم

    برای همه این زیبایی ها

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  4. -
    صدف صادقی گفته:
    مدت عضویت: 981 روز

    بنام خدای فراوانی ها

    سلام به همه دوستان عزیزم

    خب دوباره تمرکز بر نکات مثبت و دریافت یه عالمه انرژی و حس خوب

    اولین زیبایی که چشم منو گرفت اون آسمون زیبا با اون رنگ آبی درخشان و ابرهای پفکی بود مثل یه گنبد زیبا مثل یه سقف قشنگ بالا سر ما

    آدم نمیدونه واسه لذت از زیبایی ها به زمین نگاه کنه یا به آسمون ، هر دو تاش پر تز شگفتی

    یکی از ویژگی های خوب امریکا اینه که همه چیز رو با تصاویر آموزش میدن

    مثلا یه راهی که مختص دوچرخه موتور یا پیاده روی هست

    یا یه منطقه ای که نمیشه الکل استفاده کرد

    اینحا هم تفکیک زباله ها

    یا معرفی مناطق و. ….. همه با رسم شکل خب ذهن اینطوری واقعا درک میکنه ولی اکر فقط یک خط نوشته باشه انگار تاثیر گذاریش کمتره

    رفتن به یه منطقه جدید با خاک قرمز

    کوه های قرمز …. جالبه ، خاص هست آدم دوست داره محو زیبایی‌شون بشه ساعت ها بشینه اونحا فقط ببینه و ببینه

    یه شهر کوهستانی فوق العاده زیبا

    من خیلی کم به شهر های کوهستانی مسافرت کردم و اینجا هم که فلت فلت هست جز روستاهای مناطق کوهستانیمون که خب همین شیب جاده ها یه تجربه جدید و متفاوتی های برام که ازش لذت میبرم

    اون قطار گردشگری هم خیلی خیلی لذت بخش بود آدم بشینه تو یه قطار که دوطرفش پنجره هست و دور تا دورش طبیعت باشه و لذت

    و بعد بره اون بالا و بیتشر هم سورپرایز بشه الهی شکر

    استاد با فراوانی اعتقاد داره پس این فراوانی هم تو ذخیره سازی قسمت ها برای اپلود هم خودشو نشون میده

    یعنی تو قسمت 225 ، داشتن قسمت 201 رو اپلود میکردن

    یعنی 24 قسمت ذخیره دارن

    من قبلا که باور کمبود داشتم به خدا تو ذخیره سازی فایل هام هم خودشو نشون میداد یعنی هیچ قسمتی ذخیره نمیکردم و اگر روزی یه هر دلیلی نمیشد فایلی تهیه کنم اون موقع خالی می موندم

    بعدها که به کارم فکر کردم دیدم از باور عدم ذخیره سازی و کمیود سرچشمه میکیره چون با جمع کردن و دارا بودن مشکل داشتم

    به محض اینکه این رپ تشخیص دادم سعی کردم با ذخیره سازی مشکلم رو حل کنم و دیگه ذخیره داشتن و دارا بودن رو بد ندونم و بهش اسم چسبیدن به دارایی و مال پرستی نزارم

    چون تو ذهن من ذخیره پول = پولکی بودن و یه کار بد و‌غیر انسانی بود

    چرا ؟ چون اطرافیانی که اطرافم بودن و این کار رو‌ می کردن و مال تلنبار میکردن ، اخرش استفاده نمی کردن از خودشون میزدم ولی ذخیره می کردن نه استفاده می کردن نه چیزی فقط نگهبان و‌ذخیره ساز اون دارایی ها بودن

    واسه همین مغز عزیز من هر ذخیره سازی براش یک اعلان خطر بود و بهش اسم بیهودگی و عدم استفاده و خراب و فاسد کردن میزاشت

    ولی به لطف آموزش ها و همت خودم تو شناختن خودم الان می دونم من می تونم دارایی زیادی ذخیره کنم و در عین حال انسان حریصی هم نباشم چون همراش هم می تونم استفاده کنم هم می تونم سرمایه گذاری کنم و هر دوتاش خوب الهی و لازمه زندگی هست

    اینکه بچسبم افراطی به یکیشون خطر ناک هست

    مثل اون باور که من می تونم بس نهایت انسان معنوی باشم در حالی که می تونم بی نهایت هم ثروتمند باشم و اینا دوتا جلوی همو نمی گیرن و‌اکه ارتباطی هم با هم داشته باشن باید باعث تقویت هم بشن و با هم در تضاد و تقابل نیستن

    یعنی من قرار نیست یکی رو انتخاب کنم

    یعنی یا انسان معنوی باشم یا مادی

    ذخیره کنم پول رو یا فقط خرج کنم

    وقتی این رو فهمیدم هدایت شدم به یک کتاب که داشت میگفت درآمد رو باید همیشه تقسیم کرد

    بخشش ، خرج ، سرمایه کذاری ، پس از انداز

    و این رو وقتی رعایت میکنم دیگه احساس نمیکنم قراره از یکی بزنم نه هر کدوم در جای خودش

    یعنی من قرار نیست اون آدم حریص طماع فقط جمع کن باشم

    یعنی من قرار نیست اون آدم بی فکر و بی ملاحظه فقط خرج کن باشم

    یعنی من قرار نیست اون آدم بی لیاقت فقط بخشنده باشم

    یعنی من قرار نیست اون آدم ترسو فقط سرمایه گذار باشم

    بلکه من به فراوانی اعتقاد دارم پس می تونم هم ببخشم هم از پولم خوب استفاده کنم هم پس اندازم کنم هم سرمایه گذاری

    و مدتی هست این روش پایبند هستم ‌تحت هر شرایطی اون درصدی که برای هر قسمت در نظر گرفتم رو خرج نمیکنم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  5. -
    زهرا محمد خانی گفته:
    مدت عضویت: 1332 روز

    به نام خدای بخشنده مهربان

    خدارو شکر برای یه قسمت دیگه ویه درک واگاهی بهتر از قانون

    تحسین قلبی پر از شور عشقتون

    واقعا این حس خوبتون از صداتون معلومه چقد با حرارت پر شور حرف میزنین این رهایی وعشق بدون دلیلتون معلومه توی رفتارتون

    واقعا خسته ام از کنترل ادمها رفتارهاشون رفتاره خودم دوس دارم همه چیو بسپرم دستتو یه گوشه به تحسین زیبایی ها بپردازم همین

    وایی چه قطاری من عاشق قطارم ببرت وایی چجوری از این ارتفاع بردتون بالا تاجایی که من دیدم قطار جای صاف میره راحت باید امتحانش کنم

    اخیش چه حالی میده من که کنکاوم به جایی که میریم به درس هایی طلایی که ازش بگیرم

    کنکاوم به تاریخچش

    حالا فک کن راحت یه خانم خودش برات کلی اطلاعات شو خودش راحت لقمه امادع بده دستت

    خیلی ایده خوبیه

    ودیگه چه باحال اینجا ادما حیوانات چقد عجیب باهم در صلح ن

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  6. -
    مریم شمس گفته:
    مدت عضویت: 767 روز

    سلام به خالق زیبایی ها

    خدایا شکرت چقدر زیبایی این اسمون کلی حرف داره برای گفتن واقعا رویایی واقعا این همه زیبایی فوق العاده س چه هاپوی چقدر پرانرژی بود نننننه هر چقدر واقعا میبینی سیر نمیشی خدایا شکرت چقدر رنگ قشنگی داره چقدر آهو آزاد می‌چرند بدون هیچ نگرانی زندگی میکنند واقعا رویایی هست چه ترین خوش رنگی رنگ های شاد جذاب گذاشتن آدم دلش میخواد همش اونجا باشه آقا اصلا این همه زیبایی یکجا!!!!!!!! این درختان سرسبز آبشار تو دل کوه اصن خود بهشته اینجا خدایا تو چقدر زیبایی آدم ساعتها اینجا باشه سیر نمیشه چقدر مه گرفته اینجا وای چقدر رویایی مه و آسمون آبی وای خداااااااااااااا تو ابرها رفتیت میخاستم بگم یخ نزنینااااا!!!!! چه جاهایی درست شده خدایا شکرت چقدر امکانات خیلی جالبه ؛ ایده جالب برای سطل زباله ها واقعا هر قسمت ش یک درس داره این ابرها که پوشیده شده فوق العاده ش کرده خیلی لذت بخش بود چه بارونی خدایا شکرت چقدر خوبه هم سفر میکنین هم راحت فایل ها آپلود میکنین خود عشقی مریمی چقدر خوبه استاد همچین هدیه فوق العاده ای گرفتن دمتون گرم مرسی از این تصاویر فوق العاده ای باهامون به اشتراک میزارید خدایا شکرت برای این همه زیبایی که هر روز میبینممممممممممممممممممممممممممممممممم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  7. -
    سهند گفته:
    مدت عضویت: 975 روز

    وای خدا چقدر این قسمت گوگولی بود

    درود و عشق بر یاران جان خدا قووت بر استاد نازنیم و عشق بر بانو شایسته شایان

    خوب هسین دوستان

    من که عالیم خداروشکر

    به به عجب قطار خوشگلی عجب سفر زیبایی

    عجب راه عالی و دوران قشنگی با قطار زیبا که به راحتی شما رو برد ته قله و توی یک ساختمون شاپ زیبا و این نشون میده توی تکامل آمریکا از هر نقطه و جاذبه دیدنیشون توی 24 ساعت روز دارن ثروت خلق میکنن و جهان گرد ها رو به سمت خودشون جذب میکنن و از زیبایی های منطقشون کسب درآمد میکنن

    به قول استا اکچولی که عالیس…

    ذهن ایده پردازشون برای فرهنگ سازی زباله هم که عالی با یک کار دستی ساده و شیک ذهن طرف رو به چالش میکشه که توی شوتینگ زبالش دقت کنه و اونو جای مناسب با تفکیک مناس بندازه.‌‌‌‌‌…

    و اما خدا قووت به استاد که دست به کادوی خوبی دارن استاد کی برای من کادو میخری…..خخخخ

    من هندزوری لازمم چقدر دلم هندزوری اپل خواست بشینم باهاش فایل های استاد گوش بدم…

    البته هندزوری دارم از این قدیمی هاست زیاد شارژ نکه نمیداره و قدیمی شده و باس بروز بشم…

    حالا اینجا توی این کامنت درخواستشو ارسال کردیم تا جهان برامون تهیه اش کنه..‌.

    شکر وجود یکایک دوستان ساعت سه و نیم شبه ک من از جلسه پنج دوره عشق و مودت پاشدم اومدم سریال سفر به دور آمریکا دیدم…

    دلم میخواد برم سراغ سریال زندگی در بهشت…

    ولی عجله ایی نیس کم کم میرسیم به سر…

    خدارو بی نهایت سپاسگزارم از همه دوستان هم متشکرم که با من تا اینجای سریال پیش اومدن

    دوست دارتون سهند (:

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  8. -
    زهره صفری گفته:
    مدت عضویت: 683 روز

    به نام خالق زیباییها وفراوانیها

    سلامی پرانرژی احساس خوب پر از عشق الهی به شما استاد عزیز ومریم جان وهمسفرهای این باغ بهشتی

    خدایا شکرت هر آنچه دارم از آن توست

    خدایا شکرت بابت این همه زیبایی عظمت بزرگی خداوند در این فایل زیبا شگفت انگیز

    خدایا شکرت برای لذت دیدن این زیباییها واین

    همراهی مقدس این طبیعت که تو دل کوه همچین

    قطار رویایی وخوشرنگ رو ساختن تحسین میکنم

    به تمیزی و احترام و ارزش قائل شدن به مردمی که

    بهترین ها رو براشون تدارک دیدن تا لذت ببرن

    وزندگی براشون زیباتر بشه مردم هم از این امکانات

    به خوبی استفاده میکنند

    تحسین میکنم بابت این مکان زیبا و تمیز درختان

    سرسبز سنگهای رنگی کنار جاده کوهها صخره های

    رنگی بلندقرمز رنگ نارنجی رنگ که واقعا شگفت

    انگیزه بود خدایا سپاسگزارم

    تحسین میکنم این عشق خالص توحیدی بدون وابستگی شما رو

    خدایا شکرت بابت ابرهای زیبایی که حس طراوت و شادابی سرزندگی به آدم منتقل می‌کنه

    من شما رو بالای کوه دیدم یاد سفر خودم به تبریز افتادم که یه همچین بلندی رفتیم اونجا هم هوا خیلی سرد ولذتبخش بود خدایا سپاسگزارم

    خدایا شکرت بابت باران رحمت الهی که در این کشور رویایی جاریه من عاشق باران بوی نم خاک پس از باران خدایا شکرت

    خدایا شکرت برای این لحظه واین آگاهیها که شدن دست تو برای اثبات فراوانی ها و زیباییها و تجربه زندگی متفاوت با نگاهی متفاوت خدایا سپاسگزارم

    در پناه الله یکتا شاد سلامت ثروتمند سعادتمند در دنیا و آخرت باشیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  9. -
    آتوسا گفته:
    مدت عضویت: 825 روز

    به نام خالق فراوانی موجود در این جهان بی همتا و هستی بخش تمام جهانیان

    سلااااام

    سلامی پر از انرژی و احساس خوب از اتاق من تا آمریکای زیبا به شما استاد عزیز و مریم جان

    چقدر زیبایی و عظمت در این فایل دیدم که آدمی را مبهوت می کند

    الله اکبر از این همه زیبایی

    تحسین می کنم شما زوج پایه و کنجکاو و رها را که عاشقانه دائما در حال سفر و رشد هستین در تمامی ابعاد وجودیتون

    تحسین می کنم این عشق خالص و توحیدی میان شما رو

    تحسین می کنم ابر های زیبا رو که با دیدنشون اصلا قلبم باز شد

    تحسین می کنم باران رحمت الهی رو ک یکسره سرازیر هست ب این کشور رویایی و من عاااااشق باران و بوی آن هستم و همیشه با ب تماشای آن نشستن و بوی رویاییش گویی خداوند را احساس می کنم در جزء ب جزء لحظاتم

    خدایاااااا شکرت ب خاطر تنوع موجود در جهان

    خدایا شکرت ب خاطر زندگی کردن در لحظه ک واقعا هیچ کجای زندگی و هیچ لحظه ای از آن شبیه ب لحظه ی دیگر نیست و باید زندگی را هم همچون سفر دید و از تمامی لحظاتش لذت برد و گذشت و ب هیچ لحظه ای نچسبید و رها بود

    خدایاااا شکرت ب خاطر آزادی مالی استاد عزیزم که عاشقانه می تونه برای عزیزان و دوستانش هدیه بخره و خوشحالشون کنه با عشق

    من هم عاشق هدیه های خوب خریدن و دادن آن ب اطرافیانم هستم

    باشد ک همانند استاد ب این توانایی و آزادی مالی برسم

    خدایا تنها تو را می پرستم و تنها و تنهاااا از تو یاری می جویم

    مرا هدایت کن ب راه راااست ب راه کسانی ک ب آنها نعمت داده ای و جزو رستگاران قرارم بده و افراد بهشتی

    آمین یا رب العالمین

    امیدوارم هر کجای این دنیای زیبا ک هستین شاااااد، سالم، ثروتمنددددد و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید

    یا حق

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  10. -
    مینا گفته:
    مدت عضویت: 896 روز

    به نام الله فرمانروای بی همتا و همیشه همراهم

    الهی شکر برای این سریال زیبا که لیزر فوکوس روی زیبایی و فراوانیه و پر از برکته پر از حال خوب و پر از فراوانی و اثباتشه

    چرا گفتم پر برکت چون با دیدنش چشم روح و دلمون غرق زیبایی و حس خوب شکرگزاری میشه و تماشا کردنش بخاطر قانون بدون تغییر خداوند مهربان که به هر چه توجه کنی از همون جنس به زندگیت سرازیر میشه باعث میشه ما فقط یه ببینده ساده نباشیم

    دستمونو میگیره و میبره تا تو دل این جریااان بینظیر غرق لذت بشیم و هدایتمون میکنه به تجربیات مشابه و زیبا ، من از سفر چهار روزه به شمال و گیلان زیبا برمیگردم سفری که برنامه ریزش خدای مهربون بود و ما نقشی نداشتیم و یه جورایی دعوت شدیم به تجربه کردنش، چون این وعده ی خداست که میگه مواظب ورودی های ذهنت باش و بهشون توجه کن و پلن تجربه کردنش صفر تا صد دست منه، سمت خودتو درست انجام بده تا زندگی برات سراسر شادی و لذت باشه

    قبل سفر خواستم که هوا عالی باشه و بهمون خیلی خوش بگذره و عین چهار روز هوا هوای بهشت بود تو این ماه بهشتی و زیبا که الحق اسمش برازندهشه اردیبهشت (‿)

    الهی هزااااربار شکرت که هدایتم کردی به این سایت به این گوشه دنج و ایزوله شده با عشق و حال خوب و انرژی مثبت و فراوانی و ثروت و قدرت خلق زندگی

    خدایا کمکم کن تو این مسیر ثابت قدم باشم و اولویت زندگیم تعهد به استمرار حال خوب و حضور تو این جو بهشتی باشه

    چقدر از دیدن این قسمت سریال لذت بردم از این طبیعت زیبا و منحصربفرد و جو روحانیش که وقتی استاد و مریم جان تایید میکنن که اینجا فضاش ملکوتیه دقیقاااا همینطوره و خداروشکر که این جو و حضور و همراهی با دوتا از بهترین مخلوقات خدا نصیبمون شده (◔‿◔)

    خداروشکر که مهمون قاب دوربین زیبابین شما هستیم و با شما همسفر

    خداروشکر برای این امکانت بینظیر برای لذت بردن از زیبایی های خارق العاده طبیعت که تو دل کوه همچین قطار رویایی و خوشرنگ و زیبایی رو ساختن و اون ساختمون نوک قله نشون میده و ثابت میکنه انسان به هرچیزی که اراده کنه میرسه و میتونه انجامش بده اگه بهونه هارو کنار بزاره و قدرت بینظیری که خدای مهربون تو وجودش گذاشته رو تایید کنه و باور کنه که خالق شرایطه نه قربانیش

    عاشق این کشور زیبا شدم که اولویتش زیبایی و قشنگی و تمیزی و احترام و ارزش قائل شدن به مردمشه که بهترین هارو براشون تدارک میبینه تا لذت ببرن و زندگی براشون زیباتر بشه و همین مردم هم با نهایت احترام از این امکانت استفاده میکنن و متعهد هستن که سالم و تمیز نگهش دارن واقعاااا که مردم تحسین برانگیزی هستن (◉‿◉)

    خدایا شکرت برای لذت دیدن این قسمت زیبا و تجربه لذت این همراهی مقدس

    خدایا شکرت برای وجود مریم جان و استاد عزیز که شدن دست تو برای اثبات فراوانی و زیبایی و تجربه ی زندگی متفاوت با نگاهی متفاوت

    خدایا شکرت برای این لحظه و این آگاهی و توجه بهش که یادم باشه قدردان باشم و تلاش کنم نهایت بهره رو از این لحظه ببرم و لنز چشمهامو رو این زیبایی ها تنظیم کنم و انتخاب کنم راه کسانی رو برم که بهشون نعمت دادی (. ᴗ .)

    خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت /(^-^)\

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 7 رای: