اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
من هر چی فکر میکنم ترمزهامو نمیتونم پیدا کنم با اینکه توخانواده ای بزرگ شدم که مادر خیلی مذهبی داشتم ولی از همون بچگی با باورهای خانوادم مخالف بودم اونا نظرشون این بود که ثروت ماله از ما بهترونه ولی باخودم میگفتم آخه چرا باید اینجوری باشه اونا چی دارن که ما نداریم ویا همیشه مادرم میگفت آدمهای پولدار معمولا دین وایمان درست وحسابی ندارن واز خدا غافلن که این حرفش برام مقبول نبود ومیگفتم این همه آدمهای پولداری هستن که چقدر مهربون وخیرن ومیشه پولدار بود واز خدا غافل نشد بلکه به خدا نزدیکتر شد تمام این تفاوت افکار باعث شد من از لحاظ جغرافیایی از خانواده دور بشم وبه کانادا مهاجرت کردم وخیلی خداوند مهربونم روشاکرم برای این زندگی وآرامشی که دارم ولی خودم رو لایق خیلی بهتر از اینهایی که دارم وهستم میدونم ولی چرا نمیشه اون چیزی که تو ذهنمه کجای افکارم ایراد داره؟ترمزهای من تو ثروتمند شدن چیا هستن؟ نظرات دوستان رو که میخونم میبینم هیچ کدوم از اونها رونداشته وندارم پس چرا به اون ثروتی که در ذهنمه نمیرسم وهمیشه یه جای کار میلنگه شایداز نظر خیلی ها من زن ثروتمند وخوشبختی هستم ولی حس میکنم من لایق خیلی بهتراز اینها هستم ودوست دارم تا جوان هستم از ثروتم لذت ببرم شاید بگید عجولی صبر کن تکاملت طی بشه بهش میرسی ولی اتفاقا عجول غیر منطقی نیستم وبا توجه به طی شدن تکاملم میخوام به اون ثروت که لایقشم برسم?
استاد جواب من به این سوال اینه که ، زمانی که خودم اینجوری از خدا درخواست میکردم دیدگاهم نسبت به خدا این بود که خداوند رو احساساتی کنم و توی رودرباستی بندازمش و فکر میکردم که اونم عاشق کار خیره پس بزار اینجوری ازش بخوام که درخواستم رو رد نکنه.
بعد نتیجه نمیگرفتم و خودم رو اینجوری قانع میکردم که حتما بهترش رو بعدا بهم میده ، نگو که بابا تو اصلا اشتباه داری درخواست میکنی وگرنه از تو درخواست و از اون هم برآورده کردن و فقط من باید دریافت میکردم که با اینجور درخواست کردن راه دریافت رو روی خودم میبستم.
یه باور دیگه اینکه من روی مشکلات دیگرانم تمرکز میکردم و قانون میگه اندیشه ات هرجا رود وانگه تو را آنجا کشد.
و یه باور دیگه اینکه من یه مبلغی رو میخواستم و خودم رو لایق اون باور نمیدونستم واسه همین از خدا یکم بیشتر میخواستم که اون بیشتر رو به خانوادم مثلا کمک کنم تا خدا هم خوشش بیاد.😂😂😂
اوست خدایی که فراتر از حد تفکر انسان است
به خدا فقط همین آیه کل زندگی آدم رو عوض میکنه اگر بشناسیمش اون خدایی که جهان رو آفریده و قدرت دستشه.
عاشقتم استاد قشنگ و خوبم ، خدا تو رو واسه ما حفظ کنه ، مواظب قشنگیات باش😘😘😘
بنم خداوند هدایتگرم باسلام به استاد خوبیها ومریم خانم عزیز وهمه شما عزیزان من مدت تقریبا دو سال هست تو این سایت بیظیر هستم وخیلی آگاهی بدست آوردم وبه لطف خدا موفق شدم دوره قانون آفرینش رو خریداری کنم والان بخش سوم رو دارم میگذرونم ولی تو بخش دوم تو قسمت ۱۰۷ آرزو که استاد میفرمایند بنویسید منم آرزوی کمک کردن به فقرا رو قید کردم واینم میدونم که تکاملم رو باید طی کنم تا بهشون برسم حالا واقعا اینا ترمزن تا من به خواسته هام نرسم،،،خیلی ممنون میشم منو راهنمایی کنید
من هم مثل شما یکی از آرزوهایم این بود که اهل انفاق باشم و نیکوکاری کنم ولی بعد از گوش دادن به این فایل خواندن کامنت های دوستان سایت اون آرزو رو پاک کردم و یه آرزوی دیگه نوشتم و فهمیدم که ما باید اول خودمون به استقلال مالی برسیم واز پول و ثروت لبریز بشیم اونوقت اگه دوست داشتیم با احساس خوب ببخشیم وانفاق کنیم
امیدوارم که تونسته باشم کمکتون کنم
در پناه الله یکتا شاد و سلامت و خوشبخت وثروتمند و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید
از بچگی همیشه دلسوزی رو یاد گرفته بودم چون مادرم بخصوص به شدت به قربانی بودن اعتیاد داشت و همیشه تمرکزم رو بدبختا و فقرا بود همیشه هم هدایت شدم به این ها، یه معلم داشتم خیلی خوشم میومد ازش گفت یه فامیلی داریم دختره بچه پولداره اما اصلا خوب لباس نمیپوشه که کسی حسرت نخوره زنگ زد تو گوشم همیشه فکر میکردم خوبه توجه به فقرا و… خیلی ساله دنبال به دست آوردن ثروتو نعمات هستم الان میفهمم چقدر خودم دماغ خودمو محکم گرفته بودم و…، حتی اگر تااخر عمر هم همین مسیر غلطو میرفتم مهم نبود چقدر تلاش میکنم حتی اگه پولی هم میومد به باد فنا میدادم همونطور که خیلی به باد دادم، خداروشکر صدهزار بار که متوجه شدیم خطاهامون رو و پذیرفتیم و اصلاح کردیم ممنون از استاد عزیزم
قبل از اینکه چند تا از مطالب دوستان رو خوندم و اشک شوغ روی چشمام جاری شد گفتم منم مطالبی به اشتراک بزارم. درکی که از این قانون کردم تا الان اینه که به هر چی بخوایم برسیم .جدای از اینکه ترمزها رو پیدا کردیم ، از سلامتی ،ثروت ، خوشبختی و….
باید این رو در نظر بگیریم که همیشه یکی با ما هست و بایدتمام خواسته هامون رو به خودش بگیم و خودمون رو کنار بکشیم ونگران نباشیم و از ته قلب ایمان داشته باشیم که به بهترین شکل ممکن برای ما انجام میده خواسته هایی که داریم و شاد باشیم واز هم چیزهایی که نداریم فعلا خودمون رو بی نیاز بدونییم انگار که همه آرزوهامون برآورده شده و تنها نیاز ما به خداست و فقط در هر لحظه به یاد خدا باشیم و از خودش یاری بجویم .
نظر من درباره این موضوع این هست این گفته هارو انقدر باید تکرار کرد تا ظرف خودمون رو بزرگ تر کنیم و روی باور فراوانی هم باید خیلی کار کنیم. با یک یا چند بار گفتن نمیتونیم به اون درجه برسیم و ترمز اصلی این موضوع هم بیشتر توجه ما به کمبود ثروت هست.
یک چیز دیگه ک یادم رفت بگم اینه که ما توی این حرفمون با خدا یک نکته ایی هست
میگیم:خدایا بهمون بده تا به فقرا کمک کنیم،چون ته دلمون این باور هست ک خدا ثروتمندا رو دوس نداره،بیشتر فقیرا رو میخواد و دوس داره پس با کمک ب عزیز در دونه هاش اون رو تطمیع میکنیم ک بهمون ثروت یا اون خواسته رو بده.
کمک خیلی خوبه فقط کسی ک قدرت روحی بالایی داره بی منت(مثل مرشد پلویی) کمک میکنه نه هرکسی.ولی ما با روح ضعیف از خدا میخوایم.
یک جایی استاد گفته بود کمک با این نگاه ک مردم فقیر دارن بدبختی میکشن بد هست کمک باید با احساس خوب همراه باشه حالا تعبیر از من هست باید با این نگاه ک فروانی زیاد هست و اونچه ک وارد زندگیم میشه چندین برابر خروجی ها هست باید کمک کرد ن باحالت ضعف و معامله و گروکشی
متشکرم استاد چ چیز خوبی یادمون دادی ان شالله ظرفت هر لحظه بزرگ و بزرگتر بشه.
بابت فایل جدید قوانین هم متشکرم همه شون تا اینجا انگار فقط و فقط واسه من بودن
با سلام خدمت دوستان عزیز و استاد گرانقدر و دوست داشتنیمون
واقعا خدارو شکر میکنم که در بزرگترین دانشگاه خودشناسی و خداشناسی حضور دارم و قبلا هم گفتم که بینهایت اتفاقات خوب برام افتاده از روزی که شروع کردم روی خودم کار کنم و به حرفهای استاد اعتماد کردم.تو تمام زمینه ها ی روابط، ثروت، معنویت و سلامتی پیشرفت زیادی داشته ام من تاکنون فقط از فایل های رایگان استفاده کردم و از کامنت های دوستان عزیزم بسیار استفاده کردم و مطمین هستم که به وقتش تمام محصولات استاد رو خریداری میکنم و پیشرفتم رو چند برابر میکنم.آنقدر تو مسیرم انرژی دارم که همه متعجب میشن و خیلی ها که من رو نمیشناسن تو اولین برخورد میگن خیلی انرژی مثبت دارم. خلاصه اینکه به لطف خداوند و دستان پرقدرتش بدون ذره ای شک و تردید تو این مسیر دارم حرکت میکنم و مدام در حال یادگیری و پیشرفت هستم. در پاسخ به سوال استاد عزیز باید بگم که به همه کامنت هایی که تا الان خوندم احترام میزارم و به نظرم همه اونها درست هستند.من همون ها رو با زبون خودم میگم:
وقتی از خدا میخواهیم به ما ثروت بدهد تا بتونیم به دیگران کمک کنیم یه باور خوب توش نهفته است که استاد کلی تلاش کردند تا این باور تو ما تقویت بشه و اونم اینه که ثروت چیز خوبیه اگر ما ثروت داشته باشیم میتونیم مدرسه بسازیم کار خیر کنیم و …تا اینجای کار به نظر من یه پیشرفته.چون همیشه فکر میکردیم ثروت چیز بدیه و ثروتمندان آدمای درستی نیستتد.اما ترمزهایی که میتونه داشته باشه اینه که حال خودمون رو داریم از دست میدیم یعنی اینکه ما همین الان هم میتونیم به اندازه سهممون تو ساخت مدرسه و مسجد و کارهای خیر شریک باشیم. من سال گذشته مدرسه پسرم نیاز به کمک داشت که من یه مبلغ ناچیز در حد توانم کمک کردم اونقدر مدیر مدرسه خوشحال شد که گفت کلی از مشکلات ما با این پول حل میشه.اگر چه مبلغ اون ناچیز بود ولی تو یه مراسم از من و چند نفر دیگه تقدیر کردند و به من تندیس دادند که روش نوشته بود تقدیم به خیر مدرسه ساز اقای …
ای کسانی که ایمان آورده اید! از آنچه به شما روزی داده ایم؛ انفاق کنید پیش از آنکه روزی فرا رسد که در آن نه خرید و فروش است و نه دوستی و نه شفاعتی، و کافران خود ستمکارانند.
پس این نکته مهمه که ما همین الان بخشنده باشیم نه اینکه کار رو به وقت دیگه ای موکول کنیم.این نحوه درخواست یعنی اینکه من بعد از ثروتمند شدن بخشنده میشم!
نکته دوم که به ذهن من میرسه اینه که ما نباید برای خدا شرط بزازیم و باید به فراوانی خداوند اطمینان داشته باشیم خدا خودش گفته” ادعونی استجب لکم” یعنی تو بخواه من میدم نیاز به شرط نداره ما فقط باید با باور و یقین ازش بخواهیم خودش تضمین کرده که میده درخواست شرطی یعنی اینکه من به دادن خدا شک دارم و باور ندارم که میده و براش شرط میزارم.
سومین نکته هم که دوستان به درستی اشاره کردند تو این خواسته باور کمبود (که خیلی مخفیه و من هم تا الان اصلا بهش توجه نکرده بودم)وجود داره و اینکه باور داریم که یه عده هستند که به ما نیاز دارند مگه ما چند نفر نیازمند رو میتونیم کمک کنیم؟خداوند وهاب خودش روزی همه را مشخص کرده ما فقط میتونیم دست خداوند در کمک به دیگران بشیم در واقع وهاب مطلق خودشه ما چیکاره هستیم که بتونیم به کسی کمک کنیم؟
در پایان باز هم خدارو شکر میکنم که در جمع معنوی و دوست داشتنی شما هستم آرزی موفقیت در تمام ابعاد زندگی از خداوند متعال براتون خواستارم.
سلام خدمت دوستان عزیزم جواب این سوال رو میخوام خیلی خودمونی و راحت توضیح بدم برای دوستان عزیزم تا هم برای خودم هم برای دوستان مفید باشه ، میتونیم این سوال را از چندجنبه و چند نوع نگاه بررسی کرد : 1-عدم لیاقت از داشتن ثروت 2-عدم ایمان و و منت نهادن به پروردگار 3-عدم باور به فراوونی
1 : اگر از نگاه اول بخوایم بازبینی و بررسی کنیم به این نکته میرسیم که فردی که به خدا همچین حرفی میزنه و همچین درخواستی داره نشون میده که لیاقت داشتن اون چیزی که میخواد و نداره چون اون میخواد در قبال ثروتی که از خدا میخواد کاری رو انجام بده که پیش خدا حس لیاقت پیدا کنه و پیش خودش میگه که اگه فقط به خدا بگم که فلان ثروت رو میخوام خدا واسش شرط میزاره.
2 : یه جورایی میشه گفت که داره به خدا منت میزاره البته به طور ناآگاهانه ،میگه پروردگارا تو بهم فلان ثروت رو بده منم فلان کار رو انجام میدم از یه طرف دیگم به صورت ناآگاهانه میگه تو بهم ثروت بده تا من فلان کار رو انجام بدم که این خودش عدم ایمان به خداست ، که این حرفارو میزنه تا خدا مثلا بخاطر اون کار خیر هم که شده بهش اون ثروت مورد نظر رو برسونه اما نمیدونه که خداوند سیستمه ، انسان نیست که احساس روش تاثیر بزاره
3 : باور به فراوونی در جهان نداره فکرمیکنه که باید حتما یه کاری واسه خدا انجام بده تا بلکه خدا ثروت بهش بده امااااا نمیدونه که از خدا میشه همه چی خواست بی نهایت از هرچی خواست ، یه چیز دیگم هست اینه که ما بااین درخواستمون داریم میگیم که بنده ها نیازمند ماهستن .
اگه بخوایم به طور خلاصه بگیم ترمز های بسیار مخفی وجود داشته دراین خواستمون ، که اصل اون عدم اعتقاد و باور راستین ما به خداست حتی ی جورایی شرک خفی توشه که دقیقا مثل راه رفتن مورچه ….
امیدوارم مفید بوده باشه برای دوستان عزیزم
باارزوی سلامتی و ثروت و برکت و ارامش از جانب تنها منبع قدرت در جهان
البته که ماباکارکردن تخصصی روی باورهایمان به نتایج میرسیم اما در اینجا میخواهم ترمزهای این صحبت مشخص کنم.
خداوندا به من پول و ثروت بده تا من به نیازمندان کمک کنم.
اولین نکته:
وقتی ما میگوییم خدایا بده تا ببخشم اگه عمیقا فکر کنیم در تارو پود های باورهای قدیمی مان میبینیم داره این فرکانس ارسال میشه که من ندارم من فقیرم من کمبود دارم به من بده من که ندارم (ترمز)
خداوند نیازمند بخشش ما نیست این خود خواهی ماست که با بخشیدن مان میخواهیم ثروتمندتر شویم (گاز)
دقیقا یک پا روی ترنز و دبگری روی گاز
واین همان صحبت استاد است.
نکته ۲:
وقتی میگوییم خدایا بده یک باور دیگه هم داره ارسال میشه که من احساس لیاقت ندارم که.
خدایا من لیاقت ندارم همینجوری به من بدی.من هنوز باور نکردم که با کارکردن روی باورهایم به نعمت و ثروت میرسم .
استاد توی دوره ثروت ۱ اول درمورد لیاقت صحبت میکنه بعد درمورد هدف گذاری توضیحات میدن یعنی اول پیش نیاز هدف گذاری احساس لیاقت پس من باید درخودم لیاقت ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان یا xتومان احساس کنم و درکنارش برنامه داشته باشم تا در راهای معنوی و ….خرجش کنم تا این پول بچرخه و برکت بیشتری بیاره نه به ازاءیا شرط رسیدن.
هدف و لیاقت در کنار هم نه به شرط هم.
نکته ۳:
در صحبت بده تا ببخشم به نظر من یک شرک کوچک پنهان شده که ما بعضی وقتها جاهل میشویم و با احساس دلسوزی بدون در نظر گرفتن قدرت (رب)میخواهیم کمک کنیم به نیازمندان و این شرک کوچک یک ترمز بزرگی است که باعث میشه کارمون پیش نره و انجام نشه.
شرک در دل مومن مثل راه رفتن نورچه سیاه بروی سنگ سیاه در دل تاریکی شب پنهان .
این مجدد یاداوری میکنم چون خودم با نمام وجود درکش کردم.
من هر چی فکر میکنم ترمزهامو نمیتونم پیدا کنم با اینکه توخانواده ای بزرگ شدم که مادر خیلی مذهبی داشتم ولی از همون بچگی با باورهای خانوادم مخالف بودم اونا نظرشون این بود که ثروت ماله از ما بهترونه ولی باخودم میگفتم آخه چرا باید اینجوری باشه اونا چی دارن که ما نداریم ویا همیشه مادرم میگفت آدمهای پولدار معمولا دین وایمان درست وحسابی ندارن واز خدا غافلن که این حرفش برام مقبول نبود ومیگفتم این همه آدمهای پولداری هستن که چقدر مهربون وخیرن ومیشه پولدار بود واز خدا غافل نشد بلکه به خدا نزدیکتر شد تمام این تفاوت افکار باعث شد من از لحاظ جغرافیایی از خانواده دور بشم وبه کانادا مهاجرت کردم وخیلی خداوند مهربونم روشاکرم برای این زندگی وآرامشی که دارم ولی خودم رو لایق خیلی بهتر از اینهایی که دارم وهستم میدونم ولی چرا نمیشه اون چیزی که تو ذهنمه کجای افکارم ایراد داره؟ترمزهای من تو ثروتمند شدن چیا هستن؟ نظرات دوستان رو که میخونم میبینم هیچ کدوم از اونها رونداشته وندارم پس چرا به اون ثروتی که در ذهنمه نمیرسم وهمیشه یه جای کار میلنگه شایداز نظر خیلی ها من زن ثروتمند وخوشبختی هستم ولی حس میکنم من لایق خیلی بهتراز اینها هستم ودوست دارم تا جوان هستم از ثروتم لذت ببرم شاید بگید عجولی صبر کن تکاملت طی بشه بهش میرسی ولی اتفاقا عجول غیر منطقی نیستم وبا توجه به طی شدن تکاملم میخوام به اون ثروت که لایقشم برسم?
سلام دوست عزیزم فرشته رحیمی آفرین به شما که شما این ترمز ها رو نداشتین این یعنی یه قدم جلویین
شاید ترمز پنهان شما مربوط به شرک باشه چون خیلی خفیه
سلام استاد خوب و قشنگم ، من عاشق شما هستم😘
استاد جواب من به این سوال اینه که ، زمانی که خودم اینجوری از خدا درخواست میکردم دیدگاهم نسبت به خدا این بود که خداوند رو احساساتی کنم و توی رودرباستی بندازمش و فکر میکردم که اونم عاشق کار خیره پس بزار اینجوری ازش بخوام که درخواستم رو رد نکنه.
بعد نتیجه نمیگرفتم و خودم رو اینجوری قانع میکردم که حتما بهترش رو بعدا بهم میده ، نگو که بابا تو اصلا اشتباه داری درخواست میکنی وگرنه از تو درخواست و از اون هم برآورده کردن و فقط من باید دریافت میکردم که با اینجور درخواست کردن راه دریافت رو روی خودم میبستم.
یه باور دیگه اینکه من روی مشکلات دیگرانم تمرکز میکردم و قانون میگه اندیشه ات هرجا رود وانگه تو را آنجا کشد.
و یه باور دیگه اینکه من یه مبلغی رو میخواستم و خودم رو لایق اون باور نمیدونستم واسه همین از خدا یکم بیشتر میخواستم که اون بیشتر رو به خانوادم مثلا کمک کنم تا خدا هم خوشش بیاد.😂😂😂
اوست خدایی که فراتر از حد تفکر انسان است
به خدا فقط همین آیه کل زندگی آدم رو عوض میکنه اگر بشناسیمش اون خدایی که جهان رو آفریده و قدرت دستشه.
عاشقتم استاد قشنگ و خوبم ، خدا تو رو واسه ما حفظ کنه ، مواظب قشنگیات باش😘😘😘
بنم خداوند هدایتگرم باسلام به استاد خوبیها ومریم خانم عزیز وهمه شما عزیزان من مدت تقریبا دو سال هست تو این سایت بیظیر هستم وخیلی آگاهی بدست آوردم وبه لطف خدا موفق شدم دوره قانون آفرینش رو خریداری کنم والان بخش سوم رو دارم میگذرونم ولی تو بخش دوم تو قسمت ۱۰۷ آرزو که استاد میفرمایند بنویسید منم آرزوی کمک کردن به فقرا رو قید کردم واینم میدونم که تکاملم رو باید طی کنم تا بهشون برسم حالا واقعا اینا ترمزن تا من به خواسته هام نرسم،،،خیلی ممنون میشم منو راهنمایی کنید
به نام خدای مهربان
سلام دوست هم فرکانسی ام
من هم مثل شما یکی از آرزوهایم این بود که اهل انفاق باشم و نیکوکاری کنم ولی بعد از گوش دادن به این فایل خواندن کامنت های دوستان سایت اون آرزو رو پاک کردم و یه آرزوی دیگه نوشتم و فهمیدم که ما باید اول خودمون به استقلال مالی برسیم واز پول و ثروت لبریز بشیم اونوقت اگه دوست داشتیم با احساس خوب ببخشیم وانفاق کنیم
امیدوارم که تونسته باشم کمکتون کنم
در پناه الله یکتا شاد و سلامت و خوشبخت وثروتمند و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید
از بچگی همیشه دلسوزی رو یاد گرفته بودم چون مادرم بخصوص به شدت به قربانی بودن اعتیاد داشت و همیشه تمرکزم رو بدبختا و فقرا بود همیشه هم هدایت شدم به این ها، یه معلم داشتم خیلی خوشم میومد ازش گفت یه فامیلی داریم دختره بچه پولداره اما اصلا خوب لباس نمیپوشه که کسی حسرت نخوره زنگ زد تو گوشم همیشه فکر میکردم خوبه توجه به فقرا و… خیلی ساله دنبال به دست آوردن ثروتو نعمات هستم الان میفهمم چقدر خودم دماغ خودمو محکم گرفته بودم و…، حتی اگر تااخر عمر هم همین مسیر غلطو میرفتم مهم نبود چقدر تلاش میکنم حتی اگه پولی هم میومد به باد فنا میدادم همونطور که خیلی به باد دادم، خداروشکر صدهزار بار که متوجه شدیم خطاهامون رو و پذیرفتیم و اصلاح کردیم ممنون از استاد عزیزم
خداروسپاسگزارم پیوسته،
با سلام خدمت دوستان و استاد عزیز
قبل از اینکه چند تا از مطالب دوستان رو خوندم و اشک شوغ روی چشمام جاری شد گفتم منم مطالبی به اشتراک بزارم. درکی که از این قانون کردم تا الان اینه که به هر چی بخوایم برسیم .جدای از اینکه ترمزها رو پیدا کردیم ، از سلامتی ،ثروت ، خوشبختی و….
باید این رو در نظر بگیریم که همیشه یکی با ما هست و بایدتمام خواسته هامون رو به خودش بگیم و خودمون رو کنار بکشیم ونگران نباشیم و از ته قلب ایمان داشته باشیم که به بهترین شکل ممکن برای ما انجام میده خواسته هایی که داریم و شاد باشیم واز هم چیزهایی که نداریم فعلا خودمون رو بی نیاز بدونییم انگار که همه آرزوهامون برآورده شده و تنها نیاز ما به خداست و فقط در هر لحظه به یاد خدا باشیم و از خودش یاری بجویم .
خدا یار و نگهدارتون.
با سلام خدمت استاد گرامی و دوستان عزیز
نظر من درباره این موضوع این هست این گفته هارو انقدر باید تکرار کرد تا ظرف خودمون رو بزرگ تر کنیم و روی باور فراوانی هم باید خیلی کار کنیم. با یک یا چند بار گفتن نمیتونیم به اون درجه برسیم و ترمز اصلی این موضوع هم بیشتر توجه ما به کمبود ثروت هست.
یک چیز دیگه ک یادم رفت بگم اینه که ما توی این حرفمون با خدا یک نکته ایی هست
میگیم:خدایا بهمون بده تا به فقرا کمک کنیم،چون ته دلمون این باور هست ک خدا ثروتمندا رو دوس نداره،بیشتر فقیرا رو میخواد و دوس داره پس با کمک ب عزیز در دونه هاش اون رو تطمیع میکنیم ک بهمون ثروت یا اون خواسته رو بده.
کمک خیلی خوبه فقط کسی ک قدرت روحی بالایی داره بی منت(مثل مرشد پلویی) کمک میکنه نه هرکسی.ولی ما با روح ضعیف از خدا میخوایم.
یک جایی استاد گفته بود کمک با این نگاه ک مردم فقیر دارن بدبختی میکشن بد هست کمک باید با احساس خوب همراه باشه حالا تعبیر از من هست باید با این نگاه ک فروانی زیاد هست و اونچه ک وارد زندگیم میشه چندین برابر خروجی ها هست باید کمک کرد ن باحالت ضعف و معامله و گروکشی
متشکرم استاد چ چیز خوبی یادمون دادی ان شالله ظرفت هر لحظه بزرگ و بزرگتر بشه.
بابت فایل جدید قوانین هم متشکرم همه شون تا اینجا انگار فقط و فقط واسه من بودن
دوستتون دارم سرافراز باشی
با سلام خدمت دوستان عزیز و استاد گرانقدر و دوست داشتنیمون
واقعا خدارو شکر میکنم که در بزرگترین دانشگاه خودشناسی و خداشناسی حضور دارم و قبلا هم گفتم که بینهایت اتفاقات خوب برام افتاده از روزی که شروع کردم روی خودم کار کنم و به حرفهای استاد اعتماد کردم.تو تمام زمینه ها ی روابط، ثروت، معنویت و سلامتی پیشرفت زیادی داشته ام من تاکنون فقط از فایل های رایگان استفاده کردم و از کامنت های دوستان عزیزم بسیار استفاده کردم و مطمین هستم که به وقتش تمام محصولات استاد رو خریداری میکنم و پیشرفتم رو چند برابر میکنم.آنقدر تو مسیرم انرژی دارم که همه متعجب میشن و خیلی ها که من رو نمیشناسن تو اولین برخورد میگن خیلی انرژی مثبت دارم. خلاصه اینکه به لطف خداوند و دستان پرقدرتش بدون ذره ای شک و تردید تو این مسیر دارم حرکت میکنم و مدام در حال یادگیری و پیشرفت هستم. در پاسخ به سوال استاد عزیز باید بگم که به همه کامنت هایی که تا الان خوندم احترام میزارم و به نظرم همه اونها درست هستند.من همون ها رو با زبون خودم میگم:
وقتی از خدا میخواهیم به ما ثروت بدهد تا بتونیم به دیگران کمک کنیم یه باور خوب توش نهفته است که استاد کلی تلاش کردند تا این باور تو ما تقویت بشه و اونم اینه که ثروت چیز خوبیه اگر ما ثروت داشته باشیم میتونیم مدرسه بسازیم کار خیر کنیم و …تا اینجای کار به نظر من یه پیشرفته.چون همیشه فکر میکردیم ثروت چیز بدیه و ثروتمندان آدمای درستی نیستتد.اما ترمزهایی که میتونه داشته باشه اینه که حال خودمون رو داریم از دست میدیم یعنی اینکه ما همین الان هم میتونیم به اندازه سهممون تو ساخت مدرسه و مسجد و کارهای خیر شریک باشیم. من سال گذشته مدرسه پسرم نیاز به کمک داشت که من یه مبلغ ناچیز در حد توانم کمک کردم اونقدر مدیر مدرسه خوشحال شد که گفت کلی از مشکلات ما با این پول حل میشه.اگر چه مبلغ اون ناچیز بود ولی تو یه مراسم از من و چند نفر دیگه تقدیر کردند و به من تندیس دادند که روش نوشته بود تقدیم به خیر مدرسه ساز اقای …
در قرآن هم آیه مرتبط با موضوع فوق داریم:
در سوره بقره ایه ۲۵۴ خداوند میفرماید:
( یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَنفِقُوا مِمَّا رَزَقْنَاکُم مِّن قَبْلِ أَن یَأْتِیَ یَوْمٌ لَّا بَیْعٌ فِیهِ وَلَا خُلَّهٌ وَلَا شَفَاعَهٌ ۗ وَالْکَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ )
ای کسانی که ایمان آورده اید! از آنچه به شما روزی داده ایم؛ انفاق کنید پیش از آنکه روزی فرا رسد که در آن نه خرید و فروش است و نه دوستی و نه شفاعتی، و کافران خود ستمکارانند.
پس این نکته مهمه که ما همین الان بخشنده باشیم نه اینکه کار رو به وقت دیگه ای موکول کنیم.این نحوه درخواست یعنی اینکه من بعد از ثروتمند شدن بخشنده میشم!
نکته دوم که به ذهن من میرسه اینه که ما نباید برای خدا شرط بزازیم و باید به فراوانی خداوند اطمینان داشته باشیم خدا خودش گفته” ادعونی استجب لکم” یعنی تو بخواه من میدم نیاز به شرط نداره ما فقط باید با باور و یقین ازش بخواهیم خودش تضمین کرده که میده درخواست شرطی یعنی اینکه من به دادن خدا شک دارم و باور ندارم که میده و براش شرط میزارم.
سومین نکته هم که دوستان به درستی اشاره کردند تو این خواسته باور کمبود (که خیلی مخفیه و من هم تا الان اصلا بهش توجه نکرده بودم)وجود داره و اینکه باور داریم که یه عده هستند که به ما نیاز دارند مگه ما چند نفر نیازمند رو میتونیم کمک کنیم؟خداوند وهاب خودش روزی همه را مشخص کرده ما فقط میتونیم دست خداوند در کمک به دیگران بشیم در واقع وهاب مطلق خودشه ما چیکاره هستیم که بتونیم به کسی کمک کنیم؟
در پایان باز هم خدارو شکر میکنم که در جمع معنوی و دوست داشتنی شما هستم آرزی موفقیت در تمام ابعاد زندگی از خداوند متعال براتون خواستارم.
استاد عزیز خیلی دوست دارم.
موفق و موید باشید.
سلام خدمت دوستان عزیزم جواب این سوال رو میخوام خیلی خودمونی و راحت توضیح بدم برای دوستان عزیزم تا هم برای خودم هم برای دوستان مفید باشه ، میتونیم این سوال را از چندجنبه و چند نوع نگاه بررسی کرد : 1-عدم لیاقت از داشتن ثروت 2-عدم ایمان و و منت نهادن به پروردگار 3-عدم باور به فراوونی
1 : اگر از نگاه اول بخوایم بازبینی و بررسی کنیم به این نکته میرسیم که فردی که به خدا همچین حرفی میزنه و همچین درخواستی داره نشون میده که لیاقت داشتن اون چیزی که میخواد و نداره چون اون میخواد در قبال ثروتی که از خدا میخواد کاری رو انجام بده که پیش خدا حس لیاقت پیدا کنه و پیش خودش میگه که اگه فقط به خدا بگم که فلان ثروت رو میخوام خدا واسش شرط میزاره.
2 : یه جورایی میشه گفت که داره به خدا منت میزاره البته به طور ناآگاهانه ،میگه پروردگارا تو بهم فلان ثروت رو بده منم فلان کار رو انجام میدم از یه طرف دیگم به صورت ناآگاهانه میگه تو بهم ثروت بده تا من فلان کار رو انجام بدم که این خودش عدم ایمان به خداست ، که این حرفارو میزنه تا خدا مثلا بخاطر اون کار خیر هم که شده بهش اون ثروت مورد نظر رو برسونه اما نمیدونه که خداوند سیستمه ، انسان نیست که احساس روش تاثیر بزاره
3 : باور به فراوونی در جهان نداره فکرمیکنه که باید حتما یه کاری واسه خدا انجام بده تا بلکه خدا ثروت بهش بده امااااا نمیدونه که از خدا میشه همه چی خواست بی نهایت از هرچی خواست ، یه چیز دیگم هست اینه که ما بااین درخواستمون داریم میگیم که بنده ها نیازمند ماهستن .
اگه بخوایم به طور خلاصه بگیم ترمز های بسیار مخفی وجود داشته دراین خواستمون ، که اصل اون عدم اعتقاد و باور راستین ما به خداست حتی ی جورایی شرک خفی توشه که دقیقا مثل راه رفتن مورچه ….
امیدوارم مفید بوده باشه برای دوستان عزیزم
باارزوی سلامتی و ثروت و برکت و ارامش از جانب تنها منبع قدرت در جهان
به نام خدا
البته که ماباکارکردن تخصصی روی باورهایمان به نتایج میرسیم اما در اینجا میخواهم ترمزهای این صحبت مشخص کنم.
خداوندا به من پول و ثروت بده تا من به نیازمندان کمک کنم.
اولین نکته:
وقتی ما میگوییم خدایا بده تا ببخشم اگه عمیقا فکر کنیم در تارو پود های باورهای قدیمی مان میبینیم داره این فرکانس ارسال میشه که من ندارم من فقیرم من کمبود دارم به من بده من که ندارم (ترمز)
خداوند نیازمند بخشش ما نیست این خود خواهی ماست که با بخشیدن مان میخواهیم ثروتمندتر شویم (گاز)
دقیقا یک پا روی ترنز و دبگری روی گاز
واین همان صحبت استاد است.
نکته ۲:
وقتی میگوییم خدایا بده یک باور دیگه هم داره ارسال میشه که من احساس لیاقت ندارم که.
خدایا من لیاقت ندارم همینجوری به من بدی.من هنوز باور نکردم که با کارکردن روی باورهایم به نعمت و ثروت میرسم .
استاد توی دوره ثروت ۱ اول درمورد لیاقت صحبت میکنه بعد درمورد هدف گذاری توضیحات میدن یعنی اول پیش نیاز هدف گذاری احساس لیاقت پس من باید درخودم لیاقت ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان یا xتومان احساس کنم و درکنارش برنامه داشته باشم تا در راهای معنوی و ….خرجش کنم تا این پول بچرخه و برکت بیشتری بیاره نه به ازاءیا شرط رسیدن.
هدف و لیاقت در کنار هم نه به شرط هم.
نکته ۳:
در صحبت بده تا ببخشم به نظر من یک شرک کوچک پنهان شده که ما بعضی وقتها جاهل میشویم و با احساس دلسوزی بدون در نظر گرفتن قدرت (رب)میخواهیم کمک کنیم به نیازمندان و این شرک کوچک یک ترمز بزرگی است که باعث میشه کارمون پیش نره و انجام نشه.
شرک در دل مومن مثل راه رفتن نورچه سیاه بروی سنگ سیاه در دل تاریکی شب پنهان .
این مجدد یاداوری میکنم چون خودم با نمام وجود درکش کردم.
امیدوارم که تونسته باشم به دوستانم کرده باشم.
موفق و پیروز باشید.