نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
- فهمیدن و عمل کردن به آگاهی های این دوره عالی که زندگی من و افراد زیادی رو داره متحول میکنه
میخواهم از نتایج فوقالعادهای بگویم که تا این لحظه با عمل به آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱ در زندگیام کسب کردهام. الان که این متن را مینویسم، طبق آموزشهای استاد عباسمنش، در زندگی من و عزیزدلم هیچگونه وام، قرض و بدهی وجود ندارد و ما در آرامش کامل ذهنی هستیم. ما در کنار هم کار میکنیم و از مسیرمان لذت میبریم. نکته شگفتانگیز اینجاست که هر روز کیفیت مشتریها بالاتر میرود و از راههایی که اصلاً فکرش را هم نمیکنیم، مشتریان عالی به سمت ما هدایت میشوند.
من هر لحظه شکرگزار خداوند هستم که این آرامش را وارد زندگیام کرد تا بتوانم از لحظهبهلحظه عمرم لذت ببرم. دیگر خودم را در دام قسط و وام نمیاندازم تا شاید دو سال دیگر به خواستهای برسم که با سختی و درگیری به دست آمده باشد. دوست دارم وقتی خواستهای در درونم شکل میگیرد، آنقدر ذهنم آرام باشد که با لذت برای رسیدن به آن اقدام کنم و هم از مسیر لذت ببرم و هم از نتیجه.
یک اتفاق رویایی و زیبای دیگر، سفر بینظیری بود که همراه با عزیزدلم و دوستانمان تجربه کردیم. ما به شکلی عجیب به مکانی هدایت شدیم که درست مثل پارادایس بود؛ یک دریاچه زیبا با انبوه درختان و سرسبزیِ خیرهکننده که انسان از دیدن آن سیر نمیشد. این سفر هم یکی دیگر از نتایج کار کردن روی دوره روانشناسی ثروت ۱ و البته تأثیر تماشای سریال زندگی در بهشت بود. این اولین مسافرتی بود که من و عزیزدلم با آرامش کامل و بدون هیچگونه نگرانی بابت هزینهها یا فکر کردن به بدهیها تجربه کردیم.
ما کاملاً رها و آزادانه سفر کردیم و لذت بردیم. من هر لحظه سپاسگزار بودم که به خاطر اجرای اصول ثروت، میتوانم تا این حد آرام و در لحظه باشم و از زیباییها و نعمتهای جهان به خوبی استفاده کنم. روزی را که با قایق وسط دریاچه بودیم، در آن هوای عالی، زیر آسمان آبی و در دل طبیعت بکر، هرگز فراموش نمیکنم. هر زمان یاد آن روز میافتم حالم عالی میشود و خدا را شکر میکنم که لایق رفتن به آن طبیعت و استفاده از آن موقعیت بودم.
نتیجه ارزشمند بعدی، توانایی کنترل ذهن است. خیلی وقتها نجواهای ذهنی سعی دارند نتایج مرا کوچک جلوه دهند، اما من همانجا قاطعانه پاسخ میدهم: این اتفاقات برای من مثل معجزه است؛ اگر نیست، چرا تا الان تجربهاش نکرده بودم؟ چرا تا حالا این شرایط عالی و این فراوانی در زندگیام نبود؟ سریع این نجواها را خاموش میکنم و به قول استاد عباسمنش میگویم که من سند و نتیجه در دستانم است. خدایا شکرت برای فهمیدن و عمل کردن به آگاهیهای این دوره عالی که زندگی من و افراد زیادی را متحول کرده است.
استاد عباسمنش عزیز، اول از همه میخواهم از آموزههای بسیار عالی شما تشکر کنم که هرچه بگویم کم گفتهام. من یک خانم سرپرست خانواده هستم. زمانی که همسرم به رحمت خدا رفت، با وجود آنهمه بدهی که به جا مانده بود، تنها چیزی که حالم را خوب میکرد فقط فایلهای دانلودی شما بود. صبحها به اشتیاق اینکه فایل جدیدی از شما روی سایت قرار گرفته باشد بیدار میشدم.
وقتی خواستم قدم اول از دوره ۱۲ قدم را تهیه کنم، با خودم عهد بستم که اگر تا ۳ ماه دیگر بدهیام صاف شد، بیایم و در سایت دیدگاه بنویسم. اما باید بگویم که در کمال ناباوری، نه تنها در ۳ ماه، بلکه تنها در عرض ۴۰ روز درآمدم ۲ برابر شد. از جایی که گمان نمیبردم پول به دستم رسید و توانستم تمام بدهیهایم را پرداخت کنم؛ آن هم فقط در چهل روز!
نتیجه بزرگ بعدی مربوط به یک شکایت قانونی بود. یکی از طلبکاران از من شکایت کرده بود و حتی با اینکه حاضر بودم مبلغی اضافه پرداخت کنم تا شکایت نکند، راضی نمیشد. من به عمل به آموزشهای شما ادامه دادم تا اینکه مدتی بعد، همان فرد شاکی با من تماس گرفت و گفت بیا اصل پولم را بده و من رضایت میدهم. باورم نمیشد که آن فرد فقط اصل پولش را میخواست و وقتی تلفن را قطع کرد، از شدت خوشحالی فریاد میکشیدم. روز بعد آن فرد به محضر آمد، پولش را گرفت و آن ماجرا به بهترین شکل تمام شد.
نتیجه فوقالعاده دیگر این بود که من طلبی از شخصی داشتم که مربوط به سال ۹۷ بود. درست روز بعد تلفنم زنگ خورد و آن فرد بدهیاش را به من برگرداند. من یقین دارم که تمام این نتایج معجزهآسای مالی و قانونی، حاصل شروع دوره ۱۲ قدم، استفاده از فایلهای دانلودی و عمل به تمریناتی است که استاد عباسمنش در دورهها فرمودند.
راستی مسئله بزرگی داشتم که چند سال بود هر کاری میکردم حل نمیشد، تا اینکه دوره شیوه حل مسائل زندگی روی سایت قرار گرفت. من این دوره را همزمان با قدم سوم تهیه کردم و به زودی دوباره میآیم و از نتایج جدیدم مینویسم.
من حدود یک سال پیش دوره قانون سلامتی را تهیه کردم و با وزن ۶۹ کیلوگرم، زندگی به شیوه این دوره را با هدف بهبود و سلامتی پوستم آغاز نمودم. امروز که این دیدگاه را مینویسم، به وزن رویاییام یعنی ۵۵ کیلوگرم رسیدهام.
من ۲۴ سال درگیر بیماری پوستی پسوریازیس بودم و در طی این سالها، وقت و هزینه زیادی برای درمان صرف کردم. هر دکتری، هر دارو و روش درمانی را که پیشنهاد میدادند، استفاده میکردم؛ از داروهای گیاهی و کرمهای موضعی گرفته تا آمپول و قرصهای شیمیایی. اما دریغ از اندکی بهبود، بلکه وضعیتم بدتر هم میشد. کار به جایی رسیده بود که حتی به کنترل بیماری و پیشرفت نکردنش هم راضی بودم، اما هر روز بیشتر گسترش مییافت. این بیماری هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مالی آسیبهای زیادی به من زد. خصوصاً اینکه بعد از اولین زایمانم و در اوج جوانی و زیبایی به این بیماری مبتلا شدم و پوست سفید، صاف و شفاف من به یکباره قرمز، متورم، همراه با خارش و پوستهریزی شدید شد.
هر نقطهای از پوستم که دچار خارش میشد، شروع به زخم شدن و پوسته زدن میکرد و بدتر اینکه این مشکل به صورت قرینه در سمت دیگر بدنم نیز ظاهر میشد. بعد از زایمان دوم، این بیماری شدیدتر شد و با داروهایی که وزارت بهداشت تایید کرده بود، وضعیتم وخیمتر گشت؛ بهطوریکه سر تا پای من درگیر شد. همراه با این بیماری، مشکلات دیگری هم در بدنم بروز کرد مثل: کلسترول خون بالا، کبد چرب، بیخوابی، استرس شدید، روماتیسم مفصلی، خارش، سوزش، قرمزی، التهاب پوست، خفگی در خواب، اضافهوزن، ترک خوردن لبها در اثر داروهای شیمیایی، ریزش مو و غیره. تحمل این بیماری برای یک خانم که مادر دو فرزند است، واقعاً سخت بود و روزگار دشواری را پشت سر گذاشتم اما ناامید نشدم و مدام روی عزتنفس و اعتمادبهنفسِ از دست رفتهام کار میکردم.
همواره از خداوند طلب درمان میکردم تا اینکه به لطف پروردگار حدود یک سال پیش با استاد عباسمنش آشنا شدم. روزی ۷ الی ۸ ساعت فایل گوش میکردم و یادداشت برمیداشتم تا اینکه ایشان دوره قانون سلامتی را ارائه کردند. وقتی نتایج دوستان را میشنیدم، شعلههای امید در من زبانه میکشید. سپس این دوره را خریدم و متعهدانه زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی را شروع کردم.
تا قبل از عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی، آرزو داشتم یک شب راحت بخوابم؛ آرزو داشتم مثل همه خانمها لباس آستینکوتاه بپوشم؛ آرزو داشتم صبحها لباسم خونی نباشد از بس که شب تا صبح بدنم خارش داشت؛ آرزو داشتم بدون درد از خواب بیدار شوم. تمام این آرزوها از سادهترین و بدیهیترین نعمتهای تقریبا همه افراد دنیاست که من از آنها محروم بودم.
به لطف پروردگار و آموزههای استاد عباسمنش در دوره قانون سلامتی، اکنون ۹۵ درصد مشکلات سلامتی و پوستی من حل شده است. پوستم شفاف شده، بیماریام بهبود یافته و اندامم متناسب و زیبا شده است. امروز به خاطر عقل سالم و بدن سالم، دو بال برای پرواز دارم و تا آخرین روز زندگیام، این شیوه را ادامه میدهم که شاهانهترین سبک سلامتی است.
در آخر به تمام دوستانی که مبتلا به بیماری پسوریازیس هستند، پیشنهاد میکنم وارد دوره قانون سلامتی شوند. تمام جلسات را بارها گوش کنند؛ خصوصا جلسات ۱۰، ۱۱ و ۱۲ پاسخ درمان این بیماری است. از دوستان خواهش میکنم متعهدانه به تمام مواردی که استاد عباسمنش در این دوره میگویند عمل کنند تا زودتر به بهبودی برسند، چرا که این دوره جای آزمون و خطا نیست، بلکه جای تعهد، مداومت و نتیجه گرفتن است. استاد عباسمنش عزیز، با تمام وجودم و تا زمانی که زنده هستم، بهترینها را از خداوند برای شما آرزو دارم.



26فروردین1404
بنام خدایی که هر آنچه که دارم از آن اوست
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده
قبل از هر چیز از خدای مهربانم سپاسگذارم که استاد عزیز رو به من معرفی کرد و من توانستم خیلی متحول شوم.
امروز بعد حدود 9 ماه کار کردن از فایلهای استاد میخواهم رد پایی از خودم در بازه ثروت بگذارم.
تو این مدت زندگیم.آرامشم.شور و شوقم وپیشرفت مالیم نسبت به قبل غیر باورکردنی شده.
حساب بانکیم چند برابر شده .مشتری هام چند برابر شده .پس انداز طلا قابل توجهی تونستم داشته باشم.کلی تجهیزات اضاف کردم خدایا شکرت.
و امروز یکی دیگه از اتفاقات جالب که قبلا برام نبود پیش اومد اینکه درگیر مجوز ساختمونم بودم که مهندسین .شهرداری.و…با خواسته ی من براحتی موافقت میکردند وکارم راحت پیش میرفت در صورتی که قبلا هر روز یه سنگ بزرگ میذاشتن جلو پام وووجالب اینکه امروز رفتم نظام مهندسی اول گفت باید 10میلیون پرداخت کنی من حالم رو بد نگرفتم اومدم برون چند دقبقه طول نکشید که مهندس ناظرم زنگ زد گفت برگرد داخل و اون اقا بهم گفت من کارتو راه میدازم و هیچ هزینه ای نمیخواد بدی و براحتی کاغذ های منو مهر کرد و تماممممم خدای من این یک معجزه بود .اصلا من اون اقا رو حتی نمیشناختم اونم همینطور .او بهم گفت حالا شما استثنا پول نگرفتم …کای خدا رو شکر کردم از خوشحالی کریه ام گرفت خدای من این یعنی ثروت این یعنی روی دوش خدایم هستم .این یعنی کار کردن روی باورهایم .خدایا شکرت.خدایا شکرت برای وجود استاد عباسمنش وآموزه های فوق العادشون.شکرتتتتتت