جهان مانند آینه عمل می کند - صفحه 34 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

2363 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    زینب ندرلو گفته:
    مدت عضویت: 1356 روز

    به نام خداوند توانا

    سلام استاد عزیزم و مریم نازنین

    و دوستان عزیزم

    روز چهارم

    نکته ای که تو ب بیشتر فایل ها میگید وما باید آنقدر به خودمون بگیم تا ملکه ی ذهنمون بشه

    زندگی ما رو فرکانس هاییکه در هر لحظه،(خیلی مهمه که یادمون نره هر لحظه نه هر ساعت و روز هر لحظه) می‌فرستیم تعیین میکنه .

    توجه ما به هر چیز در زندگیمون سبب گسترش آن میشود،با توجه کردن به هر چیزی داریم ماهیت اون چیز رو به زندگیمون اضافه میکنیم .

    بازم جواب یکی از دیگه از سوالاتمو گرفتم خدایا شکرت همیشه میگفتم اگر من با باورهام زندگیمو می‌سازم پس چرا فلان اتفاق که من اصلا تا حالا در موردش فک نکرده بودم برام افتاده بعد فهمیدم من ممکن همون اتفاق رو تجربه نکنم ولی از همون جنس اتفاق تجربه میکنم تا به همون احساس برسم

    ما در هر لحظه داریم با توجه مون فرکانس به جهان ارسال میکنیم.

    هر لحظه داری به چی توجه می‌کنی به نکات مثبت یا منفی ؟

    با صحبت کردن ما میتونیم کانون توجه مون رو تغییر بدی

    تمرکزمان رو روی نکات مثبت بزاریم

    یه اتفاقی که برای خودم افتاده و حالا دلیلیش رو فهمیدم اینه من یه دختر یه ساله دارم و وقتی میام تمریناتم رو انجام بدم مدام اذیتم میکنه و گریه می‌کنه به شدت بهم وابسته شده همش با خودم میگفتم چرا اینجوری میشه من چطور میتونم شرایط رو بهتر کنم و الان فهمیدم من همش در موردش غر میزنم و گلایه میکنم توجه ام رو گریه ی بچمه و دارم همون جنس اتفاقات رو تجربه میکنم از امروز به خودم قول دادم توجه ام رو روی نکات مثبتی بزارم روی شیرین کاریهاش و مطمینم شرایط تغییر می‌کنه

    کاری که هرروز باید درزندگیمون انجام بدیم اینه

    اگاهانه تمرکز رو ازروی نقطه ای که دوست نداریم برداریم و بزاریم رو نقطه ای که دوست داریم .

    فرکانس هاییکهارسال میکنیم تبدیل میشن به همون اساس و وارد زندگیمون میشن.

    روزه بگیرم در مورد کانون توجه مون

    هر چیزی رو نبینیم ،هر چیزی رو نشویم

    هر چیزی رو نگیم

    تمرکز فقط بر روی نکات مثبت باشه

    و اگه میخوایم که ببینیم تمرکز روی نکات مثبتی یا نه باید ببینیم احساسمون خوبه یا بده

    به محض اینکه تمرکزت بره رو ناخواسته جسمت عکس‌العمل نشون میده حالا با یه سردرد یا پادرد ومعده درد و….

    و من چقدر اینو تجربه کردم و الان دلیلش رو فهمیدم هر وقت احساس گناه میکردم سرگیجه های بدی می‌گرفتم و امروز وقتی دیدم یکم سرم درد می‌کنه با خودم گفتم توجه ام به چی بود و پیداش کردم و سریع مرکز توجه ام رو عوض کردم و در کمال تعجب دیدم چقدر سریع خوب شدم .خدایا شکرت

    از تمام مکانیزم های که میتونیم توجه رو ببریم روی نکات مثبت استفاده کنیم ،از نوشتن،خوندن،دیدن

    جهان مثل اینه عمل می‌کنه که فرکانس رو دریافت می‌کنه و به اون پاسخ میده

    چی داریم نشون می‌دیدم از همون قسمت توی زندگیمون بیشتر می‌کنه این قانون جهان و تغییر نمیکنه و چقدر حس خوبی داره که این قوانین برای همه یکسان و تغییر نمیکنه

    خدایا شکرت منو خالق زندگیم قرار دادی

    خدایا شکرت برای هدایتت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  2. -
    S گفته:
    مدت عضویت: 1621 روز

    سلام به استاد دوست داشتنی و مریم مهربونم🫂️

    خیلی دوستون دارم

    با توجه به تمرین قدم چهارم فصل اول روز شمار تحول زندگی من میخوام زیبایی ها نکات مثبت زندگی امروز ام را بنویسم بعداً هم که به دستاورد ها و زیبای های خیلی بزرگتر رسیدم هم همین کارو میکنم و هر بار بزرگتر میشه

    یکی از زیبا ترین اتفاق های زندگیم که خیلی بخاطرش سپاسگزارم

    ویولت دوست داشتنی ام هست خرگوش مینی لوپ چهار ماهه ام که همیشه خوشحالم می‌کنه

    ، همستر های کمپل کیوتم

    خواهر دوست داشتنی و هم فرکانسم که خیلی باهام هماهنگه و هر روز باهم درباره رشدمون و قانون و به واضح بودن نقش اون در زندگیمون و نتایج صحبت میکنیم

    بخاطر اتاق رویایی و صورتی ام سپاسگزارم که مکانی محشر برای رشدمه

    بخاطر همه کتابهای محشری که دارم و منو رشد میدن و هر روز میتونم مطالعه کنم سپاسگزارم

    بخاطر گوشی فوق العاده ام سپاسگزارم

    بخاطر ایرپادم و مچ بند هوشمند سپاسگزارم

    بخاطر لاک ها و لوازم آرایشی ام سپاسگزارم

    بخاطر دوره های آموزش انگلیسی و کتابهای انگلیسی سپاسگزارم

    بخاطر وجود استاد عزیزم سپاسگزارم

    بزرگترین سپاسگزاری و نکته مثبت زندگیم : خدایا میلیون ها بار ازت سپاسگزارم بخاطر قانونی که حاکمه بر جهان هستی ، قانون بدون تغییر و قدرتمند ترین قانون و نیروی جهانه که دلیل آرامش همیشگی منه ازت سپاسگزارم

    سپاسگزارم بخاطر قدرت نامحدودی که در اختیارم قرار دادی

    سپاسگزارم بخاطر اینکه قدرت خلق زندگیم رو به خودم دادی نه هیچکس دیگه

    قدرتی که باهاش میتونم هر آنچه می‌خوام رو در زندگیم خلق کنم

    قدرتی که باعث میشه هر خوشبختی و هر بدبختی را خودم بوجود بیارم مهم اینه که می‌دونم خودم بوجودش آوردم

    خدایا ازت سپاسگزارم بخاطر نهایت عدالتی که در جهان قرار دادی

    خدایا با وجود این قانون عادل و قدرتمند ، با وجود قدرت بی نهایتی که برای خلق زندگیم دارم میتونم خوشبخت تر باشم واقعا ؟

    خوشبختی ای بیشتر از این داریم که بدونی همه چیز زندگیت تحت کنترل و اختیار توعه؟

    آزادی ای ازین بیشتر؟

    خدایا عاشقتم و ازت سپاسگزارم

    آنقدر زندگیم بهشت شده از وقتی که به یاد آوردم چه قدرتی دارم ، به یاد آوردم ساز و کار جهان هستی رو !

    وقتی میبینم این حد از سرعت واکنش جهان هستی رو به فرکانس های خودمو می‌خوام جیغ بکشم و از خوشحالی از جام بپرم و تا ابد خوشحال باشم

    وقتی تضادی میبینم بار ها سپاسگزاری میکنم که چقدر میتونی خواسته هام را واضح بهم نشون بدی ! من اگر این تضاد را نمی‌دیدم هیچوقت به این وضوح متوجه نمیشدم خواسته ام چیه !

    سپاسگزارم ، میتونم ببینم چقدر رفتار اطرافیان باهام تغییر کرده از وقتی که من تغییر کردم ، رفتارم با خودم تغییر کرده و با خودم هماهنگ شدم

    اگر این نهایت عدالت نیست پس چیه ؟

    جدا از تمام زیبایی های زندگیم که بخاطرشون سپاسگزارم این بزرگترین سپاسگزاری و مایه ی آرامش و شادی ابدی زندگی منه که هر بار با بزرگتر شدن نتایج یقینم قوی تر میشه

    زیبایی های دیگر زندگیم:

    نت پر سرعت و ثابت خونه ، غیر حضوری شدن مدارس و تمرکزم روی اهدافم ، آموزش های محشری که در حوضه کارم وجود داره که نهایت آسونی رو در کارم ایجاد می‌کنه

    افراد موفقی در حوضه کارم که بهم کمک میکنن و مسیرو واضح کردن

    پیشرفت و ثروتمند تر شدن هر روز جهان هستی

    افزایش هر روزه فرصت ها برای ثروتمند و مشهور شدن

    افزایش هر روز فرصت های ثروت سازی

    این حد از راحت بودن ثروتمند شدن !!!!!

    این حد از امکانات فوق العاده زندگیم برای پیشرفت

    وجود دوره های محشر استادم️

    وجود مادرم که همه کار هارو خودش انجام میده و به من و پت هام لطف می‌کنه و غذاهای عالی ای درست می‌کنه

    وجود بهترین دوستم که این حد از عشق بی قید و شرط و مهربانی و صداقت و عشققق عشق واقعی و درک رو که تا الان کسی به غیر از اون رو ندیدم ، یعنی مثل یه فرشته میمونه ، فرشته ای همیشه حسم رو عالی می‌کنه دختر فوق العاده و دوست داشتنی ای که همیشه بهم انگیزه میده و منو باور داره و بهم عشق میده️خدایا سپاسگزارم بخاطر وجود ارزشمندش

    بخاطر وسایل مراقبت پوستی و روتین رسیدگی پوستی ام سپاسگزارم که انقدر لذت بخش و عالی هستن

    بخاطر اپ های ورزش و یوتوبر های محشری که باعث شدن بدون یک ریال هزینه تو یک سال اندام ایده آل رویایی ام را در خانه بدست بیارم

    بخاطر وجود اهرم رنج و لذت سپاسگزارم که با وجودش هیچ کاری وجود نداره که نتونم انجام بدم!

    سپاسگزارم رفاه کامل خونه و مواد غذایی ارزشمند

    سپاسگزارم بخاطر این حد از زیبایی خودم !!!

    من همیشه در شگفت ام که چطور همچین پک کاملی از زیبایی در این جهان وجود داره!!!!

    زیبایی ای که دارم مثل یه فرشته و مدل جهانی میمونه ! چیزی که همههههه بهم میگن هر جا میرم

    چشمای درشت و مشکی ، مژه ها و ابرو های پرپشت و مشکی ، لب های سرخ و بزرگ ، بینی به طور طبیعی خوش فرم و زیبا ، پوست سفید و شفاف ، موهای قهوه ای سوخته کاملا لخت و صاف و پرپشت و خیلیییی بلند و سالم و جذاب

    آخه قربون خودمون برممم عشق زندگیم یه فرشته است🫂

    طوری شده که هر جا میرم اول از موهام و صدام تعریف میکنن بعد سلام میدن

    سپاسگزارم بخاطر صدای محشر و زیبا و دلنشین و فوق العاده ام که خودم ساختمش و عاشقشم

    صدایی که همه عاشقشن و هر جا از صدام تعریف میکنن

    صدایی که مثل نوای آرامش بخش رودخانه ، دریا و جنگل آرامش خاصی به آدم منتقل میکنه

    سپاسگزارم بخاطر وجود دوره صداسازی خانم ماجده موسی زاده

    سپاسگزارم اهدافی که دارم و هر روز براشون قدم بر میدارم و بهشون میرسم

    سپاسگزارم بخاطر عروسک یونیکورنم

    عروسک های سافت و کیوتم

    تخت صورتی خوشگلم و لحاف صورتی نرم و محشرم

    بخاطر مکت صورتی و خوشگلم

    بخاطر محبوبیت شدیدم در همه جا

    بخاطر آدمهایی که عاشقم هستن و بهم عشق می‌ورزند و ازم تعریف میکنن سپاسگزارم

    بخاطر عبارات تاکیدی محشرم سپاسگزارم

    بخاطر این حد از باور های عالیم درباره ثروت و سلامتی و روابط سپاسگزارم

    بخاطر این جهان نامحدود و فراوان سپاسگزارم

    بخاطر داداشی عزیزم سپاسگزارم

    بخاطر دختر مهربون زندگیم سپاسگزارم

    بخاطر ژل لبم سپاسگزارم

    بخاطر پرده های صورتی اتاقم ، میز صورتی و خوشگلم سپاسگزارم ، بخاطر اسپیکر اتاقم سپاسگزارم

    بخاطر ویدیو های آموزش رقص سپاسگزارم

    بخاطر آهنگای شاد و پر انرژی ام سپاسگزارم

    بخاطر اینکه در هر لحظه میتونم چشمامو ببندم و برم تو دنیای دوست داشتنی خودم سپاسگزارم که البته در آینده واقعیت بیرون من هستن

    بخاطر دفتر ها و خودکار های خوشگلم سپاسگزارم که باهاشون تمرینات دوره هارا انجام میدم

    بخاطر وجود دیجی کالا و سایت های خرید اینترنتی سپاسگزارم که خریدم را خیلی راحت کردن

    بخاطر روغن های تقویت موهام سپاسگزارم

    بخاطر ویتامین های مکملم سپاسگزارم

    بخاطر پوست شفاف و صافم سپاسگزارم

    بالم لب توت فرنگی ام سپاسگزارم

    بخاطر لباسهای زیبا و کیوتم سپاسگزارم

    بخاطر کفش های قشنگم سپاسگزارم

    بخاطر لاک های قشنگم سپاسگزارم

    بخاطر گل های اتاقم سپاسگزارم

    بخاطر ادکلن ها و بادی اسپری خوش بو ام

    بخاطر مهارت زیادم در فروش که باعث شده هر چیزی رو بتونم بفروشم و وسایلی که نمی‌خوام را به راحتی میفروشم و نهایت نفع را میبرم

    سپاسگزارم بخاطر خامه خوش طعم و شیر طبیعی فروشگاه لبنیات طبیعی

    سپاسگزارم آزادی کامل

    بخاطر این سایت محشر سپاسگزارم

    بخاطر اینکه از سن 14 سالگی روی خودم ، باور هام و رشد و پیشرفتم کار میکنم و درآمد دارم

    سپاسگزارم بخاطر آینده محشرم

    من که تو این سن آنقدر موفقیت بدست آوردم و پیشرفت میکنم چقدر تساعدی بالا میرم و به تمامی خواسته هام میرسم

    بخاطر این حد از خودشناسی ام سپاسگزارم

    بخاطر تمامی اتفاقات و خاطرات زیبای زندگیم سپاسگزارم

    بخاطر این حد از اراده و مصمم بودن و هدفمند و با برنامه بودنم سپاسگزارم ، این حد از ایمان و حرکت کردنم و تلاشی که میکنم

    بخاطر این جهان زیبا سپاسگزارم

    بخاطر این لیست محشر و تا بی نهایت میتونم سپاسگزاری کنم و انتهایی نداره

    سپاسگزارم بخاطر احساس شور و شوق بی نهایتم هنگام تجسم خواسته هامممم

    بخاطر اعتماد به نفس و شهامت و جسارت و شجاعت زیادم سپاسگزارم

    بخاطر فرصت های بینهایت و ایده های محشر ثروتساز برام سپاسگزارم

    بخاطر موسیقی های پیانو آرامش بخشم سپاسگزارم

    بخاطر سلامتی کامل بدنم و انرژی زیادی که دارم سپاسگزارم

    بخاطر بدن قوی ای که دارم سپاسگزارم همیشه خودش رو قوی تر می‌کنه

    بخاطر گوشت بدون هورمون سپاسگزارم

    بخاطر آفتاب زیبا سپاسگزارم

    بخاطر غذاهای خوش طعم سپاسگزارم

    بخاطر شادی همیشگی ام سپاسگزارم

    بخاطر این حد از به راحتی شاد بودن سپاسگزارم

    بخاطر شب های پر ستاره و هوای فوق العاده تهران سپاسگزارم

    بخاطر آسمون آبی و هوای عالی و تازه هر روزه تهران سپاسگزارم

    بخاطر درختان توت سراسر اطراف خونمون سپاسگزارم

    بخاطر چندین تا پارک برای پیاده روی اطراف خونه سپاسگزارم

    بخاطر دستگاه زاویه فکم سپاسگزارم

    بخاطر قهوه اسپرسو سپاسگزارم

    بخاطر اینکه نفس میکشم سپاسگزارم

    بخاطر اینستاگرام سپاسگزارم

    بخاطر یوتوب سپاسگزارم

    بخاطر وجود استاد کلاته و معین فرجی و پرنیان سپاسگزارم

    بخاطر حال خوبم سپاسگزارم

    بخاطر مامان که انقدر مهربونه سپاسگزارم

    بخاطر مسیر لذت بخش رسیدن به خواسته هام سپاسگزارم

    بخاطر ماگ یونیکورنم ، خودکار یونیکورنم و لباسهای یونیکورنم سپاسگزارم

    بخاطر بچه گربه های زیاد تو حیاط ویلا شمال سپاسگزارم

    بخاطر این حد از عشق پت بودن مامان سپاسگزارم

    بخاطر آبرسان صورتم سپاسگزارم

    بخاطر صدای لذت بخش پرنده ها تو اول صبح سپاسگزارم

    بخاطر ورودی های کنترل شده ام سپاسگزارم

    و …

    و در نهایت سپاسگزارم از تو که تا انتها متن من را خوندی

    دوستت دارم 🫂

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  3. -
    حسین دانش خواه گفته:
    مدت عضویت: 1103 روز

    به نام خدا

    سلام به استاد عزیزم و مریم خانم عزیزم و تمامی بچه های گل سایت

    خیلی زیبا استاد توضیح دادین در مورد عملکرد جهان که مثل آینه هست یعنی من اگر جلو آینه وایسم آینه دورغ بهم نمیگه همون حقیقتی که وجود داره رو بهم نشان میده جهان هم همین عملکرد رو داره جهان بیرون چیزی که تجربه میکنم همش آینه درون من هست و خداوند عادل ترین عادل هاست هرچه بخواهی رو بهت میده باید فکر کنی که انگار روزه گرفتی و توجهت رو فقط بزاری رو نعمت ها و زیبایی ها و اگر خدای من این بشه جزعی از شخصیت من اصلا نمیتونم تصور کنم که چقدر قراره من لذت ببرم من میخام به تمامی خاسته هام به تمامی رویاهام حتی رویاهایی که توی لایه لایه زیرین قلبم هستن برسمممممم با توحید با در مسیر درست همواره بودن چون اگر من مسیر درست رو بروم خداوند به شکل همه چیز در کنار من قرار میگیرد همه چیزززز

    احساس خوب مساوی اتفاقات خوب

    احساس خوب مساوی شرایط خوب

    احساس خوب مساوی سعادت و خوشبختی در این دنیا و در آخرت

    احساس خوب یعنی ایمان به تنها فرمانروای کیهان

    من قلبمممم داره گواهی میده که هر آنچه که بخاهم رو خداوند به من میدهد و اصلا نباید زور بزنم برای چیزی و همه چیز باید به صورت طبیعی وارد زندگی من بشود همه چیز

    احساس خوب مساوی اتفاقات خوب

    عاشقتممممممممممم استاد عزیزم

    در پناه خدا شاد و موفق باشید

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  4. -
    الهه گفته:
    مدت عضویت: 1549 روز

    به نام خدای مهربان سلام به استاد عزیز و خانم شایسته نازنین و دوستان گرامی خداروشکر بابت شنیدن این فایل گرانبها خدایاشکرت بابت اول وقت بیدار شدنم خدایاشکرت بابت اینکه پسرم خودش بلند شد واسه مدرسه رفتن خدایاشکرت بابت همسرم که پسرم و برد مدرسه خدایاشکرت که من کلی وقت آزاد دارم واسه کار کردن روی باورهام خدایاشکرت بابت آرامش واسایشی که دارم خدایاشکرت بابت غذای که واسه ناهار دارم خدایاشکرت واسه غذا دادن به مرغام خدایاشکرت بابت ویوی زیبای خونه ام که هم آسمون پیداست هم گلهای تو تراسم خدایاشکرت بابت گوش دادن به فایل ها خدایاشکرت بابت خوندن کامنت عالی دوستان خدایاشکرت بابت دیدن سریال زندگی در بهشت خدایاشکرت که به خودم قول دادم که هر کاری بهم گفته شد از طرف خدا بدونم و انجامش بدم و به لطف خدا تا اینجا تونستم بدون مقاومت انجام بدم خدایاشکرت بابت انجام تمریناتم خدایاشکرت بابت اینکه خودم را دوست دارم و واسه خودم ارزش قائل هستم تا هر روز بهتر زندگی کنم واسش تلاش داشته باشم خدایاشکرت بابت خونه ی تمیز و مرتبم و به لطف اموزهای استاد تونستم تمام جهیزیه ام را نو کنم واقعا عالی شد که هر لحظه به من یاد آوری میکنه که ادامه بدم و زیبایی ها رو تحسین کنم خدایاشکرت بابت رابطه عالی با تو داشتن که این همه فراوانی و ثروت وشادی وسلامتی و عشق رو برام برآورده کرده خدایاشکرت بابت پولی که دیروز همسرم بهم داد بابت خرید گوشی آیفون وخدایاشکرت بابت خوب شدن درس پسرن و نمره ی خوب گرفتنش که واقعا سوپرایز شدیم و اینا رو واقعا به خدا که وابسته باشی و به قانون عمل کنی به وجود میاره قانون خدا توجه کردن به زیبایی ها ونعمت هاست و حال خوب =اتفاقات خوب خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت استاد عزیز وخانم شایسته نازنین واقعا سپاسگزارم در پناه الله یکتا شاد ثروتمند وسعادتمند در دنیا وآخرت باشید دوستتون دارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  5. -
    بیتا احسانی گفته:
    مدت عضویت: 2301 روز

    بنام الله یکتا

    سلام استاد عزیزم و مریم جان عزیز

    روز چهارم از روز شمار تحول زندگی

    یعنی میتونم بگم این فایل ضبط شده بود که امروز من گوشش کنم!

    کافیه آدم فقط “تصمیم” به تغییر بگیره

    امروز چندین بار تو موقعیت های مختلف تصمیم گرفتم این فایل رو گوش کنم

    فکر کنم تا الان پنج بار شده

    در طول روز چندین بار فکرم مثل این اواخر منفی بافی می‌کرد تا اینکه هر بار اومدم سراغ این فایل و هی یادآوری شد

    این فایل بهم یادآوری کرد که امروز به نکات مثبت بیشتری توجه کنم

    و سرانجام چی بود؟!

    بووووم!

    امروز من متفااااوت از روزایی بود که ذهنم منفی بافی می‌کرد و فکر مسمومش رو درست نمی‌کرد

    دیگه خبری از بحث و دعوای الکی نبود

    دیگه خبری از ناراحتی و گریه من نبود

    دیگه خبری از کم آوردن من نبود

    امروز حتی یا اعتماد به نفس تر از قبل بودم، انگار با هر بار گوش کردن راه حل تو دستای من بود

    پر قدرت پای حرفام وایسادم، عاااااجز نبودم!

    به خودم بیشتر ارزش دادم

    با فکر کردن در جهت مثبت هر مسئله ای

    نمیگم یهویی فرکانسم زیر و رو شد نه! اما من امروز خیلی بیشتر از روزای قبل تونستم افکارم رو کنترل کنم و این خیلییی ارزشمنده برام

    که نتیجه اش شد تداوم حال خوب من تا شب

    نتیجه اش شد مکالمه عالی تو زبان انگلیسیم

    خدایا صدهزار مرتبه شکر

    خدایا تو هدایتگر منی و قطعا به خواسته های من پاسخ مثبت میدی

    استاد عزیزم سپاسگزارم بخاطر این فایل عالی که با هر بار گوش کردنش امروز حس کردم از باتلاقی که برای خودم داشتم درست میکردم، نجات پیدا کردم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  6. -
    حسینی ترین نرگس دنیا گفته:
    مدت عضویت: 2767 روز

    بسم الله الرحمن الرحیم.

    فصل یک | روز چهار.

    دوازدهم مرداد هزار و چهارصد و سه.

    سلام میکنم به همه عزیزانی که این دیدگاه رو می‌خونند.

    چه زیبا گفتند استاد: «نزدیک‌ترین فرکانس به الله، سپاسگزار بودن است و راه رسیدن به سپاسگزاری، داشتن احساس خوب از طریق توجه کردن به نکات مثبت و قشنگی‌هاست».

    چقدررررررر مسیر روشنِ.

    چقدر همه‌چیز واضح و آشکاره.

    خدایا شکرت.

    وقتی میبینم قانون واضحِ و همه‌چیز انقدر روشنِ خب معلوووومه که باید لیزری و ذره‌بینی فقط و فقط بهش عمل کنم.

    معلومه که باید درباره کانون توجهم روزه بگیرم.

    چالشی که ازم حل شد؛

    من همیشه درباره توجه کردن به نکات مثبت این باگ ذهنی رو داشتم که خب «پس اون بخش منفی زندگیم چی میشه؟» «پس اون پایی که زخم شده چی؟» «اون روحی که درد میکنه» «اون آسیبی که دیدم» «اگه بهش بی محلی کنم و بخوام نادیده بگیرمش خب سرکوب میشه و سرکوب احساسات باعث ایجاد خشم و کینه در درازمدت میشه».

    جوابی که بهش رسیدم:

    ما به بخش‌های آسیب‌دیده خودمون قرار نیست بی‌توجهی کنیم. ما اون‌ها رو درک می‌کنیم، قربونشون میریم، میبوسیمشون، با حال خوب درمانشون میکنیم، قابشون میکنیم و به عنوان تجربیات ارزشمند زندگی روی سرمون میذاریمشون.

    _ خب این توجه به نکات منفی نیست؟

    خیر نیست، این حل مسأله‌ست.

    حل مسأله ما رو به حس خوب می‌رسونه. وقتی اساسِ هر فرکانس، اون جنس رو وارد زندگی ما می‌کنه و اساس حل مسأله حس خوبه، پس توجه به زخم‌هامون، با این دیدگاه که «چون خودم رو دوست دارم و برای خودم ارزش قائلم پس خودم رو بهبود میدم» ما رو به حس خوب می‌رسونه و زیبایی و بهبود و درک‌شدن رو وارد زندگیمون می‌کنه.

    خیر نیست، چون وقتی دردهامون رو میبینیم و بهشون رسیدگی میکنیم و درمانشون میکنیم، اساس این حرکات حس خوبیِ.

    خدای من، هزاران بار شکرت برای این چالشی که ازم حل شد، مدت زیادی بود درگیرش بودم. با اینکه در دوره شیوه حل مسائل بهش پرداخته شده بود ولی امروز بطور کامل این مسأله رو فهمیدم.

    واقعا آگاهی وقتی بخواد وارد بشه دوره پولی و رایگان نداره، خدا از هر طریقی که بخواهد هدایت میکند.

    خدایا شکرت.

    الحمدلله رب العالمین.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  7. -
    نیلوفر گفته:
    مدت عضویت: 776 روز

    به نام خالق زیبایی ها

    سلام عرض میکنم خدمت استاد عزیز و همه دوستانم که در این مسیر الهی کنار هم هستیم

    خدایا بی نهایت سپاسگزارتم بخاطر خودت که هر لحظه کنارم احساست میکنم، میدونم که تحت مراقبت و نظارتت هستم و هوامو داری

    خداجونم شکرت که تونستم صبح ذهنم رو کنترل کنم، نجواهارو ساکت کنم و الان قلبم آرومه، احساسم عالیه و تسلیم تو هستم

    خداجونم سپاسگزارتم برای خونمون، که محل آرامشه

    خداجونم شکرت بخاطر سلامتی خودم، همسرم و خانواده ام که بی نهایت با ارزشه

    خداجونم شکرت بخاطر پدر و مادرم که سایه پرمهرشون بالای سرمه و وقتی میخندن قند تو دلم آب میشه

    خدایا شکرت بخاطر همسرم که انقدر آقا و با شخصیت و مودب و متین و وفاداره، بی نهایت به من اهمیت میده، آرامش و آسایش و حس و حال من براش خیلی مهمه و تمام تلاشش رو برای زندگیمون و شادی من میکنه

    بخاطر رابطه پر از مهر و محبت و عاشقانه مون سپاسگزارتم الله یکتا

    خدایا شکرت بخاطر خواهرم که انقد مهربونه و مثل یه دوست بی نظیر کنارمه

    خدایا شکرت بخاطر داداشم که شاد و سلامت و سر به راهه و برام مایه افتخاره

    خدایا سپاسگزارتم برای خونه درحال ساختمون، که خودت بهمون هدیه اش کردی

    خدایا سپاسگزارتم بخاطر تحصیلاتم، بخاطر فارغ التحصیلیم، بخاطر رشته ی فوق العاده ام که عاشقشم و به لطف الله به زودی وارد کار مورد علاقم میشم

    خدایا شکرت بخاطر لپ تاپم که خیلی کارها باهاش انجام میدم

    خدایا سپاسگزارتم بخاطر ماشینمون که خیلی کارهارو برامون آسون کرده و به انجام کارهامون رو سرعت بخشیده

    خدایا شکرت بخاطر گوشیم که میتونم فایل های بی نظیر این سایت رو باهاش ببینم و بشنوم

    خدایا شکرت بخاطر کولری که بالای سرم روشنه و هوارو لذت بخش کرده

    خدایا شکرت بخاطر تلفن خوشحال کننده ای که امروز بهم شد

    خدایا شکرت برای مبلغی که تو کارتم دارم و امروز بعد از مدت ها میتونم برم خرید

    خدایا شکرت برای کسب و کارمون، بخاطر دستگاه و کارگاه فوق العاده عالیمون، بخاطر تک تک مشتری هایی که شما هدایت میکنی ب محصولمون

    خدایا شکرت برای سایتی که داریم راه اندازی میکنیم و به یاری الله فروش اینترنتی هم قراره داشته باشیم

    خدایا شکرت که هدایتم کردی روز شمار تحول زندگی رو شروع کنم، به خاطر مسیر تکاملی و این آگاهی های ناب که نمیشه قیمت گذاشت روش هزاران هزار بار سپاسگزارتم

    خدایا شکرت بخاطر وجود استاد و مریم جان، بخاطر این سایت توحیدی که بهش اعتیاد پیدا کردم و بیشتر تایم روزم رو باید اینجا باشم و باورهام رو اصلاح کنم

    خدایا شکرت شکرت شکرررت

    خدایا سپاسگزارتم برای تک تک نعمت هایی که بهمون عطا کردی و ما توانایی شمارششون رو نداریم

    خدایا عاشقتم و سپاسگزارتم بخاطر رابطه عاشقانه ای که با خودت دارم که هر لحظه دلم برات پر میکشه و با این که تو قلبمی ولی بی نهایت دلتنگتم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  8. -
    محمد زمانی سودرجانی گفته:
    مدت عضویت: 702 روز

    با سلام و عرض ادب

    وای چقدر این فایل عالی بود

    دیروز اینقدر دلم گرفته بود

    ولی امروز خیلی عالی بود

    من ویزیتور پارچه هستم

    امروز سفارش خوب گرفتم واسه دو روز دیگه که فاکتور کنم

    توجه به نکات مثبت

    خدایا شکرت

    امروز خیلی حالم خوب بود

    انشالله دو روز پول برام میاد

    یعنی تو بازاری که همه چکی کار میکنند امروز

    یه مشتری نقدی پیداشد که دو روز دیگه خرید کنه

    رد پای خدا

    خدا جون سپاسگزارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  9. -
    دختر خدا گفته:
    مدت عضویت: 1205 روز

    روز چهارم

    توجه ما به هرچیزی،سبب گسترش آن چیز در زندگی آینده ما میشه

    به چی داری توجه میکنی؟

    احساست اگه خوبه یعنی داری به چیزایی فکر میکنی که میخوایی و برعکس

    جهان مانند آینه عمل میکنه

    من هر قسمتی از زندگیم رو که به آینه نشون بدم،آینه از همون جنس وارد زندگی من میکنه و بیشتر نشونم میده

    در هر لحظه داری فرکانس ارسال میکنی،اگه اساس فرکانست مثبت باشه اتفاقات مثبت رو جذب میکنی و برعکس

    روزه بگیر درمورد کانون توجهت،تمرکزت رو بذار رو چیزای مثبت

    اتفاقات خوب امروز :

    7 میلیون به حسابم واریز شد ،خدایا شکرت

    روز چهارم تحول زندگی من رو گوش کردم و تقریبا هر روز دارم رو باورهام کار میکنم

    پوستم امروز شفاف تر و روشن تر و صاف تر شد

    ناهار غذای خوشمزه خوردم

    اتاقم رو مرتب کردم ،لباس ها و کمدم رو مرتب کردم و اینکار بهم حس بهتری داد حتی ذهنم منظم تر شد

    و مطمئنم تا شب باز سوپرایز میشم و کلی اتفاق خوب میبینم :)

    عاشقتونم

    خدایا تو آگاهی به قلبم …

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  10. -
    سید امیدرضا میرنژاد گفته:
    مدت عضویت: 4131 روز

    سلام استاد برای رسیدن به ثروت ما باید همین احساس خوب رو حفظ کنیم تا شرایط معجزه اسایی برای شروع یه کسب و کار به وجود باد و بعد واردش بشیم یا نه ؟ کی باید اقدام عملی بکنیم ؟

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 7 رای: