شناسایی «ترمزهای مخفی ذهن» درباره ثروت - صفحه 200 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

5123 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    کریم آریایی نژاد گفته:
    مدت عضویت: 3244 روز

    سلام و خداقوت دوستان گرامی

    واقعا ج تقدیر و تشکر و قدردانی میکنم از دوست بزرگوار

    از اقای عباسعلی عزیز

    ک خلاقیت زیبایی بکار بستن و لطف کردند وبا این کارشون انرژی مثبت دادند

    ب برنده عزیز مسابقه هم تبریک میگم

    امیدوارم روز به روز آگاهی ما نسبت به قوانین و شناخت و معرفت و ارتباط ما روز به روز ب خدای احد و واحد بیشتر و بیشتر شود،ان شا الله

    خدایا شکررت

    خدایا هزاران بار شکررت بخاطر این همه نعمت و زیبایی و از خود گذشتگی

    سپاسگزارم استاد عباس منش عزیز و گروه صمیمی استاد عباس منش

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  2. -
    هانیه اکبری گفته:
    مدت عضویت: 3078 روز

    سلام استاد عباس منش بزرگوار

    خدا قوت

    با خوندن معنی سوره های قرآن به یه مسئله ای برخوردم که یادم افتاد شما در این فایل راجع به این مسائل صحبت کرده بودین

    اول معنی آیه های ۷۴و۷۵ توبه رو مینویسم و بعد سوالم رو مطرح میکنم

    «از منافقان کسانی هستند که با خدا پیمان بستند ٬ چنانچه خدا از فضل و احسانش به ما عطا کند؛ یقینا صدقه خواهیم داد و از شایستگان خواهیم شد.(۷۴توبه)»

    «هنگامی که خدا از فضل و احسان به آنان عطا کرد نسبت به آن بخل ورزیدند و اعراض کنان روی برگرداندند . (۷۵توبه )»

    خب اینجا هم افرادی بودند که گفتند به ما بده ما صدقه میدهیم

    و خدا هم داده

    درست حضرت سلیمان هم از خدا خواسته بدون اینکه بگه بده تا منم این کار رو بکنم ، و باز خدا به اون هم داده

    و سوال دیگه ام راجع به صدقه دادن نیکو که در قرآن اومده ، دقیقا چیه صدقه و برا کی میشه داد؟

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
    • -
      سعیده و مهدی گفته:
      مدت عضویت: 2750 روز

      دوست عزیز سلام

      چقدر زیبا بیان کردی

      من با خوندن کامنت شما فهمیدم که باید از خدا بخوایم بهمون بده ولی نه با احساس بی ارزشی بلکه با این احساس که من انسان ارزشمندی هستم و لایق این هستم که خیلی زیاد داشته باشم همین.

      نیت ها در کمک کردن خیلی مهمه باید در کمک کردن نیتمان این باشد که به خودمان کمک کنیم و با احساس خوب باشد. برای جلب رضای خدا باشد برای این که باورداریم خداوند رو باشد.

      میانگین امتیاز به دیدگاه بین 1 رای:
  3. -
    کمال احمدی بنکدار گفته:
    مدت عضویت: 4354 روز

    با سلام.به نظر من مهم ترین موضوع ،تکامل هستش،وقتی در مدار ظرف بزرگتر قرار بگیری،و تکامل رو طی کنی در زمان مناسب اتفاقات مناسب،و پول و ثروت متناسب هم وارد زندگیت میشه.باتشکر

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  4. -
    با خدا گفته:
    مدت عضویت: 2170 روز

    سلام به استاد خوبم و بچه های صمیمی سایت⁦⁦🖐🏼⁩⁦🖐🏼⁩⁦🖐🏼⁩

    من این فایل رو ماه ها پیش هم دیده بودم ولی این دفعه که به صورت کاملا هدایتی بهش رسیدم تصمیم گرفتم ترمز هایی که از این سوال پیدا کردم رو حتی بعد از دوسال😅از فایل در اولین کامنتم بگم

    خب،میتونیم از این شروع کنیم که خدایی که همونقدر می‌تونه به من بده می‌تونه به پدر،مادر،خواهر،برادر،رفیق یا هرکس که قصد ما کمک کردن به اونه هم بده به شرطی که شخص در مدار گرفتن اون پول باشه که اگر نباشه ما هیچ جوره نمی‌تونیم زندگیه اون رو تغییر یا حتی کوچیک ترین کمک به اون شخص بکنیم!

    مورد دوم این حرف که فلان قدر به من بده تا فلان کار رو بکنم از احساس عدم لیاقت نشأت میگیره

    و همونجور که میدونید احساس عدم لیاقت یک باور مخرب قدرتمنده!که تا وقتی برطرف نشه از خیلی از لذت ها محروم می‌مونیم

    این دو مورد چیزهایی بود که من پیدا کردم

    خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها کامنت گذاشتم.خییییلی حس نابیه😄

    امید وارم همیشه ی همیشه ثروت و سعادت در زندگیتون موج بزنه🌺🌹⁦🏵️⁩

    به امید الله یکتا⁦⁦✋🏼⁩⁦✋🏼⁩⁦✋🏼⁩

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  5. -
    ارمین درتومی گفته:
    مدت عضویت: 1774 روز

    سلام استاد عزیزم از اولین نکته که از شما یاد گرفتم شروع میکنم این جمله(سپاسگذار خداوند هستم که فرصت داد امروز و در این زمان دیدگاهم ارسال کنم )استاد عزیز من قرآن مطالعه کردم و اینکه خداوند در قسمتی از قرآن به صورتی بسیار بسیار واضح میگه که من جهان را خلق کردم و برایش نظم و قانون قرار دادم من با بیاد داشتن این نکته بیشتر میتونم روی خودم کار کنم درجایی که بعضی وقت ها از مسائل مثبت دو میشوم ولی چون به اعبارت ساده به ورودی های مثبت عادت کردم سریع دوباره میام و فایلهای شما گوش میکنم و تفکرم عوض کنم استاد من ارمین درتومی واقعا نگاهی امیدوارانه به این که روزی دوره های شما بخرم و در عمل ازشون استفاده بکنم رو دارم و اینکه استاد واقعا مباحث شما درسته میگید که هرکسی نمیتونه واقعا مطالب شما بفهمه و اینکه از شما سپاسگذارم که درک بهتری از خداوند به من نشان دادید الان دیگه گدا ها رو میبینم دل سوزی نمیکنم مریضی میبینم دلسوزی نمیکنم و میدونم که حقش این اتفاقات برای بیوفته و اینکه میدونم به خاطر فرکانس هایش این اتفاقات برای افتاده استاد و منم مثل برقیه دوستان باورهای اشتباه فراوانی دارم

    و قدم اول برای تغیر باورها این مطلب هسته که ما قبول کنیم اصلا همه چیز باور و فرکانس و ما باورهای اشتباه داریم در کل عاشقانه دوستتون دارم ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️👌👌👌👌👌👌👌👌👌

    پایان

    با نام عشقی که

    دنیا بدون عشق اون

    عشق نیست ♥️

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  6. -
    میثم رخشان گفته:
    مدت عضویت: 2261 روز

    به نام خالق کیهان

    سلام به همه عزیزانم

    شاکر و سپاسگذارم از خداوند به خاطر قوانینی که برای جهان تعریف کرده

    خدایا شکرت به خاطر سلامتی که دارم زندگی و کسب و کاری رو به جلو و پیشرفت

    خدایا شکرت به خاطر سایت عباسمنش که میتونم اینجا باشم و باور هام رو بسازم همجهت با خواسته هام

    این موضوع در مورد من هم هست این باور که به من بده تا من به دیگران بدم

    اما میشه جایگذینش کرد و روش کار کرد که خدایا به من بده بیشتر وبیشتر بیشتر بده چرا که من لایق ثروت بینهایت هستم

    من به عنوان خلیفه خدا بر روی زمین لایق پیشرفت لایق ارامش لایق عشق زیاد لایق دریافت نعمت های بیشمار هستم

    در مورد بحث بخشش شاید من بر این باورم که هرچه ببخشم هفتصد برابرش به شکل سلامتی به شکل نعمت به شکل ثروت وارد زندگی من میشه نه اینکه ببخشم سر خدا هم منت بزارم من میبخشم چرا که باور دارم در جهان ثروت بینهایته باور دارم وعده خداوند حقه و خداوند به وعده هاش عمل میکنه من بدست میارم و خداوند من را هدایت میکند به مسیر هایی که راحت تر ارام تر لذت بخش تر و در عین حال ثروت بیشتر درش هست چرا که لایق ثروت هستم لایق زیبایی هستم لایق نعمت هستم

    در این باور باور عدم لایق بودن نشان از سطل کوچک من داره سطل سوراخ من داره

    وقتی من خودم مساله دارم چیرو میخوام ببخشم

    اما ی مثال میزنم از خودم اوایلی که با سایت اشنا شده بودم هی یکسری ایده میومد که عملی میشه اما اونی که من بیشترین انگیزه برای انجامش داشتم این بود که اول بدهی هات رو پرداخت کن و بدهی هایی که سالیان دراز مونده بود طرف یادش رفته بود حتی رو اومدم پرداخت کردم و کم کم بهم گفت حالا میتونی ببخشی از مقدار کم و نتایجی که در برداشت این بود که برکت رو احساس میکردم

    شاید در حال حاظر توی این دوراهی باشم که هی دارم از خد=ودم سوال میکنم چه کاری انجام بدم که به احساس بهتری برسم

    و سعی میکنم همون کاری که انجام دادم در ابتدا رو انجام بدم

    خدایا شکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  7. -
    آسی صادقی گفته:
    مدت عضویت: 3218 روز

    درود به همه عزیزان …

    تنهاچیزی که بعد ازگوش دادن به فایل به ذهنم اومد این بود که همه رو لایق دونستم جز خودم برای همه ثروت روخواستم جز خودم در واقع از خدا فقط طلب کردم ومعامله کردم برای بقیه بنظرم باید اول خودم رو لایق بهترینها بدونم لایق ثروت خوشبختی وسلامتی بعد درکنارش بتونم به بقیه کمک کنم شاید نظرم خیلی سطحی باشه نسبت به بقیه کامنت های دوستان اما چیزی که به ذهنم رسید همون لحظه تو ذهنم این جرقه خورد وخواستم اینجا بیارمش بی شک تگ تک ما لایق بهترین ها هستیم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  8. -
    Maryam گفته:
    مدت عضویت: 1774 روز

    روز 100

    سلاممم به همه

    نمیخواستم برای این بخش کامنت بذارم جواب سوال رو برای خودم بازگو کردم بعد گفتم دیگه چ کاریه بقیه همه رو گفتن دیگه ولی امروز ک فایل بعدیشو دیدم ک در مورد پاسخ این سوال بود و استاد تاکید داشتن جواب بدیم و جوابارو بخونیم دیگه تصمیم گرفتم منم ی ردی بذارم.

    جواب سوال ک واضحه البته در حال حاضر من فقط همین باورهای غلطو ازش درآوردم شاید بعدها بیشتر ازش اشکال بگیرم.

    این مدل دعا یعنی من لایق همچین نعمتی میدونم نیستم میدونم پررو هستم ولی برای جبران و اینکه احساس خجالت و شرمساری جلو خدا نداشته باشم در ازای این لطف بزرگ خدا یه کار خیر میکنم ک حس خجالت و پررویی خودم از بین بره و این یعنی این خواسته من به قدری برای خدا بزرگ و غیر ممکن و سخته ک باید در ازاش یه کاری انجام بدم تا به خواستم برسم و متاسفانه قبل آشناییم همچین باوری داشتم و دقیقا همینجور دعا میکردم که خدایا منو به هدفم برسون فلان کارو میکنمااا انگار گرو کشیه و چقدر ناخواسته حرکت زشتی میزدیم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  9. -
    فریاد صفری گفته:
    مدت عضویت: 587 روز

    سلام

    ممنون استاد من توی یه زمینه ای دارم کار میکنم به سود دهی نمیرسیدم … امروز با دیدن این ویدیو متوجه شدم ترمزم توی این تخصص و کارم اینکه من یه حالت شرک داشتم رو این کار حساب باز کرده بودم بجای اینکه روی خدا و تخصص و مهارتم حساب کنم .

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای:
  10. -
    ,پروانه و سهیل گفته:
    مدت عضویت: 605 روز

    سلام استاد عزیزم بعد دیدن این فایل ب شدت باور های محدود کننده پیدا کردم و خیلی واضح رد پاشو نو تو زندگیم دیدم خیلی واضع میخام چنتاشو بنویسم ک برای خودم یاد آوری بشه و قابل باور ک همه چیز بستگی ب باور های خودم داره

    مثلا من و خاهر موچیکترم ک دوسال اختلاف سنی مون هست من بزرگترم و دختر بزرگه خانواده همیشه ب شدت باور داشتم ک پول کمه پول نیست پول ب سختی ب دست میاد نباید خرج کرد باید هر چیزی ک خریدی مثل کفش و لباس و هر چیزی تا چند سال استفاده کرد جوری ک ی مانتو مشکی داشتم ک 3سال ازش استفاده میکردم و سال ب سال کفش نمیخریدم و شلوارم همینطور

    خب اینارو گفتم تا بگم ک چقدر داغون بود باور هام امااااا بر عکس من خواهرم همیشه در حال خرید بود همیشه درحال خرج کردن برای خودش ن برای دیگران برای خودش خرج میکرد و همیشه پول دستش بود در صورتی که من بیشتر اون کار میکردم و هر دو در منزل کار میکردیم ب یک اندازه درامدمونم یکی بود امااااا اینجا کاملا ردپای باور های محدودمو میبینم و کاملا مشخصه ک همچی بستگی ب باور های ما داره خواهرم همیشه بهترین لباسا می‌گرفت کفش کیف لوازم خوراکی و همیشه تا چیزی میدید ک دوست داره میخرید حتی اگه استفاده هم نمی‌کرد اما میخرید چون خودشو لایق میدونستم و میدید اما من ن خیلی باور های محدود داشتم الآنم دارم اما حدود 11ماه میشه ک کم و. پیش دارم روی باور های محدودم کار میکنم خداروشکررر کلی تغییر کرده و رد پای تغییر باور هام رو میبینم و به اندازه ای ک باور هام تغییر کرده زندگیمم تغییر کرده مثلا قدرت خریدم بیشتر و بهتر شده چیزی ک بخام رو میخرم حتیییی چیز هوایی رو خریدم ک طی سال های گذشته حسرتشو داشتم و امسال خییلی خیلی راحت وارد زندگیم میشن جوری ک وقتی نگاه میکنم فکر میکنم میگم عهههههه من اینو قبلاً میخاستم آره این پارچه رو میخاستم این لوازمو دوست داشتم این کافه برم

    خدایا شکرت و خیلی خیلی نتایج دیگ ک فقط با کار کردن روی باور هام ب دستشون آوردم و الان خداروشکر 3قدم از دوره 12قدم رو طی دوماه خریدم و دارم روشن کار میکنم

    خیلی ممنون استاد بابت آگاهی هاتون موفق باشید

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 5 رای: