این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2020/04/abasmanesh-14.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2020-04-30 09:13:372024-12-21 12:05:03سریال زندگی در بهشت | قسمت 9
430نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
چه فضای دلباز و رویایی داره اطراف دریاچه تصویر درخت ها هم افتاده تو آب خیلی قشنگتر کرده دریاچه رو، خانم شایسته هم با ذوق و شوق در مورد انجام کارشون توضیح میده و با اشتیاق هم آمادن تا ایده شونو اجرا کنن بدون اینکه هنوز اجرا نکرده ناله کنن ول کن بابا دلت خوشه نمیشه تو این همه عمق چجوری میخای آهنربا رو بیرون بیاری به جای اینکه یسره بگن نمیشه انجامش میدن، استاد هم بجای اینکه بگه اینو چجوری جم کردی که باز نمیشه داره با حوصله کارو انجام میده خانم شایسته هم از استاد میپرسه که کمک میخای بدون اینکه بگه بده به من برات باز کنم اینکه خیلی ساده است طنابه هم به اندازه کافی بلند، اصن نگفت بابا این گره ای که تو زدی معلومه که باز میشه اینجوری ببند حداقل باز نشه واو چه باحال چکشه رو آورد بالا آهنربا اینجا هم اعتبارش رو به خودشون ندادن که ببین من گفتم ها من چکش رو آوردم بالا، کارای که امروز انجام دادن هم مرور کردن نگفتن امروز اینکار موند اون کار موند عجله هم ندارن سریع کار تموم شه خیلی راحت هم چنتا از این آهنربا هم سفارش دادن برخلاف اینکه بگن بابا یدونه خریدیم داریم که میخای چیکار الکی پولو هدر میدی چقدر انجام کارشونو با ارزش میدونن بجای اینکه خیلی ساده و عادی ازش رد بشن که انگار نه انگار کاری انجام شده یا حتما باید یه کار بزرگی انجام بدن تا اینا کارشونو ارزشمند بدونن. چه نگاه قشنگی خانم شایسته به نیش اون زنبور داشت بجای اینکه هی درد اون نیشه یا احساس بعدش رو هی آب و تاب بده و تعریف کنه که طرف بفهمه که چدردی کشیده این نگاه زیبا رو داشت . یه نکته دیگه اینکه استاد و خانم شایسته دارن با لذت باهم صحبت میکنن بدون اینکه بگن آقا پاشو نشستیم ایجنا وقتمونو تلف میکنیم پاشیم بریم دنبال کار خودمون کارای مهممون رو انجام بدیم. هدایت های خدا رو هم باهم مرور میکنن احسنت به خانم شایسته که ترسش هم از زنبورها ریخته
عجب بهشت زیبایی، خیلی لذت بردم از تغییر جدیدی که دادین، قطع کردن درخت هایی که جلوی ویوی جذاب دریاچه رو گرفته بودن، بریدن چوب ها و نرده ها…
دقیقا کات کردن باورهای محدود کننده هم همینه… هر روز یه گام کوچک برداشتن، هر روز یه اقدام عملی مناسب با باورهای جدید معجزه میکنه…
ممنونم که با زندگی در بهشت و تغییرات مستمر و پیوسته در خونه رویایی تون بهمون یادآوری میکنین که ما هم با عشق برای جایی که زندگی میکنیم و بهمون آرامش، خوشبختی و رفاه میده تلاش کنیم…
تحسین تون میکنم، نوش جونتون این رابطه عاشقانه عالی، این همفکری و همدلی و همراهی…
وقتی می بینم یه کسب و کار آنلاین اینقدر عالی برای استاد جواب داده، وقتی این رابطه عاشقانه عالی رو می بینم… وقتی این حجم زیبایی جهان اطرافم رو در پرادایس زیبا میبینم… نمیتونم ساکت بشینم و از این زیبایی ننویسم…
بابت نگاه قشنگ مریم جان برای اتفاقاتی که می افته خیلی ذوق کردم، الخیر ما وقع…
زندگی در بهشت برای من دیدن قوانین به صورت عملی هست…
یاد اون آیه قرآن می افتم که خدا را ایستاده، نشسته و به پهلو آرمیده یاد میکنند…
خیلی دوست دارم که این مدلی زندگی کنم که همیشه یاد خدا باشم و خدا رو شکر با هدایت شدنم به آموزش های استاد خیلی چیزها یاد گرفتم و تغییرات زیادی داشتم و باز هم همیشه جا داره که بهتر و بهتر بشم
ان الله جمیل و یحب الجمال خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد
سلام استاد جان سلام مریم خوش قلبم سلام سلام به دوستانم که عاشق تون هستم مثل همون عشقی که بین اعضای یک خانواده حکمفرما است
بازم یه فایل دیگه و زیبایی هایی که چشم از دیدنش سیر نمیشه استاد جان من هر چقدر این دریاچه رو نگاه می کنم سیر نمیشم این آب زلال و تمیز انعکاس تصویر درختان در آب دیوانه کننده هست صدای جیرجیرک ها آسمون آبی فوق العاده زیبا خدایا شکرت بابت این همه زیبایی خدایا شکرت
باریکلا مریم جون عجب ایده جالبی برای نجات چکش غول واقعا از این راحت تر و ساده تر نمیشه قدرت ابزار اینجا خودش نشون میده وقتی شما آسون میشی برای اسونی ها خدا هم راه حل های فوقالعاده ساده و اسونی سر راهت قرار میده چقدر هدایت خداوند میتونه شیرین و ساده باشه من خودم قبلاً فکر می کردم هدایت یه چیز عجیب و غریبی هست که همه لایقش نیستن و فقط شامل حال بنده هایی میشه که یه قولی مقرب درگاه خداوند هستن و یه چی بگم بخندین هدایت فقط برای مسائلی که خیلی بغرنج می دیدم انگار مسائل برای خدا دسته بندی شده هستن :))))
به قول استاد اگر ایمان داشته باشی حرکت می کنی چون یقین داری بهت گفته میشه چون این باور در وجودت نهادینه شده که راه حل پیش خودت هست استاد یه موردی که در اکثر فایل ها دیدم این که شما برای هر چیزی خیلی شاکر خداوند هستین و مهم نیست این مسئله ای که حل شده کوچک یا بزرگ
چقدر حرف لری جالب بود که اینجا گفتین که بیماری که بوجود میاد جوابش در گیاه های همون منطقه هست
مریم جون ای بانوی رستگار سایت عباس منش عجب نگاه زیبایی به مسئله نیش زنبور داشتی که بدن شما به ماده ای که درون نیش زنبور هست احتیاج داره احسنت به این نگاه زیبا بیخود نیست شما با استاد همراه و هم مسیر هستی فوقالعاده ای بانوی زیبا به قول استاد نگاه ما اتفاقات رو رقم میزنه اگر اتفاق به ظاهر ناجالب بیفته و ما روی خودمون داریم کار می کنیم حتما خیر هست و از همه مهمتر اینکه خداوند ما رو رها نمیکنه استاد و مریم جان جانان هزاران بار سپاس بابت این فایل ها این آگاهی هایی که به اشتراک میذارین بابت این نگاه زیبا هزاران بار خدای مهربونم شکرت
امیدوارم همه مون در پناه یگانه قدرت کائنات موفق، سلامت و ثروتمند باشیم
چقد با ارامش خابیدید واختل وباورسازی ارزشمندی با عزیزه دلت میکنید
از باورهای خوب میگید فکرهای خوب داشته باشید نتیجه رو خوب میکنه
خیر فی ما وقع
خیریت ماس در اتفاقی که برای ما میوفته
گاهی از گریه کردن برای مسال لدت میبریم
گاهی از نشون دادن مسله هامون میگیم بدبختی نشون میدیم وتوجه دلسوزی بقیه رو میگیریم لدت میبریم
چقد خوبه انقد عزت نفس اگاهی داشته باشیم که از زیبایی ها لذت ببریم حتی اگه اتفاقی هم پیش اومد درسشو بگیریم لدت ببریم
راستشو بخاید اون موقعه ای که استاد چکش افتاد توی زهنم حیف بود حیف بود اخیش شروع شد تاحالا گفتم دیدی نگرانی ندارعه غصه نداره درش میاری بعد گفتم اخه این همه وقتو انرژیت حیف شد حیف شد
گفتم اشکالی نداره بهت درس داد ایمانتو بیشتر کرد
خلاصه شکرت ارامبخشی قوی دارم که سخنگوی ربم صدای ربمه وچنان وارامشی بهم میبخشه که نگو مثل اب احساس میکنم زلال شدم
وچقد باور خانم شایسته عزیزو دوس دارم هراتفاقی برام خیره حتی اگه زنبور نیش خوردم بدنم لازم به نیشش داش برای پاتنش احساس میکنم
احساس میکنم بدنم قوی تر شده واقعا شکرت
استاد همه میگن نگاهت حظورت پر از ارامشه حالا استاد جون باید بگم چهره شما دسته هدایتگر خدا برای من قرین عشق الهیه شکرت
گل گفتی بیشتر از لذتش مواجه شدن با ترسش هست . من هم خیلی زیپ لاین دوست دارم . حتما تجربه اش میکنم کلا من ارتفاع رو دوست دارم تو بلندی بودن رو ولی پریدن رو نه .
بالا بودن رو دوست دارم .
من هم اخیرا پاراگلایدر سوار شدم و تجربه اش کردم . وااااای خیلی خوب بود دختر. اصلا بعیده که دوباره تجربه اش نکنم . دیدی فیلم رو که چه لذت و زیبایی داشت عزیزم.
دنیا چیزی جز پژواک نیست
و این تیکه کامنتت برام پر از هدایت هست:
انعکاس اون چیزی باشیم که می خواهیم در دیگران ببینیم .
آدمهای شاد میخوام پس خودم سعی میکنم شاد باشم .
آدمهای توحیدی میخوام پس خودم سعی میکنم توحیدی رفتار کنم.
آدمهای آروم میخوام و خوش صحبت سعی میکنم خودم آروم و خوش صحبت باشم .
آدمهای مهربان و عاشق میخوام سعی میکنم خودم با محبت و باعشق رفتار کنم.
بهتون تبریک میگم که وارد ترس هات شدی و تجربه سوار شدن زیپ لاین امتحان کردی منم مثل شما ترس از ارتفاع دارم و سوار زیپ لاین نمیشم ولی با خوندن تجربه شما منم حتما امتحان می کنم تا علاوه بر لذت اون حس اعتماد به نفس تجربه کنم
خدایا تنها تو را میپرستیم و تنها از تو یاری میجوییم
سلام به استاد جانم
سلام به استاد شایسته مهربان
سلام به همه عزیزان در این بهشت بشدت زیبا
سلام به این ویو بینظیر درختان بهشتی که عکسشون چون ایینه در ابهای روون پیداست و شما بندگان نیک خدا با صلاح الله اکبر و مدد گرفتن از هدایت الله میخواهید این پروژه پیچیده رو به انجام برسونید.
چقدر خوبه وقتی احتیاج به کمک داریم راحت درخواست بدیم مثل الان که استاد جان از استاد شایسته کمک گرفتن بدای باز کردن نخ.
نجات سرباز رایان رو شروع میکنیم.
استاد جان اینقدر مثل شما ذوق کردم و از خندهدهای شما واقعا ترکیدم ،چقدر خوبه این اهن ربا و از اون خوبتر ذوق و شوق شما برای انجام کارها و اینکه پایانِ خوشِ کارها رو با حالِ خوبتون جشن میگیرید.استاد واقعا انگاری جایزه نوبل گرفتید و مثل معجزه به همین اتفاق به ظاهر ساده نگاه میکنید
چرا؟چون بدون هدایت و مدد الله یکتا هیچ کاری پیش نمیره و اگر هم بره سرانجام خوبی نداره و شاید خیلی سخت پیش بره.
ولی شما و استاد شایسته همون اولِ کاری با توکل به الله کار رو شروع کردید و گفتید یعنی میشه معجزه بشه و این کار رو در حکم معجزه دیدید
چقدر این کار و عمل شما برای من درس داره
استاد پس ما از اول صبح تا به هنگام شب به بینهایت معجزه هدایت میشیم و خودمون هم نمیدونیم.
از خواب بیدار شدنِمون معجزه هست
دیدن خورشید معجزه هست
دیدن عزیزانمون معجزه هست
رفتن سرکار و شروع یه فعالیت دیگه معجزه هست
همین حرف زدنمون معجزه هست
خوابمون معجزه هست
راه رفتنمون معجزه هست
دیدن بینهایت زیبایی در طول روز معجزه هست
خدایا بینهایت شکرت برای این همه هدایت و معجزه در طول یک روز .
استاد جان جانِ خودم یه چند بار دیگه چکش بندازید تو اب من از ذوق کردنتون واقعا ترکیدم از خنده و چقدر قلبم باز شد
مثل مسابقه پینگ پنگ و برد شما در مقابل استاد شایسته که خیلی فان بود واقعا.
استاد جان اینجا فرق بین من و شما معلوم میشه
شما برای یه کار به ظاهر کوچیک اینقدر از ته دل ذوق میکنید و هزار بار در طول روز خودتون رو تحسین میکنید و خدای خودتون رو سپاسگزارید و من شاید خیلی ذوق و شوق نداشته باشم و به خودم بگم خوب این که چیزی نیست و اصلا به لافاصله که انجام میدم دیگه راحت از کنارِش بگزرم و فراموش کنم .واقعا خیلی درس بزرگیه.
خدارو شکرت.
استاد واقعا الان روی این صندلی کمپینگ مثل ادمهایی هستید که جایزه نوبل گرفتید .واقعا دمتون گرم.
از دیروز چند تا بهبود کوچیک توی خونه با مدد الله انجام دادم و مثل شما خودمو خیلی تحسین کردم و ذوق کردم و به خودم خیلی ایول گفتم .
استاد شایسته شما دارید توی این بهشت هر لحظه قانون را برامون مرور میکنید که اگر نقطه پایانی رو ببینیم و ایمان و باور داشته باشیم که نشونه اون حال خوبمون هست حتما خدا برامون شاهکار میکنه.خدایا شکرت برای اینکه هر لحظه داره مارا هدایت میکنه.
استاد جان کاری که شما انجام میدید یه طرف ماجرا هست و کلی با ذوق و شوق فراوان شروع میشه و با کمک و یاری هم انجامِش میدید مثل همین باز کردن نخ و همکاری استاد شایسته و جالب تر اینکه برای چند لحظه و یا حتی ساعتی و یا حتی در طول روز فقط دارید از این بهبود و هدایت الله صحبت میکنید و قانون رو مرور میکنید و کلی همدیگه رو تحسین میکنید .الهی شکر واقعا.
استاد جان واقعا این برای خودِ من کاملا ملموس شده و بارها اتفاق افتاده که خداوند یه ابزار و یه وسیله ای رو برام محیا کرده و من سفارش دادم که اون لحظه کاربردی نداشته و چند وقت بعد که به یه تضادی و یه حل مسئله ای برخوردم و اون موقع خیلی به کارم اومده و واقعا خداوند چقدر مهربونه که قبل اینکه ما به موردی بر بخوریم به فکر هست و مارا هدایت میکنه به خرید اون وسیله خدایا هزاران مرتبه شکر برای تک تک هدایت هات که از روی فضل و فراوانی و کریم بودنِت هست.
خدایا باید میلیاردها بار به خودم بگم که اغلب راه حل ها ساده هست و اغلب راهِش پیش خودمونه و در دل اون مسئله هست و خداست که به باور و ایمان ما پاسخ میده و هر لحظه داره مارو هدایت میکنه به حل اون مسئله.
استاد شایسته چقدر کنترل ذهنتون عالی بود موقع نیش زدن زنبود و چقدر خوب که با کنترل ذهنتون هدایت شدید به عسل زدن روی نیش زنبور.
یاد یه هدایتی افتادم ،یه چند سال پیش که محمد حسن خیلی کوچیک بود و ما به سفر مشهد رفته بودیم توی مسیر رفتن به هتل متوجه شدیم که محمد حسن ابله مرغون گرفته ،رفتیم پارک و یه ساعتی محمد حسن بازی کنه و بیقراری نکنه ،خلاصه حین بازی یه زنبور محمد حسن جان رو نیش زد و ما مجبور شدین بریم دکتر که جریان نیش زنبور رو به دکتر گفتیم که ایشون گفت بهترین پادزهر برای ابله همین نیش زنبوره و این شد که یه روزه حالِش خوب شد.خدایا هزاران مرتبه شکرت که حتی قبل اینکه ما درخواست هدایت کنیم تو اون مسئله رو برامون حل میکنی.خدایا شکرت.
استاد جان این باور الخیر و فی ما وقع واقعا یه شاهکاریه
و چقدر برای من تو خیلی از تضادها نجات بخش بوده.
خدایا هزاران مرتبه شکرت که همیشه مارا هدایت میکنه و هیچ وقت مارو رها نکرده.
«مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَىٰ»
امروز به محض اینکه از خواب بیدار شدم رفتم اب رو بزرام بجوشه برای دم کردن چای که دیدم کتری اب دسته اش شله و شاید یه ماهی هست و راه حلی براش نداشتم و به ذهنم نمیرسید
خلاصه با صلاح الله اکبر و مدد گرفتن از الله یکتا جعبه ابزار رو اووردم و با یه ایده الهامی دسته کتری رو درست کردم و چقدر ذوق کردم برای همین بهبود کوچیک .
خدایا شکرت برای این هدایت و توانایی انجام این کار که همه اش رو تو هدایت میکنی.
استاد جان خیلی خیلی این قسمت بهم چسپید و خیلی حال دلم خوب شد.
ضمن اینکه قبل دیدن فایل به انجام یه بهبود کوچیک هدایت شدم.
استاد شایسته مهربون از شما هم بینهایت سپاسگزارم برای به تصویر کشیدن این بهشت که واقعا ما لحظاتی خودمون رو در کنار شما در این بهشت حس میکنیم و همراه شما هستیم و واقعا لذت میبریم و از این روزمرگی کاملا جدا میشیم.
ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَٰلَمِینَ
به امید هدایت شدن به یه زندگی در بهشت دیگه و کلی تجربه ارزشمند و حال خوب.
خنکی هوا رو از تو گوشی حس کردم وهوای گرم 21مردا د برام خنک شد خدایا شکرت
شکرت امروز یاد گرفتم وقتی یه ایده میاد پشت گوش نندازم دست ب عمل شم حتما اتفاق خوشی رقم میخوره یا اگرم نتیجه مد نظرم نبود حداقل یه مسیر و امتحان کردم
شکرت از این فایلا یاد گرفتم هرچقد ررو بهبود خودم کار کنم باز جای کار داره نباید بگم بسه کافیه ..
شکرت برای همکاری این دو عزیز و ونظرم راجب اینکه رابطه خوب وجود ندارع ووو کاملا داره عوض میشه ..میشه با ادم دلخواهت باشی با احترام با عشق با تعامل دوطرفه با لذتت واقعا الگوی خوبی هستین برای رابطه های زخمی ..
شکرتتتت خدایا ازت سپاسگزارم ازت خواستممم کمک کنی بیشتر. توسایت باشم بیشتر کامنت بخونم وچند روزه دارم خواستموووعملی میکنم .
شکرت واقعا برای اینهمه زیباییی .شکرت برای اون سرسبزی اون همه ابب شکرت برای هوای ایری ک سایبون میشه برات تا با لذت رو تراس خونت بشینی و ساعتها با خودت خلوت کنی …خدایا کمکم کن از این فایلا یاد بگیرم از پردایس کوچک خونم لذت ببرممم از چه چه این پرنده ها .از صدای جیرجیرکاااا .خدایا هرفصلی اینجا یه دسته از پرنده ها و حیوانات ارکستر سمفونیک دارند اردیبهشت خرداد تا خود صب ارکست قورباقه هاروداشتیمممم فقط باید گوش میکردی میرفتی تو خلسه ..الانم ک تیررر مردادماه فقط صدای جیرجیرکا سسستت..ب خدا هممون تو پردایسیم اگه ب زیباییهای اطرافمون نگاه کنیم وخوشبین باشمممم
دلم میخواد یه روز پردایس اینجا رو ب استاد نشون بدمممم ….خدیا شکرت برای اینهمه زیباییی
شکرتتت واقعا …بینهایت از این فایلای پردایس سپاسگزارمممم ..حالموووو دگرگون میکنه …متشکرمممم ازهمگی
خدایا شکرت برای دیدن یک قسمت دیگه از این سریال آگاهی دهنده و پر از زیبایی و درس
خدایا شکرت برای فرصت و سکوتی که برام فراهم کردی تا بازهم بیام از خودم با عشق ردپا بزارم
خدایا شکرت برای عسل و زنبور عسل، برای هدایت هایی که حتی درک نمیکنیم اما ما رو داره به سمت خواسته هامون، به سمت سلامتی و راحتی و زیبایی بیشتر هدایت میکنه.
خدایا ازت میخوام منو آسان کنی و هرآنچه باید رو ببینم و یاد بگیرم رو بهم نشان بدی، خدایا ازت میخوام به زمانم به چشمانم نور و برکت ارزانی کنی. خدایا ازت میخوام خودت راه نشانم بدی که واقعا عاجزم از اینه چطور درس هامو بخونم، چطور مومنتوم مثبت و بزرگی از درس خوندن رو شکل بدم(13 مرداد شده و تا یک شهریور چیزی نمونده و فکر میکنم بخاطر اتفاقات ناخواسته و مواردی که خیلی خوب درکش نمیکنم از ریل خارج شدم، انگیزه هامو بهم یاداوری کن و بهم یاد بده تا چطور بهترین خودم باشم و کار درست رو براحتی انجام بدم و اینقدر وقت تلف نکنم…)خدایا من دیدن این قسمت هایی که شاید بارها دیدم رو به همراه کامنت نوشتن برای خودم یک چالش قرار دادم. هرچند که انجام تمرین دوره هامون هم هست اما این چالش و ایده ایی که گفتی و میخوام انجامش بدم کمکم کن تا موقع اوج درس خوندن و امتحان هام یا هر شرایطی بتونم همینطور منظم و متعهدانه پیش برم. چون دیدن و توجه و تمرکز به همین چیزهای ساده منــو از اون جایی که بودم حرکت داد و رسوند به این جایی که هستم. بله این سریال ناخودآگاه در من تغییراتی رو ایجاد کرد که تازه الان دارمم بعضی هاشو بیشتر درک میکنم. و طبق درسی که از استاد گرفتم ببین از چه مسیری به اینجا به این موفقیت رسیدی همون مسیر رو دنبال کن…
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
قسمت نهم سریال زندگی در بهشت
توی این قسمت در ادامه کار و پروژه حذف چیزهای اضافی و برداشتن نرده ها میریم برای نجات چکش ارزشمند هیولا
🟣 همه ی راه حل ها همیشه وجود دارند،فقط کافیه ذهن مون رو باز بزاریم.
🟣 همه مسائل راه حل های ساده دارند و راه حل در دل مسئله است. چکش سنگین آهنی راه حلش توی دل خودشه اونم استفاده از آهن ربا که جاذب جنس خودشه.
🟣 وقتی با هدایت پیش میریم
وقتی از مسیر لذت میبریم
وقتی تقلایی نمیکنیم
وقتی خودمون رو آسان میکنیم
وقتی دنبال راحت انجام شدن کارها هستیم
وقتی به دنبال تجربه کردن هستیم
وقتی ذهن مون رو کنترل میکنیم
وقتی نگرش مثبت خودمون رو حتی در تضادها حفظ میکنیم
وقتی الخیر فی ماوقع بخشی از مدل فکر کردن و نگاه مون به مسائل میشه
وقتی نقطه پایانی و خواسته رو تجسم میکنیم
وقتی رسیدن به خواسته رو با باور به امکان پذیری ترکیب میکنیم
وقتی ارزش ابزار و کارایی و کاربرد ها رو بدرستی درک میکنیم و به خدمت خودمون میگیریم
وقتی برای انجام کارها توکل مون به خداست و تنها از او یاری میخوایم
وقتی قانون اینه که احساس خوب مساوی با اتفاقات خوب
وقتی ….
لاجرم کارها ساده، راحت، زیبا و شگفت انگیز انجام میشه و ما به خواستمون میرسیم.
■ موقعی که استاد داشتنن گره های اون طناب رو باز میکردن یک چیزی به یادم افتاد، اینکه من همیشه عاشق باز کردن گره کلاف ها و نخ ها بودم توی بچگیم. یادمه موقعی که مامانم، مادربزرگم کسی داشت مثلا قلاب بافی میکردن یا چیزی میبافتن، یا خیاطی میکردن یا ایز اینجور کارها، موقعی که نخ و کلاف شون گره میخورد من میرفتم کمک و با حوصله همینجوری گره ها رو باز میکردم، شاید حتی ساعت ها. یادمه چندباری بود که بهم میگفتن اشکال نداره بقیه اش بیا قیچی کن تا همینجا خوبه اما من اجازه نمیدادم قیچی بشه و باید همینطور تا انتها سالم و کامل گره ها رو باز میکردم.نمیدونم چرا ولی الانم فکر کنم حوصله این کار رو دارم.وقتی استاد اینو گفتین توی ذهنم اومد اگر من اونجا بودم میگفتم استاد جان بدین به من گره ها رو باز کنم من اصلا متخصص شدم در باز کردن گره…
🟣همکاری و کمک کردن به هم
🟣گره زدن خوب هم بنظرم یک مهارته و خوبه که یادش بگیریم(معمولا بچه های صخره نورد و کوه نورد انواع گره ها رو خوب بلدن و آموزش میدن)
🟣 الله اکبر معجزه رخ داد، معجزه یعنی همین دیگه. دنبال چی هستیم. تو بیرون آب باشی،خیس نشی و اصلا ته دریاچه رو نبینی بعدش یک وسیله ات توی اون دریاچه عمیق گم بشه و تو با این ایده و ابزار مناسب پیداش کنی و بکشیش بیرون،الله اکبر
واقعا صحنه ایی که اهنربا تو آب بود و استاد داشت میکشیدش بالا و یکهو چکش زیر آب دیده شد خیلی معرکه بود.خیلی همین تیکه نکته درس داره،چقدر پشتش حرف هست اتفاق هست،هدایت الله یکتا هست، ایمان و حرکت هست…خدایا شکرت
🟣ارزش ابزار
🟣 گاهی وقت ها گیر دادن ها و اصرار همراه و هم مسیرمون خیلی کمک کننده است برای رسیدن به خواسته ها و دیدن معجزات
🟣شادی رسیدن به خواسته و انجام یک کاری که تا حالا انجامش ندادی و منجر به نتیجه دلخواه میشه واقعا عالی بود.خنده هاتون، شوخی هاتون…باهاتون لحظه به لحظه شاد شدم وتحسین تون کردم عزیزانم
🟣چکش هیولا خفن رو که از نزدیک نشان دادین گفتم واسه خودش پُتک ثوری هست.
🟣سپاسگزاری برای انجام شدن کارها و رسیدن به خواسته ها
🟣 مرور این روز خوب و باز هم در چرخه احساس خوب قرار گرفتن
🟣 لذت بردن از مسیر یعنی همین، یعنی دیدن قدم هایی که برمیداریم و ما رو داره رشد میده و میبینیم چطور خدا کارهامون رو انجام میده، میبینم که خدا چطور ما رو هدایت میکنه. میبینم که چقدر خدا به انرژی و زمان مون می افزاید و برکت میده.
و اصلا کم میاریم دونه دونه شکرگزاری کنیم و به یاد بیاریم…خدایا صدهزار مرتبه شکرت
🟣انسان اگر ایمان داشته باشه، حرکت میکنه.
اگر ایمان داشته باشیم که برای مسائلش راه حلی هست، حتما راه حل رو پیدا میکنه.
■ استا جان اون جمله ایی که گفتین رفتم سرچ کردم درسته برای ارشمیدس بود. که دیدگاهش این بود که به کمک اهرم می توان سنگین ترین اجسام را با کمترین نیروها بلند کرد.
■ ■ “تکیه گاهی به من بدهید تا زمین را بلند کنم!”؛ این گفته ای است که افسانه ها آن را به ارشمیدس، نابغه ی زمان قدیم که قوانین اهرم ها را کشف کرد، نسبت می دهند. پلوتارک می گوید: “ارشمیدس یک بار به دوست و خویشاوند خود، هیرون سلطانِ سیراکوز نوشت که بزرگترین وزنه ها را می توان با کمترین نیروها از جا کند. وقتی که بحث به درازا کشید، او افزود که اگر زمینِ دیگری وجود داشت، حاضر بود از آن جا کره ی زمین را بلند کند.”
🟣 ایده و داستان سفارش دادن اون آهنربا خفن هم جالب بود.
همه چیز همه جا دارین. برای خونه تمپا خریده بودین. گفتین الان سه تا آهنربا دارین یکی اونجا یکی پرادایس یکی هم برای داخل آر وی. ثروت داشته باش راحت هرچند تا که میخوای از هر ابزاری داشته باش براحتی و دسترسی راحت…
🟣 خداوند از قبل چیزهایی رو برای راحتی ما مهیا میکنه.
■ من اینجا یاده اون مثالی افتادم که توی بازی های کامپیوتری یکجاهایی میشه یک کلیدی چیزی پیدا میکنی ولی به دردت نمیخوره و بعد مرحله ها که میگذره میبینی اون کلید مثلا برای فلان مرحله لازمت میشه و استفاده میکنی.
🟣 داستان مرتب کردن کشوها و پیدا شدن ودیدن اون طناب بلند هم جالب بود که باعث بشه براحتی بگین طناب بلند و قوی هم دارین.
🟣اینا همه اش درسـه اینکه برای هر مسئله راه حلی هست.
اغلب راه حل ها پیش خودمونه
اغلب راه حل ها ساده است.
🟣داستانی که از آقای لری و داستان بیماری و زنبورها و گیاهان منطقه هم جالب بود
به نام خدا
سلام
چه فضای دلباز و رویایی داره اطراف دریاچه تصویر درخت ها هم افتاده تو آب خیلی قشنگتر کرده دریاچه رو، خانم شایسته هم با ذوق و شوق در مورد انجام کارشون توضیح میده و با اشتیاق هم آمادن تا ایده شونو اجرا کنن بدون اینکه هنوز اجرا نکرده ناله کنن ول کن بابا دلت خوشه نمیشه تو این همه عمق چجوری میخای آهنربا رو بیرون بیاری به جای اینکه یسره بگن نمیشه انجامش میدن، استاد هم بجای اینکه بگه اینو چجوری جم کردی که باز نمیشه داره با حوصله کارو انجام میده خانم شایسته هم از استاد میپرسه که کمک میخای بدون اینکه بگه بده به من برات باز کنم اینکه خیلی ساده است طنابه هم به اندازه کافی بلند، اصن نگفت بابا این گره ای که تو زدی معلومه که باز میشه اینجوری ببند حداقل باز نشه واو چه باحال چکشه رو آورد بالا آهنربا اینجا هم اعتبارش رو به خودشون ندادن که ببین من گفتم ها من چکش رو آوردم بالا، کارای که امروز انجام دادن هم مرور کردن نگفتن امروز اینکار موند اون کار موند عجله هم ندارن سریع کار تموم شه خیلی راحت هم چنتا از این آهنربا هم سفارش دادن برخلاف اینکه بگن بابا یدونه خریدیم داریم که میخای چیکار الکی پولو هدر میدی چقدر انجام کارشونو با ارزش میدونن بجای اینکه خیلی ساده و عادی ازش رد بشن که انگار نه انگار کاری انجام شده یا حتما باید یه کار بزرگی انجام بدن تا اینا کارشونو ارزشمند بدونن. چه نگاه قشنگی خانم شایسته به نیش اون زنبور داشت بجای اینکه هی درد اون نیشه یا احساس بعدش رو هی آب و تاب بده و تعریف کنه که طرف بفهمه که چدردی کشیده این نگاه زیبا رو داشت . یه نکته دیگه اینکه استاد و خانم شایسته دارن با لذت باهم صحبت میکنن بدون اینکه بگن آقا پاشو نشستیم ایجنا وقتمونو تلف میکنیم پاشیم بریم دنبال کار خودمون کارای مهممون رو انجام بدیم. هدایت های خدا رو هم باهم مرور میکنن احسنت به خانم شایسته که ترسش هم از زنبورها ریخته
جلسه 9 زندگی در بهشت
سلام
عجب بهشت زیبایی، خیلی لذت بردم از تغییر جدیدی که دادین، قطع کردن درخت هایی که جلوی ویوی جذاب دریاچه رو گرفته بودن، بریدن چوب ها و نرده ها…
دقیقا کات کردن باورهای محدود کننده هم همینه… هر روز یه گام کوچک برداشتن، هر روز یه اقدام عملی مناسب با باورهای جدید معجزه میکنه…
ممنونم که با زندگی در بهشت و تغییرات مستمر و پیوسته در خونه رویایی تون بهمون یادآوری میکنین که ما هم با عشق برای جایی که زندگی میکنیم و بهمون آرامش، خوشبختی و رفاه میده تلاش کنیم…
تحسین تون میکنم، نوش جونتون این رابطه عاشقانه عالی، این همفکری و همدلی و همراهی…
وقتی می بینم یه کسب و کار آنلاین اینقدر عالی برای استاد جواب داده، وقتی این رابطه عاشقانه عالی رو می بینم… وقتی این حجم زیبایی جهان اطرافم رو در پرادایس زیبا میبینم… نمیتونم ساکت بشینم و از این زیبایی ننویسم…
بابت نگاه قشنگ مریم جان برای اتفاقاتی که می افته خیلی ذوق کردم، الخیر ما وقع…
زندگی در بهشت برای من دیدن قوانین به صورت عملی هست…
یاد اون آیه قرآن می افتم که خدا را ایستاده، نشسته و به پهلو آرمیده یاد میکنند…
خیلی دوست دارم که این مدلی زندگی کنم که همیشه یاد خدا باشم و خدا رو شکر با هدایت شدنم به آموزش های استاد خیلی چیزها یاد گرفتم و تغییرات زیادی داشتم و باز هم همیشه جا داره که بهتر و بهتر بشم
الهی شکر
ان الله جمیل و یحب الجمال خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد
سلام استاد جان سلام مریم خوش قلبم سلام سلام به دوستانم که عاشق تون هستم مثل همون عشقی که بین اعضای یک خانواده حکمفرما است
بازم یه فایل دیگه و زیبایی هایی که چشم از دیدنش سیر نمیشه استاد جان من هر چقدر این دریاچه رو نگاه می کنم سیر نمیشم این آب زلال و تمیز انعکاس تصویر درختان در آب دیوانه کننده هست صدای جیرجیرک ها آسمون آبی فوق العاده زیبا خدایا شکرت بابت این همه زیبایی خدایا شکرت
باریکلا مریم جون عجب ایده جالبی برای نجات چکش غول واقعا از این راحت تر و ساده تر نمیشه قدرت ابزار اینجا خودش نشون میده وقتی شما آسون میشی برای اسونی ها خدا هم راه حل های فوقالعاده ساده و اسونی سر راهت قرار میده چقدر هدایت خداوند میتونه شیرین و ساده باشه من خودم قبلاً فکر می کردم هدایت یه چیز عجیب و غریبی هست که همه لایقش نیستن و فقط شامل حال بنده هایی میشه که یه قولی مقرب درگاه خداوند هستن و یه چی بگم بخندین هدایت فقط برای مسائلی که خیلی بغرنج می دیدم انگار مسائل برای خدا دسته بندی شده هستن :))))
به قول استاد اگر ایمان داشته باشی حرکت می کنی چون یقین داری بهت گفته میشه چون این باور در وجودت نهادینه شده که راه حل پیش خودت هست استاد یه موردی که در اکثر فایل ها دیدم این که شما برای هر چیزی خیلی شاکر خداوند هستین و مهم نیست این مسئله ای که حل شده کوچک یا بزرگ
چقدر حرف لری جالب بود که اینجا گفتین که بیماری که بوجود میاد جوابش در گیاه های همون منطقه هست
مریم جون ای بانوی رستگار سایت عباس منش عجب نگاه زیبایی به مسئله نیش زنبور داشتی که بدن شما به ماده ای که درون نیش زنبور هست احتیاج داره احسنت به این نگاه زیبا بیخود نیست شما با استاد همراه و هم مسیر هستی فوقالعاده ای بانوی زیبا به قول استاد نگاه ما اتفاقات رو رقم میزنه اگر اتفاق به ظاهر ناجالب بیفته و ما روی خودمون داریم کار می کنیم حتما خیر هست و از همه مهمتر اینکه خداوند ما رو رها نمیکنه استاد و مریم جان جانان هزاران بار سپاس بابت این فایل ها این آگاهی هایی که به اشتراک میذارین بابت این نگاه زیبا هزاران بار خدای مهربونم شکرت
امیدوارم همه مون در پناه یگانه قدرت کائنات موفق، سلامت و ثروتمند باشیم
سلام خدا
سلام زیبایی ها
سلام ای جهان سرشار از نعمت و زیبایی
خدایا شکرت برای این روز زیبا و سرشار نعمتها و فراوانی ها
خدای خوبم شکرت برای حال خوب دلم
خدای خوب و مهربانم شکرت برای سلامتی فراوانم
خدای خوبم ای رب زیبا و زیبا پسندم شکرت برای زیبایی های فراوان زندگی ام
خدایا شکرت پروردگارم برای خانواده زیبایم
خدایا شکرت پروردگارم برای خانواده بهشتی ام
خدایا شکرت برای همسر خوب و مهربانم
خدایا شکرت برای همسر بهشتی ام
خدایا شکرت برای فرزندان زیبا و نازنینم
خدایا شکرت برای فرزندان بهشتی ام
خدایا شکرت برای فرزندان پرخیر و برکتم
خدایا شکرت برای فرزندان سالم و بااستعدادم
خدایا شکرت برای پدر و مادر عالی ام
خدایا شکرت برای پدر و مادر بهشتی ام
خدایا شکرت برای دعاهای پدر و مادرم
خدایا شکرت برای نور و برکت تو در زندگی ام
خدایا شکرت برای لطف فراوانت یا کریم
خدایا شکرت برای کرم فراوانت یا کریم
خدایا شکرت برای رحمت فراوانت یا کریم
خدایا شکرت برای حضور نورانی و صمیمی ات در زندگیام
خدایا شکرت برای حضور پربرکتت
خدایا شکرت برای آرامش وجودت
خدایا شکرت برای خودت
به نام خدای بخشنده مهربان
شکرت برای هدایت زیبات به این فایل زیبات
چقد با ارامش خابیدید واختل وباورسازی ارزشمندی با عزیزه دلت میکنید
از باورهای خوب میگید فکرهای خوب داشته باشید نتیجه رو خوب میکنه
خیر فی ما وقع
خیریت ماس در اتفاقی که برای ما میوفته
گاهی از گریه کردن برای مسال لدت میبریم
گاهی از نشون دادن مسله هامون میگیم بدبختی نشون میدیم وتوجه دلسوزی بقیه رو میگیریم لدت میبریم
چقد خوبه انقد عزت نفس اگاهی داشته باشیم که از زیبایی ها لذت ببریم حتی اگه اتفاقی هم پیش اومد درسشو بگیریم لدت ببریم
راستشو بخاید اون موقعه ای که استاد چکش افتاد توی زهنم حیف بود حیف بود اخیش شروع شد تاحالا گفتم دیدی نگرانی ندارعه غصه نداره درش میاری بعد گفتم اخه این همه وقتو انرژیت حیف شد حیف شد
گفتم اشکالی نداره بهت درس داد ایمانتو بیشتر کرد
خلاصه شکرت ارامبخشی قوی دارم که سخنگوی ربم صدای ربمه وچنان وارامشی بهم میبخشه که نگو مثل اب احساس میکنم زلال شدم
وچقد باور خانم شایسته عزیزو دوس دارم هراتفاقی برام خیره حتی اگه زنبور نیش خوردم بدنم لازم به نیشش داش برای پاتنش احساس میکنم
احساس میکنم بدنم قوی تر شده واقعا شکرت
استاد همه میگن نگاهت حظورت پر از ارامشه حالا استاد جون باید بگم چهره شما دسته هدایتگر خدا برای من قرین عشق الهیه شکرت
درپناه ارامش هدایتای الهی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
به نام خدا که رحمتش بیاندازه است
و مهربانیاش همیشگی.
و اعتماد به خدا ،محکم ترین امید است..
سلام به استاد عزیزم و استاد شایسته مهربونم
و همه ی دوستای بهشتیم
خدایا شکرت بی نهایت شکر برای
این فایل پربرکت و پراز آگاهی وزیبایی
چه بهشتی شده اینجااااااا
چه فضای دل انگیزی …
اصلا هرجایی که صدای خنده باشه خود بهشتههه…
بریم به شکار چکش غرق شده با
ارزش ابزار این بار ( آهن ربای خفن) ….
و معجزه رخ میده خداروشکر
چون استاد جانم شما به معجزه های خدا عادت دارین
آهن ربایی که حتی خریدنش هم هدایتی بوده و پاسخ دهنده ی این کار بوده ….
یاد این شعر افتادم :
می کشمت سوی خویش ،این کشش قلب ماست
قلب تو گر آهن است، قلب من آهنرباست…
چقدر عالی گفتین استاد جانم
جواب ها در دل مسأله هست …
کافیه باور کنیم الخیر فی ما وقع رو .
کافیه به خدا اعتماد کنیم که بهتراز ما
همه چیزرو میدونه
حتی هنوز اتفاقی نیفتاده ولی پاسخش رو
کنار گذاشته به شرط انجام دادن کار .
کافیه یه کم آگاه تر تعمق کنیم
کافیه دستهای خدارو باز بذاریم
کافیه حال مون خوب باشه ..
کافیه ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎمون رو ﺭﻭﯼ فرﮐﺎﻧﺲ شادی ﺗﻨﻈﯿﻢ کنیم
ﺗﺎ بهشت ﺭو ﺩﺭ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ کنیم
ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﭼﯿﺰﯼ باشیم ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍیم ﺩﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ببینیم. .
ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺨﻮایم ، خودمون ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯیم . . .
ﺍﮔﺮﺻﺪﺍﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍیم خودمون ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ باشیم
ﺍﮔﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍیم خودمونﺍﺣﺘﺮﺍﻡ بذاریم . .
ﺩﻧﯿﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ ” ﭘﮋﻭﺍﮎ ” ﻧﯿﺴﺖ ….
کافیه باور کنم کوچکترین قدم ها در یک مسیر درست
به بزرگترین نتایج میرسه ….
استاد شایسته مهربونم تحسین برانگیزین
نگاه شما به همه چیز وهر اتفاقی مثبته…
رفتن تو دل ترس های کوچیک خودش باعث میشه
مسیر هموارتربشه ..
یکی از ترس های من ترس از ارتفاع های زیاد بود که تو سفر به اردبیل باهاش روبرو شدم و سوار زیپ لاین شدم خداروشکر
خدا میدونه چه لذتی داشت
چه قدر هیجان داشت ….
چه الکی خودمو از این لذتهای قشنگ
دور کرده بودم…..
بیشتر از لذت بردن از زیپ لاین واون حس رهایی ، خودم از اینکه با ترسم مواجه شده بودم
کیف میکردم ….
بعدش دیگه زیپ لاین سوارشدن
برام عشق وحال شد ولذت …
نتیجه در لحظه ی این کار چی بود ؟
محمدحسن تا دید من سوار زیپ لاین شدم اونم اومد وگفت مامان منم
میخوام سوار بشم و اینکاروکرد خداروشکر.
بی نهایت سپاسگزارم از شما استاد عزیزم
و استاد شایسته مهربونم
بابت این فایل پربرکت وبهشتی
خیلی دوستتون دارم وعاشقتونم
خدا حفظ تون کنه
سلام عشق جان من
عزیز دلم
گل گفتی بیشتر از لذتش مواجه شدن با ترسش هست . من هم خیلی زیپ لاین دوست دارم . حتما تجربه اش میکنم کلا من ارتفاع رو دوست دارم تو بلندی بودن رو ولی پریدن رو نه .
بالا بودن رو دوست دارم .
من هم اخیرا پاراگلایدر سوار شدم و تجربه اش کردم . وااااای خیلی خوب بود دختر. اصلا بعیده که دوباره تجربه اش نکنم . دیدی فیلم رو که چه لذت و زیبایی داشت عزیزم.
دنیا چیزی جز پژواک نیست
و این تیکه کامنتت برام پر از هدایت هست:
انعکاس اون چیزی باشیم که می خواهیم در دیگران ببینیم .
آدمهای شاد میخوام پس خودم سعی میکنم شاد باشم .
آدمهای توحیدی میخوام پس خودم سعی میکنم توحیدی رفتار کنم.
آدمهای آروم میخوام و خوش صحبت سعی میکنم خودم آروم و خوش صحبت باشم .
آدمهای مهربان و عاشق میخوام سعی میکنم خودم با محبت و باعشق رفتار کنم.
آدمهای ثروتمند دوست دارم سعی میکنم خودم ثروتم رو زیادتر بکنم.
آدمهای … میخوام … سعی میکنم خودم….
خیلی خوب بود .به قول خودت رزق عالی امروزم رو از کامنتت گرفتم .
بی نهایتتتتتتتت دوست دارم و برای دیدن روی ماهت منتظرم با عشق و آرامش.
سلام دوست عزیز
بهتون تبریک میگم که وارد ترس هات شدی و تجربه سوار شدن زیپ لاین امتحان کردی منم مثل شما ترس از ارتفاع دارم و سوار زیپ لاین نمیشم ولی با خوندن تجربه شما منم حتما امتحان می کنم تا علاوه بر لذت اون حس اعتماد به نفس تجربه کنم
ممنون از کامنت زیبات
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند بخشنده و مهربانم
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
حمد و ستایش مخصوص خداوندی است
که رب و فرمانروای جهانیان است
إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ
خدایا تنها تو را میپرستیم و تنها از تو یاری میجوییم
سلام به استاد جانم
سلام به استاد شایسته مهربان
سلام به همه عزیزان در این بهشت بشدت زیبا
سلام به این ویو بینظیر درختان بهشتی که عکسشون چون ایینه در ابهای روون پیداست و شما بندگان نیک خدا با صلاح الله اکبر و مدد گرفتن از هدایت الله میخواهید این پروژه پیچیده رو به انجام برسونید.
چقدر خوبه وقتی احتیاج به کمک داریم راحت درخواست بدیم مثل الان که استاد جان از استاد شایسته کمک گرفتن بدای باز کردن نخ.
نجات سرباز رایان رو شروع میکنیم.
استاد جان اینقدر مثل شما ذوق کردم و از خندهدهای شما واقعا ترکیدم ،چقدر خوبه این اهن ربا و از اون خوبتر ذوق و شوق شما برای انجام کارها و اینکه پایانِ خوشِ کارها رو با حالِ خوبتون جشن میگیرید.استاد واقعا انگاری جایزه نوبل گرفتید و مثل معجزه به همین اتفاق به ظاهر ساده نگاه میکنید
چرا؟چون بدون هدایت و مدد الله یکتا هیچ کاری پیش نمیره و اگر هم بره سرانجام خوبی نداره و شاید خیلی سخت پیش بره.
ولی شما و استاد شایسته همون اولِ کاری با توکل به الله کار رو شروع کردید و گفتید یعنی میشه معجزه بشه و این کار رو در حکم معجزه دیدید
چقدر این کار و عمل شما برای من درس داره
استاد پس ما از اول صبح تا به هنگام شب به بینهایت معجزه هدایت میشیم و خودمون هم نمیدونیم.
از خواب بیدار شدنِمون معجزه هست
دیدن خورشید معجزه هست
دیدن عزیزانمون معجزه هست
رفتن سرکار و شروع یه فعالیت دیگه معجزه هست
همین حرف زدنمون معجزه هست
خوابمون معجزه هست
راه رفتنمون معجزه هست
دیدن بینهایت زیبایی در طول روز معجزه هست
خدایا بینهایت شکرت برای این همه هدایت و معجزه در طول یک روز .
استاد جان جانِ خودم یه چند بار دیگه چکش بندازید تو اب من از ذوق کردنتون واقعا ترکیدم از خنده و چقدر قلبم باز شد
مثل مسابقه پینگ پنگ و برد شما در مقابل استاد شایسته که خیلی فان بود واقعا.
استاد جان اینجا فرق بین من و شما معلوم میشه
شما برای یه کار به ظاهر کوچیک اینقدر از ته دل ذوق میکنید و هزار بار در طول روز خودتون رو تحسین میکنید و خدای خودتون رو سپاسگزارید و من شاید خیلی ذوق و شوق نداشته باشم و به خودم بگم خوب این که چیزی نیست و اصلا به لافاصله که انجام میدم دیگه راحت از کنارِش بگزرم و فراموش کنم .واقعا خیلی درس بزرگیه.
خدارو شکرت.
استاد واقعا الان روی این صندلی کمپینگ مثل ادمهایی هستید که جایزه نوبل گرفتید .واقعا دمتون گرم.
از دیروز چند تا بهبود کوچیک توی خونه با مدد الله انجام دادم و مثل شما خودمو خیلی تحسین کردم و ذوق کردم و به خودم خیلی ایول گفتم .
استاد شایسته شما دارید توی این بهشت هر لحظه قانون را برامون مرور میکنید که اگر نقطه پایانی رو ببینیم و ایمان و باور داشته باشیم که نشونه اون حال خوبمون هست حتما خدا برامون شاهکار میکنه.خدایا شکرت برای اینکه هر لحظه داره مارا هدایت میکنه.
استاد جان کاری که شما انجام میدید یه طرف ماجرا هست و کلی با ذوق و شوق فراوان شروع میشه و با کمک و یاری هم انجامِش میدید مثل همین باز کردن نخ و همکاری استاد شایسته و جالب تر اینکه برای چند لحظه و یا حتی ساعتی و یا حتی در طول روز فقط دارید از این بهبود و هدایت الله صحبت میکنید و قانون رو مرور میکنید و کلی همدیگه رو تحسین میکنید .الهی شکر واقعا.
استاد جان واقعا این برای خودِ من کاملا ملموس شده و بارها اتفاق افتاده که خداوند یه ابزار و یه وسیله ای رو برام محیا کرده و من سفارش دادم که اون لحظه کاربردی نداشته و چند وقت بعد که به یه تضادی و یه حل مسئله ای برخوردم و اون موقع خیلی به کارم اومده و واقعا خداوند چقدر مهربونه که قبل اینکه ما به موردی بر بخوریم به فکر هست و مارا هدایت میکنه به خرید اون وسیله خدایا هزاران مرتبه شکر برای تک تک هدایت هات که از روی فضل و فراوانی و کریم بودنِت هست.
خدایا باید میلیاردها بار به خودم بگم که اغلب راه حل ها ساده هست و اغلب راهِش پیش خودمونه و در دل اون مسئله هست و خداست که به باور و ایمان ما پاسخ میده و هر لحظه داره مارو هدایت میکنه به حل اون مسئله.
استاد شایسته چقدر کنترل ذهنتون عالی بود موقع نیش زدن زنبود و چقدر خوب که با کنترل ذهنتون هدایت شدید به عسل زدن روی نیش زنبور.
یاد یه هدایتی افتادم ،یه چند سال پیش که محمد حسن خیلی کوچیک بود و ما به سفر مشهد رفته بودیم توی مسیر رفتن به هتل متوجه شدیم که محمد حسن ابله مرغون گرفته ،رفتیم پارک و یه ساعتی محمد حسن بازی کنه و بیقراری نکنه ،خلاصه حین بازی یه زنبور محمد حسن جان رو نیش زد و ما مجبور شدین بریم دکتر که جریان نیش زنبور رو به دکتر گفتیم که ایشون گفت بهترین پادزهر برای ابله همین نیش زنبوره و این شد که یه روزه حالِش خوب شد.خدایا هزاران مرتبه شکرت که حتی قبل اینکه ما درخواست هدایت کنیم تو اون مسئله رو برامون حل میکنی.خدایا شکرت.
استاد جان این باور الخیر و فی ما وقع واقعا یه شاهکاریه
و چقدر برای من تو خیلی از تضادها نجات بخش بوده.
خدایا هزاران مرتبه شکرت که همیشه مارا هدایت میکنه و هیچ وقت مارو رها نکرده.
«مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَىٰ»
امروز به محض اینکه از خواب بیدار شدم رفتم اب رو بزرام بجوشه برای دم کردن چای که دیدم کتری اب دسته اش شله و شاید یه ماهی هست و راه حلی براش نداشتم و به ذهنم نمیرسید
خلاصه با صلاح الله اکبر و مدد گرفتن از الله یکتا جعبه ابزار رو اووردم و با یه ایده الهامی دسته کتری رو درست کردم و چقدر ذوق کردم برای همین بهبود کوچیک .
خدایا شکرت برای این هدایت و توانایی انجام این کار که همه اش رو تو هدایت میکنی.
استاد جان خیلی خیلی این قسمت بهم چسپید و خیلی حال دلم خوب شد.
ضمن اینکه قبل دیدن فایل به انجام یه بهبود کوچیک هدایت شدم.
استاد شایسته مهربون از شما هم بینهایت سپاسگزارم برای به تصویر کشیدن این بهشت که واقعا ما لحظاتی خودمون رو در کنار شما در این بهشت حس میکنیم و همراه شما هستیم و واقعا لذت میبریم و از این روزمرگی کاملا جدا میشیم.
ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَٰلَمِینَ
به امید هدایت شدن به یه زندگی در بهشت دیگه و کلی تجربه ارزشمند و حال خوب.
عاشقتونم.
ب نام خداوند بخشنده ومهربان
سلام ب دوستان سلام ب استاد سلام ب همگیی
خدایا شکرت امروزم یه فایل دیگه رودیدددم
شکرت امروزمو با پردایس شروع کردم
شکرت برای هوای ابری و دل انگیز پردایس
خنکی هوا رو از تو گوشی حس کردم وهوای گرم 21مردا د برام خنک شد خدایا شکرت
شکرت امروز یاد گرفتم وقتی یه ایده میاد پشت گوش نندازم دست ب عمل شم حتما اتفاق خوشی رقم میخوره یا اگرم نتیجه مد نظرم نبود حداقل یه مسیر و امتحان کردم
شکرت از این فایلا یاد گرفتم هرچقد ررو بهبود خودم کار کنم باز جای کار داره نباید بگم بسه کافیه ..
شکرت برای همکاری این دو عزیز و ونظرم راجب اینکه رابطه خوب وجود ندارع ووو کاملا داره عوض میشه ..میشه با ادم دلخواهت باشی با احترام با عشق با تعامل دوطرفه با لذتت واقعا الگوی خوبی هستین برای رابطه های زخمی ..
شکرتتتت خدایا ازت سپاسگزارم ازت خواستممم کمک کنی بیشتر. توسایت باشم بیشتر کامنت بخونم وچند روزه دارم خواستموووعملی میکنم .
شکرت واقعا برای اینهمه زیباییی .شکرت برای اون سرسبزی اون همه ابب شکرت برای هوای ایری ک سایبون میشه برات تا با لذت رو تراس خونت بشینی و ساعتها با خودت خلوت کنی …خدایا کمکم کن از این فایلا یاد بگیرم از پردایس کوچک خونم لذت ببرممم از چه چه این پرنده ها .از صدای جیرجیرکاااا .خدایا هرفصلی اینجا یه دسته از پرنده ها و حیوانات ارکستر سمفونیک دارند اردیبهشت خرداد تا خود صب ارکست قورباقه هاروداشتیمممم فقط باید گوش میکردی میرفتی تو خلسه ..الانم ک تیررر مردادماه فقط صدای جیرجیرکا سسستت..ب خدا هممون تو پردایسیم اگه ب زیباییهای اطرافمون نگاه کنیم وخوشبین باشمممم
دلم میخواد یه روز پردایس اینجا رو ب استاد نشون بدمممم ….خدیا شکرت برای اینهمه زیباییی
شکرتتت واقعا …بینهایت از این فایلای پردایس سپاسگزارمممم ..حالموووو دگرگون میکنه …متشکرمممم ازهمگی
سلااااام.
بریم ببینیم امروز چی داریم.
به به. پروژه ی نجات چکش با آهنربای هیولااااا
وااای
فقط اون لحظه ای که چمش اومد بیرون چه ذووووقی کردیییم…
استاد: باورت مییشه خانم شایسته:نهههههههههه
عاشقتونم که برای چیزای کوچیک موفقیتای ریز اینقدددد ذوق میکنین
فصط عاشق خانم شایستم که دنبال گنجه حتی تو پلاستیک (خنده زیاااااد)
و باز هم میرسیم به “ارزش ابزار”
ابزار مناسب که داشته باشی میتونی همه کار بکنی
استاد خیلی هنر میخواد که اینقدر شادی کنی بابت کوچیکترین اتفاقای خوب و مدام راجع بهش حرف بزنی. آخ عاشقتم که اینارو بهمون یاد میدی
سه قسمت زندگی در بهشت نگاه کردم اما اثراتش مثبتش و در خودم میبینم مثلا دیروز رفتیم پیک نیک و من خیلی زیبابین تر شده بودم و خوشحال تر بابت چیزای کوچیک.
ای جان خدایا شکرت برا روز قشنگم برای طلیعت بهشتی پرادایس.چقدر اینجا خوشکله خداااا
بابا شما دوتا،دوتایی با هم چقدر حال میکنین.چقدر بهتون خوش میگذره. چقدر تو مدار همین. بخدا عشسشق میکنم این رابطتون و میبینم عاشقتونممم
خب میرسیم به سفارش آهنربا
من ستایش میکنم قدرت خرید و باور فراوانی شما رو که برای هر جا جداگونه آهنربا خریدید.
مثلا اگر من بودم یدونه میخریدم اگرم میخواستم برم مسافرت یا تو اون یکی خونه با خودم میبردم .
البته که این عمل حاصل از اینه که من خیلی رو باور فراوانی کار نکردم و قطعا اگر روش کار کنم و تکاملم و طی کنم تصمیم مشابه استاد میگیرم.
چه خوبه این آزادی مالی
بریم سراغ باور سازی:
هر مسئله ای راه حل داره و راه حلش هم پیش خودمونه.
همیشه راه حل ها تو دل همون مسئلس.
فقط باید باور کنی راه حل داره و تسلیم نشی..
مطمئن باشی که یه راه حل آسان و دردسترس داره.
خانم شایسته عزیزم که توی عمل به قانون استاده
و سعی میکنه در هر لحظه نگاهش رو طوری تغییر بده که بهش احساس خوبی بده و وقتی هم که زنبور نیشش میزنه با این فکر که
حس میکنم یه جایی از بدنم به این نیش نیاز داشته
خودش و آروم میکنه و احساس خوب در خودش ایجاد میکنه که این احساس خوب منجر میشه روند بهبودیش خیلی سریع تر پیش بره.
《الخیر فی ما وقع》
هر اتفاقی بیفته به نفع منه!
بچه ها چقدر قشنگه که این دو عزیز کنار هم نشستن و دارن راجع به قانون حرف میزنن. حالا میفهمم استاد میگه ما روزانه ساعتها با هم حرف میزنیم یعنی چی.
و دوست دارم به یه مورد خیلی مهم دیگه اشاره کنم.
استاد عزیزم شما خیلی قدرتمند و با ایمان و با عزت نفس هستید که اینقدر راحت جلوی دوربین قرار میگیرید با همون لباسایی که تنتونه و ادا در نمیارید.
حرف مردم براتون مهم نیست،اونایی که با شما کار میکنن.
با خیال راحت خود خود خودتی و این و با ما به اشتراک میذاری و حتی همین هم خودش خیلی درس بزرگیه که عمل کردن بهش خیلی سخته.
خیلی سخته حرف بقیه مخصوووصا اونایی که به اصطلاح مشتریت هستن برات مهم نباشه و زندگی خودت و بکنی.
قشنگ معلومه استاد باور داره خداوند روزیش رو میده نه مردم.
استاد کی هستی تو که اینقدر میشه ازت یاد گرفت.
عاشقتونم استاد
شما هم همیشه سالم و شاد و خوشبختو سعادتمند در دنیا و آخرت باشین
خدانگهدار
بنام الله یکتا
بنام تنها فرمانروای آسمان ها و زمین
سلام به زنــدگی
سلم به بـهشـت
سلام به اهالی زندگی در بهشت
خدایا شکرت برای دیدن یک قسمت دیگه از این سریال آگاهی دهنده و پر از زیبایی و درس
خدایا شکرت برای فرصت و سکوتی که برام فراهم کردی تا بازهم بیام از خودم با عشق ردپا بزارم
خدایا شکرت برای عسل و زنبور عسل، برای هدایت هایی که حتی درک نمیکنیم اما ما رو داره به سمت خواسته هامون، به سمت سلامتی و راحتی و زیبایی بیشتر هدایت میکنه.
خدایا ازت میخوام منو آسان کنی و هرآنچه باید رو ببینم و یاد بگیرم رو بهم نشان بدی، خدایا ازت میخوام به زمانم به چشمانم نور و برکت ارزانی کنی. خدایا ازت میخوام خودت راه نشانم بدی که واقعا عاجزم از اینه چطور درس هامو بخونم، چطور مومنتوم مثبت و بزرگی از درس خوندن رو شکل بدم(13 مرداد شده و تا یک شهریور چیزی نمونده و فکر میکنم بخاطر اتفاقات ناخواسته و مواردی که خیلی خوب درکش نمیکنم از ریل خارج شدم، انگیزه هامو بهم یاداوری کن و بهم یاد بده تا چطور بهترین خودم باشم و کار درست رو براحتی انجام بدم و اینقدر وقت تلف نکنم…)خدایا من دیدن این قسمت هایی که شاید بارها دیدم رو به همراه کامنت نوشتن برای خودم یک چالش قرار دادم. هرچند که انجام تمرین دوره هامون هم هست اما این چالش و ایده ایی که گفتی و میخوام انجامش بدم کمکم کن تا موقع اوج درس خوندن و امتحان هام یا هر شرایطی بتونم همینطور منظم و متعهدانه پیش برم. چون دیدن و توجه و تمرکز به همین چیزهای ساده منــو از اون جایی که بودم حرکت داد و رسوند به این جایی که هستم. بله این سریال ناخودآگاه در من تغییراتی رو ایجاد کرد که تازه الان دارمم بعضی هاشو بیشتر درک میکنم. و طبق درسی که از استاد گرفتم ببین از چه مسیری به اینجا به این موفقیت رسیدی همون مسیر رو دنبال کن…
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
قسمت نهم سریال زندگی در بهشت
توی این قسمت در ادامه کار و پروژه حذف چیزهای اضافی و برداشتن نرده ها میریم برای نجات چکش ارزشمند هیولا
🟣 همه ی راه حل ها همیشه وجود دارند،فقط کافیه ذهن مون رو باز بزاریم.
🟣 همه مسائل راه حل های ساده دارند و راه حل در دل مسئله است. چکش سنگین آهنی راه حلش توی دل خودشه اونم استفاده از آهن ربا که جاذب جنس خودشه.
🟣 وقتی با هدایت پیش میریم
وقتی از مسیر لذت میبریم
وقتی تقلایی نمیکنیم
وقتی خودمون رو آسان میکنیم
وقتی دنبال راحت انجام شدن کارها هستیم
وقتی به دنبال تجربه کردن هستیم
وقتی ذهن مون رو کنترل میکنیم
وقتی نگرش مثبت خودمون رو حتی در تضادها حفظ میکنیم
وقتی الخیر فی ماوقع بخشی از مدل فکر کردن و نگاه مون به مسائل میشه
وقتی نقطه پایانی و خواسته رو تجسم میکنیم
وقتی رسیدن به خواسته رو با باور به امکان پذیری ترکیب میکنیم
وقتی ارزش ابزار و کارایی و کاربرد ها رو بدرستی درک میکنیم و به خدمت خودمون میگیریم
وقتی برای انجام کارها توکل مون به خداست و تنها از او یاری میخوایم
وقتی قانون اینه که احساس خوب مساوی با اتفاقات خوب
وقتی ….
لاجرم کارها ساده، راحت، زیبا و شگفت انگیز انجام میشه و ما به خواستمون میرسیم.
■ موقعی که استاد داشتنن گره های اون طناب رو باز میکردن یک چیزی به یادم افتاد، اینکه من همیشه عاشق باز کردن گره کلاف ها و نخ ها بودم توی بچگیم. یادمه موقعی که مامانم، مادربزرگم کسی داشت مثلا قلاب بافی میکردن یا چیزی میبافتن، یا خیاطی میکردن یا ایز اینجور کارها، موقعی که نخ و کلاف شون گره میخورد من میرفتم کمک و با حوصله همینجوری گره ها رو باز میکردم، شاید حتی ساعت ها. یادمه چندباری بود که بهم میگفتن اشکال نداره بقیه اش بیا قیچی کن تا همینجا خوبه اما من اجازه نمیدادم قیچی بشه و باید همینطور تا انتها سالم و کامل گره ها رو باز میکردم.نمیدونم چرا ولی الانم فکر کنم حوصله این کار رو دارم.وقتی استاد اینو گفتین توی ذهنم اومد اگر من اونجا بودم میگفتم استاد جان بدین به من گره ها رو باز کنم من اصلا متخصص شدم در باز کردن گره…
🟣همکاری و کمک کردن به هم
🟣گره زدن خوب هم بنظرم یک مهارته و خوبه که یادش بگیریم(معمولا بچه های صخره نورد و کوه نورد انواع گره ها رو خوب بلدن و آموزش میدن)
🟣 الله اکبر معجزه رخ داد، معجزه یعنی همین دیگه. دنبال چی هستیم. تو بیرون آب باشی،خیس نشی و اصلا ته دریاچه رو نبینی بعدش یک وسیله ات توی اون دریاچه عمیق گم بشه و تو با این ایده و ابزار مناسب پیداش کنی و بکشیش بیرون،الله اکبر
واقعا صحنه ایی که اهنربا تو آب بود و استاد داشت میکشیدش بالا و یکهو چکش زیر آب دیده شد خیلی معرکه بود.خیلی همین تیکه نکته درس داره،چقدر پشتش حرف هست اتفاق هست،هدایت الله یکتا هست، ایمان و حرکت هست…خدایا شکرت
🟣ارزش ابزار
🟣 گاهی وقت ها گیر دادن ها و اصرار همراه و هم مسیرمون خیلی کمک کننده است برای رسیدن به خواسته ها و دیدن معجزات
🟣شادی رسیدن به خواسته و انجام یک کاری که تا حالا انجامش ندادی و منجر به نتیجه دلخواه میشه واقعا عالی بود.خنده هاتون، شوخی هاتون…باهاتون لحظه به لحظه شاد شدم وتحسین تون کردم عزیزانم
🟣چکش هیولا خفن رو که از نزدیک نشان دادین گفتم واسه خودش پُتک ثوری هست.
🟣سپاسگزاری برای انجام شدن کارها و رسیدن به خواسته ها
🟣 مرور این روز خوب و باز هم در چرخه احساس خوب قرار گرفتن
🟣 لذت بردن از مسیر یعنی همین، یعنی دیدن قدم هایی که برمیداریم و ما رو داره رشد میده و میبینیم چطور خدا کارهامون رو انجام میده، میبینم که خدا چطور ما رو هدایت میکنه. میبینم که چقدر خدا به انرژی و زمان مون می افزاید و برکت میده.
و اصلا کم میاریم دونه دونه شکرگزاری کنیم و به یاد بیاریم…خدایا صدهزار مرتبه شکرت
🟣انسان اگر ایمان داشته باشه، حرکت میکنه.
اگر ایمان داشته باشیم که برای مسائلش راه حلی هست، حتما راه حل رو پیدا میکنه.
■ استا جان اون جمله ایی که گفتین رفتم سرچ کردم درسته برای ارشمیدس بود. که دیدگاهش این بود که به کمک اهرم می توان سنگین ترین اجسام را با کمترین نیروها بلند کرد.
■ ■ “تکیه گاهی به من بدهید تا زمین را بلند کنم!”؛ این گفته ای است که افسانه ها آن را به ارشمیدس، نابغه ی زمان قدیم که قوانین اهرم ها را کشف کرد، نسبت می دهند. پلوتارک می گوید: “ارشمیدس یک بار به دوست و خویشاوند خود، هیرون سلطانِ سیراکوز نوشت که بزرگترین وزنه ها را می توان با کمترین نیروها از جا کند. وقتی که بحث به درازا کشید، او افزود که اگر زمینِ دیگری وجود داشت، حاضر بود از آن جا کره ی زمین را بلند کند.”
🟣 ایده و داستان سفارش دادن اون آهنربا خفن هم جالب بود.
همه چیز همه جا دارین. برای خونه تمپا خریده بودین. گفتین الان سه تا آهنربا دارین یکی اونجا یکی پرادایس یکی هم برای داخل آر وی. ثروت داشته باش راحت هرچند تا که میخوای از هر ابزاری داشته باش براحتی و دسترسی راحت…
🟣 خداوند از قبل چیزهایی رو برای راحتی ما مهیا میکنه.
■ من اینجا یاده اون مثالی افتادم که توی بازی های کامپیوتری یکجاهایی میشه یک کلیدی چیزی پیدا میکنی ولی به دردت نمیخوره و بعد مرحله ها که میگذره میبینی اون کلید مثلا برای فلان مرحله لازمت میشه و استفاده میکنی.
🟣 داستان مرتب کردن کشوها و پیدا شدن ودیدن اون طناب بلند هم جالب بود که باعث بشه براحتی بگین طناب بلند و قوی هم دارین.
🟣اینا همه اش درسـه اینکه برای هر مسئله راه حلی هست.
اغلب راه حل ها پیش خودمونه
اغلب راه حل ها ساده است.
🟣داستانی که از آقای لری و داستان بیماری و زنبورها و گیاهان منطقه هم جالب بود