این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2021/12/abasmanesh-16.jpg8001020گروه تحقیقاتی عباسمنش/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngگروه تحقیقاتی عباسمنش2021-12-28 10:00:192021-12-30 06:59:33سریال زندگی در بهشت | قسمت 243
138نظر
توجه
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
باید این قدرتو داشته باشی سپاسگزاری حتی اون موقعه پیدا کنی
باید یاد بگیری واقعا به قانون عمل کنی
اون ارامش اون سبکیو تو قلبت بسازی
یادبگیری راه حلو پیدا کنی راستش
مسله که برای من الان یادم اومد
من عاشق غرق شدن توی فایل های قسمت به قسمت پارادایسم والان یادم اومد کامنت خوندن نوشتن درس گرفتن تمرین کردن خودتو بهتر کردن پس چی باید یاد بگیری قانون در بیاری ازش
مثلا
اینکه ببینی تموم
نه کامنت مثل خلاصه چکیده بزاری تمرین بزاری براش خودتو کندوکاوو کنی
خلاصه این فایل معمولی ببینی بره نیس باید قلبتو زره ای زلالتر بکنع
واقعا خانم شایستع با چه زوقی دیروز پایینو بالا میدوییدید
وچقد خودتون شناختید وایده ناب دارید برای کنترل زهنتون اختل با استاد
وگرفتن درس گزرا بودن زندگی
واسوده بودن
واقعا در حرف خیلی سادس ولی اسون گرفتن زندگی وگزری بودن ولدتشو بردنم حرفیه
من عاشق بودن روی ریل هدایت واحساسه خوبم
واقعا دوس دارم قدم ایده هایی که برمیدارم بیشتر هدایتی باشن
واقعا دوس دارم اون لدتی که میشه از نعمتهام ببرم
راستش از زمان خالی وتمرکزیم نهایت لدتو ببرم
دوس دارم
دوس دارم اتفاقات زندگیمو ازشون شاد باشم لدت ببرم نه اینکه همش عصبانی باشم
چرا این شد چرا اون شد
راستش خیلی دوس دارم اون ارامشع کنترل زهنه رو داشته باشم
گاهی زهنم محو پیدا نیس ولی کمی که دقت میکنم به خاطر مسله ای گل الوده ولی نمیدونی با دقت وتیز شدن توی قلبم وکمی باز کردن اون گره های زهنی وبهتر میتونی در لحظه جاری بشی
وچه ارامش وحس خوبی ساخته میشه
درس نهایت لدت
راستش دیروز که استاد میگف من انقد زوق کردم
تا شب باهاشون بازی میکردم
راستش منم توی دلم میگم زندگی کردنم همینجوره باید با نهایت توان زندگی کرد که بعدش بگی من در حد توان زندگی کردم
واقعا گاهی از یه مسافرت میایم دیگه جایی برای غصه نمی مونه چون با اخر توان لدتشو بردم
یاد مثلا یه اتفاقی پیش میاد زهنم میگه باید لدت ببریو درس بگیری احساسش خوبه برای همین ارامش داره میدونه در حد توان درس گرفته لدت برده سود به دست اورده وجایی برای پشیمانی نمیمونه
نهایت لدت روز
راستش من عاشق تمرکز ازادی زمانی ام هستم
عاشق وقته خوبی که دارم میتونم بزارم روی سایت هستم
عاشق اون تمرکز که میزارم روی بهبودم قلبم میزارم باور سازی میکنم هستم همیشه تشنه این کارم
یادت باشه وقتی کار روی سایتو باورهات میکنی اینزمانهطلاییو با دل جون گوش بده
اگه هم کار داشتی اشکالی نداره تو نهایت استفاده رو در حد توان داری میبری
وراستش ایده ساده برای حل مسله
الان زهنم هزاران موضوع میخان درگیرش کنن ولی تو حواستو غرق در لحطه وایده الهامی الانت باشه
راستش بستن نشتی فک میکنم باید از احساس خوبم مراقبت کنم راحت لیز میخوره
خداروشکر میکنم بابت وجود استاد در زندگیم که باعث شد من این دسته از فایل هارو ببنم و بتونم بفهمم که طوری دیگه هم میشه زندگی کرد متفاوت از زندگی اطرافیانم وخونوادم
خداروشکر میکنم بابت این رابطه ازاد و پر از عشق وبدون وابستگی که ایتاد و مریم خانم دارن واقعا از صمیم قلبم تحسینشون میکنم
خداروشکر بابت ازادی زمانی و ازدای مکانی استاد و ازادی مالی استاد که میتونن به رتحتی زندگی بکنن هر کجا که دوس داشته باشن
خدایاشکرت بابت این اب وهوای پرادایس به این خوبی وله این زیبایی
خدایاشکرت برای حل مسعله ای که مریم خانم به تنهایی و با هدایت خدا انجامش داد و افرین دقیقا داشتم به اون بست پلاستیکی ها ی زیپی فکر میکردم که میشه دوتاشونم وصل کرد به هم که مریم خانم این کارو هم انجاک دادن خداروشکرواقعا وقتی می بینم مریم خانم انقد مسقل وارادانه و راحت وبا ذوق وشوق زندگی میکنه و برای زندگی خودش تلاش میکنم فیزیکی و ذهنی که راه حل ها اسونن و راه ساده دارن و هرروز هم میشه سادت تر وراحت تر بود لذت میبرم ودوس دارم رابطه عاطفی داشته باشم که ویژگی هایی مثل ویژگی های رابطه عاطفی مریم خانم واستاد داشته باشه
خدایاشکرت
واقعا لذت بردک از زاییدن دوتا بچه زیبا که اون مخملی به دنیا اورد و بازم هداروشکر که من اولش ذوق کردم براش اخه عاشق این بچه بز یا گاو یا گوسفند یا اسب هر چی وقتی شیرکیخورن خیلی زیباست این صحنه برام با عشق وبازیگوشی شیرمبخورن خدای من خداباشکرت از جهت دیگه برای کنترل ذهن مریم خانم بعد از این موضوع وواقعا وقتی به زندگی نگاه میکنی و می بینی گذراست کمتر سخت میگیری امکان داره فردایی وجود نداشته باشه خدایاشکرت واقعا من عاشقتم خدا ومتشکرتم بابت اینکه منو هالق زندگی خودم کردی که با افکار وکانون توجهم زندگیم خلق مبکنم و هر روز یک درصد بهتر از دیذوز مقایسه فقط با خودم دوستت دارم استاد نازنینم ومریم خانم ابجی عزیزم
سپاس گذار خداوندی هستم که زمین را آفرید و مزینش کرد؛مزین به خواسته های ما و پاسخ به اون خواسته ها.
خداوند در این بخش کلی الگوی زیبا به من نشان داد الگوهایی سراسر زیبایی که من دوست دارم توی زندگیم خلق بشود.
مثلا صبح از خواب بلند شوی و با ویوی دریاچه و جنگل به خود بگویی:صبح بخیر خدایا امروز به من کمک کن در زندگیم لذت و رشد را تجربه کنم.
و برای پیشرفت بخواهی بروی و از عزیز دلت مدتی جدا بشوی. عزیز دلی که عاشقانه برای پیشرفت تو و خودش این سریال زیبا رو خلق کرده تا ما با دیدنش بفهمیم چقدر میتونه یک رابطه ی عاطفی در عین زیبا و صمیمی بودن مفید باشه که مثلا یکی مثل عزیز دلت بیاد با فیلمبرداری و تدوین این سریال به پیشرفت سایت و برنامه های استاد کمک کنه و ما با دیدن پیشرفت ها و بهبود های کوچولو کوچولوی استاد و با دیدن خرید کردن های بدون مرز با لذت بردن از دیدن برونی ، مرغ و خروس ، بز و این همه ماهی توی دریاچه بیشتر درککنیم که زندگی ما هم قرار بوده اخرش همینجوری باشه؛طبیعی ثروتمند بودن،طبیعی عاشقانه زندگی کردن،طبیعی سلامت بودن،طبیعی بهبود دادن و لذت بردن و داشتن هر آنچه آرزوشو داشتیم.
استاد رو به دوربین میگن که آره دارم میرم تمپا برای کار کردن روی دوره ی جدید و با اون لبخند زیبا و حال خوبشون میرون سمت شورلت بینظیرشون و چقدر وسایل مرتب و زیبا توی این ماشین چینده شده چقدر این ماشین و ثروتی که این ماشین رو به راحتی خلق کرده تحسین برانگیزه.
لذت بردن از دیدن صحنه ای که استاد آغوششونو باز کردن برای برونی تا بغلش کنن و این در حالی بود که بروونی همچنان به سمت استاد حرکت میکرد چقدر این صحنه ها زیباست.
چه درک زیبایی که خانم شایسته در مورد این جدایی اینقدر حسشون خوبه و باز هم صحبت های نمکین خانم شایسته درمورد برونی که میگن:آره پرونی هم تایید کرد رفتن استاد روواقعا شریک عاطفی بی نظیری هستن.
توضیحات استاد اونجاییش زیبایی داستان رو دو چندان کرد که گفتن خانم شایسته قراره روی آبدیت دوره ها کار کنن دوره هایی که در جهت پیشرفت و تکامل کسب و کار استاده و چقدر این حد از همراهی میتونه به پیشرفت دونفر کمک کنه.
و درک خانم شایسته در مورد این هوای تازه توی رابطه و همراهیشون با این ایده ی استاد واقعا تحسین برانگیزه.
و بریم سر خداحافظی زیبا و با لبخند استاد و ابراز عشقشون به هم که دیگه ته زیبایی بود واقعا.
و اما بریم سر تمرکز و وقت گذاشتن خانم شایسته برای پارادایس.
خدای من چقدر زیباست که یک شریط عاطفی با این حد از پویایی و نظم داشته باشی که این حد با عشق برای بهبود محل زندگی وقت بزاره خدایاشکرت.
چقدر زیباست که کوچیک ترین یادگیری و پیشرفتت اینقدر برات جلوه کنه آخه مگه درک بلند ترکردن زیپ تاید با اتصال دوتا از اونا به هم چقدر میتونه مهم باشه که اینقدر تحسینش کنی و بگی آره کن این مورد رو کشف کردم ، خلاصه بگم زندگی استاد پره از این بهبودی های کوچیکی که همشون به چشم میان.
این ویو،این زیبایی ها ،این نعمت ها همشون در جهت درک بیشتر ما برای اینه که باور کنیم که میشود.
و اما روتختی کتان ولی بینهایت لطیفی که خانم شایسته سفارش دادن که اول تحسین میکنم ثروتی که باعث شده به راحتی این اجناس عالی رو بخرن و دوم نگاه جزئی نگری خانم شایسته به کیفیت این روتختی و واقعا تحسین میکنم خانم شایسته رو که اینقدر خوب از استاد سرچ کردن رو برای حل مسائل رو یاد گرفتن.
چه حوصله ای دارن که اینجوری روتختی ها رو باهم مقایسه میکنن و با جزئیات درموردشون توضیح میدن.
جیلی،واقعا این پرنده فرندلیه ،من واقعا خندیدم و لذت بردم چقدر باحالن این پرنده ها چطوری بالهاشون رو پایین انداخته بود.
وای فقط لحظه ای که خودشو تکون داد من چقدر خندیدم و بعد دوباره اومد جلو و بالهاشو انداخت پایین که میتونم بگم خیلی لحظه ی با نمک و جالبی بود.
وای از این غروب زیبا توی این جنگل خارق العاده خدایا شکرت.
باز تحسین میکنم کار کردن روی محصولات با این ویوی خارق العاده دریاچه خدایاشکرت.
چقدر این دریاچه زیباست چقدر بی نظیره واقعا خدایاشکرت.
به به چقدرلذت بخشه کار کردن با این بزا و مرغ و خروسا داشتن همچین همسری که اینقدر مستقل خودش توی پارادایس کارها رو انجام میده.
باید بگم یک لحظه ی بانمک دیدم از اومدن بزا و مرغ و خروسا که واقعا زیباست و از طرف دیگه این جاهلانه عمل نکردن خانم شایسته و طبق قانون عمل کردنشون هم واقعا تحسین برانگیز بود.
خدایا چقدر لحظه ی با نمکی بود و لحظه ی واقعا زیبایی که یهو این بزغاله هارو ببینی چقدر بانمکن چقدر دوست داشتنی و زیباست داشتن این حد از زیبایی توی طبیعت چقدر بانمک شیر میخورن.
چقدر زیبان واقعا خدایا شکرت.
وقتی خانم شابسته ازش دور شدن چقدر باحال صدا میکرد.
واقعا این لحظات یه سری لحظاتی هست که فقط با فرکانس مثبت میشه خلقش کرد
امان از دست این مرغای شیطون که هی نک میزنن به دم این بز ولی خداییش بانمکن.
و باز هم دیدن لحظات شیر خوردنشون واقعا زیباست.
اما تحسین اصلی این داستان کنترل ذهنم خانم شایسته درمورد مرگ بزها بود. واقعا چقدر همه چیز زیبات و هر اتفاقی میوفته در جهت بهود زندگی ماست.
نگاه گذری به زندگی یعنی از لحظات زندگیت لذت ببر و زیاد درگیر آینده نشو و اگر تضادی رخ داد تلاشتو برای بهبودی بکن ولی نگرانی و ناراحتیت رو کنترل کن.
امید است که پروردگارتان [در صورتی که توبه کنید] به شما رحم کند و اگر به طغیان و فساد برگردید، ما هم [به کیفر شدید و عذاب سخت] بازگردیم، و دوزخ را برای کافران، زندانی تنگ قرار دادیم.
دوزخ..همون سرگردانی انسان در برابر کارهایی که انجام میده…
زندان تنگ همون افکار و باورهای ما هست…
این آیه مدام بهم خوانده میشه…
استاد عزیزم..خیلی سپاسگزارتونم…از روزیکه تو مسیر شما اومدم تا به امروز خیلی لطف خدا شامل حالم شده..منم مثل این پردایس بهبودها رو برای تمامی زندگیم انجام دادم…
و پاداش کارمم دیدم…
میدونم این مسیر برای همیشه ادامه داره…و میدونم..نه فقط در روز..بلکه هر چشم بهم زدنی..
چون شیطان همجوره تو فکر کمبوداشه
تا منو از مسیر خداوند دور کنه..
ولی سعی کردم خیلی هوشمندانه “قالش بزارم..
یچیزی بگم!! سالهای گذشته بود..توی اواسط شب..یه آیه قرآن بهم الهام شد..و چند تا حرفهای عجیب غریب زد..و نام روح القدوس رو بهم گفت..
فرداش رفتم توی قرآن دیدم..همون روح درونیم خداوند بهم آرامش داده…
و از اون لحظه…باعث شده..توی قانون الهی ..سعی کردم بهترینهای خودم باشم…
سعی کردم همیشه حالم خوبه…اگه هم یجایی کم آوردم..اونجاها…خودمو برگردونم…
در نهایت….
سپاسگزار خداوندممم که همیشه در حال هدایت و حمایت من است…و روح القدوس رو بر قلبم زد”تا من بتونم احساس گناه رو از خودم دور کنم و بهترین خودم بشم…
به امید روزهای عالی دیگه در بهشت زیبامون….و خریددددددددددد قانون سلامتی..و بازگشت تکامل بدنی که خداوند از قبل نصیبم کرده انشالله با من هم مدار بشه…
به نام خدای بخشنده مهربان
شکرت برای یه روز جدید فرصت دیگه برای تور کردن زیبایی ها
راستش کاری که استاد اینا میکنن چیه
بهشتو بهشت کرده بهش میرسن
اخه انرژیشم از اونجاس که
اونا عاشق پارادایسن وزیباییهاش براشون کلی لدت بخشه
وبعد برای تمیزکاری اونجا نیاز روزانه به اره کاری ارگانیز کردن داره
که استادو خانم با عشق کار اره کاری میکنن ینی براشون جز تفریحاتشون
میگفت بعد از کارهام روی سایت یه استراحته برام
جالبه
منم دوس دارم کارهایی که باید بکنم به خوبی انجام بدم
قدم طراحی
قدم تمیزکاری
اینا به اسونی وبه طور بهبودی انجام بشن
راستش گاهی یه مسله هایی پیش میاد برای فرد غیره منتظره هستن
ولی باید به گزرا بودن اون فکر کرد
غصه نخوری درگیرش نشی
راستش مثل لایی کشیدن زهنت میخاد بره سمتش میخاد بره قصصصصه قصه بخوررره
ولی تو
باید دستشو بکشی بگی هر چی باشه خیره
باید این قدرتو داشته باشی سپاسگزاری حتی اون موقعه پیدا کنی
باید یاد بگیری واقعا به قانون عمل کنی
اون ارامش اون سبکیو تو قلبت بسازی
یادبگیری راه حلو پیدا کنی راستش
مسله که برای من الان یادم اومد
من عاشق غرق شدن توی فایل های قسمت به قسمت پارادایسم والان یادم اومد کامنت خوندن نوشتن درس گرفتن تمرین کردن خودتو بهتر کردن پس چی باید یاد بگیری قانون در بیاری ازش
مثلا
اینکه ببینی تموم
نه کامنت مثل خلاصه چکیده بزاری تمرین بزاری براش خودتو کندوکاوو کنی
خلاصه این فایل معمولی ببینی بره نیس باید قلبتو زره ای زلالتر بکنع
واقعا خانم شایستع با چه زوقی دیروز پایینو بالا میدوییدید
وچقد خودتون شناختید وایده ناب دارید برای کنترل زهنتون اختل با استاد
وگرفتن درس گزرا بودن زندگی
واسوده بودن
واقعا در حرف خیلی سادس ولی اسون گرفتن زندگی وگزری بودن ولدتشو بردنم حرفیه
من عاشق بودن روی ریل هدایت واحساسه خوبم
واقعا دوس دارم قدم ایده هایی که برمیدارم بیشتر هدایتی باشن
واقعا دوس دارم اون لدتی که میشه از نعمتهام ببرم
راستش از زمان خالی وتمرکزیم نهایت لدتو ببرم
دوس دارم
دوس دارم اتفاقات زندگیمو ازشون شاد باشم لدت ببرم نه اینکه همش عصبانی باشم
چرا این شد چرا اون شد
راستش خیلی دوس دارم اون ارامشع کنترل زهنه رو داشته باشم
گاهی زهنم محو پیدا نیس ولی کمی که دقت میکنم به خاطر مسله ای گل الوده ولی نمیدونی با دقت وتیز شدن توی قلبم وکمی باز کردن اون گره های زهنی وبهتر میتونی در لحظه جاری بشی
وچه ارامش وحس خوبی ساخته میشه
درس نهایت لدت
راستش دیروز که استاد میگف من انقد زوق کردم
تا شب باهاشون بازی میکردم
راستش منم توی دلم میگم زندگی کردنم همینجوره باید با نهایت توان زندگی کرد که بعدش بگی من در حد توان زندگی کردم
واقعا گاهی از یه مسافرت میایم دیگه جایی برای غصه نمی مونه چون با اخر توان لدتشو بردم
یاد مثلا یه اتفاقی پیش میاد زهنم میگه باید لدت ببریو درس بگیری احساسش خوبه برای همین ارامش داره میدونه در حد توان درس گرفته لدت برده سود به دست اورده وجایی برای پشیمانی نمیمونه
نهایت لدت روز
راستش من عاشق تمرکز ازادی زمانی ام هستم
عاشق وقته خوبی که دارم میتونم بزارم روی سایت هستم
عاشق اون تمرکز که میزارم روی بهبودم قلبم میزارم باور سازی میکنم هستم همیشه تشنه این کارم
یادت باشه وقتی کار روی سایتو باورهات میکنی اینزمانهطلاییو با دل جون گوش بده
اگه هم کار داشتی اشکالی نداره تو نهایت استفاده رو در حد توان داری میبری
وراستش ایده ساده برای حل مسله
الان زهنم هزاران موضوع میخان درگیرش کنن ولی تو حواستو غرق در لحطه وایده الهامی الانت باشه
راستش بستن نشتی فک میکنم باید از احساس خوبم مراقبت کنم راحت لیز میخوره
باید زهنمو سبک رها نگه دارم
اروم پیگیر هدف های ساده کوچولوش ودرگیر نباشه
بنام خدای رزاق ووهاب وسپاس گذازم
سلام
خداروشکر میکنم بابت وجود استاد در زندگیم که باعث شد من این دسته از فایل هارو ببنم و بتونم بفهمم که طوری دیگه هم میشه زندگی کرد متفاوت از زندگی اطرافیانم وخونوادم
خداروشکر میکنم بابت این رابطه ازاد و پر از عشق وبدون وابستگی که ایتاد و مریم خانم دارن واقعا از صمیم قلبم تحسینشون میکنم
خداروشکر بابت ازادی زمانی و ازدای مکانی استاد و ازادی مالی استاد که میتونن به رتحتی زندگی بکنن هر کجا که دوس داشته باشن
خدایاشکرت بابت این اب وهوای پرادایس به این خوبی وله این زیبایی
خدایاشکرت برای حل مسعله ای که مریم خانم به تنهایی و با هدایت خدا انجامش داد و افرین دقیقا داشتم به اون بست پلاستیکی ها ی زیپی فکر میکردم که میشه دوتاشونم وصل کرد به هم که مریم خانم این کارو هم انجاک دادن خداروشکرواقعا وقتی می بینم مریم خانم انقد مسقل وارادانه و راحت وبا ذوق وشوق زندگی میکنه و برای زندگی خودش تلاش میکنم فیزیکی و ذهنی که راه حل ها اسونن و راه ساده دارن و هرروز هم میشه سادت تر وراحت تر بود لذت میبرم ودوس دارم رابطه عاطفی داشته باشم که ویژگی هایی مثل ویژگی های رابطه عاطفی مریم خانم واستاد داشته باشه
خدایاشکرت
واقعا لذت بردک از زاییدن دوتا بچه زیبا که اون مخملی به دنیا اورد و بازم هداروشکر که من اولش ذوق کردم براش اخه عاشق این بچه بز یا گاو یا گوسفند یا اسب هر چی وقتی شیرکیخورن خیلی زیباست این صحنه برام با عشق وبازیگوشی شیرمبخورن خدای من خداباشکرت از جهت دیگه برای کنترل ذهن مریم خانم بعد از این موضوع وواقعا وقتی به زندگی نگاه میکنی و می بینی گذراست کمتر سخت میگیری امکان داره فردایی وجود نداشته باشه خدایاشکرت واقعا من عاشقتم خدا ومتشکرتم بابت اینکه منو هالق زندگی خودم کردی که با افکار وکانون توجهم زندگیم خلق مبکنم و هر روز یک درصد بهتر از دیذوز مقایسه فقط با خودم دوستت دارم استاد نازنینم ومریم خانم ابجی عزیزم
به نام خداوند بخشنده ی مهربان
سپاس گذار خداوندی هستم که زمین را آفرید و مزینش کرد؛مزین به خواسته های ما و پاسخ به اون خواسته ها.
خداوند در این بخش کلی الگوی زیبا به من نشان داد الگوهایی سراسر زیبایی که من دوست دارم توی زندگیم خلق بشود.
مثلا صبح از خواب بلند شوی و با ویوی دریاچه و جنگل به خود بگویی:صبح بخیر خدایا امروز به من کمک کن در زندگیم لذت و رشد را تجربه کنم.
و برای پیشرفت بخواهی بروی و از عزیز دلت مدتی جدا بشوی. عزیز دلی که عاشقانه برای پیشرفت تو و خودش این سریال زیبا رو خلق کرده تا ما با دیدنش بفهمیم چقدر میتونه یک رابطه ی عاطفی در عین زیبا و صمیمی بودن مفید باشه که مثلا یکی مثل عزیز دلت بیاد با فیلمبرداری و تدوین این سریال به پیشرفت سایت و برنامه های استاد کمک کنه و ما با دیدن پیشرفت ها و بهبود های کوچولو کوچولوی استاد و با دیدن خرید کردن های بدون مرز با لذت بردن از دیدن برونی ، مرغ و خروس ، بز و این همه ماهی توی دریاچه بیشتر درککنیم که زندگی ما هم قرار بوده اخرش همینجوری باشه؛طبیعی ثروتمند بودن،طبیعی عاشقانه زندگی کردن،طبیعی سلامت بودن،طبیعی بهبود دادن و لذت بردن و داشتن هر آنچه آرزوشو داشتیم.
استاد رو به دوربین میگن که آره دارم میرم تمپا برای کار کردن روی دوره ی جدید و با اون لبخند زیبا و حال خوبشون میرون سمت شورلت بینظیرشون و چقدر وسایل مرتب و زیبا توی این ماشین چینده شده چقدر این ماشین و ثروتی که این ماشین رو به راحتی خلق کرده تحسین برانگیزه.
لذت بردن از دیدن صحنه ای که استاد آغوششونو باز کردن برای برونی تا بغلش کنن و این در حالی بود که بروونی همچنان به سمت استاد حرکت میکرد چقدر این صحنه ها زیباست.
چه درک زیبایی که خانم شایسته در مورد این جدایی اینقدر حسشون خوبه و باز هم صحبت های نمکین خانم شایسته درمورد برونی که میگن:آره پرونی هم تایید کرد رفتن استاد روواقعا شریک عاطفی بی نظیری هستن.
توضیحات استاد اونجاییش زیبایی داستان رو دو چندان کرد که گفتن خانم شایسته قراره روی آبدیت دوره ها کار کنن دوره هایی که در جهت پیشرفت و تکامل کسب و کار استاده و چقدر این حد از همراهی میتونه به پیشرفت دونفر کمک کنه.
و درک خانم شایسته در مورد این هوای تازه توی رابطه و همراهیشون با این ایده ی استاد واقعا تحسین برانگیزه.
و بریم سر خداحافظی زیبا و با لبخند استاد و ابراز عشقشون به هم که دیگه ته زیبایی بود واقعا.
و اما بریم سر تمرکز و وقت گذاشتن خانم شایسته برای پارادایس.
خدای من چقدر زیباست که یک شریط عاطفی با این حد از پویایی و نظم داشته باشی که این حد با عشق برای بهبود محل زندگی وقت بزاره خدایاشکرت.
چقدر زیباست که کوچیک ترین یادگیری و پیشرفتت اینقدر برات جلوه کنه آخه مگه درک بلند ترکردن زیپ تاید با اتصال دوتا از اونا به هم چقدر میتونه مهم باشه که اینقدر تحسینش کنی و بگی آره کن این مورد رو کشف کردم ، خلاصه بگم زندگی استاد پره از این بهبودی های کوچیکی که همشون به چشم میان.
این ویو،این زیبایی ها ،این نعمت ها همشون در جهت درک بیشتر ما برای اینه که باور کنیم که میشود.
و اما روتختی کتان ولی بینهایت لطیفی که خانم شایسته سفارش دادن که اول تحسین میکنم ثروتی که باعث شده به راحتی این اجناس عالی رو بخرن و دوم نگاه جزئی نگری خانم شایسته به کیفیت این روتختی و واقعا تحسین میکنم خانم شایسته رو که اینقدر خوب از استاد سرچ کردن رو برای حل مسائل رو یاد گرفتن.
چه حوصله ای دارن که اینجوری روتختی ها رو باهم مقایسه میکنن و با جزئیات درموردشون توضیح میدن.
جیلی،واقعا این پرنده فرندلیه ،من واقعا خندیدم و لذت بردم چقدر باحالن این پرنده ها چطوری بالهاشون رو پایین انداخته بود.
وای فقط لحظه ای که خودشو تکون داد من چقدر خندیدم و بعد دوباره اومد جلو و بالهاشو انداخت پایین که میتونم بگم خیلی لحظه ی با نمک و جالبی بود.
وای از این غروب زیبا توی این جنگل خارق العاده خدایا شکرت.
باز تحسین میکنم کار کردن روی محصولات با این ویوی خارق العاده دریاچه خدایاشکرت.
چقدر این دریاچه زیباست چقدر بی نظیره واقعا خدایاشکرت.
به به چقدرلذت بخشه کار کردن با این بزا و مرغ و خروسا داشتن همچین همسری که اینقدر مستقل خودش توی پارادایس کارها رو انجام میده.
باید بگم یک لحظه ی بانمک دیدم از اومدن بزا و مرغ و خروسا که واقعا زیباست و از طرف دیگه این جاهلانه عمل نکردن خانم شایسته و طبق قانون عمل کردنشون هم واقعا تحسین برانگیز بود.
خدایا چقدر لحظه ی با نمکی بود و لحظه ی واقعا زیبایی که یهو این بزغاله هارو ببینی چقدر بانمکن چقدر دوست داشتنی و زیباست داشتن این حد از زیبایی توی طبیعت چقدر بانمک شیر میخورن.
چقدر زیبان واقعا خدایا شکرت.
وقتی خانم شابسته ازش دور شدن چقدر باحال صدا میکرد.
واقعا این لحظات یه سری لحظاتی هست که فقط با فرکانس مثبت میشه خلقش کرد
امان از دست این مرغای شیطون که هی نک میزنن به دم این بز ولی خداییش بانمکن.
و باز هم دیدن لحظات شیر خوردنشون واقعا زیباست.
اما تحسین اصلی این داستان کنترل ذهنم خانم شایسته درمورد مرگ بزها بود. واقعا چقدر همه چیز زیبات و هر اتفاقی میوفته در جهت بهود زندگی ماست.
نگاه گذری به زندگی یعنی از لحظات زندگیت لذت ببر و زیاد درگیر آینده نشو و اگر تضادی رخ داد تلاشتو برای بهبودی بکن ولی نگرانی و ناراحتیت رو کنترل کن.
بنام خداوند بخشنده مهربانم..
سلامی و آغاز نو بسمت خاستها در مسیر هدایت الهی….دوره بینظیر قانون سلامتی..که زندگی استاد رو بعد از یه پاییز دیگر ..به بهار دیگر تبدیل کرد…
همون اتفاقی که در پردایسمون بوجود اومد…و گفته های استاد عزیز….
و این جسارت و شهامت درونشو بیشتر برای قلب من “تایید کرد…
که زندگی گذراست…چه با اتفاق خوب ..چه بد…میگذره..مهم اینه روی مسائل تمرکز نکنیم..
استاد عزیزم…اینجا!!!تو این احوالات..نشون میده..چقدر میتونه از لبه تیغ دو سر” استفاده کنی..چه در مسیر درست..چه در مسیر نادرست…
حضرت علی..لبه ی شمیشرش توی روایت میگن دو لبه بوده..اون ایمان بخداوند داشته..میدونسته با هدایت پیش؟میره..نه بسوی شیطان..
استاد شایسته عزیز..مریم گلی قصه پردایسمون..تو بینظیری…
بینظیری که میتونی توی این حوادث احساساتتو خوب بگیری…
چون خودت گفتی روز گذشته با وجودشون لذت بردم…
و امروز درسته اون صحنه ناگوار دیدم…ولی سعی کردم با استاد صحبت کنم و قانون رو درک کنم.و بتونم کنترل ذهنمو توی عمل اجرا کنم.
بله….کل داستان زندگی همینه..خودمممم اینجور مواقع بهم میریزم..حتی با یه کلام…که میدونم پاشنه آشیلمو…ولی دارم سعی میکنم..مثل شما!!!و…نتایجشم دیدم.
واقعا توی اینجور شرایطی کنترل ذهن سخت میشه…وقتیکه ذهنت منقلب میشه..اون لحظه تمام دنیا روی سرت خراب میشه…
بحث فقط مردن یه حیوون نیست..بحث توی همه جنبه ها هست…
منم یوقتایی با یه انتقاد ..توی این کتگوری قرار میگیرم..
یا یفردی یچیزی بهم میگه..
میدونم بیشتر پاشنهام کجاست..دقیقا با اون اتفاق اون پاشنه خودشو نشون میده..همین چند لحظه پیش..ولی گفتم…عمل عمل….
قربون ثانیه به ثانیه این بهشتمون برم…الان مدت چهار ساله من دارم این سریال رو میبینم….
استادم…
من نرگس بجز روابط….
چقدر توی بیزنسم رشد کردم…
چه درهایی برویم باز شد..
چقدر قوی شدم…
چقدر زندگی ام دگرگون شد
چقدر روحیات شما دو استاد عزیز تو این فایلها..بهم پتک زد…
چه درهایی بروم باز شد…
چقدر نگاهم قوی شد….
استاد عزیزم….هر آنچه که دارم اول از خداوند.و بعد نحوه آموزش شما و نحوه عملگراییتون در سریال زندگی در بهشت و سفر به دور امریکا…ست..
من هیچ وقت احساس گناه رو در درونم بولد نمیکنم..چون میدونم این مسیر مسیر بهبود هست..
اگه هم یجایی یکم ..توی نحوه قانون خطایی کنم..بخودم میگم نرگس بهبود…بهبود ..
فورا…درسشو میگیرم و سعی میکنم با تلاش فراوان.خیلی از خصلتهامو کنار بزارم..
من توی بحث قول دادن..مشکل دارم…
میدونی چه خصلتی دارم…احساس میکنم باید بهش کمک کنم…یا بهش خوشبگذره..
اصلا اونفردم توی این مسیر نیستا..
چرا نمیتونم این موقع هیجاناتمو کنترل کنم!!!
خیلی تو این موضوع دردسرهای شدیدی کشیدم..
بعضا هیجاناتی که منو وادار به یچیز ناجالبی میکنه..اینجور مواقع.نمیتونم این خصلت رو انجام ندم…
بر فرض به یفرد ناجالب که از درون مشکل داره..بهش میگم یه روز میام با هم برییم فلانجا تفریح..
و بعد که با خودم تنها میشم!!میگم نرگس…
با اینفردی که قول قرار بستی.
آیا این شخص با تو هم مدار هست!؟
آیا اون با تو خوشمیگذرونه!؟
چرا از تو طرف خودت این پیشنهاد میشه!؟
چرا همچنین کاری انجام میدی!؟
چرا احساس میکنی اون در کنار تو خوشمیگذرونه؟
استاد عزیزم..خیلی جلوی این باور رو گرفتم خدا رو شکر!!!
یجاهایی دقت کردم چه حرفی کجا بزنم!با چه کسی چه فردی تعامل داشته باشم!
استادم روابطم با چه افرادی باشم!؟
چقدر قدرت صحبت کردن برای گفتن نه.و بله رو داشته باشم..
خیلی خیلی دارم..با شناخت خودم”پاشنهامو در میارم..
ولی هنوز لجناش هست…
سعی میکنم همیشه قبل از صحبتم”همه موارد رو در نظر بگیرم..که وقتی قولی میدم بتونم بهش عمل کنم..
قولای من…فقط در جهت مسیر ناجالب بود.بعداش احساسم بد میشد..
بعداش بهم میرختم.که چرا من از اینفرد دارم تقاضاهای نامربوط میکنم..
اینفرد با من هم فرکانس نیست..چرا بهش قول میدم.اون قولهای بی ربط…
استاد عزیزم…من هر چقدر” توی عملکرد شما از نحوه زندگیتو میبینم….
میگم…نرگس نگاه کن استاد اونحرفو زد الان داره بهش عمل میکنه..
همین بازیهایی که با استاد شایسته عزیزمون…انجام میدیین…چقدر میبینم کنترل ذهن انجام میشه…
چقدر راحت میگذریین…
واقعا جای تحسین داره…
استاد عزیزم..این سریال،”نقش شما از اموزشاتون و در عمل هست…
شما خودتون هستین…همونجور که هستین..میبینم یجایی ذهنتونم” بهم میریزه..ولی اونجاها ادامه نمیدیین..
چقدر این زندگی زیباست…
وقتیکه با سریال زندگی در بهشت باشی….دیگه خودش خط معرکه هست..
استاد عزیزم…منم دارم خودمو آماده این مسیر سلامتی میکنم..سعی کردم…چیزای چرت و پرت و حذف کنم…
و الان از مهرماه شروع کردم به پیاده روی و هر روز سعی کردم انجامش بدم…
چه درهایی توی این پیاده روی بروم باز شد..
چه پاشنهایی در درونم بیرون اومد…
چقدر عملگراییم بهتر شد…
و میدونم این مسیر همیشه تداوم داره..
انشالله به امید اونروزی که منم این در رحمت الهی..سلامتی برویم باز بشه…
من عاشقشم..هر روز بدون استثنا دارم به این مسیر فکر میکنم.اینم ذوق و شوق خداست..برای اینکه بدنی سالم و پر از نور خودش داشته باشم..
استادم..من هر لحظه ذوق و شور خدا رو توی زندگیم میبینم.و اون بیشتر بهم حال خوب میده…
تا من این مسیر تکاملی رو مثل ساخت سریال زندگی در بهشت بسازم..
این بهشت یه روز جهنم بود…
چرا!؟چون هیچکسی بهش اهمیت نداد…هیچکسی زیباش نمیکرد..
همینجور داشت توی منجالب خودش دست و پا میزد..
یه شخص بنام استاد عباسمنش با همسر الهیش”با تمام رویاهاش” اومد..این بهشت مانده در سرزمین عشق رو ساخت..
و امروز اون جهنم هیچ ربطی به این بهشت نداره..
استادم منم زندگیمو همینجور ساختم…فضای اطرافمون به همین دقتی ساخته شد..
میدونم برای سازنده بیشتر به سعی و تلاش خودم برمیگرده…
استادم…واقعا این قسمت زیبا بود…چقدر استاد شایسته عزیز…همجوره قانون رو در عمل انجام میده..
برای هر کاری…منم با همین پیامدها اتاق محل زندگیم و اتاق کارمو هر بار بهبود میدم…
و کارایی که یه روز باید از دیگران میخاستم…الان براحتی خودم انجامشون میدم…
انشالله به امید روزیکه منم وارد قانون زیبای سلامتی بشم…خیلی ذوق و شوقش رو دارم.
از خداوند اعلام آمادگی کردم..حالا ببینم خداوند چه روزی رو برام رقم زده…رو نمیدونم.!
میدونم…هر چقدر عملکردم قوی باشه..نتایجممم قوی تر میشه…
و من” برای اینکه بیشتر بهشت رو نصیب خودم “کنم…باید” بهش پایبند باشم..
بهشت را به بها میدهند “نه بهانه…
خداوند توی قرآن میگه…در جواب انسانی که اون دنیا نابینا هست…
خداوند میگه..چون در اون دنیا به گفته های من نابینا بودی…
منظور همون هدایته….
هر چقدر ما هدایتهای الله رو پیشه زندگیمون قرار بدییم…بهمون میزان…به خودمون کمک کردییم.
و در دنیا و اخرت روی بهشت رو میبینم..
هر چقدر بینا تر و گوش بزنگ هدایتها باشیم.بهمون اندازه خوشبخت هستیم…
استاد عزیزم….این آیه..خداوند مدام بهم گوشزد میکنه..
که نرگس اگر بازگردید ما نیز بازمیگردییم.
اسم ما که میاره..همون قوانینش هست…
عَسَىٰ رَبُّکُمْ أَنْ یَرْحَمَکُمْ ۚ وَإِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا ۘ وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْکَافِرِینَ حَصِیرًا
امید است که پروردگارتان [در صورتی که توبه کنید] به شما رحم کند و اگر به طغیان و فساد برگردید، ما هم [به کیفر شدید و عذاب سخت] بازگردیم، و دوزخ را برای کافران، زندانی تنگ قرار دادیم.
دوزخ..همون سرگردانی انسان در برابر کارهایی که انجام میده…
زندان تنگ همون افکار و باورهای ما هست…
این آیه مدام بهم خوانده میشه…
استاد عزیزم..خیلی سپاسگزارتونم…از روزیکه تو مسیر شما اومدم تا به امروز خیلی لطف خدا شامل حالم شده..منم مثل این پردایس بهبودها رو برای تمامی زندگیم انجام دادم…
و پاداش کارمم دیدم…
میدونم این مسیر برای همیشه ادامه داره…و میدونم..نه فقط در روز..بلکه هر چشم بهم زدنی..
چون شیطان همجوره تو فکر کمبوداشه
تا منو از مسیر خداوند دور کنه..
ولی سعی کردم خیلی هوشمندانه “قالش بزارم..
یچیزی بگم!! سالهای گذشته بود..توی اواسط شب..یه آیه قرآن بهم الهام شد..و چند تا حرفهای عجیب غریب زد..و نام روح القدوس رو بهم گفت..
فرداش رفتم توی قرآن دیدم..همون روح درونیم خداوند بهم آرامش داده…
و از اون لحظه…باعث شده..توی قانون الهی ..سعی کردم بهترینهای خودم باشم…
سعی کردم همیشه حالم خوبه…اگه هم یجایی کم آوردم..اونجاها…خودمو برگردونم…
در نهایت….
سپاسگزار خداوندممم که همیشه در حال هدایت و حمایت من است…و روح القدوس رو بر قلبم زد”تا من بتونم احساس گناه رو از خودم دور کنم و بهترین خودم بشم…
به امید روزهای عالی دیگه در بهشت زیبامون….و خریددددددددددد قانون سلامتی..و بازگشت تکامل بدنی که خداوند از قبل نصیبم کرده انشالله با من هم مدار بشه…