با هر چه بجنگی، آن را ماندگارتر می کنی - صفحه 35 (به ترتیب امتیاز)


  • نمایش با مدیاپلیر کلاسیک
  • فایل تصویری با هر چه بجنگی، آن را ماندگارتر می کنی
    225MB
    19 دقیقه
  • فایل صوتی با هر چه بجنگی، آن را ماندگارتر می کنی
    17MB
    19 دقیقه
توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

671 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    سمیرا ذوالقدری گفته:
    مدت عضویت: 2627 روز

    بنام رب. سلام به استاد عزیزم وهمه دوستان عزیز در این سایت. فایل خیلی درس داشت من هم برام خیلی پیش آمده قبلا به هرچیزی واکنش نشان می دادم توجه می کردم بدتر می شود اما از زمانی که فایل استاد گوش کردم وتوجه نمی کنم به قول قرآن اعراض می کنم دیگه ادامه پیدا نمی کنه کم میشه واز بین میره این مسئله درمورد همه چیز صدق می کنه عالی بود استاد بزرگوار آرزوی بهترینها را از رب تنها فرمانروایی جهان برای تک تک عزیزانم در این سایت خواستارم پایدار باشید 🙏🙏🙂🙂

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  2. -
    عمران نوری گفته:
    مدت عضویت: 2337 روز

    سلام خدمت دوستان و استاد عباس منش عزیز

    دقیقا صحبت های شما درسته چون کاملا طبق پیشبینی شما همون اتفاق افتاده

    یعنی الان که من دارم این مطلب رو مینویسم هیچ خبری از حمله تروریستی داعش نیست و کاملا از بین رفته

    و به قول شما تو این چند مدت به حدی از دست خبرها برای مردم زیاد شده بود که دیگه برای مردم جهان عادی شده بود بنابراین دیگه تمرکزها و یا صحبتی در موردش نشده بود و طبق قانون جهان هستی وقتی تمرکزها از اون چیز خارج شود دیگه ان چیز از بین خواهد رفت

    و چقدر خوبه که ما حالا از این قانون که یاد گرفتیم به نفع خودمون استفاده کنیم و بجای تمرکز رو ناخواسته ها و زشتی و بدی دنیا بیایم رو زیبایی ها و نعمتها و خواستهامون تمرکز کنیم چیزهای که دوست داریم رو بوجود بیاریم

    خدایا شکرت بخاطر نعمتها و سلامتی و خوشبختی و شادی و ازادی و ارزش مندی و ثروت فراوان را در اختیار من قرار میدی

    خدایا شکرت بخاطر دوستان خوب و مسیری که دوست دارم تا در ان پیشرفت کنم قرار میدی

    خدایا شکرت بخاطر ادمهای مفید و ارزش مند و فوق العاده موفق و ثروتمند را در مسیر من قرار میدی تا باعث پیشرفت من بشن تا من از زندگی به نفع احسن و اون جوری که دوست دارم لذت ببرم

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    ممنون از شما دوستان و همچنین از خانواده محترم عباس منش عزیز

    ❤️❤️🙏🙏🌹🌹

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    سانیا سلطانی گفته:
    مدت عضویت: 2633 روز

    سلام استادعزیز و مهربون ،اینقدر پیامتون و داستانتون پراز یادگیری هست که نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم اما اول از همه از خدای نازنینم ممنونم که شما رو در زندگی من قرار داد تا از دنیای اشتباه بیرون بیام (خدایا شکرت😍) : استاد عزیزم این دقیقا مشکلی هست که من در کشورهای متفاوت دیدم و میبینم و دلیلش افکار اشتباه من در این داستان هست، الان میفهمم که چرا یک آلمانی یا آفریقایی یا ترک یا عرب یا…. با دیدن هم و صحبت باهم چه اتفاقاتی براشون میافته، مثلا اولش خیلی خوش برخوردن اما تا به هم وطن های خودشون رسیدن، شروع به غیبت و …میکنن و برای همینه که در بهترین شرایط باید آدم فقط شاد باشه و مثبت فکر کنه و از اون جمع با شرایط کنونی، سریعا خارج بشه، این تجربه ایه که من سالها داشتم و تازه از خودتون استاد یاد گرفتم که باید جدا شد از این افکار و انسانهایی که در این سیستم هستن. مسلما در دنیا این مسایل بوده و هست اما خوشبختانه: وقتی من از شما بعنوان یه انسان مثبت اندیش و آرام و شاد و بی نهایت انرژی های مثبت، دارم چیزهای زیادی یاد میگیرم، به محض اشتباه رفتار کردن و صحبت کردن و شنیدن، باید از اون شرایط جدا بشم و قدم هام رو به تنهایی و با احساسات زیبا ادامه بدم و صد در صد ، موقعیت های عالی دوباره در زمان کوتاه برام بوجود میان و با انسان های عالی آشنا میشم . استاد باز هم ازتون ممنونم و از صمیم قلبم آرزوی فهم و درک بالاتر رو دارم و ایمان دارم که بدستش میارم😊

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  4. -
    ستاره گفته:
    مدت عضویت: 3135 روز

    این فایل هدایت امروز من بود، جالب بود که واقعا این عملکرد من با یک ناخواسته بود.

    خدایا خودت خیلی دوست دارم که آدم ها مراقب منن و برای رسوندن خیر به من دارن تلاش می کنن

    من با این اتفاق بیشتر شناخته شدم و منتظر اتفاقات عالی هستم برای زندگیم

    خدایا مرسی که حقوق من با این اتفاق افزایش پیدا می کنه و ازت ممنونم که من آدم توانمندی ام و آدم ارزشمندی ام

    دوست دارم خییییلی زیاد

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  5. -
    ستاره گفته:
    مدت عضویت: 3135 روز

    جالبه این فایل الان سه روزه برای من داره میاد به عنوان هدایت امروزم و من هر بار گوش دادم لذت بردم و مثال هایی از این مورد رو تو روز م پیدا کردم و اصلاح کردم

    دارم به این فکر می کنم که اصلا من فقط اگه این موضوع رو به صورت تمرین دائمی وارد زندگیم کنم ، ینی مدام اینو یادآوری کنم ک ملکه ذهنم بشه، قطعا درهای قشنگ تری تو زندگیم باز میشه

    استاد دوست داشتنی من خیلی دوستون دارم و واقعا از این آگاهی های جدید زندگی خودم خرسندم

    باشد که رستگار شوم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  6. -
    رضا گفته:
    مدت عضویت: 2305 روز

    بنام خدای هستی بخش

    یه نکته ای قبلا که درست نفهمیده بودم این بود که احساس اون لحظه ما نشونه

    اول اون باوری هست که داریم و درست کردیم

    و بعد نشونه جایی ست که کانون توجه ما آنجا قرار دارد و آن احساس را تجربه می کنیم

    در نتیجه شرایط و موقعیت های زندگی ما را رقم می زند و آدم های مختلف را وارد زندگیمان می کند

    من بعد از فهم بهتر این قانون یعنی قانون فرکانس ها

    دیدم هر موقع که توجه می کردم به فکری که نمی خواستم تمرکزم روی اون باشه و تمرکز می کردم برای بیرون کردن اون از ذهنم به طرز عجیبی ذهنم اون رو بیشتر از بقیه افکار وارد ذهنم می کردم هرچقدر بیشتر توجه می کردم بازم بیشتر می شد

    یا اینکه هرچقدر بیشتر توجه می کردم و توجه ام روی این بود که بچه های کلاسمون رو بهشون بگم چه کاری رو انجام ندید اتفاقا بیشتر اون کارو انجام میدادن

    و کلا با تمرکز روی آنچه که نمی خواستم اون چیزا بیشتر می شدن

    و نشونه تمرکز روی ناخواسته هام هم همون احساس بدی بود که اون لحظه تجربه می کردم و شرایط و بد تر می کرد

    ولی

    هر وقت تمرکزم روی خواسته هام بود حالم بهتر می شد جهان زیبا تر می شد و روی زیبا ترش رو به من نشون می داد

    هروقت تمرکزم روی این بود که با بچه های کلاس چه کاری رو انجام بدیم حالم بهتر بود

    و دقیقا همین چند روز پیش بود که برای خرید یک چیزی هر چقدر در موردش دیدم و بهتر در موردش فهمیدم و تمرکزم روی خوبی هاش نه قیمت وسیله بود به راحتی هرچه تمام تر حتی ۱۰ برابر ! بزرگ تر از خواسته ای که داشتم رو به راحتی تهیه کردم

    واقعا این نتایج ایمان منو به وجود قوانین کیهانی مخصوصا قانون فرکانس ها بیشتر می کنه

    و امید دارم که بازهم ایمان و یقین شما رو به قوانین کیهانی بیشتر کنه

    فکر می کنم مهم ترین کار زندگیمون کنترل کانون توجه مونه

    تمرکز روی هر موضوعی بزاریم بزرگ تر و بیشتر میشه

    و در کل جهانمون رو تغییر میده

    حالا اگه خوب باشه بیشتر میشه

    و اگه ناخواسته و بدی هم باشه بازم زیاد تر میشه

    در هر دوصورت قانون قانونه و فرقی نمی کنه ما چه کسی هستیم

    مهمه چه نوع فرکانسی رو خلق می کنیم تا شرایط و اتفاقاتی رو از همون جنس تجربه کنیم

    و نکته بعدی بعد از کنترل کانون توجه برای خلق زندگی خود

    دیدن وقایع از نظری بلند تره مثل قوانین کیهانی

    سنجش وقایع و حتی پیش بینی شان با این قوانین بی تغییر و بدون خطا

    سالم و شاد باشید همیشه همیشه

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    سمیه امینی گفته:
    مدت عضویت: 2610 روز

    به نام فرمانروای جهان رب مهربان

    سلام به استاد عزیزم و مریم جان شایسته ی عزیز که با این سفر به گنجینه های این سایت ما رو به احساس خوبتر و زندگی بهتر و سعادت در دنیا و آخرت رهنمون میشن

    سلام به دوستان همسفرم دوستان عزیزم که از کامنتهای پر از آگاهیشون دارم هر روز درس میگیرم

    من توی هر فایل و هر بخش فکر میکنم که این فایل مهم ترین فایله و اصلی ترین آگاهی رو در خودش داره که امروز هم با دیدن اسم فایل گفتم درسته خودشه این فایل رو باید هزاران بار گوش کنم و با خوندن متن فایل که قلم زیبای خانم شایسته اون رو پربار کرده به کلی نکته و آگاهی رسیدم و هر بار دارم بیشتر و بیشتر به این درک نزدیک میشم که قانون ابدی جهان هستی قانون توجهه قانون فرکانسه و قانون تمرکز و کانون توجهه!!!!

    ✅ ما با حرف زدن درباره ی ناخواسته ها یا مبارزه ی با آنها نه تنها به آنها خاتمه نمیدهیم بلکه به خاطر توجه به آنها گسترش شان میدهیم!

    و حالا دارم کم کم می فهمم که اتفاقات و ناخواسته های زندگیم رو خودم خلق میکردم و تقصیر بقیه و خدا نبوده این خودم بودم که مدام در حال توجه و تصور اون لحظات بودم و خب طبق قانون اصل اونها و خود اونها رو وارد زندگیم میکردم دقیقا همونی که استاد در یه فایل دیگه می گفتن که آدمها فکر میکنن پیشگو هستن و دارن اتفاقات زندگیشون رو پیش بینی میکنن در حالیکه خودشون هستن که اونا رو بوجود میارن!

    ✅ قانون ابدی جهان هستی: به هر چیزی توجه کنید، اساس آن چیز ریشه زده و با توجه بیشتر، هر روز قدرتمندتر از قبل ظاهر میشود. زیرا این خاصیت جهان است که به هر چیزی توجه کنید اساس آن چیز را در زندگی بوجود آورده و جنس تجارب زندگیتان همانند با آن میشود!

    ✅ ما در آنِ واحد فقط می توانیم :

    یا به خوبی فکر کنیم یا به بدی

    یا به ثروت فکر کنیم یا به فقر

    یا به سلامتی توجه کنیم یا به بیماری

    یا به صلح فکر کنیم یا به جنگ

    ✅ کانون توجه من ، اساس تجربه های زندگی ام را تشکیل میدهد.

    جمله ای که باید هزاران بار با خودم بگم که زندگیم رو کانون توجهم میسازه و بس !!!

    و چه انتهای زیبا و صریحی که باز از من میپرسه که من چه چیزهایی رو میخواهن تجربه کنم!؟؟؟؟

    ✅ تصمیم با خود ماست ! به چه میخواهیم برسیم و در زندگیمان تجربه کنیم؟! … پس به آن توجه کنیم!

    عاشق این نگاهتون هستم استاد که دارید این رو به ما هم آموزش میدید : به موضوعات از دریچه ی قانون جهان نگاه کنیم، از ارتفاع بالاتر موضوعات رو در نظر بگیریم و دید بزرگتری پیدا کنیم.

    باز هم قانون ابدی جهان که میگه به هر چه توجه کنید آن را گسترش میدهید مهم نیست که زیبا باشد یا نه !!!!! چه موضوع مهم و قابل تاملی !!!! جهان مبارزه با چیزی رو درک نمیکنه جهان به توجه ما واکنش نشون میده

    توجه ما از طریق صحبت کردن، دیدن، شنیدن، بحث کردن و تصور کردن گسترده میشه.

    ✅ وقتی در مدار درست قرار بگیریم در امان خواهیم بود.

    خشک و تر با هم نمی سوزند! طبق قانون جهان

    عذاب به افراد بی ایمان میرسد، بندگان صالح و باایمان دچار درگیری و آشوب نمیشوند.

    ✅ ما در هر لحظه میتوانیم انتخاب کنیم که زندگیمان را به چه شکلی پیش ببریم.

    اگر نگاه و تفکر خودمون رو عوض کنیم در هر لحظه در جایی قرار میگیریم که جای بهتر و قشنگتریه.

    اگر جهان رو زیباتر کنیم این انرژی گسترده میشه این انرژی به بقیه هم سرایت میکنه و جهان جای زیباتری میشه

    ما باید از خودمون شروع کنیم فارغ از اینکه بیرون چه اتفاقاتی می افته!!!!!

    جمله های ناب استاد در آخر این فایل زندگی ساز هستن و فوق العاده زیبا

    تو تصمیم گیرنده هستی !!!!! تو تصمیم گیرنده هستی! از قانون استفاده کن و ببین چی میخوای از زندگی و از جهان

    نشانه ی در مسیر درست بودن و در مسیر خواسته بودن حال خوب احساس خوب و قلب آرام است.

    پس از این قانون برای تک تک لحظات زندگیت استفاده کن و در موردش بنویس و صحبت کن تا با افزایش توجهت اون زیبایی و نعمت رو در زندگی خودت و جهان اطرافت گسترش دهی

    خدارو شکر میکنم که تونستم این فایل رو بشنوم و این مطالب رو با دوستانم به اشتراک بگذارم تا باز هم برای هم یادآوری کنیم که جهان به کانون توجه و فرکانسهای ما پاسخ میدهد

    جهانتان زیبا و آرام پر از نعمت و خوشبختی

    سپاس فراوان از دوستانم و استاد عزیزم و خانم شایسته مهربانم

    در پناه الله یکتا سعادتمند و ثروتمند باشید.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  8. -
    سید محمدامین حسینی گفته:
    مدت عضویت: 3106 روز

    به نام الله یکتا

    سلام به استاد عزیزم

    هر روزی که میگذره، میبینیم که مردم یه چیز جدید پیدا میکنن تا بهش توجه کنن.

    حالا این چیز جدید واسه ۹۸_۹۹ درصد جامعه، ناخواسته ها و نازیبایی هاست.

    و البته برای اون یکی دو درصد، زیبایی ها، خواسته ها، ثروت ها و نعمتها و ایده های پرنعمته.

    به وضوح دیدم که مثلا توی این شبکه های اجتماعی، یه چیزی، یه عکسی، یه چالشی تا میاد همه زوم میشن روش، همه سعی میکنن کلیپ درست کنن، همه توجه میکنن، لایک میکنن، درموردش صحبت میکنن، بعد از چند هفته، دیگه همه سیر میشن از اون مثلا کلیپه یا چالشه. و چه اتفاقی میفته؟ به سرعت یه چالش دیگه میاد، یه کلیپ دیگه میاد. یه عکس دیگه.

    حالا توی جهان هم همینطوره.

    از القاعده شروع شد، رفت سمت داعش، رفت سمت اعتراض، رفت سمت تبعیض، حالا هم که رفته سمت بیماری.

    چرا اینقدر میترسن همه، واسه اینه که همه دارن خیلی توجه میکنن بهش.

    دارن بزرگنمایی میکنن. مدام هراتفاقی که میفته ربط میدن بهش. صبح تا شب در موردش صحبت میکنن. صبح تا شب در موردش مینویسن.

    بعد بیماری از یه جایی شروع میشه، بعد همه بهش توجه میکنن. بعد از چند وقت توجهشون کم میشه (از اون نقطه، ولی همچنان به طور کلی روی بیماریه)، بعد از یه جای دیگه میاد، دوباره میترسن، دوباره توجه، دوباره بیماری و همینطور هی میره جلو.

    اصلا اینقدر این ترس الکی حاکم شده بهشون، که باعث شده این بیماری ذهنیشون، هوشمند بشه و از یه جاهای غیرقابل تصوری بره توی بدنشون.

    اصلا آدم میمونه میگه آقا واسه چی آخه اینقدر میترسین؟

    چرا اینقدر توجه بهش میکنین که هر چرت و پرتی واستون میشه بیماری.

    اینقدر میترسن که غذا میپره تو گلوشون میگن مریض شدیم‌.

    داری راه میری میگن راه رفتن مریضی میاره.

    خوابیدی میگن خوابیدن مریضی میاره.

    داری با گوشیت کار میکنی میگن گوشی مریضی میاره.

    دقیقا مثل داعشه دیگه. آنقدر بهشون توجه کردن که از یه چند تا انفجار کوچولو رسید به نابود کردن بناهای تاریخی و کشت و کشتار و انفجار در پایتخت ها و …

    این توجه ماست که داره اتفاقات رو وارد زندگی ما میکنه.

    خیلی با افتخار میگن ما…….را شکست میدهیم.

    نمیشود هم از…….دوری کرد و هم باهاش جنگید.

    نمیشود هم با فقر جنگید و هم به ثروت توجه کرد.

    یا توجه به ثروت،یا توجه به فقر

    یا توجه به سلامتی، یا توجه به بیماری

    یا جنگیدن با آدمای اطرافتیا توجه به رابطه خوب

    ما نمیتونیم توجه غالب جامعه رو عوض کنیم، ولی توجه خودموتو میتونیم.

    و اگه این کار رو بکنیم، حتی وقتی جایی انفجار رخ بده تو چند روز قبلش از اونجا رفتی.

    اگه یه جایی بخواد آتیش بگیره، تو قبلش از اونجا میری.

    اگر جایی بیماری بیاد، تو هدایت میشی که سیستم ایمنیت قویتر بشه و اصلا بیماری برات معنی نداشته باشه.

    آقا به قولی پیاز وخور

    عسل و آبلیمو وخور

    گر نگهدار من آنست که من میدانم

    شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

    به چه شرطی؟

    به شرط اینکه آگاهانه توجهمونو ببریم روی موضوعات دلخواه.

    روی خواسته ها و زیبایی ها

    روی نکات مثبت

    حتی در سخت ترین شرایط باز هم کلی نعمت هست که به خاطرش سپاسگزار باشیم و توجهمونو ببریم به سمت زیبایی ها.

    به قول استاد حتی اگه ۹۹ درصد نازیبایی بود و یک درصد زیبایی، باید توجهمونو ببریم روی اون یک درصد و بهش توجه کنیم تا کم کم به جایی برسیم که این درصد معکوس بشه.

    ۹۹ درصد بشه زیبایی و ۱ درصد بشه مسئله قابل حل که مارو بیشتر به خواسته هامون نزدیک میکنه.

    روند جهان همواره خیر و خوشی و نیکی و خوبیه.

    به قول استاد همه جامعه صبح تا شب به فکر اینن که کجارو دزد زده، کجا نریم، کجا خطرناکه، کجا بده، جتی میرن یه جایی میپرسن که کجاهاش خطرناکه که نرن.

    و دقیقا همون چیزهایی که نمیخوان وارد زندگیشون میشه.

    چون جهان نگاه نمیکنه ببینه تو چی میخوایی یا نمیخوایی، جهان به کانون توجهت نگاه میکنه.

    اگه به ناخواسته ها توجه کنی، همون ناخواسته ها وارد زندگیت میشه.

    اگر که احساس خوب درونی داشته باشی، توجه آگاهانه داشته باشی روی زیبایی ها، جهان لاجرم بر طبق طبعش، تو رو هدایت میکنه به جایی که همش زیباییه. نعمته. ثروته. آرامش و راحتیه.

    حالا هرچقدر بقیه درگیر جنگ و ناملایمت باشن.

    این جهان مسخر ما شده. ماییم که انتخاب میکنیم چه طوری باشه.

    آرام باشه یا متشنج.

    پر از ثروت باشه یا فقر

    پر از سلامتی باشه یا بیماری

    پر از جنگ باشه یا صلح و روابط خوب

    این ماییم که انتخاب میکنیم.

    و نکته زیباش اینجاست که خداوند بیشتر از همه ما میخواد که زندگیمون در تمام جنبه ها بهترینش باشه.

    هم ثروت داشته باشیم بینهایت

    هم سلامتی داشته باشیم بینهایت

    هم عاشقانه ترین و لذتبخش ترین رابطه هارو داشته باشیم بینهایت

    هم آزادی مکانی داشته باشیم بینایت

    هم آزادی زمانی داشته باشیم بینهایت

    هم معنویت بینظیر و منحصر به فردی داشته باشیم بینهایت

    همه رو باهم.

    قرار بوده اصلا اینطور باشه

    خدایاشکرت

    خدایا ممنونم که اینهمه زندگی میتونه زیبا، آسان، لذتبخش و پر از ثروت و سلامتی و خوشبختی باشه.

    خدایاشکرت

    دستتون در دست الله یکتا

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  9. -
    علیرضا بهرامی گفته:
    مدت عضویت: 4354 روز

    توی این فایل برام مرور شد که همه چیز رو کانون توجه‌مونه که رقم می‌زنه. به هر چیزی که بیشترین توجه رو کنیم، قدرت می‌گیره و اصل اون موضوع بیشتر و بیشتر اتفاق می‌افته. الان که تازه چند دقیقه‌س از خواب بیدار شدم، با خودم قرار میزارم امروز فقط و فقط به اهدافم و نکات مثبت توجه کنم، تا قدرتشون رو بیشتر کنم. تا فردا هم دوباره از همین جنس اتفاقات رو ببینم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  10. -
    زهرا راد گفته:
    مدت عضویت: 2183 روز

    به نام خداوندی که آرامش قلبم از اوست.

    روز ۴۷ام سفر

    سلام به استادم و مریم عزیز و تمام دوستان ارزشمندم.

    وقتی به صحبت های استاد گوش میدم ساده و بسیار قابل فهم هستند و فرمولی ساده تر که انگار در تمام فایل ها داره تکرار میشه تا ناخودآگاه به ذهنم بشینه .

    من کار خاصی انجام نمیدم فقط فایلها رو تاجایی که میتونم گوش میدم و کامنت می زارم اما انگار همین کار ساده داره در درونم اتفاقاتی رو رقم میزنه ،نحوه ی تفکرم و حتی عمل کردن و حرف زدنم.

    (باید توجه رو از روی ناخواسته برداری و روی خواسته هات بزاری ).جمله ای ساده و قابل فهم ،ولی چه میزان باور داریم و انجام میدیم به همون میزان نتایج به دنبالش میاد.

    اینکه از جنگ و تروریست و مشکلات بزرگ جهانی مثال آورده میشه تا یه مشکل کوچک در مورد خانه داریت هم که باشه مثلا ریخت و پاش بچه ها و یا رفتارشون فرقی نداره قانون یکیه و این زیبایی ماجراست در هر نقطه ای که هستی به چه چیز توجه میکنی ؟

    چه احساسی داری؟

    باید یاد بگیری تغییر جهت بدی. اگه حالت خوب نیست و احساس خوبی نداری یعنی داری به ناخواسته ها توجه میکنی و بیشتر از اون وارد زندگیت میکنی .

    حتی کلام دیگران و یا واژه ها چه احساسی رو در تو بوجود میاره؟

    اگه جنگ با فقر ،جنگ با تروریست و یا هر مورد دیگه به این شکل میاد خود واژه احساس خوبی به آدم نمیده و چیزی رو که کائنات دریافت میکنه یعنی بیشتر و بیشتر از این موارد بوجود بیاره چون تمرکز روی ناخواسته هاست .

    استاد این نوع تفکر رو دوست دارم تا اینکه بخوام در استرس و نگرانی و اینکه باید یه کاری بکنیم ولی نمی تونیم و محکوم بدونیم خودمون رو به پذیرش و زجر کشیدن.

    آرامش میگیرم و میدونم با اون استرس ها چیزی جز بیشتر دریافت کردن همون چیز رو در زندگیم نخواهم داشت .

    خدا رو شاکرم برای قوانین ثابت و همیشگی اش .

    از شما ممنونم ،مریم عزیز و تمام دوستان ارزشمندم .

    به امید رشد و شکوفایی بیشتر در زندگی هممون.

    دوستتون دارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای: