«ظلم به خود» از دیدگاه قرآن - صفحه 58 (به ترتیب امتیاز)


  • نمایش با مدیاپلیر کلاسیک
  • فایل تصویری «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    472MB
    41 دقیقه
  • فایل صوتی «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    38MB
    41 دقیقه
توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

1977 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    سعیده اکبری فرد گفته:
    مدت عضویت: 2154 روز

    به نام رب مهربان

    سلام بر استاد عزیز و دوستان هم فرکانسی

    برگ دوم سفرنامه

    استعفار و دعا : هر دعای خیری که می کنید به خودتان برمی گردد اگر آرزوی سلامتی و خوشبختی کنیم به خودمان بر میگردد اگر کسی در مدار درست باشد نیازی به دعای ما ندارد بدون دعای ما هم خیر و خوشبختی نسیب او می شود.

    مطمنا دعای خیر و شر به خودمان برمیگردد چون که سیستم( خداوند) پاسخ هرکس را طبق رفتار و افکار او میدهد دقیقا مانند یک آینه که به ما بازخورد میدهد.

    در ارتباط با قوانین سیستم هیچ واسطه و وساطتی وجود ندارد هر کس مستقیما خودش میتواند خیر و شرش را رقم بزند پس هر کسی نتیجه ی اعمال خودش را میگیرد چه پیامبر برایش استعفار بکند چه نکند پس برای آمرزیده شدن نیاز به واسطه نداریم.

    این مثال بارز شرک است که فکر کنیم کسی که گناهکار است خودش کاری نکند،خودش استغفار نکند و از کس دیگری بخواهد برایش طلب مغفرت کند.

    طلب آمرزش برای دوزخیان کار بیهوده ای است و تاثیری در نتیجه اش ندارد.حتی وقتی ابراهیم میفهمد آذر چه برنامه و هدفی دارد تلاشی برای مغفرت او نمی کند و فقط از او دور میشود و اعراز میکند.

    پس کسانی که میخواهند استعفار کنند باید از خداوند درخواست استعفار کنند.

    آیات ۱۰۵ تا ۱۱۲ سوره نسا نتیجه ای ظلم و خیانت را فقط شامل حال ظالم و خائن میداند نه شخصی که به او ظلم و خیانت می شود.

    در مدار غلط که باشی هر چیزی بشنوی و ببینی برداشت اشتباه ازش میکنی

    تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی

    گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

    کلمه حقالناس در قران وجود ندارد یا به این معنی که که ما بتوانیم مسیر زندگی کسی را عوض کنیم یا بلاسرش بیاوریم یا سرنوشتش را عوض کنیم وجود ندارد.اگر کسی در مدار درست باشداگر بلای سرش بیاوریم باعث خیرو و برکت در زندگیش میشود

    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

    در نبود مظلوم ظالمی هم به وجود نمی آید.کسی که خداوند را باور نکرده مورد ظلم قرار میگیرد یعنی به واسطه ترس هایش از غیر خدا مورد ظلم قرار میگیرد در حالی که باید قدرت را متعلق به خداوند بداند و به جز خداوند به کسی قدرت ندهد.

    در نتیجه اگر در مدار درستی باشیم فقط خیر و برکت وارد زندگی ما میشود و اگر در مدار غلط باشیم بدبختی و بی پولی وارد زندگی ما میشود و ما خودمان هستیم که با رفتار و افکارمان مدار خودمان را معیین مکنیم.پس با ترس و نگرانی خودمان را در مداری قرار می دهیم که بلا سرمان بیاید وخودمان به جایی رفته ایم که بلا هست وخبر خوب اینکه با تعیر مدار میتوانیم همه چیز را عوض کنیم.

    ما فقط خودمان را میتوانیم خوشبخت یا بدبخت کنیم مانند حضرت موسی که میگه به خودم ظلم کردم در حالی که زده یک نفر و کشته.

    ایه ۹۷ سوره نسا : این آیه و این بخش از صحبت های استاد را هر وقت که دچار تردید و ترس شدم باید گوش کنم.

    * اگر خوار وزبون بودی چرا حرکت نکردی چرا نرفتی یک جای دیگه مگر به خداوند ایمان نداشتی مگه باورش نداشتی حالا که باورش نداشتی حالا که بی ایمان بودی حالا اجازه دادی بهت ظلم بشه بدون که اونور خیلی بدتره دوزخ خیلی بدتر از دنیاس.

    مگر خداوند رب من نیست مگه پروردگار من خدا نیست پس چرا من از اینا میترسم*

    امیدوارم بتونم به این آگاهی ها عمل کنم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  2. -
    ریحانه گفته:
    مدت عضویت: 1947 روز

    سلام 💗✨

    روز دوم سفرنامه📄😊

    ظلم به خود از دیدگاه قرآن :

    •هر دعاییی میکنیم به خودمون برمیگرده {دعای ما هم نوعی از فرکانسی هست که به جهان ارسال میکنیم اگه با احساس خوب باشه به خودمون برمیگرده و ما اتفاقات خوب رو تجربه میکنیم ،اگه با نفرین و حس بد برای کسی چیزی رو میخوایم باز هم به خودمون برمیگرده،این قانون ثابت این جهانه که ما هر لحظه درحال ارسال فرکانس هایی هستیم که باتوجه به احساس مون به شکل شرایط و اتفاقات و افراد به سمتون برمیگرده .}

    •تمام تجربیات گذشته و الانمون نتیجه فرکانس های خودمان هست ،اگه یه فرد موفقی به جایی رسیده با ارسال فرکانس هاش و باورهای درستش بوده .

    اگه یه فردی مسخره میکنه ،سیستم، مسخره رو بهش برمیگردونه / خوبی کنه سیستم ،خوبی رو بهش برمیگردونه . هرکسی نتیجه اعمال و فرکانس خودش رو میگیره چه پیامبر هفتاد بار براش استغفار کنه چه نکنه ،خداوند به صراحت داره این موضوع رو بیان میکنه (حتی اگر هفتاد بار هم برایشان استغفار کنی خدا آنها را نخواهد آمرزید زیرا خداوند و رسولش را انکار کردند ،خدا فاسقان را هدایت نمیکند )

    •ابراهیم وقتی دید آذر توی مدار اشتباهیه، ازش بیزاری جست و دور شد و وارد مدارش نشد با این که پدرش بود ، نیومد بگه من درستش میکنم ، هر موقع هر فردی آماده ی هدایت بشه نشانه ها رو میبینه و هدایت میشه ،حهان بسیار قانونمنده . نه نیازی هست که ما به زور بخوایم راه رو به کسی نشون بدیم و هدایتش کنیم نه حتی توانایی این کار رو داریم .

    •اگه به خودمون ستم کردیم ، اگه ازخدا طلب آمرزش کنیم میبینیم که مارو می‌بخشد نیازی هم به واسطه قرار دادن پیامبر یا کسی نداریم ، همه به یه اندازه به خدا دسترسی داریم و بسیار توبه پذیر و مهربانه.

    •اگه کسی به خودش ستم کنه و بندازه گردن یکی دیگه،بار گناه اونم به گردن گرفته و با تهمت زدن به دیگری ظلمی بهش نکرده و فقط و فقط به خودش ستم کرده.

    چقدر درباره مدارها در قرآن به زیبایی گفته شده:«گفتند دل های مان بر چیزی که به آن دعوتمان میکنی پوشیده و گوشهایمان سنگین است و میان ما و تو حایلی وجود دارد ،پس تو به کار خود مشغول باش ،ما نیز به کار خود میپردازیم»

    ~{کسانى که بر خود ستم کرده اند، وقتى‌ فرشتگان جانشان را مى‌گیرند، مى‌گویند: «در چه حال‌ بودید؟» پاسخ مى‌دهند: «ما در زمین از مستضعفان بودیم.» مى‌گویند: «مگر زمین خدا وسیع نبود تا در آن مهاجرت کنید؟» پس آنان جایگاهشان دوزخ است، و بد سرانجامى است} کسی که خدارو باور داره ،بهش ایمان داره حرکت میکنه و اجازه نمیده بهش ستمی بشه. اگر بی ایمان باشه حرکت نمیکنه .اما کسی که تنها قدرت جهان رو خدا میدونه ، میدونه که رزقش رو تنها داره از خدا میگیره ، از کسی ترسی نداره .

    ~خودمون تنها و تهنا مسئول نتایجمون هستیم نه هیچکس دیگه و نه حتی شیطان، تنها و تنها هرکس مسئول نتایج خودش

    استاد بینهایت سپاسگزارم بخاطر این آگاهی های ناب .

    مریم جان بینهایت سپاسگزارم بخاطر این تلاش عاشقانه که برای سایت انجام میدین.

    خدای من بی‌نهایت بی‌نهایت ازت سپاسگزارم که منو هدایت کردی به این سفرنامه ،به این آگاهی ها که اینقدررر ارزشمنده .خدایا با تمام وجودم ازت سپاسگزارم که منو هدایت کردی به این مسیر تا قوانین ثابتی که حاکم بر جهان کردی رو بیاموزم ،مرسی خداجون که راه رسیدن به هرررر آنچه که میخوام رو نشونم دادی ، خدایا باور دارم که تو هر لحظه من رو هدایت میکنی ،هر آنچه باید بدونم رو بهم الهام میکنی ، من پاره ای از تو هستم و لایق الهامات و هدایت لحظه به لحظه تو هستم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    یاسین نظری گفته:
    مدت عضویت: 1958 روز

    به نام خداوند بخشنده و مهربان

    روز چهل و سوم سفرنامه :

    وقتی که قدرت رو بدی دست خداوند که فرمانروای آسمان ها و زمین است وقتی به او وصل باشی هیچکس نمی‌تواند تو را از خواسته ای که داری دور کند چون اصلا آن ها قدرتی در تغییر زندگی تو ندارند ، خداوند همیشه داره به ما کمک می‌کنه همیشه داره مارو هدایت می‌کنه این ما هستیم که باید بیشتر خداوند رو باور کنیم قدرتش رو رزاقیتش رو تا بتونیم این هدایت ها رو متوجه شویم و بیشتر بتونیم از اون ها استفاده کنیم و شاد تر شویم چون وقتی که شاد هستیم داریم نشون میدیم که به خداوند ایمان داریم و خداوند دوست داره که ببینه ما به خواسته هامون رسیدیم چون هرچه بیشتر به خواسته های که داریم برسیم نزد خداوند عزیز تر هستیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  4. -
    الهه رنجبرمحبی گفته:
    مدت عضویت: 2978 روز

    بنام خداوند یکتا❤❤❤❤❤

    سلام خدمت تک تک شما عزیزان🙂🙂🙂🙂

    چقدر من این فایل دوست داشتم هرچقدر گوشش کنم کم است چقدر زیبا هدایت خداوند بیان کرد.

    هرکس مسئول صد درصدر زندگی خودش هست چقدر منو از دیگران ترسونده بودن 😬😬😬

    چقدر بهم گفته بودن از حقت بگذر فلانی یتیم نفرینش می گیره

    فلانی دلشکسته است نفرینش می گیره

    فلانی مادر شهید

    فلانی سید

    فلانی مریض

    فلانی وفلانی ……چقدر از این فلانی ها توی زندگیم زیاد بود😐😐😐😐😢

    خدای خوبم من چقدر شرک داشتم امام زاده ها که میرفتم چقدر التماس میکردم که حاجت منو بدن شمع روشن میکردم ، پول می‌ریختم توامام زاده، … نذر میکردم..همش شرک شرک شرک

    خدای خوبم منو ببخش

    تو میگی با همه مهربان باش🌹🌹

    غیبت نکن🌹🌹

    عصبانی نباش🌹🌹

    نفرین نکن🌹🌹

    در عوض برای همه دعا کن🥰

    حس خوب بخواه🥰

    آرامش بخواه🥰

    از ته دلت دعاشون کن🥰🥰🥰🥰🥰

    نه برای اینکه به اونا لطف کنی بلکه فقط بخاطر خودت این جهان مانند اینه عمل می کنه هر کاری انجام بدی بخودت بر میگرده پس انتخاب کن کدوم دوست داری تو زندگیت باشه

    پس همونه برای دیگران بخواه چون با خواستنت فرکانس میفرستی و اون فرکانس به زندگیت بر میگرده

    چون جهان بر پایه فرکانس 🌺🌺🌺

    چقدر خوب که جهان بر پایه انرژی که خودمون می‌فرستیم از خدای خودم سپاسگزارم که این قدرت بهم داده که خالق زندگیم باشم❤❤

    خدایا شکرت🥰🌺🌺🥰🌺

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  5. -
    مریم جهانبخش گفته:
    مدت عضویت: 3427 روز

    بنام خدای بخشنده مهربان

    روز دوم سفرنامه

    اونی که خوبی میکنه سیستم خوبی رو بهش بر میگردونه اونی که بدی میکنه سیستم بدی رو بهش برمبگردونه

    یک آینه هست یک سیستم هست که داره از تو بازخورد میگرده

    چه فرکانسی رو ارسال میکنی

    اگر به این کوه فوحش میدی میگی بدبخت گمشو این کوه هم همون رو بهت بر میگردونه

    چیزه دیگی بهت بر نمیگردونه

    هرکسی نتیجه اعمال خودش رو میگیره

    این شرک هست کسی که گناهکار هست خودش طلب آمرزش نکنه هر گناهی انجام بده بعد بره پیش پیامبر بگه برام طلب آمرزش کن

    اگر مومن باشه و خودش طلب آمرزش کنه بخشیده میشود

    کسی که مدار رو میشناسه قوانین رو میشناسه

    میدونه این قوانین با حرف من تغییری نمیکنه

    گیرم که شما از آنها دفاع کردید دراین دنیا

    پس اون دنیا چی

    گناه هم میکنی داری به خودت ستم میکنی

    من یک اشتباهی کنم بندازم گردن یک دیگه گناه اونم به گردن تو هست

    اگر داری به کسی بدی میکنی داری به خودت بدی میکنی

    تو مسئول افکارت مسئول اعمالت هستی نه کسی دیگه ای

    اگر کسی دیگه ی رو هم تهمت بزنی غیبت بکنی به اون ضرر نمیزنی داری به خودت ضرر میزنی

    اونها میخواستند تورو گمراه کنند خودشون رو گمراه کردن

    چون تو وصلی به منبع تو تسلیمی وچون به خدا ایمان داری هر بلای میخواستند سرت بیارند سر خودت میارند

    چون حرفهای اونها رو باور نکردی

    چون تو تسلیم هستی وارامش خودت رو حفظ کردی به ضرر اونها شد

    ما فکر میکنیم اگر داریم به کسی بدی میکنیم درواقع داریم به اون طرف ضرر میرسونیم

    ولی اصلا اینطور نیست

    این فایل داره میگه کسی به من نمیتونم ظلم کنه اگر داره به کسی ظلم میشه خودش رفته توی مدار نادرست

    داره میگه

    این جهان مثل یک آیینه داره عمل میکنه یعنی چی

    یعنی اینکه اگر من به کسی بدی کنم در واقع دارم به خودم بدی میکنم

    اگر غیبت میکنم دارم به خودم ظلم میکنم

    اگر تهمت میزنم دارم به خود ستم میکنم

    اگر قضاوت میکنم دارم به خودم ظلم میکنم

    تو نمیتونی در مورد کسی بدی کنی غیبت کنی یا قضاوت کنی یا کینه نفرت حسادت داشته باشی

    اون وقت بخواهی زندگیت تغییر کنه همچنین چیزی وجود نداره

    تو باید باورهات تغییر کنه یعنی چی یعنی غیبت قضاوت دورغ تهمت حسادت کینه دشمنی رو بزاری کنار

    باید اینها رو تغییر بدی باید افکارت رو درست کنی

    تا تغییر کنی

    مریم این رو بپذیر تو نمیتونی همون رفتاهای قبلی رو داشته باشی وبعد بخوای توی زندگی موفق بشی

    باید بتونی دهانت رو ببندی باید خودت رو درست کنی تا درمدار درست قرار بگیری

    نمیدونم چرا اینها رو دارم جور دیگی درک میکنم الان احساس میکنم اصلا من سیستمی بودن خدا رو هم درست متوجه نشدم با گوش دادن به این فایل متوجه شدم

    تازه دارم میفهمم این جهان مثل ایینه هست یعنی چی

    یعنی من عصبانی هست وبه فرزندم میگم گمشو اشغال عوضی وبعد جهان همینها رو وارد زندگی من میکنه

    یا دارم پشت سر طرف توی یک جمع ازش بد میگم و میرم توی نقش قربانی جهان هم همینها رو وارد زندگی من میکنه

    یا دارم یک کار اشتباه انجام میدم تا به یک نفری اسیب بزنم ولی وارد زندگی من میشه

    وقتی من از دست همسرم ناراحتم ومیخام بهش بدی کنم درواقع دارم به خودم بدی میکنم

    وای خدا استاد جان

    نمیدونم چرا درک اینها برام سخته چرا ذهنم مقاومت میکنه چرا نمیتونم بپذیرم

    چطور باید درک کنم اگر من خدا رو باور داشتم باشم وارامش داشته باشم و احساسم رو خوب نگه دارم هیچ کسی نمیتونه به من ضرر برسونه

    اما اگر ناراحت بشم و عصبانی بشم خودم رو در مداری قرار میدم که بهم ظلم بشه بلا سرم بیارند

    پس من باید اعمالم ورفتارم رو درست کنم چون من مسئول اعمال ورفتارم هستم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  6. -
    Farshad Usefi گفته:
    مدت عضویت: 2392 روز

    🌹به نام الله یکتا🌹

    خدارو شکر میکنم بازم هدایت شدم برای ردپاهای👣روز دومم.الهی صد هزار مرتبه شکر.

    استاد امروز کلی فایلتونو گوش دادم و کپشن های خانوم شایسته عزیزو بارها و بارها خوندم.

    چقدر آخه انسان میتونه به آگاهی برسه که اینارو بنویسه برامون.تک تک جملاتو باید طلا گرفت🌹😍

    ظلم به خود؟

    استاد عاشق این ساده گوییتم به راحت ترین شکل ممکن مفهومو میرسونی.قشنگ الهامات قلبته از از خدا واسه ما.الهی شکرت.

    چقدر واضح توضیح داده خداوند که به هیچ کس و نمیتونی ظلم کنی.قشنگترش اینه که کل جهان هستی در اختیار خود درونی ماست.خداوند اشرف مخلوقاتشو مسخر کرده تا زندگیشو خلق کنه هر گونه که خودش میخواد😍

    خدایا مرسی برای این قانونی که هیچوقت تغییر نمیکنه.

    این جهان کوه است و فعل ما ندا

    سوی ما آید نداهارا صدا

    جهان عین آیینس.واسه کسی بدی میخوای به خودت برمیگرده،قضاوت میکنی به خودت برمیگرده.

    اگه توجهت به نداشته هاته روز به روز ندار تر میشی.

    استاد شما بهمون یاد دادی که لحظه به لحظه سپاسگذار تر باشیم،شما خیلی لطف کردی در حق این جهان.و پاسخشو تو زندگیتون دارم میبینم.

    خیلی خوشحالم خیلی حالم خوبه که توی این سفر هدایت شدم.

    کلی هیجان دارم برای زندگی

    زندگی خیلی هیجان انگیزه وقتی توی این جاده از مسیر لذت میبری با هدایت معبودت😍

    دیگه خیالمون راحته مقصد عشقه و عشقه و عشششققق

    دوستون دارم👣👣🌹🌹

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    سعید قاسمی گفته:
    مدت عضویت: 2761 روز

    درود خدمت استاد عزیزم و همسفران گل

    به لطف خدا روز دوم سفرنامه رو در کنار دوستان خوبم هستم.

    موضوع ظلم به خود شاید در نگاه اول کمی سخت گیرانه به نظر برسه ولی با کمی عمیق شدن و تفکر کاملا پی میبریم که هر عملی به طرز شگفت انگیزی به خودمون برمیگرده و دراصل نیت بد اون عمل به خودمون برمیگرده.دقیقا طبق گفته استاد ناتوانیم در خوشبخت کردن و بدبخت کردن دیگران.ولی خیلی از ماها خیلی وقتا با نقاب قربانی بودن با بهانه دولت و خانواده و جامعه و….به سادگی مسئولیت عدم رشد و موفقیت خودمون رو به گردان عواملی خارج از خودمون میندازیم و با این کار خودمون رو راحت میکنیم.خود من قبلا از همین روش استفاده میکردم و به راحتی تمام اشتباهات و کم کاریهای خودمو گردن محدودیتهای کشور و خانواده مینداختم.به نظرم این کار خیلی راحته.بگی من مقصر نیستم و خلاص.ولی اونی که مسئولیت رو بپذیره بر اساس این پذیرش عمل کنه کار کارش قطعا سخت تر ولی نتیجش به مراتب جذابتره.البته که شاید این کار در نظر خیلیا سخت باشه ولی با روی مداردرست قرار گرفتن خیلی هم لذت بخشه.

    در امان خدا باشید.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  8. -
    آقا و خانم میم گفته:
    مدت عضویت: 1808 روز

    بنام خدا(:

    ✅قبل از اینکه بخوام چیزی بگم باید بپذیریم که هیچ کسی

    قادر نیست به من ظلم کنه واگر کسی ظلم کرده درواقع خودم ترسیدم و باورش کردم که تونسته به من ظلم کنه

    در یک مفهوم کلی تر

    (این من هستم که به خودم ظلم میکنم نه کسی دیگه ای).

    🔺[بیماری ها وجود دارند، این من هستم که خودمو در معرضشون قرار میدم]

    🔺[افراد ناصحیح وجود دارند، این من هستم که اونهارو در زندگیم پذیرفتم] ومثال های دیگه…. ‌.

    ✅درواقع خداوند به انسانها قدرتی بی انتها و آزادی زیادی داده برای اونایی میخوان خوشبخت باشن و درست زندگی کنند، و برای گروهی دیگه که به خداوند شرک ورزیدند هم جایی برای بهانه تراشی و دلیل آوردن نگذاشته

    🔺(طبق همون آیه ای که فرشتگار درحال قبض روح سوال میپرسند، و انسان‌ها جواب میدهند که ما در زمین خار و خفیف بودیم و فرشتگان میگویند: مگر زمین خدا پهناور نبود که مهاجرت کنید).

    ✅در یه قسمت دیگه چقدر زیبا خداوند تفاوت فرکانسی پیامبر با کافران رو بیان میکنه

    🔺(بین شما پرده ایست که حرف های یکدیگر را نمیفهمید.)

    و

    🔺(درمورد ابراهیم و سرپرستش آزر که ابراهیم بدون لحظه ای مقاومت برای هدایت کردن سرپرستش فقط تصمیم به دور شدن میکنه)

    ✅واقعا هم همینطوره، میلیاردها مدار فکری و ذهنی موجوده که درجامعه هرکسی درمدار خودش درحال تجربه کردن جهانه، و چه بهتر که مداری رو انتخاب کنیم که نزدیکتر به خداوند و منبع هستی باشه.

    ❤️و در آخر خسته نباشید میگم به استاد و خانم شایسته بابت فایل تاثیر گذاری که روی سایت قرار دادند به عنوان فایل روز دوم.

    و از خداوند متعال سپاسگذارم🤝که در روز دوم هم متعهد بودم به این مسیر پر خیر و برکت.❤️

    ممنون که وقت گذاشتید و مطالعه کردید🌹

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  9. -
    حسین یکدل گفته:
    مدت عضویت: 3544 روز

    باسلام به استاد بزرگوار عباسمنش

    و همه دوستان این سایت الهی

    من در ابتدای کارم ، پیش یک فرد دیگه شاگردی میکردم و بازاریاب بیمه بودم و همیشه احساس قربانی بودن می کردم.

    و احساس مظلوم بودن و مورد ظلم واقع شدن میکردم و برای دیگران هم تعریف میکردم که ببین فلانی حق من را میخوره و به من ظلم میکنه .

    و اوضاع زندگی روز به روز بدتر و بدتر میشد.

    از نظر درآمدی و روابط و معنویت و ….

    هر روز بدتر از دیروز

    و سال ۹۶ بود که با استاد عباسمنش آشنا شدم و شروع کردم به گوش دادن فایلهای رایگان و همینطور که فایلهای رایگان را گوش میدادم و آرام آرام تغییرات تو زندگیم شروع شد.

    اوضاع روابط . معنویت . پولی و….

    اوضاع روز به روز بهتر میشد.

    و به حدی اوضاع تغییر کرد که اصلا فراموش کرده بودم اون فردی را که به نظرم به من ظلم

    میکرد.

    و متوجه شدم که تا وقتی من نقش انسانهای مظلوم و ضعیف و مستضعف را بازی میکردم .

    و در حقیقت خودم به خودم ظلم میکردم.

    در دنیای بیرون هم ، فردی پیدا میشد .

    و دیگه پیش بقیه افراد از اون فرد به خوبی یاد میکردم و اوضاع کاری ام بهتر شد

    و من توانستم نمایندگی بیمه بگیرم.

    و اون فرد هم خیلی به من کمک کرد.

    و خودم تعجب کرده بودم که چطور ممکنه این فرد بیاد و کارهای من را انجام بده.

    فردی که به خون من تشنه بود.

    اصلا کارمندهای شرکت تعجب کرده بودن ، که چطور کارهام براحتی انجام میشد.

    و اون فردی که به رییس شرکت جواب نمیداد و اصلا کسی را آدم حساب نمیکرد و خیلی مغرور و حقه باز بود. خودش میومد و کارهای من را انجام میداد و به من کمک میکرد برای نمایندگی گرفتن.و من براحتی نمایندگی شرکت بیمه را گرفتم و خدارا شکر الان هم در کارم موفق هستم.

    و میخوام بگم موقعیکه من تغییر کردم و قوی شدم از درون و نقش انسانهای مظلوم و ضعیف را بازی نکردم.

    اوضاع دنیای بیرون هم تغییر کرد.

    من هیچ کار خاصی نکردم.

    فقط روی خودم کار کردم.

    و میبینم خیلیها که شرایطی مشابه شرایط من داشتن.و دارن.

    آنقدر وارد حاشیه و درگیری میشن .

    که آخرش شغل بیمه را کنار میذارن و بی خیال میشن.انسانهایی که خیلی پارتی و پول دارن و نمیتونن نمایندگی بیمه بگیرن.

    ولی من بدون هیچ پارتی و پول و کار خاصی ،

    همه کارام درست شد و براحتی نمایندگی گرفتم.

    شرکتی که من نمایندگی گرفتم ، جزء چند تا شرکتی هست که نمایندگی گرفتن از اون شرکتها براحتی نیست.چون شرکتهای معتبری هستند.و به جز این چند تا شرکت معتبر ، نمایندگی بقیه شرکتها را گرفتن ، آسون است.

    و خدا را شکر میکنم بابت آشنایی با این سایت الهی و خدایی

    ممنون از اعضای سایت برای کامنتهای خوبشان

    ممنون استاد عباسمنش برای این سایت بی نظیری که آماده کردی

    دوستت دارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  10. -
    فائزه گفته:
    مدت عضویت: 2148 روز

    به نام الله یکتا

    سلام به استادعزیزوهم فرکانسی های خوبم

    خدایا واقعا شکرت که منو به این مسیر زیبا،به این اگاهی های ناب واستادعباسمنش هدایتم کردی

    استادجان ازتون سپاسگزارم که به لطف الله یکی از بزرگترین دستان پرمهر و‌پررنگ زندگیم هستین..

    این فایل فوق العاده بود…

    چقدرالان میفهمم که هیچی از قران نمیدونم…

    واقعا از خدا میخوام که به خوندن قران و تعقل در آیاتش هدایتم کنه…

    بحث ظلم به خود چقدر جالب و واضح بیان شده…

    اینکه هرررر گناه و معصیتی فقط ظلم و ستم به خودمونه ولاغیرر..

    اینکه کسی که گناه کنه و نخواد امرزیده بشه حتی اگه پیامبرهم براش دعا کنه و طلب امرزش کنه فایده ای نداره..

    وچقد من تو باورهایی که از گذشته گرفته بودم این بود که باید متوسل بشیم و باید امامان مارو شفاعت کنند و‌انگاری همیشه بین خودمون و خدا واسطه قرار بدیم تا مستجاب بشیم

    در حالیکه ما اگه خودمون بخواهیم تغییر کنیم نیازی به شفاعت نیست وکافیه از خودخدا بخواهیم و خدا امرزنده ی مهربان هست..

    ونکته ی جالب برای من این بود که اصلا حق الناس در قران نیامده…واین درحالیه که در گوش ما خوانده میشد که خداوند حق الله و حق النفس رو هم اگه ببخشه اما حق الناس رو‌اصلااا نمی بخشه!

    در حالیکه همه چیز در ظلم به خود بوده است

    ما چه با سرزنش کردن خود و احساس گناه و عدم صلح با خود… و چه با ظلم به دیگری و تهمت و غیبت و…بخود ستم کرده ایم.

    خدایا همه مون رو هدایت کن تا در این مسیر زیبا ثابت قدم باشیم ودر دنیا و اخرت سعادتمند بشیم

    آمین

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای: