جهان مانند آینه عمل می کند - صفحه 58 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

2363 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    صبا محسنی گفته:
    مدت عضویت: 2597 روز

    همینجور نشستم و دستم به کار نمیرفت روی نشانه امروزم زدم و این برام باز شد آخه وقتی فایل های صوتی شما رو گوش میدم میتونم کارام انگام بدم و هوله نرم مرسییی برا این قابلیت عجیب و عالی که به سایت اضافه کردیین مرسیییی بوووووس

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  2. -
    زهرا رضی گفته:
    مدت عضویت: 3105 روز

    سلام.

    برخلاف چیزی ک افراد فکر میکنن و درموردش صحبت میکنن ک بشین فکر کن زندگیت متحول میشه و اتفاقات خوب برات میوفته.ماباید فکر رو تعریف کنیم .اصلا فکر چیه؟؟

    زندگی مارو فرکانس هایی ک ب جهان هستی ارسال میکنیم ایجاد میکنه و دقیق ترش یعنی توجه ماب هرچیزی در زندگیمون

    سبب گسترش اون توجه تو زندگیمون میشه.حالاب هر شکلی باصحبت کردن توجه میکنیم بافکر کردن توجه میکنیم با نگاه کردن توجه میکنیم بانوشتن توجه میکنیم داریم ب( ماهیت) اون چیز در زندگیمون اضافه میکنیم.یعنی ماب ی موضوع خاص تو زندگی  توجه میکنیم ب این معنا نیست ک همون موضوع  رو ب زندگیمون  دعوت میکنیم .ماهیت و اصل و اساس اون موضوع تو زندگمون شکل میگیره.

    اگر توزندگی ب نکات منفی توجه کنیم اساس اونو ب زندگی دعوت میکنین و این خیلی نکته مهمی هست.مادرهرلحظه داریم باتوجه مون فرکانس ب جهان هستی ارسال میکنیم.

    مثلا داریم اخبار میبینیم یا رادیو گوش میدیم اساس اون چیزی ک میشنویم و میبینیم رو ب زندگی دعوت میکنیم.

    توی رفتار با همسر فرزند دوست داریم ب چیش توجه میکنیم ب نکات مثبتش یا کارها یا حرفایی ازشون ک ناراحتمون میکنه

    اگر داری گلایه و شکوه میکنی اگه داری غر میزنی اگه حتی داری باخدا هم درمورد ناراحتیات حرف میزنیم داریم اتفاقات بد رو باسرعت بیشتر وارد زندگیت میکنی

    باید درطول شبانه روز ۲۴ساعته تمام توجه مونو بزاریم روی نکات مثبت.همه در زندگیشون شرایط دلخواه یا نادلخواه زیادی داریم .امااگر اگاهانه توجه رو بزاریم رو نکات مثبتی که هست ب طبع شرایط نادلخواه کمتر و شرایط دلخواه بیشتر  میشه این  قانون زندگیه.

    باید یادبگیریم حداقل درطول روز زمان بیشتری تمرکزمونو بزاریم  رو نکات مثبت اطرافمون.بر روی چیزهای ک دارم نعمت هایی ک همین حالا تو زندگیم هست دوستایی ک دارم موقعیت هایی ک دارم خانواده فوق العاده ایی ک دارم.سلامتیم خدایی ک درهرلحظه داره منو هدایت میکنه وحتی ب طبیعت ب پرنده ها ب کوه و دریا جنگل گل های زیبا

    اتفاقات فوق العاده از زمانی در زندگی ما شروع میکنه ب رخ دادن ک ماتصمیم بگیریم آگاهانه کانون توجه مونو بزاریم ب نکات مثبت زندگیمون. با این نگرش واحساس ارامش پایدار حجم اتفاقات خوب مبهوتت میکنه.مثلا اگر قبلا اتفاقات بد روزی ۵۰بار برام میوفتاد الان شاید تو چند روز یک بار هم رخ نده.ولی همون ۱بارم من باید آگاهانه تمرکزمو بزارم ب چیزی ک دوس دارم.این کاریه ک هر روز باید انجام بدم.من در هرلحظه دارم ب جهان هستی فرکانس ارسال میکنم با توجه ام.اساس اون فرکانس ها تبدیل میشن ب اتفاقات زندگیم.این مکانیزم جهانه ک یک کانورتور بزرگ انرژیه ک از من فرکانس میگیره تبدیل میکنه ب اتفاق شرایط هم سنگ و همگن با اون فرکانسی ک از من دریافت کرده و وارد زندگیم میکنه.در هر لحظه داری خلق میکنی ساعت بعد روز بعد ماه بعد …..

    تصمیم بگیر ب چ شکلی میخوای فرکانستو ارسال کنی ؟میخوای چیرو بدست بیاری؟باید همون چیزی ک میخوای رو ارسال کنی.باید روزه یه تمرکز برنکات مثبت بگیریم.

    ممکنه الان شرایط نا مناسبی باشم ولی در بدترین شرایط هم  باز نکاتی هست ک مثبته و توجه کردن ب اون احساس خوبی بهم میده.اگر میخوای بدونی تمرکزت رو نکات مثبته یا منفی ب احساست نگاه کن.اگر حست بده تمرکزت بر روی چیزهایی هست ک نمیخوای و اگر احساست خوبه تمرکزت بر چیزهایی هست ک میخوای.در هر لحظه ب قلبت رجوع کن.ببین شاده یا ناراحته.؟قلبت بازه یا گرفتس؟

    اگر میخوای خوشبختی واقعی رو تجربه کنی باید در درجه اول باور کنی ک خودم هستم ک هر لحظه با افکارم با باورهام و کانون توجه ام دارم خلق میکنم یک لحظه بعدخودم و حتی سال بعد خودم رو. وجز این راهی دیگری نییییست.

    وقتی تمرکز رو چیزهای منفی باشه ب شدت جسممون واکنش نشون میده.واین خیلی نکته خوبیه ک بفهمم داریم راه رو کج میریم.

    جهان هستی دارای قانونه.دارای قوانین وسنت های بدون تغییره الهی ست ک مانند یک آینه عمل میکنه ک فرکانس رو دریافت میکنه‌و‌پاسخ میده.و این عین عدالت خداونده.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  3. -
    زهرا حسینی گفته:
    مدت عضویت: 2688 روز

    به نام خدا

    سلام به استاد عزیزم، خانم شایسته گرامی و دوستان هم فرکانسی

    ( روز چهارم از سفرنامه خانواده صمیمی عباسمنش)

    توی این کامنت دوست دارم که بیام لیستی از همه نعمت ها و داشته های لحظه حالم رو بنویسم که بهم حس و حال خوبی میده. به قول استاد همه ما توی لحظه های زندگیمون هم مواردمثبت داریم و هم یسری نا خواسته، که اگر سعی کنیم روزانه توجهمون رو آگاهانه بر موراد خواسته و مثبت و داشته هامون متمرکز کنیم، روز به روز موارد ناخواستمون کمرنگ تر و کمرنگ تر میشه تا جایی که دیگه حتی به چشم نمیان. داشته های من:

    1-خدایا شکرت بابت این سایت ارزشمند که مسیر هدایت من به سمت بهترین زندگی مورد دلخواه من هست

    2-خدایا شکرت بابت امکانات زندگیم مثل اینترنت و لپ تاپ که از طریقشون با این سایت ارزشمند در ارتباطم که باعث حال خوب روزهای من

    میشه

    3-خدایا شکرت بابت سلامتی خودم، همسرم، خانوادم و اطرافیانم که مهمترین نعمت زندگی من هست

    4-خدایا شکرت باوجود اینکه بیشتر جاها و شغل ها فعلا در حال رکود هستن، اما من توی خونه کارام رو به بهترین شکل انجام میدم و درآمدم رو هم دارم

    5-خدایا شکرت بابت کافی داغی که همین الان خوردم و حقیقتا لذت بردم(هههههه)

    6-خدایا شکرت بابت بارونهای فوق العاده ای که این چند روز بارید و طبیعت اطراف من رو به یه بهشت واقعی تبدیل کرد

    7-خدایا شکرت بابت پرنده هایی که در طول روز توی حیاط ما می خونن و من از صداشون لذت میبرم وبه آرامش میرسم

    8-خدایا شکرت بابت گلهای زیبایی که دارم که بهم حس تازه بودن و زندگی رو میدن

    9-خدایا شکرت به خاطر توانایی عالی که توی تایپ دارم و خیلی ازش لذت میبرم

    10-خدایا شکرت بابت این ظرف پر از آجیل روی میزم

    11-خدایا شکرت بابت وجود دوستان و خانواده ای که برای رسیدن من به آرامش و شادی ، بهم کمک میکنن و اونا دستان بی نظیر توهستن

    12-خدایا شکرت بابت اینکه آگاهانه اخبار گوش نمیدم و توجهم رو روی اخبار منفی و بی ارزش متمرکز نمیکنم

    13-خدایا شکرت بابت حال خوب و پر از آرامش این لحظه من

    .

    .

    .

    و خیلی چیزهای دیگه که دارم و هر روز توی هر حالی، بابتش شکرگذارت هستم خدای مهربونم. حس خوب داشتن همون شاکر نعمت های خداوند بودنه و من دوست دارم که هر روز روی این مسیر باشم و تلاش میکنم که بتونم همیشه حال خوب خودم رو خوبتر کنم چون همه نتایج مثبت از همین جا بوجود میان.

    دوستتون دارم قلبا و خدا نگهدار تا یه کامنت دیگه

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  4. -
    مجتبی یعقوبی زاده گفته:
    مدت عضویت: 3014 روز

    سلام به استاد بزرگوار وخانم شایسته عزیزم

    ❤❤❤❤❤

    امروز چهارمین روز سفرم هست وخواستم رد پایی برای خودم به جا بزارم ومتعهد باشم به گفته ی شما که در هر برگ از سفر نامه بنویسم

    نکات مثبت زندگی من

    همسر مهربون وبا ایمان ومتعهد ی دارم که خدا رو به خاطرش بینهایت شکر میکنم❤

    دوتا دختر خوب وسالم وصالحی دارم که بینهایت خدا رو شاکرم که ب من طعم شیرین مادر شدن رو چشانده الهی هزاران بار شکرت بچه های با گذشت وبا ادبی هستن مهربون ودلسوز که به وجودشون افتخار میکنم❤

    نعمت بالای سلامتی که الحمدالله بدن سالمی دارم وهیچ گونه مشگلی ندارم. چشم ها گوشها قلب ریه دست وپا زبان عقل وهوش انگشتان وهمه ی اعضای بدنم در صحت وسلامت کاملن وهر روز شکر نعمت میکنم

    نعمت پدر ومادر وخانواده وخواهرها وبرادر هایم خدایا بینهایت شکرت 🙏تن همه ی عزیزانم سالمه

    خدا رو شکر میکنم که استقلال مالی دارم وهر چیزی که دلم بخواد میتوتم تهیه کنم (لباس وپوشاک وموادغذایی مورد علاقم )

    خدایا شکرت که همیشه یخچال وفریزرم پر از نعمت

    خدایا شکر که در امنیت زندگی میکنم

    خدایا شکرت بابت رابطه ی صمیمی ورفاقتی که با همسرم دارم

    خدایا شکرت که حال دلم خوب وعالیه

    خدایا شکرت که شبها راحت وبی دغدغه میخوابم برای بالشت زیر سرم وپتویی که روم میندازم شکرت، برای خونه تمیز ومرتبم شکرت ،برای گلدونای گوشه ی اپنم که سر سبزیش حالمو بهتر میکنه شکرت برای تلوزیون درجه یکی که داریم وتوش فایلهای استاد رو نگاه میکنم شکرت

    برای مبلی که روش دراز کشیدم وکامنت مینویسم شکرت برای گوشی که دارم برای انگشتای سالمم که میتونم باهاش بنویسم شکرت برا تخم مرغایی که صبحانه با روغن حیوانی درست کردم وخوردم وبینهایت خوشمزه بود شکرت وبرای هدایتم به این سایت بینهایت شکرت برای وجود دوستای خوبم توی سایت وبیرون سایت شکرت برای قانون بیتغییر وصابتت شکرت

    الهییییی شششششششکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  5. -
    فاطمه شفیعی خورشیدی گفته:
    مدت عضویت: 2252 روز

    امروز دوباره حقوقم برگشت به زمانیکه تو اوج بودم و این فوق العاده است چئن من تمام باورهایی که منو محدود کرده بود رو پیدا کردم و فهمیدم ریشه همه این اتفاقات در باورها، افکار و اندیشه های من بوده . رییس من تمیتونسته جور دیگه ای رفتار کنه، معاونم نمیتونسه کاری برای من انجام بده چرا که همه اینها آینه هایی بودد که من باید خودم رو در اونها می دیم .

    بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

    از خود بطلب هر انچه خواهی که تویی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  6. -
    عمران نوری گفته:
    مدت عضویت: 2337 روز

    سلام استاد عزیزم

    من از اون موقع با شما و فایلها و اموزه های طلایی شما به لطف خدای مهربان اشنا شدم

    تو همین مدت کوتاه تغییرات بزرگی در زندگی من رخ داده هم از نظر ذهنی و از نظر تمرکز و هم از نظر سلامتی و رشد عالی تو بیزینسم فوق العاده پیشرفت کردم خداشکر

    و این رو مدیون خدای مهربان و اموزشهای خوب و عالییییییییی و بینظیر شما میدونم که باعث شده مسیر درست زندگی و قوانین جهان هستی رو بهتر بشناسم و روز به روز تو کارم و زندگیم پیشرفت کنم تا از زندگی لذت ببرم تا موفقتر بشم تا به سعادت در دنیا و اخرت برسم

    خدایا سپاسگذارم بابت وجود انسانهای از جنس فرشته که جزی از دستان خداوند هستند رو برای من فرستادی خدایا سپاسگذارم بابت این موهبت با ارزش

    خدایا عاشششششششقتم

    استاد عزیز از شما هم بینهایت سپاسگذارم بابت وجودتون تو زندگی من و انشالله که به امید موفقیت های بیشتر و عالییییتر خبرهای خوش برای شما داشته باشم

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  7. -
    سمیه نظامی گفته:
    مدت عضویت: 2158 روز

    سلام درود خدمت استادعزیزم ومریم جون باعشق 😍😍😍😍😍😍😍

    قبل ازاینکه هدایت بشم به این فایل ازخداوندخواستم بهم کمک کنه تا راه پیدا کنم تازندگی که دوستدارم خلاق کنم بااینکه شرایط عاطفی خیلی خوبی ندارم وسردرگم بودم وبازالله یکتا معجزه کرد وجواب منودادچون واقعا میخوام خودموزندگیموتغییربدم وهم سوبشم با خواسته‌ام وبتونم خلق کنم زندگیم را به کمک خودم وخدای خوبم وفهمیدم این من هستم که اتفاقهای بد روبرای خودم رقم زدم نه کسی دیگه نه خانواده نه همسرم وغیره….. ولی ازاین به بعد میخوام تمرین کنم به قول استاد یک هفته تمرین کنید بعدمعجزها روببین اگه زندگی من با همین تمرین ساده بهشت میشه چراانجام ندم چرا چرا چرا……… وازامروز قول دادم یک دفتربردارم وتمام چیزهای که درزندگی دارم ونمیدیدمش شکرگذاری کنم وتمرکز لیزری انجام بدم وایمان دارم جواب میده چون به استادعزیز جواب داده وهزاران نفرکه این تمرین انجام دادن چون استادعباس منش یک الگو کامل وعاقل وتوحیدی هست برای من خدایاشکرت که هدایت شدم به این فایل والان خیلی حس خوب وعالی دارم وایمان دارم به زودی میرم پیش استاد وازنزدیک ایشونو میبینم وباعشق بغلش میکنم عاشقتم خدایا خوبم واستادعزیزم ومریم جون باعشق ودوستان عزیزم 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  8. -
    آدا گفته:
    مدت عضویت: 3413 روز

    سلام ودرود به همه دوستای گلم استاد عزیز تر ازجانم و مریم مهربانم الان ک میخوام بنویسم قلبم یه حس خاصی داره روز چهرم سفرنامه هست و به دلایلی نتونستم روزهای قبل تو سایت کامنت بذارم اما خداروسپاسگزارم که امشب این فرصت و شجاعت رو به قلبم داد که بیام اینجا و کامنت بذارم یکی از اتفاقای قشنگی که هر روز تو زندگیم میفتم وامروزم افتاد اینه که میتونم بیام تو این سایت اروم بشم شجاع بشم درکم رو از خودم وجهان هستی افزایش بدم نمیدونید اینجا اومدن گوش دادن به فایلها خوند کپشنایی که مریم جان مینویسه و نظرات دوستان چه ارامشی بهم میده وقتی اینجا هستم انگار دیگه هیچ چیز دیگه ای تو جهان برام مهم نیست دلم میخواد خدا استاد مریم وشمارو در اغوش بگیرم گاهی وقتا اشک میریزم از اینهمه شیوایی از این همه خلوص و از این راه قشنگ به خدای خودم میگم خدایا پرده ی جلوی چشمانم رو بردار و دید منو پاک تر کن تا بتونم ببینم بشنوم و درک کنم انچه را بر من پوشیده است حس خوبی دارم الان که دارم تایپ میکنم یه حس عجیب از اشک بغض نزدیکی نزدیکی مبهم اما ارامش بخش انگشتانم کمی سرده اما گلو وقلبم حس گرمی دارهخواستم ااز اتفاقات ب امروزم بگم اما انگار هم اکنون در خانه ی خدا نشسته انگار کلماتم میخوان فرار کنن و نمیدونم اما حسی بهم میگه سکوت هیچی نگو امروز را ک گذشت حتی با اتفاقای خوبش فراموش کن یا حتی فردا و فقط در ارامش ناب سکوت شب غرق شو خدایا شکرت قلبم رو پاک کن از کینه ها خصومت ها نفرت ها و عشقی ازجنس خودت در اون جاری کن خدایا خودم رو به دستانت میسپارم هدایتم کن و من رو بیشتر با خودت اشنا خدایا دوستت دارم بندگان زیبایت هدیه های زندگیم مریم جان استاد عزیزم را بی نهایت حافظ همه باش و دید همه مارو پاک تر کن سپاس سپاس سپاس

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  9. -
    منصوره علوی گفته:
    مدت عضویت: 2160 روز

    با سلام به استاد عزیز ومریم دوست داشتنی و دوستان عزیز

    من میخوام نکات مثبت امروز زندگیمو باهاتون به اشتراک بزارم در این مدت که با استاد ومریم عزیز اشنا شدم هر روز که از خواب بیدار میشم سعی میکنم به اتفاقات خوب زندگیم توجه کنم و با احساس خوب روزم رو شروع کنم ومن تاحدی این قانون رو متوجه شدم که زندگی ما فرکانسهایی هست که به جهان هستی میفرستیم

    چون هر روز تا محل کارم پیاده روی میکنم در طول مسیر بابت همه چیز از خدا سپاسگزاری میکنم بابت داشته ها ونداشته هایم پدرومادر عزیزم و همسر مهربانم فرزندان بینظیرم و اداره خوبم و همکاران مهربان و بابت اسمان ابی وزیبا وزمین سرسبزو تک تک سلولهای بدنم و تمام اعضای بدنم جزبه جز تا به اداره برسم وخودم رو سرشار از احساس خوب میکنم و واقعا این قانون که جهان مثل اینه عمل میکند یک قانون تغییر ناپذیرمیباشد ودر طول روز سعی میکنم مواظب ورودیهای ذهنم باشم که به چی توجه میکنم چون به هرچی توجه کنیم از همون جنس وارد زندگیمون میشه ومن تلاشم رو میکنم که از ورودیهای بد به ذهنم جلوگیری کنم وتا حدی تونستم کنترل کنم و زمانیکه همکارام میان شکایتی کنن خیلی راحت مسیر حرف رو عوض میکنم تا حس بد اونا روم تاثیر نذاره و چه زیبا استاد فرمودن در مورد کانون توجه روزه بگیریم واگر میخوایم خوشبختی رو تجربه بکنیم باید ببینیم داریم به چی توجه میکنیم و توجه کنیم داریم چه فرکانسی میفرستیم و واقعا که جهان داره مثل اینه عمل میکنه

    استاد بینظیر هر روز دارم قانون رو بهتر میفهمم و بهش عمل میکنم و تاثیرش رو دارم تو زندگیم میبینم خدایاشکرت خدایا شکرت خدایاشکرت

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای: