شناسایی «ترمزهای مخفی ذهن» درباره ثروت - صفحه 207 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

5123 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    فروغ گفته:
    مدت عضویت: 578 روز

    سلام به همه دوستان… به نظر من اساس و بنیاد تو همه مسائل ما موحد بودنه.. هر جا پای نفر دومی در میون باشه.. حتی برای درخواست یک خواسته.. هرجا موحد بودن زیر سوال رفت و شرک جانشین شد اونجاست که ترمز کشیده میشه..

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  2. -
    مصطفی رستمی زاده گفته:
    مدت عضویت: 1564 روز

    سلام ووقت بخیر به استادعزیز و دوستان گرامی

    زمانی که ما در ازای دریافت نعمت از خدا قول انجام کاری یا کمک به بنده ای را میدهیم یک نگاه کاسب کارانه و بده بستان به خدا داریم در صورتی که خدا منبع بینهابت نعمت و ثروت است که بی دریغ میبخشد و مشکل دریافت نکردن نعمتها به خاطر ایجاد نکردن ظرفیت دریافت آن است

    همان طور که خداوند منبع بینهابت نعمت است ما نیزبه صورت بالقوه بینهایت ظرفیت دریافت این نعمتها را داریم که باید این ظرفیت را بالفعل کنیم

    مهمترین راه ایجاد این ظرفیت ایمان به قدرت و توانایی خداوند در تمام زوایای زندگی است ایمان به اینکه او برای من لازم و کافی است وبا وجود او من بی نیاز از غیر هستم

    نظر من در مورد بخشش البته نه با نگاه بده بستان اینگونه است که خود قدرت بخشش یک نعمت است که باعث بزرکتر شدن ما میشود

    به نظر بنده هنگامی که می بخشیم در اصل دریافت میکنیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  3. -
    Mmir- گفته:
    مدت عضویت: 807 روز

    باسلام خدمت دوستان گرامی واستادعزیزم

    دوستان فرکانس ازعمل به آگاهی ها به دست میاد

    این جمله ارزشمند رو باید درک کرد

    البته که تومسیر هدایت خداوند شامل حالمون شده و باید بتونیم اصل رو از فرع تشخیص داد

    این ماییم که باید به توجه کردنمون به خواسته ها و داشته هامون به سپاسگذاری عمیق قلبی برسیم

    اونوقته که میتونیم بفهمیم چرا قانون خداوند وجود داره

    وهمچی به هم مرتبطه واین جایگاه خداوند در زندگی ما میتونه از هر راهی مارو برسونه اگه ما بتونیم سپاسگذارش باشیم و کنترل ذهن داشته باشیم

    ایاک نعبد وایاک نستعین

    خدایاتنهاتورا میپرستم وتنها ازتو یاری میطلبم

    1404/1/12

    من به خودم تعهد دادم که این مسیر روهمینجوری ادامه بدم وبرسم به خواسته هایی که به قول قران وعده خداوند به بندگانش هست/

    سپاسگذارم ازت استاد عزیز

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  4. -
    علیرضا یکتای مقدم گفته:
    مدت عضویت: 1684 روز

    به نام خداوند مهربان وهدایتگر

    سلام به استاد عباسمنش و خانم شایسته مهربان

    سلام به همه دوستان ثروتمندم

    الان که داشتم بعضی از کامنت های بچه‌ های سایت مطالعه می کردم ، دیدم الله‌اکبر همه جانبه جواب ها عالی هستن و چقدر مشارکت بچه ها بالا بوده و واقعا خواندن همه کامنت ها غیر ممکن هست ،

    تنها چیزی که جواب همه سولات می تونه باشه پ همیشه درست است:

    درک موضوع فرنکاسه ، وقتی فرنکاس و عملکرد آن را درک کنیم ، پاسخ هزاران سوال را مسلط هستیم .

    چون ما خالق زندگی خودمان هستیم.

    و بازی جهان همینه.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  5. -
    فرشاد بوکان گفته:
    مدت عضویت: 3400 روز

    سلام و خسته نباشید به همه همراهان سایت عباس منش

    دلیل اصلی نرسیدن ب خواسته ها این که خواسته های داریم که واقعا ب انها باور نداریم فقط یک خواسته است ن یک ارزو واقعی که برای ان شوق و اشتیاق داشته باشیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  6. -
    سمیه افتخاری گفته:
    مدت عضویت: 2876 روز

    عرض سلامو احترام دارم خدمت استاد گرانقدر و همه ی دوستان خوبو صمیمیم.نظر من اینکه ما فکر میکنیم خدای ما خدای دلسوز و خدای گریه هست که هر وقت ما دست به دعا میشیم میگم که خدایا به من ثروت بده که من به بنده هات کمک کنم و خدام دلش بسوزه هم به حال ما و هم به حال بنده هایی که فقیرن و به کمک ما احتیاج دارن ..چون این باور رو داریم و از وقتی که بچه بودیم فکر میکردیم باید به کسانی که فقیر هستن کمک کنیم برای همین الان هم که بزرگ شدیم بازم حسمون میگه که باید ما پولدار شیم که بندگان خدارو نجات بدیم از فقر ..در صورتی که خدای ما از ما میخواد که ما ثروتمند بشیم خوشبخت باشیم و به همه بگیم که با ثروتمند شدن میتونین خوشبختی سلامتی رابطه خوبو عالی رو و حس زیبای زندگی کردن رو تجربه کنید نه با فقر..و ما به هیچ عنوان نمیتونیم از خدا بخوایم که به ما پول بده برای خوشبخت کردن بنده هاش.و کسانی که در مدار خوشبختی قرار بگیرن خداوند مهربان به هر کسی که بخواد نعمت و ثروت رو میده .از خدای بسیار مهربانم سپاسگزارم که استادی به این خوبی نازنینی رو سر راهم قرار داد که منم از قانون دنیا استفاده کنم و به تمام خوشبختیهای دنیا برسم ممنونم استاد عزیزم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  7. -
    ع . جوادی گفته:
    مدت عضویت: 3044 روز

    سلام و درود خدمت استاد عزیزم و سایر دوستان با انگیزه و موفقم

    بنده حدود سه سال است که سعی در فهمیدن قوانین حاکم بر جهان هستی کردم و در این مدت و طی این مسیر البته دانش و درکم از جهان بهتر شده و دنیا را با دید جدید نگاه میکنم ولی در رسیدن به اهدافم مخصوصاٌ اهداف مالی ام موفق نبودم.

    حدود یک سال است که با استاد عباس منش آشنا شدم و گاهاٌ به سایت سر می زدم ولی از زمانی که دوره کشف قوانین زندگی استاد را تهیه کردم بطور خیلی خیلی جدی مطالب استاد را پیگیر می شوم و تمام همت و توانم را پای این کار گذشتم که رموز این جهانی را که در آن زندگی می کنم کشف کنم

    در جلسه دوم کشف قوانین زندگی که استاد موضوع ترمز ها را بیان فرمودند فهمیدم که دلیل اصلی نرسیدن به اهداف مالی ام همان ترمز هاست

    قبلاٌ روی خواسته هایم به اندازه کافی کار کرده ام و آنها را به خداوند عرضه داشتم اینکه اتفاق نیافتاده کار همین ترمز هاست که استاد مطرح فرمودند تو این مدت خیلی خیلی روی این موضوع فکر کردم یکی دو تا ترمز و باور غلط را یافتم که دارم روی باور های درست آن کار میکنم ولی یکی از باور اصلی و هدف اصلی ام که کمک به دیگران و انجام کارهای خیریه و عام المنفعه بود اصلاٌ توجه نمی کردم.

    استاد عزیزم و دوستان بزرگوارم اهدافی که در این مدت برای خودم در پروسه زمانی 5 ساله نوشته بودم اولین آن خیر نمونه شدن و تحت سرپرستی گرفتن کودکان یتیم آزادی زندانیان غیر عمد و سایر بود تو این مدت خیلی روی این هدف ام تصویر سازی کردم که بعد از ثروتمند شدن من این کارها را بکنم و خیر نمونه انتخاب بشوم.و دلایلی که این باور در من بوجود آمده بود یکی این بود که در قران موضوع انفاق بارها ذکر شده و بخشش در نظر من ارزش است و خودم وقتی که به نیازمندی کمک میکنم از عمق وجود لذت می برم

    از وقتی که استاد ترمز و کد های مخرب را بیان فرمودند که در این فکر و باور وجود دارد دو روز است که تماماٌ فکر و ذهنم مشغول فکر کردن به این موضوع است که اشکال کار و ترمز این باور چه میتونه باشه این باور خیلی در من عمیق است و ترمز اصلی نرسیدن به اهداف مالی ام حتماٌ این باور می باشد

    با مطالعه دیدگاه های دوستان و فکری که روی ترمز های این باور کردم به نظرم کد های مخرب این باور اینها می تونه باشه

    1- این باور در تضاد با قوانین جهان هستی است کسی که در هر فرکانس و مدار قرار بگیره همان اتفاقات را رقم خواهد زد لذا کسی که در مدار فقر و نداری قرار گرفته است تا خودش باور و مدارش را عوض نکند من نمیتوانم مدار او را عوض کنم .

    2- فکر کردن به این موضوع به نظرم توجه و تمرکز بر نداری و فقر است نه بر مدار و فرکانس ثروت

    3- شرط اصلی رسیدن به خواسته ها ایمان کامل است و اینکه درخواست ات اجابت شده و شما باید الان پذیرش کنید لذا باید احساس خوبی داشت که من به خواسته ام همین الان رسیدم و دریافت کردم ولی در این کار شک و تردید وجود دارد که ای خدا به من ثروت بده این کار ها را بکنم یعنی هنوز باور وجود ندارد که خدا ثروت را داده او باید جذب کند.

    منتظر نظرات و راهنمای های دوستان عزیز هستم مخصوصا با توجه به دلایل قبلی ایجاد این باور

    امیدوارم با نظرات استاد کد مخرب این باور را بشناسم و با اصلاح آن ترمز رسیدن به اهدافم برداشته بشه

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  8. -
    فاطمه سعادت خواه گفته:
    مدت عضویت: 3167 روز

    با سلام خدمت استاد عزیز و هوشمند که سوالی مطرح کردن بسیار زیبا که کمتر ممکنه بهش توجه کنیم.

    من هم مثل همه دوستان خیلی به سوال فکر کردم بنظر من ما در هر شرایطی از زندگی میتونیم خودمون ثروتمند تصور کنیم داشتن تصویر ثروت باعث میشه احساس خوب داشته باشیم بقول استاد با احساس خوب میشه به ثروت رسید نه با ثروت به احساس خوب.

    پس نکته اول اینجاست که با گفتن این حرف که خدایا به من ثروت بده یعنی ثابت میکنیم الان ثروت ندارم پس احساسم بد و ناراحت کننده میشود پس اولین ترمز برای رسیدن به ثروت را بوجود میاوریم.

    نکته دوم همانطور که دوستان گفتند ما نباید برای خدا شرط بگذاریم به من ثروت بده تا به دیگران کمک کنم.

    نکته سوم اینه که ما چون مدام فکر میکنم اگر پولی که نیاز داریم بدست نیاوریم تا به دیگران کمک کنیم احساس ناراحتی و اضطراب در ما بوجود میاورد که در تعهدی که با خدا بستیم ناموفق هستیم و این اضطراب باعث ترمز شدیدی میشود تا نتوانیم به هدفی که داریم فکر کنیم.

    نکته چهارم اینکه احساس لیاقت نمیکنیم که خودمون میتونیم ثروتمند شویم با احساسی کردن خداوند در مورد کمک به دیگران دل خدا رو به رحم بیاریم تا دلش برای ما بسوزد و راه ثروتمند شدن رو به ما نشان بده.

    کمک کردن کاری بسیار پسندیده و خوبی هست که بارها در دین ما هم گفته شده بنظر من برای کمک به دیگران و کارهای خیر نیازی به ثروت نیست حتی اگر یک تکه نان خالی در دست داشته باشیم و نصف آن را به یک گرسنه بدهیم در آن لحظه ثروتمند واقعی هستیم چون اون احساس خوبی که در آن لحظه بدست میاوریم ما را بسوی ثروتی که مد نظرمان هست هدایت میکند.

    ممنون از شما استاد عزیز که نکاتی را بیان میکنید که ممکنه کمتر به آنها توجه داشته باشیم من صدای خدا را از حنجره شما میشنونم سپاسگزارم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  9. -
    راضیه هاشمی گفته:
    مدت عضویت: 2801 روز

    با عرض سلام به استاد گرامی و کلیه پرسنل زحمت کش سایت و هم فرکانسی های گرامی

    عرض تبریک به خودم و سپاس از دوست خوبم که منو با این سایت آشنا کرد

    به نظر من مانع پنهان شده در این باور معامله با خداست

    باور اینکه اگه یه چیزی رو قرار باشه خدا به من بده باید در ازا اون منم یه چیزی بپردازم وگرنه خدا چیزی به من نمیده

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای: