این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2020/08/abasmanesh-10.gif8001020پشتیبانی سایت/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngپشتیبانی سایت2014-07-03 00:00:002025-12-02 05:13:16جهان مانند آینه عمل می کند
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
سلام به استاد عزیزم، خانم شایسته مهربونم و دوستان هم قدم در مسیر زندگی در بهشت.
استاد جان من با آگاهیهایی که بهم دادی یاد گرفتم که تمرکز کنم روی نکات مثبت و زیباییها را ببینم . چون من در هر لحظه غرق در زیباییها هستم.
فقط چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید.
من الان دو ساله که زیبا بینی و تمرکز روی نکات مثبت رو انجام میدم. سپاسگزاری میکنم و شکرگزاری میکنم از هرآنچه که در اطرافم میبینم،
چون من غرق در نعمتها و تجلیات خداوند هستم.
ذهنم را در دست خودم گرفتم و هر موقع که حالم میخواد بد بشه، سریع مچشو میگیرم و با فکر کردن و دیدن به افکار مثبت و خوب که زندگیمو خلق میکنه، حالم رو عوض میکنم.
امروز داشتم ظرفها رو میشستم و یه لحظه دیدم حالم داره بد میشه، سریع به خودم گفتم، نسرین داری به چی فکر میکنی، چی رو داری جذب میکنی، چرا به این موضوع فکر میکنی، این مشکل رو بده خدا ، خودش حلش میکنه،
من سمت خودم همون یک درصد رو انجام میدم و نود و نه درصد دیگش رو خدا انجام میده و حالم رو بهتر کردم.
یعنی من عاشق این قانون هستم😍😍، حال خوب و احساس خوب= اتفاقات خوب
هر روز به خودم میگم ، من میخوام امروز را زندگی کنم، فقط امروز🥰🥰
و عشق میکنم و از تمام لحظاتم لذت میبرم
و فردا دوباره
به خودم میگم من خالق زندگی خودم هستم و استاد نمیدونی که زندگی من با قوانینی که تو به من یاد دادی ، چقدر تغییر کرد.
من نسرین دو سال پیش نیستم،
چیزهایی که الان دارم، دستاوردها و پیشرفتهایی که الان دارم،
دو سال پیش رویای من بودند
استاد من دارم رویاهام رو زندگی میکنم🤗
من در مسیر پیشرفت هستم و هر ماهم بهتر از ماه قبل هستم از تمام جنبه ها، سلامتی، آرامش، ثروت، پیشرفت کاری، ……
خدا رو بابت تمام این نعمتها سپاسگزارم🙏
و از استادم با تمام وجودم تشکر میکنم و ممنونم که من را در این مسیر لذتبخش قرار داد.🙏❤️
سلام،اوووه خدای من ،من چقدر مشرک بودم و چقدر برای تو شریک قائل بودم ،من به شهربازی دارم هرچند که شغل مورد علاقه ام نیست میدونم که باید اول تو این شغلم احساسم رو خوب کنم و عالی بشم بعد باورهای مناسب برای شغل مورد نظرم ایجادکنم و عوضش کنم ،اما اصل موضوع اینه که درمورد این فایل صحبت کنم ،درآمدم تقریبا در حال حاظر به لطف خداوند خوبه ۶تا وسیله توی یه شهربازی دارم که هر دستگاه تقریبا ۵۰۰تومن درآمد داره چند روز پیش یک چرخ دنده خیلی کوچیک از یکی از وسایلم خراب شد و تمام ذهنم و روزم رفت سمت اون چرخ دنده که خراب شده بود کل روز عصبی بودم ،وااای حامد چکار میکنی این همه نعمت این همه ثروت ،سلامتی ،تمام اعضای خانواده ات دستشون توی جیبشون هست این همه اعتبار این همه ….ندیدی تمام ذهن آت رفت سمت یه چیزی که به اندازه یک بند انگشته و تا کفر هم تو رو برد ،چقدر شیطان خوب کارش رو بلده به حدی این چرخ دنده رو بزرگ جلوه داد که هزاران دلیل برای سپاسگزاری روندیدم انگار کور و کر شده بودم ،اما الان دیگه بازی رومیدونم به کمک پیامبرم سیدحسین عزیز،اره شیطان کارش همینه که چیزای کوچیک رو بزرگ جلوه بده و آخرش هم بزنه زیرش و در قیامت بگه من فقط بهت پیشنهاد دادم در مقابل خداوند هم تو را به خوبی ها دعوت کرد اما تو دعوت منو پذیرفتی من که به زور بهت نگفتم ،اره شیطان جووون بیا با هم بازی کنیم اما اینبار من راهکار دارم و تا دندان مصلح هستم بلدم که هزار دلیلی که برای سپاسگذاری دارم رومقابل اون دلیل ضعیف وناچیز تو بزارم کت برای احساس بدمن بکار میبری ،من بهت حق میدم شیطانه دروغگو تو داری کارت روانجام میدی اما منم کاره خودم رو بلدم و اینبار دیگه گولت رو نمیخورم دیگه نمیخوام بازنده باشم ،من از این بعد پیروز این میدان هستم ،تمام افراد و شرایط منفی رواز زندگیم انداختم بیرون با نهایت احترام و این زمین بازی دیگه واسه من کوچیکه و میخوام بزرگتر بشم میدونم که شیطان تو هم با صلاح های و راهکارهای جدید خواهی آمد اما منم خودم رو قوی تررکردم و ابن بازی همیشه به نفع من با تمرکز روی داشته هام و زیبایی ها تموم خواهد شد و تو یه بازنده ای ،،،،عااااشقتونم دوستان عزیزم ،عااااشقتم سید حسین تپلوووووکه الان لاغر کردی عااااشقتم مریم شایسته که اینقدر پر انرژی هستی و اینقدررررر مدارت بالاست که همش با پیامبری 😍😍😍😍😍
به نام خدایی که مرا با عزت و به سادگی به اهدافم میرساند.
بیایید روزه بگیریم! ما باید از تمام نعمتهای خدا که در این جهان قرارداده استفاده کنیم، من میخوام تا زمانی که به من اجازه داده شده در این جهان مادی زندگی کنم از همه لذتها، نعمتها، زیباییها بهره ببرم.
*
هرچیزی که میخوای ازش بیشتر در زندگیت باشه، در مورد همون صحبت کن، در مورد همون فکر کن، به اون توجه کن، اونو ببینش و با خدا در موردش حرف بزن، در موردش بنویس.
حالا خیلی راحت شد، نه؟ ببین از صبح داری در مورد چی حرف میزنی؟ فکر میکنی؟ با دوستات در مورد چی حرف میزنی؟ با خدا در مورد چی حرف زدی؟
در مورد اینکه چقدر سخته؟ چقدر کمه؟ چرا نداریش؟ اوضاع بده؟
آخه جهان قضاوتت نمیکنه، میگه اینو میخوای؟ باشه بازم بهت میدم، آخه همش به همین توجه میکنی پس یعنی خیلی دوستش داری. باشه عزیزم بهت میدمش.
*
مگه دیوونم؟ چرا باید به چیزی که نمیخوام توجه کنم؟ اصلا روزه میگیرم.
روزهی تمرکز بر نکات مثبت
توجه لیزری فقط بر نکات مثبت. من زندگیمو میسازم. مهم نیست چه اتفاقی بیفته، کی داره داد میزنه، من توجهم رو میذارم روی صدای آهنگ قشنگی که گذاشتم. مهم نیست که کی میگه نمیشه، من توجهم رو میذارم روی دسته گل زیبایی که صبح توی پارک جمع کردم، این که راحت رفتم تو سبزهها و گل جمع کردم.
وقتی بچه بودم راحت گل جمع میکردم وقتی آدم بزرگ شدم ، گفتم نه حیفه گل ها تموم میشن.
امروز به خودم گفتم، من بچه میشم و مثل یه بچه با باور فراوانی که بینهایت گل وجود داره اصلا تموم نمیشه، رفتم و یه دسته گل کوچولو واسه خودم درست کردم، یه قاصدک گذاشتم، دو تا برگ یه درخت جادویی که برگاش نصفی سبز و نصفی سفید بود، یه دونه از این گیاهایی که شبیه گندمه، یه گل بنفش و ریز از بوته اسطوخودوس چیدم، یه بوته گل بزرگ بود که کلی گل ریز صورتی داشت یه دسته کوچک که اندازه ۴،۵ تا گل ریز توش بود چیدم، یه دسته گل که اندازه کف دستم بود درست کردم انقدر زیبا بود که روحم تازه شد، چمن های سبز و زیبای پارک رو آبیاری میکردن رفتم زیر این آب پاش هایی که داشتن آب میدادن خیس شدم، هوا انقدر عاااالی بود، خورشید گرم و باد خنک. رفتم روی پلی که توی پارک بود زیر پل، توی دریاچه پر از ماهی بود نگاشون کردم. کلی عکس گرفتم و خداروشکر کردم به خاطر گوشی خوبی که دارم که دوربینش انقدر خفنه که بدون هیچ فیلتری این عکس خوشگل رو از گلم میگرفت. چقدر خوبه که یک ماهه این گوشی رو خریدم که فقط نصف پولش رو خودم دادم و بقیش رو برادرم بهم هدیه داد. کولر ماشین خراب بود برادرم برد و واسم درستش کرد و حالا منم با کولر هرجا بخوام میرم و منم مثل بقیه ماشین ها شیشه رو میدم بالا، چقدر کولر ماشین خنکه خدایاااا شکرت. بعدش مامانم رو بردم فروشگاه که خرید کنه، من توی پارکینگ که یک فضای خاکی بود منتظر موندم، دیدم یک گل آفتابگردون اون طرف وسط خاکا دراومده ۴ یا ۵ تا گل داده اما هنوز کوچیکه و هوا خیلی گرم بود، از صندوق عقب یه ۴لیتری آب برداشتم و بردم براش ریختم و حس عااالی بهم داد، از پارکینگ که میخواستم بیام دم در خیلی شلوغ بود یه آقایی خیلی سریع بهم راه داد که بتونم بیام بیرون .
زیبایی دیگه که هر وقت بهش نگاه میکنم حالم عااالی میشه پرنده یاکریمی هست که اومده تو پنجره حیاطمون لونه کرده، قیافش خیلی خوبه، من بهش میگم خانم یاکریم 😂
احساسم فوق العاده است، دلم میخواد تا ابد توی همین حس بمونم، توی این لحظه حس میکنم دیگه هیچی از دنیا نمیخوام چون همشو دارم، رهای رها شاد شادم. من اصلا چرا چیزهای مختلف میخوام؟ مگه واسه این نیست که به شادی برسم؟ من که همین الان به همه اون شادی رسیدم، پس من رها و آزادم و شادی من از درون میاد.
خدایا از کدوم نکته مثبت بگم که تا صبح باید بنویسم.
خدایا شکرت که سلامت هستم، سالمه سالم. مثل یه بچه ۶ ساله سالمه سالمم، تن سالم مگه بزرگترین ثروت نیست خدایاااا شکرت، خونوادم سالمن، بنیامین که ۹ سالشه، نشسته جلوم داره با گوشیش بازی میکنه و کلی داره کیف میکنه و صدای ماشین درمیاره
مامان داره کتاب میخونه.
غذا داره روی گاز آماده میشه، کولر روشنه خونه خنکه، خدایا شکرت به خاطر دمای هوا که مناسبه.
خدایا شکرت به خاطر این پنجره های بزرگه خونمون که روبروش پر از درخته میتونیم همیشه باز بذاریمشون و به درخت ها و پرنده هایی که روش میشینن نگاه کنیم. خدایا شکرت به خاطر چشمام که سالمن به خاطر استخون های بدنم که سالمه.
خدایاااااا به خاطر کلاس ژیمناستیکی که دارم میرم ازت ممنونم، اگه تو این مربی رو سر راهم نمیذاشتی که من باورم نمیشد توی سن ۲۸ سالگی هم میشه ژیمناستیک رو شروع کرد. مربی من یک دختر هم سن و سال خودمه که آگاهه و همیشه میگه هیچ محدودیتی نیست به جز اون چیزی که توی ذهنته و دیروز داشتم یکی از هم کلاسیهام رو تحسین میکردم که یه خانمه ۴۲ ساله هست و داره یک حرکت خیلی خفن ژیمناستیک رو انجام میده ( روی دستاش میایسته و پاهاشو کامل میاره بالا) و خودش میگه باورم نمیشه توی سن ۴۲ سالگی دارم حرکات ژیمناستیک رو انجام میدم.
خدایا شکرت به خاطر این مربی عالی که سر راهم گذاشتی تا به آرزوی بچگیم که دلم میخواست ژیمناستیک کار کنم و فکر میکردم دیگه هیچ شانسی ندارم چون دیره، رسیدم، پُل میزنم چه پُلی 😍
موهای بلندم که تا کمرم رسیده، دوستای خوبم که دوستم دارن، پیاده روی های شبانه ای که میرم و از آرامش و زیبایی آسمون لذت میبرم، میوه های شلیل خوشمزهای که تو راه برگشتن از پارک مامان خرید چقدر شیرین و خوشمزه هستن خدایا شکرت.
*
من روزه هستم. این زبون من باز نمیشه مگر برای تعریف و تمجید و گفتن نکته مثبتی راجع به هرکسی و هرچیزی، انشالله. قلب تقدیم به تو خدای خوبم یه قلب هم برای استاد خوبم و خانم شایسته عزیزم.
سلام استادجانم و خانوم شایسته عزیزم سپاسگزارم بابت سایت بی نظیرتون و فایلهای سرشار از آگاهی های ناب.این فایل آگاهی های بسیار عالی ای داشت واسم
اینکه جهان مثل آینه عمل میکند وقتی به آینه نگاه میکنیم هرکاری کنیم همونو بهمون برمیگردونه همزمان .جهانم همینطوره جهان مثل آینه عمل میکند که فرکانس رو از ما دریافت میکنه و پاسخ میده به اون فرکانس یا به عبارت دیگر کانون توجه تورو به تو بازمیگرداند.استاد یه تمرین فوقالعاده ای رو گفتن اونم اینه که روزه باشیم هرروز تصمیم بگیریم که این روزه رو بگیریم روزه ای که توجه کنیم فقط به نکات مثبت زندگیمون به زیبایی ها به چیزایی که تو زندگیمون داریم و بابتش سپاسگزار خدامون هستیم.نزدیک ترین فرکانس به خداوند فرکانس سپاسگزاریه و راه سپاسگزار بودن از مسیر تمرکز بر زیبایی های اطرافت،دیدن آنها و تحسینشان میگذرد.
اینطور نیست ک فکر کنیم و زندگیمون متحول بشه .این قانون خیلی به ما کمک میکنه که ما درهر لحظه فرکانسهایی رو به جهان هستی ارسال میکنیم با توجه کردن به یه موضوعی داریم مثلا با صحبت کردن و دیدن و فکرکردن و نوشتن و…ماهیت و اصل اون موضوع رو به زندگیمون میاریم حالا اگر به نکات مثبت زندگیمون توجه میکنیم خوشبختی و اتفاقات خوبی رو به زندگیمون میاریم و برعکس اگر به نکات منفی زندگیمون توجه میکنیم اتفاقات بد رو میاریم به زندگیمون.واقعا باید آگاهانه تصمیم بگیریم که هرروز بهتراز دیروزمون باشیم و این تمرین فوقالعاده خوشبخت ساز رو هرروز انجام بدیم هرروز روزه بگیریم تمرکزوتوجهمون رو بذاریم روی نکات مثبت زندگیمون اگرم یه اتفاق بدی افتاد تمرکزمون رو برداریم بذاریم روی داشته ها و زیبایی ها و نکات مثبت زندگیمون در بدترین شرایط هم ما چیزای خوب زیادی برای سپاسگزاری داریم.از زیبایی های زندگیمون ساده نگذریم حتی بخاطر چیزای کوچک هم سپاسگزار خدامون باشیم پروانه ای که پرواز میکنه گلهای خوشگل اطرافمون پرنده ای که پرواز میکنه و….پس هرروز که ازخواب بیدار میشیم تصمیم بگیریم که امروز روزه ام درمورد توجه و تمرکزم که فقط روی زیبایی ها باشه و اونوقته که به زیبایی ها و نعمت های بیشتر و بهتری هدایت میشیم و زندگیمون سرشار از خوشبختی ونعمت و ثروت و فراوانی و سلامتی و شادی و آرامش خواهد شد در مسیر خداوند.ما با توجهمون فرکانس میفرستیم واقعا به چی داریم هرلحظه توجه میکنیم از صدای رادیو گرفته، به چیزایی که گوش میکنیم،با چیزایی که میبینیم ،ورودیهای ذهنمون، توی رفتار با دیگران به نکات مثبتش فکرمیکنیم یا به نکات منفی و اشتباهش؟در مورد چی داریم صحبت میکنیم همونو وارد زندگیمون میکنیم.چیزایی هست تو زندگیمون که دوست داریم و چیزایی هم هست که دوست نداریم تمرکزمونو به چیزایی که دوست داریم و دلخواهمونه بذاریم نتیجه تمرکز احساسمونه یعنی اگر داریم به یه موضوعی تمرکز میکنیم احساسمون بده یعنی تمرکزمون رو نکات منفیه ولی اگر احساسمون خوبه یعنی تمرکزمون روی نکات مثبت هست.این تمرین رو عمل میکنم که در طول روز تمرکزم رو نکات مثبت و زیبایی های زندگیم باشه.بنابراین تمام اتفاقات زندگیمون رو چه دلخواه چه نادلخواه خودمون به وجودش میاریم با توجهمون ما خالق زندگی خودمون هستیم.حتی وقتی تمرکزمون روی نکات منفیه سریع جسممون واکنش نشون میده معده درد و….یه اتفاق خوب برامون افتاده هی درموردش صحبت کنیم سپاسگزاری کنیم بنویسیم توجه کنیم بهش به خدا بگیم این یعنی از اون اتفاق عالی بازم میخوام.و اونوقته که خوشبختی رو تو همین دنیا تجربه خواهیم کرد و خداوند ناظر و آگاهه بر ما.
بی نهایت سپاسگزارم از خدای خوبم که منو با استاد آشنا کرد با قانون بدون تغییرش آشنا کرد
سلام به استاد عزیز وخانم شایسته جان و دوستان عزیز سایت♻️
روز چهارم سفرنامه⚜
زندگی منو فرکانس هایی که به جهان هستی ارسال میکنم ایجاد میکنه
توجه من به هر چیزی در زندگیم باعث گسترش اون در آینده زندگیم میشه که الان دارم بهش توجه می کنم
حالا به هر شکلی که توجه میکنم
با صحبت کردن
با فکر کردن
با دیدن
با نوشتن در موردش دارم به ماهیت اون چیز توی زندگیم اضافه می کنم☘🌻
اگه به نکات منفی زندگیم توجه کنم، اتفاقات ناراحت کننده رو به زندگیم دعوت می کنم ☹
من هر لحظه دارم با توجهم فرکانس به جهان هستی ارسال می کنم، باید ببینم هر لحظه دارم به چی توجه می کنم،
به صدای رادیو گوش می کنم دارم بهش توجه می کنم که چه حرفی میزنه؟ چه اخباری رو داره میگه؟ در مورد چه موضوعاتی داره صحبت میکنه؟
آیا در مورد بدبختی میگه یا در مورد خوشبختی🤔
در مورد سلامتی میگه یا در مورد بیماری
در مورد جنگ و قیمت بالای دلار یا در مورد اتفاقات عالی و قشنگ
در مورد هر چیزی که صحبت میکنه اگه دارم بهش گوش میدم ماهیت همون موضوع که داره صحبت میکنه رو به زندگیم دعوت می کنم🧐👌🌺
توی رفتار با همسرم، رفتار با فرزندم، رفتار با دوستام، باید ببینم به چی اونها توجه می کنم
به ظاهر زیبایی که دارن، یا کار اشتباهی که انجام دادن🤔💗
من میتونم به راحتی با صحبت کردن کانون توجه ام رو تغییر بدم
اگه در مورد مشکلات مالی با کسی صحبت میکنم، گله و شکایت می کنم، غر میزنم، اگه حتی به خدا هم شکایت می کنم، دارم اتفاقات بد رو با سرعت بالایی به زندگیم دعوت می کنم🥺🌾
من باید یه برنامه توی زندگیم بریزم که تمام روز تمرکزم و توجهم به نکات مثبت زندگیم باشه👏🏻😊
همه ما توی زندگیمون هم شرایط دلخواه داریم هم نادلخواه، هم چیزایی هست که دوست داریم، هم چیزایی که دوست نداریم👌
پس باید تمرین کنم که تمرکزم رو زمان بیشتری در طول روز روی نکات مثبت زندگیم بزارم،
روی نعمتهایی که خدا بهم داده
خانواده خوبی که دارم
سلامتیم،
آشنایی با سایت استاد عزیزم
دوستای خوبی که توی سایت هستن
کامنت های زیبای دوستام
فایل های عالی استاد عزیز
حتی میتونم به پرنده های زیبای توی آسمون درخت های زیبای کنار خیابون
یا هر چیز زیبای دیگه توجه کنم 🥰🌻
اگه بتونم این کارها رو انجام بدم، اتفاقات عالی رو تجربه می کنم، باید سعی کنم آگاهانه کانون توجه و تمرکزم رو از نقاط منفی بردارم👏🏻👏🏻🌾
مثلاً اگه به مسافرت رفتم و مشکلی برای ماشینم به وجود بیاد، اگه همش به این فکر کنم که چرا اینجوری شد؟ چرا خراب شد؟ حالا چیکار کنم؟ و هی غر بزنم، اتفاقات بد و ناراحت کننده و مشکلساز بیشتری رو جذب می کنم☹🥺
ولی اگه این اتفاق رخ داد، سعی کنم تمرکز کنم به روی زیبایی های زندگیم
به ماشینی که این همه منو به جاهای مختلف برده
ازش تشکر کنم که چه روزهای خوبی باهاش داشتم
با این نگرش به خودم کمک می کنم که اتفاقات خوب بیشتری جذب کنم👏🏻👏🏻💗
من باید آگاهانه تمرکزم رو از روی اون نقطه ای که دوسش ندارم بردارم، و به نقطهای که دوست دارم بزارم
و این کاریه که باید هر روز توی زندگیم انجامش بدم،👏🏻🌺
من هر لحظه دارم با تمرکزم فرکانس به جهان میفرستم، فرکانس های ارسالی من تبدیل میشن به اساس فرکانس و وارد زندگیم میشن
اگه اساس فرکانسم مثبت باشه اتفاقات مثبت وارد زندگیم میکنه
اگه اصلش منفی باشه اتفاقات منفی وارد زندگیم میکنه
این کار رو جهان انجام میده، جهان کارش اینه که از من فرکانس میگیره، تبدیلش میکنه به اتفاقات و شرایط هم سنگ با اون فرکانسی که از من گرفته و وارد زندگیم میکنه🌾🌻
پس من هر لحظه خودم دارم زندگیمو خلق می کنم، هیچکس هیچ قدرتی توی زندگی من نداره، منم هیچ قدرتی توی زندگی دیگران ندارم که بخوام زندگیشون رو تغییر بدم
چون هر کدوممون زندگیمون رو با فرکانس های ارسالی خودمون خلق میکنیم👌🌺
پس من هر لحظه دارم ساعت بعد، روز بعد، هفته بعد، ماههای بعدم رو به وجود میارم
من باید به شدت مثل حالت روزه گرفتن در مورد کانون توجهم روزه بگیرم
یعنی مثل وقتی که روزه بودم و می گفتم اگه فحش بدم روزه ام باطله، اگه نگاه نامناسب دارم روزه ام باطل میشه باید نگاه و کلامم پاک باشه
پس باید در مورد کانون تمرکزم هم فکر کنم که هر لحظه روزه ام
روزه ای که تمرکزم فقط باید به نکات مثبت و چیزهای خوب زندگیم باشه😊☘
الان توی شرایطی هستم که چیزهای نامناسب زندگیم زیاد شده و به شدت با برادرهام به مشکل برخوردم، ناراحتی های دیگه ای توی زندگی دارم
چقدر خوشحالم که این فایل های استاد هست و میتونم خودم رو آروم کنم و در شرایط سخت تصمیم درست بگیرم و به نکات مثبت تمرکز کنم، با اینکه واقعا برام سخته ولی توی این چند روز خیلی سعی کردم به نکات مثبت توجه کنم، خدا رو شکر که حالم عالیه و فایل های اول و دوم سفرنامه و کامنت های عالی دوستان خیلی خیلی بهم کمک کردن که بتونم احساسم رو خوب نگه دارم،🤲🙏🥰
پس الان که من در این شرایط سخت هستم و به شدت به من احساس گناه میدن، با این تضاد هایی که برام به وجود اومده
اینجا دیگه تصمیم با خودمه که تمرکزمو روی چیز های نامناسب بزارم، یا روی چیزهای مناسب🤔
باید بدونم که در هر لحظه در زندگیم حتی در بدترین شرایط زندگیم، هنوز نکات مثبتی هست که میتونم بهشون توجه کنم، نکاتی که توجه کردن بهشون بهم احساس خوبی بده🤗
نکاتی که امیدوار کننده باشه
باز هم میتونم چیزهایی رو پیدا کنم که اگه نباشه اوضاع از این هم بدتر میشه👌🪴
اگه میخوام ببینم که تمرکزم درسته یا غلطه باید ببینم احساسم خوبه یا بده؟
اگه احساسم بده، تمرکزم روی چیزهایی که نمیخوام،
اگه احساسم خوبه تمرکزم روی چیزهایی که می خوام
پس باید هر لحظه نگاه کنم چه احساسی دارم؟ قلبم شاده یا ناراحته
اگه غمگینم و حالم گرفته در این لحظه یا چند دقیقه یا چند ساعت قبلش توجهم به روی نکات منفی زندگیم بوده، به روی چیزهایی که نمی خواستم و اینطوری شده که اتفاقات نامناسب رو وارد زندگیم کردم👌🌻
من تموم اتفاقات زندگیم رو خودم رقم میزنم، تموم شرایط رو خودم رقم میزنم، تموم وضعیت مالی، وضعیت جسمی، ارتباطیم رو خودم رقم میزنم، با توجهم به چیزهایی که توی زندگیم هست👌⚜
من اگه جایی از بدنم درد میگیره، باید به جایی که سالمه توجه کنم، اگه توی رابطه عاطفی مثل الان که با برادرهام به مشکل برخوردم و ناراحتی بینمون پیش اومده، باید توجه کنم به نعمت های دیگه ای که خدا توی زندگی بهم داده
اگه میخوام خوشبخت بشم بااااااااید این کار رو بکنم ،راه دیگه ای ندارم🤗🌺
من افراد زیادی رو توی زندگیم دیدم که توجهشون روی ناخواسته هاشون بوده، بلاهای زیادی هم سرشون اومده، یکی از اونها مادرم بود که به رحمت خدا رفته، مادرم خیلی تمرکزش روی نکات منفی و ناخواسته هاش بود☹
حتی خواهر های خودم خیلی دیدم که به نکات منفی زندگیشون تمرکز میکنن، اتفاقات بدی رو هم تجربه میکنن
از وقتی با برادر هام به مشکل برخوردیم، خواهرهام به شدت ناراحت شدن، به زور سعی میکردن که اونها رو راضی کنن، باهاشون صحبت کنن، از این که باهم قهرن به شدت ناراحت بودن، خیلی گریه می کردن، من چند باری بهشون گفتم که خوشی زندگی تون رو وابسته دیگران نکنید، اصلا کاری باهاشون نداشته باشید و به این ناراحتی که پیش اومده توجه نکنید، با اینکه برای خودم هم سخت بود ولی واقعا خوشحالم که تونستم به کمک فایلهای استاد و کامنت بچه ها بیشتر به نکات مثبت زندگیم توجه کنم و اتفاق های خوبی رو هم تجربه کردم، خیلی خوشحالم🤗
واقعاً سعی میکردم که به ناراحتی که بینمون به وجوداومده توجه نکنم، با اینکه سخت بود ولی تلاشم رو میکردم 🤲🥰
ولی وقتی فکرش رو می کنم، خواهر هام نتونستن تحمل کنن، به شدت به برادرهام وابسته بودن، به زور میخواستن باهاشون ارتباط برقرار کنن، حتی با بی ارزش کردن خودشون اونها رو راضی کنن و اتفاقات خیلی بدی رو واقعاً دیدم که توی زندگی تجربه کردن از مریضی گرفته تا ناراحتی ها، بی احترامی های بیشتر از برادرهام، پیام های ناراحت کننده به همدیگه،🥺
استاد عزیزم خیلی خوشحالم که با سایت بی نظیرتون آشنا شدم به خدا این فایل های رایگان شما یک گنجه، اصلاً هم رایگان نیستن من وقتی که مشکلات خواهرها و برادرام رو میبینم خوشحال نمیشم، ولی واقعاً قانون خدا بهم ثابت میشه، میفهمم که قانون درست کار میکنه، حرف های استاد حقیقت داره که به هر چیزی توجه و تمرکز کنیم از همون بیشتر توی زندگیمون وارد میشه
و همش این حرف استاد یادم میفته که با هر دلیل و منطقی اگه حست بد باشه، اتفاقات بد رو تجربه میکنی، سعی می کنم که هر جور شده حسم رو خوب نگه دارم🤗💜
متاسفانه افراد خیلی کمی رو توی زندگیم دیدم که توجه و تمرکز شون به نکات مثبت زندگی شون باشه، بیشتر آدمهای اطرافم توجهشون به نکات منفیه
من از زمانی که با سایت آشنا شدم خیلی از آدم های منفی واقعا از زندگیم رفتن و الان بیشتر موقع ها تنها هستم و واقعا این تنهایی رو دوست دارم😊🥰🪴
شوهرم هم خیلی به نکات منفی زندگی توجه میکنه، مقصر دونستن عوامل بیرونی برای مشکلات،
من اوایل خیلی سعی میکردم که بهش بگم که اخبار منفی گوش نکن، اینقدر حرف منفی نزن، به ناراحتی ها و مشکلات دیگران انقدر توجه نکن
با این کارهام ناراحتی های زیادی توی زندگیم به وجود میومد و شوهرم به شدت مقاومت داشت
ولی خدا رو شکر وقتی فهمیدم توی یکی از فایلها استاد گفتن که به هیچ وجه توانایی تغییر دیگران رو نداریم، باید روی خودمون کار کنیم، خیلی خیلی بهتر شدم و از این موضوع خیلی خوشحالم و آرامشی که به دست آوردم رو خیلی دوسش دارم، دیگه دارم سعی می کنم فقط توجه و تمرکزم روی خودم باشه و به دیگران کاری نداشته باشم، با اینکه برام سخته ولی دوست دارم انجامش بدم، چون حس آرامشی که برام به وجود میاد خیلی لذت بخشه🤗🌻
خواهر هام دوباره چند روز پیش برخورد بدی با برادر هام باهاشون شده بود، خیلی ناراحت بودن، به من گفتن خوش به حال تو تازه می فهمیم که تو کار درستی میکردی که اصلاً بهشون توجه نمیکردی، قهر کردن باهاشون هم برات اصلاً مهم نبود، و میگفتن تو کار خوبی کردی که فقط به فکر زندگی خودت بودی و کاری باهاشون نداشتی، چقدر ما بدبخت بودیم که به فکر راضی کردن اینها بودیم و به زور می خواستیم این ها رو خوشحال کنیم و با اینکه اینقدر خفت و خواری کشیدیم حاضر بودیم این ها از دستمون ناراحت نشن و هر جور شده این ها رو از خودمون راضی نگه داریم😥🥺
ما اگه تمرکز و توجهمون رو روی نکات منفی و مشکلات و بدبختی و ناراحتی های زندگیمون بزاریم به سرعت جسممون واکنش نشون میده
و من اینو توی زندگیم بسیار تجربه کردم، پارسال که با برادر هام به مشکل برخوردم مادرم هم به رحمت خدا رفته بود، به شدت تمرکزم روی نکات منفی بود، همش کارم گریه که چرا اینطوری شد، چرا برادرم باهام قهر کرد، چرا در حق من بدی کردن، بهم ظلم کردن، با این فکرها واقعاً خودم رو مریض کردم ،تا سه ماه سردرد های شدید، تبش قلب شدید و عذاب آور، معده درد و فشار شدید توی سرم داشتم که واقعا خدا هدایتم کرد به فایل اول و دوم سفرنامه و کامنت های عالی دوستان🤗🌻
سعی کردم تموم کامنت ها رو بخونم که خیلی بهم کمک کردن، وقتی توجه ام رو از روی نکات منفی برداشتم، البته به صورت تکاملی، واقعاً مریضی هام برطرف شدن🤗♻️
پس باید همیشه به خودم اینو یادآوری کنم که اگه دیدم دارم سرفه می کنم، حالم گرفته، معدم داره درد میگیره، تیر میکشه، باید ببینم که به چی تمرکز کردم؟؟
چون به سرعت جسمم واکنش نشون میده چون این یک پیغام از طرف خداست که داره بهم میگه از مسیر درست و زیبایی و حقیقت، از مسیری که تورو بخاطر اون خلق کردم دور شدی🌾🌹
پس باید به اتفاقات خوب زندگیم توجه کنم، اگه میخوام این اتفاقات خوب بیشتر و بیشتر بشن باید در موردشون هی صحبت کنم، باید توجه ام رو به خوبی ها بیشتر کنم، درموردشون بنویسم🤗🌾
خدایا شکرت که قوانینی رو در جهان گذاشتی که به راحتی میتونم خودم اتفاقات خوب رو برای خودم رقم بزنم، توی همین دنیا بهشت رو تجربه کنم⚜🌺
باید حواسم باشه که دارم هر لحظه به چی توجه می کنم و چه فرکانسی رو ارسال می کنم
میدونم که جهان هستی دارای قوانین و سنت های بدون تغییره و مثل یک آیینه عمل میکنه
آیینه ای که فرکانسهای منو دریافت میکنه، بدون ایجاد هیچ تغییری در اون به فرکانس هام پاسخ میده
من هر قسمتی از زندگیم رو که به آیینه نشون بدم، از همون قسمت رو برام توی زندگی در آینده بیشتر میکنه🌾⚜
نزدیکترین فرکانس به فرکانس خدا،
فرکانس شکر گذاریه
من اگه می خوام سپاس گذار خدا باشم، باید به زیبایی های اطرافم توجه کنم،
اونها رو ببینم و تحسین شون کنم😊💗
چون راه سپاسگزاری تمرکز کردن به نکات مثبت زندگیمه👌☘
دوست دارم زندگیم رو فقط به تمرکز کردن به نکات مثبت اختصاص بدم، فارغ از اینکه شرایط من چیه
چه نگرانی هایی دارم
چه نا خواسته هایی برام به وجود اومده
چه چیزهایی می خوام اما ندارم 🌾
دوست دارم دیگه از امروز بیخیال همه اون نگرانی ها و نا امیدی ها بشم👏🏻🥰
فقط مشغول پیدا کردن اتفاقات و نکاتی در اطرافم باشم که دوسشون دارم 🥰
بعد تلاش کنم تا فردا هم دوباره همین کار رو تکرار کنم و به نکات مثبت توجه کنم👌🌻
میدونم اون موقع میتونم به ویژگی خدا که ان اقول کن فیکون هست نزدیک تر بشم و این مسیر رو برای همیشه ادامه بدم
خدایا شکرت چقدر جهانت زیباست که مثل آینه عمل میکنه و کانون توجه ام رو به خودم برمیگردونه🥰🪴
سپاس فراوان از شما استاد عزیز و خانم شایسته جان🌻💗♻️☘⚜
این جهان عین اینه عمل میکنه اگه قرار باشه روبرو اینه بایستم تا چیزهایی رو به واقعیت تبدیل کنه که من بهش نشون میدم، اون چیزها چی میتونه باشه؟
نگرانی و استرس و شکوه و شکایت ؟ یا ارامش و شادی و حس خوب و سپاسگزاری؟
الان که فکر میکنم به امروزم، میبینم که کلی اتفاق هست که بابتش شکرگزاری کنم، همین که دیشب با ارامش کامل خوابیدم و تونستم به بخوابم و چشمام یک صبح زیبای دیگه از این دنیای شگفت انگیز رو ببینه و وجودم یک روز دیگه در این دنیا باشه برای تجربه کردن و درک کردن، اگاهی ها و قوانین جدید.
خدا جونم شکرت برای ارامشی که تمام وجودم رو در برگرفته، شکرت برای گلدون های پر از گل که روبروم هستن و هربار با نگاه کردن بهشون حس تازگی رو بهم منتقل میکنند و ناخوداگاه لبخند رو روی لبانم میارن. شکرت برای خارک هایی ک دو ساعت پیش از طریق بنده خوبت بهم رسوندی چه خارک های شیرین و خوشمزه ای. شکرت برای رتبهای درجه یکی که ظهر از طریق همکارم فرستادی برام. شکرت برای نذری امروز که چقققد خوشمزه بود و دقیقا به تعداد نفرات اعضای خونوادم بود و باعث شد که مامانم دیگه اشپزی نکنه علاوه بر اون زرشک پلوی خیلی خوشمزه ای بود جای همه دوستان خاالی. خدا جونم شکرت که به فالورای پیج اموزشیم افزوده شده شکرت که کلامم و اموزشهام اثربخشه. شکرت خدا جونم برای میز فوق العاده ای که دارم و قابل حمل و تاشو و راحت هرجا بخوام میتونم با خودم ببرمش و راحت لبتابمو بذارم روش و کاارامو انجام بدم و سبک و جمع و جوره. شکرت برای لبتاب عالیم که میتونم فابل های استاد رو ببینم و گوش بدم و راحت کامنت بذارم و کلی انیمیشن های مرتبط با قانون ببینم راستی استاد جونم جدیدا هر چی انیمیشن میبینم انگار براساس قوانین خدا ساختنش و خیلی قشنگ میشینم تحلیلش میکنم و با حرفای شما مقایسش میکنم و چون تصویری هست حس میکنم داره بهتر این قوانین تو ذهنم ثبت میشه. شکرت خدا جونم برای این سااایت بینظیری که منو بهش هدایت کردی که هرروز بتونم فایل جدیدی گوش بدم و کامنت بذارم و اینجوری کانون توجهم رو به سمت قوانین بیشتر متمرکز کنم. شکرت خدا جونم برای ایرپاد فوق العادم که هروقت صدایی اذیتم کنه یا بخوام فایل های استاد رو تو جایی گوش بدم که افراد دیگه هستن، به کمکم اومده و راحت میتونم به صداهای بیرون خاتمه بدم و کانون توجهم رو بر روی چیزی که میخوام متمرکز کنم. شکرت برای خودکارهای رنگارنگم و دفترهای یادداشت زیبام که هربار میتونم شکرگزاری هامو و لیست کارهامو بواسطه اینها با احساس خوب ثبت کنم. شکرت برای این کولر فوق العاده که تو این روزهای تابستون جنوب نعمت خیلییی بزرگیه برای ما.
خدا جووونم شکرت برای وجود تک تک اعضای خونواده مهربون و دوست داشتنیم شکرت برای وجود استاد عزیزم و مریم جونم که بینهایت درک بالایی از قوانین دارن و بی توقع و خالصانه اطلاعاتشون رو در اختیار ما میذارند.
عاااشقتونم در پناه خدا شاد و سالم و ثروتمند و موفق باشید.
سلام به همگی صبح که ازخواب بیدارشدم احساس کردم دخترم که ۴سالشه تب داره همش دنبال دلیلش بودم چون مونده بودم ازکجا این بیماری رو گرفته ولی بعداز چندساعت متوجه شدم خودم همش چندروزه میگم دوس دارم بیشتر بادخترم وقت بگذرونم وبهش توجه کنم چون زیاد باهاش بازی نمیکردم واین مدت فقط وقتمو بافایلها میگذروندم حالا متوجه شدم باید درخواستمون درست باشه به نظرخودم شایدم اشتباه برداشت کردم ولی دلیل بیماری دخترم این بوده والانم که این اتفاق افتاده باید حال واحساسمو خوب نگه دارم ونگرانش نباشم واینجا مشخص میشه که چقدر به خدا اعتماد دارم به نظرم دارم بعداز گوش کردن به فایلها امتحان عملی پس میدم که چقدر میتونم به دانسته هام درزندگی عمل کنم
سلام به پروردگارم که منو هدایت کرد به این صفحه و چقدر عالی و راحت بهم گفت که چطوری زندگی کنیم …. استاد عزیزم ما آدما یا بهترش رو بگم ما عباس منشی ها ما هدایت شده ها اینقدر اطلاعات و آگاهی هامون زیاد شده که دیگه گیج شدیم اینارو چطوری استفاده کنیم … ولی این صفحه خیلی با زبان ساده داره میگه انا لله و انا الیه راجعون …. و همه چیو از ذهنت و فکرت رها میکنه … من به عنوان یه شاگرد که باید به تمرینم عمل کنم اینجا میخوام براتون بنویسم تا تمرکزمو بذارم روی زیبایی ها و به سمت زیبایی بیشتر هدایت بشم ….
خدای مهربونم ازت سپاسگذارم به خاطر اینکه امروز فرصت زندگی دادی بهم تا امید و انگیزم بیشتر بشه برای اتفاقات جدید … تا اینکه بدونم یه روز دیگه فرصت دارم که پرستش تو رو بکنم … یه روز دیگه نعمت هات توی زندگیم روان و جاری میشه …. یه روز دیگه میتونم خورشید سوزان و ماه تابان رو ببینم … اون ابرای گومبولی گومبولی خوشگل توی آسمون آبی که چقدر خوشرنگ کنار هم آروم گرفتن … من طراحم و کلی از این رنگهای طبیعت الهام میگیرم… مث آبی آسمونی و سفید … بینظیره … هر وقت لباسامو با این رنگ بندی انتخاب میکنم همه میگن چقدر قشنگ هست و چقدر بهم میاد …. خدایا شکرت به خاطر اون رنگ تنه درختان قهوه ایی که با سبزی برگ درختان چه غوغایی تو دل من برپا میکنه … اینقدر زیبا هست که دلم میخواد با این رنگهای فوق العاده فستیوال زیباترین طراحی ها رو راه بندازم … استاد عزیزم اینقدر طراحی کردن راحته که خدا میدونه … تمام ایده ها رو میتونیم از طبیعت بگیریم .. تمام رنگ بندی … یه سری کلاس هایی توی بحث طراحی لباس هست با عنوان رنگ شناسی لباس و میاد تنالیته های رنگی رو با هم ادغام میکنه و اموزش میده که کدوم طیف های رنگی مناسبه چیه و یا چطوری ترکیب بشه با چه مقدار و هزاران دیتیل که هنرجو باید همشون رو یاد بگیره … اما استاد راستشو بخواین من هیچ وقت اونایی که کتاب میگفت رو نمیفهمیدم و همیشه روحم بهم الهام میکنه چیو با چه رنگی ترکیب کنم … نمیدونم طرح های من آیا با آموزش های اون کتابا مطابقت داره یا نه ولی اینقدر جذاب و فوق العاده میشه که همیشه نظر همه رو جلب میکنه و همه محو لباس های من میشن … اینقدر ذهن و روحم توی این موضوع هماهنگه که اصلا حتی ذره ایی بهش شک ندارم … چون بهترین احساسو دارم اون موقع … حتی دوستام برای قرارهای عاشقانه شون از من میخوان که از توی کمد لباس هاشون بهترین ترکیب و چیدمان رو براشون بیارم بیرون و همیشه بهترین حالت رو براشون میسازم که بهم میگن ما حتی فکرشم نمیکردیم این معجزه از توی کمدمون دربیاد … و اینکه اون شبشون رو زیبا تر میکنم … خدایا شکرت به خاطر همه چی
خدایا شکرت به خاطر اینکه الان خوشحال و عالی نشستم و دارم مینویسم و منتظرم دوستم بیاد و بریم بیرون و زیبایی هاتو ببینم و کلی خوشگذرونی دیگه داشته باشم کلی زیبایی دیگه … همیشه دیدن برج میلاد توی شب برام اعجاب برانگیزه قابل تحسین .. خوشحالم که امشب میخوام این زیبایی رو دوباره ببینم و لذت ببرم از عظمتش …
خدایا شکرت شکرت شکرت …..
برای سلامتیم
خدایا شکرت شکرت شکرت …
برای همه نعمت هایی که دارم اینقدر زیاده که نمیدونم کدومشو بنویسم … خدایا سپاسگذارم به خاطر استادم که وجودش و ایمانش چنان برکتی توی زندگیمون آورد که خوشبتی برای تمام عمر هست …
خدایا سپاسگذارم برای اون اتفاقاتی که در آینده بهش برخورد میکنیم و عظمت و بزرگی تو رو برامون صدچندان میکنه … وسپاسگذارم برای نعمت های الانم که یک روزی آرزوم بوده و حالا دارمش و ازش لذت میبرم … خدایا سپاس سپاس سپاس ،🙏💜💛💚❤️🧡
سلام دوست مهربونم فوق العاده بود کامنتتون مخصوصا قسمت الهام گرفتن از طبیعت برا ترکیب رنگها
راستش من بعداز کلی کارکردم روی خودم و دنبال سرنخها رفتن فهمیدم به طراحی لباس علاقه مند هستم و بیوگرافی بسیاری از خانمهای موفق صاحب برند رو خوندم و چقدرتحسینشون کردم و امروز که هدایت شدم به این فایل و این کامنت خیلی برام جالب بود و میخوام شروع کنم و خیلی دوست دارم اگه مایل هستین از تجربتون از موفقیتهاتون برام بگید تا منم استفاده کنم
خوشحالم به خاطر اینکه شما فهمیدین که چیو میخواین و راه عشق و علاقه تون رو پیش گرفتین ، منم دقیقا مث شما از خوندن تجربیات و موفقیت های صاحبان کسب و کار در حوزه کاری خودم خوشحال میشم و اونو یک اهرمی میدونم که منو ثابت قدم تر میکنه و توی مواقعی که ممکنه نا امید بشیم از نتیجه مدنظرمون این سندها و افراد دلیل بر این میشن که دوباره کنترل ذهنمون رو عهده دار بشیم و ادامه بدیم … به نظر من طراحی جزو کارها و مهارت هایی هست که مستقیم با روح ما در ارتباط هست من هیچ وقت نتونستم این حرفه و مهارت رو تدریس کنم چون احساس میکنم هیچ قاعده و قانون خاصی ندارد شایدم من متوجه نمیشم ولی میدونم که تمام ایده های بی نظیر و خاص من زمانی اتفاق افتاد که من توی حال خودم بودم و حال خوبی داشتم … و اون ایده بهم الهام شد و اتفاقا اینا همش شد بهترین طرح های من … به شما هم این پیشنهاد رو میدم چون دیگه برای من محرز شده که در مورد ایده طراحی بهم الهام میشه …البته خیلی وقتا هم بوده که نشستم پای کار و هیچ ایده ایی نمیومده ولی تخته شاسی رو کنار گذاشتم و سراغ کارهای دیگم رفتم …
ممنونم از خداوند که دوستان خوبی مث شما دارم که میتونم تجربیاتم رو باهاشون به اشتراک بذارم 🧡❤️💚💛💜
شما استاد تمرکز برمثبت هاهستید این قانون درکش باعث معجزههای فوق العاده درزندگیم خواهدبود ازوقتی به نسبت قبل توجه م روی خواسته م رفته اتفاقات خوب بیشتر واتفافات ناخوشایند کمترشده اینکه درهرلحظه فرکانس تولید میکنیم و اگر اساسش مثبت یامنفی باشه روزبعدولحظه روخلق میکنیم باجدیت بیشتر دارم تمرین میکنم که روزه باشم وتمرکزم روی مثبتهام باشه آگاهانه و با رسیدن به احساس خوب متوجه میشم که در مسیر درست قرارگرفتم واگراحساسم بدمیشه اینها نشانه س و خداروشکر بخاطرقانون دقیقش خداروسپاسگزارم که باقوانینش این اختیارروبهم داده که بتونم زندگیمو بهشت روبرای خودم خلق کنم به همین راحتی جهان واقعا یک آینه است ازوقتی فهمیدم دلیل زندگیم فرکانسهای خودم هست مسیولیت کارهاورفتارها موقبول میکنم و هر حرفی نمیزنم دیدنهاوشنیدنهاروکنترل میکنم چون این قانون بدون تغییر خداونداست ماهر کدوم خالق زندگیمان هستیم خداروسپاسگزارم
سلام به استاد عزیزم، خانم شایسته مهربونم و دوستان هم قدم در مسیر زندگی در بهشت.
استاد جان من با آگاهیهایی که بهم دادی یاد گرفتم که تمرکز کنم روی نکات مثبت و زیباییها را ببینم . چون من در هر لحظه غرق در زیباییها هستم.
فقط چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید.
من الان دو ساله که زیبا بینی و تمرکز روی نکات مثبت رو انجام میدم. سپاسگزاری میکنم و شکرگزاری میکنم از هرآنچه که در اطرافم میبینم،
چون من غرق در نعمتها و تجلیات خداوند هستم.
ذهنم را در دست خودم گرفتم و هر موقع که حالم میخواد بد بشه، سریع مچشو میگیرم و با فکر کردن و دیدن به افکار مثبت و خوب که زندگیمو خلق میکنه، حالم رو عوض میکنم.
امروز داشتم ظرفها رو میشستم و یه لحظه دیدم حالم داره بد میشه، سریع به خودم گفتم، نسرین داری به چی فکر میکنی، چی رو داری جذب میکنی، چرا به این موضوع فکر میکنی، این مشکل رو بده خدا ، خودش حلش میکنه،
من سمت خودم همون یک درصد رو انجام میدم و نود و نه درصد دیگش رو خدا انجام میده و حالم رو بهتر کردم.
یعنی من عاشق این قانون هستم😍😍، حال خوب و احساس خوب= اتفاقات خوب
هر روز به خودم میگم ، من میخوام امروز را زندگی کنم، فقط امروز🥰🥰
و عشق میکنم و از تمام لحظاتم لذت میبرم
و فردا دوباره
به خودم میگم من خالق زندگی خودم هستم و استاد نمیدونی که زندگی من با قوانینی که تو به من یاد دادی ، چقدر تغییر کرد.
من نسرین دو سال پیش نیستم،
چیزهایی که الان دارم، دستاوردها و پیشرفتهایی که الان دارم،
دو سال پیش رویای من بودند
استاد من دارم رویاهام رو زندگی میکنم🤗
من در مسیر پیشرفت هستم و هر ماهم بهتر از ماه قبل هستم از تمام جنبه ها، سلامتی، آرامش، ثروت، پیشرفت کاری، ……
خدا رو بابت تمام این نعمتها سپاسگزارم🙏
و از استادم با تمام وجودم تشکر میکنم و ممنونم که من را در این مسیر لذتبخش قرار داد.🙏❤️
من در بهشت زندگی میکنم.خدایا شکر💓💓
با یه روز تاخیر یادداشت روز چهارم رو میگذارم
چون دیروز که روز چهارمم بود کلا با یه مود ناخوب و منفی گذشت!!
ینی اتفاقا من باد تمرینای روز چهارمم رو همون دیروز انجام میدادم و از اون فاز درمیومدم
اما من هنوز ذهنم خیلی قوی تر از منه و من انگار هنوز اونقد توانا نشدم توی نشنیدنش
ولی بازم خداروشکر بعد یه روز اوکی شدم و اینجام و دارم کاری که بهش تعهد دادم رو انجام میدم
خدایا شکرت برای
*سلامتم که بی دغدغه نشستم الان مینویسم
*گوشام که میتونم کلام تورو انثد واضح و قابل درک از زبون یه استاد حرفه ای بشنوم
*اینکه من قبلا هم توی این سایت بودم و چرخیدم ولی انگار به این آگاهی الان نرسیده بودم که بفهمم آنچه رو که میشنومم
*اینکه تو دست از هذایت ما برنمیداری حتی وقتایی که من به بیراهه ترین راه ممکن رفتم توی زندگیم باز دستم گرفتی و نشوندی سر کلاس درس
*برای این آدمی که شدم و شناخت و آگاهی که نسبت به خودم و جهان دارم
*استقلالم که با آرامش و آزادی کامل جوری که دوس دارم زندگی میکنم
*برای آخرین رابطم که شده کلاس درس من و بخاطر اون و مشکلات توی اون رابطه و اون آدم من جدی تر اومدم سمت قوانین و کلللی درس و تجربه و آگاهیه برای من
*برای فصل بهار که انگار خون تازه میاد هررو توی رگای من با دیدن قشنگیا و سرسبزی ها رنگای تازه و نو
*برای حیاط خونم که صابخونم عاشق گل و گباهه و من لذت میبرم از زندگی اینجا از صدای گنجشکا صباروی درخت توت همسایه دیوونم میکنن از ذوق
*برای تمام سکانس ها و لحظه های زندگیم که هدایت و حضور تو توش هس و هدف تکامل و رشد منه
دوستت دارم خدای عشق
ممنونم که به من نعمت بودن و تجربه ی زندگی دنیایی فوق العاده رو دادی
روز چهارم
کرمان
سلام،اوووه خدای من ،من چقدر مشرک بودم و چقدر برای تو شریک قائل بودم ،من به شهربازی دارم هرچند که شغل مورد علاقه ام نیست میدونم که باید اول تو این شغلم احساسم رو خوب کنم و عالی بشم بعد باورهای مناسب برای شغل مورد نظرم ایجادکنم و عوضش کنم ،اما اصل موضوع اینه که درمورد این فایل صحبت کنم ،درآمدم تقریبا در حال حاظر به لطف خداوند خوبه ۶تا وسیله توی یه شهربازی دارم که هر دستگاه تقریبا ۵۰۰تومن درآمد داره چند روز پیش یک چرخ دنده خیلی کوچیک از یکی از وسایلم خراب شد و تمام ذهنم و روزم رفت سمت اون چرخ دنده که خراب شده بود کل روز عصبی بودم ،وااای حامد چکار میکنی این همه نعمت این همه ثروت ،سلامتی ،تمام اعضای خانواده ات دستشون توی جیبشون هست این همه اعتبار این همه ….ندیدی تمام ذهن آت رفت سمت یه چیزی که به اندازه یک بند انگشته و تا کفر هم تو رو برد ،چقدر شیطان خوب کارش رو بلده به حدی این چرخ دنده رو بزرگ جلوه داد که هزاران دلیل برای سپاسگزاری روندیدم انگار کور و کر شده بودم ،اما الان دیگه بازی رومیدونم به کمک پیامبرم سیدحسین عزیز،اره شیطان کارش همینه که چیزای کوچیک رو بزرگ جلوه بده و آخرش هم بزنه زیرش و در قیامت بگه من فقط بهت پیشنهاد دادم در مقابل خداوند هم تو را به خوبی ها دعوت کرد اما تو دعوت منو پذیرفتی من که به زور بهت نگفتم ،اره شیطان جووون بیا با هم بازی کنیم اما اینبار من راهکار دارم و تا دندان مصلح هستم بلدم که هزار دلیلی که برای سپاسگذاری دارم رومقابل اون دلیل ضعیف وناچیز تو بزارم کت برای احساس بدمن بکار میبری ،من بهت حق میدم شیطانه دروغگو تو داری کارت روانجام میدی اما منم کاره خودم رو بلدم و اینبار دیگه گولت رو نمیخورم دیگه نمیخوام بازنده باشم ،من از این بعد پیروز این میدان هستم ،تمام افراد و شرایط منفی رواز زندگیم انداختم بیرون با نهایت احترام و این زمین بازی دیگه واسه من کوچیکه و میخوام بزرگتر بشم میدونم که شیطان تو هم با صلاح های و راهکارهای جدید خواهی آمد اما منم خودم رو قوی تررکردم و ابن بازی همیشه به نفع من با تمرکز روی داشته هام و زیبایی ها تموم خواهد شد و تو یه بازنده ای ،،،،عااااشقتونم دوستان عزیزم ،عااااشقتم سید حسین تپلوووووکه الان لاغر کردی عااااشقتم مریم شایسته که اینقدر پر انرژی هستی و اینقدررررر مدارت بالاست که همش با پیامبری 😍😍😍😍😍
به نام خدایی که مرا با عزت و به سادگی به اهدافم میرساند.
بیایید روزه بگیریم! ما باید از تمام نعمتهای خدا که در این جهان قرارداده استفاده کنیم، من میخوام تا زمانی که به من اجازه داده شده در این جهان مادی زندگی کنم از همه لذتها، نعمتها، زیباییها بهره ببرم.
*
هرچیزی که میخوای ازش بیشتر در زندگیت باشه، در مورد همون صحبت کن، در مورد همون فکر کن، به اون توجه کن، اونو ببینش و با خدا در موردش حرف بزن، در موردش بنویس.
حالا خیلی راحت شد، نه؟ ببین از صبح داری در مورد چی حرف میزنی؟ فکر میکنی؟ با دوستات در مورد چی حرف میزنی؟ با خدا در مورد چی حرف زدی؟
در مورد اینکه چقدر سخته؟ چقدر کمه؟ چرا نداریش؟ اوضاع بده؟
آخه جهان قضاوتت نمیکنه، میگه اینو میخوای؟ باشه بازم بهت میدم، آخه همش به همین توجه میکنی پس یعنی خیلی دوستش داری. باشه عزیزم بهت میدمش.
*
مگه دیوونم؟ چرا باید به چیزی که نمیخوام توجه کنم؟ اصلا روزه میگیرم.
روزهی تمرکز بر نکات مثبت
توجه لیزری فقط بر نکات مثبت. من زندگیمو میسازم. مهم نیست چه اتفاقی بیفته، کی داره داد میزنه، من توجهم رو میذارم روی صدای آهنگ قشنگی که گذاشتم. مهم نیست که کی میگه نمیشه، من توجهم رو میذارم روی دسته گل زیبایی که صبح توی پارک جمع کردم، این که راحت رفتم تو سبزهها و گل جمع کردم.
وقتی بچه بودم راحت گل جمع میکردم وقتی آدم بزرگ شدم ، گفتم نه حیفه گل ها تموم میشن.
امروز به خودم گفتم، من بچه میشم و مثل یه بچه با باور فراوانی که بینهایت گل وجود داره اصلا تموم نمیشه، رفتم و یه دسته گل کوچولو واسه خودم درست کردم، یه قاصدک گذاشتم، دو تا برگ یه درخت جادویی که برگاش نصفی سبز و نصفی سفید بود، یه دونه از این گیاهایی که شبیه گندمه، یه گل بنفش و ریز از بوته اسطوخودوس چیدم، یه بوته گل بزرگ بود که کلی گل ریز صورتی داشت یه دسته کوچک که اندازه ۴،۵ تا گل ریز توش بود چیدم، یه دسته گل که اندازه کف دستم بود درست کردم انقدر زیبا بود که روحم تازه شد، چمن های سبز و زیبای پارک رو آبیاری میکردن رفتم زیر این آب پاش هایی که داشتن آب میدادن خیس شدم، هوا انقدر عاااالی بود، خورشید گرم و باد خنک. رفتم روی پلی که توی پارک بود زیر پل، توی دریاچه پر از ماهی بود نگاشون کردم. کلی عکس گرفتم و خداروشکر کردم به خاطر گوشی خوبی که دارم که دوربینش انقدر خفنه که بدون هیچ فیلتری این عکس خوشگل رو از گلم میگرفت. چقدر خوبه که یک ماهه این گوشی رو خریدم که فقط نصف پولش رو خودم دادم و بقیش رو برادرم بهم هدیه داد. کولر ماشین خراب بود برادرم برد و واسم درستش کرد و حالا منم با کولر هرجا بخوام میرم و منم مثل بقیه ماشین ها شیشه رو میدم بالا، چقدر کولر ماشین خنکه خدایاااا شکرت. بعدش مامانم رو بردم فروشگاه که خرید کنه، من توی پارکینگ که یک فضای خاکی بود منتظر موندم، دیدم یک گل آفتابگردون اون طرف وسط خاکا دراومده ۴ یا ۵ تا گل داده اما هنوز کوچیکه و هوا خیلی گرم بود، از صندوق عقب یه ۴لیتری آب برداشتم و بردم براش ریختم و حس عااالی بهم داد، از پارکینگ که میخواستم بیام دم در خیلی شلوغ بود یه آقایی خیلی سریع بهم راه داد که بتونم بیام بیرون .
زیبایی دیگه که هر وقت بهش نگاه میکنم حالم عااالی میشه پرنده یاکریمی هست که اومده تو پنجره حیاطمون لونه کرده، قیافش خیلی خوبه، من بهش میگم خانم یاکریم 😂
احساسم فوق العاده است، دلم میخواد تا ابد توی همین حس بمونم، توی این لحظه حس میکنم دیگه هیچی از دنیا نمیخوام چون همشو دارم، رهای رها شاد شادم. من اصلا چرا چیزهای مختلف میخوام؟ مگه واسه این نیست که به شادی برسم؟ من که همین الان به همه اون شادی رسیدم، پس من رها و آزادم و شادی من از درون میاد.
خدایا از کدوم نکته مثبت بگم که تا صبح باید بنویسم.
خدایا شکرت که سلامت هستم، سالمه سالم. مثل یه بچه ۶ ساله سالمه سالمم، تن سالم مگه بزرگترین ثروت نیست خدایاااا شکرت، خونوادم سالمن، بنیامین که ۹ سالشه، نشسته جلوم داره با گوشیش بازی میکنه و کلی داره کیف میکنه و صدای ماشین درمیاره
مامان داره کتاب میخونه.
غذا داره روی گاز آماده میشه، کولر روشنه خونه خنکه، خدایا شکرت به خاطر دمای هوا که مناسبه.
خدایا شکرت به خاطر این پنجره های بزرگه خونمون که روبروش پر از درخته میتونیم همیشه باز بذاریمشون و به درخت ها و پرنده هایی که روش میشینن نگاه کنیم. خدایا شکرت به خاطر چشمام که سالمن به خاطر استخون های بدنم که سالمه.
خدایاااااا به خاطر کلاس ژیمناستیکی که دارم میرم ازت ممنونم، اگه تو این مربی رو سر راهم نمیذاشتی که من باورم نمیشد توی سن ۲۸ سالگی هم میشه ژیمناستیک رو شروع کرد. مربی من یک دختر هم سن و سال خودمه که آگاهه و همیشه میگه هیچ محدودیتی نیست به جز اون چیزی که توی ذهنته و دیروز داشتم یکی از هم کلاسیهام رو تحسین میکردم که یه خانمه ۴۲ ساله هست و داره یک حرکت خیلی خفن ژیمناستیک رو انجام میده ( روی دستاش میایسته و پاهاشو کامل میاره بالا) و خودش میگه باورم نمیشه توی سن ۴۲ سالگی دارم حرکات ژیمناستیک رو انجام میدم.
خدایا شکرت به خاطر این مربی عالی که سر راهم گذاشتی تا به آرزوی بچگیم که دلم میخواست ژیمناستیک کار کنم و فکر میکردم دیگه هیچ شانسی ندارم چون دیره، رسیدم، پُل میزنم چه پُلی 😍
همیشه توی خونمون صدای گنجشک ها میاد، چقدر زیباست خدا جونم شکرت. ازت ممنونم مرسی.
موهای بلندم که تا کمرم رسیده، دوستای خوبم که دوستم دارن، پیاده روی های شبانه ای که میرم و از آرامش و زیبایی آسمون لذت میبرم، میوه های شلیل خوشمزهای که تو راه برگشتن از پارک مامان خرید چقدر شیرین و خوشمزه هستن خدایا شکرت.
*
من روزه هستم. این زبون من باز نمیشه مگر برای تعریف و تمجید و گفتن نکته مثبتی راجع به هرکسی و هرچیزی، انشالله. قلب تقدیم به تو خدای خوبم یه قلب هم برای استاد خوبم و خانم شایسته عزیزم.
سلام استادجانم و خانوم شایسته عزیزم سپاسگزارم بابت سایت بی نظیرتون و فایلهای سرشار از آگاهی های ناب.این فایل آگاهی های بسیار عالی ای داشت واسم
اینکه جهان مثل آینه عمل میکند وقتی به آینه نگاه میکنیم هرکاری کنیم همونو بهمون برمیگردونه همزمان .جهانم همینطوره جهان مثل آینه عمل میکند که فرکانس رو از ما دریافت میکنه و پاسخ میده به اون فرکانس یا به عبارت دیگر کانون توجه تورو به تو بازمیگرداند.استاد یه تمرین فوقالعاده ای رو گفتن اونم اینه که روزه باشیم هرروز تصمیم بگیریم که این روزه رو بگیریم روزه ای که توجه کنیم فقط به نکات مثبت زندگیمون به زیبایی ها به چیزایی که تو زندگیمون داریم و بابتش سپاسگزار خدامون هستیم.نزدیک ترین فرکانس به خداوند فرکانس سپاسگزاریه و راه سپاسگزار بودن از مسیر تمرکز بر زیبایی های اطرافت،دیدن آنها و تحسینشان میگذرد.
اینطور نیست ک فکر کنیم و زندگیمون متحول بشه .این قانون خیلی به ما کمک میکنه که ما درهر لحظه فرکانسهایی رو به جهان هستی ارسال میکنیم با توجه کردن به یه موضوعی داریم مثلا با صحبت کردن و دیدن و فکرکردن و نوشتن و…ماهیت و اصل اون موضوع رو به زندگیمون میاریم حالا اگر به نکات مثبت زندگیمون توجه میکنیم خوشبختی و اتفاقات خوبی رو به زندگیمون میاریم و برعکس اگر به نکات منفی زندگیمون توجه میکنیم اتفاقات بد رو میاریم به زندگیمون.واقعا باید آگاهانه تصمیم بگیریم که هرروز بهتراز دیروزمون باشیم و این تمرین فوقالعاده خوشبخت ساز رو هرروز انجام بدیم هرروز روزه بگیریم تمرکزوتوجهمون رو بذاریم روی نکات مثبت زندگیمون اگرم یه اتفاق بدی افتاد تمرکزمون رو برداریم بذاریم روی داشته ها و زیبایی ها و نکات مثبت زندگیمون در بدترین شرایط هم ما چیزای خوب زیادی برای سپاسگزاری داریم.از زیبایی های زندگیمون ساده نگذریم حتی بخاطر چیزای کوچک هم سپاسگزار خدامون باشیم پروانه ای که پرواز میکنه گلهای خوشگل اطرافمون پرنده ای که پرواز میکنه و….پس هرروز که ازخواب بیدار میشیم تصمیم بگیریم که امروز روزه ام درمورد توجه و تمرکزم که فقط روی زیبایی ها باشه و اونوقته که به زیبایی ها و نعمت های بیشتر و بهتری هدایت میشیم و زندگیمون سرشار از خوشبختی ونعمت و ثروت و فراوانی و سلامتی و شادی و آرامش خواهد شد در مسیر خداوند.ما با توجهمون فرکانس میفرستیم واقعا به چی داریم هرلحظه توجه میکنیم از صدای رادیو گرفته، به چیزایی که گوش میکنیم،با چیزایی که میبینیم ،ورودیهای ذهنمون، توی رفتار با دیگران به نکات مثبتش فکرمیکنیم یا به نکات منفی و اشتباهش؟در مورد چی داریم صحبت میکنیم همونو وارد زندگیمون میکنیم.چیزایی هست تو زندگیمون که دوست داریم و چیزایی هم هست که دوست نداریم تمرکزمونو به چیزایی که دوست داریم و دلخواهمونه بذاریم نتیجه تمرکز احساسمونه یعنی اگر داریم به یه موضوعی تمرکز میکنیم احساسمون بده یعنی تمرکزمون رو نکات منفیه ولی اگر احساسمون خوبه یعنی تمرکزمون روی نکات مثبت هست.این تمرین رو عمل میکنم که در طول روز تمرکزم رو نکات مثبت و زیبایی های زندگیم باشه.بنابراین تمام اتفاقات زندگیمون رو چه دلخواه چه نادلخواه خودمون به وجودش میاریم با توجهمون ما خالق زندگی خودمون هستیم.حتی وقتی تمرکزمون روی نکات منفیه سریع جسممون واکنش نشون میده معده درد و….یه اتفاق خوب برامون افتاده هی درموردش صحبت کنیم سپاسگزاری کنیم بنویسیم توجه کنیم بهش به خدا بگیم این یعنی از اون اتفاق عالی بازم میخوام.و اونوقته که خوشبختی رو تو همین دنیا تجربه خواهیم کرد و خداوند ناظر و آگاهه بر ما.
بی نهایت سپاسگزارم از خدای خوبم که منو با استاد آشنا کرد با قانون بدون تغییرش آشنا کرد
دوستون دارم فعلا.
به نام خدای مهربان
سلام به استاد عزیز وخانم شایسته جان و دوستان عزیز سایت♻️
روز چهارم سفرنامه⚜
زندگی منو فرکانس هایی که به جهان هستی ارسال میکنم ایجاد میکنه
توجه من به هر چیزی در زندگیم باعث گسترش اون در آینده زندگیم میشه که الان دارم بهش توجه می کنم
حالا به هر شکلی که توجه میکنم
با صحبت کردن
با فکر کردن
با دیدن
با نوشتن در موردش دارم به ماهیت اون چیز توی زندگیم اضافه می کنم☘🌻
اگه به نکات منفی زندگیم توجه کنم، اتفاقات ناراحت کننده رو به زندگیم دعوت می کنم ☹
من هر لحظه دارم با توجهم فرکانس به جهان هستی ارسال می کنم، باید ببینم هر لحظه دارم به چی توجه می کنم،
به صدای رادیو گوش می کنم دارم بهش توجه می کنم که چه حرفی میزنه؟ چه اخباری رو داره میگه؟ در مورد چه موضوعاتی داره صحبت میکنه؟
آیا در مورد بدبختی میگه یا در مورد خوشبختی🤔
در مورد سلامتی میگه یا در مورد بیماری
در مورد جنگ و قیمت بالای دلار یا در مورد اتفاقات عالی و قشنگ
در مورد هر چیزی که صحبت میکنه اگه دارم بهش گوش میدم ماهیت همون موضوع که داره صحبت میکنه رو به زندگیم دعوت می کنم🧐👌🌺
توی رفتار با همسرم، رفتار با فرزندم، رفتار با دوستام، باید ببینم به چی اونها توجه می کنم
به ظاهر زیبایی که دارن، یا کار اشتباهی که انجام دادن🤔💗
من میتونم به راحتی با صحبت کردن کانون توجه ام رو تغییر بدم
اگه در مورد مشکلات مالی با کسی صحبت میکنم، گله و شکایت می کنم، غر میزنم، اگه حتی به خدا هم شکایت می کنم، دارم اتفاقات بد رو با سرعت بالایی به زندگیم دعوت می کنم🥺🌾
من باید یه برنامه توی زندگیم بریزم که تمام روز تمرکزم و توجهم به نکات مثبت زندگیم باشه👏🏻😊
همه ما توی زندگیمون هم شرایط دلخواه داریم هم نادلخواه، هم چیزایی هست که دوست داریم، هم چیزایی که دوست نداریم👌
پس باید تمرین کنم که تمرکزم رو زمان بیشتری در طول روز روی نکات مثبت زندگیم بزارم،
روی نعمتهایی که خدا بهم داده
خانواده خوبی که دارم
سلامتیم،
آشنایی با سایت استاد عزیزم
دوستای خوبی که توی سایت هستن
کامنت های زیبای دوستام
فایل های عالی استاد عزیز
حتی میتونم به پرنده های زیبای توی آسمون درخت های زیبای کنار خیابون
یا هر چیز زیبای دیگه توجه کنم 🥰🌻
اگه بتونم این کارها رو انجام بدم، اتفاقات عالی رو تجربه می کنم، باید سعی کنم آگاهانه کانون توجه و تمرکزم رو از نقاط منفی بردارم👏🏻👏🏻🌾
مثلاً اگه به مسافرت رفتم و مشکلی برای ماشینم به وجود بیاد، اگه همش به این فکر کنم که چرا اینجوری شد؟ چرا خراب شد؟ حالا چیکار کنم؟ و هی غر بزنم، اتفاقات بد و ناراحت کننده و مشکلساز بیشتری رو جذب می کنم☹🥺
ولی اگه این اتفاق رخ داد، سعی کنم تمرکز کنم به روی زیبایی های زندگیم
به ماشینی که این همه منو به جاهای مختلف برده
ازش تشکر کنم که چه روزهای خوبی باهاش داشتم
با این نگرش به خودم کمک می کنم که اتفاقات خوب بیشتری جذب کنم👏🏻👏🏻💗
من باید آگاهانه تمرکزم رو از روی اون نقطه ای که دوسش ندارم بردارم، و به نقطهای که دوست دارم بزارم
و این کاریه که باید هر روز توی زندگیم انجامش بدم،👏🏻🌺
من هر لحظه دارم با تمرکزم فرکانس به جهان میفرستم، فرکانس های ارسالی من تبدیل میشن به اساس فرکانس و وارد زندگیم میشن
اگه اساس فرکانسم مثبت باشه اتفاقات مثبت وارد زندگیم میکنه
اگه اصلش منفی باشه اتفاقات منفی وارد زندگیم میکنه
این کار رو جهان انجام میده، جهان کارش اینه که از من فرکانس میگیره، تبدیلش میکنه به اتفاقات و شرایط هم سنگ با اون فرکانسی که از من گرفته و وارد زندگیم میکنه🌾🌻
پس من هر لحظه خودم دارم زندگیمو خلق می کنم، هیچکس هیچ قدرتی توی زندگی من نداره، منم هیچ قدرتی توی زندگی دیگران ندارم که بخوام زندگیشون رو تغییر بدم
چون هر کدوممون زندگیمون رو با فرکانس های ارسالی خودمون خلق میکنیم👌🌺
پس من هر لحظه دارم ساعت بعد، روز بعد، هفته بعد، ماههای بعدم رو به وجود میارم
من باید به شدت مثل حالت روزه گرفتن در مورد کانون توجهم روزه بگیرم
یعنی مثل وقتی که روزه بودم و می گفتم اگه فحش بدم روزه ام باطله، اگه نگاه نامناسب دارم روزه ام باطل میشه باید نگاه و کلامم پاک باشه
پس باید در مورد کانون تمرکزم هم فکر کنم که هر لحظه روزه ام
روزه ای که تمرکزم فقط باید به نکات مثبت و چیزهای خوب زندگیم باشه😊☘
الان توی شرایطی هستم که چیزهای نامناسب زندگیم زیاد شده و به شدت با برادرهام به مشکل برخوردم، ناراحتی های دیگه ای توی زندگی دارم
چقدر خوشحالم که این فایل های استاد هست و میتونم خودم رو آروم کنم و در شرایط سخت تصمیم درست بگیرم و به نکات مثبت تمرکز کنم، با اینکه واقعا برام سخته ولی توی این چند روز خیلی سعی کردم به نکات مثبت توجه کنم، خدا رو شکر که حالم عالیه و فایل های اول و دوم سفرنامه و کامنت های عالی دوستان خیلی خیلی بهم کمک کردن که بتونم احساسم رو خوب نگه دارم،🤲🙏🥰
پس الان که من در این شرایط سخت هستم و به شدت به من احساس گناه میدن، با این تضاد هایی که برام به وجود اومده
اینجا دیگه تصمیم با خودمه که تمرکزمو روی چیز های نامناسب بزارم، یا روی چیزهای مناسب🤔
باید بدونم که در هر لحظه در زندگیم حتی در بدترین شرایط زندگیم، هنوز نکات مثبتی هست که میتونم بهشون توجه کنم، نکاتی که توجه کردن بهشون بهم احساس خوبی بده🤗
نکاتی که امیدوار کننده باشه
باز هم میتونم چیزهایی رو پیدا کنم که اگه نباشه اوضاع از این هم بدتر میشه👌🪴
اگه میخوام ببینم که تمرکزم درسته یا غلطه باید ببینم احساسم خوبه یا بده؟
اگه احساسم بده، تمرکزم روی چیزهایی که نمیخوام،
اگه احساسم خوبه تمرکزم روی چیزهایی که می خوام
پس باید هر لحظه نگاه کنم چه احساسی دارم؟ قلبم شاده یا ناراحته
اگه غمگینم و حالم گرفته در این لحظه یا چند دقیقه یا چند ساعت قبلش توجهم به روی نکات منفی زندگیم بوده، به روی چیزهایی که نمی خواستم و اینطوری شده که اتفاقات نامناسب رو وارد زندگیم کردم👌🌻
من تموم اتفاقات زندگیم رو خودم رقم میزنم، تموم شرایط رو خودم رقم میزنم، تموم وضعیت مالی، وضعیت جسمی، ارتباطیم رو خودم رقم میزنم، با توجهم به چیزهایی که توی زندگیم هست👌⚜
من اگه جایی از بدنم درد میگیره، باید به جایی که سالمه توجه کنم، اگه توی رابطه عاطفی مثل الان که با برادرهام به مشکل برخوردم و ناراحتی بینمون پیش اومده، باید توجه کنم به نعمت های دیگه ای که خدا توی زندگی بهم داده
اگه میخوام خوشبخت بشم بااااااااید این کار رو بکنم ،راه دیگه ای ندارم🤗🌺
من افراد زیادی رو توی زندگیم دیدم که توجهشون روی ناخواسته هاشون بوده، بلاهای زیادی هم سرشون اومده، یکی از اونها مادرم بود که به رحمت خدا رفته، مادرم خیلی تمرکزش روی نکات منفی و ناخواسته هاش بود☹
حتی خواهر های خودم خیلی دیدم که به نکات منفی زندگیشون تمرکز میکنن، اتفاقات بدی رو هم تجربه میکنن
از وقتی با برادر هام به مشکل برخوردیم، خواهرهام به شدت ناراحت شدن، به زور سعی میکردن که اونها رو راضی کنن، باهاشون صحبت کنن، از این که باهم قهرن به شدت ناراحت بودن، خیلی گریه می کردن، من چند باری بهشون گفتم که خوشی زندگی تون رو وابسته دیگران نکنید، اصلا کاری باهاشون نداشته باشید و به این ناراحتی که پیش اومده توجه نکنید، با اینکه برای خودم هم سخت بود ولی واقعا خوشحالم که تونستم به کمک فایلهای استاد و کامنت بچه ها بیشتر به نکات مثبت زندگیم توجه کنم و اتفاق های خوبی رو هم تجربه کردم، خیلی خوشحالم🤗
واقعاً سعی میکردم که به ناراحتی که بینمون به وجوداومده توجه نکنم، با اینکه سخت بود ولی تلاشم رو میکردم 🤲🥰
ولی وقتی فکرش رو می کنم، خواهر هام نتونستن تحمل کنن، به شدت به برادرهام وابسته بودن، به زور میخواستن باهاشون ارتباط برقرار کنن، حتی با بی ارزش کردن خودشون اونها رو راضی کنن و اتفاقات خیلی بدی رو واقعاً دیدم که توی زندگی تجربه کردن از مریضی گرفته تا ناراحتی ها، بی احترامی های بیشتر از برادرهام، پیام های ناراحت کننده به همدیگه،🥺
استاد عزیزم خیلی خوشحالم که با سایت بی نظیرتون آشنا شدم به خدا این فایل های رایگان شما یک گنجه، اصلاً هم رایگان نیستن من وقتی که مشکلات خواهرها و برادرام رو میبینم خوشحال نمیشم، ولی واقعاً قانون خدا بهم ثابت میشه، میفهمم که قانون درست کار میکنه، حرف های استاد حقیقت داره که به هر چیزی توجه و تمرکز کنیم از همون بیشتر توی زندگیمون وارد میشه
و همش این حرف استاد یادم میفته که با هر دلیل و منطقی اگه حست بد باشه، اتفاقات بد رو تجربه میکنی، سعی می کنم که هر جور شده حسم رو خوب نگه دارم🤗💜
متاسفانه افراد خیلی کمی رو توی زندگیم دیدم که توجه و تمرکز شون به نکات مثبت زندگی شون باشه، بیشتر آدمهای اطرافم توجهشون به نکات منفیه
من از زمانی که با سایت آشنا شدم خیلی از آدم های منفی واقعا از زندگیم رفتن و الان بیشتر موقع ها تنها هستم و واقعا این تنهایی رو دوست دارم😊🥰🪴
شوهرم هم خیلی به نکات منفی زندگی توجه میکنه، مقصر دونستن عوامل بیرونی برای مشکلات،
من اوایل خیلی سعی میکردم که بهش بگم که اخبار منفی گوش نکن، اینقدر حرف منفی نزن، به ناراحتی ها و مشکلات دیگران انقدر توجه نکن
با این کارهام ناراحتی های زیادی توی زندگیم به وجود میومد و شوهرم به شدت مقاومت داشت
ولی خدا رو شکر وقتی فهمیدم توی یکی از فایلها استاد گفتن که به هیچ وجه توانایی تغییر دیگران رو نداریم، باید روی خودمون کار کنیم، خیلی خیلی بهتر شدم و از این موضوع خیلی خوشحالم و آرامشی که به دست آوردم رو خیلی دوسش دارم، دیگه دارم سعی می کنم فقط توجه و تمرکزم روی خودم باشه و به دیگران کاری نداشته باشم، با اینکه برام سخته ولی دوست دارم انجامش بدم، چون حس آرامشی که برام به وجود میاد خیلی لذت بخشه🤗🌻
خواهر هام دوباره چند روز پیش برخورد بدی با برادر هام باهاشون شده بود، خیلی ناراحت بودن، به من گفتن خوش به حال تو تازه می فهمیم که تو کار درستی میکردی که اصلاً بهشون توجه نمیکردی، قهر کردن باهاشون هم برات اصلاً مهم نبود، و میگفتن تو کار خوبی کردی که فقط به فکر زندگی خودت بودی و کاری باهاشون نداشتی، چقدر ما بدبخت بودیم که به فکر راضی کردن اینها بودیم و به زور می خواستیم این ها رو خوشحال کنیم و با اینکه اینقدر خفت و خواری کشیدیم حاضر بودیم این ها از دستمون ناراحت نشن و هر جور شده این ها رو از خودمون راضی نگه داریم😥🥺
ما اگه تمرکز و توجهمون رو روی نکات منفی و مشکلات و بدبختی و ناراحتی های زندگیمون بزاریم به سرعت جسممون واکنش نشون میده
و من اینو توی زندگیم بسیار تجربه کردم، پارسال که با برادر هام به مشکل برخوردم مادرم هم به رحمت خدا رفته بود، به شدت تمرکزم روی نکات منفی بود، همش کارم گریه که چرا اینطوری شد، چرا برادرم باهام قهر کرد، چرا در حق من بدی کردن، بهم ظلم کردن، با این فکرها واقعاً خودم رو مریض کردم ،تا سه ماه سردرد های شدید، تبش قلب شدید و عذاب آور، معده درد و فشار شدید توی سرم داشتم که واقعا خدا هدایتم کرد به فایل اول و دوم سفرنامه و کامنت های عالی دوستان🤗🌻
سعی کردم تموم کامنت ها رو بخونم که خیلی بهم کمک کردن، وقتی توجه ام رو از روی نکات منفی برداشتم، البته به صورت تکاملی، واقعاً مریضی هام برطرف شدن🤗♻️
پس باید همیشه به خودم اینو یادآوری کنم که اگه دیدم دارم سرفه می کنم، حالم گرفته، معدم داره درد میگیره، تیر میکشه، باید ببینم که به چی تمرکز کردم؟؟
چون به سرعت جسمم واکنش نشون میده چون این یک پیغام از طرف خداست که داره بهم میگه از مسیر درست و زیبایی و حقیقت، از مسیری که تورو بخاطر اون خلق کردم دور شدی🌾🌹
پس باید به اتفاقات خوب زندگیم توجه کنم، اگه میخوام این اتفاقات خوب بیشتر و بیشتر بشن باید در موردشون هی صحبت کنم، باید توجه ام رو به خوبی ها بیشتر کنم، درموردشون بنویسم🤗🌾
خدایا شکرت که قوانینی رو در جهان گذاشتی که به راحتی میتونم خودم اتفاقات خوب رو برای خودم رقم بزنم، توی همین دنیا بهشت رو تجربه کنم⚜🌺
باید حواسم باشه که دارم هر لحظه به چی توجه می کنم و چه فرکانسی رو ارسال می کنم
میدونم که جهان هستی دارای قوانین و سنت های بدون تغییره و مثل یک آیینه عمل میکنه
آیینه ای که فرکانسهای منو دریافت میکنه، بدون ایجاد هیچ تغییری در اون به فرکانس هام پاسخ میده
من هر قسمتی از زندگیم رو که به آیینه نشون بدم، از همون قسمت رو برام توی زندگی در آینده بیشتر میکنه🌾⚜
نزدیکترین فرکانس به فرکانس خدا،
فرکانس شکر گذاریه
من اگه می خوام سپاس گذار خدا باشم، باید به زیبایی های اطرافم توجه کنم،
اونها رو ببینم و تحسین شون کنم😊💗
چون راه سپاسگزاری تمرکز کردن به نکات مثبت زندگیمه👌☘
دوست دارم زندگیم رو فقط به تمرکز کردن به نکات مثبت اختصاص بدم، فارغ از اینکه شرایط من چیه
چه نگرانی هایی دارم
چه نا خواسته هایی برام به وجود اومده
چه چیزهایی می خوام اما ندارم 🌾
دوست دارم دیگه از امروز بیخیال همه اون نگرانی ها و نا امیدی ها بشم👏🏻🥰
فقط مشغول پیدا کردن اتفاقات و نکاتی در اطرافم باشم که دوسشون دارم 🥰
بعد تلاش کنم تا فردا هم دوباره همین کار رو تکرار کنم و به نکات مثبت توجه کنم👌🌻
میدونم اون موقع میتونم به ویژگی خدا که ان اقول کن فیکون هست نزدیک تر بشم و این مسیر رو برای همیشه ادامه بدم
خدایا شکرت چقدر جهانت زیباست که مثل آینه عمل میکنه و کانون توجه ام رو به خودم برمیگردونه🥰🪴
سپاس فراوان از شما استاد عزیز و خانم شایسته جان🌻💗♻️☘⚜
روز چهارم سفرنامه
توجه به نکات مثبت
این جهان عین اینه عمل میکنه اگه قرار باشه روبرو اینه بایستم تا چیزهایی رو به واقعیت تبدیل کنه که من بهش نشون میدم، اون چیزها چی میتونه باشه؟
نگرانی و استرس و شکوه و شکایت ؟ یا ارامش و شادی و حس خوب و سپاسگزاری؟
الان که فکر میکنم به امروزم، میبینم که کلی اتفاق هست که بابتش شکرگزاری کنم، همین که دیشب با ارامش کامل خوابیدم و تونستم به بخوابم و چشمام یک صبح زیبای دیگه از این دنیای شگفت انگیز رو ببینه و وجودم یک روز دیگه در این دنیا باشه برای تجربه کردن و درک کردن، اگاهی ها و قوانین جدید.
خدا جونم شکرت برای ارامشی که تمام وجودم رو در برگرفته، شکرت برای گلدون های پر از گل که روبروم هستن و هربار با نگاه کردن بهشون حس تازگی رو بهم منتقل میکنند و ناخوداگاه لبخند رو روی لبانم میارن. شکرت برای خارک هایی ک دو ساعت پیش از طریق بنده خوبت بهم رسوندی چه خارک های شیرین و خوشمزه ای. شکرت برای رتبهای درجه یکی که ظهر از طریق همکارم فرستادی برام. شکرت برای نذری امروز که چقققد خوشمزه بود و دقیقا به تعداد نفرات اعضای خونوادم بود و باعث شد که مامانم دیگه اشپزی نکنه علاوه بر اون زرشک پلوی خیلی خوشمزه ای بود جای همه دوستان خاالی. خدا جونم شکرت که به فالورای پیج اموزشیم افزوده شده شکرت که کلامم و اموزشهام اثربخشه. شکرت خدا جونم برای میز فوق العاده ای که دارم و قابل حمل و تاشو و راحت هرجا بخوام میتونم با خودم ببرمش و راحت لبتابمو بذارم روش و کاارامو انجام بدم و سبک و جمع و جوره. شکرت برای لبتاب عالیم که میتونم فابل های استاد رو ببینم و گوش بدم و راحت کامنت بذارم و کلی انیمیشن های مرتبط با قانون ببینم راستی استاد جونم جدیدا هر چی انیمیشن میبینم انگار براساس قوانین خدا ساختنش و خیلی قشنگ میشینم تحلیلش میکنم و با حرفای شما مقایسش میکنم و چون تصویری هست حس میکنم داره بهتر این قوانین تو ذهنم ثبت میشه. شکرت خدا جونم برای این سااایت بینظیری که منو بهش هدایت کردی که هرروز بتونم فایل جدیدی گوش بدم و کامنت بذارم و اینجوری کانون توجهم رو به سمت قوانین بیشتر متمرکز کنم. شکرت خدا جونم برای ایرپاد فوق العادم که هروقت صدایی اذیتم کنه یا بخوام فایل های استاد رو تو جایی گوش بدم که افراد دیگه هستن، به کمکم اومده و راحت میتونم به صداهای بیرون خاتمه بدم و کانون توجهم رو بر روی چیزی که میخوام متمرکز کنم. شکرت برای خودکارهای رنگارنگم و دفترهای یادداشت زیبام که هربار میتونم شکرگزاری هامو و لیست کارهامو بواسطه اینها با احساس خوب ثبت کنم. شکرت برای این کولر فوق العاده که تو این روزهای تابستون جنوب نعمت خیلییی بزرگیه برای ما.
خدا جووونم شکرت برای وجود تک تک اعضای خونواده مهربون و دوست داشتنیم شکرت برای وجود استاد عزیزم و مریم جونم که بینهایت درک بالایی از قوانین دارن و بی توقع و خالصانه اطلاعاتشون رو در اختیار ما میذارند.
عاااشقتونم در پناه خدا شاد و سالم و ثروتمند و موفق باشید.
سلام به همگی صبح که ازخواب بیدارشدم احساس کردم دخترم که ۴سالشه تب داره همش دنبال دلیلش بودم چون مونده بودم ازکجا این بیماری رو گرفته ولی بعداز چندساعت متوجه شدم خودم همش چندروزه میگم دوس دارم بیشتر بادخترم وقت بگذرونم وبهش توجه کنم چون زیاد باهاش بازی نمیکردم واین مدت فقط وقتمو بافایلها میگذروندم حالا متوجه شدم باید درخواستمون درست باشه به نظرخودم شایدم اشتباه برداشت کردم ولی دلیل بیماری دخترم این بوده والانم که این اتفاق افتاده باید حال واحساسمو خوب نگه دارم ونگرانش نباشم واینجا مشخص میشه که چقدر به خدا اعتماد دارم به نظرم دارم بعداز گوش کردن به فایلها امتحان عملی پس میدم که چقدر میتونم به دانسته هام درزندگی عمل کنم
سلام به پروردگارم که منو هدایت کرد به این صفحه و چقدر عالی و راحت بهم گفت که چطوری زندگی کنیم …. استاد عزیزم ما آدما یا بهترش رو بگم ما عباس منشی ها ما هدایت شده ها اینقدر اطلاعات و آگاهی هامون زیاد شده که دیگه گیج شدیم اینارو چطوری استفاده کنیم … ولی این صفحه خیلی با زبان ساده داره میگه انا لله و انا الیه راجعون …. و همه چیو از ذهنت و فکرت رها میکنه … من به عنوان یه شاگرد که باید به تمرینم عمل کنم اینجا میخوام براتون بنویسم تا تمرکزمو بذارم روی زیبایی ها و به سمت زیبایی بیشتر هدایت بشم ….
خدای مهربونم ازت سپاسگذارم به خاطر اینکه امروز فرصت زندگی دادی بهم تا امید و انگیزم بیشتر بشه برای اتفاقات جدید … تا اینکه بدونم یه روز دیگه فرصت دارم که پرستش تو رو بکنم … یه روز دیگه نعمت هات توی زندگیم روان و جاری میشه …. یه روز دیگه میتونم خورشید سوزان و ماه تابان رو ببینم … اون ابرای گومبولی گومبولی خوشگل توی آسمون آبی که چقدر خوشرنگ کنار هم آروم گرفتن … من طراحم و کلی از این رنگهای طبیعت الهام میگیرم… مث آبی آسمونی و سفید … بینظیره … هر وقت لباسامو با این رنگ بندی انتخاب میکنم همه میگن چقدر قشنگ هست و چقدر بهم میاد …. خدایا شکرت به خاطر اون رنگ تنه درختان قهوه ایی که با سبزی برگ درختان چه غوغایی تو دل من برپا میکنه … اینقدر زیبا هست که دلم میخواد با این رنگهای فوق العاده فستیوال زیباترین طراحی ها رو راه بندازم … استاد عزیزم اینقدر طراحی کردن راحته که خدا میدونه … تمام ایده ها رو میتونیم از طبیعت بگیریم .. تمام رنگ بندی … یه سری کلاس هایی توی بحث طراحی لباس هست با عنوان رنگ شناسی لباس و میاد تنالیته های رنگی رو با هم ادغام میکنه و اموزش میده که کدوم طیف های رنگی مناسبه چیه و یا چطوری ترکیب بشه با چه مقدار و هزاران دیتیل که هنرجو باید همشون رو یاد بگیره … اما استاد راستشو بخواین من هیچ وقت اونایی که کتاب میگفت رو نمیفهمیدم و همیشه روحم بهم الهام میکنه چیو با چه رنگی ترکیب کنم … نمیدونم طرح های من آیا با آموزش های اون کتابا مطابقت داره یا نه ولی اینقدر جذاب و فوق العاده میشه که همیشه نظر همه رو جلب میکنه و همه محو لباس های من میشن … اینقدر ذهن و روحم توی این موضوع هماهنگه که اصلا حتی ذره ایی بهش شک ندارم … چون بهترین احساسو دارم اون موقع … حتی دوستام برای قرارهای عاشقانه شون از من میخوان که از توی کمد لباس هاشون بهترین ترکیب و چیدمان رو براشون بیارم بیرون و همیشه بهترین حالت رو براشون میسازم که بهم میگن ما حتی فکرشم نمیکردیم این معجزه از توی کمدمون دربیاد … و اینکه اون شبشون رو زیبا تر میکنم … خدایا شکرت به خاطر همه چی
خدایا شکرت به خاطر اینکه الان خوشحال و عالی نشستم و دارم مینویسم و منتظرم دوستم بیاد و بریم بیرون و زیبایی هاتو ببینم و کلی خوشگذرونی دیگه داشته باشم کلی زیبایی دیگه … همیشه دیدن برج میلاد توی شب برام اعجاب برانگیزه قابل تحسین .. خوشحالم که امشب میخوام این زیبایی رو دوباره ببینم و لذت ببرم از عظمتش …
خدایا شکرت شکرت شکرت …..
برای سلامتیم
خدایا شکرت شکرت شکرت …
برای همه نعمت هایی که دارم اینقدر زیاده که نمیدونم کدومشو بنویسم … خدایا سپاسگذارم به خاطر استادم که وجودش و ایمانش چنان برکتی توی زندگیمون آورد که خوشبتی برای تمام عمر هست …
خدایا سپاسگذارم برای اون اتفاقاتی که در آینده بهش برخورد میکنیم و عظمت و بزرگی تو رو برامون صدچندان میکنه … وسپاسگذارم برای نعمت های الانم که یک روزی آرزوم بوده و حالا دارمش و ازش لذت میبرم … خدایا سپاس سپاس سپاس ،🙏💜💛💚❤️🧡
سلام دوست مهربونم فوق العاده بود کامنتتون مخصوصا قسمت الهام گرفتن از طبیعت برا ترکیب رنگها
راستش من بعداز کلی کارکردم روی خودم و دنبال سرنخها رفتن فهمیدم به طراحی لباس علاقه مند هستم و بیوگرافی بسیاری از خانمهای موفق صاحب برند رو خوندم و چقدرتحسینشون کردم و امروز که هدایت شدم به این فایل و این کامنت خیلی برام جالب بود و میخوام شروع کنم و خیلی دوست دارم اگه مایل هستین از تجربتون از موفقیتهاتون برام بگید تا منم استفاده کنم
ممنون و سپاسگزارم بانو
سلام دوست عزیزم …
خوشحالم به خاطر اینکه شما فهمیدین که چیو میخواین و راه عشق و علاقه تون رو پیش گرفتین ، منم دقیقا مث شما از خوندن تجربیات و موفقیت های صاحبان کسب و کار در حوزه کاری خودم خوشحال میشم و اونو یک اهرمی میدونم که منو ثابت قدم تر میکنه و توی مواقعی که ممکنه نا امید بشیم از نتیجه مدنظرمون این سندها و افراد دلیل بر این میشن که دوباره کنترل ذهنمون رو عهده دار بشیم و ادامه بدیم … به نظر من طراحی جزو کارها و مهارت هایی هست که مستقیم با روح ما در ارتباط هست من هیچ وقت نتونستم این حرفه و مهارت رو تدریس کنم چون احساس میکنم هیچ قاعده و قانون خاصی ندارد شایدم من متوجه نمیشم ولی میدونم که تمام ایده های بی نظیر و خاص من زمانی اتفاق افتاد که من توی حال خودم بودم و حال خوبی داشتم … و اون ایده بهم الهام شد و اتفاقا اینا همش شد بهترین طرح های من … به شما هم این پیشنهاد رو میدم چون دیگه برای من محرز شده که در مورد ایده طراحی بهم الهام میشه …البته خیلی وقتا هم بوده که نشستم پای کار و هیچ ایده ایی نمیومده ولی تخته شاسی رو کنار گذاشتم و سراغ کارهای دیگم رفتم …
ممنونم از خداوند که دوستان خوبی مث شما دارم که میتونم تجربیاتم رو باهاشون به اشتراک بذارم 🧡❤️💚💛💜
به نام الله یکتا
سلام به استادعزیزم و دوستان هم فرکانسم
شما استاد تمرکز برمثبت هاهستید این قانون درکش باعث معجزههای فوق العاده درزندگیم خواهدبود ازوقتی به نسبت قبل توجه م روی خواسته م رفته اتفاقات خوب بیشتر واتفافات ناخوشایند کمترشده اینکه درهرلحظه فرکانس تولید میکنیم و اگر اساسش مثبت یامنفی باشه روزبعدولحظه روخلق میکنیم باجدیت بیشتر دارم تمرین میکنم که روزه باشم وتمرکزم روی مثبتهام باشه آگاهانه و با رسیدن به احساس خوب متوجه میشم که در مسیر درست قرارگرفتم واگراحساسم بدمیشه اینها نشانه س و خداروشکر بخاطرقانون دقیقش خداروسپاسگزارم که باقوانینش این اختیارروبهم داده که بتونم زندگیمو بهشت روبرای خودم خلق کنم به همین راحتی جهان واقعا یک آینه است ازوقتی فهمیدم دلیل زندگیم فرکانسهای خودم هست مسیولیت کارهاورفتارها موقبول میکنم و هر حرفی نمیزنم دیدنهاوشنیدنهاروکنترل میکنم چون این قانون بدون تغییر خداونداست ماهر کدوم خالق زندگیمان هستیم خداروسپاسگزارم