این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2020/08/abasmanesh-10.gif8001020پشتیبانی سایت/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngپشتیبانی سایت2014-07-03 00:00:002025-12-02 05:13:16جهان مانند آینه عمل می کند
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
به نام خداوندی که از رگ گردن به ما نزدیکتر است و هدایتش همه را فرا گرفته است مارا به راه راست هدایت کن راه کسانی که به ان ها نعمت بخشیدی نه راه کسانی که بر ان ها غضب کردی ونه راه گمراهان.
سلام به دوستان هم فرکانسی ام در چهارمین روز از این سفر دلنشین.
من از همین امشب تصمیم مگیرم که در هر لحظه توجه ام رو بر روی نکات مثبت زندگی ام بگذارم و در هرلحظه اگاهانه توجه ام رو بر روی زیبایی ها بگذارم وباور می کنم که تمام انچه در زندگی ام تجربه می کنم نتیجه ی فرکانس های غالبی است که به جهان می فرستم واین جهان چیزی جز همان افکار وا حساسات من به من باز نمی گرداند و اگر می خواهم نتایج زندگی ام تغییر کند باید به چیز هایی که می خواهم توجه کنم و از نا خواسته ها اعراض کنم.
مهمترین نکته ای که می توانم از ان متوجه شوم توجهم برروی نکات مثبت زندگی ام می باشد یا خیر احساسم است.
اگر احساسم خوب باشد یعنی دارم به زیبایی ها به نکات مثبت توجه می کنم پس باید تملم تلاشم این باشد کهمواره احساسم خوب باشد و احساس خوب است که همه چیز رو برای من رقم می زند.
باید بدانم که در هرلحظه دارم با احساسم و توجه ام ثانیه،ساعت و روزهای بعدی زندگی ام رو رقم می زنم پس تلاشم رو می کنم تا همواره احساسم رو خوب نگه دارم وبا توجه به زیبایی های زندگی ام وشکرگزاری باب داشته هایم این کار رو می توانم تسریع بخشم.
همان طور که خداوند فرموده اگر شکرگزار باشید بر شما می افزایم.
امیدوارم خداوند هدایتگر و یاری رسان ما باشد تا همواره احساس خوب رو تجربه کنیم وبهشت رو هم در این دنیا وهم در اخرت تجربه کنیم.
خوشحالم که در جمع شما دوستان صمیمی قرار گرفتم هر جا هستید در پناه خداوند حالتون خوب واحساستون قشنگ باشه.
الان ساعت 7صبح است که من فایل چهارم رو گوش میدم و گوش دادن به این فایل حال من ساخت و باعث شد روحیه بیشتری بگیرم امروز صبح قصد دارم توی بورس سهام بخرم و مطمئنم که سهامی میخرم بهترین و بیشترین سود دهی رو برام دارند و قبلا من به شکل ما آگاهانه این قانون فرکانس و این که جهان کوه است و فعل ما ندا رو درک کردم انشاالله همه شاد و سر زنده و دارای فرکانس های بسیار خوب باشیم که هر روز آرامش و یقین و ایمان بیشتری رو تجربه کنیم
خدایا چقدر نشانه ها وهدایتهای تو بی نقصه خدایا شکرت
من نشانه امروزم وزدم وهدایت شدم به این فایل
قبل اینکه دکمه مرابه سوی نشانه ام هدایت کن روبزنم پیش خودم گفتم استاد میگفتقبل اینکه اقدام کنین واضح ومشخص بدونین درمورد چه چیزی هدایت میخوایین درخواستتون واضح باشه ازکائنات
منم چهار روزی بود که دارم میرم اموزش رانندگی و راستش اولش خیلی ذوق وشوق داشتم ولی دیروز یه کم دلسرد شده بودم همش نجواها میومد که پس کی میخوای درست یاد بگیری وای چقد اشکال داری همش توجه میکردم به اونایی که حرفه ای بلدن وهمش میگفتم پس من کی قراره برسم به اون نقطه واحساسم داشت انگار کم کم بد میشد
که اومدم سمت سایت وخونه پرمهرم
وقتی نشانه رو زدم و واقعا خدارو شکر گفتم بخاطر هدایتش مات موندم ازاین اینهمه دقیق بودن هدایت ونشونه هاش
من درک کردم که باید تکاملم روطی کنم وکمالگرایانه به این قضیه نگاه نکنم من باید خودمو باخودم مقایسه کنم باخودی که برای اولین بارنشسته پشت فرمون وچقدر ازروز اول بهتر شدم باید جلوی نجواهای ذهن روبگیرم باید باحرفهای منطقی قانعش کنم تا ساکت بشه
پس شروع میکنم
خدایا شکرت بخاطر وجود همچین امکانی درسایت برای اینکه هرروز توی مسیر باشم ونه افراطی ونه تفریطی حرکت کنم بلکه نرم واهسته وپیوسته
خدایاشکرت بخاطر خودم برای اینکه شجاعت وجسارت واعتمادبنفس کافی دارم برای یادگیری رانندگی خدایا شکرت
خدایا شکرت بخاطر مربی خوبم که انقدر خوب وشوخه خیلی هارودیدم که ازقبل خودشون رو کشتن وبرنامه ریزی کردن که فلان مربی روبردارن ولی من همه چیز رو به تو سپردم وگفتم میدونم که بهترین هاروبرام رقم میزنی وهمینم شد بعداینکه چن جلسه رفتم هرکی دیدو پرسید اسم مربیم روگفت خوش بحالت بهترین مربی روبرداشتی چه جوری شد که تونستی منم فقط میخندم ومیگم به قول رجبعلی خیاط کار خوبه خدادرست کنه رجبعلی چیکاره باشه😊
خدایا شکرت بخاطر ماشینمون که میتونم تمرین و تکرار کنم تا دستم راه بیفته خدایا شکرت خیلی دوست داشتم وذوق داشتم بشینم پشت فرمونش😃
خدایا شکرت بخاطر برادرزاده گلم محمد رضای اقا خدا حفظش کنه کلی بهم نکات کلیدی رو باحوصله گفت بهم و مربی دوممه 😁خدایا شکرت بخاطر وجودش
خدایا شکرت بخاطر محیطی که درش هستم یه خونه زیبا یه حیاط پراز درخت وباارامش گلهای که یه ماه پیش کاشته بودم گل داده امروز خدایا شکرت
بخاطر دیدن همه اون زیبای های که من میبینم وتعجب میکنم انگار بقیه نمیبینن
همین دیروز بود چنان ابرهای ناز وپفکی تواسمون خودنمایی میکرد من پشت فرمون یهو گفتم خدایا شکرت چقدر نازن مربیم گفت سر تقاطع رومیگی نازه گفتم نه بابا ابرهاروببین خدایاشکرت تودلم گفتم شبیه ابرهای فلوریداس خدای من که مربیم سرشو تکون دادگفت اول رانندگی یادبگیر حواست به کارت باشه بعد اسمون ونگاه کن برو هپروط
من فقط بازم خندیدم تودلم گفتم خدایا شکرت که این ذوق رودارم اینارو میبینم ولذت میبرم مگه بقیه نمیبینن میبینن بابا لذت نمیبرن
خدایا شکرت بخاطرهمه اون هماهنگی هایی که خودت انگار دونه دونه برام درست کردی مثل یه مدیر برنامه حرفه ای که من فقط تحسین ولذت میبرم خدایا شکرت
خدایا شکرت بخاطر گوهر سلامتی بخاطر فرزندان خوبم که چقدر بامن همکاری میکنن تامن برم وبرسم به کلاسهام
خدایا شکرت بخاطر وجود شوهرم که منو تشویق میکنه دلگرمم میکنه برام شعر سروده حتی😍😍
خدایاشکرت بخاطر تمام نعمتهایی بی شماری که بهم دادی ومن حواسم شاید نیس ولی توحواست هست بخاطر همه اونها ازت ممنون وشاکر وسپاسگزارم رب بی همتای من
چقدر حال دلم خوب شد چقدر انرژی گرفتم خدایا شکرت بخاطر وجود استاد وسایت عالی وخونه پرمهرم خدایا شکرت
سلام به استاد عزیزم خانوم شایسته نازنین و دوستان عزیزم،
یه فایل ۱۴ دقیقه ای و بی نهایت نکات مهم و قانون اصلی خوشبختی و زیبا زندگی کردن…
چهارمین روز سفرنامه تمرکز روی نکات مثبت،سپاسگذاری، الهی به امید تو.
توجه ما به هرچیزی توی زندگیمون در واقع ماهیت اون چیز در زندگیمون هست که به زندگیمون اضافه میکنیم،
اگر به نقاط منفی در زندگی تمرکز کنیم حتما همون نقاط خاص در زندگی به وجود نمی آید بلکه ماهیت اون موضوع اصل و اساس اون موضوع در زندگی شکل میگیرد،
زندگی ما را فرکانس هایی که به جهان هستی ارسال میکنیم ایجاد میکند…
اگر به نکات منفی در زندگی توجه کنیم اساس منفی و اتفاق ناراحت کننده را به زندگی دعوت میکنیم،
ما در هرلحظه داریم با توجه فرکانس هایی به جهان هستی ارسال میکنیم،
به چه چیزی توجه میکنیم؟!!!
راجب چه موضوعاتی صحبت میکنیم؟!!!!
راجب خوشبختی بدبختی گرانی زیبایی بیماری فقر سلامتی ، راجب چه چیزی؟!!!!!
توی رفتار با اطرافیان همسر دوست فرزند به کدوم وجه شون توجه میکنیم؟
به ظاهر زیبا یا کار اشتباهی که انجام داده است؟!!!!
ما با صحبت کردن به راحتی کانون توجهمان را میتوانیم تغییر بدهیم،
اگر داری ناله میکنی ناسپاسی میکنی شکایت میکنی اتفاقات بد را با سرعت تمام دعوت میکنی به زندگیت،
به چه چیزی توجه میکنیم؟!!!!!
باید یاد بگیریم با تمرین کردن تمرکزمان را حداقل زمان بیشتری در طول روز بروی نکات مثبت زندگی بگذاریم چیزهایی که داریم نعمتهای که خداوند بهمون عطا کرده موقعیت های خوب دوستان خوب خانواده ی فوق العاده سلامتی که داریم و خدایی که هر لحظه در حال هدایت کردن است و حتی اتفاقات خیلی کوچکتر پرواز پرندگان یا مثلا یک کوه زیبا سرسبز یا هرچیزی که زیبا باشه توجه کنیم،
تصمیم بگیریم اگاهانه تمرکزمان را روی نکات مثبت بگذاریم،
یاد بگیریم تمرکز کنیم بروی زیبایی ها ی زندگی حتی کوچک ترین اتفاقات زیبا و این کار باعث جذب اتفاقات خیلی زیباتر میشود….
ارسال فرکانس هامون به جهان هستی تبدیل به اساس اون فرکانس میشود و وارد زندگیمون میشود…
در هر لحظه داریم خلق میکنیم زندگی خودمان را در هرلحظه داریم ساعت بعد را روز بعد را ماه بعد را سال بعد را به وجود می آوریم،خلق میکنیم،
تصمیم بگیریم به شدت روزه بگیریم در مورد کانون توجهمان،
سعی کنیم هرلحظه روزه باشیم روزه ای که فقط به نکات مثبت تمرکز کنیم بروی چیزهای خوب در زندگیمان،
حتی در بدترین شرایط زندگی هم نکات مثبتی هست
نکاتی که توجه کردن به آن به ما احساس خوب میدهد، نکاتی که امیدوار کننده است،
با رسیدن به احساس خوب یعنی تمرکزمان به نکات مثبت است
اگر احساس بد است یعنی تمرکز به نکات منفی است،
در هرلحظه نگاه کنیم چه احساسی داریم قلبم شاده یا ناراحت باز هست یا گرفته؟!!!!!
جهان هستی دارای قوانین هست مثل آیینه عمل میکند، چه چیزی را به آیینه نشان میدهیم کدام قسمت زندگی را،؟!!!!
خداروشکر میکنم بابت این قانون ثابت و بی نقص زیبایی میخوام باید به زیبای توجه و تمرکز کنم واقعا راحت و ساده بیان شده و قابل درک فقط باید ذهنمون چشم مون رو عادت بدیم به درک و دیدن زیبایی های اطراف که خداروشکر هزاران بار شکر به این آگاهی رسیدم که فقط همین روال رو برم زندگی سراسر خوشبختی رو تجربه خواهم کرد پس پسسسس همینجا همین امروز به خودم تعهد میدم که فقط تمرکزم به زیبایی ها باشه به زیبایی های زندگیم زیبایی ها و خصوصیات ،رفتارهای همسرم،بچه هام، اطرافیانم.. زیبایی های کارم زیبایی های جامعه ای که درون زندگی میکنم زیبایی های کشورم و میدونم که خدا به وعده هاش عمل میکنه کافیه من ایمانم رو ثابت کنم و قدم بزارم در این راه خدایا شکرت شروع میکنم …
الان ساعت ۱۱روز جمعه ۲۸شهریور که اولین روز تعهدم است از صبح تا به الان لذت بردم صبحونه رو خونوادگی میل کردیم لباس ها رو ماشین لباسشویی شست و خداروشکر میکنم بابت این امکانات،بچه ها تو اتاقشون به آرامی سرگرم هستن به بازی همسرم در حال مطالعه است و منم دراین فضای بهشتی در حال لذت بردن خدایا بابت اینهمه خوشبختی آرامش و سلامتی و رهایی سپاسگزارم خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
سپاس از مریم زیبا بابت این فایل ناب و درخواست نوشتن اتفاق خوب امروز که من رو بیشتر ترغیب کرد خدایا شکرت
زندگی مارو فرکانس هایی که به جهان ارسال میکنیم ایجاد میکنه توجه مابه هر چیزی در زندگی مون سبب گسترش اون چیز در آینده زندگیمون میشه به هر شکلی که توجه کنیم با صحبت کردن توجه میکنیم با فکر کردن توجه میکنیم با دیدن توجه میکنیم با نوشتن در موردش توجه میکنیم ما داریم به ماهیت اون چیز در زندگی مون اضافه میکنیم
حتی اگه به چیزهای منفی توجه کتیم اساس اون اتفاقات ناراحت کننده رو به زندگیمون دعوت میکنیم
ما در هر لحظه با توجهمون داریم فرکانس به جهان ارسال میکنیم
داری به چی توجه میکنیم به صدای رادیو به اخبار قیمت دلار جنگ …
توی رفتار با دیگران داری به چی توجه میکنی داری به ظاهرزیباش توجه میکنی یا کار اشتباهی که انجام داده.
ما با صحبت کردن خیلی خوب میتونیم کانون توجهمون رو تغییر بدیم یه برنامه ای باید توی زندگیمون بزاریم که تمام توجه وتمرکزمون رو توی روز روی نکات مثبت بزاریم
برای من هم تضاد هست اما من یاد گرفتم تمرکزم رو زمان بیشتری نسبت به گذشته ام بر روی نکات مثبت بزارم برای چیزهایی که دارم موقعیت هایی که دارم خانواده سلامتی روابط….
یعنی شرایط فوق العاده از زمانی برای من شروع شد به رخ دادن که تصمیم گرفتم آگاهانه تمرکزم رو از روی نکات منفی بردارم وبه نکات مثبت توجه کنم
شما در هر لحظه دارید فرکانس به جهان هستی ارسال میکنید واین فرکانس ها تبدیل میشه به اساس اون فرکانس و وارد زندگیتون میشن
به شدت روزه بگیر در مورد کانون توجه ات
فکر کن که بایدهر لحظه روزه باشی روزه ای که تمرکزت فقط بر روی نکات مثبت باشه بر روی چیزهای خوب زندگیت باشه
همیشه در هر لحظه زندگی حتی در بدترین شرایط زندگی هنوز هم نکاتی هست که مثبته نکاتی هست که توجه کردن به اونها به شما احساس خوبی میده نکاتی هست که امیدوارکننده است
هر لحظه توجه کن که احساست خوبه یا بد قلبت شاده یا گرفته است
اگه پات درد میکنه توجه کن به دستی که سالمه اگه روابط عاطفیت رو از دست دادی توجه کن به نعمت های دیگه ای که توی زندگیت داری
تو میتونی اینکار روبکنی اگه میخوای خوشبخت بشی باید اینکار رو بکنی
اگه دیدی توی جسمت مشکلی پیش اومده بدون داری از مسیر دور میشی این یک پیغامه از طرف خداوند
وقتی یک اتفاق خوب برات به وجود میاد باید هی در مورد اون صحبت کنی با خودت صحبت کنی با خدا صحبت کنی در موردش بنویسی وبهش توجه کنی وبدونیم که جهان هستی دارای قانونه قانونی که فرکانس رو دریافت میکنه ومثله آیینه پاسخ میده به اون فرکانس
سلام خدمت استاد عزیزم و خانم شایسته عزیز و دوستان خوب هم فرکانسی ام
امروز یه کم حس و حالم خوب نبود. فهمیدم که افکار منفی اومده سراغم.
فایل استاد رو که گوش کردم که بر نکات مثبت توجه کنیم، شروع کردم به بیاد آوردن هرچی که از صبح تو زندگیم داشتم و برام اتفاق افتاده بود و توجهم رو بردم به مثبت ها و بابت شون از خدا سپاسگزاری کردم.
قبل اینک بیام تو سفرنامه این فایلو گوش کرده بودم از وقتی ک این فایل گوش کردم حالم واقعا خوب شد
چون منم خیییییلی منفی گرا بودم.از هیچی لذت نمیبردم و هیچوقت بهم خوش نمیگذشت
همیشه نکات منفی رو میدیم و یا فقط بدی اطرافیانمو بازگو میکردم
ولی این فایل وااااای نگم این فایل کلا دید منو عوض کرد
هرجا میرم سعی میکنم خوبی و زیبایی های اونجارو ببینم
مثلا از دیدن ی گل کنار خیابون خیلی ذوق میکنم و خدارو شکر میکنم بابت این زیبایی گل ک سر راه من قرار داده تا من ببینم و لذت ببرم.در صورتی ک قبلا اصلا اینجوری نبودم حتی با چیزهای خیلی بهترم نه خوشحال میشدم و نه ذوقی داشتم
من عاشق اون قسمتی ام ک استاد میگه در هرلحظه داری ساعت بعد روز بعد هفته بعد ماه بعد و سال بعدو خلق میکنی با فرکانست.این حرفای استاد منو دیوااانه کرد،این قسمتو ۱۰۰ بار گوش کردم ک خدای من،من؟؟؟؟من؟!!!!من دارم خودم خلق میکنم زندگیمو.حسش انقد قشنگه ک به خودم میبالم.
وااای استاد عاشقتم،انقد محکم حرف میزنین و انقد محححححکم قول میدین اگه تمرکزم ب نکات مثبت باشه اتفاقات خوب برام میفته ک من کوچیکترین شکی ندارم ک راهم خیلی درسته
واقعا از وقتی ک به افکارم و رفتارم دارم توجه میکنم میبینم هروقت نمیتونم ذهنمو کنترل کنم جسمم خیلی زود واکنش نشون میده
این جهان مانند آینه عمل میکنه
پس من بهترین ها رو میخوااام،چون من ب این دنیا اومدم با فرکانسم بهترین هارو برای خودم خلق کنم،و از وقتی ک تو این سایت هدایت شدم دیگه شکی ندارم خدا بهترین هارو برام خواسته بقیش دیگه ب خودم بستگی داره، و اینم میدونم من لایق بهترین ها هستم.
استاد واقعا از وقتی به نکات مثبت توجه میکنم زیبایی ها رو بیشتر میبینم و حالم بهتره
سریع میتونم در برابر ناخواسته ها اکثرالعمل نشون بدم و توجه خودمو ببرم رو نکات مثبت
من آدمی بودم که وقتی از دست یه نفر عصبی میشدم کمه کم نصف روز طول میکشید تا خودمو کنترل کنم ولی الان به لطف الله یکتا و راهنمایی های شما و البته تلاش خودم خیلی تغییر کردم با گذشته البته گذشته که میگم یعنی همین سه چهار ماه پیش
من واقعا خیلی خوشحالم که با توجه به
خوبی ها زندگیم متحول شد و الان احساس خوبی دارم و از هر اتفاقی که باب دلم نباشه سریع میتونم گذر کنم
نکته مثبت امروز من این بود که رفتیم ویلا استخردار کرایه کنیم که تونستیم به لطف خدا خیلی سریع و با قیمت خیلی مناسب اونجا رو رزرو کنیم و با خانواده بریم اونجا دورهم کلی لذت ببریم
من امروز تونستم با خانواده م کلی بگو بخند کنیم و از اینکه کنار همیم بسیار خوشحال بودیم
و یک نکته خیلی مثبت که بابتش خیلی خوشحال شدم این بود که دیشب با خواهرم رفتیم و براش دوربین عکاسی خریدیم آخه اون عاشق عکس گرفتنه و من واقعا رو آسمونا بودم وقتی شادی اونو میدیم که برای رسیدن به هدفش انقد خوشحاله
نکته مثبت دیگه م اینه که همسر من بسیار خوب و مهربونه و واقعا هر چی من بخوام و برام تهیه میکنه البته این نکته مثبت هر روز زندگی منه
والبته پسرم که کل وجودش انژی مثبته و با کاراش و بلبل زبونیاش خنده رو رو لب من و همسرم میاره
و واقعا سپاس میگم خدایی رو که زندگیه به این خوبی و آرومی و پر از عشق و احساسو به من هدیه داده
خدایا شکرت💖
استاد من وقتی کامنت میذارم حالم دگرگون میشه واقعا خیلی خوبه که میتونم حرفامو اینجا بگم ازتون ممنونم💗
سلام خدمت دوستای عزیزم استادگلم و خانم شایسته ی نازنین
خدایا شکرت که بی نهایت نکته مثبت تو زندگیم هست خدایا شکرت که در مسیر خواسته هام هستم خدایا شکرت که در هر لحظه مرا هدایت میکنی به سمت زیبایی ها
شکرت خدایا که رابطه ی خوبی با دوستانم دارم خدایا شکرت که نشانه های کار کردن روی باور هایم را میبینم مثل دیدن یک دوست که خیلی وقت بود نمیدیدمش خوردن غذاهای عالی برکت پول جیبم سلامتی که در بند بند وجودم احساس میکنم
شکرت خدایا که مرا می افزایی دیروز رفتم و برای یک ماشین جدید و صفر ثبت نام کردم خدایا میدونم که پولشو از بی نهایت طریق و از هر راهی که صلاح بدانی جور میکنی و بعد میام داستانشو تو سایت به بچه ها میگم خدایا شکرت که هر روز احساس آرامش بیشتر احساس شادی بیشتر احساس یقین احساس امید بیشتری دارم هر روز در حال توجه کردم به خواسته هایم هستم هر روز به دنبال یک ایده برای زندگی بهتر راحتتر کسب و کار خوب هستم و تو به من الهام میکنی شکرت خدایا که مرا از هرمسیری که صلاح بدانی به سمت خواسته هایم هدایت میکنی شکرت خدایا شکرت استادی دارم که درس ها و قوانینت را برایم می آموزد و من هر روز به خواسته هایم نزدیک تر و هر روز شاد تر هستم شکرت خدای من که با گوش کردن به فایل های استادم که کلام تو درآنها جاری است آرام میشم هدایت میشم شادتر میشم زندگی راحت تر میشه عاشقتم خدایا که مرا انقدر دوست داشتی که به این مسیر زیبا و عالی هدایت کردی مرا کنارصالحان قرار دادی شکرت خدایا که عزت نفس به من عطا کردی که در هر شرایطی نگاهم فقط به سمت تو باشد شکرت خدایا که همه اینها در زندگی ام وجود دارد شکرت خدای من.
به نام خداوندی که از رگ گردن به ما نزدیکتر است و هدایتش همه را فرا گرفته است مارا به راه راست هدایت کن راه کسانی که به ان ها نعمت بخشیدی نه راه کسانی که بر ان ها غضب کردی ونه راه گمراهان.
سلام به دوستان هم فرکانسی ام در چهارمین روز از این سفر دلنشین.
من از همین امشب تصمیم مگیرم که در هر لحظه توجه ام رو بر روی نکات مثبت زندگی ام بگذارم و در هرلحظه اگاهانه توجه ام رو بر روی زیبایی ها بگذارم وباور می کنم که تمام انچه در زندگی ام تجربه می کنم نتیجه ی فرکانس های غالبی است که به جهان می فرستم واین جهان چیزی جز همان افکار وا حساسات من به من باز نمی گرداند و اگر می خواهم نتایج زندگی ام تغییر کند باید به چیز هایی که می خواهم توجه کنم و از نا خواسته ها اعراض کنم.
مهمترین نکته ای که می توانم از ان متوجه شوم توجهم برروی نکات مثبت زندگی ام می باشد یا خیر احساسم است.
اگر احساسم خوب باشد یعنی دارم به زیبایی ها به نکات مثبت توجه می کنم پس باید تملم تلاشم این باشد کهمواره احساسم خوب باشد و احساس خوب است که همه چیز رو برای من رقم می زند.
باید بدانم که در هرلحظه دارم با احساسم و توجه ام ثانیه،ساعت و روزهای بعدی زندگی ام رو رقم می زنم پس تلاشم رو می کنم تا همواره احساسم رو خوب نگه دارم وبا توجه به زیبایی های زندگی ام وشکرگزاری باب داشته هایم این کار رو می توانم تسریع بخشم.
همان طور که خداوند فرموده اگر شکرگزار باشید بر شما می افزایم.
امیدوارم خداوند هدایتگر و یاری رسان ما باشد تا همواره احساس خوب رو تجربه کنیم وبهشت رو هم در این دنیا وهم در اخرت تجربه کنیم.
خوشحالم که در جمع شما دوستان صمیمی قرار گرفتم هر جا هستید در پناه خداوند حالتون خوب واحساستون قشنگ باشه.
با سلام خدمت همه دوستان
الان ساعت 7صبح است که من فایل چهارم رو گوش میدم و گوش دادن به این فایل حال من ساخت و باعث شد روحیه بیشتری بگیرم امروز صبح قصد دارم توی بورس سهام بخرم و مطمئنم که سهامی میخرم بهترین و بیشترین سود دهی رو برام دارند و قبلا من به شکل ما آگاهانه این قانون فرکانس و این که جهان کوه است و فعل ما ندا رو درک کردم انشاالله همه شاد و سر زنده و دارای فرکانس های بسیار خوب باشیم که هر روز آرامش و یقین و ایمان بیشتری رو تجربه کنیم
به نام خدای هدایتگر
خدایا چقدر نشانه ها وهدایتهای تو بی نقصه خدایا شکرت
من نشانه امروزم وزدم وهدایت شدم به این فایل
قبل اینکه دکمه مرابه سوی نشانه ام هدایت کن روبزنم پیش خودم گفتم استاد میگفتقبل اینکه اقدام کنین واضح ومشخص بدونین درمورد چه چیزی هدایت میخوایین درخواستتون واضح باشه ازکائنات
منم چهار روزی بود که دارم میرم اموزش رانندگی و راستش اولش خیلی ذوق وشوق داشتم ولی دیروز یه کم دلسرد شده بودم همش نجواها میومد که پس کی میخوای درست یاد بگیری وای چقد اشکال داری همش توجه میکردم به اونایی که حرفه ای بلدن وهمش میگفتم پس من کی قراره برسم به اون نقطه واحساسم داشت انگار کم کم بد میشد
که اومدم سمت سایت وخونه پرمهرم
وقتی نشانه رو زدم و واقعا خدارو شکر گفتم بخاطر هدایتش مات موندم ازاین اینهمه دقیق بودن هدایت ونشونه هاش
من درک کردم که باید تکاملم روطی کنم وکمالگرایانه به این قضیه نگاه نکنم من باید خودمو باخودم مقایسه کنم باخودی که برای اولین بارنشسته پشت فرمون وچقدر ازروز اول بهتر شدم باید جلوی نجواهای ذهن روبگیرم باید باحرفهای منطقی قانعش کنم تا ساکت بشه
پس شروع میکنم
خدایا شکرت بخاطر وجود همچین امکانی درسایت برای اینکه هرروز توی مسیر باشم ونه افراطی ونه تفریطی حرکت کنم بلکه نرم واهسته وپیوسته
خدایاشکرت بخاطر خودم برای اینکه شجاعت وجسارت واعتمادبنفس کافی دارم برای یادگیری رانندگی خدایا شکرت
خدایا شکرت بخاطر مربی خوبم که انقدر خوب وشوخه خیلی هارودیدم که ازقبل خودشون رو کشتن وبرنامه ریزی کردن که فلان مربی روبردارن ولی من همه چیز رو به تو سپردم وگفتم میدونم که بهترین هاروبرام رقم میزنی وهمینم شد بعداینکه چن جلسه رفتم هرکی دیدو پرسید اسم مربیم روگفت خوش بحالت بهترین مربی روبرداشتی چه جوری شد که تونستی منم فقط میخندم ومیگم به قول رجبعلی خیاط کار خوبه خدادرست کنه رجبعلی چیکاره باشه😊
خدایا شکرت بخاطر ماشینمون که میتونم تمرین و تکرار کنم تا دستم راه بیفته خدایا شکرت خیلی دوست داشتم وذوق داشتم بشینم پشت فرمونش😃
خدایا شکرت بخاطر برادرزاده گلم محمد رضای اقا خدا حفظش کنه کلی بهم نکات کلیدی رو باحوصله گفت بهم و مربی دوممه 😁خدایا شکرت بخاطر وجودش
خدایا شکرت بخاطر محیطی که درش هستم یه خونه زیبا یه حیاط پراز درخت وباارامش گلهای که یه ماه پیش کاشته بودم گل داده امروز خدایا شکرت
بخاطر دیدن همه اون زیبای های که من میبینم وتعجب میکنم انگار بقیه نمیبینن
همین دیروز بود چنان ابرهای ناز وپفکی تواسمون خودنمایی میکرد من پشت فرمون یهو گفتم خدایا شکرت چقدر نازن مربیم گفت سر تقاطع رومیگی نازه گفتم نه بابا ابرهاروببین خدایاشکرت تودلم گفتم شبیه ابرهای فلوریداس خدای من که مربیم سرشو تکون دادگفت اول رانندگی یادبگیر حواست به کارت باشه بعد اسمون ونگاه کن برو هپروط
من فقط بازم خندیدم تودلم گفتم خدایا شکرت که این ذوق رودارم اینارو میبینم ولذت میبرم مگه بقیه نمیبینن میبینن بابا لذت نمیبرن
خدایا شکرت بخاطرهمه اون هماهنگی هایی که خودت انگار دونه دونه برام درست کردی مثل یه مدیر برنامه حرفه ای که من فقط تحسین ولذت میبرم خدایا شکرت
خدایا شکرت بخاطر گوهر سلامتی بخاطر فرزندان خوبم که چقدر بامن همکاری میکنن تامن برم وبرسم به کلاسهام
خدایا شکرت بخاطر وجود شوهرم که منو تشویق میکنه دلگرمم میکنه برام شعر سروده حتی😍😍
خدایاشکرت بخاطر تمام نعمتهایی بی شماری که بهم دادی ومن حواسم شاید نیس ولی توحواست هست بخاطر همه اونها ازت ممنون وشاکر وسپاسگزارم رب بی همتای من
چقدر حال دلم خوب شد چقدر انرژی گرفتم خدایا شکرت بخاطر وجود استاد وسایت عالی وخونه پرمهرم خدایا شکرت
سلام و درود به استاد عباس منش دوست داشتنیم و خانم شایسته عزیز و دوستان ثروتمندم.
بی مقدمه میرم سر نکات مثبت امروزم.
اول همه نوشتام خدا جونم شکرت که امروز:
حال دلم خوب و عالی بود.
شکرگزارتر و سپاسگزارتر بودم.
شاد و پر انرژی بودم.
پر از آرامش بودم.
در هر لحظه به یادت بودم.
من را بیشتر عاشق خودم و خودت کردی.
به من و خانواده ام فرصت دوباره زیبا زندگی کردن و شکر نعمت های بیکران و بی پایانت دادی.
دوست داشتنی و تو دل برو تر بودم.
با خودم در صلح و آرامش بودم.
بهترین خودم بودم.
در زمان و مکان درست بودم.
لایق پول و ثروت بیشتر بودم.
ایده های پولساز به ذهنم رسید.
درک و فهمم از قوانین الهی بدون تغییرت بیشتر و بیشتر شد.
آهن ربای جذب پول و ثروت بیشتر بودم.
افکارم مثبت و ثروتمند بود.
به چند نفر از بندگان خوبت خدمت کردم.
بندگان خوبت را برای خدمت به من فرستادی و آنها دستی از دستان ثروتمند و قدرتمند و پر خیر و برکت تو توی زندگیم شدند.
ثروتمندتر بودم.
خوشبخت تر بودم.
قدرتمندتر بودم.
تمرکزم بیشتر بر روی نکات مثبت زندگیم و شکر گزاری از داشته هام و بر روی خواسته هام بود.
برای کنترل ورودی های ذهنم متعهدتر بودم.
اعتماد به نفس و عزت نفسم بیشتر و بیشتر شد.
به آگاهی هام بیشتر عمل کردم.
قشنگ ترین و بهترین روز زندگیم بود.
از در و دیوار و از آسمان و زمین برام طلا و شادی میبارد.
یک فروشنده ثروتمند و خوش اخلاق بودم.
مشتری هام ثروتمند و خوش اخلاق بودند.
حضورت را در قلب و تک تک سلولهای بدنم به وضوح درک و لمس کردم.
در پناه خداوند منان شاد و سلامت و ثروتمند باشید.
یا حق
به نام خداوند هدایتگرم،
سلام به استاد عزیزم خانوم شایسته نازنین و دوستان عزیزم،
یه فایل ۱۴ دقیقه ای و بی نهایت نکات مهم و قانون اصلی خوشبختی و زیبا زندگی کردن…
چهارمین روز سفرنامه تمرکز روی نکات مثبت،سپاسگذاری، الهی به امید تو.
توجه ما به هرچیزی توی زندگیمون در واقع ماهیت اون چیز در زندگیمون هست که به زندگیمون اضافه میکنیم،
اگر به نقاط منفی در زندگی تمرکز کنیم حتما همون نقاط خاص در زندگی به وجود نمی آید بلکه ماهیت اون موضوع اصل و اساس اون موضوع در زندگی شکل میگیرد،
زندگی ما را فرکانس هایی که به جهان هستی ارسال میکنیم ایجاد میکند…
اگر به نکات منفی در زندگی توجه کنیم اساس منفی و اتفاق ناراحت کننده را به زندگی دعوت میکنیم،
ما در هرلحظه داریم با توجه فرکانس هایی به جهان هستی ارسال میکنیم،
به چه چیزی توجه میکنیم؟!!!
راجب چه موضوعاتی صحبت میکنیم؟!!!!
راجب خوشبختی بدبختی گرانی زیبایی بیماری فقر سلامتی ، راجب چه چیزی؟!!!!!
توی رفتار با اطرافیان همسر دوست فرزند به کدوم وجه شون توجه میکنیم؟
به ظاهر زیبا یا کار اشتباهی که انجام داده است؟!!!!
ما با صحبت کردن به راحتی کانون توجهمان را میتوانیم تغییر بدهیم،
اگر داری ناله میکنی ناسپاسی میکنی شکایت میکنی اتفاقات بد را با سرعت تمام دعوت میکنی به زندگیت،
به چه چیزی توجه میکنیم؟!!!!!
باید یاد بگیریم با تمرین کردن تمرکزمان را حداقل زمان بیشتری در طول روز بروی نکات مثبت زندگی بگذاریم چیزهایی که داریم نعمتهای که خداوند بهمون عطا کرده موقعیت های خوب دوستان خوب خانواده ی فوق العاده سلامتی که داریم و خدایی که هر لحظه در حال هدایت کردن است و حتی اتفاقات خیلی کوچکتر پرواز پرندگان یا مثلا یک کوه زیبا سرسبز یا هرچیزی که زیبا باشه توجه کنیم،
تصمیم بگیریم اگاهانه تمرکزمان را روی نکات مثبت بگذاریم،
یاد بگیریم تمرکز کنیم بروی زیبایی ها ی زندگی حتی کوچک ترین اتفاقات زیبا و این کار باعث جذب اتفاقات خیلی زیباتر میشود….
ارسال فرکانس هامون به جهان هستی تبدیل به اساس اون فرکانس میشود و وارد زندگیمون میشود…
در هر لحظه داریم خلق میکنیم زندگی خودمان را در هرلحظه داریم ساعت بعد را روز بعد را ماه بعد را سال بعد را به وجود می آوریم،خلق میکنیم،
تصمیم بگیریم به شدت روزه بگیریم در مورد کانون توجهمان،
سعی کنیم هرلحظه روزه باشیم روزه ای که فقط به نکات مثبت تمرکز کنیم بروی چیزهای خوب در زندگیمان،
حتی در بدترین شرایط زندگی هم نکات مثبتی هست
نکاتی که توجه کردن به آن به ما احساس خوب میدهد، نکاتی که امیدوار کننده است،
با رسیدن به احساس خوب یعنی تمرکزمان به نکات مثبت است
اگر احساس بد است یعنی تمرکز به نکات منفی است،
در هرلحظه نگاه کنیم چه احساسی داریم قلبم شاده یا ناراحت باز هست یا گرفته؟!!!!!
جهان هستی دارای قوانین هست مثل آیینه عمل میکند، چه چیزی را به آیینه نشان میدهیم کدام قسمت زندگی را،؟!!!!
خدایا شکرت برای درک همین لحظه،
خدایا شکرت برای آگاه شدنم،
خدایا شکرت برای این آگاهی ها،
خدایا شکرت برای این قوانین ثابت و تغییر ناپذیرت،
خدایا شکرت برای وجود ارزشمند استادم،
خدایا شکرت در این مسیرم،
الهی شکرت برای این سفرنامه صمیمی و لذت بخش…..
به نام خالق زیباییی ها
سلام به استاد عزیز و مریم بانوی زیبا و خوش تیپ👌👌👌
خداروشکر میکنم بابت این قانون ثابت و بی نقص زیبایی میخوام باید به زیبای توجه و تمرکز کنم واقعا راحت و ساده بیان شده و قابل درک فقط باید ذهنمون چشم مون رو عادت بدیم به درک و دیدن زیبایی های اطراف که خداروشکر هزاران بار شکر به این آگاهی رسیدم که فقط همین روال رو برم زندگی سراسر خوشبختی رو تجربه خواهم کرد پس پسسسس همینجا همین امروز به خودم تعهد میدم که فقط تمرکزم به زیبایی ها باشه به زیبایی های زندگیم زیبایی ها و خصوصیات ،رفتارهای همسرم،بچه هام، اطرافیانم.. زیبایی های کارم زیبایی های جامعه ای که درون زندگی میکنم زیبایی های کشورم و میدونم که خدا به وعده هاش عمل میکنه کافیه من ایمانم رو ثابت کنم و قدم بزارم در این راه خدایا شکرت شروع میکنم …
الان ساعت ۱۱روز جمعه ۲۸شهریور که اولین روز تعهدم است از صبح تا به الان لذت بردم صبحونه رو خونوادگی میل کردیم لباس ها رو ماشین لباسشویی شست و خداروشکر میکنم بابت این امکانات،بچه ها تو اتاقشون به آرامی سرگرم هستن به بازی همسرم در حال مطالعه است و منم دراین فضای بهشتی در حال لذت بردن خدایا بابت اینهمه خوشبختی آرامش و سلامتی و رهایی سپاسگزارم خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
سپاس از مریم زیبا بابت این فایل ناب و درخواست نوشتن اتفاق خوب امروز که من رو بیشتر ترغیب کرد خدایا شکرت
بسم الله الرحمن الرحیم
جهان مانند آیینه عمل میکنه
نکات مهم این فایل
زندگی مارو فرکانس هایی که به جهان ارسال میکنیم ایجاد میکنه توجه مابه هر چیزی در زندگی مون سبب گسترش اون چیز در آینده زندگیمون میشه به هر شکلی که توجه کنیم با صحبت کردن توجه میکنیم با فکر کردن توجه میکنیم با دیدن توجه میکنیم با نوشتن در موردش توجه میکنیم ما داریم به ماهیت اون چیز در زندگی مون اضافه میکنیم
حتی اگه به چیزهای منفی توجه کتیم اساس اون اتفاقات ناراحت کننده رو به زندگیمون دعوت میکنیم
ما در هر لحظه با توجهمون داریم فرکانس به جهان ارسال میکنیم
داری به چی توجه میکنیم به صدای رادیو به اخبار قیمت دلار جنگ …
توی رفتار با دیگران داری به چی توجه میکنی داری به ظاهرزیباش توجه میکنی یا کار اشتباهی که انجام داده.
ما با صحبت کردن خیلی خوب میتونیم کانون توجهمون رو تغییر بدیم یه برنامه ای باید توی زندگیمون بزاریم که تمام توجه وتمرکزمون رو توی روز روی نکات مثبت بزاریم
برای من هم تضاد هست اما من یاد گرفتم تمرکزم رو زمان بیشتری نسبت به گذشته ام بر روی نکات مثبت بزارم برای چیزهایی که دارم موقعیت هایی که دارم خانواده سلامتی روابط….
یعنی شرایط فوق العاده از زمانی برای من شروع شد به رخ دادن که تصمیم گرفتم آگاهانه تمرکزم رو از روی نکات منفی بردارم وبه نکات مثبت توجه کنم
شما در هر لحظه دارید فرکانس به جهان هستی ارسال میکنید واین فرکانس ها تبدیل میشه به اساس اون فرکانس و وارد زندگیتون میشن
به شدت روزه بگیر در مورد کانون توجه ات
فکر کن که بایدهر لحظه روزه باشی روزه ای که تمرکزت فقط بر روی نکات مثبت باشه بر روی چیزهای خوب زندگیت باشه
همیشه در هر لحظه زندگی حتی در بدترین شرایط زندگی هنوز هم نکاتی هست که مثبته نکاتی هست که توجه کردن به اونها به شما احساس خوبی میده نکاتی هست که امیدوارکننده است
هر لحظه توجه کن که احساست خوبه یا بد قلبت شاده یا گرفته است
اگه پات درد میکنه توجه کن به دستی که سالمه اگه روابط عاطفیت رو از دست دادی توجه کن به نعمت های دیگه ای که توی زندگیت داری
تو میتونی اینکار روبکنی اگه میخوای خوشبخت بشی باید اینکار رو بکنی
اگه دیدی توی جسمت مشکلی پیش اومده بدون داری از مسیر دور میشی این یک پیغامه از طرف خداوند
وقتی یک اتفاق خوب برات به وجود میاد باید هی در مورد اون صحبت کنی با خودت صحبت کنی با خدا صحبت کنی در موردش بنویسی وبهش توجه کنی وبدونیم که جهان هستی دارای قانونه قانونی که فرکانس رو دریافت میکنه ومثله آیینه پاسخ میده به اون فرکانس
چی به آیینه نشون میدی همون رو دریافت میکنی
چهارمین برگ سفرنامه ام
سلام خدمت استاد عزیزم و خانم شایسته عزیز و دوستان خوب هم فرکانسی ام
امروز یه کم حس و حالم خوب نبود. فهمیدم که افکار منفی اومده سراغم.
فایل استاد رو که گوش کردم که بر نکات مثبت توجه کنیم، شروع کردم به بیاد آوردن هرچی که از صبح تو زندگیم داشتم و برام اتفاق افتاده بود و توجهم رو بردم به مثبت ها و بابت شون از خدا سپاسگزاری کردم.
نکات مثبت امروزم :
خدایا شکرت بابت خواب خوب دیشبم که امروز پرانرژی بیدار شدم
خدایا شکرت که در سلامتی کامل هستم
خدایا شکرت بابت صبحانه خوشمزه و مقوی و لذت بخشی که خوردم
خدایا شکرت بابت توانی که بهم دادی و تونستم یک ساعت پیاده روی مفرحی داشته باشم
خدایا شکرت بابت اینکه تونستم دوش بگیرم و شاداب و سرحال بشم
خدایا شکرت بابت اینکه تونستم امروز دوباره قدم اول رو مرور کنم و ازش چیزای تازه یاد بگیرم
خدایا شکرت بابت تمرین ستاره قطبی
خدایا شکرت بابت تمرینم در چهارمین روز از “روزشمار تحول زندگی من” که در مورد توجه به نکات مثبت بود و دارم تمرینش رو انجام میدم
خدایا شکرت بابت اینکه ماشین دارم و باهاش در سلامتی و نشاط بیرون میرم
خدایا شکرت بابت اینکه بهم کمک میکنی که هر روز ورودی های ذهنم رو کنترل کنم و باورهای مثبت و قدرتمندکننده داشته باشم
خدایا شکرت که منو با این خانواده مثبت و عالی خصوصا با استاد عزیزم آشنا کردی
خدایا شکرت خدایا صدهزار مرتبه شکرت
روز چهارم سفرنامه
سلام خدمت استاد عزیزم و مریم نازنین و دوست داشتنی
خدایا سپاسگزارم ک منو ب این مسیر هدایت کردی
من عاااااشق این فایلم
قبل اینک بیام تو سفرنامه این فایلو گوش کرده بودم از وقتی ک این فایل گوش کردم حالم واقعا خوب شد
چون منم خیییییلی منفی گرا بودم.از هیچی لذت نمیبردم و هیچوقت بهم خوش نمیگذشت
همیشه نکات منفی رو میدیم و یا فقط بدی اطرافیانمو بازگو میکردم
ولی این فایل وااااای نگم این فایل کلا دید منو عوض کرد
هرجا میرم سعی میکنم خوبی و زیبایی های اونجارو ببینم
مثلا از دیدن ی گل کنار خیابون خیلی ذوق میکنم و خدارو شکر میکنم بابت این زیبایی گل ک سر راه من قرار داده تا من ببینم و لذت ببرم.در صورتی ک قبلا اصلا اینجوری نبودم حتی با چیزهای خیلی بهترم نه خوشحال میشدم و نه ذوقی داشتم
من عاشق اون قسمتی ام ک استاد میگه در هرلحظه داری ساعت بعد روز بعد هفته بعد ماه بعد و سال بعدو خلق میکنی با فرکانست.این حرفای استاد منو دیوااانه کرد،این قسمتو ۱۰۰ بار گوش کردم ک خدای من،من؟؟؟؟من؟!!!!من دارم خودم خلق میکنم زندگیمو.حسش انقد قشنگه ک به خودم میبالم.
وااای استاد عاشقتم،انقد محکم حرف میزنین و انقد محححححکم قول میدین اگه تمرکزم ب نکات مثبت باشه اتفاقات خوب برام میفته ک من کوچیکترین شکی ندارم ک راهم خیلی درسته
واقعا از وقتی ک به افکارم و رفتارم دارم توجه میکنم میبینم هروقت نمیتونم ذهنمو کنترل کنم جسمم خیلی زود واکنش نشون میده
این جهان مانند آینه عمل میکنه
پس من بهترین ها رو میخوااام،چون من ب این دنیا اومدم با فرکانسم بهترین هارو برای خودم خلق کنم،و از وقتی ک تو این سایت هدایت شدم دیگه شکی ندارم خدا بهترین هارو برام خواسته بقیش دیگه ب خودم بستگی داره، و اینم میدونم من لایق بهترین ها هستم.
خدایا ازت سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
به نام خدای بخشنده
سلامی گرم به استاد عزیزم و مریم عزیز
وسلام به همگی
استاد واقعا از وقتی به نکات مثبت توجه میکنم زیبایی ها رو بیشتر میبینم و حالم بهتره
سریع میتونم در برابر ناخواسته ها اکثرالعمل نشون بدم و توجه خودمو ببرم رو نکات مثبت
من آدمی بودم که وقتی از دست یه نفر عصبی میشدم کمه کم نصف روز طول میکشید تا خودمو کنترل کنم ولی الان به لطف الله یکتا و راهنمایی های شما و البته تلاش خودم خیلی تغییر کردم با گذشته البته گذشته که میگم یعنی همین سه چهار ماه پیش
من واقعا خیلی خوشحالم که با توجه به
خوبی ها زندگیم متحول شد و الان احساس خوبی دارم و از هر اتفاقی که باب دلم نباشه سریع میتونم گذر کنم
نکته مثبت امروز من این بود که رفتیم ویلا استخردار کرایه کنیم که تونستیم به لطف خدا خیلی سریع و با قیمت خیلی مناسب اونجا رو رزرو کنیم و با خانواده بریم اونجا دورهم کلی لذت ببریم
من امروز تونستم با خانواده م کلی بگو بخند کنیم و از اینکه کنار همیم بسیار خوشحال بودیم
و یک نکته خیلی مثبت که بابتش خیلی خوشحال شدم این بود که دیشب با خواهرم رفتیم و براش دوربین عکاسی خریدیم آخه اون عاشق عکس گرفتنه و من واقعا رو آسمونا بودم وقتی شادی اونو میدیم که برای رسیدن به هدفش انقد خوشحاله
نکته مثبت دیگه م اینه که همسر من بسیار خوب و مهربونه و واقعا هر چی من بخوام و برام تهیه میکنه البته این نکته مثبت هر روز زندگی منه
والبته پسرم که کل وجودش انژی مثبته و با کاراش و بلبل زبونیاش خنده رو رو لب من و همسرم میاره
و واقعا سپاس میگم خدایی رو که زندگیه به این خوبی و آرومی و پر از عشق و احساسو به من هدیه داده
خدایا شکرت💖
استاد من وقتی کامنت میذارم حالم دگرگون میشه واقعا خیلی خوبه که میتونم حرفامو اینجا بگم ازتون ممنونم💗
به نام خدای مهربان
سلام خدمت دوستای عزیزم استادگلم و خانم شایسته ی نازنین
خدایا شکرت که بی نهایت نکته مثبت تو زندگیم هست خدایا شکرت که در مسیر خواسته هام هستم خدایا شکرت که در هر لحظه مرا هدایت میکنی به سمت زیبایی ها
شکرت خدایا که رابطه ی خوبی با دوستانم دارم خدایا شکرت که نشانه های کار کردن روی باور هایم را میبینم مثل دیدن یک دوست که خیلی وقت بود نمیدیدمش خوردن غذاهای عالی برکت پول جیبم سلامتی که در بند بند وجودم احساس میکنم
شکرت خدایا که مرا می افزایی دیروز رفتم و برای یک ماشین جدید و صفر ثبت نام کردم خدایا میدونم که پولشو از بی نهایت طریق و از هر راهی که صلاح بدانی جور میکنی و بعد میام داستانشو تو سایت به بچه ها میگم خدایا شکرت که هر روز احساس آرامش بیشتر احساس شادی بیشتر احساس یقین احساس امید بیشتری دارم هر روز در حال توجه کردم به خواسته هایم هستم هر روز به دنبال یک ایده برای زندگی بهتر راحتتر کسب و کار خوب هستم و تو به من الهام میکنی شکرت خدایا که مرا از هرمسیری که صلاح بدانی به سمت خواسته هایم هدایت میکنی شکرت خدایا شکرت استادی دارم که درس ها و قوانینت را برایم می آموزد و من هر روز به خواسته هایم نزدیک تر و هر روز شاد تر هستم شکرت خدای من که با گوش کردن به فایل های استادم که کلام تو درآنها جاری است آرام میشم هدایت میشم شادتر میشم زندگی راحت تر میشه عاشقتم خدایا که مرا انقدر دوست داشتی که به این مسیر زیبا و عالی هدایت کردی مرا کنارصالحان قرار دادی شکرت خدایا که عزت نفس به من عطا کردی که در هر شرایطی نگاهم فقط به سمت تو باشد شکرت خدایا که همه اینها در زندگی ام وجود دارد شکرت خدای من.