نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
کاهش وزن چشمگیر، تنظیم کامل انرژی و بهبود سلامت زنانه با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
من و همسرم دقیقاً دو ماه است که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی میکنیم. از همان روز اول با خودم تعهد کردم که بعد از دو ماه، نتایجمان را به اشتراک بگذارم.
من با قد ۱۶۰ و وزن اولیه ۶۲ کیلو وارد دوره شدم و حالا به ۵۳ کیلو رسیدهام. اندامی ساختهام که خودم هم گاهی باورنمیکنم؛ واقعاً زیبا، متناسب و سبک.
همسرم هم با قد ۱۸۵ و وزن ۱۰۲ کیلو، امروز به ۸۹ کیلو رسیده.
انرژی ما هر دو نفر بینهایت زیاد شده؛ بعد از هیچ وعده غذایی احساس خوابآلودگی نمیکنیم و این برای ما یک تحول بزرگ بوده. زمان آزاد فوقالعادهای برای برنامههای روزانهام پیدا کردهام—از جمله یادگیری زبان، گوشدادن به فایلهای استاد و کارکردن روی خودم.روزانه ۲ تا ۳ ساعت پیادهروی میکنم، آن هم با راحتی کامل. صبحها پر از انرژی بیدار میشوم، در حالی که قبل از دوره، چنین احساسی را تجربه نمیکردم.
پیش از این دوره، روزهای پریود من بسیار نامنظم بود و بین ۸ تا ۱۱ روز طول میکشید. اما بعد از دو ماه زندگی با آموزشهای دوره قانون سلامتی، روزهای پریودم دقیقاً ۸ روز شده و در این ایام خلقوخو و احساساتم بسیار بهتر است.
چند روز پیش لباسهای دو ماه قبل را پوشیدم؛ شلوارم آنقدر برایم گشاد شده بود که باورم نمیشد قبلاً اندازه من بوده. عکسهای قبلی را با همان لباس پیدا کردم و دقیق نگاه کردم… و تازه باورم شد که واقعاً چقدر تغییر کردهام. همان لحظه از ته قلب خدا را شکر کردم.
استاد عزیز، فقط میخواستم با نوشتن این تجربه، تعهد خودم را نشان دهم و از شما برای این دوره بینظیر و این سبک زندگی فوقالعاده، قدردانی کنم.
کاهش ۴۴ کیلو وزن بدون سختی، لذتبردن از غذا و درمان مشکلات سلامتی با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
من علی، ۳۳ ساله هستم و واقعاً مفتخرم که عضو این خانواده بزرگ و خوشبخت هستم. همیشه بزرگترین چالش زندگی من اضافهوزن بود. برایم اصلاً منطقی نبود که بخواهم از لذت بینهایتی که از خوردن غذا، آشپزی و دورهمیها میبردم دل بکنم تا به تناسب اندام برسم. من عاشق غذا بودم و فکر میکردم کوچکترین سختی یا محرومیت در این مسیر جایگاهی در زندگی من ندارد.
تا اینکه با زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی آشنا شدم.
در این دوره توانستم اهرم رنج و لذت را در ذهنم درست کنم و کاملاً پایبند شوم به سبک زندگی دوره. نکته جالب اینجاست که در تمام این مسیر، نهتنها از غذا خوردن لذت میبردم، بلکه حتی یک لحظه هم «گرسنگی نکشیدم». با همین سبک لذتبخش، نتایج خارقالعادهای در سلامت و تناسب اندام گرفتم.
من حدود پنج ماه پیش زندگی به شیوه این دوره را با وزن ۱۴۳/۸۰۰ کیلوگرم شروع کردم و امروز، بعد از فقط پنج ماه، به ۱۰۰ کیلوگرم رسیدهام؛ یعنی بیش از ۴۴ کیلو کاهش وزن—آن هم بدون فشار، بدون رژیم و بدون محرومیت.
در کنار کاهش وزن، تمام مشکلات سلامتیام هم برطرف شده است. حتی مشکل آزاردهنده خُر و پف که سالها عذابم میداد، کاملاً ناپدید شده است.
از صمیم قلب سپاسگزارم از دوره عالی قانون سلامتی و آموزشهای بینظیر استاد عباسمنش که چنین تحول بزرگی را در زندگی من رقم زدند.
کاهش ۱۷ کیلویی وزن، جوانسازی پوست، بازگشت رنگ طبیعی موها و دهها معجزه جسمی با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
میگویم «سرزمین عجایب» چون امروز در آینه چیزی دیدم که باورش برایم واقعاً سخت بود. آنقدر عجیب که از همسرم و چند نفر دیگر خواستم ببینند آیا همان چیزی را میبینند که من میبینم؟ و آنها هم تأیید کردند و هم از این نتیجه شگفتزده شدند.
ماجرا از اینجاست که دو ماه پیش، زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی را شروع کردم. سه دور کامل این دوره را گوش دادهام و هر روز در حال اجرای آن هستم. به لطف این دوره، توانایی ذهنی، تمرکز و قدرت مغزیام بالا رفته و ایدههای فوقالعاده برای شغلم دریافت کردهام—ایدههایی که در حال اجرا هستم و به زودی از نتایجشان مینویسم.
در مورد سلامت جسمیام هم نتایج بینظیری گرفتهام. وزنم از ۹۸ کیلو به ۸۱ کیلو رسیده آن هم کاملاً راحت و بدون فشار.
اما نتیجهای که خودم را حیرتزده کرد، تغییر واضح و چشمگیر در رنگ موها و رشد ابروهایم بود.من حدود یک سال است که موهایم را رنگ نکردهام. سالها برای تنوع و بعد برای پوشاندن سفیدی مو، مدام آنها را رنگ میکردم. فقط دو دسته از موهای شقیقههایم کاملاً سفید و یکدست شده بودند طوری که انگار دو تکه مش سفید طبیعی در موهایم باشد. دیگر خسته شدم و تصمیم گرفتم رنگ نکنم. جالب اینجاست که همه میگفتند این سفیدیها خیلی قشنگ هستند و چهرهام را خاص کردهاند.
اما امروز، بعد از فقط دو ماه زندگی طبق آموزشهای دوره قانون سلامتی، در آینه دیدم که موهای سفید شقیقههایم تقریباً از بین رفتهاند و بهصورت جوگندمی با غالب رنگ مشکی درآمدهاند! باورم نمیشد. حتی رفتم در گالری موبایلم عکسهای چند ماه پیش را نگاه کردم و دقیقاً مثل حرف استاد «با فکت» دیدم که سفیدی موهایم واقعاً مشکی شدهاند.
ابروهایم آنقدر پر پشت شدهاند که مدتی است دیگر مداد ابرو استفاده نمیکنم.
موهای زائد ضخیم اطراف چانه و لب که همیشه درگیرشان بودم، کاملاً از بین رفتهاند.قبل از این دوره، پوست صورتم بهخاطر چربی بالا روزنههای باز و ظاهر پرتقالی داشت؛ اما حالا پوستم آنقدر صاف شده که انگار ۱۵ سال جوانتر شدهام—مثل زمانی که ۲۰ ساله بودم.
استاد عزیز، کلمات توان بیان سپاسگزاری از شما را ندارند.
با تکتک سلولهایم از شما متشکرم که دوره قانون سلامتی را تولید کردید و این معجزهها را وارد زندگی من نمودید.ساختن درآمد میلیاردی، بازگشت انرژی جوانی و درک عمیق آیات قرآن با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم و دوره قانون سلامتی
من عماد هستم و از خدای بزرگم سپاسگزارم که بالاخره فرصت شد نتایجم را بنویسم.
چند روز پیش، هنگام پیادهروی روزانه به شیوه دوره قانون سلامتی، همزمان به جلسه ۲ | قدم ۷ گوش میدادم؛ همان جلسهای که استاد عباسمنش آیات ۱۶۸ تا ۱۷۳ سوره بقره را توضیح میدهند. وقتی این آیات را دوباره شنیدم و با دقت روی آنها تأمل کردم، به یک حقیقت بزرگ رسیدم: خداوند، اصول دوره قانون سلامتی را سالها قبل در قرآن توضیح داده بود؛ فقط ما متوجه عمق آن نشده بودیم.
در این آیات خداوند میفرماید از آنچه پاک و حلال است بخورید و از مسیر شیطان پیروی نکنید که او دشمن آشکار شماست… و همین آیات، منطق و ساختار قانون سلامتی را برایم روشنتر کرد. حتی در آیه ۱۸۲ سوره بقره درباره روزه و اصل خوراک پاک صحبت شده است. هرجا که من توانستم اصل را بفهمم و به آن عمل کنم، نتایجم جهشی و کوانتومی رشد کرده است.
هرچند سالها از آموزشهای استاد عباسمنش نتیجه گرفتهام، اما هیچوقت درباره تغییراتم چیزی در سایت ننوشته بودم. فقط یک بار در بیوی صفحهام اشاره کوچکی کرده بودم. ولی حالا وقتش رسیده که بگویم از کجا به کجا رسیدهام.
من از کف خیابان شروع کردم. با گذشتهای پر از اشتباهات و رفتارهایی که خودم هم از یادآوریشان ناراحت میشوم. چهار سال پیش تصمیم گرفتم برای همیشه تغییر کنم. اما شش ماه طول کشید تا جهان هستی اجازه بدهد که هممدار با آموزشهای استاد شوم و بتوانم به فایلهای ایشان گوش بدهم.
یادم هست فقط با گوش دادن به آموزشهای هدیهای سایت در بخش دانلودها، طی ۸ روز توانستم از صفر مطلق، ۴ میلیون تومان پول کاملاً حلال بسازم. با ادامه این مسیر در این چهار سال، امروز به درآمدی رسیدهام که از نگاه دیگران «مفتمفت به همهچیز رسیدهام» اما من، طبق گفته استاد در دوره ۱۲ قدم، دقیقاً میدانم نتایج دارد از کجا میآید.
از توضیحات جلسات تمرین ستاره قطبی در ۱۲ قدم یاد گرفتم که توجه به نکات مثبت، واقعاً همهچیز است.
امروز یک زندگی فوقالعاده دارم.
یک عزیزِ دل مثل استاد عباسمنش در زندگیم دارم.
گردش مالی من در یک سال گذشته یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است.
و هر خواستهای که از دل تضادهایم بیرون آمده، از یک مسیر روان و آرام برایم محقق شده است.از زمانی که با دوره قانون سلامتی کار میکنم، سلامت ذهن و بدنم دستخوش تغییرات عمیقی شده. فهمیدهام که زندگی به شیوه قانون سلامتی، اصل اول است و هرکس باید تغییر را از این نقطه شروع کند. چون واقعاً «عقل سالم در بدن سالم است».
دو ماه قبل از خریدن دوره قانون سلامتی، از خداوند درخواست انرژی ۱۸ سالگیام را کرده بودم. امروز که اینها را مینویسم، قدرت و انرژیای را در جسم و ذهنم تجربه میکنم که حتی فکر نمیکنم در ۱۸ سالگی هم چنین چیزی در من بوده باشد—
از قدرت جنسی گرفته تا تمام جنبههای دیگر توانایی و سلامت جسمی.امروز بیش از همیشه میدانم که وقتی به اصول الهی و قوانین آفرینش در این دورهها عمل میکنی،
زندگی فقط بهتر و بهتر میشود.تحول مالی، شخصیتی، عاطفی و معنوی در یک سال با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
وقتی در قدم دوازدهم، چکاب فرکانسی ابتدای دوره را با چکاب قدم آخر مقایسه کردم، از شدت تعجب دهانم باز مانده بود. حتی یادم رفته بود که یک سال پیش و در شروع دوره ۱۲ قدم، چه مشکلات و شرایط سختی داشتم.
مثلاً دندانم خراب بود و حتی هزینه مراجعه به پزشک را نداشتم؛ اما بعدها آنقدر راحت و بدون دغدغه مالی به دکتر مراجعه کرده و درمانش کرده بودم که کاملاً فراموشش کرده بودم.
قبل از شروع دوره ۱۲ قدم، حتی در تأمین هزینههای اولیه خورد و خوراک مشکل داشتم. اما امسال، با وجود چند برابر شدن قیمت گوشت، مرغ و… هر چیزی که لازم دارم را راحت میخرم، بدون اینکه حتی قیمتش را بپرسم. از حساب بانکیام نمیترسم و حتی از لاکچریترین فروشگاههای شهر خرید میکنم؛ یکی از خواستههایی که سال قبل آرزو بود و امروز بهراحتی به آن رسیدهام.
فردی که سال گذشته فکر میکردم به من حسادت میکند و دشمن من است، امروز صمیمانه دوستش دارم و هیچ حس منفیای نسبت به او ندارم.
سال گذشته، قسطهای ماشینم سه ماه سه ماه عقب میافتاد؛ اما امسال ماهبهماه و بدون نگرانی پرداخت میشود.
سال گذشته بدهکار بودم؛ اما امروز هیچ بدهیای ندارم، وامهایم را تسویه کردهام و تصمیم گرفتهام تا آخر عمر نه وام بگیرم و نه قرض.
سال گذشته هیچ پساندازی نداشتم؛ اما امروز پسانداز قابلتوجهی دارم.
سال گذشته امید زیادی به آینده نداشتم؛ اما امروز بسیار امیدوارم، چون در همین یک سال خداوند آنقدر کارها را برایم آسان کرد که باورکردنی نیست.سال پیش، یک بیماری پنهان داشتم و تودهای در بدنم بود که از آن بیخبر بودم. اما در قدم ۸ متوجه شدم و از خدا خواستم این بار سنگین را از دوشم بردارد. امروز کاملاً درمان شدهام؛ آن هم از آسانترین و سریعترین راه ممکن. معجزهای واقعی.
سال گذشته چند نفر در زندگیام بودند که آرزو داشتم دیگر با آنها ارتباط نداشته باشم، اما اعتمادبهنفس گفتنش را نداشتم. معجزهآسا وسطهای دوره، بدون اینکه حرفی بزنم، خودشان از زندگیام محو شدند.
قبل از ۱۲ قدم، نجواهای ذهنی مخرب شدیدی داشتم؛ اما امروز ذهنم آرام است و میتوانم بهراحتی اختیار ذهنم را به دست بگیرم.
سال گذشته احساس گناه شدیدی داشتم؛ اما امروز این احساس چندین برابر کمتر شده. دیگر آن کارهایی را که فکر میکردم بابتش خدا مرا مجازات میکند، انجام نمیدهم و خدا را دوست صمیمی خودم میدانم.ترسهایم بهشدت کم شده. از رانندگی شب در جاده میترسیدم؛ اما انجامش دادم و تنهایی شب از تهران تا شیراز رانندگی کردم. بعد از شکستدادن آن بیماری، ترس از مرگ هم تقریباً از بین رفت.
آرامشم چندین برابر شده و احساس نزدیکی عمیقی به خداوند دارم. پارسال فکر میکردم خدا ۲۰٪ امور زندگیام را انجام میدهد؛ اما امسال میبینم ۸۰٪ زندگیام مستقیم توسط خداوند هدایت میشود.
قبل از ۱۲ قدم، یک انسان کاملاً مشرک بودم و نمیدانستم؛ اما در این دوره شرکهایم را شناختم و تلاش میکنم فقط در مسیر توحید باشم.
قبل از دوره باور نداشتم که خودم خالق شرایط زندگیام هستم؛ همیشه دیگران را مقصر میدانستم. امروز کاملاً پذیرفتهام که خالق زندگیام من هستم و دیگر نه دنبال مقصر میگردم و نه خودم را با کسی مقایسه میکنم.اعتمادبهنفس و عزتنفسم چند برابر شده و بهراحتی به درخواستهای نامعقول «نه» میگویم؛ چیزی که قبلاً هرگز نمیتوانستم.
در بهبود شخصیت، واقعاً رشد زیادی داشتهام. حالا وقتی خودم را با یک روز قبل، یک ماه قبل و یک سال قبل مقایسه میکنم، میبینم چقدر پیشرفت کردهام و روند تکاملم آغاز شده است. امروز سادهتر شدهام و آسانیها بهسمتم میآیند. چرخ زندگیام روان شده و دیگر آن گاری شکسته به من وصل نیست. آرامش واقعی دارم، نه آرامش ظاهری.
سال گذشته پول قدم اول را با سختی جور کردم؛ اما قدمهای بعدی را بهراحتی و مثل آب خوردن خریدم. بعد از آن، خیلی راحت دوره احساس لیاقت را همان روز اول خریداری کردم.
سال قبل حتی جرئت نوشتن یک کامنت را نداشتم؛ اما امروز کاملاً راحت کامنت مینویسم، بدون ذرهای ترس از قضاوت.
با غریبهها راحت ارتباط برقرار میکنم و خودم را پایینتر از افراد ثروتمند نمیدانم.
چالشها را راحتتر میپذیرم و حل مسائل برایم سادهتر شده. قبلاً با کوچکترین چالش فرو میریختم؛ اما امروز که قدرت را از مردم گرفتهام و به خدا دادهام، زندگیام بسیار روانتر شده و در تمام ابعاد رشد کردهام.استاد عباسمنش، بینهایت سپاسگزارم بابت این دوره. بعد از دیدن نتایج معجزهآسایم، تصمیم گرفتهام امسال هم مثل پارسال، دوره ۱۲ قدم را از ابتدا با تعهد کامل شروع کنم.
این مسیر، دقیقاً همان مسیری است که باید تا آخر عمر ادامه بدهم.دوستانی که تازه قدم را شروع کردهاید:
با تعهد و تمرکز لیزری روی آموزشهای دوره کار کنید.
شبکههای اجتماعی را رها کنید و وارد جلسات ۱۲ قدم شوید.
کامنتها را بخوانید و کامنت بگذارید.
معجزهها را خواهید دید.افزایش ۱۰۰ برابری درآمد، درمان کامل، و تحول عمیق رابطهای با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
بیش از دو سال است که با دوره ۱۲ قدم همراه هستم و این روزها دوباره جلسات را از ابتدا شروع کردهام. نکتهبرداری میکنم، مرور میکنم و آموزشها را با دقت بیشتری پیگیری میکنم. دوست دارم بخشی از نتایجی را که در این دو سال تجربه کردهام با شما به اشتراک بگذارم:
از نظر مالی: رشد مالی من واقعاً شگفتانگیز بوده است. حقوقم نسبت به نقطه شروع، صد برابر شده. روز اول کارم، حقوقم ۲ میلیون تومان بود. یادم هست همان روزها که کار کردن روی خودم را آغاز کرده بودم، فایلهای «چند برابر کردن درآمد در یک سال» را گوش میدادم و تعهدی را که استاد گفته بود هر روز مینوشتم. با ۱۲ قدم کار میکردم و به خودم قول داده بودم هر بار درآمدم را سه برابر کنم.
با تمرکز و تکرار همین روند، درآمدم با کار کمتر به ۴۰ میلیون تومان رسید. بعد از آن به موسسهای هدایت شدم که الان در آن مشغولم و امروز درآمد ماهانهام ۱۸۰ میلیون تومان است.از نظر سلامتی: قبل از شروع دوره، روزانه بیش از ۱۰ قرص مصرف میکردم. اما شکر خدا امروز کاملاً سالمم و هیچ دارویی مصرف نمیکنم. بدنم آرام گرفته و سبک زندگیام سالم و هماهنگ شده.
از نظر روابط: قبل از دوره، بهشدت نگران وقتم بودم و خیلی راحت اطرافیان را میرنجاندم، بدون اینکه واقعاً برایم اهمیت داشته باشد. اما امروز، بدون آن وسواس و حساسیتهای افراطی، هم آرامش بیشتری دارم هم تمرکز بالاتر. جالبتر اینکه کاملاً از مدار افرادی که وقت و انرژی مرا تلف میکردند، خارج شدهام.
اینها فقط بخشی از نتایجی است که من از دوره ۱۲ قدم گرفتهام. نتایج من همچنان در حال بهتر شدن است و میدانم مسیر تکامل و رشد، هر روز زیباتر از قبل ادامه خواهد داشت.
آرامش عمیق، ۴ برابر شدن درآمد، مهاجرت، رشد شخصی و دهها معجزه در ۵ ماه همراهی با دوره ۱۲ قدم
امروز که جلسه آخرِ قدم پنجم را تمام کردم و آماده ورود به قدم بعدی شدم، تصمیم گرفتم نتایجم را تا این مرحله بنویسم تا هم قوتقلبی باشد برای دوستانی که تازه وارد مسیر دوره ۱۲ قدم شدهاند و هم انگیزهای برای ادامه راه دیگر همراهان.
روزهای اول ورود به دوره، اصلاً خواب و خوراک نداشتم؛ یا در حال گوشدادن به جلسات قدم اول بودم یا کامنتهای همکلاسیها را میخواندم. تا الان فرصت نشده بود نتایجم را بنویسم، اما امروز یک حس درونی گفت که باید این کار را انجام بدهم.
اولین و مهمترین نتیجه من، رسیدن به آرامش عمیق است.
با اینکه در یک رابطه جدید بودم و ظاهراً حالم خوب بود، اما همیشه غصه و یاد رابطه شکستخورده قبلی رهایم نمیکرد. اما الآن، بعد از پنج ماه کار کردن با دوره، از نظر روحی کاملاً متحول شدهام.در قدم اول، خانهام در یکی از محلههای پایینشهر اصفهان بود.
با ورود به قدم دوم، به تهران مهاجرت کردم.گوشیام شیائومی بود، اما در قدم چهارم، با درآمد خودم آیفون خریدم.
هیچ قرض و بدهی ندارم.
درآمدم بهطور متوسط ۴ برابر شده است.روابطم بسیار بهتر شدهاند.
به چند سفر فوقالعاده هدایت شدم؛ سفرهایی که هر کدام برایم تجربهای عمیق و لذتبخش بود.آنقدر ایمانم قوی شده که با بسیاری از ترسهایم روبهرو شدهام.
اعتمادبهنفسم چندین برابر شده و دهها نتیجه دیگر گرفتهام که الآن حضور ذهن کافی برای همهشان ندارم… اما در همین پنج ماه، زندگیام از اساس تغییر کرده است.بچهها…
عملکردن به آموزههای این دوره واقعاً معجزه میکند.با قدرت ادامه بدهید و در مسیر این دوره بمانید.
هر قدمی که برمیدارید، شما را به نسخه قویتر، آرامتر و موفقترِ خودتان نزدیکتر میکند.بهبود شگفتانگیز سلامت، حافظه، انرژی و کیفیت زندگی در سن ۸۱ سالگی با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
مادربزرگ ۸۱ سالهی من بیش از یک سال است که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی میکنند. هرچند گاهی در مهمانیها کمی از برنامه خارج میشوند، اما نتایجی که ایشان گرفتهاند واقعاً شگفتانگیز است؛ حتی شاید بیشتر از نتایج خود من. بخشی از این نتایج شگفتانگیز شامل موارد زیر است:
حدود ۹۰ درصد دردهای عضلانی ایشان برطرف شده. قبل از دوره، خیلی زود از راه رفتن خسته میشدند، اما اکنون بسیار سریع پیادهروی میکنند و حتی گاهی نرمش هم انجام میدهند. خریدهای سنگین را بدون مشکل حمل میکنند.
قبل از شروع دوره، ورم پاهایشان بسیار زیاد بود؛ کفش برایشان آزاردهنده بود و احساس راحتی نداشتند. اما اکنون این مشکل تقریباً کاملاً رفع شده و فقط اگر زیاد سرپا بایستند کمی ورم میکنند.
سالها لکه برآمده قهوهایرنگی روی بینیشان داشتند که هرگز خوب نمیشد و گاهی با دستزدن زخم میشد. اما اکنون هیچ اثری از آن وجود ندارد.
بیناییشان به شکل قابلتوجهی بهتر شده و حتی با عینک، کارهای هنری ظریف انجام میدهند و چشمشان خیلی دیرتر خسته میشود.قبلاً برای فشار خون دارو مصرف میکردند، اما اکنون میزان مصرف داروشان به یکسوم کاهش یافته و این موضوع باعث تعجب پزشکشان شده است.
پیش از دوره، در برخی فصلها سرگیجههای شدیدی داشتند که حتی نمیتوانستند حرکت کنند، اما اکنون این مشکل کاملاً برطرف شده.وزنشان کاهش قابلتوجهی داشته. خودشان را بیشتر دوست دارند و عزت نفسشان بسیار بهتر شده است.
پیش از دوره، دچار فراموشی بودند، اما در این مدت حافظهشان بهطرز چشمگیری بهبود یافته و حالا یادگیری زبان انگلیسی را دوباره شروع کردهاند.
امید، انگیزه و اشتیاقشان برای فعالیت بیشتر و یادگیری مهارتهای هنری چندین برابر شده و نتایج دیگری هم دارند که حتی من بسیاری از آنها را فراموش کردهام.از استاد عباسمنش با تمام وجود سپاسگزاریم برای تولید دوره ارزشمند قانون سلامتی و همه قوانینی که راه زندگی ما را روشن کردهاند.
کاهش ۱۱ کیلویی، درمان دهها مشکل جسمی و شروع زندگی تازه با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
من ۳۵ روز است که زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی را شروع کردهام و ۳۹ سال سن دارم. فقط ۳۵ روز پیش، سبک زندگیام بهطور کامل گره خورده بود به خوردن.
حوصلهام سر میرفت، میخوردم؛
حالم بد میشد، میخوردم؛
غذای بچهها میماند، میخوردم؛
غذای مانده در یخچال را قبل از غذای اصلی میخوردم؛
تفریحاتمان، مسافرتمان، شب و روزمان… همه و همه با خوردن تعریف میشد.صبحها فقط به این فکر میکردم که صبحانه چی بخوریم؟
ظهر: ناهار چی بپزم؟
شب: شام چی درست کنم؟
و این سبک زندگی باعث شده بود بدنم به شدت وارد تضاد شود:
احساس خفگی موقع خواب، سردردهای مکرر، نفخ شدید، درد قفسه سینه، بیانرژی بودن، خوابآلودگی، تنبلی و دهها مسئله دیگر.وقتی استاد عباسمنش دوره قانون سلامتی را معرفی کردند، مدام مینوشتم و میخواستم واردش شوم، اما انگار هنوز آماده نبودم. تا اینکه تصمیم گرفتم برای سلامتیام قدم بردارم و پیادهروی نیمساعته را شروع کردم. هر روز، بدون استثنا، پیادهروی کردم و بعد از ۱۶ روز، توانستم وارد دوره شوم؛ انگار کاملاً آماده شده بودم.
حدود یک ماه پیش، زندگی به سبک این دوره را شروع کردم و مو به مو طبق گفتههای استاد پیش رفتم. در آزمایشهای اول دوره، فهمیدم دیابتی شدهام و عدد HOMA-IR من ۵ بود. این تضاد، تعهدم را چند برابر کرد.
امروز ۳۵ روز کامل است که به شیوه دوره قانون سلامتی زندگی میکنم و حتی یک روز تقلب نکردهام. اینها نتایج من در همین ۳۵ روز است:
از ۹۵ کیلو به ۸۴ کیلو رسیدم—یعنی ۱۱ کیلو کاهش وزن و کاهش سایز چشمگیر؛ طوری که لباسهای قبلیام دیگر اندازهام نیستند.
شوره و خارش سرم کاملاً خوب شده.
ریزش موهایم تقریباً صفر شده.
بوی بد عرق ندارم.
پوستم روشنتر شده.
خالهای گوشتی زیر بغل و گردنم کوچکتر شدهاند و تیرگی زیر بغل، گردن و کشاله ران بهتر شده.
خلط پشت حلقم تقریباً برطرف شده.
دیگر سردرد و احساس خفگی ندارم.
خوابم عمیق، راحت و سبک شده.
از کار خسته نمیشوم.
هر روز یک ساعت پیادهروی میکنم.
عرق شبانه کاملاً از بین رفته.
تاری دید چشمانم برطرف شده.
بوی بد ناف و ترشح ناف کنترل شده.
ترشحات زنانه کنترل شده و درد زیر دل ندارم.
زمان پریود، هیچ سنگینی و دردی ندارم؛ در حالی که قبل از دوره سینههایم سفت و دردناک میشدند.
احساس شور، شعف و شادی دارم؛ انگیزهام چند برابر شده.
فکر و ذهنم دیگر درگیر این نیست که چی بپزم؟
کتابم چاپ شد و توانستم آن را پیشفروش کنم.
تمرکز ذهنیام بسیار زیاد شده و روی اصلها متمرکز هستم.
تقریباً دیگر عصبی نمیشوم.
سیستم گوارشم تنظیم شده؛ هر دو سه روز با دفعی راحت و بدون بو.
حتی گوشت اضافهی مقعدم بهتر شده چون سیستم دفع بدنم روان کار میکند.
قبلاً هنگام ادرار درد میگرفتم، اما الان هیچ دردی در زمان ادرار کردن ندارم.این تغییرات فقط در ۳۵ روز اتفاق افتاده…
۳۵ روز زندگی طبق قانونهای خداوند برای بدن.
۳۵ روز عملکردن واقعی.و نتیجه:
بدنی تازه، ذهنی آرام، انرژی بالا و شکرگزاری لحظهبهلحظه از معجزههای این مسیر.جهش دهبرابری درآمد و رسیدن به ثروت فراتر از هدفگذاری با عملکردن به آموزشهای دوره روانشناسی ثروت ۱
استاد عباسمنش عزیز، من سالهاست که آموزشهای شما را دنبال میکنم و هر روز زندگیام زیباتر و بهتر شده، اما نتایجی که در یک سال اخیر گرفتهام واقعاً فوقالعاده بوده است.
یک سال پیش، هدف من درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومان بود. امروز، درآمدم ده برابرِ همان هدف شده و به ۱۵۰ میلیون تومان در ماه رسیده است. این نتیجه برای خودم هم شگفتانگیز و الهامبخش است.
در همین مدت، طی چهار ماه، توانستم یک ماشین شاسیبلند بسیار خوب بخرم؛ آنهم با آرامش، ایمان و باورهایی که از آموزشهای شما ساختهام.
نکته جالب اینجاست که من همچنان در حال کار کردن دوباره روی آموزشهای دوره روانشناسی ثروت ۱ هستم. دارم باورهایم درباره ثروت را تقویت میکنم، چون میدانم این مسیر پایان ندارد و همیشه میتوانم رشد بیشتری را تجربه کنم.
میخواهم باز هم پیشرفت کنم و از ثروت، به خدا برسم؛ همان چیزی که شما همیشه بر آن تأکید میکنید.



سلام خدای قشنگم
خدای عظیم قدرتمند و مهربان من
سلام ای یار و همدم همیشگیم که از من به من نزدیک تری
خدایا هدایتم کن و ترمز های ذهن رو که جلو روان شدن و اسان تر شدن زندگیم رو گرفته کمکم کن رفعش کنم اسانم کن برای درک کردن
برای عمل کردن
برای سپاسگزار بودن
برای تقویت مومنتوم مثبت و قطع مومنتوم منفی
برای سپاسگزار بودن
برای شاد بودن
برای ثروت مند بودن
برای حال خوب و ارامش آسانم کن
برای حل اسان سوال ها اسانم کن
برای دانشگاه عالی برای رشته ای که دوست دارم اسانم کن
اسانم کن برای شناخت و درک خودم و دنیا
اسانم کن برای اسان و مفید درس خواندن
اسانم کن برای احساس شادی
اسانم کن برای احساس غنی بودن و اعتماد بنفس
اسانم کن برای توجه و هماهنگی دائمی با خواسته ها و اهدافم
اسانم کن برای بودن در زمان درست و مکان درست
اسانم کن برای واضح درک کردن خواسته هام از دل تضاد ها
خدایا خودت می دونی خیلی میخوام که زندگیم تغییر کنه از ریشه اسانم کن و اسانم کن و اینو میدونی که هر لحظه به هدایتت محتاجم
سید حسین عباسمنش عزیز
خیلی خیلی خیلی تحسینت میکنم که از دل تضادی که میگی ادم موفقی اطرافت نبود که ازش الگو بگیری ، توحیدی باشه ، ثروتمند باشه ، از زندگیش خرسند و راضی باشه
خودت از دل تضاد شدی برای همه ما الگو !
خودت مجمعی رو درست کردی که فقط انسان های فوق العاده و موفق و بی نظیر و توحیدی در اونجا هستن و کلی شاگرد تربیت کردی که همه شون بوی خدایی میدن ، همشون تحسین برانگیز هستند ، نتایجشون خواسته های بیشتری رو در من ایجاد میکنه و ایمان و عمل و اگاهی هاشون ، در از جهان بالاتری رو به روی من باز میکنه
بی نهایت خدایا شکرت
بخاطر تمام این دوستان توحیدی ای که دارم
دوستان من لولشون از هرکسی که توی دنیا دیدم بالاتره
الگو های من بینظرن و کسانی اند که خودشون به نتایج عالی رسیدن
به ثروت به معنویت به سلامتی به ارامش به مدار زیبایی ها به مدار احساس غنی بودن مدار شادی و در هماهنگ بودن همیشگی با خودشون …
واو خدایا واقعا من خیلی ثروتمندم
با کدام پول میشه دوستانی به این بی نظیری خرید؟
من واقعا مورد رحمت خداوندم که که با این اگاهیی ها هر لحظه ذهنم بمب باران میشه
خدایا ممنونم بخاطر همه چی
من لایق ثروت هستم ثروت خداست ، ثروت راحتی است ثروت احساس لیاقت است ، ثروت سلامتی ایست ، ثروت حال خوب و ارامش است ، ثروت اعتماد بنفس است ، ثروت احساس خرسند بودن و موفقیت است ، ثروت احساس توانمندی است همه این ها هر یک به تنهایی هم معنی ثروت اند
فقط ان معنی ای را که ما بیشتر باور داشته باشیم بیشتر تجربه میکنیم
ان معنی از ثروت را که خود را لایق ان بدانیم ، ان را بیشتر لمس میکنیم.
من خودم را ذاتا لایق سلامتی میدانم و من واقعا واقعا همیشه سلاتم و بدن قوی و اندامی زیبا دارم و همیشه غذا ها عالی ، باکیفیت و فوق العاده روزیم است.
اما چرا من خودم را لایق ثروت بی انتها نمیدانم ؟!ثروتی که ملموس است ثروتی که الان اگر اراده کنم بتوانم خانه و ماشین ها و موتور های دلخواهم را بخرم و داشته باشم ، ثروتی که هر لحظه هرچی بخواهم بخرم، ثروتی که باعث ارامش خیال من شود ¿¿
جواب واضح است، جواب همان باور ریشه دار ، باور به کمبود و فقدان و تمام شدن است
مصرف نکن تموم میشه ، قناعت کن ، پول با سختی میاد ، هر چیز خوب حاصل دست رنجه ، پس خیلی عذاب کشیده پدرت ، مادرت ، فلانی، که اینو برات محیا کرده پس خیلی مراقب باش ، خیلی قدر بودن ، و..که همه این ورودی ها باعث احساس ضعیف بودن ، احساس گناه و قربانی شدن به ادم داده به جای احساس پر بودن و اعتماد بنفس ، هیچکدوممم از این صحبت ها اصلا به زبون اورده نشده ها ، از عمل ادم های اطرافم این احساس ها و نجوا توی ذهنم ترجمه شده ، وگرنه اگه گذشته یک فیلم بود که میشد تماشا کرد اتفاقا حرف ها همیشه حمایت گونه و هرچی بخوای من محیا میکنم بوده !
خدایا اره ، قبلا شرک توی وجودم زیاد داشتم که ذهنم به این چیزا زیاد توجه میکرده که الان با این وضوح یادم مونده و تو ذهنم میاد ، الان سعی میکنم شرک های وجودم رو پاک کنم و توحیدی باشم ، باور کنم اون توضیحی که خودت اولین بار راحب خودت دادی: اگر بندگانم از تو درباره من پرسیدند ، بگو من نزدیکم و اجابت میکنم در خواست درخواست کننده را (:
من عاشقتم خیلی جواب عالی و کاملی دادی و حجت رو بر بندگان خودت تمام کردی
بنده ها بنده ! کسی در مدارشه !
تو گفتی که تو همه چیزی ، ان اتشی هستی که برای ابراهیم خلیل الله به شکل گلستان میشوی ، و همان اتشی هستی مشرکین را میسوزانی !
تو همه چیزی
تو ثروتی ، پس تو به من نزدیکی ، جوری که با من یکی هستی
من تمام ان احساس لیاقت ، اقتدار ، رها بودن ، غنی بودن و اعتماد بنفس هستم.
تو هدایتی ، تو نوری ، تو فرصتی هستی که دارم ، برای زندگی کردن به شکلی که میخوام.
تو جهانی ، تو قلبی هستی که بی وقفه می تپد ،
چرا می تپد؟
برای اینکه هدفی دارد و نسبت به ان مقاومتی ندارد ، و کاملا هماهنگ است با هدفی که دارد ، در هر لحظه …
خدایا تو همه ان چیزی هستی که نصیب من است
من بی نهایت را دارم
من بی نهایتم
من غرق فراوانی و رحمت و لطفم
من غرق گسترش و ایمانم
من موفقم و ارام
مانند طبیعت
در طبیعت هر لحظه که باشی ان حس مثبت و ارامشش را دریافت میکنی
حتی اگر در جنگلی باشی که درختانش دارند میسوزند ، حس نمیکنی که جنگل سرخورده یا ناراحت باشد
یا احساس عجز کند یا هر چیزی
یا حس نمیکنی که بگوید چراا چرا!
درسته طبیعت هر لحظه با خودش هماهنگ است و احساس سربلندی و امیدواری میکند
از همان خاکستر برای تقویت خاکش استفاده میکند و به فکر سبز شدن است ، خورشید را ، اب را ، انسان هارا و همه همه را دوست می دارد و شب ها در زیر سایه مهتاب به نظاره می نشیند
هرگز خود را شکست خورده و کهنسال نمی داند هر لحظه با نشاط است
و خدای من ، من که از جنس طبیعتم ، من را با این همه ظلم که به خود تجربه میکنم ، چه کار ؟
من که سراسر احساس امید و زندگی ام
خدایا هدایتم گن به راه کسانی که به انها نعمت دادی و نه کسانی که به خودشون غضب دارند و نه گمراهان
آمین
سلام
ساعت 00.10 تاریخ 29 مه 2025
من هیچ وقت به دوره های استاد هدایت نمیشدم به جز یک بار اونم چند ماه پیش که به کتاب رویاهایی که رویا نیستن 5 اگه اشتباه نکنم هدایت شدم (از طریق نشانه امروز من)
همیشههه توی این دوسال با فایل های دانلودی فقط هدایت میشدم.
به خدا میگفتم حتما هنوز توی مدارش نیستم که یکبارم برام فایلی نیومده که هزینه داشته باشه ، چون من هیچ پولی از خودم نداشتم.
ولی الان و امروز به فایل 12 قدم ، قدم پنجم هدایت شدم خدایااا شکرت ، این یه نشونس ، یه نشونه واضح ، خداقراره برام این دوره رو بخره ، و پولش به راحتی قراره بیاد و من قطعا مدارم بالاتر رفته با تعهدی کار کردن روی خودم و حال و سپاسگذاری و خیلی خیلی تغییر های شخصیتی دیگه که اسان شدم براشون.
قطعا به زودی درامد خواهم داشت قطعا به زودی از کاری که برام لذت بخشه و تخصصشو دارم درامد کسب خواهم کرد توی همین یک ماه پیش رو.
خدایا ازت ممنونم
من واقعا دوست دارم که پول بسازم من واقعا دوست دارم ازادی مالی داشته باشم. همه جا ثروته همه دارن منم دارم ، تواناییش رو دارم ، لیاقتشو دارم ، من لایق ترین ادم دنیام من شاهکار خداوندم خداوند من رو با قدرت خلق کرده و همه چیز رو برام محیا کرده ، اون دنیا رو به پام میریزه.
خودم رو میبینم در حالی که به امریکا مهاجرت کردم ، در حالی با خوشحالی ، با خیال راحت ، با ثروت بی نهایت و برای ساختن ثروت بیشتر و زندگی با کیفیت تر به امریکا مهاجرت کردم ، خودم رو میبینم در حالی که با خانواده بهشتیم دارم یه زندگی با کیفیت سرشار از احساس خوب و عشق و رضایت کنار فوق العاده ترین ادما زندگی میکنم.
خودم رو میبینم در حالی که توی خونه بهشتی ویلایی زندگی میکنم ،
خودم رو میبینم در حالی که گاراژم پر از ماشینایی هست که دوست دارم.
خودم رو میبینم که رئیس بیزینس و استارتاپ موفق خودمم ، همه چیز خیلی ساده نرم و روون و عالی پیش میره امین.
خودم رو میبینم که ساعت ها و روز ها و هر لحظه مشغول کارمم مشغول ارتقا ، مشغول اجابت کردن یه هدف دیگه ، مشغول یاد گرفتن و لذت بردن و پیشرفت کردن.
خودم رو میبینم در حالی که با کشتی کروز به جزایر زیبایی هاوایی سفر میکنم Alloha(:
خودم رو میبینم در حالی که هر لحظه بیشتر عاشق خودم میشم از وجودم از زیباییم از توانمدیم از خلاقیتم و مهارتم و تمرکزم و تعهدم لذت میبرم و سپاسگزاری میکنم.
خودم رو میبینم که دارم رشد میکنم و روحم بزرگ میشه.
خودم رو میبینم که با همه ادم هایی ملاقات میکنم رابطه دوستانه و زیبایی دارم.
خودم رو میبینم در حالی که خدا همه کار هارو انجام میده و اسپانسرمه
خودم رو میبینم در حالی که راحت خرید میکنم ، از سایت ، از فروشگاه ها ، از امازون ، از تسلا ، از بنز ، از فروشگاه های لباس و سوپر مارکت ، از قصابی ها ، از املاکی ها خدایا واقعا سپاسگزارممم.
خودم رو دوست دارم زندگیم رو دوست دارم اقتدارم رو خدام رو جهان رو احساساتم رو صدام رو نگاهم رو توجه ام رو و همه چیز های خفن رو
خدایا تو انجام میدی همه کار هارو تو مدیر و مدبر و فرمانروایی هدایتم که که راحت و بی اصطکاک به خواسته هام برسم
خدایا تو من رو با قدرت خلق کردی همونطور با قدرت زندگی زیبام رو هم خلق کردی ، تو چقدر عظیمی ، تو همه چیزی تو قدرتمند ترین قدرتمندانی !
تو عظیمی تو رحیمی تو سزاوار ثنایی تو حکیمی تو رحمانی تو غفور و تو عزیزی تو جمالی
تو الله صمدی تو لم یلد و لم یولدی ، تو خور خوف نداری ، تو صاحب عرش عظیمی ، تو غنی و تو علیمی
خدایا خودت نگهدارم بلش ، من رو بالا ببر ، نامم رو ، روحم رو ، ایمان رو ، بالا ببر
خدایا من رو یک لحظه هگ به حال خودم رها نکن
خدایا تویی عشق تویی دوست تویی همه چیه من
I Love U