شناسایی «ترمزهای مخفی ذهن» درباره ثروت - صفحه 189 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

5123 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    ذاکر هیمالیا گفته:
    مدت عضویت: 4132 روز

    سلام بچه ها هرچند وقت مسابقه گذشته است اما یک باور منفی که من دارم این است که اگه من روی باورها کار کنم و باید دایم هم کار کنم تا نتیجه بگیرم ، دیگر فرصتی برای معنویت نخواهم داشت و طبیعتا از معنویت دور میشوم. نمی دانم چطور میتوانم این باور مخرب را از خود دور بسازم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
    • -
      ماری جون گفته:
      مدت عضویت: 3638 روز

      دوست خوبم سلام

      اگه جمله تاکیدی میگین اول از خدا سپاسگزاری کنید بعد جمله رو بگین.مثلا:خداوندا سپاسگزارم که پول ساختن راحتترین کار دنیاست.

      اگه رو باور فراوانی کار میکنین ماشین گرونقیمت و باکلاس میبینین بگین:خداوندا سپاسگزارم که چشمام رو باز کردی تا این ماشین عالی رو ببینم ،خداوندا سپاسگزارم که این ماشین عالی رو بهم نشون دادی،خداوندا سپاسگزارم که همچین نشونه ای بهم نشون دادی،خداوندا به مال و زندگی صاحب این ماشین برکت روز افزون بده.

      اگه رو لیاقت و ارزشمندیتون دارین کار میکنین بگین:خداوندا سپاسگزارم که من رو اینقدر ارزشمند آفریدی که دست بسینه ایستادی تا من حرف بزنم و درخواست کنم و تو اطاعت کنی و براورده کنی خواسته ام رو،خداوندا سپاسگزارم که من رو اینقدر ارزشمند آفریدی که تمام فرشته ها من رو سجده کردند،خداوندا سپاسگزارم من رو اینقدر ارزشمند آفریدی که خانواده ام بدون انتظار به من کمک میکنند،دوستانم بدون انتظار از من به من لبخند میزنن و مشتاق لبخند های من هستند،استاد عباسمنشم برام چنین فایلهای عالی ای رو فراهم میکنه بدون هیچ چشم داشتی

      شما هر کاری که میخوایین انجام بدین اولش این کلمه رو بگین:«خداوندا سپاسگزارم که . . . »اینجوری با یه تیر،چندین و چننننند نشان میزنین

      ?

      با آرزوی ثروتمندی در مکان و زمان

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 7 رای:
    • -
      سمیه کمالی گفته:
      مدت عضویت: 2827 روز

      سلام همکلاسی

      اینجا سایت عباس منش بهتره بگیم مدرسه عباس منش هستش البته مدیرتش رو خدا داره ولی اسم این مدرسه رو گذاشته عباس منش چون اول دانش آموزش بوده و اول استادی که توی این مدرسه شروع به تدریس کرده

      اساتید دیگه ای هم داره .گروه عباس منش عضوهای که سالهاست کارکردن والان دارن با پاسخ دادن به سولات عضوهای جدید اون ها راهنمایی میکنند .

      شکر گذار خداوند هستم که دستان پرتوانی در این مدرسه به کمک من و بقیه شتافتند تا ما هم بتونیم مثل خودشون موفق بشیم

      سر هر کلاسی که باشی( هر دوره) اول میدونی که سال بالاتری ها جای قرار دارن که روزی هم تو قراره باشی چون اون ها هم یه روزی مثل من تازه وارد این مدرسه و اون کلاس شدن پس میفهمی که اگر اونها تونستن توهم میتونی و این هر روز هر روز ایمان تورو قوی تر میکنه تو رومحکم تر میکنه به تو میگه که کدوم باور درست تره به تو میگه کدوم راه نزدیکتره .

      مثل امروز صبح که به من گفت خدا

      که چه خواهی چه نخواهی از من

      من همه صبح تو میخوانم

      که فقط از من بخواهی . از رب

      هر باوری که میخوای درست کنی هرچیزی که از کائنات بخوای فقط یک قدرت هست که بهت بده و این ایمان تو رو قوی تر میکنه تو رو معنوی تر میکنه همکلاسی عزیز

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    • -
      علی گفته:
      مدت عضویت: 2777 روز

      سلام دوست عزیز

      این رو بدون که هرچه بیشتر روی باورهامون کار کنیم و شرک و باورهای محدودیت و بازدارنده رو از درونمون بیرون بریزیم به انسان معنویتری تبدیل می شویم. چه معنویتی بالاتر از رسیدن به توحید وجود داره و رسیدن به اون میسر نیست مگر با کاوش درون و کار روی باورهای نادرست.

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  2. -
    فریبا صالح آبادی گفته:
    مدت عضویت: 2771 روز

    باسلام به خانواده ی خوبم

    این باور از نظر من پایه های اشتباهی رشد کرده

    ۱_که اری خداوندا به من ثروت بده تا بخشی از ان را بی فقیران بدهم در حقیقت نوعی شرک خفی دارد که بله خدا توانایی رسیدگی به همه ی فقرا را ندارد

    پس با بخشیدن ثروت من بعضی از اون فقرا را مدیریت کنم

    ۲_اری خداوندا زمانی که به من ثروتی ببخشی من قول میدم به فقرا کمک کنم این یعنی نداشتن لیاقت و اینکه من اینقد ارزشمند نیستم که خداوند به من ثروت بده پس حتما بواسطه فقراش که از من ارزشمند تر مرا ثروت میبخشد

    ۳_بله خداوندا به من ثروت بده من بخشی از انرا را میبخشم یعنی خداوند عادل نیست وفقط به تعدادی ثروت میدهد که دوست داشته باشه حالا چون من من متفاوتم به من بده من دیگران ببخشم

    ۴_عدم باور به رازاق بودن خداوند که میتواند به هرکسی که بخواد بی خساب روزی بدهد نه تعدادی رو فقط گلچین کند

    البته نمیدونم تا چقد درسته این موارد ولی چون استاد گفتن قبل دیدن فایل پاسخ حتما کدهای مخرب مدنظرتون رو بنویسد نوشتم

    دوستون دارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  3. -
    محسن قنادی عرب گفته:
    مدت عضویت: 2225 روز

    سلام

    خداوند وقتی سلیمان نبی ازش درخواست کرد و درخواست بزرگی هم بود ملکی که تا حالا به کسی ندادی

    خوب باور سلیمان چی بود برای این درخواست؟

    تو وهابی یعنی بسیار بخشنده ای

    اینجا نکته اش اینه که اولا سلیمان باور درستی داشت برای نوع درخواستش پس باور داره که خدا بهش میده چون خدا بسیار بخشنده است و شرطی هم نمیزاره چون خودش رو شایسته میدونه و لیاقتش رو داره

    و خدا هم میگه دادیم بهت سلیمان هر کار دلت خواست بکن باهاش میخواهی ببخش……

    این نکته هم جالبه خدا هم شرطی نمیزاره

    ولی ما اینکارو میکنیم چون به اندازه ی کافی خودمون لایق نمیدونیم

    شاد و ثروتمند باشید در پناه خدا

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  4. -
    حامد گفته:
    مدت عضویت: 2100 روز

    با سلام و تشکر از آقای عباسمنش و تیم تحقیقاتیشون

    وقتی مطلب رو میخوندم و گوش میدادم به هر سوالی فک میکردم جز این. اتفاقا تازه شروع کردم در مورد باورهای مثبت ثروت ساز کار کنم رو خودم و دقیقا همین دعا رو هم میکردم و تو فکر خودم این کار بهم انگیزه میده🤦🏻‍♂️ الان که یهو دیدم گفتین باور مخربه تازه داره دلایل مخرب بودنش رو میشه برام. اولا اینکه در نظرم یعنی فراوانی وجود نداره و منابع محدوده و از خدا میخوام اون منابع محدود رو به من بده تا من به اندازه ای که میخوام به بقیه بدم😐🤦🏻‍♂️دوما با این کار فک میکردم میتونم ادم بهتری بشم پس یعنی الان از خودم راضی نیستم😕هر چی بیشتر فکر میکنم موارد بیشتری میاد تو ذهنم. سوما که خدا رو مثل یک انسان تصور کردم که حتما نیازی به تعهد من داره😅 البته اصل قضیه انفاق و بخشش زیر سوال نمیره بلکه فقط دیدگاه و باورهای ما در مورد خودمون و خدامون در موقع دعا یا تعیین خواسته هامون گاها مشکل دار هست

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  5. -
    احمد خدابخشی گفته:
    مدت عضویت: 1958 روز

    سلام .مابااین دیدگاه دنبال بهانه ای میگردیم که به واسطه این بهانه یعنی کمک به دیگران خداوند به ما ثروت دهد یعنی خدا رادرمقابل احتیاج کمک دیگران مارا ثروتمند کند

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 7 رای:
  6. -
    آوا گفته:
    مدت عضویت: 1753 روز

    به نام خداوند بخشاینده و مهربان

    روز 100ام از روزشمار زیبای تحولم

    به نظر من وقتی به خداوند میگیم “تو بمن ثروت بده منم در راه خیر خرج میکنم”, خودمون رو لایق ثروت نمیدونیم. ما میتونیم ثروتمند باشیم فقط برای خوشی خودمون ازش استفاده کنیم و این منافاتی با ثروتمند شدن نداره و ناپسند نیست ولی با این جمله مون نشون میدیم که در اعماق ذهنمون ثروتمند بودن رو چندان خوشایند نمیدونیم و همش انگار میخوایم رشوه بدیم به خدا و در واقع خداوند رو انسانی میبینیم که باید بهش وعده و وعید بدیم تا دعاهامون رو اجابت کنه. سپاس از شما🍀🍀🍀🍀💖💖💖💖💖🍀🍀🍀🍀

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  7. -
    ملکه قربانی گفته:
    مدت عضویت: 1654 روز

    سلام به استاد عزیز و خانم شایسته ردپای این قسمت در مورد ترمز ها ماست در مورد ثروتمند شدن یکی از اون ترمز ها این است که ما باید خودمان را لایق ثروت ونعمت بدانیم وآگاهی باشیم که هرچقدر ثروتمند باشیم به خداوند نزدیک می‌شویم وبدانیم که یکی از معنویت کارها دنیا ثروتمند شدن است هر چقدر ثروتمند تر شوم نزد خدا محبوب ترم و با ثروتمند شدن هم به خودم و باعث گسترش جهان هستی می‌شویم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای:
  8. -
    سعید صادق زاده گفته:
    مدت عضویت: 1526 روز

    سلام بر همه دوستان

    سلام بر استاد مهربان

    ممنون از استاد بخاطر این فایل پر از انرژی و عالی

    خدا رو شکر که تا امروز من صد قسمت از روزشمار تحول زندگی را گوش دادم و نکته برداری کردم

    از همه مهمتر اینکه با اسم این دوره بسیار موافق هستم

    چرا که روزشمار تحول زندگی برای من هم تحول زندگی بوده

    هر روز که یک فایل را گوش می دهم یک نکته جدید یاد می گیرم و یک قدم به خودم نزدیک تر می شوم

    در مورد سوال استاد که خودم هم ترمزهای ناشناخته زیادی در ذهنم وجود دارد که در حال کار کردن روی خودم هستم تا با طی کردن تکامل خودم دوره روانشناسی ثروت را تهیه کنم

    ترمزهایی که در ذهن من وجود دارد این است که وقتی ثروت برای خودم نمی خواهم بلکه برای دیگران می خواهم و می گویم خدایا ثروت به من بدهد تا به فلانی کمک کنم

    در حالیکه در درجه اول خودم مهم هستم و خودم باید لبریز از عشق باشم تا از لبریزی عشق به دیگران هم سیراب کنم

    ممنون استاد مهربان

    سپاس از خدای خوب خودم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  9. -
    مهری حصاري گفته:
    مدت عضویت: 1737 روز

    سلام ب استاد عزیزم

    برداشت من از این فایل اینه ک وقتی ب خدا میگیم فلان چیز و بهم بده میخام برای اینکار میخوام باهاش یکاری کنم ووووو یعنی من هنوز فکر میکنم یکی دیگه باید ب من خواسته هامو بده

    یعنی بجای اینکه تمرکز کنم روی خودم ک من هستم ک میتونم خواسته ام رو خلق کنم دنبال اینم ک خدا اونو بهم بده منم هیچ تغییری نکنم

    در صورتی ک من وقتی شروع کنم ب تغییر باورهام در همون مدار از جنس باورهام قرار میگیرم ک ممکن خواسته من اونجا باشه یا اینکه هنوز جا داشته باشم ب تغییر باورهام وادامه دادن برای خلق خواسته ام

    این فایل نشانه امروز من بود اولش فکر کردم خب این ربطی ب چیزی ک میخواستم نداشت ولی بار دوم ک گوش دادم دیدم چرا اتفاقا خیلیم ربط داشت

    نشستم یه گوشه و هی بخدا میگم اینو بده اونو بده خب حالا من باید ببینم طبق خواسته ام گره ذهنم چیه و شروع کنم ب تغییر و بهبودش اینجوری میرم توی اون مدار از خواسته ام و این میشه ک من خالق زندگیه خودم میشم

    چ جالب خودم از نوشته خودم انگیزه گرفتم در یک آن اینها اومد ونوشته شد

    الان در یک سری از ابعاد زندگیم تغییرات کوچک و بزرگی رو ایجاد کردم

    یکیش حذف یه رابطه ای بود ک فکر میکردم بی نقص اما هرچی بیشتر ورود پیدا میکردم میدیدم از خودم دور میشم و خدارو شکر ک هدایت شدم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    گزارش نقض قوانین سایت
  10. -
    سیدبهمن شیرین نژاد گفته:
    مدت عضویت: 1876 روز

    با سلام خدمت دوستان و استاد گرامی اولین باور محدود کننده اینه که احساس لیاقت نمیکنم دومی اینه که به فراوانی جهان و نعمتهای خدا باور ندارم که همچین درخواستی میکنم د صورتی که قضیه رو برعکس بما فهموندن هی بخودم میگم بابا خدا بااون عظمتش بااونهمه قدرتش من انسان رو لایق ثروت و نعمت جهان دیده که خودش و جهان به این دقیقی رو در اختیار باور و فرنکانسهای ارسالی من گذاشته که باهاش هر چی دوس دارم رو بسازم خدای ما واقعا چقدر دوسمون داره و عادل هست که همچین قوانینی گذاشته که ما به خواسته هامون برسیم اونوقت خودمون رو با همچین خواسته هایی کوچیک میکنیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 6 رای: