چندبرابر کردن درآمد در یک سال | قسمت ۲ - صفحه 35 (به ترتیب امتیاز)


  • نمایش با مدیاپلیر کلاسیک
  • فایل تصویری چندبرابر کردن درآمد در یک سال | قسمت ۲
    194MB
    16 دقیقه
  • فایل صوتی چندبرابر کردن درآمد در یک سال | قسمت ۲
    15MB
    16 دقیقه
توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

1243 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    سمیه گفته:
    مدت عضویت: 2389 روز

    برگی از روزشمار تحول زندگی من ، روز بیستم

    بسم الله النّور

    سلام استاد عباس منش و سلام به خانم شایسته که شما هم معلم من هستین و خیلی چیزها از شما یاد گرفتم ، برای طرح فوق العاده سفرنامه از شما ممنونم

    زمانی با سایت استاد عباسمنش آشنا شدم ،هر وقت تو فایل ها استاد می گفتن که تو این مسیر زندگی در همه ی جنبه ها پیشرفت میکنه ، من هیچ وقت فکر نمی کردم که خودم از لحاظ مالی پیشرفت می کنم! یعنی فکر می کردم خب من تمرین هایی که استاد گفتن رو انجام میدم و به خاطر تمرینایی که من انجتم میدم درآمدم همسرم بیشتر میشه یا شرایط مالی همسرم در کل بهتر میشه! اوائل که تمرینات رو انجام میدادم در کل تغییراتی تو زندگی و روابط و سلامتی و ثروت و معنویت احساس می کردم تا اینکه برای اولین بار فک کنم اسفند ماه بود که من فایل شماره 1 چند برابرشدن درآمد رو دیدم و تا اون موقع من فکر نمی کردم که من خودم پیشرفت مالی می کنم! وقتی فایل رو شنیدم چون هیچ درآمدی نداشتم نوشتن تعهد حتی برام سخت بود! همون موقع یاد 6، 7 سال تدریس زبانم در گذشته افتادم و به خودم گفتم من قبلاً درآمد داشتم پس بازم می تونم! تعهد رو نوشتم . تمرینات رو شروع کردم ، در حد درک اون زمان خودم سعیم رو کردم. کم کم به ایده هایی هدایت شدم و انجامشون دادم. نمی دونم اینارو که میخوام بگم قبلاً نوشتم یا نه، چون بعضی وقتا کامنت می نویسم اما نمی فرستم و حذفش می کنم.خلاصه میگم، اولین ایده شروع از مسجد محل بود ، رفتم گفتم که من مدرس زبانم و خیلی استقبال کردن و گفتن که قیمت رو باید بیاری پایین گفتم باشه. چند جلسه رفتم و یکی یکی بچه ها اضافه میشدن اما یهو اپیدمی شد و مسجد رفتن کنسل شد و خواستن پول چند اون جلسه رو ازبچه ها بگیرن که من گفتم نمی خواد.اومدیم شمال و من چندین ایده در زمینه های مختلف بهم الهام شد ، بعضیاشو انجام دادم نتیجه نداد اما تجربه های خوبی بودن و خیلی چیزا یاد گرفتم. ایده ی تدریس دوباره اومد به ذهنم و پیگیر شدم تا رسیدم به تدریس آنلاین و با دو تا کلاس شروع کردم ، یکی از کلاسا رایگان بود و یکی هم ماه اولش رایگان بود تا کارم رو ببینن و از ماه دوم هم که شهریه گرفتم اون موقع که اردیبهشت سال 99 بود، من نفری 15/000تومان می گرفتم که دو نفر بودن میشد جلسه ای 30تومن. خیلی ها بهم نیگفتن پول اینترنتت هم درنمیاد و به خستگی اش نمی ارزه اما من ادامه دادم ، یعنی با توجه به حرفای استاد ادامه میدادم و توجهی به حرفای مردم نداشتم. خسته میشدم گاهی اما دوباره فایل های استاد رو گوش می کردم.تو این دو سال چند وقت یه بار در مورد کارم بهم ایده ای الهام میشه و انجامش میدم و پیشرفت مالی داره برام ضمن اینکه هر بار کارم آسونتر میشه.اما قبل از الهام ایده راستش وقتی دلم افزایش درآمد میخواد میام و این سه تا فایل رو چندین روز پشت سر هم و چندین باااااار گوش می کنم. تعهد های قبلی رو نگاه می کنم و می بینم که تونستم به تعدم عمل کنم و افزایش درآمد داشتم خوشحال میشم انرژی ام بیشتر میشه . اون روزا با چهارتا شاگرد که یکیشون دختر خودم هست و یکیشون هم برادرزاده همسرم هست شروع کردم. الان 25 تا شاگرد دارم و شهریه کلاسام از جلسه ای 30هزار تومن(دو نفر) رسیده به 120هزار تومن که اکثر کلاس هم چهار نفری هستن . البته هنوزم از بعضی هاشون از قیمت قدیم هم کمتر می گیرم اما راضی ام و واقعاً برام لذت بخشه و دیروز یه تعهد جدید نوشتم …….

    استاد یه روزایی فقط برای اینکه شما می گفتین این تمرینات رو انجام بدید انجام می دادم ، اما مدتیه واقعاً خودم از این سبک زندگی لذت می برم ، نه برای اینکه انجام بدم تا مثلاً ثروت و سلامتی و …. بیشتر بشه .

    امیدوارم که با انجام هررررررررر روزه ی تمرینات ثابت قدم تر بشم.

    متشکرم استاد.

    پیش به سوی روز بیست و یکم

    اللّهم ثبّت اقداما

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    • -
      سمیه گفته:
      مدت عضویت: 2389 روز

      بسم الله النّور

      سلام استاد عباس منش و سلام مریم بانو

      دیروز روز شلوغی داشتم و من که اکثراً صبح ها تمرین سفرنامه رو انجام میدم دیروز نتوستم انجامش بدم .اما نمی خواستم که زیر تعهدم بزنم و گفتم هر جور شده باید انجام بدم و دیشب بعد از آخرین کلاسم انجامش دادم . خیلی خسته و خواب آلود بودم. الان که کامنتم رو خوندم دیدم تاریخ ها رو اشتباه نوشتم ، اولین تعهدی که نوشتم در تاریخ 9 اسفند 98 بوده . به نظرم آذر ماه سال 99 بود که با پولی که همسرم بهم هدیه داده بود روانشناسی ثروت1 رو خریدم و شروع کردم به کار کردن! دیشب تو خواب و بیداری کامنتم رو نوشتم و این نکته ی مهم رو یادم رفت که بگم که به نظر من خرید روانشناسی ثروت 1 نتیجه ی همون تعهد سال 98بود و کارهایی که کرده بودم ، در عرض سه ماه از فایل های دانلود رایگان سایت ،دو سه تا دفتر و 1000 تا برگه ی کوچیک نت نویسی کرده بودم. تلویزیون که خودم خیلی باهاش میانه خوبی نداشتم همون مقداری هم که از برنامه های آموزشی اش استفاده می کردم رو گذاشتم کنار و تغییرات مهم دیگه ای هم رخ داد که مهمترینش خرید بسته ی روانشناسی ثروت 1 بود که مطمئنم اگه رو خودم کار نکرده بودم با اون پول این کار مهم رو انجام نمی دادم. به نظر خودم تا به الان این بهترین رفاقت من با پول بود. خلاصه اینکه اسفند 99 دوباره تعهد نوشتم و فروردین 1400 کار تدریس آنلاینم رو آغاز کردم ، یعنی الان دقیقاً یک سال و ده ماهه که من مشغول تدریسم. و تو این مدت نزدیک دو سال چند وقت یه بار و مخصوصاً هر جا که کم میارم و خسته میشم این سه تا فایل ارزشمند افزایش درآمد و فایل جلسه 27 روانشناسی ثروت 1 رو برای چند روز پشت سرهم بارها و بارها گوش میدم.

      امیدوارم به شرایطی برسم که با پول خودم دو بسته ی دیگه ی روانشناسی ثروت 2و3 رو هم تهیه کنم.

      پاورقی روزشمار تحول زندگی من روز بیستم

      اللّهم ثبّت اقدامنا

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  2. -
    معصومه ابراهیمی گفته:
    مدت عضویت: 1937 روز

    سلام خدمت استاد عباس منش گرامی و خانم شایسته عزیز و دوستان خوبم

    نوشتن تعهد رو انجام دادم و خدا روشکر دور شدن از دور همی هایی که ورودی های محدود کننده برام داشتن رو مدتی هست که شروع کردم و اوایل احساس عذاب و وجدان داشتم که مدام دعوتها رو رد میکنم اما بعد که دیدم چقدر احساسم بهتر شده به خودم آفرین گفتم تلوزیون و ماهواره هم خدا رو شکر ازم دور شدن

    حالا روی گفتگوهای تو ذهنم و پاشنه آشیلم دارم کار میکنم و ان شالله با هدایت خدا ثابت قدم باشم توی کنترل نجواهای ذهنم

    نگاه تمیز به پول داشتن

    فکر میکردم ، اینطور نیست که همه ی آدما وقتی پولدار بشن بی جنبه یا معتاد یا خلافکار بشن اما خب بعضی آدما هستن که وقتی پولدار شدن بی جنبه شدن بعضی آدما نه همه ی آدما !

    چون فکر میکردم که این پول و مادیات هست که باعث میشه که بعضی آدما وقتی پولدار میشن نتونن مقابل اون ذهنشون رو کنترل کنند و ایمانشون رو شخصیتشون رو حفظ کنند و پول بی جنبشون میکنه .

    امروز فهمیدم باورم اشتباه بوده و این خود پول نیست که باعث این امر توی بعضی آدما میشه بلکه پول خودش نعمته و خیره نمیتونه باعث شر شده باشه بلکه اون خود آدم هست که چه پولدار باشه یا فقیر میتونه خلافکار معتاد یا بی جنبه باشه و خود پول پاک و تمیزه و نعمت بزرگیه از طرف خداوند

    خدا روشکر این باور محدود کننده رو پیدا کردم در صورتی که فکر میکردم این باور رو درست کردم حالا از یه زاویه دیگه درستش کردم

    سپاس و تشکر فراوان برای این فایل عالی و آگاهی های که بیان کردید در پناه خداوند رحمان باشید

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    گزارش نقض قوانین سایت
  3. -
    صدیقه گفته:
    مدت عضویت: 1952 روز

    به نام خداوند جان و خرد

    سلام و عرض ارادت خدمت استاد بزرگوارم آقای عباسمنش عزیز و مریم خانم عزیزم و دوستان گرامی

    وقتی حرف از ایجاد تغییر می شود ، اکثراً ما به انجام یک عمل فکر می‌کنیم که باید انجام دهیم .

    وقتی حرف از تغییر اوضاع مالی می شود ، اولین گزینه ها معمولاً تغییر شغل، تغییر محل جغرافیایی یا گرفتن یک مدرک دیگر یا فراگیری یک مهارت‌ دیگر است.

    ما تغییر را درجایی بیرون‌ از خود و باورهایمان می جوییم.

    زیرا نمی توانیم بپذیریم شغل مان و نگرانی های مالی ، وضعیت سلامتی‌ مان ، مکانی که در آن زندگی می کنیم و آدمهایی که با آنها احاطه شده ایم یا هرشرایط دیگری در زندگیمان به باورهای ما بستگی‌ دارد.

    یاد گرفتم و تمرین و عمل میکنم :

    ” تغییر در جایی بیرون از خودم و باورهایم نیست و تغییر را در جای دیگری نجویم.

    می پذیرم که شغلم و نگرانی های مالی ، وضعیت سلامتی ام ، مکانی که در آن زندگی می کنم و آدمهایی که با آنها احاطه شده ام،یا هر شرایط دیگری در زندگیم ، چیزی نیست مگر شکل‌ فیزیکی باورهایم و فرکانس هایی که درباره ی آن موضوعات دارم و می فرستم.

    یادگرفتم و تمرین و عمل میکنم :

    حالا که فهمیدم از قانون‌ فرکانس ( همه شرایط و اتفاقات زندگی من بازتاب فرکانس های غالب من ” باورهای من ” است ) .

    پس تنها راه تغییر شرایطم، فقط تغییر باورهایم است .

    در جریان مسیر تغییر، تردیدهای محدود کننده‌ و تضعیف کننده و کاملا اشتباه ذهن :

    *خب !من باورم را تغییر می دهم اما شغلم تغییر نکند که نمی شود …

    * خب تا زمانیکه من یک حقوق مشخص دارم ، چگونه فقط تغییر باور می تواند درآمد مرا افزایش دهد ؟

    * خب اگر من کاری برای افزایش مشتری انجام‌ ندهم، تبلیغ نکنم وفقط نشسته‌ و روی باورهایم کار کنم، امکان ندارد که درآمدم زیاد شود ؟

    پس اول کاری برای تغییر درآمدم یا تغییر شغلم انجام دهم!!…

    به همین ترتیب، این تردیدها که حاصل نجواهای ذهن هستند ، ایمان و یقین آدم را به یغما می برند.و اراده و تعهدش برای تغییر باور را از او سلب می‌کند.

    یاد گرفتم و تمرین و عمل میکنم:

    حالا که تصمیم به تغییر شرایط زندگیم گرفته‌ ام ، خواه تغییر اوضاع مالی، یا روابط ، و…باید کار را از تغییر ورودیهای ذهن و تغییر کانون‌ توجه ام شروع کنم .

    اگر میخواهم از عهده ی کنترل نجواهای ذهنم برآیم باید این روند را آنقدر ادامه دهم تا نگرش‌ جدیدم آنقدر قدرت بگیرد و به حدّی از ثبات فرکانس برسم که آن فرکانس ها بتوانند به شکل تجربه های جدید و دلخواه در هر جنبه از زندگیم که‌ می خواهم ظاهر شوند .

    اگر به این روند وفادار بمانم، آرام آرام از همین جایی که هستم ، از همین وضعیت، شغل و رابطه‌ ای که در آن هستم‌، نشانه ها کم کم می آید و راه برای ورود به مسیر نعمت ها و شرایط جدید باز می شوند.

    نشانه ای که شروعش با احساس خوب است.

    البته قطعا در طی مسیر، قدم‌ هایی عملی نیز برمی دارم و کارهایی را انجام می دهم.

    یاد گرفتم و تمرین و عمل میکنم:

    آن عمل ، ایده و راهکار یا فرصتی که مرا به نتیجه می‌رساند قطعاً از همان تلاش‌های ذهنی نشأت می‌گیرد، که برای ساختن باورهای قدرتمند کننده‌ انجام‌ میدهم.

    زیرا تا زمانی که باورهای قدرتمند کننده ای درباره ی خواسته هایم نسازم، هرگز به مدار راهکار یا ایده ای که به تحقق خواسته ام منجر شود، هدایت نمی شوم و راهی ندارم .

    بنابراین در اولین قدم :

    ” باورهای قدرتمند کننده را به کمک ورودی‌ های ذهنم و تمرکز بر نکات مثبت هر لحظه از شرایط زندگیم، در درون خودم ایجاد میکنم.

    آنگاه به اندازه ی باورهای قدرتمند کننده ی جدیدی که می سازم به مدارهایی دسترسی پیدا میکنم که ، راهکارهای حل مسئله ام را در اختیارم قرار می گیرد.

    اگر خواسته‌ ام تغییر و بهبود اوضاع مالی‌ است، قانون این است که :

    تا زمانی که باورهای بنیادین من درباره ی ثروت تغییر نکند، تغییر شغل، افزایش ساعات کار،تغییر محل‌ کار،گرفتن یک مدرک دیگر یا یک وام و….هرگز به تغییر یا بهبود اوضاع مالی نیست .

    تمرینات این فایل ارزشمند را با جان و دل ، انجام می‌دهم.

    در پناه نور و عشق الهی باشید.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    گزارش نقض قوانین سایت
  4. -
    بیتا احسانی گفته:
    مدت عضویت: 2302 روز

    بنام الله یکتا

    سلاااام

    روز بیستم از روز شمار تحول زندگی

    نمیدونین دوباره شروع کردن این فایل ها، این بیست روز با من چه کرد

    چقدر حالم تغییر کرده

    نمیگم عالی و بی نقصه

    اما نسبت به بیست روز قبلم خوشحال ترم

    حال روحیم بهتره

    آنقدر که بالاخره برنامه باشگاه رفتنم رو که ماه ها بود به تعویق می انداختم امروز عملی کردم و ثبت‌نامم رو انجام دادم

    چقدر پرانرژی تر و خوشحال ترم

    خدایا شکرت

    هر کس ممکنه تو یه بخش از زندگیش ترمز های زیادی داشته باشه و باور های غلطش اجازه نده بهترین های اون جنبه از زندگی رو تجربه بکنه

    برای من دقیقا ثروت پاشنه ی آشیل هست و میدونم که کلی هم ترمز دارم

    ترمز هایی که انگار نمیفهممشون

    انگار پنهون شدن و من هرچقدر میگردم واضح پیداشون نمیکنم

    نمیدونم شاید هنوز به فرکانس مورد نظر نرسیدم

    اما مطمئنم که میرسم

    همونطور که دو سال پیش یه سریاش رو پیدا کردم و از درآمد صفر رسیدم به جایی که کار پیدا کردم و الان درآمد خودم رو دارم و چند ماه یکبار به کمک همین فایل بیشترش کردم، قطعا الان هم میشه

    باز هم قراره چندین برابر بیشتر بشه

    خدا هدایتم میکنه تا ترمز ها رو پیدا بکنم و این مانع رو بردارم

    قطعااا که انجامش میدم

    چون از ته دل میخوامش و میدونم خدا به هر کسی که دنبال هدف باشه، راه رو بهش نشون میده

    خدایا شکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  5. -
    فاطمه بهرامیان گفته:
    مدت عضویت: 1109 روز

    به نام خدایی که به تنهایی کافیست.

    سلام به استاد عزیز وعزیز دلشون.

    کلید:جسارت در پرداخت بهای هدف.

    فایل:سه برابر کردن درامد در یک سال قسمت 2.

    خدارو شکر برای دیدن این فایل ودریافت اگاهیهایش وامید که عامل باشم.

    گفتیم که ثروت یک انرژی هست وبرای دریافتش فقط باید در مدار وفرکانسش قرار بگیریم.

    حالا چیکار کنیم که به مدار وفرکانس ثروت بریم؟

    ما موجودات فرکانسی هستیم که مثل یک دستگاه فرکانس تولید می کنیم وبه جهان می دیم وجهان فرکانسها رو دریافت وبه ما خواسته های متناسب می ده.

    حالا فرکانس چطور ساخته می شه؟

    با ورودیهایی که به ذهنمون می دیم انچه می شنویم آنچه می بینیم وانچه می گوییم به خاطر می آوریم .

    چطور فرکانسها وباورهامون رو در فرکانس ثروت قرار بدیم؟

    انچه باعث فرکانس منفی می شه حذف کنیم که دو مورد هست:

    1_دوستان واطرافیانی که با حرفها با کارهاشون باور منفی وحس بد به ما می دن باید با جسارت آنهارو حذف کنیم وبهتر هست مدتی تنهایی رو انتخاب کنیم تا به فرکانس مناسب برسیم.

    2- تلوزیون وماهواره وپیام رسانها:اینها با تمرکز بر اتفاقات منفی باعث ایجاد فرکانس منفی می شن و باز باید جسارت به خرج داد وکلا حذف کرد.

    اگر این دو مورد رو حذف کنیم وبه جاش مظاهر ثروت و زیبایی های جهان وثروتمندان با سخاوت رو ببینیم کم کم فرکانس ثروت در ما ساخته می شه بهترین منبع برای ساخت فرکانس مثبت همین سایت هست.

    حالا این کار ،کار یک روز و دوروز نیست همیشه وتا آخر عمر باید روی فرکانسهامون کار کنیم این طور نیست که فرکانس ثروت رو بسازیم وبعد رها کنیم به محض اینکه رهاش کردیم اتفاقات متناسب با همون فرکانس جدید در ما شکل می گیره پس هر لحظه باید روی خودمون کار کنیم.

    برای رسیدن به ثروت باید بهایش را پرداخت وبهای اون ساخت باور وفرکانس مثبت و وقت گذاشتن متعهد بودن و کنترل ذهن هست.

    نه تنها ثروت بلکه سلامتی ورابطه عاشقانه شادی وخوشبختی هم با ساخت باور وفرکانس دست یافتنی می شود.

    خدایا شکرت که بیدار شدم ودر این مسیر قرار گرفتم.

    خدایا ما را به راه راست هدایت کن راه کسانی که به آنها نعمت دادی ونه گمراهان.

    استاد متشکرم.

    خدایا هزاران بار شکر.

    در پناه خدا.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  6. -
    زهرا آقچه لو گفته:
    مدت عضویت: 1089 روز

    به نام خداوند جان و دل سلام خدمت شما استاد بزرگوار و همه عزیزان

    خدا را شکر از وقتی روی باورهام کار کرده ام خیلی ارتباطم با دیگران کم شده حتی با خانواده خودمم هم همینطور دیگر دائم مثل قبل در کنار هم نیستیم.

    برای فیلم و سریال هم که باید بگم قبلاً خوره ی فیلم و سریال بودم بخصوص سریالهای کره ای. ولی الان به لطف خدای مهربان خیلی خیلی کم شده است شاید ماهی یکبار آن هم سینمایی آن.

    سریالهای ایرانی پولدار آدم کلاهبردار، بی شخصیت دو دره باز هست سریالهای خارجی آدم پولدار خیانتکار مشروب خور و قمار باز هست خب معلومه اینها مرا از ثروت دور میکند

    منم تعهد میدم که دیگر فیلم و سریال نبینم فقط زندگی در بهشت و سفر به دور آمریکا ببینم.

    من مراقب ورودی های خودم هستم و آگاهانه ورودی های مثبت را در ذهنم میارم.

    اتفاقا الان داشتم فایلی را در یوتیوب می‌دیدم که نشون داد زمان کرونا چقدر هنرمندان کره ای به کشور خودشون کمک کرده اند. گفتم نگاه کن همه ی اینها نشان از فراوانی ثروت داره نگاه کن ببین پول چقدر خوب هست و چقدر میشود با همین پول دیگران را شاد کرد و خودت هم احساس رضایت داشته باشی.

    پول بهترین نعمت دنیاست .

    هر چقدر پولدارتر بشم نزد خدا عزیزترم.

    من ثروتمندانی را میشناسم که با پول کلی به دیگران کمک کرده اند و باعث شادی دیگران و گسترش جهان هستی شده اند.

    خدایا شکرت بابت همه چیز

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  7. -
    محمدرضا حسینوندپناهی گفته:
    مدت عضویت: 1032 روز

    بنام خداوندبخشنده بخشایشگر

    الهی به امیدتو

    باسلام

    روزشمارتحول زندگی من روزبیستم

    فایل: سه برابرکردن درامدوبیشتردریک سال قسمت دوم

    درقسمت اول من تعهددادم که به یاری خدابتونم درامدم راسه برابر وبیشترکنم درعرض یک سال

    پول وثروت یک فرکانسه، مابایدبه اون نزدیک شویم

    ماموجوداتی فرکانسی هستیم که یک سری سیگنالها رابه جهان می فرستیم، ماداریم زندگی خودمون راخلق می کنیم

    ماادم هایی هستیم واونجوری که میخواهیم تغییر می کنیم

    چراماتونستیم تغییرکنیم؟؟

    مایک منبع هستیم وداریم فرکانس هایی راارسال می کنیم وجهان پاسخ میده به فرکانس های ما

    مادریک رابطه بده بستونی باخداهستیم

    مایک چیزی رابه جهان ارسال میکنیم وپاسخی درراستاباچیزی که ارسال کردیم دریافت میکنیم

    این قاعده جهانه مادرهرلحظه فرکانس ارسال میکنیم

    فرکانسی که ماارسال میکنیم برمی گرده به ورودی هایی که واردذهنمان میشه

    چیزهایی که می بینیم چیزهایی که می شنویم خاطراتی که بیاد میاوریم وچیزهایی که لمس میکنیم تخیلات درمورداینده، هرورودی یک خروجی می سازه وبه جهان هستی می فرسته وجهان هستی چیزهایی رابه مابرمی گردونه که هماهنگ باچیزهای ارسالی ماباشن

    اگه ورودی نامناسب باشه خروجی مغزت نامناسبه وچیزهایی راکه به دست میاری نامناسبه، اتفاقات هم نامناسبه

    حالا ورودی هاازکجامیاد؟؟

    ورودی هاازخانواده مدرسه، دانشگاه، جامعه، ازفرهنگ ازسیاستمدارهای کشور، ازرادیووتلویزیون ازفضای مجازی، ازکتابهایی که میخونیم، ازالگوهایی که انتخاب میکنیم

    حالا برای تمرین روزدوم:

    1.حذف ادمهای منفی دوروبرت

    2.حذف رادیووتلویزیون وفضای مجازی ازبرنامه روزانه ات

    به لطف خدا این تمرین رومن حدوددوسال است که انجام دادم

    ارتباط باادمهای دوروبرم رابه طورکامل وقتی که وقتم رابرای خودم گذاشتم قطع شد حتی خواهروبرادرهایم هم مدتهاست که به خونه ما نمیان ودوستانی راهم که داشتم جوری دوربرم روخالی کردن که خودمم متوجه نشدم که کی رفتن

    دوستان وفامیل روکه هرازچندگاهی میبینم سلام احوال پرسی میکنیم انگارده سال همدیگه روندیدیم

    تلویزیون وماهواره روهم همینطوردوسالی هست که جمع کردیم، من فوتبال خیلی دوست دارم واوایل فقط ازتلویزیون فوتبال نگاه میکردم ووقتی گزارشگرفوتبال روگزارش میکرد ازگزارش کردن وچرندیاتی که حین گزارش می گفت حالم روخراب میکرد بعداتصمیم گرفتم فوتبالم نگاه نکنم، ومنی که تمام فوتبال های داخلی وخارجی هران بازی که پخش میشدازهرشبکه ای بایدنگاه.میکردم خژلی وقته که اصلا نگانکردم وامیدوارم که بتونم باتغییرمدارم وقرارگرفتن درمدارپول وثروت نتایج مالی خوبی بگیرم

    درنهایت پول وثروت یک انرژیه ویک فرکانس خاص داره پول وثروت درفرکانس بالایی قرارداره واگرمی خواهیم پول وثروت رودرزندگی تجربه کنیم باید درمدارش قراربگیریم

    ماباید باتمرین وتکرار، تکرار، تکرار، تکرار، وباکارکردن روی خودمون باورهای جدید رودرخودمون تثبیت کنیم

    ماباید مدام به خودمون یاداوری کنیم که پول انرژیه واگه میخوایم بدست بیاریم بایددرفرکانس ومدارش قراربگیریم

    چطورمیتونیم درمدارش قراربگیریم؟

    باتغییرباورها وحرکت کردن به سمت مدارپول وثروت

    حالا باورهاروچطورتغییربدیم؟؟

    باکنترل ورودی ها

    ورودی هامون چی هستن وازکجامیان؟؟

    ورودی ها: انچه راکه میبینیم، می شنویم، تجربه میکنیم، ولمس میکنیم، که ازخانواده، جامعه، مدرسه، دانشگاه و….. میان

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  8. -
    Farshad Usefi گفته:
    مدت عضویت: 2395 روز

    به نام خداوند بخشنده مهربان

    سلام و درود عشق به همسفرای عزیزم

    بازم خدارو شکر میکنم در فرکانس این سایت و دوستان صمیمی قرار گرفتم که باز بهترو بیشتر رو خودم کار کنم

    موضوع اصلی که استاد توی این فایل میگن اینه که«تمااااااام اتفاقات زندگیمون رو افکارمون و باورهامون داره رقم میزنه»

    یعنی چی

    یعنی داری به چی فکر میکنی؟

    به کمبود نعمت فکر میکنی=کمبود وارد زندگیت میشه

    به گرونی دلار و تورم کشورت داری فکر میکنی؟

    روز به روز داری کمبود بیشتر رو تجربه میکنی

    شرایط خرید سخت تر رو داری تجربه میکنی

    به امید الله مهربان سالهاست که دیگه دستگاهی به اسم تلویزیون و ماهواره تو خونمون نداریم

    و بهترین اتفاق زندگیم هم که رقم خورده

    همسرم هم عین خودم هیییییچ علاقه ای به تلویزیون و ماهواره نداره

    خدارو شکر تا 90درصد ورودی هامونو باهم داریم کنترل میکنیم و تمرکز اصلیمون توی سایت و انجام تمرینا هستش

    توی این دوره 20 روزه خیلی اتفاقای جالبو عجیبی رخ داده

    از تضاد اینکه ما باید مستقل زندگی کنیم و تمام روابط منفی رو با جسارت حذف کنیم

    چون توی این مدت به محض اینکه ورودی منفی و توی جمعای منفی قرار گرفتیم خود به خود احساسمون بد شده

    از بس که 99درصد اطرافیانمون در حال نالیدن از اوضاع اقتصادی هستن

    خدارو شکر میکنم تو همون موقع هایی که همه دارن غر میزنن و مینالن من دارم ورودی خوب به ذهنم و وجودم میدم چون نتیجشو دیدم

    به محض کار کردن رو خودم و احساسمو باورام درامدم رشد داشته

    یا یه مشتری خوب اومده تو مغازم خرید عالی انجام داده

    یا یه صحبت توی خیابون میشنوم که دقیقا پاسخ سوال منه

    یا یه لبخند با عشق روی صورت همسرم میبینم و انگار خود خدا برام داره لبخند میزنه

    این نگاه و زاویه دید

    توی هیچ کتابی نوشته نشده،و همه قوانین و نتایج استاد از روزی اتفاق افتاد که با قران ارتباط گرفتن و همین قوانینی که داره اموزش داده میشه توی قران هم وجود داره،بَه چه اتفاق زیبایی خدایا ممنون

    امروزم روزی بود که توی مغازم کتاب قران قبل متاهلیمو اوردم

    کتابی که هر موقع سوالی داشتیم پشت تلفن با همسرم روی سینم میذاشتمو دقییییییییققققق جوابمونو میداد الله اکبر برای این کتاب فرکانسی

    خلاصه که خیلی احساس خوبی دارم

    هرکی که این قوانین رو درک کرده و عمل کرده نتیجش اومده تو زندگیش

    و هرکسی که از این مدار دور شده توی تموم چالشای زندگیش گیر کرده

    از روابط سلامتی و ثروت بگیر تاااااا هرموضوع دیگه ای

    إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضِیعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً

    البته مسلمانانی که کارهای خوب می‌کنند، بدانند که ما پاداش نیکوکاران را پایمال نمی‌کنیم.

    کهف 30

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    • -
      سادات فیضی گفته:
      مدت عضویت: 3643 روز

      سلام به دوستان عزیز من نزدیک به دوساله دیگه اخبارو فیلم هارو پی گیری نمیکنم واقعا تویه آرامش تاثیر داره حتی تو تصمیم گیری ها طرز فکر تماشا یه تلویزیون به افکار ادم جهت میده وادمو محدود میکنه دوست دارم یه روزی مثل آقایه عباس منش احساس مفید بودن داشته باشم ابتدا برا خودم سپس بقیه افراد ممنون از نگاهتون که دیدگاهمو خوندین

      با خدا باش پادشاهی کن

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  9. -
    محمدصادق امام بخش زاده گفته:
    مدت عضویت: 1892 روز

    سلام به دوستان گرامی

    یکی از تغییراتی که من در برای خودم در نظر گرفته‌ام، تغییر حوزه‌ی مالی هست و به همین دلیل هم دارم به دلیل تعهدی که در برگه‌ام نوشتم برای افزایش درآمدم جلسه دوم چند برابرکردن درآمد در یکسال رو کار می‌کنم و به آگاهی‌هاش خودم رو متعهد می‌کنم که عمل کنم.

    استاد در این فایل اشاره کرد به این موضوع که ما سنگ و آهن نیستیم، ما حیوانات اهلی و وحشی نیستیم که هیچگونه سیگنالی ارسال نمی‌کنند و طی این میلیون‌ها سال هیچ تغییر اساسی رو نتونستن ایجاد کنند. ما انسان‌ها یک منبعی هستیم که داریم به جهان هستی فرکانس ارسال می‌کنیم سینگنال ارسال می‌کنیم ارتعاش ارسال می‌کنیم و جهان داره به این سیگنال و ارتعاشی که ارسال می‌کنیم پاسخ میده. چقدر این آگاهی برای ذهن قابل فراموش شدن هست که ما در هر لحظه داریم به جهان هستی فرکانس ارسال می‌کنیم سیگنال ارسال می‌کنیم و جهان هستی طبق این فرکانسی که ارسال کردیم داره شرایط و اتفاقات و وضعیت مالی و وضعیت روابط وضعیت سلامتی وضعیت حل مسائل و … ما رو ایجاد می‌کنه.

    استاد در این فایل اشاره کرد به اینکه ما انسان‌ها توانستیم در همه‌ی جنبه ها تغییر کنیم و ما خالق شرایط زندگیمون هستیم چون می‌تونیم به جهان هستی فرکانس ارسال کنیم و شرایط رو به کل متحول کنیم.

    استاد در این فایل این نکته رو بیان کرد که اگر میخواهیم سیگنالی که به جهان هستی ارسال می‌کنیم رو کنترل کنیم و به سمت خواسته‌هامون و بوجود آمدن چیزهای دلخواه در زندگیمون تغییر بدیم به سمت ثروت و پول و درامد عالی و روابط زیبا و قشنگ و عزت نفس بالا حل مسائل به صورت عالی اتفاقات مثبت و .. تغییر بدیم باید و باید ورودی‌های ذهنمون رو کنترل کنیم. یعنی اولین قدم کنترل کردن ورودی‌های ذهن هست و چقدر این موضوع اهمیت داره و من باید تلاش کنم ازش غافل نشم. کنترل ورودی‌های ذهن یعنی چی؟ یعنی چیزهایی که داریم میبنیم، سایت‌هایی که داریم بررسی میکنیم، اپ‌هایی که تو گوشیمون باهاش کار میکنیم، کتابی که می‌خونیم، روزنامه‌ای که میخونیم، مجله‌ای که میخونیم، فیلم و سریال‌هایی که میبینیم، موزیک‌هایی که گوش میدیم، نوشته‌هایی که میخونیم، «چیزهایی که بهش توجه می‌کنیم در هر لحظه در طول شبانه روز»، آدم‌هایی که باهاشون در ارتباط هستیم، تجسم‌ها و تصویرسازی‌هایی که در ذهنمون انجام میدیم، اینها ورودی‌هایی هستند که داریم به ذهنمون میدیم و با این کار داریم باعث میشیم که شرایط و اتفاقات رقم بخوره. بنابراین اگر ورودی‌ای که داریم نامناسب هست چیزهای نامناسب داره به جهان هستی ارسال میشه و اتفاقات نامناسب می‌افته و اگر ورودی‌ای که داریم به ذهنمون میدیم مناسب هست چیزهای مناسب به جهان هستی ارسال میشه و اتفاقات دلخواه می‌افته.

    استاد در مورد باورهای محدودی که در مورد ثروت شنیده شده و گفته شده که نگاهی تمیز به پول و ثروت نیست صحبت کرد. اولین باور محدودکننده این هست که ببین افرادی که ثروتمند شدن چقدر از خدا دور شدن؟ چقدر به کثافت افتادن؟ چقدر به بدبختی افتادن؟ چقدر این افرادی که ثروتمند شدن آدم های بدی شدن؟ رفتن دو تا زن دیگه گرفتن؟ رفتن معتاد شدن؟ رفتن بدبخت شدن؟ این ورودی داره به ما چی میگه؟ که اگر من ثروتمند بشم بدبخت میشم و آدم بدی میشم و زندگیم به گند کشیده میشه پس ولش کن نمیخوام ثروتمند بشم چون من میخوام آدم خوبی باشم و زندگی خوبی داشته باشم که با ثروتمند شدن در تضاد هست. یعنی جهان اینها رو از ما میشنوه و ما در مدار فقر نگه میداره. شاید ما آگاهانه ثروت رو بخواهیم ولی چون این باور رو داریم که ثروتمند شدن مساوی هست با آدم بدی شدن ثروتمند شدن مساوی است با گند کشیده شدن زندگی مساوی ایست با اتفاقات بد در زندگی ثروتمند شدن مساوی است با از خداوند دور شدن و به جهان این فرکانس رو ارسال میکنیم که من فقر میخوام. و جهان هم تو مدار فقر ما رو نگه میداره.

    باور دیگه‌ای که استاد در موردش صحبت کرد که باور فقیر کننده ای هست اینه که من اگر ثروتمند بشوم نمی‌توانم به بهشت بروم، همانطور که شتر از سوراخ سوزن رد نمیشه یک آدم ثروتمند هم به بهشت نمیتونه بره و اصولا تمام پیشوایان دینی ما آدم‌های فقیری بودن و فقر بسیار چیز خوبی و دلچسبی ایست و انسان‌های با خدا انسان‌های فقیر و بدبخت هستند .. دقیقا مثل همین فیلم‌هایی که در ایران و خارج ساخته میشه که افراد فقیر شاد و خوشحال هستند و افراد ثروتمند معتاد و بدجنس و بدبخت. خب وقتی ما این ورودی‌ها رو داریم در واقع این فرکانس رو به جهان هستی ارسال می‌کنیم که خدایا من فقر میخوام و خداوند هم ما رو تو مدار فقر قرار میده.

    درصورتی که این باورها اصلا باورهای درستی نیست. با فکت و دلیل میگم. باور درست این هست که هر چه ثروتمندتر بشوی نزد خداوند محبوب تر میشوی. چرا؟ چون وقتی تو ثروتمند میشوی با پول و ثروتت خرید می‌کنی و این خرید تو پول و ثروت رو به یک کسب و کار تزریق میکنه. پس این پول تو خوراک و پوشاک و مسکن و امکانات و سفر و رزق روزی الهی میشه در زندگی افرادی که در اون کسب و کار هستند و تو به پیشرفت اون کسب و کار هم با خرید کردنت کمک میکنی و اون فرد امیدوارتر و متوکل تر و قدرتمند تر کسب و کارش رو گسترش میده و اون هم به افراد زیاد دیگه‌ای خدمت میرسونه با کسب و کارش و رزق میرسونه با فروشش.. یعنی تو الان چه کاری انجام دادی؟ همه چیز از خرید تو شروع شد این همه کار خدا پسندانه و این همه کار خیر با خرید تو انجام شد و تو این همه کمک به جهان هستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم کردی که جهان زیباتر ثروتمند تر و با آرامش و رفاه بیشتر و مهمترین نکته‌اش اینه که گسترش بیشتری پیدا کنه، یعنی زیبایی‌هاش علمش دانشش رونقش بهتر و بهتر بشه بنابراین اتفاقی که می‌افته چیه؟ تو کاری معنوی و خدایی انجام دادی همانطور که خداوند کارش روزی رسانی به بنده هاشه و یک مورچه رو در دل خاک روزی میده تو دستی از دستان خداوند شدی که با خرید کردنت که حاصل ثروتمند شدنت و پول ساختنت هست به جهان هستی روزی رسانی کردی و دستی از دستان خداوند شدی. پس تو کاری معنوی و خدایی انجام دادی و به همین دلیل هست که ثروتمند و شدن و پول ساختن معنوی‌ترین و خداپسندانه ترین و خیرخواهانه ترین کار جهانه. یعنی بهترین کاری که یک فرد تو زندگیش میتونه انجام بده این هست که ثروتمند بشه. پولدار بشه. چرا؟ چون خدمتی عظیم داره به بشریت میکنه با این کارش. روزی رسانی به بنده‌های خداوند و گسترش دادن جهان کاری بسیار معنوی و خدا پسندانه هست.. آرامش تو زندگی دیگران میاری.. علم و دانش رو گسترش میدی.. رفاه رو بیشتر میکنی.. امید به زندگی افراد میبخشی.. باعث سفر و خوشحالی و شادی افراد میشی.. باعث چرخیدن چرخ اقتصاد جهان میشی.. خب تو داری کار خدایی انجام میدی! این کارها جز صفات خداوند هست که میگه من روزی رسونم.. من راه گشام.. الا به ذکر الله تطمئن القلوب با یاد خدا آرامش ایجاد میشه و تو داری با پولت آرامش ایجاد میکنی در یک کسب و کار.. یعنی داری کار خدایی انجام میدی به همین دلیل ثروتمند شدن خیرخواهانه ترین و مقدس ترین و معنوی ترین کار جهانه. ارزش ایجاد کردن معنوی‌ترین و خداپسندانه‌ترین کار جهانه.

    باور دوم این هست که کی گفته پیامبران و امامان و پیشوایان دینی ما انسان‌هایی فقیر و ندار بودن؟ کجا این حرف زده شده؟ وقتی قرآن رو میخونی که کتابی هست که از طرف خداوند نازل شده و هیچ تغییری در اون رخ نداده چی میبینی؟ پیامبرهای فقیر میبینی یا پیامبرهای بسیار ثروتمند؟ کدومش رو میبینی؟ هر کی خونده میدونه که تمام پیامبرانی که تو قرآن اومدن بسیار ثروتمند بودن. حضرت سلیمان حکومتی در قرآن داشته که نه قبل از اون کسی داشته و نه بعد از اون کسی خواهد داشت! حضرت سلیمان بی نهایت ثروتمند بوده، خود پیامبر اسلام یک تاجر درست و حسابی بوده و معروف بوده به محمد امین. یعنی تو تجارت و تو جامعه به اسم محمد امین شناخته میشده و یک تاجر حرفه‌ای بوده و کلی پول میساخته و ثروتمند بوده که با خدیجه که اون هم ثروتمند بوده در نهایت ازدواج میکنه. یا حضرت یوسف.. حضرت یوسف در قرآن شد عزیز مصر. یعنی این همه پول و ثروت و مال و زمین هر چی تو مصر هست زیر دست حضرت یوسف بود، این فرد فقیر بوده یا ثروتمند؟! مشخص ثروتمند بوده و بی نهایت ثروت داشته که در نهایت پدر و برادرانش به خاطر اون همه ثروت و نعمت و برکتی که بواسطه یوسف ایجاد شده بود بهرمند شدن، یا حضرت نوح رو بگیریم.. آیا حضرت نوح فردی فقیر بوده؟ آیا یک فرد فقیر میتونه کشتی به اون عظمت و بزرگی رو بسازه با اون همه حیوانات؟ یک فرد فقیر توانایی چنین کاری رو داره؟ نه مسلما نوح بسیار ثروتمند بوده که تونسته اون کشتی رو بسازه، که تونسته این همه حیوانات رو فراهم کنه در اون کشتی قرار بده، که تونسته این همه انسان رو وارد اون کشتی بکنه و طی ماه‌ها خوراک و پوشاکشون فراهم باشه. کی گفته پیامبران فقیر بودن؟ کی گفته امامان فقیر بودن؟ حضرت علی ثروتمندترین مرد عرب زمان خودش بوده، هنوز که هنوزه سندهاش هست که چاه‌ها و قنات ها و نخل‌های فراوان داشته، امام حسن هم همینطور.. سفره‌های امام حسن معروفه بخشندگی بی نهایت ثروت امام حسن معروفه ببین چقدر ثروتمند بوده که بخشش های عظیمی مثل این رو انجام میداده که در طول تاریخ معروف شده و افراد سفره‌ّای امام حسن میگیرن، امام حسین هم همینطور.. کی گفته امام حسین فقیر بوده؟‌ اگر فقیر بوده چطور میتونسته کاروان های بسیار عظیم رو ایجاد بکنه و مدیریت بکنه؟ مگه یک فرد فقیر میتونه یک کاروان رو مدیریت بکنه؟ خوراک و پوشاک و مسکن و اقامت گاه و یک عالمه خرج های دیگه رو امام حسین پرداخت میکرده و کاروان‌ها داشته معلومه ثروتمند بوده، امام سجاد و باقی امامان هم به همین صورت حالا تک تک نمیخوام بگم.. دیگه هر کدوم رو بری ببینی میبینی یکی دانشگاه داشته! یک آدم دانشگاه داشته واسه خودش و بی نهایت افراد رو تعلیم میداده آیا یک فرد فقیر میتونه چنین کاری رو انجام بده؟ که یک دانشگاه برای خودش داشته باشه؟ امام رضا همینطور.. هنوز که هنوزه ثروت امام رضا هست ببینید مشهد چه خبر شده به خاطر اینکه این فرد انقدر انسان ثروتمندی بوده و جایی که دفنش کردن هم تبدیل شده به یکی از قطب‌های اقتصادی. پول بعد از مرگش هم دنبالش هست. همه‌ی اینها نشون میده که تمام امامان و پیامبران ثروتمند هستند و ما نداشتیم امام و پیامبر فقیری.

    باور سوم این هست کی گفته افرادی که ثروتمند شدن به حقارت افتادن؟ آدم‌های بدی شدن؟‌ زندگیشون رو از دست دادن؟ شما الان لیست ثروتمندترین مردان دنیا رو بردار. ده نفر اول رو بخون. ببین آیا این افراد زندگیشون رو از دست دادن؟ اگر ایلان ماسک هست که بسیار فرد ثروتمندی هست تا سال ابتدای سال 2023 که دارم این متن رو مینویسم.. این فرد ثروتمند چندین و چند شرکت عظیم داره و بی نهایت گسترش و زیبایی رو در جهان ایجاد کرده از ماشین‌های برقی گرفته تا شرکت فضایی که داره خدمات عالی فضایی رو ارائه میکنه تا سرویس های تولید انرژی پاک و .. این فرد ثروتمند شده و این همه زیبایی به جهان اضافه کرده و تازه این همه هم هر روز داره پیشرفت میکنه و رشد میکنه و به کلی آدم‌ هم دارن رزق و روزی میرسونن و بدبخت و .. هم نشدن. کی گفته افراد ثروتمند بیچاره میشن؟ حالا شاید افراد بگن ببین این افراد این همه از زن‌هاشون طلاق گرفتن و کلی زن داشتن و نمیدونم چیزهای دیگه، ولی مگه طلاق چیز بدی هست؟ تو قرآن هم اومده که اگه شرایط نابسامانی بود طلاق بگیرید و پذیرفته شده هست و استاد هم گفته که رو رابطه‌هاتون حساب نکنید چون ممکنه آدم‌ها تغییر کنند.. و این تضادها ممکنه برای هر کسی بوجود بیاد تا افراد باورهای مناسب رو ایجاد کنند و به خواسته‌هاشون تو ارتباطات برسند.

    استاد در این فایل به این موضوع اشاره کرد که 2 تا کار رو باید انجام بدید. 1- تلوزیون و ماهواره رو کلا جمع کنید چون ورودی‌های منفی میدن شاید 5٪ مثبت باشه ولی به خاطر اون 5٪ نباید 95٪ رو به ذهنمون بدیم کلا تلوزیون رو جمع کنیم. (شخص من اصلا به تلوزیون نگاه نمی‌کنم و دوست داشتم دستگاهشم جمع کنم ولی افرادی که در خانواده هستند خواهانش هستند به همین دلیل من خودم رو از اون فضا دور کردم و گفتم بگذار اونها دوست دارن ببینن ولی من نمیبینم. تنها زمانی که امکان داره من تلوزیون نگاه کنم دیدن فوتبال‌های مهم و جذاب هست اون هم فقط همون 90 دقیقه فوتبال هست مثل بازی منچستر سیتی و اینتر که سال 2023 قرار هست برگزار بشه و امیدوارم منچسترسیتی ببره و من طرفدار این تیمم به دلیل حضور گواردیولا و فوتبال زیبایی که بازی میکنه همیشه کنترل توپ و پاسکاری عالی و حمله هست، و زمان دیگه‌ای که ممکنه من به تلوزیون نگاه کنم دیدن یک سری برنامه‌های فان و خنده دار اینترنتی هست که اصلا به تلوزیون ربطی نداره و سالم هستند که با اندروید پخشش می‌کنم و خانوادگی میبینیم و میخندیم که بازم دقت می‌کنم اگر این برنامه‌ها هم ورودیشون منفی باشه کلا این رو هم کنار میگذارم و اصلا برای یک مدتی میخوام به خودم این تعهد رو بدم که کلا این برنامه‌ها رو چه مثبت چه منفی کنار بگذارم برای اینکه به خودم اثبات کنم که توانایی کنترل ورودی های ذهنم رو دارم)

    عاشقتونم. در پناه الله یکتا زندگیتون سراسر عشق و زیبایی و موفقیت های بیشتر و بیشتر باشه.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای: