اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
سلام به عزیزای دل و استاد جان و مریم عزیزم که اینقد عالی ویدئو گرفتین از بهشت😍💋
من فکر میکنم از کدهای مخربی که میتونه باشه توی این درخواست اینه که اون درخواست کننده یه جورایی احساس مسئولیت هم میکنه، اینکه این اونه که باید مثلا به فلان افراد کمک کنه و خود خدا نمیتونه، یا یجورایی حس میکنه این باید روزی اونارو بده یا همچنین چیزی، میدونی یه جورایی احساس گناه هم داره ها توش، گویا فرد حس میکنه وظیفشه به آدما کمک کنه یا مثلا جبران کنه، این از بی عزتی هم میتونه نشات بگیره بنظرم،یا شاید طرف فک میکنه اگه از ثروتش کمک نکنه انگار درست استفاده نکرده ازش و ثروتش ارزش نداره..
و اینکه چرا این نوع نگاه اشتباهه بنظرم برا اینکه تو (درخواست کننده) میخوای به اون فرد که مدنظرته، درحالیکه اون توی مدار دریافت اون میزان پولی که تو میخوای بهش بدی نیست، داری انگار از قانون سر باز میزنی و تو فکرت این میچرخه که آقا درسته قانون اینه که اون طرف براساس ارتعاشش نمیتونه دریافت کنه اون میزان پولو اما خب حالا فعلا قانونو ولش طرف بیچارس بذار کمکش کنممم اخه دلم نمیاد!
«این فکرِ از قانون سرپیچی کردن هم به گمانم ارتعاش خوبی نداره»🙂
توی این نوع دیدگاه به چشم من توکل دیده نمیشه، یعنی طرف نمیخواد اون افرادی که میخواسته بهشون کمک کنه رو بسپاره به خدا و فک میکنه اینه که باید بهشون کمک کنه
همه اینایی که اینجا گفتم همین الانشم خودم باور دارما😁
این نگاه های غلطو خودمم الان دارم که اینجوری راحت میتونم بیان کنم قشنگ میفهمم چرا میخوام به آدما کمک کنم ای خداااااااا😤
سلام دوست عزیزم مثل همیشه جوابی زیبا به این سوال دادید
منم میخواستم نظر خودمو بگم
شما گفتین فرد احساس مسئولیت هم میکنه که میخواد به دیگران کمک کنه ولی من اینو از یه دیدگاه دیگه میگم که فرد داره به خدا توهین میکنه و خودشو جای خدا میزاره میخواد روزی رسون بشه و تشخیص دهنده فرکانس و جایگاه افراد بشه !!!
در صورتیکه کار اون بنده اینه که فقط روزی خودشو بگیره فقط روی احساس لیاقت خودش کار کنه فقط تسلیم خدا باشه
کار بنده ( کار اون فرد ) خدایی کردن نیس !
کار ما خدایی نیست ….
کار ما این نیست که بیایم و بشیم روزی رسون …..
ما خدارو خوب نشناختیم ما قدرت خدارو درک نکردیم
که اگر قدرت خدارو درک کنیم حتی یک ثانیه هم نگران نیستیم و جوش زندگی بقیه رو نمیزنیم
چون امکان داره همون ادمی ک تو داری براش دل میسوزونی و میخوای جنتلمن بازی در بیاری و بهش روزی برسونی
سلام استاد عزیز و سلام مریم جان و دوستان همفرکانسیم
من لایق بهترینها زیباترین ها باشکوه ترین و قشنگترین ها هستم و نیازی نیست که خواسته ام را به فردی یا چیزی گره بزنم تا خداوند اجابتش کنه که اگر به من داده بشه من فلان کار یا کمک رو بکنم من خواسته ام رو از خدا می خوام برای اینکه می دونم خدا اجابتش میکنه فقط فقط هم از خدا می خوام و خودم رو لایق اون خواسته می دونم و بدون شرط و شروط با خدای خودم …هر فردی خودش زندگیشو میسازه دلسوزی و ترحم به هر کسی حتی به خودت ممنوع ممنوع
ترمز ذهنی من ترس از دریافت نکردن ثروت از جانب خداوند است به همین منظور تعهد کار خوب وپسندیده میدهم تا ثروت را هر طوری هست دریافت کنم وفکر کردن به ثروتمند نبودن وخود را ضعیف دیدن موانع وترمز ذهنی من میتواند باشد
من این موضوع رو فکر میکنم برای جایگاه و مقام هم بعضیامون شاید گفته باشیم
مثلا فلان جایگاه رو میخوام بعدش به بقیه کمک میکنم با پولش با جایگاهش ولی موضوع مهم فکر میکنم بحث احساس لیاقتش باشه
که ما خودمون رو لایق اون چیز نمیدونیم شاید به اندازه کافی درک نکردیم که این جهان دقیقا بازخورد هرآنچه هست که ما میفرستیم
موضوع دیگه باور به خداست ما بجای نگاه پر از رحمت و رزاقیت و وهابیت خداوند هنوز از دیدگاهی نگاه میکنیم که اون خواسته بزرگه و از دید نشدن و کمبود بهش نگاه میکنیم
موضوع دیگر اینکه دور دیدن اون ثروته یا هرچیز دیگری هست و بازهم برمیگرده به اینکه ناآگاه بودیم و نمیدونستیم ما چقدر خالق زندگی خودمون هستیم
و شایدم خیلی داریم به موقعیت الانمون و گذشته ای که داشتیم نگاه میکنیم و باورمون نمیشه که میتونیم از همینجا به جاهایی برسیم که حتی نزدیک ترین افراد زندگی مون باورشون نشه چطوری اینهمه تغییر ایجاد کردیم توی زندگیمون
سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته دوست داشتنی باز هم بینهایت ممنونم از شما بابت این فایل فوقالعاده و پر از آگاهی
روز شمار تحول زندگی روز 100
در پاسخ سوالی که پرسیدید ، وقتی ما یه همچین درخواستی از خداوند میکنیم یعنی به این باور داریم که اگر ثروت مند بشیم ممکنه از مسیر خوب خارج بشیم و به مسیر های نا مربوط کشیده بشیم یا بر این باور هستیم که ما لیاقت پول و ثروت رو نداریم چون نمیتونیم به درستی ازش استفاده کنیم ، و ممکنه این باور مخرب رو داشته باشیم که اگر ما پولدار بشیم پس بقیه چی و این رو ناعدالتی بدونیم درحالی که خداوند نعمت و ثروت و فقر و بدبختی و همه و همه چیز رو در دسترس همگان قرار داده و هیچ ناعدالتی وجود نداره بستگی داره ما چه چیزی رو میخوایم و راجبش چه باور هایی رو داریم و به چه چیز هایی توجه میکنیم و جهان و خداوند همون رو بهمون میده ، من فکر میکنم اینها باور هایی هستن که پشت اون درخواست وجود دارن و اما خودم با این که کار میکنم اما حقوق کم والبته دیر به دیر دریافت میکنم و حالا که بهش فکر میکنم میبینم من این باور رو دارم که کارم به اندازه کافی ارزشمند نیست ، خودم و توانایی هام رو ارزشمند نمیدونم و نمیدونم برای این باور های مخرب باید چکار کنم ، چیزی که به ذهنم میرسه اینه که خودم و توانایی هام رو تحصین کنم و هر روز به خودم یادآوری کنم که انسان ارزشمندی هستم و توانایی دارم تو کارم و لایق گرفتن دستمزد بابت کارم هام هستم ، به خودم تعهد میدم که از امروز تکرار و تمرین این مورد رو هم بزارم تو برنامم و باورهام رو بهتر و بهتر کنم راجب ثروت و همه چیز رو بسپارم به خدا ، امیدوارم که به زودی بیام و از نتایجم واستون کامنت بزارم.
خدایا شکرت که تو این مسیر زیبا هستم و دارم هر روز از استادم یاد میگیرم ، خدایا شکرت برای همه نعمت ها و ثروت ها و فرصت ها و اتفاقات خوب زندگیم.
راستش من باورم تا همین نیم ساعت پیش به اجابت از طرف خداوند این بود که حتما باید با خداوند معامله کنی که خواسته ات رو بده مثلا من 2 سال پیش چون پدرم بیمار بود وشفای پدرم رو میخواستم با خدا عهد کردم وبهش گفتم من با حجاب میشم به شرطی که پدرم رو شفا بدی ومن با حجاب شدم ولی پدرم فوت کرد
والان ن متوجه شدم که برای خواسته هام ن نباید شرط بزاریم ومعامله ای کنیم وبرعکس باید باصراحت تمام وبه قول استاد با پررویی تمام از خداوند بخوایم
من بزرگترین ترمز ذهنیم برمیگرده به فرهنگی که توش بزرگ شدم ومدام حرفها وصحبتهایی که توش این بوده که تو باید با خدا معامله کنی که خواسته رو اجابت کنه من نباید برای اجابت خواسته ام چیزی رو بیارم وسط وفقط تمرکزم برای خوشحالی وتغییر عالی خودم بعداز رسیدن به خواسته هام باشه
ومن فکر میکنم این یه جور شرکه اگه خواسته ام رو زنجیر بکنم به چیزهایی دیگه
وممنونم استاد عزیز که اینقدر اطلاعات عالی میدین وما رو سرشار از آگاهی میکنید واینکه حتما فکر شده کاری انجام بدیم ودنبال خرافات و…..نریم
باعرض سلام خدمت استاد عزیزو دوستان گرامی .واقعا شگفت زده شدم از این همه کامنت و جوابهای عالی .بچه ها عاااالی بود مرسییییی
۱ درخواست خودمان را درست ارسال کنیم
۲باور داشته باشیم قدرت از ان خداوند هست خداوند دوست دارد بندگانش هروز بهتر از دیروز زندگی کنن و غرق در شادی رفاه و ثروت باشن
۳ هرکسی مسئول زندگی خودش هست و مانمتوانیم زندگی دیگران راتغییر دهیم
۴ ترس از حرف مردم
۵هرکسی که ثروتمند شده از راه نادرست بوده یا بسیار سخت تلاش گرده
۶چشم زخم
۷کمبود ثروت
۸ از دست دادن تمام روابط خوب و سلامتی
۹ ایجاد دقدقه هایی فکری جدید
کمبود زمان و اینکه دیگر برای خودمان هم شاید وقت نداشته باشیم
۱۰اگه من ثروتمند بشم ایا حاضرم اون پول خرج خودم و تفریحاتم بکنم ؟ اخه همه ما عادت کردیم تلاش کنیم پول رو جمع کنیم نه اینکه از پول استفاده کنیم تا لذت ببریم از زندگی که به ماداده شده
۱۱ هرانچه که ما از خداوند بخواهیم به ما داده میشود در لحظه
۱۲ نباید به خدواند شرک بورزیم
۱۳ خداوند دارای احساسات نیست و مثل ما انسانها تصمیم نمیگیره بلکه این جهان قوانین یکسان و غیر قابل تغییری داره و فرکانس ما از هرچیزی مهمتره
پس بیاید درست درخواست کنیم از خداوند تا به انچه میخواهیم و باور داریم برسیم
سلام به عزیزای دل و استاد جان و مریم عزیزم که اینقد عالی ویدئو گرفتین از بهشت😍💋
من فکر میکنم از کدهای مخربی که میتونه باشه توی این درخواست اینه که اون درخواست کننده یه جورایی احساس مسئولیت هم میکنه، اینکه این اونه که باید مثلا به فلان افراد کمک کنه و خود خدا نمیتونه، یا یجورایی حس میکنه این باید روزی اونارو بده یا همچنین چیزی، میدونی یه جورایی احساس گناه هم داره ها توش، گویا فرد حس میکنه وظیفشه به آدما کمک کنه یا مثلا جبران کنه، این از بی عزتی هم میتونه نشات بگیره بنظرم،یا شاید طرف فک میکنه اگه از ثروتش کمک نکنه انگار درست استفاده نکرده ازش و ثروتش ارزش نداره..
و اینکه چرا این نوع نگاه اشتباهه بنظرم برا اینکه تو (درخواست کننده) میخوای به اون فرد که مدنظرته، درحالیکه اون توی مدار دریافت اون میزان پولی که تو میخوای بهش بدی نیست، داری انگار از قانون سر باز میزنی و تو فکرت این میچرخه که آقا درسته قانون اینه که اون طرف براساس ارتعاشش نمیتونه دریافت کنه اون میزان پولو اما خب حالا فعلا قانونو ولش طرف بیچارس بذار کمکش کنممم اخه دلم نمیاد!
«این فکرِ از قانون سرپیچی کردن هم به گمانم ارتعاش خوبی نداره»🙂
توی این نوع دیدگاه به چشم من توکل دیده نمیشه، یعنی طرف نمیخواد اون افرادی که میخواسته بهشون کمک کنه رو بسپاره به خدا و فک میکنه اینه که باید بهشون کمک کنه
همه اینایی که اینجا گفتم همین الانشم خودم باور دارما😁
این نگاه های غلطو خودمم الان دارم که اینجوری راحت میتونم بیان کنم قشنگ میفهمم چرا میخوام به آدما کمک کنم ای خداااااااا😤
مرسی که تا اینجا همراه مطالب من بودین
سلام دوست عزیزم مثل همیشه جوابی زیبا به این سوال دادید
منم میخواستم نظر خودمو بگم
شما گفتین فرد احساس مسئولیت هم میکنه که میخواد به دیگران کمک کنه ولی من اینو از یه دیدگاه دیگه میگم که فرد داره به خدا توهین میکنه و خودشو جای خدا میزاره میخواد روزی رسون بشه و تشخیص دهنده فرکانس و جایگاه افراد بشه !!!
در صورتیکه کار اون بنده اینه که فقط روزی خودشو بگیره فقط روی احساس لیاقت خودش کار کنه فقط تسلیم خدا باشه
کار بنده ( کار اون فرد ) خدایی کردن نیس !
کار ما خدایی نیست ….
کار ما این نیست که بیایم و بشیم روزی رسون …..
ما خدارو خوب نشناختیم ما قدرت خدارو درک نکردیم
که اگر قدرت خدارو درک کنیم حتی یک ثانیه هم نگران نیستیم و جوش زندگی بقیه رو نمیزنیم
چون امکان داره همون ادمی ک تو داری براش دل میسوزونی و میخوای جنتلمن بازی در بیاری و بهش روزی برسونی
روزی جوری از تو که هیچ از جد و ابادت هم جلو بزنه
که تو اصلا نتونی فرض کنی این آدم اون آدم بوده !
قدرت خدارو دست کم نگیریم
اینارو باید آویزه گوشمون کنیم
خیلی خوشحال میشم نظراتتون رو میخونم
دوسدارم همه نظراتشونو بگن
در پناه حق
سلام استاد
من توی نشانه ی امروزم به این فایل هدایت شدم
و باز همزمانی
خدایاشکرت
👌👌👌
دیشب موضوعی پیش اومد که یه ترمز خیلی قوی برای ثروت رو توی خودم پیدا کردم
واون مهم بودن نظر خانواده در مورد من
در مورد همه چیزم:
اینکه فلان مهمونی یا دورهمی رو که تمایل به شرکت درش ندارم، بخاطر نگرانی اینکه میگن:
چرا فلانی نیومده یا بالاجبار میرم یا اگه نرم راحت نیستم
بخاطر قضاوتهاشون بخاطر اظهارنظرهاشون بخاطر سوال پیش اومدن براشون و…. و …. و ….
و نگرانم که حالا چی میگن یا مثلا” مادرم سراغم را میگیرن یا… هزار تا موضوع دیگه که دقیقا” ارتباط با مهم بودن نظر خانواده داره
🌿🌿🌿🌿
خب من از صبح تا الان به این نتیجه رسیده م
خدا میدونه در این راستا چندتا ترمز
مخرب در برابر ورود پول دارم که مربوط به نظر خانوادمه
یه جورایی ریشه ش هم این میشه که: آخه فلانی که مالِ این حرفا نبود
و عباراتی از این دست
یعنی اینقدر نظرشونو برا خودم مهم کردم که ارتقا جایگاه اجتماعیم یا جایگاه ثروتم هم انگار باید از فیلتر تایید اونها بگذره
از طرفی با سابقه ذهنی بچگی و … مطمئن هستم که تایید نمیکنن و اوکی نمیدن
و این دیوار ذهنی خودم هست که راه درآمد و ثروت را به رویم بسته
بله این ترمز سالهاست که مانع ثروت منه که البته پس از سالها به لطف خدا امروز کشفش کردم
بهرحال میخواستم ازتون درخواست کنم که مشابه مثال بالا که برای ترمز نیت کار خیر و ثروت زدین
توضیحاتی هم در مورد ترمزهای ذهنی مربوط به خانواده در ارتباط با کسب ثروت و رسیدن به زندگی پر از رفاه و آسایش بگین
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
فک میکنم به افراد زیادی کمک بکنه چون همه ی ما یک عالمه ترمز مربوط به نظرات و عقاید خانواده داریم
متشکرم🌹🌹🌹
۱- باور به این که اگر من ثروتمند بشم از خداوند دور میشم و هی میخوایم به خدا بگیم که من نیتم خیره .
ثروت ممکنه مارو از خداوند دور کنه و خداوند ثروتمند ها رو دوست نداره.
۲- اگر من ثروتمند بشم و دیگران نشن یه جورایی بهشون ظلم شده و من نمیخوام خودخواه باشم انگار که فقرا زیر پای ثروتمندها له میشن.
انگار خدا نمیخواد ما ثروتمند بشیم و ما میخوایم به هر نحوی راضیش کنیم.
به نام خداوند مهربان
سلام استاد عزیز و سلام مریم جان و دوستان همفرکانسیم
من لایق بهترینها زیباترین ها باشکوه ترین و قشنگترین ها هستم و نیازی نیست که خواسته ام را به فردی یا چیزی گره بزنم تا خداوند اجابتش کنه که اگر به من داده بشه من فلان کار یا کمک رو بکنم من خواسته ام رو از خدا می خوام برای اینکه می دونم خدا اجابتش میکنه فقط فقط هم از خدا می خوام و خودم رو لایق اون خواسته می دونم و بدون شرط و شروط با خدای خودم …هر فردی خودش زندگیشو میسازه دلسوزی و ترحم به هر کسی حتی به خودت ممنوع ممنوع
سلام استاد بزرگوار
ترمز ذهنی من ترس از دریافت نکردن ثروت از جانب خداوند است به همین منظور تعهد کار خوب وپسندیده میدهم تا ثروت را هر طوری هست دریافت کنم وفکر کردن به ثروتمند نبودن وخود را ضعیف دیدن موانع وترمز ذهنی من میتواند باشد
سلام خدمت دوستان هم فرکانسی ام
من این موضوع رو فکر میکنم برای جایگاه و مقام هم بعضیامون شاید گفته باشیم
مثلا فلان جایگاه رو میخوام بعدش به بقیه کمک میکنم با پولش با جایگاهش ولی موضوع مهم فکر میکنم بحث احساس لیاقتش باشه
که ما خودمون رو لایق اون چیز نمیدونیم شاید به اندازه کافی درک نکردیم که این جهان دقیقا بازخورد هرآنچه هست که ما میفرستیم
موضوع دیگه باور به خداست ما بجای نگاه پر از رحمت و رزاقیت و وهابیت خداوند هنوز از دیدگاهی نگاه میکنیم که اون خواسته بزرگه و از دید نشدن و کمبود بهش نگاه میکنیم
موضوع دیگر اینکه دور دیدن اون ثروته یا هرچیز دیگری هست و بازهم برمیگرده به اینکه ناآگاه بودیم و نمیدونستیم ما چقدر خالق زندگی خودمون هستیم
و شایدم خیلی داریم به موقعیت الانمون و گذشته ای که داشتیم نگاه میکنیم و باورمون نمیشه که میتونیم از همینجا به جاهایی برسیم که حتی نزدیک ترین افراد زندگی مون باورشون نشه چطوری اینهمه تغییر ایجاد کردیم توی زندگیمون
سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته دوست داشتنی باز هم بینهایت ممنونم از شما بابت این فایل فوقالعاده و پر از آگاهی
روز شمار تحول زندگی روز 100
در پاسخ سوالی که پرسیدید ، وقتی ما یه همچین درخواستی از خداوند میکنیم یعنی به این باور داریم که اگر ثروت مند بشیم ممکنه از مسیر خوب خارج بشیم و به مسیر های نا مربوط کشیده بشیم یا بر این باور هستیم که ما لیاقت پول و ثروت رو نداریم چون نمیتونیم به درستی ازش استفاده کنیم ، و ممکنه این باور مخرب رو داشته باشیم که اگر ما پولدار بشیم پس بقیه چی و این رو ناعدالتی بدونیم درحالی که خداوند نعمت و ثروت و فقر و بدبختی و همه و همه چیز رو در دسترس همگان قرار داده و هیچ ناعدالتی وجود نداره بستگی داره ما چه چیزی رو میخوایم و راجبش چه باور هایی رو داریم و به چه چیز هایی توجه میکنیم و جهان و خداوند همون رو بهمون میده ، من فکر میکنم اینها باور هایی هستن که پشت اون درخواست وجود دارن و اما خودم با این که کار میکنم اما حقوق کم والبته دیر به دیر دریافت میکنم و حالا که بهش فکر میکنم میبینم من این باور رو دارم که کارم به اندازه کافی ارزشمند نیست ، خودم و توانایی هام رو ارزشمند نمیدونم و نمیدونم برای این باور های مخرب باید چکار کنم ، چیزی که به ذهنم میرسه اینه که خودم و توانایی هام رو تحصین کنم و هر روز به خودم یادآوری کنم که انسان ارزشمندی هستم و توانایی دارم تو کارم و لایق گرفتن دستمزد بابت کارم هام هستم ، به خودم تعهد میدم که از امروز تکرار و تمرین این مورد رو هم بزارم تو برنامم و باورهام رو بهتر و بهتر کنم راجب ثروت و همه چیز رو بسپارم به خدا ، امیدوارم که به زودی بیام و از نتایجم واستون کامنت بزارم.
خدایا شکرت که تو این مسیر زیبا هستم و دارم هر روز از استادم یاد میگیرم ، خدایا شکرت برای همه نعمت ها و ثروت ها و فرصت ها و اتفاقات خوب زندگیم.
سلام واحترام به استاد عزیزم
راستش من باورم تا همین نیم ساعت پیش به اجابت از طرف خداوند این بود که حتما باید با خداوند معامله کنی که خواسته ات رو بده مثلا من 2 سال پیش چون پدرم بیمار بود وشفای پدرم رو میخواستم با خدا عهد کردم وبهش گفتم من با حجاب میشم به شرطی که پدرم رو شفا بدی ومن با حجاب شدم ولی پدرم فوت کرد
والان ن متوجه شدم که برای خواسته هام ن نباید شرط بزاریم ومعامله ای کنیم وبرعکس باید باصراحت تمام وبه قول استاد با پررویی تمام از خداوند بخوایم
من بزرگترین ترمز ذهنیم برمیگرده به فرهنگی که توش بزرگ شدم ومدام حرفها وصحبتهایی که توش این بوده که تو باید با خدا معامله کنی که خواسته رو اجابت کنه من نباید برای اجابت خواسته ام چیزی رو بیارم وسط وفقط تمرکزم برای خوشحالی وتغییر عالی خودم بعداز رسیدن به خواسته هام باشه
ومن فکر میکنم این یه جور شرکه اگه خواسته ام رو زنجیر بکنم به چیزهایی دیگه
وممنونم استاد عزیز که اینقدر اطلاعات عالی میدین وما رو سرشار از آگاهی میکنید واینکه حتما فکر شده کاری انجام بدیم ودنبال خرافات و…..نریم
سلام استاد عزیز
کد مخربش این ک من لایق ثروت ک نیستم تو پول بده حالا نصفشم بدم به بقیه
من خودم همین طوری بودم چندسال پیش
یا بدتر از اون میگفتم اگ جنبه پول دارم پول بده
ولی این فایل چندسال پیش از شما گوش گردم
یکم رو اینباور کار کردم
جایگزین کردم باور این روکمن لایق ثروتم
اصلا ازادی مالی میخوام هرچی میخوام بخرم چون حال کنم لذت ببرم عشق کنم
خلاصه بعد 3 سال زندگی مالی من زیر روشد
اصلا اطرافیانم باورشون نمیشه من چقد مالی تغییر کردم
تو چندتا فایل گفتم از کارکردن برا دیگران با حقوق حدود 3 تومان بعد 3 سال هزاران برابر خدا نعمت ثروت وارد زندگیم کرد خونه ماشین شرکت خودم طلا و….
خداروشکر واقعا سپاس از شما استاد عزیزو خدای خوبم
باعرض سلام خدمت استاد عزیزو دوستان گرامی .واقعا شگفت زده شدم از این همه کامنت و جوابهای عالی .بچه ها عاااالی بود مرسییییی
۱ درخواست خودمان را درست ارسال کنیم
۲باور داشته باشیم قدرت از ان خداوند هست خداوند دوست دارد بندگانش هروز بهتر از دیروز زندگی کنن و غرق در شادی رفاه و ثروت باشن
۳ هرکسی مسئول زندگی خودش هست و مانمتوانیم زندگی دیگران راتغییر دهیم
۴ ترس از حرف مردم
۵هرکسی که ثروتمند شده از راه نادرست بوده یا بسیار سخت تلاش گرده
۶چشم زخم
۷کمبود ثروت
۸ از دست دادن تمام روابط خوب و سلامتی
۹ ایجاد دقدقه هایی فکری جدید
کمبود زمان و اینکه دیگر برای خودمان هم شاید وقت نداشته باشیم
۱۰اگه من ثروتمند بشم ایا حاضرم اون پول خرج خودم و تفریحاتم بکنم ؟ اخه همه ما عادت کردیم تلاش کنیم پول رو جمع کنیم نه اینکه از پول استفاده کنیم تا لذت ببریم از زندگی که به ماداده شده
۱۱ هرانچه که ما از خداوند بخواهیم به ما داده میشود در لحظه
۱۲ نباید به خدواند شرک بورزیم
۱۳ خداوند دارای احساسات نیست و مثل ما انسانها تصمیم نمیگیره بلکه این جهان قوانین یکسان و غیر قابل تغییری داره و فرکانس ما از هرچیزی مهمتره
پس بیاید درست درخواست کنیم از خداوند تا به انچه میخواهیم و باور داریم برسیم