جهان مانند آینه عمل می کند - صفحه 52 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

2363 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    فروزان بنی صبور گفته:
    مدت عضویت: 3051 روز

    سلام به استاد بزرگوارم من حدودا 5 ماهی میشه کا با نظرات استاد اشنا شدم و کلا همه دوره های قانون افزینش راخریداری کرده ام به اضافه چند مورد دیگر و خوشحالم از تغیرات چشمگیری که در خودم و خانوادم میبینم و همچنان مشتاق و چشم به راه تغیرات و اتفاقات تازه تر در زندگی ام هر لحظه هستم و شکر گذار خدا که هر روز بهتر وبشتر می تونم بشناسمش سپاس فراوان از شما و استاد عزیز

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  2. -
    حمید پورعیدی گفته:
    مدت عضویت: 2764 روز

    سلام به همه دوستان و هم فرکانسی های عزیز.

    ویک سلام ویژه خدمت استاد بزرگوارمون آقای عباس منش عزیزتر از جان.

    من تازه از طریق همکارم با شما و سایت خوبتون آشنا شدم و این اولین دیدگاهی هستش ک دارم میزارم و بسیار خوشحالم وشکرگزارم ک خدا منو هدایت کرد تا با این خانواده صمیمی آشنا بشم و امیدوارم بتونم تمام تلاشم رو بکنم ک اونجوری ک دلم میخاد زندگیم رو خودم بسازم و ازش لذت ببرم، وآرزو میکنم ک لحظه به لحظه ی زندگیتون پر از شادی،سلامتی و ثروت باشه?

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  3. -
    رضا دهنوی گفته:
    مدت عضویت: 2962 روز

    درود..

    روز چهارم: سپاسگزاری..

    خیلی وقته که به رادیو و تی ویو اخبارو و رسانه و اینارو نمیبینم..و حتی وقتی میبینم کسی تو اینستام پیج ناراحت کننده میزاره به سرعت طرف رو آنفالو میکنم و فقط پستای قشنگ و زیبارو نگاه میکنم و شاد کننده..

    ولی این یه قسمت ماجراس و من به قسمت دوم ماجرا هیچ وقت توجه نکردم و اونم اینه که من کلی اتفاق خوب تو زندگیم میوفته اینارو یادداشت نمیکنم..نمیشه که اینجوری…

    یجورایی حس میکنم تو حالت خنثی قرار دارم..

    چیز منفی گوش نمیبینم و گوش نمیکنم ولی نکات مثبتو یادداشت نمیکنم..یجورایی حالت خنثاس..

    باید نشونه ها و اتفاقات خوب رو بهشون توجه کنیم و تاییدشون کنیم و یادداشتتون کنیم..

    ………….

    خدایا شکرت بابت سلامتیم..

    خدایا شکرت بابت تک تک سلول های بدنم..

    خدایا شکرت بابت خونوادم..

    خدایا شکرت بابت خصوصیات خوبم..

    خدایا شکرت بابت دورهایی ک خریدم..

    خدایا شکرت بابت چشمام ، بابت دستام، بابت ارامشم، بابت دندونام، بابت خنده هام..

    …………..

    یادمه شادترین لحظات زندگیم اون وقتی بود صبح زود از خواب پا میشدم و میرفتم دوش میگرفتم و مدیتیشن میکردم و شروع میکردم به سپاسگزاری…..

    ولی این تمرینو باز فراموش کردم..و به نظرم همین تمرین ساده سپاسگزاری و نوشتن نکات مثبت و اتفاقات خوب بهترین تمرینه..

    من ورودی ها رو خیلی خوب کنترل کردم و میکنم ولی همین یه تمرین ساده رو انجام ندادم خیلی وقته…عه نمیشه که اینجوری..

    باید نوشته بشه ااارررره باید نوشته بشه و گفته بشه..اگه نوشته نشه بعد یه مدت که همه چی برات بدیهی میشه یادت میره چقدر خدا بهت نعمت داده..

    واای کامنت گذاشتن چقدر خوبه..یه مدتی به شدت کامنت میذاشتم و عجب قدرتی گرفته بودم ولی باز سرد شدم..خیلی خوبه واقعا ..

    خدایا سپاس تو رو که همواره مرا هدایت میکنی ..

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  4. -
    مهتاب خادمی گفته:
    مدت عضویت: 3066 روز

    سلام به همه عشقهای من.امروز چند شاعت پیش هم کامنت گذاشتم ولی واقعا من باید برای سپاسگذاری اتفاقات امروز بیام و بنویسم

    چهارمین روز سفر نامه مهتاب جانه خادمی:

    امروز از خواب که بیدار شدم یکم با سگ خوشگلم سفید برفی بازی کردم و حالم عالی شد حاضرشدم برم خونه مامانم تو مسیر هوای بارونی فوقالعاده ای بود و لذت بردم سپاسگذاری کردم .رسیدم خونه مامانم داداشم داشت در مورد یک دکتر طب سنتی صحبت میکرد و از کار عالی و تشخیص فوقالعادش صحبت میکرد و همه حاضر شدن برن بر خلاف میلم که خیلی دلم میخواست برم نشد و موندم خونه چون ماشین نداشتم و جا نمیشدم بعد از اومدن خانواده از دکتر یهویی به دلم افتاد که منو همسرم هم بریم چون مدت طولانیه قرار بود بریم چکاب کامل اومدم از قانون حال خوب استفاده کردم به دکتر زنگ زدم گفت وقت نداریم بعد یهو گفت بیاین ساعت ۷ خوشحال شدم تو دلم یه نجوایی میگفت همسرت که نمیاد بابا باز رو مخت میره نجوارو خفه کردم با حال عالی به همسرم زنگیدم و اونم موافقت کرد دوباره نجوای شیطانی میگفت شماکه ماشین ندارین نمیتونی بری اونجا ول کن بابا .بازم حالمو عالی نگه داشتم که یهو همسرم زنگ زد گفت دوستم ماشین خریده گفته ماشینشو میده بریم وای چقدر این رب ابراهیم باحاله همه چی رو ردیف میکنه خودش .رفتیم پیش دکتر از خوب بودن این خانم و اقای محترم هرچی بگم کم گفتم از همون ادمایی که دلت میخواد باهاشون ساعتها صحبت کنی و لذت ببری دقیقا کل بدن من و همسرمو به صورت کاملا دقیق چکاب با تشخیصهای عالی انجام دادن به جای اینکه برای هر مورد پیش یک دکتر برم کلی وقت و هزینه صرف کنیم یک جا اومدیم و کل مساعلو انجام دادیم وقت پرداخت هزینه که شد خیلی کم تر از مبلغ اصلی ازمون گرفت و منو حیرت زده کرد و دستان خدارو دیدم که به کمک من اومده بود .واقعا امروزه سفرنامم زیبا شد و سپاسگذار این همه اتفاقهای خوبم و منتظر اتفاقهای عالی بیشترم که چقدر زیبا خداوند از راههای معمولی و راحت و بدیهی به زندگیمون وارد میشه ولی ما نادیده میگیریم و دنبال معجزه شق القمریم تا سپاسگذارباشیم .خدایا شکرت که چشمهامو گشودی به زیباییهات

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  5. -
    معصومه میر گفته:
    مدت عضویت: 3834 روز

    سلام

    روز چهارم سفر

    فایل جهان مانند آینه

    وقتی برای اولین بار این فایل گوش دادم سعی میکردم همیشه نکات مثبت ببینم. چون خودم ذاتا آدم مثبت نگریم برای خودم راحت تر بود ولی نکته مهم این است که در شرایط سخت به نکات مثبت توجه کنیم. یکی از کارهایی که من انجام میدهم برای توجه به نکات مثبت این است که هرشب قبل از خواب بهترین اتفاق اون روز را مینویسم. این کار ناخوداگاه باعث میشود شما به نکات مثبت توجه کنید. هر موقع در روابطم دچار مشکل میشم سعی میکنم نکات مثبت اون ادم بنویسم و به لطف هایی که به من داشته توجه میکنم این کار خیلی تاثیر داره و من نتیجش و واضح دیدم چون چند روز نمیگذره که دوباره رابطم عالی میشه. من عاشق هوای خوب هستم و همیشه هم جایی که هستم هوا عالیه. وقتی هوا بارونی باشه کلا حس شکرگذاری من شاید هزار برابر میشه و یه حس فوق العاده را تجربه میکنم. من خیلی وقت دیگه مریض نمیشم شاید سالی یه بار یه سرماخوردگی جزئی. نعمت سلامتی بزرگترین نعمت و من همیشه سعی میکنم به خاطر سلامتیم شکرگذاری کنم. اگر به مشکل مالی بخورم سریع به نعمت هایی که دارم فکر میکنم و بابتشون خدا رو شکر میکنم. خلاصه من خیلی وقت یادگرفتم باید به نکات مثبت توجه کنم چون اینجوری حالم خوب میشه و این حال خوب نمیشه با هیچ چیز عوض کرد. خدا رو شکر میکنم که من و با استاد عباسمنش آشنا کرد. خیلی ممنون از خانم شایسته عزیز به خاطر این سفرنامه زیبا.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  6. -
    هما سعادت گفته:
    مدت عضویت: 3239 روز

    سلام…..این فایل بسیار قدرتمنده هرروز که به خاطر اشتیاقم به بودن در این سفرشگفت انگیز تعهدم را به خودم یادآوری میکنم ….وحواسم هست که خلق شعور مثبت کنم در هر لحظه ام اتفاقات عالی بیشتری برام رخ میده …این مدت تمام تمرکزم بر درست خوندن نوشته های زیبای شایسته خانمه….تمرکزم بر درست گوش سپردن به صحبتهای کلیدی استاد عزیزه….وتمرکزم بر بادقت خوندن کامنتهای پر از عشق دوستانه ….ودارم فکر میکنم ونکته برداری میکنم حالم خوووبه وبینهایت شااااکرم….اتفاقات خوب وعااالی دارن خودشونو نشون میدن…..بودن در یه احساس فوق العاده سرشار از عشق واشتیاق بی علت نیست……ثبت سه سفارش در یه روز اتفاقی نیست….دوستام جویای حالم شدن ومیخوان دیداری داشته باشیم بی حکمت نیست……خداروشکر استااد قولتون داره اتفاق میفته تجربه ی بهشت رو هممون باور کردیم …..که هر روز داریم قدم بر جای پای شما میزاریم وپیش میریم……هزاران بار سپاس

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  7. -
    میثاق طراوت نیا گفته:
    مدت عضویت: 3190 روز

    هزاران درود به استاد عباسمنش عزیزم خانم شایسته عزیزم و همه و همه همفرکانسیهای خوبم ،الان که دارم اینو واستون مینویسم به خدا هنگ هنگم ،نه اینکه حالم بد باشه حالم خییییلی خوبه و روی زمین نیستم دلم میخواد فریاد بزنم جیغ بزنم و گریه کنم از خوشحالی از اینکه هر چی استاد میگه رو اگر با طلا بنویسیم بازم کمه .،من الان ۴شبه که به خودم قول دادم هر شب قبل از خواب این فایلهای سفر نامه رو گوش کنم و مطالب بچه هارو بخونم و دیشب رسیدم به این فایل ،قبل از اینکه شروع کنم به گوش دادن اومدم سراغ کامنتهای بچه ها ،اولین کامنت رو خوندم یهویی از نوشته هاش تعجب کردم و رفتم اسمشو نگاه کردم اصلا میخواستم فریاد بزنم مگه میشه مگه داریم ….بله هم داریم هم میشه ،اینو اون حرفای استاد استادان خودم که میگفت وقتی مدارتون تغییر کنه ادمهای همفرکانست در سر راهت قرار میگیرند ،حالا قضیه رو بگم واستون : یکسال و نیم پیش که من اومدم با استاد اشنا شدم شروع کردم مثل وحی منزل خرفهاشو گوش کردن و فایلهای رایگان رو دانلود کردن تازه اونموقع هنوز من محصولی نخریده بودم ولی چون من ایران در رشته معماری فارغ التحصیل شدم دنبال یه یسری آموزشهای میگشتم که بتونم سطح خودم رو ببرم بالا و تقویت کنم ،توی یه گروهی که مخصوص این اموزشهاست عضو شدم در تلگرام و در اونجا سوال کردم ،یه بنده خدایی اومد برای من چندتا فایل اموزشی فرستاد و من خیلی اونموقع جذب نشدم (احتمالا سطح فرکانس پایین بود) بعد حدود یکسال که میشه تابستون گذشته نشستم تمام اونارو خوندم و روش کار کردم و رفتم مدرس اون اموزشهارو پیدا کردم و خلاصه کار یجایی رسید که من الان با اینکه ایران زندگی نمیکنم یه محصول اموزشی اون بنده خدارو خریدم و دارم روش کار میکنم … دیشب دیدم همون بنده خدا توی سال ٩۴در همدان توی همایش قانون جذب استاد عباسمنش شرکت کرده و اصلا از شاگردای ایشون هست …خیلی واسم جالب بود امروز بهشون پیغام دادم و مطمین شدم که خودشون بودند و ایشون تاکید کردن که استاد عباسمنش یه راهنمای بسیار عالی برای رسیدن به اهدافش بودند .خیلی خوشحالم خیلی چون هر روز با دیدن این نشانه ها داره ایمانم به قانونهاییکه استاد میگه بیشتر میشه ، بچه ها وقتی مدارتون تغییر کنه ادمهای هم مدار رو جذب میکنید حتی اگر مسافتها از هم فاصله داشته باشید به خدای مهربان قسم که این قانون ثابت جهان هست … استاد تو نمیدونم کی هستی فقط میدونم خیییییلی خوب داری رسالتت رو انجام میدی ،هزاران بار سپاسگزارم از خدای خوبم که در مسیر تو منو قرار داد

    شاد و سلامت و ثروتمند و سعادتمند باشید????

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  8. -
    یوسف آرامش و آسودگي گفته:
    مدت عضویت: 3871 روز

    سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته و همراهان و همسفران

    روز چهارم سفرمه و نکات عالی و لذت بخش امروز رو می نویسم:

    – صبح که بیدارشدم قبل از بیرون اومدن از تخت کمی چرت زدم و واقعا چسبید و لذت بخش بود و عالیه که من زمان و کارم دست خودمه و آزادی زمانی دارم و سپاسگزارم.

    – صبحها جلوی آینه به خودم انرژی میدم تاکید میکنم که بی نظیرم و توانا و ارزشمند و واقعا حس عالی میگیرم .

    – صبحونه غنی و خوشمزه ای داشتم که جاتون خالی خیلی عالی بود

    – کاملا تندرست و سالم هستم و واقعا آسوده ام و لذت میبرم و ممنونم.

    – نفس کشیدن توی هوای تمیز و آزاد همیشه عالیه و امروز هم لذت بردم و همیشه این کار رو میکنم.

    – اینکه آزاد هستم و تو دنیا اینهمه چیزهای لذت بخش هست واقعا عالیه و هیجان دارم همیشه از این موضوع و سپاسگزارم

    – از اینکه خانوادم هم سالم و راحت هستند واقعا آسوده هستم و عالیه

    – اینکه ارتباط دارم با خداوند بزرگ و توانا واقعا حس عالی میده به من و بینهایت مسرور و شادم

    – کارم واقعا عالیه و بی نظیره و دارم کاری مفید و بزرگ رو در کشورم و جهان عملی میکنم و از وقتی قانون تکامل رو درک کردم شیرین تر هم شده و واقعا ممنونم

    – امروز چند قدم عالی در راستای اهدافم برداشته شد و اینکه کارها خودبخود پیش میرن واقعا عالیه و من کارم بیشتر لذت بردن و کنترل افکارمه که اونهم عالیه

    – عصر ورزش کردم که عالی بود و دوش بعدش و لذتی که تو هوای آزاد بعد از ورزش میبرم بی نظیره

    – اینکه ماشین دارم خیلی راحتم و میتونم راحت تر جاهای مختلف برم

    – این حس عالی که از نوشتن این متن میگیرم خیلی لذت بخشه

    – این حس خواب آلودگی که الان دارم و فکر تخت گرم و نرمم و خواب راحت … دیگه چی از این بهتر؟

    متشکرم از همگی… من رفتم بخوابم ;-)

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  9. -
    امینه گفته:
    مدت عضویت: 3171 روز

    سلام. من تاحالا این فایلو گوش نداده بودم. از طریق سفرنامه اشنا شدم. توضیحات خانم شایسته عزیز رو خوندم واقعا جذب شدم. من ادم منفی‌بینی هستم، البته ذره‌ایی بهتر شدم بعد از اشنایی با سایت. چندین بار توضیحات رو خوندم، عاشق این جملاتم. هی گفتم میشه منم بگم موجود باش و اتفاقه بیوفته، گفتم چرا نشه. پس از الان شروع میکنم کامنتهای این فایلو هم دونه دونه میخونم. من میخوام این خصلت خدارو بیشتر داشته باشم میخوام بیشتر خداگونه بشم. این کامنت رو زمانی دارم مینویسم که تضاد بزرگی تو زندگیم بوجود اومده، هی با استادم سر هیچی دعوای بزرگ میکنم هی اون میگه نیا دانشگاه منم خونه میشینم گریه زاری و….. دوست ندارم از این حرفها بزنم. دوست دارم راجع چیزای خوب بنویسم که اینکه قراره بیشتر خداگونه بشم قراره فقط زیبایی ببینم قراره از الان اتفاقهای خوب بیشتر برام بیوفته. فقط نوشتمش که رد پا از خودم بزارم، میخوام چند وقت دیگه به خودم بخندم، میخوام رشدم رو بدونم.

    خانم شایسته عزیز کارتون فوق‌العاده هست. انگار بیشتر از استاد دارین به قانون مسلط میشین. مرسی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای: