این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2021/02/abasmanesh-11.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2021-02-15 09:42:192021-02-17 23:21:45سریال زندگی در بهشت | قسمت ١38
165نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
سلااام دوستای عزیز هم مسیر های گرامی و بلاخص استاد عباسمنش و مریم بانو .قدردانتون هستم
چه هیجانی داره توی برج باشی دورتادور برج مه گرفته باشه .شبیه فیلم های هیجانی میشه .چقدر خوبه شیشه های برج خیلی تمیزه .بحبح چه صبحانه خوشگلی .من عاشق های هم زیبا و هم خوشمزه هستم .خیلی خوبه که دلایل زیادی امریکا داره برای شادی و خوشحالی جشن .چقدر عالیه شهروندان زمان و شوق این جشن ها رو دارن و همیشه ازشون استقبال میکنن.بله شهر زنده.چقدر خوبه که محوطه های اطراف برج ها بزرگ و زیبا طراحی شدن .کرکسیون ماشین و موتور های دلخواه این زیبایی و نعمت هر روز تازگی داره .
چقدر مبل راحت و ریلکسی هستن مخصوصا که جای پا دارن .خوبه که آرزو ها رو آدم بدست بیاره و هر روز در مورد بدست آوردنشون شکرگذاری کرد و باور هارو دوباره به روز کرد .وای چقدر عالیه تو ساختمون به اون بزرگی جای شستشو و کارواش هست و هیچ کی به آدم کاری نداره و میتونی با لذت و راحتی وسیلتو بشوری .فضا هم اونقدر بزرگه دیگه رفت آمد کسی نیست که بخواد اذیت کنه .چقدر خوبه که امنیت هست تو ساختمون که موتور ها رو همون جوری میزارید و میرید.استقبال از این جشن بزرگ و کوچک نداره و همه شوق بودن در ابن مراسم رو دارن .
سلام به استاد و مریم بانوی عزیز و بچه ههای خفن سایت
چی بگم از این همه فراروانی و زیبایی
اول صبححح میم جانننن چه مه ای رو شکار کردین برای من خیلی جالبه کهه مه در حدی هستش که چشم هیچ جارو نمیبینه اما وقتی افتاب میزنه به فضا تمام مه ها از بین میرن این مثل باور های محدود کننده ی ما هست که وقتی تمرکزی روشون کار میکنیم و جاشون رو به باور های قدرتمند کننده میدیم مه باور های منفی و محدود کننده از زندگی ما حذف میشه و ما میتونیم نعمت های خداوند رو ببینیم
خدایا شکرت
خدایا صد هزار مرتبه شکرت واسه صبحانه خفنی که مریم جان برای خودشون و استاد درست کردن
خدایا شکرت که استاد از ازادی مالی برخوردارن که میتونن همزمان دوتا گوشی داشته باشن و دوربین هارو انالیز کنن
خدایا صد هزار مرتبه شکرت مال فراوانی که تو زندگی استاد هست که اینهمه موتور داره برای لذت بردن وقتی دکوری ان و برای استفاده ازشون در خیابون های تمپا
خدایا شکرت استاد از هر نوع موتوری داره سریع ترین سنگنترین قشنگترین سبک ترین موتور تو شری موتور کلاسیک موتور تریل که واسه کوه و جنگل ها استفاده میشه
خدایا شکرت برای توضیاته استاد کاملا مفید و جامع بود
خدایا شکرت که میشه انقد راحت تو پارکینگ موتورشست بدون تضاد یا گیر دادن های کسی
خدایا شکرت برای شادی مردم تمپا که به هررررر بهونه ای دنبال شادی رقص و خوشحالی و جشن هستن و خدام هدایتشون میکنه به جشن ها و شادی های بیشتر
خدایا شکرت برای این فراوانی قایق هاااااا چندین میلیارد دلار شایدم بیشتر هزینه این قایق هاست فراوانی ثروت رو استاد واقعا به تصویر کشیدین
خدایا صد هزار مرتبه شکرت برای این خونه خفن استاد از این زاوه که کل تمپا زیر پاته و میتونی ایونت هایی که رخ میده هم ببینی
چه حس خوبیه ادم تو رؤیاهاى نوجوونیش زندگى کنه ….. وقتى آدم نوجوونه تو دلش هزار رویا و آرزو داره ولى ازون طرف دستش بسته هست ….. و وقتى با تلاش خودش به اونا میرسه انگار تو آسمون ها سیر میکنه …. هیچ چیزى مهمتر ازین نیست که ما واسه تحقق رویاهامون تلاش کنیم نه فقط براى زندگى کردن …..
استاد من همیشه تحسینت مى کنم اینکه خودتو و جهانتو باور کردى و نزاشتى محدودیت ها و مانع ها ، بهانه و سدى بشه براى نرسیدن به خواسته هات …
چون براى رسیدن به رویا ها ما فقط قلب پرشور و ذهن مصمم و ایمان نیاز داریم که همه این امکانات و ابرازهاى درونى توسط خدا به ما داده میشه در صورت خواستن از ته دل و متعهد موندن ……
تمپا شهر شادى و جنب و جوش شهر پیشرفت شهر ثروت
و قطعا مردمش هم تو همین فرکانس ها هستن ، فرکانس شادی …. منتظر بهانه هستن شادى کنن چون تو فرکانس شادى هستن
کسى که تو فرکانس غم باشه با هر دلیل شادى نمی تونه شادى رو تجربه کنه و
کسى که تو فرکانس شادى باشه با هر دلیل غم داشتن خودش و شاد مى کنه
من از بچگى تو مود شادى و رقص بودم اونفوذ که نمی دونستم غمگین بودن چه شکلیه
نوجوون شدم اطرافیام بعضی موقع ها آهنگ غمگین میزاشتن از بس که از درون شاد بودم به هیچ وجه نمی تونستم گوش بدم و همیشه آهنگ شاد مى زاشتم
حتى الان هم همینطوری هستم حتما باید هر روز آهنگ شادمو گوش بدم و یه قرى هم بدم
عاشق اینم آهنگ بزارم ، لباس رقص بپوشم برم جلو آینه یرقصم …. یکى از بهترین لذت های دنیاست واسم ،…. مادرم از بچگى اجازه نمیداد شادى و خنده ادامه دار داشته باشم و یه جورایی شادى رو گوجه می دونست مثلا باور داشت تو شادى انسان خدا رو فراموش میکنه و تو یاد انسان های بدیخت نیست …. من تو دلم مى گفتم به من چه ….من شاد نباشم الان اونا خوشحال میشن ……. این چه خداییه که دوست داره من شاد نباشم بشینم غصه بخورم …. یعنى منطق قوی پشت شادى هام داشتم و این منطق باعث شد تو این سوم خیلی خیلی متفاوت با هم سن و سالام که هیچ حتى با دختر های نوجوون داشته باشم
شاد و شنگولم خودمو یه دختر با طراوت و شاد و پر انرژى می دونم که خود به خود همیشه حالش خوبه …. البته خدا رو شکر بابت این نعمت که دارم …..
شهر تمپا یه رودخانه عریض و عمیق داره که از توش قایق و کشتى رد میشه
چه تنوع جالبی تو این قسمت جهان …. تصورش هم جالبه …. دوست دارم بدونم شهری تو ایران هست همچین حالتى داشته باشه که قائق از تو رودخانه از تو شهر رد بشه ….
به نام خدای مهربون که هرلحظه ماراهدایت وحمایت میکند …
سلام به استادان عزیزدلم ..
امروزروزخوبی بود. ومن خیلی کنترل ذهن انجام دادم وبسیار سعی کردم آرامشم. حفظ کنم و جوردیگری به قضیه نکاه کنم ازچندروزپیش قرار بود که همسرم کاری امروزبرای من انجام بده ولی امروزوقت نکرد وب اخلاقی هم کردومن به خاطربداخلاقی هاش بیشترناراحت شدم تانشدن اون کارولی توکل کردم بخداوگفتم درزمان مناسب همه چی به وقتش انجام میشه همه چیزدست من وخدای منه وحتماازپسش برمیایم خداوند درقلب تک تک موجودات وانسانهاقرارداره پس خودش میتونه دل همسرم و نرم کنه ومن نباید به خاط این موضوع پافشاری کنم یا بیش ازحدغرورم وبشکنم والتماس کنم درحالی که ایشون داره بداخلاقی میکنه خداوند دوست داره همه چی وازخودش بخایم منم که اول ازخودش خواستم وحتی درتمرین ستاره قطبی هم نوشتم پس درزمان ممکن اتفاق میوفته ومن مطمنم چون همه چیزدرسیطره ومالکیت وفرمانروایی خداونداست ….
خدایا شکرت مه زیبایی که همه باکن پوشانده و هیچ چیزی پیدا نیستدداشتم خودمو روی صندلی وسط مه تصور میکزدم که چقدر لذت بخشه
خدایا شکرت برج بی نظیرتون که به همه جا دید داره و جشن مسابقات را براحتی از بالا میتونید ببینید
خدایا شکرت موتور های بینظیر که هر کدوم مدلو تنوع خودشو داره چقدر هم تمیز و عالی و زیبا هستن
خدایا شکرت صبحانه بی نظیر در این خونه زیبا
خدایا شکرت امکانات عالی و کامل
موتور سوم هم حسابی تمیز شد و چه برقی افتاد
مردم چقذر شاد که با هر موضوعی سریع میان بیرون و جشن میگیرن چقدر شلوغ
چه لذتی داره این جشن ها
قبلا فکر میکردم ما ایرانی ها هستیم که منتظر یک تعطیلی یا اتفاقیم دور هم جمع شیم
الان میبینم نه این تصور منه مردمان شاد همه جا هستن و تمپا مردمان شادی داره
عاشق روخونه وسط شهرم و چون اصفهانم این مدله من هر بار میبینمش خودمو در این شهر تصور میکنم و برام خیلی شهر زیباییه جاییکه خیلی راحت میتونم باهاش ارتباط بگیرم
اول بیام بگم که چقدر متن انتخابی اینبخشدل نشین بود و چقدر خانم نسرین عزیز با جزییات و شادابی به همه چیز اشاره کردن خدا شاهده الان که داشتم این کامنت رو میخوندم چشمام باز شده بود و لبخند به لب داشتم و شاد بودم از این کامنت از این که با چه انسان هایی همراه هستم از اینکه چشمان ما باز شده بهرویزیبایی ها به روی قشنگی ها هر طرف رو کهنگاه میکنیم میگیموای این چه جذابه وای این چه قشنگه وای خدای من این چه کامنتی بود استاد انتخاب کرده دستش درست واقعاً خانمنسرین کامنتتون عالی بود و این که استاد عزیزم انقدر زیبایی ایجاد میکنید که لذت میبرم از دیدن این زیبایی ها خود رفتار شما و خانم شایسته خودش یه عالمه درس داره انقدر شما حس خوب منتقل میکنید که قلبمن بازمیشه خدارو شکر که انقدر از ثروت توی زندگیتون هست که این موتورهارو گذاشتید توی خونه و با دیدنشون لذت میبرید (یه دست لباس مخصوص موتور سواری بگیرید و این موتور 1300 سی سی رو ببرید پیست مرکزی موتور سواری تمپا و سوارش بشید حس جالبی داره )این همه زیبایی توی این مردمکه هر کشی داره برای خودش لذت میبره خدارو شکر که اینهمه ادم کنار هم هستن و شاد و مسرور از برد تیمشون دارن لذت میبرن چقدر دوست دارم توی اینفضا باشم که بی توجه به دیگران قرق در شادی و لذت باشمو خوشحال و شاد باشم این فضارو خیلی دوست داشتم ممنون که به تصویر کشیدید استاد جون دوست داشتنی عاشقتونم
عزیزان این فایل روزمانی دیدم که اصلا حس خوبی نداشتم وبااینکه روزم روباشکرگزاری آغازکرده بودم ولی بخاطراینکه شب قبل باناراحتی ازفرزندم خوابیده بودم…حال دلم خوب نبود.
بعداومدم به سایت ونشانه امروزمن، من روبه این قسمت ازسریال زندگی دربهشت هدایت کرد…
نمیدونم چطوربگم وازچه واژه ای استفاده کنم که بگم چقدراین فایل حال من رو خوب کرداستادجان.ازمطالعه ی هرکتابی بیشتر…اصلا به یکباره دریافتم که داری چکارمیکنی باخودت؟؟هرکسی مسئول حال وکار وزندگی خودشه. مگه چقدرمیتونی نقش هدایتگر روداشته باشی ویااصلا چقدرحرفت تاثیرمیذاره وقتی که حتی جگرگوشه ی خودت،بی توجه به تمام ناراحتیهاونگرانیهای تو،داره راه خودشومیره واتگارنه انگارکه داری باهزاردلیل وبرهان راه روبراش توضیح میدی وآشکارمیکنی….
خلاصه زیبایی های این فایل،من روبه خودم آوردوفهماندبهم که این لحظه همین الانه ها،تکرارنمیشه،ازش لذت ببر.
ببین مردم درچه شرایطی اومدن ،دورهم جمع شدن باکلی برنامه،که فقط ازآنچه هست لذت ببرن وبه همدیگه حس خوب بدن !
خیلی خیلی فایل عالی بود،سرشارازدرس ونکته ،اززیبایی های آفرینش،از قدرت بی نظیرانسان که هرآنچه رابخواهدصددرصدبه دست خواهدآورد،هرثروتی روبخواهد،خلق خواهدکرد،
واینکه میتوانیم چون بقیه توانستند،
قدرت حلق وآفرینش داریم،چون این قدرت دروجودمانهاده شده ،
وسپاسگزاراین همه ثروت وفراوانی باشیم وسرچشمه ی آن بی نهایت هست،
شادی حق همه ی ماست وهرچه شادباشیم،شادی بیشتری میبینیم ودریافت میکنیم.
استادعزیزم ممتونم که هرجمله ی شماهمواره دستگیرمن بوده وهست وکلام خداروهمیشه اززبان شمادریافت میکنم.
دیدیدوقتی کسی میره آزمایش،نتیجه ش گاهی میشه فلان ویتامین یاماده درخونش کم شده؟
من وقتی تایم گوش کردن به فایلهای شماروندارم،دقیقاهمون حالت برام بوجودمیادواستادعباسمنش خونم پایین میادوبایدسریعا به خودم برسونم وازهرواژه درس،آرامش وشادمانی دریافت کنم.
سلام خدمت استاد و هم فرکانسی های عزیزی که کامنت رو میخونند
آیات 21 ب بعد سوره مائده
ای قوم من! به سرزمین مقدّسی که خداوند برای شما معین کرده، وارد شوید. و به پشت سرخود بازنگردید (و عقب نشینی نکنید) که زیانکار خواهید بود. »
گفتند: «ای موسی! در آن جا، گروهی (نیرومند و) ستمگرند. و ماهرگز وارد آن نمی شویم تا آنها از آن خارج شوند. اگر آنها از آن خارج شوند، ما وارد خواهیم شد. »
دو نفر از مردان خدا ترس که خداوند به آنها، نعمت (عقل و ایمان و شجاعت) داده بود، گفتند: «شما (به یکباره) وارد دروازه (شهر آنان) شوید و هنگامی که وارد شدید، پیروز خواهید شد. و بر خدا توکّل کنید اگر ایمان دارید. »
بنی اسرائیل) گفتند: «ای موسی! تا آنها در آن جا هستند، ما هرگز وارد نخواهیم شد. تو و پروردگارت بروید و (با آنان) بجنگید، ما همین جا نشسته ایم. »
موسی) گفت: «پروردگارا! من تنها اختیار خودم و برادرم را دارم، میان ما و این جمعیّت گنهکار، جدایی بیفکن. »
خداوند (به موسی) فرمود: «این سرزمین (مقدّس)، تا چهل سال بر آنها ممنوع است (و به آن نخواهند رسید). پیوسته در زمین [= در این بیابان]، سرگردان خواهند بود. و درباره (سرنوشت) این جمعیت گنهکار، غمگین مباش. »
وقتی درخواستی از خداوند میکنیم و اون هدایت میکنه و مثل روز روشن وعده پیروزی می دهد اگر ک انسان فریب وعده های ترس آلود شیطان رو بخوره و ب وعده خدا اطمینان نکنه و حرکت نکنه نتیجش عذاب الهیه
داستان قوم حضرت موسی ک ب خدا گفتن ی جای جدید و بهتر بهمون بده و خداوند هم اجابت کرد و بهشون معرفی کرد و وعده پیروزی بهشون داد اما قوم موسی ب هر دلیل ترسیدن و یا تنبلی کردن و حرکت نکردن و گستاخانه ب موسی گفتن خودت و خدات برین شهر رو آزاد کنین بعدش ما میایم خدا سر این عدم ایمانشان چهل سال سرگردانشون کرد
در طول مسیری ک خدا وعده پیروزی داده امتحان ها میان اعم از ترس از فقر و غم گذشته و … اما با علم ب ای موضوع ک همه جیز تحت کنترل و هدایت الله است و هر اتفاقی درونش خیر هس و عقل من قد نمیده تا خوبی یک اتفاق ب ظاهر بد رو بفهمم و باید نگران نباشم و نترسم و ایمان داشته باشم ک خدا داره هدایت میکنه و و عده هاش انجام میشه
وعد های خدا صد در صد حقه اگر ک در مسیر بمونم و اعماد کنم بهش و از آدم ها نترسم و بهشون قدرت ندم ب جاش از خدا بترسم ک اگر جا بزنم عذاب الهی در پیشه
دوستان خدا ن از چیزی میترسن و نه غمگین میشن
خدا رو وعده هاش هس اگر ک من تسلیم نشم و بهش اعتماد کنم اگر ک هر اتفاقی ک افتاد
آخ ک ابلیس چقدر تلاش میکنه تا انسان ب سر منزل وعده داده شده نرسه
ابلیس وعده عذاب میده اما خدا وعده مغفرت
عذاب و مغفرت رو خدا تعیین میکنه بر اساس عمل خود من
چقدر وضع انسان ها و همچنین خودم متفاوت بود اگر ک نمیترسیدم و غمگین نمی شدم
خیییلی متفاوت
فرق یک پله دو پله نیس فرق بهشت و جهنمه
ایمان چقدر نعمتت بزرگیه اگر کسی ایمان داشته باشه هرگز غمگین نمیشه و نمیترسه
چقدر زندگی بدون ترس و غم خوبه همش لذته و لذت
مثل زندگی استاد
زندگی با ترس و غم یعنی جهنم و برعکس
میگن آتیش جهنم از درون خود آدم ها شعله میکشه
شاید این قدر دجار غم و حسرت میشن ک از درون میسوزن و این قدر این غم بزرگه ک میشن انیس بیار جهنم
ک خدا در قران میفرماید هیزم جهنم خود انسان ها هستند
پس بهتره قبل از مردن ب خدا ب تنها قدرت عالم ایمان بیارم و بندگی رو بکنم و از فضل درخواست کنم و حالم خوب باشه با شکرگزاری بابت هر لحظه تا وعده هاش وارد زندگیم بشن پله به پله
سلام خدمت استاد و هم فرکانسی های عزیزی که کامنت رو میخونند
شادی و ایمان رابطه مستقیم با هم دارن
هر جقدر شادتر یعنی با ایمان تر
راه خدا راه شادیه
خدایی ک ب قول استاد همواره وعده های نیکو میده هر جقدر شادتر باشم یعنی ایمانم ب وعده هاش و خودش بیشتره
خدا با همه صحبت میکنه
شیطان هم در اوج کار فعالیتش بیشتر میشه
خدایی ک ب مادر موسی گفت بچه رو بنداز تو رود بهت برش میگردانم ب شرطی ک نه بترسی و نه غمگین بشی
مم وعده دادم بهت عملیش میکنم ب شرط ایمان ک اثرش رو تو شادی میزاره
اگر مادر موسی غمگین میشد و یا میترسید هیچ وقت وعده خدا رو نمی دید هیچ وقت بدون ذره ای پارتی بازی
خدا همواره ب همه وعده های نیکو میده اما چ کسانی این وعده هارو تحقق یافته میبینند فقط کسانی ک ایمان دارن ب خدا و بشارت هاش و از قبل شاد بودن و هستن
این است تفادت بین زندگی آدم ها
لین است اون تحقیقی ک استاد گفتن انجام بدیم در مورد آدم های بی غم اطرافمون
کسانی ک نگرانی ندارن و شادن همیشه در خال پیشرفتن
من ک ب لطف خود خدا و از طریق دستش استاد فهمیدم ک همه کاره خداست و چیزی از سیطره اش خارج نمیشه و باید اعتماد کنم و رها کنم و تسلیم باشم و شاد باشم بابت هر اتفاقی
وقتی خوشحال باشم بابت هر اتفاقی یعنی ایمان دارم ک تنها قدرت جهان هستی خداست و شری وجود ندارد و همه چیز در نهایت ب نفع من خواهد بود
شناخت خدا ته نداره
باید برای موفقیت در همه جنبه ها شاد باشم و شکرگزار تا نعمت هایی و خدا وعده داده وارد زندگیم بشن غیر از این راهی نیست گشتم نبود نگرد نیست
همه کاره خداست
خدا تو قرآن میگه ک رفت و آمد کافران پولدار در سطح شهر تو رو فریب نده بیا با من باش بهتر از اونو بهت میدم تو نمیدونی در زندگی اون چ خبره
بندگی کن تا در خیال آسوده بدون هیچ غم و ترسی برات خدایی کنم خدایی
همه کارهارو برات انجام میدم من انجام میدم ن تو
حواست باشه الکی مغرور نشی فک کنی خودتی تویی وجود نداره همه چیز منم
اعتبار همه جیز ب من میرسه خودتو با من شریک نکن ک اگر ی لحظه ولت کنم هیچ کاری از دستت برنمیاد هیچ کاری
بزار اونا فکر کنن خودشون دارن کار انجام میدن بزار گاری زهوار در رفته رو تا آخر عمرشون بکشونه دنبال خودشون
تو منو بندگی کن از یک مسیری بدون گاری میبرمت ک لذت ببری از مسیر و برسی ب مقصد
سلااام دوستای عزیز هم مسیر های گرامی و بلاخص استاد عباسمنش و مریم بانو .قدردانتون هستم
چه هیجانی داره توی برج باشی دورتادور برج مه گرفته باشه .شبیه فیلم های هیجانی میشه .چقدر خوبه شیشه های برج خیلی تمیزه .بحبح چه صبحانه خوشگلی .من عاشق های هم زیبا و هم خوشمزه هستم .خیلی خوبه که دلایل زیادی امریکا داره برای شادی و خوشحالی جشن .چقدر عالیه شهروندان زمان و شوق این جشن ها رو دارن و همیشه ازشون استقبال میکنن.بله شهر زنده.چقدر خوبه که محوطه های اطراف برج ها بزرگ و زیبا طراحی شدن .کرکسیون ماشین و موتور های دلخواه این زیبایی و نعمت هر روز تازگی داره .
چقدر مبل راحت و ریلکسی هستن مخصوصا که جای پا دارن .خوبه که آرزو ها رو آدم بدست بیاره و هر روز در مورد بدست آوردنشون شکرگذاری کرد و باور هارو دوباره به روز کرد .وای چقدر عالیه تو ساختمون به اون بزرگی جای شستشو و کارواش هست و هیچ کی به آدم کاری نداره و میتونی با لذت و راحتی وسیلتو بشوری .فضا هم اونقدر بزرگه دیگه رفت آمد کسی نیست که بخواد اذیت کنه .چقدر خوبه که امنیت هست تو ساختمون که موتور ها رو همون جوری میزارید و میرید.استقبال از این جشن بزرگ و کوچک نداره و همه شوق بودن در ابن مراسم رو دارن .
یا حق
سلام به همه ی عزیزان
خدارو بابت تمامی نعمت هایش و شادی های که توسط این نعمت ها وارد دروازه زندگی ما میشه
چقدر این فایل اگاهی دهنده بود
من خدا رو شکر میکنم که هر وقت که کلید نشانه هارو میزنم بهترین راهنمای و واظح تزین هدایت برای شرایطم باز میشه
الهی شکر الهی شکر بابت این همه هدایت لطف و کرامت
منونم از دوستان عزیزم در سایت
منون از استاد عزیز و مریم بانو
موفق باشین
به نام تنها قدرت جهان
سلام به استاد و مریم بانوی عزیز و بچه ههای خفن سایت
چی بگم از این همه فراروانی و زیبایی
اول صبححح میم جانننن چه مه ای رو شکار کردین برای من خیلی جالبه کهه مه در حدی هستش که چشم هیچ جارو نمیبینه اما وقتی افتاب میزنه به فضا تمام مه ها از بین میرن این مثل باور های محدود کننده ی ما هست که وقتی تمرکزی روشون کار میکنیم و جاشون رو به باور های قدرتمند کننده میدیم مه باور های منفی و محدود کننده از زندگی ما حذف میشه و ما میتونیم نعمت های خداوند رو ببینیم
خدایا شکرت
خدایا صد هزار مرتبه شکرت واسه صبحانه خفنی که مریم جان برای خودشون و استاد درست کردن
خدایا شکرت که استاد از ازادی مالی برخوردارن که میتونن همزمان دوتا گوشی داشته باشن و دوربین هارو انالیز کنن
خدایا صد هزار مرتبه شکرت مال فراوانی که تو زندگی استاد هست که اینهمه موتور داره برای لذت بردن وقتی دکوری ان و برای استفاده ازشون در خیابون های تمپا
خدایا شکرت استاد از هر نوع موتوری داره سریع ترین سنگنترین قشنگترین سبک ترین موتور تو شری موتور کلاسیک موتور تریل که واسه کوه و جنگل ها استفاده میشه
خدایا شکرت برای توضیاته استاد کاملا مفید و جامع بود
خدایا شکرت که میشه انقد راحت تو پارکینگ موتورشست بدون تضاد یا گیر دادن های کسی
خدایا شکرت برای شادی مردم تمپا که به هررررر بهونه ای دنبال شادی رقص و خوشحالی و جشن هستن و خدام هدایتشون میکنه به جشن ها و شادی های بیشتر
خدایا شکرت برای این فراوانی قایق هاااااا چندین میلیارد دلار شایدم بیشتر هزینه این قایق هاست فراوانی ثروت رو استاد واقعا به تصویر کشیدین
خدایا صد هزار مرتبه شکرت برای این خونه خفن استاد از این زاوه که کل تمپا زیر پاته و میتونی ایونت هایی که رخ میده هم ببینی
خدارو میلیارد ها مرتبه شکرت
بنام خداى فراوانى ها
سلام به همه دوستان عزیزم
چه حس خوبیه ادم تو رؤیاهاى نوجوونیش زندگى کنه ….. وقتى آدم نوجوونه تو دلش هزار رویا و آرزو داره ولى ازون طرف دستش بسته هست ….. و وقتى با تلاش خودش به اونا میرسه انگار تو آسمون ها سیر میکنه …. هیچ چیزى مهمتر ازین نیست که ما واسه تحقق رویاهامون تلاش کنیم نه فقط براى زندگى کردن …..
استاد من همیشه تحسینت مى کنم اینکه خودتو و جهانتو باور کردى و نزاشتى محدودیت ها و مانع ها ، بهانه و سدى بشه براى نرسیدن به خواسته هات …
چون براى رسیدن به رویا ها ما فقط قلب پرشور و ذهن مصمم و ایمان نیاز داریم که همه این امکانات و ابرازهاى درونى توسط خدا به ما داده میشه در صورت خواستن از ته دل و متعهد موندن ……
تمپا شهر شادى و جنب و جوش شهر پیشرفت شهر ثروت
و قطعا مردمش هم تو همین فرکانس ها هستن ، فرکانس شادی …. منتظر بهانه هستن شادى کنن چون تو فرکانس شادى هستن
کسى که تو فرکانس غم باشه با هر دلیل شادى نمی تونه شادى رو تجربه کنه و
کسى که تو فرکانس شادى باشه با هر دلیل غم داشتن خودش و شاد مى کنه
من از بچگى تو مود شادى و رقص بودم اونفوذ که نمی دونستم غمگین بودن چه شکلیه
نوجوون شدم اطرافیام بعضی موقع ها آهنگ غمگین میزاشتن از بس که از درون شاد بودم به هیچ وجه نمی تونستم گوش بدم و همیشه آهنگ شاد مى زاشتم
حتى الان هم همینطوری هستم حتما باید هر روز آهنگ شادمو گوش بدم و یه قرى هم بدم
عاشق اینم آهنگ بزارم ، لباس رقص بپوشم برم جلو آینه یرقصم …. یکى از بهترین لذت های دنیاست واسم ،…. مادرم از بچگى اجازه نمیداد شادى و خنده ادامه دار داشته باشم و یه جورایی شادى رو گوجه می دونست مثلا باور داشت تو شادى انسان خدا رو فراموش میکنه و تو یاد انسان های بدیخت نیست …. من تو دلم مى گفتم به من چه ….من شاد نباشم الان اونا خوشحال میشن ……. این چه خداییه که دوست داره من شاد نباشم بشینم غصه بخورم …. یعنى منطق قوی پشت شادى هام داشتم و این منطق باعث شد تو این سوم خیلی خیلی متفاوت با هم سن و سالام که هیچ حتى با دختر های نوجوون داشته باشم
شاد و شنگولم خودمو یه دختر با طراوت و شاد و پر انرژى می دونم که خود به خود همیشه حالش خوبه …. البته خدا رو شکر بابت این نعمت که دارم …..
شهر تمپا یه رودخانه عریض و عمیق داره که از توش قایق و کشتى رد میشه
چه تنوع جالبی تو این قسمت جهان …. تصورش هم جالبه …. دوست دارم بدونم شهری تو ایران هست همچین حالتى داشته باشه که قائق از تو رودخانه از تو شهر رد بشه ….
به نام خدای مهربون که هرلحظه ماراهدایت وحمایت میکند …
سلام به استادان عزیزدلم ..
امروزروزخوبی بود. ومن خیلی کنترل ذهن انجام دادم وبسیار سعی کردم آرامشم. حفظ کنم و جوردیگری به قضیه نکاه کنم ازچندروزپیش قرار بود که همسرم کاری امروزبرای من انجام بده ولی امروزوقت نکرد وب اخلاقی هم کردومن به خاطربداخلاقی هاش بیشترناراحت شدم تانشدن اون کارولی توکل کردم بخداوگفتم درزمان مناسب همه چی به وقتش انجام میشه همه چیزدست من وخدای منه وحتماازپسش برمیایم خداوند درقلب تک تک موجودات وانسانهاقرارداره پس خودش میتونه دل همسرم و نرم کنه ومن نباید به خاط این موضوع پافشاری کنم یا بیش ازحدغرورم وبشکنم والتماس کنم درحالی که ایشون داره بداخلاقی میکنه خداوند دوست داره همه چی وازخودش بخایم منم که اول ازخودش خواستم وحتی درتمرین ستاره قطبی هم نوشتم پس درزمان ممکن اتفاق میوفته ومن مطمنم چون همه چیزدرسیطره ومالکیت وفرمانروایی خداونداست ….
138
خدایا شکرت مه زیبایی که همه باکن پوشانده و هیچ چیزی پیدا نیستدداشتم خودمو روی صندلی وسط مه تصور میکزدم که چقدر لذت بخشه
خدایا شکرت برج بی نظیرتون که به همه جا دید داره و جشن مسابقات را براحتی از بالا میتونید ببینید
خدایا شکرت موتور های بینظیر که هر کدوم مدلو تنوع خودشو داره چقدر هم تمیز و عالی و زیبا هستن
خدایا شکرت صبحانه بی نظیر در این خونه زیبا
خدایا شکرت امکانات عالی و کامل
موتور سوم هم حسابی تمیز شد و چه برقی افتاد
مردم چقذر شاد که با هر موضوعی سریع میان بیرون و جشن میگیرن چقدر شلوغ
چه لذتی داره این جشن ها
قبلا فکر میکردم ما ایرانی ها هستیم که منتظر یک تعطیلی یا اتفاقیم دور هم جمع شیم
الان میبینم نه این تصور منه مردمان شاد همه جا هستن و تمپا مردمان شادی داره
عاشق روخونه وسط شهرم و چون اصفهانم این مدله من هر بار میبینمش خودمو در این شهر تصور میکنم و برام خیلی شهر زیباییه جاییکه خیلی راحت میتونم باهاش ارتباط بگیرم
واقعا زیباست
سلام سلام
اول بیام بگم که چقدر متن انتخابی اینبخشدل نشین بود و چقدر خانم نسرین عزیز با جزییات و شادابی به همه چیز اشاره کردن خدا شاهده الان که داشتم این کامنت رو میخوندم چشمام باز شده بود و لبخند به لب داشتم و شاد بودم از این کامنت از این که با چه انسان هایی همراه هستم از اینکه چشمان ما باز شده بهرویزیبایی ها به روی قشنگی ها هر طرف رو کهنگاه میکنیم میگیموای این چه جذابه وای این چه قشنگه وای خدای من این چه کامنتی بود استاد انتخاب کرده دستش درست واقعاً خانمنسرین کامنتتون عالی بود و این که استاد عزیزم انقدر زیبایی ایجاد میکنید که لذت میبرم از دیدن این زیبایی ها خود رفتار شما و خانم شایسته خودش یه عالمه درس داره انقدر شما حس خوب منتقل میکنید که قلبمن بازمیشه خدارو شکر که انقدر از ثروت توی زندگیتون هست که این موتورهارو گذاشتید توی خونه و با دیدنشون لذت میبرید (یه دست لباس مخصوص موتور سواری بگیرید و این موتور 1300 سی سی رو ببرید پیست مرکزی موتور سواری تمپا و سوارش بشید حس جالبی داره )این همه زیبایی توی این مردمکه هر کشی داره برای خودش لذت میبره خدارو شکر که اینهمه ادم کنار هم هستن و شاد و مسرور از برد تیمشون دارن لذت میبرن چقدر دوست دارم توی اینفضا باشم که بی توجه به دیگران قرق در شادی و لذت باشمو خوشحال و شاد باشم این فضارو خیلی دوست داشتم ممنون که به تصویر کشیدید استاد جون دوست داشتنی عاشقتونم
در پناه خدای مهربون باشید
دروداستادعزیزوخانم شایسته عزیز.
عزیزان این فایل روزمانی دیدم که اصلا حس خوبی نداشتم وبااینکه روزم روباشکرگزاری آغازکرده بودم ولی بخاطراینکه شب قبل باناراحتی ازفرزندم خوابیده بودم…حال دلم خوب نبود.
بعداومدم به سایت ونشانه امروزمن، من روبه این قسمت ازسریال زندگی دربهشت هدایت کرد…
نمیدونم چطوربگم وازچه واژه ای استفاده کنم که بگم چقدراین فایل حال من رو خوب کرداستادجان.ازمطالعه ی هرکتابی بیشتر…اصلا به یکباره دریافتم که داری چکارمیکنی باخودت؟؟هرکسی مسئول حال وکار وزندگی خودشه. مگه چقدرمیتونی نقش هدایتگر روداشته باشی ویااصلا چقدرحرفت تاثیرمیذاره وقتی که حتی جگرگوشه ی خودت،بی توجه به تمام ناراحتیهاونگرانیهای تو،داره راه خودشومیره واتگارنه انگارکه داری باهزاردلیل وبرهان راه روبراش توضیح میدی وآشکارمیکنی….
خلاصه زیبایی های این فایل،من روبه خودم آوردوفهماندبهم که این لحظه همین الانه ها،تکرارنمیشه،ازش لذت ببر.
ببین مردم درچه شرایطی اومدن ،دورهم جمع شدن باکلی برنامه،که فقط ازآنچه هست لذت ببرن وبه همدیگه حس خوب بدن !
خیلی خیلی فایل عالی بود،سرشارازدرس ونکته ،اززیبایی های آفرینش،از قدرت بی نظیرانسان که هرآنچه رابخواهدصددرصدبه دست خواهدآورد،هرثروتی روبخواهد،خلق خواهدکرد،
واینکه میتوانیم چون بقیه توانستند،
قدرت حلق وآفرینش داریم،چون این قدرت دروجودمانهاده شده ،
وسپاسگزاراین همه ثروت وفراوانی باشیم وسرچشمه ی آن بی نهایت هست،
شادی حق همه ی ماست وهرچه شادباشیم،شادی بیشتری میبینیم ودریافت میکنیم.
خانم شایسته ی عزیزممنون که درقاب زندگیمون ،قاب شادی روباضبط لحظه های زیبا،نصب وثبت میکنید.
استادعزیزم ممتونم که هرجمله ی شماهمواره دستگیرمن بوده وهست وکلام خداروهمیشه اززبان شمادریافت میکنم.
دیدیدوقتی کسی میره آزمایش،نتیجه ش گاهی میشه فلان ویتامین یاماده درخونش کم شده؟
من وقتی تایم گوش کردن به فایلهای شماروندارم،دقیقاهمون حالت برام بوجودمیادواستادعباسمنش خونم پایین میادوبایدسریعا به خودم برسونم وازهرواژه درس،آرامش وشادمانی دریافت کنم.
ازتون ممنونم استادجان وخانم شایسته عزیز
همواره شادوسلامت باشیدودرپناه خدای مهربان،
دوستتون دارم.
سلام خدمت استاد و هم فرکانسی های عزیزی که کامنت رو میخونند
آیات 21 ب بعد سوره مائده
ای قوم من! به سرزمین مقدّسی که خداوند برای شما معین کرده، وارد شوید. و به پشت سرخود بازنگردید (و عقب نشینی نکنید) که زیانکار خواهید بود. »
گفتند: «ای موسی! در آن جا، گروهی (نیرومند و) ستمگرند. و ماهرگز وارد آن نمی شویم تا آنها از آن خارج شوند. اگر آنها از آن خارج شوند، ما وارد خواهیم شد. »
دو نفر از مردان خدا ترس که خداوند به آنها، نعمت (عقل و ایمان و شجاعت) داده بود، گفتند: «شما (به یکباره) وارد دروازه (شهر آنان) شوید و هنگامی که وارد شدید، پیروز خواهید شد. و بر خدا توکّل کنید اگر ایمان دارید. »
بنی اسرائیل) گفتند: «ای موسی! تا آنها در آن جا هستند، ما هرگز وارد نخواهیم شد. تو و پروردگارت بروید و (با آنان) بجنگید، ما همین جا نشسته ایم. »
موسی) گفت: «پروردگارا! من تنها اختیار خودم و برادرم را دارم، میان ما و این جمعیّت گنهکار، جدایی بیفکن. »
خداوند (به موسی) فرمود: «این سرزمین (مقدّس)، تا چهل سال بر آنها ممنوع است (و به آن نخواهند رسید). پیوسته در زمین [= در این بیابان]، سرگردان خواهند بود. و درباره (سرنوشت) این جمعیت گنهکار، غمگین مباش. »
وقتی درخواستی از خداوند میکنیم و اون هدایت میکنه و مثل روز روشن وعده پیروزی می دهد اگر ک انسان فریب وعده های ترس آلود شیطان رو بخوره و ب وعده خدا اطمینان نکنه و حرکت نکنه نتیجش عذاب الهیه
داستان قوم حضرت موسی ک ب خدا گفتن ی جای جدید و بهتر بهمون بده و خداوند هم اجابت کرد و بهشون معرفی کرد و وعده پیروزی بهشون داد اما قوم موسی ب هر دلیل ترسیدن و یا تنبلی کردن و حرکت نکردن و گستاخانه ب موسی گفتن خودت و خدات برین شهر رو آزاد کنین بعدش ما میایم خدا سر این عدم ایمانشان چهل سال سرگردانشون کرد
در طول مسیری ک خدا وعده پیروزی داده امتحان ها میان اعم از ترس از فقر و غم گذشته و … اما با علم ب ای موضوع ک همه جیز تحت کنترل و هدایت الله است و هر اتفاقی درونش خیر هس و عقل من قد نمیده تا خوبی یک اتفاق ب ظاهر بد رو بفهمم و باید نگران نباشم و نترسم و ایمان داشته باشم ک خدا داره هدایت میکنه و و عده هاش انجام میشه
وعد های خدا صد در صد حقه اگر ک در مسیر بمونم و اعماد کنم بهش و از آدم ها نترسم و بهشون قدرت ندم ب جاش از خدا بترسم ک اگر جا بزنم عذاب الهی در پیشه
دوستان خدا ن از چیزی میترسن و نه غمگین میشن
خدا رو وعده هاش هس اگر ک من تسلیم نشم و بهش اعتماد کنم اگر ک هر اتفاقی ک افتاد
آخ ک ابلیس چقدر تلاش میکنه تا انسان ب سر منزل وعده داده شده نرسه
ابلیس وعده عذاب میده اما خدا وعده مغفرت
عذاب و مغفرت رو خدا تعیین میکنه بر اساس عمل خود من
چقدر وضع انسان ها و همچنین خودم متفاوت بود اگر ک نمیترسیدم و غمگین نمی شدم
خیییلی متفاوت
فرق یک پله دو پله نیس فرق بهشت و جهنمه
ایمان چقدر نعمتت بزرگیه اگر کسی ایمان داشته باشه هرگز غمگین نمیشه و نمیترسه
چقدر زندگی بدون ترس و غم خوبه همش لذته و لذت
مثل زندگی استاد
زندگی با ترس و غم یعنی جهنم و برعکس
میگن آتیش جهنم از درون خود آدم ها شعله میکشه
شاید این قدر دجار غم و حسرت میشن ک از درون میسوزن و این قدر این غم بزرگه ک میشن انیس بیار جهنم
ک خدا در قران میفرماید هیزم جهنم خود انسان ها هستند
پس بهتره قبل از مردن ب خدا ب تنها قدرت عالم ایمان بیارم و بندگی رو بکنم و از فضل درخواست کنم و حالم خوب باشه با شکرگزاری بابت هر لحظه تا وعده هاش وارد زندگیم بشن پله به پله
سلام خدمت استاد و هم فرکانسی های عزیزی که کامنت رو میخونند
شادی و ایمان رابطه مستقیم با هم دارن
هر جقدر شادتر یعنی با ایمان تر
راه خدا راه شادیه
خدایی ک ب قول استاد همواره وعده های نیکو میده هر جقدر شادتر باشم یعنی ایمانم ب وعده هاش و خودش بیشتره
خدا با همه صحبت میکنه
شیطان هم در اوج کار فعالیتش بیشتر میشه
خدایی ک ب مادر موسی گفت بچه رو بنداز تو رود بهت برش میگردانم ب شرطی ک نه بترسی و نه غمگین بشی
مم وعده دادم بهت عملیش میکنم ب شرط ایمان ک اثرش رو تو شادی میزاره
اگر مادر موسی غمگین میشد و یا میترسید هیچ وقت وعده خدا رو نمی دید هیچ وقت بدون ذره ای پارتی بازی
خدا همواره ب همه وعده های نیکو میده اما چ کسانی این وعده هارو تحقق یافته میبینند فقط کسانی ک ایمان دارن ب خدا و بشارت هاش و از قبل شاد بودن و هستن
این است تفادت بین زندگی آدم ها
لین است اون تحقیقی ک استاد گفتن انجام بدیم در مورد آدم های بی غم اطرافمون
کسانی ک نگرانی ندارن و شادن همیشه در خال پیشرفتن
من ک ب لطف خود خدا و از طریق دستش استاد فهمیدم ک همه کاره خداست و چیزی از سیطره اش خارج نمیشه و باید اعتماد کنم و رها کنم و تسلیم باشم و شاد باشم بابت هر اتفاقی
وقتی خوشحال باشم بابت هر اتفاقی یعنی ایمان دارم ک تنها قدرت جهان هستی خداست و شری وجود ندارد و همه چیز در نهایت ب نفع من خواهد بود
شناخت خدا ته نداره
باید برای موفقیت در همه جنبه ها شاد باشم و شکرگزار تا نعمت هایی و خدا وعده داده وارد زندگیم بشن غیر از این راهی نیست گشتم نبود نگرد نیست
همه کاره خداست
خدا تو قرآن میگه ک رفت و آمد کافران پولدار در سطح شهر تو رو فریب نده بیا با من باش بهتر از اونو بهت میدم تو نمیدونی در زندگی اون چ خبره
بندگی کن تا در خیال آسوده بدون هیچ غم و ترسی برات خدایی کنم خدایی
همه کارهارو برات انجام میدم من انجام میدم ن تو
حواست باشه الکی مغرور نشی فک کنی خودتی تویی وجود نداره همه چیز منم
اعتبار همه جیز ب من میرسه خودتو با من شریک نکن ک اگر ی لحظه ولت کنم هیچ کاری از دستت برنمیاد هیچ کاری
بزار اونا فکر کنن خودشون دارن کار انجام میدن بزار گاری زهوار در رفته رو تا آخر عمرشون بکشونه دنبال خودشون
تو منو بندگی کن از یک مسیری بدون گاری میبرمت ک لذت ببری از مسیر و برسی ب مقصد