نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
آرامش درونی، جهش مالی و هماهنگی عمیق در زندگی با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
نزدیک دو ماه است که روی قدم اول دوره ۱۲ قدم کار میکنم. آگاهیهای این دوره برایم موفقیتهای کوچک و بزرگ زیادی ایجاد کرده، اما میخواهم درباره آن بخش از نتایجی بنویسم که بهدلیل ثباتم در عملکردن به قانون، در زندگیام ثابت مانده و هر روز پیشرفتم را واضحتر میبینم.
بزرگترین نتیجهای که از این دوره گرفتهام آرامش و آسودگی خاطری است که اکنون دارم. قبل از این دوره، آدمی استرسی، عصبی، دعوایی و ناشکر بودم، اما امروز اخلاقم ۱۸۰ درجه تغییر کرده و رابطهام با خداوند فوقالعاده شده است.
نتیجه مهم بعدی برایم نتیجه مالی بود. در شروع دوره بیکار بودم، اما الان به لطف خدا درآمد ماهانهام به ۱۸ میلیون تومان رسیده است.
تجربه ارزشمند دیگرم، هماهنگی و نظم تازهای است که در زندگیام شکل گرفته. قبل از این دوره کاملاً سردرگم بودم، اما حالا تکلیفم با زندگی مشخص است و احساس میکنم در مسیر درست قرار گرفتهام.
هر روز خدا را شکر میکنم که در مدار درست هستم و روند رشد صعودی زندگیام را لمس میکنم. در تمام جنبهها اتفاقات خوب را تجربه میکنم و در طول روز چقدر شاد هستم. انگار یادم رفته که اعصابخوردی، حسادت، کینه و دعوا چه بود.
آدمها با احترام با من برخورد میکنند، کارهایم به بهترین شکل انجام میشود، زندگیام روان شده و من از صمیم قلب خوشحالم که در مسیر ۱۲ قدم هستم.
درک قانون طبیعی خوشبختی و تحول در روابط و موفقیت با عملکردن به آموزشهای دوره قانون آفرینش
در یکی از جلسات بخش ششم دوره قانون آفرینش، استاد عباسمنش جملهای گفتند که عمیقاً من را به فکر فرو برد. تا آن لحظه هیچوقت به این موضوع توجه نکرده بودم. ایشان میگویند: تجربه خوشبختی در زندگی بسیار راحتتر از تجربه یک زندگی نامناسب و ناسالم است، چون خوشبختی روند طبیعی جهان است. اما برای رسیدن به یک زندگی ناخوشایند، باید مسیرهای اشتباه زیادی را طی کرد… برای رسیدن به بدبختی و افسردگی باید هزاران فکر منفی را هزار بار تکرار کرد. اما با کمی کنترل کانون توجه، خیلی زود میتوان به احساس شادی رسید و همین احساس شادی برای خلق یک زندگی خوب کافی است. مثال آدمهای خونسرد را میزدند که بدون تقلای خاصی اوضاع همیشه به نفعشان پیش میرود، چون با طبیعت جهان هماهنگاند؛ طبیعتی که فراوانی، سلامتی، عشق و خوشبختی است.
این جمله کلیدی من را یاد سوالی انداخت که مدتی بود در ذهنم تکرار میشد: من که دارم تلاش میکنم زندگیام را بهتر کنم، چرا پیشرفت خاصی نمیبینم؟ همیشه از این موضوع تعجب میکردم.
بعد از این جلسه تصمیم گرفتم صادقانه و منطقی رفتارها و زندگیام را بررسی کنم. متوجه شدم در کنار تمام تلاشی که برای بهتر شدن زندگیام میکنم، یک مانع بسیار بزرگ را خودم سر راه خودم گذاشتهام؛ یک قفل ذهنی درباره روابط. فهمیدم از صبح تا شب نسبت به همسرم احساس خوبی ندارم. در ظاهر همهچیز خوب بود و من در نقش یک زن هیچ کمکاری نداشتم، اما ذهنم پر از افکار منفی درباره او بود؛ افکاری که بهجای ایجاد تغییر، فقط به دنبال راه فرار بودند. خدا را شکر، خداوند دقیقاً به من نشان داد که کجای کار اشتباه میکنم. یک اتفاق ناخوشایند هم رخ داد که باعث شد بفهمم من در بهشت زندگی میکنم، اما به خاطر یکسری باور غلط، از زندگیام لذت نمیبرم.
تصمیم گرفتم فقط همین یک مورد را درست کنم. تمام احساساتم نسبت به همسرم را شفا دادم، و شادی را به زندگیام برگرداندم. و بعد از آن، اتفاقات خوب پشت سر هم آمد. در همین چند ماه یک آپارتمان خریدیم، مدل ماشینمان را بالاتر بردیم، برای خودم طلا خریدم، و جالب اینکه با تغییرات درونی من، همسرم نیز به شکل قابل توجهی تغییر کرد.
امروز هر دو آرامش داریم و رابطهمان بسیار بهتر از قبل شده است. با تمام وجود فهمیدم که طبیعت جهان، ثروت، سلامتی و آرامش است.
خوشبختی را حق مسلم خودم میدانم و حالا معنای این جمله استاد را با تمام وجود درک میکنم که: همهچیز در درون ماست و نباید به دنبال حل مسائل بیرون از خودمان باشیم.
آموزشهای بخش ششم دوره قانون آفرینش واقعاً بینظیر و تحولآفرین است.جهش چشمگیر در فروش، پسانداز و رشد مالی با استمرار در تمرینهای دوره ۱۲ قدم
صد روز از آخرین کامنتی که بهعنوان تمرین ستاره قطبی نوشته بودم میگذرد. در این مدت حتی یک روز هم بدون یادآوری و عملکردن به آموزههای استاد عباسمنش نگذشته است. حالا میخواهم بخشی از نتایجم را از این تعهد مداوم بنویسم.
وقتی به کامنتهای صد روز پیشم نگاه میکنم، میبینم خواسته اصلیام رسیدن به فروش روزانه ۲۰ میلیون تومان بود؛ در آن زمان فروش من بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در روز نوسان داشت. اما امروز، بعد از ۱۰۰ روز عمل مداوم به آموزشهای دوره ۱۲ قدم،
فروش روزانهام به حدود ۴۰ میلیون تومان و حتی بیشتر رسیده است.یکی دیگر از خواستههایم داشتن پسانداز ۵۰ میلیون تومانی بود؛ آرزویی که آن روزها برایم دور از دسترس بود. اما امروز، وقتی این متن را مینویسم،
پسانداز من به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.نکته شگفتانگیزتر این است که ۹۹ درصد خریدهایم را نقد همان روز انجام میدهم و با وجود اینکه فصل فروش عالی شب عید را پشت سر گذاشتهام، باز هم حجم اجناس موجود در مغازهام سه برابر ظرفیت مغازه است.
تمام این نتایج از استمرار من در انجام تمرینهای این دوره و عملکردن عمیق به آموزهها به دست آمده است.
جهش چشمگیر درآمد و آغاز مسیر شکوفایی با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
قبل از ورودم به دوره ۱۲ قدم حتی یک هزار تومان هم درآمد نداشتم. هدفم از شروع قدم اول این بود که بتوانم به درآمد و نتایج مالی واقعی برسم. به لطف آموزشهای استاد عباسمنش در این دوره، قدمبهقدم به شغل و درآمد رسیدم و مسیر تکامل خودم را آغاز کردم.
در قدم ششم از دوره، درآمدم نسبت به ماه قبل چهار برابر شده است و این برای من یک معجزه واقعی است. هرچه بیشتر روی خودم کار میکنم، نتایج بیشتری میگیرم و با قدرت بیشتری به مسیرم ادامه میدهم.
از خدا با تمام وجودم شکرگزارم که من را به این مسیر زیبا هدایت کرد.
افزایش اعتمادبهنفس، بهبود عمیق رابطه زناشویی و جهش ۹ برابری درآمد با عملکردن به آموزشهای دوره قانون آفرینش
من همیشه سعی میکردم کارهایم را تنها انجام بدهم، چون فکر میکردم نمیخواهم منت کسی را بکشم یا اگر درخواست کنم و طرف به من «نه» بگوید، برایم سخت و آزاردهنده میشود. اما در دوره قانون آفرینش قانون «درخواست» را فهمیدم؛ فهمیدم که درخواستنکردن نه نشانه غرور، بلکه یک ضعف شخصیتی است. همین آگاهی نقطه شروع تغییراتم شد، و از همان روز هر روز تمرینهای این دوره را جدی انجام دادم.
بهوضوح حس میکنم بهخاطر عمل به این قانون، اعتمادبهنفسم چندین برابر شده؛ دیگر از «نه» شنیدن خجالت نمیکشم، ناراحت نمیشوم، و اتفاقاً میبینم چگونه شخصیت من هر روز قویتر میشود و چطور کارهایم سادهتر از قبل پیش میرود.
قبل از تهیه دوره، رابطه من و همسرم کاملاً بههم ریخته بود و حتی تصمیم جدی برای جدایی داشتیم. اما وقتی به آموزشهای استاد عباسمنش در این دوره عمل کردم، رابطهمان عمیقاً بهتر شد؛ چون من تغییر کردم و توانستم کنترل کانون توجه را یاد بگیرم. با گوشدادن روزانه به فایلهای توحید عملی، ترسهایم بهشدت کم شده و دیگر تقریباً هیچوقت نگرانیهای گذشته را تجربه نمیکنم.
قبلاً هیچوقت از همسرم برای کارهای خانه درخواست نمیکردم، چون فکر میکردم باید خودش بفهمد. وقتی این اتفاق نمیافتاد، ناراحت و عصبی میشدم. اما با عمل به تمرینهای دوره، شروع کردم به درخواستهای کوچک و دیدم نه تنها «نه» نمیگوید، بلکه از کمککردن خوشحال هم میشود. تازه فهمیدهام که چقدر میتوانستم رابطه و زندگیام را همانطور که میخواهم بسازم، اما آگاه نبودم.
از نتایج بزرگ دیگرم این است که درآمدم ۹ برابر شده. رابطهام با همسرم به شکلی باورکردنی بهتر شده. آرامشم چندین برابر شده, احساس میکنم به خدا نزدیکتر شدهام, و دیگر هیچ چیز خاصی ناراحتم نمیکند. یاد گرفتهام وقتی چیزی حال مرا میگیرد، چطور خیلی زود حالم را خوب کنم. انگیزه و انرژیام چند برابر شده و میدانم باید این مسیر را ادامه بدهم تا نتایجم ماندگار باشد.
خواستم با این متن به خودم یادآوری کنم که تا اینجا عالی پیش رفتهام و عالی نتیجه گرفتهام، پس باید ادامه بدهم. از استاد عباسمنش بابت این آگاهیهای فوقالعاده، و از خدا بهخاطر هدایت، این سایت، و قدرتی که در من قرار داده تا زندگیام را همانطور که میخواهم بسازم، از صمیم قلب سپاسگزارم.
جهش شگفتانگیز درآمد و ساختن زندگی جدید با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
دقیقاً یک سال پیش، با حقوق ماهیانه پنج میلیون تومان، تصمیم گرفتم از محیط امنی که برای خودم و خانوادهام ساخته بودم بیرون بیایم. جایی که فکر میکردم درآمد خوبی دارم، اما در واقع فقط در یک «منطقه امن» گیر کرده بودم. به خودم گفتم وقتش رسیده ایمانم را نشان بدهم و تمام آنچه در دوره ۱۲ قدم آموخته بودم را وارد عمل کنم.
تصمیم گرفتم مهاجرت کنم، قدم برداشتم و توکل کردم. مطمئن بودم که خداوند در این مسیر پشتم خواهد بود.
در فاصله ده روز، در مشهد خانهای رهن کردم و یک مغازه کافیشاپ اجاره کردم. این اتفاقات به قدری هدایتی و غیرمنتظره پیش رفت که همه تعجب کرده بودند، اما برای من که دانشجوی دوره ۱۲ قدم هستم، کاملاً طبیعی بود؛ چون تمام اینها را قبلاً تجسم و احساس کرده بودم.
استاد عباسمنش، شما در این دوره به من یاد دادید که چگونه با خداوند دوست شوم، فقط او را بپرستم و ایمانم را از دل وابستگیها بیرون بکشم. همین ایمان بود که من را به سمت آدمهایی هدایت کرد که در کسبوکار جدیدم هرچه لازم بود آموزش دادند. خداوند دستم را گرفت و به سمت کلیپها، ویدئوها و آموزشهایی برد که مهارتهای من را چند برابر کرد.
امروز که این تجربه را مینویسم، یک سال گذشته است.
درآمد من از ۵ میلیون تومان، در مدت شش ماه به ۴۰ میلیون تومان رسید؛
و حالا که در قدم ۶ هستم، درآمدم به ۹۰ میلیون تومان در ماه رسیده است.درآمدی که حتی در خواب هم تصورش را نمیکردم، با عملکردن به آموزهها برایم به سادهترین شکل ممکن محقق شد.
هر روز دارم روی بهتر شدن این نتایج کار میکنم و ظرف وجودم را بزرگتر میکنم.
تمام این اتفاقات، فقط بخشی از نتایجی است که از زمانی که شما چشم و قلب مرا به سمت خداوند و قوانین جهان هستی باز کردید، در زندگیام رخ داده است.تجربه آرامش، جذب فراوانی و دریافت ۳۶۰ میلیون تومان با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
من در حال استفاده از آموزههای دوره ۱۲ قدم هستم و آگاهیهای این دوره، مخصوصاً تمرین ستاره قطبی، آرامشی عظیم وارد زندگیام کرده که وصفکردنی نیست. با این تمرین، من حس شکرگزاری واقعی و خالق بودن را یاد گرفتم و نتایجش مثل معجزه در زندگیام ظاهر شده است.
در محل کار، خداوند برایم مشتریان مهربان و فوقالعاده میفرستد که صبح و شب بابتشان سپاسگزارم. رفتار همکارانم و مخصوصاً مافوقهایم با من عالیتر شده؛ همین دیروز رئیسام بابت عملکرد و خوشرفتاریام چندینبار از من تشکر کرد.
بعدازظهرها در فروشگاه خودمان به همسرم کمک میکنم و باورکردنی نیست که چه مشتریان نازنین و خیرخواهی خداوند برای ما میفرستد و چقدر از سمت آنها خیر و برکت وارد زندگیمان میشود.
هر روز چند اتفاق خوب در زندگیام رخ میدهد. همین چند وقت پیش موضوعی ذهن ما را درگیر کرده بود، اما با کمک تمرین ستاره قطبی، خداوند آن را به شکلی باورنکردنی حل کرد و ۳۶۰ میلیون تومان از این طریق نصیب ما شد.
واقعاً زندگیم جادویی شده است. با تمام وجود پیشنهاد میکنم که با ایمان کامل تمرینات این دوره را انجام دهید و به آموزهها عمل کنید. من در این یک سال که با دوره ۱۲ قدم زندگی میکنم، زندگیام فوقالعاده عالی شده است. سپاس از خدای مهربانم و سپاس از استاد عباسمنش.
درمان دیابت نوع ۲، بهبود کامل مشکلات جسمانی و کاهش وزن چشمگیر با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
من نسرین هستم، ۵۵ ساله. دوم دیماه بود که یکی از دوستان عزیزم در تماس ویدئویی نتیجه شگفتانگیز خودش را از زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی با من به اشتراک گذاشت. وقتی وضعیت جسمانی عالی او را دیدم، انگیزه زیادی گرفتم و همان روز دوره را خریدم. من و همسرم نکتهبهنکته و بدون حاشیه و بدون حتی یک بار تقلب، آموزشها را اجرا کردیم. نتیجه همسرم کاهش ۱۱ کیلو وزن بود و مشکلات ترشحات پشت حلق، مخاط بینی و سرفههای مزمن او برای همیشه برطرف شد.
اما نتایج من:
قبل از شروع دوره، ۱۷ سال دیابت نوع ۲ داشتم و برای کنترل آن دارو مصرف میکردم. طبق دستورالعمل دوره، قبل از شروع، آزمایش دادم:
قند ناشتا (با مصرف دارو): ۱۲۷
HA1c: ۸/۲
وزن: ۷۲ کیلوگرم؛ دور شکم: ۹۶ سانتیمترمن با تمام وجود باور داشتم که اگر وحیمنزلگونه به این دوره عمل کنم، دیابت نوع ۲ من درمان میشود. همان روز به ندای درونم اعتماد کردم و تمام داروهای دیابت را کنار گذاشتم و فقط به شیوه آموزشهای استاد عباسمنش در دوره زندگی کردم.
نتایج آزمایش من در ماه چهارم از اجرای دوره:
قند ناشتا: ۱۰۲
HA1c: ۷
وزن: ۶۱ کیلوگرم؛ دور شکم: ۸۳ سانتیمترو اما نتایج دیگر و بسیار مهمی که در سلامتیام رخ داد:
دیگر گزگز شبانه پا ندارم.
عفونتهای ادراریام کاملاً برطرف شده.
غده چربی روی کتفم که کاملاً قابل دیدن بود، بهطرز شگفتانگیزی جذب شد و از بین رفت.
بیحالی و خستگی دائمیام تمام شده و انرژیام چند برابر شده است.
وزنم کاملاً متعادل و مناسب شده.
مشکلات گوارشیام بهطور کامل برطرف شده است.پیش از شروع دوره، بهخاطر دیابت، ناخن پایم دچار عفونت شدید بود و قرار بود جراحی شود. اما وقتی به زندگی به شیوه دوره ادامه دادم، در ماه دوم عفونت ناخنم خودبهخود درمان شد و دیگر هیچ نیازی به جراحی نبود. این برایم یک معجزه واقعی بود.
دیدم که لازم است این موفقیتها و تجربههای بینظیر را بازگو کنم؛ چون زندگی من به شکل عمیق و زیبا تغییر کرده است.
آرامش خانوادگی، رشد شخصی و افزایش ۱۵ برابری درآمد با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
در مسیر بهبود و تغییر خودم، خواستم بخشی از نتایجم را بنویسم تا یادآوری باشد بر تحولاتی که در درونم ساختهام. سالها همیشه میخواستم در هر کاری نفر اول باشم؛ اما نتیجه همه آن زجر کشیدنها، دویدنها و تقلا برای ثروت و آرامش چیزی نبود جز دلی پر از عقده. عقده یک سفر رفتن بدون غرزدن، عقده یک مهمانی رفتن بدون ریا و خودفریبی، عقده یک روز ساده در پارک بدون جنجال و ناراحتی.
صبح تا شب کار میکردم به امید اینکه شب کنار زن و بچههایم آرام باشم، اما به محض ورودم به خانه، همهچیز آنجا منتظر من بود غیر از آرامش. رفتارهای اشتباه و آزاردهندهام باعث شده بود فضای خانه همیشه سنگین و پر از تنش باشد.
روند تغییر واقعی من از زمانی شروع شد که با استاد عباسمنش آشنا شدم. امروز که آموزشهای جلسهای از قدم چهارم دوره ۱۲ قدم را نتبرداری و مرور کردم، فهمیدم همان روزهای اول آشنایی با شما بود که بذر تغییر و انسانیت در زندگی من کاشته شد. با آموزشهای این دوره روی خودم کار کردم و با طیکردن مسیر تکامل، امروز به خودم افتخار میکنم که دانشجوی شما هستم.
زندگی پر از تنش و دلشوره من حالا تبدیل شده به زندگیای سرشار از عشق، صمیمیت و عطوفت. در این مسیر، همسرم و دو فرزندم همسفر من شدند و چه ثروتی بالاتر از اینکه کل خانوادهام با هم رشد کرده و تغییر کردهایم.
نتیجه عملکردن به آموزشهای شما و آسانگرفتن زندگی این شد که درآمدم ۱۵ برابر شد؛ روند این پیشرفت را در کامنتهای قبلیام توضیح دادهام. همسرم هم در آستانه شروع شغلی است که سالها آرزویش را داشت و حالا در چند قدمی رسیدن به استقلال مالی است. این تحول هم برای خودش داستانی دارد که در زمان مناسب دربارهاش خواهم نوشت.
از شما بینهایت سپاسگزارم استاد خوبم، برای همه این تغییرات و برای زندگی جدیدی که ساختید.
رهایی از افسردگی، بدهی، تنهایی و ساختن زندگی دوباره با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
بعد از ۵۵۲ روز، دوباره به قدم اول از دوره ۱۲ قدم برگشتم. مثل یک کودک نوپا، اولین آشنایی و اولین شروع من با سایت و استاد عباسمنش از همین دوره بود. امروز که بعد از این همه زمان دوباره جلسه اول قدم اول و چکاپ فرکانسی را دیدم، فقط یک جمله از دلم گذشت: خدایا چقدر تغییر!
من دیگر آن مریمِ ۵۵۲ روز پیش نیستم؛ انگار یک انسان کاملاً جدید متولد شده.
آن روزها وقتی جلسه اول را گوش میدادم، پر از بغض بودم؛ پر از نگرانی از آینده و حسرتِ گذشته. شبها با گریه میخوابیدم و زندگیام مثل چرخ زنگزدهای بود که با هزار هول و زور حرکت میکرد. افسرده بودم، ناامید بودم، غرق در بدهی و پولهای نزول گرفته شده. حس میکردم از همه عقب افتادهام؛ پر از حسادت، کینه و نفرت. تصورم این بود که دنیا و آدمها علیه من هستند. اوضاع مالیام نابسامان بود، رابطهام با پسرم پر از جنگ و قهر و فاصله، و ارتباطم با خدا فقط در حد چند کلمه بود، بیآنکه بفهمم خدا یعنی چه.اما امروز… امروز مریم بعد از ۵۵۲ روز با اشک شادی و قدردانی این جملات را تایپ میکند.
بعد از چکاپ فرکانسی جلسه اول، تازه فهمیدم چه اندازه تغییر کردهام؛ آن هم با وجود اینکه آن روزها تمرینها را انجام نمیدادم و فقط طوطیوار آموزشها را گوش میکردم.امروز افسردگی، ناامیدی و ناراحتی مدتهاست که از زندگیام رفته. حتی یادم نمیآید آخرین بار کی آن حال بد را تجربه کردم.
شخصیتم آنقدر تغییر کرده که امروز همه را دوست دارم؛ تحسینکردن دیگران برایم عادت شده و با چشم میبینم که آدمهای مسیرم چقدر مهربان و دوستداشتنیاند.شبها آسوده میخوابم. در این دوره زیبا زندگیکردن را یاد گرفتم؛ توحید و توکل را فهمیدم؛ معنای الخیر فی ما وقع را در جانم درک کردم. رابطهام با پسرم فوقالعاده شده؛ چرخ زندگیم روانتر شده؛ بدهیها و پولهای نزول مدتهاست پرداخت شده و کسبوکارم آرامآرام فقط نقدی شده و کارها برایم آسانتر پیش میروند.
خدا امروز در زندگی من حضور پررنگی دارد. بعد از ۴۶ سال، نماز میخوانم، هر روز قرآن میخوانم و الان در دور دوم خواندن قرآن هستم؛ آن هم با لذت، نه اجبار و نه ترس.
دوره ۱۲ قدم برای من آغاز یک زندگی تازه بود. من با این آگاهیها رشد کردم، آرام شدم، تکامل پیدا کردم. هنوز جای کار دارم، اما در تمام جنبههای زندگیام تغییرات مثبتِ بینهایت رخ داده است.
اینها را نوشتم تا سندی باشد از مسیرم؛ تا یادم بماند که با این آگاهیها چگونه از برزخ، به بهشت رسیدم.



سلام خدای قشنگم
خدای عظیم قدرتمند و مهربان من
سلام ای یار و همدم همیشگیم که از من به من نزدیک تری
خدایا هدایتم کن و ترمز های ذهن رو که جلو روان شدن و اسان تر شدن زندگیم رو گرفته کمکم کن رفعش کنم اسانم کن برای درک کردن
برای عمل کردن
برای سپاسگزار بودن
برای تقویت مومنتوم مثبت و قطع مومنتوم منفی
برای سپاسگزار بودن
برای شاد بودن
برای ثروت مند بودن
برای حال خوب و ارامش آسانم کن
برای حل اسان سوال ها اسانم کن
برای دانشگاه عالی برای رشته ای که دوست دارم اسانم کن
اسانم کن برای شناخت و درک خودم و دنیا
اسانم کن برای اسان و مفید درس خواندن
اسانم کن برای احساس شادی
اسانم کن برای احساس غنی بودن و اعتماد بنفس
اسانم کن برای توجه و هماهنگی دائمی با خواسته ها و اهدافم
اسانم کن برای بودن در زمان درست و مکان درست
اسانم کن برای واضح درک کردن خواسته هام از دل تضاد ها
خدایا خودت می دونی خیلی میخوام که زندگیم تغییر کنه از ریشه اسانم کن و اسانم کن و اینو میدونی که هر لحظه به هدایتت محتاجم
سید حسین عباسمنش عزیز
خیلی خیلی خیلی تحسینت میکنم که از دل تضادی که میگی ادم موفقی اطرافت نبود که ازش الگو بگیری ، توحیدی باشه ، ثروتمند باشه ، از زندگیش خرسند و راضی باشه
خودت از دل تضاد شدی برای همه ما الگو !
خودت مجمعی رو درست کردی که فقط انسان های فوق العاده و موفق و بی نظیر و توحیدی در اونجا هستن و کلی شاگرد تربیت کردی که همه شون بوی خدایی میدن ، همشون تحسین برانگیز هستند ، نتایجشون خواسته های بیشتری رو در من ایجاد میکنه و ایمان و عمل و اگاهی هاشون ، در از جهان بالاتری رو به روی من باز میکنه
بی نهایت خدایا شکرت
بخاطر تمام این دوستان توحیدی ای که دارم
دوستان من لولشون از هرکسی که توی دنیا دیدم بالاتره
الگو های من بینظرن و کسانی اند که خودشون به نتایج عالی رسیدن
به ثروت به معنویت به سلامتی به ارامش به مدار زیبایی ها به مدار احساس غنی بودن مدار شادی و در هماهنگ بودن همیشگی با خودشون …
واو خدایا واقعا من خیلی ثروتمندم
با کدام پول میشه دوستانی به این بی نظیری خرید؟
من واقعا مورد رحمت خداوندم که که با این اگاهیی ها هر لحظه ذهنم بمب باران میشه
خدایا ممنونم بخاطر همه چی
من لایق ثروت هستم ثروت خداست ، ثروت راحتی است ثروت احساس لیاقت است ، ثروت سلامتی ایست ، ثروت حال خوب و ارامش است ، ثروت اعتماد بنفس است ، ثروت احساس خرسند بودن و موفقیت است ، ثروت احساس توانمندی است همه این ها هر یک به تنهایی هم معنی ثروت اند
فقط ان معنی ای را که ما بیشتر باور داشته باشیم بیشتر تجربه میکنیم
ان معنی از ثروت را که خود را لایق ان بدانیم ، ان را بیشتر لمس میکنیم.
من خودم را ذاتا لایق سلامتی میدانم و من واقعا واقعا همیشه سلاتم و بدن قوی و اندامی زیبا دارم و همیشه غذا ها عالی ، باکیفیت و فوق العاده روزیم است.
اما چرا من خودم را لایق ثروت بی انتها نمیدانم ؟!ثروتی که ملموس است ثروتی که الان اگر اراده کنم بتوانم خانه و ماشین ها و موتور های دلخواهم را بخرم و داشته باشم ، ثروتی که هر لحظه هرچی بخواهم بخرم، ثروتی که باعث ارامش خیال من شود ¿¿
جواب واضح است، جواب همان باور ریشه دار ، باور به کمبود و فقدان و تمام شدن است
مصرف نکن تموم میشه ، قناعت کن ، پول با سختی میاد ، هر چیز خوب حاصل دست رنجه ، پس خیلی عذاب کشیده پدرت ، مادرت ، فلانی، که اینو برات محیا کرده پس خیلی مراقب باش ، خیلی قدر بودن ، و..که همه این ورودی ها باعث احساس ضعیف بودن ، احساس گناه و قربانی شدن به ادم داده به جای احساس پر بودن و اعتماد بنفس ، هیچکدوممم از این صحبت ها اصلا به زبون اورده نشده ها ، از عمل ادم های اطرافم این احساس ها و نجوا توی ذهنم ترجمه شده ، وگرنه اگه گذشته یک فیلم بود که میشد تماشا کرد اتفاقا حرف ها همیشه حمایت گونه و هرچی بخوای من محیا میکنم بوده !
خدایا اره ، قبلا شرک توی وجودم زیاد داشتم که ذهنم به این چیزا زیاد توجه میکرده که الان با این وضوح یادم مونده و تو ذهنم میاد ، الان سعی میکنم شرک های وجودم رو پاک کنم و توحیدی باشم ، باور کنم اون توضیحی که خودت اولین بار راحب خودت دادی: اگر بندگانم از تو درباره من پرسیدند ، بگو من نزدیکم و اجابت میکنم در خواست درخواست کننده را (:
من عاشقتم خیلی جواب عالی و کاملی دادی و حجت رو بر بندگان خودت تمام کردی
بنده ها بنده ! کسی در مدارشه !
تو گفتی که تو همه چیزی ، ان اتشی هستی که برای ابراهیم خلیل الله به شکل گلستان میشوی ، و همان اتشی هستی مشرکین را میسوزانی !
تو همه چیزی
تو ثروتی ، پس تو به من نزدیکی ، جوری که با من یکی هستی
من تمام ان احساس لیاقت ، اقتدار ، رها بودن ، غنی بودن و اعتماد بنفس هستم.
تو هدایتی ، تو نوری ، تو فرصتی هستی که دارم ، برای زندگی کردن به شکلی که میخوام.
تو جهانی ، تو قلبی هستی که بی وقفه می تپد ،
چرا می تپد؟
برای اینکه هدفی دارد و نسبت به ان مقاومتی ندارد ، و کاملا هماهنگ است با هدفی که دارد ، در هر لحظه …
خدایا تو همه ان چیزی هستی که نصیب من است
من بی نهایت را دارم
من بی نهایتم
من غرق فراوانی و رحمت و لطفم
من غرق گسترش و ایمانم
من موفقم و ارام
مانند طبیعت
در طبیعت هر لحظه که باشی ان حس مثبت و ارامشش را دریافت میکنی
حتی اگر در جنگلی باشی که درختانش دارند میسوزند ، حس نمیکنی که جنگل سرخورده یا ناراحت باشد
یا احساس عجز کند یا هر چیزی
یا حس نمیکنی که بگوید چراا چرا!
درسته طبیعت هر لحظه با خودش هماهنگ است و احساس سربلندی و امیدواری میکند
از همان خاکستر برای تقویت خاکش استفاده میکند و به فکر سبز شدن است ، خورشید را ، اب را ، انسان هارا و همه همه را دوست می دارد و شب ها در زیر سایه مهتاب به نظاره می نشیند
هرگز خود را شکست خورده و کهنسال نمی داند هر لحظه با نشاط است
و خدای من ، من که از جنس طبیعتم ، من را با این همه ظلم که به خود تجربه میکنم ، چه کار ؟
من که سراسر احساس امید و زندگی ام
خدایا هدایتم گن به راه کسانی که به انها نعمت دادی و نه کسانی که به خودشون غضب دارند و نه گمراهان
آمین
سلام
ساعت 00.10 تاریخ 29 مه 2025
من هیچ وقت به دوره های استاد هدایت نمیشدم به جز یک بار اونم چند ماه پیش که به کتاب رویاهایی که رویا نیستن 5 اگه اشتباه نکنم هدایت شدم (از طریق نشانه امروز من)
همیشههه توی این دوسال با فایل های دانلودی فقط هدایت میشدم.
به خدا میگفتم حتما هنوز توی مدارش نیستم که یکبارم برام فایلی نیومده که هزینه داشته باشه ، چون من هیچ پولی از خودم نداشتم.
ولی الان و امروز به فایل 12 قدم ، قدم پنجم هدایت شدم خدایااا شکرت ، این یه نشونس ، یه نشونه واضح ، خداقراره برام این دوره رو بخره ، و پولش به راحتی قراره بیاد و من قطعا مدارم بالاتر رفته با تعهدی کار کردن روی خودم و حال و سپاسگذاری و خیلی خیلی تغییر های شخصیتی دیگه که اسان شدم براشون.
قطعا به زودی درامد خواهم داشت قطعا به زودی از کاری که برام لذت بخشه و تخصصشو دارم درامد کسب خواهم کرد توی همین یک ماه پیش رو.
خدایا ازت ممنونم
من واقعا دوست دارم که پول بسازم من واقعا دوست دارم ازادی مالی داشته باشم. همه جا ثروته همه دارن منم دارم ، تواناییش رو دارم ، لیاقتشو دارم ، من لایق ترین ادم دنیام من شاهکار خداوندم خداوند من رو با قدرت خلق کرده و همه چیز رو برام محیا کرده ، اون دنیا رو به پام میریزه.
خودم رو میبینم در حالی که به امریکا مهاجرت کردم ، در حالی با خوشحالی ، با خیال راحت ، با ثروت بی نهایت و برای ساختن ثروت بیشتر و زندگی با کیفیت تر به امریکا مهاجرت کردم ، خودم رو میبینم در حالی که با خانواده بهشتیم دارم یه زندگی با کیفیت سرشار از احساس خوب و عشق و رضایت کنار فوق العاده ترین ادما زندگی میکنم.
خودم رو میبینم در حالی که توی خونه بهشتی ویلایی زندگی میکنم ،
خودم رو میبینم در حالی که گاراژم پر از ماشینایی هست که دوست دارم.
خودم رو میبینم که رئیس بیزینس و استارتاپ موفق خودمم ، همه چیز خیلی ساده نرم و روون و عالی پیش میره امین.
خودم رو میبینم که ساعت ها و روز ها و هر لحظه مشغول کارمم مشغول ارتقا ، مشغول اجابت کردن یه هدف دیگه ، مشغول یاد گرفتن و لذت بردن و پیشرفت کردن.
خودم رو میبینم در حالی که با کشتی کروز به جزایر زیبایی هاوایی سفر میکنم Alloha(:
خودم رو میبینم در حالی که هر لحظه بیشتر عاشق خودم میشم از وجودم از زیباییم از توانمدیم از خلاقیتم و مهارتم و تمرکزم و تعهدم لذت میبرم و سپاسگزاری میکنم.
خودم رو میبینم که دارم رشد میکنم و روحم بزرگ میشه.
خودم رو میبینم که با همه ادم هایی ملاقات میکنم رابطه دوستانه و زیبایی دارم.
خودم رو میبینم در حالی که خدا همه کار هارو انجام میده و اسپانسرمه
خودم رو میبینم در حالی که راحت خرید میکنم ، از سایت ، از فروشگاه ها ، از امازون ، از تسلا ، از بنز ، از فروشگاه های لباس و سوپر مارکت ، از قصابی ها ، از املاکی ها خدایا واقعا سپاسگزارممم.
خودم رو دوست دارم زندگیم رو دوست دارم اقتدارم رو خدام رو جهان رو احساساتم رو صدام رو نگاهم رو توجه ام رو و همه چیز های خفن رو
خدایا تو انجام میدی همه کار هارو تو مدیر و مدبر و فرمانروایی هدایتم که که راحت و بی اصطکاک به خواسته هام برسم
خدایا تو من رو با قدرت خلق کردی همونطور با قدرت زندگی زیبام رو هم خلق کردی ، تو چقدر عظیمی ، تو همه چیزی تو قدرتمند ترین قدرتمندانی !
تو عظیمی تو رحیمی تو سزاوار ثنایی تو حکیمی تو رحمانی تو غفور و تو عزیزی تو جمالی
تو الله صمدی تو لم یلد و لم یولدی ، تو خور خوف نداری ، تو صاحب عرش عظیمی ، تو غنی و تو علیمی
خدایا خودت نگهدارم بلش ، من رو بالا ببر ، نامم رو ، روحم رو ، ایمان رو ، بالا ببر
خدایا من رو یک لحظه هگ به حال خودم رها نکن
خدایا تویی عشق تویی دوست تویی همه چیه من
I Love U