نتایج دانشجویان از دورههای استاد عباسمنش
- فهمیدن و عمل کردن به آگاهی های این دوره عالی که زندگی من و افراد زیادی رو داره متحول میکنه
میخواهم از نتایج فوقالعادهای بگویم که تا این لحظه با عمل به آموزههای دوره روانشناسی ثروت ۱ در زندگیام کسب کردهام. الان که این متن را مینویسم، طبق آموزشهای استاد عباسمنش، در زندگی من و عزیزدلم هیچگونه وام، قرض و بدهی وجود ندارد و ما در آرامش کامل ذهنی هستیم. ما در کنار هم کار میکنیم و از مسیرمان لذت میبریم. نکته شگفتانگیز اینجاست که هر روز کیفیت مشتریها بالاتر میرود و از راههایی که اصلاً فکرش را هم نمیکنیم، مشتریان عالی به سمت ما هدایت میشوند.
من هر لحظه شکرگزار خداوند هستم که این آرامش را وارد زندگیام کرد تا بتوانم از لحظهبهلحظه عمرم لذت ببرم. دیگر خودم را در دام قسط و وام نمیاندازم تا شاید دو سال دیگر به خواستهای برسم که با سختی و درگیری به دست آمده باشد. دوست دارم وقتی خواستهای در درونم شکل میگیرد، آنقدر ذهنم آرام باشد که با لذت برای رسیدن به آن اقدام کنم و هم از مسیر لذت ببرم و هم از نتیجه.
یک اتفاق رویایی و زیبای دیگر، سفر بینظیری بود که همراه با عزیزدلم و دوستانمان تجربه کردیم. ما به شکلی عجیب به مکانی هدایت شدیم که درست مثل پارادایس بود؛ یک دریاچه زیبا با انبوه درختان و سرسبزیِ خیرهکننده که انسان از دیدن آن سیر نمیشد. این سفر هم یکی دیگر از نتایج کار کردن روی دوره روانشناسی ثروت ۱ و البته تأثیر تماشای سریال زندگی در بهشت بود. این اولین مسافرتی بود که من و عزیزدلم با آرامش کامل و بدون هیچگونه نگرانی بابت هزینهها یا فکر کردن به بدهیها تجربه کردیم.
ما کاملاً رها و آزادانه سفر کردیم و لذت بردیم. من هر لحظه سپاسگزار بودم که به خاطر اجرای اصول ثروت، میتوانم تا این حد آرام و در لحظه باشم و از زیباییها و نعمتهای جهان به خوبی استفاده کنم. روزی را که با قایق وسط دریاچه بودیم، در آن هوای عالی، زیر آسمان آبی و در دل طبیعت بکر، هرگز فراموش نمیکنم. هر زمان یاد آن روز میافتم حالم عالی میشود و خدا را شکر میکنم که لایق رفتن به آن طبیعت و استفاده از آن موقعیت بودم.
نتیجه ارزشمند بعدی، توانایی کنترل ذهن است. خیلی وقتها نجواهای ذهنی سعی دارند نتایج مرا کوچک جلوه دهند، اما من همانجا قاطعانه پاسخ میدهم: این اتفاقات برای من مثل معجزه است؛ اگر نیست، چرا تا الان تجربهاش نکرده بودم؟ چرا تا حالا این شرایط عالی و این فراوانی در زندگیام نبود؟ سریع این نجواها را خاموش میکنم و به قول استاد عباسمنش میگویم که من سند و نتیجه در دستانم است. خدایا شکرت برای فهمیدن و عمل کردن به آگاهیهای این دوره عالی که زندگی من و افراد زیادی را متحول کرده است.
استاد عباسمنش عزیز، اول از همه میخواهم از آموزههای بسیار عالی شما تشکر کنم که هرچه بگویم کم گفتهام. من یک خانم سرپرست خانواده هستم. زمانی که همسرم به رحمت خدا رفت، با وجود آنهمه بدهی که به جا مانده بود، تنها چیزی که حالم را خوب میکرد فقط فایلهای دانلودی شما بود. صبحها به اشتیاق اینکه فایل جدیدی از شما روی سایت قرار گرفته باشد بیدار میشدم.
وقتی خواستم قدم اول از دوره ۱۲ قدم را تهیه کنم، با خودم عهد بستم که اگر تا ۳ ماه دیگر بدهیام صاف شد، بیایم و در سایت دیدگاه بنویسم. اما باید بگویم که در کمال ناباوری، نه تنها در ۳ ماه، بلکه تنها در عرض ۴۰ روز درآمدم ۲ برابر شد. از جایی که گمان نمیبردم پول به دستم رسید و توانستم تمام بدهیهایم را پرداخت کنم؛ آن هم فقط در چهل روز!
نتیجه بزرگ بعدی مربوط به یک شکایت قانونی بود. یکی از طلبکاران از من شکایت کرده بود و حتی با اینکه حاضر بودم مبلغی اضافه پرداخت کنم تا شکایت نکند، راضی نمیشد. من به عمل به آموزشهای شما ادامه دادم تا اینکه مدتی بعد، همان فرد شاکی با من تماس گرفت و گفت بیا اصل پولم را بده و من رضایت میدهم. باورم نمیشد که آن فرد فقط اصل پولش را میخواست و وقتی تلفن را قطع کرد، از شدت خوشحالی فریاد میکشیدم. روز بعد آن فرد به محضر آمد، پولش را گرفت و آن ماجرا به بهترین شکل تمام شد.
نتیجه فوقالعاده دیگر این بود که من طلبی از شخصی داشتم که مربوط به سال ۹۷ بود. درست روز بعد تلفنم زنگ خورد و آن فرد بدهیاش را به من برگرداند. من یقین دارم که تمام این نتایج معجزهآسای مالی و قانونی، حاصل شروع دوره ۱۲ قدم، استفاده از فایلهای دانلودی و عمل به تمریناتی است که استاد عباسمنش در دورهها فرمودند.
راستی مسئله بزرگی داشتم که چند سال بود هر کاری میکردم حل نمیشد، تا اینکه دوره شیوه حل مسائل زندگی روی سایت قرار گرفت. من این دوره را همزمان با قدم سوم تهیه کردم و به زودی دوباره میآیم و از نتایج جدیدم مینویسم.
من حدود یک سال پیش دوره قانون سلامتی را تهیه کردم و با وزن ۶۹ کیلوگرم، زندگی به شیوه این دوره را با هدف بهبود و سلامتی پوستم آغاز نمودم. امروز که این دیدگاه را مینویسم، به وزن رویاییام یعنی ۵۵ کیلوگرم رسیدهام.
من ۲۴ سال درگیر بیماری پوستی پسوریازیس بودم و در طی این سالها، وقت و هزینه زیادی برای درمان صرف کردم. هر دکتری، هر دارو و روش درمانی را که پیشنهاد میدادند، استفاده میکردم؛ از داروهای گیاهی و کرمهای موضعی گرفته تا آمپول و قرصهای شیمیایی. اما دریغ از اندکی بهبود، بلکه وضعیتم بدتر هم میشد. کار به جایی رسیده بود که حتی به کنترل بیماری و پیشرفت نکردنش هم راضی بودم، اما هر روز بیشتر گسترش مییافت. این بیماری هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مالی آسیبهای زیادی به من زد. خصوصاً اینکه بعد از اولین زایمانم و در اوج جوانی و زیبایی به این بیماری مبتلا شدم و پوست سفید، صاف و شفاف من به یکباره قرمز، متورم، همراه با خارش و پوستهریزی شدید شد.
هر نقطهای از پوستم که دچار خارش میشد، شروع به زخم شدن و پوسته زدن میکرد و بدتر اینکه این مشکل به صورت قرینه در سمت دیگر بدنم نیز ظاهر میشد. بعد از زایمان دوم، این بیماری شدیدتر شد و با داروهایی که وزارت بهداشت تایید کرده بود، وضعیتم وخیمتر گشت؛ بهطوریکه سر تا پای من درگیر شد. همراه با این بیماری، مشکلات دیگری هم در بدنم بروز کرد مثل: کلسترول خون بالا، کبد چرب، بیخوابی، استرس شدید، روماتیسم مفصلی، خارش، سوزش، قرمزی، التهاب پوست، خفگی در خواب، اضافهوزن، ترک خوردن لبها در اثر داروهای شیمیایی، ریزش مو و غیره. تحمل این بیماری برای یک خانم که مادر دو فرزند است، واقعاً سخت بود و روزگار دشواری را پشت سر گذاشتم اما ناامید نشدم و مدام روی عزتنفس و اعتمادبهنفسِ از دست رفتهام کار میکردم.
همواره از خداوند طلب درمان میکردم تا اینکه به لطف پروردگار حدود یک سال پیش با استاد عباسمنش آشنا شدم. روزی ۷ الی ۸ ساعت فایل گوش میکردم و یادداشت برمیداشتم تا اینکه ایشان دوره قانون سلامتی را ارائه کردند. وقتی نتایج دوستان را میشنیدم، شعلههای امید در من زبانه میکشید. سپس این دوره را خریدم و متعهدانه زندگی به شیوه دوره قانون سلامتی را شروع کردم.
تا قبل از عمل به آموزههای دوره قانون سلامتی، آرزو داشتم یک شب راحت بخوابم؛ آرزو داشتم مثل همه خانمها لباس آستینکوتاه بپوشم؛ آرزو داشتم صبحها لباسم خونی نباشد از بس که شب تا صبح بدنم خارش داشت؛ آرزو داشتم بدون درد از خواب بیدار شوم. تمام این آرزوها از سادهترین و بدیهیترین نعمتهای تقریبا همه افراد دنیاست که من از آنها محروم بودم.
به لطف پروردگار و آموزههای استاد عباسمنش در دوره قانون سلامتی، اکنون ۹۵ درصد مشکلات سلامتی و پوستی من حل شده است. پوستم شفاف شده، بیماریام بهبود یافته و اندامم متناسب و زیبا شده است. امروز به خاطر عقل سالم و بدن سالم، دو بال برای پرواز دارم و تا آخرین روز زندگیام، این شیوه را ادامه میدهم که شاهانهترین سبک سلامتی است.
در آخر به تمام دوستانی که مبتلا به بیماری پسوریازیس هستند، پیشنهاد میکنم وارد دوره قانون سلامتی شوند. تمام جلسات را بارها گوش کنند؛ خصوصا جلسات ۱۰، ۱۱ و ۱۲ پاسخ درمان این بیماری است. از دوستان خواهش میکنم متعهدانه به تمام مواردی که استاد عباسمنش در این دوره میگویند عمل کنند تا زودتر به بهبودی برسند، چرا که این دوره جای آزمون و خطا نیست، بلکه جای تعهد، مداومت و نتیجه گرفتن است. استاد عباسمنش عزیز، با تمام وجودم و تا زمانی که زنده هستم، بهترینها را از خداوند برای شما آرزو دارم.



استاد عزیزم، مریم جان شایسته و همه دوستای گلم سلام. امیدوارم که همگی در پناه خدا شاد باشید.
امروز دوست دارم در مورد چن تا دستاورد جدیدی که همگی تازه و داغ هستن صحبت کنم. خواسته هایی که هر کدوموشون برای من همین چن ساله پیش آرزویی بلند پروازانه بود، ولی الان دارمشون و دارم باهاشون زندگی میکنم.
اینا لیست دستاوردهای منه:
1- شروع سال 2025 برای من مصادف شد با چاپ دو تا مقالم توی ژورنال های علمی. چه اتفاقی بهتر از این برای شروع سال، و بله سالی که نکوست از بهارش پیداش. منم این اتفاق رو یه نشونه از طرف خدا دیدم که قراره یه سال فوق العاده رو باهاش بسازم. پر از تجربیات خوب و تیک خوردن کلییییی خواسته دیگه. مثه پارسال که با کار جدیدم شروع شد و درآمدم 4 برابر شد و پشت سر هم اتفاقات عالیییی رو تجربه کردم ( دفاع دکتری و سفر با آروی و سیتیزنی کانادا). خدایا شکرت، دمت گرم که همیشه بیشتر و فراتر از حد تصوراتم بهم میدی.
2- شنا مورد بعدی ای بود که همیشه جای خالیشو تو زندگیم احساس میکردم. و دیگه ناامید شده بودم که یادش بگیرم. هیچ جای زندگیم براش وقت نذاشته بودم که یادش بگیرم. به خودم میگفتم که الان با این مشغله و با وجود پسرم اصلا وقت پیدا نمیکنم که بخوام براش کاری کنم. ولییییی وقتی از استاد توی جلسات قانون آفرینش در مورد لیست 107 خواسته شنیدم، نشستم و تا میتونستم نوشتم، آموزش شنا و از بین رفتن ترس از حیوانات هم نوشتم. بعد استاد گفتن ببینین برای کدوم یکی از این 107 تا میتونین از دیگران درخواست کمک کنین. منم اول با آموزش شنا شروع کردم. از یکی از دوستام که حرفه ای و مربی شنا هس خواستم بهم شنا یاد بده. تو دفترم از خدا خواسته بودم خیلی راحت و با هزینه کم یاد بگیرم شنا رو، ولیییی خدای من که همیشه فراتر از حد تصوراتم جواب میده، همه چیزو برام رایگان کرد و فقط با سه جلسه آموزش، الان میتونم با دو تا حرکت ساده تو عمیق شنا کنم بدون کمک. بعد که دیدم این خواستم اینقدر راحت و شیم و جلسی تیک خورد چرا برای غلبه به ترسم از حیوانات درخواست نکنم.
3- من به طرز وحشتناکی از هر موجود زنده ای که قلبش بتپه میترسیدم، دسامبر 2024 با خودم عهد بستم که این ترسو با خودم نمیبرم توی سال جدید. هدایت های خدا و دستاش اومدن برای کمک. با گربه های دوستام شروع کردم و به حدی رسیدم که یکیشونو دو روز قبل سال جدید بغل کردم. میترسیدم، نه درستش اینه که بگم خیلیییییی میترسیدم ولی انجامش دادم. و خداروشکر منی که تا همین دو ماه پیش اگه گربه ای رو میدیدم حتی با فاصله500 متری، چنان مسیرمو عوض میکردم که اطرافیانم بهم میخندیدن، الان اگر حتی توی دست و پام باشه، باهاش مشکلی ندارم. هنوز جای کار دارم ولی راه اصلیییی رو رفتم. خدا جونم دمت گرم که اینقدر بزرگی و اینقدر بخشنده و سخاوتمند.
با رسیدن به هر کدوم از این خواسته هام یه بار سنگین از رو دوشم حذف شد. این بارهای سنگینم خودم رو دوشم انداخته بودم تا الان. که تونستم با مجموعه آموزش های استاد دونه دونه کمترشون کنم. و البته که همچنان دارم با این آموزه ها زندگی میکنم و سعیم اینه که از همه جهت به باورهای محدود کنندم حمله کنم. برای سال 2025 هم کلییییی خواسته دارم که مطمعنم خدای همیشه وهابم قراره کلییییی سورپرایزم کنه.
توی این یه سال گذشته که خیلی خواسته های بزرگم تیک خوردن، به این نتیجه رسیدم که احساس خوب هیچ ربطی به داشتن یا نداشتن چیزی نداره. البته میگم به این نتیجه رسیدم، ولییییی باید مثه خیلی از باورای جدید هزار بار تکرارش کنم که یادم نره. یادم نیس دقیقا استاد کجا اینو میگن، ولی بارها اینو شنیدم که ما میخوایم به خواسته هامون برسیم که احساسمون خوب بشه، خوب بیایم همین الان با تجسم خواسته هامون، با امید به اینکه دست یافتنی هستن، با ایمان به خدایی که بسیار وهابه و دقیقاااا از جاهایی که فکرش رو نمیکنیم بهمون روزی میده، احساسمونو خوب کنیم و این احساس خوب زنجیره ی اتفاقات خوب رو برامون رقم میزنه. خیلی هم سخت نیس آدم به این مرحله احساس خوب برسه، فقط کافیه به یاد بیاریم نعمت هایی رو که نان استاپ داره بهمون میده.
استاد عزیزم، این کامنت رو به پاس قدردانی از زحمات شما نوشتم و اینکه یه رد پایی بذارم برای مواقعی که کنترل ذهن سخت میشه، و البته برای شما دوست عزیزی که داری میخونی، که گیوآپ نکنی و ادامه بدی، همه چی دست یافتنیه. منم بارها از کامنت دوستان انگیزه گرفتم و ادامه دادم.
استاد جانم تنت سالم، و دلت آرام و خونت آباد.