نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
رسیدن به آزادی، آرامش، رشد در روابط و موفقیت مالی با عملکردن به آموزههای دوره ۱۲ قدم
الان که این دیدگاه را مینویسم، مثل ابر بهار گریه میکنم. آنقدر درگیر کار و پیشرفت بودم که حتی متوجه نشدم چه زمانی به این مرحله از نتایج و رشد رسیدم. موقعیتی که امروز دارم و تغییراتی که در این یک سال تجربه کردهام، برایم باورکردنی نیست. باورم نمیشود این من هستم که اینجا نشستهام و دارم موفقیتهای زندگیام را تماشا میکنم. یادم آمد پارسال دقیقاً در همین روز، در همینجا نشسته بودم و تمرین جلسه ۳ از قدم اول دوره ۱۲ قدم را انجام میدادم و آرزوی جایگاه امروز را داشتم.
با اینکه در بعضی جاها کوتاهی کردم و همیشه بهطور کامل به آموزهها عمل نکردم، اما بازم از نتایجم بسیار راضیم؛ اینکه در ۱۷سالگی آزادی زمانی و مکانی دارم، درآمد ماهانه مناسب دارم و آن هم در شغلی که عاشقش هستم. کاری که حاضرم شب و روز برایش وقت بگذارم و سالها آرزو داشتم در مسیر همین شغل قرار بگیرم.
رابطه من با خانوادهام نسبت به پارسال از زمین تا آسمان بهتر شده. رابطهام با دوستان، همکاران و مافوقم هم بهطور کامل دگرگون شده.
امروز وقتی به خودِ پارسالم نگاه میکنم، میدانم او چقدر به این «منِ امروز» افتخار میکند. چقدر احساس خوشبختی میکنم.از امروز میخواهم حتی بهتر از قبل روی باورهایم کار کنم و آموزهها را جدیتر بگیرم؛ چون حالا میدانم این نتایج چطور به دست آمدهاند.
تمرین ستاره قطبی در دوره ۱۲ قدم به من حس کنترل روی زندگیام داد؛ نگاهی بلند به مسیر عمرم بخشید؛ و آرامشی عمیق داد که مطمئنم کنترل همهچیز در دستان خودم است.
این تمرین به من یاد داده که هرچه بخواهم را میتوانم بسازم و اگر تمام خواستههایم در حال برآورده شدن هستند، معجزه نیست… قانون است. این نتیجه طبیعی عملکردن به قانون است.هزاران بار خداوند را سپاسگزارم برای این آگاهیها، این هدایتها و این مسیری که زندگی مرا متحول کرد.
حل کامل مشکلات زنانه، گوارشی و اضافهوزن با بهکارگیری آموزشهای دوره قانون سلامتی
چند سالی بود که مشکلات مختلف جسمی داشتم؛ از اضافهوزن شدید گرفته تا دردهایی که زندگی روزمرهام را سخت کرده بود. مدام از خدا میخواستم راهی نشانم بدهد تا حداقل بتوانم مشکل اضافه وزنم را حل کنم. از یک جایی به بعد حتی راهرفتن برایم سخت شده بود. پا درد داشتم، بیانرژی بودم و سر کار مدام چرت میزدم. نه حوصله داشتم و نه توان.
رفلاکس معده برایم به یک معضل جدی تبدیل شده بود و دائم مجبور بودم قرص بخورم. از طرفی مشکلات زنانه و بینظمی شدید پریود و دردهای رحمی داشتم؛ بهحدی که در فامیل همه در جریان وضعیت من بودند و این موضوع برایم واقعاً آزاردهنده شده بود.
آن روزها اصلاً به سلامتی فکر نمیکردم؛ فقط میخواستم وزنم کم شود. حتی نمیتوانستم باور کنم که راهی وجود داشته باشد که بتوانم همزمان سلامتی، تناسب اندام، انرژی بالا و آرامش جسمی را با هم داشته باشم.
اما خداوند من را هدایت کرد به سمت دوره قانون سلامتی و زندگی به شیوه این دوره باعث شد همه مشکلاتم یکییکی حل شود.
حالا هرکس وضعیت سلامتی امروز من را میبیند، باور نمیکند که فقط با تغییر سبک زندگی و بدون هیچ دارویی این نتایج به دست آمده باشد. همه میپرسند مگر میشود مشکلات رحمی و زنانه بدون دارو برطرف شود؟
من بارها برای رفع مشکلات زنانگیام به پزشک مراجعه کرده بودم و داروهای مختلفی مصرف کردم، اما هیچ نتیجهای نگرفتم. سردردهای بیدلیل هر روز همراه من بود. اما امروز خدا را شکر میکنم که با زندگی بر اساس آموزشهای دوره قانون سلامتی، همه این مشکلات برطرف شده است؛ تا جایی که حتی یادم نمیآید آخرین بار سردرد چه زمانی داشتم.
رسیدن به وزن ایدهآل همراه با سلامتی کامل یکی از بینظیرترین موفقیتهای زندگیام بوده است. این نتیجه به من انگیزهای عظیم داده و ثابت کرده وقتی توانستم وزن کم کنم، اندام خوبی بسازم و به سلامتی برسم، پس قطعاً میتوانم به اهداف دیگرم هم برسم.
رشد چشمگیر مالی و رهایی از بدهیها با ادامهدادن آموزشهای دوره ۱۲ قدم
همان روزی که دوره ۱۲ قدم روی سایت قرار گرفت، آن را خریدم. با انگیزهای عمیق به آموزههای استاد عباسمنش گوش میدادم. تمرین چکاپ فرکانسی قدم اول را نوشتم و به همین ترتیب بقیه تمرینها را با دقت و اشتیاق ادامه دادم.
از آن روز تا حالا حدود دو سال میگذرد. هنوز همه قدمهای دوره ۱۲ قدم را نخریدم و تازه در قدم چهارم هستم، اما با همان انگیزه و اشتیاق روز اول، همچنان روی آموزههای این دوره کار میکنم و تصمیم دارم هر ماه قدم بعدی را تهیه کنم و ادامه بدهم.
امروز نگاهی به دفتر قدیمیام انداختم؛ دفتری که در آن چکاپ فرکانسی شروع دوره ۱۲ قدم را نوشته بودم. وقتی نوشتههای دو سال پیشم را خواندم، متوجه شدم چقدر زندگیام تغییر کرده و چقدر رشد کردهام، مخصوصاً در جنبه مالی.
تمام بدهیهایم به افراد و بانکها پرداخت شده و درآمد ماهیانهام ۱۵ برابر شده است.
از شدت خوشحالی و شکرگزاری، فقط خدا را شکر کردم برای این همه تغییر بزرگ که با عملکردن به این دوره، تنها در بخش مالی زندگیام رخ داده است.پایان عوارض خامگیاهخواری و بهبود چشمگیر زیبایی، سلامت و انرژی با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
دهم اردیبهشت امسال دوره قانون سلامتی را خریدم و زندگی به سبک این دوره را شروع کردم، در حالیکه حدود دو سال و نیم خامگیاهخوار بودم.
اما با تعهد کامل، سبک قبلی را کنار گذاشتم و توانستم دقیقاً به تمام گفتههای استاد عباسمنش در دوره عمل کنم.در شیوه قبلی زندگیام، ماهیچههای دستم کاملاً تحلیل رفته بود. بعد از مدتی که به شیوه قانون سلامتی زندگی میکردم، اولین تغییری که هم خودم و هم همسرم متوجه شدیم این بود که ماهیچههای دستم شروع به رشد کرد؛ دستهایم پرتر، سفتتر و بسیار شکیلتر شدند.
در دوران خامگیاهخواری، سوزش ادرار مداوم داشتم، اما اکنون میتوانم بگویم این مشکل ۹۵٪ درمان شده است.
خوابم عالی شده؛ شب سرم را میگذارم و صبح قبل از طلوع، کاملاً سرحال و پرانرژی بیدار میشوم.
در سبک قبلی، صورتم و پشت دستهایم پر از لک و ککومک شده بود، اما با زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی، حدود ۹۵٪ از این لکها از بین رفته. باورم نمیشود پوست صورتم چقدر صاف، روشن و گلیرنگ شده است.
تمرکز و خوشخلقیام فوقالعاده شده و در مقایسه با قبل آرامتر و مهربانتر شدهام.
در خامگیاهخواری، ریزش شدید مو داشتم و موهایم بسیار وز بود، اما اکنون ریزش موهایم کامل متوقف شده و موهایم لطافت و چربی نرمال پیدا کردهاند.
امروز بسیار باحوصلهتر هستم و دیگر به این راحتیها عصبی نمیشوم.
تمام تلاش من این بوده که به گفتههای استاد عباسمنش عمل کنم و از این سبک زندگی به شدت راضی هستم.شروع یک کسبوکار الهامشده و جهش درآمد با عملکردن به آموزشهای دوره روانشناسی ثروت ۲ و دوره روانشناسی ثروت ۳
وقتی دوره روانشناسی ثروت ۳ را خریدم، هیچ ایدهای برای شروع کسبوکارم نداشتم. آنچه درباره آینده کاریام تصور میکردم، با چیزی که امروز در زندگیام رخ داده، زمین تا آسمان فرق داشت. همان زمان به خودم گفتم شش ماه دیگر برای دیگران کار میکنم و بعد کسبوکار خودم را شروع میکنم.
اما حقیقت این است که اتفاقات اصلی کسبوکارم از جلسه ۱ دوره روانشناسی ثروت ۲ و جلسه ۴ قدم دوم آن کلید خورد. در این دو جلسه، استاد عباسمنش منطقهای فوقالعادهای را توضیح میدهند که ثابت میکند درآمد بیشتر ربطی به ساعت کار بیشتر ندارد، بلکه به باورهای قدرتمندکننده وابسته است. با اینکه این جلسات را شنیده بودم، هنوز مثل قبل عمل میکردم و تغییری ایجاد نکرده بودم. چند باگ ذهنی پیدا کرده بودم اما هنوز هیچ ایدهای نداشتم.
در جلسه اول روانشناسی ثروت ۳ تعهد دادم که میخواهم درآمدم را بیشتر کنم و اهرم رنج و لذت را هم درست نوشتم. همین تعهد کار خودش را کرد. با اشتیاق آموزهها را شروع کردم، هرجا میفهمیدم، همانجا عمل میکردم و در چند روز اول آرامشی عمیق گرفته بودم.
در حال کارکردن روی تمرینها بودم که یک رویا، یک ایده الهامشده به ذهنم رسید. آنقدر واقعی و قابلاجرا بود که همان لحظه مطمئن شدم از طرف خداست. همان روز، با وجود نجواهای ذهن، به کارفرمایم گفتم که از فردا دیگر سر کار نمیآیم و رفتم سراغ اجرای ایده.
فردای آن روز، سراغ چند آشنا رفتم و ایدهام را مطرح کردم. انگار خدا دل آنها را نرم کرده بود. کار شروع شد، آن هم بدون هیچ سرمایهای. همهچیز طوری پیش رفت که احساس میکردم تمام جهان برای شروع کسبوکارم هماهنگ شده است. جهان تعهدی که در دفترم نوشته بودم را میدانست، برای همین درها یکییکی باز شد.
با اینکه برای شروع کار مقداری پول داشتم، ذهنم میگفت با این مبلغ نمیشود کاری راه انداخت. اما مسیر طوری پیش رفت که حتی آن پول هم هنوز در حسابم مانده و اصلاً به آن احتیاجی پیدا نشد.
کسبوکار من در حوزه کفش است. از روز شروع کار تا الان، اتفاقات جادویی و همزمانیهای پیدرپی من را شگفتزده کرده است. دستان خدا از هر سو کمکم میکند. دوستی را که سالها ندیده بودم، در خیابان دیدم. وقتی فهمید کسبوکارم را شروع کردهام، گفت کسی را میشناسد که دنبال همکاری با فردی مثل من است. با وجود مقاومت ذهنم، تسلیم شدم و به سراغ آن فرد رفتم و دیدم چقدر انسان درست و ارزشمندی است و چقدر به من کمک کرد.
در مدت کوتاهی، بدون تبلیغات و بدون آشنای خاص، کسبوکارم استارت خورد و فقط بعد از ۶ روز پولی ساختم که قبلاً برای ساختنش باید ماهها دوندگی میکردم.
استاد عباسمنش، دیروز در یک ساعت به اندازه یک هفته پول ساختم؛ چیزی که هیچوقت در گذشته تجربهاش نکرده بودم. بعد از این اتفاقات، رفتار ذهنم با من تغییر کرده. ذهنی که همیشه میترساند، انگار خاموش شده و هر روز ایدههای بهتر و الهامهای تازه به ذهنم میرسد.
قبل از این مسیر، هر صبح با عجله باید سر کار میرفتم و برای رفتن به باشگاه باید از هزار جهت زمان هماهنگ میکردم. اما حالا صبحها با جلسات روانشناسی ثروت ۳ روزم را شروع میکنم، با باور درست، ذهن تنظیمشده و بدون هیچ عجلهای. زمانهای آزاد روز برایم لذتبخش شده.
احساس میکنم سالها در حبس بودم. امروز بیش از پولی که میسازم، آزادیام را دوست دارم؛ اینکه میتوانم با زمان کمتر، پول بیشتری از قبل بسازم. من برای رشد شخصی و کسبوکارم انرژی گذاشتم، اما بیشتر از هر چیز، انرژی ایمان، باور و توکل بود که زندگیام را متحول کرد.
جهش ۶۰ برابری درآمد و بهبود چشمگیر روابط، سلامتی و داراییها با عملکردن به آموزشهای دورههای استاد عباسمنش
دوست دارم توجه خودم و شما را به نوشتهای جلب کنم که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ثبت کرده بودم. آن زمان چنین نوشتم:
«من یونس پریرو هستم و این وضعیت کنونی زندگی من قبل از خرید دورههای آموزشی استاد عباسمنش:
درآمدم تا یک ماه قبل کمتر از یک میلیون تومان بود و آذر ۹۸ حدود دو و نیم میلیون تومان شده بود. فقط ۴۶۰ هزار تومان پسانداز داشتم. هیچوقت ماشین شخصی نداشتم و یک قسط ماهانه ۸۰ هزار تومانی داشتم. در مورد روابط، به کیفیت رابطهام با خانواده، دوستان و همکاران نمره ۱۳ داده بودم.»امروز ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ است و میخواهم درباره نتایجی بنویسم که طی چهار سال گذشته و با عملکردن به آموزههای استاد عباسمنش در زندگیام ایجاد شده است. در این چهار سال، دورههای ۱۲ قدم، روانشناسی ثروت ۱، روانشناسی ثروت ۲، دوره عزت نفس، دوره کشف قوانین زندگی و دوره قانون سلامتی را خریدم و قدمبهقدم شروع کردم جنبههای مختلف زندگیام را بهبود بدهم.
امروز بخشی از تغییراتم را با شما به اشتراک میگذارم:
در حال حاضر درآمد ماهیانه من بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است؛ یعنی طی چهار سال، درآمدم بیش از ۶۰ برابر شده است. تازه فقط از ابتدای همین سال تا امروز، درآمدم حدود سه برابر رشد کرده است.
پسانداز حساب بانکی من حالا ۴۶ میلیون تومان است؛ یعنی نسبت به آن روز، ۱۰۰ برابر بیشتر شده. ضمن اینکه کلی دستمزد دریافتنشده دارم که در شرف پرداخت است.
امروز یک پژو ۲۰۶ مدل ۸۶ بسیار تمیز دارم و طی این چهار سال هیچ وامی نگرفتم و هرچه خریدم کاملاً نقد پرداخت شده است.
در حوزه روابط، چه روابط خانوادگی، چه دوستانه، چه رابطه با همکاران و مشتریها، بهبودهای بسیار ملموس و ارزشمندی داشتهام؛ چیزی که قبلاً تنها آرزویش را داشتم.
در حوزه سلامتی، از سال ۱۳۹۸ تا امروز فقط چند بار سرما خوردم که آن هم خودبهخود خوب شد. بهویژه از زمانی که دوره قانون سلامتی را خریدم، به سلامتی پایدار و بینیاز از دکتر رسیدهام.
این نوشته را امروز ثبت میکنم که هم برای خودم مرور باشد تا ببینم این مسیر چگونه زندگی من را از صفر به این نقطه رسانده و هم انگیزهام برای بهتر عملکردن به قوانین زندگی قویتر شود؛ و همچنین برای دوستانی که این مسیر را آغاز کردهاند، نشانهای باشد که میشود زندگی را بینهایت تغییر داد.
این پیشرفتها را ثبت میکنم تا همیشه به خودم یادآوری شود که این نتایج حاصل عملکردن من به قوانین زندگی بوده؛ این تغییرات نه اتفاقی بوده و نه شانسی، بلکه دقیقاً به اندازهای ایجاد شده که من توانستهام به آموزههای دورهها عمل کنم.
کاهش ۲۳ کیلو وزن، جوانسازی چشمگیر و درمان کامل مشکلات جسمی با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
من مژگان هستم، ۵۰ ساله و همسر آقای علی قاضی. وقتی همسرم قصد خرید دوره قانون سلامتی را داشت، من کاملاً مخالف بودم. اما روزی که ترازو عدد ۹۹/۵ کیلو را نشان داد، یک عرق سرد روی کمرم نشست. با خودم گفتم: «وای مژگان، داری سهرقمی میشی… چیکار کردی با خودت؟»
همان لحظه تصمیم گرفتیم دوره را تهیه کنیم. در جلسه اول وقتی استاد عباسمنش میگفت اگر طبق دوره پیش بروید «سوت میزنید و لاغر میشوید»، در دلم گفتم: «مگه میشه؟ من بارها رژیم گرفتم، خودم را اذیت کردم و آخرش همیشه برگشتم به وزن قبلی…»
اما با این حال، با تکامل زندگی به شیوه دوره را شروع کردیم. بعد از دو سه هفته واقعاً به جایی رسیدم که به قول استاد «سوت میزدم و وزن کم میکردم».در مدت فقط چهار ماه، ۲۳ کیلو وزن کم کردم. الان جوانتر، سرحالتر و خوشچهرهتر از همیشهام. پوستم عالی شده و واقعاً به نظر خودم و همه اطرافیان، ۲۰ سال جوانتر شدهام.
مشکلات قدیمیام مثل خر و پف، بوی بد بدن، یبوست، ترشحات پشتحلق، کمردرد، زانودرد، جوشهای چرکی و خیلی چیزهای دیگر، کاملاً از بین رفتهاند.
در تعطیلات نوروز، هرجا میرفتیم یا هرکس به دیدنمان میآمد، اولین سؤالش این بود: «چیکار کردی اینهمه خوب لاغر شدی؟»
من معاون یک مدرسه دخترانه هستم و نتیجهای که گرفتم، بین همکارانم یک موج بزرگ لاغری و تناسب اندام ایجاد کرده. حتی دانشآموزان و مادرهایشان به مدرسه میآمدند که مرا ببینند و بپرسند: «رژیم کدوم دکتره؟» یا حتی: «معدهتون رو عمل کردید؟»
خدا را هزاران بار شکر میکنم که مثل همیشه مرا به بهترین شکل ممکن به مسیر سلامتی و تناسب اندام هدایت کرد. از استاد عباسمنش بینهایت سپاسگزارم که تجربههای ارزشمندشان را با صداقت در اختیار ما قرار دادند. و از همسر عزیز و نازنینم هم با تمام وجود ممنونم که در این مسیر بزرگترین همراه و مشوق من بود.
جهشهای مالی، آرامش درونی و ساختن زندگی رؤیایی با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
میخواهم تمام حرفهایی را که از دلم برمیآید بنویسم تا ایمان شما هم قویتر شود. به خدا حرفهای استاد عباسمنش را باید با طلا نوشت. حالا میفهمم چرا استاد میگوید بهایی که برای هر محصول میپردازید، هزاران برابرش به شکل نتیجه وارد زندگیتان میشود.
من در حال کار کردن با دوره ۱۲ قدم هستم و خدا را شاکرم برای این همه ایمان، امید، آرامش و نوری که آموزشهای این دوره در دل من کاشته. نمیدانم چطور شکر خدا را بهجا بیاورم. همین حالا که این متن را مینویسم، با یک دستم اشکهای شوقم را پاک میکنم.
چهار سال پیش که با استاد عباسمنش آشنا شدم، تنها خواستهام از خدا حال خوب، احساس شکرگزاری، انگیزه و شوق زندگی بود. شب و روز فایلهای استاد را گوش میدادم و به آرامشی عمیق رسیده بودم که واقعاً قابل توصیف نیست.
آن زمان همسر من کارگر ایرانخودرو بود. هر بار که این فایلها را گوش میدادم، با ذوق و شوق برایش تعریف میکردم و خوشبختانه او هم این آگاهیها را با دلِ باز میپذیرفت. با جرات میگویم ایمانش فوقالعاده است.
در این سه سال کار کردن با آموزشهای استاد عباسمنش، نتایج معجزهآسا وارد زندگیمان شد. همسرم در سن ۴۰ سالگی بازنشسته شد؛ آن هم کاملاً غیرمنتظره و الهامشده. به پیشنهاد من خانهمان را فروختیم و مغازه خریدیم. همسرم مغازه را راه انداخت و با باقی پول فروش خانه، وارد کار خرید و فروش ملک شد.
امروز ارزش مغازهمان چندین برابر شده و از خرید و فروش ملک هم سودهای عالی به دست آوردهایم. وقتی فکر میکنم که حالا هم خانه دارم، هم مغازه، هم درآمد مستقل علاوه بر درآمد ایرانخودرو، واقعاً سجده شکر میکنم.
تمام این اتفاقهای خوب و هدایتهای بینظیر، حاصل همان آرامش درونی و احساس خوبی است که با گوشدادن به این آگاهیها در وجودم ساختم. یاد گرفتم که فقط روی احساس خوب، زیباییها و نشانههای الهامبخش تمرکز کنم. و همانطور که استاد عباسمنش همیشه میگوید، وقتی حالِ درونت خوب باشد، اتفاقهای خوب خودبهخود وارد زندگیات میشوند.
حل کامل مشکلات گوارشی، متابولیک و کاهش ۱۰ کیلو وزن در یک ماه با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
خدا را شکر میکنم که در مسیر زندگی به سبک دوره قانون سلامتی قرار گرفتم و توانستم با کمک این دوره، دغدغه سالهای عمرم یعنی اضافهوزن و مشکلات ناشی از آن را برای همیشه حل کنم.
قبل از شروع زندگی به شیوه آموزشهای استاد عباسمنش، با مسائل زیادی درگیر بودم. قند خونم لب مرز بود، کلسترول و تریگلیسیرید بالایی داشتم، مشکل یبوست مزمن داشتم، درد و فشار در ناحیه اطراف ناف آزارم میداد و حتی عملکرد روده و دفع هم درست نبود.
با تمام این مشکلات و وزن ۷۴ کیلو زندگی به سبک دوره قانون سلامتی را شروع کردم. در کمتر از یک ماه، ۱۰ کیلو وزن کم کردم و مشکلات جسمیام در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شد.
قند خونم نرمال شد، کلسترولم به حالت طبیعی برگشت، و تمام مسائل گوارشی و یبوست بهطور کامل حل شد. علاوه بر این، پوست صورتم شفاف، سفید و فوقالعاده سالم شده است.از استاد عباسمنش سپاسگزارم که وقت گذاشتند و این دوره تحولآفرین را آماده کردند.
رهایی از ازدواج آسیبزا و ساختن زندگی جدید با آگاهیهای کتابهای استاد عباسمنش
سالها درگیر یک ازدواج نامناسب بودم. همیشه با گریه از خودم میپرسیدم چرا باید چنین بلاهایی سر من بیاید؟ چرا من که بهترین دختر خانواده بودم، ساکت، کمخرج و مظلوم، باید چنین رنجی را تجربه کنم؟ شش سال تمام فرزندم را حتی ندیدم و هیچ پاسخی برای این دردها نداشتم.
اطرافیانم میگفتند «تو را طلسم کردهاند» یا «گناهی که پدربزرگت سالها پیش انجام داده گریبانت را گرفته». در دلم میگفتم خدایا گناه او چه ربطی به من دارد؟ چرا باید من تاوان چیزی را بدهم که از آن بیخبرم؟
تا اینکه مطالعه کتاب رویاهایی که رویا نیستند را شروع کردم. وقتی به فصل دوم رسیدم، حقیقت را فهمیدم: هیچ طلسمی در کار نبود؛ تمام این مشکلات بهخاطر باورهای خودم بود. باورهایی که از خانوادهام و مخصوصاً مادرم به من منتقل شده بود.
آگاهیهای این کتاب کمکم کرد الگوهای تکراری را در فامیل ببینم و بیشتر بفهمم که این اتفاقها نتیجه طرز فکر و باورهای شکلگرفته در ذهن من بوده است. در خانواده ما – مخصوصاً سمت مادری – زنها با وجود مذهبیبودن، همسران بداخلاق و خسیس داشتند و با ترس، استرس و نبود توکل واقعی زندگی میکردند. طبیعی بود که این الگوهای ذهنی روی زندگی من هم اثر گذاشته باشد. حتی از نظر مالی هم در بدترین شرایط بودم.
اما تصمیم گرفتم زندگی خودم را تغییر بدهم. همین که تصمیم گرفتم و شروع کردم به عملکردن به قانون، همهچیز تغییر کرد. همسر سابقم دیگر با من همفرکانس نبود و جهان ما را از هم جدا کرد.
در یک مرکز استخدام شدم و همچنان روی باورهایم کار میکردم. خداوند مرا هدایت کرد تا با خانمی همخانه شوم که همسری مهربان و رابطهای سالم داشتند، و آنجا بود که فهمیدم مرد خوب و رابطه خوب کاملاً وجود دارد. بعد با خانم دیگری آشنا شدم که نامزدش برای تولدش یک ماشین پراید هدیه داده بود. این ورودیها باورهای مرا دگرگون کرد.
وقتی با همسر دومم ازدواج کردم، جالب بود که او هم ماشینش – یک پراید – را به نام من زد؛ دقیقاً مشابه همان باوری که تازه ساخته بودم.
خدا را شکر میکنم که هدایت شدم و پاسخ تمام سؤالهایم را یافتم. در کتاب چگونه فکر خدا را بخوانیم جملهای هست که همیشه در ذهنم میماند:
«خداوند یک سیستم است؛ احساساتی عمل نمیکند، بلکه طبق قوانینش رفتار میکند. قوانین خداوند به مظلومبودن تو توجهی ندارد، بلکه به فرکانسها و باورهایت نگاه میکند و بر اساس آنها واقعیت زندگیات را میسازد.»امروز شکرگزارم که به سمت این آگاهیها هدایت شدم، قوانین را فهمیدم و توانستم رشد کنم و زندگیام را متحول سازم.



سلام خدای قشنگم
خدای عظیم قدرتمند و مهربان من
سلام ای یار و همدم همیشگیم که از من به من نزدیک تری
خدایا هدایتم کن و ترمز های ذهن رو که جلو روان شدن و اسان تر شدن زندگیم رو گرفته کمکم کن رفعش کنم اسانم کن برای درک کردن
برای عمل کردن
برای سپاسگزار بودن
برای تقویت مومنتوم مثبت و قطع مومنتوم منفی
برای سپاسگزار بودن
برای شاد بودن
برای ثروت مند بودن
برای حال خوب و ارامش آسانم کن
برای حل اسان سوال ها اسانم کن
برای دانشگاه عالی برای رشته ای که دوست دارم اسانم کن
اسانم کن برای شناخت و درک خودم و دنیا
اسانم کن برای اسان و مفید درس خواندن
اسانم کن برای احساس شادی
اسانم کن برای احساس غنی بودن و اعتماد بنفس
اسانم کن برای توجه و هماهنگی دائمی با خواسته ها و اهدافم
اسانم کن برای بودن در زمان درست و مکان درست
اسانم کن برای واضح درک کردن خواسته هام از دل تضاد ها
خدایا خودت می دونی خیلی میخوام که زندگیم تغییر کنه از ریشه اسانم کن و اسانم کن و اینو میدونی که هر لحظه به هدایتت محتاجم
سید حسین عباسمنش عزیز
خیلی خیلی خیلی تحسینت میکنم که از دل تضادی که میگی ادم موفقی اطرافت نبود که ازش الگو بگیری ، توحیدی باشه ، ثروتمند باشه ، از زندگیش خرسند و راضی باشه
خودت از دل تضاد شدی برای همه ما الگو !
خودت مجمعی رو درست کردی که فقط انسان های فوق العاده و موفق و بی نظیر و توحیدی در اونجا هستن و کلی شاگرد تربیت کردی که همه شون بوی خدایی میدن ، همشون تحسین برانگیز هستند ، نتایجشون خواسته های بیشتری رو در من ایجاد میکنه و ایمان و عمل و اگاهی هاشون ، در از جهان بالاتری رو به روی من باز میکنه
بی نهایت خدایا شکرت
بخاطر تمام این دوستان توحیدی ای که دارم
دوستان من لولشون از هرکسی که توی دنیا دیدم بالاتره
الگو های من بینظرن و کسانی اند که خودشون به نتایج عالی رسیدن
به ثروت به معنویت به سلامتی به ارامش به مدار زیبایی ها به مدار احساس غنی بودن مدار شادی و در هماهنگ بودن همیشگی با خودشون …
واو خدایا واقعا من خیلی ثروتمندم
با کدام پول میشه دوستانی به این بی نظیری خرید؟
من واقعا مورد رحمت خداوندم که که با این اگاهیی ها هر لحظه ذهنم بمب باران میشه
خدایا ممنونم بخاطر همه چی
من لایق ثروت هستم ثروت خداست ، ثروت راحتی است ثروت احساس لیاقت است ، ثروت سلامتی ایست ، ثروت حال خوب و ارامش است ، ثروت اعتماد بنفس است ، ثروت احساس خرسند بودن و موفقیت است ، ثروت احساس توانمندی است همه این ها هر یک به تنهایی هم معنی ثروت اند
فقط ان معنی ای را که ما بیشتر باور داشته باشیم بیشتر تجربه میکنیم
ان معنی از ثروت را که خود را لایق ان بدانیم ، ان را بیشتر لمس میکنیم.
من خودم را ذاتا لایق سلامتی میدانم و من واقعا واقعا همیشه سلاتم و بدن قوی و اندامی زیبا دارم و همیشه غذا ها عالی ، باکیفیت و فوق العاده روزیم است.
اما چرا من خودم را لایق ثروت بی انتها نمیدانم ؟!ثروتی که ملموس است ثروتی که الان اگر اراده کنم بتوانم خانه و ماشین ها و موتور های دلخواهم را بخرم و داشته باشم ، ثروتی که هر لحظه هرچی بخواهم بخرم، ثروتی که باعث ارامش خیال من شود ¿¿
جواب واضح است، جواب همان باور ریشه دار ، باور به کمبود و فقدان و تمام شدن است
مصرف نکن تموم میشه ، قناعت کن ، پول با سختی میاد ، هر چیز خوب حاصل دست رنجه ، پس خیلی عذاب کشیده پدرت ، مادرت ، فلانی، که اینو برات محیا کرده پس خیلی مراقب باش ، خیلی قدر بودن ، و..که همه این ورودی ها باعث احساس ضعیف بودن ، احساس گناه و قربانی شدن به ادم داده به جای احساس پر بودن و اعتماد بنفس ، هیچکدوممم از این صحبت ها اصلا به زبون اورده نشده ها ، از عمل ادم های اطرافم این احساس ها و نجوا توی ذهنم ترجمه شده ، وگرنه اگه گذشته یک فیلم بود که میشد تماشا کرد اتفاقا حرف ها همیشه حمایت گونه و هرچی بخوای من محیا میکنم بوده !
خدایا اره ، قبلا شرک توی وجودم زیاد داشتم که ذهنم به این چیزا زیاد توجه میکرده که الان با این وضوح یادم مونده و تو ذهنم میاد ، الان سعی میکنم شرک های وجودم رو پاک کنم و توحیدی باشم ، باور کنم اون توضیحی که خودت اولین بار راحب خودت دادی: اگر بندگانم از تو درباره من پرسیدند ، بگو من نزدیکم و اجابت میکنم در خواست درخواست کننده را (:
من عاشقتم خیلی جواب عالی و کاملی دادی و حجت رو بر بندگان خودت تمام کردی
بنده ها بنده ! کسی در مدارشه !
تو گفتی که تو همه چیزی ، ان اتشی هستی که برای ابراهیم خلیل الله به شکل گلستان میشوی ، و همان اتشی هستی مشرکین را میسوزانی !
تو همه چیزی
تو ثروتی ، پس تو به من نزدیکی ، جوری که با من یکی هستی
من تمام ان احساس لیاقت ، اقتدار ، رها بودن ، غنی بودن و اعتماد بنفس هستم.
تو هدایتی ، تو نوری ، تو فرصتی هستی که دارم ، برای زندگی کردن به شکلی که میخوام.
تو جهانی ، تو قلبی هستی که بی وقفه می تپد ،
چرا می تپد؟
برای اینکه هدفی دارد و نسبت به ان مقاومتی ندارد ، و کاملا هماهنگ است با هدفی که دارد ، در هر لحظه …
خدایا تو همه ان چیزی هستی که نصیب من است
من بی نهایت را دارم
من بی نهایتم
من غرق فراوانی و رحمت و لطفم
من غرق گسترش و ایمانم
من موفقم و ارام
مانند طبیعت
در طبیعت هر لحظه که باشی ان حس مثبت و ارامشش را دریافت میکنی
حتی اگر در جنگلی باشی که درختانش دارند میسوزند ، حس نمیکنی که جنگل سرخورده یا ناراحت باشد
یا احساس عجز کند یا هر چیزی
یا حس نمیکنی که بگوید چراا چرا!
درسته طبیعت هر لحظه با خودش هماهنگ است و احساس سربلندی و امیدواری میکند
از همان خاکستر برای تقویت خاکش استفاده میکند و به فکر سبز شدن است ، خورشید را ، اب را ، انسان هارا و همه همه را دوست می دارد و شب ها در زیر سایه مهتاب به نظاره می نشیند
هرگز خود را شکست خورده و کهنسال نمی داند هر لحظه با نشاط است
و خدای من ، من که از جنس طبیعتم ، من را با این همه ظلم که به خود تجربه میکنم ، چه کار ؟
من که سراسر احساس امید و زندگی ام
خدایا هدایتم گن به راه کسانی که به انها نعمت دادی و نه کسانی که به خودشون غضب دارند و نه گمراهان
آمین
سلام
ساعت 00.10 تاریخ 29 مه 2025
من هیچ وقت به دوره های استاد هدایت نمیشدم به جز یک بار اونم چند ماه پیش که به کتاب رویاهایی که رویا نیستن 5 اگه اشتباه نکنم هدایت شدم (از طریق نشانه امروز من)
همیشههه توی این دوسال با فایل های دانلودی فقط هدایت میشدم.
به خدا میگفتم حتما هنوز توی مدارش نیستم که یکبارم برام فایلی نیومده که هزینه داشته باشه ، چون من هیچ پولی از خودم نداشتم.
ولی الان و امروز به فایل 12 قدم ، قدم پنجم هدایت شدم خدایااا شکرت ، این یه نشونس ، یه نشونه واضح ، خداقراره برام این دوره رو بخره ، و پولش به راحتی قراره بیاد و من قطعا مدارم بالاتر رفته با تعهدی کار کردن روی خودم و حال و سپاسگذاری و خیلی خیلی تغییر های شخصیتی دیگه که اسان شدم براشون.
قطعا به زودی درامد خواهم داشت قطعا به زودی از کاری که برام لذت بخشه و تخصصشو دارم درامد کسب خواهم کرد توی همین یک ماه پیش رو.
خدایا ازت ممنونم
من واقعا دوست دارم که پول بسازم من واقعا دوست دارم ازادی مالی داشته باشم. همه جا ثروته همه دارن منم دارم ، تواناییش رو دارم ، لیاقتشو دارم ، من لایق ترین ادم دنیام من شاهکار خداوندم خداوند من رو با قدرت خلق کرده و همه چیز رو برام محیا کرده ، اون دنیا رو به پام میریزه.
خودم رو میبینم در حالی که به امریکا مهاجرت کردم ، در حالی با خوشحالی ، با خیال راحت ، با ثروت بی نهایت و برای ساختن ثروت بیشتر و زندگی با کیفیت تر به امریکا مهاجرت کردم ، خودم رو میبینم در حالی که با خانواده بهشتیم دارم یه زندگی با کیفیت سرشار از احساس خوب و عشق و رضایت کنار فوق العاده ترین ادما زندگی میکنم.
خودم رو میبینم در حالی که توی خونه بهشتی ویلایی زندگی میکنم ،
خودم رو میبینم در حالی که گاراژم پر از ماشینایی هست که دوست دارم.
خودم رو میبینم که رئیس بیزینس و استارتاپ موفق خودمم ، همه چیز خیلی ساده نرم و روون و عالی پیش میره امین.
خودم رو میبینم که ساعت ها و روز ها و هر لحظه مشغول کارمم مشغول ارتقا ، مشغول اجابت کردن یه هدف دیگه ، مشغول یاد گرفتن و لذت بردن و پیشرفت کردن.
خودم رو میبینم در حالی که با کشتی کروز به جزایر زیبایی هاوایی سفر میکنم Alloha(:
خودم رو میبینم در حالی که هر لحظه بیشتر عاشق خودم میشم از وجودم از زیباییم از توانمدیم از خلاقیتم و مهارتم و تمرکزم و تعهدم لذت میبرم و سپاسگزاری میکنم.
خودم رو میبینم که دارم رشد میکنم و روحم بزرگ میشه.
خودم رو میبینم که با همه ادم هایی ملاقات میکنم رابطه دوستانه و زیبایی دارم.
خودم رو میبینم در حالی که خدا همه کار هارو انجام میده و اسپانسرمه
خودم رو میبینم در حالی که راحت خرید میکنم ، از سایت ، از فروشگاه ها ، از امازون ، از تسلا ، از بنز ، از فروشگاه های لباس و سوپر مارکت ، از قصابی ها ، از املاکی ها خدایا واقعا سپاسگزارممم.
خودم رو دوست دارم زندگیم رو دوست دارم اقتدارم رو خدام رو جهان رو احساساتم رو صدام رو نگاهم رو توجه ام رو و همه چیز های خفن رو
خدایا تو انجام میدی همه کار هارو تو مدیر و مدبر و فرمانروایی هدایتم که که راحت و بی اصطکاک به خواسته هام برسم
خدایا تو من رو با قدرت خلق کردی همونطور با قدرت زندگی زیبام رو هم خلق کردی ، تو چقدر عظیمی ، تو همه چیزی تو قدرتمند ترین قدرتمندانی !
تو عظیمی تو رحیمی تو سزاوار ثنایی تو حکیمی تو رحمانی تو غفور و تو عزیزی تو جمالی
تو الله صمدی تو لم یلد و لم یولدی ، تو خور خوف نداری ، تو صاحب عرش عظیمی ، تو غنی و تو علیمی
خدایا خودت نگهدارم بلش ، من رو بالا ببر ، نامم رو ، روحم رو ، ایمان رو ، بالا ببر
خدایا من رو یک لحظه هگ به حال خودم رها نکن
خدایا تویی عشق تویی دوست تویی همه چیه من
I Love U