نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
بهبود چشمگیر دیابت، چربی خون، تیروئید و کاهش وزن با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
من مادر وهاب زارعی هستم و حدود چهل روز است که همراه پسر عزیزم وهاب جان، زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی را شروع کردهام. در آغاز دوره آزمایش دادم و نتیجهها واقعاً ترسناک بود. دچار چربی خون بسیار بالا و دیابت نوع دو بودم؛ چربی خونم ۱۱۰۰ بود و قند خونم ۳۰۰. کمکاری تیروئید داشتم و در آزمایش مقدار Tsh عدد ۹/۵ بود. حدود هشت مورد «ستاره قرمز» در برگه آزمایشم داشتم که نشان میداد تقریباً تمام فاکتورهای بدنم یا لب مرز بودند یا به شدت غیرنرمال.
این در حالی بود که تازه عمل سنگ کلیه ۱۷ میلیمتری انجام داده بودم. اما بعد از فقط چهل روز زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی دوباره آزمایش دادم و نتیجهها برایم واقعاً باورکردنی نیست.
شکر خدا در آزمایش جدیدم:
چربی خونم از ۱۱۰۰ به ۲۰۰ رسیده.
قند خونم از ۳۰۰ به ۱۰۰ کاهش پیدا کرده.
تیروئیدم از ۹/۵ به ۲ رسیده.
سطح ویتامین D و B12 و همهٔ فاکتورها کاملاً نرمال و عالی شدهاند.احساس سبکی میکنم. راحت راه میروم. دیگر هیچ دردی در پاهایم ندارم، دستهایم خواب نمیرود و بهراحتی همهٔ کارهایم را خودم انجام میدهم. ده روز است که هیچ دارویی برای دیابت و چربی خون مصرف نکردهام و حال عمومیام عالی است.
از نظر تناسب اندام هم نتایجم فوقالعاده بوده. من با وزن ۸۹ کیلو و دور کمر ۱۰۸ سانتیمتر وارد زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی شدم و امروز وزنم ۷۷ کیلو و دور کمرم ۹۸ سانتیمتر است. تمام لباسهایم برایم گشاد شده و احساس میکنم یک بدن جدید پیدا کردهام.
خدا را شکرگزارم که با شما استاد عباسمنش و راهنماییهای ارزشمندتان آشنا شدم و توانستم قدم در مسیر زیبای سلامتی بگذارم. همچنین از پسر عزیزم وهاب جان هم تشکر میکنم که زحمت خرید این دوره را برای من کشید.
الان که دارم این کامنت و مینویسم سرشار از حس و حال خوب هستم و تازه قدم 3 از دوره 12 قدم رو شروع کردم.
وقتی قدم اول رو شروع کردم و چکاپ فرکانسی رو در قدم اول انجام دادم، هیچ درآمدی نداشتم. حتی یک ریال هم پس انداز نداشتم. توی این دوره من روی خودم و ارزشمندیم دارم کار می کنم. تمرین ستاره قطبی رو انجام میدم و دارم یاد میگیرم که توانایی هام رو ارزشمند بدونم. چون قبلاً بابت کاری که انجام می دادم، دستمزد دریافت نمی کردم.
مدتی پیش بهم پیشنهاد کار شد و من تونستم باور کنم که وقتی که من میزارم ارزشمنده و بابت انجام اون کار دستمزدم برام واریز شد که از خوشحالی بال درآوردم و ایمانم قوی شد که ثروت هست، سلامتی و رابطه خوب هست. منتهی این من هستم که باید افکار منفی و ترمز هام رو بردارم.
خداروشکر با عمل به آگاهی های دو قدم اول، چرخ زندگی من اینقدر روانتر شده که خودمم بعضی وقت ها میگم: قبلا کارهای من سخت انجام می شد یا اصلا انجام نمی شد اما الان اینقدر راحت و بی دردسر و اینقدر پربار و عالی داره انجام میشه و این نتیجه برداشته شدن همون ترمزهای ذهنی ای هست که همش بهم می گفت:نمیشه؛ تو نمیتونی؛ اگر فلانی نخواد اتفاق نمیافته…
منی که تا حالا دلار رو ندیده بودم، چند روز پیش یه جا 28 تا 100 دلاری رو بدست آوردم که مال خود خودم بود و نتیجه کار کردن روی باورهام. توی حوزه روابط، چقدر راحت از بقیه تحسین دریافت میکنم و رابطه ام با همسرم خیلی عالی تر شده.علاوه بر نتایج خودم، دارایی های همسرم خداروشکر داره روز به روز بیشتر میشه.
دوست داشتم این رد پا از نتایجم تا الان رو از خودم به جا بذارم.
کاهش ۸.۵ کیلو وزن و درمان حساسیتهای شدید در کمتر از یک ماه با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
امروز ۲۶ آذر ۱۴۰۲ است. من اول آذرماه دوره قانون سلامتی را خریدم و با وزن ۱۰۰ کیلوگرم زندگی به شیوه این دوره را شروع کردم. قبل از شروع، آزمایش دادم و به همه دوستانم با اطمینان گفتم: «تا شب یلدا ۱۰ کیلو وزن کم میکنم»، درحالیکه حتی فایلهای معرفی دوره را هم ندیده بودم و هیچ اطلاعی از نحوه کار آن نداشتم. طبق معمول، همه خندیدند و مسخره کردند و گفتند: «توهم زدی! همچین چیزی غیرممکنه!»
اما من به خاطر نتایج قبلیام از دوره ۱۲ قدم کاملاً به آموزشهای استاد عباسمنش ایمان داشتم. چون عمل به آگاهیهای این دوره، مرا طی یک سال از زیرِ صفر بالا آورد و از فقر مطلق به استقلال مالی واقعی رساند. من از فردی که حتی پول خرید نان نداشت، تبدیل شدم به کسی که توانایی مالی سفرهای عالی به جزیره کیش، اقامت در هتل چهارستاره و تفریحات آبی و لاکچری را دارد. به خاطر همین نتایج بود که من از پیش به دورههای استاد ایمان داشتم.
امروز ۲۶ آذر ۱۴۰۲ است و بعد از فقط ۲۶ روز زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی، ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم وزن کم کردهام. تنها چهار شب مانده به شب یلدا و من تقریباً کامل به قولم عمل کردهام و از نظر سایز نیز بهطور چشمگیری تغییر کردهام.
پیش از شروع این دوره، دچار حساسیت شدید بودم؛ صبحها حدود ۴۰۰ عطسه میکردم، آبریزش بینی و خلط پشت گلو داشتم و مجبور بودم قرص ضدحساسیت بخورم—قرصی که خودش باعث خونریزی دهانم میشد. دکتر هم تأکید کرده بود که باید حتماً این قرص را ادامه بدهم.
اما بعد از فقط ۲۶ روز عمل به دوره قانون سلامتی، بدون حتی یک قرص، تمام مشکلاتم—عطسهها، آبریزش، خلط، خونریزی و…—کاملاً برطرف شد. در حالی که قبلش میگفتند درمانش ساده نیست، اما با این سبک زندگی، همه چیز بهطرز شگفتانگیزی حل شد.
از صمیم قلب خدا را شکر میکنم که با اعتماد به این دوره، هم وزنم، هم اندامم، هم سلامتم، و هم کیفیت زندگیام در کمتر از یک ماه متحول شد.
تجربه کاهش سایز، بهبود بیماریهای چندساله و جوانسازی طبیعی با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
من یک ماه پیش هدایت شدم به دوره قانون سلامتی و از فردای همان روز، بدون هیچ مقاومتی، زندگی به شیوه این دوره را شروع کردم. استاد عباسمنش، آگاهیهای این دوره آنقدر ناب و کاربردی است که هر بار با خودم میگویم چطور ممکن است اطلاعات تخصصی سلامتی، اینچنین ساده، روان و قابلاجرا منتقل شده باشد.
استاد شما در فایلهای معرفی دوره گفته بودید با «بشکن» وزن کم کردید. با اینکه مطمئن بودم هرگز اغراق نمیکنید، اما پیش خودم میگفتم مگر میشود؟ کنترل خوردوخوراک از کنترل ذهن هم سختتر است. منی که ۲۰ سال ورزش مداوم داشتم، همیشه گرسنگی میکشیدم، انواع رژیمهای سخت را امتحان کرده بودم، سالها روزی ۲ تا ۳ ساعت ورزش سنگین میکردم تا وزن ۹۰ کیلوییام را روی ۶۵–۶۶ نگه دارم، اما باز هم نتیجهٔ دلخواهم حاصل نمیشد. چربی پایین شکمم هیچوقت آب نمیشد و همه میگفتند چون زایمان و سزارین شدهای، دیگر از بین نمیرود. در کنار اینها، به دلیل مصرف داروهای شیمیدرمانی وزنم از ۶۵ به ۷۱ رسیده بود.
اما وقتی به جلسه سوم دوره قانون سلامتی رسیدم و با توضیحات استاد درباره عملکرد بدن، سیستم هضم، دفع، جذب، ترشح انسولین و نقش هورمونها آشنا شدم، فهمیدم ادعای استاد کاملاً درست است؛ بله، میشود با «بشکن» چربی اضافه را آب کرد، آن هم کاملاً طبیعی، سریع و ساده.
حالا بعد از فقط یک ماه زندگی با این دوره، میخواهم از نتایجم بگویم.
نتایج سایز و وزن:
دور شکم: از ۱۰۳ سانتیمتر به ۹۱ سانتیمتر
دور کمر: از ۸۴ سانتیمتر به ۷۵ سانتیمتر
پهلوها: از ۱۰۰ سانتیمتر به ۹۲ سانتیمتر
وزن: از ۷۱ کیلوگرم به ۶۸ کیلوگرمو اما نتایج درمانی—بعضی از این مشکلات را حتی بیماری نمیدانستم، اما حالا میفهمم چه بار بزرگی از دوشم برداشته شده است:
درد ۲۸ سالهٔ زانوی پای چپم که از بارداری اول شروع شده بود و دکترها میگفتند روماتیسم ارثی است، در یک ماه کاملاً از بین رفته.
درد شدید مفاصل ناشی از شیمیدرمانی که هر بند بدنم تیر میکشید، کاملاً ناپدید شده.
درد وحشتناک رگ سیاتیک پای راستم که ۲ تا ۳ سال عذابم میداد و شبها از شدت درد گریه میکردم، کاملاً درمان شده.
استخواندرد شدید که همه میگفتند ارثی است و بعد از ۴۰ سالگی طبیعی است، کاملاً برطرف شده.
پشت دستم از ۴۰ سالگی بعد ککومک زده بود و روزبهروز بیشتر میشد، دکترها گفته بودند باید لیزر کنم؛ اما در چند روز گذشته دیدم ۸۹ درصد ککومکها ناپدید شدهاند و رنگ پوست دستم برگشته به دوران ۲۰ سالگی.
رنگ پوست صورتم که فکر میکردم از آفتاب تیره شده، حالا سفیدِ صورتی و شفاف شده؛ همان رنگی که در نوجوانی داشتم.
حدقه چشمهایم بازتر شده، افتادگی پلک از بین رفته، غبغبم محو شده و پوستم مثل کسی که ژل و بوتاکس کرده باشد، ولی کاملاً طبیعی، جوان شده است.
مشکل قدیمی خروج آب از دهان هنگام خواب که همیشه آزارم میداد، کاملاً برطرف شده.
مشکل بیدار شدن ۲ تا ۳ بار در شب برای دستشویی—کاملاً حل شده و حالا خواب عمیق و آرام دارم.
نفخهای شدید بعد از غذا، ترش کردن، برگشت غذا، سوزش سر دل و حالت تهوع که هر شب داشتم—یکماهه صفر شدهاند.
خشکی و خارش شدید پوست بدن، مخصوصاً کمر، که سالها هیچ درمانی برایش جواب نمیداد—خودبهخود کاملاً از بین رفته.
بواسیر که حتی بعد از عمل جراحی هم باز درد و ناراحتی داشت، حالا کاملاً درمان شده و بدون هیچ درد و مشکلی به دستشویی میروم.
همه اینها فقط نتایج یک ماه من از اجرای دوره قانون سلامتی است. واقعاً خدا میداند ماه بعد چه اتفاقات زیباتری در انتظارم باشد.
استاد عزیزم، وقتی هزینههای گزافی که سالها برای درمان دادم—در حالی که نتیجهای هم نمیگرفتم—را با قیمت این دوره مقایسه میکنم، میبینم چقدر این دوره ارزشمند و نجاتبخش است. این دوره هم جسم من را سالم کرد، هم روحم را آرام کرد، هم از هزینههای درمان و دارو نجاتم داد. استاد عزیزم، تا زندهام سپاسگزار خداوند یکتا هستم که شما را آفرید و در این مسیر هدایت کرد.
تحول مالی چشمگیر و ساخت باورهای ثروتساز با عمل به آموزههای استاد عباسمنش و دورههای ایشان
من دو سال پیش با آموزههای استاد عباسمنش آشنا شدم و از همان زمان تلاش کردم روی خودم کار کنم و قوانینی را که از آموزشهای ایشان یاد میگرفتم، در زندگیام اجرا کنم. با کمک آگاهیهای این مسیر، در حال ساختن این باور هستم که تنها افراد ثروتمند به بهشت میروند و تنها افراد ثروتمند نزد خداوند عزیز و محبوب هستند. یاد گرفتم که برای داشتن نتایج بهتر، فقط کافی است باورهای بهتری بسازم؛ یعنی نتیجهای را که میخواهم ببینم و بعد باوری بسازم که من را به همان نتیجه برساند.
در این مدت، از دوران دانشجویی و نداشتن هیچ چیز، به نتایج بزرگی رسیدهام. امروز ۲۵۰ میلیون تومان پسانداز دارم. یک مغازه راهاندازی کردم و اکنون سرمایه مغازهام حدود یکونیم میلیارد تومان است. به لطف الله مهربان، بهترین مشتریها به سمت مغازه من هدایت میشوند و هر روز فروش من بیشتر و بهتر میشود.
این مسیر برای من ثابت کرد که وقتی آگاهیهای استاد عباسمنش را با ایمان و تعهد اجرا میکنم، زندگیام با سرعتی شگفتانگیز رو به رشد میرود.
درک دلیل اتفاقات زندگی و تجربه معجزات واقعی با عمل به آموزههای دوره ۱۲ قدم
جلسه سوم از قدم سوم را تازه گوش دادم. در طول این دوره، هر بار که میخواهم بنویسم «این جلسه دیگر بهترین جلسه دوره بود»، در جلسه بعدی میبینم آگاهیهای عمیقتر و نابتری وجود دارد. هر جلسه بینهایت آگاهی تازه میدهد و خدا میداند تا پایان قدم دوازدهم، با عمل به این آگاهیها چقدر از نظر مالی، سلامتی، روابط و معنویت پیشرفت میکنم. واقعاً هر قدم از دوره ۱۲ قدم یک دنیای کامل از آگاهی است.
اگر بخواهم بزرگترین دستاورد این جلسه را در یک کلمه خلاصه کنم، آن کلمه «خودآگاهی» درباره دلیل اتفاقات زندگیام است. قبل از این دوره، زندگی من پر از فراز و نشیبهای عجیب بود. گاهی همهچیز بهم میریخت، گاهی همهچیز عالی میشد. درگیر ترس، فقر، روابط نادرست و سردرگمی دائمی بودم و نمیفهمیدم چرا یکدفعه همهچیز خراب میشود یا چرا گاهی همهچیز خوب پیش میرود. دلیل اتفاقات زندگیم را نمیدانستم و همین باعث میشد ندانم چطور باید با مسائل برخورد کنم.
تا اینکه رسیدم به جلسه سوم از قدم سوم. وقتی این جلسه را گوش دادم، تازه فهمیدم وقتی اوضاع سخت میشد از کجا ضربه میخوردم و وقتی همهچیز خوب پیش میرفت علتش چه بود. هیچ چیز ارزشمندتر از این نیست که دلیل اتفاقات را بفهمی. به همین دلیل میگویم ارزشمندترین نتیجه دوره ۱۲ قدم برای من، آگاه شدن نسبت به دلیل اتفاقات زندگی و نحوه اجرای قانون در عمل است. در این جلسه احساس کردم استاد عباسمنش لقمه را آماده گذاشت جلوی دهانم!
چند روز پیش، در کسبوکارم اتفاقی افتاد که ظاهرش نشان میداد قرار است ضرر بزرگی کنم. ذهن نجواگرم فوراً شروع کرد به ترساندن من که: «دیگه با سفر و لذت خداحافظی کن، بدبخت شدی!» آن روز هنوز فایل این جلسه را ندیده بودم و نمیدانستم باید چه کنم، اما با آگاهیهایی که از سه سال حضور فعال در سایت و با مطالعه قدمهای قبلی به دست آورده بودم، قلبم گفت نگران نباش و توکل کن به خدا. درونم شنیدم که: «اگر آرام باشی و توکلت را حفظ کنی، این اتفاق در نهایت به نفعت میشود. خدا یک پلن جدید دارد، میخواهد بیشتر به تو بدهد.»
تکرار این جملات چنان آرامشی در من ایجاد کرد که قلبم باز شد و آرام شدم. با خودم گفتم: «حتماً خیره. هر اتفاقی بیفتد به نفع من است و من از پسش برمیآیم.» و به خدا قسم کمتر از ۲۴ ساعت بعد ورق برگشت. آن مشکل در کسبوکارم طوری حل شد که نه تنها ضرری نکردم، بلکه درآمدم بیشتر شد و اعتبارم هم بالا رفت. علاوه بر این، همان مسئله باعث شد یک مشتری جدید وارد کارم شود و درآمدم دو برابر شود. فقط گریه میکردم و شکر میگفتم و مبهوت عظمت و بزرگی خداوند بودم و این قانون تغییرناپذیر او که: احساس خوب = اتفاقات خوب.
حالا وقتی آگاهیهای این جلسه از دوره ۱۲ قدم را گوش میدهم و آن را با تجربه تازهای که همین چند روز پیش داشتم ترکیب میکنم، میبینم که یک شاهکلید واقعی به دستم رسیده؛ کلیدی که میتوانم با آن هر قفلی را باز کنم و با حل ریشهای مسائل، رشد عمیق و واقعی را تجربه کنم.
درمان بیماریها، کاهش وزن چشمگیر و جهش انرژی با عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی
اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱ بود که بهخاطر رنج از چندین بیماری، برای رسیدن به سلامتی، دوره قانون سلامتی را خریدم و همراه تمام اعضای خانواده، زندگی به شیوه این دوره را شروع کردیم. چون به آموزشهای استاد عباسمنش اعتماد داشتم و بیماریهایم برایم اهرم رنج شده بود، با تعهد کامل وارد مسیر اجرای دوره شدم.
قبل از شروع زندگی به شیوه این دوره، ده سال درگیر فشار خون بالا بودم و هر روز چند قرص مصرف میکردم، بدون هیچ نتیجهای. اما در ماه دوم از اجرای کامل دوره، فشار خونم کاملاً نرمال شد و دیگر هیچ قرصی مصرف نکردم. وقتی برای آزمایش رفتم و فشارم ۱۲/۸ بود، از شادی اشک ریختم و خدا را هزار بار شکر کردم که این بیماری کاملاً درمان شد.
سالها قبل از دوره، کمردرد شدیدی داشتم که انرژی و تحرکم را گرفته بود و حتی دو ماه در ایام عید ۱۴۰۱ بستری بودم. پزشکان میگفتند درمانی ندارد و فقط باید مدارا کنم. اما در هفتههای اول از زندگی به شیوه دوره، کمردردم بدون دارو و بدون هیچ روش خاصی کاملاً درمان شد. از ماه دوم هر روز یک ساعت و گاهی یکونیم ساعت پیادهروی میکنم و الان، بعد از یک سال و نیم، خدا را شکر کوچکترین اثری از کمردرد ندارم.
حدود هشت سال هم درگیر درد مفاصل شدید بودم و روماتیسم مفصلی حاد تشخیص داده شده بود. اما با زندگی به شیوه همین دوره، در جدیدترین آزمایشات روماتیسم، تمام فاکتورها کاملاً منفی شد و این بیماری هم بهطور کامل درمان شد.
قبل از دوره، آزمایشهایم نشان میداد که پیشدیابتی هستم، اما امروز HbA1c من ۰/۸ و همسرم ۰/۷ است؛ یعنی قند خون و انسولین کاملاً نرمال.
با اجرای زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی، دهها مشکل دیگرم نیز درمان شد؛ مشکلاتی که فکر میکردم برای سن من طبیعی یا ارثی هستند:
چربی خون بالا، میگرن، درد استخوانها، ریزش مو، سیاهی زیر بغل و دور چشم، خارش و سوزش کشاله ران، خلط پشت حلق، خروپف شبانه، اضطراب شدید، بیخوابی، تکرر ادرار شبانه، نفخ شدید معده، بوی بد دهان، کمبود انرژی و…
همه این مشکلات از ماه دوم تا سوم کاملاً از بین رفتند. آنقدر انرژی و سلامتی گرفتم که نه من و نه خانوادهام هرگز حاضر نیستیم حتی یک روز به سبک زندگی قبلی برگردیم.به قول استاد عباسمنش، انگار روز ما پنج برابر کش آمده. الان آنقدر فعال و پرانرژی هستم که هیچ شباهتی با قبل ندارم. بعد از تجربه این نتایج، کمکم دورههای دیگری مثل دوره احساس لیاقت، دوره عزت نفس، دوره روانشناسی ثروت ۱ و دوره عشق و مودت در روابط را هم خریدم و با انرژی بالا ادامه میدهم.
(البته دوره عشق و مودت را فعلاً گذاشتهام برای بعد از اتمام دوره احساس لیاقت.)قبل از این سبک زندگی، همیشه آرزو داشتم سحرخیز باشم و ورزش کنم، اما بهخاطر بیحالی همیشه دیر بیدار میشدم. اما الان بهراحتی صبح زود بیدار میشوم، تمرینهای دورهها و ورزشهای عضلهسازی را انجام میدهم و در طول روز وقت اضافه هم دارم.
قبلاً تهیه صبحانه، ناهار، شام و خریدهای روزانه وقتم را میبلعید؛ اما الان با یک یا دو خرید ماهانه و فقط آمادهسازی یک وعده غذا، زمان زیادی برای اهدافم و تمرین دورهها دارم. هم هزینههایمان بسیار کمتر شده، هم پساندازمان بیشتر شده، و هم انرژیمان برای پیشبرد اهداف چند برابر شده است. این نیز یکی از برکات بزرگ دوره قانون سلامتی است.
و اما نتایج ما در زیبایی و تناسب اندام:
قبل از دوره، من یادم نمیآید وزنم زیر ۶۵ کیلو بوده باشد. همیشه درگیر شکم، پهلو و باسن بزرگ بودم. دخترم از دوران دبستان درگیر چاقی بود و انواع رژیمها را امتحان کرده بود و هر بار بعد از کاهش وزن دوباره چاق میشد.
اما با شروع زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی، فقط در شش ماه:
من با قد ۱۵۲ از ۷۱ کیلو به ۵۳ کیلو رسیدم؛ شکم و پهلوهایم بسیار کوچک و خوشفرم شدهاند.
همسرم از ۷۸ کیلو به ۶۰ کیلو رسیده و درد مفصل لگنش که پزشکان میگفتند باید تعویض مفصل شود، کاملاً درمان شده.
دختر بزرگم از ۶۹ کیلو به ۵۳ کیلو رسیده؛ رویایی که سالها داشت.
دختر دومم از ۶۳ کیلو به ۵۳ کیلو رسیده و پس از یکسال، وزن همه ما ثابت مانده است.پوستمان روشنتر و شفافتر شده و لکههایمان کمرنگتر شدهاند. حسِ شادی وقتی عکسهای قبل از دوره را با امروز مقایسه میکنیم، وصفناپذیر است. حالا چندین دست لباس رنگارنگ و سایز کوچک میخریم، چون آزادیم مدل موردعلاقهمان را انتخاب کنیم، نه لباسی که فقط اندازهمان باشد. همین موضوع اعتمادبهنفس ما را چند برابر کرده.
لذت دارد وقتی اطرافیان میگویند: «چقدر لاغر شدی، چقدر خوشاندام و جوان شدی! مثل دختر بچهها شدی.»
لذت دارد وقتی بعد از یکسال دوباره دوره را مرور میکنی و میبینی با چه تعهدی پیش رفتی و به همه اهدافی که انتخاب کرده بودی رسیدهای.این نتایج برای من یک پیام روشن دارد:
اگر برای دیگر اهدافم هم همین اندازه تعهد داشته باشم و دقیقاً همانطور که استاد عباسمنش میگویند عمل کنم، مطمئنم به همه آنها خواهم رسید.رهایی از کمبود و ساختن فراوانی در ۳ سال با عمل به آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱
الان اواخر سال ۱۴۰۲ است و میخواهم نتایجم از عمل به آموزشهای دوره روانشناسی ثروت ۱ را با سال ۹۹ مقایسه کنم؛ زمانی که تازه این محصول ارزشمند را به خودم هدیه داده بودم.
«ماریایِ ۳ سال پیش» نه خانهای داشت، نه ماشین، نه پساندازی و نه حتی یک گرم طلا. برای خرجهای روزانهام هم مانده بودم. پر از بدهکاری و غم بودم. انگار چرخ زندگیام زنگ زده بود؛ هرچه زور میزدم جلو نمیرفت، که هیچ، سنگینی فشارها داشت شانههایم را خرد میکرد.
اما حالا، بعد از فقط سه سال تلاش برای عمل به آگاهیهای این دوره، خانه دارم، ماشین دارم و پسانداز دارم.
تجربه سفرهای باکیفیت دارم.
غذاهای باکیفیت تهیه میکنم.
لباسهای برند و باکیفیت میخرم.
و هزاران تجربه ریز و درشت که همگی نشانه بهبود چشمگیر اوضاع مالی من هستند.اما مهمتر از همه اینها، تغییری است که در ذهنم رخ داده؛ تغییری از «باور کمبود» به «باور به فراوانی».
با آموزشهای این دوره، نقش اساسی باورهای قدرتمندکننده را فهمیدم و باور کردم که تنها راه تغییر زندگیام، ساختن باورهای حمایتکننده و ایمان عمیق به فراوانی است. وقتی این باورها شکل بگیرند، تکاملی و طبیعی، به تمام خواستههایم میرسم.
من با این دوره باور کردم که:
«هیچ چیزی نیست که بخواهم و توانایی تحققش را نداشته باشم، اگر کنترل کانون توجهام را یاد بگیرم. چون قانون این است که تمرکز هرجا برود، تجربهها هم به همان سمت میروند.»
برای همین تلاش کردهام که توجهام را روی فراوانی بگذارم و دائماً به دنبال شواهد فراوانی در جهان بگردم تا طبق قانون خدا، از همان جنس نعمتها وارد زندگیام شود.
زیرا چه کسی از خداوند متعهدتر به وعدههایش است؟فهمیدم که مثل اکثریت مردم جهان، ذهنیتی معلولمحور درباره پول داشتهام؛ یعنی باور به کمبود. پس باید همیشه روی این نقطهضعف کار کنم.
فعلاً فقط ذرهای از این فراوانی بیکران را باور کردهام و همین «ذره باور» زندگی من را از «منفی هزار» رسانده به «حد متوسط جامعه»… اما با این تفاوت مهم که بدون سختی، بدون رنج، و فقط با لذت و آرامش به این نتایج رسیدهام.بنابراین با همین مسیر و همین تمرکز جلو میروم و مطمئنم که لاجرم به تمام خواستههایم میرسم.
استاد عزیز عباسمنش، از شما سپاسگزارم که مرا با قوانین خداوند آشنا کردید. سپاسگزارم که به من یاد دادید همهچیز باوره. و سپاسگزار خدای مهربانم هستم که مرا به این آگاهیهای توحیدی هدایت کرد. این مسیر بهبود دائمی را با عشق و تعهد ادامه میدهم.
تجربه زیبایی و اندام ایدهآل با بهکارگیری آموزههای دوره قانون سلامتی
من با کار جدی روی احساس لیاقت و خودارزشمندی از طریق آموزههای استاد عباسمنش به جایی رسیدم که هر بار جلوی آینه میایستم، اولین کلمهای که با تأکید به خودم میگویم این است: «زیبا». و واقعاً هر روز احساس زیبایی بیشتری در خودم میبینم. همین فرکانسِ خوب بود که من را وارد زندگی به شیوهی دوره قانون سلامتی کرد. به لطف این دوره و تعهدم در اجرای آن، امروز هیکل رویاییام را دارم؛ همان اندامی که از دوران ۱۲–۱۳ سالگی تصویرش را در ذهنم میساختم، حالا در واقعیت زندگی میکنم.
اوایل اجرای این روش خیلی لاغر شده بودم و هر چقدر میخوردم وزنم بالا نمیرفت. اما من متعهد ماندم، ذهنم را نسبت به قضاوت و حرفهای دیگران کنترل کردم و در مسیر دوره باقی ماندم. نکتهی شگفتانگیز این بود که وقتی بر این ترمز ذهنی غلبه کردم، وزنم شروع کرد به بالا رفتن و فرآیند عضلهسازی فوقالعادهای در بدنم آغاز شد. در چند ماه از ۵۴ کیلو به ۷۰ کیلو رسیدم؛ ۷۰ کیلو عضلهی خشک و زیبا. حالا هم چهرهام زیباتر شده و هم اندامی دارم که واقعاً دوستش دارم.
این تجربه برای من یک حقیقت روشن شد: وقتی با همین میزان تعهد، در همهی جنبههای زندگی به قانون عمل کنم، در تمام حوزهها میتوانم به همین اندازه نتیجه بگیرم و بهتر و بهتر شوم.
تجربه رشد مالی و شخصیتی با بهکارگیری آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱
توی مجامع علمی کسی که استاد تمام باشد را «پروفسور» صدا میکنند و برای من، پروفسور عباسمنش دقیقاً همین جایگاه را دارد؛ چون آموزشهای استاد عباسمنش تغییراتی در من ایجاد کرده که هیچ مرکز آموزشیای آنها را یاد نداده و نمیدهد. مسیر تغییر من از فایلهای هدیه استاد عباسمنش شروع شد. آموزشها را گوش میدادم، نتبرداری میکردم، تمرین میکردم و عمل به همین آموزشها کمکم مسیر ذهنیام را دگرگون کرد. نتیجهاش این بود که درآمدم به همان اندازهای رشد کرد که شخصیتم رشد کرده بود.
امروز، در سال ۱۴۰۲، درآمد ماهانه من به ۵۰ میلیون تومان رسیده است. در یک سال گذشته ۲۰۰ گرم شمش طلا پسانداز کردم و به خودم گفتم: «علیرضا، الان زمان خرید دوره روانشناسی ثروت ۱ رسیده.» روی دکمه «مرا به سوی نشانهام هدایت کن» کلیک کردم و به فایلی هدایت شدم که درباره رسیدن به آزادی مالی، مکانی و زمانی صحبت میکرد. همانجا مطمئن شدم که وقتش رسیده راه خودم را با این دوره ادامه بدهم و مسیرم را با آموزشهای آن کامل کنم.



1404/5/20روز401
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام به بهترین استاد دنیا و مریم عزیز ودوستان گل
اینقدر احساسم خوبه که گفتم حتما باید بیام اینجا بنویسم و ردپا بزارم بمونه خدایا هزاران مرتبه شکرت
الانکه دارم مینویسم از یه خرید خوشگل برای خودم برگشتم و دوش گرفتم و درحال خشک کردن موهای زیبام هستم و این هدیه بی نظیر و پوشیدم
400روز از تحول روز شمار من میگذره و خداروهزاران مرتبه شکر که امروز برای خودم یه نیم ست گوشواره و پلاک گردنی طلا حدود 3گرمی خریدم 21میلیون تومان
با پولی که از علاقه ام از شغلم ساختم مخصوصا این 4ماه اخیر خدایا هزاران مرتبه شکرت بخاطر این حجم ازنعمت و فراوانی
امروز هدایت شدم و یه الهام قوی میگفت برو بخر منم گوش کردم و هدایت شدم به پلاک گردنی و گوشواره طرح صلیب کاملا زیبا و مینمیال و پراز حس خوب خدایا شکرت یادم اومد که برای اولین بار که دیدم استاد عزیزم گردنبند صلیب انداخته چقدر خوشم اومد و این خواسته درمن شکل گرفت ولی من دیگه کلا رها کرده بودم اصلا به یادش هم نبودم تا اینکه امروز توی ویترین طلا فروشی دیدم و چقدر به دلم نشست و یه گوشواره زیبا طرح صلیب هم بود و باهاش ست کردم و چقدر راحت پولش توی حسابم بود و خیلی راحت بدون اینکه چونه بزنم و خود طلا فروش تخفیف داد و رند شد21 میلیون و منم راحت با احساس خوب کارت کشیدم خدایا شکرت الان این هدیه زیبا توی گردنم هست و چقدر احساسم خوبه
قبلا وقتی پول توی حسابم بود همش نگران بودم از دست بره یا اینکه زودی تبدیلش میکردم به سکه و طلای شکسته ولی الان چندماه هست این پول توی حسابم بود و اصلا هم نگران نبودم و امروز هدایت شدم که این هدیه زیبا رو برای خودم بخرم و ازش لذت ببرم و نگران سرمایه گذاری و… هم نبودم خدایا شکرت چقدر احساسم عالیه من با پولی که خودم با کمک تو ساختم تونستم این طلای بی نظیر و بخرم و ازش لذت ببرم خدایا چقدر احساسم خوبه با خریدی که انجام دادم کمک کردم که جهان تو گسترش پیدا کنه
و خدایا شکرت ماشالله چقدر فراوانی و نعمت و کلی مغازه های بزرگ و پراز طلا و جواهر خدایا شکرت چقدر ثروت زیاده
وقتی خودمو با400روز پیش مقایسه میکنم من تونستم حدود شاید بالای 100میلیون از کار خودم پول بسازم و به راحتی برای خودم لباس های مارک و طلا خریدم هزینه های باشگاهم و ویتامین هام و خورد خوراکم و اوکی کردم میلیون ها تومان برای دوره های آموزشی استاد عباسمنش و میلیون ها تومان برای آموزشهای تخصصی خودم هزینه کردم خدایا شکرت که داری هدایتم میکنی به مدار ثروت خدایا شکرت که دارم بهت نزدیکتر میشم خدایا هزاران مرتبه شکرت که منو هدایت کردی به این مسیر و سایت الهی
1404/4/4روز354
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام به استاد ومریم عزیز و دوستان گل
خدایا هزاران مرتبه شکرت که کم و بیش اینترنت که وصل میشه میام سراغ این سایت بی نظیر
امروز روز متفاوتی بود برای من و هدایت شدم که بیام اینجا نتایجی که کسب کردم و بنویسم
امروز اولین روز کاری من بود
دقیقا 5روز دیگه میشه یکسال که از محل کارم اخراج شدم و هنوز دلیلش و نمیدونم اما میدونم که حتما به خیر و صلاح من بود چون باعث شد من روز شمار تحول و شروع کنم و آروم آروم همروی خودم کارکنم هم روی مهارتهای تخصصی و آروم آروم رشد کنم یک ساله که خیلی بالا پایین داشتم خودم دنبال خیلی شغل ها رفتم اما نشد و گفتم الخیر فی ما وقع و همه چیز و دیگه سپردم به دستان خدا من فقط آموزش دیدم و سعی کردم با وجود اینکه هیچ ورودی مالی نداشتم نزارم احساسم خراب بشه نمیگم صددرصد اما خیلی خوب عمل کردم خداروشکر
دقیقا توی همین شرایط جنگی یکی از همکارانم تماس گرفت و گفت که یکی از دوستانش به یک طراح نیاز داره و شمارشو برام فرستاد و منم زنگ زدم و در عرض3روز یعنی از وقتی من زنگ زدم تا امروز که اولین روز کاری ام بود طول کشید و خیلی رها و آرامبودم و گفتم خدایا من نمیدونم من هیچی نمیدونم اگر خیره خودت درستش کن و یاد گرفتم که هرچی که در راه درست باشه خیلی راحت اتفاق میفته خداروهزار مرتبه شکرت ساعت کاری 9تا2ظهر با حقوق 20میلیون توافق کردیم برای 3ماه آزمایشی اینقدر احساسم خاص و عجیبه و خداروشکر میکنم که یک سال منو هدایت میکرد که آموزش ببینم و مهارتهام و رشد بدم که وارد این مدار بشم بدون هیچ تقلایی و اینکه من اصلا نمیدونستم و ازجایی که فکرشو نمیکردم خدا منو هدایت کرد به سمت این مجموعه بزرگ
از این به بعد رو هم دوباره به خدا گفتم من نمیدونم تو هدایتم کن تو ایده هارو الهام کن تو کمکم کن تا در مسیر درست و نعمت و فراوانی باشم خدایا شکرت
سلام دوست عزیزم
ممنونم بخاطر این کامنت فوق العاده ایی که برام نوشتی
ممنونم از این همه تحسین که کردی
خداروشکر که دوستان بی نظیری دارم که اینقدر قلبشون بزرگ و پر از عشق و محبت که داره ازش سرازیر میشه
چقدر خوشحالم که عدد روز شمارم و دیدی و توی ذهنت مونده عزیزم خیلی حس خوبی بهم داد اینو برام نوشتی
منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم دوست قشنگم
امیدوارم به هر آرزو و خواسته ایی که داری برسی و لذتش و ببری .
سلام عسل عزیزم
خوشحالم که برام نوشتی
خوشحالم که هدایت شدی به کامنت من
امیدوارم در هر لحظه و هر شرایط بهترین اتفاقات برات رخ بده عزیزم
شرایطت و با پوست و گوشت و خونم درک میکنم چقدر خوبه که اینقدر دقیق به خواسته هات اهمیت میدی که بخاطر نیم ساعت بیشتر قبول نکردی
قطعا خدای مهربونم برات مسیرهای بهتری و در نظر گرفته حتما بسپار به دستان خودش هدایت میکنه
راستی عسل جان من بعد از بیکاری تحول روز شمارو شروع کردم و هر روز یه فایل گوش کردم و کامنت نوشتم تا الان که داره یک سال میشه همه رد پاهام توی فایلها هست داستان هدایتت هم هست اگر دوست داشتی بخون تا بدونی منم با تضادهای زیادی مواجه شدم ولی نزاشتم احساسم خراب بشه و خداروشکر برای هر روزش یک ردپا دارم
نمیدونم چیشد که اینارو برات نوشتم اما قلبم گفت که برات بنویسم
منتظر اتفاقات عالی باش
موفق و پایدار باشی عزیزم
سلام آتنای عزیزم
ممنونم بخاطر پیام زیبایی که نوشتی
ممنونم بخاطر قلب بزرگ و مهربونت که از موفقیت من خوشحال شدی عزیزم من بهترین هارو ازخدا میخوام سهم شما باشه
میدونی گلم این پیام شما باعث شد که خودم دوباره پیامی که نوشتم و بخونم و الان قلبم گفت ادامه اتفاقای که سپردی دست خدا دوباره بنویس
این تجربه کاری من کلا تا 1404/4/16 طول کشید اما چنان تجربه ایی به آموخت که شاید اگر یک سال کارمیکردم تجربه این چنینی کسب نمیکردم .
من با تضادی برخورد کردم و قطع همکاری شد.
اما الانکه دارم اینارو مینویسم از ته قلبم خوشحال و راضی هستم که تونستم درس این تضاد و بگیرم و خدارو شکر میکنم که چون ازقبل خودمو سپرده بودم دست خدا خودش خیلی قشنگ منو از اون مدار خارج کرد به راحتی .
درسهایی که برام داشت و تصویرهای متفاوتی ازخودم دیدم توی این تجربه البته بخاطر اینکه دارم روی خودم کار میکنم
همیشه حواسم به احساسم هست و چون استاد همیشه میگه اگر احساست تایم زیادی خوبه و یهو تضادی رخ میده حتما اون تضاد اومده که تورو رشد بده
دقیقا برای منم همینطور بود من با دوهفته تقریبا کارکردن دراون محیط هم ایمان به خدام قوی تر شد هم قدرت و به غیرخدا ندادم هم احساس لیاقتم و رشد دادم و از طرفی از ناخواسته ها و رفتارهای ناشایست اعراض کردم و ازاون مدار خارج شدم و با توکل به خدا کمتراز2روز احساس ناراحتی داشتم و شب سوم یه پروژه شخصی برای خودم قرارداد بستم به مبلغ 10میلیون و یک هفته ایی که کار و طراحی کردم و تحویل دادم .
این تضاد باعث شد من به توانایی های خودم ایمان بیارم و اینکه به خودم باورداشته باشم و درهرلحظه و هر زمان هر اتفاقی رخ داد بگم حتما قراره به نفع من تموم بشه و برای من همینطور شده خداروشکر و ازطرفی من بزرگترین درسی که یاد گرفتم از استاد عزیزم باید توکل کنم و نزارم در احساس بد پایدار بمونم. خدارو هزار مرتبه شکر که من خیلی زود زود درسهای تضادهارو دارم میگیرم و قدم بعدی و برمیدارم .
ازت ممنونم عزیزم که باعث شدی ادامه این تجربه امو بنویسم
موفق و پایدار باشی
سلام به دوست گلم فاطمه عزیزم
چقدر احساسم خوبه یه حس قلبی خاصی بهت دارم عزیزم با اینکه هیچ شناختی نسبت بهت ندارم اما یه ارتباط قلبی نزدیکی بینمون هست و اینو دقیقا از پیامی که برام نوشتی دقیقا بهم ثابت شد
تو چقدر دختر فوق العاده ایی هستی خدایا شکرت که اینقدر قلبت مهربونه و میتونی اینقدر خوب تحسین کنی فاطمه عزیزم وقتی برام مینویسی دختر خفن دقیقا این توی ذهنم میاد که خودت چقدر دختر خفنی هستی که میتونی اینطوری تحسین کنی و اینو به زبون بیاری این قلب بزرگ هدیه خداست که بهت داده عزیزم خداروشکر میکنم بخاطر این قلب های بزرگ و مهربون که خدای مهربونم توشون زندگی و پادشاهی میکنه میکنه واقعا بهت تبریک میگم عزیزم
چقدر خوشحالم که با دوستان بی نظیری چون شما. توی این سفر رویایی همسفر هستم و خوشحالم که نوشته های روزانه من که خداوند هدایتم میکنه و مینویسم که بدون خداوند من هیچ اراده و توانایی ندارم فقط خدای مهربونم که کمکم میکنه و هدایتم میکنه میتونم ادامه بدم وهر روز ازش میخوام که کمکم کنه بهتر بشناسمش هر روز ازش میخوام که کمکم کنه باورهام و خودمو بشناسم و در مسیر اصلاحشون قدم بردارم .
بهترینها سهم شما باشه عزیزم
موفق و پایدار باشی