سریال زندگی در بهشت | قسمت 243 - صفحه 13

توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

138 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    فاطمه بهرامیان گفته:
    مدت عضویت: 1105 روز

    به نام خدایی که به تنهایی کافیست.

    سلام.

    از دیروز که هدایت شدم به این قسمت چندین بار نگاهش کردم و بارها خداوند رو برای وجود مریم جان شکر کردم برای اینکه این همه زندگیش و کارهاش برام درس داره.

    بارها تحسین کردم مریم جان رو برای شجاعتش برای رهایی و وابسته نبودنش دیدن این صحنه ها و تحسین کردن راحته اما وقتی فکر کنی یه زن به تنهایی در یک مزرعه بیست هکتاری دورتا دور جنگل و آب بمونه خیلی سخته داشتم فکر می کردم اگر من باشم یک شب فقط یک شب می تونم این کار رو کنم ؟

    چقدر زیباست این حد از استقلالت مریم جان به تنهایی شب و روز رو می گذرانی کارهای سایت و کارهای مربوط به حیوانات رو هم انجام می دی.

    هیچ دلخوری و ناراحتی هم نداری استاد رو هم به خدای بزرگ می سپاری.

    درس بعدی کار رو طوری انجام بدیم که دوباره کاری نشه روی کاری که می خوایم انجام بدیم خوب فکر کنیم ابزار لازم رو بیاریم و جوری انجامش بدیم که نیاز به انجام دوباره نباشه آفرین مریم جان فنی شدی واقعا یه زن خودساخته.

    شرطی کردن حیوانها خیلی خوب بود صحنه زیبایی بود باز هم تحسینتون می کنم برای کار با اره قطع کردن درخت‌ها غذا دادن به حیوانها و ذوق زدگی که از زیبایی دنیا دارید.

    خدای من این بزغاله ها چقدر زیبا بودن و باز هم قانون طبیعت مادر به زور نمی یاد اون یکی رو ببره بچه باید خودش بره و شیر بخوره باید قوی باشه .

    و تمرکز بر زیبایی‌های زندگی ولذت بردن از لحظه اگر هم به تضادی خوردیم باید سعی کنیم با پیدا کردن نکات زیبا و مثبت اون تضاد رو به دست فراموشی بسپاریم و همین تمرکز بر زیبایی ها باعث می شه زیبایی بیشتر ببینیم.

    و اینکه تضاد در زندگی هر کسی حتی مریم جان با این حد از پایبند بودن به قانون هم رخ می ده مهم طرز برخورد با اون تضاده.

    عاشقتم مریم جان خدارو سپاس که فرشته ای چون تو رو سر راهم گذاشت.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  2. -
    ساناز جمشیدیان گفته:
    مدت عضویت: 1229 روز

    243

    پرادایس زیبا و ماحراهایش

    چقدر هر بار متفاوته این بهشت الانکه استاد میخواد بره تمپا برای دوره ساختن مشخص میشه چقدر مریم جان رشد عالی داشتن و چقدر مهارت دارن که تنهایی بمونن و اینجا کارها را انجام بدن

    یادمه بار اول که تنها موندن شب اصلا بیرون نمیرفتن ولی اینبار اصلا نه ترسی دارن نه نگرانی

    و بدون هیچ ناراحتی از استاد خداخافظی کردن واقعا این سطح از رشد بی نظیره

    چقدر خوب تکاملتون طی کردین و الان انقدر عالی همه چیز مدیریت میکنید

    رو تختی زیبایی که خریدین و چقدر کاربردی هست

    برنامه ریزی عالی کردین و واقعا وقتی ادم برای خودش برنامه و هدف داره نه فکرای الکی میکنه نه وقتش هدر میده و لذت میبره

    چه خوب که فنس ها را هم مرتب کردین و برنامه ریزی کردین که چوبها را هم بیارین تا دیگه خیالتون زاحت باشه

    مرغ و خروس های زیبا و عالی که مثل همیشه دارن در پرادایس لذت میبرن

    بزهای نازنین که تازه بدنیا اومدن و چقدر زیبا هستن و چه لذتی بردین از دیدنشون و بازی کردن باهاشون و در کنارشون بودن چقدر زیبا هستن و چقدر دوس داشتنی

    چه همزمانی خوبی دوستتون داشتن که اومدن و بزها را ذیدن

    حس مادر بزها عالی بود مرغ ها را کنار زد و بعد هم سریع اومد بهشون شیر داد

    واقعا خداوند چقدر زیبا نقش و نگار کرده این حیوانات را

    هوای عالی پرادایس و لذت دیدن این همه زیبایی

    چه تجربه شیرین و متفاوتی

    اصلا انتظار پایان این مدلی برای این بزها نداشتم چون خیلی سرحال بودن اما خب اینم تکاملی بود برای مریم جان و درسی و حکمتی

    از اینکه تونستید تنهایی اونها را خاک کنید و با این واقعه کنار بیاین نشان از کنترل ذهن شماست

    این پرادایس به ما خیلی چیزا یاد میده

    اینکه لذت ببریم و وابسته نشیم

    اینکه در کنار عزیزان و چیزایی که دوسشون داریم و در کنارشون به خوبی ها و زیبایی هاشون توجه کنیم تا بعد هیچ حسرتی نمونه

    مریم جان یک روز کامل باهاشون بوده و اینکه بعدش این اتفاق افتاد میدونه نه مقصره نه کم کاری کرده پس مسیر این بز ها تا همینجا بوده

    عالی هستید مریم جان

    خدایا شکرت منم دارم تلاش میکنم هر روز بتونم ذهنمو کنترل کنم و الان متوجه شدم باید برنامه ریزی بهتری انجام بدم که کمتر ذهنم متفرقه فکر کنه

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  3. -
    زهرا شجاعی گفته:
    مدت عضویت: 1489 روز

    به نام خداوندی که رحمتش بی اندازه و مهربانی اش همیشگیست

    لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

    خدای مهربونم شکرت به خاطر سلامتیمون

    خدای مهربونم شکرت که امروز من رو به این فایل فوق‌العاده، زندگی در بهشت هدایت کردی

    خدای مهربونم شکرت که هر لحظه و هر ثانیه در زندگیم هدایتگر و حمایتگرم هستی

    با سلام خدمت استاد عزیز و مریم جان عزیزم

    و سلام خدمت دوستان هم فرکانسی ام

    مریم جان واقعا فایل بی نظیر و فوق‌العاده ای است و کلی درس و آموزه برای من،سپاسگزارم

    اول اینکه از این فایل یاد گرفتم که چقدر زیباست که بعد از چند وقت در کنار هم بودن برای مدتی دور از هم باشیم واقعا تحسین برانگیز هست این کار و اینکه شما اونقدر ایمانت قوی هست که در پارادایس برای مدتی تنها باشی و هیچ ترسی نداشته باشی و با ترسهات روبه رو میشی ،عالیه

    و دوم اینکه برنامه ریزی هایی که برای خودتون کردید و حتی لحظه ای هم بدون برنامه نیستید،و چقدر روتختی عالی سفارش دادید و با کارایی خیلی عالی و انجام کارهای پارادایس و رسیدگی به مرغ و خروس ها و بقیه

    و اینکه زمانی که مخمل بچه هاش به دنیا اومدن احساساتی شدید و دقیقا من هم همون حس رو داشتم و حستون تحسین برانگیزه و بازی با مخمل و بچه هاش و اینکه همش دورو برشون بودید…

    و ناراحتی برای مردن مخمل و یکی از بچه هاش،خیلی غم انگیزه،و من از استاد و همچنین گفته های شما یاد گرفتم که این دنیا گذراست و برای هیچ چیزی نباید نگران بود،ولی این را هم میدونم که ما انسانیم و احساسات داریم و بر اساس احساساتمون شاد و غمگین می‌شویم، ولی زمانی که شادیم آنقدر شادی کنیم که غرق در لذت شویم و زمانی که ناراحتیم با خودمون همدردی کنیم ولی برای مدتی کوتاه، و در ناراحتی مدتی طولانی نمونیم چون قانون رو میدونیم و از اون ناراحتی باید عبور کرد و ذهن و افکار رو کنترل کرد…..خدایا شکرت که در هر مسئله ای خیر ما در آن نهفته است…..

    در پناه الله یکتا شاد و پیروز و سعادتمند باشید

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 0 رای:
  4. -
    فروغ شمس گفته:
    مدت عضویت: 2128 روز

    درود بر خداوند وهاب و هدایتگرم

    درود بر استاد توحیدیم و مریم بانو

    و دوستان بهشتیم در سریال زندگی در بهشت

    نکته‌های این قسمت

    + دور شدن از همدیگه کمک می‌کنه که قدر همدیگرو بیشتر بدونیم و هم فضای تنهایی داشته باشیم که روی فکرهای خودمون کار کنیم و برنامه‌ریزی کنیم، هدف‌هامونو پیگیری کنیم، حالا هدف‌های کاری هدف‌های شخصی.

    + غروب‌های پارادایس واقعاً زیبا هستند.

    + چقدر زیبا بودن این دو تا بچه بز مخملیمون و اونی که مریم جون رو در نگاه اول دیده بود چقدر حس داشت به ایشون و چقدر احساس برای ما به وجود آورد. خود مریم جون بسیار احساسی در اینجا دیده شدن و فهمیدم که چقدر وجودشون سرشار از عشق ازلی هست.

    + خبر غم انگیز مرگ مخمل و یکی از بچه‌هاش رو مریم جون دادن، حتماً خیریتی برامون داشته که نگاه گذرا به دنیا و زندگی داشته باشیم. اون لحظه‌ای که داره اتفاقات خوب می‌افته، حسابی لذتشو ببریم و به بعد موکولش نکنیم و اون لحظه‌ای که یک اتفاق ناگوار و تضادی به وجود میاد، روی اون تمرکز نکنیم و بدونیم که این گذراست و تمام میشه و باید فقط ببینیم که توی اون لحظه چیکار می‌تونیم انجام بدیم و سعی کنیم احساس رو خوب نگه داریم و روی اون مسئله تمرکز نکنیم.

    + طبیعت درس‌های خوبی رو بهمون میده.

    خدایا شکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  5. -
    میترا محسنی گفته:
    مدت عضویت: 642 روز

    به نام خالق زیبایی های عالم

    سلام بر ساکنین پردادایس زیبا

    فایل نشانه ی امروزم این قسمت از سریال زندگی در بهشت بود و از اونجا که قبلا شنیدم استاد فرمودن نشانه ی امروز من یه الهام از طرف خدا بوده سعی میکنم تمام حواسم جمع کنم درسای این فایل های نشانه رو درک کنم

    چقدر سبک زندگی شما رو دوست دارم این که به همدیگه فضای تنهایی بدیم یه تجربه ی بی نهایت عالیه

    چون ذات انسان خداگونه ست و تجربه خدای درون فقط در سکوت و تنهایی امکانپذیره

    کاری که پیامبران و عرفا میکردن

    کاری که پیامبر اسلام تو تنهایی غار حراء به دنبالش بود

    خدایا شکرت بازم اجازه دادی یکی از قشنگترین لوکیشن های زمینت رو ببینم ،پرادایس زیبا

    خدایا شکرت چقدر ماشین قرمز زیبا و قشنگه

    خدایا شکرت برای دیدن چهره ی کم فروغ و زمستانه ی پرادایس

    خدایا شکرت چقدر اون بزغاله ها قشنگ بودن غرق لذت بودم از خشم مخمل از دست مرغا

    خدای من چقدر عصبی بود و اوقاتش تلخ بود

    چقدر جالب بود اونجای فیلم که برای شیردادن بین دو تا بزغاله مونده بودکه به کدوم برسه واقعا یه مادر بزی گرفتار شده بود به تمام معنا

    تا رسیدم به آخر فایل و خبری که مریم خانم گفتن

    منم ناراحت شدم دوباره برگشتم از اون قسمت که بزغاله ها به دنیا اومده بودن و مخمل رو نگاه کردم

    از اینکه یک روز تمام باهاشون وقت گذروندن مریم خانم و این فیلم قشنگ گرفتن خوشحال شدم

    دنیا فانی و گذراست و همین یک نکته ی مهم کافیه که برای هیچی حسرت و غصه نخوریم

    خود دنیا ناپایدار پس غصه وسختی هاش هم گذراست

    چقدر حرفهای مریم خانم حکیمانه و قشنگ بودن

    زمانی که اتفاق خوبی برات میفته باتمام وجودت لذت ببر

    و وقتی هم مشکل و تضادی تو زندگی پیش میاد بهش فکر نکن

    بهش تمرکز نکن

    اعراض کن با قول قرآن

    این تجربه های سخت گذراست و تموم میشه

    سعی کن احساست رو خوب نگه داری هرطوری که میتونی و روی اون مسئله تمرکز نکنی

    چقدر نگاه قشنگی

    چقدر حرفهای آرامش بخشی

    ممنونم مریم خانم عزیزم بابت این فیلم بابت این حرفهای قشنگ

    شما بهترین الگو هستید برام

    خدا روشکر که اجازه داد بهم تو این سایت باشم و الگو بگیرم از سبک زندگی شما و از شما کلی آگاهی ودرس یاد بگیرم

    خدایا شکرت

    خدایاشکرت

    خدایاشکرت

    خدایاشکرت برای این فضای بی نظیر پرادایس

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  6. -
    ارزو طلائی گفته:
    مدت عضویت: 1797 روز

    سلام استاد عزیزم

    فایل را که می خواستم دانلود کنم از تصویر روی فایل احساس کردم از یک سفر برگشته اید اما نگو تازه داشتید خداحافظی می کرد تا به یک سفر پر برکت بروید

    واقعا صحنه خداحافظی بسیار زیبا و جذابی بود لذت بردم .احسنت به این عشق، احسنت به عدم وابستگی

    کروت زیبا و نازنین خیلی جادار بود اصلا به نظر نمی رسید ولی عجیب این موجود زیباست ،عجیب خودنمایی می‌کنه

    احسنت خانم شایسته عزیز که تنهایی را اینقدر عالی تجربه می کنید من مدت چند سال تنهایی را تجربه کردم بسیار عالیه ،دلم می خواد یکبار دیگه تجربه اش کنم

    چقدر این بزغاله زیبا هستند، واقعا احساسش خیلی عالی بود

    خانم شایسته نازنین شما خیلی دوست داشتنی هستید که این صحنه های زیبا را برامون فیلم می گیرید، همیشه به خاطر این عشقتون تحسینتون می کنم

    یادمه اول دفعه ای که این قسمت را نگاه کردم با حسرت آن خانمی را که توی پارادایس با شما بود نگاه می کردم و گفتم خدایا این کیه که از نزدیک داره با خانم شایسته صحبت می‌کنه یعنی دور از ذهن میدونستم یکی از نزدیک با شما صحبت کنه .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    علیرضا یکتای مقدم گفته:
    مدت عضویت: 1684 روز

    به نام خداوند مهربان وهدایتگر

    سلام به استاد عباسمنش و خانم شایسته

    سلام به همه دوستان ثروتمندم

    نشانه امروزم

    خداحافظی قشنگی بود ، استاد عباسمنش چقدر به کارش اهمیت میده و عاشق کارش هست که برای تمرکز داشتن خودش را تنها می کنه و عزیز دلش را رها می کنه ، وقتی با خودت در صلح باشی و عاشق خودت بشی ، تنهایی خیلی لذت‌بخش و بابرکت هست چون بهتر می تونی با خدای درون ارتباط بگیری و از الهامات و هدایت های الله مهربان بهره ببری ، دور شدن از خانواده، علاوه بر ایجاد تمرکز ، ثمره دیگری داره وآن این که دوری دوستی می آره ، باعث میشه قدر همدیگر را بدونیم و زندگی تکراری نشه و زیبایی و لذت بیاد توی زندگی.

    عدم وابستگی درسی که من از این فایل ارزشمند گرفتم و تا زمانی کنار هم هستیم لذت می بریم و شاد خرم هستیم و هرلحظه اراده کردیم تنها باشیم این امکان پذیر باشه و باز هم شادی و احساس خوب در زندگی مان پایدار باشه ، و این طور زندگی کردن ، مصداق توحید در عمل هست ، یعنی وقتی من به رب العالمین که منبع تمام قدرتها و نعمتها و شادی ها هست وصل بشم ، دیگه برام فرقی نداره کجا باشم و چه زمانی باشم، زیرا الله مهربان خودش زمان و مکان مناسب را برامون تنظیم می کنه ،

    کافی است فقط بهش اعتماد کنم و اجازه بدم اون کارها را انجام بده

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  8. -
    زهرا دهقان گفته:
    مدت عضویت: 2106 روز

    سلام روزگارتون پر از حال خوب

    سلام بر مریم دوست داشتنی و استاد عزیز.

    من امروز روز سوم اساس کشی هست واین که یه عالمه کار دارم،اما یه صحنه با خودم گفتم بزار بزنم روی هدایت من واین کلیپ برای من بالا اومد

    برای من خیلی یاد آور شد که هر آنچه که هست باید ازش لذت ببری

    برای من توی همین لحظه که لباس ها رو جمع نکردم و حدود 7کارتن دیگه رو باز نکردم ،اینکه این هم تموم میشه، تو دوست داری چطور تموم بشه؟

    جالبه که خونه ی الان زیباتر ،کابینت بیشتر راهروی پهن تر ،پارکینگ جداگانه،حیاط دل باز و باغچه ی زیباو خلاصه یه عالمه مزیت داره

    اما من باید هر لحظه به خودم یاد آور بشم از همه ی اینها باید لذت ببرم با دیدنشون با لمس کردنشون با صحبت ازشون وبا گوش دادن به خیلی صداها مثل همین شوفاژ که هوای خونه در عین مطبوع بودن جاذبه جایی بخاری توی زمستون وتابستون رو نداره.

    چقدر وسیله ها هستن که دارن به ما خدمت میکنن،آیا ما بادیدنشون به خودمون خدمت حال بهتر رو میدیم ؟ آیا من سپاسگزار هستم ؟

    من تحسین میکنم مریم عزیز رو که چقدر قشنگ از فرصت تنهاییش استفاده می‌کنه ،چقدر قشنگ یه روز کامل رو با بزها میگذرونه وبراش خسته کننده نیست ،تحسینش میکنم برای چیزی که ازش لذت برده و حالا نیست سپاسگزار هست

    چرا چون در همون لحظه تمام استفاده ای که می‌شده از اون محیط انجام داده والان حسرتی نیست،غمی نیست

    واین ایمانی که حتما خیری بوده جای هزاران بار تحسین داره نگه داشتن حالت توی فضای مثبت

    خدا رو شکر میکنم که امروز به این کلیپ هدایتم کرد و هر لحظه باید شاکر باشیم ،هر لحظه باید برای هر آن چه که هست نفس آرومی بکشیم .

    من هم دارم کارهای خونه رو انجام میدم

    واز مریم یاد گرفتم که با تمیز کردن وگذاشتن وسایل سر جایش دارم سپاسگزاریم رو نشون میدم.

    عجله ای نیست و همه چیز با روال وبسیتر عالی پیش می‌ره️️️

    آیا

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 3 رای:
  9. -
    لیلی جرکانی گفته:
    مدت عضویت: 924 روز

    به نام خدا

    خدایی که صدای بنده اشو میشنوه

    و به آنچه درون سینه اش میگذره آگاهه

    خدایا شکرت برای دیدن این فایل که نشانه امروزم بود

    خدایا شکرت که منو میبینی و میشنوی و به قلبم آگاهی

    ای مهربان بخشنده ای که همه جا بامنی

    تو تمام منی و تو تمام پناه منی

    تو مونس منی و رفیقمی در حالیکه رفیقی ندارم

    سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته و تمام عزیزان

    در مرحله ای زندگیم قرار دارم که با تضادی روبرو شدم

    وقتی خانم شایسته داشتند میگفتند که وقتی شرایط برای لذت بردن محیاست لذت ببریم

    ووقتی به تضادی برخورد کردیم بدونیم گذراست و احساسمون خوب نگه داریم و کارایی که باید انجام بدیم انجام بدیم و بگیم حتما خیریتی داره

    اشکام سرازیر شد و گفتم درسته

    اگه الان به اونچیزی که میخوام نمیتونم برسم

    تمرکز کنم روی هدفم

    و احساسمو خوب نگه دارم

    توکل کنم به خداوند که برام بسه

    حتمآ الخیر فی ما وقع اتفاق میفته

    خدایا من به زیبایی ها توجه میکنم و شکرگزارت هستم آسونیها رو برام آسون کن

    هوامو داشته باش

    دوستت دارم

    ایاک النعبد و ایاک النستعین اهدنا صراط المستقیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  10. -
    مهسا سالاروند گفته:
    مدت عضویت: 1393 روز

    بنام خدا

    سلاااااااام

    سلام به این لحظه و خداروشکر که هستم و حضور دارم …..

    مدتی هست که در سفرم و با اینکه خانوادگی ام اومدم و تعداد زیاده ،از ابتدای سفر به خودم قول دادم که حواسم به هر لحظه باشه و ابتدای سفر مدام میگفتم خدایا مارو به سمت زیبایی ها هدایت کن

    خدایا در زمان و مکان مناسب قرارم بده…….

    خدای خوبم میدونم هرچیزی که بشه هر اتفاقی که بیوفته خیره مطلقه:)

    خدای خوبم خدای عزیزززززم شکر که بهم کمکم میکنی متعهد باشم و به آموزه ها عمل کنم و با اینکه توی سفرم سعی میکنم هم لذت ببرم هم اینکه روی خودم کار کنم…..

    خدایاشکرت

    ……………………….

    و اما این فایل پر از نشانه ها و زیبایی ها بود……

    -اول اینکه عشق بین شمارو تحسین میکنم ،،،،،اینکه بدون وابستگی بدون چسبیدن به طرف مقابل با خودتون در صلح هستید و حالتون با خودتون خوبه،،،،،استاد عزیز و مریم جان این رابطه شما چنان عاشقانه است که من توی هیچ رابطه ای ندیدم،،،،،اینه دلیل پیشرفت شماها ،،اینکه برعکس باقی آدما ها که طرفو توی بند میکنند ،نیستید.

    -خدایاشکرت این پرودایس زمستونش ،بهارش،پاییزش تمام زیبایی،،،،بودن این جوجه ها و بزی ها خیلی به اینجا صفا دادن

    -خدایاشکرت آب دریاچه رو نماد فراوانی و آب شیرین ،،،نسیمی که روی دریاچه میزنه و آبو حرکت میده ،،،،واقعا زیباست .

    -مریم جون تحسینت میکنم بدون ترس ،،،،از منطقه امنت خارج میشی و با حس خوب ،از حیونا مراقب میکنی،خدایاشکرت……

    -مریم جون چه حس زیبایی بود از صدات متوجه میشدم وقتی انقدر با عشق و ذوق از دیدن اون بزی ها خوشحال میشدی از اینکه به دنیا اومدن:)

    -و جملات آخر تک به تکش بهم یادآوری میکرد ،،،،که هر اتفاقی بیوفته خیره،اینکه تضاد ها از راه برسن هرچی ام که باشن قراره مارو به اهدافمون برسونن،،،،،اینکه خدای مهربون هرچیزی که رقم بزنه خیره،،،،،،،،و وظیفه ما اینکه فقططط حالمونو خوب نگه داریم.

    خدایاشکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای: