این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2021/09/abasmanesh-9.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2021-09-17 07:22:352021-10-22 07:48:12سریال زندگی در بهشت | قسمت 210
139نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
لباس مریم جان دیگه تو تن تون حسابی گل کاشته بود و چه راحت اومدین جلو دوربین ،چقدر با خودتون در صلح هستین،چقدر نظر بقیه براتون مهم نیست
چه قدر در عین بزرگی تون گاهی کودک درون تون به راحتی شیطنت خودشو نشون میده
چیزی که ما بزرگتر ها خیلی وقت فراموشش می کنیم و فقط می چسبیم به سن و سال مون که نه دیگه این رفتارها برای بچه هاست ما بزرگ شدیم
منم گاهی میرم پارک راه برم کودک درونم میگه بریم تاب بازی همونجا می برمش البته مقاومت هم دارم برای انجام این کار اما لازم می بینم نیاز درونی کودک درونمو تامین کنم
و چه حس خوبی میده!
استاد چه زیبا کنار هم هستین با مریم جان
مرغ و خروس و حیوانات و اون طبیعت زیبا که که جای خود داره
و من هر بار شما رو می بینم به خودم و ذهن به شدت منطقیم یاد اوری می کنم که استاد از کجا به کجا رسید ببین توهم می تونی!
اما هر بار می بینم تون تو ذهنم اینه که شما از همون اول اینجا بودی و اصلا جاتون همین جاست و ذهنم میگم اوووو کووووو تا من به اینجا برسم
اصلا عمرم کفاف میده عایا؟!
و این بزرگترین ترمز منه فکر کنم البته ترمز بزرگ هم زیاد دارم
که خودمو چسبوندم به آموزه های شما انشالله به لطف الله بتونم درک درستی داشته باشم و در این مسیر پایدار و ثابت قدم نتایج فوق العاده ای رو رقم بزنم
چه قدر واقعا اون سالاد الویه رنگ و لاعاب زیبایی داره، کاملا خوردنیییی و خوشمزههه واقعا دلم خواست خدایا سپاسس
واقعا سپاس بابت اون تزئینِ با جزئیاتی که روی سالاد الویه مریمدجونم با دقت و سلیقه و ذوق و اشتیاق انجام داده بود و حسش کاملا مشهود بود
وااااااییی که چه قدر بامزه و زیبا شدین استاد توی لباس مریم جون
مریم جونم چه ذوقی داره که بوغلمونمون استادمونو بگیره بچولونه و امان نده بهش :))
و استادم با لحن خیلی بامزه میگن دیدی گفتم من در مدار درستی هستم… :)
ای خدای منننن به این دویدن و بوغلمون و و مرغ و خروس ها بعد از باز شدن در..
چقدر حس خوبی دادن خدایا شکرت
چقدر استاد خووووشگللل عشق میورزید به بوغلمومونننن ای خداااا چه حس خوبی داشت وقتی استاد یهو دلش غنج میرفت و نمیتونست خودشو نگه داره و دوباره بغلش میکرد و تند تند ازش تعریف میکرد :))
خدایا شکرت بابت این حس و صفای مریم جون که باعث شد بلند شه و این شام خوشمزه رو با هدایت الله مهربان درست کنه
لفط و برکت و زیبایی خداوند هررررررر لحظه جاریه
چه ظروف زیبایی بشقاب های سفید و قاشق چنگال های طلایی و یک کف گیر برنج استیل که مثل ایینه از تمیزی و کیفیت برق میزنه و میتونی تصویر خودتو توش ببینی .
ای جانم این برنج ته چین دار و خوش پخت ای جانم به این لعاب و روغن و رنگ و گوشت بی نظیر فسنجون
نوش جونتووون باشه عشقای من
درس های مهمی که از این قسمت پر برکت به لطف الله مهربان یاد گرفتم
1) اصلاااا اهمیتی نداره دیگران تورو چطوری ببین
فقط جوری باش که خودت و عزیز دلت عشق میکنید ، همه جهان با عشق شما ارتعاش عشقشون تشدید میشه و با شما به رقصِ عشق درمیان
خدایا شکرت
2 ) به حرف عزیز دلت احترام بزار ، وقتی اون هم همراه توعه و به حرف های تو احترام میزاره
به نظرش گوش بده و گاهی اگه ازت درخواستی داره که با نظر خودت متفاوته اشکال نداره ، برای محبت و ارزشی که به رابطه میزاری باید به حرف عشقت گوش بدی
مثل همین کار که استاد به حرف عشقش گوش کرد و لباسای عشقش رو پوشید و رفت سراغ بوغلمون
3 ) به عشقت توجه کن ، بزار بدونه و متوجه بشه که رابطتتون رو میخوای و برات مهم و ارزشمنده که اون هم بیاد جلو و قدم برداره
سلام ب استاد بزرگ و همسر و عزیز دل شوم و تمام عباسمنشی های عزیز
و چه زیباست نشانه های که مرا هر روز بزرگ و بزرگتر میکند
نشانه های که ذهن افسار گریخته مرا کنترل میکند و آرامش زندگی وحس زیبای تمام مخلوقات را میبینم عزیز دلم اونقدر شما سرشار از آرامش شادی پیشرفت ثروت و سلامتی هستید که تمام وجود مرا پر از انرژی میکنید بی نهایت دوستتون دارم شما بهترین ناجی هستید
و شما حالمون رو ب اذن خدا عالیتر میکنید براتون زیباترین لحظات ارزومیکنم
امروز از اون روزایی هست که من دلم میخواد سلام کنم، به خودم، به خدا، به همه کس و همه چیز…
به رسم دیدن نشانه ی من، به رسم هم جهت شدن با جریان خداوند سپاسگزارم برای این سایت ، این سریال، این آگاهی، این ورودی های زیبا و مثبت…نمیدونم دقیقا برای چی دلم خواست بزنم روی نشانه ی من و نمیدونم چه درسی این نشانه ی من برام داره. اما من قدم خودمو برداشتم و گفتم دست به قلم میشم بی وقفه و دقایقی رو صرف نوشتن میکنم.مثل قدیما….یادته فهیمه چقدر ردپا میذاشتی در روز شاید چندین کامنت و ردپا ثبت میکردی و اصلا الان که هر فایلی رو میبینم و اگر کامنتی روش نوشته باشم اولا که خیلی خوشحال میشم دوما یادم میاد از کجا به اینجا رسیدم و چه تجربه ها و چه کنترل ذهن هایی کردم. چقدر چشمم اینجا بود چقدر قلبم رو صیقل می دادم آگاهانه و ناآگاهانه با توجه های خوب و ناب. چقدر این خونه رو دوست دارم. چقدر منو بزرگ کرده و چه پایه ایی در ذهن من ایجاد کرد که میشود میشود میشود…اصلا قشنگ وقتی نمیشود توی ذهنم میاد حجمی از میشود میاد توی ذهنم…امروز صبح یکهو حرف بچه دار شدن بین منو همسرم شد. من برای دقایقی به فکر رو رفتم. واقعا کی میخوایم بچه دار بشیم و انگار طبق سیستم بدن و توانایی هایی که خداوند مقدر کرده و اندازه ایی تعیین کرده یک حدی داره این کش دادن. چقدر میخوام بزرگ بشم مگه…یادمه اون اوایل ازدواج مون اگر میگفتن یا حرف بچه دار شدن میشد میگفتم هنوز زوده اول خودم بزرگ بشم بعد یک بچه رو بزرگ کنم. اما امروز احساس میکنم دیگه کافیه…دیگه باید خیلی خیلی آماده بشم اگر واقعا دوست دارم تجربه بچه دار شدن و مادرشدن داشته باشم. و این به ذهنم زد به اندازه کافی تجربه دارم و بزرگ شدم و بقیه بزرگ شدن و رشد من همزمان با بزرگ شدن بچه است و احتمالا من باید از او یادبگیرم و بزرگ بشم. در کنار رشد کردن اون منم رشد کنم. اما یک چیزی به ذهنم زد خب الان که امتحانات ترم دوم رو هنوز ندادم و بعدش کار روی پایان نامه رو میخوام شروع کنم. به خودم یکسال زمان میدم سال دیگه این موقع ها شرایط رو به اذن و اراده خدا و درخواست خودم شروع میکنم و از خدا میخوام تا سال دیگه شرایط رو به طرز شگفت انگیزی آماده کنه. تغییراتی که لازمه، پول ها و پس اندازها و رشد مالی که لازم داریم تا به آسانی شرایط فراهم بشه، حتی از نظر جسمی و جنسی و سلامتی و انرژی بدنی و ذهنی منو همسرم رو آماده کنه و خودش با نشانه ها به سمت این خواسته ام هدایت کنه و با نشانه های واضح و شفاف زمان و مکانش رو بهمون بگه.
رابطه
ارتباطات
تعامل
واقعا حتی ارتباط ما با حیوانات هم بخاطر فرکانس و باورهای خودمون شکل میگیره و اگر باور کنیم که همه چیز بلااستثنا بخاطر باورهای خودمون هست عوامل بیرونی مثل جذابیت، مثل لباس خاص پوشیدن و رفتار خاص داشتن همه چیز رنگ میبازن و حتی حیوون زبان بسته هم رفتارش متاثر باور تو میشه.
استاد جان واقعا تحسین تون میکنم این حد خودباوری تون رو، این حد طبق قانون رفتار کردن تون رو، این حد از عشق بدون قید وشرط تون رو، استاد جان عاشقانه شاگردی شما رو میخوام ادامه بدم و با عشق هر روز یک قدم برای رشد خودم و پیشرفت خودم بردارم. استاد چند روزه در پس زمینه ذهنم در کنترل ذهن به سر میبرم. الان چیزی نمیگم و نمیخوام به این موضوع توجه کنم و فعلا هنوز وقتش نرسیده یا هنوز در زمینه باورهای مالی خیلی کار دارم خیلی پام روی ترمزه،یکی از ترمزهام میدونم و کاملا کاملا حس میکنم باور معنویت و ثروت هست. میگم ثروتمندشدن معنوی ترین کار دنیاست اما ثروت توی ذهن من احساس غنی بودن منهای پول و ثروت مالی میشه.(این اشکال منه) من رزق بی حساب از خدا خواستم و خدا بهم هروقت باایمان ازش خواستم بهم داده….خدایا خودت بیشتر از من آگاهی به نیازهای من، کمکم کن راهنمای من در هرلحظه باش. خدای خوبم من تسلیم تو میشوم و از هر خیری که از طرف تو به من برسه سخت محتاجم…
به به چه غذاهای خوشمزه ای غذاهایی که من دوست دارم خصوصا فسنجون
چقدر پارادایس سر سبز و زیبا شده
نگاه کردن به حمام جوجه ها یعنی زندگی کردن در لحظه اکنون
اینقدر استاد با عشق از ابزار آلات صحبت میکنند این اواخر منم مشتاق کار کردن از این مدل ابزار آلات شدم و هر جا شبیه آنها را میبینم کنجکاوانه نگاه میکنم .
خانم شایسته نازنین همیشه لحظات شروع ویا پایانی فایل احساس ما را با باران زیبا و پر برکت خوب خوب میکنند.ممنونم از این همه عشق
استاد عجب قسمتی بود چقدر خندیدم ،چقدر لذت بردم ،قشنگ مثل یک فیلم کمدی بود
تحسین میکنم شما رو که انقدر خودتون هستین
استاد جان شما روزایی که روی خودتون کار میکردین و تغییر شخصیت میدادین رو کسی ندیده ولی الان نتایج رو داریم میبینیم.
الان که آگاهی های دوره ها رو دریافت میکنیم و این زندگی در بهشت و سفر دور آمریکا رو میبینیم. واقعا میبینم که شما الگوی عمل ب این آموزه ها هستین
استاد این حد از اعتمادبنفس ،احساس لیاقت درونی،خودتون بودن و نگران حرف مردم نبودن رو واقعا در آدمی با جایگاه شما نمیشه جای دیگه دید
واقعا اولین کسی هستین ک ب آموزه هاتون عمل کردین و برای همین هم هست که در این جایگاه هستین و این زندگی بهشتی رو تجربه میکنید.
تسحین میکنم میکنم این رابطه ی زیبا و صمیمانه و پر از عشق رو
تحسین میکنم مریم جان رو که انقدر باسلیقه هستن و بارها شما گفتین که دستپختشون هم عالی هست.
چه سالاد الویه ی خوشگل و خوشمزه ای بود به به، چه دیزاین قشنگی
و آخر داستان هم چه فسنجون و چه برنجی اصن دلم رفتتتت
چه قشنگ اول و آخر داستان با غذا شروع شد.
جویی چقد بامزه بود، پ چه چشمای خفنی داشت
اصن ترکیب رنگ سرشو میدیدم، هارمونیه رنگ ها، تحسین کردم چینین خالق قدرتمند و زیبایی رو که انقدر متنوع و زیبا می آفرینه.
استاد چه عشقی میکردین با جویی، چجور بانمک نازش میدادین، من که کلی خندیدم
و مریم جون در امید اینکه جویی نوک بزنه ب استاد اما بقول خود استاد، استاد در مدار درستی بودن
استاد انقدر عشق ورزید و داستان رو گرفت تو دستش که جویی کلا خجالت کشیده بود،فقط میگفت تو رو خدا ولم کن برم، آخرشم غر غر کرد نمیدونم چی به استاد گفت،ولی هر چی گفت حسابی شاکی بود، بنظرم که گفت ولم کن اه.
به به خانواده ی مامان طلام ک چه حمومی راه انداخته بودن.
عاشق قل خوردن اون کوچلوهه شدم، که چطور قل خورد رفت تا ته
و آنباکسینگ امروز، یک پیچ باز کن حرفه ای ، چقدر باکسش زیبا و شیک بود
تحسین میکنم استاد جان و مریم جان رو که با اینهمه ثروت و نعمت بازم از کوچکترین نعمت و زیبایی نمیگذرن و ذوق میکنن برای همه چی
استاد تحسین میکنم این آزادی مالی تون، این رفاه و آسایش رو که هر چی دوست دارین به راحتی برا خودتون تهیه میکنید ، نوش جونتون این فراوانی نعمت که برا خودتون ساختین
سپاسگزارم برای این قسمت بینظیر و زیبا و لذت بردم از زیبایی عشق فراونی و سادگی و صمیمیتی که در این فایل بود
استاد اول از همه این حد از عزت نفسی که داری رو تحسین میکنم. برای خودت عیب ندونستی که جلوی دوربین لباس و دامن مریم جون رو بپوشی. من که الان توی خونه خودم هستم و تنهام دیروز که داشتم خونم رو تمیز میکردم یه روسری خیلی خوش رنگ که بنفش براقی داشت، پیدا کردم و سرم کردم و کلی مسخره بازی جلوی آینه در آوردم. با این حال توی ذهنم این اومد که این مسخره بازی ها چیه و درش آوردم و ادامه ندادم. منی که تنها هم هستم.
خدامون خیلی سریع الجوابه
من یک عادت جدید در خودم ایجاد کردم که در حین تک وعده غذام در روز یکی از فایل های زندگی در بهشت یا سفر به دور آمریکا رو تماشا میکنم. بهش توجه میکنم و لذت می برم.
الان که مهاجرت کردم و وقتم آزاده آزاده و تنها هم هستم صبح تا شب دارم کار میکنم، زندگی میکنم، لذت می یرم، تجسم می کنم، ورزش می کنم، خونم رو اون طور که می خوام دیزاین می کنم و شوق و ذوق در من موج می زنه. به لطف دو دوره فوق العاده قانون سلامتی و هم جهت با جریان خداوند همه چی نرم و روان پیش می ره. خدارو صد هزاران مرتبه شکر
استاد جون بایدم جیل دورت بگرده. این لذت ناب نوش جونت باشه. چقدر با جیل بازی کردی و شوق داشتی. خدایا این حد از شوق و ذوق هر خواسته ای رو می تونه رقم بزنه. الهی شکرت بابت این فایل زیبا از زندگی پند آموز استاد عزیزم. چقدر جیل رو بغل می کردی باحال خودش رو باد می کرد. چقدر آبی صورتش جادویی بود. خدایا شکرت.
اما مامان طلا و جوجه هاش برای من شگفت انگیزاند. من دوست دارم مرغ و جوجه توی حیاط خونم داشته باشم. این فایل ها نشانه است برای من که به زودی زود خواسته ام با هدایت الله برآورده می شه. آزاد و رها هستم. سپردم به خدا تا خودش هدایتم کنه. الهی شکرت.
مریم جونم هم که همواره غذاهای خوشمزه درست می کنه. الهی شکرت. چقدر غذاهاش رنگی رنگی و زیباست. خدارو شکر.
آزادی شما زوج دوست داشتنی در تمام ابعاد رو تحسین می کنم. چقدر شما عزیزان به این منبع خیر و خوبی نزدیک شدید که باران رحمت مثل سیل توی زندگیتون همواره جاری است. پاداش تقواپیشگان به من نشان داده شد. پاداش ایمان به من نشان داده شد. شماها الگوهای بسیار مناسبی هستید. همواره شما رو دنبال می کنم. هرگز راه دیگه ای رو نمی رم. این مسیر توحید، توکل، ایمان، صبر، شکرگزاری رو همواره ادامه می دم و انقدر می ذارم که مومنتوم بگیره تا در تمام ابعاد زندگیم بهشت باشه. من ادامه می دم. من کم نمی ذارم. من بزرگ می خوام.
استاد جون میام پردایس و مامان طلا، مرمری و براوونی رو ملاقات میکنم. شما رو در آغوش می کشم. با شما رو در رو صحبت می کنم. مریم عزیز رو می بینم. کلی توی پردایس خوش می گذرونم. همون طوری که الان به شمال مهاجرت کردم و دارم خوش می گذرونم. همون خدا، همون خدا، همون خدا مسیر مهاجرت من از ایران به آمریکا رو باز خواهد کرد. می تونه به همین راحتی، سادگی و لذت بخشی که الان اومدم شمال و زندگی می کنم باشه. من ایمان دارم. دوست دار شما مصطفی
به نام الله
استاد چقدر لذت بردم از این همه شعف درونی تون
لباس مریم جان دیگه تو تن تون حسابی گل کاشته بود و چه راحت اومدین جلو دوربین ،چقدر با خودتون در صلح هستین،چقدر نظر بقیه براتون مهم نیست
چه قدر در عین بزرگی تون گاهی کودک درون تون به راحتی شیطنت خودشو نشون میده
چیزی که ما بزرگتر ها خیلی وقت فراموشش می کنیم و فقط می چسبیم به سن و سال مون که نه دیگه این رفتارها برای بچه هاست ما بزرگ شدیم
منم گاهی میرم پارک راه برم کودک درونم میگه بریم تاب بازی همونجا می برمش البته مقاومت هم دارم برای انجام این کار اما لازم می بینم نیاز درونی کودک درونمو تامین کنم
و چه حس خوبی میده!
استاد چه زیبا کنار هم هستین با مریم جان
مرغ و خروس و حیوانات و اون طبیعت زیبا که که جای خود داره
و من هر بار شما رو می بینم به خودم و ذهن به شدت منطقیم یاد اوری می کنم که استاد از کجا به کجا رسید ببین توهم می تونی!
اما هر بار می بینم تون تو ذهنم اینه که شما از همون اول اینجا بودی و اصلا جاتون همین جاست و ذهنم میگم اوووو کووووو تا من به اینجا برسم
اصلا عمرم کفاف میده عایا؟!
و این بزرگترین ترمز منه فکر کنم البته ترمز بزرگ هم زیاد دارم
که خودمو چسبوندم به آموزه های شما انشالله به لطف الله بتونم درک درستی داشته باشم و در این مسیر پایدار و ثابت قدم نتایج فوق العاده ای رو رقم بزنم
سپاسگزارم ازتون استاد
عاشقتونم
در پناه الله باشید
خدایا هزار مرتبه شکرت چه قدر زیبایی خدایا شکرت
چه قدر واقعا اون سالاد الویه رنگ و لاعاب زیبایی داره، کاملا خوردنیییی و خوشمزههه واقعا دلم خواست خدایا سپاسس
واقعا سپاس بابت اون تزئینِ با جزئیاتی که روی سالاد الویه مریمدجونم با دقت و سلیقه و ذوق و اشتیاق انجام داده بود و حسش کاملا مشهود بود
وااااااییی که چه قدر بامزه و زیبا شدین استاد توی لباس مریم جون
مریم جونم چه ذوقی داره که بوغلمونمون استادمونو بگیره بچولونه و امان نده بهش :))
و استادم با لحن خیلی بامزه میگن دیدی گفتم من در مدار درستی هستم… :)
ای خدای منننن به این دویدن و بوغلمون و و مرغ و خروس ها بعد از باز شدن در..
چقدر حس خوبی دادن خدایا شکرت
چقدر استاد خووووشگللل عشق میورزید به بوغلمومونننن ای خداااا چه حس خوبی داشت وقتی استاد یهو دلش غنج میرفت و نمیتونست خودشو نگه داره و دوباره بغلش میکرد و تند تند ازش تعریف میکرد :))
خدایا شکرت بابت این حس و صفای مریم جون که باعث شد بلند شه و این شام خوشمزه رو با هدایت الله مهربان درست کنه
لفط و برکت و زیبایی خداوند هررررررر لحظه جاریه
چه ظروف زیبایی بشقاب های سفید و قاشق چنگال های طلایی و یک کف گیر برنج استیل که مثل ایینه از تمیزی و کیفیت برق میزنه و میتونی تصویر خودتو توش ببینی .
ای جانم این برنج ته چین دار و خوش پخت ای جانم به این لعاب و روغن و رنگ و گوشت بی نظیر فسنجون
نوش جونتووون باشه عشقای من
درس های مهمی که از این قسمت پر برکت به لطف الله مهربان یاد گرفتم
1) اصلاااا اهمیتی نداره دیگران تورو چطوری ببین
فقط جوری باش که خودت و عزیز دلت عشق میکنید ، همه جهان با عشق شما ارتعاش عشقشون تشدید میشه و با شما به رقصِ عشق درمیان
خدایا شکرت
2 ) به حرف عزیز دلت احترام بزار ، وقتی اون هم همراه توعه و به حرف های تو احترام میزاره
به نظرش گوش بده و گاهی اگه ازت درخواستی داره که با نظر خودت متفاوته اشکال نداره ، برای محبت و ارزشی که به رابطه میزاری باید به حرف عشقت گوش بدی
مثل همین کار که استاد به حرف عشقش گوش کرد و لباسای عشقش رو پوشید و رفت سراغ بوغلمون
3 ) به عشقت توجه کن ، بزار بدونه و متوجه بشه که رابطتتون رو میخوای و برات مهم و ارزشمنده که اون هم بیاد جلو و قدم برداره
سلام به پروردگار جهانیان
سلام به استادان عزیزم و هم فرکانسی های عزیزم
مریم عزیزم تحسین میکنم بابت دستپخت خوشمزه ای که دارید و استاد بسیار با عشق تعریف میکنه از شما
خدایا شکرت بابت این همه زیبایی دریاچه و درختان زیبای پرادایس و سر سلزی
خدایا شکرت بابت صدای جیک جیک جوجه ها وای از اون دوش گرفتن و حمام کردن جوجه ها
خدای من چقدر آفریده خدا زیبا بود اون جوجه که چشم هاش انگار سرمه کشیده بودند
خدایا چقدر این بوقلمون جو دلبری میکنه و چقدر استاد عزیزم رابطه اش و م یم عزیزم رابطشون با حیوانات خوبه
خدایا اینجا حتی سبزه های روی زمین هم با خودشان در صلح هستند
استادان عزیزم تحسین و میکنم بابت این همه آرامش و در صلح بودن با خودتان
خدایا شکرت بابت اختراع جدید و آسان و سبک پیچ گوشتی
خدایا شکرت بابت این فسنجون خوشمزه
خدایا شکرت
210
خدایا شکرت پرادایس زیبا
واقعا قشنگی اینجا هیچ جا نداره سرسبز و بی نظیر ادم لذت میبره چقدر عالیه خدایا شکرت
بوقلمون بی نظیر که واقعا دوست داشتنیه استاد اصلا فرصت نمیده عشقشو نشون بده سریع بغلش میکنه و برعکس شده
قرار بود اون دور شما بگرده شما انقدر دورش گشتین گیج شده
واقعا زیبا افریده شده و خیلی دوست داشتنی هستن
و مامان مرغی و بچه ها چه لذتی بردن از این خاک بازی و چقدر منتظر این لحظه بودن
چقدر عالی میل واکی ابزار جدید و انقدر جعبه عالی
خدایا شکرت
سلام ب استاد بزرگ و همسر و عزیز دل شوم و تمام عباسمنشی های عزیز
و چه زیباست نشانه های که مرا هر روز بزرگ و بزرگتر میکند
نشانه های که ذهن افسار گریخته مرا کنترل میکند و آرامش زندگی وحس زیبای تمام مخلوقات را میبینم عزیز دلم اونقدر شما سرشار از آرامش شادی پیشرفت ثروت و سلامتی هستید که تمام وجود مرا پر از انرژی میکنید بی نهایت دوستتون دارم شما بهترین ناجی هستید
و شما حالمون رو ب اذن خدا عالیتر میکنید براتون زیباترین لحظات ارزومیکنم
بنام تنها فرمانروای آسمان ها و زمین
بـــنـام الله یکتا
سلام به خودم
سلام به اینجا
سلام به لحظه اکنون
سلام به نوشتن
سلام به زندگی
سلام به بهشت
سلام به زیبایی
سلام به احساس
سلام به انرژی
سلام به خدا
امروز از اون روزایی هست که من دلم میخواد سلام کنم، به خودم، به خدا، به همه کس و همه چیز…
به رسم دیدن نشانه ی من، به رسم هم جهت شدن با جریان خداوند سپاسگزارم برای این سایت ، این سریال، این آگاهی، این ورودی های زیبا و مثبت…نمیدونم دقیقا برای چی دلم خواست بزنم روی نشانه ی من و نمیدونم چه درسی این نشانه ی من برام داره. اما من قدم خودمو برداشتم و گفتم دست به قلم میشم بی وقفه و دقایقی رو صرف نوشتن میکنم.مثل قدیما….یادته فهیمه چقدر ردپا میذاشتی در روز شاید چندین کامنت و ردپا ثبت میکردی و اصلا الان که هر فایلی رو میبینم و اگر کامنتی روش نوشته باشم اولا که خیلی خوشحال میشم دوما یادم میاد از کجا به اینجا رسیدم و چه تجربه ها و چه کنترل ذهن هایی کردم. چقدر چشمم اینجا بود چقدر قلبم رو صیقل می دادم آگاهانه و ناآگاهانه با توجه های خوب و ناب. چقدر این خونه رو دوست دارم. چقدر منو بزرگ کرده و چه پایه ایی در ذهن من ایجاد کرد که میشود میشود میشود…اصلا قشنگ وقتی نمیشود توی ذهنم میاد حجمی از میشود میاد توی ذهنم…امروز صبح یکهو حرف بچه دار شدن بین منو همسرم شد. من برای دقایقی به فکر رو رفتم. واقعا کی میخوایم بچه دار بشیم و انگار طبق سیستم بدن و توانایی هایی که خداوند مقدر کرده و اندازه ایی تعیین کرده یک حدی داره این کش دادن. چقدر میخوام بزرگ بشم مگه…یادمه اون اوایل ازدواج مون اگر میگفتن یا حرف بچه دار شدن میشد میگفتم هنوز زوده اول خودم بزرگ بشم بعد یک بچه رو بزرگ کنم. اما امروز احساس میکنم دیگه کافیه…دیگه باید خیلی خیلی آماده بشم اگر واقعا دوست دارم تجربه بچه دار شدن و مادرشدن داشته باشم. و این به ذهنم زد به اندازه کافی تجربه دارم و بزرگ شدم و بقیه بزرگ شدن و رشد من همزمان با بزرگ شدن بچه است و احتمالا من باید از او یادبگیرم و بزرگ بشم. در کنار رشد کردن اون منم رشد کنم. اما یک چیزی به ذهنم زد خب الان که امتحانات ترم دوم رو هنوز ندادم و بعدش کار روی پایان نامه رو میخوام شروع کنم. به خودم یکسال زمان میدم سال دیگه این موقع ها شرایط رو به اذن و اراده خدا و درخواست خودم شروع میکنم و از خدا میخوام تا سال دیگه شرایط رو به طرز شگفت انگیزی آماده کنه. تغییراتی که لازمه، پول ها و پس اندازها و رشد مالی که لازم داریم تا به آسانی شرایط فراهم بشه، حتی از نظر جسمی و جنسی و سلامتی و انرژی بدنی و ذهنی منو همسرم رو آماده کنه و خودش با نشانه ها به سمت این خواسته ام هدایت کنه و با نشانه های واضح و شفاف زمان و مکانش رو بهمون بگه.
رابطه
ارتباطات
تعامل
واقعا حتی ارتباط ما با حیوانات هم بخاطر فرکانس و باورهای خودمون شکل میگیره و اگر باور کنیم که همه چیز بلااستثنا بخاطر باورهای خودمون هست عوامل بیرونی مثل جذابیت، مثل لباس خاص پوشیدن و رفتار خاص داشتن همه چیز رنگ میبازن و حتی حیوون زبان بسته هم رفتارش متاثر باور تو میشه.
استاد جان واقعا تحسین تون میکنم این حد خودباوری تون رو، این حد طبق قانون رفتار کردن تون رو، این حد از عشق بدون قید وشرط تون رو، استاد جان عاشقانه شاگردی شما رو میخوام ادامه بدم و با عشق هر روز یک قدم برای رشد خودم و پیشرفت خودم بردارم. استاد چند روزه در پس زمینه ذهنم در کنترل ذهن به سر میبرم. الان چیزی نمیگم و نمیخوام به این موضوع توجه کنم و فعلا هنوز وقتش نرسیده یا هنوز در زمینه باورهای مالی خیلی کار دارم خیلی پام روی ترمزه،یکی از ترمزهام میدونم و کاملا کاملا حس میکنم باور معنویت و ثروت هست. میگم ثروتمندشدن معنوی ترین کار دنیاست اما ثروت توی ذهن من احساس غنی بودن منهای پول و ثروت مالی میشه.(این اشکال منه) من رزق بی حساب از خدا خواستم و خدا بهم هروقت باایمان ازش خواستم بهم داده….خدایا خودت بیشتر از من آگاهی به نیازهای من، کمکم کن راهنمای من در هرلحظه باش. خدای خوبم من تسلیم تو میشوم و از هر خیری که از طرف تو به من برسه سخت محتاجم…
شاد باش
لذت ببــر
Be Happy
به نام خدای زیبایی ها
درود
استاد عزیز وقتی فایل های قبل از دوره سلامتی را میبینم و ظاهر شما را با اکنون مقایسه میکنم بسیار شگفت زده میشوم
شما 10 الی 20 سال جوانتر شده اید واقعا اندام اکنون شما تحسین برانگیز است
من قبلا تنها ایرادی که در ذهنم به شما میگرفتم اضافه وزن و اندام شما بود
واقعا دیگه چیزی کم ندارید
این همه یشتکار شما بابت خلق یک زندگی عالی از همه جهت (آزادی،سلامتی،اندام زیبا،ثروت،و …)تحسین برانگیز است
خیلی خیلی همیشه از دیدن خانه شما که روی آب است و دریاچه و درختان زیبای آن لذت میبرم
امیدوارم در آینده بتوانم مهمان خانه شما باشم و همه ی این زیبایی ها را از نزدیک ببینم
سلام استاد عزیزم
سلام خانم شایسته نازنین
به به چه غذاهای خوشمزه ای غذاهایی که من دوست دارم خصوصا فسنجون
چقدر پارادایس سر سبز و زیبا شده
نگاه کردن به حمام جوجه ها یعنی زندگی کردن در لحظه اکنون
اینقدر استاد با عشق از ابزار آلات صحبت میکنند این اواخر منم مشتاق کار کردن از این مدل ابزار آلات شدم و هر جا شبیه آنها را میبینم کنجکاوانه نگاه میکنم .
خانم شایسته نازنین همیشه لحظات شروع ویا پایانی فایل احساس ما را با باران زیبا و پر برکت خوب خوب میکنند.ممنونم از این همه عشق
خدایا شکرت
بنام رب
سلام به استاد عزیزم، مریم عزیزم و دوستان نازنینم
استاد عجب قسمتی بود چقدر خندیدم ،چقدر لذت بردم ،قشنگ مثل یک فیلم کمدی بود
تحسین میکنم شما رو که انقدر خودتون هستین
استاد جان شما روزایی که روی خودتون کار میکردین و تغییر شخصیت میدادین رو کسی ندیده ولی الان نتایج رو داریم میبینیم.
الان که آگاهی های دوره ها رو دریافت میکنیم و این زندگی در بهشت و سفر دور آمریکا رو میبینیم. واقعا میبینم که شما الگوی عمل ب این آموزه ها هستین
استاد این حد از اعتمادبنفس ،احساس لیاقت درونی،خودتون بودن و نگران حرف مردم نبودن رو واقعا در آدمی با جایگاه شما نمیشه جای دیگه دید
واقعا اولین کسی هستین ک ب آموزه هاتون عمل کردین و برای همین هم هست که در این جایگاه هستین و این زندگی بهشتی رو تجربه میکنید.
تسحین میکنم میکنم این رابطه ی زیبا و صمیمانه و پر از عشق رو
تحسین میکنم مریم جان رو که انقدر باسلیقه هستن و بارها شما گفتین که دستپختشون هم عالی هست.
چه سالاد الویه ی خوشگل و خوشمزه ای بود به به، چه دیزاین قشنگی
و آخر داستان هم چه فسنجون و چه برنجی اصن دلم رفتتتت
چه قشنگ اول و آخر داستان با غذا شروع شد.
جویی چقد بامزه بود، پ چه چشمای خفنی داشت
اصن ترکیب رنگ سرشو میدیدم، هارمونیه رنگ ها، تحسین کردم چینین خالق قدرتمند و زیبایی رو که انقدر متنوع و زیبا می آفرینه.
استاد چه عشقی میکردین با جویی، چجور بانمک نازش میدادین، من که کلی خندیدم
و مریم جون در امید اینکه جویی نوک بزنه ب استاد اما بقول خود استاد، استاد در مدار درستی بودن
استاد انقدر عشق ورزید و داستان رو گرفت تو دستش که جویی کلا خجالت کشیده بود،فقط میگفت تو رو خدا ولم کن برم، آخرشم غر غر کرد نمیدونم چی به استاد گفت،ولی هر چی گفت حسابی شاکی بود، بنظرم که گفت ولم کن اه.
به به خانواده ی مامان طلام ک چه حمومی راه انداخته بودن.
عاشق قل خوردن اون کوچلوهه شدم، که چطور قل خورد رفت تا ته
و آنباکسینگ امروز، یک پیچ باز کن حرفه ای ، چقدر باکسش زیبا و شیک بود
تحسین میکنم استاد جان و مریم جان رو که با اینهمه ثروت و نعمت بازم از کوچکترین نعمت و زیبایی نمیگذرن و ذوق میکنن برای همه چی
استاد تحسین میکنم این آزادی مالی تون، این رفاه و آسایش رو که هر چی دوست دارین به راحتی برا خودتون تهیه میکنید ، نوش جونتون این فراوانی نعمت که برا خودتون ساختین
سپاسگزارم برای این قسمت بینظیر و زیبا و لذت بردم از زیبایی عشق فراونی و سادگی و صمیمیتی که در این فایل بود
عاشقتونم
به نام خدای وهابی که رب من است
سلام استاد جووووووون و مریم عزیز
سلام به همه بچه های سایت الهی عباسمنش
استاد اول از همه این حد از عزت نفسی که داری رو تحسین میکنم. برای خودت عیب ندونستی که جلوی دوربین لباس و دامن مریم جون رو بپوشی. من که الان توی خونه خودم هستم و تنهام دیروز که داشتم خونم رو تمیز میکردم یه روسری خیلی خوش رنگ که بنفش براقی داشت، پیدا کردم و سرم کردم و کلی مسخره بازی جلوی آینه در آوردم. با این حال توی ذهنم این اومد که این مسخره بازی ها چیه و درش آوردم و ادامه ندادم. منی که تنها هم هستم.
خدامون خیلی سریع الجوابه
من یک عادت جدید در خودم ایجاد کردم که در حین تک وعده غذام در روز یکی از فایل های زندگی در بهشت یا سفر به دور آمریکا رو تماشا میکنم. بهش توجه میکنم و لذت می برم.
الان که مهاجرت کردم و وقتم آزاده آزاده و تنها هم هستم صبح تا شب دارم کار میکنم، زندگی میکنم، لذت می یرم، تجسم می کنم، ورزش می کنم، خونم رو اون طور که می خوام دیزاین می کنم و شوق و ذوق در من موج می زنه. به لطف دو دوره فوق العاده قانون سلامتی و هم جهت با جریان خداوند همه چی نرم و روان پیش می ره. خدارو صد هزاران مرتبه شکر
استاد جون بایدم جیل دورت بگرده. این لذت ناب نوش جونت باشه. چقدر با جیل بازی کردی و شوق داشتی. خدایا این حد از شوق و ذوق هر خواسته ای رو می تونه رقم بزنه. الهی شکرت بابت این فایل زیبا از زندگی پند آموز استاد عزیزم. چقدر جیل رو بغل می کردی باحال خودش رو باد می کرد. چقدر آبی صورتش جادویی بود. خدایا شکرت.
اما مامان طلا و جوجه هاش برای من شگفت انگیزاند. من دوست دارم مرغ و جوجه توی حیاط خونم داشته باشم. این فایل ها نشانه است برای من که به زودی زود خواسته ام با هدایت الله برآورده می شه. آزاد و رها هستم. سپردم به خدا تا خودش هدایتم کنه. الهی شکرت.
مریم جونم هم که همواره غذاهای خوشمزه درست می کنه. الهی شکرت. چقدر غذاهاش رنگی رنگی و زیباست. خدارو شکر.
آزادی شما زوج دوست داشتنی در تمام ابعاد رو تحسین می کنم. چقدر شما عزیزان به این منبع خیر و خوبی نزدیک شدید که باران رحمت مثل سیل توی زندگیتون همواره جاری است. پاداش تقواپیشگان به من نشان داده شد. پاداش ایمان به من نشان داده شد. شماها الگوهای بسیار مناسبی هستید. همواره شما رو دنبال می کنم. هرگز راه دیگه ای رو نمی رم. این مسیر توحید، توکل، ایمان، صبر، شکرگزاری رو همواره ادامه می دم و انقدر می ذارم که مومنتوم بگیره تا در تمام ابعاد زندگیم بهشت باشه. من ادامه می دم. من کم نمی ذارم. من بزرگ می خوام.
استاد جون میام پردایس و مامان طلا، مرمری و براوونی رو ملاقات میکنم. شما رو در آغوش می کشم. با شما رو در رو صحبت می کنم. مریم عزیز رو می بینم. کلی توی پردایس خوش می گذرونم. همون طوری که الان به شمال مهاجرت کردم و دارم خوش می گذرونم. همون خدا، همون خدا، همون خدا مسیر مهاجرت من از ایران به آمریکا رو باز خواهد کرد. می تونه به همین راحتی، سادگی و لذت بخشی که الان اومدم شمال و زندگی می کنم باشه. من ایمان دارم. دوست دار شما مصطفی
خدا نگهدار
در پناه الله یکتا شاد، سالم و ثروتمند باشیم.