سریال زندگی در بهشت | قسمت 172 - صفحه 12

توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

133 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    الهام رهنما گفته:
    مدت عضویت: 1943 روز

    به نام الله یکتام خدای مهربونم که تنها هدایتگر و حمایتگرم تو این دنیاست

    الهی شکرت برای بیداری امروزم برای تجربه فوق‌العاده ای ک فرصتش و بهم دادی و صب با انگیزه و عشق بی پایانت بیدارم کردی

    الهی شکرت برای هدف هایی ک من تعیین میکنم و خودت راه درست رسیدن بهش و نشونم میدی ب راحتی

    الهی صدهزار مرتبه شکرت برای وجود این سایت بی نظیر ک وقتی متعهدی بهش درهایی از معجزه و فراوانی برات باز میشه ک خودتم نمیدونی چطور…

    الهی شکرت برای هدایت های واضح برای نشونه هایی ک نشونم میدی برای مسیرهای فوق‌العاده ای ک برام هموار میکنی تا ب بهترین ورژن خودم تبدیل بشم

    الهی شکرت برای ادمهای مناسب در زمان و مکان درست ک هدایتم میکنی

    الهی شکرت برای سکان کل زندگیم ک ب خودت سپردم و زیباترین شکل هدایتش میکنی

    الهی صدهزار مرتبه شکرت برای آرامشی ک واقعیه ب دور از همه اتفاقاتی ک اون بیرون داره میفته

    الهی شکرت برای ادمهای خوبی ک از هزاران راه سرراهم قرار میدی

    الهی صدهزار مرتبه شکرت برای همسری که تو زندگی دنیوی برام انتخاب کردی و کنارش خود خودمم و فارغ از همه دنیاااااا و داریم برای رشد و گسترش خودمون قدم برمیداریم

    الهی صدهزار مرتبه شکرت برای وجود باارزش استاد قشنگم که اونم خودت هدایتم کردی تا اینجا باشم و از آموزه هاشون استفاده کنم برای رسیدن ب بالاترین درجات

    الهی تنها تورا میپرستم و تنها از تو یاری می‌جویم

    خداااااای من صدای بک گراند استاد رووووو ببین چقد خوشگل صدای پرنده هایی ک دارن با عشق میخونن و منی ک محو صداشونممم خدایا چقد جهانت زیباست چقد حالم خوووووبه…

    و باز هم نمود عینی فراوانی تو پرادایس زیبا سولاری ک فقط با انرژی خورشیدی کار میکنه و خودش خودش و شارژ میکنه تو روز از منبع بی نهایت خورشید عالم تابم و شب همون انرژی رو ساطع میکنه از خودش صب ب محض بیدار شدنم اومدم تو سایت و دیدم گام 2 پروژه جدید درک عمیق تر قوانین خداوند روی سایت اومده و بدون کوچکترین مکثی پلی کردم و سخنان گوهر بار استادم ک هرچی گوش کنم هیچ وقت برام تکراری نمیشه رو گوش کردم و باور کنین چنان انرژی در من جاری شد ک نمیتونم توصیفش کنم حالا کامنتش رو میرم ک بنویسم البته بعد از نکته برداریم اونجا هم استاد داشتن در مورد باورهای فراوانی صحبت میکردن مثال همین انرژی خورشیدی رو زدن و جالبه تو این قسمت سریالم همین مثال و ب صورت واضح نشونمون دادن با نصب این سولار و همزمانی الله یکتا تو دو تا فایل متفاوت برای من خدای من چقد همه چی سرجای درستشه…

    ایول بریم برای درست کردن ترشی تخم مرغ!!!!

    عاشقتم مریم جون ک انقد خوشگل هرکاری و میکنی چقد منظم و مرتبی ادم کیف میکنه…

    بعد از پوست گیری تخم مرغها میذاریم ب حال خودشون و میریم دنبال تفریحمون بعدش میایم و ادامه شو میریم…

    تفریحمون مهم تره….

    خدای من چقدددددد عاشق این ساحلم چقد دوس دارم همینجا اون لباس سفید عروسیمو بپوشم و با همسرم قدم بزنممممم مثل همون قسمتی ک ی بار اومدیم دیدیم دم غروب یه عروس ساده بود و چ عکسای خفنی داشت می‌گرفت همون موقع خاستش تو وجودم شکل گرفته و مطمئنم منم همچین صحنه ای رو رقم میزنم از همون موقع عاااااااشق این بیچ با ماسه های آردیش شدمممممم و هرموقع پا میذارین روی اون ماسه هاااا من این ور حسش میکنم بس ک نرم و باحالن.‌‌..

    چقد نگاه و خنده های این مردم آمریکای دوس داشتنی و دوس دارم بس ک بی ریان و با خودشون در صلحن هیچکس با هیچکسی کاری نداره و حتی پرنده هام با این ادما در صلحن چقد همه چی قشنگه الله و اکبر تلاقی بین اب شیرین و شور رو ببین ک تو همین فایل جدید رو این موضوع هم اشاره کردین استادم ک بی انتهااااا اب داریم اصن تمومی نداره خدای من عاشق همین هدایت ها و همزمانی هاتمممم شکر برای حضور پررنگت تو زندگیم مثل همون قلعه ای ک روش ایمان رو نشونم دادی و برای من یه نشونه واضح شد ک ایمان همه چیزه و جمله معروفه استادم:

    ایمانی ک عمل نیاورد حرف مفت است

    الهی هزاران هزار بار سپاسگزارم برای رهایی ،ازادی، عشق ،فراوانی ،مهربانی، ارامش،نور ،اگاهی، بیداری و ….ک بهم میبخشی عاشقتمممممم

    مرا ب راه راست ب راه کسانی ک ب آنها نعمت دادی هدایت

    استاد قشنگم عاشقتونم

    مریم جونم عاشقتم

    خانواده قشنگم عاشقتونم

    الله مهربانم خالق بی همتای من بی نهایت عاشقتمممم

    الهی ک همیشه در پناه خودش شاد و سالم و پرروزی و آروم باشین

    فعلا‌.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  2. -
    زهرا محمد خانی گفته:
    مدت عضویت: 1335 روز

    به نام خدای بخشنده مهربان

    شکرت دارم هدایتو میپیرم

    دارم اینکه زندگه در لحظه ودر هر شرایط میشه بهونه پیدا کرد بهونه حتی منطقی برای غصه ولی بهش بی توجهی کرد اخه

    ولی عجیب میبینی بقیه زهنشون بدون دلیل منطقی با یه بازی بازیکنی چنان به وجد میاد ساعتها شادی سرخوشی باهاش همراه میشه

    ‌……‌‌‌‌‌‌…‌‌‌…….‌…

    جهان هر روز مسله هس وباید حل بشه

    یه روز ترس از جم داری ومیری توش اوکی میشی

    یه روز ترس خانوادگی و اوکی میشه میری میمونی

    زیبایی هاشونو میبینی عشق میدی میگیری باهم در صلحیم

    ویه روز یه رابطه دیگه

    خلاصه من دوسدارم جدا از اینکه با کی هستم نیستم

    باهمه بتونم ارتباط خوب باشه دوست اشنا غریبه

    البته تکامل داره

    البته هر روز مسله ای هس وکلید که پیدا کنی….

    …….‌‌‌‌

    تکامل میدونی چی میگه

    میگه اینکه زهنتو اروم میکنی یه مهارته

    اینکه نزاری با بهونه منطق محکمشو با دلایل منطقی پیدا کنی هدایت بشی این کلید هارو پیدا کنی تکامل داره

    ینی روز به روز توش بهتر میشی امروز زهنم خیلی ارومتره

    امروز خیلی راحت تر میشه ارومش کرد واسوده تره

    امروز ترس فشار کمتری روش هس

    راستش نمیدونم چجوریه توجه به زیبایی ها گاهی نامریی میشه

    گاهی زجر اور میشه توجه بهشون

    گاهی سخت میشه

    ولی باید هم این زیبایی هارو پیدا کرد

    وهم حس لذت ازشونو بچشی

    ….‌

    برای این فایلها که شیوه زندگی کردنو شاد بودن به روحم که فراموش میکنه وداره یاد میگیره شکر

    شادی مردم از ساحل

    شادی از یه بازی ساده

    چقد زوق شوق داشتن توی زندگی باحاله

    من دوس دارم زوق کنم برای زیبایی های زندگی اصلا زیبایی های کوچیک روزم مثل

    خاب دنج ساکت اروم راحت

    مثل سکوت وتمرکز رو کار

    تمرکز وسکوت روی حل مسله اصلاح باورها طراحی

    بودن توی خونه تمیز دنج بهشتی وانجام کاره

    مثل اختل با خانواده وگفتن خندیدن

    دوس دارم توی روابط رها باشم گیر ندم ولذت فعالیت حتی ساده کوچیک ببرم

    دوس دارم از حظور صداش زوق کنم لدت ببرم

    از کوچک ترین فعالیت باهاش لذت ببرم

    دوس دارم همه ادما زندگیم برام ارزمشمند والهی باشند

    گاهی دنبال کسب توجه ویژه از فلان سرکار وهمسر هستیم تا اون موقعه احساس لیاقت کنیم

    و نکات مثبت خدمتشونو ببینی وسپاسگزارشون باشی

    دلیل دوست داشتنی بودنت….

    ولی میشه خیلی ساده احساس دوس داشتنت بکنی بی دلیل

    چون خلق شده ای دوس داشتنی ارزشمندی

    لایق هر نعمت لذتی

    ببینم چقد لذت احساس خوب میتونی تور کنی مسابقه باخودته

    در پناه ارامشی الهی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  3. -
    سیداحمد میرابوالقاسمی گفته:
    مدت عضویت: 2261 روز

    بنام خداوند بخشنده و مهربان

    سلام بر استاد عزیز و گرانقدر و سلام همراه همیشگیتون سرکار بانو مریم شایسته

    سلام بر دوستان هم فرکانسی و پرانرژی و هم محلی و هم دانشگاهی در این سایت بزرگ و بینظیر

    خداوند را هزاران مرتبه شاکرم و سپاسگزارم به خاطر همه نعمتهای خوب و فراوانی هایی که به من داده است

    چقدر فایل با انرژی و احساس خوبی و چقدر زیبا

    همه چیز مثل همیشه عالی

    خدارو شکر که در این سایت توحیدی عضو هستم

    این فایل انرژی بخش نشونه امروز من هست

    دیروز دختر خوشگلم مهگل عزیزم بهم گفت که بابا یک سفر شمال جور که برویم البته چند روز پیش به فکر مسافرت افتادیم ولی خب به خاطر برنامه هایی که تو این ماه داریم خیلی جدی نگرفتم ولی دخترم که دیروز گفت و به همسرجانم هم گفتم که دخترمون میگه بریم مسافرت شمال همسر جان گفت از خدا هدایت بخواهیم و منم دیروز به خدای عشقم هدایتگرم گفتم خدا جون خودت نشانه مسافرت رو بفرست و هر جا که به صلاحمون هست بریم و این هم امروز نشانه دوم برای سفر به شمال در یک ساحل زیبا من نمی دونم چطوری و به چه نحوی و کجا همه رو به خودت سپردم که خیلی آسان راحت و به بهترین شکل مثل همیشه به یک جای زیبای ساحلی جنگلی شمال کشور ببرمون و همه چیز هم خودت ردیف کن نه بندت…

    و من سپردم به خدا که امروز نشانه دوم رو فرستاد

    خدایا بابت همه الهامات و هدایتهای خوبت شکر

    خدایا کمکم کن که راحت و آسان الهامات و هدایتهای خوبت رو بفهمم و انجام بدم

    استاد جان ممنون و سپاس

    دوستان عزیز سپاس فراوان

    سیداحمد جان عزیز ممنون و سپاسگزارم بابت این مسیری که قدم گذاشتی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  4. -
    ساناز جمشیدیان گفته:
    مدت عضویت: 1353 روز

    172

    خدایا شکرت چقدر ایده عالی هست ترشی تخم مرغ برای شما که این همه تخم مرغ دارین و ممکنه بمونن و خراب بشن

    چقدر عالی هدایت شدین و جالب بلید باشه مشتاقم ببینم نتیجش چی میشه

    من تاحالا ندیدم و اولین بار بود ترشی تخم مرغ شنیدم

    امیدوارم عالی بشه

    چقدر ساحل لذت بخش بود چه عالی بود

    ساخل تمیز و زیبا

    اب عالی و تمیز

    همه داشتن لذت میبردن

    زن و شوهر که استاد توضیح میداد خندیدم

    چقدر همه مشغول خودشونن یعنی کسی با کسی کار نداره نگاه حتی نمیکنن هر کس مشغول لذت بردنه

    پرنده زیبا کنار ساحل با ارامش لذت میبره

    واقعا زیباست این ارامش و لذت و شادی

    خدایا شکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  5. -
    فاطمه حبیبی گفته:
    مدت عضویت: 1011 روز

    بنام خدای زیبایی‌ها!

    خدایا شاکر و سپاسگزارم بابت حضورم در این سایت زیبا و بی‌نظیر.

    شکر که این آموزش‌ها و آگاهی‌ها وجود دارند و من در مدارشان هستم. بودن در این سایت، هر لحظه‌اش خیر، برکت و انرژی مثبت است.

    امروز کمی حال دلم خوب نبود… یک ناراحتی کوچک خانوادگی پیش آمد.

    با اینکه بارها در فایل‌های مختلف استاد شنیده‌ام که «دیگرانی در زندگی ما وجود ندارند و فقط خود ما هستیم»، و می‌دانم باید تمرکزم را روی خودم بگذارم، اما این موضوع هنوز پاشنه‌آشیل من است و گاهی نمی‌توانم ذهنم را کنترل کنم.

    من همیشه آرزو دارم خانه‌مان پر از شادی باشد، همه‌مان به هم حس خوب بدهیم و قدر لحظاتمان را بدانیم.

    اما واقعیت این است که ما در شرایط سختی بزرگ شدیم؛ شرایطی که از هر طرف حس بد و ناامیدی موج می‌زد. به خاطر وضعیت کشور، محیط زندگی و حتی اخلاق خاص پدرم (خدا رحمتش کند)، روحیه‌ای حساس پیدا کردیم. مادرم بیش از همه در این سختی‌ها بوده و آسیب روحی زیادی دیده.

    هزاران بار خدا را شکر که من و خواهر و برادرم به این سایت بی‌نظیر هدایت شدیم و از این آگاهی‌های فوق‌العاده بهره می‌بریم.

    در جنبه‌های مختلف زندگی‌ام با این آموزش‌ها تحول عظیمی ایجاد شده، اما هنوز یک موضوع ناراحتم می‌کند: اینکه دوست دارم مادرم را خوشحال ببینم.

    چهار سال پیش مهاجرت کردیم به تهران و زندگی‌مان دیگر شبیه گذشته نیست. نعمت‌های زیادی داریم و خدا را شکر شرایطمان خوب است.

    اما مادرم، با وجود همه این تغییرات، هنوز در عمق وجودش حس ناامیدی دارد؛ و این ناخودآگاه روی روحیه من هم اثر می‌گذارد.

    بارها به او گفته‌ام که نگران آینده نباشد، غصه نخورد، قدر لحظه حال را بداند. اما می‌دانم نمی‌توانم آدم‌ها را تغییر بدهم.

    این را می‌دانم و با این حال هنوز برایم سخت است که بی‌تفاوت باشم.

    دیشب کمی با مادرم بحث کردم و گفتم: «چرا حالتان خوب نیست؟ مگر چه مشکلی داریم؟ این همه نعمت داریم، چرا باید غصه بخوریم؟»

    اما احساس کردم از این حرف‌ها دلگیر شد، و امروز در رفتارش این ناراحتی را حس کردم.

    خدایا، از تو کمک می‌خواهم که قدرت و جسارت پیدا کنم تا دیگر به دنبال خوشحال کردن بقیه نباشم.

    شاید بعضی‌ها دوست دارند غمگین باشند یا برای خودشان غصه‌ای داشته باشند.

    شاید اهرم رنج و لذت در ذهن آنها با من متفاوت است.

    همه قرار نیست مثل من فکر کنند یا مثل من زندگی کنند.

    خدایا، خودم را به تو می‌سپارم.

    امروز این فایل برایم نشانه‌ای بود. در متن این فایل دوست عزیز نویشته بود

    : «زندگی ارزش غصه خوردن ندارد.

    دیگرانی در زندگی ما وجود ندارند.

    باید فقط و فقط روی خودمان تمرکز کنیم.»

    انگار خدا داشت با من حرف می‌زند از زبان دوستم،

    که «فاطمه جان، در زندگی‌ات هیچ‌کس جز خودت معنی ندارد. غصه هیچ‌چیز را نخور، من کنارتم.»

    خدایا شکرت که کنارم هستی.

    خدایا شکرت که با نوشتن این حرف‌ها، سبک و آرام شدم…

    اینجا امن‌ترین جای دنیاست.

    در پناه خدا باشید!

    47

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
    • -
      الهام رهنما گفته:
      مدت عضویت: 1943 روز

      سلام فاطمه جان

      اومدم مثل همیشه ک فایلی رو ک میبینم و کامنتش و بذارم یهو هدایت شدم ب خوندن کامنت تو و چند تا کامنت دگ ولی بهم گفته شد ک بنویسم برات…

      با خوندن جملاتت عجیب یاد جو خونه مامانم افتادم با اینک ما هم از شرایط خیلی سخت و درهمی ک بود به یه تغییرات خیلی بزرگ رسیده بودیم و من هم مثل تو پدرم رو از دست داده بودم ولی با این حال باز هم مامانم و خاهرام یجورایی تو همون حال و هوای گذشته بودن و اصن تغییرات و نمیدیدن من هم اوایل خیلی سعی کردم ک زاویه دیدشون رو تغییر بدم اما بقول استاد هرچی سعی کنی اتفاقا جواب برعکس میگیری و خیلی وقته ک تمرکزم رو گذاشتم رو خودم و یه خبر خوب بهت بدم ک وقتی سعی میکنی دگ کسی رو مجاب نکنی و اصن برات مهم نباشه تفکرات کسی حتی عزیزترین فرد زندگیت ک مادر نازنینت هس و تغییر و از درونت شروع کنی شرایط بیرونی بدون اینک تو کاری بکنی تغییر میکنه مامان من بقدری بعد پدرم روی من تاثیر داشت ک من نمیتونسم علنا کاری کنم دست و پام انگار بسته شد ولی من خاستم یجور دگ زندگی کنم اونجوری ک میخام و خدا خودش هدایتم کرد ب مسیرهایی ک همین الانم بهش فک میکنم واقعا مثل معجزه میمونه دوران مجردیم تونستم با دوستام سفر برم کاملا رها و ازاد شدم چون دگ تو قید و بند چیزی نبودم و فقط خوشحالی و رضایت خودم مهم بود و ب طور معجزه آسایی مامانم دگ کاری با من نداشت و رفتارش باهام تغییر کرد اونجوری ک من میخاستم شد، بعد کلی تغییر و لذت بردن از همه لحظاتم یه خاسته ای تو وجودم شکل گرفت دوس داشتم از شهری ک 30 سال توش بودم برم باورت نمیشه همین الان تو خونه خودم دارم برات مینویسم ب یه آدمی ک دقیقا عین خودم بود آشنا شدم و ازدواج کردم و از اردبیل زیبا خارج شدم و به کرج قشنگ مهاجرت کردم و دگ الان اثری از اون محیط و آدمهایی ک طرز فکرشون با من متفاوت بود خبری نیس اینجوری تمرکز 100 ام روی خودمه و ساختن زندگی ایده الم …

      شاید الان بگی آخه چطور میشه شرایط منم تغییر کنه میخام بهت بگم آزادانه مثال اون بچه ای ک خودش رو با ایمان و دل محکم از اون بالا پرت میکنه تو بغل پدرش تو هم آزادانه بپر تو بغل خدایی ک واقعااااا نمیدونی ب حکمتش دل بسپاری و ایمانتو فقط ب خودش نشون بدی چکارها ک برات نمیکنه ….

      فقط و فقط برای خودت زندگی کن

      بقیه ای در کار نیستن خودتی و خودت همین!

      و یه نیروی برتر و عظیم ک هرلحظه داره هدایتمون میکنه….

      الهی ک همیشه در پناه خودش باشی و بیای برام بنویسی از جریان هدایتت و رسیدن ب خلوت خودت با خودش …

      فعلا عزیزم.

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
      • -
        فاطمه حبیبی گفته:
        مدت عضویت: 1011 روز

        بنام خدای بزرگ!

        الهام عزیزم سلام!

        امیدوارم حال دلت عالی باشه هر جای دنیا که هستی،

        درآغوش گرم خداوند و درکنار عزیز دلت زندگی پر از معجزه رو تجربه کنی!

        عزیزم ممنونم ازت که برام نویشتی،

        نمیدانی که چقدر این کامنتت به موقع به دستم رسید،

        و مهر تاییدی بود واسه درست بودن مسیری که بهم الهام شده،

        من تقریبا چند هفته می شود که یکسری تضاد های برام پیش اومد که خیلی درس داشت برایم و نتیجه ای الهامی اش برایم مستقل شدن بود،

        تضادی که برایم پیش اومد باعث شد دوره ای فوق‌العاده شیوه ای حل مسائل زندگی رو تهیه کنم و مسائلی که هر بار باعث میشه کلی انرژی منو حدر بدهد، یک بار برای همیشه حلش کنم و این نشتی انرژی رو ببیندم،

        با تمام وجودم از خداوند خواستم که تو زمینه ای که خیلی نشتی انرژی دارم بهم ایده بدهد که چیکار کنم تا بتوانم این نشتی رو ببندم و تمرکزم رو بزارم رو اهدافم،

        ایده ای الهامی خداوند برایم مستقل شدن بود،

        مستقل شدن تو کسب و کارم و راه اندازی کسب کار شخصی ام که طراحی لباس هست،

        و همچنان مستقل بودن از لحظ زندگی کردن،

        توی جلسه دوم استاد توضیح دادند که نباید توی کویر برنج بکارید که نتیجه نمیدهد،

        من مدت هاست که درخواست کاشت برنج تو کویر رو دارم،

        کویرم راضی نگهداشتن خانواده ام هست،

        اصلا تحت هیچ شرایطی راضی نبودم که مادرم ناراحت بشن

        و در 99 درصد مواقع نه تنها که من باعث و بانی ناراحتی شون نبودم بلکه هیچ نقشی نداشتم و خیلی هم از خود گذشتگی می کردم،

        از یجای به بعد فهمیدم که دارم به خودم ظلم می کنم،

        باید یه تغیری ایجاد کنم،

        اگر این روش زندگی نتیجه میداد الان باید شرایطم خیلی بهتر ازین می بود،

        خلاصه اینکه تقریبا یک هفته می شود که تمرکزی دارم رو این موضوع کار می کنم و ترمز های ذهنی ام رو با کار کردن تمرینات شیوه ای حل مسائل پیدا می کنم،

        خدای من هزاران بار شکرت.

        بلاخره من جرأت اینو به خودم دادم با تمام احترامی که به خانواده ام و مادر مهربانم دارم، برنامه ریزی مستقل شدن رو بریزم و از خداوند هدایت می طلبم که هر لحظه همراهم باشد،

        خدارا شکر می کنم توی این دوسال که با این قوانین و این مسیر زیبا آشنا شدم خیلی تغیرات معجزه آسا داشتم،

        در قسمت مالی ودر قسمت روابط عاطفی

        ولی از خود گذشته گی واسه خانواده شدیدا پاشنه آشیل منه،

        تقریبا 4 روز می شود که به وضوع نشانه های رو دریافت می کنم که دلالت بر درست بودن تصمیم هست،

        و این کامنت شما نشانه ای خیلی واضح بود برایم،

        عزیزم این جمله تو خیلی دوست داشتم

        ( اگر کسی رو مجاب نکنی و تفکرات بقیه برات مهم نباشه، فقط روی خودت کار کنی از بیرون همه چی تغیر می کنه)

        امروز برای اولین بار خواستم بر عکس قبل عمل کنم،

        تا الان همیشه کاری رو انجام میدادم که بقیه ازم راضی باشن مخصوصا مادرم، حالا به هر قیمتی،

        ولی امروز به میل دل خودم زندگی کردم،

        امروز قرار بود نهار برامون مهمون بیاد، و اگر می خواستم عین قبل فکر کنم، باید جای نمی رفتم خونه می موندم تا مهمونا بیان و تمام انرژی ام رو می‌زاشتم تا نهایت پذیرایی ازشون بکنم،

        این درحالی که اصلا انرژی خوبی نمی گرفتم ازین مهمونا،

        ولی خدارا شکر عین قبل عمل نکردم،

        تا فهمیدم مهمون میاد،

        به مادر گفتم من نهار بیرون میرم، و برخلاف گذشته مادرم نگفت نمی‌خواهد بری، الان مهمون میاد کار درستی نیست، باید خونه باشی، یه تایم دیگه برو،

        خلاصه اینکه منو خواهرم رفتیم بیرون و خیلی خوش گذشت، و خیلی احساس سبکی کردم، ازینکه بلاخره شروع کردم به تغیر باور هام،

        قدم برداشتم واسه زندگی کردن برای خودم،.و این کوچک ترین قدمی بود که برداشتم،

        اومدم خونه و دیدم مادرم حسش خوبه و اصلا حرفی نزد که با وجود مهمونا نباید بیرون میرفتی ،

        این یعنی که من چون باورهام یه ذره توی این مورد تغیر کرده رفتار جهان هم تغیر کرده،

        خدارا شکررر بخاطر این قوانین الهی!

        تا رسیدم خونه اومدم توی سایت و کامنت قشنگت رو دیدم، خدایا شکرت،

        میام و از معجزات و اتفاقت قشنگ زندگیم می نویسم،

        خدایا شکرت!

        درپناه خدا باشی الهام عزیرم🩵

        میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
        • -
          الهام رهنما گفته:
          مدت عضویت: 1943 روز

          سلام عزیزدلمم

          چقد خوشحالم کردددددی برای قدمی ک برای درست کردن پاشنه آشیلت برداشتی چقد تحسینت کردممم برای دوره ای ک هدایت شدی و تمرکزی داری روش کار میکنی و مطمئنم میترکونی دختر قوی و قدرتمند

          ازخدا برات بهترینارو میخام چون لایقشی بهت افتخار میکنم و خوشحالم برای آدمایی ک میخان یجور دگ زندگی کنن و تو مسیر زیبای الهی هم قدم هم هستیم …

          منتظر معجزات بیشمارت هستم عزیزمم

          در پناه خودش شاد باش…

          میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  6. -
    سعیده شمسی گفته:
    مدت عضویت: 1230 روز

    بنام خدای زیبایی ها

    سلام خدمت استاد عزیز

    خیلی وقت بود فایل زندگی در بهشت ندیده بودم و دلم کلی تصاویر زیبا میخواست

    اول از همه ماشین قرمز خوشگل و هوای عالی و آفتابی و درختان و چمن های زیبا و فوق العاده و صدای پرندگان

    بعد هم مرغ و جوجه هایش و قفس مجهز و فوق العاده و خداراشکر برای این همه فراوانی نعمت و ثروت و دارایی و آزادی زمانی و آزادی مکانی و آزادی پولی

    خدارا شکر برای ساحل زیبا و تلاقی دریای شور و شیرین و آزادی پوشش و در صلح بودن با خود و خداراشکر برای روابط زیبا و عاشقانه

    چقدر دوست دارم شن بازی در کنار ساحل را تجربه کنم و آزادی پوشش داشته باشم

    و اما ترشی تخم مرغ که تا بحال نشنیده بودم و در این فایل با نحوه درست کردن آن آشنا شدم

    تجربیات خودتون از مزه آن را هم بزارید ما ببینیم و درست کنیم

    خداراشکر بابت آرامش و پرادایس زیبا و بکر و دنج

    خداراشکر برای خانه زیبا و بزرگ و خوش نقشه و فول امکانات و مجهز

    خداراشکر برای پولساز و مولد ثروت بودن استاد

    خداراشکر برای هدایت به این فایل زیبا

    In God we trust

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  7. -
    سجاد کریمی گفته:
    مدت عضویت: 673 روز

    به نام رب العالمین تنها نیروی هدایتگر هستی

    پروردگارا هر آنچه دارم از آن توست

    سلام خدمت اساتید عزیزم و دوستان هم مسیرم

    دو روز پیش که در دل جنگل های نور بودم و خاطرات و تجربیات هر روزم رو شب ها توی گوشیم می‌نوشتم. امروز با دیدن این فایل زیبا یاد لحظات خوش و بینظیرم در ساحل زیبای دریای خزر افتادم و این همزمانی را به فال نیک گرفتم و تصمیم گرفتم تا متنی رو که پریشب برای خودم نوشته بودم به عنوان کامنت این قسمت بزارم:

    الان که دارم تایپ میکنم ساعت 21:53 دقیقه 23 خرداد 1403 هست

    من داخل چادرم در جنگل زیبای نور مازندران هستم.

    خدا رو شاکرم که توانسته ام ذهنم رو کنترل کنم و از اتفاقی که این روزا در کشورمان داره رخ میده اعراض کنم.

    خداوند رو شکر بابت زیبایی های بینظیر امروز، امروز کل حواس پنجگانه من زیبایی ها رو لمس کرد.

    با صدای زیبای پرندگان جنگل های نور در هوایی بسیار مطبوع و دلپذیر از خواب بیدار شدم و بعد از چند دقیقه پیاده روی در جنگل و خوردن صبحانه به سوی دریای زیبای خزر پیاده راه افتادم، خدای من چقدر همه چیز قشنگ بود مسیر جنگلتا دریا و خود دریا. خدایا بینهایت شکر که در مدار زیباییها هستم . بعد از مراقبه و پیاده روی طولانی در ساحل دریا و با پای لخت روی شن های نرم دریا مجدد با پیاده روی 30 دقیقه به سوی چادرم برگشتم و شروع به گوش دادن فایل ها کردم البته بین فایل ها هم چرت دلچسبی هم زدم.

    بعد از ظهر و دوباره زیبایی ها، مسیر زیبای جنگلی نور رو با ماشین رفتم و آهنگ گوش دادم(آهنگ زیبای دنیا به نام من از دم گذشتم … و آهنگ گوگوش با نام نیمه گمشده من) این مسیر جنگلی و خیلی دوست داشتم و انشالله با هدایت پروردگار با عزیز دلم و نیمه گمشده ام هم به این مسیر زیبا هدایت بشم.

    غروب رو دوباره پیاده به سمت دریا رفتم و الله اکبر از این زیبایی غروب و رنگ نارنجی و طلایی خورشید بر روی رنگ آبی دریا و همزمان هوایی بسیار بینظیر .

    خدایا با تک تک سلول های بدنم ازت سپاسگزارم، شکر بابت تمام نعمتهایت، شکر که در این مسیر توحیدی هدایت ام می‌کنی بیکران شکر.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 7 رای:
  8. -
    زری شیخی گفته:
    مدت عضویت: 636 روز

    بنام الله یکتا

    سلام به استاد عزیزم و مریم جان نازنین

    یعنی من عاشقتونم چقدر اطلاعات و آگاهی شما دو نفر هدیه ناب پروردگار به ماها میدین

    من واقعا عاشق قسمت‌های آشپزی مریم جان هستم چون خودم کلا هنر آشپزی رو خیلی دوست دارم کلا با عشق خاصی این قسمتهارو نگاه میکنم

    خدایا شکرت بابت این فایل و همه فایلهای بی‌نظیری که استاد در سایت قرار میدن که هر کدومشون هزاران درس برامون داره

    خدایا شکرت ازینکه منو در این مسیر قرار دادی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  9. -
    لیلا احمدی گفته:
    مدت عضویت: 896 روز

    سلام خدمت مریم جانم واستاد عزیزتر و اهالی سایت بهشتی خدارو شاکرم که منو هدایت کرد به دیدن این فایل زیبا و بابت این همزمانی و هماهنگی احساسات

    چندروزی بود دلم دریا میخاست و تجربه پیاده روی لب ساحل و شمال

    که این زیبایی هارو دیدم و تاحدی ارضا شد اون حس درونی

    منم عاشق پیاده روی گاهی شده ساعتها زدم به جاده و سر از کوه در آوردم در نهایت اکثرا هم تنها میرم چون کسی پابه تر ازخودم نیست خخخ و صرف اینکه تنهام لذت پیاده روی رو ازخودم دریغ نمیکنم هیچوقت و منتظر بمونم پایه پیدابشه .راه رفتن لب دریا هم ورزش .هم مدیتیشن.هم تراپی خالص غذای روح خوبان همه جمعن در یک قاب خخخخ

    عاشقتم دخترررر که به قول معروف از هر انگشت یه هنر تراوش میکنه دنبال تجربه های جدید و دنیای متنوع غذاها و خوراکی ها هستی همیشه بهترینهارو برامون به اشتراک میذاری خدای من منم عاشق غذاهای تند و آتشین هستم که یحتمل مضرات خودشو داره اما خوب دل کندن ازش سخته منم اولین بار ترشی سیر درست کردم خیلی خوشمزه شده بود و بعد گذشت چند سال هفت ساله شد و درنهایت تیره تر و شیرین تر شده بود و رخ زیبایی پیدا کرده بود. باشهرت هفت ساله شدنش بین دوست واشنا هم چندتا شیشه پخش کردم. ترشی تخم مرغ ظاهرا که خیلی جذابه درحین اماده سازی داشتم تصور می‌کردم کار نهایی رو که آماده سرور ه ترشی با یه عالمه چاشنی عشق معلومه عالی میشه به شخصه تجربه خودمه غذایی یا کیک یا ترشی هر خوراکی که وقت گذاشتم و با عشق درست کردم حال دلم عالی بوده خیلی خوشمزه شده همیشه و بالعکس ش .چ اختاپوس زیبایی ساخته دست انسان هنرمندی که خلق کرده این اثر هنری چشم نواز رو کنار ساحل که زیبایی ساحل رو دوچندان کرده .و مریم جان که از چشم زیبا بینش پنهان نمیمونه هیچوقت و مارو هم در دیدن این صحنه زیبا شریک کرد ممنونم ازت مریم جانم.چقدر برام جالب بود اون خانم که رفته بود برا شن تراپی ،ماسه درمانی یا صرفا تجربه خوشایندی که از شن وماسه و خاک اکثر آدما دارن با لمسش.که البته خیلی سفارش شده توسط ابن سینا که ماسه درمانی برا امراضی نظیر سیاتیک ،روماتیسم،کمردرد که قابل درمانه .به این صورت که جایی رو که میخان درمان کنن که

    با ماسه می‌پوشونن و کم کم گرمای خورشید از فیلتر ماسه رد میشه وارد بدن میشه به طور طبیعی و حس مطلوبی رو تجربه میکنن . که امروزه کلینیک های ماسه درمانی با روش های پیشرفته تری انجام میدن. مورد توجه خاصی قرار گرفته و علاقمندان زیادی هم داره . دم چینی ها گرم با ابداع این روش من خودم تجربه شو داشتم و حس فوق العاده ای داره واقعا .خدایا شکرت بابت دریافت سهم امروزم دیدن اینهمه زیبایی که روح آدمو طراوت میده .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  10. -
    مریم مهدوی فر گفته:
    مدت عضویت: 1259 روز

    ۞ وَهُوَ الَّذِی مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ هَٰذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ وَهَٰذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَجَعَلَ بَیْنَهُمَا بَرْزَخًا وَحِجْرًا مَحْجُورًا

    و اوست که دو دریا را به هم آمیخت، این خوش طعم و گوارا، و این شور و تلخ است، و میان آن دو مانع و حایل و سدّی نفوذناپذیر و استوار قرار داد [تا به هم مخلوط نشوند.]فرقان آیه 53

    سلامی با تمام عشقم نثار استادجان و مریم عزیزم

    و همه دوستانم در این محفل توحیدی

    ای جااانم خدایا جز نام‌ تو نیست برزبانم که هر چه می خواهم تو می دانی و نیاز به هیچ چیزی نیست و من فقط شکرگزارت هستم همین که حال دلم به لطفت عالیست و آرامش دارم و سعی می کنم آگاهانه در لحظه زندگی کنم و در رفتارو عملکردهایم دقت نظر داشته باشم تا یک زندگیه باکیفیت را تجربه کنم برایم بالاترین ثروت است ،

    خدایاشکرت.

    آغاز این فایل زیبا با شنیدن صدای انرژی بخش استاد جان که دوربین به دست ما را دعوت کردند به دیدن قسمتی از پرادایس دوست داشتنی و باشکوه ،احاطه شده با درختان سربه فلک کشیده همراه با شنیدن آواز پرندگان و آسمان آبی و ابرهای سفیدرنگ و حس ناب زندگی و این چمن های سرسبز و دریاچه زیبا که مرا غرق در شکرگزاری می کند .

    توضیحات استاد در مورد سولار که با نورخورشید پرخیروبرکت کار می کند هم جای شگفتی دارد که در پشت بام خیلی از مکان ها دیده می شود و خودش معجزه هست.

    ذوق و شوق استادجان در مورد خانه مرغ و جوجه ها و ایده های ایشان با مریم جان در مورد راحت رفت و آمد این حیوانات بی نظیر و بعد هم دیدن روی ماه مریم جان، بوس بهت عزیزم و محصول مرغ های عزیز همان تخم مرغ های پربرکت برای آماده کردن ترشی و برایم جالب بود این ترشی و اصطلاح های عالیه مریم جان سونای گرم که گذاشتن تخم مرغ ها در آب یخ بود و عجب ایده ای البته من خودم خیلی اهل تندی هستم اما با قانون سلامتی خیلی علاقه مندی هایم به برخی موادغذایی به حداقل رسیده و مدتی میشه حذف شده اند ازجمله خوردن ترشی ولی سس فلفل به مقدارکمی استفاده می کنم .

    ای جانم دیدن دریا ،گل از گلم می شکفت وقتی دریا رو می بینم ، من عاشق دریا هستم و صدای موج ها وتلاقی با این آهنگ زیبا و پرمعنی، واقعا من این روزها همش تو عشق و حال و سپاسگزاری هستم و فقط از زندگیم لذّت می برم در کنار عشقم مصطفی جان .

    به به پیاده روی بر روی ماسه ها اون هم در این ماسه های سفید رنگ چه حالی میده خدایی نوش جانتان عزیزانِ دلم

    خدایا همه چیز رو برای لذّت بردن مان آفریده ای و زندگی همین دادن آنتراکت هاست و لحظات و ساعت ها به تماشای زیبایی هایت نشستن و شکرت را به جا آوردن است .

    ای جان ساختن قلعه های بی نظیر با ماسه هایت و قلبی که در آن اسمی نوشته شده بود به نام ایمان که همین اسم چه معجزاتی را در زندگیم رقم زده است و همه نشانه است ،نشانه هایی که درونم را به آرامشی بی نظیر تبدیل کرده و همین فایل ها خود نشانه های توست که تمرکز کنیم بر نکات مثبت ،آفریده هایت ،کلام هایی که لبریز از انرزی هستند و ایده ها و بی نهایت نشانه در نشانه برای خلق یک روز بی نظیر و عادت به زیبا اندیشیدن و در لحظه ،

    زیبا زندگی کردن و تفکر کردن و با تمام وجود تو را شکرو سپاس گفتن و این طور هست که آرامش و احساس عالی در وجودمان نهادینه شده است،

    وقتی پیاده روی می روم آنقدر حسم عالیست که حد ندارد چون آموخته ام که در هر کاری که انجام می دهم تمام فکرو ذهنم در لحظه انجام همان کار باشد و فقط و فقط لذّت ببرم و خداوند رو شاکروسپاسگزارباشم و این شده عادتم.

    خب مریم جان دست مریزاد کل مواد ترشی هم که در شیشه ها قرار گرفته با دستان مهربان شما وبعد از دوهفته آماده می‌شوند و خداروشکر تندو تیز که استاد جان هم از این بابت رضایت خود را اعلام کردند.

    در پناه خداوندمهربانم هرنفس شاد، سلامت وعالی باشید و بدرخشید، دوستتون دارم.

    خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت

    متشکرم متشکرم متشکرم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 10 رای: