«ظلم به خود» از دیدگاه قرآن - صفحه 59 (به ترتیب امتیاز)


  • نمایش با مدیاپلیر کلاسیک
  • فایل تصویری «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    472MB
    41 دقیقه
  • فایل صوتی «ظلم به خود» از دیدگاه قرآن
    38MB
    41 دقیقه
توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

1977 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    امیرحسین ترکمان گفته:
    مدت عضویت: 2419 روز

    با سلام به استاد عزیزم خانوم شایسته متعهد و خانواده سایت عباس منش.

    امروز برای سومین بار این فایل رو گوش دادم این بار از روز شمار تحول زندگی من.

    خیلی خیلی خوشحال شدم ،لذت بردم و از نکات کلیدی فایل استفاده کردم و هر چه بیشتر تبر توحیدی خودم رو تیز کردم تا مثل یک گلادیاتور تو سال ۱۴۰۰ برای ساخت زندگیم قدم بردارم با باورای توحیدیم.

    جدای از زیبایی های فایل و آیه های مسمر ثمر قرانی دیدگاه های زیبایی که دوستان عزیزم به اشتراک گذاشته بودند برای یکبار دیگه همه چیز رو برام روشن و روشن تر کرد.

    خیلی خیلی خوشحال و شکر گزارم بابت این خانواده با محبت و هوشمندی که دارم یقین دارم که در کنار این باورها درخشنده تر از لحظه قبل پیش خواهم رفت.

    نکته های زیبایی که تو فایل برام تکرار شد این بود که

    کلا اتفاقات جهان هستی یک قانون و سیستمه.

    دعاهای دیگران هیچ تاثیری روی زندگی ما ندارد و ماهم اگر برای دیگران هر دعایی بکنیم چه خوب چه بد همان دعا برای خودمان رخ میدهد.

    اینکه بقیه اشخاص چه برخوردی ،رفتار و طرز فکری دارن به ما ربطی نداره ولی اگه نسبت به اون رفتار مسمم بودن ازشون دور شیم.

    فرکانس یا مداری که ما داریم مسیر و رویه زندگیمون رو مشخص میکنه.

    ما خودمان مسئول زندگی هامون هستیم هر کسی در این دنیا با سختی زندگی کنه در دورزخ زندگی بدتراز این در انتظارشه چون نعمت های خداوند بی کرانه و با این کار کفر نعمت شده.

    پند های زندگی ما تو کتاب آسمانیه قرآنه و مطالعه و درک قرآن برای هر شخصی واجبه.

    خداروشکر بابت این کتاب آسمانی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  2. -
    امیرحسین گفته:
    مدت عضویت: 2258 روز

    به نام الله یکتا

    با سلام و درود بر سید حسین عزیز و همه ی بچه های مهربون سایت 😍

    روز دوم

    چه روز قشنگی

    چه آگاهی های بی نظیری که ، همچون معجونی گوارا بر جانم نشست و آخیشی لذت بخش از نهادم برخاست ، خدایا سپاس گزارم .

    دعا ، یا همون خواستن ، طبق قوانین هر دعایی کنیم در اصل به خودمون برمیگرده و خواسته خودمون محسوب میشه ؛

    اگه برای کسی طلب خیر و سلامتی و موفقیت کنیم ، برای خودمون طلب خیر و سلامتی و موفقیت کردیم ، اگه کسی در مدار درستی به واسطه باور ها و فرکانس ناشی از افکارش باشه ، طبق قانون اتفاقاتی خوشایند و خوب براش می افته و بالعکس اتفاقات ناخوشایند هر کس نیز به واسطه باور ها و افکار خودش بوده که وی را در مداری گذاشته که با اتفاقاتی این چنینی برخورد نماید .

    در ادامه با نگاهی سیستمی به جهان

    قران میگوید که هرکه مومنان را مسخره کند ، خداوند آنهارا مسخره میکند ؛ در اصل به خاطر اینکه آن ها فرکانس خود را با تمسخر یکی کرده اند طبق قانون شرایطی همسنگ نیز برای خودشان ایجاد شده است .

    در ادامه قران کریم فرموده

    پیامبر اسلام با اینکه انسانی بزرگ نزد پروردگار بوده و مقام پیغمبری نیز دارد اگه هفتاد بار هم برای کافران ، استغفار بجوید نمیتواند نتیجه ایی که کافران به واسطه افکارشان دریافت میکنند را که به نام عذاب نام برده شده از آن ها دور کند .

    زیرا قانون این است که حتی فردی مانند پیامبر هم نمیتواند در ان دخالت کند و هرکس نتیجه اعمال خودش را می بیند.

    ضمنا برای استغفار و آمرزیده شدن ، هرکه خود باید درخواست کند؛ حتی در قران خداوند به پیامبر گفته که استغفار کن ، زیرا خودش طلب نکند ، دریافت نمیکند و قانون باز هم برای همه یکی می باشد ، حتی خود پیامبر.

    در صورت ارسال فرکانس طلب امرزش و توبه هرکسی می تواند خداوند یا سیستم حاکم بر جهان را غفور و تواب بیابد ، هرکسی.

    حتی فرموده شایسته نیست که برای کسی که ذوزخی است طلب آمرزش کنیم ، زیرا او به واسطه فرکانس در مدار دوزخ قرار دارد و طلب و دعای استغفار برای وی نادیده گرفتن قوانین است .

    حتی حضرت ابراهیم پس از درخواست آمرزش برای پدرش ، وقتی وی برد که دشمن خداست یا به عبارتی در فرکانس شرک و کفر است از وی دور شد ، در فهمید که در فرکانس خودش نیست و نمیتواند کاری کند .

    حتی اگه پیامبر از کسی که در دنیا به خود ستم کرده دفاع کند ، نمیتواند عذابی را برای وی در اخرت در نظر گرفته از بین ببرد، چون دنیایی که در آن هستیم در برابر ابدیت ، بسیار ناچیز است .

    ورودی های غلطی که در پی فیلم های سینمایی به ما القا شده ، می گوید که با کشتن یک نفر می توان زندگی وی را تباه کرد ، که این باور ، باوری غلط بدون در نظر گرفتن اخرت و ابدیت می باشد و زندگی را به همین دنیای مادی و کوتاه خلاصه می کند .

    در زمان پیامبر افرادی به قصد گمراهی وی کمر بسته بودند که در آخر خود گمراه شدند ، زیر طبق قوانین فرکانس هایشان آن هارا وارد مدار گمراهی کرد ، و پیامبر با هماهنگی کامل با منبع و داشتن احساس آرامش قلبی حاصل از ایمان قوی در نتیجه ی باور یک ربّ به عنوان تنها فرمانروای جهان ، و نیر ندادن به نیرنگ کافران در مدار صحیح خویش ماند.

    خداوند به محمد لطف بسیاری داشته زیرا وی قبل نبوت در بین مردم به امانت داری ، درستکاری، عدالت ، صداقت و… شهرت داشته و نیز بسیار اهل ایمان و اهل مراقبه بوده و در مدار رحمت الهی قرار گرفته است .

    حتی هنگامی که محمد برای کافران استغفار می طلبد ، خداوند میفرماید که

    فرقی نمیکند طلب کنی یا نکنی زیرا ان ها دچار عذاب می شوند ؛ که باز هم تکرار قانون است که میگوید سرنوشت هرکس در گرو فرکانس اوست.

    در صدر اسلام کافران مومنان را به شعب ابی طالب تبعید کردند ؛ با باور به عدم فراوانی و عدم رزاقیت خداوند و عدم فضل او با این کار انتظار نتیجه ایی را می کشیدند که مومنان را طی سختی تبعید در جایی بد اب و هوا و غیر سکونت و سخت از ایمانشان برگردند و به کافران ملحق شوند .

    اما مومنان با تسلیم بودن در برابر خداوند و باور به فضل و رحمت وی و ماندن در احساس ارامشی که ایمان قوی آن ها در وجودشان ایجاد کرده بود که مالک زمین و آسمان ها و هر چه آنچه که در بین آن هاست ، با توجه به باورهای قوی آن ها و فرکانسهای حاصل از این افکار ، سرانجام خیر و برکت و پیروزی برایشان به وجود می اورد ، صبری زیبا کرده و در نهایت دستان خداوند را احساس کردند ؛ حتی این اتفاق ناخوشایند زمینه رشد فرکانسی آن ها را به طور حد اکثری در پی داشت .

    خداوند در چند جای کتابش فرموده که قران بسیار مبین و واضح است . هرکه در مدار دریافت آگاهی های آن باشد آن ها را به اندازه سطلش دریافت ، و هرکس در مدار دریافت نباشد که به علت اعراض وی از حقیقت است از دریافت آگاهی های آن عاجز و حتی آیات گمراه کننده ی آنان است .

    کافران به پیامبر می گویند که ما حرف های تورا نمیشنویم یا به عبارتی نمیفهمیم انگاری که حائلی بین ماست ؛ این امر نشان ان است که کافران در مدار خویش قادر به دریافت اگاهی های مدار پیامبر نیستند و حتی پیامبر در جواب به آن ها میگوید من هم مانند شما انسانم و ازین لحاظ با شما یکسانم اما با مداری جداگانه

    که در آن به من وحی میشود که تنها خدارا بپرستم و بنده ی او باشم .

    در ادامه در قران گناه حق الناس که تعریف آن یعنی ضایع کردن حقی از یک نفر که موجب تباهی سرنوشت وی باشد ، وجود ندارد .

    زیرا طبق قانون ما نمی توانیم سرنوشت کسی را تغییر دهیم ؛

    زیرا نمیتوانیم یک نفر دیگر را تغییر دهیم ، چون که قادر به تغییر باورهای وی و تغییر فرکانس او نیستیم؛ مگر آنکه وی در عدم هماهنگی با نیروی منبع باشد و در باورهایش به خداوند قدرت نداده باشد ، و کنترل زندگیش اش را به دیگران داده باشد .

    در هرجا اگر ظالمی وجود دارد به علت حضور یک مظلوم است ، زیرا به ظلم قدرت داده است.

    در باورهایش به خداوند قدرت نداده که تنها فرمانروای قدرتمند جهان است و کنترل زندگی خود را به ظالم داده زیرا به ظلم نیرو داده و ترس از ظلم را برخود چیره کرده است .

    در داستان حضرت موسی که در یک دعوا مشتی به یک نفر زده و وی را می کشد ؛

    وی اقرار میکند که کاری شیطانی کرده ، یعنی به نجواهای شیطانی ذهنش نیرو داده و در نهایت مرتکب قتل شده است .

    در ادامه روی به خداوند کرده و میگوید من به خودم ستم کردم و طلب آمرزش دارم ، خداوند هم او را می بخشد .

    نکته ی حائز اهمیت این داستان این است که موسی در صورتی که یک نفر را کشته ، ستم را متوجه خودش می داند نه کسی را که کشته است .

    در ادامه طلب آمرزش کرده و طبق قانون دریافت میکند .

    این اگاهی در کل به این معنی نیست که ما به راحتی به دیگران ظلم کنیم و بگوییم که عدم هماهنگی یا هماهنگی وی با نیروی منبع به ما ربطی ندارد؛ طبق قانون اگه ظلم کنیم در اصل به خودمان ظلم کرده و خودمان را تباه خواهیم کرد.

    در کل اگه زندگیمان در اثر کارهای به ظاهر ظالمانه ی دیگران بهم ریخته ، در اصل ما به خودمان ظلم کرده ایم نه او؛

    زیرا به ظلم قدرت داده و قدرت را از خداوند گرفته اییم .

    خداوندی که خودرا عزیز معرفی کرده و در وجود ماست ؛ آیا کسی می تواند به خدا ضربه بزند؟؟؟

    پس ماهم نمیتوانیم از کسی ضربه بخوریم .

    اگر کسی به ما ظلمی کرد ، ما با هماهنگی روح و ذهن خود و تکرار باور های قدرتمند کننده و خدارا کارساز خود کردن ، می توانیم این اتفاق به ظاهر ستم گونه را به موهبتی بزرگ در زندگیمان تبدیل کنیم ؛ آن هم به وسیله خودمان و باورهای درستمان .

    فرشتگان در هنگام قبض روح کسانی که به خودشان ستم کرده اند از آن ها میپرسند که در زمین چگونه بودید ؟؟؟ در جواب میگوید که زار و زبون بوده ایم . فرشتگان نیز میپرسند مگر زمین خدا پهناور نبود که هجرت کنید؟؟! و جایگاهشان دوزخ و نامیمون است .

    کسانی که به خود ستم کردند ، مظلوم بودند و به غیر خداوند در زندگی قدرت دادند ، هنگام وفات و قبض روح در جواب میگویند که ما زار و زبون بودیم ؛ یجورایی خودشون رو بی تقصیر می دونن اون هم در اثر عدم آگاهی صحیح از جهان هستی . نمیدونن که قدرت دادن به غیر خدا و انتظار ترحم دارند.

    اما فرشتگان که آگاهند می گویند آیا زمین پهناور نبود که هجرت کنید؟؟

    هجرت از ترس به ایمان

    هجرت از ذلت به عزت

    هجرت از بیماری به سلامتی

    هجرت از فقر به ثروت

    هجرت از جهل به آگاهی

    در نهایت در اثر نتیجه کارهایشان عاقبتی بد دارند.

    در هنگامی که قیامت برپا شود ، شیطان گمراهی کسانی را که گمراه کرده ، گردن نمیگیرد؛ میگوید خداوند به شما وعده داد، من هم وعده دادم ، شما به واسطه افکارتون و باورهاتون به سمت من گرایش داشتید ، من که بر شما تسلطی نداشتم .

    پس شیطان هم بر زندگی ما تاثیری ندارد مگه آن که ما در باورهایمان به وی قدرت دهیم .

    در نهایت ما نه می توانیم قربانی باشیم

    نه می توانیم کسی را قربانی کنیم.

    احساس گناه نیز بیهوده است ، هنگامی که چنین خدایی وجود دارد که در اثر درخواست امرزش ستم هایی که به خود کر‌ده اییم می بخشد ؛ زیرا ما بخشندگی و آمرزندگی و تواب بودن وی را باور داریم ، پس در صورت درخواست او بخشنده ، آمرزیده و تواب می یابیم .

    اخ خدایا ازت هزاران بار سپاس گزارم بابت این همه آگاهی های ناب

    برای سید حسین عزیز ، خانواده گرامیش و دوستان خوشگلم در سایت طلب سعادت و سلامت و ثر‌وت دارم ، دوستتون دارم زیاد

    در پناه حق 😘

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  3. -
    Farshad Usefi گفته:
    مدت عضویت: 2392 روز

    💫به نام خالق هستی💫

    خدارو سپاسگذارم باز هم هدایت شوم برای این سفر سعادت😍

    من ۴۰روز متوالی همسفرتون بودم و خیلی هدایت وار هدایت شدم به متن خانوم شایسته که گفتن مرور دوباره این چهله چقدر میتونه تاثیر گذار باشه.

    واقعا همون لحظه چقدر خدارو سپاسگذاری کردم که چقدر با برنامه ریزی داره برای رشدمون هدایتمون میکنه که بهتر باشیم و حالمون بهتر باشه.

    بعد از گوش دادن و مرور این قسمت به قول استاد چون درکو آگاهیامون مدارمون بالاتر میره انگار خیلی از حرفا و نکته ها برامون تازگی داره و انگار نشنیده بودیم.الهی شکرت برای دریافت آگاهیای ناب.💫

    واقعا اصلو اساس دنیا همش خوبیه این ماییم که با ذهنمون داریم به خودمون ظلم میکنیم.

    خدارو صد هزاران بار شاکرم که خانواده ای مثل شما دارم و خدا همیشه کمکم کرده تو مسیر ثابت قدم باشم.

    تا آخر این سفر همراتون هستم به لطف رب.

    عیدتون مبارک😍

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  4. -
    نرگس درویشی گفته:
    مدت عضویت: 1923 روز

    سلام استاد عزیز و مریم بانوی مهربان …واقعا الان ب حقیقت دارم میرسم کل زندگی من در احساس گناه و عذاب وجدان و قربانی شدن گذشت ..والان متوجه گره های زندگیم شدم … از خدا میخوام هدایت کنه منو در لحظه ِلحظه زندگیم …. دارم با این فصلهای روز ب زندگی امیدوار میشم و میخوام از زندگی جدیدم لذت ببرم …ممنون از شما دو بزرگوار ک چشم ما را بینا ب نعمات و سیستم پر انرژی خدا کردید مرسی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  5. -
    Begenj Qaravi گفته:
    مدت عضویت: 3314 روز

    هر دعای خیری به خودت برمیگرده

    هرچه کنی به خود کنی، گر همه نیک و بد کنی

    سیستمی عمل کردن خدا/جهان/انرژی

    جهان بازتاب ماست، اگه حال و احساسمون خوب باشه اتفاقات زندگیمونم خوبه.

    ظلم به کسی اتفاق نمیفته، ظلم در درجه اول به خود اون فرده.

    کسی مظلوم نیس، فقط توی مدار اتفاقات بد قرار داره، نباید از شرایط گله کنه. من فقط باید خودمو ببرم در مدار درست. تمام تمرکزی که با هر دلیل‌، منطق و استدلال‌، صرف یافتن مقصر یا اثبات تقصیر می‌شود‌، یک فرکانس ناخواسته است که ناخواسته‌ی دیگری را می‌سازد یا یک احساس بد است که اتفاق بدِ بعدی را خلق می‌کند‌، آیا باز هم “حق به جانب بودن” برایت مهم‌تر از “احساس خوب داشتن‌” خواهد بود؟!

    حتی تلاش نکن از آوردن کسی به مدار بالاتر، اگهدقرار باشه بیاد بالا به هرحال میاد چه از طریق من چه از طریقی دیگر، این قانونه.

    در مدار اشتباه که باشی چیزی از مدار بالا نمیفهمی(بدست نمیاری) اگرم بفهمی اشتباهه(از دست میدی) که همون قانون تکامله.

    لکم دینکم و لی دین

    لنا اعمالنا و لکم اعمالکم سلام علیکم لانبتغی الجاهلین

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  6. -
    رقیه گفته:
    مدت عضویت: 1960 روز

    باسلام به استاد عزیز ومریم جون

    روز شمار تحول زندگی من قسمت ۲

    ۱_تغییرات زندگی ما از جایی شروع میشه که این دو مفهوم رابه خوبی بپذیریم ودرک کنیم:

    ۱_ماتوانایی کامل برخلق زندگی دلخواهمان را داریم

    ۲_مااز ایجاد هر تغییری در زندگی دیگران خواه در جهت مثبت وخواه در جهت منفی ناتوانیم.

    احساس گناه =احساس قربانی شدن ومورد ظلم واقع شدن این دو ترمز مهم هستند :۱_بخش اعظمی از عزت نفس ات را تخریب ساخته اند که پای حرکت تو را برای تحقق خواسته هایت است

    ۲_موثر ترین انرژی وتوان تورا برای شناختن خواسته هایت وتمرکز به آنها به یغما برده اند

    ۳_درهای الهامات وهدایت به رویت بسته اند

    ۴_اتصال تورا با منبع قطع کرده اند

    ۲_اگر کسی در مدار درست باشه نیاز نداره ما براش دعا کنیم (مثل استاد عباس منش عزیز) چون تو مدار خوبی هاست، اگر برای کسی خوبی شادی تروت بخواهید واون خیر وخوبی به خودتون برمیگرده، پس ما توانایی تغییر زندگی کسی رو نه در جهت خوب ویابد نداریم (باور مهم واصل قانون جهانه)

    ۳_جهان ایینه است وسیستمی عمل میکنه :پس اگر خوبی کنی (سیستم) خوبی رو بهت نشون میده

    واونی که بدی ومسخره کردن رو انجام بده (سیستم) مسخره شدن رو بهش نشون میده این جهان کوه است وفعل ماندای سوی مااید صداها را نوا شعر مولانا، اگر به این کوه بگی بدبخت بیچاره گمشو همون صدارو بر میگردونه

    ۴_مانبایدفکر کنیم که هر گناهی که دوستداریم انجام بدهیم وبعد بریم پیش یه فردی وبهش بگیم تو که ابرو داری پیش خدا برای ما طلب امرزش کن و(این کار شرک است)

    ۵_اگر به خودتت ظلم وخیانت کردی از خداوند طلب امرزش کن

    ۶_اگر توبه خداوند که نیروی منبع است وصل شوی توهدایت شده وسوگلی خداوند هستی

    ۷_چه چیزی باعث شد حضرت محمد پیامبر شود این سوالی بود من توی ذهن پیش خودم میپرسیدم:سابقه ی خوب وایمانش، باورها خوبش ومراقبه هایی که کرد ودر واقع حقیقت جویی اش باعث شد پیامبر شود ولطف خدا شامل حالش شد وهرکس از ماها دراین فضا قراربگیرد لطف خداوند بهش عظیم وبزرگ است،.

    ، ۸_اگر باور داشته باشی که خزائین اسمان وزمین در دست خداوند است از هیچ تحریم ویا کسی نمیترسد چون خداوند تمام کارهایش روانجام میده

    ۹_قران تمان ایاتش واضح گفته شده

    ۱۰-اعراض یعنی روی برگردوندن وتوجه نکردن، واین باعث میشه حرف ها رو نشنوی تانگردی اشنا زین پرده رمزی نشنوی گوش نامحرم نباشد پیغام سروش، اگر بخواهی قران رو بفهمی باید قانون فرکانس رو خوب درک کنی.

    ۱۱_پیامبر ادمی نیست که خداوند بهش نظر کرده، بلکه اون در مداری رفته که تونسته الهامات رو درک کنه، توی این مسیر باید با فکر وبدون تعصب به هیچ موضوعی، ونگاه کنی به نعمت های خداوند وتامل کردن در ایات ونشانه های خداوند.

    ۱۲_کلمه حق ناس در قران وجود نداره، واین به این معنی نیست که بخواهیم کسی رو اذیت کنیم وبگوییم اون مشکل خودش است. این عقیده از پایه واساس اشتباه هست،، حق ناسی که ما بهش اعتقاد داریم :که میتونیم حق کسی رو بگیریم وبهش ندهیم وتونستیم مسیر زندگی اون رو به سمت بدبختی ببریم این به هیچ عنوان در قران نیومده.

    ما توانایی که کسی رو از مسیر خودش خارج کنیم وبلا سرش بیاوریم رو نداریم

    اگر داریم به کسی ظلم میکنیم در حقیقت داریم به خودمون ظلم میکنیم واون فرد بلایی سرش نمیاد چه بسا کار بد ما سبب خیر وخوشی وپیشرفت اون فرد میشود.

    ۱۳_باور این رو داشته باشیم که خداوند به ما کمک میکنه وتنها فرمانروای قدرتمند جهان رب العالمین، الله است، دیگه نگران نیستم واز کسی نمیترسم وکسی که از کسی میترسه اون میتونه تسخیرس کنه وکنترل داره کسی که فقط به خداوند وصل باشه کسی نمیتونه کنترلش کنه، کسی نمیتونه بترسونه ویا بهش ظلم کنه واصلا واینمیسته که بهش ظلم بشه، حتی حضرت موسی در زمان گذشته در یک درگیری فردی را میکشه وانگاه به خداوند میگه من به خودم ستم کردم ومرا ببخش وخداوند اون را میبخشد چون خداوند امرزنده ی مهربان است

    ۱۴_ما فقط میتونیم خودمون رو خوشبخت ویا بدبخت کنیم

    ۱۵_سوره نسا ایه ۹۷

    فرشتگان به هنگام قبضه روح به انان که به خود ستم روا داشته اند بپرسند :چگونه بودید؟ ما در زمین زار وزبون بودیم گویند مگر زنین خداپهناور نبود مهاجرت کنید؟ جایگاه انان دوزخ وسر انجامشان نامیمون است.

    یعنی اگر در زمین درجایی بدبخت بودی وبهت ظلم میشده چرا حرکت نکرده ایی، چرا مهاجرت نکرده ایی، مگر ایمان نداشته ایی مگر باورش نداشتی، حالا که ایمان نداشتی حالا که اجازه دادی بهت ستم بشه، حالا در مداری قرار گرفته ایی که بهت ظلم بشه، بدون که اونجا سخت تره است (به قول کامنت یکی از بچه های سایت میشه از باورها وافکار بد مهاجرت کرد وباایمان به خداوند حرکت کرد)

    ۱۶_هنگامی که کار تمام شه شیطان هم از زیر کار های کرده شونه خالی میکنه ومیگه مقصر خودتت بودی من فقط دعوتت کردم به دزدی وبدی واون رو برات زیبا جلوه دادم واین خود تو بودی بین دعوت من وخداوند از من رو انتخاب کردی برو خودت رو سرزنش کن نه من رو، اینجا نه من فریاد رس تو هستم ونه تو فریاد رس من.این حهان بر پایه فرکانسه ومدار است وما با افکارمون وفر کانس هامون وارد مدارهای مختلف میشویم وکسی مقصر نیست.

    ۱۷_کسی به چشم زخم باور داره مشرک است

    ۱۸_سوره یونس ایه ۴۴

    خداوند ذره ایی به مردم ستم نمیکنه ولی مردم به خودشون ستم میکنند،(خداوندا منم جز دسته ایی از افراد بگذار که به موفقعیت وحال خوب برسم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  7. -
    آزاده گفته:
    مدت عضویت: 2394 روز

    به نام خدای هدایتگرم❤️

    دومین روز از روزشمار تحول زندگی من هست و من عمیقتر درک کردم که تنها خودم هستم که زندگی ام را میسازم و هیچ کسی در حق من توان ظلم کردن ندارد الا خودم. پس همه انسانها که مخلوقات خدای عزیزم هستند رو دوست دارم و ازشون متشکرم و تصمیم گرفتم که آگاهانه خوبیها و زیباییهای انسانها رو ببینم و روز به روز متواضع تر و فروتن تر باشم

    و به خودم هر لحظه یادآوری کنم که همه ما بندگان خدا هستیم و وقتی که من به مخلوقات خداوند آگاهانه احترام بیشتری بزارم و تحسینشون کنم و بهشون بیشتر عشق بورزم به همون نسبت هم بیشتر در مدار عشق،فراوانی،احترام و زیباییی قرار میگیرم و صلح با خودم را بیشتر تمرین میکنم

    خدایا شکرگزارت هستم برای این قانون بینظیرت

    خدایا شکرت

    خدایا شکرت

    من همواره نیازمند هدایت تو هستم خدای هدایتگرم❤️💕

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
    گزارش نقض قوانین سایت
  8. -
    فرزانه غلام زاده گفته:
    مدت عضویت: 2841 روز

    سلااام بِه همگی

    سلام بِه استاد عشق و مریم جان ❤️

    من وقتی فایل رو گوش دادم حالم خیلی خوب بود حسی که داشتم مثل کودکی بود که نمره قابل قبول تَو درس نگرفته و وقتی از مدرسه داره میاد خًونه استرس داره برخورد پدر و مادرش چیه

    وقتی میبینه والدینش با مهربانی میپذیرنش و بهش میگن اشکال نداره دفعه بعد بیشتر تلاش کن تا بهتر بشی

    اون لحظه نهایت لذت و آرامش هس برا اون کودک

    وقتی استاد میگفت خطاها هستن که ما رو رشد بدن و نباید عذاب وجدان داشته باشیم مملو از حس رضایت از خودم شدم

    و اما وقتی میپذیریم که حق الناس وجود نداره

    و ما رو زندگی دیگران بی تاثیر هستیم

    باعث میشه فکر های واهی و احساس گناه و عذاب وجدان خود بِه خود از بین بره

    ذهن که میخواد ما همیشه درگیرش باشیم و از خوشی بِه ناخوشی بریم

    با عدم پذیرش حق الناس ذهن آروم میشه و ما میتونیم تمرکز رو خودمون داشته باشیم

    خلاصه که من خیلی حس خوبی دارم

    مخصوصا وقتی کامنت مریم پرورش رو خوندم

    واقعا خیلی واضح و روشن نکات زیادی متوجه شدم

    خدا خیرتون بده ♥️

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
  9. -
    Afsontorbati گفته:
    مدت عضویت: 2481 روز

    سلام به همگی

    شاید حرفام با این فایل کاملا بی ربط باشه ولی الان دلم میخاد اینارو بنویسم

    من در این لحظه

    با این همه گوش کردن و عمل کردم و تمرین یه وقتایی میفهمم که هیچم هیچی نمیدونم

    صفرم

    صغرصفر خدای بزرگم کمک کن هدایتم کن

    ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده

    ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده

    الان ازون لحظه هایی که بعد از دونستن خیلی چیزها بعد کار کردن یک ساله روی ذهنم و باورهام فهمیدم که هیچی نمیفهمم هیچی یجایی ادم به یه نقطه ای میرسه دوباره احساس میکنه صفره من الان اون نقطه ی صفرم

    من هر موقع احساس دانایی کردم ظربه خوردم

    خدایا من همیشه محتاج اگاهی از طرف تو هستم

    ببین باز هم احساس میکنم هیچی نمیدونم

    نشانه هات رو بهم نشون بده

    من همیشه به تو نیاز دارم خداوند وهابم

    هر وقت روی کسی حساب کردم ظربه خوردم

    دیگه با کسی کاری ندارم

    تو کمکم کن

    از تومیخام کارم و از تو میخام خونه مو از تو میخام

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای:
    • -
      سمیه اسفندیاری گفته:
      مدت عضویت: 2227 روز

      افسون عزیز منم امروز این حس رو داشتم،همش به خدا گفتم منو هدایت کن ک نشانه هارو برام بفرست،بهم بگو یه پام روی ترمزه و یکی گاز،نشتی ذهنم کجاست،از تو یاری میخوام که وهابی و من همیشه از هر آنچه از تو به من برسد فقیرم،هدایتم کن

      شاد و موفق باشی

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
      • -
        Afsontorbati گفته:
        مدت عضویت: 2481 روز

        سمیه عزیزم دراین لحظه ای که دارم جواب میدم یجای غریب هستم تنها با خداوند عزیزم و دلم خواست یه سر به پاسخ ها بزنم که ببینم دوستی با من حرف زده دیدم اره شما دختر بی نظیر با من همراه شدی انگاری تو این شهر غریب یکی از اعضای خانوادم رو دیدم از خوشحالی اشکام سرازیر شد خداوند رو برای دوستان خوبی مثل شما سپاسگزارم سمیه عزیز دوستت دارم امیدوارم همیشه دریچه ی قلبت به روی نشانه های پروردگار وهابم باز باشه در پناه خداوند رحمان باشی همیشه

        میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  10. -
    مریم روشندلی گفته:
    مدت عضویت: 2422 روز

    بنام خدای یکتای مهربان

    سلام استاد عزیزم و همسفرای دوست داشتنی ام

    خوا رو هزاران مرتبه شکر که هر لحظه به امید او زندگی میکنم و هر لحظه منو هدایت میکنه. من به خدا ایمان دارم و فقط از خدایی که تنها فرمانروای قدرتمند دنیا و آخرت هست میترسم و فقط رو به سوی او میکنم. اگه تا امروز فرکانس های ناردرست کمبود ثروت و کمبود زمان و نگرانی و غصه و ناامیدی و… هزاران شرک در دلم بود و منو محدود میکرد به تجربه همین فرکانس ها، امروز آگاهانه امیدوار شدم که وقتی خدا هست هیچ نگرانیی وجود نداره، وقتی خدا هست، هیچ ترسی از غیر خدا وجود نداره، وقتی خدا هست، هیچ کمبودی وجود نداره…و وقتی خدا هست هیچ ظلمی وجود نداره. ینی هیچ کسی در دنیا نمیتونه به من ظلم بکنه و حق منو بگیره و پایمال کنه. چون این جزو مشیت خدای دانای فرزانه است که قدرت ظلم کردن به دیگران رو در این دنیا به هیچ کس و هیچ منبعی نداده. نه حاکمان زمان میتونن به من ظلم کنن نه جامعه، نه پدر و مادر نه دوستان نه فرزند و نه…… اگه من باور کنم که دیگران میتونن به من ظلم کنن و ظلم رو باور کنم و بپذیرم، این نشانه بی ایمانی و کفر به خداست. و خدا کافران رو نمیبخشه و جایگاه اونها در دوزخ هست. خدا رو هزاران بار شکر که فقط خودم تو سرنوشت خودم، تو خوشبختی و بدبختی خودم تاثیر دارم. و کنترل زندگی من فقط دست خودمه. و هر تجربه و اتفاقی رو که شاهد اون میشم تماما همه رو خودم با فرکانس هام ساختم… اگه تا الان متوجه نبودم و مدام به خودم ظلم کردم و ظلم دیگران رو باور کردم و مظلوم شدم، تقصیر خودمه. و الان با این اگاهی و هدایت الهی تصمیم میگیرم که تمامی اتفاقات عالی آینده رو از همین الان با فرکانس ایمان به خدا، ترس فقط از خدا، امید فقط به خدا بسازم. تا با این فرکانس ها، تمام بی ایمانی هام، تمام ترسهام، تمام مظلومیت هام و تمام کمبودهام و تمام نگرانی هاک رو از ریشه بخشکانم. و نه نگرانی نه ترس نه کمبود نه فقر نه ظلم نه بی عدالتی در فرهنگ لغت من معنایی نداشته باشند و کاملا ازدایره لغت زندگی من و فرکانس های من حذف بشن. من دیگه نگران نیستم

    . من دیگه از هیچ قدرتی روی زمین نمیترسم. هیچ کمبودی رو باور ندارم، هیچ ظلمی رو قبول نمیکنم. من خودم رو لحظه به لحظه وارد مدار درست تر میکنم و از افرادی که در مدار نادرست قرار دارند دوری میکنم. اونها راه خودشو رو دارن و من هم راه خودم… لکم دینکم و لی دین… من هر لحظه به سمت خدا حرکت میکنم و فقط به او ایمان دارم. استاد عزیزم خیلی ممنون که شما دستانی از خدای مهربانم هستید و اینجوری ساده و صمیمی و خاضعانه دارین راه خدا رو بیان میکنین و رشد جهان کمک میکنین.. خدا همیشه حافظ تون باشه. با ارزوی بهترین ها برای شما و همه دوستای خوبم. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 2 رای: