نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
آرامش درونی، جهش مالی و هماهنگی عمیق در زندگی با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
نزدیک دو ماه است که روی قدم اول دوره ۱۲ قدم کار میکنم. آگاهیهای این دوره برایم موفقیتهای کوچک و بزرگ زیادی ایجاد کرده، اما میخواهم درباره آن بخش از نتایجی بنویسم که بهدلیل ثباتم در عملکردن به قانون، در زندگیام ثابت مانده و هر روز پیشرفتم را واضحتر میبینم.
بزرگترین نتیجهای که از این دوره گرفتهام آرامش و آسودگی خاطری است که اکنون دارم. قبل از این دوره، آدمی استرسی، عصبی، دعوایی و ناشکر بودم، اما امروز اخلاقم ۱۸۰ درجه تغییر کرده و رابطهام با خداوند فوقالعاده شده است.
نتیجه مهم بعدی برایم نتیجه مالی بود. در شروع دوره بیکار بودم، اما الان به لطف خدا درآمد ماهانهام به ۱۸ میلیون تومان رسیده است.
تجربه ارزشمند دیگرم، هماهنگی و نظم تازهای است که در زندگیام شکل گرفته. قبل از این دوره کاملاً سردرگم بودم، اما حالا تکلیفم با زندگی مشخص است و احساس میکنم در مسیر درست قرار گرفتهام.
هر روز خدا را شکر میکنم که در مدار درست هستم و روند رشد صعودی زندگیام را لمس میکنم. در تمام جنبهها اتفاقات خوب را تجربه میکنم و در طول روز چقدر شاد هستم. انگار یادم رفته که اعصابخوردی، حسادت، کینه و دعوا چه بود.
آدمها با احترام با من برخورد میکنند، کارهایم به بهترین شکل انجام میشود، زندگیام روان شده و من از صمیم قلب خوشحالم که در مسیر ۱۲ قدم هستم.
درک قانون طبیعی خوشبختی و تحول در روابط و موفقیت با عملکردن به آموزشهای دوره قانون آفرینش
در یکی از جلسات بخش ششم دوره قانون آفرینش، استاد عباسمنش جملهای گفتند که عمیقاً من را به فکر فرو برد. تا آن لحظه هیچوقت به این موضوع توجه نکرده بودم. ایشان میگویند: تجربه خوشبختی در زندگی بسیار راحتتر از تجربه یک زندگی نامناسب و ناسالم است، چون خوشبختی روند طبیعی جهان است. اما برای رسیدن به یک زندگی ناخوشایند، باید مسیرهای اشتباه زیادی را طی کرد… برای رسیدن به بدبختی و افسردگی باید هزاران فکر منفی را هزار بار تکرار کرد. اما با کمی کنترل کانون توجه، خیلی زود میتوان به احساس شادی رسید و همین احساس شادی برای خلق یک زندگی خوب کافی است. مثال آدمهای خونسرد را میزدند که بدون تقلای خاصی اوضاع همیشه به نفعشان پیش میرود، چون با طبیعت جهان هماهنگاند؛ طبیعتی که فراوانی، سلامتی، عشق و خوشبختی است.
این جمله کلیدی من را یاد سوالی انداخت که مدتی بود در ذهنم تکرار میشد: من که دارم تلاش میکنم زندگیام را بهتر کنم، چرا پیشرفت خاصی نمیبینم؟ همیشه از این موضوع تعجب میکردم.
بعد از این جلسه تصمیم گرفتم صادقانه و منطقی رفتارها و زندگیام را بررسی کنم. متوجه شدم در کنار تمام تلاشی که برای بهتر شدن زندگیام میکنم، یک مانع بسیار بزرگ را خودم سر راه خودم گذاشتهام؛ یک قفل ذهنی درباره روابط. فهمیدم از صبح تا شب نسبت به همسرم احساس خوبی ندارم. در ظاهر همهچیز خوب بود و من در نقش یک زن هیچ کمکاری نداشتم، اما ذهنم پر از افکار منفی درباره او بود؛ افکاری که بهجای ایجاد تغییر، فقط به دنبال راه فرار بودند. خدا را شکر، خداوند دقیقاً به من نشان داد که کجای کار اشتباه میکنم. یک اتفاق ناخوشایند هم رخ داد که باعث شد بفهمم من در بهشت زندگی میکنم، اما به خاطر یکسری باور غلط، از زندگیام لذت نمیبرم.
تصمیم گرفتم فقط همین یک مورد را درست کنم. تمام احساساتم نسبت به همسرم را شفا دادم، و شادی را به زندگیام برگرداندم. و بعد از آن، اتفاقات خوب پشت سر هم آمد. در همین چند ماه یک آپارتمان خریدیم، مدل ماشینمان را بالاتر بردیم، برای خودم طلا خریدم، و جالب اینکه با تغییرات درونی من، همسرم نیز به شکل قابل توجهی تغییر کرد.
امروز هر دو آرامش داریم و رابطهمان بسیار بهتر از قبل شده است. با تمام وجود فهمیدم که طبیعت جهان، ثروت، سلامتی و آرامش است.
خوشبختی را حق مسلم خودم میدانم و حالا معنای این جمله استاد را با تمام وجود درک میکنم که: همهچیز در درون ماست و نباید به دنبال حل مسائل بیرون از خودمان باشیم.
آموزشهای بخش ششم دوره قانون آفرینش واقعاً بینظیر و تحولآفرین است.جهش چشمگیر در فروش، پسانداز و رشد مالی با استمرار در تمرینهای دوره ۱۲ قدم
صد روز از آخرین کامنتی که بهعنوان تمرین ستاره قطبی نوشته بودم میگذرد. در این مدت حتی یک روز هم بدون یادآوری و عملکردن به آموزههای استاد عباسمنش نگذشته است. حالا میخواهم بخشی از نتایجم را از این تعهد مداوم بنویسم.
وقتی به کامنتهای صد روز پیشم نگاه میکنم، میبینم خواسته اصلیام رسیدن به فروش روزانه ۲۰ میلیون تومان بود؛ در آن زمان فروش من بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در روز نوسان داشت. اما امروز، بعد از ۱۰۰ روز عمل مداوم به آموزشهای دوره ۱۲ قدم،
فروش روزانهام به حدود ۴۰ میلیون تومان و حتی بیشتر رسیده است.یکی دیگر از خواستههایم داشتن پسانداز ۵۰ میلیون تومانی بود؛ آرزویی که آن روزها برایم دور از دسترس بود. اما امروز، وقتی این متن را مینویسم،
پسانداز من به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.نکته شگفتانگیزتر این است که ۹۹ درصد خریدهایم را نقد همان روز انجام میدهم و با وجود اینکه فصل فروش عالی شب عید را پشت سر گذاشتهام، باز هم حجم اجناس موجود در مغازهام سه برابر ظرفیت مغازه است.
تمام این نتایج از استمرار من در انجام تمرینهای این دوره و عملکردن عمیق به آموزهها به دست آمده است.
جهش چشمگیر درآمد و آغاز مسیر شکوفایی با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
قبل از ورودم به دوره ۱۲ قدم حتی یک هزار تومان هم درآمد نداشتم. هدفم از شروع قدم اول این بود که بتوانم به درآمد و نتایج مالی واقعی برسم. به لطف آموزشهای استاد عباسمنش در این دوره، قدمبهقدم به شغل و درآمد رسیدم و مسیر تکامل خودم را آغاز کردم.
در قدم ششم از دوره، درآمدم نسبت به ماه قبل چهار برابر شده است و این برای من یک معجزه واقعی است. هرچه بیشتر روی خودم کار میکنم، نتایج بیشتری میگیرم و با قدرت بیشتری به مسیرم ادامه میدهم.
از خدا با تمام وجودم شکرگزارم که من را به این مسیر زیبا هدایت کرد.
افزایش اعتمادبهنفس، بهبود عمیق رابطه زناشویی و جهش ۹ برابری درآمد با عملکردن به آموزشهای دوره قانون آفرینش
من همیشه سعی میکردم کارهایم را تنها انجام بدهم، چون فکر میکردم نمیخواهم منت کسی را بکشم یا اگر درخواست کنم و طرف به من «نه» بگوید، برایم سخت و آزاردهنده میشود. اما در دوره قانون آفرینش قانون «درخواست» را فهمیدم؛ فهمیدم که درخواستنکردن نه نشانه غرور، بلکه یک ضعف شخصیتی است. همین آگاهی نقطه شروع تغییراتم شد، و از همان روز هر روز تمرینهای این دوره را جدی انجام دادم.
بهوضوح حس میکنم بهخاطر عمل به این قانون، اعتمادبهنفسم چندین برابر شده؛ دیگر از «نه» شنیدن خجالت نمیکشم، ناراحت نمیشوم، و اتفاقاً میبینم چگونه شخصیت من هر روز قویتر میشود و چطور کارهایم سادهتر از قبل پیش میرود.
قبل از تهیه دوره، رابطه من و همسرم کاملاً بههم ریخته بود و حتی تصمیم جدی برای جدایی داشتیم. اما وقتی به آموزشهای استاد عباسمنش در این دوره عمل کردم، رابطهمان عمیقاً بهتر شد؛ چون من تغییر کردم و توانستم کنترل کانون توجه را یاد بگیرم. با گوشدادن روزانه به فایلهای توحید عملی، ترسهایم بهشدت کم شده و دیگر تقریباً هیچوقت نگرانیهای گذشته را تجربه نمیکنم.
قبلاً هیچوقت از همسرم برای کارهای خانه درخواست نمیکردم، چون فکر میکردم باید خودش بفهمد. وقتی این اتفاق نمیافتاد، ناراحت و عصبی میشدم. اما با عمل به تمرینهای دوره، شروع کردم به درخواستهای کوچک و دیدم نه تنها «نه» نمیگوید، بلکه از کمککردن خوشحال هم میشود. تازه فهمیدهام که چقدر میتوانستم رابطه و زندگیام را همانطور که میخواهم بسازم، اما آگاه نبودم.
از نتایج بزرگ دیگرم این است که درآمدم ۹ برابر شده. رابطهام با همسرم به شکلی باورکردنی بهتر شده. آرامشم چندین برابر شده, احساس میکنم به خدا نزدیکتر شدهام, و دیگر هیچ چیز خاصی ناراحتم نمیکند. یاد گرفتهام وقتی چیزی حال مرا میگیرد، چطور خیلی زود حالم را خوب کنم. انگیزه و انرژیام چند برابر شده و میدانم باید این مسیر را ادامه بدهم تا نتایجم ماندگار باشد.
خواستم با این متن به خودم یادآوری کنم که تا اینجا عالی پیش رفتهام و عالی نتیجه گرفتهام، پس باید ادامه بدهم. از استاد عباسمنش بابت این آگاهیهای فوقالعاده، و از خدا بهخاطر هدایت، این سایت، و قدرتی که در من قرار داده تا زندگیام را همانطور که میخواهم بسازم، از صمیم قلب سپاسگزارم.
جهش شگفتانگیز درآمد و ساختن زندگی جدید با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
دقیقاً یک سال پیش، با حقوق ماهیانه پنج میلیون تومان، تصمیم گرفتم از محیط امنی که برای خودم و خانوادهام ساخته بودم بیرون بیایم. جایی که فکر میکردم درآمد خوبی دارم، اما در واقع فقط در یک «منطقه امن» گیر کرده بودم. به خودم گفتم وقتش رسیده ایمانم را نشان بدهم و تمام آنچه در دوره ۱۲ قدم آموخته بودم را وارد عمل کنم.
تصمیم گرفتم مهاجرت کنم، قدم برداشتم و توکل کردم. مطمئن بودم که خداوند در این مسیر پشتم خواهد بود.
در فاصله ده روز، در مشهد خانهای رهن کردم و یک مغازه کافیشاپ اجاره کردم. این اتفاقات به قدری هدایتی و غیرمنتظره پیش رفت که همه تعجب کرده بودند، اما برای من که دانشجوی دوره ۱۲ قدم هستم، کاملاً طبیعی بود؛ چون تمام اینها را قبلاً تجسم و احساس کرده بودم.
استاد عباسمنش، شما در این دوره به من یاد دادید که چگونه با خداوند دوست شوم، فقط او را بپرستم و ایمانم را از دل وابستگیها بیرون بکشم. همین ایمان بود که من را به سمت آدمهایی هدایت کرد که در کسبوکار جدیدم هرچه لازم بود آموزش دادند. خداوند دستم را گرفت و به سمت کلیپها، ویدئوها و آموزشهایی برد که مهارتهای من را چند برابر کرد.
امروز که این تجربه را مینویسم، یک سال گذشته است.
درآمد من از ۵ میلیون تومان، در مدت شش ماه به ۴۰ میلیون تومان رسید؛
و حالا که در قدم ۶ هستم، درآمدم به ۹۰ میلیون تومان در ماه رسیده است.درآمدی که حتی در خواب هم تصورش را نمیکردم، با عملکردن به آموزهها برایم به سادهترین شکل ممکن محقق شد.
هر روز دارم روی بهتر شدن این نتایج کار میکنم و ظرف وجودم را بزرگتر میکنم.
تمام این اتفاقات، فقط بخشی از نتایجی است که از زمانی که شما چشم و قلب مرا به سمت خداوند و قوانین جهان هستی باز کردید، در زندگیام رخ داده است.تجربه آرامش، جذب فراوانی و دریافت ۳۶۰ میلیون تومان با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
من در حال استفاده از آموزههای دوره ۱۲ قدم هستم و آگاهیهای این دوره، مخصوصاً تمرین ستاره قطبی، آرامشی عظیم وارد زندگیام کرده که وصفکردنی نیست. با این تمرین، من حس شکرگزاری واقعی و خالق بودن را یاد گرفتم و نتایجش مثل معجزه در زندگیام ظاهر شده است.
در محل کار، خداوند برایم مشتریان مهربان و فوقالعاده میفرستد که صبح و شب بابتشان سپاسگزارم. رفتار همکارانم و مخصوصاً مافوقهایم با من عالیتر شده؛ همین دیروز رئیسام بابت عملکرد و خوشرفتاریام چندینبار از من تشکر کرد.
بعدازظهرها در فروشگاه خودمان به همسرم کمک میکنم و باورکردنی نیست که چه مشتریان نازنین و خیرخواهی خداوند برای ما میفرستد و چقدر از سمت آنها خیر و برکت وارد زندگیمان میشود.
هر روز چند اتفاق خوب در زندگیام رخ میدهد. همین چند وقت پیش موضوعی ذهن ما را درگیر کرده بود، اما با کمک تمرین ستاره قطبی، خداوند آن را به شکلی باورنکردنی حل کرد و ۳۶۰ میلیون تومان از این طریق نصیب ما شد.
واقعاً زندگیم جادویی شده است. با تمام وجود پیشنهاد میکنم که با ایمان کامل تمرینات این دوره را انجام دهید و به آموزهها عمل کنید. من در این یک سال که با دوره ۱۲ قدم زندگی میکنم، زندگیام فوقالعاده عالی شده است. سپاس از خدای مهربانم و سپاس از استاد عباسمنش.
درمان دیابت نوع ۲، بهبود کامل مشکلات جسمانی و کاهش وزن چشمگیر با عملکردن به آموزشهای دوره قانون سلامتی
من نسرین هستم، ۵۵ ساله. دوم دیماه بود که یکی از دوستان عزیزم در تماس ویدئویی نتیجه شگفتانگیز خودش را از زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی با من به اشتراک گذاشت. وقتی وضعیت جسمانی عالی او را دیدم، انگیزه زیادی گرفتم و همان روز دوره را خریدم. من و همسرم نکتهبهنکته و بدون حاشیه و بدون حتی یک بار تقلب، آموزشها را اجرا کردیم. نتیجه همسرم کاهش ۱۱ کیلو وزن بود و مشکلات ترشحات پشت حلق، مخاط بینی و سرفههای مزمن او برای همیشه برطرف شد.
اما نتایج من:
قبل از شروع دوره، ۱۷ سال دیابت نوع ۲ داشتم و برای کنترل آن دارو مصرف میکردم. طبق دستورالعمل دوره، قبل از شروع، آزمایش دادم:
قند ناشتا (با مصرف دارو): ۱۲۷
HA1c: ۸/۲
وزن: ۷۲ کیلوگرم؛ دور شکم: ۹۶ سانتیمترمن با تمام وجود باور داشتم که اگر وحیمنزلگونه به این دوره عمل کنم، دیابت نوع ۲ من درمان میشود. همان روز به ندای درونم اعتماد کردم و تمام داروهای دیابت را کنار گذاشتم و فقط به شیوه آموزشهای استاد عباسمنش در دوره زندگی کردم.
نتایج آزمایش من در ماه چهارم از اجرای دوره:
قند ناشتا: ۱۰۲
HA1c: ۷
وزن: ۶۱ کیلوگرم؛ دور شکم: ۸۳ سانتیمترو اما نتایج دیگر و بسیار مهمی که در سلامتیام رخ داد:
دیگر گزگز شبانه پا ندارم.
عفونتهای ادراریام کاملاً برطرف شده.
غده چربی روی کتفم که کاملاً قابل دیدن بود، بهطرز شگفتانگیزی جذب شد و از بین رفت.
بیحالی و خستگی دائمیام تمام شده و انرژیام چند برابر شده است.
وزنم کاملاً متعادل و مناسب شده.
مشکلات گوارشیام بهطور کامل برطرف شده است.پیش از شروع دوره، بهخاطر دیابت، ناخن پایم دچار عفونت شدید بود و قرار بود جراحی شود. اما وقتی به زندگی به شیوه دوره ادامه دادم، در ماه دوم عفونت ناخنم خودبهخود درمان شد و دیگر هیچ نیازی به جراحی نبود. این برایم یک معجزه واقعی بود.
دیدم که لازم است این موفقیتها و تجربههای بینظیر را بازگو کنم؛ چون زندگی من به شکل عمیق و زیبا تغییر کرده است.
آرامش خانوادگی، رشد شخصی و افزایش ۱۵ برابری درآمد با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
در مسیر بهبود و تغییر خودم، خواستم بخشی از نتایجم را بنویسم تا یادآوری باشد بر تحولاتی که در درونم ساختهام. سالها همیشه میخواستم در هر کاری نفر اول باشم؛ اما نتیجه همه آن زجر کشیدنها، دویدنها و تقلا برای ثروت و آرامش چیزی نبود جز دلی پر از عقده. عقده یک سفر رفتن بدون غرزدن، عقده یک مهمانی رفتن بدون ریا و خودفریبی، عقده یک روز ساده در پارک بدون جنجال و ناراحتی.
صبح تا شب کار میکردم به امید اینکه شب کنار زن و بچههایم آرام باشم، اما به محض ورودم به خانه، همهچیز آنجا منتظر من بود غیر از آرامش. رفتارهای اشتباه و آزاردهندهام باعث شده بود فضای خانه همیشه سنگین و پر از تنش باشد.
روند تغییر واقعی من از زمانی شروع شد که با استاد عباسمنش آشنا شدم. امروز که آموزشهای جلسهای از قدم چهارم دوره ۱۲ قدم را نتبرداری و مرور کردم، فهمیدم همان روزهای اول آشنایی با شما بود که بذر تغییر و انسانیت در زندگی من کاشته شد. با آموزشهای این دوره روی خودم کار کردم و با طیکردن مسیر تکامل، امروز به خودم افتخار میکنم که دانشجوی شما هستم.
زندگی پر از تنش و دلشوره من حالا تبدیل شده به زندگیای سرشار از عشق، صمیمیت و عطوفت. در این مسیر، همسرم و دو فرزندم همسفر من شدند و چه ثروتی بالاتر از اینکه کل خانوادهام با هم رشد کرده و تغییر کردهایم.
نتیجه عملکردن به آموزشهای شما و آسانگرفتن زندگی این شد که درآمدم ۱۵ برابر شد؛ روند این پیشرفت را در کامنتهای قبلیام توضیح دادهام. همسرم هم در آستانه شروع شغلی است که سالها آرزویش را داشت و حالا در چند قدمی رسیدن به استقلال مالی است. این تحول هم برای خودش داستانی دارد که در زمان مناسب دربارهاش خواهم نوشت.
از شما بینهایت سپاسگزارم استاد خوبم، برای همه این تغییرات و برای زندگی جدیدی که ساختید.
رهایی از افسردگی، بدهی، تنهایی و ساختن زندگی دوباره با عملکردن به آموزشهای دوره ۱۲ قدم
بعد از ۵۵۲ روز، دوباره به قدم اول از دوره ۱۲ قدم برگشتم. مثل یک کودک نوپا، اولین آشنایی و اولین شروع من با سایت و استاد عباسمنش از همین دوره بود. امروز که بعد از این همه زمان دوباره جلسه اول قدم اول و چکاپ فرکانسی را دیدم، فقط یک جمله از دلم گذشت: خدایا چقدر تغییر!
من دیگر آن مریمِ ۵۵۲ روز پیش نیستم؛ انگار یک انسان کاملاً جدید متولد شده.
آن روزها وقتی جلسه اول را گوش میدادم، پر از بغض بودم؛ پر از نگرانی از آینده و حسرتِ گذشته. شبها با گریه میخوابیدم و زندگیام مثل چرخ زنگزدهای بود که با هزار هول و زور حرکت میکرد. افسرده بودم، ناامید بودم، غرق در بدهی و پولهای نزول گرفته شده. حس میکردم از همه عقب افتادهام؛ پر از حسادت، کینه و نفرت. تصورم این بود که دنیا و آدمها علیه من هستند. اوضاع مالیام نابسامان بود، رابطهام با پسرم پر از جنگ و قهر و فاصله، و ارتباطم با خدا فقط در حد چند کلمه بود، بیآنکه بفهمم خدا یعنی چه.اما امروز… امروز مریم بعد از ۵۵۲ روز با اشک شادی و قدردانی این جملات را تایپ میکند.
بعد از چکاپ فرکانسی جلسه اول، تازه فهمیدم چه اندازه تغییر کردهام؛ آن هم با وجود اینکه آن روزها تمرینها را انجام نمیدادم و فقط طوطیوار آموزشها را گوش میکردم.امروز افسردگی، ناامیدی و ناراحتی مدتهاست که از زندگیام رفته. حتی یادم نمیآید آخرین بار کی آن حال بد را تجربه کردم.
شخصیتم آنقدر تغییر کرده که امروز همه را دوست دارم؛ تحسینکردن دیگران برایم عادت شده و با چشم میبینم که آدمهای مسیرم چقدر مهربان و دوستداشتنیاند.شبها آسوده میخوابم. در این دوره زیبا زندگیکردن را یاد گرفتم؛ توحید و توکل را فهمیدم؛ معنای الخیر فی ما وقع را در جانم درک کردم. رابطهام با پسرم فوقالعاده شده؛ چرخ زندگیم روانتر شده؛ بدهیها و پولهای نزول مدتهاست پرداخت شده و کسبوکارم آرامآرام فقط نقدی شده و کارها برایم آسانتر پیش میروند.
خدا امروز در زندگی من حضور پررنگی دارد. بعد از ۴۶ سال، نماز میخوانم، هر روز قرآن میخوانم و الان در دور دوم خواندن قرآن هستم؛ آن هم با لذت، نه اجبار و نه ترس.
دوره ۱۲ قدم برای من آغاز یک زندگی تازه بود. من با این آگاهیها رشد کردم، آرام شدم، تکامل پیدا کردم. هنوز جای کار دارم، اما در تمام جنبههای زندگیام تغییرات مثبتِ بینهایت رخ داده است.
اینها را نوشتم تا سندی باشد از مسیرم؛ تا یادم بماند که با این آگاهیها چگونه از برزخ، به بهشت رسیدم.



سلام خدمت استاد عزیزم و مریم قشنگم مریم بینظیر زیبا قوی دوست داشتنی و خدمت همه بچه های سایت امروز اولین باره ک دارم کامنت میزارم بعد از چندسال اشنایی با این سایت اول از همه بگم که من زمانی شروع به تغییر کردم ک به نسبت همه چیز خوب بود اما یچیزی ته وجودم حس میکردم که میگفت باید تغییر کنی و من که همیشه به احساسم گوش میدم خب من روی دوره عزت نفس دارم کار میکنم من 4سال که دارم میرم کلاس سنتور و 4تا کتاب کار کردم و بلدم به اندازه همین 4سال اما خب هیچوقت اعتماد بنفس اینو نداشتم که جلو کسی ساز بزنم همیشه به خودم میگفتم شیدا تو این مهمونی برن تو اون مهمونی بزن هر وقت تو شرایط قرار میگرفتم همش نجوا ذهنی داشتم ک اگه خراب کنم اگه دستم بلرزه اگه نت یادم بره یا حتی اگه بخاطر خراب کردن تو جمع گریم بگیره و به همین دلیل انجامش نمیدادم میگفتم بزار بیشتر رو دوره کار کنم تا اعتماد بنفسم بره بالا بعد این کارو میکنم شاید اماده نیستم در صورتی ک فقط گوش دادن کافی نیست عمل کردن ک مهمه و خیلی ذهنم درگیر این موضوع بود چون دوست داشتم هنرمو نشون بدم و حتی من هر هفته ک کلاس میرفتم جلو استادمم نمیتونستم قشنگ ساز بزنم جوری ک خودم تنها هستم دستام عجیب میلرزید که استادم همیشه میگه کنار درس زدنت ی بندری میری و این موضوع منو ازیت میکرد تا اینکه یروز استاد ی فایل گزاشت روی سایت فایل ثمره بروز رسانی بخش دانلودها اونجا که مریم جون از ترساش گفت که چجوری رفته تو دل ترس ک مرغ هارو نجات بده چجوری بخدا توکل کرده ی طوفانی درون من بوجود اورد ک گفتم باید بری تو دل ترسات و من مهمون دعوت کردمخونمون و خواستم که ساز بزنم و جالب که هنوز نجواهای قبل بود ولی صدای مریم جون تو گوشمم بود گفتم شیدا اگه خراب کردی دستت لرزید نت یادت رفت گریت گرفت باید انجامش بدی و خیلی جالب بود ک انقدر با اعتماد بنفس زدم که خودمم باورم نشد نمیخوام بگم اصلا استرس نداشتم داشتم ولی ایمانم خیلی زورش بیشتر بود و کلی من تشویق شدم کلی از من تعریف کردن و حتی یکی از مهمون هام اشک تو چشمام بود گفت توواقعا نوازنده خوبی هستی کلی ازم تعریف کردن و این بدونه از پیشرفت هام بود از دوره عزت نفس و حالا بعدی من از تنهایی و تاریکی خیلی میترسیدم وحشتناک میترسیدم من هفته پیش رفتم روستا خونه یکی از فامیل و اون خونه بسیار قدیمی مال 300سال پیش حیاط بزرگ وپر از طویله و یک دالون داره ک از اونجا باید رد بشی بیای تو حیاط بعد تو خونه و من شب ک اونجا بودم گفتم توشیدا باید تو تاریکی بدون نور موبایل بری قفل بزنی پشت در بیای و خیلی ترسیدم ولی باد حرف استاد افتادم ک میگه من رو شونه های خدا هستم و گفتم اون لحظه تو از تاریکی میترسی برو تو رو شونه های خدا هستی برو نترس بقول مریم جون هر چیزی ک تو روشنایی هست همون تو تاریکی هست و من رفتم اومدم و چنان قدرتی بهم دست داد ک به همچین ترسی روبرو شدم ک تو جمله نمیاد چون ترس بقول مریم جون یک بیماری ذهنی و فرداش من از حیوون ها میترسیدم رفتم ی بچه گربه بغل کردم کلی نازش کردم و خیلی برام لذت بخش بود خیلی و دیروز من باشگاه بودم سر کلاس مربی ازم خداست بعد از نیم ساعت اموزش خودش گفت شیدا میشه تو اموزش بدی دیگه منتظر جواب من نموند به بچه ها گفت الان شیدا مربی شماست و من خیلی استرس منو ی لحظه گرفت که کلا یادم رفت حرکت هارو ولی سری ی حسی گفت شیدا برو اینا همه برا رشد تو برای بالا بردن اعتماد بنفست برو انجامش بده و همین گفتگو درونی باعث شد جوری اموزش بدم ک وقتی کلاس تموم شد همه برام دست زدن همه کلی تشویقم کردن و از توانای هامگفتن و من خیلی خیلی احساس خوبی داشتم و دارم همیشه چون این جمله استاد با پوست جون استخونم درک کردم ک خودم خالق زندگی خودم هستم چون خودم خالقم هروز تلاش میکنم که حالم بهتر از دیروز باشه و تمام این پیشرفت تث مدت کوتاه از دوره عزت نفس گرفتم و حتی دوره 12قدم و دوره قانون سلامتی ولی عزت نفس خیلی اعتماد بنفسم برد بالا خیلی داره کمکم میکنه که خودمو ارزش هامو ببینم و هیچ کس تو ذهنک بزرگ نکنم و جز خدا هیچ کس تو زندگی من قدرت نداره و اینکه من دوره عزت نفس کاملا هدایتی خریدم و امسال خرداد ماه هدیه تولدم برای خودم بود من یعنی فایل نیست ک تو سایت باشه از دانلودی که من نداشته باشمم چون خودمو بستم به سایت و یچیزی مهم الان یادم اومد که من تو دوره عزت نفس این قدرتم پیدا کردم ک اینستگرامم پاک کردم و الان فقط تو سایت هستم به کامنت خوندن و رو دور ها کار کردن و چون تمرکزی دارم کار میکنم قدرت پیدا کردم برم تو دل ترسام و دوره 12قدم خیلی خیلی قانون های زندگی یادم داد که انقدر زیاد نمیشه گفت و دوره قانون سلامتی ک یک بدن عضله ای برام ساخته چون من هم هم صبحا 45دقیقه پیاده روی دارم بدن سازی کار میکنم و پاور یوگا چند سال الان یک بدن قوی فیت و منعطف دارم و سنتور میزنم و خدارو هزاران بار شکر میکنم که منو با این سایت اشنا کرد البته من و همسرم از سال 94با استاد اشنا هستیم ولی خودم تقریبا2سال ک عضو سایت شدم و دارم پر قدرت رو خودم کار میکنم من همه چیز میدونستم اما عمل نمیکردم تا اون فایل ک استاد گذاشت حرف های مریم جون ترکوند و ازتون ممنونم استاد عزیزم و مریم قشنگم نمیدونی ک چقدر از نظر من شما ی خانوم قوی و خود ساخته ای هستی که من کلی ازت الگو میگیرم و چقدر تحسین میکنم شما و خانومیت و زیبایت و قوی بودنت و خود ساخته بودنت همتونو دوست دارم و سپاسگزار خدا هستم ک این قدرت بهم داد ک تونستم امروز کامنت بزارم