«ظلم به خود» از دیدگاه قرآن - صفحه 62 (به ترتیب امتیاز)


  • نمایش با مدیاپلیر کلاسیک
  • فایل تصویری «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    472MB
    41 دقیقه
  • فایل صوتی «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    38MB
    41 دقیقه
توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

1977 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    سروش صفدری گفته:
    مدت عضویت: 2264 روز

    به نام خداوند یکتا.

    با سلام خدمت استاد عزیز و دوستانم.

    استاد نمیدونی چه ارامشی و به وجودم اوردی، از خداوند سپازگذارم که هر روز در حال هدایت منه.

    خدایا شکرت برای این اگاهی ها.

    همه عالم اینه ایی است که فقط تصویر خودمونو بازتاب میده.

    هر روز دارم بیشتر یاد میگیرم از روزی که اروم اروم فایلهای سایت و نگاه میکنم هر روز بیشتر یاد میگیرم.

    قبل از اینها یه موقعه ایی شاید به فکر انتقام از کسایی بودم که فکر میکردم در حقم ظلم کردن اما الان میدونم که چقدر در فرکانس پایینی بودم .

    دیگه فهمیدم که نه حق کسی و میتونم بگیرم و نه کسی حقمو میتونه بگیره.

    خدایا شکرت .

    ممنونم واسه این همه زیبایی و باز شدن چشمامون.

    با ارزوی خوشبختی و سعادت و ثروت برای همه عزیزان.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  2. -
    Eshrat Fard گفته:
    مدت عضویت: 3172 روز

    به نام خدایی که جز او نیست.

    استاد مثه محمد رسوالله سالهاست که محتوای حرفاتون یکی هست حتی همین ایه ها مصداقش رو توی سریال زندگی در بهشت میگید درمورد هجرت ،توحید،هر کس بار گناهش رو به دوش خودش میکشه ..و هزاران ماجراهایی که سر و تهشون به همین جا ختم میشه رو داد میزنید چه توی محصولات چه رایگان،ولی به قول کافران تا مسایل در مدارشون نباشیم بین ما و شما هاله ای هست .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    حدیث گفته:
    مدت عضویت: 2040 روز

    🦋به نام خداوند بخشنده و مهربان🦋

    سلام به همه دوستان عزیزم.

    سلام به استاد عزیز.

    خدایا شکرت که منو به راه راست هدایت کردی.

    به قول شاعر

    هر چه کنی به خود کنی

    گر همه نیک و بد کنی

    خدا قانون هایی که برای ما گذاشته خیلی قشنگ و راحته.

    یعنی فقط کافیه سرت به کار خودت باشه

    به فکر زندگیت باشی.

    کار با بنده های دیگه نداشته باشی.

    توجهت رو فقط به زندگی خودت بدی.

    به چیزایی که دوسداری توجه کنی.

    نه کسی میتونه تو زندگی ما تاثیر بزاره نه ما میتونیم تو زندگی کسی تاثیر بزاریم.

    نه با اذیت کردن ن با مسخره کردن ن با ظلم کردن ن با غیبت کردن ونه هیچ چیز دیگه ای نه می تونیم تاثیر بزاریم نه تاثیر بگیریم از دیگران.

    ما هر کار خیری بکنیم نتیجش به خودمون برمیگرده

    هر کار شرری هم بکنیم به خودمون برمی گرده.

    وقتی که داریم دعای خیر برای دیگران میکنیم توجهمون میره به حرف های خوب انرژی بخش که به آدم احساس خوب میده،و کانون توجهت میره به حرف های خوب احساس خوب و از جنس همون بیشتر وارد زندگی خودمون میشه.

    وقتی کسی رو مسخره میکنیم توجمون میره به کارهای مسخرشون رفتار های بد و اشتباهی که باعث مسخره بودنشون شده ،پس از جنس همون کارها و رفتار های بد وارد زندگی خودمون میشه.اون بنده خدا که اصلا خبر نداره که کسی داره مسخرش میکنه.پس هیچ تاثیری نداره روش.

    یا اگر ضلمی میکنیم احساس بدش برمیگرده به خودمون.مثلا مردایی هستن که همسراشون رو اذیت میکنن،کتک کاری میکنن دعوا میکنن،وقتی که طرف داره داد و بیداد میکنه دعوا میکنه یا کتک کاری میکنه خوب اول احساس خودش بد میشه روز خودش خراب میشه حال خودش خراب میشه و از جنس همون احساسات میاد توزندگیش.

    کسی هم که داره بهش ظلم میشه به خاطر بی تقوایی خودشه.

    اگه توکلش به خدا باشه هیچوقت تحمل نمیکنه.و وای نمیسته که کسی اذیتش کنه.

    به خاطر قدرتی اِ که از خدا و خودش گرفته و میدش به اون فرد ظالم .وقتی خودمون به دیگران قدرت بدیم باعث اذیتمون میشه.

    یا بحث غیبت …

    وقتی که کسی غیبت مارو بکنه ما اصلا خبر نداریم،احساسش نمیکنیم.ولی کسی که غیبت میکنه دقیقا به بدترین اخلاق و رفتار دیگران توجه میکنه،کانون توجهش میره رو بدترین ها،پس از جنس همون رفتار یا کرداری که داری غیبتش رو میکنی دعوت میکنی که به زندگی خودت بیاد.

    ما اگه در مسیر درست حرکت کنیم اگه کسی هم بخواد به ما اسیبی برسونه همون باعث پیشرفت و اتفاقات خوب تو زندگیمون میشه.

    ما اگه قدرت به کسی ندیم هیچ کس نمی تونه

    کوچک ترین تاثیری رو ما بزاره ،مگر که سود و خیر .

    خدایا شکرت برای این قانون های قشنگ و راحتی که برامون گذاشتی.

    واقعا جهان بر پایه ی لذت و آسانی بنا شده.

    فقط کافیه به خواسته هامون توجه کنیم و به خدا ایمان داشته باشیم.

    استاد عزیز سپاس.

    🦋خدایا شکرت برای آگاهی هامون🦋

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  4. -
    زهره شریعتی گفته:
    مدت عضویت: 2039 روز

    به نام الله یکتا🥰

    سلام به استاد عزیزم و همسر مهربونشون 🤗

    و سلام به همه ی دوستان گلم😊

    استاد خیلی خوشحالم از اینکه دارم این حرفارو می‌شنوم و تا حدودی درک میکنم

    وقتی این فایل و گوش کردم انگار یه بار سنگین که پر عذاب وجدان و احساس گناه بود از رو دوشم برداشته شد و من حس سبکی بهم دست داد

    قربون خدا بشم با این قوانین ثابت و عادلانش که نه کسی میتونه بهت ظلم کنه و نه تو میتونی به دیگران ستم کنی

    حتی خدا خودش میگه من هم به شما ظلم نمیکنم این شما هستید که با باورای مخرب به خودتون ظلم میکنین

    همیشه فکر میکردم خدا این دنیا و آفریده و هر کسی و هر جوری که دلش بخواد بهش نعمت و برکت میده بعد با خودم میگفتم این بی عدالتیه که یه عده از مردم پولشون از پارو بالا بره و یه عده حتی نون شبشونم نداشته باشن

    خدایا منو ببخش به خاطر این طرز فکر زشت 😔

    ولی الان فهمیدم هر کسی تو هر موقعیت و مکانی هست نتیجه ی فرکانس های خودشه و دقیقا جای درستش داره زندگی می‌کنه

    پس نتیجه میگیریم خدا میخواد که بنده هاش به سلامتی و خوشبختی و ثروت دست پیدا کنند اما بنده هام باید این و بخوان درست مثل مثال زیبایی که استاد تو یکی از فایلا میگه یه مدرسه رو در نظر بگیرین که معلم به همه ی بچه ها درس میده اما این آگاهی هارو اونایی درک میکنن که تو مدار هستن و معلم هم به اونا توجه بیشتری داره ولی درس و به همه آموزش میده

    پس خدا هم برای بنده هاش یه دنیا سلامتی و ثروت و شادی میخواد ولی ما هم باید با اجرای درست قوانین و داشتن احساس خوب از خدا بخوایم تا اونم به طرز شگفت انگیز فراوانی وارد زندگی ما جاری کنه

    خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم که من دارم این قانون و دنبال میکنم و باور دارم که شرایط زندگیم در دستان خودمه

    خدایا همه چیز را رها میکنم و به دستان قدرتمند تو میسپارم و آرامم

    خدای رزاق و بخشنده شکرت 💓

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  5. -
    راضیه گفته:
    مدت عضویت: 2021 روز

    سلام به استاد عزیز و مریم جان امروزفایل دوم از روز شمار سفر من هست خدا را سپاس میگم که تونستم در این فایل متوجه بشوم که قران را ایه به ایه و بادرک درست باید بخونم و به قول استاد با تحقیق و پژوهش ممنون که مرا اگاه کردی استاد عزیزم و باید بدونم که هیچ کس نمی تواند درخوشبختی و بدبختی من سهیم باشه جز خودم خدایا کمکم کن بتوانم با خودم در صلح باشم خدایا هدایتم کن بتوانم کتاب تو رابه طور درست درک کنم و خدایا ممنونتم که آدمهای خوب و بافر کانس بالا سر راه من قرار دادی ممنونتم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  6. -
    لیلا گفته:
    مدت عضویت: 2756 روز

    سلام به استاد عباس منش عزیز و خانم شایسته مهربان که با ایده های خیلی خلاقانه و جدید باعث شدند تا ما به طور منظم و هدفمند از فایل های رایگان سایت استفاده کنیم مسئله ای که من همیشه در وسطهای راه و بعد از گذشت چند روز خسته می شدم و رها می کردم و فکر می کردم که فقط تمرکزم رو باید بزارم روی محصولات مدت ها بود که به جز سریال زندگی در بهشت فایلی رو دانلود نمی کردم تا این که دیروز هدایت شدم به سفرنامه فصل اول و چقدر کمکم کرد به این که با آگاهی های جدید بتونم احساسات خودم رو به زودی هندل کنم و برگردم به حس خوب. با تعهدی که دیروز انجام دادم تصمیم گرفتم که با کمک پروردگار و با حس خوب همراه این سفرنامه باشم و حتما کامنت بزارم و مطمئنم که نتایج این سفرنامه برای من عالی خواهد بود و همزمان محصولات خریداری شده ام رو هم دنبال کنم.

    و سلام به دوستان همفرکانسی عزیزم.

    مطلب ابتدایی خانم شایسته مهربان خیلی به من کمک کرد تا یکی از پاشنه های آشیل تو روابط زندگی شخصیم رو شناسایی کنم. ایشان گفته بودند که بعضی موقع ها ما احساس می‌کنیم که به ناحق قربانی ظلم دیگران شدیم. همین یک جمله مرا به فکر فرو برد که راستی من هم اینگونه فکر می کنم من چند سالی هست که این حس رو نسبت به همسرم دارم و احساس می کنم که من به ناحق قربانی افسردگی و بی حوصلگی ها و سکوت آزاردهنده همسرم هستم و از این که یک زندگی سرد و بدون لذت و عشق رو داریم همیشه ناراحت بودم و برای حل این مشکل دوست داشتم همسرم هم، همزمان و همگام با من با شور و شوقی که خودم دارم به فایل های استاد گوش کنه و تو این کار اصرار داشتم تا بتونه روحیه اش رو خوب کنه ولی از همون ابتدا از جانبش خیلی مقاومت دیدم و متوجه شدم که اون هم خودش رو قربانی شرایط بد گذشته اش می دونه. روابط ما هم کج دار و مریض می گذشت ولی با توجه به حرف های استاد که گفتن که شما با بقیه کار نداشته باشین و روی خودتون سرمایه گذاری کنین من هم بی خیال آوردن زورکی اون به سایت شدم و تمرکزم رو گذاشتم روی خودم و روی باورهام کار می کردم و در این بین هم تلاش می کردم تو خیلی از جنبه ها حساسیت هام رو به خیلی از کارهاش کم کنم و به قول قران اعراض کنم از ناخواسته ها و باهاش کار نداشته باشم و سعی کنم به نکات مثبت همسرم توجه کنم. بعد از گذشت یکی دوسال من از خیلی جنبه ها واقعا رشد کردم مخصوصا تو زمینه سلامتی و کنترل اضطرابم در مورد بیماری های کوچیک و بزرگی که می ترسیدم سراغ تک تک اعضای خانواده ام بیاد و الان به لطف الله یکتا و آموزه های استاد کاملا سالم هستم و از آن اضطراب نفس گیر ، آسوده شدم و از خودم خیلی راضی هستم هرچند که هنوز اول راهم و مصمم هستم که در این مسیر زیبا و درست موفق می شوم.

    ولی این حس قربانی شدن همچنان با من بوده و هست هر چند که امروز تازه متوجه اش شدم. من تازه درک می کنم که شنیدن این قانون که ما خالق شرایط زندگی خودمون هستیم با عمل کردن به این قانون فرسنگ ها فاصله داره ولی من امروز تصمیم رو گرفتم.

    تصمیم گرفتم که تکلیفم رو با خودم مشخص کنم که آیا می خوام دوباره قربانی باشم؟ آیا می خوام خودم رو از تجربه لذت ها و حس های خوب محروم کنم و نشتی انرژی داشته باشم یا نه؟

    به قول استاد شک و تردید بدترین سم برای زندگی هست.

    من باید اینو قبول کنم که افکار من و باورهای من هست که منو در این مسیر قرار داده من باید متوجه بشم که من هنوز خودم رو لایق داشتن یک زندگی شاد نمی دونم. من باید اینو بدونم که من فکر می کنم اگه حال همسرم خوب بشه من خوشبخت می شم و قدرت داشتن شادی و لذت از زندگی رو به همسرم دادم که با باورهای توحیدی در تناقض هست. من امروز واقعا درک کردم که من نمی تونم افکار و باورهای کسی رو تغییر بدم اگر اون نخواد و هیچ عذاب وجدانی هم برای من نیست و من مسئول افسردگی های همسرم نیستم و نکته دیگه این که برای شاد بودن خودم به کسی احتیاجی ندارم این خودم هستم که تصمیم می گیرم به چی توجه کنم و کانون فرکانسم چی باشه و مطمئنم که با ادامه این روند و موندن در حس خوب و سپاس گزاری از خداوند و خودم برای تمام اتفاقات کوچیک و بزرگ به مسیرهای زیبای دیگه هدایت می شم که الان هیچ تصوری ازش ندارم ولی مطمئن هستم که قانون جواب می ده و خداوند رو شاکرم که به این مسیر علاقه مندم و شور و شوق وافری دارم که خودم و خدای خودم رو بیشتر بشناسم و باورهای قدرتمند کننده ای درباره خودم و خدای خودم در وجودم بسازم.

    در پایان دعای زیبای استاد عزیزم

    شاد ، سلامت ، ثروتمند و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    محمد حامد همایی گفته:
    مدت عضویت: 2598 روز

    چه فایلی با ارزش‌تر از فایلی که در اون یک منبع بی نظیر با تفسیری زیبا بیان میشه؟! تفسیری پر از امید و نیروی حرکت، نیروی شادی و عشق و سلامتی. تفسیری که جایی برای هیچ ترس و غمی نمیذاره.

    من در ارتباطات اجتماعی ضعیف هستم. باید درستش کنم. باید پا روی ترس‌هام بذارم و برم توی جمع‌ها و هرجایی که میترسم.

    ایمنی بگذار و جای خوف باش بگذر از ناموس و رسوا باش و فاش

    مثنوی معنوی، دفتر دوم، بخش ۵۴

    بدترین دشمنی که شیطان توی زندگی من، به وجود آوردن ترس‌ها بود. ترس از شکست و آبروریزی و بی پول شدن.

    إِنَّمَا النَّجْوَى مِنَ الشَّیْطَانِ لِیَحْزُنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَلَیْسَ بِضَارِّهِمْ شَیْئًا إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

    نجوی تنها از ناحیه شیطان است، می‏خواهد با آن مؤ منان غمگین شوند، ولی نمی‏تواند ضرری به آنها برساند جز به فرمان خدا، بنابراین مؤ منان باید تنها بر خدا توکل کنند.

    المجادله ۱۰

    خداوند ببخشه بی ایمان بودنم رو.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  8. -
    پریسا شعبانی گفته:
    مدت عضویت: 3010 روز

    🥴😭😭

    کامنت ام سند نشد و من باید بنویسم چون متعهد هستم

    بله استاد ما خودمون هستیم که با افکار بیمار گونه خود ارزشمند مون و تو حال و احوال بد می‌زارم

    واقعا تا کی باید این حالت و تجربه کنیم .و بزاریم گردن سرنوشت و بدبختی و بدشانسی

    نمونه بارز فلسطینی که هی داره آه و‌ناله می‌کنه و خودش و قربانی شرایط می‌دونه و این حجم از کمک ها ب سمتشون می‌ره چطوره که هیچ پیشرفتی ندارن

    کسی که دنبال جلب توجه و ترحم هست ببخشید ب نظر من 🥴😒بدترین شکل ممکنه

    نمونه بارز ژاپنی که توی اون حجم از تضاد بوده العان نصف اقتصاد دست اونه

    چون ب هیچکس نیرویی نداده.چون از کسی کمک نخواسته.ب خودش تکیه کرده.همین و بس

    😊

    خانم خسته بشو .کلافه بشو .ناتوانی بکن

    شاکی بشو.کم بیار .

    اما خواهش میکنم ازت پریسا که جا نزن

    چون تو جسارت داشتی و حرکت کردی

    چون تو برعکس ۹۹/۹درصد جامعه داری برعکس میری

    داری زور میزنی .تلاش میکنی که برعکس همه راه بری

    بیا و ببین .بیا و تایید کن.بیا و ایمانت و بیشتر کن

    بیا‌و‌هر روز خدا واسه خودت مثال بیار از آشنایی که واسه دیگری دعای شر و شیطانی کردن و خودشون و گرفتار کردن

    خودشوو بیمار کردن

    و اون طرف در اوج زیبایی و اعتماد ب نفس پیش قطره ای از خدا در حال زندگی کردنه

    بیا نمازهای اول وقت اونها رو ببین که سر ب سجده دعا برای بدبختی دیگری میکردن و خودشون و پیش خدا مظلوم میکردن.و شعار چوب خدا صدا ندارن سر می‌دادند.

    واقعیتش در ظاهر امر بسیار هم مظلومانه دیده میشدن

    اما چه کنیم که خدا احساس نداره

    چ کنیم که همه چیز بر پایه قوانین هست

    چ کنیم که بر هر چی توجه کنیم می‌ره بالا و تولوپ میوفته تو زندگی خودمون چه خوب و چ …..

    بعد شاکی از همه چیز و همه کس می‌زارم پای بدشانسی خودمون .بد اقبالی.

    باید درست فکر کنم

    باید هوشمندانه عمل کنم

    باید نتیجه های افر اد و ببینم

    نتیجه مانی خوشبین ها

    عباس منش ها

    عسگراولادی ها

    ترامپ ها

    عباس برزگرها

    بختیاری ها

    که خودشون بودن با حال خوب و احساس امید

    حتی بعد از تجربه کردن ها

    باید الگو بگیرم از حال خوبشون

    باید بهتر عمل کنم .باید توان صد در صدی بزارم روی فرکانس

    هرچند با نعمت تحول زندگی خیلی کارم راحتتر قراره بشه

    فقط نباید جا بزنم

    ❌خط قرمز من ۲ماه این شده

    ب سبب کسب و‌کار جدیدی که ایجاد کردم

    پریسا شعبانی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  9. -
    سید مسعود میرجلالی گفته:
    مدت عضویت: 2187 روز

    بنام خداوند بخشنده مهربان

    خدارو شکر میکنیم برای بودن تو این مسیر لذت بخش که درک کنم خداوند بزرگ رو قدرتشو و قوانین بی نقض شو

    خداروشکر میکنم برای قرآن، قرآنی که خیلی راحت آسان با من حرف میزنه راهنمایی میکنه هدایت میکنه

    خداروشکر میکنم حالم احساسم عالیه

    درک من از روز دوم اینه

    ☝اینکه من برای هر کسی که دعا کنم، کاری خیری، عملی نیکو انجام بدم نتیجه اش بخودم برمیگرده و برعکس اگه حرف بیهوده ای بزنم(تهمت،غیبت،فحش،…)خودم ضررشو میبینم

    ☝درباره استغفار کردن،،من فهمیدم خدا داره به من میگه بابا چرا خودت مسقیم به خودم نمیگی من که خیلی بهت نزدیکم،چرا از کسی میخای برات استغفار کنه برات دعا کنه

    اینا نشانه های بی ایمانی بخدا،عدم لیاقت،احساس گناه، بی ارزشی است،

    خدایا شکرت که خیلی راحت باهات حرف میزنم با عشق

    ☝من اصلا نمیتونم زندگی کسی رو تغییر بدم هیچ کس هم نمیتونه زندگی منو تغییر بده،مگر خودمون بهش قدرت بدیم مثل شیطان که ما آدمها خیلی بهش قدرت دادیم بقول قرآن که چشم و دلمون کور شده،

    اگر ما تو مسیر درست باشیم وقتی خداوند رو تنها منبع قدرت بدونیم اگر ایمان داشته باشیم دیگه نه مظلوم میشیم نه ظالم چون طبق قانون ما هر فرکانسی بفرسیم نتیجه همون فرکانس وارد زندگیمون میشه

    حال میکنم با قوانین خداوند وقتی بهش فکر میکنم چنان احساسی پیدا میکنم که انگار قلبم چند برابر میشه روح از بدنم جدا میشه

    نمیونم حالمو وصف کنم براتون،

    خداروسپاسگذارم

    گناه کردن=دور شدن از مدار خدا. خوشبختی نعمت، سعادت، ثروت،

    چون فرکانس گناه مدار بدبختی فقر ه و باعث میشه غلط برداشت کنیم حرف خدا

    و اینکه اگه فرکانس رو کامل درک کنیم، قرآن درک کردیم، حرف های خدا رو درک کردیم، سیستمی بودن خدا رو درک کردیم

    ممنونم از شما استاد عزیز که خیلی آسان وشیرین قوانین رو برای ما بیان میکنید و ممنونم از خانم شایسته برای تهیه این سفرنامه که روز دومش با موضوعی شروع شد که اساس کار، شروع کار، ابتدای هر مداریست،

    خدایا شکرت پله پله دارم پا رو ترسهایم میزارم و ترمزها و شرک هایم رو پیدا میکنم

    شاد باشید همراه با لحظات پر از نعمت 😉😉

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  10. -
    علیرضا جلالی گفته:
    مدت عضویت: 2372 روز

    سلام به استاد عزیزم و مریم بانوی بزرگوار

    روز چهل وسوم سفرنامه

    خدایا شکرت که روز به روز به درک بهتری از قوانین آفرینش میرسم و احساس بهتری نسبت به مسائل مختلف زندگیم دارم و از این بابت قدردان استاد عزیزم و مریم بانوی بزرگوار و تمامی دوستانی هستم که با کامنتهای زیبایشان در درک بهتر فایلها یاری رسان من

    هستند.

    گفتمش ای جان جهان مفلس وبی مایه شدم

    گفت منم مایه تو نیک نگهدار مرا

    روز تویی روزه تویی حاصل دریوزه تویی

    آب تویی کوزه تویی آب ده ای یار مرا

    خواند مرا خواند مرا گفت بیا گفت بیا

    می روم ای وای به من گر ندهد بار مرا

    آری همه چیز خودمان هستیم و خدای خودمان همه چیز تویی تو وفقط تو و چه خوبیها را تجربه کنی و یا بدیها این خودت هستی که با فرکانسهایت آنها رابه زندگی ات دعوت کردی

    درواقع

    همین الان هم که اینجا هستی چون خودت خواستی چون خواستی که به گونه ای دیگر زندگی کنی خواستی مثل گذشته نباشی‌‌. دیدی حاصل گذشته ات را حاصل شرکهایت حاصل ظلمها به خودت را و حالا اینجایی چون قدرت را از دیگران گرفتی و به خداوند دادی وبه خودت، پس سعی کن ارتباطات واتصالت را به منبع هستی به تنها قدرت هستی بیشتر کنی واین ارتباط را نگهدار هرقدر ارتباطات بیشتر باشد لحظه لحظه زندگیت رنگ خدایی دارد و رنگ خدایی یعنی احساس خوب یعنی آرامش یعنی مطمئن هستی که به قدرتی وصل هستی که ان اقول کن فیکون

    پس تورا چه که دیگران چه میگویند و چه قدرتی دارند؟ تا تو نخواهی کسی حتی جرات ظلم کردن به تو را ندارد .

    وای به من که حتی زمانی دوست داشتم مظلوم باشم واز مظلوم نمایی لذت میبردم و خوب نتیجه هم که معلومه جهان در نهایت عدالت اتفاقاتی را برایت بوجود میآورد که اورا مظلوم قلمداد کنند و چه شد ؟هرروز پایین تر وپسرفت و اتفاقات بد و‌‌‌…

    خدایا ایمان دارم که هر زمان اراده کنم تو توبه مرا میپذیری و راه برگشت به اصل خودم به ذات الهی و خالق گونه ام باز است

    پس میخواهم هر لحظه ام با درک قدرت بی انتهای تو وقدرتی که در اختیار من قراردادی خالق بهترینها برای زندگی خودم باشه و ثابت کنم به خودم که وعده خداوند حق است ومن هر روز میتوانم بهتر از زندگی دیروزم باشم و به جایی برسم که واقعا به اشرف مخلوقات بودنم افتخار کنم

    خدایا چقدر این حس زیباست که تورادرنزویک خودم میایم و چقدر این نزدیکی به من احساس قدرت میدهد قدرتی که همراه با رهایی است همراه با درک اینکه این زندگی یک تجربه است برای من در یک ابدیت بی انتها یک ابدیت نامحدود و این من را بزرگ میکند و حس غرور به من میدهد غروری همراه با تواضع در برابر الله مهربانم

    خدایا شکرت بخاطر درک بهتری که امروز از آفرینش د زندگی به من دادی وبخاطر مسیری که به واسطه سید حسین عزیزت به من نشان دادی

    شاد باشید و تندرست ثروتمند در دنیا وآخرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای: