سریال زندگی در بهشت | قسمت 105 - صفحه 13

توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

163 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    روشنا گفته:
    مدت عضویت: 552 روز

    چقدر حالتونو دوس داشتم

    یه خوشحالی نرمال و اروم یه ارامش خالص یه در صلح بودن با خودتون و جهان اطرافتون

    چقدر اون پیرمرد کمپانی تراکتور رو تحسین کردم

    اون مرد با حال خوبش با انرژی بالاش فروش داره یادمه قبل تر ها شما برای خرید تراکتور مراجعه کردید اما ایشون اون مدلی که شما مد نظرتون بود رو ایشون نداشتند اما با جون و دل ادرس همکار هاشو دادن به شما ولی شما ترجیح دادید صبر کنید هر زمان موجود کردند بیایین و از خودش تهیه کنید

    این یعنی اون مرد هم با خودشو جهانش در صلحه

    چه همزمانی شد این تراکتور گیر کردن شما تو گل من هم یه همچین تجربه ای رو پریشب داشتم و انقدر در صلح بودم که کارها خودش پیش رفت

    ما هم دیدیم کاری از دستمون بر نمیاد تو ماشین تو زیمستون زیر بارون نصف شب گرفتیم خوابیدیم و صبح یکی از دوستان اومد کمک مون

    من کلی درس اونشب گرفتم و البته کلی زیر بارون تو ماشین خوابیدنو دوس داشتم اونم تو بیابونی که دورمون پر از کوه های خفن بود

    و به قول حامد عزیز تو‌متن این جلسه :

    « خدایا سپاسگزارم به خاطر تمام اتفاقات خوبی که تا به همین لحظه تجربه کردم و همیشه در زمان مناسب و در مکان مناسبم خدایا شکرت»

    مولانا میگه هرجا که عشق است خدا انجاست

    و این سایت لحظه به لحظه اش از عشق لبریز شده هر خرفی که ضبط شده هر ویدئویی که گرفته شده و هر متن و کامنتی که نوشته شده همه و همه عاشقانه و با جونو دل بوده واسه همینه که بچه ها میگن این سایت خداگونه است .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  2. -
    عاطفه معین گفته:
    مدت عضویت: 1154 روز

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

    سلام به استاد عباس منش عزیزم و استاد شایسته نازنینم

    سلام به دوستای قشنگ هم فرکانسی

    روز بیست و هفتم از چهل روز

    خدایا هرآنچه دارم از آن توست هر آنچه دارم متعلق بتوست.

    خدا جونم شکرت برای خواب راحتم شکرت برای بیداری و فرصت دوباره زندگی که بهم بخشیدی شکرت برای تک تک اعضا و سلول های بدنم که سالم سلامتند.

    شکرت برای صبحانه و میوه ای که برای کیانا گذاشتم

    شکرت که دخترم به راحتی و با عشق راهی مدرسه شد

    با یک احساس عالی و در یک صبح دل انگیز میریم برای دیدن یک قسمت پر برکته دیگه از زندگی در بهشت مون .

    امروز قبل از نوشتن سپاسگزاری و ستاره قطبی هدایت شدم به این بهشت برین الهی صدهزارمرتبه شکرت.

    جدیدترین عضو پرادایس فعلا تراکتور قرمز رنگ هستش که میشه برای خیییلی از کارا روش حساب کرد و در واقع دستِ راستِ استاد جان میشه تو صفا دادن بهشت الهی و کارهای مفید خدایا شکرت .

    چقدر آقای فروشنده خوش رو و خوش برخورد بودند با صبر و حوصله در مورد کارایی های محصولش توضیح می دادند و همین رفتارها و ارائه دادن محصول خوب حالا هر چیزی میخواد باشه باعث میشه مشتری ها برای کالاهای دیگه هم برن پیش همون شخص .

    به همراه دو تا استاد عشق و کلاه های جدیدِ زیبا که بهمون دادن بریم ماشین سواری ،

    استاد شایسته عزیزم چقدر چهره تون ماه و مهربونه من عاشقتونم :)))))

    چقدر تصویر پشت سرتون زیباست آسمونِ آبی ابرهای زیبا و کلی سرسبزی خدایا شکرت .

    این طبیعیه که من از خوشحالی و باز شدن قلب و شادی اشکام جاری بشن نه ؟

    استاد چقدر خوبه که هستید چقدر خوبه که رفیقِ لحظه های زندگیم شدید صداتون که در طول روز داره بهم درس یاد میده و شب ها با مراقبه ها با آرامش مثل لالایی بخواب میبرم و زندگی در بهشت هم بجز درسِ زندگی و دیدن زیبایی ها و نعمت ها بجز هدایت شدنم به زیبایی ها و نعمت های بیشتر شما رو جزئی از خانوادم کرده انقدر نزدیک که گاهی حس نمیکنم دارم از لنز دوربین موبایل شماها رو می بینم مثل همین الان که خدا می دونه حس کردم تو ماشین کنارتون نشستم.

    استاد من همون عاطفه ام ؟؟؟؟!!!!!

    بخدا که فرسنگ ها فاصله دارم با اون

    عاطفه ی عبوس بداخلاق و تند خو

    آخه من چطور میتونم سپاسگزار این همه خوبی شما دو عزیز باشم از روشنی قلبم با تمام وجودم بازم میگم عاشقتونم و سپاسگزار تون هستم .

    الهی من بگردم دور آرومی و نجابت تون استاد شایسته جانم عاشقتم که ، چقدرم مدل موهاتون رنگ لباس تون بهتون میاد .

    چقدر این عشق و عاشقی این گشت و گزار و شادی این ثروت و فرکانس مثبت برازنده و شایسته شماست

    تحسین میکنم عشق تون رو.

    تحسین میکنم آزادی مالی زمانی و مکانی تون

    شما فوق‌العاده هستین

    و خدا رو شاکرم که منم باهاتون همراه و هم مسیرم خدایا شکرت شکرت شکرت .

    عالی بود لذت فراوان بردیم از مسیر آهنگ این انرژی فوق العاده خدایا شکرت خصوصا دو آهنگ آخر که منو وصل کرد به اصل : )))))))))

    چه قارچ های زیبا و خوش رنگی چقدر متفاوت و قشنگند .

    ماشین بنز هم که حسابی چشمک میزنه

    هر لحظه از این سریال سرشار از فراوانیه خدایا شکرت.

    عطر چمن ها و هوا رو میشه حس کرد چقدر هوا بهشتیه چقدر درخت ها و رنگِ سبز شون چشم نوازه چقدر زمینِ سبزِ مخملی و دریاچه زیبا هستند الله اکبر از این همه نعمت و زیبایی از این کلبه ی چوبیِ جادوئی از این آسمان خوش رنگ و ابرهای سفیدِ دلبر خدای زیبا آفرین من سپاسگزارتم

    شکرت شکرت شکرت .

    تراکتور هم از راه رسید اونم با یک اقای خوش رو و خوش برخورد ، چقدر آدم میتونه اینجور وقت ها تفاوت فرکانس خوب یا بد و صلح درونی رو بهتر متوجه بشه .

    با اینکه استاد شایسته بدون هیچ هماهنگی قبلی همیشه برامون فیلم میگیره اما هر کسی که برای کاری یا تحویل وسیله ای به پرادایس اومده یا شما جایی رفتید همه انسان های خوش اخلاق و خوش برخوردی بودند در صورتی که گاهی آدم با کسانی رو به رو میشه ( برای هر کاری ) طرف انقدر بد اخلاق و عبوسِ که نمیشه باهاش حرف زد و قبلا برای خودم خیلی این اتفاق پیش می اومد و بعد از درک این موضوع و کار کردن روی خودم یا دیگه با همچین انسان هایی برخورد نکردم یا اگه رو به رو شدم همون آدمِ بد اخلاق رفتارش با من 180 درجه تغییر کرده و متوجه شدم که وقتی انسان با خودش در صلح قرار میگیره وقتی تغییر میکنه ادم های اطرافش هم یا تغییر می کنند یا برخوردشون اگه با همه بد باشه به تو که می رسند اون روی خوب و خداگونه شون ظاهر میشه

    الهی شکرت برای این آگاهی ها و تغییرات مثبت سپاسگزارتم رب عزیزم شکرت .

    پر انرژی و با عشق پاکسازی با تراکتورِ نو شروع میشه اول از همه تحسین تون میکنم استاد با اینکه تراکتور جدید هست اما خیلی راحت رفتید نشستید که تجربه اش کنید و کار باهاش رو یاد بگیرید دمتون گرم شاید این به ظاهر ساده به نظر برسه ولی این شجاعت و شوقه یادگیری و تجربه های جدید تحسین برانگیزه :))

    صاف کردن زمین و پاکسازیش منو یاد خودم میندازه که دارم به لطف الله همه چیزِ درونم از بیخ و بُن تغییر میدم و روی پاشنه های آشیل کار میکنم و از هر تغییری لذت میبرم و باید مواظب خودم درونم و باورهای تازه جون گرفته باشم تا قوی و تنومند بشند و به ثمر بشینند .

    چه گل های زرد قشنگی کنار آب روییده

    نور آفتاب همه جا رو زیباتر کرده و آب دریاچه مثل آینه صاف و شاینی شده خدایا شکرت .

    خدایا شکرت بابت تراکتور و ماشین آلات چقدر کار راحت شده با دستگاه های مختلف میشه زمین ها و هر جایی رو پاکسازی کرد درخت هارو هرس کرد و کلی کار مفید انجام دادم اونم بدون تلاشهِ بالایِ فیزیکی و اینجاست که متوجه میشیم خداوند چقدر به ما توانایی و قدرت خلق کنندگی داده خدایا صدهزارمرتبه شکرت.

    برخوردن به مسئله و ایده هایی که اجرا شد به من یاد میده از مسائل فرار نکنم و برم تو دل تضاد و ناامید نشم و وقتی که ادامه بدی قطعا خداوند هدایت میکنه ایده ها میاد و لذت بخش ترین حالتش هم وقتی میشه که مسئله حل میشه که به لطف دوره شیوه حل مسائل یاد گرفتیم که تو دل هر مسئله جوابش هم هست . خدایا شکرت

    چه هوای خوبی چقدر همه چیز زیباست

    مرغ و بوقلمون ها رو ببین چقدر بزرگ و زیبا شدند خدایا شکرت .

    خدایا شکرت برای این فضای زیبا و تک تک نعمت هایی که سخاوتمندانه بهمون هدیه دادی سپاسگزارتم.

    استادان عزیزم ممنون که انقدررررر خوبید دوستون دارم و به امید دیدار روی ماهتون در بهترین زمان و مکان :)))))

    خدایا شکرت .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    فهیمه زارع گفته:
    مدت عضویت: 3326 روز

    بنام خداوند بخشنده ومهربان، بنام اوکه هرچه دارم ازاوست

    وَالَّذِی أَطْمَعُ أَن یَغْفِرَ لِی خَطِیئَتِی یَوْمَ الدِّینِ

    اوکسى است که امید دارم روز جزا خطاهاى مرا ببخشد.

    خدایا،سپاسگزارم برای نعمت وجود و هستی که به من بخشیدی؛ برای دمی که می‌گیرم و بازدمی که می‌دهم، که هر نفس آن نشانه‌ای از لطف توست.

    خدایا سپاسگزارم برای این جسم سالم که مرکب روحمه، برای چشمانی که زیبایی‌ها را می‌بینند، گوش‌هایی که آواها را می‌شنوند، و قلبی که می‌تپد و عشق می‌ورزد.(خدایا هرروز حواسم هست که تو به آسانی مرا آسان میکنی برای آسانیها، اینکه براحتی میتونم راه برم )

    خدایاسپاسگزارم برای عقل و اندیشه‌ای که به من دادی تا بتوانم تفاوت را تشخیص دهم، بیاموزم، و درخلقت تو تفکر کنم.

    خدایا سپاسگزارم برای سقفی که من رو از سرما و گرما حفظ می‌کند، و برای آرامشی که در خانه و خانواده‌م جاری ساختی.

    سپاسگزارم برای وجودپرمهر پدر و مادر، همسرم کهودر سایه محبتشان، معنای زندگی را درک می‌کنم.

    خدایا سپاسگزارم برای نور ایمان که در دلم روشن کردی و من را از تاریکی‌های جهل و ناامیدی رهانیدی

    خدایا سپاسگزارم برای این مکان توحیدی ،سپاسگزارم که راحتی وآسانی میتونم در این مکان الهی حضور داشته باشم

    خدایا سپاسگزارم برای وجود اساتید توحیدیم ودوستان بهشتی ام وهمه عزیزانم

    خدایا سپاسگزارم برای حضور هرلحظه خودت در زندگی ام ،از اینکه مرا آفریدی وقدرت خلق زندگی ام را به من دادی

    خدایا سپاسگزارم که به من فرصت سپاسگزاری از نعمتهات رو میدی هرچند که من ناتوان تر از آنم که بتونم حتی شکر یکی از نعمتهایی که از فضلت به من بخشیدی ،آنطورکه شایسته هست بجابیارم

    سلام به استاد عزیزم به استاد شایسته نازنینم ودوستان بهشتی ام

    ای جانم که قراره برای پرادایس زیبا تراکتور بخریم ،اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد تمیزی ومرتب بودن این فروشگاه بود وهمچنین انرژی فوق العاده مدیر فروشگاه، خدای من که چقدر زیبا میتوان شکوه ثروت رو دید اینکه به آسانی وراحتی با پول نقد در کوتاهترین زمان ممکن ابزاری که مورد نیازت هست از بهترین برند تهیه کنی

    خدای من چقدر تنوع محصولات در این فروشگاه زیاد بود وچقدر همه چیز مرتب چیده شده بود خدایا شکرت

    می‌تونم تصور کنم چه حس فوق‌العاده‌ای داره ،رانندگی در این مسیر زیبا وگوش دادن به آهنگهای مورد علاقه ات ،رنگ آبی آسمان وابرهای پفکی آن هم رنگ ولعاب بیشتری به این حس وحال میده

    عاشقتم مریم جان ،چقدر دلم برای دیدن روح ماهت تنگ شده ،کل فایل مشغول دیدن رُخ زیبای شما بودم بانو امیدوارم در پناه الله مهربان همیشه سالم وسلامت وشاد باشی

    ای جانم همراهی شما دو عزیز با این آهنگها چه هیجانی به همراه داشت حس کردم منم عقبم نشستم وبا عشق به شما دو استاد عزیزم نگاه میکنم وای مخصوصا آهنگ دوم “بابا آمده،با کی آمده ” وای که چقدر زوق کردم از شنیدن این آهنگ وهمراهی شما دو عزیز خدایا شکرت

    ای جانم پرادایس زیبا ،که هیچ وقت از دیدنش سیر نمیشم وهمیشه برام تازگی داره ،خدای من سروصدای بچه ها هم به گوش می‌رسد

    خدایا شکرت بخاطر این فضا واین هوای فوق‌العاده

    خب ،بسلامتی تراکتور بهشتمون هم رسید وخدا داند با کارهایی که برای این بهشت زیبا با این هیولای ماداگاسکار قراره انجام بشه ،بهشتمون چقدر زیباتر وبهشتی تر میشه

    ای جانم استاد جان هم که با عشق رفتند برای افتتاح این هیولای زیبا احسنت استاد جان این شجاعت وجسارت شما تحسین برانگیز هست وچه جالب اون ابزارهایی که به تراکتور وصل هست که از جلو می‌توان شاخه ها رو جدا کرد واون بازوی عقبی چمن ها وعلفهای هرز رو از روی زمین پاک میکند خدایا شکرت اینجا ارزش ابزار مشخص میشه که با استفاده از ابزار مناسب چقدر کارها راحت تر وساده تر ودر زمان کوتاه‌تری انجام میشود

    خب حین پاکسازی پرادایس زیبا با هیولای ماداگاسکار به یک مسئله برخوردیم وآن هم گیر کردن چرخ های تراکتور در گل بود که چون خیلی نزدیک دریاچه بود در واقع جزیی از دریاچه بود وهمین امر سبب شد به خاطر سنگینی تراکتور ،چرخها در گل فرو بره خب ایده اول که کشیدن با ماشین بود جواب نمیده واستاد ومریم جان میرن سراغ ایده های بعدی ،ناامید نمیشن چون باور دارند هرمسئله ای راه حلی داره اونم در دل خود اون مسئله ،با جواب ندادن ایده های مختلف مثل پر کردن گودال زیر چرخ ها از چوب ،میرن سراغ ایده نهایی اونم استفاده از بازوی هیدرولیک جلوی خود تراکتور وچرخ های عقب هست که قطعا اگر استاد جان به ایده اولی عمل نمی‌کردند ایده های بعدی به ایشون گفته نمیشد وبا استفاده از نیروی خود تراکتور براحتی موفق شدند چرخها رو آزاد کنند (همینکه راه حل هر مسئله ای در دل خود مسئله هست )

    خدایا شکرت….شکرت….شکرت

    عاشقتونم ….

    در پناه الله یکتا همواره شاد وثروتمند وسعادتمند وسلامت باشید

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  4. -
    ساناز جمشیدیان گفته:
    مدت عضویت: 1231 روز

    105

    خدایا شکرت چقدر تراکتور بی نظیر و عالی خریدین و چقدر زیبا و عالی مبارکتون باشه خیلی برای پرادایس کاربردی و مطمینا خیلی خوب ازش استفاده میکنید

    اهنگ بی نظیر هوای عالی درختان سرسبز دو طرف جاده و جاده ای عالی که حسابی لذتبخشه

    چه لذتی در جاده با این ویو و اهنگ زیبا و هوای عالی در کنار عشق زندگیت رانندگب کنی چه لذتی بالا تر

    خدایا شکرت واقعا حال و هوای منم عوض شد

    پرادایس بی نظیر خونه شما و انرژی و انگیزه ما

    و تراکتور زیبا و خدماتش به پرادایس ـ

    که هنوز نیومده چالشهاش هم باهاش اومد

    جالب بود که دنده عقب نداره و شما حسابی باهاش کار کردین و یادگرفتید و بعد هم ازش استفاده کردین که این سرعت عملتون عالیه و طبیعیه اولش چالشها باشه

    و اینکه گیر کرد و حالا با ایده های مختلف باید درش بیارید و نه تنها حالتون بد نشد بلکه بیشتر از قبل از کارکردش اگاه شدین

    و بلاخره درش اوردین

    خدایا شکرت

    مسایل زندگی ما هم مثل همین تراکتور هستن هر بار چالش هایی دارن فقط کافیه حالمون بد نشه و بهش زمان بدین تا راه حلش بیاد خدایا شکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای: