این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2020/08/abasmanesh-10.gif8001020پشتیبانی سایت/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngپشتیبانی سایت2014-07-03 00:00:002025-12-02 05:13:16جهان مانند آینه عمل می کند
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
سلام خدمت استاد عباسمنش و استاد شایسته و دوستان هم فرکانسی عزیزم
بریم ک نشانه های امروز خداوند رو تایید کنیم و باور بسازیم :
خدایا شکرت ک ی مشتری زنگ زد 20 بسته پودر زعفران سفارش داد و گفت ب آستارا میفرستم اونجا کبابی داریم اکه خوب بود 200 بسته میگم بفرستی خدایا شکرت بابت این مشتری هایی ک برام میفرستی
خدایا شکرت ک مشتری ک از شهرستان گرمی ازم خرید کرده بود پیام دادو کلی تشکر کرد از کیفیت پودر زعفران و از صداقت من ک گفت خیلی دختر با صداقتی هستی بازم ازت میخرم خدایا شکرت
خدایا شکرت ک رفتیم فروشگاه با مادرم و خواهرم و برا تولد خواهرم ک 7 اسفنده زود تر از تولدش بلوز خریدیم خدایا شکرت
خدایا شکرت ک ب خالم چن ماه پیش روز مادر بلوز خریده بودیم از اون بلوز خوشش اومده بود
گفته بود بخر هر وقت دیدی پولشومیدم منم خریدم و 46 تومن سود کردم خدایا شکرت
خدایا شکرت ک ب خودم و خواهرزادم کش موی صورتی رنگ خریدم خیلی خوشگله
خدایا شکرت ک تو گروه یکی از فامیلامون ی خانمی پیام نوشته بود پودر زعفران میخوام من بهش پیام دادم و 20 بسته سفارش داد خدایا شکرت بابت این اتفاقات عالی
خدایا شکرت ک رفتیم خونه خالم کلی خوش گذشت و میوه های خوشمزه خوردم و کلی ویتامین جذب بدنم شد خدایا شکرت
خدایا شکرت ک از اونجا هم رفتیم خونه خواهرم شام خوردم و لذت بردم اونم دوبار
خدایا این نعمت های رایگانی ک هرروز دریافت میکنم شکرت
من امروز ی آگاهی دریافت کردم اونم این بود ک ب خواهر زادم ی کاری گفتم انجام بده انجام نداد و من دلیل تاثیر نذاشتن حرفم رو دیگران رو فهمیدم ک شرایطی پیش اومده ب کسی بگم پاشو اینکارو انجام بده و طرف انجام نداده این تاثیر گذاری برمیگرده به خودم ک آیا من ب اون کاری ک میگم خودم عمل میکنم؟یا اون حرفی ک میزنم خودم عمل میکنم ؟اگه عمل میکنم پس صد درصد اون حرفم تاثیر داره عین حرفای استاد چون خودش ب حرفاش عمل میکنه انقدر تاثیر گذاره
یکی از آگاهی های دیگه ک دریافت کردم و چند روزه هی تکرار میشه تو ذهنم در مورد آمادگیه.اگه من تکاملمو طی کردم در مورد ی باور اگه اونو بشنوم یعنی آمادگی دریافتشو داشته باشم سریع دست ب عمل میشم اگه تو مدارش و فرکانسش نباشم و آمادگیشو نداشته باشم هر چی بگن نمیشنوم عین حرفای استاد تو فایل ها هر سری گوش میدیم انگار اولین باره داریم میشنویم این برمیگرده به آمادگی ما.
اکه آماده باشیم یعنی باور ساخته شده و اون حرفو میشنویم و تمام عمل میکنیم و نتیجه میگیرم
آمادگی=عمل
حالا بریم سراغ آگاهی های این فایل قشنگ:
جهان مانند آینه عمل میکنه
ما در هرلحظه در حال ارسال فرکانس هایی ب جهان هستی هستیم
و جهان هم هر فرکانسی فرستادیم تبدیل میکنه ب اتفاقات زندگیمون
حالا از کجا بدونم فرکانسی ک فرستادم خوبه یا بد؟از احساسم اگر احساسم خوبه یعنی فرکانس خوبی ب جهان فرستادم اگر احساسم بده یعنی فرکانس بدی ب جهان فرستادم.
ما داریم با باورهامون فرکانس هامون خلق میکنیم زندگیمون رو
جهان مانند آینه هست هر چی بدیم همونو ب خودمون برمیگرده
اگه رفتار بدی انجام بدیم اون رفتار بد ب خودمون برمیگرده وبرعکس
چه تمرین خوبی گفتند استادجان فکر کن داری روزه میگیری یعنی کانون توجهتو کنترل کن ک ب چی گوش میدی چیو میبینی ب چی توجه میکنی ب هر چی توجه کنیم از اصل و اساسش وارد زندگیمون میشه
احساس خوب=اتفاقات خوب
احساس بد=اتفاقات بد
این نیست ک ب هر چی فکر کنیم اتفاق میفته
ب هرچی توجه کنیم و تکرارش کنیم تو ذهنمون
ب اون افکار قدرت بدیم حالا با کلاممون دیدن شنیدن نوشتن اون اتفاقو داریم ب وجودش میاریم خلقش میکنیم
ما ک خالق زندگیمونیم هم در جهت مثبتش هم در جهت منفیش پس چقدر خوبه ک ب نکات مثبت زندگیمون توجه کنیم و اتفاقات خوبی رو خلق کنیم
ب محض اینکه احساسم بد میشه سلامتیم ب مشکل میخوره
من الان 4 روزه دارم مینویسم اتفاقات خوب روزانمو و دارم میبینم چقدر اتفاقات خوبی داره واسم میفته چقدر کارام آسون شده چقدر دستان الهی و مشتری هام زیاد شدن چقدر حالم خوبه
و من این اتفاقات خوب و روان شدن چرخ زندگیم رو ارتباط میدم ب نکات مثبتی ک توجه کردم و سپاسگزاری کردم ک حال حوب رو ب دنبالش آورده و حال خوب اتفاقات خوبی رو رقم زده
و این اتفاقات چقدر میتونه بزرگ باشه اگه ادامه بدم این نوشتن نشانه ها با حال خوب
ما چقدر نکات مثبت و نعمت داریم تو زندگیمون حتی تو شرایط سخت هم باز هم بی نهایت نعمت داریم ک بابتشون سپاسگزاری کنیم
خدایا شکرت بابت تمام نعمت هایی ک عطا کردی و روز به روز بیشتر و بیشتر میشه
اگر ی اتفاق ب ظاهر بدی هم بیفته باید سعی کنم از زاویه ای بهش نگاه کنم ک احساسم بد نشه و این یعنی کنترل ذهن
خدایا شکرت بابت سلامتیم
خدایا شکرت بابت اینکه هرروز منو از خواب بیدارم میکنی
خدایا شکرت بابت حال و احساس عالیم
خدایا شکرت ک امروز 46 تومن پول دریافت کردمو…..
اگه بخوام بنویسم تموم نمیشن این نعمت ها
پس بیام بجای غر زدن و شکایت کردن از زندگیم و دیگران ب نکات مثبت زندگی خودم و دیگران توجه کنم
خدایا ازت میخوام این آگاهی هارو در عمل ازشون استفاده کنم چون گفتنش آسونه ک ب نکات منفی توجه نکن ولی ذهن میره سمتش بهم کمک کن تا ذهنم رو ببرم ب سمت نکات مثبت
در پناه الله یکتا شاد وسالم وثروتمند و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید.
خدایا شکر برای این مسیر زیبایی که در آن گام برداشتهام…
دو ماهه که زندگیام را آگاهانه تغییر دادهام، و در این مدت آرامشی عمیق را تجربه کردهام. هر روز با مراقبت از ورودیهای ذهنم و تمرکز بر زیباییهای زندگی، روحم را تغذیه میکنم. شبها با نوشتن لحظات مثبت، حسم را زیباتر میکنم، چرا که باور دارم احساس خوب، جذبکنندهی اتفاقات خوب است.
هر چالشی که پیش میآید، تصمیم دارم که ذهنم را از آن رها کنم و به جای آن، به زیباییها توجه کنم. نگرانی و ناامیدی جایی در زندگیام ندارد، چرا که من خالق آرامش و شادی خود هستم. فرکانسهای مثبت را به جهان میفرستم و ایمان دارم که جهان با اتفاقات زیبا پاسخم را خواهد داد.
همهچیز خوب است، همهچیز عالی پیش میرود، و من با تمام وجودم به این مسیر ادامه میدهم…
من با اینکه افرادی رو میبینم ک حرف های از وضعیت بد اقتصادی میزنند با من در حال ک من نه میفهم ن دوست دارم بهش فکر کنم فقط بهش میگم ک درسته اره همین حواب باعث میشه بفهمن ک من علاقه بهش ندارم. مثلا با اینکه من از خانواده م چندین ماهک دور هستم و گاهی توی طول روز بهم زنگ میزنه همش داره نق میزنه ک اره این شکست من حرص میخورم، چکار کنم، اون داره اونجوری اذیت میکنه، من نمیخوام، چرا و….. با اینکه میشه گفت مادر نزدیک ترین فرد هستش توی زندگی من اصلا به اون نق زدن گوش نمیدم و گوش رو حالتی میگیرم ک نفهمم تا حال من بد نشه و به فکر نیفتم ک حالا چکار کردن اون داستانه چی شده انکار انگار میگم ک امیدوارم حل بشه و بهشون میگم من کار دارم بعدا زنگ میزنم و تموم دوست بیشتر با افرادی صحبت کنم ک مکالمه با کیفیتی باشه حرف نامربوط زده نشه همش خوبی و فراوانی توش باشه فقط لازمه ک من فرکانس هامو تنظیم. توجه ما باعث فرکانس های ما رو میشه.
من میخوام ک روزه بگیرم ک حرف نامناسب و بیهوده نزنم،نکات مثبت زندگیم رو ببینم و سپاس گزاری کنم، نق نزنم توی هر شرایطی ک بودم هر شرایطی ک بودم نق نزنم،گلایه نکنم از زمین و آسمان البته خیلی کمه ولی میخوام اونو هم بخ صفر برسون .
تمرین : تمرکز و توجه به نکات مثبت و سپاس گزاری کردن!.
الان چند روزه ک من توجه خیلی بدی روی درسام دارم و دارم هی نق میزنم و میگم تموم بشه درس مزخرف من نمیتونم وای و….. چند روز اینا رو به خودم گفتم و امروز با حس محکم تری گفتم نمیدونم اولش خیال کردم الکی الکی دارم سکسکه میکنم ولی الان ک میفهم میبینم الکی نیست واکنش بدن من به اون توجه های ک من داشتم ه.
سلام درود خدا. به شما. استاد سید حسین عباسمنش عزیز
سلام دورد خدا به. خانم. مریم شایسته. عزیز
امروز. روزچهارم از روز شمار زندگی من. ولی. سر وقت خودش نتونستم. ثبت کنم
به لطف الله. با توجه. به نکات. مثبت. بعد از ثبت نامم برای کربلا. مونده بودم بقیه ی هزینه هارو از کجا میخوام بیارم تازه همسرم هم بعد از دوسه روز گفت خیلی. به این درو اون در زدم. ولی نمی تونم هزینه. برات جور کنم. من. که باور داشتم از غیب میرسه. ایمان داشتم و دارم که من درفرکانس جذب نعمت های بهشتی هستم یه. دوستی. دارم که. توی دوره ی قرار راز استاد عرشیان فر باهم آشنا شدیم به من پیام داد خانم سعیدی. دیشب. به دلم افتاده که داخل گروه شکر گزاریمون. عضوتون کنم. منم عضو شدم. و داخل. شکر گزاری. بچه های. گروه.
من هم مشارکت کردم. من با صحبت هایی که یاد گرفتم. از دوره های این دو دست خدا. و تمرکز بر نکات مثبت. بعد از اتمام. شکر گزاری یه خانم باهام تماس گرفت. ک از من مشاوره خواست در مورد. رابطه اش با. همسرش من هم چیز هایی رو که از استاد یاد گرفتم به ایشون گفتم.من توی نتورک مارکتینگ شرکت نیوشانیک وکاژان. مشغول به کار هستم. بعد از. و از روغن های. درمانی. گفتم داخل گروه سلامتی ام عوضشون کردم. ایشون برام. هزینه ی. روغن هارو ریخت. و امروز باهام تماس گرفت گفت. که برو کربلا بیا. بعد برام سفارش بزن بعد از اون. شب این اولین جذب به لطف الله بعد از اون شب وضو گرفتم و شروع کردم با خدا صمیمانه صحبت کردم ک از خدا خواستم حمایتم کنه به سمت. پولسازی یهو به دلم افتاد مثل یه. نوری زیبا. که مریم فردا برو. آرایشگاه نارین ملایر. یکی از مهمترین آرایشگاه های. ملایرع. من باعشق از خواب بیدار شدم. ورفتم زمانی که رفتم. تا من گفتم. ایشون برام. واریز کردن و 4 تا روغن هم برای ایشون. ثبت کردم این هم جذب بعدی وحالا بیاعزیزم ادامه داره. بعداز اون دایرکتم کلی جنس بهم داد واز مشتری پول گرفتم گفت مریم جان برو کربلا برگرد. بعد پولشو بهم بده. یا برام سفارش بزن. رفقا ی. عزیز منتظر. جذب. بیشتر. در مسیر عاشقی باشید…..
با سلام و سپاس بی کران خدمت استاد دوست داشتینیم آقای عباس منش و تیم پیگیر متحد و عزیزشون سپاسگزارم برای فایل جدیدتون که بازم مثل همیشه عالی بود و تشکر از خدای مهربان که همینکه دنبال سوالی هستم و یا حس و حال خاصی دارم جوابش رو و راهش رو نشونم میده بخصوص از سمت این سایت که فوق العاده است سپاس گزارم از همتون امیدوارم یکتای مهربان بهرترینها رو واستون رقم بزنه
خدارو شکر می کنم که میتونم چهارمین برگ سفرنامه ام رو بنویسم به زیبایی.
خانم شایسته نازنینم مرسی که اینقدر ماهی… عاشقتم که این فرصت رو برامون تدارک دیدی تا از زیباییهای زندگیمون بگیم و تازه وقتی شروع می کنیم به نوشتن لذتش رو بیشتر و بهتر درک می کنیم.
خدارو شکر که دارم یاد میگیرم که هرچه ببشتر نکات مثبت رو ببینم جنبه های مثبت زندگیمو بیشتر می کنم و بیشتر درک می کنم که قانوووون جواب میده.
اولین نکته مثبت هر روز زندگی من البته بعد از آشنایی با شما بیدار شدنمه که برای خواستن بیدار میشم. از وقتی قدم اولو خریدم و تمرین ستاره قطبی رو یاد گرفتم صبحها حس می کنم خدا بیدارم می کنه و میگه پاشو.پاشو که وقت خواستنه. و من با شوق بیدار میشم و میرم سراغ دفتر تمرینم و بعد دفتر شکرگزاریم. و اینقدر صبحهام قشنگه که نگو. اینقدر با خدای خودم حالدمی کنم و لذت میبرم که بیا و ببین….
نکته مهم بعدی که امروز و هر روز سپاسگزارم بابتش داشتن بهترین استاد دنیاست و این بهشتی که روزها برای گشت و گزار توی قسمتهای مختلفش من وقت کم میارم و گوشیم شارژ😊😊
نکته مثبت بعدی همین گوشیمه که عاشقشم که منو از دنیای خودم می کنه و میبره به جاهایی که دلم میخواد. یعنی وقتی گوشی دستم میگیرم و میام تو سایت زمان از دستم در میره. و خدارو شکر برای این پیشرفت و این تکنولوژی و اینترنت و دنیای مجازی
نکته مثبت سوم خانه و خانواده ای که دارم و از بودن باهاشون لذت میبرم. دو تا دخترام که هر کدوم دنیایی از خلاقیت و انرژین و کلی از نقاشیهاشون و خلاقیت شون لذت میبرم. شوهر مهربونم که همیشه کنارم بوده و هر کاری خواستم انجام بدم دستی شده از دستان خدا و تا جایی که تونسته حمایت و کمکم کرده.
نکته مثبت بعدی زندگیم بهشت زیبایی که دارم. گلفروشی خوشگلم که اسمشو گذاشتم بهشت و وااااقعا بهشته و پر از گل و زیباییهای خداونده و دوتا مرغ عشق زیبا و خوش صدا که با سر و صداشون بهشتم رو بهشتی تر می کنن. مشتریهایی که هر کدوم میان خرید کلی از فضای مغازه م و از بودن اونجا لذت میبرن و خدارو شکر می کنم بابت تک تکشون.
زیبایی بعدی زندگیم خواهرم و زن داداش گلم هستن که عاشقشونم و باهم همفرکانس هستیم و کلی در مورد سایت با هم حرف میزنیم.
حالا میخوام از یه اتفاق قشنگ تو زندگیم بگم که میدونم با دیدن سریال زندگی در بهشت و توجه به زیباییهای اونجا برام پیش اومد. چند روز پیش ما یه سفر یه روزه داشتیم و ویلایی که گرفته بودیم خیلی خیلی شبیه بود به خونه ای که من همیشه تو رویاهام تجسم میکردم. و اما همین که شب شد و چراغها روشن شد دور تا دور ساختمون با شلنگهای نوری تزیین شده بود دقیقا مثل کلبه چوبی شما. ماه وسط آسمون بود و نورشو میپاشید روی درختهای باغ. آسمون صاف و هوا بی نهایت مطبوع. چراغهای وسط باغ زیبایی درختها و درختچه ها رو چند برابر کرده بود و آلاچیقی که وسط باغ بود با دوتا درخت بید که دوطرف ورودیش کاشته بودن دلربایی میکرد. من از شدت هیجان اشک از چشام سرازیر شده بود.درختهای بیدی که تو باغ بود خیلی شبیه درختهایی بود که تو باغچه خونه تمپا هست.وای استاد استخرش که دیگه نگو اینقدر که تو اون فایلی که استخر خونه تمپا رو برامون گذاشتین دل من رفت براش تونستم تجربه ش کنم و دایم با خودم می گفتم آره قانون جواب میده. اینه رویاهایی که رویا نیستن و چقدر ایمانم قویتر شد و چقدر بهتر درک کردم که مییییشه. اینکه خونه ای که تو رویاهام میدیدم یه روز مال من بود برام خیلی لذتبخش بود و هر لحظه خدارو شکر میکردم. اینقدر خوشحال بودم و اینقدر حسم خوب بود که اصلا نمیتونم براتون توصیفش کنم. فقط بگم یه تجربه بی نظیر بود برام. و این تجربه زیبا رو مدیون شمام و زیباییهایی که تو زندگی در بهشت نشونمون دادین و درسهای طلایی که ازتون گرفتم و مطمئنم که این تازه اولشه و هزاران تجربه زیبای دیگه منتظر من هستن تا برم تو دلشون و لذت ببرم از زندگی و خدایی که دارم میشناسمش و هر لحظه بیشتر عاشقش میشم و بیشتر درکش می کنم.
عاشقتم بهترین استاد دنیا که چشمامو باز کردی به دنیایی که فقط توش زیبایی و لذته💚💚💚💚
همین کافیه واسه اینکه یه ادله محکم داشته باشم تا تشویق بشم ب حفظ حس خوبم
خداوندا ناظر بر احوال ما باش و حول حالنا الی احسن الحال
هدایت های خداوند فقط بسمت خوبی ها و فراوانی هاست و هدایت ها ی خاصیت خیلی زیبا دارن و اونم اینه ک فقط تو خوش حالیا پیداشون میشه اونا جایی ک خوش حالی نباشه شرکت نمیکنن
خدایا چقدر تو زیبایی چقدر تو حال خوبی چقدر عاشق شادی و خوش حالی هستی
خدایا ممنونم بخاطر قوانین فوق زیبات ممنونم ک قوانین تو با شادی فعال میشن ن غم
ممنونم ک قوانین تو با صبر فعال میشن ن تحمل
ممنونم ک ب تن من سلامتی و ب روح من شادی بخشیدی ممنونم ک من رو آنقدر لایق و باارزش دونستی ک اینا رو باهام اشتراک گذاشتی
خدایا ممنونم بخاطر پول ک همیشه تو زندگیم جریان داشته بیشتر از حد نیازم ممنونم بخاطر صدای جیک جیک این گنجشک ها ممنونم ک من بیدارم و دارم میشنوم میبینم زیبایی ها رو ممنونم بخاطر این هوای پاک ممنونم بخاطر این همه آدم خوب تو زندگیم ممنونم بخاطر مسافرتامون ک زیادتر و باکیفیت تر شدن ممنونم بخاطر فراوانی ک آنقدر بیشتر شده ممنونم بخاطر اینکه آنقدر انرژی دارم ممنونم بخاطر فرصت امروز این زندگی دوباره ممنونم بخاطر لبخند رو لبهام ک موقع توجه ب زیبایی فقط میات ممنونم بخاطر غذاهای خوشمزه ممنونم بخاطر عشق توی زندگیم بخاطر ابراز عشقی ک از طرف آدم های زندگیم بهم میکنی ممنونم بخاطر اینکه منو احاطه کردی با آدم های فوق العاده ممنونم ک ب صورتم آنقدر زیبایی دادی ممنونم ک ب بدنم قدرت ورزش کردن میدی ممنونم بخاطر ماهیچه و استخوان های سالمم بخاطر مفاصل محکم و پوست سالمم ممنونم بخاطر قلب قوی و سالمم بخاطر مغز سالم ذهن آرام بخاطر تک تک سلول هام ک در کمال سلامتی ان
به نام خداوند مهربان
سلام استاد و خانم شایسته عزیز
ما به واسطه ی افکار و باورهای خود:
زندگی خود را رقم می زنیم
بنابراین باید کلمه ی فکر را به درستی تعریف کنیم:
منظور از فکر :
توجه کردن است
به هر چیز به هر شکلی توجه داریم:
با صحبت کردن با فکر کردن با دیدن با نوشتن
به ماهیت آن در زندگی خود: اضافه می کنیم
اگر به نکات منفی زندگی خود توجه داریم:
همان نکات منفی را در زندگی خود مشاهده نمی کنیم بلکه ماهیت و اساس و اصل آن موضوع در زندگی ما شکل می گیرد
ما در هر لحظه با کانون توجه خود:
به جهان هستی فرکانس ارسال می کنیم
به چه چیزی توجه داریم؟
به صدای رادیو گوش می دهیم: به آن توجه داریم
در مورد چه چیزی صحبت می کنیم : به آن توجه داریم و ماهیت آن را به زندگی خود جذب می کنیم
با صحبت کردن:
می توانیم به راحتی کانون توجه خود را تغییر دهیم
اگر در حال شکایت اعتراض غز زدن به خود و خداوند هستیم:
اتفاقات نامناسب را به زندگی خود دعوت می کنیم بررسی کنیم:
به چه چیزی توجه داریم؟
برنامه ای در زندگی خود تنظیم کنیم:
تمام روز توجه خود را بر نکات مثبت و زیبایی ها قرار دهیم
تصمیم بگیریم:
تمرکز خود را در زمان بیشتری در طول روز بر نکات مثبت زندگی مان قرار دهیم تا:
اتفاقات بسیار زیبا و فوق العاده را تجربه کنیم
آگاهانه:
تمرکز خود را از نکات منفی زندگی خود برداشته بر نقاط مثبت آن قرار دهیم
قانون:
در هر لحظه با افکار و باورهای خود فرکانس هایی را به جهان هستی ارسال می کنیم
فرکانس های ارسالی ما:
به اساس آن تبدیل شده و وارد زندگی ما می شوند
اگر اساس فرکانس های ارسالی ما مثبت باشد:
اتفاقات مثبت را وارد زندگی ما می کند
اگر اساس فرکانس های ارسالی ما منفی باشد:
اتفاقات منفی را وارد زندگی ما می کند
مکانیسم جهان هستی به این صورت عمل می کند که:
فرکانس های ارسالی ما را دریافت کرده:
تبدیل به اتفاقات شرایط موقعیت ها افراد هم سنگ و هماهنگ با فرکانس های ما می کند
ما در هر لحظه در حال خلق:
ثانیه ها روزها هفته ها ماه ها سال های بعد با فرکانس ها و باورهای خود هستیم
تصمیم بگیریم:
قصد داریم چه فرکانسی به جهان ارسال کنیم؟
قصد داریم به چه خواسته ای دست یابیم؟
فرکانس همان خواسته را به جهان هستی: ارسال کنیم
به شدت: مراقب کانون توجه خود باشیم و روزه بگیریم
زمانی که روزه می گیریم چه اقدامی انجام می دهیم؟
همان اقدامات را در مورد افکار خود: به کار گیریم
تمرکز خود را : بر زیبایی ها و نقاط مثبت قرار دهیم
در بدترین لحظات زندگی همواره:
نکات زیبا و مثبت وجود دارد که می توانیم با تمرکز بر آنها ذهن خود را کنترل کنیم و به احساس خوب دست یابیم
برای بررسی کانون تمرکز:
به احساس خود توجه کنیم
اگر احساس بدی داریم:
تمرکز ما بر نازیبایی ها و نکات منفی قرار دارد
اگر احساس خوبی داریم:
تمرکز ما بر زیبایی ها و نکات مثبت قرار دارد
هر لحظه بررسی کنیم چه احساسی داریم؟
در قلب خود احساس شادی داریم؟
قلب ما گرفته و غمگین یا باز است؟
بدانیم:
اگر احساس بد داریم :
توجه ما بر نازیبایی ها و نکات منفی قرار دارد و اتفاقات نازیبا وارد زدگی ما می شود
قانون:
ما با کانون توجه خود اتفاقات زندگی خود را رقم می زنیم
اگر می خواهیم خوشبختی واقعی را تجربه کنیم:
تنها راه آن توجه به زیبایی و نکات مثبت است
اگر افکار خود را بررسی کنیم:
به وضوح ارتباط بین افکار و رخ دادن اتفاقات را درک می کنیم
به خصوص:
وضعیت جسمانی ما گویا و نشانگر فرکانس های ارسالی ماست
به محض تمرکز بر نکات منفی اتفاقات ناجالب و نامناسب:
به سرعت جسم ما بیمار می شود
بنابراین:
به محض بیمار شدن افکار خود را بررسی کنیم تا بتوانیم:
پیام خداوند را دریافت کرده و ذهن و روحمان را با یکدیگر هماهنگ کنیم
تمام ابزارهایی که می تواند تمرکز ما را بر زیبایی ها و نکات مثبت قرار دهد:
به خدمت درآورده تا بتوانیم اتفاقات مثبت را برای خود خلق کنیم
ما می توانیم با کنترل ورودی های ذهن و تمرکز بر نکات مثبت و زیبایی ها:
در همین دنیا بهشت را تجربه کنیم
بدانیم:
جهان هستی دارای قانون و سنت بدون تغییر الهی است
و مانند آینه عمل می کند
آینه ای که:
فرکانس های ما را دریافت کرده
بدون هیچ گونه دخل و تصرف و تغییری
به انها پاسخ می دهد
چه چیزی به آینه نشان می دهیم؟
همان را دریافت می کنیم
خدایا شکرت
عاشقتونیم
به نام خدای وهاب و رزاق و هدایت کننده ام
روز شمار تحول زندگی من روز چهارم از فصل اول
سلام خدمت استاد عباسمنش و استاد شایسته و دوستان هم فرکانسی عزیزم
بریم ک نشانه های امروز خداوند رو تایید کنیم و باور بسازیم :
خدایا شکرت ک ی مشتری زنگ زد 20 بسته پودر زعفران سفارش داد و گفت ب آستارا میفرستم اونجا کبابی داریم اکه خوب بود 200 بسته میگم بفرستی خدایا شکرت بابت این مشتری هایی ک برام میفرستی
خدایا شکرت ک مشتری ک از شهرستان گرمی ازم خرید کرده بود پیام دادو کلی تشکر کرد از کیفیت پودر زعفران و از صداقت من ک گفت خیلی دختر با صداقتی هستی بازم ازت میخرم خدایا شکرت
خدایا شکرت ک رفتیم فروشگاه با مادرم و خواهرم و برا تولد خواهرم ک 7 اسفنده زود تر از تولدش بلوز خریدیم خدایا شکرت
خدایا شکرت ک ب خالم چن ماه پیش روز مادر بلوز خریده بودیم از اون بلوز خوشش اومده بود
گفته بود بخر هر وقت دیدی پولشومیدم منم خریدم و 46 تومن سود کردم خدایا شکرت
خدایا شکرت ک ب خودم و خواهرزادم کش موی صورتی رنگ خریدم خیلی خوشگله
خدایا شکرت ک تو گروه یکی از فامیلامون ی خانمی پیام نوشته بود پودر زعفران میخوام من بهش پیام دادم و 20 بسته سفارش داد خدایا شکرت بابت این اتفاقات عالی
خدایا شکرت ک رفتیم خونه خالم کلی خوش گذشت و میوه های خوشمزه خوردم و کلی ویتامین جذب بدنم شد خدایا شکرت
خدایا شکرت ک از اونجا هم رفتیم خونه خواهرم شام خوردم و لذت بردم اونم دوبار
خدایا این نعمت های رایگانی ک هرروز دریافت میکنم شکرت
من امروز ی آگاهی دریافت کردم اونم این بود ک ب خواهر زادم ی کاری گفتم انجام بده انجام نداد و من دلیل تاثیر نذاشتن حرفم رو دیگران رو فهمیدم ک شرایطی پیش اومده ب کسی بگم پاشو اینکارو انجام بده و طرف انجام نداده این تاثیر گذاری برمیگرده به خودم ک آیا من ب اون کاری ک میگم خودم عمل میکنم؟یا اون حرفی ک میزنم خودم عمل میکنم ؟اگه عمل میکنم پس صد درصد اون حرفم تاثیر داره عین حرفای استاد چون خودش ب حرفاش عمل میکنه انقدر تاثیر گذاره
یکی از آگاهی های دیگه ک دریافت کردم و چند روزه هی تکرار میشه تو ذهنم در مورد آمادگیه.اگه من تکاملمو طی کردم در مورد ی باور اگه اونو بشنوم یعنی آمادگی دریافتشو داشته باشم سریع دست ب عمل میشم اگه تو مدارش و فرکانسش نباشم و آمادگیشو نداشته باشم هر چی بگن نمیشنوم عین حرفای استاد تو فایل ها هر سری گوش میدیم انگار اولین باره داریم میشنویم این برمیگرده به آمادگی ما.
اکه آماده باشیم یعنی باور ساخته شده و اون حرفو میشنویم و تمام عمل میکنیم و نتیجه میگیرم
آمادگی=عمل
حالا بریم سراغ آگاهی های این فایل قشنگ:
جهان مانند آینه عمل میکنه
ما در هرلحظه در حال ارسال فرکانس هایی ب جهان هستی هستیم
و جهان هم هر فرکانسی فرستادیم تبدیل میکنه ب اتفاقات زندگیمون
حالا از کجا بدونم فرکانسی ک فرستادم خوبه یا بد؟از احساسم اگر احساسم خوبه یعنی فرکانس خوبی ب جهان فرستادم اگر احساسم بده یعنی فرکانس بدی ب جهان فرستادم.
ما داریم با باورهامون فرکانس هامون خلق میکنیم زندگیمون رو
جهان مانند آینه هست هر چی بدیم همونو ب خودمون برمیگرده
اگه رفتار بدی انجام بدیم اون رفتار بد ب خودمون برمیگرده وبرعکس
چه تمرین خوبی گفتند استادجان فکر کن داری روزه میگیری یعنی کانون توجهتو کنترل کن ک ب چی گوش میدی چیو میبینی ب چی توجه میکنی ب هر چی توجه کنیم از اصل و اساسش وارد زندگیمون میشه
احساس خوب=اتفاقات خوب
احساس بد=اتفاقات بد
این نیست ک ب هر چی فکر کنیم اتفاق میفته
ب هرچی توجه کنیم و تکرارش کنیم تو ذهنمون
ب اون افکار قدرت بدیم حالا با کلاممون دیدن شنیدن نوشتن اون اتفاقو داریم ب وجودش میاریم خلقش میکنیم
ما ک خالق زندگیمونیم هم در جهت مثبتش هم در جهت منفیش پس چقدر خوبه ک ب نکات مثبت زندگیمون توجه کنیم و اتفاقات خوبی رو خلق کنیم
ب محض اینکه احساسم بد میشه سلامتیم ب مشکل میخوره
من الان 4 روزه دارم مینویسم اتفاقات خوب روزانمو و دارم میبینم چقدر اتفاقات خوبی داره واسم میفته چقدر کارام آسون شده چقدر دستان الهی و مشتری هام زیاد شدن چقدر حالم خوبه
و من این اتفاقات خوب و روان شدن چرخ زندگیم رو ارتباط میدم ب نکات مثبتی ک توجه کردم و سپاسگزاری کردم ک حال حوب رو ب دنبالش آورده و حال خوب اتفاقات خوبی رو رقم زده
و این اتفاقات چقدر میتونه بزرگ باشه اگه ادامه بدم این نوشتن نشانه ها با حال خوب
ما چقدر نکات مثبت و نعمت داریم تو زندگیمون حتی تو شرایط سخت هم باز هم بی نهایت نعمت داریم ک بابتشون سپاسگزاری کنیم
خدایا شکرت بابت تمام نعمت هایی ک عطا کردی و روز به روز بیشتر و بیشتر میشه
اگر ی اتفاق ب ظاهر بدی هم بیفته باید سعی کنم از زاویه ای بهش نگاه کنم ک احساسم بد نشه و این یعنی کنترل ذهن
خدایا شکرت بابت سلامتیم
خدایا شکرت بابت اینکه هرروز منو از خواب بیدارم میکنی
خدایا شکرت بابت حال و احساس عالیم
خدایا شکرت ک امروز 46 تومن پول دریافت کردمو…..
اگه بخوام بنویسم تموم نمیشن این نعمت ها
پس بیام بجای غر زدن و شکایت کردن از زندگیم و دیگران ب نکات مثبت زندگی خودم و دیگران توجه کنم
خدایا ازت میخوام این آگاهی هارو در عمل ازشون استفاده کنم چون گفتنش آسونه ک ب نکات منفی توجه نکن ولی ذهن میره سمتش بهم کمک کن تا ذهنم رو ببرم ب سمت نکات مثبت
در پناه الله یکتا شاد وسالم وثروتمند و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید.
به نام خداوند بخشنده و مهربان
سلام و احترام
خدایا شکر برای این مسیر زیبایی که در آن گام برداشتهام…
دو ماهه که زندگیام را آگاهانه تغییر دادهام، و در این مدت آرامشی عمیق را تجربه کردهام. هر روز با مراقبت از ورودیهای ذهنم و تمرکز بر زیباییهای زندگی، روحم را تغذیه میکنم. شبها با نوشتن لحظات مثبت، حسم را زیباتر میکنم، چرا که باور دارم احساس خوب، جذبکنندهی اتفاقات خوب است.
هر چالشی که پیش میآید، تصمیم دارم که ذهنم را از آن رها کنم و به جای آن، به زیباییها توجه کنم. نگرانی و ناامیدی جایی در زندگیام ندارد، چرا که من خالق آرامش و شادی خود هستم. فرکانسهای مثبت را به جهان میفرستم و ایمان دارم که جهان با اتفاقات زیبا پاسخم را خواهد داد.
همهچیز خوب است، همهچیز عالی پیش میرود، و من با تمام وجودم به این مسیر ادامه میدهم…
خدایا شکرت..
خدایا خییلی دوستت دارم….
بنام خداوند وهاب و هدایتگرم
سلام به همگی امیدوارم حال دلتون عالی عالی باشه.
..تمرکز بر روی نکات مثبت..
من با اینکه افرادی رو میبینم ک حرف های از وضعیت بد اقتصادی میزنند با من در حال ک من نه میفهم ن دوست دارم بهش فکر کنم فقط بهش میگم ک درسته اره همین حواب باعث میشه بفهمن ک من علاقه بهش ندارم. مثلا با اینکه من از خانواده م چندین ماهک دور هستم و گاهی توی طول روز بهم زنگ میزنه همش داره نق میزنه ک اره این شکست من حرص میخورم، چکار کنم، اون داره اونجوری اذیت میکنه، من نمیخوام، چرا و….. با اینکه میشه گفت مادر نزدیک ترین فرد هستش توی زندگی من اصلا به اون نق زدن گوش نمیدم و گوش رو حالتی میگیرم ک نفهمم تا حال من بد نشه و به فکر نیفتم ک حالا چکار کردن اون داستانه چی شده انکار انگار میگم ک امیدوارم حل بشه و بهشون میگم من کار دارم بعدا زنگ میزنم و تموم دوست بیشتر با افرادی صحبت کنم ک مکالمه با کیفیتی باشه حرف نامربوط زده نشه همش خوبی و فراوانی توش باشه فقط لازمه ک من فرکانس هامو تنظیم. توجه ما باعث فرکانس های ما رو میشه.
من میخوام ک روزه بگیرم ک حرف نامناسب و بیهوده نزنم،نکات مثبت زندگیم رو ببینم و سپاس گزاری کنم، نق نزنم توی هر شرایطی ک بودم هر شرایطی ک بودم نق نزنم،گلایه نکنم از زمین و آسمان البته خیلی کمه ولی میخوام اونو هم بخ صفر برسون .
تمرین : تمرکز و توجه به نکات مثبت و سپاس گزاری کردن!.
الان چند روزه ک من توجه خیلی بدی روی درسام دارم و دارم هی نق میزنم و میگم تموم بشه درس مزخرف من نمیتونم وای و….. چند روز اینا رو به خودم گفتم و امروز با حس محکم تری گفتم نمیدونم اولش خیال کردم الکی الکی دارم سکسکه میکنم ولی الان ک میفهم میبینم الکی نیست واکنش بدن من به اون توجه های ک من داشتم ه.
در پناه خدا باشید.:))))
1-4
به نام خدای مهربون و بینهایت بخشنده
سلام به ابوالفضل عزیز، هم فرکانسی عمیق و اگاه
چقدر خوندن نوشتت برای من لذت بخش بود
قسمتی که گفتی مامانت زنگ میزنه و شروع میکنه به نق زدن و تو حالت گوشی رو طوری میگیری که نفهمی واقعا خنده دار بود راستش برام :))
ولی بگم که در عین حال هم تحسین برانگیز!
چون اکثر آدما توی اون لحظه ها سریع غرق میشن توی حال بد طرف مقابل
اما تو نه تنها اگاه موندی، بلکه بدون درگیری، از فرکانس پایین فاصله گرفتی
این یعنی یه قدرت ذهنی فوق العاده
اینکه از سن کم وارد این مسیر شدی واقعا باعث افتخار
و باعث شد یه کوچولو از غرور من توی این مسیر کم کنه که بدونم الگو و دوست های دیگه ای هم هستن و فقط یکی یدونه این مسیر بهار 16 ساله نیست :)
اگاهیت رو تحسین میکنم که متوجهش شدی و حالا از همون نقطه توجه، داری اگاهانه برمیگردی سمت قدرت، نه شکایت
امیدوارم همیشه در پناه خدا و در مسیر آگاهی، سبُک و روشن پیش بری
مراقب فرکانسات باش، چون آیندتو دارن طراحی میکنن
یا حق
سلام درود خدا. به شما. استاد سید حسین عباسمنش عزیز
سلام دورد خدا به. خانم. مریم شایسته. عزیز
امروز. روزچهارم از روز شمار زندگی من. ولی. سر وقت خودش نتونستم. ثبت کنم
به لطف الله. با توجه. به نکات. مثبت. بعد از ثبت نامم برای کربلا. مونده بودم بقیه ی هزینه هارو از کجا میخوام بیارم تازه همسرم هم بعد از دوسه روز گفت خیلی. به این درو اون در زدم. ولی نمی تونم هزینه. برات جور کنم. من. که باور داشتم از غیب میرسه. ایمان داشتم و دارم که من درفرکانس جذب نعمت های بهشتی هستم یه. دوستی. دارم که. توی دوره ی قرار راز استاد عرشیان فر باهم آشنا شدیم به من پیام داد خانم سعیدی. دیشب. به دلم افتاده که داخل گروه شکر گزاریمون. عضوتون کنم. منم عضو شدم. و داخل. شکر گزاری. بچه های. گروه.
من هم مشارکت کردم. من با صحبت هایی که یاد گرفتم. از دوره های این دو دست خدا. و تمرکز بر نکات مثبت. بعد از اتمام. شکر گزاری یه خانم باهام تماس گرفت. ک از من مشاوره خواست در مورد. رابطه اش با. همسرش من هم چیز هایی رو که از استاد یاد گرفتم به ایشون گفتم.من توی نتورک مارکتینگ شرکت نیوشانیک وکاژان. مشغول به کار هستم. بعد از. و از روغن های. درمانی. گفتم داخل گروه سلامتی ام عوضشون کردم. ایشون برام. هزینه ی. روغن هارو ریخت. و امروز باهام تماس گرفت گفت. که برو کربلا بیا. بعد برام سفارش بزن بعد از اون. شب این اولین جذب به لطف الله بعد از اون شب وضو گرفتم و شروع کردم با خدا صمیمانه صحبت کردم ک از خدا خواستم حمایتم کنه به سمت. پولسازی یهو به دلم افتاد مثل یه. نوری زیبا. که مریم فردا برو. آرایشگاه نارین ملایر. یکی از مهمترین آرایشگاه های. ملایرع. من باعشق از خواب بیدار شدم. ورفتم زمانی که رفتم. تا من گفتم. ایشون برام. واریز کردن و 4 تا روغن هم برای ایشون. ثبت کردم این هم جذب بعدی وحالا بیاعزیزم ادامه داره. بعداز اون دایرکتم کلی جنس بهم داد واز مشتری پول گرفتم گفت مریم جان برو کربلا برگرد. بعد پولشو بهم بده. یا برام سفارش بزن. رفقا ی. عزیز منتظر. جذب. بیشتر. در مسیر عاشقی باشید…..
با سلام و سپاس بی کران خدمت استاد دوست داشتینیم آقای عباس منش و تیم پیگیر متحد و عزیزشون سپاسگزارم برای فایل جدیدتون که بازم مثل همیشه عالی بود و تشکر از خدای مهربان که همینکه دنبال سوالی هستم و یا حس و حال خاصی دارم جوابش رو و راهش رو نشونم میده بخصوص از سمت این سایت که فوق العاده است سپاس گزارم از همتون امیدوارم یکتای مهربان بهرترینها رو واستون رقم بزنه
سلام وخداقوت خدمت استاد واعضای محترم گروهشون، عالی هستن فایل های صوتیتون
بنام خدایی که زیباست و عاشق زیبایی
سلام به استاد دوست داشتنی و همسفرهای نازنینم
خدارو شکر می کنم که میتونم چهارمین برگ سفرنامه ام رو بنویسم به زیبایی.
خانم شایسته نازنینم مرسی که اینقدر ماهی… عاشقتم که این فرصت رو برامون تدارک دیدی تا از زیباییهای زندگیمون بگیم و تازه وقتی شروع می کنیم به نوشتن لذتش رو بیشتر و بهتر درک می کنیم.
خدارو شکر که دارم یاد میگیرم که هرچه ببشتر نکات مثبت رو ببینم جنبه های مثبت زندگیمو بیشتر می کنم و بیشتر درک می کنم که قانوووون جواب میده.
اولین نکته مثبت هر روز زندگی من البته بعد از آشنایی با شما بیدار شدنمه که برای خواستن بیدار میشم. از وقتی قدم اولو خریدم و تمرین ستاره قطبی رو یاد گرفتم صبحها حس می کنم خدا بیدارم می کنه و میگه پاشو.پاشو که وقت خواستنه. و من با شوق بیدار میشم و میرم سراغ دفتر تمرینم و بعد دفتر شکرگزاریم. و اینقدر صبحهام قشنگه که نگو. اینقدر با خدای خودم حالدمی کنم و لذت میبرم که بیا و ببین….
نکته مهم بعدی که امروز و هر روز سپاسگزارم بابتش داشتن بهترین استاد دنیاست و این بهشتی که روزها برای گشت و گزار توی قسمتهای مختلفش من وقت کم میارم و گوشیم شارژ😊😊
نکته مثبت بعدی همین گوشیمه که عاشقشم که منو از دنیای خودم می کنه و میبره به جاهایی که دلم میخواد. یعنی وقتی گوشی دستم میگیرم و میام تو سایت زمان از دستم در میره. و خدارو شکر برای این پیشرفت و این تکنولوژی و اینترنت و دنیای مجازی
نکته مثبت سوم خانه و خانواده ای که دارم و از بودن باهاشون لذت میبرم. دو تا دخترام که هر کدوم دنیایی از خلاقیت و انرژین و کلی از نقاشیهاشون و خلاقیت شون لذت میبرم. شوهر مهربونم که همیشه کنارم بوده و هر کاری خواستم انجام بدم دستی شده از دستان خدا و تا جایی که تونسته حمایت و کمکم کرده.
نکته مثبت بعدی زندگیم بهشت زیبایی که دارم. گلفروشی خوشگلم که اسمشو گذاشتم بهشت و وااااقعا بهشته و پر از گل و زیباییهای خداونده و دوتا مرغ عشق زیبا و خوش صدا که با سر و صداشون بهشتم رو بهشتی تر می کنن. مشتریهایی که هر کدوم میان خرید کلی از فضای مغازه م و از بودن اونجا لذت میبرن و خدارو شکر می کنم بابت تک تکشون.
زیبایی بعدی زندگیم خواهرم و زن داداش گلم هستن که عاشقشونم و باهم همفرکانس هستیم و کلی در مورد سایت با هم حرف میزنیم.
حالا میخوام از یه اتفاق قشنگ تو زندگیم بگم که میدونم با دیدن سریال زندگی در بهشت و توجه به زیباییهای اونجا برام پیش اومد. چند روز پیش ما یه سفر یه روزه داشتیم و ویلایی که گرفته بودیم خیلی خیلی شبیه بود به خونه ای که من همیشه تو رویاهام تجسم میکردم. و اما همین که شب شد و چراغها روشن شد دور تا دور ساختمون با شلنگهای نوری تزیین شده بود دقیقا مثل کلبه چوبی شما. ماه وسط آسمون بود و نورشو میپاشید روی درختهای باغ. آسمون صاف و هوا بی نهایت مطبوع. چراغهای وسط باغ زیبایی درختها و درختچه ها رو چند برابر کرده بود و آلاچیقی که وسط باغ بود با دوتا درخت بید که دوطرف ورودیش کاشته بودن دلربایی میکرد. من از شدت هیجان اشک از چشام سرازیر شده بود.درختهای بیدی که تو باغ بود خیلی شبیه درختهایی بود که تو باغچه خونه تمپا هست.وای استاد استخرش که دیگه نگو اینقدر که تو اون فایلی که استخر خونه تمپا رو برامون گذاشتین دل من رفت براش تونستم تجربه ش کنم و دایم با خودم می گفتم آره قانون جواب میده. اینه رویاهایی که رویا نیستن و چقدر ایمانم قویتر شد و چقدر بهتر درک کردم که مییییشه. اینکه خونه ای که تو رویاهام میدیدم یه روز مال من بود برام خیلی لذتبخش بود و هر لحظه خدارو شکر میکردم. اینقدر خوشحال بودم و اینقدر حسم خوب بود که اصلا نمیتونم براتون توصیفش کنم. فقط بگم یه تجربه بی نظیر بود برام. و این تجربه زیبا رو مدیون شمام و زیباییهایی که تو زندگی در بهشت نشونمون دادین و درسهای طلایی که ازتون گرفتم و مطمئنم که این تازه اولشه و هزاران تجربه زیبای دیگه منتظر من هستن تا برم تو دلشون و لذت ببرم از زندگی و خدایی که دارم میشناسمش و هر لحظه بیشتر عاشقش میشم و بیشتر درکش می کنم.
عاشقتم بهترین استاد دنیا که چشمامو باز کردی به دنیایی که فقط توش زیبایی و لذته💚💚💚💚
سلام بر استادِ جان ها
برداشت من:
احساس بد ینی دور شدن ازون چیزی که میخوام
احساس خوب ینی نزدیک شدن ب اون چیزی که میخوام
همین کافیه واسه اینکه یه ادله محکم داشته باشم تا تشویق بشم ب حفظ حس خوبم
خداوندا ناظر بر احوال ما باش و حول حالنا الی احسن الحال
هدایت های خداوند فقط بسمت خوبی ها و فراوانی هاست و هدایت ها ی خاصیت خیلی زیبا دارن و اونم اینه ک فقط تو خوش حالیا پیداشون میشه اونا جایی ک خوش حالی نباشه شرکت نمیکنن
خدایا چقدر تو زیبایی چقدر تو حال خوبی چقدر عاشق شادی و خوش حالی هستی
خدایا ممنونم بخاطر قوانین فوق زیبات ممنونم ک قوانین تو با شادی فعال میشن ن غم
ممنونم ک قوانین تو با صبر فعال میشن ن تحمل
ممنونم ک ب تن من سلامتی و ب روح من شادی بخشیدی ممنونم ک من رو آنقدر لایق و باارزش دونستی ک اینا رو باهام اشتراک گذاشتی
خدایا ممنونم بخاطر پول ک همیشه تو زندگیم جریان داشته بیشتر از حد نیازم ممنونم بخاطر صدای جیک جیک این گنجشک ها ممنونم ک من بیدارم و دارم میشنوم میبینم زیبایی ها رو ممنونم بخاطر این هوای پاک ممنونم بخاطر این همه آدم خوب تو زندگیم ممنونم بخاطر مسافرتامون ک زیادتر و باکیفیت تر شدن ممنونم بخاطر فراوانی ک آنقدر بیشتر شده ممنونم بخاطر اینکه آنقدر انرژی دارم ممنونم بخاطر فرصت امروز این زندگی دوباره ممنونم بخاطر لبخند رو لبهام ک موقع توجه ب زیبایی فقط میات ممنونم بخاطر غذاهای خوشمزه ممنونم بخاطر عشق توی زندگیم بخاطر ابراز عشقی ک از طرف آدم های زندگیم بهم میکنی ممنونم بخاطر اینکه منو احاطه کردی با آدم های فوق العاده ممنونم ک ب صورتم آنقدر زیبایی دادی ممنونم ک ب بدنم قدرت ورزش کردن میدی ممنونم بخاطر ماهیچه و استخوان های سالمم بخاطر مفاصل محکم و پوست سالمم ممنونم بخاطر قلب قوی و سالمم بخاطر مغز سالم ذهن آرام بخاطر تک تک سلول هام ک در کمال سلامتی ان
سلام این سایت بی نظیره بچه ها میشه در مورد چیزهایی که به دست اوردیم با گوش کردن به این حرفها واسه هم بگیم میتونیم کلی ایده بگیریم
سلام دوست عزیز
من هم موافقم
واقعا با بازگو کردن نتایج مثبت برای همدیگه خیلی به مدار بالاتری میریم.
🤗🙏🌏