نتایج دانشجویان از دوره‌های استاد عباس‌منش

  • -محمد امیری

    رهایی از بدهی، چندبرابر شدن درآمد و تقویت ذهن با عمل به آموزه‌های دوره ۱۲ قدم

    قبلاً وقتی نتایج هم‌دوره‌ای‌هایم را در دوره ۱۲ قدم با عشق می‌خواندم، همیشه قوت قلب می‌گرفتم و با خودم می‌گفتم: «برای من هم این نتایج رخ می‌دهد». امروز خوشحالم که حالا نوبت من است که نتایجم را بنویسم.

    چهار ماه پیش وارد دوره ۱۲ قدم شدم، فقط با این نیت که حالم خوب شود و ورودی مالی بهتری داشته باشم. هر طور که بود، روز و شبم را گذاشتم پای عمل به آموزش‌های این دوره؛ و در این مدت کوتاه، اتفاقات فوق‌العاده‌ای در زندگی‌ام رخ داده است.

    در ابتدای دوره ۱۳۰ میلیون تومان قرض داشتم؛ اما الان تقریباً تمام این بدهی تسویه شده و فقط ۹ میلیون تومان باقی مانده که همین ماه آن را هم تمام می‌کنم.

    در ابتدای دوره ماشین نداشتم؛ اما حالا ماشین‌دار شده‌ام و با فروش ماشین، یک خانه عالی به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان خریدم.

    درآمدم در طی این چهار ماه پنج برابر شده است.

    ذهنم قوی‌تر، آرام‌تر و مثبت‌نگرتر شده و امروز می‌توانم جهان را زیباتر، روشن‌تر و مهربان‌تر ببینم.

    این فقط بخش کوچکی از نتایج من است و می‌دانم این مسیر، تازه شروع اتفاقات زیباتر است.

  • -مهدی و مینا

    دستیابی به نتایج غیرممکن و معجزه‌آسا با عمل مستمر به تمرین ستاره قطبی در دوره ۱۲ قدم

    الان حدود ۹ ماه است که دارم روی دوره ۱۲ قدم کار می‌کنم و هر روز به‌طور منظم تمرین ستاره قطبی را انجام می‌دهم. نتایجی که از این آگاهی‌ها و این تمرین گرفته‌ام، واقعاً باور نکردنی است. خداوند در این مدت کارهایی برای ما انجام داده که از نظر همه اطرافیانم «غیرممکن» بوده است.

    من و همسرم هر دو فرهنگی هستیم. همسرم توانست بدون سابقه کاری کافی و در همان سال اول، انتقالی بین‌استانی بگیرد؛ در حالی که تمام افراد اداره می‌گفتند انتقالی زیر پنج سال سابقه یا پیش از پایان تعهد، کاملاً غیرممکن است. اما با تمرین ستاره قطبی و توکل، همان غیرممکن به ساده‌ترین شکل ممکن شد.

    ما نه ماشین داشتیم و نه پولی برای خرید آن. در تمرین ستاره قطبی فقط از خداوند یک وسیله برای رفت‌وآمد می‌خواستم و بعد به‌طور کاملاً معجزه‌آسا، توانستیم ماشین‌دار شویم؛ چیزی که در ظاهر هیچ راهی برایش نبود.

    امروز از ته دل به این باور رسیده‌ام که می‌توانم زندگی‌ام را خودم بسازم و در این مسیر، خدای بزرگ همیشه کنارم هست. هرچه را با ایمان و سپاسگزاری بخواهم، خداوند در بهترین زمان و به ساده‌ترین شکل به من می‌بخشد.

  • -حامد رنجبر

    معجزه بارداری، بهبود کامل سلامت و درمان مشکلات جسمی با عمل به آموزه‌های دوره قانون سلامتی

    سلام به استاد عزیزم. هرچقدر از شگفتی‌های دوره قانون سلامتی بگویم، واقعاً کم است. من همسر حامد هستم و ما هر دو به شیوه این دوره زندگی می‌کنیم و نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌ایم.

    قبل از ورود به این دوره، برای بچه‌دار شدن بارها و بارها به پزشک مراجعه کردیم و در نهایت به ما گفتند که اسپرم همسرم صفر است و تنها راه، انجام کاشت (IVF) است. این حرف برایمان بسیار سنگین بود، اما امیدمان را از دست ندادیم.

    ما دوره قانون سلامتی را خریدیم و بلافاصله سبک زندگی‌مان را مطابق این دوره تغییر دادیم. حالا حدود چهار ماه است که طبق شیوه این دوره زندگی می‌کنیم و در همین مدت کوتاه، نتایج معجزه‌آسایی وارد زندگی‌مان شده است:

    کمر درد من کامل خوب شده؛
    دیابت همسرم به طور کامل درمان شده؛
    مشکل اسپرم همسرم کامل برطرف شده؛
    نامنظمی قاعدگی من نیز کامل تنظیم شده؛
    انرژی‌ام چند برابر شده و حال روحی و جسمی‌ام بسیار سرحال و شاداب است.

    و اما شگفت‌انگیزترین نتیجه…
    الان سه روز است که فهمیده‌ام باردار هستم.
    معجزه‌ای که هنوز هم باور کردنش برایمان سخت است و هر لحظه خدا را شکر می‌کنیم.

    این یک هدایت الهی بود؛ هدایت به مسیری که خدا از طریق استاد عباس‌منش در زندگی ما قرار داد. ما شاهد بودیم که چطور فقط با عمل به قوانین ساده و الهی این دوره، چنین معجزه‌ای وارد زندگی‌مان شد.

  • -محمد مهدی خارکن

    تجربه کاهش وزن عمیق، درمان بیماری‌ها و تولد دوباره‌ی جسم و روح با عمل به آموزه‌های دوره قانون سلامتی

    من شیرین هستم، همسر محمدمهدی، و می‌خواهم از نتایج بی‌نظیر و معجزه‌آوری بگویم که از زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی گرفته‌ام. من ۲۳ ساله‌ام و از زمانی که این سبک را شروع کردم، تمام زندگی‌ام به سمت برکت، نعمت و اتفاقات شگفت‌آور حرکت کرده است.

    پیش از ورود به دوره، وزن من ۹۰ کیلوگرم بود. سال‌ها با کار زیاد (دو شیفت کار) توانسته بودم وزنم را روی ۷۰ کیلو ثابت نگه دارم، اما بعد از تغییر شغل و شروع کار فریلنسری، هم وزنم و هم سلامتی‌ام روزبه‌روز بدتر می‌شد. یک روز به خودم آمدم و دیدم طی دو سال، هیچ‌کدام از لباس‌هایم اندازه‌ام نیست. سایز شلوارم به ۴۸ رسیده بود و باورم نمی‌شد که این‌قدر چاق و بی‌فرم شده‌ام.

    در ابتدا تصور می‌کردم مشکلم فقط تناسب اندام است و از نظر سلامتی مشکلی ندارم. اما با شنیدن توضیحات استاد عباس‌منش در دوره قانون سلامتی فهمیدم علائمی که سال‌ها فکر می‌کردم طبیعی‌اند، نشانه بیماری‌هایی بودند که در بدنم شکل گرفته بود. مثل:

    ورم شدید انگشت‌ها پس از بیدار شدن از خواب؛
    یکبار انگشتر در نمی‌آمد و مجبور شدیم آتش‌نشانی ببریم؛
    بدن‌درد و ضعف شدید عضلات پا و کمر؛
    خواب‌آلودگی و خستگی دائمی؛
    بیدارشدن سخت و با بی‌حوصلگی؛
    آکنه‌های چرکی، ملتهب و دردناک از ۱۱ سالگی تا امروز؛
    عرق سرد شبانه و لرزهای عجیب؛
    ریزش انرژی و ناتوانی در انجام کارها؛

    اما بعد از شروع زندگی به شیوه دوره، در همان هفته اول ۱۰ کیلو وزن کم کردم. حالا، یک سال پس از شروع دوره قانون سلامتی، وزن من با قد ۱۷۲ شده ۵۴ کیلوگرم و بدنم بهترین حالت عمرم را دارد.

    اتفاقاتی که برای سلامتی‌ام افتاده، واقعاً معجزه است:

    من دیگر هیچ‌وقت خسته نمی‌شوم؛
    کنترل احساساتم عالی شده و اصلاً مودی نیستم؛
    خوابم سبک، راحت و با انرژی است؛
    هر شب حدود ۱۱ می‌خوابم و بین ۴ تا ۶ صبح با انرژی فوق‌العاده بیدار می‌شوم؛
    دیگر خبری از خواب‌های سنگین و بیدار شدن با خستگی نیست؛
    تمرکزم آن‌قدر بالا رفته که خودم هم باورم نمی‌شود؛
    خانه‌ام همیشه تمیز است و کارهای خانه وقت بسیار کمی می‌گیرند؛
    قبلاً انرژی پیاده‌روی تا سوپری را هم نداشتم، اما حالا با همسرم راحت روزی ۲۵ کیلومتر پیاده‌روی می‌کنیم؛
    دیگر هیچ ریزش مویی ندارم؛
    صورتم صاف و شفاف شده، هیچ جوشی نمی‌زند؛
    بدنم هیچ بوی بدی نمی‌دهد؛

    و یکی از عجیب‌ترین نتایج:
    قبل از دوره، هر بار که موهای بدنم را شیو می‌کردم، بدنم پر از دانه‌های دردناک، التهاب و خونابه می‌شد. اما الان نه التهاب دارم، نه دانه می‌زند، نه پوست می‌سوزد. پوستم سالم و رطوبت‌دار است و دیر به دیر مو درمی‌آورد.

    از بزرگ‌ترین معجزاتم، درمان کامل دردهای شدید پریودی است. من از اولین روز تا روز پنجم قاعدگی دردهای وحشتناک داشتم. هیچ دارویی جواب نمی‌داد جز ۳ عدد مسکن قوی کدی‌مکس در روز. حتی چندبار کارم به سرم و بیمارستان کشیده بود. همه می‌گفتند عادی است! اما بعد از زندگی به سبک دوره قانون سلامتی فهمیدم این‌ها طبیعی نیست و از سبک تغذیه غلط می‌آید. امروز در دوران قاعدگی نه تنها هیچ دردی ندارم، بلکه انرژی‌ام حتی بیشتر هم می‌شود.

    اما بزرگ‌ترین معجزه:
    وقتی برای شروع دوره آزمایش دادم، متوجه شدم تازه دیابت نوع ۲ گرفته‌ام. دکتر برایم انسولین تجویز کرد و گفت فوراً باید تزریق کنم. من گریه می‌کردم، هم برای اینکه چرا دیابت گرفتم، و هم برای اینکه خدا چقدر دوستم داشته که قبل از پیشرفت بیماری، دوره قانون سلامتی را سر راهم قرار داده.
    سه ماه بعد، در چکاپ جدید، دیابت نوع ۲ کاملاً درمان شده بود.

    دوره قانون سلامتی لطف بزرگ خداست. راهی است که ما را از بیماری، استرس، اضافه‌وزن و بی‌انرژی بودن بیرون می‌کشد و دوباره سلامت کامل را به ما برمی‌گرداند. من از صمیم قلب خدا را شکر می‌کنم که ما را به این مسیر هدایت کرد و آرزو می‌کنم همهٔ آدم‌ها طعم این سلامتی و سبک زندگی عالی را بچشند.

  • -سمانه اکبری

    تجربه لاغری پایدار، عضله‌سازی و سلامت کامل با عمل به آموزه‌های دوره قانون سلامتی

    من حدود دو سال است که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی می‌کنم و این دوره تأثیرات شگفت‌انگیزی روی سلامتی من گذاشته است. وقتی وارد این دوره شدم، فردی چاق بودم. اما با زندگی به شیوه این دوره، کم‌کم و بدون ذره‌ای گرسنگی لاغر و خوش‌اندام شدم. در سه ماه اول، ۱۸ کیلوگرم وزن کم کردم و به‌تدریج به وزن نرمال رسیدم و بعد وزنم ثابت ماند، چون با تعهد کامل طبق قانون سلامتی عمل می‌کردم.

    تمرینات عضله‌سازی این دوره را هم انجام دادم و امروز عضله‌هایم کاملاً مشخص و بدنم خوش‌فرم و زیبا شده است. یکی از نتایج جالب برایم این بود که سال‌ها بالای ابروهایم همیشه خالی بود، اما حالا کاملاً پر شده و چهره‌ام جوان‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسد.

    این مسیر به من ثابت کرد که اگر با ایمان و تعهد به آموزه‌های دوره قانون سلامتی عمل کنم، نتایج کم‌کم می‌آیند و ثابت و ماندگار می‌شوند. اکنون که باردار هستم، چکاپ بارداری را انجام دادم و وقتی دکتر زنان نتایج آزمایش‌های من را دید، با تعجب می‌پرسید چطور ممکن است بدنم تا این حد سالم باشد و همهٔ شاخص‌ها در بهترین حالت ممکن باشند.

    خدای مهربان را شکر می‌کنم که چندین سال پیش من را به این مسیر هدایت کرد. من از تمام دوره‌ها و آموزش‌های استاد عباس‌منش نتایج عالی گرفته‌ام و هر روز بیش‌تر از قبل تجربه می‌کنم که این مسیر، مسیر درست زندگی است.

  • -مهدیه

    حدود ۵ ماه قبل از خرید دوره قانون سلامتی، من متوجه شدم دچار کم کاری تیرویید شدم و بعد از انجام تست های آزمایشگاهی و سونوگرافی متوجه گواتر در سمت راست تیروییدم شدم و تمام پزشکان پیشنهاد جراحی دادند.

    علاوه بر این، حدود ۱۸ کیلو اضافه وزن داشتم و زانو درد داشتم. الان ۲ ماه هست که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی می کنم و متعهدانه به دوره عمل می کنم. بعد از 2 ماه مجدداً آزمایش دادم تا نتایجم را ببینم. نتایج آزمایش های من به شرح زیر است:

    یکی از تستهای کبدی من قبل از شروع دوره قانون سلامتی ۳۰۹( حد مرز) بود که به ۱۸۴ کاهش پیدا کرده؛

    تری گلیسرید من قبل از شروع دوره قانون سلامتی ۱۷۹ بود که به ۱۰۵ کاهش پیدا کرده؛

    کلسترول خون من قبل از دوره قانون سلامتی ۲۱۶ بود که به ۱۹۷ کاهش پیدا کرده؛

    التهاب بدنم در آزمایش بسیار کم شده؛

    و تست تیرویید از وضعیت مرزی قبل از شروع دوره، به حالت نرمال رسیده و سلامت شدم. سپاسگزارم به خاطر دوره قانون سلامتی

  • -احمد فرهنگیان

    تحول مالی، احساسی و سبک زندگی با عمل به آموزه‌های دوره ۱۲ قدم و نتایج شگفت‌انگیز همراه با دوره قانون سلامتی

    من معمولاً در جلسه اول هر قدم، بخشی از نتایجم را می‌نویسم. چند روز پیش در محل کارم، هنگام مرتب کردن کمد لباس‌هایم، یک تکه کاغذ پیدا کردم که با دست‌خط و امضای خودم روی آن چند جمله نوشته بودم. وقتی کاغذ را خواندم، مو به تنم سیخ شد. متن همان کاغذ را اینجا می‌نویسم:

    «خدایا الان ساعت ۴ بعدازظهر است و من در محل کار، در اتاق استراحت نشسته‌ام و ذهنم مشغول است. فقط ۹۰ هزار تومان در حسابم دارم. چند روز دیگر عروسی خواهرم است و بعد از آن تولد همسرم. همیشه دوست داشتم برای عزیزانم کادوهای خوب بخرم چون این کار حالم را خیلی خوب می‌کند.
    الان مانده‌ام چه کنم؟! تازه به خودم تعهد داده‌ام که پول قرض نگیرم و همهٔ قرض‌ها و قسط‌ها را صاف کنم. الآن به ۵ میلیون تومان پول نیاز دارم.»
    احمد – مهر ۱۴۰۱

    وقتی این نوشته را دوباره خواندم، یادم آمد زمانی که آن را می‌نوشتم به‌تازگی فایل «سه برابر کردن درآمد» را دیده بودم و تعهدم را نوشته بودم که قرض نگیرم، قرض‌ها را صاف کنم و درآمدم را سه برابر کنم. در همان روزها داشتن ۵ میلیون تومان برایم آرزویی دور و دست‌نیافتنی بود.

    بعد از آن وارد عمل شدم. آگاهی‌ها و تمرینات دوره ۱۲ قدم را شروع کردم و حالا که تازه قدم ۵ را شروع کرده‌ام، زندگی‌ام کاملاً زیرورو شده است. وقتی شرایط امروز را با آن نوشته روی کاغذ مقایسه کردم، اشکم سرازیر شد. همان‌طور که دوستان دوره می‌گویند: «برای اینکه بفهمی چقدر تغییر کرده‌ای، اصلاً لازم نیست تا قدم ۱۲ صبر کنی؛ همان چند قدم اول هم نشانت می‌دهد که زندگی‌ات دیگر هیچ شباهتی به گذشته ندارد.»

    الان بهمن ۱۴۰۲ است و گوشه‌ای کوچک از نتایج امروز را اینجا می‌نویسم:

    امسال برای تولد همسرم یک سفر عالی با هواپیما به کیش هدیه دادم. چهار شب فوق‌العاده را در یک هتل عالی در کیش گذراندیم. این در حالی است که فقط یک سال پیش، تمام پس‌اندازم ۹۰ هزار تومان بود.
    پرواز با هواپیما برای من یک آرزو بود؛ از کودکی عاشق هواپیما بودم. هنوز هم هر بار هواپیما از آسمان رد می‌شود، می‌ایستم و نگاه می‌کنم؛ حتی اگر در یک ساعت صد هواپیما هم رد شود.

    دوره قانون سلامتی را از سایت تهیه کردم و تا امروز ۱۵ کیلو وزن کم کرده‌ام، ۴ سایز کم کرده‌ام و بدنم سالم و پُرانرژی است.

    هیچ وام و بدهی‌ای ندارم. تمام قسط‌ها و بدهی‌های بانکی‌ام را زودتر از موعد تسویه کردم. حتی کارمندان بانک می‌گفتند: «تو حالت خوب نیست؟ همه دنبال وام گرفتن هستند و تو داری زودتر تسویه می‌کنی؟!»

    روابط عاطفی‌ام با همسرم به‌طرز باور‌نکردنی عاشقانه شده؛ در حالی که قبلاً هفته‌ای یک‌بار دعوا و ناراحتی داشتیم، الان چندین ماه است که فقط داریم از زندگی لذت می‌بریم.

    زندگی‌ام هر روز پُربرکت‌تر می‌شود. مسیرم روان شده و احساس می‌کنم کم‌کم دارم روی دوش خدا سوار می‌شوم. هر جا می‌روم کارم انجام می‌شود. در تهران شلوغ همیشه نزدیک‌ترین جای پارک برایم فراهم می‌شود.
    بدون تبلیغ، مشتری‌ها سراغم می‌آیند و مردم به شکل‌های مختلف برایم مشتری می‌فرستند. نگرانی و غم ندارم. از کسی ترس ندارم. هیچ انتظاری از کسی ندارم.

    دیروز مادرم، که مسیر متفاوتی دارد، با من تماس گرفت. حرف‌های همیشگی‌اش را گفت و من فقط سکوت کردم. آخر مکالمه فقط یک جمله گفت: «احمد، خیلی عوض شدی… دیگه اون آدم سابق نیستی!»
    همان‌جا یک نفس عمیق کشیدم و از ته دل گفتم: «خدایا شکرت… هم حالم خوبه هم احساسم.»

    اگر بخواهم تک‌تک نتایجم را بنویسم، باید تا فردا ادامه بدهم. فعلاً همین‌قدر می‌نویسم.
    بی‌نهایت سپاسگزار خدای مهربان هستم که من را به این مسیر توحیدی و الهی هدایت کرد، و بی‌نهایت سپاسگزار استاد عباس‌منش هستم که این مسیر زیبا را به ما آموزش می‌دهند.

  • -حسین و سکینه

    ازگشت به مسیر، جهش مالی و برآورده شدن خواسته‌ها با عمل دوباره به آموزه‌های دوره ۱۲ قدم

    مدت یک سالی می‌شود که قدم اول دوره ۱۲ قدم را با همسرم تهیه کردیم. دو ماه اول با جدیت و تعهد کامل جلسات دوره را گوش می‌دادیم و به آموزه‌ها عمل می‌کردیم و همان زمان نتایج فوق‌العاده‌ای وارد زندگی‌مان شد؛ نتایجی مثل روابط زیباتر، احساس آرامش عمیق‌تر، پیشنهاد شغلی عالی با درآمد بسیار بهتر و… تا جایی که درآمد ماهانه من چهار برابر شد.

    اما بعد از مدتی، جدیتم برای ادامه آموزش‌ها کم شد، روی خودم کار نمی‌کردم و به همان نسبت، نتایج هم کمتر شد. فروش روزانه‌ام کم و کمتر شد تا جایی که تقریباً به صفر رسید.

    تا اینکه یک روز فایل «چگونه در عرض یک سال درآمد خود را چند برابر کنیم» را نگاه کردم و دوباره تعهد، انگیزه و دلیل موفقیت‌های قبلی‌ام را به یاد آوردم. همان‌جا تصمیم جدی گرفتم که دوباره شروع کنم. الان کمتر از دو ماه است که با جدیت بالا آموزه‌های دوره ۱۲ قدم را اجرا می‌کنم و به قول استاد، برای کار کردن روی خودم «جهاد اکبر» راه انداخته‌ام. صبح و شب تمرین ستاره قطبی را انجام می‌دهم، با آگاهی‌های دوره باورهای قدرتمندکننده می‌سازم و تمرکز کامل گذاشته‌ام روی رشد کسب‌وکارم.

    و این‌ها بخشی از نتایجی است که فقط در همین دو ماه تجربه کرده‌ام:

    همسرم بعد از حدود یک سال صبر، باردار شده است.

    فروشی که تقریباً صفر شده بود، دوباره به اوج برگشته؛ فقط در دی‌ماه ۱۹۵ کارتن فروش داشتم.

    مشتری‌هایم یکی‌یکی بازگشته‌اند و دوباره از من خرید می‌کنند.

    یک عزیز بدون اینکه از او بخواهم، برای گسترش کسب‌وکارم کاری انجام داد که کمک بسیار بزرگی برایم بود.

    و مهم‌ترین نتیجه‌ام در این مدت کوتاه، خرید ماشین مورد علاقه‌ام است. این ماشین هدف اول امسال من بود و بعد از افت‌ها و مشکلات، کاملاً از آن ناامید شده بودم؛ اما خداوند دوباره به من ثابت کرد که اگر به هدایت و حمایتش ایمان بیاورم و مسیر درست را ادامه بدهم، همه چیز سر زمان درست به من می‌رسد.

    من از عمل به آگاهی‌های قدم اول به اندازه کافی نتیجه گرفته‌ام و حالا نوبت قدم بعدی است. با اشتیاق کامل وارد قدم دومِ دوره ۱۲ قدم می‌شوم و مطمئنم نتایج شگفت‌انگیز زیادی در راه است.

  • -افلاطون نوروزی

    از استقلال مالی تا تناسب اندام فوق‌العاده؛ تجربه‌ای شگفت‌انگیز با عمل به آموزه‌های دوره روانشناسی ثروت ۱ و دوره قانون سلامتی

    استاد عزیزم، من از فایل‌های دانلودی شما نتایج بزرگی گرفتم؛ حدود ۵۰۰ میلیون تومان ورودی مالی داشتم. بعد از آن که دوره روانشناسی ثروت ۱ را خریدم و شروع کردم به عمل‌کردن به آموزه‌های این دوره، ۷۰ برابر مبلغ پرداختی‌ام ورودی مالی جذب کردم. به خاطر همین عمل‌کردن‌ها، امروز در خانه خودم زندگی می‌کنم و مستقل هستم. همچنین ماشین مورد علاقه‌ام را خریده‌ام؛ ماشینی که یک سال پیش مشخصاتش را نوشتم و حالا زیر پای من است. در این دو سال، هر خواسته‌ای که داشتم خلق شده است.

    اما باید بگویم که دوره قانون سلامتی بهترین دوره‌ای است که تا امروز از شما دیده‌ام. امروز روز ۱۱۲ام زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی است و من دارم از سبک زندگی‌ام لذت می‌برم. آرامش تمام وجودم را گرفته، هر روز سالم‌تر و پرانرژی‌تر می‌شوم و انگار افتخاری در عمق وجودم شکل گرفته. آن‌قدر به این سبک زندگی راضی‌ام که اگر لازم بود تا قله قاف پیاده بروم تا به این شرایط برسم، بدون تردید می‌رفتم.

    چون قرار است تا آخر عمرم این شیوه را ادامه دهم، برای اینکه منطق این دوره را بهتر درک و عادت‌ها را عمیق‌تر نهادینه کنم، دوباره از اول دارم جلسات را مرور می‌کنم. مدل رشد من این‌طور است: وقتی بفهمم یک مسیر درست است، با وسواس و دقت تمام تا آخرش می‌روم. برای همین در مدت کوتاه حضورم در سایت، نتایج بزرگ و سریع گرفتم. اگر درک کنم عادتی اشتباه است، راحت کنار می‌گذارم و عادت درست را جایگزین می‌کنم.

    یکی از نتایج دوره قانون سلامتی برای من این بود که شدیداً عمل‌گرا شدم؛ هم در اجرای ایده‌ها و هم در عمل به تمرینات سایر دوره‌ها. منی که همیشه کارهایم دقیقه نودی بود، حالا مدت‌هاست که در تمرین جلسه اول دوره عزت نفس (انجام کارهای به تعویق‌افتاده)، کاملاً به‌روز هستم و حتی جلوتر هم حرکت می‌کنم. هر ایده‌ای که می‌گیرم همان روز شروع می‌کنم و همین باعث شده نتایج شگفت‌انگیزی بگیرم. مثلاً ماه قبل کتابی در حوزه کاری خودم خواندم؛ یک ایده از آن گرفتم و بلافاصله فردای همان روز شروع به اجرای آن کردم و بعد از ۲۰ روز یک ورودی مالی عالی ایجاد شد.

    اما بزرگ‌ترین نتیجه‌ام، تناسب اندام و سلامت فوق‌العاده است. آن‌قدر اندامم عالی شده که هر بار در آینه خودم را نگاه می‌کنم از خوشحالی لبخند می‌زنم. بدنم دقیقاً همان شده که همیشه آرزویش را داشتم: سرشانه‌های پهن، کمر باریک و فرم ایده‌آل. در کمتر از چهار ماه زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی:

    وزنم از ۱۱۴ کیلو به ۸۹ کیلو رسیده
    دور کمرم از ۱۰۵ سانتی‌متر به ۸۸ سانتی‌متر رسیده
    دور پهلوهایم از ۱۲۴ سانتی‌متر به ۱۰۹ سانتی‌متر رسیده

    وقتی این نتایج را می‌بینم، با خودم می‌گویم: اگر فقط در چهار ماه این نتایج را گرفتم، اگر دو سال ادامه دهم چه بدنی خواهم داشت؟ اگر ۱۰ سال و ۵۰ سال ادامه دهم چه سلامتی‌ای خواهم داشت؟

    استاد عزیزم، بینهایت سپاسگزارم بابت آموزه‌های گران‌بهای دوره قانون سلامتی و مهم‌تر از همه اینکه این مطالب علمی و ارزشمند را به ساده‌ترین، قابل‌اجرا‌ترین و مؤثرترین شکل ممکن توضیح داده‌اید.

  • -زرين ناز شكراني

    تجربه جهش مالی و ورود مشتریان باکیفیت با عمل به آموزه‌های دوره قانون آفرینش

    استاد عزیزم، از شما به خاطر دوره قانون آفرینش و این حجم از آگاهی ارزشمند، از صمیم قلب سپاسگزارم. از وقتی با کمک آگاهی‌های این دوره روی ساختن باور «لیاقت داشتن درباره ثروت» تمرکز کرده‌ام، تغییرات عمیق و جدی در کسب‌وکارم رخ داده است.

    درآمدم به‌طور چشمگیری بیشتر شده و افراد باکیفیت‌تر وارد دفتر کار من می‌شوند؛ افرادی که هم مودب‌تر هستند، هم وضعیت مالی بسیار بهتری دارند، هم ارزش وقت و خدمات من را می‌دانند و برایش احترام قائل‌اند و حاضرند بهای واقعی کارم را پرداخت کنند.

    این نتایج را شکرگزارم و می‌دانم که ریشه همه آن‌ها، عمل کردن به آگاهی‌های این دوره عالی است.

1 8 9 10 11 12 24

319 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
    تعداد کل دیدگاه‌های «الا رستگار» در این صفحه: 1
  1. -
    الا رستگار گفته:
    مدت عضویت: 445 روز

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

    به اذن الله و هدایتش دوره ی هم جهت با جریان خداوند رو تهیه کردم قبلا قانون سلامتی رو تهیه کرده بودم و بعدش توی قلبم گفتم ان‌شاءالله

    دوره ی روان شناسی ثروت رو تهیه میکنم اما هربار به یه مانع میخوردم

    حس میکردم ناخالصی و بیقراری و عجله و استرس اذیتم می‌کنه با اینکه نزدیک به پنج ساله همش سعی میکنم روی خودم کار کنم (و پنج ساله که با استاد بزرگوارم آشنا شدم)

    اما همش می کوبیدم به جاده خاکی و باز خراب میکردم هربار ..

    گاهی پر از غم و حسرت میشدم و گریه ها سر میدادم و هدایت می طلبیدم و همه چی آسون و بهتر میشد و همین که میخواستم دور بگیرم و یا نزدیک دور گرفتنم بود همون قانون مومنتوم که استاد بزرگوارم گفتند ولی من خودم همه چیزو خراب میکردم و زمین و زمان و همه کس و همه چیز رو مقصر میدونستم غیر از خودم

    گاهی زندگی و جهانم رو خودم آگاهانه یا ناآگاهانه پر از تراژدی میکردم خودم رو به تضاد و درد سر مینداختم با دستای خودم دیگه از بس رفتمو برگشتم هزار بار شد و خسته شدم

    و بعد از کلی جنگیدن با خودم و به اذن الله بازم بیدار شدم و با خودم گفتم قانون سلامتی رو تهیه کردی قبل از قانون سلامتی توی جهنمی بودی که هربار تا لبه ی قبر می رفتیو برمیگشتی و بعد به اذن الله هدایت شدی به قانون سلامتی و همه چیز عالی شد معجزه ها شد .

    و از ته قلبم سپاسگزار الله متعالم و زیباترین دعاها رو در حق استاد بزرگوارم کردم

    وقتی راجب خداوند و توحید و شرک نورزیدن حرف میزنید من اشکم میاد و قلبم پر از شادیو امید و عشق میشه و زنده میشم و لذت میبرم و لذت میبرم ولذت میبرم قلبم پر از شجاعت میشه و از شر

    همه ی ترسام خلاص میشم استاد

    همیشه توی قلبم با شما حرف میزنم و میگم که دوستون دارم و بهتون افتخار میکنم ینی وقتی که گوش میدم به حرفاتون تموم حرفاتون حرفای قلب منه و لحظه به لحظه صداقت رو حس میکنم و همین صداقت شما استوار موندتون و شجاعتتون منو پر از ایمان می‌کنه به اذن الله

    اگرچه اینجا قرار بوده که دیدگاهمو راجب به دوره ی هم جهت با جریان خداوند بنویسم اما من با قلبم نوشتم

    و چون متاسفانه ایملم رو گم کردم نتونستم این حرف قلبمو توی نظرات قانون سلامتی بنویسم

    حس میکنم وقتی شکستم از همه نظر و خودمو برای الله خالص کردم و دعا کردم الله یکتا نجاتم بده و شرک نورزیدم اون وقت هدایت شدم به قانون سلامتی ینی حس میکنم توحید من رو به شما وصل کرد یعنی چون شرک نورزیدم هدایت شدم به سمت قلب شما استاد بزرگوارم و من با تموم وجودم به این خصوصیت یکتاپرستی شما و شجاعت و شهامتتون افتخار میکنم

    هدایت رو خودم چشیدم با تموم وجودم الله پاسخ منو داد رب العالمین پاسخ قلب

    شکسته ی منو داد

    من تکرار میکردم با خودم با اخلاص واقعی

    ( ای خدایی که جز تو خدایی نیست منو به سمت خواسته ام هدایت کن ؛ خواسته ام شفای کامل و سلامتی کامل قلبو روحو جسمم است) و بعدش معجزه شد و با قانون سلامتی همه چی روز به روز عالی تر شد

    تا اینکه من تصمیم گرفتم دوره ی روانشناسی ثروت رو تهیه کنم اما گفتم که هر بار با موانع..

    و هربار اشتباهات جدید

    حسم بد بود ینی سعی میکردم بد نشه بد نمونه یه چیزایی از درون و بیرون عذابم میداد

    آشوب میشدم یه جورایی عجله و استرس و ناامیدی کلی چیزای دیگه میومد سراغم

    تا اینکه سعی کردم خودمو آروم کنم و دعا کنم و نظافت کنم جهانمو یعنی هم درونم رو هم بیرونم همم از همه نظر

    بعدش کمی بهتر شدم اما هنوز هیجان رو حس میکردم توی درونم

    به سایت سر میزدم و همین دوره ی هم جهت با جریان خداوند رو دیدم حسم خوب شد با خودم گفتم ان‌شاءالله بعدا تهیش میکنم فعلا نمیشه و اصلا بهش توجه نکردم گفتم توجهم رو روی روانشناسی ثروت فعلا میذارم

    اما به خاطر دعاهام چن تا نشونه اومد و منم به نشونه ها و حرف قلبم اعتماد کردم و این دوره ی زیبا رو تهیه کردم به اذن الله

    به محض اینکه تهیش کردم آروم شدم و تازه اولین جلسه رو گوش دادم سه بار و بعضی حرفاتون رو استاد بزرگوارم بارها و بارها گوش دادم و نوشتم و نکته برداری کردم حالم خیلی بهتر شده حس میکنم دارم بهتر میشم و بیشتر می فهمم بیشتر از قبل به اذن الله جهانمم زیباتر شده و ایمان دارم زیباترم میشه دیدگاهای دوستانمم خوندم عالی بود

    خیلی دوس دارم منم از نتایجم بگم

    یکی از نتایجم همزمان با خریدن دوره بود اینکه اون استرس و حس بد و ناخوشی که داشتم تونستم تا حدودی بهش غلبه کنم و البته اینبار آگاهانه تر و واقعی تر غلبه کردم و لذتشم چشیدم و خدا رو بابتش هزاران بار شکر کردم

    و دومیش اینکه از روی محبت و عشق و انسانیت و دلسوزی به خاطر خدا به شخصی گرفتار پول قرض دادم با اینکه خودمم خیلی نیاز داشتم و بهم قول داد که برمیگردونه و حتی جبران کنه و تا آخرین لحظه ی عمرش فراموش نمی کنه که توی چه

    لحظه ی سختی که کسی حاضر نبود کمکش کنه من کمکش کردم

    خوشحال بودم که تونستم بنده ای از بندگان الله رو شاد کنم اما فقط چند روز طول کشید بنا به دلایلی اون شخص خیلی گند از آب دراومد فقط به این خاطر که از من چیزی خواست که من نمیتونستم انجام بدم و نه از قلبم و نه از خدام اجازشو نداشتم و البته اینم بگم که قبول میکنم خودم اجازه دادم که ناراحتم کنه و خودم به دنیای خودم جذبش کردم با اعمالم و گفتارم کردارم و احساسم پذیرفتم که خودم کردم اشتباه از خودم بود ضعف خودم بود به گردن گرفتم که ضعف خودم بود و سعی میکردم حتی توی قلبم اون شخص رو سرزنشم نکنم و رهاش کنم

    و رابطمم باهاش قطع کردم چون حسم رو بد میکرد و قطع کردم بعدشم بهش گفتم حقم رو پس بده و ماه ها گذشت و خبری از پس دادنش نبود و حتی جوری حرف میزد و رفتار میکرد که انگار طلب کاره

    ینی دیگه جوری شد از خیرش گذشتم و گفتم عاقا اصلا نخواه که حقتو بگیری ولش همون که شرش کم بشه قطع ارتباط بشه کافیه اما واقعا قلبم میگفت حقتو پس بگیر حتی به قیمت جونت چون لیاقتشو نداشت

    به هر راهی میرفتم که حقمو بگیرم بن بست آهنین میشد اما همین که نیت کردم دوره رو تهیه کنم طرف مسیج داد که تا یه ماه دیگه پولتو پس میدم ینی اصلا حس میکردم ترس خدای من افتاده توی قلبش و اصلا راهی نداره جز اینکه حق منو پس بده و بعداز تقریبا پونزده روز حقمو پس داد خوشحال شدم چون موقعه ای پس داد که باید میداد و برای چیزای خیلی خوبی بهش احتیاج داشتم

    و سوم اینکه قبل ازینکه به این دوره هدایت بشم حالم یه جوری شده بود با خودم گفتم بهتره برم

    آرام بخش مصرف کنم و کردمم اما ناراحتم میکرد آرامشش سطحی و بد بود حال قلبم رو بد میکرد یه جور انگار قلبم خوش نبود حال نمیکردم ولی از ترس میگفتم حالا بخورم فعلا نکنه نتونم بخوابم

    اما با گوش دادن جلسه ی اول دیگه نخوردمش

    اگرچه هنوز اول راهم اما واقعا حال دلم بهتر شده و انگار جهانم داره واضح و شفاف میشه

    همیشه من میگفتم لحظاتی داشتم که انگار توی آغوش خداوندم و هیچی نمیتونه آرامشمو بهم بزنه اما این حس خراب میشد آرزو میکردم بازم تجربش کنم و الان انگار کم کم دارم به اون حس میرسم ولی اینبار فرق می‌کنه فرقش اینه که نمیترسم تموم بشه و یا از دستش بدم و همین خیلی زیباست

    وقتی هنوز دوره رو نخریده بودم و فقط نیتشو داشتم رفته بودم خرید ولی نمی‌دونم چرا اینقد خوشحال بودم یه آرامشو شادی سراسر وجودمو گرفته بود انگاری حس میکردم خداوند دستمو گرفته و بهم میگه دیگه رهام نکن بخدا همین حس رو داشتم و الان که می نویسم اشک توی چشمام جم شده و حس میکردم مث قبل توی گذشته یا آینده نیستم توی زمان حال بودم عصبی نبودم و از همه چی لذت می‌بردم دلم میخواست به همه لبخند بزنم و همه رو بغل کنم همه چیز زیباتر شده بود آسمونو زمین همه چی پراز زیبایی بود و برخلاف گذشته توی مغزم سروصدا نبود سکوت بود آروم بودم ینی حس میکردم خودم تنهام با خداوند هیچ چیز و هیچ کس رو نمی دیدم و پر از شادی بودم با خودمو خدام فقط لذت می‌بردم خرید زیادی هم نکردم ولی خیلی خوش تر از قبل گذشت خوش تر از همیشه و اینکه همش میخواستم این شادی و آرامش رو پخش کنم به همه چیز ببخشم به همه کس اول از همه همسرم و پسرم پس قلبم گفت براشون هدیه بخر و خریدم بعدش مادرشوهرم که دو ماه بود نمی تونستم بر خلاف گذشته که همیشه می بخشیدمش اینبار دو ماه بود که نتونسته بودم ببخشمش و واقعا تلخی رو می چشیدم و هرچی با خودم جنگیدم نتونستم ببخشمش تا اینکه همون روز آزادش کردم ذهنی و قلبی بخشیدمش رهاش کردم نمی‌دونم چطور شد قلبم فقط جوری بخشیدمش که قلبم براش غل میزد و دلتنگش شدم و نمی‌دونم اصلا چجوری شد که حتی به خاطر وجودش و سلامتیش خدا رو شکر کردم و حتی از نزدیک منزلشم راهم خورد قلبم دوس داشت برم پیشش بغلش کنم ببوسمش اما چون غروب شده بود باید برمیگشتم ولی از ته قلبم بخشیدمش بعدش بازم لبریز از شادی و آرامش بودم میخواستم همش این حس رو هدیه بدم وجالب بود تا وقت برگشتنم تا رسیدنم به خونه چهار نفر دیگه رو شاد کردم خدمت جزیی انجام دادم اما هنوز لبریز از شادی و آرامش بودم و همش دلم میخواست این حس رو به دیگران و اطرافیانم ببخشم

    الحمدلله رب العالمین به خاطر هرلحظه و هر نفس و تمومه هدایت ها و وجود شما استاد بزرگوار

    زیباترین دعاها رو در حق شما و خونواده ی زیباتون میکنم

    خیلی دوس دارم شما دیدگاه منو بخونین

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 8 رای: