اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
وقتی داشتم کامنت های شمارو میخوندم تازه داشتم میفهمیدم ایرادم کجاست که بعد یک سال و نیم اشنا شدن با قوانین و گوش دادن روزی حداقل ۵ساعت به فایلهای رایگان و فایلهایی که خریدم بعد این همه فایل گوش کردن و روزی چندین بار دعا و راز ونیاز با خدا که درامدمو بیشتر کن تازه فهمیدم که بابا اول خودت بعدا اگه تونستی به بقیه هم کمک کن
اخه وقتی از خدا درخواست رزق و ثروت میکردم میگفتم خدایا تو وهابی تو رزاقی انقدر بهم ثروت ببخش تا دستی از دستان تو باشم برای کمک به پدر و مادرم هیچ وقت نگفتم خدایا انقدر بهم ببخش تا بهترین خونه رو برای خودم بخرم بهترین ماشینو برای خودم داشته باشم بهترین جاهای دنیا رو ببینم بهترین لباسهارو بخرم بهترین رستورانها رو برم بس که تو بچگی تو مدرسه تحقیر شدم بس که تو خانواده انتقاد شنیدم از مادرم بس که دیگران رو ازخودم بالاتر میدونستم و بس که این نجواها هر لحظه بهم میگفتن تو سراپا ایرادی تو خوب نیستی تو لیاقت هیچی رو نداری بس که خودم رو بی ارزش میدونستم وقتی بچه بودم مهمون که داشتیم مادرم بهترین غذاهارو واسه مهمونا درست میکرد اگه تهش چیزی میموند به ما میداد اگه نمیموند نون و پنیر باید میخوردیم یا وقتی میخوابیدیم با اینکه یه عالمه رخت تازه و خوشبو داشتیم ولی از پتو های کهنه ۱۰سال قبل استفاده میکردیم خدارو شاکرم که منو هدایت کرد تا بعد این همه تلاش و درخواست ایراد کارمو بفهمم بچه ها از همتون ممنونم که بهم کمک کردین واقعا تشکر میکنم از همتون
در پناه تنها قدرت جهانیان الله یکتا شاد و خوشبخت باشید
از کامنتهای دوستان نهایت استفاده رو بردم ولی چون استاد تو ویدیوی آخر گفتند حتی اگه کامنتها تکراری بود باز هم نظرتون رو بگید تا محتویات باورهامون تو ذهنمون رو بیرون بریزیم شاید حداقل تلنگری برای خودمون باشه.
اولین ترمز دراین نوع درخواست توجه به فقر هست که یک ناخواسته هست. دومی عدم عزت نفس هست که خودمون رو لایق ثروت نمیدونیم وبه محض بدست آوردن اون میخواهیم با بقیه تقسیم کنیم. سومی که خیلی نامحسوس هست به نوعی بعضیها تو ذهنشون ناخود آگاه میخوان خودشون پولدار باشن و بقیه تو دوست و فامیل بی پول باشن بعد با کمک به اونها وجهه و مقام بالاتری تو جمع داشته باشن. نمونه اش رو دیدم که میگم. سالها پیش ماشین نداشتیم و فامیلی داشتیم که با ماشینش ما و تا اونجا که جا میشد چند نفر دیگه رو سوار میکرد و به پیک نیک میبرد و در آخر دعای خودش این بود وبه ما هم میگفت دعا کنید خدا ماشین بزرگتری بده که چند تا فامیل دیگه رو هم بتونه با خودش بیاره ولی دعا نمیکرد که خدا به خودتون ماشین برسونه که خودتون برین پیک نیک. این باور نقش سوپر من بازی کردن بین فامیل و دوست هست.
در کل این به این معنی نیست که آدم به دیگران کمک نکنه حتی توی نداری هم میشه به بقیه کمک کرد وحال اگه کسی تمکن مالی داشته باشه و ثروت براش عادی باشه دیگر از انسانیت دور هست که بتونه گره ای از کار کسی باز کنه اما دریغ کنه و بگه اگه خدا میخواست خودش بهت میداد. انفاق در حد توان در قران هم خیلی توصیه شده ولی دعا و درخواست از خدا به شرط کمک به دیگران هرجور فکر کنید اشتباه است و بوی شرک، عدم درک و شناخت درست از خداوند است.
در آخر میخواستم درمورد برنامه :برنده باش: شبکه سه بگم. تو این برنامه دوستانی که دیدند آقای گلزار از همه شرکت کنندگان میپرسید اگه پول رو برنده بشن چیکار میخوان بکنند و همش جوری میخواست القا کنه که حتما قسمتی از اون ببخشه یا به خیریه ای کمک کنه. بیچاره شرکت کننده ها هم خجالت میکشیدند بگند که همه پول رو برای خودشون بردارند. یعنی این یک ویروس همه گیر هست که خیلی ها میخوان پولدار شن که به دیگران کمک کنند مخصوصا با این وضع اوضاعی که اخیرا در جامعه داریم این دیدگاه داره گسترش هم پیدا میکنه. دوستان اگه نظری در مورد کامنت بنده دارند بفرمایند که اگه موردی بود بنده هم در راستای تعالی و پیشرفت با سایر دوستان همگام بشم.
وآرزوی ثروتمند شدن برای همه همنوعانم چرا که به قول استاد عزیزم , معنوی ترین کار دنیا ثروتمند شدن است, که با کسب ثروت زمینه مساعد میشود برای ارتقای پیشرفت های معنوی و اخلاقی و در نهایت سبب سعادت دنیا و آخرت را امکان پذیر میکند.
در ارتباط با فایل اخیرتان ، رفع موانع جهت ساخت ثروت ،
موانع زیادی میتواند دخیل باشد که مانند ترمز مانع سرعت بخشیدن در جهت کسب ثروت باشد.
که در زندگی اخیر من به لطف خدا و آموزه های ارزشمند استادم نشانههایی از تغییر مدار به سوی مدار بالاتر را احساس میکنم به شکلی که بعضی اوقات درآمد دو ساعتم که در زمینه آموزش رانندگی است معادل یک روز کاری ام هست اما هنوز به آن اندازه زیاد نشده که باعث بشه کمتر کار کنم (که البته از این بابت راضی نیستم چون فرصت برای مطالعه و ورزش و … ندارم ) اما نشانههایی از این قبیل در زندگی مالی ام بوجود آمده که البته بعضی اوقات با خودم میگویم باید صبر کنم تا کم کم به نتیجه مطلوب برسم و ناگفته نماند که این تصور هم برایم پیش آمده که نکند همین ، باور صبر مثل یک ترمز عمل کند و روند سرعت رسیدن به اهدافمان را کاهش دهد این مسئله برایم یک سوال شده که آیا صبر هم یک ترمز به حساب میآید یا خیر.
ولی به لطف خدا و آموزه های ارزشمند استاد عزیزم ذهنم در پی جستجو برای یافتن ترمزها و ساخت باور های قدرتمند در جهت نابود کردن و برداشتن این موانع که روند سرعت رسیدن به اهدافمان را کاهش می دهد را در پیش گرفته ام
تا به نتایج عالی و خارق العاده ام برسم زیرا انسانی که اعتماد به نفس دارد این توانایی را در خودش میبیند که به هر آنچه که میخواهد میتواند برسد زیرا او انسانی توانمند و با ارزش است و باور دارد که لیاقت بهترین ها را دارد.
خیلی جالب بود برای من که من امروز تونستم این فایل رو ببینم و چون دقیقا همین مسئله دیروز برای من اتفاق افتاد گفتم بهتر هست برای شما دوستان هم بازگو کنم، دقیقا دیشب همسرم گفتند که اگر من از پروژه ای که داریم این قدر سود کنم حتما به اینقدر میزان به دیگران کمک خواهم کرد، و جالب اینکه پروژه امروز به مشکل برخورد کرد و من بعد از دیدن کلیپ استاد تصمیم گرفتم برداشت خودم را با شما درمیان بگذارم،
اول اینکه انسان در ابتدا باید ذهنش برای رسیدن به آرزوها و خوایته هایش فعال باشد ، و وقتی خود فرد هنوز برخی کارها و آرزوهایی که داشته نتوانسته انجام دهد نباید این مسئله که به دیگران کمک می کنم را عنوان کند.
دوم اینکه نیت کمک کردن مهم است ، برای جلب توجه کردن است ، به خاطر دلسوزیست یا برای گردش ثروت در زندگی انسان است، تجربه به من نشان داده اگر کمک کردن دلیلی به جز گردش ثروت در زندگی باشد اصلا نتیجه نخواهی گرفت.
سوم اینکه با شرط گذاشتن برای خدا ثروتمند نخواهی شد، به شخصه خود من وقتی که برای خودم بهترین ها را آرزو می کنم و در ذهنم تجسم می کنم ثروت بیشتر به سمتم می آید تا وقتی که بخواهم با ثروتم به کسی کمک کنم،
چهارم اینکه به نظر من خودخواهی در این زمینه خیلی جواب می دهد و ثروت را بیشتر به سمت من روانه می کنی، با توجه به اینکه در این مورد مقاومت ذهنی داشتم ولی خدا را شکر برای خودم حلش کردم.
و اینکه دنیای ما دنیای فراوانی و نعمت است و هر کس از خدا هر چه بخواهد به او داده می شود واقعا وجود دارد فقط ما باید خود را لایق آن بدانیم.
باور داریم که خودمان لایق داشتن ثروت زیاد نیستیم و اینجوری از خدا میخوایم که به ما ثروت بده ما برای دیگران خرج کنیم .
اساسا خودمان را لایق ثروت نمیدانیم و فقط میخواهیم برای دیگران خرج کنیم .و نکته مهم اینکه ما نباید منتظر باشیم ثروتمند شویم و ببخشیم ، ببخش باید جزء زندگی ما باشد برای جریان ثروت نه برای کمک به دیگران برای کمک به خودمان
2-باور کمبود ثروت
ما معتقدیم ثروت کم است و فقط عده ای خاص می توانند به آن ثروت برسند و از خدا می خواهیم ما را جز، آن عده خاص قرار دهد تا به بقیه هم بدهیم .
معتقدیم ثروت در دست تعدادی خاص است و مابقی از آن محرومند.
توجه به فقر و نداری
3-شرک مخفی
به خدا میگوییم اگر بدهی فلان کار را انجام میدهم یعنی عدم اعتقاد به اینکه اگر بخواهیم حتما میدهد، اصلا نیازی به گرو کشی نیست ، بخواه اجابت می کند.
اعتقاد به اینکه ما مسئول زندگی دیگرانیم ، ما فقط و فقط مسئول زندگی خودمان هستیم .
سلام دوستان من فکر میکنم این باور بویی از کفر داره خیلی ظریف.
چون هر کس خدایی را دارد که ما داریم و دلیل ندارد بجای خدا تصمیم بگیریم و بخواهیم ب عنوان کار خیر ب انها چیزی را عطا کنیم.
دوم اینکه ی جورایی ذهن ما شرطی شده و میگه اگگگ فلان پول دستم بیاد انوقت کار خیر یا فلان مدرسه.رو میسازم و این انسان رو از تلاش برای تغییر باور باز میداره و وعده دور و محالی رو مورد انتظار ما قرار میده.
سوم اگ ما الان و در وضعیت الان کار خیر انجام ندیم طبق قضیه شرطی شدن در زمان ثروتمندی هم چنین کاری رو نمیکنیم چون باز هم توقع بیشتر داریم تا کمی از اونو ببخشیم یا شاید اصلا نبخشیم.
چهارم و این یک شرک کوچیک داره ما از خدا میخایم ثروت بده تا ب وسیله اون پول من خیرات کنم و ان پولو شریک و قدرت قرار دادم برای کارها و خواسته ها در صورتی ک قدرت اذان خداس و پول کاغذی بیشتر نیست و من ان رو با قدرت خداوند جایگزین کردم یا حتی شریک کردم.
پنجم شاید این باور باعث یک حس ریاکارانه شود حتی قبل دریافت خواسته و باعث ایجاد حس غروری شود ک باعث شود ان خواسته هیچگاه عملی نشود چون منزه بودن خداوند با ریا یکجا جمع نمیشود.
سلام به استاد عزیز و بزرگواری و همه اعضای خانواده ام
به نظر من
وقتی برای رسیدن به خواسته هات برای خداوند شرط می گذاری خداوند می گوید که این بنده من که او را قسمتی از وجود خودم قرار داده ام و تمام فرشتگان و موجودات را به سجده او در آورده ام و آنقدر بزرگوارش کرده ام چقدر خودش را ناتوان جلوه داده است که برای من شرط و شروط می گذارد تا او را به خواسته اش برسانم خداوند بی قید و شرط واسه ما ثروت و فروانی می خواهد و حیف نیست که ما برای خدا شرط بزاریم ؟
۲.باور غلط دیگر کمبود ثروت است.خداوندی که در قرآن می گوید روزی را برای شما ارزانی داشته ام پس انسانی بخشنده باشیم نه به این باور غلط که شرط بگذاریم برای خدا
که با بخششمان جریان ثروت را برای خودمان باز کنیم این نعمتها و ثروتها امانتی از جانب پروردگارمان است پس بخشنده ای بی انتها باشیم مانند خداوند.
آرزوی سلامتی و خوشبختی را برای شما استاد گرامی و همه دوستان عزیزم دارم
سلام ب همه عزیزان همین الان ک دارم میخونم ب ذهنم خورد
باور اشتباه اینکه من از درخواست ثروت و نعمت کردن از خدا میترسم این دقیقا نداشتن لیاقت ثروتمند شدن پس ب دلیل ترسم از اینکه خداوند چیزی ب من همین جوری نمیده میخوام خداوند رو توجیه کنم ک من پول رو واس خودم نمبخوام
واقعا ک چه باور وحشتناکی مثل سیمان استاد چسبیده بود ب ذهنم حالا ک دارم مینویسم انگار ک خدارو خیلی بیشتر دوست دارم چونکه داره بهم میگه من تورو نیافریدم ک تو اینجوری از خودت حس بی لیاقتی کنی و من الان خودم رو بیشتر لایق میدونم لایق ثروت تمام نعمت های خداوند بی منت ب خدا و بی ترس همه چی رو از خداوند میخوام
استاد خیلی دوستون دارم در پناه الله یکتا شاد سعادت مند و ثروتمند در دنیا و آخرت
سلام بچه ها
وقتی داشتم کامنت های شمارو میخوندم تازه داشتم میفهمیدم ایرادم کجاست که بعد یک سال و نیم اشنا شدن با قوانین و گوش دادن روزی حداقل ۵ساعت به فایلهای رایگان و فایلهایی که خریدم بعد این همه فایل گوش کردن و روزی چندین بار دعا و راز ونیاز با خدا که درامدمو بیشتر کن تازه فهمیدم که بابا اول خودت بعدا اگه تونستی به بقیه هم کمک کن
اخه وقتی از خدا درخواست رزق و ثروت میکردم میگفتم خدایا تو وهابی تو رزاقی انقدر بهم ثروت ببخش تا دستی از دستان تو باشم برای کمک به پدر و مادرم هیچ وقت نگفتم خدایا انقدر بهم ببخش تا بهترین خونه رو برای خودم بخرم بهترین ماشینو برای خودم داشته باشم بهترین جاهای دنیا رو ببینم بهترین لباسهارو بخرم بهترین رستورانها رو برم بس که تو بچگی تو مدرسه تحقیر شدم بس که تو خانواده انتقاد شنیدم از مادرم بس که دیگران رو ازخودم بالاتر میدونستم و بس که این نجواها هر لحظه بهم میگفتن تو سراپا ایرادی تو خوب نیستی تو لیاقت هیچی رو نداری بس که خودم رو بی ارزش میدونستم وقتی بچه بودم مهمون که داشتیم مادرم بهترین غذاهارو واسه مهمونا درست میکرد اگه تهش چیزی میموند به ما میداد اگه نمیموند نون و پنیر باید میخوردیم یا وقتی میخوابیدیم با اینکه یه عالمه رخت تازه و خوشبو داشتیم ولی از پتو های کهنه ۱۰سال قبل استفاده میکردیم خدارو شاکرم که منو هدایت کرد تا بعد این همه تلاش و درخواست ایراد کارمو بفهمم بچه ها از همتون ممنونم که بهم کمک کردین واقعا تشکر میکنم از همتون
در پناه تنها قدرت جهانیان الله یکتا شاد و خوشبخت باشید
سلام به استاد عزیز و دوستان گرامی
از کامنتهای دوستان نهایت استفاده رو بردم ولی چون استاد تو ویدیوی آخر گفتند حتی اگه کامنتها تکراری بود باز هم نظرتون رو بگید تا محتویات باورهامون تو ذهنمون رو بیرون بریزیم شاید حداقل تلنگری برای خودمون باشه.
اولین ترمز دراین نوع درخواست توجه به فقر هست که یک ناخواسته هست. دومی عدم عزت نفس هست که خودمون رو لایق ثروت نمیدونیم وبه محض بدست آوردن اون میخواهیم با بقیه تقسیم کنیم. سومی که خیلی نامحسوس هست به نوعی بعضیها تو ذهنشون ناخود آگاه میخوان خودشون پولدار باشن و بقیه تو دوست و فامیل بی پول باشن بعد با کمک به اونها وجهه و مقام بالاتری تو جمع داشته باشن. نمونه اش رو دیدم که میگم. سالها پیش ماشین نداشتیم و فامیلی داشتیم که با ماشینش ما و تا اونجا که جا میشد چند نفر دیگه رو سوار میکرد و به پیک نیک میبرد و در آخر دعای خودش این بود وبه ما هم میگفت دعا کنید خدا ماشین بزرگتری بده که چند تا فامیل دیگه رو هم بتونه با خودش بیاره ولی دعا نمیکرد که خدا به خودتون ماشین برسونه که خودتون برین پیک نیک. این باور نقش سوپر من بازی کردن بین فامیل و دوست هست.
در کل این به این معنی نیست که آدم به دیگران کمک نکنه حتی توی نداری هم میشه به بقیه کمک کرد وحال اگه کسی تمکن مالی داشته باشه و ثروت براش عادی باشه دیگر از انسانیت دور هست که بتونه گره ای از کار کسی باز کنه اما دریغ کنه و بگه اگه خدا میخواست خودش بهت میداد. انفاق در حد توان در قران هم خیلی توصیه شده ولی دعا و درخواست از خدا به شرط کمک به دیگران هرجور فکر کنید اشتباه است و بوی شرک، عدم درک و شناخت درست از خداوند است.
در آخر میخواستم درمورد برنامه :برنده باش: شبکه سه بگم. تو این برنامه دوستانی که دیدند آقای گلزار از همه شرکت کنندگان میپرسید اگه پول رو برنده بشن چیکار میخوان بکنند و همش جوری میخواست القا کنه که حتما قسمتی از اون ببخشه یا به خیریه ای کمک کنه. بیچاره شرکت کننده ها هم خجالت میکشیدند بگند که همه پول رو برای خودشون بردارند. یعنی این یک ویروس همه گیر هست که خیلی ها میخوان پولدار شن که به دیگران کمک کنند مخصوصا با این وضع اوضاعی که اخیرا در جامعه داریم این دیدگاه داره گسترش هم پیدا میکنه. دوستان اگه نظری در مورد کامنت بنده دارند بفرمایند که اگه موردی بود بنده هم در راستای تعالی و پیشرفت با سایر دوستان همگام بشم.
با سلام خدمت استاد گرامی و عزیزم و
تمامی دوستان خوبم
وآرزوی ثروتمند شدن برای همه همنوعانم چرا که به قول استاد عزیزم , معنوی ترین کار دنیا ثروتمند شدن است, که با کسب ثروت زمینه مساعد میشود برای ارتقای پیشرفت های معنوی و اخلاقی و در نهایت سبب سعادت دنیا و آخرت را امکان پذیر میکند.
در ارتباط با فایل اخیرتان ، رفع موانع جهت ساخت ثروت ،
موانع زیادی میتواند دخیل باشد که مانند ترمز مانع سرعت بخشیدن در جهت کسب ثروت باشد.
که در زندگی اخیر من به لطف خدا و آموزه های ارزشمند استادم نشانههایی از تغییر مدار به سوی مدار بالاتر را احساس میکنم به شکلی که بعضی اوقات درآمد دو ساعتم که در زمینه آموزش رانندگی است معادل یک روز کاری ام هست اما هنوز به آن اندازه زیاد نشده که باعث بشه کمتر کار کنم (که البته از این بابت راضی نیستم چون فرصت برای مطالعه و ورزش و … ندارم ) اما نشانههایی از این قبیل در زندگی مالی ام بوجود آمده که البته بعضی اوقات با خودم میگویم باید صبر کنم تا کم کم به نتیجه مطلوب برسم و ناگفته نماند که این تصور هم برایم پیش آمده که نکند همین ، باور صبر مثل یک ترمز عمل کند و روند سرعت رسیدن به اهدافمان را کاهش دهد این مسئله برایم یک سوال شده که آیا صبر هم یک ترمز به حساب میآید یا خیر.
ولی به لطف خدا و آموزه های ارزشمند استاد عزیزم ذهنم در پی جستجو برای یافتن ترمزها و ساخت باور های قدرتمند در جهت نابود کردن و برداشتن این موانع که روند سرعت رسیدن به اهدافمان را کاهش می دهد را در پیش گرفته ام
تا به نتایج عالی و خارق العاده ام برسم زیرا انسانی که اعتماد به نفس دارد این توانایی را در خودش میبیند که به هر آنچه که میخواهد میتواند برسد زیرا او انسانی توانمند و با ارزش است و باور دارد که لیاقت بهترین ها را دارد.
با سپاس فراوان از استاد بزرگوار و دوستان گرامی
دوستدار و مخاطب همیشگی شما
سلام به همه دوستان و استاد گرامی
خیلی جالب بود برای من که من امروز تونستم این فایل رو ببینم و چون دقیقا همین مسئله دیروز برای من اتفاق افتاد گفتم بهتر هست برای شما دوستان هم بازگو کنم، دقیقا دیشب همسرم گفتند که اگر من از پروژه ای که داریم این قدر سود کنم حتما به اینقدر میزان به دیگران کمک خواهم کرد، و جالب اینکه پروژه امروز به مشکل برخورد کرد و من بعد از دیدن کلیپ استاد تصمیم گرفتم برداشت خودم را با شما درمیان بگذارم،
اول اینکه انسان در ابتدا باید ذهنش برای رسیدن به آرزوها و خوایته هایش فعال باشد ، و وقتی خود فرد هنوز برخی کارها و آرزوهایی که داشته نتوانسته انجام دهد نباید این مسئله که به دیگران کمک می کنم را عنوان کند.
دوم اینکه نیت کمک کردن مهم است ، برای جلب توجه کردن است ، به خاطر دلسوزیست یا برای گردش ثروت در زندگی انسان است، تجربه به من نشان داده اگر کمک کردن دلیلی به جز گردش ثروت در زندگی باشد اصلا نتیجه نخواهی گرفت.
سوم اینکه با شرط گذاشتن برای خدا ثروتمند نخواهی شد، به شخصه خود من وقتی که برای خودم بهترین ها را آرزو می کنم و در ذهنم تجسم می کنم ثروت بیشتر به سمتم می آید تا وقتی که بخواهم با ثروتم به کسی کمک کنم،
چهارم اینکه به نظر من خودخواهی در این زمینه خیلی جواب می دهد و ثروت را بیشتر به سمت من روانه می کنی، با توجه به اینکه در این مورد مقاومت ذهنی داشتم ولی خدا را شکر برای خودم حلش کردم.
و اینکه دنیای ما دنیای فراوانی و نعمت است و هر کس از خدا هر چه بخواهد به او داده می شود واقعا وجود دارد فقط ما باید خود را لایق آن بدانیم.
شادی رابرایتان آرزو می کنم
سلام به استاد عزیزم
1-باور عدم لیاقت
باور داریم که خودمان لایق داشتن ثروت زیاد نیستیم و اینجوری از خدا میخوایم که به ما ثروت بده ما برای دیگران خرج کنیم .
اساسا خودمان را لایق ثروت نمیدانیم و فقط میخواهیم برای دیگران خرج کنیم .و نکته مهم اینکه ما نباید منتظر باشیم ثروتمند شویم و ببخشیم ، ببخش باید جزء زندگی ما باشد برای جریان ثروت نه برای کمک به دیگران برای کمک به خودمان
2-باور کمبود ثروت
ما معتقدیم ثروت کم است و فقط عده ای خاص می توانند به آن ثروت برسند و از خدا می خواهیم ما را جز، آن عده خاص قرار دهد تا به بقیه هم بدهیم .
معتقدیم ثروت در دست تعدادی خاص است و مابقی از آن محرومند.
توجه به فقر و نداری
3-شرک مخفی
به خدا میگوییم اگر بدهی فلان کار را انجام میدهم یعنی عدم اعتقاد به اینکه اگر بخواهیم حتما میدهد، اصلا نیازی به گرو کشی نیست ، بخواه اجابت می کند.
اعتقاد به اینکه ما مسئول زندگی دیگرانیم ، ما فقط و فقط مسئول زندگی خودمان هستیم .
سلام دوستان من فکر میکنم این باور بویی از کفر داره خیلی ظریف.
چون هر کس خدایی را دارد که ما داریم و دلیل ندارد بجای خدا تصمیم بگیریم و بخواهیم ب عنوان کار خیر ب انها چیزی را عطا کنیم.
دوم اینکه ی جورایی ذهن ما شرطی شده و میگه اگگگ فلان پول دستم بیاد انوقت کار خیر یا فلان مدرسه.رو میسازم و این انسان رو از تلاش برای تغییر باور باز میداره و وعده دور و محالی رو مورد انتظار ما قرار میده.
سوم اگ ما الان و در وضعیت الان کار خیر انجام ندیم طبق قضیه شرطی شدن در زمان ثروتمندی هم چنین کاری رو نمیکنیم چون باز هم توقع بیشتر داریم تا کمی از اونو ببخشیم یا شاید اصلا نبخشیم.
چهارم و این یک شرک کوچیک داره ما از خدا میخایم ثروت بده تا ب وسیله اون پول من خیرات کنم و ان پولو شریک و قدرت قرار دادم برای کارها و خواسته ها در صورتی ک قدرت اذان خداس و پول کاغذی بیشتر نیست و من ان رو با قدرت خداوند جایگزین کردم یا حتی شریک کردم.
پنجم شاید این باور باعث یک حس ریاکارانه شود حتی قبل دریافت خواسته و باعث ایجاد حس غروری شود ک باعث شود ان خواسته هیچگاه عملی نشود چون منزه بودن خداوند با ریا یکجا جمع نمیشود.
با تشکر
سلام به استاد عزیز و بزرگواری و همه اعضای خانواده ام
به نظر من
وقتی برای رسیدن به خواسته هات برای خداوند شرط می گذاری خداوند می گوید که این بنده من که او را قسمتی از وجود خودم قرار داده ام و تمام فرشتگان و موجودات را به سجده او در آورده ام و آنقدر بزرگوارش کرده ام چقدر خودش را ناتوان جلوه داده است که برای من شرط و شروط می گذارد تا او را به خواسته اش برسانم خداوند بی قید و شرط واسه ما ثروت و فروانی می خواهد و حیف نیست که ما برای خدا شرط بزاریم ؟
۲.باور غلط دیگر کمبود ثروت است.خداوندی که در قرآن می گوید روزی را برای شما ارزانی داشته ام پس انسانی بخشنده باشیم نه به این باور غلط که شرط بگذاریم برای خدا
که با بخششمان جریان ثروت را برای خودمان باز کنیم این نعمتها و ثروتها امانتی از جانب پروردگارمان است پس بخشنده ای بی انتها باشیم مانند خداوند.
آرزوی سلامتی و خوشبختی را برای شما استاد گرامی و همه دوستان عزیزم دارم
سلام استاد عزیزم
من تجربه خودم رو میگم که یک حواسته داشتم و بهش نمی رسیدم و شروع کردم به نذر کردن که حدود بیست تا کار نوشته بودم انجام میدم (وقتی که به خواستم رسیدم)
و روی باور هام هم کار میکردم اما خیلی کمتر.
و هر چقدر که می گذشت از خواستم دور تر میشدم و به جایی رسیده بود که اینقدر ناراحت بودم که میگفتم خدایا تا منو به این خواستم نرسیونی خوشحال نمیشم.
روی تمام در و دیوار اتاقم هم عکس خواستم رو زده بودم و هر روز یادش می افتادم و یاد این که چجوری بهش نرسیدم هم می افتادم
همین دیروز بود که هر چی عکس و نوشته مربوط به خواستم داشتم رو آتیش زدم و رهاش کردم و به دستان پرقدرت خداوند سپردم.
درود بر استاد عباس منش و همه ی دوستان سعادتمندم
و
تبریک به همگی به خاطر شناخت قدرت بی انتهای ذهن خویش
از خوندن کامنتها خیلی خیلی لذت بردم .
پیییییییییییییییییش به سوی خوشششششبختی ، ثرووووووووووت ، سلاااااااااااااااامتی ، آراااااااااااااااامش
سلام ب همه عزیزان همین الان ک دارم میخونم ب ذهنم خورد
باور اشتباه اینکه من از درخواست ثروت و نعمت کردن از خدا میترسم این دقیقا نداشتن لیاقت ثروتمند شدن پس ب دلیل ترسم از اینکه خداوند چیزی ب من همین جوری نمیده میخوام خداوند رو توجیه کنم ک من پول رو واس خودم نمبخوام
واقعا ک چه باور وحشتناکی مثل سیمان استاد چسبیده بود ب ذهنم حالا ک دارم مینویسم انگار ک خدارو خیلی بیشتر دوست دارم چونکه داره بهم میگه من تورو نیافریدم ک تو اینجوری از خودت حس بی لیاقتی کنی و من الان خودم رو بیشتر لایق میدونم لایق ثروت تمام نعمت های خداوند بی منت ب خدا و بی ترس همه چی رو از خداوند میخوام
استاد خیلی دوستون دارم در پناه الله یکتا شاد سعادت مند و ثروتمند در دنیا و آخرت