نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
رهایی از بدهی، چندبرابر شدن درآمد و تقویت ذهن با عمل به آموزههای دوره ۱۲ قدم
قبلاً وقتی نتایج همدورهایهایم را در دوره ۱۲ قدم با عشق میخواندم، همیشه قوت قلب میگرفتم و با خودم میگفتم: «برای من هم این نتایج رخ میدهد». امروز خوشحالم که حالا نوبت من است که نتایجم را بنویسم.
چهار ماه پیش وارد دوره ۱۲ قدم شدم، فقط با این نیت که حالم خوب شود و ورودی مالی بهتری داشته باشم. هر طور که بود، روز و شبم را گذاشتم پای عمل به آموزشهای این دوره؛ و در این مدت کوتاه، اتفاقات فوقالعادهای در زندگیام رخ داده است.
در ابتدای دوره ۱۳۰ میلیون تومان قرض داشتم؛ اما الان تقریباً تمام این بدهی تسویه شده و فقط ۹ میلیون تومان باقی مانده که همین ماه آن را هم تمام میکنم.
در ابتدای دوره ماشین نداشتم؛ اما حالا ماشیندار شدهام و با فروش ماشین، یک خانه عالی به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان خریدم.
درآمدم در طی این چهار ماه پنج برابر شده است.
ذهنم قویتر، آرامتر و مثبتنگرتر شده و امروز میتوانم جهان را زیباتر، روشنتر و مهربانتر ببینم.
این فقط بخش کوچکی از نتایج من است و میدانم این مسیر، تازه شروع اتفاقات زیباتر است.
دستیابی به نتایج غیرممکن و معجزهآسا با عمل مستمر به تمرین ستاره قطبی در دوره ۱۲ قدم
الان حدود ۹ ماه است که دارم روی دوره ۱۲ قدم کار میکنم و هر روز بهطور منظم تمرین ستاره قطبی را انجام میدهم. نتایجی که از این آگاهیها و این تمرین گرفتهام، واقعاً باور نکردنی است. خداوند در این مدت کارهایی برای ما انجام داده که از نظر همه اطرافیانم «غیرممکن» بوده است.
من و همسرم هر دو فرهنگی هستیم. همسرم توانست بدون سابقه کاری کافی و در همان سال اول، انتقالی بیناستانی بگیرد؛ در حالی که تمام افراد اداره میگفتند انتقالی زیر پنج سال سابقه یا پیش از پایان تعهد، کاملاً غیرممکن است. اما با تمرین ستاره قطبی و توکل، همان غیرممکن به سادهترین شکل ممکن شد.
ما نه ماشین داشتیم و نه پولی برای خرید آن. در تمرین ستاره قطبی فقط از خداوند یک وسیله برای رفتوآمد میخواستم و بعد بهطور کاملاً معجزهآسا، توانستیم ماشیندار شویم؛ چیزی که در ظاهر هیچ راهی برایش نبود.
امروز از ته دل به این باور رسیدهام که میتوانم زندگیام را خودم بسازم و در این مسیر، خدای بزرگ همیشه کنارم هست. هرچه را با ایمان و سپاسگزاری بخواهم، خداوند در بهترین زمان و به سادهترین شکل به من میبخشد.
معجزه بارداری، بهبود کامل سلامت و درمان مشکلات جسمی با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
سلام به استاد عزیزم. هرچقدر از شگفتیهای دوره قانون سلامتی بگویم، واقعاً کم است. من همسر حامد هستم و ما هر دو به شیوه این دوره زندگی میکنیم و نتایج فوقالعادهای گرفتهایم.
قبل از ورود به این دوره، برای بچهدار شدن بارها و بارها به پزشک مراجعه کردیم و در نهایت به ما گفتند که اسپرم همسرم صفر است و تنها راه، انجام کاشت (IVF) است. این حرف برایمان بسیار سنگین بود، اما امیدمان را از دست ندادیم.
ما دوره قانون سلامتی را خریدیم و بلافاصله سبک زندگیمان را مطابق این دوره تغییر دادیم. حالا حدود چهار ماه است که طبق شیوه این دوره زندگی میکنیم و در همین مدت کوتاه، نتایج معجزهآسایی وارد زندگیمان شده است:
کمر درد من کامل خوب شده؛
دیابت همسرم به طور کامل درمان شده؛
مشکل اسپرم همسرم کامل برطرف شده؛
نامنظمی قاعدگی من نیز کامل تنظیم شده؛
انرژیام چند برابر شده و حال روحی و جسمیام بسیار سرحال و شاداب است.و اما شگفتانگیزترین نتیجه…
الان سه روز است که فهمیدهام باردار هستم.
معجزهای که هنوز هم باور کردنش برایمان سخت است و هر لحظه خدا را شکر میکنیم.این یک هدایت الهی بود؛ هدایت به مسیری که خدا از طریق استاد عباسمنش در زندگی ما قرار داد. ما شاهد بودیم که چطور فقط با عمل به قوانین ساده و الهی این دوره، چنین معجزهای وارد زندگیمان شد.
تجربه کاهش وزن عمیق، درمان بیماریها و تولد دوبارهی جسم و روح با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
من شیرین هستم، همسر محمدمهدی، و میخواهم از نتایج بینظیر و معجزهآوری بگویم که از زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی گرفتهام. من ۲۳ سالهام و از زمانی که این سبک را شروع کردم، تمام زندگیام به سمت برکت، نعمت و اتفاقات شگفتآور حرکت کرده است.
پیش از ورود به دوره، وزن من ۹۰ کیلوگرم بود. سالها با کار زیاد (دو شیفت کار) توانسته بودم وزنم را روی ۷۰ کیلو ثابت نگه دارم، اما بعد از تغییر شغل و شروع کار فریلنسری، هم وزنم و هم سلامتیام روزبهروز بدتر میشد. یک روز به خودم آمدم و دیدم طی دو سال، هیچکدام از لباسهایم اندازهام نیست. سایز شلوارم به ۴۸ رسیده بود و باورم نمیشد که اینقدر چاق و بیفرم شدهام.
در ابتدا تصور میکردم مشکلم فقط تناسب اندام است و از نظر سلامتی مشکلی ندارم. اما با شنیدن توضیحات استاد عباسمنش در دوره قانون سلامتی فهمیدم علائمی که سالها فکر میکردم طبیعیاند، نشانه بیماریهایی بودند که در بدنم شکل گرفته بود. مثل:
ورم شدید انگشتها پس از بیدار شدن از خواب؛
یکبار انگشتر در نمیآمد و مجبور شدیم آتشنشانی ببریم؛
بدندرد و ضعف شدید عضلات پا و کمر؛
خوابآلودگی و خستگی دائمی؛
بیدارشدن سخت و با بیحوصلگی؛
آکنههای چرکی، ملتهب و دردناک از ۱۱ سالگی تا امروز؛
عرق سرد شبانه و لرزهای عجیب؛
ریزش انرژی و ناتوانی در انجام کارها؛اما بعد از شروع زندگی به شیوه دوره، در همان هفته اول ۱۰ کیلو وزن کم کردم. حالا، یک سال پس از شروع دوره قانون سلامتی، وزن من با قد ۱۷۲ شده ۵۴ کیلوگرم و بدنم بهترین حالت عمرم را دارد.
اتفاقاتی که برای سلامتیام افتاده، واقعاً معجزه است:
من دیگر هیچوقت خسته نمیشوم؛
کنترل احساساتم عالی شده و اصلاً مودی نیستم؛
خوابم سبک، راحت و با انرژی است؛
هر شب حدود ۱۱ میخوابم و بین ۴ تا ۶ صبح با انرژی فوقالعاده بیدار میشوم؛
دیگر خبری از خوابهای سنگین و بیدار شدن با خستگی نیست؛
تمرکزم آنقدر بالا رفته که خودم هم باورم نمیشود؛
خانهام همیشه تمیز است و کارهای خانه وقت بسیار کمی میگیرند؛
قبلاً انرژی پیادهروی تا سوپری را هم نداشتم، اما حالا با همسرم راحت روزی ۲۵ کیلومتر پیادهروی میکنیم؛
دیگر هیچ ریزش مویی ندارم؛
صورتم صاف و شفاف شده، هیچ جوشی نمیزند؛
بدنم هیچ بوی بدی نمیدهد؛و یکی از عجیبترین نتایج:
قبل از دوره، هر بار که موهای بدنم را شیو میکردم، بدنم پر از دانههای دردناک، التهاب و خونابه میشد. اما الان نه التهاب دارم، نه دانه میزند، نه پوست میسوزد. پوستم سالم و رطوبتدار است و دیر به دیر مو درمیآورد.از بزرگترین معجزاتم، درمان کامل دردهای شدید پریودی است. من از اولین روز تا روز پنجم قاعدگی دردهای وحشتناک داشتم. هیچ دارویی جواب نمیداد جز ۳ عدد مسکن قوی کدیمکس در روز. حتی چندبار کارم به سرم و بیمارستان کشیده بود. همه میگفتند عادی است! اما بعد از زندگی به سبک دوره قانون سلامتی فهمیدم اینها طبیعی نیست و از سبک تغذیه غلط میآید. امروز در دوران قاعدگی نه تنها هیچ دردی ندارم، بلکه انرژیام حتی بیشتر هم میشود.
اما بزرگترین معجزه:
وقتی برای شروع دوره آزمایش دادم، متوجه شدم تازه دیابت نوع ۲ گرفتهام. دکتر برایم انسولین تجویز کرد و گفت فوراً باید تزریق کنم. من گریه میکردم، هم برای اینکه چرا دیابت گرفتم، و هم برای اینکه خدا چقدر دوستم داشته که قبل از پیشرفت بیماری، دوره قانون سلامتی را سر راهم قرار داده.
سه ماه بعد، در چکاپ جدید، دیابت نوع ۲ کاملاً درمان شده بود.دوره قانون سلامتی لطف بزرگ خداست. راهی است که ما را از بیماری، استرس، اضافهوزن و بیانرژی بودن بیرون میکشد و دوباره سلامت کامل را به ما برمیگرداند. من از صمیم قلب خدا را شکر میکنم که ما را به این مسیر هدایت کرد و آرزو میکنم همهٔ آدمها طعم این سلامتی و سبک زندگی عالی را بچشند.
تجربه لاغری پایدار، عضلهسازی و سلامت کامل با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
من حدود دو سال است که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی میکنم و این دوره تأثیرات شگفتانگیزی روی سلامتی من گذاشته است. وقتی وارد این دوره شدم، فردی چاق بودم. اما با زندگی به شیوه این دوره، کمکم و بدون ذرهای گرسنگی لاغر و خوشاندام شدم. در سه ماه اول، ۱۸ کیلوگرم وزن کم کردم و بهتدریج به وزن نرمال رسیدم و بعد وزنم ثابت ماند، چون با تعهد کامل طبق قانون سلامتی عمل میکردم.
تمرینات عضلهسازی این دوره را هم انجام دادم و امروز عضلههایم کاملاً مشخص و بدنم خوشفرم و زیبا شده است. یکی از نتایج جالب برایم این بود که سالها بالای ابروهایم همیشه خالی بود، اما حالا کاملاً پر شده و چهرهام جوانتر و سالمتر به نظر میرسد.
این مسیر به من ثابت کرد که اگر با ایمان و تعهد به آموزههای دوره قانون سلامتی عمل کنم، نتایج کمکم میآیند و ثابت و ماندگار میشوند. اکنون که باردار هستم، چکاپ بارداری را انجام دادم و وقتی دکتر زنان نتایج آزمایشهای من را دید، با تعجب میپرسید چطور ممکن است بدنم تا این حد سالم باشد و همهٔ شاخصها در بهترین حالت ممکن باشند.
خدای مهربان را شکر میکنم که چندین سال پیش من را به این مسیر هدایت کرد. من از تمام دورهها و آموزشهای استاد عباسمنش نتایج عالی گرفتهام و هر روز بیشتر از قبل تجربه میکنم که این مسیر، مسیر درست زندگی است.
حدود ۵ ماه قبل از خرید دوره قانون سلامتی، من متوجه شدم دچار کم کاری تیرویید شدم و بعد از انجام تست های آزمایشگاهی و سونوگرافی متوجه گواتر در سمت راست تیروییدم شدم و تمام پزشکان پیشنهاد جراحی دادند.
علاوه بر این، حدود ۱۸ کیلو اضافه وزن داشتم و زانو درد داشتم. الان ۲ ماه هست که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی می کنم و متعهدانه به دوره عمل می کنم. بعد از 2 ماه مجدداً آزمایش دادم تا نتایجم را ببینم. نتایج آزمایش های من به شرح زیر است:
یکی از تستهای کبدی من قبل از شروع دوره قانون سلامتی ۳۰۹( حد مرز) بود که به ۱۸۴ کاهش پیدا کرده؛
تری گلیسرید من قبل از شروع دوره قانون سلامتی ۱۷۹ بود که به ۱۰۵ کاهش پیدا کرده؛
کلسترول خون من قبل از دوره قانون سلامتی ۲۱۶ بود که به ۱۹۷ کاهش پیدا کرده؛
التهاب بدنم در آزمایش بسیار کم شده؛
و تست تیرویید از وضعیت مرزی قبل از شروع دوره، به حالت نرمال رسیده و سلامت شدم. سپاسگزارم به خاطر دوره قانون سلامتی
تحول مالی، احساسی و سبک زندگی با عمل به آموزههای دوره ۱۲ قدم و نتایج شگفتانگیز همراه با دوره قانون سلامتی
من معمولاً در جلسه اول هر قدم، بخشی از نتایجم را مینویسم. چند روز پیش در محل کارم، هنگام مرتب کردن کمد لباسهایم، یک تکه کاغذ پیدا کردم که با دستخط و امضای خودم روی آن چند جمله نوشته بودم. وقتی کاغذ را خواندم، مو به تنم سیخ شد. متن همان کاغذ را اینجا مینویسم:
«خدایا الان ساعت ۴ بعدازظهر است و من در محل کار، در اتاق استراحت نشستهام و ذهنم مشغول است. فقط ۹۰ هزار تومان در حسابم دارم. چند روز دیگر عروسی خواهرم است و بعد از آن تولد همسرم. همیشه دوست داشتم برای عزیزانم کادوهای خوب بخرم چون این کار حالم را خیلی خوب میکند.
الان ماندهام چه کنم؟! تازه به خودم تعهد دادهام که پول قرض نگیرم و همهٔ قرضها و قسطها را صاف کنم. الآن به ۵ میلیون تومان پول نیاز دارم.»
احمد – مهر ۱۴۰۱وقتی این نوشته را دوباره خواندم، یادم آمد زمانی که آن را مینوشتم بهتازگی فایل «سه برابر کردن درآمد» را دیده بودم و تعهدم را نوشته بودم که قرض نگیرم، قرضها را صاف کنم و درآمدم را سه برابر کنم. در همان روزها داشتن ۵ میلیون تومان برایم آرزویی دور و دستنیافتنی بود.
بعد از آن وارد عمل شدم. آگاهیها و تمرینات دوره ۱۲ قدم را شروع کردم و حالا که تازه قدم ۵ را شروع کردهام، زندگیام کاملاً زیرورو شده است. وقتی شرایط امروز را با آن نوشته روی کاغذ مقایسه کردم، اشکم سرازیر شد. همانطور که دوستان دوره میگویند: «برای اینکه بفهمی چقدر تغییر کردهای، اصلاً لازم نیست تا قدم ۱۲ صبر کنی؛ همان چند قدم اول هم نشانت میدهد که زندگیات دیگر هیچ شباهتی به گذشته ندارد.»
الان بهمن ۱۴۰۲ است و گوشهای کوچک از نتایج امروز را اینجا مینویسم:
امسال برای تولد همسرم یک سفر عالی با هواپیما به کیش هدیه دادم. چهار شب فوقالعاده را در یک هتل عالی در کیش گذراندیم. این در حالی است که فقط یک سال پیش، تمام پساندازم ۹۰ هزار تومان بود.
پرواز با هواپیما برای من یک آرزو بود؛ از کودکی عاشق هواپیما بودم. هنوز هم هر بار هواپیما از آسمان رد میشود، میایستم و نگاه میکنم؛ حتی اگر در یک ساعت صد هواپیما هم رد شود.دوره قانون سلامتی را از سایت تهیه کردم و تا امروز ۱۵ کیلو وزن کم کردهام، ۴ سایز کم کردهام و بدنم سالم و پُرانرژی است.
هیچ وام و بدهیای ندارم. تمام قسطها و بدهیهای بانکیام را زودتر از موعد تسویه کردم. حتی کارمندان بانک میگفتند: «تو حالت خوب نیست؟ همه دنبال وام گرفتن هستند و تو داری زودتر تسویه میکنی؟!»
روابط عاطفیام با همسرم بهطرز باورنکردنی عاشقانه شده؛ در حالی که قبلاً هفتهای یکبار دعوا و ناراحتی داشتیم، الان چندین ماه است که فقط داریم از زندگی لذت میبریم.
زندگیام هر روز پُربرکتتر میشود. مسیرم روان شده و احساس میکنم کمکم دارم روی دوش خدا سوار میشوم. هر جا میروم کارم انجام میشود. در تهران شلوغ همیشه نزدیکترین جای پارک برایم فراهم میشود.
بدون تبلیغ، مشتریها سراغم میآیند و مردم به شکلهای مختلف برایم مشتری میفرستند. نگرانی و غم ندارم. از کسی ترس ندارم. هیچ انتظاری از کسی ندارم.دیروز مادرم، که مسیر متفاوتی دارد، با من تماس گرفت. حرفهای همیشگیاش را گفت و من فقط سکوت کردم. آخر مکالمه فقط یک جمله گفت: «احمد، خیلی عوض شدی… دیگه اون آدم سابق نیستی!»
همانجا یک نفس عمیق کشیدم و از ته دل گفتم: «خدایا شکرت… هم حالم خوبه هم احساسم.»اگر بخواهم تکتک نتایجم را بنویسم، باید تا فردا ادامه بدهم. فعلاً همینقدر مینویسم.
بینهایت سپاسگزار خدای مهربان هستم که من را به این مسیر توحیدی و الهی هدایت کرد، و بینهایت سپاسگزار استاد عباسمنش هستم که این مسیر زیبا را به ما آموزش میدهند.ازگشت به مسیر، جهش مالی و برآورده شدن خواستهها با عمل دوباره به آموزههای دوره ۱۲ قدم
مدت یک سالی میشود که قدم اول دوره ۱۲ قدم را با همسرم تهیه کردیم. دو ماه اول با جدیت و تعهد کامل جلسات دوره را گوش میدادیم و به آموزهها عمل میکردیم و همان زمان نتایج فوقالعادهای وارد زندگیمان شد؛ نتایجی مثل روابط زیباتر، احساس آرامش عمیقتر، پیشنهاد شغلی عالی با درآمد بسیار بهتر و… تا جایی که درآمد ماهانه من چهار برابر شد.
اما بعد از مدتی، جدیتم برای ادامه آموزشها کم شد، روی خودم کار نمیکردم و به همان نسبت، نتایج هم کمتر شد. فروش روزانهام کم و کمتر شد تا جایی که تقریباً به صفر رسید.
تا اینکه یک روز فایل «چگونه در عرض یک سال درآمد خود را چند برابر کنیم» را نگاه کردم و دوباره تعهد، انگیزه و دلیل موفقیتهای قبلیام را به یاد آوردم. همانجا تصمیم جدی گرفتم که دوباره شروع کنم. الان کمتر از دو ماه است که با جدیت بالا آموزههای دوره ۱۲ قدم را اجرا میکنم و به قول استاد، برای کار کردن روی خودم «جهاد اکبر» راه انداختهام. صبح و شب تمرین ستاره قطبی را انجام میدهم، با آگاهیهای دوره باورهای قدرتمندکننده میسازم و تمرکز کامل گذاشتهام روی رشد کسبوکارم.
و اینها بخشی از نتایجی است که فقط در همین دو ماه تجربه کردهام:
همسرم بعد از حدود یک سال صبر، باردار شده است.
فروشی که تقریباً صفر شده بود، دوباره به اوج برگشته؛ فقط در دیماه ۱۹۵ کارتن فروش داشتم.
مشتریهایم یکییکی بازگشتهاند و دوباره از من خرید میکنند.
یک عزیز بدون اینکه از او بخواهم، برای گسترش کسبوکارم کاری انجام داد که کمک بسیار بزرگی برایم بود.
و مهمترین نتیجهام در این مدت کوتاه، خرید ماشین مورد علاقهام است. این ماشین هدف اول امسال من بود و بعد از افتها و مشکلات، کاملاً از آن ناامید شده بودم؛ اما خداوند دوباره به من ثابت کرد که اگر به هدایت و حمایتش ایمان بیاورم و مسیر درست را ادامه بدهم، همه چیز سر زمان درست به من میرسد.
من از عمل به آگاهیهای قدم اول به اندازه کافی نتیجه گرفتهام و حالا نوبت قدم بعدی است. با اشتیاق کامل وارد قدم دومِ دوره ۱۲ قدم میشوم و مطمئنم نتایج شگفتانگیز زیادی در راه است.
از استقلال مالی تا تناسب اندام فوقالعاده؛ تجربهای شگفتانگیز با عمل به آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱ و دوره قانون سلامتی
استاد عزیزم، من از فایلهای دانلودی شما نتایج بزرگی گرفتم؛ حدود ۵۰۰ میلیون تومان ورودی مالی داشتم. بعد از آن که دوره روانشناسی ثروت ۱ را خریدم و شروع کردم به عملکردن به آموزههای این دوره، ۷۰ برابر مبلغ پرداختیام ورودی مالی جذب کردم. به خاطر همین عملکردنها، امروز در خانه خودم زندگی میکنم و مستقل هستم. همچنین ماشین مورد علاقهام را خریدهام؛ ماشینی که یک سال پیش مشخصاتش را نوشتم و حالا زیر پای من است. در این دو سال، هر خواستهای که داشتم خلق شده است.
اما باید بگویم که دوره قانون سلامتی بهترین دورهای است که تا امروز از شما دیدهام. امروز روز ۱۱۲ام زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی است و من دارم از سبک زندگیام لذت میبرم. آرامش تمام وجودم را گرفته، هر روز سالمتر و پرانرژیتر میشوم و انگار افتخاری در عمق وجودم شکل گرفته. آنقدر به این سبک زندگی راضیام که اگر لازم بود تا قله قاف پیاده بروم تا به این شرایط برسم، بدون تردید میرفتم.
چون قرار است تا آخر عمرم این شیوه را ادامه دهم، برای اینکه منطق این دوره را بهتر درک و عادتها را عمیقتر نهادینه کنم، دوباره از اول دارم جلسات را مرور میکنم. مدل رشد من اینطور است: وقتی بفهمم یک مسیر درست است، با وسواس و دقت تمام تا آخرش میروم. برای همین در مدت کوتاه حضورم در سایت، نتایج بزرگ و سریع گرفتم. اگر درک کنم عادتی اشتباه است، راحت کنار میگذارم و عادت درست را جایگزین میکنم.
یکی از نتایج دوره قانون سلامتی برای من این بود که شدیداً عملگرا شدم؛ هم در اجرای ایدهها و هم در عمل به تمرینات سایر دورهها. منی که همیشه کارهایم دقیقه نودی بود، حالا مدتهاست که در تمرین جلسه اول دوره عزت نفس (انجام کارهای به تعویقافتاده)، کاملاً بهروز هستم و حتی جلوتر هم حرکت میکنم. هر ایدهای که میگیرم همان روز شروع میکنم و همین باعث شده نتایج شگفتانگیزی بگیرم. مثلاً ماه قبل کتابی در حوزه کاری خودم خواندم؛ یک ایده از آن گرفتم و بلافاصله فردای همان روز شروع به اجرای آن کردم و بعد از ۲۰ روز یک ورودی مالی عالی ایجاد شد.
اما بزرگترین نتیجهام، تناسب اندام و سلامت فوقالعاده است. آنقدر اندامم عالی شده که هر بار در آینه خودم را نگاه میکنم از خوشحالی لبخند میزنم. بدنم دقیقاً همان شده که همیشه آرزویش را داشتم: سرشانههای پهن، کمر باریک و فرم ایدهآل. در کمتر از چهار ماه زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی:
وزنم از ۱۱۴ کیلو به ۸۹ کیلو رسیده
دور کمرم از ۱۰۵ سانتیمتر به ۸۸ سانتیمتر رسیده
دور پهلوهایم از ۱۲۴ سانتیمتر به ۱۰۹ سانتیمتر رسیدهوقتی این نتایج را میبینم، با خودم میگویم: اگر فقط در چهار ماه این نتایج را گرفتم، اگر دو سال ادامه دهم چه بدنی خواهم داشت؟ اگر ۱۰ سال و ۵۰ سال ادامه دهم چه سلامتیای خواهم داشت؟
استاد عزیزم، بینهایت سپاسگزارم بابت آموزههای گرانبهای دوره قانون سلامتی و مهمتر از همه اینکه این مطالب علمی و ارزشمند را به سادهترین، قابلاجراترین و مؤثرترین شکل ممکن توضیح دادهاید.
تجربه جهش مالی و ورود مشتریان باکیفیت با عمل به آموزههای دوره قانون آفرینش
استاد عزیزم، از شما به خاطر دوره قانون آفرینش و این حجم از آگاهی ارزشمند، از صمیم قلب سپاسگزارم. از وقتی با کمک آگاهیهای این دوره روی ساختن باور «لیاقت داشتن درباره ثروت» تمرکز کردهام، تغییرات عمیق و جدی در کسبوکارم رخ داده است.
درآمدم بهطور چشمگیری بیشتر شده و افراد باکیفیتتر وارد دفتر کار من میشوند؛ افرادی که هم مودبتر هستند، هم وضعیت مالی بسیار بهتری دارند، هم ارزش وقت و خدمات من را میدانند و برایش احترام قائلاند و حاضرند بهای واقعی کارم را پرداخت کنند.
این نتایج را شکرگزارم و میدانم که ریشه همه آنها، عمل کردن به آگاهیهای این دوره عالی است.



به نام خدا که رحمتش بی اندازه و مهربانیش همیشگیست
با درود و سپاس خدمت شما استاد گرامی و مریم خانم گل و دوستان همفرکانسیم
احساسم رو اینجا به عنوان رد پا می نویسم، ما شاگردان استاد عباسمنش عزیز، با قرار گرفتن در مدار الهی(با استفاده از آموزه های گرانبهای ایشون) به آرامش عمیق از جنس نور الهی دست پیدا کردیم(به همه عزیزان تبریک می گم)، این آرامش بزرررررگترین نعمت الهی ایست.
در سایه ی این نور، قلبمون آرومه، همه اموراتمون به شکل نور و فقط برای نور انجام میشن.
مثلا وقتی با داشتن احساس خوب به چهره ی عزیزانمون نگاه و لبخند می زنیم و … چه نتایجی از نور دریافت می کنیم.
قدم اول آرامش، بعد اتصال به نور، بعد انجام کارها برای نور و در نهایت دریافت نتایج الهی که با بهترین کیفیت هستن.
مثلاً وقتی برای کسب روزی حلال با قلبی سرشار از نور حرکت می کنیم و کارهامون رو فقط برای نور انجام می دهیم، بینهایت نتایج و برکاتی از نور دریافت می کنیم.
اشاعه نور و دریافت انوار بیشتر الهی
مثلاً یک سکوت ساده و اعراض و … برکاتی از نور برامون میاره و ما رو از نور هم دور نمی کنه.
لذت درک نور خیلی خوبه، مسیر نور خیلی قشنگه، با نور زندگی کردن خیلی راحته، دنیای با نور خیلی زیباتره،
انسانهای متصل به نور توسط خود خدا هدایت میشن و البته خدا اونها رو هم بسیار بیشتر دوست می داره.
خدایا سپاسگزارم به خاطر همه چیز مخصوصاً به خاطر داشتن استاد عباسمنش
به نام خدا که رحمتش بی اندازه و مهربانیش همیشگیست و درود و سپاس خدمت استاد گرامی و مریم خانم گل و دوستان همفرکانسیم
نشانه های بالا بودن فرکانسم رو تو این کامنت به عنوان رد پا می نویسم
جمعه ی هفتهی پیش برای دیدن مادر بزرگ که کسالت دارن منزل دائیم رفتیم و خدا رو شکر فقط دائیم و زن دائیم بودن و بچه هاشون نبودن(چون انرژی منفی اند و دوست ندارم جائی که اونها هستن باشم)
این هفته مادر بزرگم بستری شدن و باز هم چون وقت ملاقات احتمال داشت با اونها مواجه بشیم خدا یه برنامه چید که نشه وقت ملاقات بریم.
با مامانم که همراه مادر بزگم هستن تماس گرفتم و گفتم ما امشب میایم و براتون شام هم میاریم
وقتی رفتیم بیمارستان، پرستار بخش هماهنگ کرد و من و همسرم رفتیم و مادر بزرگم رو دیدیم چقدرم خوشحال شد
مامانم پرسید چه جوری اومدید اصلا ملاقاتی راه نمی دن. حالا چه جوری موافقت کردن دوتاتون بیاین؟ بعد چه جوری ما رو پیدا کردید؟ منم گفتم بو کشیدیم اومدیم.
توی راه برگشت همسرم گفت احتمالا دیروز که بقیه رفتن هیچ کدوم رو راه ندادن و مامان مجبور شده خودش بیاد پائین.
حالا امشب با نهایت احترام اجازه دادن تا ما بریم بالا فقط با یه تماس و یه هماهنگی ساده.
به همسرم گفتم ببین عزیزم این به خاطر اینکه فرکانس ما بالاست وگرنه به قول مامان چی جوری میشه اینقدر راحت اجازه بدن دوتائیمون بریم بالا در حالیکه شب قبل سر همین قضیه دائیم با نگهبان دعواش شده.
یه نشونه دیگه از بالا بودن فرکانسم
برای گرفتن دارو رفتم داروخونه سهوا کد دارو رو اشتباه نوشتم، مجبور شدم اون روز با وجود راه زیادی که رفته بودم بدون نتیجه برگردم فرداش که رفتم تونستم سهمیه داروی بیشتری بگیرم، همسرم باورش نمی شد گفت آخه چه جوری بهت دادن، بهش گفتم به متصدی تائید دارو گفتم اونم موافقت کرد
یه نشونه دیگه از فرکانس بالای من
یه همکار دارم که مثل نمودار سینوسی فرکانسش بالا و پائین میشه سه شنبه می خواست من رو آزار بده من اعراض کردم و سعی کردم از این چالش سر بلند بیرون بیام فرداش به علت کسالت نتوانست بیاد با خودم گفتم خدا رو شکر با کنترل ذهنم وارد مدارش نشدم و گرنه منم مثل خودش مریض می کرد
یه نشانه ی دیگه از بالا بودن فرکانسم
یه همکار دارم که اونم داره مثل من رو خودش کار می کنه بهم گفت، شما فرمول موفقیت رو زود پیدا کردی و مثل اینکه هر چی رو برگزاری داخل این فرمول بهترین خروجی رو می گیری و رمز موفقیتت همون پیدا کردن زود این فرمول هست
یه نشون ی دیگه
هفته ی گذشته برای کاری قرار بود بریم شهرستان، چون من خیلی روی باورهام کار کرده ام و در مورد مشابه اون دارم نتیجه می گیرم، همسرم خودش بلیطها رو کنسل کرد و البته اتفاقات جالب دیگه ای هم افتاد که همه به نفع ما بود.
یه نشونه ی دیگه از فرکانس بالای من
محل کارم وام قرضالحسنه 100میلیونی میده من و یکی دیگه از همکاری حوزه امون وام نگرفتیم بینمون قرعهکشی شد اسم ایشون درآمد و بعد همکار دیگه ام با تعجب گفت من فکر می کردم اسم شما دربیاد چون شما همیشه تو همه موارد خوش شانسی حالا تعجب می کنم چرا اسم شما در نیومده و گفتش من مطمئنم چون درخواستت نبوده اسمت در نیومده ولی اگه می خواستی حتما اسم تو در میومد.
نشونه ی دیگه از بالا بودن فرکانسم
من برای یادگیری موسیقی یه روش خاص پیدا کردم که به راحتی قطعه ها رو یاد می گیرم استادم هم فکر می کنه من خیلی تمرین می کنم در صورتیکه با این روش من کارم رو پیش می برم.
الان که فکر می کنم نشونه ها زیادن به امید خدا دوباره میام و در موردشان می نویسم.
به نام خدا که رحمتش بی اندازه و مهربانیش همیشگیست و درود خدمت شما استاد گرامی و مریم خانم گل و دوستان همفرکانسیم
من و همسرم هر دو کارمندیم و یک فرزند، پسر 21 ساله داریم.
می خوام امروز در مورد نتایج و رویدادهای زندگیم بعد از ساخت باور، پول درآوردن معنوی ترین، الهی ترین و با فضیلتترین کار دنیاست و پول ارزشمند هست، براتون بنویسم.
ما تونستیم، خونه ای بسیار عالی با آپشن های فوقالعاده در یک منطقه خوب بخریم. داستان تکامل خرید خونه هم مفصل هست
ما تونستیم کل وسایل خونه امون رو عوض کنیم، الان همه لوازم خونه امون تک و خاص هستند از مبل گرفته تا لوازم الکتریکی که از بهترین نوع خودشون هستند.
ما تونستیم ماشینمون رو عوض کنیم و یه 207 صفر بخریم، ماشین صفر واقعاً نعمت بزرگیه، هر روز صبح راحت باهاش سرکارمون می ریم و همینطور چندین مسافرت عالی و راحت باهاش داشتیم.
ما تونستیم چالوس یه زمین بخریم و الان هم داره ویلامون توسط یک آدم بینظیر ساخته می شه، که خود این هم داستان مفصلی داره که از باورهای خود استاد در جلسه 4 قدم دوم از دوره ی 12قدم کسب کردیم.
ما تونستیم هزینه ی ادامه تحصیل امون رو به راحتی پرداخت کردیم و الان هم خیلی راحت، داریم هزینه های تحصیل پسرم هم در رشته خلبانی و هم توی یک رشته دانشگاهی دیگه رو پرداخت می کنیم و همینطور توان پرداخت هزینه های تحصیلی بعدی خودمون و پسرمون رو داریم.
ما تونستیم سفرهای خوبی بریم و تجارب فوقالعاده ای کسب کنیم و همچنان برای سفر های جدید برنامه های خوبی پیش رو داریم.
ما تونستیم دوره های ارزشمند استاد از جمله شیوه حل مسائل، قدم 1 و 2 دوازده قدم و دوره ی قانون سلامتی رو بخریم و الان یکسال هست که به شیوه ی قانون سلامتی زندگی می کنیم و بهترین و باکیفیت ترین مواد خوراکی رو تهیه و استفاده می کنیم.
ما تونستیم پوشاک، کیف و کفش برند بخریم و همیشه شیک و تمیز هستیم.
با امید و توکل به خدا تصمیم جدی داریم، بعد از طی تکاملمون تراکمپر و آروی(مثل تراکمپر و آروی استاد) بخریم و اول جاهای دیدنی ایران زیبا و بعد جاهای دیدنی این جهان بینهایت زیبا رو ببینیم
و شغل مورد علاقه امون رو راهاندازی کنیم، مثل استاد با آزادی زمانی و مکانی، مولد ثروت هم باشیم و بیشتر به گسترش این جهان زیبا کمک کنیم.
به نظر من این کارها معنوی ترین کار دنیا هستند
به امید خدا در مورد نتایج موفقیت در شغل مورد علاقه امون و همینطور شغل پسرم با ساخت باور های فوق العاده ای که از آموزه های استاد کسب کردم براتون خواهم نوشت.
ممنون از خدا ممنون از استاد گرامی و همسر گلشون و ممنون از دوستان عزیزم
به نام خدا که رحمتش بی اندازه و مهربانیش همیشگیست
با درود و سپاس خدمت استاد گرامی و مریم خانم گل و دوستان همفرکانسیم
با خوندن نتایج دوستان در مورد مومنتوم مثبت موضوع مهمی یادم اومد که خالی از لطف نیست اینجا بنویسم
برادرم و خانمش مدتی هست که از هم جدا شدن همسر برادرم خانمه بسیار خوبی هست و من با ایشون رابطه خوبی دارم
داستان به این شکله که وقتی توی جمع خانوادگی بنا به دلایل مختلف بعضی از اعضای خانواده رفتارهای تکانشی بروز می دادن، ایشون به شدت حالت دفاعی می گرفتن و با زبان بدن اعتراض خودشون رو بروز می دادند و همیشه هم به من انتقاد داشتند که چرا من هیچ واکنشی نسبت به این رفتارها نشون نمی دم، البته بگم من هیچ وقت به حرفاش توجهی نکردم و لحظاتی که کنار عزیزانم بودم بهم خوش می گذشت، خلاصه خدمتتون عرض کنم همین مومنتوم مثبت من باعث ارج و قرب من شده و متاسفانه مومنتوم منفی ایشون باعث جدائیشون از برادرم از بچه های نازنینش شد.
درود و سپاس خدمت دوست خوبم خانم مشتاقی عزیز
کامنت هاتون رو پیگیر هستم و لذت می برم از اینکه در مسیر رشد قرار دارید ایمانتون قابل تحسین هست، خیلی آدمها هستند که نیاز دارند از شما الهام بگیرن، به هر حال من از کامنت هاتون استفاده می کنم و برام ارزشمندند خدا به شما توفیق روزافزون بده