این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2021/04/abasmanesh-3.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2021-04-06 08:36:162021-05-05 08:20:17سریال زندگی در بهشت | قسمت 158
228نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
الهی شکرت برای یه فرصت دگ از ورق زندگی ک بهم بخشیدی تا ب میل خودم نقاشیش کنم
الهی شکرت برای روز سرشار از عشق و محبت برای پاییز فوقالعاده ای ک امسال تو کرج زیبا دارم تجربش میکنم و واقعااااا زیباست
الهی صدهزار مرتبه شکرت برای ادمهای درستی ک در زمان و مکان درست سرراهم قرار میدی
الهی شکرت برای نعمت ها و برکت های فراوانی ک از در و دیوار وارد خونمون میکنی
الهی صدهزار مرتبه شکرت برای مسیرهای همواری ک هرلحظه برام هموار میکنی اسونم میکنی برای آسونی ها
الهی شکرت برای خونه سبز و رویاییم که صفر تا صدش و خودت برام انتخاب کردی و چیدی
الهی شکرت برای سلامتیم بزرگترین نعمتی ک در این جهان بهم ارزانی کردی
الهی شکرت برای این سایت زیبای بهشتی ک واقعا وقتی توش قدم میزنی فارغ از کل دنیایی
الهی شکرت برای وجود ارزشمند استادم ک هدایتم کردی تا ازشون در هر جنبه از زندگیم یاد بگیرم و با عمل ب آموزه هاشون تبدیل ب بهترین نسخه خودم بشم
الهی تنها تورا میپرستم و تنها از تو یاری میجویم
استاد عزیزم چقد بهتون افتخار میکنم ک ب این حد از شناخت از خودتون رسیدین ک اولویت زندگی برای خودتون مشخصه و ب هیچ وجه اجازه نمیدین اون اولویت رو ازتون بگیرن اینک آزادی از هر نظر اولویت زندگی شماست و نخاستین با انجام ندادن این کار اون ازتون گرفته بشه چقد تحسینتون میکنم یادمه اون اوایل شروع پندمیک سطح فرکانسی من انقد پایین بود ک متاسفانه چندروزی درگیرم کرد اما هرچقد ک اون فشار و تحمیل های دیگران و رسانه هایی ک ما اصن نمیشنیدیم ولی ب گوشمون میرسید و نادیده گرفتیم باورتون نمیشه زمانی ک همه جا قرنطینه شد واقعا ما لذت میبردیم و خیلی بهمون خوش گذشت و دگ اصن رعایت نکردیم و هیچ اتفاقی هم برامون نیفتاد واقعاااااا همه چی ذهن اگر بتونیم کنترلش کنیم انقلابی درونمون ب پا میشه ک خودمونم نمیدونیم چی شد …
اونجا ک گفتین اون ویدئو 2 دیقه ای و گذاشتین رو صفحه اینستاتون خدارو شکر کردم ک از همون اول ثبت نامم فقط همین جا بودمو و نخاستم جای دگ ببینمتون چون اینجا فقط جای شماست جای کسایی ک با عشق دنبال بهبود و تغییر زندگیشون هستن اون بیرون نمیشه با اون همه دیدگاه یجا بود اینجا همه یه زبان مشترک دارن یه حس عمیق یه بندگی خاص ب پروردگار یه تغییر بزرگ اصن یه چیزی هست ک نمیشه با کلمات توصیفش کرد فقط رهااااییه و آرامش مطلق ،من خیلی وقته همرو گذاشتم پشت این در و دارم با خدای خودم و خودم و بودن در اینجا عشق بازی میکنم و تمرکز صدم فقط و فقط رو چیزهایی هست ک میخام از همه چی ب دورم نمیدونم تو رسانه ها چ خبره تلویزیونمون از وقتی اومدیم خونمون آنتن نداره فقط سریال های مورد علاقمون زندگی در بهشت و سفر ب دور آمریکا پخش شده و چندتا انیمیشن همین؟!
اون زمان کم و بیش منم این حرفهارو میشنیدم ک میخان با این واکسن فلان کنن روی انسان و …
اما خدا شاهده وقتی شنیدم واکسنش اومده تنها کاری ک کردم خوشحالی از ته دل بود ک خدایا شکرت خدایا شکرت برای این همه پیشرفت علم و تحسین نخبه هایی ک با عملکرد بی نظیرشون خیلی زود جلوی مرگ و میرهای زیاد رو گرفتن هرچندمن از یه بُعد دگ هم ب قضیه نگاه کرده بودم اون موقع ،ک جهان هرلحظه در حال گسترش و بهبودی و اصن جای آدمایی ک دارن خودشون و اذیت میکنن با رفتارها و فرکانسشون و هیچ حرکتی برای تغییرشون نمیکنن نیس و باید این دنیارو ترک کنن هیچ ترحم و دلسوزی هم در کار نیست وقتی دو تا از نزدیک ترین ادمای فامیل از دنیا رفتن و میدونسم چطور زندگی میکنن این بهم ثابت شد ک دقیقااااا زمین یجورایی خودش و پاکسازی میکنه
واقعا خدارو هزاران بار شاکرم که توان و قدرت کل زندگیم رو ب خودم داده و ب عینه دارم میبینم ک هرچقد روی خودم کار میکنم و متمرکزم درهای رحمتش هرلحظه ب روم بازه و لایق دریافت باران رحمت الهی دائمیش هستم …
واقعااااا میتونم ب جرات بگم این قسمت از سریالمون یه دوره فوقالعاده بود ک اگ با دقت و حوصله بشینیم پای آگاهی های این قسمت خیلی چیزها میشه ازش یاد گرفت عاشقتونم استادم
تا یادم نرفته بگم ک من چقددددد عاشق این ساحل سفید مرجانیم و مطمئنم یه روز اونجا لباس سفیدمو میپوشم و رها و سبکبال روی اون شن و ماسه های مرجانی نرم و لطیف فارغ از کل دنیا کنار همسرم قدم میزنم و از عمق جانم سپاسگزار پروردگارمم مثل همین الان ک با هرنفسم یاد و نام خودشه ک از درونم فریاد میزنه و شکرگزار همه چیزه…
مرا ب راه راست ب راه کسانی ک ب آنها نعمت دادی هدایت کن
استاد قشنگم عاشقتونم
مریم جونم عاشقتم
خانواده قشنگم عاشقتونم
خدای من معبود من بی همتای من عاشقانه عاشقتمم
الهی ک همیشه در پناه خودش شاد و سالم و پرروزی و آروم باشین
سلام سلام سلام خدمت همه هم مسیر های راه ثروت همچنین استاد عباسمنش و مریم بانو
من عاشق آسفالت صاف و یکدست خیابونهای امریکا هستم .عاشق تازه بودن شهر و خونه ها هستم ،عاشق ماشین های نو و برند و پرقدرت و جذاب هستم ،عاشق آزادی هستم هر نوع آزادی ، آزادی لباس پوشیدن، آزادی هر ماشین روندن، آزادی بیان داشتن .چقدر جذاب هستین استا عینک خفن ماشین خفن .چقدر خوبه با هم کاملا پایه هستین که تمرکز کنید روی نکات مثبت آدمها .بله واقعا افکار محدود پوسیده چنان خانمانسوز و بد هست .چیدر جالب که الان که میگین میبینم حتی در خود من هم توهم توطئه وجود داره که اصلا نمیدونستم .و چقدر عالی میشه که آدم آگاها باشه از افکارش و هر چقدر که آگاه تر میشه میبینه بازم جا داره اگاهتر بشه .چقدر خوبه استاد اکثرا در مورد مسائل اطرافتون اطلاعات دارین و همچنین از گذشته ها هم اطلاعات دارین و درسشون رو خوب گرفتین و عالی تر اینه که همشون یادتون میمونه .بله واقعا هر اتفاقی دو رو داره که اونم دست خودمونه به کدوم بعدش نگاه کنیم .خدارو شکر بابت حس خوب ران رفتن روی ماسه ای سفید و نرم .خدا رو شکر بابت زیاد بود لذت ،سیری چشم و دل ، آزادی توی امریکا .بله واقعا آزادی ذهن از افکار پوسیده علاوه بر اینکه زندگی رو رشد میده حس آدم رو به زندگی چقدر عالی میکنه.چقدر خوب و با قاطعیت استاد صحبت میکنید .
ــ استاد وقتی یه اتفاق خوب واسش میافته بارها و بارها در موردش صحبت میکنه در حال حاظر کسی نیست که من باهاش صحبت کنم به جاش اتفاقات خوب بنویسم و اونایی را که نوشتم بارها و بارها به یاد بیارم و در موردش با خودم صحبت کنم با خدای مهربانم صحبت کنم تا بیشتر بهشون توجه کنم و آن اتفاقات خوبی که بیشتر بهم قدرت میده را مدام تکرار کنم و بخونم و راجع بهشون صحبت کنم تکرار کنم و صحبت کنم تکرار کنم و صحبت کنم تا هم تمرینی بشه برای استفاده از صدام و هم به اتفاقات خوب توجه کرده باشم و اتفاقات خوب و نتایج خوب در قسمتی از سایت که بهش هدایت میشم بنویسم و هر بار بیام زیر همون کامنت بذارم و بخونمش و صحبت کنم .اصلا یکی از جاهایی که اتفاقات خوب مینویسم زیر همین کامنت و از همین جا شروع میکنم به به واقعا اگر این کار بکنم چه اتفاقاتی بهتر واسم میافته.با این اقدام دارم سپاس گذاری میکنم و از این جنس اتفاقات بیشتر واسم رقم میخوره
ــ سپاس گذارم استاد بابت این همه اطلاعات عمومی که در اختیار ما میذارین واقعا با دیدن سریال سفر به دور آمریکا و زندگی در بهشت علاوه بر توجه به فراوانی و نعمت و زیبای و اتفاقات خوب کلی اطلاعت خوب هم دریافت میکنیم .
ــ باید خوشبین باشیم نسبت به هر اتفاقی چون اون اتفاق نیست که زندگی ما را رقم میزنه بلکه برچسب و دیدگاه ما نسبت به اتفاقات که زندگی ما را رقم میزنه پس همانطور که قبلا مهاجرت کردم و اتفاقات خوبی واسم افتاد و شرایط خوبی برام رقم خورد همون خدا دوباره همه کار واسم میکنه
ــ خدایا شکر بابت این کشور قدرتمند و ثروتمند که با مدیریت و اقدام به موقع واسه سه میلیون و پانصد هزار نفر در روز واکسن آماده میکنه و یک رکورد بسیار شگفت انگیز
واقعا آمریکای عزیز تحسینت میکنم تو با این کار ها داری به گسترش جهان کمک میکنی و قطعا یک کشور توحیدی هستی که خدا هم بهتون خیلی کمک میکنه و بلس شدین .
ــ هر اتفاقی دو بعد داره ما به کدومش نگاه میکنیم من به تهران مهاجرت کردم و میخوام علاقم را پیش ببرم و ازش کسب درآمد کنم میتونم به این فکر کنم که نمیشه و برگردم میتونم به این فکر کنم که میشه و ادامه بدم و همانطور که قبلا در مهاجرت به کیش همه چی واسم رقم خورده پس بازهم میشه و این فایل هم یک نشونه واضح از خداوند که داره باهام صحبت میکنه پس مجید عزیز اگر باور داری هرچیزی که پیش میاد تماما خیر و به نفع تو میشه پس ادامه بده به نکات مثبت اطرافت توجه کن سپاس گذار نعمتهایی که داری باش به یاد بیار اتفاقات خوبی که قبلا افتاد به یاد بیار مهاجرت شیراز و کیش را به یاد بیار زمان جنگ چطور به شهرستان هدایت شدی به یاد بیار که چطور بارها کارهایی آسان و با سود خوب واست ردیف شده و سپاس گذار باش و ادامه بده که همون خدایی که این کارها را واست انجام داده بازهم میتونه انجام بده به شرط رها بودن تو تسلیم بودن تو ادامه دادن و قدم برداشتن تو و بقیه کارها را خدا خیلی خوب انجام میده
این فایل بمن نشان داد جهان دوقطبی هست تا من بتوانم خواسته هامو بشناسم و هم خودمو رشد بدهم و به رشد جهان کمک کنم پویا باشم و اگر سیاهی نباشه من هرگز دنبال نور نمیرم اگر فقر و بیماری و تنهایی و غم نبود من هرگز دنبال این سایت و آگاهییهای ناب نمی امدم و میگفتم اصلا خدایی وجود ندارد همه چیز بسته به شانس و اقبال ادم داره و تقدیر من فقر و نداری و تنهایی هست تا به لطف تضادها بینا شدم و پی به ارزش خودم بردم و فهمیدم یک انرژی منبع هست که ته عدالت هست و عاشق منو و پیشرفت منه و کمکم میکنه و از من حمایت میکنه بقول استاد تضادها دوست ماهستند و تلاش کنم در ساخت باورهایم و تغییر رفتارهایم و خلق نتایج دلخواهم و تلاش برای ایجاد رابطه عاشقانه با خدایم و خودم
استاد چقدر قشنگ گفتید که در فرکانس درست اتفاقات درست
من با شما همراه بودم و فرکانسم خوب بود و دقیقا قبل شروع بیماری اسفند ماه من در ارایشگاه کار میکردم و بحثی شد و رهاش کردم کل وسایلمو فروختم گفتم این شغل دیگه تمومه و یک ماه بعدش اعلام کردن بیماری اومده تا دو سال ارایشگاهها مشکلات زیادی داشتن و من فروردین شغل انلاینمو استارت زده بودم همون موقع هم من درامد داشتم و مردم ایران به دنیای مجازی و انلاین روی اوردن پلی بزرگ برای مردم ایران و کسب و کار بود من یادمه بیشترین درامدمو همون موقع داشتم و چقدر هم شکر میکردم
در همون شرایط همسرم خواستگاری کرد و قرار بود عقد کنیم و بیماری اوج گرفت ممنوعیتها شدید شد
خانواده من کلا اخبار نمیبینن و برعکس خانواده همسرم خیلی پیگیر خبر هستن و مادرشون اولین شخص بود که بیمار شد حالش بد شد و شرایط بد، بعد که بهتر شدن ما در همون شرایط عقد کردیم عقدی محضری چون قرار بود سریعتر خونه بخریم و وام ازدواجمون میخواستیم کلی اتفاق افتاد از بیماری ها و… و حسابی همه چیز بهم ریخته بود اما من همچنان تمرین میکردم در همون شرایط ما واممون گرفتیم خونه خریدیم که بعد از چند ماه زمین بالا رفت و قیمتها عوض شد و تموم اون شرایط فقط برای من موفقیت امیز بود که با تموم دغدغه ها تلاش میکزدم مثبت باشم و تلاش میکردم حالمو خوب نگه دارم
و بیشترین تفریح ما همون دوران داشتیم چون همسرم وقتی بیمار میشد دو هفته مرخصی بهش میدادن و سه بار بیمار شد و ما با هم کلی تفریح داشتیم بیرون میرفتیم، فیلم میذیدیم، پازل درست میکردیم و اون دوران برای ما جز دورانی بود که بهمون خوش گذشت فرصتی بود که بتونیم با هم باشیم
فرکانس ها که میگید خانواده من و خانواده مادرم کلا اعتقادشون این بود عمر دست خداست پس ترسی نداشتن حتی مادرم و مادربزرگ و پدر بزرگم واکسن هم نزدن با اینکه خیلیها مخالفت میکردن و با اینکه خیلی ها واکسن زده بودن باز بیمار میشدن
و این داستان تموم شد ما همه فهمیدیم یک بیماری بوده مثل بقیه،همون موقع شما این ویدیو را بیرون دادین من دیدم کلا ذهنمو از روی بیماری برداشتم
در اون دو سال، در اوج بیماری
من شغلی با درامد خوب پیدا کردم
ازدواج کردم و خونه خریدیم
حتی بعد عقدمون ما مسافرت کیش رفتیم
هنوز محدودیتها زیاد نشده بود
و الان میبینم میتونست اون روزها پر از اشک و. ناله باشه و یا عزاداری اما برای ما هیچ مرگی نبود و هیچ غمی نبود و همیشه از اون دوران ما به خوبی یاد میکنیم چون بعدش هیچ سالی همسرم نتونست این مدل مرخصی داشته باشه
استاد درکش اونموقع سخت بود اما شد
دقیقا برای منیکه همون موقع داشتم روی خودم کار میکردم
چقدر یاداوری اون دوران برام جالب بود اصلا یادم رفته بود
اول ازتون تشکر کنم برای بار شاید هزارم شایدم بیشتر بابت تک تک این فایل ها چه رایگان چه محصولات که تهیه کردید و روی سایت قرار دادید و در قالب حتی نشون دادن زیبایی ها باز به یه طریقی قوانین بدون تغییر جهان هستی رو برای ما باز و باز و باز میگید هر بار از یک زاویه ای.
مدتی هست مخصوصا تو ایام این درگیری های ایران که جسم بهم گفت بیا از اول شروع کن به دیدن فایلهای زندگی در بهشت و منم استارت زدم و استاد چقدر قشنگ متوجه میشم که وای من نسبت قبلم دارم این موضوع رو بهتر درک میکنما وای من تو این زمینه رفتارم خیلی بهتر شده ها خدایا شکرت این نشون میده من یه تغییراتی داشتم.
اولا که زمان این بیماریه من از خدا خواستم که خدایا کاری کن من بهترین واکسن ممکن در جهان که بشدت کمک کننده هست و از هر نظر سلامتی من رو تامین میکنه بزنم و اون موقع تو ایران یه واکسن چینی بود نمیدونم کره ای بود که میگفتند این از همه بهتره آقا ما دو بار قصد کردیم که بریم این واکسن رو بزنیم یک بار رفتم نشستم همین که بمن رسید گفتند تموم شد برید فردا تشریف بیارید.رفتم فرداش که خواستم برم آقا چنان سوز و سرمایی بود که استخون میترکوند و باد شدید تا ته کوچمون رفتم یه حسی بهم گفت این سوز و سرما و هوای خراب به نشانه هست که نرو و برگرد و نرفتم و من هیچ آمپولی نزدم نمیدونم آخرشم چی میشه اما الان میشنوم که میگند اون امپوله خیلی عوارض نشون داده در هر صورت قسمت ما که نشد هیچوقتم هیچ کجا دیگه بهم گیر ندادند حالا تا بعد چی بشه نمیدونم الله اعلم.
اما در مورد اینکه رفتار ما نشون میده باورهای ما چیه دقیقا همینه چند وقتیه که ما یه خرید از چین زدیم و بخاطر این مسائل تو ایران خوب بار نمیشد از سمت جنوب بیاد تهران ایست و بازرسی ها شدید بود و عشق من بشدت رفته بود روی مخش و فکر میکرد که این طرف ما آدم ناجور یا نابلدی هست که نمیتونه بار رو رد کنه و جالبه پسر عمه اش هم بواسطه ما بارش دست این بنده خدا بود من حس بدی به این آدم نداشتم و حسم میگفت شرایط باعث این تاخیر هست و هر بار زنگ میزدم این بنده خدا وقت میگذاشت با من صحبت میکرد برای من توضیح میداد اما عشقم یا پسر عمش زنگ میزدند جواب گوشیشونم نمیداد و اینا عصبانی تر میشدند که چرا جواب تو رو میده جواب ما رو نمیده تا همین هفته من به عشقم گفتم ببین حسم بهم میگه همین هفته بار ما دستمون میرسه و همینم شد.شکر خدا 60 درصد رسیده بقیشم تو راهه و من باز دیدم که از اونجایی که من توهم توطعه ندارم و همیشه خوشبینم نسبت به آدمها رفتارهای افرادم بشدت با من خوبه خوبه که واقعا عالیه اما با عشقم نه همیشه بخاطر بدبینیش نسبت به آدمها نه بهش اعتماد میکنند نه باورش دارند نه خیلی روش حساب میکنند قشنگ میبینم که چطور جهان باهاش رفتار نامناسبی داره و همیشه گلایه میکنه که چرا چرا همه تو رو اینقدر دوست دارند بهت خیلی راحت اعتماد میکنند عاشقت هستند اما انگار از من بدشون میاد و من تو دلم میگم بخاطر نوع نگاهت به آدمهاست نگاهت رو عوض کن جهانت عوض میشه.
به نام خدای مهربانم خدایی که قدرتش بی نهایت ست خدایا کنارم باش و دستمو بگیر و دستانتو برام بفرست
من چند وقته پیش فایلهای فکر کنم کشف قوانین زندگی رو گوش میکردم استاد میگفت هر دستاورد یا بهبودهای کوچیکتون رو بنویسین و بعد مرور کنین و بخونین و به خودتون یاد آوری کنین
و افکارتون و فرکانستون رو بررسی کنین ببین چه افکاری و توجهی داشتین و بعد اونو تکرار کنین و ادامه بدین تا در این مسیر رشد کنین
تا بهتر و بهتر بشین
بهبود دیروز من تغییر زاویه دیدم نسبت به عملکرد یکی از دوستانم بود
که با توانایی و کنترل ذهنم تونستم دیدگاهمو آگاهانه به سمته خوبیها و مثبتهای طرف ببرم
و به خودم احساسه خوب بدم
و چقدر هم خوب جواب داد جهان به این فرکانس و احساس و تغییر زاویه دیدم الهی شکرت سپاسگزارتم
استاد عزیزم تونستم خودم آگاهانه ذهنمو از حاشیه ها دور کنم و اعراض کنم
و از قانون به نفع خودم استفاده کردم و چقدر خوشحالم که با داشتن احساسه خوب و فرستادن فرکانس مثبت داره چه اتفاقات و شرایطی به زندگیم وارد میشود
به نام خدای بخشنده مهربان
شکرت برای زیبایی اگاهی امروزم
شکرت برای صدای استادم چه باورهایی اگاهی درکی بهم داد
گفت هر شری وری میاد قبول نکن
اقاخب یه چیزی میشنوی چیکار کنی
مثلا تو میدونی فراوانی جهان تا سطح خوبی باور داری چجوری این باور تقویت واز اون اعراض کنیم
گاهی تنهایی گاهی توی جم چجوری تو جم باورسازی ایمان سازیتو خوب پیش ببری
چجوردی چیزی که میشنوی میبینی سعی کنی زیبا ببین
نتایجم
به نسبت ارامشم زره ای بهتر شده ورها ترم
به نسبت خوبی اتفاقات خوب برام میوفته ونسبتا کنترل زهنم خوبه
ترسم تا حدود خوبی کم شده ارامترم وبیشتر میبینم هر فردی با لم خودش بهم عشق میپاشه
به نام خدای مهربون خدای یکتا و بی همتام
الهی شکرت برای یه فرصت دگ از ورق زندگی ک بهم بخشیدی تا ب میل خودم نقاشیش کنم
الهی شکرت برای روز سرشار از عشق و محبت برای پاییز فوقالعاده ای ک امسال تو کرج زیبا دارم تجربش میکنم و واقعااااا زیباست
الهی صدهزار مرتبه شکرت برای ادمهای درستی ک در زمان و مکان درست سرراهم قرار میدی
الهی شکرت برای نعمت ها و برکت های فراوانی ک از در و دیوار وارد خونمون میکنی
الهی صدهزار مرتبه شکرت برای مسیرهای همواری ک هرلحظه برام هموار میکنی اسونم میکنی برای آسونی ها
الهی شکرت برای خونه سبز و رویاییم که صفر تا صدش و خودت برام انتخاب کردی و چیدی
الهی شکرت برای سلامتیم بزرگترین نعمتی ک در این جهان بهم ارزانی کردی
الهی شکرت برای این سایت زیبای بهشتی ک واقعا وقتی توش قدم میزنی فارغ از کل دنیایی
الهی شکرت برای وجود ارزشمند استادم ک هدایتم کردی تا ازشون در هر جنبه از زندگیم یاد بگیرم و با عمل ب آموزه هاشون تبدیل ب بهترین نسخه خودم بشم
الهی تنها تورا میپرستم و تنها از تو یاری میجویم
استاد عزیزم چقد بهتون افتخار میکنم ک ب این حد از شناخت از خودتون رسیدین ک اولویت زندگی برای خودتون مشخصه و ب هیچ وجه اجازه نمیدین اون اولویت رو ازتون بگیرن اینک آزادی از هر نظر اولویت زندگی شماست و نخاستین با انجام ندادن این کار اون ازتون گرفته بشه چقد تحسینتون میکنم یادمه اون اوایل شروع پندمیک سطح فرکانسی من انقد پایین بود ک متاسفانه چندروزی درگیرم کرد اما هرچقد ک اون فشار و تحمیل های دیگران و رسانه هایی ک ما اصن نمیشنیدیم ولی ب گوشمون میرسید و نادیده گرفتیم باورتون نمیشه زمانی ک همه جا قرنطینه شد واقعا ما لذت میبردیم و خیلی بهمون خوش گذشت و دگ اصن رعایت نکردیم و هیچ اتفاقی هم برامون نیفتاد واقعاااااا همه چی ذهن اگر بتونیم کنترلش کنیم انقلابی درونمون ب پا میشه ک خودمونم نمیدونیم چی شد …
اونجا ک گفتین اون ویدئو 2 دیقه ای و گذاشتین رو صفحه اینستاتون خدارو شکر کردم ک از همون اول ثبت نامم فقط همین جا بودمو و نخاستم جای دگ ببینمتون چون اینجا فقط جای شماست جای کسایی ک با عشق دنبال بهبود و تغییر زندگیشون هستن اون بیرون نمیشه با اون همه دیدگاه یجا بود اینجا همه یه زبان مشترک دارن یه حس عمیق یه بندگی خاص ب پروردگار یه تغییر بزرگ اصن یه چیزی هست ک نمیشه با کلمات توصیفش کرد فقط رهااااییه و آرامش مطلق ،من خیلی وقته همرو گذاشتم پشت این در و دارم با خدای خودم و خودم و بودن در اینجا عشق بازی میکنم و تمرکز صدم فقط و فقط رو چیزهایی هست ک میخام از همه چی ب دورم نمیدونم تو رسانه ها چ خبره تلویزیونمون از وقتی اومدیم خونمون آنتن نداره فقط سریال های مورد علاقمون زندگی در بهشت و سفر ب دور آمریکا پخش شده و چندتا انیمیشن همین؟!
اون زمان کم و بیش منم این حرفهارو میشنیدم ک میخان با این واکسن فلان کنن روی انسان و …
اما خدا شاهده وقتی شنیدم واکسنش اومده تنها کاری ک کردم خوشحالی از ته دل بود ک خدایا شکرت خدایا شکرت برای این همه پیشرفت علم و تحسین نخبه هایی ک با عملکرد بی نظیرشون خیلی زود جلوی مرگ و میرهای زیاد رو گرفتن هرچندمن از یه بُعد دگ هم ب قضیه نگاه کرده بودم اون موقع ،ک جهان هرلحظه در حال گسترش و بهبودی و اصن جای آدمایی ک دارن خودشون و اذیت میکنن با رفتارها و فرکانسشون و هیچ حرکتی برای تغییرشون نمیکنن نیس و باید این دنیارو ترک کنن هیچ ترحم و دلسوزی هم در کار نیست وقتی دو تا از نزدیک ترین ادمای فامیل از دنیا رفتن و میدونسم چطور زندگی میکنن این بهم ثابت شد ک دقیقااااا زمین یجورایی خودش و پاکسازی میکنه
واقعا خدارو هزاران بار شاکرم که توان و قدرت کل زندگیم رو ب خودم داده و ب عینه دارم میبینم ک هرچقد روی خودم کار میکنم و متمرکزم درهای رحمتش هرلحظه ب روم بازه و لایق دریافت باران رحمت الهی دائمیش هستم …
واقعااااا میتونم ب جرات بگم این قسمت از سریالمون یه دوره فوقالعاده بود ک اگ با دقت و حوصله بشینیم پای آگاهی های این قسمت خیلی چیزها میشه ازش یاد گرفت عاشقتونم استادم
تا یادم نرفته بگم ک من چقددددد عاشق این ساحل سفید مرجانیم و مطمئنم یه روز اونجا لباس سفیدمو میپوشم و رها و سبکبال روی اون شن و ماسه های مرجانی نرم و لطیف فارغ از کل دنیا کنار همسرم قدم میزنم و از عمق جانم سپاسگزار پروردگارمم مثل همین الان ک با هرنفسم یاد و نام خودشه ک از درونم فریاد میزنه و شکرگزار همه چیزه…
مرا ب راه راست ب راه کسانی ک ب آنها نعمت دادی هدایت کن
استاد قشنگم عاشقتونم
مریم جونم عاشقتم
خانواده قشنگم عاشقتونم
خدای من معبود من بی همتای من عاشقانه عاشقتمم
الهی ک همیشه در پناه خودش شاد و سالم و پرروزی و آروم باشین
فعلا.
سلام سلام سلام خدمت همه هم مسیر های راه ثروت همچنین استاد عباسمنش و مریم بانو
من عاشق آسفالت صاف و یکدست خیابونهای امریکا هستم .عاشق تازه بودن شهر و خونه ها هستم ،عاشق ماشین های نو و برند و پرقدرت و جذاب هستم ،عاشق آزادی هستم هر نوع آزادی ، آزادی لباس پوشیدن، آزادی هر ماشین روندن، آزادی بیان داشتن .چقدر جذاب هستین استا عینک خفن ماشین خفن .چقدر خوبه با هم کاملا پایه هستین که تمرکز کنید روی نکات مثبت آدمها .بله واقعا افکار محدود پوسیده چنان خانمانسوز و بد هست .چیدر جالب که الان که میگین میبینم حتی در خود من هم توهم توطئه وجود داره که اصلا نمیدونستم .و چقدر عالی میشه که آدم آگاها باشه از افکارش و هر چقدر که آگاه تر میشه میبینه بازم جا داره اگاهتر بشه .چقدر خوبه استاد اکثرا در مورد مسائل اطرافتون اطلاعات دارین و همچنین از گذشته ها هم اطلاعات دارین و درسشون رو خوب گرفتین و عالی تر اینه که همشون یادتون میمونه .بله واقعا هر اتفاقی دو رو داره که اونم دست خودمونه به کدوم بعدش نگاه کنیم .خدارو شکر بابت حس خوب ران رفتن روی ماسه ای سفید و نرم .خدا رو شکر بابت زیاد بود لذت ،سیری چشم و دل ، آزادی توی امریکا .بله واقعا آزادی ذهن از افکار پوسیده علاوه بر اینکه زندگی رو رشد میده حس آدم رو به زندگی چقدر عالی میکنه.چقدر خوب و با قاطعیت استاد صحبت میکنید .
یاحق
به نام خدای مهربان
سلام به همه ی عزیزانم
ــ استاد وقتی یه اتفاق خوب واسش میافته بارها و بارها در موردش صحبت میکنه در حال حاظر کسی نیست که من باهاش صحبت کنم به جاش اتفاقات خوب بنویسم و اونایی را که نوشتم بارها و بارها به یاد بیارم و در موردش با خودم صحبت کنم با خدای مهربانم صحبت کنم تا بیشتر بهشون توجه کنم و آن اتفاقات خوبی که بیشتر بهم قدرت میده را مدام تکرار کنم و بخونم و راجع بهشون صحبت کنم تکرار کنم و صحبت کنم تکرار کنم و صحبت کنم تا هم تمرینی بشه برای استفاده از صدام و هم به اتفاقات خوب توجه کرده باشم و اتفاقات خوب و نتایج خوب در قسمتی از سایت که بهش هدایت میشم بنویسم و هر بار بیام زیر همون کامنت بذارم و بخونمش و صحبت کنم .اصلا یکی از جاهایی که اتفاقات خوب مینویسم زیر همین کامنت و از همین جا شروع میکنم به به واقعا اگر این کار بکنم چه اتفاقاتی بهتر واسم میافته.با این اقدام دارم سپاس گذاری میکنم و از این جنس اتفاقات بیشتر واسم رقم میخوره
ــ سپاس گذارم استاد بابت این همه اطلاعات عمومی که در اختیار ما میذارین واقعا با دیدن سریال سفر به دور آمریکا و زندگی در بهشت علاوه بر توجه به فراوانی و نعمت و زیبای و اتفاقات خوب کلی اطلاعت خوب هم دریافت میکنیم .
ــ باید خوشبین باشیم نسبت به هر اتفاقی چون اون اتفاق نیست که زندگی ما را رقم میزنه بلکه برچسب و دیدگاه ما نسبت به اتفاقات که زندگی ما را رقم میزنه پس همانطور که قبلا مهاجرت کردم و اتفاقات خوبی واسم افتاد و شرایط خوبی برام رقم خورد همون خدا دوباره همه کار واسم میکنه
ــ خدایا شکر بابت این کشور قدرتمند و ثروتمند که با مدیریت و اقدام به موقع واسه سه میلیون و پانصد هزار نفر در روز واکسن آماده میکنه و یک رکورد بسیار شگفت انگیز
واقعا آمریکای عزیز تحسینت میکنم تو با این کار ها داری به گسترش جهان کمک میکنی و قطعا یک کشور توحیدی هستی که خدا هم بهتون خیلی کمک میکنه و بلس شدین .
ــ هر اتفاقی دو بعد داره ما به کدومش نگاه میکنیم من به تهران مهاجرت کردم و میخوام علاقم را پیش ببرم و ازش کسب درآمد کنم میتونم به این فکر کنم که نمیشه و برگردم میتونم به این فکر کنم که میشه و ادامه بدم و همانطور که قبلا در مهاجرت به کیش همه چی واسم رقم خورده پس بازهم میشه و این فایل هم یک نشونه واضح از خداوند که داره باهام صحبت میکنه پس مجید عزیز اگر باور داری هرچیزی که پیش میاد تماما خیر و به نفع تو میشه پس ادامه بده به نکات مثبت اطرافت توجه کن سپاس گذار نعمتهایی که داری باش به یاد بیار اتفاقات خوبی که قبلا افتاد به یاد بیار مهاجرت شیراز و کیش را به یاد بیار زمان جنگ چطور به شهرستان هدایت شدی به یاد بیار که چطور بارها کارهایی آسان و با سود خوب واست ردیف شده و سپاس گذار باش و ادامه بده که همون خدایی که این کارها را واست انجام داده بازهم میتونه انجام بده به شرط رها بودن تو تسلیم بودن تو ادامه دادن و قدم برداشتن تو و بقیه کارها را خدا خیلی خوب انجام میده
شکر خداییکه هرچه دارم از آن اوست
و اما نشانه ی امروز من
این فایل بمن نشان داد جهان دوقطبی هست تا من بتوانم خواسته هامو بشناسم و هم خودمو رشد بدهم و به رشد جهان کمک کنم پویا باشم و اگر سیاهی نباشه من هرگز دنبال نور نمیرم اگر فقر و بیماری و تنهایی و غم نبود من هرگز دنبال این سایت و آگاهییهای ناب نمی امدم و میگفتم اصلا خدایی وجود ندارد همه چیز بسته به شانس و اقبال ادم داره و تقدیر من فقر و نداری و تنهایی هست تا به لطف تضادها بینا شدم و پی به ارزش خودم بردم و فهمیدم یک انرژی منبع هست که ته عدالت هست و عاشق منو و پیشرفت منه و کمکم میکنه و از من حمایت میکنه بقول استاد تضادها دوست ماهستند و تلاش کنم در ساخت باورهایم و تغییر رفتارهایم و خلق نتایج دلخواهم و تلاش برای ایجاد رابطه عاشقانه با خدایم و خودم
یا رب العالمین سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
158
استاد چقدر قشنگ گفتید که در فرکانس درست اتفاقات درست
من با شما همراه بودم و فرکانسم خوب بود و دقیقا قبل شروع بیماری اسفند ماه من در ارایشگاه کار میکردم و بحثی شد و رهاش کردم کل وسایلمو فروختم گفتم این شغل دیگه تمومه و یک ماه بعدش اعلام کردن بیماری اومده تا دو سال ارایشگاهها مشکلات زیادی داشتن و من فروردین شغل انلاینمو استارت زده بودم همون موقع هم من درامد داشتم و مردم ایران به دنیای مجازی و انلاین روی اوردن پلی بزرگ برای مردم ایران و کسب و کار بود من یادمه بیشترین درامدمو همون موقع داشتم و چقدر هم شکر میکردم
در همون شرایط همسرم خواستگاری کرد و قرار بود عقد کنیم و بیماری اوج گرفت ممنوعیتها شدید شد
خانواده من کلا اخبار نمیبینن و برعکس خانواده همسرم خیلی پیگیر خبر هستن و مادرشون اولین شخص بود که بیمار شد حالش بد شد و شرایط بد، بعد که بهتر شدن ما در همون شرایط عقد کردیم عقدی محضری چون قرار بود سریعتر خونه بخریم و وام ازدواجمون میخواستیم کلی اتفاق افتاد از بیماری ها و… و حسابی همه چیز بهم ریخته بود اما من همچنان تمرین میکردم در همون شرایط ما واممون گرفتیم خونه خریدیم که بعد از چند ماه زمین بالا رفت و قیمتها عوض شد و تموم اون شرایط فقط برای من موفقیت امیز بود که با تموم دغدغه ها تلاش میکزدم مثبت باشم و تلاش میکردم حالمو خوب نگه دارم
و بیشترین تفریح ما همون دوران داشتیم چون همسرم وقتی بیمار میشد دو هفته مرخصی بهش میدادن و سه بار بیمار شد و ما با هم کلی تفریح داشتیم بیرون میرفتیم، فیلم میذیدیم، پازل درست میکردیم و اون دوران برای ما جز دورانی بود که بهمون خوش گذشت فرصتی بود که بتونیم با هم باشیم
فرکانس ها که میگید خانواده من و خانواده مادرم کلا اعتقادشون این بود عمر دست خداست پس ترسی نداشتن حتی مادرم و مادربزرگ و پدر بزرگم واکسن هم نزدن با اینکه خیلیها مخالفت میکردن و با اینکه خیلی ها واکسن زده بودن باز بیمار میشدن
و این داستان تموم شد ما همه فهمیدیم یک بیماری بوده مثل بقیه،همون موقع شما این ویدیو را بیرون دادین من دیدم کلا ذهنمو از روی بیماری برداشتم
در اون دو سال، در اوج بیماری
من شغلی با درامد خوب پیدا کردم
ازدواج کردم و خونه خریدیم
حتی بعد عقدمون ما مسافرت کیش رفتیم
هنوز محدودیتها زیاد نشده بود
و الان میبینم میتونست اون روزها پر از اشک و. ناله باشه و یا عزاداری اما برای ما هیچ مرگی نبود و هیچ غمی نبود و همیشه از اون دوران ما به خوبی یاد میکنیم چون بعدش هیچ سالی همسرم نتونست این مدل مرخصی داشته باشه
استاد درکش اونموقع سخت بود اما شد
دقیقا برای منیکه همون موقع داشتم روی خودم کار میکردم
چقدر یاداوری اون دوران برام جالب بود اصلا یادم رفته بود
سلام به استاد عزیزم
اول ازتون تشکر کنم برای بار شاید هزارم شایدم بیشتر بابت تک تک این فایل ها چه رایگان چه محصولات که تهیه کردید و روی سایت قرار دادید و در قالب حتی نشون دادن زیبایی ها باز به یه طریقی قوانین بدون تغییر جهان هستی رو برای ما باز و باز و باز میگید هر بار از یک زاویه ای.
مدتی هست مخصوصا تو ایام این درگیری های ایران که جسم بهم گفت بیا از اول شروع کن به دیدن فایلهای زندگی در بهشت و منم استارت زدم و استاد چقدر قشنگ متوجه میشم که وای من نسبت قبلم دارم این موضوع رو بهتر درک میکنما وای من تو این زمینه رفتارم خیلی بهتر شده ها خدایا شکرت این نشون میده من یه تغییراتی داشتم.
اولا که زمان این بیماریه من از خدا خواستم که خدایا کاری کن من بهترین واکسن ممکن در جهان که بشدت کمک کننده هست و از هر نظر سلامتی من رو تامین میکنه بزنم و اون موقع تو ایران یه واکسن چینی بود نمیدونم کره ای بود که میگفتند این از همه بهتره آقا ما دو بار قصد کردیم که بریم این واکسن رو بزنیم یک بار رفتم نشستم همین که بمن رسید گفتند تموم شد برید فردا تشریف بیارید.رفتم فرداش که خواستم برم آقا چنان سوز و سرمایی بود که استخون میترکوند و باد شدید تا ته کوچمون رفتم یه حسی بهم گفت این سوز و سرما و هوای خراب به نشانه هست که نرو و برگرد و نرفتم و من هیچ آمپولی نزدم نمیدونم آخرشم چی میشه اما الان میشنوم که میگند اون امپوله خیلی عوارض نشون داده در هر صورت قسمت ما که نشد هیچوقتم هیچ کجا دیگه بهم گیر ندادند حالا تا بعد چی بشه نمیدونم الله اعلم.
اما در مورد اینکه رفتار ما نشون میده باورهای ما چیه دقیقا همینه چند وقتیه که ما یه خرید از چین زدیم و بخاطر این مسائل تو ایران خوب بار نمیشد از سمت جنوب بیاد تهران ایست و بازرسی ها شدید بود و عشق من بشدت رفته بود روی مخش و فکر میکرد که این طرف ما آدم ناجور یا نابلدی هست که نمیتونه بار رو رد کنه و جالبه پسر عمه اش هم بواسطه ما بارش دست این بنده خدا بود من حس بدی به این آدم نداشتم و حسم میگفت شرایط باعث این تاخیر هست و هر بار زنگ میزدم این بنده خدا وقت میگذاشت با من صحبت میکرد برای من توضیح میداد اما عشقم یا پسر عمش زنگ میزدند جواب گوشیشونم نمیداد و اینا عصبانی تر میشدند که چرا جواب تو رو میده جواب ما رو نمیده تا همین هفته من به عشقم گفتم ببین حسم بهم میگه همین هفته بار ما دستمون میرسه و همینم شد.شکر خدا 60 درصد رسیده بقیشم تو راهه و من باز دیدم که از اونجایی که من توهم توطعه ندارم و همیشه خوشبینم نسبت به آدمها رفتارهای افرادم بشدت با من خوبه خوبه که واقعا عالیه اما با عشقم نه همیشه بخاطر بدبینیش نسبت به آدمها نه بهش اعتماد میکنند نه باورش دارند نه خیلی روش حساب میکنند قشنگ میبینم که چطور جهان باهاش رفتار نامناسبی داره و همیشه گلایه میکنه که چرا چرا همه تو رو اینقدر دوست دارند بهت خیلی راحت اعتماد میکنند عاشقت هستند اما انگار از من بدشون میاد و من تو دلم میگم بخاطر نوع نگاهت به آدمهاست نگاهت رو عوض کن جهانت عوض میشه.
به نام خدای مهربانم خدایی که قدرتش بی نهایت ست خدایا کنارم باش و دستمو بگیر و دستانتو برام بفرست
من چند وقته پیش فایلهای فکر کنم کشف قوانین زندگی رو گوش میکردم استاد میگفت هر دستاورد یا بهبودهای کوچیکتون رو بنویسین و بعد مرور کنین و بخونین و به خودتون یاد آوری کنین
و افکارتون و فرکانستون رو بررسی کنین ببین چه افکاری و توجهی داشتین و بعد اونو تکرار کنین و ادامه بدین تا در این مسیر رشد کنین
تا بهتر و بهتر بشین
بهبود دیروز من تغییر زاویه دیدم نسبت به عملکرد یکی از دوستانم بود
که با توانایی و کنترل ذهنم تونستم دیدگاهمو آگاهانه به سمته خوبیها و مثبتهای طرف ببرم
و به خودم احساسه خوب بدم
و چقدر هم خوب جواب داد جهان به این فرکانس و احساس و تغییر زاویه دیدم الهی شکرت سپاسگزارتم
استاد عزیزم تونستم خودم آگاهانه ذهنمو از حاشیه ها دور کنم و اعراض کنم
و از قانون به نفع خودم استفاده کردم و چقدر خوشحالم که با داشتن احساسه خوب و فرستادن فرکانس مثبت داره چه اتفاقات و شرایطی به زندگیم وارد میشود
چون من لایقش هستم
به نام خدای هدایتگر و عادل و آگاهم
خدابا من لایق خوبی و زیبایی و پول و ثروت و نعمت و برکتت هستم پس از خزانه ثروت الهیت از فضل و بخششت برمن بیفزا
سلام به استاد عزیزم و مربم جانم
متن زیبای آفا علی رضای عزیز عالی بود
واقعا فایلهای استاد از هر کدومش که بگین همه و همه دارای عزت نفس
اعتماد به نفس
ثروت و سلامتی و فراوانی و بخشش
و دوست داشتن و ایمان و توکل و تمرکز بر نکات مثبت
کنترل ذهن کنترل کانون توجه داشتن احساسه خوب
فرستادن فرکانس مثبت
بهبود افکار و باور
و کلا همه چی تمام هستن
و چقدر به من دوره کشف قوانین زندگی کمک کرده استاد ممنونتم هزاران هزار مرتبه
بی نظیره باورهای محدود کننده زیادی از خودم رو پیدا کردم و بهبود دادم
و هنوز هم جا داره
چقدر رشد شخصیتی پیدا کردم
چقدر عزت نفسم بالا رفت
چقدر به راحتی پا روی بعضی از ترسهام گذاشتم
و چقدر احساسه لیافتم بالا رفته
چقدر زاویه دیدم مثبت شده بعنی 180 درجه بر گشته خب عالیه
از این موضوع خیلی خوشحالم و خودمو تحسین
میکنم خدایا ممنونتم که هر هرروز دستمو میگیری و هدایتم میکنی
از تغییر زاویه دید براتون یه چیزی رو تعریف کنم دیروز برام اتفاق افتاد و عملی کردم و احساسه خوب رو به خودم هدیه دادم
دیروز رفتیم روستا خونه دوستان
منو با یکی از دوستای دیگه مون
یه سطل آلو قرمز به اون دوستم داد اما به من تو پلاستیک یکم از اون آلوهای له شده داد
وقتی نگاه کردم میخواست نجواهای ذهن شروع بشه به خودم گفت ببین کبری اون دوستمون سالی دو بار شاید بیاد اما من هر هفته اینجایم و
از اینا خیلی خوبی دیدم و خیلی میوه بردم
و احساسمو خوب کردم و اون جیزی که از فایل کشف قوانین زندگی یاد گرفتم تغییر زاویه دید
این تمرین رو انجام دادم و چقدر به من کمک کرد و هم احساسم خوب شد و هم کلی شکرگزاری کردم و فرکانس مثبت فرستادم
و جهان پاسخ داد به من
امروز خواهرم زنگ زد و برام یه سبد آلو قرمز و سیب بهاره آورد نزدیک به 15 کیلو میشد
و این نتیجه خوب و هدایت خداوند و کار کردن روی فایلها و خودم رو دوست داشتم با شما عزیزان دلم به اشتراک بذارم
خدایا ممنونتم شکرت سپاسگزارتم که کنارمی و هواست به مته
خدایا من لایق خوبی و زیبایی هستم
لایق نعمت و ثروت بی نهایت هستم
در پناه خداوند مهربان باشین سالم و ثروتمند باشین