این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2021/02/abasmanesh-14.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2021-02-17 07:46:052021-03-01 07:20:41سریال زندگی در بهشت | قسمت ١40
216نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
در یک هوای عالی که آسمون آبی و ابرهای پفکی حسابی زیبا هستند و پرنده ها در حال پروازند در یک فضای سبز و دلبر در کنار یک آب شفاف و زیبا میریم برای لذت بردن از نعمت های خداوند ، خدای عزیز و مهربونم شکرت برای فرصت دوباره زندگی و یک تجربه عالی دیگه با دنبال کردن سریال زندگی در بهشت ، خدایا فقط خودت می دونی با دیدن این سریال چطور قدم به قدم داره کیفیت زندگیم از هر نظر عالی تر میشه و من عاشقانه
سپاسگزارتم جانا :)
فَبِأَیِّ آلَاءِ رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ
پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان
را انکار می کنید
الله اکبر الله اکبر از این زیبایی آبِ زلال نمی دونم چرا همین اول کار وقتی دِرون رفت بالا و نعمتی چون دریا رو دیدم اشکم جاری شد و عظمت خداوند قلبمو لرزوند اونم همزمان با صدای اذان مغرب و صدای الله اکبر …
خدایا تو چقدر زیبایی چقدر بزرگی ، رب دانا و توانای من ای وهابِ بخشنده ای زیبای زیبا آفرین ستایش مخصوص توست که پروردگار جهانیانی که رب منی عشق منی عزیز دل منی خدایا به داشتنت می بالم خدایا عاشقانه دوستت دارم می پرستمت و سپاسگزارتم ، رب توانای من تنها تو را می پرستم تنها از خودت یاری می طلبم تنها بندگی تو را میکنم تنها به خودت چشم میگم منو به راه راست هدایت کن راه کسانی که به آن
نعمت دادی..
احساسم گفتنی نیست فقط میتونم بگم
شکرت
شکرت
شکرت
خدایا شکرت برای رودخانه ها و دریاها
شکرت برای قایق ها
شکرت برای سرسبزی و درخت ها
شکرت برای خونه ها و برج ها
شکرت برای پل ها و ماشین ها
شکرت برای خورشید تابان
شکرت برای آسمان آبی و ابرها
شکرت برای هوای عالی
شکرت برای نعمت دِرون
شکرت برای آدم های خوبی که این زیبایی ها رو با من به اشتراک میذارند
شکر برای اشک هایی که از بزرگی و قدرتت جاری شدند و قلبم رو باز کردند دوستت دارم ای خداوندرحمان و رحیم
وقتی جت اسکی ها و قایق ها به سرعت روی آب حرکت می کردند یاد آیه های قرآن افتادم که خداوند همه چیز رو مسخر ما کرده و به فرمان خداوند با حرکت کشتی ها و… سینه دریا ها آب ها شکافته میشه تا ما ازشون بهرمند بشیم تا لذت ببریم تا سپاسگزار باشیم .
قدرت و بزرگیت رو شکر رب مهربانم
ای جااانم به استاد شایسته خوش تیپ و قشنگم چقدر دیدن روی ماهتون حال دلمو خوب تر میکنه عاشقتونم مننننن :))
چه شهر زیبایی سر تا سرش فراوانی نعمت و زیبایی موج میزنه ، هوای بهاری رو در وسط زمستون میشه از موبایل هم حس کرد … چقدر همه جا تمیز و پاکیزست آدم از این همه تمیزی لذت می بره ،
رنگ آبی دریا رو ببین ساحل شنی زیبا رو ببین
الله اکبر فراوانی ماشین ها ، همه جا رنگ وارنگ و جادویی خدایا صدهزارمرتبه شکرت.
چه انرژی مثبتی چقدر آدم ها شاد هستند چقدر همه در صلح و آرامش و در حال لذت بردنند خدایا شکرت
اون دخترهایی که روی شن ها حمام آفتاب می گرفتند چقدر خوش اندام بودند ، دیدن بچه ها و بازی کردن شون پر از حس خوب بود .
رنگ آلاچیق ها و چادرهایی که بنا شده بود چه خوش رنگ بود آبیه خوش رنگ ..
هر کس یه جور در حال لذت بردنه و این شادی این صلح و آرامش تحسین برانگیزه
خدایا شکرت
استاد جانِ توحیدی و دریا دلم ازتون ممنون که زیبایی ها رو با ما به اشتراک می ذارید ، دوستون دارم و به امید دیدار روی ماهتون در بهترین زمان و مکان :)
همین الان زدم تو گوگل مپ و این ساحل زیبا رو توی نقشه دیدم
یه عالمه زمین هاى جزیره مانند یا شبه جزیره های بهم وصل شده
چه شهر منحصر به فردی هست ، از چند تا تیکه جزیره بهم وصل شده
حتى نمی تونم تصور کنم زندگى اونجا چطورى هست
از یه جاده باریک رد بشى و در طرفت اقیانوس باشه با آب زلال و شفاف ….
فراوانى که موج میزنه
واقعا استاد اونجا اصلا لازم نیست ادم بگذره مثلا دنبال زیبایی یا دنبال فراوانى و نعمت
اتفاقا اونجا باید به خودت فشار بیارى بگردى دنبال زشتى از بس که نیست
یادمه تو یه دوره اى فکر کنم دوره ١٢ قدم بود که استاد میگفت ما اون اوایل خیلى به خودمون فشار میاوردیم که زیبایی پیدا کنیم ولى وقتى زیاد اینکار و انجام دادیم و به قولى افتادیم رو دور یا همون مومنتوم مثبت دیگه الان جایی هستیم که لازم نیست خیلى فشار بیاریم که زیبایی ببینیم اون مومنتوم کار خودشو میکنه
اره منم دارم این روزا براى حفظ این مومنتوم خودم فایل های زیبای استاد رو میبینم و این یکى از بی نظیرترین ها بود
اخه چقد یه شهر می تونه تمیز و زیبا و ارام باشه
با این افتاب زیبا
همه چیز مرتب منظم
مردم همه ارام و شاد
خدا رو شکر که میشه بهشت رو تو همین دنیا تجربه اش کرد
من باید این زیبایی ها رو مرتب ببینم این خودش یه تمرین اعراض واقعی هست
همه ماشین ها تمیز ، لوکس من ماشین قراضه ندیدم
ساختمون قراضه ندیدم
از ساختمون عاش که نگم …….. ساختمون های مرتب منظم شیک و بزرگ
فکر کن تو زمین های به اون کوچیکى ، ساختمون های به اون بزرگى ساخته شده
همش چمن کارى گل کارى درختکارى همه جا سریری و زیبا همین سبز بودن باعث میشه ابی آسمون یه رنگ دسگه دیده بشه
همین ابی دریا باعث میشه آسمون ابی شبیه یه سقف بزرگ بالای سرمون دیده بشه سقف ابی بزرگ زیباااا بسیار زیبا
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
سلام به استاد عباس منش عزیزم
سلام به استاد شایسته نازنین و مهربونم
سلام به دوستان هم فرکانس قشنگم
در یک هوای عالی که آسمون آبی و ابرهای پفکی حسابی زیبا هستند و پرنده ها در حال پروازند در یک فضای سبز و دلبر در کنار یک آب شفاف و زیبا میریم برای لذت بردن از نعمت های خداوند ، خدای عزیز و مهربونم شکرت برای فرصت دوباره زندگی و یک تجربه عالی دیگه با دنبال کردن سریال زندگی در بهشت ، خدایا فقط خودت می دونی با دیدن این سریال چطور قدم به قدم داره کیفیت زندگیم از هر نظر عالی تر میشه و من عاشقانه
سپاسگزارتم جانا :)
فَبِأَیِّ آلَاءِ رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ
پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان
را انکار می کنید
الله اکبر الله اکبر از این زیبایی آبِ زلال نمی دونم چرا همین اول کار وقتی دِرون رفت بالا و نعمتی چون دریا رو دیدم اشکم جاری شد و عظمت خداوند قلبمو لرزوند اونم همزمان با صدای اذان مغرب و صدای الله اکبر …
خدایا تو چقدر زیبایی چقدر بزرگی ، رب دانا و توانای من ای وهابِ بخشنده ای زیبای زیبا آفرین ستایش مخصوص توست که پروردگار جهانیانی که رب منی عشق منی عزیز دل منی خدایا به داشتنت می بالم خدایا عاشقانه دوستت دارم می پرستمت و سپاسگزارتم ، رب توانای من تنها تو را می پرستم تنها از خودت یاری می طلبم تنها بندگی تو را میکنم تنها به خودت چشم میگم منو به راه راست هدایت کن راه کسانی که به آن
نعمت دادی..
احساسم گفتنی نیست فقط میتونم بگم
شکرت
شکرت
شکرت
خدایا شکرت برای رودخانه ها و دریاها
شکرت برای قایق ها
شکرت برای سرسبزی و درخت ها
شکرت برای خونه ها و برج ها
شکرت برای پل ها و ماشین ها
شکرت برای خورشید تابان
شکرت برای آسمان آبی و ابرها
شکرت برای هوای عالی
شکرت برای نعمت دِرون
شکرت برای آدم های خوبی که این زیبایی ها رو با من به اشتراک میذارند
شکر برای اشک هایی که از بزرگی و قدرتت جاری شدند و قلبم رو باز کردند دوستت دارم ای خداوند رحمان و رحیم
وقتی جت اسکی ها و قایق ها به سرعت روی آب حرکت می کردند یاد آیه های قرآن افتادم که خداوند همه چیز رو مسخر ما کرده و به فرمان خداوند با حرکت کشتی ها و… سینه دریا ها آب ها شکافته میشه تا ما ازشون بهرمند بشیم تا لذت ببریم تا سپاسگزار باشیم .
قدرت و بزرگیت رو شکر رب مهربانم
ای جااانم به استاد شایسته خوش تیپ و قشنگم چقدر دیدن روی ماهتون حال دلمو خوب تر میکنه عاشقتونم مننننن :))
چه شهر زیبایی سر تا سرش فراوانی نعمت و زیبایی موج میزنه ، هوای بهاری رو در وسط زمستون میشه از موبایل هم حس کرد … چقدر همه جا تمیز و پاکیزست آدم از این همه تمیزی لذت می بره ،
رنگ آبی دریا رو ببین ساحل شنی زیبا رو ببین
الله اکبر فراوانی ماشین ها ، همه جا رنگ وارنگ و جادویی خدایا صدهزارمرتبه شکرت.
چه انرژی مثبتی چقدر آدم ها شاد هستند چقدر همه در صلح و آرامش و در حال لذت بردنند خدایا شکرت
اون دخترهایی که روی شن ها حمام آفتاب می گرفتند چقدر خوش اندام بودند ، دیدن بچه ها و بازی کردن شون پر از حس خوب بود .
رنگ آلاچیق ها و چادرهایی که بنا شده بود چه خوش رنگ بود آبیه خوش رنگ ..
هر کس یه جور در حال لذت بردنه و این شادی این صلح و آرامش تحسین برانگیزه
خدایا شکرت
استاد جانِ توحیدی و دریا دلم ازتون ممنون که زیبایی ها رو با ما به اشتراک می ذارید ، دوستون دارم و به امید دیدار روی ماهتون در بهترین زمان و مکان :)
عاشقتونم
بنام خداى زیبایی ها
سلام به همه دوستان عزیز
همین الان زدم تو گوگل مپ و این ساحل زیبا رو توی نقشه دیدم
یه عالمه زمین هاى جزیره مانند یا شبه جزیره های بهم وصل شده
چه شهر منحصر به فردی هست ، از چند تا تیکه جزیره بهم وصل شده
حتى نمی تونم تصور کنم زندگى اونجا چطورى هست
از یه جاده باریک رد بشى و در طرفت اقیانوس باشه با آب زلال و شفاف ….
فراوانى که موج میزنه
واقعا استاد اونجا اصلا لازم نیست ادم بگذره مثلا دنبال زیبایی یا دنبال فراوانى و نعمت
اتفاقا اونجا باید به خودت فشار بیارى بگردى دنبال زشتى از بس که نیست
یادمه تو یه دوره اى فکر کنم دوره ١٢ قدم بود که استاد میگفت ما اون اوایل خیلى به خودمون فشار میاوردیم که زیبایی پیدا کنیم ولى وقتى زیاد اینکار و انجام دادیم و به قولى افتادیم رو دور یا همون مومنتوم مثبت دیگه الان جایی هستیم که لازم نیست خیلى فشار بیاریم که زیبایی ببینیم اون مومنتوم کار خودشو میکنه
اره منم دارم این روزا براى حفظ این مومنتوم خودم فایل های زیبای استاد رو میبینم و این یکى از بی نظیرترین ها بود
اخه چقد یه شهر می تونه تمیز و زیبا و ارام باشه
با این افتاب زیبا
همه چیز مرتب منظم
مردم همه ارام و شاد
خدا رو شکر که میشه بهشت رو تو همین دنیا تجربه اش کرد
من باید این زیبایی ها رو مرتب ببینم این خودش یه تمرین اعراض واقعی هست
همه ماشین ها تمیز ، لوکس من ماشین قراضه ندیدم
ساختمون قراضه ندیدم
از ساختمون عاش که نگم …….. ساختمون های مرتب منظم شیک و بزرگ
فکر کن تو زمین های به اون کوچیکى ، ساختمون های به اون بزرگى ساخته شده
همش چمن کارى گل کارى درختکارى همه جا سریری و زیبا همین سبز بودن باعث میشه ابی آسمون یه رنگ دسگه دیده بشه
همین ابی دریا باعث میشه آسمون ابی شبیه یه سقف بزرگ بالای سرمون دیده بشه سقف ابی بزرگ زیباااا بسیار زیبا
بنام رب
سلام استاد عزیزم و خانم شایسته جانم
چقدر حس و حال خوبی داشت این قسمت
اون شن های سفید
هوای فوق العاده صاف
ابرای زیبا
اون تمیزی ساحل و خیابون
ادم های مهربونی که انقدر با خودشون در صلح هستن و از همون چیزی که دارن لذت میبرن
براشون مهم نیس دیگران بخوان از اندام یا ظاهرشون ایراد بگیرن و فقط میخوان خوش باشن
چقدر خودمونی و مهربون که تا دوربین میبینن دست تکون میدن
خودشونو قایم نمیکنن و ناراحت نمیشن
یه جاهایی بی اختیار منم دست بلند کردم و براشون دست تکون دادم
خیلی خیلی حال کردم
از این همه ثروت
آزادی
رابطه های بینظیر
توحید
توحید
توحید
امروز شب یلداست و من تصمیم گرفتم امشب با خدای خودم یلدامو جشن بگیرم و بیشتر رو خودم کار کنم
چند قسمت زندگی در بهشت دیدم و این فایل و اون اهنگ آخری که یه جاهایی درباره شب یلدا گفته بود
انگاری خدا گفت این الان جایزه توعه
این تصویرها زیبایی ها مخصوص توعه
ممنونم استاد
ممنونم
خدایا شکرت
دوستتون دارم
به نام خدای بخشنده مهربان
شکرت برای دونه دونه نشونه همزمانی هات
شکرت که رفیق تو رو پیدا کردم اصل زندگیمو پیدا کردم
وتونستم اسوده تر از نعمتها لذت ببرم
شکرت عشقتو شناختم این بدن هیولا وانقد سالم
این چشمای تیز بین
این بدن انقد سالم شکرت
این هوش خوب تمرکز بالا
این ارامش وخوشبختی شکرت
یه روز پر شور با عشق شروع میکنم
با چشمایی خاب الو فایلی رویایی به خودم هدیه میکنم
با خیالی اسوده رها تمرکز میکنم روی هزاران خاسته توی فایل
وچه اهنگی
چه ساحلی
صدای پر از ارامش استاد دیوانه ام کرد
شکر
برای انقد لیاقت مهربانی بهمون بخشیدی
برای فراوانیت
چه نینی بامزه ای تو بقل بابا شیر بهش میداد
وچه خانواده اومدن اسوده لذت ببر
وایی چه ساحل تمیزیه هواشم که رویایی بهاری بهترینه
وای استاد عاشق وخانومو ببین فیلم برداری تموم نشده همچنان با شور ادامه داره
شکرت برای این قدرت در صلح بودن اسوده بودن رفاقت که توی قلبم بیشترو بیشتر میکنی
شکرت برای این حاله خوبتون راحتی تون کنار این ساحل بی انتها با عشق افتاب میگیرید
شکرت منو به این زیبایی ها کامنتای قشنگ اموزش استاد هدایت کردی
خداجونی مارو قلبمو سپاسگزارتر کن
مثل خاکی که حاصلخیز ترش کن