سریال زندگی در بهشت | قسمت 3 - صفحه 53

توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

602 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    امیررضا گفته:
    مدت عضویت: 1242 روز

    عاشق این ویدیو هستم استاد

    دوست دارم

    سلام به شما و مریم جان شایسته

    داشتم سوره کهف رو می‌خوندم و دو تا آیش برای من یادآور ازت فایل بود و اون هم این بود که:

    إِنَّ الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّلِحَتِ کَانَتْ لَهُمْ جَنَّتُ الْفِرْدَوْسِ نُزُلاً 107

    مسلما کسانی که ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام داده اند بهشت های فردوس جای پذیرایی آنان است

    خَلِدِینَ فِیهَا لَا یَبْغُونَ عَنْهَا حِوَلاً 108

    در آن جاودانه اند و درخواست انتقال به جای دیگر نمی‌کنند

    درخواست انتقال نمیکنند

    تو دل پارادایس هستند

    کجا برن!!!!؟

    و استاد شما چه کردی؟

    قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِثْلُکُمْ یُوحَىٰ إِلَیَّ أَنَّمَا إِلَٰهُکُمْ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ ۖ فَمَنْ کَانَ یَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشْرِکْ بِعِبَادَهِ رَبِّهِ أَحَدًا 110

    بگو جز این نیست که من هم بشری مانند شما هستم که به من وحی‌ می‌شود ، بر این که معبود شما فقط خدای یکتاست ، پس کسی که لقا پروردگارش را امید دارد ، باید کاری شایسته انجام دهد و هیچ کس را در پرستش پروردگارش شریک نکند

    1. من مثل شما هستم ، من و محمد و سید عباسمنش و موسی و… یکی هستیم

    2. معبود فقط خداست نه اون کسی که پیام خدا رو به تو می‌رسونه ؛ مشرک نباش!!!

    3. کسی که دیدار پروردگارش رو امید داره ، دیدن خدا در غالب های مختلف زندگی ؛ انسان ها و دستان توانمند و بینظیر خداوند و موقعیت های استثنایی که همشون از راه هایی آسون به دست میان

    4. و هیچ کس را در پرستش پروردگارش شریک نکند ، توحیددددددد و توحید و توحید ، هیچ کس را حتی اونی که برات خیلی بزرگ و تاثیرگذار بوده ، خدای من شکرت

    این زندگی پاداش توحید است

    عاشقتم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  2. -
    محمد مهدی سلیمانی گفته:
    مدت عضویت: 881 روز

    سلام و دورد خدمت استاد و بانوی عزیز.

    خداروشکر که امروز هم تونستم یک قسمت دیگه از این سریال بینظیر رو ببینم و غرق در احساس خوب و زیبایی ها بشم.

    عجب شیرجه ی خفنی زدید، من از اب و شنا کردن یک مقدار میترسم ولی با دیدن شما وقتی که در اکثر قسمت های سریال خیلی راحت وارد اب میشید و شنا میکنید و لذت میبرید مقداری ترسم نسبت به اب و شنا کردن کم شده و خیلی دوست دارم شنا کردن و این مهارت رو یادبگیرم تا بتونم بیشتر از نعمت های جهان و خداوند استفاده کنم و لذت بیشتری در زندگی ام ببرم.

    چقدر شیرین و لذت بخش هست وقتی که انسان تلاش و حرکت میکنه و در نهایت به خواسته و هدفش میرسه ، خوشحالی بخاطر برد بازی در تمام وجودتون مشخص بود و چقدر زیبا بود وقتی که مهارت و تلاشی که داشتید رو تحسین کردید و چه چیزی از این لذت بخش تر که بعد از هر موفقیت و حل مسئله ادم بیاد بیرون و فضای پرادایس رو ببینه و بپره توی اب و بابت نعمت هایی که داره سپاس گزاری کنه.

    من وقتی فضای پرادایس رو میبینم خیلی عشق در وجودم بیشتر میشه برای اینکه تلاش کنم و بیشتر روی افکارم کار کنم تا بتونم دقیقا همچین ملکی رو بخرم در دل طبیعت و در اون زندگی کنم.

    خداروشکر بابت وجود چنین فایل هایی که با دیدن اونها میتونم توجه ام را روی نکات مثبت قرار بدم و با خواسته هام هم فرکانس بشم.

    امیدوارم این سریال باز هم ادامه پیدا کنه و قسمت های بیشتری رو ازش ببینم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  3. -
    پرندخت اسدی گفته:
    مدت عضویت: 1538 روز

    ریحانه خواهر پرندخت

    سلام خدمت استاد عزیزم و خانم شایسته عزیزم و همه بچه های سایت

    استاد چقدر خوب شد که دوباره اومدم سریال زندگی در بهشت رو از اول دیدم خودم هم متوجه میشم که ناخودآگاه یک سری گفت و گوهای ذهنی مثبت داره درونم شکل میگیره

    وقتی که الان شما رو میبینم که اینجا اضافه وزن دارید و بعد از دوره قانون سلامتی شما رو میبینم که چقدر لاغر شدید و تمام این شکم و چربی ها از بین رفتن و حتی اینکه واقعا 20 سال جوانتر شدید از نظر ظاهری واقعا این پوست شفاف جدیدتون و این همه تغییر

    ذهنم میگه که ببین آدم میتونه انقدر تغییر کنه به روش خیلی ساده قرار نیست چیزی که الان هست همین باشه همین بمونه تو هر وقت که بصورت جدی بخوای تغییر کنی تغییر می‌کنی

    و این چرت و پرتا مثل ژنتیک مثل قسمت و سرنوشت رو هرگز نپذیر

    اینکه پارادیس رو میبینم که انقدر زیباست این خواسته از ته قلبم درونم شکل گرفته که یه خونه ویلایی با یه حیاط بزرگ می‌خوام یه خونه مثل پارادیس می‌خوام دیگه از زندگی کردن تو آپارتمان خسته شدم دلم خونه ای رو میخواد که ساعتها تو حیاطش قدم بزنم

    و وقتی شما و خانم شایسته عزیز رو میبینم که چنین رابطه بی‌نظیری باهم دارید باز هم این خواسته درونم شکل میگیره که آره منم یه همچین شریکی می‌خوام منم همچین پارتنری می‌خوام

    استاد حقیقتش دو هفته پیش نامزدی من بهم خورد اون لحظه که تصمیم به جدایی گرفتیم سخت بود اون آدم اصلا با من در هماهنگی نبود اما گفتم که ریحانه اینجا باید ایمانتو ثابت کنی

    اینجا ثابت کن که این همه روی خودت کار کردن بیهوده نبوده

    و خدا شاهده خدا شاهده فقط 2 ساعت ناراحت بودم بعد گفتم خدایا شکرت تو از چیزی خبر داری که من بی خبرم تو بهتر میدونی حتما اگه این رابطه رو ادامه میدادم بیشتر ضربه میخوردم

    اصلا دوستام بچه های باشگاه حتی خانوادم میگم واقعا چطور میتونی انقد بی خیال باشی ؟

    و من تو دلم میگم من به خدایی ایمان دارم که بهترینها رو بهم میده

    اون آدم بدی نبود ولی با من هماهنگ نبود من دلم میخواد که مثل شما که الان میگید با خانم شایسته روزی 8 ساعت راجب قوانین صحبت میکنید منم دلم پارتنری میخواد که اون استادم باشه

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  4. -
    زهرا داودآبادي گفته:
    مدت عضویت: 1958 روز

    به نام نور آسمان ها و زمین

    سلام به روی ماهتون

    سومین روز زندگی من با استاد و مریم جان در بهشت

    خدای من ، هر چی از زیبایی های پارادایس بگم کم گفتم

    درختان سر به فلک کشیده چند صد ساله

    دریاچه آب شیرین رویایی

    خانه ای بر روی آب

    و یک زوج موحد و رویایی و دوست داشتی که

    مصداق توصیف بهشت موعود خداوند در قرآنه

    آره بعضی ها هستند که دارن بهشت موعود اخروی رو در دنیل زندگی میکنن و اونها قطعا بهترین ها رو در آخرت هم تجربه میکنند

    چقدر من این رابطه عاشقانه شما رو تحسین میکنم که جفتتون با خودتون در صلح هستید ، هر چقدر هم برای همدیگه کری بخوانید ، باز هم رابطه عالی تر و عالی تر میشه

    خنده های دوست داشتنی مریم جانم وقتی که استاد دارن براشون کری میخونن

    ثروت و‌ برکتی که در پارادایس موج میزنه و صدها توپ تنیسی که افتاده روی زمین و برای من سمبل و مصداق فراوانی هست

    اینکه استاد برای برنده شدن شون ( برای کوچکترین دستاوردها و بردها) ، جشن میگیرن و لذت میبرم و هزاران بار خودشون رو تشویق میکنن چونکه قااااانون جهان رو میدونن و در اون استاد هستند

    اینکه در لحظه زندگی میکنید و اوج لذت دنیا رو با یه آب تنی ساده میبرید

    اینکه کلامتون تحسین و سپاسگزاری و تمرکز بر نکات مثبت است

    براونی خوشگل و اون پرنده های سفید

    چقدرررررر این دنیا قانون مند و هوشمند هست که دقییییقن اون زمانی که حیوانات نیاز دارن سر و کله پرنده ها پیدا میشه

    این چیزی جز هوشمندی و قانون منددبودن جهان هستی است ؟

    اینکه در پاسخ به نیازهای حیواناتی که توانایی قدرت خلق ندارند ، اینطوری جهان هوشمندانه پاسخ میده

    من انسان باید به یه چیزی فکر کنم

    خوب خداوند که قرآن رو‌برای من فرستاده ، من رو هدایت میکنه ، از روح خودش در من دمیده ، به من قدرت خلق زندگی خودم رو دقیقن همونطوری که دوست دارم داده

    خیلی باید جاهل و نادان باشم که از این قدرت ها بر ضد خودم استفاده کنم دیگه!!!!!

    استاد شما قانون رو در لحظه لحظه زندگی تون زندگی میکنید

    اینکه برای یه بازی ساده میگین :

    رقیب من خییییلی قوی هست ولی من اگر کمتر از تکاملم توانم رو‌بذارم نمیتونم ببرم

    هر جایی که من تمام توانم رو بذارم ‌و باورهای قدرتمند کنننده بسازم ، قطعا و حقیقتا و یقینا نتیجه میگیرم ( چون که این یک قانون است)

    عاشقتونم و مشتاق ادامه زندگی در بهشت

    با عشق ، ادامه دارد …..

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  5. -
    آریان عباسی گفته:
    مدت عضویت: 315 روز

    سلام و درود

    خدا قوت به همگی اعضای عزیز و محترم سایت

    اینم از روحیه همیشه برنده استاد که در قسمت سوم از سریال زیبای زندگی در بهشت ازش رونمایی شد.

    عجب دریاچه ای واقعا وجودش و هربار دیدنش لذت بخش و خدا رو شکر بابت این برکت و نعمت

    اون کامبکی هم که تو بازی راجبش صحبت کردین عجب چیزی بود

    یعنی به معنای واقعی کلمه نشون دادن قدرت ذهن چیکار میتونه بکنه

    اینکه به رقیب تون هم به صورت علنی گفتین که میخواین کامبک بزنین خودش خیلی شجاعت میخواد چون یه بار ذهنی مضاعفی رو ایجاد میکنه برای خودتون.

    در کل قسمت مفید و مختصری بود و سپاسگزارم از شما که این لحظات خوب و آگاهی ها رو با ما به اشتراک میگذارین.

    در پناه خدا و خدانگهدار همگی تون

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  6. -
    Maryam💫💫💫 گفته:
    مدت عضویت: 598 روز

    به نام خدایی که هر چه دارم از آن اوست

    چه طبیعت زیبایی چه آب زلالی ،تصاویر درختان در آب نقاشی ،نقاش چیره دست طبیعت است که تو در خدا غرق میشوی چقدر همه چیز در اوج زیبایی خودش مرا به سکوت عمیقی میبرد و استاد عزیزی که شاد و سرزنده هر لحظه در حال ساخت باور و تقویت باورهایش هست با اینکه در بهشت داره لذت میبره

    چقدر نشاط و سرزندگی و انرژیی مثبتی از استاد گرفتم واقعا خدا رو سپاسگزارم بخاطر این صحنه های بهشتی و روابط عاشقانه استاد با خدایش با خودش با خانم شایسته و همه اش درس دارد که باید گرفت و در مسیر حرکت کرد

    خدایا سپاسگزارم برای تمامی نعمتهایت برای نتایجی که توی مسیر منتظرم هستن

    سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  7. -
    فاطمه سليمى گفته:
    مدت عضویت: 2116 روز

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بنام خدا که رحمتش بی اندازه است

    و مهربانی اش همیشگی

    الحمد لله رب العالمین

    ایاک نعبد و ایاک نستعین

    اهدنا الصراط المستقیم

    الهی من همیشه محتاج هدایت و کمکت هستم

    وبه هر خیری که برام بفرستی نیازمندم

    تو بگو تا بنویسم

    سلام به استاد عزیزم و مریم جان مهربونم و دوستای بهشتیم

    الهی حال دلتون عالی باشه

    خدا رو صدهزار مرتبه شکر که دیدن این قسمت از زندگی در بهشت رو روزی من کرد

    استاد جانم چقدر از اول فایل شروع کردین با هیجان تعریف کردن از بردتون

    من یه لحظه شک کردم نکنه میس کردم چند بار دکمه بک رو زدم دیدم همونو میاره

    ماشاء الله  چه هیجانی چه گرد و خاکی بپا میکنه استاد جانم  چه با حال شیرجه زدین تو آب

    چه صدای ناز و ریز و دوست داشتنی داره مریم بانو جانم..

    استاد جان شما که بیشتر از مریم جان کری می خونین

    چه لذتی و چه برد شیرین و با حالی و…

    صد البته که هرچی رقیب قدرتر باشه برد سختتر و در عین حال شیرینتره

    عاَشقتونم چه رابطه زیبایی دارین شما دوتا

    چقدر من با دیدن هر فایل و صحبتی از شماها چیز یاد میگیرم

    بارهای قبلی که این قسمتو نگاه کرده بودم من  پینگ پونگ و میز و دم و دستگاهشو ندیده بودم اصلاً

    ولی پاییز گذشته که رفته بودیم شمال خونه دختر خواهر همسرم برای اولین بار راکت پینگ پونگ رو دستم گرفتم و با همسرش (در حضور همسرم) بازی کردم و هی بمن میگفت اونجوری نه، اینجوری هی یادم میداد و من تصحیح می کردم خییلی خییلی حس قشنگی داشت..

    خدا خدا جان شکرت تو این فایل کوتاه 7 دقیقه ای  چقدر آگاهی های ناب و چقدر زیبایی دیدم

    الهی صدهزاران بار شکر برای این همه زیبایی

    نوش جونتون و گوارای وجود پربرکتتون این بهشت..

    عاشقتونم

    سخن کوتاه می کنم چون داریم میرسیم طالقان و میخوام کمک کنم به همسرجان وسایلو از ماشین خالی کنیم ببریم بالا..

    خودم و همگی رو به خدای بینهایت بخشنده و بینهایت مهربان میسپارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 29 رای:
  8. -
    مستانه اقبالهء گفته:
    مدت عضویت: 2445 روز

    بنام خدایی که هر چه دارم از اوست

    خدایا شکرت برای دیدن این همه زیبایی

    خدایا شکرت برای دیدن این رابطه ی زیبا ی استاد با مریم جون

    خدایا شکرت برای بیدار بودن کودک درون استاد که چه ذوقی میکنه برای بردن بازی پینگ پنگ از مریم جون

    خدایا شکرت برای بهشت زیبایی که به استاد ومریم جون دادی به خاطر اینکه توی زندگی تقوا پیشه کردن وصدق الحسنی بودن وهمیشه به زیبایی ها توجه کردن واین هست ی پاداش

    زنان ومردان با ایمان هم دراین دنیا وهم در سرای آخرت

    استاد جون نوش جونتون این برنده شدن واین پاداشی که به خودتون دادین شنا در دریاچه ی زیبای پرادایس ولذت بردن دراین بهشت زیبا

    استاد ومریم جون سپاسگزارم که ما رو در خوشی های زندگیتون ودیدن زیباییها شریک می کنید

    بهترین ها رو براتون از خداوند آرزو مندم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  9. -
    نسیم زمانی گفته:
    مدت عضویت: 1968 روز

    ای جانم چه فیلمی:)، چه بهشتی

    سلام به استاد عزیزم و مریم جان نازنینم

    آدم از اول تا آخر این فایل میخواد قربون شما دوتا بره

    خدا رو هزار مرتبه شکر برای این رابطه ی زیباتون

    تفریح و شادی و ورزش و رقابت و کل کل در کنار عشق و احترام و رشد و پیشرفت

    خدا رو شکر که شما هستین و این فیلما رو با ما به اشتراک میذارین که باورمون تقویت بشه که پس میشود

    میشه یه رابطه کامل باشه، پرفکت باشه، میشه آدم همه چی رو باهم داشته باشه

    و عجب منظره ای:) ینی آدم بخواد یه منظره ی پرفکت تو ذهن خودش تصور کنه هم به این زیبایی نمیشه

    خدایا شکرت برای اینهمه زیبایی

    خدایا شکرت که منم تا حدی این زیبایی ها رو تجربه کردم

    بازم میخوام و بیشتر میخوام

    من به هر خیری که از تو برسه فقیرم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 14 رای:
  10. -
    آرزو میرکاظمی گفته:
    مدت عضویت: 859 روز

    به نام آرام جانم

    سلام و هزاران درود از سومین قسمت این سریال بهشتی دلچسب

    ●●●

    استاد عباسمنش در جلسه دوم دوره عشق مودت میگن با عزیزی در رابطه هستن که هیچکدوم از پیش فرض هایی که افراد در ذهنشون دارن باورشون دارن، رو نداره

    یه آدمِ شادِ ، در کل یه انسانِ همه چی تمومه

    استاد شایسته تو این جلسه من تمام این خصوصیات عالی رو در شما دیدم ،من تو این قسمت با چشم دل دیدم.. شنیدن کی بُوَد مانند دیدن احسنت به شما ، قطعا خداوند به وجود اینهمه صلح در وجود شما میباله به خودش …ایستاده کف مرتب میزنم به افتخار هر دو تا استادم

    وقتی استاد داشت سربه سرتون میزاشت با همون ذوق و شوق همیشگی در عین رهایی؛ چقدر مقتدر بودین همون لحظه ذهنم گفت چه زیبا خانم شایسته اصلا خودشو لوس نمیکنه و آدم چقدر حس یکی بودن باهاش میکنه دلش میخواد ساعت ها روزها با این فرد باشه رفتارش رو رصد کنه ازش یاد بگیره رها بودن رو در صلح بودن با خود رو…عاشقتم استاد شایسته جانم

    واقعا فضای پرادایس اون رنگ آمیزیش دیوانه کننده است خدای من

    با ذوق و شوق تعریف کردن استاد راجع به بردشون بسیار برام دلچسب بود

    خنده های ریز و قشنگ استاد شایسته

    واقعا خونه چقدر از تمیزی برق میزنه

    خدای من تمیزی یعنی اینننن، تمیززززززِ تمیز خدایِ من چقدر تحسین برانگیزه

    چه دریاچه ی محشری خدای من

    سبزی خاص درختان هوش از سرم می‌پرونه خودا

    این جمله استاد چقدر لبخند آورد به لبهام کی برنده است من من آره استاد شما برنده ای البته خانم شایسته هم برنده است

    انگار دریاچه عینه آینه است که همه چی رو براق منعکس میکنه

    اعتراف رقیبت به سرسخت بودنت چه لذتی داره

    رو تعهد موندن چه لذتی داره

    قدرت تمرکز شما قابل تحسینه

    انجام کار با تمام قوا در وجود شما چقدر قابل تحسینه

    نوش جونتون این همه نعمت

    از عمق وجود سپاسگزارم که لحظات زیبا و الهیتون رو با ما هم به اشتراک گذاشتین

    زنده باشید و سلامت..

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای: