نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
رشد مالی ۲۴ برابری، آرامش عمیق خانوادگی و جهش شخصیتی با عمل به آموزههای دوره ۱۲ قدم
استاد عزیز عباسمنش، روزهای اولی که وارد دوره ۱۲ قدم شدم و تمرین ستاره قطبی را انجام میدادم، درآمد ماهانهام حدود ۱۲ میلیون تومان بود. از همان روزها شروع کردم به گوش دادن و عمل کردن به آگاهیهای این دوره؛ آگاهیهایی که به من کمک کردند خدا را واقعیتر، نزدیکتر و زندهتر باور کنم.
تمرین ستاره قطبی چنان آرامشی در زندگی من ایجاد کرده که واقعاً قابل وصف نیست. از طرف همسرم و دو فرزندم چنان عشق و محبتی دریافت میکنم که حتی یادآوریاش اشک به چشمانم میآورد. عشقی که خداوند بین ما چهار نفر جریان داده، چیزی است که گفتنش ممکن نیست. امروز بچه یکسالهام با سرعت من را میبوسید و من فقط شگفتزده از این حجم محبت خدا بودم. از رابطه زیبایی که بین تمام اعضای خانوادهام ایجاد شده، هر روز لذت میبرم و شبها آنقدر با خیال راحت میخوابم که حد و اندازه ندارد. کارهایم به آسانی و از طریق بینهایت دستان خداوند انجام میشود و این برایم یک معجزهی روزانه است.
در طی قدمهای این دوره، از کارگری رسیدم به کارفرمایی و رئیس یک شرکت موفق. در قدم هفتم، درآمدم بیش از ۱۵ برابر افزایش پیدا کرد و به ۱۹۰ میلیون تومان رسید. و حالا که در قدم دهم هستم، درآمدم نسبت به شروع دوره ۲۴ برابر شده است؛ فقط به خاطر مداومت در آموزهها و مخصوصاً تمرین ستاره قطبی.
الان خدا را درونم حس میکنم. خدا را یار و همراه خودم میبینم. خدا را عشق، ثروت و صاحب حقیقی زندگیام میدانم. رسیدن به این احساس برایم یک فرایند تکاملی بود؛ قدمبهقدم، با عمل به آگاهیها.
در طول مسیر دیدم که واقعاً نتایج صعودی میشوند؛ همان جملهای که استاد در قدم دوم فرمودند:
«وقتی عمل به آگاهیها را شروع میکنید، ابتدا نتایج کوچک میآید، اما رشد میکند، بهتر میشود، و اگر ادامه دهید، هر خواستهای را میتوانید به دست بیاورید.»من تلاش کردم طبق قانون اول باور کنم که میتوانم درآمد دلخواهم را بسازم. وقتی توانستم افزایش درآمد ۱۵ برابری را تجربه کنم، برایم کاملاً منطقی شد که میتوانم این رقم را بیشتر کنم.
عبارتهای تأکیدی باورساز در قدم نهم این دوره و همچنین خواندن نتایج و کامنتهای دوستان، نقش بزرگی در ساختن باورهای جدید من داشتند. امروز ایمان دارم که این تازه اول مسیر است و نتایجم کمکم بزرگتر و بزرگتر میشوند.
خدایا هزار بار شکر برای این اتفاقات عالی که برای من رقم میزنی.
بازگشت به مسیر، جهش مالی دوباره و حل آسان مسائل با عمل به آموزههای دوره شیوه حل مسائل زندگی و دوره احساس لیاقت
من خارج از کشور زندگی میکنم و با عمل به آگاهیهای استاد عباسمنش، تنها در مدت یک سال، از درآمد صفر به درآمد ۲۴٬۰۰۰ دلار رسیدم. اما بعد از سفرم به ایران، کار کردن روی خودم را رها کردم. دیگر ورودیهای ذهنم را کنترل نکردم و پر از احساسات منفی شدم؛ هر روز با خودم در جنگ بودم. نتیجهاش این شد که آن درآمد عالی، دوباره به صفر رسید. هیچ مشتریای نداشتم، با اینکه خدماتم عالی بود و مشابهش در بازار وجود نداشت.
تا اینکه به لطف هدایتهای عشق خداوندی که همیشه خیر مرا میخواهد، دوباره کار کردن با دورههای استاد را شروع کردم.
دوره شیوه حل مسائل زندگی من را نجات داد؛ ذهنم را آرام کرد، به من نشان داد چطور باید با مسائل برخورد کنم و چطور بدون تقلا از آنها عبور کنم.پازل پیشرفت من وقتی کامل شد که دوره احساس لیاقت را هم شروع کردم. تازه فهمیدم چقدر در حق خودم نامهربان بودم، چقدر خودم را کوچک میدیدم و چقدر اجازه داده بودم ذهنم من را از مسیرم دور کند.
اما حالا با ترکیب این دو دوره، انگار در بهشت زندگی میکنم. مسائل زندگیام یکییکی و بدون زور و فشار حل میشوند. آرامش دارم، وضوح دارم، و دوباره دیدم که وقتی در مدار درستی هستم، خداوند چگونه مشتریان و فرصتها را بدون تلاش اضافه به زندگیام برمیگرداند.
من عاشقانه سپاسگزارم از خداوند و از استاد عزیزم و از این آموزههای نجاتبخش.
رهایی از بدهی، بهبود خانواده، رشد مالی و آرامش درونی با عمل به آموزههای دوره ۱۲ قدم
من در ابتدای آشنایی با آموزههای استاد عباسمنش، تازه از همسرم جدا شده بودم. از هر طرف با بدهیهای ریز و درشت و طلبکارها احاطه شده بودم. بچههایم از لحاظ روحی شرایط بسیار بدی داشتند. خودم چاق و مریض بودم و عملاً هیچچیز نداشتم. اما امروز که سه سال از آن روزها گذشته و این مدت را با کار کردن روی آموزههای استاد و ورود به دوره ۱۲ قدم گذراندهام، زندگیام چیزی شبیه یک معجزه است. بخشی از نتایج و تغییراتم را مینویسم:
۹۰ درصد بدهیهایم را پرداخت کردهام؛
سلامت، زیبا و خوشهیکل شدهام؛
بچههایم وضعیت روحی فوقالعادهای دارند؛
رابطهام با همسر سابقم کاملاً محترمانه و آرام است؛
یک شرکت موفق و با اعتبار دارم؛
یک پارتنر فوقالعاده از همهنظر کنارم هست؛
یک دفتر کار در بهترین نقطه شهر با بهترین دیزاین دارم؛
اخیراً مدیر فروش بزرگترین پروژه ساختوساز شهر شدهام؛
با تمام اعضای خانوادهام که سالها با من قهر بودند رابطهای عالی دارم؛
اعتمادبهنفسم چندین برابر شده و پرسنل عالی همراه من هستند؛
رابطهام با خدا بسیار عمیقتر و معنویتر شده و آگاهیام نسبت به گذشته بهشدت افزایش یافته؛
با طبیعت و کائنات ارتباطی بینظیر پیدا کردهام؛
کنترل ذهنم فوقالعاده شده؛ قبلاً اصلاً کنترل ذهن نداشتم، اما حالا در ۸۰٪ مواقع ذهنم را هدایت میکنم؛
و چون فرکانسم تغییر کرده، تقریباً تمام دوستان قبلیام خودبهخود از زندگیام حذف شدهاند و من از این بابت کاملاً خوشحالم، چون حالا در مدار بسیار بهتری هستم.استاد عزیز عباسمنش، برای همه آنچه تا کنون از شما آموختهام و برای هر آنچه در ادامه مسیر خواهم آموخت، از صمیم قلب سپاسگزارم.
رهایی از شکست مالی، شروع دوباره و ساخت یک شرکت موفق با عمل به آموزههای استاد عباسمنش (بهویژه آگاهیهای دوره روانشناسی ثروت ۱)
یه زمانی من شکست مالی سختی خورده بودم و از همهجا ناامید بودم. اما در وجودم یک قدرت و انگیزه عمیق بود؛ یک صدای درونی که میگفت: «تو هنر و مهارت داری، میتونی دوباره بسازی.» همین صدا باعث شد شروع کنم به کار کردن روی خودم. برای خودم اهرمهای رنج و لذت نوشتم و انگیزه ساختم. همین انگیزه برایم عشق به کار بهوجود آورد.
با اینکه همه مرا میشناختند و قبلاً شرکت داربستی داشتم، اما به خودم گفتم: «کار که عار نیست.» تصمیم گرفتم با شرایطی که داشتم، از کارگری شرکتهای داربستی شروع کنم. نه برای اینکه کارگر بمانم؛ بلکه برای اینکه این قدم اول باشد تا ایدهها و مسیرهای جدید برای راهاندازی شرکت خودم باز شود. همین نگرش، انگیزه بزرگی در من ایجاد کرد.
با کارگری ماهی ۱۰ میلیون شروع کردم. حرف مردم برایم مهم نبود؛ مهم فقط مسیرم بود. قدمبهقدم قانون تکامل را طی کردم. در مسیر، هزاران انگیزه و ایده تازه در ذهنم شکل میگرفت و خداوند هر روز مسیر تحقق خواستههایم را واضحتر و روشنتر میکرد.
و امروز—با لطف خدا و عمل به آگاهیها—یک شرکت موفق دارم. درآمد من در ماه گذشته ۲۱۰ میلیون تومان بود. یعنی درآمدم بیش از ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده.
این مسیر برای من ثابت کرد که وقتی روی خودت کار میکنی، خداوند در برابر هر قدم، دهها درِ جدید باز میکند.
کاهش ۲۲ کیلو وزن و بهبود ۸۰ درصدی بیماری اماس با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
تقریباً ۸ ماه از روزی که زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی را شروع کردم میگذرد. تصمیم گرفتم در هر جلسه از دوره، بخشی از تجربهها و نتایجم را بنویسم؛ هم برای اینکه دینم را به استاد عباسمنش ادا کنم و هم اینکه نتیجههای من، برای دوستان همفرکانسی انگیزهای باشد تا باور کنند که سلامتی دوباره کاملاً ممکن است حتی اگر پزشکان بگویند فلان بیماری درمانناپذیر است. دوست دارم با اشتراک نتایجم، این باور قدرتمندکننده را گسترش دهم که: همه ما باید سلامت باشیم، این نعمت حق همه است؛ فقط باید در مدارش قرار بگیری.
قبل از شروع دوره قانون سلامتی، طبق نتایج آزمایشها و امآرآی، درگیر بیماری مولتیپل اسکلروز (اماس) بودم و حملات و نشانههایش را تجربه میکردم. اما همان زمان که بیماری برایم مشخص شد، این دوره را خریدم و زندگی به شیوه قانون سلامتی را آغاز کردم.
طی این ۸ ماه، نتایج بزرگی گرفتم که دو مورد از مهمترین آنها را مینویسم:
نزدیک ۲۲ کیلو وزن کم کردم؛
و بیماری اماس حدود ۸۰ درصد بهبود یافته و روند درمانم کاملاً رو به جلو است—تا حدی که نشانههای بیماری بسیار کم شده و امروز بهراحتی زندگی میکنم.خدایا شکرت برای هدایت من به سمت دوره قانون سلامتی و آگاهیهای شفابخش و نجاتبخش این دوره.
نتایج چشمگیر من در ۶ ماه عمل به آموزههای دوره احساس لیاقت
با سلام به استاد عزیز. در این شش ماهی که در دوره احساس لیاقت هستم، خداروشکر نتایج فوقالعادهای گرفتهام که بخشی از آن را با شما به اشتراک میگذارم.
کنترل ذهن برایم آسانتر شده و دیگر عجله و بدو بدوهای قبل را ندارم. متوکلتر شدهام و خودم و زندگیام را در کمترین حد ممکن با دیگران مقایسه میکنم. آموزههای این دوره باعث شده بتوانم تعهدات سازندهای به خودم بدهم و آنها را اجرا کنم. آرامش بیشتری دارم، خودم را بیشتر دوست دارم و دیگر خودم را سرزنش نمیکنم. احساس میکنم مورد احترام همه هستم و خیلی راحت میتوانم به درخواستهای نامعقول دیگران «نه» بگویم.
در این مدت، توانستهام به تغییر، یادگیری و رشد مهارتهایم تن بدهم. در زمینه کنترل و مدیریت احساس گناه، تغییرات بسیار خوبی داشتهام و بهطور کلی چرخ زندگیام خیلی روانتر شده، خداروشکر.
درآمد ماهانهام شش برابر شده و توانستهام برای خودم و خانه وسایل خوبی بخرم. همچنین به لطف اصولی که در دوره احساس لیاقت یاد گرفتهام، در این شش ماه دوره قانون سلامتی را هم دقیقتر انجام میدهم و برای سلامت جسمم ارزش بیشتری قائل شدهام؛ همین باعث شده شبها با آرامش بیشتری بخوابم.
خداروشکر برای این مسیر زیبا و نتایج ارزشمندی که وارد زندگیام شده است.
- درمان بیماری ام اس
سلامتی کامل، رهایی از اماِس، تناسب اندام پایدار و عزتنفس بالا با زندگی به شیوهٔ دوره قانون سلامتی
من حدود دو سال است که به شیوهٔ دوره قانون سلامتی زندگی میکنم و میخواهم همهچیز را از ابتدا توضیح دهم.
اوایل تیرماه ۱۴۰۱ این دوره را خریدم و با قدرت و تعهد فراوان شروع کردم. طبق دستور استاد عباسمنش در جلسه اول، آزمایشهای اولیه را انجام دادم و شرایط من در شروع دوره اینگونه بود:
وزن ۱۰۳ کیلوگرم؛ سلامتی: داغون؛ رابطه زناشویی: داغون؛ وابستگی شدید به خانواده و مادرم…
حالا که این حرفها را مینویسم و شرایط آن زمان را به یاد میآورم، بینهایت شکرگزار خداوند میشوم. واقعاً باورم نمیشود از کجا به کجا رسیدم.قبل از دوره قانون سلامتی مبتلا به بیماری اماِس (MS) بودم. مدارک و MRI و داروهای فراوان داشتم. اما همیشه در وجودم یک حس محکم بود؛ انگار میدانستم خداوند دوباره سلامتی را به من میدهد. بارها تجسم میکردم که سلامت شدهام و از شدت حس آن لحظهها اشک شوق میریختم؛ و الان میفهمم که همان ایمان قلبی چقدر زیبا مرا هدایت کرد.
قبل از دوره مدام رژیم بودم و همسرم دائماً باید برایم غذاهای خاص درست میکرد. انگیزهای برای زندگی نداشتم. اما وقتی وارد دوره قانون سلامتی شدم، انگار یک نیروی تازه به زندگیام دمیده شد.
در سه ماه اول وزنم از ۱۰۳ به ۹۲ کیلو رسید و حتی تا ۸۷ کیلو کاهش یافت. بعد از مدتی اجرای دوره، داروهای اماِسم را کنار گذاشتم و فقط به آموزههای قانون سلامتی عمل کردم. خیلیها میگفتند باید با پزشک مشورت کنم، اما صدای خداوند بلندتر بود که میگفت: «به تعهدت عمل کن.» از همان روز اول، حرفهای استاد برایم وحی منزل بود، و همین تعهد، باعث شد همهچیز به بهترین شکل پیش برود. حتی با وجود کاهش وزن زیاد، پوستم اصلاً شل نشد.
امروز، بعد از دو سال زندگی به شیوهٔ این دوره، نتایج من اینهاست:
وزنم کاملاً نرمال و ثابت شده؛
هر روز باشگاه میروم و بدنسازی میکنم؛
پوستم شفاف، نرم و درخشان شده؛
اندامی بسیار خوشفرم دارم و صورتم استخوانی و زیبا شده؛
عزتنفسم بهطرز چشمگیری بالا رفته؛
سایز لباسهایم کاملاً تغییر کرده؛
خانوادهام ژنتیک را مقصر چاقی میدانستند، اما من فهمیدم بدن طبق قانون عمل میکند نه ژنتیک؛
و مهمتر از همه… بیماری اماِس در بدنم درمان شده است.دیگر هیچکدام از علائم اماِس را ندارم:
نه ریزش مو؛
نه خلط پشت گلو؛
نه ضعف بینایی؛
نه لکنت زبان؛
نه بیحسی عصبی؛
نه لرزش دستوپا؛همهچیز صددرصد درمان شده. شکرت خدا.
الان دقیقاً یک سال است که هیچ علامتی از اماِس در من وجود ندارد و دو سال است که کاملاً به سبک دوره زندگی میکنم. با این سبک زندگی، بعد از ده سال از شر رژیمهای سخت، وسواس غذایی و محدودیتها خلاص شدم و نهتنها لاغر شدم، بلکه سلامتی کامل را به دست آوردم.
در مورد تغذیه هم کاملاً متعهدانه طبق دوره پیش میروم، مخصوصاً توضیحات مربوط به رژیم لیکیگات که از جلسه ۱۰ به بعد دوره آمده است. اثر آن روی بدنم فوقالعاده بوده.
استاد عزیز عباسمنش، از صمیم قلب سپاسگزارم؛
سلامتی، زیبایی، آرامش، عزتنفس و آزادی از بیماری همه و همه بهبرکت این دوره و عمل کردن به آن وارد زندگی من شد. درمان دیابت، کاهش وزن و جوانسازی کامل سبک زندگی با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
من شهناز هستم، مادر وهاب زارعی. در کامنتهای قبلیام نوشته بودم که با چه وضعیت سلامتی نامناسبی وارد دوره قانون سلامتی شدم. امروز دقیقاً شش ماه است که به شیوه این دوره زندگی میکنم. در سن ۶۰ سالگی تصمیم گرفتم سبک زندگیام را تغییر بدهم و به زندگی به شیوه این دوره روی بیاورم.
وزن من از ۹۰ کیلوگرم به ۷۳ کیلوگرم رسیده است.
در این مدت، دیابت نوع ۲ من درمان شده و چربی خون بالا به سطح نرمال برگشته است.روزی که وارد دوره قانون سلامتی شدم، برای کنترل قند خون، چربی خون، تیروئید و کلیه سنگساز، داروهای زیادی مصرف میکردم؛ اما امروز، بعد از شش ماه زندگی به این شیوه، هیچ دارویی مصرف نمیکنم.
زمانی ورود به دوره، به خاطر مشکلات سیاتیک و… بیش از هزار قدم در روز نمیتوانستم راه بروم؛ اما الان، بعد از شش ماه، در کمترین حالت، حداقل ۷۰۰۰ قدم راه میروم. علاوه بر آن، پیاده به کلاس یوگا میروم، در کلاس یوگا روزی حداقل ۵۰۰ کالری میسوزانم و اکثر شبها تا زمان خواب، عدد حدود ۱۰۰۰ کالری روی ساعتم ثبت میشود.
تمام کارهای منزل را خودم انجام میدهم و در آستانه ۶۰ سالگی، از لایفاستایل سالم و سرشار از انرژیام واقعاً راضی هستم. البته هنوز اضافهوزن دارم، اما از عملکردم در این شش ماه بسیار راضیام و مطمئنم خیلی زود به وزن و سلامتی ایدهآلم میرسم.
خدا را شکر، زانو دردم بسیار بهتر شده و منتظرم در شش ماه دوم با خبرهای بهتر و بزرگتری درباره سلامتیام بازگردم.
این نتایج را نوشتم برای دوستانی که میگویند «سنم گذشته، نمیتوانم سبک زندگیام را عوض کنم»؛
تا بگویم: اگر من در آستانه ۶۰ سالگی توانستم، شما هم قطعاً میتوانید.رشد مالی خیرهکننده، بهبود روابط و گسترش کسبوکار بینالمللی با عمل به آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱
استاد جان، من از سال ۹۹ کار کردن روی آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱ را شروع کردم و از همان زمان، معجزه پشت معجزه وارد زندگیم شد.
وقتی این دوره را خریدم، فقط یک آموزشگاه کوچک و قدیمی داشتم که نهایتاً ماهی ۳۰ میلیون تومان درآمد داشت. رابطه عاطفی خوبی نداشتم؛ رابطهام با خانوادهام پر از تنش بود و حتی با پسرهای خودم هم ارتباط خوبی نداشتم.
اما حالا سال ۱۴۰۳ است و چهار سال است که با ایمان و تعهد با آگاهیهای این دوره روی خودم کار میکنم، و نتایج زندگیسازم اینهاست:
الان برای آموزشگاهم یک دانشگاه اجاره کردهام و ماهی حدود ۳۰۰ میلیون تومان درآمد از آن دارم.
علاوه بر این، یک مدرسه ابتدایی راهاندازی کردهام که حداقل ۲۰۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارد.
در مجموع، طی این چهار سال، درآمدم ۱۷ برابر رشد کرده است.با یک معجزه الهی، حدود سه سال است که پرونده مهاجرتم به آمریکا استارت خورده و میدانم همه اینها کار خدا بوده و من فقط سپاسگزار بودهام. و سال آینده، انشاءالله با گرینکارت وارد آمریکا میشوم.
در روابط، الآن یک رابطه عاشقانه بینظیر دارم که باورش برایم سخت است. رابطهام با خانوادهام و با پسرهایم کاملاً متحول و فوقالعاده شده است.
در کشور عمان نیز کار آموزشی خودم را استارت زدهام که حدود چهار ماه دیگر به درآمد میرسد و قصد دارم آن را بهطور جدی گسترش بدهم. اکنون همراه پسر بزرگم در عمان، در خانهای که اجاره کردهایم، با یک ماشین آمریکایی لوکس زندگی میکنیم و در حال راهاندازی و توسعه بخش جدیدی از کسبوکار آموزشی هستیم.
استاد عزیز، شما بهتر میدانید که راهاندازی یک کسبوکار آن هم در یک کشور بیگانه، با اختلاف زیاد ارزش پول و چالشهای فرهنگی، کار سادهای نیست؛ اما من با دست در دست خدای بزرگم، در حال عبور از این مرحله هستم.
امروز دوباره دوره روانشناسی ثروت ۱ را از ابتدا شروع کردهام تا دوباره به این آگاهیهای زندگیساز گوش کنم و باورهای قدرتمندکننده بیشتری بسازم.



1404/5/20روز401
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام به بهترین استاد دنیا و مریم عزیز ودوستان گل
اینقدر احساسم خوبه که گفتم حتما باید بیام اینجا بنویسم و ردپا بزارم بمونه خدایا هزاران مرتبه شکرت
الانکه دارم مینویسم از یه خرید خوشگل برای خودم برگشتم و دوش گرفتم و درحال خشک کردن موهای زیبام هستم و این هدیه بی نظیر و پوشیدم
400روز از تحول روز شمار من میگذره و خداروهزاران مرتبه شکر که امروز برای خودم یه نیم ست گوشواره و پلاک گردنی طلا حدود 3گرمی خریدم 21میلیون تومان
با پولی که از علاقه ام از شغلم ساختم مخصوصا این 4ماه اخیر خدایا هزاران مرتبه شکرت بخاطر این حجم ازنعمت و فراوانی
امروز هدایت شدم و یه الهام قوی میگفت برو بخر منم گوش کردم و هدایت شدم به پلاک گردنی و گوشواره طرح صلیب کاملا زیبا و مینمیال و پراز حس خوب خدایا شکرت یادم اومد که برای اولین بار که دیدم استاد عزیزم گردنبند صلیب انداخته چقدر خوشم اومد و این خواسته درمن شکل گرفت ولی من دیگه کلا رها کرده بودم اصلا به یادش هم نبودم تا اینکه امروز توی ویترین طلا فروشی دیدم و چقدر به دلم نشست و یه گوشواره زیبا طرح صلیب هم بود و باهاش ست کردم و چقدر راحت پولش توی حسابم بود و خیلی راحت بدون اینکه چونه بزنم و خود طلا فروش تخفیف داد و رند شد21 میلیون و منم راحت با احساس خوب کارت کشیدم خدایا شکرت الان این هدیه زیبا توی گردنم هست و چقدر احساسم خوبه
قبلا وقتی پول توی حسابم بود همش نگران بودم از دست بره یا اینکه زودی تبدیلش میکردم به سکه و طلای شکسته ولی الان چندماه هست این پول توی حسابم بود و اصلا هم نگران نبودم و امروز هدایت شدم که این هدیه زیبا رو برای خودم بخرم و ازش لذت ببرم و نگران سرمایه گذاری و… هم نبودم خدایا شکرت چقدر احساسم عالیه من با پولی که خودم با کمک تو ساختم تونستم این طلای بی نظیر و بخرم و ازش لذت ببرم خدایا چقدر احساسم خوبه با خریدی که انجام دادم کمک کردم که جهان تو گسترش پیدا کنه
و خدایا شکرت ماشالله چقدر فراوانی و نعمت و کلی مغازه های بزرگ و پراز طلا و جواهر خدایا شکرت چقدر ثروت زیاده
وقتی خودمو با400روز پیش مقایسه میکنم من تونستم حدود شاید بالای 100میلیون از کار خودم پول بسازم و به راحتی برای خودم لباس های مارک و طلا خریدم هزینه های باشگاهم و ویتامین هام و خورد خوراکم و اوکی کردم میلیون ها تومان برای دوره های آموزشی استاد عباسمنش و میلیون ها تومان برای آموزشهای تخصصی خودم هزینه کردم خدایا شکرت که داری هدایتم میکنی به مدار ثروت خدایا شکرت که دارم بهت نزدیکتر میشم خدایا هزاران مرتبه شکرت که منو هدایت کردی به این مسیر و سایت الهی
1404/4/4روز354
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام به استاد ومریم عزیز و دوستان گل
خدایا هزاران مرتبه شکرت که کم و بیش اینترنت که وصل میشه میام سراغ این سایت بی نظیر
امروز روز متفاوتی بود برای من و هدایت شدم که بیام اینجا نتایجی که کسب کردم و بنویسم
امروز اولین روز کاری من بود
دقیقا 5روز دیگه میشه یکسال که از محل کارم اخراج شدم و هنوز دلیلش و نمیدونم اما میدونم که حتما به خیر و صلاح من بود چون باعث شد من روز شمار تحول و شروع کنم و آروم آروم همروی خودم کارکنم هم روی مهارتهای تخصصی و آروم آروم رشد کنم یک ساله که خیلی بالا پایین داشتم خودم دنبال خیلی شغل ها رفتم اما نشد و گفتم الخیر فی ما وقع و همه چیز و دیگه سپردم به دستان خدا من فقط آموزش دیدم و سعی کردم با وجود اینکه هیچ ورودی مالی نداشتم نزارم احساسم خراب بشه نمیگم صددرصد اما خیلی خوب عمل کردم خداروشکر
دقیقا توی همین شرایط جنگی یکی از همکارانم تماس گرفت و گفت که یکی از دوستانش به یک طراح نیاز داره و شمارشو برام فرستاد و منم زنگ زدم و در عرض3روز یعنی از وقتی من زنگ زدم تا امروز که اولین روز کاری ام بود طول کشید و خیلی رها و آرامبودم و گفتم خدایا من نمیدونم من هیچی نمیدونم اگر خیره خودت درستش کن و یاد گرفتم که هرچی که در راه درست باشه خیلی راحت اتفاق میفته خداروهزار مرتبه شکرت ساعت کاری 9تا2ظهر با حقوق 20میلیون توافق کردیم برای 3ماه آزمایشی اینقدر احساسم خاص و عجیبه و خداروشکر میکنم که یک سال منو هدایت میکرد که آموزش ببینم و مهارتهام و رشد بدم که وارد این مدار بشم بدون هیچ تقلایی و اینکه من اصلا نمیدونستم و ازجایی که فکرشو نمیکردم خدا منو هدایت کرد به سمت این مجموعه بزرگ
از این به بعد رو هم دوباره به خدا گفتم من نمیدونم تو هدایتم کن تو ایده هارو الهام کن تو کمکم کن تا در مسیر درست و نعمت و فراوانی باشم خدایا شکرت
سلام دوست عزیزم
ممنونم بخاطر این کامنت فوق العاده ایی که برام نوشتی
ممنونم از این همه تحسین که کردی
خداروشکر که دوستان بی نظیری دارم که اینقدر قلبشون بزرگ و پر از عشق و محبت که داره ازش سرازیر میشه
چقدر خوشحالم که عدد روز شمارم و دیدی و توی ذهنت مونده عزیزم خیلی حس خوبی بهم داد اینو برام نوشتی
منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم دوست قشنگم
امیدوارم به هر آرزو و خواسته ایی که داری برسی و لذتش و ببری .
سلام عسل عزیزم
خوشحالم که برام نوشتی
خوشحالم که هدایت شدی به کامنت من
امیدوارم در هر لحظه و هر شرایط بهترین اتفاقات برات رخ بده عزیزم
شرایطت و با پوست و گوشت و خونم درک میکنم چقدر خوبه که اینقدر دقیق به خواسته هات اهمیت میدی که بخاطر نیم ساعت بیشتر قبول نکردی
قطعا خدای مهربونم برات مسیرهای بهتری و در نظر گرفته حتما بسپار به دستان خودش هدایت میکنه
راستی عسل جان من بعد از بیکاری تحول روز شمارو شروع کردم و هر روز یه فایل گوش کردم و کامنت نوشتم تا الان که داره یک سال میشه همه رد پاهام توی فایلها هست داستان هدایتت هم هست اگر دوست داشتی بخون تا بدونی منم با تضادهای زیادی مواجه شدم ولی نزاشتم احساسم خراب بشه و خداروشکر برای هر روزش یک ردپا دارم
نمیدونم چیشد که اینارو برات نوشتم اما قلبم گفت که برات بنویسم
منتظر اتفاقات عالی باش
موفق و پایدار باشی عزیزم
سلام آتنای عزیزم
ممنونم بخاطر پیام زیبایی که نوشتی
ممنونم بخاطر قلب بزرگ و مهربونت که از موفقیت من خوشحال شدی عزیزم من بهترین هارو ازخدا میخوام سهم شما باشه
میدونی گلم این پیام شما باعث شد که خودم دوباره پیامی که نوشتم و بخونم و الان قلبم گفت ادامه اتفاقای که سپردی دست خدا دوباره بنویس
این تجربه کاری من کلا تا 1404/4/16 طول کشید اما چنان تجربه ایی به آموخت که شاید اگر یک سال کارمیکردم تجربه این چنینی کسب نمیکردم .
من با تضادی برخورد کردم و قطع همکاری شد.
اما الانکه دارم اینارو مینویسم از ته قلبم خوشحال و راضی هستم که تونستم درس این تضاد و بگیرم و خدارو شکر میکنم که چون ازقبل خودمو سپرده بودم دست خدا خودش خیلی قشنگ منو از اون مدار خارج کرد به راحتی .
درسهایی که برام داشت و تصویرهای متفاوتی ازخودم دیدم توی این تجربه البته بخاطر اینکه دارم روی خودم کار میکنم
همیشه حواسم به احساسم هست و چون استاد همیشه میگه اگر احساست تایم زیادی خوبه و یهو تضادی رخ میده حتما اون تضاد اومده که تورو رشد بده
دقیقا برای منم همینطور بود من با دوهفته تقریبا کارکردن دراون محیط هم ایمان به خدام قوی تر شد هم قدرت و به غیرخدا ندادم هم احساس لیاقتم و رشد دادم و از طرفی از ناخواسته ها و رفتارهای ناشایست اعراض کردم و ازاون مدار خارج شدم و با توکل به خدا کمتراز2روز احساس ناراحتی داشتم و شب سوم یه پروژه شخصی برای خودم قرارداد بستم به مبلغ 10میلیون و یک هفته ایی که کار و طراحی کردم و تحویل دادم .
این تضاد باعث شد من به توانایی های خودم ایمان بیارم و اینکه به خودم باورداشته باشم و درهرلحظه و هر زمان هر اتفاقی رخ داد بگم حتما قراره به نفع من تموم بشه و برای من همینطور شده خداروشکر و ازطرفی من بزرگترین درسی که یاد گرفتم از استاد عزیزم باید توکل کنم و نزارم در احساس بد پایدار بمونم. خدارو هزار مرتبه شکر که من خیلی زود زود درسهای تضادهارو دارم میگیرم و قدم بعدی و برمیدارم .
ازت ممنونم عزیزم که باعث شدی ادامه این تجربه امو بنویسم
موفق و پایدار باشی
سلام به دوست گلم فاطمه عزیزم
چقدر احساسم خوبه یه حس قلبی خاصی بهت دارم عزیزم با اینکه هیچ شناختی نسبت بهت ندارم اما یه ارتباط قلبی نزدیکی بینمون هست و اینو دقیقا از پیامی که برام نوشتی دقیقا بهم ثابت شد
تو چقدر دختر فوق العاده ایی هستی خدایا شکرت که اینقدر قلبت مهربونه و میتونی اینقدر خوب تحسین کنی فاطمه عزیزم وقتی برام مینویسی دختر خفن دقیقا این توی ذهنم میاد که خودت چقدر دختر خفنی هستی که میتونی اینطوری تحسین کنی و اینو به زبون بیاری این قلب بزرگ هدیه خداست که بهت داده عزیزم خداروشکر میکنم بخاطر این قلب های بزرگ و مهربون که خدای مهربونم توشون زندگی و پادشاهی میکنه میکنه واقعا بهت تبریک میگم عزیزم
چقدر خوشحالم که با دوستان بی نظیری چون شما. توی این سفر رویایی همسفر هستم و خوشحالم که نوشته های روزانه من که خداوند هدایتم میکنه و مینویسم که بدون خداوند من هیچ اراده و توانایی ندارم فقط خدای مهربونم که کمکم میکنه و هدایتم میکنه میتونم ادامه بدم وهر روز ازش میخوام که کمکم کنه بهتر بشناسمش هر روز ازش میخوام که کمکم کنه باورهام و خودمو بشناسم و در مسیر اصلاحشون قدم بردارم .
بهترینها سهم شما باشه عزیزم
موفق و پایدار باشی