«ظلم به خود» از دیدگاه قرآن - صفحه 60 (به ترتیب امتیاز)


  • نمایش با مدیاپلیر کلاسیک
  • فایل تصویری «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    472MB
    41 دقیقه
  • فایل صوتی «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    38MB
    41 دقیقه
توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

1977 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    maryam 99 گفته:
    مدت عضویت: 2116 روز

    به نام خدای مهربان

    روز43سفرنامه من

    سلام ودرود به خانواده صمیمی ودوستداشتنی عباس منش

    از استاد سپاسگزارم بابت این آگاهی های نابی که در اختیار ماقرار می دهند…..

    نگاهم به این جهان باید فراتر وعمیق بشه باید بفهمم چی به چیه شاه کلید دست منه و اینو خدا در اختیارم گذاشته “تفکر”در کتاب راهنمای بشریت که از طرف خدا نازل شده”قرآن”

    پس میشود گنج لحظه های حیات را پیدا کرد واز آن بهره برد…

    زندگی الان من نتیجه فرکانس های خودم است…من خالق زندگی خودم هستم..

    من نمی توانم هیچ تغییری در زندگی دیگران ایجادکنم….هیچ تاثیری در زندگی آنها ندارم وزندگی دیگران هم حاصل باورهای خودشان است…چه برای کسی دعا کنیم…چه کسی را نفرین کنیم…چه دروغ،تهمت،غیبت و….به خودمان برمیگردد….مثل کوهی که صدای خودمان را به خودمان برمیگرداند….مثل آیینه….ما کنار هم زندگی میکنیم ولی در مدار های مختلف هر کدام دنیای متفاوت خودمان را داریم…خداوند عادل است…هرکس نتیجه اعمال خود را دریافت میکند…چقدر ول معطل بودیم…ظلم وستم…دعا وثنا….استغفار ومغفرت…بارها وبارهااین کلمات درسرم چرخید وقتی اولین بار این فایلو شنیدم.

    چقدر احساس ضعف میکردم وقتی فکر میکردم دیگری به من بدی کرده ستم کرده حق من رو گرفته…احساس قربانی بودن … اصلا احساس خوبی نبود…

    الان خندم میگیره که چه دعاهایی ما در حق معلما میکردیم وهیچکدومشون برآورده نمیشد

    نگو ماجرا از این قراربوده….

    واقعا خدا رو شکر میکنم که منو به این راه هدایت کرد ودعا میکنم که منو به راه کسانی که به آنها نعمت داده هدایت کنه….

    درپناه رب جهانیان کامیاب باشید

    خدانگهدار…

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  2. -
    روح الله بابایی گفته:
    مدت عضویت: 2061 روز

    الهی شکر،در طول دوره شصت روز این فایل در روز دوم و روز چهل سوم دوره تکرار شده و حتما نشان از اهمیت موارد مطرح شده در آن هست در متن فایل استاد دو عامل احساس گناه و ظلم در حق دیگران رو باعث ایجاد اتفاقات بد می دونه یعنی هر دو اینها باعث بد شدن احساس ما میشه که طبق قانون احساس بد= اتفاقات بد حتی بعد از قتل هم اگه از پاک ترین انسانهای روی کره زمین باشی مثل موسی حق نداری احساست رو بد کنی اگه قراره که به خدا ایمان داشته باشی،واز اون کمک بخوای ،پس پیش نیاز دریافت کمک از خداوند حتی توی بد ترین حالتهای ممکن داشتن احساس خوب هستش ،یاشاید همون قانون رهائی ! یعنی خودت رو رها کن تا نجات پیدا کنی .ما نباید حتی بعد از ارتکاب بدترین اعمال هم یقیه خودمون رو بگیریم و مرتب توی ذهنه خودمون اون رفتار یا عمل رو ،هرچقدر زشت، ناپسند باشه رو بزرگ کنیم ،همین که ما متوجه باشیم با ارتکاب به این رفتار به خودمون ظلم کردیم نه به دیگران برای شروع تغییرات کافیه.اگه این رو بپذیریم باعث میشه زود تر از احساس بد دور بشیم و از یک نقطه نظر دیگه حداقل از تکرار رفتار های هم سو و هم جهت با آن اتفاق به ظاهر بد جلو گیری کنیم.در مورد تا ثیر دعا و حتی نفرین دیگران به خودمون باز بر میگرده به مدار،یعنی اگه ما در هنگام دعا در مدار دریافت باشیم نه به خاطر دعا ی دیگران بهش می رسیم ،و توی نفرین هم اگه در مدار کسب اون نفرین باشیم حتما اون نفرین البته بعد از گرفتن یقه شخص نفرین کننده ممکنه یقه ما رو هم بازهم به خاطر مدارامون بگیره پس راس منم نقطه وسط من هستم همه چیز حول محور من هست و ومن هستم که با توجه ماهیت وریشه هر اتفاقی چه خوب و چه بد آن رو به وجود مییارم،و جالب این که این تنها حالتی از ایجاد و اداره جهان هستی بوده که خداوند با توجه به عدلش می تونسته داشته باشه و دقیقا به همین خاطر هست که خوده خدا هم نمی تونه سنتهای خودش رو نا دیده بگیره و مثلا پارتی بازی کنه ،تازه این فقط از این دید نگاه انسانی بخدا وند هستش ،که برای ما قابل فهم باشه،حالا معنی آخرین حرفهای انیشتین واضح میشه که جهان جهانه قانونه ،توی هر روی دادی به دنبال قانون ایجاد اون روی داد باشید،و دقیقا به همین دلیل خداوند صفت ناظم رو دارد و میگه نظم آفرینش جهان،توی درست کردن نان هیچ وقت نمی تونی قبل از مخلوط کردن آب وآردونمک،اون رو به تنور بزنی بلکه باید طبق قانون اول از اونا خمیر درست کنی بعد خمیر رو به تنور بزنی و نان به وجود بیاد این قانون تولید نونه!! پس ما بجای اینکه مرتب از بیراهه ها بریم ،یعنی دمای تنور را کم زیاد کنیم نوع آراد رو عوض کنیم یا مقدار آب رو تغییر بدیم باید قانون پخت نان رو بلد بشیم،همون جوری که استاد داره مثلا تو روانشناسی ثروت قانون کسب ثروت رو میگه ،تو عشق مودت قانون روابط خوب رو میگه تو عزت نفس قانون تغییرات شخصیتی رو میگه و این جا هم میگه بابا تصویر بزرگ رو ببینید بیگ پیکچر! یعنی با مثالهای قران با تو ضیحات دادنها با آموزش و ارائه مثالهای زنده از زندگی خودش و اطرافیانش ما رو متوجه همین اصل میکنه که ،فقط منه روح الله مسئول اتفاقات و شرایط زندگی خودم هستم و قابلیت تاثیر و تغییر توی زندگی هیچ کس رو ندارم حتی فرزندم .رفتار های من در زندگی دیگران به خاطر مدار و فرکانس خودشون هست پس مراقبه خودم رفتارم و ورودی های ذهنم باشم و تمرکز م رو بزارم رو ی تغییرات باور های خودم اگه خواهان تغییر در اوضاع شخصی هستم حالا تو هر زمینه ای،الهی شکر به خاطر کشف قوانین الهی توسط آموزشهای شما استاد گلم و کمکهاو زحمات عالی شما عزیزان زحمت کش سایت عباس منش بخصوص شما خانم شایسته.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    شهرزاد ممبینی گفته:
    مدت عضویت: 2136 روز

    پروردگارا دل هایمان را پس از آنکه هدایتمان فرموی منحرف مکن، و از سوی خود رحمتی بر ما ببخش، زیرا تو بسیار بخشنده ای. ( سوره آل عمران آیه ۸)

    سلام استاد عزیزم سلام مریم نازنینم و سلام به همسفرانم

    فایل روز چهل و سوم سفرنامه

    چه تکرار به موقعی داشت این فایل. فایل روز دوم امروز تکرار شد.

    استاد عزیزم من این فایل رو گوش دادم ، اومدم کامنت بنویسم دیدم باید تدارک ناهار ببینم. الان تموم شد کارای ناهار و من تا اماده شدنش کامنتم رو مینویسم. زرشک پلو با مرغ داریم .😍😊

    استاد توی این وقفه ای که افتاد من به حرفاتون فکر میکردم. نمیدونم این چه فرآیندی هست که طی این مسیر اتفاق میوفته، مثلا توی همین مرور حرفهای شما من یاد خیلی سال پیش افتادم. اونموقع یکی دو شبکه بود که برنامه هایی میزاشتن که دوبله شده بود . من اون اشخاص رو نمیشناختم ولی نمیدونم برنامشون تبلیغ دینشون بود یا برنامه آموزشی مذهبی بود. کلیتش این بود که از یه خدایی حرف میزدن که با اون خدایی که من میشناختم هیچ سنخیتی نداشت و خیلی هم ادم دلش میخواست با این خدا آشنا بشه. من زود ول کردم اونها رو چون میترسیدم تحت تاثیر قرار بگیرم و به قول معروف بی دین بشم. کلا هم فراموششون کرده بودم حالا چطور امروز یادم اومدن خیلی عجیبه.

    ولی شاید علتش اینه که من فکر میکردم اونها رو فراموش کردم ولی ته دلم هنوز اون خدای زیبا و آسان و متفاوت رو میخواستم.

    امروز با یاد آوری اونها من فهمیدم آره من دلم اون خدارو میخواست و با هدایتم به این مسیر و آموزه های ناب شما فهمیدم خدای دین خودم و کتاب مقدسش قرآن که فرستاده اون خدا بر بنده نابش حضرت محمد که رحمت خدا براو باد همون خدای آسان، مهربان، غفور، عادل ، رزاق و بی نهایت ستودنی هست.

    خدایی زیباتر از زیبا، قدرتمندتر از قدرت و صاحب کل جهان هستی که زبان و قلم من قطعا از وصفش ناتوان هست.

    خدایی که جهانش رو قانونمند آفرید و اختیار خلق زندگیمون توسط خودمون رو بهمون داد.

    خدایی که مارو جوری آفرید که امکان خطا و اشتباه داریم. ما گمراه میشیم، تحت تاثیر شیطان رانده شده از درگاهش قرار میگیریم و از مدار خداوند و خوبیهاش خارج میشیم. و خودمون رو به دردسرای مختلف میندازیم و همش احساس و حال بد رو تجربه میکنیم.

    اما این خدا بسیار غفور و بخشنده هست. و هر لحظه و هرکجا باشی فقط با قلب پاک طلب بخشش کنی میبخشت و هدایتت میکنه به مسیر سراسر نور و آرامش و خیر خودش.

    برای این بخشش واسطه ای لازم نیست. نه برای من که یه بنده عادی هستم و نه برای رسول والا مقامش. هر کس باید مستقیم به درگاه خودش بره و طلب هدایت و بخشش کنه. واسطه و شفیع قرار دادن بین خدا و بنده شرک هست.🔥

    پس هروقت گناه و اشتباه کردیم سریع برگردیم پیش این خدای آمرزنده و ازش بخوایم کمکمون کنه ثابت قدم باشیم در مسیرش ، چون در احساس گناه موندن و یاس از رحمت و بخشش خداوند ادامه اون زندگی اشتباه و از مدار خارج هست که عاقبتش از دست رفتن سرمایه عمره و جهنم سوزان. 😔

    یادم باشه که چیزی که سالها به عنوان حق الناس فهمیدم یک کذب محض هست. چون کسی قدرتی در تغییر زندگی یکنفر دیگه نداره.

    مظلوم واقع شدن عین فراموش کردن خداوند به عنوان رب العامین و تنها فرمانروای جهان هست که برگی بی اذنش از درخت نمیوفته. وقتی این خدارو فراموش میکنی، مستضعف، توسری خور و مظلوم میشی.

    چشم زخم هم داستانش همینه. خدایا ممنون بخاطر این اگاهیهای ناب تر از ناب و این هدایت خداگونت. چه سالهایی در گمراهی بودم ولی شکرت که فهمیدم‌ . چشم زخم هم قدرت خداوند رو فراموش کردن و این قدرت رو به شیطان دادن هست. چه دستاوردی ، چه گنجی چه چیزی بالاتر از اینکه، این خزعبلات رو از ذهنت پاک کنن. اونم با همین دلایلی که بهشون اعتقاد داری متقاعدت کنن.

    یه عمر قرآن رو قبول داشتم. چه قرآنی؟ ای خدا ممنون از بخشش و هدایتت.

    ان یکاد میخوندم چشمم نزنن داشتم شرک میورزیدم. حالا با همون قرآن که اشتباه فهمیده بودم هدایت شدم. و در مسیر شناخت درست هستم. الحمدالله

    خدایا از شر شیطان رانده شده از درگاهت و نجواهاش به تو پناه میبرم.

    شیطانی که وقتی حواسم رو جمع نکنم و گولش رو بخورم در روز آخر اون هم از من بیزاره. و مسئولیت قبول نمیکنه. میگه خدا دعوتت کرد منم دعوتت کردم چشمت کور نمیومدی سمتم.🙁

    خدایا من خواهان تو و مسیر سراسر نور و روشناییت هستم. با این اموزه ها یاد گرفتم جایی که تو هستی احساس خوب و آرامش هست و جایی که شیطان ملعون احساس بد و …

    من تلاشم رو میکنم اما در همه حال به کمک تو و هدایت و رحمتت محتاجم.

    تنها تورا میپرستم و تنها از تو یاری میجویم مرا به راه راست هدایت کن، راه کسانی که به آنها نعمت داده ای نه کسانی که به آنها غضب کرده ای و نه گمراهان.

    الهی امین❤

    امروز تولد دختر حضرت رسول هست، فاطمه (ص) . اینجا روز زن و مادر هست.

    میخوام تبریک بگم این روز رو به مریم عزیزم، زنی دوست داشتنی، زیبا ، موحد و رشد یافته.

    خیلی این مسیر بی نظیره. چخوبه که این آموزه های ارزشمند و ناب رو میتونیم بصورت مستند در زندگی شما دو عزیز ببینیم.

    خیلی تا الان از شما الگو گرفتم مریم عزیزم.

    به خودم هم تبریک میگم که طلب هدایت و رشد کردم تا سعادت دنیا و آخرت رو بدست بیارم در پناه الطاف خداوندی. خدایا شکرت

    ممنون استاد عزیزم که رسالتتون رو اشاعه توحید انتخاب کردین ، فارق از نام دینها .

    و دین خودتون رو یکتاپرستی گذاشتین. ❤

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  4. -
    Mrs Jadidi72 گفته:
    مدت عضویت: 2660 روز

    به نام خداوند بخشنده و هدایتگر

    ۹۹/۱۱/۲۴

    سومین ردپا👣👣👣

    🔴اصل و اساس جهان:

    ((تمام اتفاقات زندگی ما بدون استثنا بازتاب باورها و فرکانس های خودمان است.))

    این حرفها رو دارم به خودم میزنم که شاید یکم بیدار شم و بفهمم دارم با زندگیم چه میکنم!!

    ↙اگر داری تو یک جهنم زندگی میکنی فکر نکن این جهنم توسط فردی [[غیر از خودت]] ساخته شده!!  نه…این دقیقا بازتاب فرکانس خودته!

    پس دنبال مقصر نباش…

    بدون که اون تمرکزی که داری میزاری برای پیدا کردن مقصر مشکلات و بدبختی های زندگیت،یک فرکانس ناخواسته ست که با ارسالش یک ناخواسته ی دیگه ایی رو تو زندگیت تجربه میکنی!!

    و این روند همینجور ادامه پیدا میکنه و هی ناخواسته ی بیشتر پشت سرهم و…

    و بعد ۱۰سال میبینی که زندگیت چقدر درب و داغونِ…چرا؟؟؟

    چون تو داری همون فرکانس ۱۰سال پیشو میفرستی! واسه همین تغییری نکرده زندگیت!

     

    ⁉آیا [[حق به جانب بودن]] برایت مهمتر از [[احساس خوب داشتن]] است؟؟؟

    به این سوال فکر کردم…

    خیلی جاها حق به جانب بودن و احساس قربانی شدن و مظلوم نمایی  برام مهمتر بوده!

    چون درک نکرده بودم که احساس خوب یعنی همه چی….❤

    چون درک نکرده بودم که همین احساس خوبِ که میتونه زندگیمو نجات بده که این ناخواسته های تکراری ۱۰ساله از زندگیم برن بیرون!

    هنوزم درک نکردم!

    هنوزم خیلی وقتا دنبال مقصر بیرون از [[خــــــــــــودمم]]

    هنوزم گاهی اوقات فکر میکنم داره بهم ظلم میشه!!!

    نمیفهمم که بابا  این خوده منم که دارم به خودم ظلم میکنم…

    که اگه من نخوام هیشکی نمیتونه بهم ظلم کنه!

    اگر موجودیت فرکانسی خودت و خاصیت فرکانسی جهان را بشناسی که بدون استثنا به [[احساس تو پاسخ میدهد]]  آنوقت دیگر جرات ماندن در احساس بد را نداشتی!

    جرات تمرکز بر ناخواسته ها یا گلایه و شکایت از آنها را-حتی به درگاه خدا-هم نمیکردی!!

    🔴اگر این اصل را بپذیری که:

    [[ تو بدون استثنا خالق زندگیت با فرکانس هایت هستی]]

    تمام حاشیه های زندگیت حذف میشود…!

    همین اصل رو اگه درک کنی انگار کل این فایل که مربوط به ظالم و مظلوم و حق الناس و تاثیر دعای خیر و نفرین و … همه رو میفهمی.

    همه ی این مباحث گفته شده برات قابل فهم میشه!

    واقعا دیگه تمام حاشیه های زندگیت حذف میشن!!

    دیگه میفهمی که با خودت طرفی!

    نه هیچکس دیگه….

    دعا کنی به خودت برمیگرده…

    نفرین کنی به خودت برمیگرده…

    چون همه ی اینا فرکانس هایی هستن که تو داری ارسال میکنی و طبیعیه که به زندگی خودت برگرده!!

    هر بدی و کار اشتباهی که میکنیم ظلمیِ در حق خودمون!

    همونطور که من تاثیری تو زندگی بقیه ندارم و فقط و فقط نتیجه فرکانس های خودمو تو زندگیم میبینم، بقیه هم هیچ تاثیری تو زندگی من ندارن و اونا هم نتیجه فرکانساشونو تو زندگی خودشون میبینن!!

    پس با همین دلیل و منطق ساده برام موضوعِ حق الناس هم قشنگ جا افتاد.

    که من نمیتونم حق کسی رو ضایع کنم و به مسیر خوشبختی یا بدبختی هدایتش کنم!!

    اون طرف داره  نتیجه ی فرکانس ها و باورهای خودشو میگیره!

    با باورها و فرکانساش خودشو تو این مدار قرار داده که یکی بیاد و این بلا رو سرش بیاره!!

    ما موجودات فرکانسی هستیم که در جهانی زندگی میکنیم که اساس آن مبتنی بر مدار و فرکانسِ…

    یعنی تمام آنچه جهان درباره ما درک میکند و به آن پاسخ میدهد فقط و فقط [[ فرکانسهای ماست]]

    همینارو اگر مدام برا خودمون تکرار کنیم تا باور و درک شون کنیم خود به خود:

    ✔ احساس قربانی بودن و مورد ظلم واقع شدن   در ما از بین میره.

    چون میفهمیم که فقط با فرکانس های خودمون روبه رو هستیم!!

    اگر به ما دروغ گفتن

    اگر بهمون خیانت شده

    اگر بهمون تهمت زده شده

    و هر بدی دیگه ایی…

    دنبال مقصــــــــــــر نباشیم!

    بینیم خودمون چیکار کردیم

    ببینیم خودمون چه فرکانس هایی فرستادیم

    ببینیم خودمون چه احساسی داشتیم

    چه باورهای داشتیم

    که این اتفاقات برامون افتاده؟!

    🔴هیچ اتفاقی بدون اجازه من  بدون اینکه من فرکانسشو فرستاده باشم وارد زندگی من نمیشه!!

    پس وقتی دیگرانی تو زندگی ما وجود ندارن این موضوع هم خیلی بی معنی میشه که از یکی دیگه بخوایم که برامون طلب استغفار و آمرزش کنه!!

    خودمون از خدای خودمون بخوایم که مارو ببخشه…❤❤

    پس (التماس دعا) از دایره لغات مون حذف بشه!!

    و در آخر یک مطلب خوبی که در یکی از کامنت های منتخب، دوست خوبم، نوشته بود رو اینجا برای خودم مینویسم:

    ((سیستمی بودن خدا و جهان خیالت رو راحت میکنه،که اگر یک ورودی مشخص دریافت کنه،قطــــــــــــعااااااا یه خروجی مشخص رو به تو خواهد داد و این بهت آرامش بی انتهایی میده!

    آرامش قدرت داشتن.قدرت تغییر خروجی ها با تغییر ورودی ها…

    اون وقت دیگه احساس قربانی بودن پوچ و بی معنی میشه!

    تنها عامل تعیین کننده ورودی هایی هست که باید به این سیستم داده بشه!))

    خداروشکر که با وقت گذروندن تو این سایت و شروع سفرنامه چندوقته دارم ورودی های خوبی به ذهنم میدم!

    و مطمئنم خروجی هم،خروجی خوبی خواهد بود به امید الله…❤

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  5. -
    یونس اشرفی گفته:
    مدت عضویت: 2241 روز

    سلام روز ۴۳ سفرنامه خداروشاکرم که تونستم تو مدار این آگاهی ها قرار بگیرم و هر چقدر بیشتر این اگاهی ناب رو گوش میدم نه تنها درک بهتری از اون پیدا میکنم بلکه به باور های قدرتمند کننده من هم کمک میکنه و حکم یک نیتورژن رو داره

    و اما اگاهی هایی که جزو به جزو میخام از این فایل استخراج کنم که هر چند هر بار ک اینکار انجام بدیم ب درک بهتری از اون میرسیم و باورهامون قوی تر میشه 👇👇👇👇

    1️⃣ بحث استغفار و دعا : هر دعای خیر و آرزوی که برای دیگران میکنید به خودتون برمیگرده این یک قانونه ….و اگر کسی در مدار درست باشه چه من براش دعا کنم چه نکنم برای اون فرقی نداره و به خود من کمک میکنه و همینطور برعکس اون

    الَّذینَ یَلْمِزُونَ الْمُطَّوِّعینَ مِنَ الْمُؤْمِنینَ فِی الصَّدَقاتِ وَ الَّذینَ لا یَجِدُونَ إِلاَّ جُهْدَهُمْ فَیَسْخَرُونَ مِنْهُمْ سَخِرَ اللَّهُ مِنْهُمْ وَ لَهُمْ عَذابٌ أَلیمٌ 79 توبه کسانی که از صدقات مومئنان که بر مقدار توانشان صدقه میدهند ایراجویی میکنند خداوند آن هارا مسخره میکند و برلیشان عذابی دردناک است

    اشاره به سیستمی بودن خداوند در قران …این آینه و سیستم واکنشی نشون میده به رفتار شما به اعمال شما به باور و فرکانس شما اونی که خوبی میکنه سیستم خوبی رو بهش نشون میده

    2️⃣باید بزرگ ببین بازی رو وقتی از دیدگاه بزرگتر ببینیم هیچکس حقش خورده نمیشه این دنیای ما انقدر بزرگش کردیم به اندازه یک پلک زدن درمقابل یک ابدیت هم نیست …این یک قطره در مقابل یک اقیانوس نیست …

    3️⃣اگر گناهم میکنی داری بخودت ستم میکنی نه به دیگران …تو مسئول افکارت و اعمالت هستی نه کس دیگه ای ….خداوند لطف عظیمی به پیامبر اسلام داشته چون خود محمد انسان بزرگی بوده انسان امینی بوده در قبل ازاینکه به پیامبری برسه ..

    اونی که باور داره خزائن آسمان ها و زمین مطعلق به ربش چه نیازی داره ک شما تحریمش کنین و راه رو بروش ببندید اون باورش براش کار انجام میده

    4️⃣ تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش …تا وقتی ک تو مدار نباشی یکسری آگاهی هارو نمیتونی درک کنی ..وقتی ما فرکانس درک کنیم کل قرآن درک میکنیم

    5️⃣ کلمه حق الناس در قرآن وجود نداره و این به این معنا نیست ک ما هرکاری رو بکنیم بگیم نه این مشکل خودشه اگر معنای حق الناس این است ک اگر کاری در برابر کسی کنیم میتونیم مسیر زندگی اونو عوض کنیم این به هیچ عنوان نه در قرآن و نه در جهان هستی وجود نداره ما نمیتونیم مسیر زندگی کسی رو چه در جهت خوبی چه در جهت بدی تعغیر بدیم …

    ما اگر به کسی ظلم میکنیم داریم به خودمون ظلم میکنیم چه بسا اون ظلمی ک ما میکنیم باعث پیشرفت و موفقیت اونها بشه اگر در مدار درستی باشن …

    اگر مظلومی نباشه ظلمی هم بهش نمیشه اگر خداوند باور کنه و باور نکنه ظلم مارو …

    اگر باور داشته باشم که خداوند به من کمک میکنه و تنها قدر جهان فرمانروای جهان رب العالمین خداونده دیگه نگران نیستم دیگه از کسی نمیترسم کسی که از یکی دیگ میترسه اون میتونه تسخیرش کنه

    اگر شما در مدار درست قرار داشته باشی فقط خیر خوبی برکت دریافت میکنید واگر در مدار نامناسب باشین فقر بدی رو دریافت میکند و این خودتون هستید که مدارتونو با افکار و باورهاتون و فرکانس هاتون مشخص میکنین نه هیچ کس دیگه ای

    خودتون به خودتون ظلم میکنید با باور هاتون با بی ایمانی ، با ترس ،،با افسرگی و احساس گناهتون خودتون رو در مداری قرار میدین که افرارد بلا سرتون بیارین خودتون رفتین جایی ک بلا هست بدبختی هست و اگر شما باورهاتون درست کنین فرکانستون رو درست بفرستین شما در جایی قرار میگیرین ک فقط خوشبختی خوبی و ثروت وجود داره …

    ما تو قرآن نداریم که کسی رو میتونیم بدبخت کنیم حقشو بخوریم …

    إِنَّ الَّذِینَ تَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَهُ ظَالِمِی أَنْفُسِهِمْ قَالُوا فِیمَ کُنْتُمْ ۖ قَالُوا کُنَّا مُسْتَضْعَفِینَ فِی الْأَرْضِ ۚ قَالُوا أَلَمْ تَکُنْ أَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَهً فَتُهَاجِرُوا فِیهَا ۚ فَأُولَٰئِکَ مَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ ۖ وَسَاءَتْ مَصِیرًا ۹۷ نسا

    آنان که فرشتگان، جانشان را در حالی که ظالم به خود بوده‌اند می‌گیرند، از آنها پرسند که در چه کار بودید؟ پاسخ دهند که ما در روی زمین مردمی ضعیف و ناتوان بودیم. فرشتگان گویند: آیا زمین خدا پهناور نبود که در آن هجرت کنید؟! و مأوای ایشان جهنم است و آن بد جایگاه بازگشتی است.

    💯جهان بر پایه مدار و فرکانس کسی مقصر مدار و فرکانس شما نیست 💯

    خداوند ذره ای به کسی ستم نمیکند ولی مردم خودشون به خود ستم میکنند

    خداروشکر میکنم بابت وجود این سایت قشنگ و برای همگی شما سلامت ثروت و ارامش آرزومندم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  6. -
    ستایش قوام گفته:
    مدت عضویت: 2868 روز

    به نام خدایی که توحیدی بودن در درگاهش کلید بهشت و تمام نعمتهاست

    بزن بریم از دقیقه 26 و 38 ثانیه

    درک و عمل به این اگاهی ها واقعا کار اسونی نیست و تکامل میخواد چون خیلی با دیده ها و شنیده ها و باورا مون در تضاده ولی میشه

    ولی باید ادامه داد

    ولی باید سعی کرد هر بار بهتر عمل کرد

    باید سعی کرد با وجود اینکه عاشقانه میخوای به کسی کمک کنی

    بدونی اقا اون تو مدار نیست که بفهمه داری از چه قانونی حرف میزنی

    فقط براش ارزوی خیر کن و اجازه بده خودش هم مدار بشه و جهان هدایتش کنه

    تقلا نکن

    سخته چون خیلی دوسش داری و داری با اذیت شدنش اذیت میشی

    ولی فقط میتونی به خود ت کمک کنی

    پس دست بردار از تقلا برای نجات افراد

    پس من نمیتونم حتی کسی رو که تو مسیر قانون هم هست اصلاح کنم و کمک کنم اشتباهاتشو رفع کنه چون اگه تو مدار باشه نیا ز نیست من بهش بگم و غصشو بخورم خودش از بی نهایت طریق دریافت میکنه پس ولکن نصیحت افراد رو حتی خیر خواهانه برای کمک بهش

    و اگرم حس میکنی باید بگی و احساس میکنی باید بگی ،بگو و بگذر و دیگه نخواه قانعش کنی

    1 اگر در مدار درست باشم فقط خیر و خوبی و زیبایی و نعمت وارد زندگیم میشه اگر در مدار غلط باشم فقط بی پولی و بدبختی و مشکل برام به وجود میاد و من هستم که مدارمو با باور هاو افکار و فرکانسم به وجود اوردم نه کس دیگه ای کسی به من نمیتونه ظلم کنه و این من هستم که یا به خودم ستم میکنم و خودمو بدبخت میکنمن یا به خودم خوبی و خیر میرسونم

    پس تمام تلاش من فقط باید صعود به مدار های بهتر

    به وسیله ارسال فرکانس های بهتر باشه

    با لذت بردن و از زاویه قانون دیدن تمام زندگیم و تجربه کردن و پیش رفتن و توجه و تمرکز بر نکات مثبت

    و عمل به قانون و پیش رفتن در این مسیر و اگاهی ها و بهبود تمام ابعاد زندگیم

    اونوقت خود به خود اتفاقات بی نظیر برام رخ میده و همه چیز عالی پیش میره و هدایت میشم به خواسته هام و به نعمتها

    من با باور ها و تر س و بی ایمانی و نگرانی و شرک و احساس گناه و افسردگیم به خودم ظلم میکنم و خودمو در مدار و چرخه اتفاقات بد قرار میدم و کسی بلایی سرم نیاورده من وارد اون مدار شدم که مصیبت هست و همش میتونه بهم درس بده و حالا باید

    با تغییر فرکانسم

    و کانون توجهم و نگرش و شرکی که دارم ارام ارام خودمو ازون مدار خارج کنم

    و اون وقت قدم قدم اتفاقات خوب میشه

    خدایا شکرت

    حتی اون دنیا هم برای فرد قربانی و ضعیف جایگاهی نیست

    و فکر نکن اینجا حقتو بخورن مظلوم باشی و تو فرکانس بد باشی اون دنیا پاداش میگیری

    نه اون دنیا بهت میگن میخواستی حرکت کنی

    فرکانستو باوراتو شخصیتتو زندگیتو تغییر بدی

    ما فضاشو فراهم کردیم

    مگه اینهمه قدرت نداشتی

    مگه اشرف مخلوقات نبودی

    مگه نگفتیم نمیتونه کسی بهت ظلم کنه

    خودت به خودت ظلم و این شرایط رو به وجود اوردی و اینم جزاش

    پس نشون میده هرچی اینجا بد زندگی کنیم اونجا بد تره و جزا باید پس بدیم

    پس ازین خبرا نیست که اینجا فقیر و بیچاره باشی خدا بهت پاداش میده نه خیز

    اتفاقا میگه میخواستی خوب زندگی کنی

    و هرچی اینجا بهتر زندگی کنیم اونور پاداش بیشتری میگیریم

    رب و فرمانروا و صاحب اختیار من فقط خداست پس دلیلی نداره از کسی بترسم

    خدایا شکرت عاشقتم من که میخوای خودمون تحقیق کنیم به جای دنباله رو بودن و بزاریم این اگاهی ها رو با تک تک سلول هامون درک کنیم وقتی خودمون تحقیق میکنیم و به خودمون اثبات میکنیم نه وقتی که دیگر بگوید و ما تایید کنیم

    خدایا شکرت ما هم این جواب شیطان رو تو کتابمون داشتیم

    و چقدر زیبا خدا میگه ببین تو خالقی ها

    حتی نمیتونی بگی شیطان گمراهم کرد

    این دنیا بگی شیطون گولش زد و…… ولی اون دنیا شیطان هم میگه من قدرتی نداشتم تو خودت خلق کردی من که اصلا هیچکاره بودم پس حواست باشه به شیطان قدرت ندی

    هیچ کس رو شریک خدا قرارا ندی و ازش نترسی و هیچ کس رو مسبب اتفاقی تو زندگیت ندونی و نجوای شیطان رو خاموش و به ندای ربّ گوش بده

    وگر نه اون دنیا شیطان هم کاری برات نمیکنه

    و از مشرکین بیزاره و فقط خداست که نیروی خیر وخوبی و الهامه

    پس فقط رو خودش حساب کن و با هدایت خودش پیش برو

    پس به هیچ کس به هیچ واسطه ای قدرت نده و نترس وگرنه داری به شیطان قدرت میدی و شرک میورزی و عذاب در راهه

    و یادت باشه خیلی واضح تو این ایه گفته میشه تمام قدرت زندگیت دست خودته ونه هیچ کس دیگه ای پس اینو باور کن و حرکت کن برای ساخت زندگیت که اگه این کارو نکنی و قدرتو به دولت و افراد و ضعیتت بدی داری شرک میورزی و اتش دوزخ در راهه

    خدایا ازت ممتونم که قدرت زندگیمو بهم دادی و هیچ ظلمی به من نکردی و نمیکنی و منو هدایت کردی که به خودم با پیروی از شیطان ظلم نکنم و در صراط مستقیم تو باشم

    و لذت ببرم و هر دو دنیامو بسازم و توحیدی باشم

    عاشقتونم

    ممنونم

    خدایا شکرت

    هرکجا هستید در پناه ربّ مطیع دعوت خودش باشیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    شیما گفته:
    مدت عضویت: 2099 روز

    به نام خدا

    سفرنامه روز ۴۳ 😃

    وقتی برای کسی دعای خیر کنی به خودت برمیگرده به هرکس خوبی ، بدی کنی به خودت برمیگرده چون جهان مثل آیینه عمل میکنه و هرچیزی رو که از تو بگیره به خودت برمیگردونه .

    هرکس برای اینکه آمرزیده بشه باید خودش از خدا طلب بخشش کنه کس دیگه ای توانایی این کارو نداره چون سیستم جهان اینجوریه که برای هرکس دعای خیر کنی تاثیرش تو زندگی خودت میبینی و تاثیری روی زندگی طرف مقابل نداره.

    هرکس گناهی کنه به خودش ستم کرده زمانی که غیبت میکنی به خودت ضرر میزنی و و مسئول گناه های طرف مقابل میشی .

    باید از انسان هایی که در مدار نادرست قرار دارن دوری کنی چون کسایی که در مدار نادرست هستن هرچیزی و که ببینن بشنون اشتباه برداشت میکنن .

    حق الناس به معنای اینکه ما قدرت اینو داریم که حق کسی و بگیریم و ثرنوشت اونو تغیر بدیم اشتباهه ما فقط میتونیم زندگی خودمون رو تغیر بدیم و اگر به کسی ظلم کنیم به خودمون برمیگرده مگه این که طرف باور کرده باشه که بهش ظلم‌شده .

    کسی که خدارو باور داشته باشه بهش ظلم نمیشه کسی که خودش رو مظلوم میدونه ظلم رو باور کرده اگر از هرکسی و هرچیزی بترسی اون میتونه به تو غلبه کنه.

    ما با باورهای نادرست ترس ها نگرانی ها بی ایمانی ها افسردگی ها نگرانی ها و احساس گناه خودمون رو در مداری قرار میدیم که بلا سرمون میاد و با این کار به خودمون ظلم کردیم .

    کسی که فک میکنه دیگران میتونن چشمش بزنن تو ذهنش قدرت رو به شیطان داده و شرک ورزیده.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  8. -
    محبوبه صداقتی گفته:
    مدت عضویت: 2047 روز

    🌺 به نام پروردگارم که باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده. 🌺

    ❤️آفرین، جان آفرین پاک را

    آن که جان بخشید و ایمان خاک را ❤️

    به درستی که عطار هفت شهر عشق را پیموده بود . که به این زیبایی درود می فرستد به آفریدگاری که بر جسم خاکی انسان روح خود را دمید ( و نفخت فیه من روحی ) و جان و ایمان به آن بخشید . تا قشنگ زندگی کند( قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال ) ، بپرستد او را و ستایش کند.

    (فتبارک الله احسن الخالقین )

    سلام عزیزای دلم😍

    خداوند نگهدار و هدایت گر شما باشد .

    از قسمتی از متن مریم جان عزیزم کمک می گیرم تا نوشته ی امروزم رو کامل کنم .

    احساس گناه”‌، “احساس قربانی بودن و مورد ظلم واقع شدن”‌، همان دو ترمز مهمی هستند که:

    بخش اعظمی از عزت نفست را تخریب ساخته اند که پای حرکت تو برای تحقق خواسته هایت است.

    و موثرترین انرژی و توان تو را برای شناختن خواسته هایت و تمرکز بر آنها به یغما برده اند.

    و درهای الهامات و هدایت را به رویت بسته اند.

    «احساس گناه و احساس قربانی بودن»

    در مورد احساس گناه در برگ اول سفرنامه نوشتم . می خوام امروز احساس قربانی بودن و مورد ظلم واقع شدن رو در زندگیم بررسی کنم و به عنوان یک تجربه و رد پا در بخش کامنت ها قرار بدم .

    در وهله ی اول که این واژه رو می بینم ،

    واژه ی باور مظلوم بودن رو

    می گم نه ، عمرا ، این حرفا به من نمی خوره در گذشته ی من بود ، ولی الان من تغییر کردم و هرگز همچنین احساسی ندارم.

    ولی اگر سعی کنم به لایه های درونی تر ذهنم نفوذ کنم و عمیق تر کندوکاو کنم . می بینم هنوز هم در خیلی از جنبه های زندگیم این احساس رو دارم .

    حتی اگر کمی بیشتر دقیق شم ، رنج و لذت در مورد این قضیه برای من وارونه شده و انگار در خفایای ذهنم جایی هست که حس لذت در مورد قربانی بودن پنهان شده و به من چسبیده .

    یک دوره ای در زندگیم وجود داره که اسمش رو دوره ی تغییرم گذاشتم .

    بگذار، وجود احساس مخرب قربانی بودن رو قبل و بعد از دوره ی تغییر بررسی کنم.

    پیشتر ، هنگام بچگی

    دختر آرام و ساکتی بودم و هیچ وقت از پدرم طلب چیزی نمی کردم چون فکر می کردم اون موقع دختر بدی خواهم شد .

    و همه می گفتند بچه ی مظلومی هست .

    ( من دارم این چیز های ابتدایی رو بیان می کنم که مسیر تغییرات رو از ابتدا برای خودم نمایان کنم .)

    این باور درونم شکل گرفت که باید اینطور باشم .

    که باید توسط دیگران اذیت شم ، قربانی باشم ، خیلی گریه کنم و مهم ِ قضیه اینه که هیچ اشتباهی رو این وسط نمی دیدم .

    این اتفاقات برای من می افتاد ، به طرق متفاوت در روز اشکم در می اومد چون خودم اجازه ی وارد شدن این اتفاقات رو می دادم.

    ضربه پذیر بودن‌ رو می پذیرفتم .

    می پذیرفتم که من کار بدی انجام می دم ، دستم به جایی می خوره ، فلان وسیله ی خونه می شکنه . پدرم من رو دعوا می کنه.

    با اینکه درسم‌ خوبه اما روزی که بازرس به مدرسه میاد من همه چیز یادم می ره و معلم دبستان طوری باهام حرف می زنه که اشکم می ریزه .

    از پیش انگار می دونستم که خواهرم خواسته های منو قبول نمی کنه و من گریه می کنم .

    انگار از قبل برای همه ی این اتفاق ها آماده ی گریه کردن بودم .

    یا بزرگتر که شدم ، این باور رو داشتم دختر نازکی هستم و اگر وارد رابطه ی عاشقانه بشم من رو رها می کنند و مورد ظلم واقع می شم .

    یا چون مهربانم هیچ وقت دل هیچ کس رو نمی شکنم ولی همون آدم ها که ملاحظه شون رو کردم .بار ها منو تخریب می کنند .

    برای همین همیشه شرایط نادلخواه رو می پذیرفتم ، حاضر به تغییرش نبودم البته این قسمت به باور احساس گناه بر می گشت که نکنه آدم بدی باشم اگر اعتراض کنم .

    و توی این شرایط اشک می ریختم چون باور داشتم من قربانی هستم .

    من قربانی هستم و خانواده ام ، جامعه ، رییس بانک ، مسئول ثبت احوال که با من بد حرف زد .

    معاون مدرسه مون

    پسری که منو بار ها رها کرده ،

    این ها همه ظالمند .

    این باور ها بود و این اتفاق ها هم افتاد چون من از قبل خودم رو برای این اتفاق ها آماده کرده بودم.

    چون من تخریب و ضعیف بودن رو پذیرفته بودم .

    خب می بینیم که این ها بر می گشت به اینکه فکر می کردم هیچ کنترلی بر اوضاع زندگی ندارم . خودم رو مسئول زندگیم نمی دونستم .

    اصلا نمی دونستم که مسئولیت و کنترل چیه .

    اما وقتی قبول کردم و باور کردم که مسئولیت تمام زندگی با منه و اینکه مسئولیتش با منه بزرگترین نعمت خداونده ، شرایط تغییر کرد.

    و اون دختر ضعیف ، جسور و توانمند شد .

    با کنترل احساساتش و تغییر کانون توجه نمی ذاره اتفاقات بد بیافته و در شرایطی قرار بگیره که اشکش در آد .

    حتی اگر ناخواسته ای اتفاق بیافته اون رو نشانه ی پروردگارش می دونه با تضاد ها صلح کرده و برای رشد خودش ازشون استفاده می کنه .

    به روابط خانوادگی جوری دیگه نگاه می کنه ‌‌.

    تصمیمات گذشته ی پدرش رو دلیل اتفاقات بد گذشته اش ، دلیل بی پولی ها نمی دونه .

    اون قدر به خداوند ایمان دارم که با اینکه در آمد خاصی ندارم.

    هیچ نگاهی به اینکه از خواهرم یا برادرم پول بگیرم ندارم.

    این ها زیبایی هایی بود که بعد از تغییر نگاه اندک من در مورد احساس مظلوم بودن ، برام رخ داد .

    باز هم می گم تغییر نگاه اندک ، چون من کار زیادی روی خودم انجام ندادم و این اتفاقات افتاد .

    و در ادامه می خواستم در مورد حس مظلوم بودن که هنوز در خفایای ذهنم هست تا اونجا که کشفشون کردم بگم .

    مثلا این حس پنهان که اگر قدم چندان بزرگی در دانشگاه بر نداشتم به خاطر سطح آموزش کشور و اساتیدش هست .

    حتی در بهترین دانشگاه که دانشگاه تهران باشه ، هیچی سر جاش نیست . نظم وجود نداره. استاد خوب وجود نداره.

    من ِ دانشجو قربانی این اوضاعم‌.

    هنوز هم جاهای بسیاری هست که منتظرم شرایط تغییر کنه تا احساس من تغییر کنه .

    یعنی کس دیگه ای رو مسئول می دونم و در اون زمینه ها باور دارم کنترل دست خودم نیست .

    این بود دومین برگ سفرنامه ی من

    من پیشتر هم در این قسمت کامنت گذاشته بودم و الان که دارم با کامنت قبلی مقایسه می کنم .

    رشدم رو می بینم و باز دارم تکامل رو می بینم استاد قشنگم (و قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال ) . خدا رو شکر می کنم ‌.

    و سپاسگزارم از پروردگار قشنگ همه مون .

    و استاد عزیزمون ، و مریم خانوم ِ زیبا که متن فایل رو تهیه کردند که من چندین بار خوندمش و سیر نشدم از خوندنش . ❤️

    ❤️بانگ طرب ساز کن

    حنجره در حنجره آواز کن

    شور به الحان فکن

    از ره سلمک گذری هم به سراپرده ی شهناز کن❤️

    به الله یکتا می سپارمتون .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  9. -
    مهسا نوری گفته:
    مدت عضویت: 1943 روز

    سلام 🌺من تازه دوهفتس اینجام ، هنوز اعتمادبنفس زیادی برا کامنت گذاشتن ندارم با دیدن این همه کامنتای کاربردیو زیبا و‌دوستان قدیمی،

    ولی چون گفتن ک یه رد پایی از خودت بذار کامنت میذارم، ایشالا انقد جلو میرم ک منم مث بقیه کامنتای کاربردی بذارم😍

    فقط بازم تشکر میکنم ازت استادجان، 🌺

    خیلی چشممو بازتر کردین و دیدمو تغییر دادین،

    امروز برای اولین بار وقتی با پارتنرم دعوام شد دیگ برام مهم نبود بره یانه، برخلاف قبل ک وقتی میگفت کات و تموم دستو پام میلرزید میفتادم دنبالش و اشک و دلشوره و گریه که بره من چ کنم و تنها میمونمو کسی ممکنه دیگ سمتم نیادو… خلاصه بااینک میدونستم رابطه اشتباهیه و بدرد هم نمیخوریم ولی باز نمیتونستم جداشم !☹️الان نسبت به اون وقتا حداقل ۶۰ درصد تغییر کردم تو این مورد و اگ بره میگم اکی انقد رو خودم کار میکنم و مدارمو میبرم بالا که ادمهای درستترو هم مدارتری بیان سمتم و سراغم حتی لازم نیس من بگردم دنبال کسی!

    فرکانسم جذبش میکنه و میارتش سراغم! مرسی امروز یه قطره اشکم نریختم سر دعوا و کاتم و بخاطرش اول از خدا بعد از شما سپاسگذارم😍😍

    امروز بااین فایل فهمیدم که هر غیبتو تهمتو دروغو گناهی فقط باعث میشه از مدار بالا یه مدار بیام پایینتر ! پس بهتره همیشه به اعمال و گفتارو افکارم اگاه باشم، دارم تلاش میکنم به احساسم دقت کنم و تا بد میشه زود بگم نه صبر کن، درستش کن، خوب شو!

    استاد حالم با دیدن کلیپاتون خ خوب شده حتی بدون تمرین و فقط باگوش دادن هم ادم از فاز غم و غصه و افسردگی درمیاد! ممنونم که این فایلاتون رایگانه برا ماهایی که هنوز اول راهیم ، ممنونم ک دستمونو گرفتین تا کم کم راه رفتنو یاد بگیریمو بیاییم تو مسیر!سپاسگذارم، خداروشکر.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  10. -
    hoseyn taghipour گفته:
    مدت عضویت: 3082 روز

    با عرض سلام و درود

    من با شنیدن این جلسه دیروز سر کارم تونستم تصمیم بزرگی در یک لحظه بسیار حساس گرفتم

    که بعد از اون به این نتیجه رسیدم که تاثیر این جلسه بوده

    باز اون لحظه ال الان هر لحظه سپاس گذارم برای اون تصمیم و مقایسه میکنم با قبل خودم که اگر مثل قبل میومد آنچنان شری درست میکردم که اون سر نا پیدا

    من تو اون لحظه با اعتماد به نفس کامل و با این فکر که خداوند برترین قدرت موجود پشتی بتن منه تونستم تصمیم عاقلانه بگیرم و این نشانی بود برای من که فهمیدم باورهای داره تغییر میکنه و بابت اون سپاس گذارم

    به امید تغییرات بیشتر

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای: