جهان مانند آینه عمل می کند - صفحه 57 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

2363 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    افسانه فولادفر گفته:
    مدت عضویت: 2668 روز

    سلام استاد عشق و آگاهی 🙋😍

    ابتدا سپاسگزار خداوندی هستم که من رو به این مسیر زیبا و پراز آگاهی هدایت کرد و سپس از شما استاد عزیزم که اینقدر خالصانه میگین و هرروز زندگی ما رو از هر جهت قشنگ تر میکنید عاشقتونم بخدا😍😍

    💓الهی هزاران بار شکر بابت سلامتی خودم و عزیزانم الهی میلیاردها بار شکر

    💜الهی هزاران بار شکر بابت سایه پدر و مادرم و اینکه خودشون میتونن کارهای شخصیشون رو انجام بدن الهی میلیاردها بار شکرت

    ❤️الهی هزاران بار شکر بابت بودن در مسیر و مدار مثبت و معنوی و آشنایی با افراد مثبت الهی میلیاردها بار شکرت

    ❣️الهی هزاران بار شکر بابت همسر پاک و مهربون و خوش اخلاق و دست و دلباز و با احساس و اهل کار و تلاش و اهل سفر و تفریح الهی میلیاردها بار شکرت

    💙الهی هزاران بار شکر بابت کار و درآمد عالی ام و موفقیت هم در زمینه تحصیلی هم در زمینه کارهای هنری الهی میلیاردها بار شکر

    💓الهی هزاران بار شکر بابت خونه عالی، منطقه عالی زندگی، همسایه های عالی و مهربون و بافرهنگ الهی میلیاردها بار شکر

    💜الهی هزاران بار شکر بابت ماشین عالی ، رانندگی که روز به روز عالی تر میشه الهی میلیاردها بار شکرت

    💙الهی هزاران بار شکر بابت هوای پاک، اب پاک و فراوان، غذاها و میوه ها و سبزیجات پاک و فراوان، برق ، گاز ، تلفن، اینترنت الهی میلیاردها بار شکرت

    💜الهی هزاران بار شکر بابت هدایت ها و حمایت های بی نظیر و همیشگیت الهی میلیاردها بار شکرت

    💙الهی هزاران بار شکر بابت فرشته های نگهبانم، فرشته های مقرب و اولیا خدا الهی هزاران بار شکرت

    💜الهی هزاران بار شکرت بابت اتاق مستقلم و امکانات عالی که دارم موبایل های عالی،لپ تاب عالی ، تخت و کمد و دراور عالی ، لباس ها و‌کیف و کفش های عالی، میزو صندلی عالی ،حیاط زیبا، آشپزخونه و کابینت های عالی و تمامی امکانات عالیمون الهی میلیاردها بار شکرت

    💛الهی هزاران بار شکر بابت دوستان عالی و با معرفتم الهی میلیاردها بار شکر

    💙الهی هزاران بار شکر بابت خانواده همسرم که مهربون و دوست داشتنی هستن و‌من رو دوست دارن الهی میلیاردها بار شکرت

    💜الهی هزاران بار شکر بابت شهر و کشور زیبا و عالی ام و امنیت و رفاه در شهر و کشورم الهی میلیاردها بار شکرت

    🧡الهی هزاران بار شکرت بابت فرکانسم که هر روز عالی تر میشه باورهام عالی تر میشن و ایمانم قویتر الهی میلیاردها بار شکرت

    💓الهی هزاران بار شکرت بابت اعتماد به نفس و عزت نفسم که هر روز عالی تر میشه الهی میلیاردها بار شکرت

    💜الهی هزاران بار شکر که هر روز توجهم به زیبایی ها بیشتر میشه و میتونم ذهنم رو کنترل کنم الهی میلیاردها بار شکرت

    💚الهی هزاران بار شکر بابت چشم و گوش و قلب،معده،ریه ،روده، کبد،کلیه، مثانه، صفرا، رحم، سیستم عصبی ، سیستم تنفسی، سیستم ایمنی ، دست ،پا،کمر،زانو ،گزدن،پوست، صورت ،بینی، دندان و تمامی اعضا و جوارح سالم و بینظیرم الهی میلیاردها بار شکرت

    💓الهی هزاران بار شکر بابت قلب مهربونم و نیت پاکم الهی میلیاردها بار شکرت

    💜الهی هزاران بار شکرت بابت این انگشتانم که سالم هستن و میتونم تایپ کنم الهی میلیاردها بار شکرت

    💙الهی میلیاردها بار شکرت بابت بهترین استاد دنیا و عزیز دلش الهی میلیاردها بار شکرت

    💚الهی هزاران بار شکر بابت فراوانی نعمت و ثروت در جهان هستی الهی میلیاردها بار شکرت

    💜الهی هزاران بار شکر بابت قوانین زیبا و ثابت جهان هستی و نظم و عدالت بی نظیرت در جهان هستی الهی میلیاردها بار شکرت

    🧡الهی هزاران بار شکر بابت زندگی عالی ام و لحظه لحظه زندگی بینظیرم الهی میلیاردها بار شکرت

    ❤️❤️❤️❤️خدای مهربونم آگاهانه و عاشقانه دوستت دارم و می‌پرستمت آگاهانه و عاشقانه❤️❤️❤️❤️

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  2. -
    وحیده خواجه زاده گفته:
    مدت عضویت: 2682 روز

    به نام خدای رحمن و رحیم

    سلام خدمت استاد عزیز و مریم جون عزیز و همه دوستان و خانواده گرامی عباس منش

    خداجونم خیلی ازت سپاسگزارم بابت برنامه ریزی این سفر بی نهایت زیبا و الهام آن به مریم جون که دستی از دستان تو شده بر روی زمین برای هدایت ما.

    خداجونم برنامه ریزیت حرف نداره در روز اول و دوم بر روی عزت نفس و احساس لیاقت ما کار کردی و گفتی احساس گناه نداشته باشیم. روز سوم گفتی فقط به تو توکل کنیم و تسلیم محض تو باشیم. و حالا روز چهارم می گویی قانون ثابت جهانت مانند آیینه عمل می کند.

    و اما نکات فایل جهان مانند آیینه عمل می کند:

    نزدیک ترین فرکانس به فرکانس خداوند؛ فرکانس سپاسگزاری است و راه سپاسگزار بودن؛ از مسیر تمرکز بر نکات مثبت اطرافت؛ دیدن آنها و تحسین شان می گذرد.

    جهان به فرکانس های ما پاسخ می دهد نه به افکار ما.

    ما در هر لحظه با توجهمون در حال ارسال فرکانس به جهان می باشیم.

    توجه ما به هر چیزی در زندگیمون باعث گسترش اون چیز در آینده زندگیمون می شود.

    توجه کردن به شکل صحبت کردن؛ فکر کردن؛‌ دیدن؛ نوشتن و تجسم کردن به وجود می آید که باید ببینیم در کدام مورد قدرت توجهمون بیشتر است و از همان طریق به خواسته هایمان توجه کنیم.

    ما باید بدونیم ماهیت و اصل و اساس اون موضوع در زندگیمون شکل می گیرد نه اینکه عینا به همان چیز که توجه کرده ایم وارد زندگی ما شود. یعنی اگر اساس فرکانس ارسالی ما مثبت باشد اتفاقات مثبت وارد زندگی ما می شود و اگر اصل و اساس فرکانس ارسالی ما منفی باشد اتفاقات منفی وارد زندگی ما میشود. این جهان مانند یک کانورتور است که فرکانس های ما را تبدیل به اتفاقات و شرایط همسنگ با فرکانس های ارسالی ما می کند و وارد زندگی ما می کند.

    ما با صحبت کردن می توانیم کانون توجهمون را عوض کنیم.

    زمانی که ما در حال غر زدن هستیم؛ در حال صحبت در مورد مشکلات مالی هستیم حتی اگر به خدا هم شکایت می کنیم ما داریم اتفاقات بد را با سرعت بیشتری به زندگیمون دعوت می کنیم.

    ما باید یه برنامه ای در زندگیمون بریزیم که در تمام روز تمرکز و توجهمون را به نکات مثبت در زندگیمون قرار بدهیم. در زندگی همه ما شرایط دلخواه و نادلخواه وجود دارد. اما باید یاد بگیریم که تمرکزمون را در زمان بیشتری از طول روز به نکات مثبت زندگیمون قرار بدهیم. در زندگی همه ما نکات مثبت زیادی برای توجه وجود دارد.

    ما در هر لحظه در حال خلق زندگی خود هستیم. ما ثانیه؛ روز؛ ماه و سال بعد خود را با توجه الانمان به وجود می آوریم.

    ما باید در مورد کانون توجهمون مثل روزه عمل کنیم و در روزهای اول از چند ساعت در روز شروع کنیم و در آن چند ساعت فقط به نکات مثبت زندگیمون توجه کنیم سپس چند روز در ماه را روزه فکری مثبت بگیریم و سپس به کل ماه گسترش بدهیم.

    احساس ما مانند قطب نمای توجه ما می باشد. اگر احساس ما خوب است یعنی داریم به نکات مثبت توجه می کنیم و اگر احساس ما بد است یعنی داریم به نکات منفی توجه می کنیم.

    احساس خوب = اتفاقات خوب

    احساس بد = اتفاقات بد

    اگر ما می خواهیم خوشبختی واقعی را احساس کنیم باید هر لحظه حواسمون به توجه و احساسمون باشد.

    بدن ما خیلی سریع به فرکانس های ارسالی ما جواب می دهد زمانی که تمرکزمون به نکات منفی باشد و احساسمون بد باشد با درد در یک نقطه از بدنمان به ما نشانه می دهد و ما باید حواسمون را جمع کنیم و توجهمون در چند روز گذشته را بررسی کنیم.

    در پناه حق سعادتمند در دنیا و آخرت باشید.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  3. -
    بهار رضوی گفته:
    مدت عضویت: 2763 روز

    سلام عرض می کنم خدمت استاد عزیزم چقدر این فایل به من حس خوبی داد چرا که مدتی هست که تمام تمرکزم روی اینه که به نکات مثبت زندگی متوجه کنم اما جالب کجاست مونده بودم چرا اتفاق جالبی برای من توی زندگی نمیافته و من تازه دیروز متوجه شدم دلیلش این هستش که من به نکات مثبت زندگی خود متوجه می کنم اما از اونجایی که پدر و مادرم بی نهایت توجهشون منفیه و من دائم بهشون تذکر میدم به خاطر این تمرکز منفی، انگار که تمام تلاشی که من برای تمرکز روی نکات مثبت زندگی می کنم رو خنثی می کنم بنابراین بعد از شنیدن این فایل واقعا تصمیم گرفتم دیگه به هیچ عنوان کوچکترین تذکری به پدر و مادرم ندم، چرا که نه پدرم نه مادرم ،دنبال یه زندگی خوب نیستند چراکه اگر بودن واقعاً این همه من بهشون گفتم که تمرکز کنید روی نکات مثبت ،گوش می‌دادند و من فکر می‌کردم چون پدر و مادرم هستن وظیفه دارم بهشون کمک کنم الان دارم متوجه میشم هرکس وظیفه داره به خودش کمک کنه نه دیگران شاید اون دیگران نخوان پیشرفت کنن من چرا توجهم را روی نکات منفی اونها ببرم و همیشه فکر می‌کردم کار درستی دارم انجام میدم این فایل برای من یک تلنگر خیلی خوب بود که تمرکز منفی تمرکز منفیه فرقی نمیکنه که روی نکات منفی زندگی خود تمرکز کنید یا روی گفته هایی که اطرافیان می کردند و بخوای بهشون تمرکز کنیم و نکته جالب دیگه که این فایل داشت این بود که وقتی اتفاقی برای ما میافته اولین واکنش رو بدن از خودش نشون میده اگر در فرکانس شادی باشیم بدن و مخصوصا صورت اون زیبایی رو کامل نشون میده و اگر در فرکانس بعد باشیم باز هم بدن اولین جایی هست که بهش واکنش نشون میده دقیقاً داشتم به این فکر می‌کردم چرا چند روزه سینوزیت من عود کرده و وقتی فکر کردم دیدم چند روز تمام تمرکز من روی ترس هام رفته که چطور آنها را برطرف کنم و نمی دونستم همین که هربار دارم توی دفتر ستاره قطبی مینویسم خدایا کمکم کن بتونم ترس ها را از بین ببرم در این هم خودش نوعی تمرکز منفی هستش من باید قانون را رعایت کنم و این ترس ها با عمل به دوره عزت کم کم محو میشه حتی با گفتن اینکه چیکار کنم ترس هام از بین بره و مخصوصاً نوشتنش ، دارم وارد فاز منفی میشم. واقعا الان متوجه شدم که همه اینا تمرکز منفی هستش

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  4. -
    کیمیا قاسم پور گفته:
    مدت عضویت: 3327 روز

    سلاااام سلام صدتا سلااام

    همانا خداوند بهترین هادی من هست. همانطور که من رو تا اینجا، این مسیر، این سایت و این خانواده اورد

    به این صفحه هم هدایتم کرد و هر روز من هدایت ها رو میگیرم و عمل میکنم دوباره هدایت میشم و درک من از این قوانین و زیبایی ها بیشتر و بیشتر میشه

    خدایا شکرت اینجا هستم. سلام میکنم به استاد. دوستای خوبم در اینجا که با نظراتشون آدم رو دیوونه میکنند

    و خانوم شایسته گل

    خدایا شکرت

    من هر روز نکات مثبت رو در برنامه کیپ نوتز مینویسم که این برنامه هم بازم هدایتی بود و از نظرات یکی از دوستام در همینجا دیدم و دان کردم و خداروشکر میکنم. خیلی برنامه خوبی هست

    و اماااااا امروز با کلمات این فایل به اینجا اومدم

    اومدم براتون نکات مثبت امروزم رو بنویسم.

    ۱)امروز برای صبحانه یه تخم مرغ نیمرو با داداش کوچولوم زدیم بر بدن. آقا زردش دو برابر اندازه تخم مرغ به این کوچولویی بود. من گفتم حتما باید کوچیک باشه

    اما 😍💛 چه زرده ای داشت. عسلی درست کردم با نون سنگک خوشمزه یس😋

    آغااا دهنم دوباره آب شد

    خدارو شکر

    ۲)خدارو سپاس گزارم یکی از ترمز های ریزم بر من آشکار شد و خودش رو با نشانه ها بیشتر نشون داد.

    داشتم فایل دو عزت نفس رو گوش میدادم و واقعا در اونجا، خیلی زیبااا استاد در مورد احساس ارزشمندی توضیح دادن. که بارها این تیکه رو گوش دادم و هر بار درک متفاوتی داشتم و این بار بخاطر ترمزم در روابط دیوانم کرد اصلا. خدایا شکرت. خدایا شکرت

    ۳)خدایا شکرت محصول عزت نفس رو تونستم بگیرم و فهمیدم پایه همه چیز هست و زندگیم متحول شدع در تمام ابعادش که هیچ وقت تصور چنین تأثیری نداشتم و قدم به قدم پیش رفتم و شخصیتم هر روز بهبود پیدا کرد❤️👣

    ۴)خدایا شکرت دوستم همون لحظه یه ویدیو برام فرستاد از هنرمند خوب کشورمون که نقاش و نویسنده مسنی هستند. خیلی جالبه طرف در مورد دوست داشتن خودش صحبت میکرد. اینکه خودش رو همین طور که هست تونسته بپذیره و من خیلی لذت بردم. برام الگو خیلی خوبیه چون خودمم مینویسم و این حرف هاش تأثیر زیادی داشت روم. خدایا شکرت

    واقعا این جهان هر لحظه باهات حرف میزنه

    ۵)دیدم آقا اینجوری نمیشه خونه بشینم فایل گوش بدم، فصل پاییز به این زیبایی با این فایل زیباتر استاد. حیفه خدایی😊

    خلاصه لباس های زیبا خودم رو پوشیدم

    یک شال گلدار هدیه گرفتم خیلی زیباست. روش گل های بنفش کوچولو داره. حس خوبی بهم میده😊😍

    و رفتم بیرون از تنهایی و پاییز لذت ببرم

    خداروشکر

    ۶)خداروشکر تعلل نکردم این بار، رفتم برای خودم یه چیپس خریدم😍 خیلی خوشمزه بود

    صدا خِرش خِرش چیپس با صدا خورد شدن برگها زیر پاهام. خیلی هماهنگ بود و لذت میبرم😊😋

    ۷)خداروشکر کلی عکس خوشگل پاییزی گرفتم، از برگ ها از خووودم😊

    ۸)خداروشکر تمرین درخاست هم کردم. از دوتا خانوم دستمال خاستم که نداشتن. ذهنم میگفت این وضعیت تو دستمال از یکی دیگه میخای. چی فکر میکنن با خودشون!؟

    منم گفتم مهم نیست. در نهایت هم از تو کیفم دستمال پیدا کردم😁😍 خداروشکر

    خب دیگه حس میکنم جهان پاداش جسارت رو میده😉

    ۹)خداروشکر رفتم روی چمن ها زیر درختا دراز کشیدم. خیلی حال میده. به قول خانوم شایسته از زاویه دید خابیده هم عکس گرفتم برای خودم. وقتی رنگ درختا با آسمون آبی ترکیب میشه. واقعا زیباست😊😍🌈

    ۱۰)یک آهنگ زیبا هم دوستم چند روز پیش برام فرستاده بود. ینی کلی باهاش حال کردم. خیلی خوب بود

    خداروشکر حس میکردم خدا از طریق کلمات آهنگ هم باهام حرف میزنه، خیلی واضح😍😉 حسش میکردم. و لذت میبردم😊 میرقصیدم

    ۱۱)اومدم خونه ببین یَک بوی بادمجونی کل فضا حال رو با خودش برده بود رو هوااا. دیوونه شدم. خداروشکر

    ۱۲)خداروشکر حس میکنم امسال پاییزش از هر سال متفاوت بود، یه جور دیگه ای بود. انگار زیباترررر . دل انگیزتررر.😍 واااای یس خداروشکر

    ۱۳)خداروشکر الان روی بالشت نرم و پفکیم دراز کشیدم و در حال تایپ بهترین اتفاقات روزم تا این لحظه هستم ۱۲:۱۶

    حالا تو فکرش رو بکن تاااا شب قراره چی بشه!؟ چه چیزهای زیبایی رو ببینم. چه طعم های متفاوتی حس کنم. چه خبرهای خوبی بشنوم!؟ و چندین و چند بار لبم به خنده بااااز بشه

    خوشحالم یه روز اومدم زمین و الان اینجا هستم. خدایا شکرت بهم زندگی دادی، نفس دادی

    سلامتی دادی، زیبایی دادی، عشق دادی

    ثروت دادی

    خدایا شکرت تو حامی و هادی تک تک آدم ها هستی و به بهترین ها هدایت میکنی. خدایا شکرت مفهومی به نام هدایت رو فهمیدم.

    خدایا شکرت

    🌈🧡💜💛❤️💙💚

    خدایا شکرت، بهترین ها رو براتون میخاااام

    شاد باشید

    👣

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  5. -
    حبیب اله نامداریان گفته:
    مدت عضویت: 3834 روز

    با سلام خدمت تمام اعضای خانواده صمیمی

    خدارو شکر میکنم که در خانواده ای هستم که میبینم افرادی که تمرین انجام میدن نتایجی خوبی رو دریافت میکنن که اینم طبیعی است .به گفت استاد عزیزم قوی ترین فرکانس به خدا احساس سپاسگزاری است که بخدا قسم ندیدم فرکانسی قویتر ازاین فرکانس که اگر کسی سپاسگزاری واقعی انجام بده بدون نتیجه نمیمونه اونو منی دارم میگم که از وقتی یاد گرفتم سپاسگزاری کنم زندگیم عوض شد.واقعا وقتی از تمام افراد بابت خدماتی که ارائه میدهند از ته دل سپاسگزاری میکنیم سرو کله اتفاقات خوب به خصوص حس خوب پیدا میشه .و ما از خدای بزرگ باید تشکر کنیم که انقدر به بنده خودش لطف داره وقتی صبح زود برای نماز بلند میشی و تشکر از خدا میکنی خداوند متعال کریم بودنشو نشون میده اونروزی که شیطان از درگاه خدا خارج شد تهدید که به خداوندکرد این بود به زمین میروم و کاری میکنم که بندت شکر گزار نباشه .حالاوقتی دائما گله وشکایت از این واون میکنیم نشانه شکر گزاری نیست .من از این سایت که خودش به تنهایی اقیانوسی از تجربه .علم شکرگزاری اتفاقات خوب و…..هست از خدای خودم تشکر میکنم که منو در فرکانسی قرار داد که ببینم البته اونم با خواست خودم خداوند کسی زوری در فرکانسهای مختلف نمیگذارد .

    براتون ارزوی سلامتی و ثروت دارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  6. -
    رضا ملتفت گفته:
    مدت عضویت: 2335 روز

    به نام خالق یکتا

    سلام میکنم خدمت استاد عزیز و همه دوستان خوبم در خانواده صمیمی عباس منش🌷، امیدوارم عالی باشید.

    مساله خیلی مهمی هست، اصلا همه مطالبی که در مورد قوانین الهی🍀، موفقیت🌟، قدرت تضادها✨ در زندگی و باورها👑 مطرح میشه مهم و کلیدی هستن و نیاز داره که مرور بشه و مدام در مسیر درست باشیم و روی خودمون کار کنیم. 🌻

    موضوع اینه که جهان ما داره به فرکانس‌های ما و توجه ما واکنش نشون میده. اینجا سوال پیش میاد که فرکانس چیه؟🤔 به نظر من فرکانس یعنی مداومت و پیوستگی در توجه به یه موضوع🌷، فرکانس یعنی فکر غالب من، فرکانس یعنی اون حس و حال و هوایی که توش قرار دارم. همه ما تجربه داریم وقتی یه اتفاق ناراحت کننده، یا وقتی یه کار اشتباه از ما سر میزنه و یا حتی وقتی یه فیلم می‌بینیم، برای مدتی به اون موضوع فکر می‌کنیم و میاد جلوی چشم مون👀. درواقع ما با فکر کردن داریم بهش توجه میکنیم و همونطور که گفتم اگر این توجه بارها و بارها به صورت پیوسته باشه ما در فرکانس اون موضوع قرار می‌گیریم. برای مثال زمانهایی که ندونسته به فیلمی که ترسناکه فکر کردم، سریع بدنم واکنش نشون داده و انگار تو دلم دارن رخت میشورن😅 یا وقتی جملات تاکیدی مثبت استفاده میکنم، آروم میشم😊. یعنی پیغامهایی رو دریافت میکنم که بهم میگه اگر به احساس بد ادامه بدم، اتفاقات بدی رو دریافت میکنم و اگر به احساس خوب ادامه بدم، آرامش بیشتر و اتفاقات خوب رو دریافت میکنم. 😍

    برای من توجه به هر موضوعی به مثابه یه پالسه⚡ از طرف من به سوی خدا. یعنی خدا گفته هرچیزی بخوای من بهت میدم، چه چیزی دوست داری بهت بدم؟ و من با توجه ام دارم مشخص میکنم که دوست دارم چه چیزی توی زندگیم بیاد. پس اگر ناراحت شدم و توجه ام بر روی ناخواسته بود، به خودم میگم ایراد نداره این یه پالس بود. تاثیر چندانی نداره.🌷 پس اگر میخوام به اهداف بزرگم برسم مدام باید از خدا بخوام و اونقدر پالس اون موضوع رو بفرستم که در فرکانسش قرار بگیرم.⚡ نکته اینه که در حین توجه کردن برای اینکه ببینم توجهم درسته یا نه، باید به احساسم نگاه کنم، اگر نگران بودم، ترس داشتم، یعنی توجهم اشتباهه❎ و اگر آروم بودم و لذت می‌بردم یعنی توجهم درسته☑️ و باید ادامه بدم. احساس آرامش🌺 خیلی خوبه، هم کمک میکنه به خواسته هات برسی و هم خودش یه لذت و هدف به حساب میاد. بقول استاد👈 خوشبختی احساس و حال خوبه، وقتی احساست خوب باشه تو خوشبختی.

    از زاویه قانون جذب بخوایم به قضیه نگاه کنیم، باید بگم که همه چیز در این جهان از جنس انرژیه✨ و از طرفی افکار و احساس ما هم نوعی از انرژی هستن که یه طول موج و فرکانس خاص دارن✨. قانون جذب میگه: 🌷انرژی‌های مشابه همدیگر رو جذب میکنن.🌷 بقول استاد👈 🦅جهان همیشه کبوتر با کبوتر، باز با باز رو رعایت میکنه.🕊️ وقتی من باورهای قوی داشته باشم، وقتی به نکات مثبت🌹 و زیبایی های زندگی توجه کنم به مداری منتقل میشم که اتفاقات و انسان‌ها و شرایط خوبی، مطابق با فرکانس ارسالی من در مسیر زندگیم قرار میگیره.🌷 مساله اینه که هر انسانی خالق صد در صد اتفاقات و شرایط زندگی خودشه و جهان ما قانونمنده🌸

    خدایا شکرت به خاطر این قوانین زیبایی که بر جهان قرار دادی.🙏

    من یاد گرفتم که فقط توجه نیست که کار انجام میده، که ما فقط توی خونه بشینیم، هیچ کاری نکنیم و فقط توجه کنیم. یه بخش مهم از موفقیت عمل به الهامات الهی هست☝️، تسلیم هدایت‌های خدا بودنه🌸. ما همزمان که به نکات مثبت توجه میکنیم، روی باورها و فرکانس ارسالی مون کار می‌کنیم، به الهامات الهی هم عمل می‌کنیم. به قول قرآن ایمان و عمل صالح رو رعایت میکنیم. اونوقت نتایج اتفاق میوفته. خدایا شکرت.🙏

    جهان ما قانونمنده، هیچ چیز الکی و شانسی وجود نداره.☑️ به قول قرآن هرگز تبدیلی در سنت‌های الهی نخواهی یافت. (43 سوره فاطر)

    اسْتِکْبَارًا فِی الْأَرْضِ وَمَکْرَ السَّیِّئِ وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ فَهَلْ یَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِینَ فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلًا 🌺وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِیلًا🌺

    ﺍﻳﻦ ﻧﻔﺮﺕ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﮔﺮﺩﻥ ﻛﺸﻲ ﻭ ﺗﻜﺒّﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﻭ ﻧﻴﺮﻧﮓ ﺯﺷﺘﺸﺎﻥ ﺑﻮﺩ; ﻭ ﻧﻴﺮﻧﮓ ﺯﺷﺖ ﺟﺰ ﺍﻫﻠﺶ ﺭﺍ ﺍﺣﺎﻃﻪ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﺪ. ﭘﺲ ﺁﻳﺎ ﺟﺰ ﺳﻨﺖ ﭘﻴﺸﻴﻨﻴﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ؟ ﭘﺲ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﺍﻱ ﺳﻨﺖ ﺧﺪﺍ ﺗﺒﺪﻳﻠﻲ ﻧﻤﻰ ﻳﺎﺑﻲ، ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﺍﻱ ﺳﻨﺖ ﺧﺪﺍ ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﻲ ﻧﺨﻮﺍﻫﻲ ﻳﺎﻓﺖ.

    قانون فرکانس بزرگترین قانون جهان هستیه🌈 و این قانون داره میگه جهان ما مثل آینه میمونه و داره پاسخ افکار و فرکانس‌های ما رو به خودمون برمیگردونه.🌻 داره میگه من مسئول تمام زندگیم هستم و هیچ کس و هیچ چیزی کوچکترین تاثیری روی زندگی من نداره. باورها و فرکانس‌های منه که داره کار انجام میده🌺 اگر مدام داری به چیزهای ناراحت‌کننده فکر میکنی، اگر دائما نگران هستی، این فرکانس، اتفاقات بدی رو هم در مسیر زندگیت قرار میده. (احساس خوب=اتفاقات خوب، احساس بد= اتفاقات بد) استاد یه بار گفتن: قرآن درباره مؤمنین میفرماید: آنها کسانی هستن که نه ترسی بر آنهاست و نه اندوهگین می‌شوند.✨ به عبارتی از فعل حزن در صیغه مضارع استفاده میکنه. (لا یحزنون) یعنی اینها دائما در ناراحتی نیستن. (38 بقره)👇

    قُلْنَا اهْبِطُوا مِنْهَا جَمِیعًا فَإِمَّا یَأْتِیَنَّکُم مِّنِّی هُدًى فَمَن تَبِعَ هُدَایَ فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

    ﮔﻔﺘﻴﻢ : ﻫﻤﮕﻲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻓﺮﻭﺩ ﺁﻳﻴﺪ; ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﻣﻦ ﻫﺪﺍﻳﺘﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺪ، 🌼ﭘﺲ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻫﺪﺍﻳﺘﻢ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﻛﻨﻨﺪ ﻧﻪ ﺗﺮﺳﻲ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﺷﻮﻧﺪ.🌼

    و این نکته مهمه که یه بار توجه کردن به چیز مثبت یا منفی کاری انجام نمیده.🍁 مشکل از اونجایی شروع میشه که ما به ترس یا ناراحتیمون پر و بال میدیم و در فرکانسش قرار می‌گیریم، با دوستان، همکارها درموردش صحبت میکنیم، تجسمش میکنیم و اینطوری اتفاقات بد بیشتری رو برای خودمون رقم میزنیم.🥀 باید روند رو برعکس کنیم:

    1) کنترل ورودی‌ها و اعراض از ناخواسته ها.☑️

    2) توجه به نکات مثبت و زیبایی‌های زندگی.🌹🌈

    3) توجه به اهداف و خواسته‌های خود، به کمک تمام مکانیزمهای موجود از قبیل تجسم، نوشتن، صحبت کردن با خود، صحبت کردن با دیگران، شکرگزاری و…🌼

    امیدوارم همه دوستان در پناه خدای مهربان، همیشه شاد🌹، سلامت🌷، سربلند🌻، رضایتمند🌸، ثروتمند✨ و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید🌟

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  7. -
    مجید رنجبر گفته:
    مدت عضویت: 2022 روز

    سلااااام به هممه خانواده گل و هم مدارم

    من واقعا واقعا اینو به عمل در زندگی خودم دیدم وقتی حال خوبی دارم هررر چیزی که اطرافم میبینم انگار دارن بهم سلام میکنن از لباسام گرفته تا تیربرق خیابون و پرنده ها و آسمون و … و بهم میخندن و همین حال خوبمو چند برابر میکنه .(فک کنم اگه اینو به یه شخص غیر هم مدارم بگم ، میگه باید ساقیتو عوض کنی 😁 )

    و واقعا چقدر خوبه که ما یه روز یه روز به خودمون قول بدیم امروز فقط نکات مثبت.

    مثبت ترین وجه امروز زندگی من این بود که امروز فقط به یاد داشته هام و خداوند عزیزم بودم.

    ممنون از هممممه دوستان

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  8. -
    اصغر محمدی گفته:
    مدت عضویت: 2728 روز

    سلام به دوستان گلم و استاد عزیز

    جهان مانند اینه عمل می کند هر چیزی و به آینه نشون بدی همون و بهت نشون می ده اگه بخندی جلوی آینه یا گریه کنی همون شکل و قیافه تو بهت نشون می ده

    اگه به کوه فش بدی اونم به تو فش می ده اگه به کوه بگی من عاشقتم اونم همون و به تو میگه در واقع

    جهان هستی هم همین کار رو برای ما انجام می ده اگه ما فرکانس ثروت و خوشبختی عشق به جهان بدیم و این سیستم هوشمند همون و به ما می ده اگه به نکات منفی تو زندگی مون توجه کنیم به خودمون فش بدیم به زمان و زمین توهین کنیم احساس نفرت بدیم این سیستم که همون خداوند هست اساس همون فرکانسی که فرستاده ایم رو به ما بر می گردونه این کل کاری که جهان برای ما میکنه و اگه ادم باهوش و زرنگی باشیم می یایم کل شب و روز توجه می کنیم به نکات مثبت به خواسته هامون و فرستادن فرکانسها لذت ثروت و خوشبختی و کافی همین کار رو انجام بدیم جهان ما رو به مداری هدایت میکنه که همین فرکانسهای که ارسال کردیم برخورد میکنیم و ثروت و خوشبختی و وارد زندگیمون میشه کل کار همین توجه کردن به نکات مثبت مثل روزه گرفتن باید عمل کنیم موقع روزه گرفتن تمام توجه مون فقط به نکاتی هست که باید بهش عمل کنیم تا در واقع روزه مون باطل نشه و توجه کردن به نکات مثبت همین مثل روزه گرفتنه این کاری هست که باید بکنیم تا اتفاقات خوب هر روز برای ما بی افته چون که ما خالق زندگی خودمون هستیم ، ما خالق بی چون و چرای شرایط زندگی خودمون هستیم ما خالق ۱۰۰% زندگی خودمون هستیم ما مسئول تمام اتفاقات زندگیم خودمون هستیم ما زندگی که الان در آن هستیم را خودمون ایجاد کردیم و پس به این نتیجه میرسیم پس خودمون هم میتونیم شرایط رو تغییر بدیم و شرایط دلخواه مون رو ایجاد کنیم چون که خداوند قدرت خلق رو به ما داده ما خودمون زندگی خودمون رو خلق می کنیم با باورها و فرکانس ها مون و هیچ عوامل بیرونی دیگری به وجود آمدن شرایط و اتفاقات زندگی خودمون دخیل ندانیم تمام اتفاقات و شرایط زندگی خودمون ۱۰۰% به خاطره افکار باورها و فرکانس های ارسالی مون هستش

    به هر چی توجه کنیم ماهیت همون اتفاق برای ما می افته اگه به یه چیزی خوبی فکر می کنیم یا توجه می کنیم اگر احساس خوبی داشته باشیم پس منتظر اتفاقات خوب تو زندگیمون باشیم اگر احساس بدی داشته باشیم پس اتفاقات بدی در حال رخ دادن هست که دیر یا زود برخورد خواهیم کرد اگه یه وقت هایی سر درد داریم بدن درد داریم احساس می کنیم که مریض شدم ببین که ۱ ساعت پیش ۱ روز پیش ۱ هفته پیش چه فرکانسی چه باور داشتی که احساست بد شده تا این بدن درد و این حس بد و داریم تجربه می کنیم در واقع این حس بدی که الان داریم اگه یه جای بدنمون به مشکل خورد این الارم این زنگ خطر و نشونه ی خداوند که به ما یاد آوری می کنه که داریم از مسیر درست خارج می شیم داریم به اتفاقات بد تری برخورد میکنیم خدایا صد هزار مرتبه شکرت هر روز دارم آگاه تر میشوم هر روز دیدم نسبت به خدا عوض میشه هر روز اتفاقات خوبی برام می افته خدایا ازت سپاس گذارم من رو به این مکان عشق هدایتم کردی

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  9. -
    باران گفته:
    مدت عضویت: 2581 روز

    ردِّ پای من در روز چهارم سفرنامه

    امروز برای من یک امتحان شفاهی بود.!

    از صبح که بیدار شدم به فکر سپاسگزاری بودم، یک برنامه ی روزانه ی سپاسگزاری، که بنویسم؛ که علاوه بر سپاسگزاری کلامی با نوشتن تمرکزم را بالاتر ببرم،

    اول گفتم از تمرینات گفته شده در سایت استفاده کنم، ولی بعد گفتم باران باید یاد بگیری خودت برای خودت تمرین ایجاد کنی، گفتم چشم.

    گفتم اول ردپای چهارم را پی میگیرم و بعد میروم سراغ ایجاد تمرین سپاسگزاری..

    جهان، مانند آینه عمل میکند این بود روزشمار چهارم من،

    جمله ی اول را که خواندم، دهانم از تعجب باز ماند، پاسخ در لحظه داده شد، و من از این خدا حیران..

    بعد از لحظاتی سری از تأیید تکان دادم و گفتم: دیگر هیچ چیز تو را متعجب نخواهد کرد، خیلی وقت است که پاسخها داده میشود، و حالا به همان اندازه که تو رشد میکنی سریعتر میشوند..

    خدای بسیار بخشنده ام بگذار بگویم که:

    پروردگارا از اینکه نزدیکترین فرکانس به تو، سپاسگزاری است، که اینقدر ساده و در دسترس است، سپاسگزارم.

    از تو سپاسگزارم که چشمان زیبابین و شفاف به من دادی تا حض کنم، از این همه زیبایی و شور شیرین.

    از تو سپاسگزارم که مرا آگاه کردی که فکر، همان توجه است، که با توجهم درخواستم بتو میرسد و تو پاسخ می دهی، در دَم.

    از تو سپاسگزارم آگاهم ساختی که فکرِ خالی کافی نیست، باید از جا بلند شوم و قدم در راه بگذارم.

    از تو سپاسگزارم که به من زندگی کردن در لحظه را آموختی، که تنها برای امروز شاد باشم و پر اشتیاق، و چه جالب! که من هر روز شادم و پر اشتیاق!!

    از تو سپاسگزارم که معنی واقعی روزه را فهمیدم، امسال رمضان در من غوغایی برپا خواهد شود.

    از تو سپاسگزارم که در وجود من زنگ خطر قرار دادی، که این از بزرگترین نعمات توست، احساس

    از تو سپاسگزارم به من آموختی از دل هر شری میتوان خیر بیرون کشید، پس! میتواند اصلا شر وجود نداشته باشد!!

    از تو سپاسگزارم که جسمم برایم امتحان شفاهی شده، که در امتحان کتبی پیروز شوم.

    حالا من هر روز یک زنگ سپاسگزاری دارم، بعد از زنگ بیداری، خدایا، مرسی که هستی.

    و اما تمرین امروز:

    مهربانا از تو با تمام وجود سپاسگزارم که به من آینه ی بزرگی هدیه دادی که هر روز تو را در چشمان قشنگم ببینم، و غرق در وجودت شوم.

    سپاسگزارم از خدای بخشنده ام

    و سپاس از مهربانی شما،

    دوستدارتان بارانِ فروردین ماهِ ۱۴۰۰🌻🌻🌻

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  10. -
    مینو خوشبخت گفته:
    مدت عضویت: 2425 روز

    به نام الله

    به نام تمام مخلوقات خدا

    امروز روز فوق العاده ای بود خدایا شکرت به خدا انقدر زیباییی های زندگیم زیاد که اصلا نمیدونم از کدوم بگم از چی بگم

    خدایا شکر خدایاااااا ممنونم به خاطر سلامتی که تمام جسمم ودر برگرفته واین نتیجه طبیعی همراهی با قوانین توست

    پروردگاراااا سپاس به خاطر اگاهی های نابی که از طریق استاد عزیزم بهم رسید وروحو ذهنمو باهم هماهنگ میکنه

    پروردگارا ممنونم به خاطر دختر زیباو سالمی که بهم دادی وهر لحظه با دیدنش انرژی میگیرم و میگم پروردگارا شکر

    خدایا ممنونم به خاطر همسر نازنینی که بهم دادی

    خدایااااااااااا شکر شکر به خاطر توانایی که بهم دادی وهرلحظه با تمام انرژی وحس خوبو زیبا خونمون و مرتب میکنم ووقتی تمیزو مرتب میبینم انگار روحمو جلا دادم واقعا شکر

    خدایا شکر به خاطر این اقوام فوقالعاده بامحبت که بهم داده ای امروز یکی از فامیلا برای دخترم ی لباس بسیار زیبا اورده بود وچقد زیبااهم کادو کرده بود واقعا شکر به خاطر این افراد بامحبت که چقدر زیبا انسان راشاد میکنن

    خدایا ممنونم به خاطر درختان زیبای جلوی خونمون که ویو فوقالعاده زیبا وبا احساسی به خونمون دادی خدایا ممنونم به خاطر تمام نعمت های زیباییییییییی که در زندگیم جاریست خدایا ممنونم به خاطر این سفر فوق العاده ای که شروع کردم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
    گزارش نقض قوانین سایت