این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.
https://tasvirkhani.com/fa/wp-content/uploads/2020/08/abasmanesh-10.gif8001020پشتیبانی سایت/fa/wp-content/uploads/2015/12/logo-with-title-340x85.pngپشتیبانی سایت2014-07-03 00:00:002025-12-02 05:13:16جهان مانند آینه عمل می کند
اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
تمرکز بر نکات مثبت چیزی که کل زندگی ما بر روی اون میچرخه این که توجه مون رو به قشنگی های زندگی مون بدیم تا هم اتفاقات خوب بیشتر برامون بیفته هم اتفاقات نامناسب کمتر بیفته و هم اینکه احساس خوبی داشته باشیم فرکانس الله روز به روز نزدیک تر و نزدیک تر بشیم.
شاید اولش یه خورده سخت باشه و میل داشته باشیم که غر بزنیم ،راجع به اتفاقات بد صحبت کنیم، درد دل کنیم ،من خودم اولش هم اینجوری بودم اما کم کم آگاه تر میشیم مدارمون بالاتر میره و دیگه به جایی میرسیم که هیچ علاقه ای نداریم که راجع به نا خواسته هامون صحبت کنیم و این موضوع شاید برای افراد عادی هیچ چیز خیلی افراطی باشه و دوست نداشته باشند چون اونا در مدار ما نیستند و عادت ندارند به توجه به زیبایی ها.اما کسی که از این روش نتیجه دیده متوجه است که رمز خوشبختی همینه.
چقدر قشنگه که بدن ما آلارم میده. به محض اینکه توجه مون رو ناخواستهها میره بدنمون آلارم میده که حواستو جمع کن داری از مسیر خارج میشی.. الله اکبر از لطف خداست از کرم اونه از نعمتهای اونه.الهی شکرت.
وقتی به زندگی خودم نگاه می کنم میبینم که زندگیم پر شده از احساس خوب پر شده از احساس عالی از شادی از آرامش از حس حضور خدا و یه جورایی برام عادی شده این قضیه ..فراموش کردم که شاید یه زمانی انقد اینجوری اتفاقات خوب و نمی افتاد.. هرچند که به لطف االه من از بچگی قبل از اینکه حتی با این قانون آشنا بشم همیشه سعی می کردم که حالم رو خوب نگه دارم و شاد باشم اما الان آگاهانه و با کیفیت خیلی خیلی بالاتر این کار را انجام می دهند و می بینم که زندگیم پر از حس خداگونه شده…
الان یه ایده باحال به ذهنم رسیده اینکه از داشته هام عکس بگیرم و اینا رو یک کلیپ باش بسازم و خدا را شکر کنم به خاطر این داشته ها.
همونجور که استاد گفتن وقتی که ما فرکانس خوب بفرستیم و در مدار باشیم شرایط اتفاق ها و افراد طبق اساس آن فرکانس وارد زندگی ما می شوند بخاطر همین تقریباً تمام افراد صمیمی زندگی من آدم های مثبت و خداگونه هستند.. با یکی از این دوستان که کاملاً اتفاقی هم وارد زندگیم شد یعنی حضور خدا را قشنگه کردم وقتی که فرد وارد زندگی من شد با ایشون یک گروه زدیم به اسم ما و خوبیا و هر اتفاق مثبت هر حس خوب هر چیزی که دادم احساس بی نظیر اساس خداگونه میده رو توی اون گروه نوشتیم یه عکس قشنگ یا یه آهنگ یه ویسه صحبت خودمونه یا اتفاقی عادی زندگیمه که قشنگ بوده و من بارها شده که حس کردم که یه کوچولو دارم از مسیر منحرف میشم رفتم از اول پیام های این گروه رو خوندم و حالم عالی شده عالی شده .
درود و سپاس بی نهایت خدمت استاد بزرگ زندگیم و تمام دوستان عزیزم در خانواده بزرگ عباسمنش.❤❤❤❤❤💐💐💐
یکی از شاه کلید های اصلی که من تا الان از استاد یاد گرفتم و خیلی خیلی ایمان پیدا کردم
و هر روزی که با آموزه های استاد میرم جلو این باور در من عمیق تر و محکم تر میشم.
احساس خوب=اتفاق های خوب( خبر های خوب
باور های خوب.ایمان قوی تر.ادم های خوب در مسیر.نعمت های بی نهایت در زندگی .سعادت و آرامش بیشتردر زندگی.مقاومت کمتر ذهن منطقی.وووو هزاران هزار و میلیون ها میلیون و در یک جمله بی نهایت چیز های خوب)
و برعکس
احساس بد=اتفاق های بد
خدا رو بی نهایت سپاس گذارم از درک و آگاهی که یاد میگیرم
وظیفه من شده توجه به نکات مثبت
به خوبی ها
زمان کمترماندن در احساس بد
سپاس گذاری برای بی نهایت نعمت خدا وند
آقا اصلا تمام اتفاق های به ظاهر بد برای من هم خودش یک نعمت و اتفاق خوب هستش یعنی محمدرضا تو فقط هر لحظه احساس خودت رو خوب نگه دار .در هر شرایط و اتفاق
همیشه و همیشه در هر شرایط به ظاهر بد هم یکنکته مثبت وجود دارد که من باید به آن توجه کنم و احساسم رو خوب کنم.
خدایا خالق بی همتای من ی روزی دهنده
ای بی نیاز از هرچیزی واقعا زبانم قادر به بیان صفات بی نهایت تو نیست
الان که دارم کامنت مینویسم بی اختیار اشک از چشمانم سرازیر میشه.
چقدر حال خوبه.چقدر حالم بهتر و بهتر میشه با نوشتن و گوش دادن به فایل ها
به قول استاد من باید مثل ی انسان روزه دار
در هر لحظه اگاهانه به چیز های مثبت و اتفاق های خوب توجه کنم تنها وظیفه من همینه.
و ایمان دارم و مطمن هستم که با همین روش و روند به دست آورد های میرسم که واقعا از تصور من خارج هستش
خدایا ممنونم ازت
خیلی خیلی حالم خوبه و این حال خوب رو بین همه دوستان عزیزم تقسیم میکنم
سلام استاد عزیزم .من روز سومی هست ک فایلای تحول من رو گوش میدم و درواقع مات و مبهوتم که انگار دین دیگه رو دارم یاد میگیرم .دارم روشن میشم بیدار میشم از خواب .ازشما وخدای بززگ و مهربونم سپاسگزارم که من رو ب بهترین راه هدایت کرده و در عالیترین فرکانس قرارداده
خداروشکر چند وقتیه دارم تمرکز میکنم روی نکات مثبت و خدارو هزار بار شکرش که اتفاقات و نتیجه های مثبتشم به چشمم دیدم .
روزه نکات مثبت بگیر ، چقدر این نکته جالب بود ،
واااای ذوق دارم که از لحظه بعدی زندگیم همین کارو بکنم ،
از وقتی که بیشتر و بیشتر دارم روی خودم وقت میذارم ، فایل میبینم ،گوش میکنم کامنت میذارم ،
مخصوصا الان که سفر نامه رو شروع کردم انقدر شبا بهش فکر میکنم که از تپش قلب درست خوابم نمیبره ، همش ذوق اینو دارم که وقتی انجامش بدم چقدر زندگیم عالی تر میشه .
امروز کلا روز عالی بود چون تصمیم گرفته بودم عالیش کنم ، خدارو صد هزار مرتبه شکر .
امشب یه کاری کردم که قطعا اگر بهار پارسال بودم به هیچ عنوان این کارو نمیکردم ،
خودم و عزت نفسمو امتحان کردم که خدارو شکررررررررررر سربلند بیرون اومدم و انجامش دادم ، تویجمع غریبه یه کار مهم انجام دادم .
براتون تعریف میکنم :
الان یک سالی هست که ساز میزنم و کلاس میرم ، با اینکه هنوز مبتدی هستم و دارم تکاملمو طی میکنم ،
چند هفته ای هست که داخل یه انجمن شعر و موسیقی شرکت میکنم ،
یهو هفته پیش صاحب انجمن گفتن که پس سازت کو ؟؟
حالا من سرشار از استرس ولی یه ذوق عجیبی داشتم گفتم من ؟؟
هنوز نمیتونم بزنم که ، ایشون گفتن بردار بیارش و هرچی بلدی بزن ،
واییی خلاصه که امشب من سازو بردم و به خودم گفتم کسی از اول استاد نبوده و من دیگه از کسی غیر از خدا حساب نمیبرم که بخوام بترسم و بلرزم ،
توی جمعی که همه نشستن و منتظر نواختن بودن منو صدا کردن و یهویی زدم ، اصلا فکرشو نمیکردم حتی بتونم برم اونجا ، با اینکه درست و خوب نتونستم بزنم و نت یادم رفت اما خیلییییی حس خوبی دارم انگار که بزرگ تر شدم و رشد کردم ،
قطعا صاحب اون مجلس یکی از هزاران دست های خداوند هستند که خداوند فرستاده و قراره منو به هدفم برسونه ،
دیگه هرچی که مسیرم و خداوندم بهم بگه من میگم چشم و میرم جلو ، فقط میرم جلو
میدونم که میشه ،
تمرکز روی نکات مثبت ، روزه ی نکات مثبت وایی که چه ذوقی دارم برای انجام کارهای جدید و خفن و بزرگ و مثبت .
وای که قراره از چه جمع هایی دور بشم ،
از چه حرف ها و آدم هایی دور بشم و چه زندگی بسازم برای خودم ،
در این لحظه که دارم کامنت میزارم 2 ساعت مونده تا سال تحویل
ضمن عرض تبریک به همه عزیزان سایت و آرزوی فردایی بهتر و روشن برای همگی
میخوام راجب فایل روز چهارم سفر نامه “جهان مانند آیینه عمل میکند”براتون صحبت کنم
من از چند روز پیش به صورت خیلی هدایتی تصمیم گرفتم سفرنامه رو شروع کنم و سال جدید رو پر قدرت ذهنم رو رسد کنم و مراقب کانون توجه ام باشم و در سال 1402 زندگی دلخوام رو خلق کنم و یه سال متفاوت رقم بزنم
رقم زدن یه سال متفاوت
نیازمند کنترل کانون توجه و رسیدن به احساس خوبه
به قول کتاب رویا هایی که رویا نیستند احساس خوب داشتن از همه چیز مهم تر است
و همون طور که در این فایل گفتن نزدیک ترین فرکانس به فرکانس خداوند فرکانس سپاسگزاریه.
ولی ما کی میتونیم سپاسگزار باشیم؟؟
وقتی کانون توجه مون رو کنترل کنیم
وقتی که از چیزای کوچیک کوچیکم لذت ببریم
بدست اوردن خواسته های بزرگ الزاما ما رو راضی و سپاسگزار نمیکنه
ولی سپاسگزار بودن و احساس خوب داشتن قطعا نعمت های بیشتری وارد زندگیمون میکنه
توجه ما به هر چیزی سبب گسترش اون چیز در آینده زندگیمون میشه
خب حله دیگه؟
به چی داری توجه میکنی؟!
به خواسته هات ؟!
به اهدافت؟!
بیایم سال جدید رو سال رسیدن به خواسته هامون کنیم
یکی دوتا از خواسته هامون خلق کنیم
وقتی یه خواسته هرچند کوچیک رو خلق میکنی این باور تقویت میشه که من خالق زندگیمم، من میتونم ،من توانایشو دارم
بیاید برای 1 سال فقط 1 سال متعهد باشیم و یه جور متفاوتی زندگی کنیم
موقع هایی که احساس خوبی نداریم آگاهانه راجب خواسته هامون صحبت کنیم قشنگ جوابه یعنی همین که 2 دقیقه راجب خواسته ات با خودت و خدای خودت صحبت میکنی احساست کم کم تغییر میکنه و اینو حس میکنی
به شدت حساس باشید رو احساستون و کانون توجه تون
من تصمیم گرفتم امسال رو تا جایی که در توان دارم تا جایی که میتونم؛وجودم رو بزارم برای اجرای آموزش های استاد و میدونم نتیجه میده، میدونم خیلی چیزا قراره تغییر کنه اگر من استمرار داشته باشم.
سلام به همه دوستان خوبم. حالا که این فایل رو گوش میدم حالم ناجالب بود اما خب با خودم گفتم احسان تو هفته پیش داشتی خیلی وحشتناک تر از این رو تجربه میکردی خیلی وحشتناک تر حالا اینکه ناخن کوچیکشم نیست چرا غصه میخوری؟
اینکه ما به خودمون یادآوری کنیم گذشته رو و اینکه از کجا به اینجا رسیدیم خیلی به شکرگزار بودنمون کمک میکنه. الان کمی نگران بودم اما با خودم گفتم اگر اینجا نتونی ذهنت رو آگاهانه کنترل کنی چطور میخوای تو چالش های بزرگ تر اینکارو انجام بدی؟
همین شد که حالم بهتر شد و نگرانیم رو با تصور متفاوت به صورت آگاهانه خیلی خیلی کمتر شد.
نگرانیم بابت رابطه عاطفیم بود از اینکه چرا عشقم امروز ناراحته و جواب تلفنم رو نمیده و خب بعد گفتم احسان شاید حتما رفته مهمونی تو کیفش تلفنش جامونده که خب این تجربه رو چندین بار داشتم.
من در حال حاضر حال روحی عشقم خیلی برام مهمه میدونم که اشتباهه و از سر وابستگیه اما تلاش دارم در این سال جدید وابستگیم رو به حداقل برسونم و حال درونی خودم رو الویت قرار بدم. میدونم که میتونم این قدم اوله…
به نظرم بهترین حرف استاد اینه که اگر ذهنتم نمیتونی کنترل کنی عیب نداره ولی زبونت رو که میتونی. در مورد اتفاقات منفیت حرف نزن.
منم امروز روز بزرگی برامه با اینکه یکم در مورد آینده به عنوان جوون ترس دارم اما ادامه میدم…
شاید این مطالبی که میخوام اینجا تایپ کنم زیاد ارتباطی به این فایل نداسته باشه
ولی این ها الان چیزی هست که داره بهم گفته میشه
و اولین کامنتی که دارم داخل سایت میزارم
امروز که دارم این کامت را مینویسم روز دهم
چهارصدو دو هست ومن کارم جوری که باید تا سیزهم صبر کنم و بعد اون استارت بزنم
من واقعا به این موضوع که احساس خوب اتفاقات بهتر ایمان دارم وبر عکس
من یک سال پیش با یه استادی که نمیخوام اسمشون رو بگم و واقعا هم کارشون خوبه
و مباحسشون کپی برداری از استاد جان خودمونه
قدم در این مسیر زیبا وچه چه بلبلان گذاشتم
واولش چون نتایجو نمیدیدم به چشم
یه جورایی دل سرد شدم
وبعد از دو،سه ماه کار کردن کلا برگشتم به روز اول،ولی چون کار کرده بودم یه مدت نتایجو متوجه نمیشدم اصلا یادم رفته بود
ولی کارم روابطم جوری داشت رقم میخورد
که انگار معجزه شده بود ومن متوجه نبودم
اون موقع درامدم 6 ملیون در ماه بود
روابط داغون و …
از اونجایی که چکاب داده بودم قبل دورشون
تقریبا یک ماه پیش بود دفتر که از اسفاده میکردم
باز کردمو چکاب یک سال پیشمو دیدم
ووبا تعجب که تقریبا هرچی نوشته بودم
بطور معجزه اسایی تغییر کرده بود
مثال.درامدم 4 برابر شده
روابطم که هفته یک بار باهمسرم بحث میکردیم .الان یادم نیست کی بحث کردیم
بخدا
و…
اینها چون قابل درکتره نوشتم
باور کنید 3 ماه بیشتر کار نکردم
این نتایج رقم خور چون متوجه نتایج نبودم
از مسیر رفتم بیرون
البته این هم لطف خدابود که با بهترین استاد جهان اشنا بشم به خودم قول دادام یک سال با استاد ادامه میدم بعد اون تصمیم میگیرم باشم یا نه البته 100000درصد باور دارم که این قوانین
سلام عرض میکنم خدمت استاد عزیزم و خانم شایسته و دوستانی که پیام منو میخونن امیدوارم هرجا که هستین حال و احساستون خوب باشه
من تو روز چهارم روزشمار تحول زندگی هستم و تجربه امروزم رو خلاصه میکنم فایل رو امروز سه چهار بار گوش دادم و اتفاقی که واسم جالب بود
و با خودم گفتم نوشتنش کمک کننده است اینه که امروز من محل کارم یه مسأله برام پیش اومد که همیشه تو ذهنم برام سخت بود حل کردنش
و نمیتونستم حلش کنم این مسۀله به این صورت بود که حتی همکارم وقتی وضعیتو دید بهم گفت ولش کن و دیگه روش کار نکن همین امروز یه نکته خیلی مهم همین همکارم که علی اسمش هست بهم یاد داد چند ساعت کلا کار رو ول کردم و اصلا سراغش نرفتم و گیر کرده بودم که چیکار کنم و واقعا فکری به ذهنم نمیرسید و بعد محیط کارم که اروم شد رفتم سراغ کار وبا خودم گفتم خدایا خودت درستش کن و باور نمیکنید
که چقدر هنرمندانه این مسأله رو حل کردم انگار که خیلی وقت بود که این کار رو انجام میدادم و تسلط کامل داشتم رو کار همین کاری که وقتی
بهش برخورد میکردم میگفتم با سخت ترین کار روبه رو شدم و ذهنیتم این بود که من نمیتونم این کار رو انجام بدم ولی خدا شاهده که وقتی
کار رو به خودش سپردم خیلی زیبا و هنرمندانه برام جمعش کرد که من هیچوقت تا حالا تجربه نداشتم اونجوری روی اون ایراد کار کنم و تاحالا نتونسته بودم اونقد با ظرافت تو اون مورد کار کنم و همیشه ترمز بزرگ بود تو ذهنم که اگه با این ایراد برخورد کنم چیکار کنم
خدایا ممنونم که هوامو داری و کمکم میکنی سپاس گذارم از شما استاد عزیز که به من کمک میکنین در مسیر زندگیم و با اگاهی هاتون منو زنده
میکنین امیدوارم که خدا کمکم کنه که هر روز بهتر بشم
سرآغاز گفتار نام خداست
که رحمتگر و مهربان خلق راست.
بگو او خدائیست یکتا و بس
که ندارد نیازی به کس.
نه زاده نه زائیده شد آن اله.
ندارد شریکی خدا هیچگاه.
خدایا شکرت واسه قوانین بینظیرت و کشف این قوانین توسط یکی از بهترین و توحیدی ترین مخلوقاتت.
سلام خدمت استاد نازنینم و تمام عزیزانی که کمک میکنن به پربار کردن موفق ترین سایت دنیا تو زمینه ی خودش
استاد عزیزم این فایل صوتی کوتاه چقدر عالی و دلچسب بود.آگاهی های بینظیر.
و با اینکه این صحبتها بارها در فایلهای مختلف از شما شنیده شده بود.ولی نمیدونم چرا اینقدر به دلم نشست و از بعدازظهر یکسره گوش کردم و لذت بردم.
میخوام این فایل و مثل فایلهای توحیدی بیشتر روزهای هفته گوش کنم.
یادآوری شما از نوع قوانین خدا و پاسخ جهان به فرکانس و احساس ما لامپی تو مغزم روشن کرد و نفسم باز شد.
با شوق و ذوق هر چه تمام با همسرم تماس گرفتم و خواستم تو سایت این فایل و پیدا کنه و گوش کنه که ایشونم خیلی راضی بود و خوب درک کرده بودو
بعد از اومدن به خونه انرژی داشت و آروم بود و من خوشحال و شگفت زده.جالب اینجاست دائم توجه به زیبایی و به من یادآوری میکنه😉😉
خدایا شکرت واسه قوانین آفرینش.
خدایا شکرت واسه نابترین استاد دنیا.
خدایا شکرت واسه بینظیرترین آگاهیها.
خدایا شکرت واسه این فایل معرکه.
خدایا شکرت واسه روز چهارم روز شمار.
شکر واسه خودم و همسرم که به این راه هدایت شدیم.🥰🥰🥰
تمرکز بر نکات مثبت چیزی که کل زندگی ما بر روی اون میچرخه این که توجه مون رو به قشنگی های زندگی مون بدیم تا هم اتفاقات خوب بیشتر برامون بیفته هم اتفاقات نامناسب کمتر بیفته و هم اینکه احساس خوبی داشته باشیم فرکانس الله روز به روز نزدیک تر و نزدیک تر بشیم.
شاید اولش یه خورده سخت باشه و میل داشته باشیم که غر بزنیم ،راجع به اتفاقات بد صحبت کنیم، درد دل کنیم ،من خودم اولش هم اینجوری بودم اما کم کم آگاه تر میشیم مدارمون بالاتر میره و دیگه به جایی میرسیم که هیچ علاقه ای نداریم که راجع به نا خواسته هامون صحبت کنیم و این موضوع شاید برای افراد عادی هیچ چیز خیلی افراطی باشه و دوست نداشته باشند چون اونا در مدار ما نیستند و عادت ندارند به توجه به زیبایی ها.اما کسی که از این روش نتیجه دیده متوجه است که رمز خوشبختی همینه.
چقدر قشنگه که بدن ما آلارم میده. به محض اینکه توجه مون رو ناخواستهها میره بدنمون آلارم میده که حواستو جمع کن داری از مسیر خارج میشی.. الله اکبر از لطف خداست از کرم اونه از نعمتهای اونه.الهی شکرت.
وقتی به زندگی خودم نگاه می کنم میبینم که زندگیم پر شده از احساس خوب پر شده از احساس عالی از شادی از آرامش از حس حضور خدا و یه جورایی برام عادی شده این قضیه ..فراموش کردم که شاید یه زمانی انقد اینجوری اتفاقات خوب و نمی افتاد.. هرچند که به لطف االه من از بچگی قبل از اینکه حتی با این قانون آشنا بشم همیشه سعی می کردم که حالم رو خوب نگه دارم و شاد باشم اما الان آگاهانه و با کیفیت خیلی خیلی بالاتر این کار را انجام می دهند و می بینم که زندگیم پر از حس خداگونه شده…
الان یه ایده باحال به ذهنم رسیده اینکه از داشته هام عکس بگیرم و اینا رو یک کلیپ باش بسازم و خدا را شکر کنم به خاطر این داشته ها.
همونجور که استاد گفتن وقتی که ما فرکانس خوب بفرستیم و در مدار باشیم شرایط اتفاق ها و افراد طبق اساس آن فرکانس وارد زندگی ما می شوند بخاطر همین تقریباً تمام افراد صمیمی زندگی من آدم های مثبت و خداگونه هستند.. با یکی از این دوستان که کاملاً اتفاقی هم وارد زندگیم شد یعنی حضور خدا را قشنگه کردم وقتی که فرد وارد زندگی من شد با ایشون یک گروه زدیم به اسم ما و خوبیا و هر اتفاق مثبت هر حس خوب هر چیزی که دادم احساس بی نظیر اساس خداگونه میده رو توی اون گروه نوشتیم یه عکس قشنگ یا یه آهنگ یه ویسه صحبت خودمونه یا اتفاقی عادی زندگیمه که قشنگ بوده و من بارها شده که حس کردم که یه کوچولو دارم از مسیر منحرف میشم رفتم از اول پیام های این گروه رو خوندم و حالم عالی شده عالی شده .
خدایا شکرررررررررررت
بنام خالق بی همتا
درود و سپاس بی نهایت خدمت استاد بزرگ زندگیم و تمام دوستان عزیزم در خانواده بزرگ عباسمنش.❤❤❤❤❤💐💐💐
یکی از شاه کلید های اصلی که من تا الان از استاد یاد گرفتم و خیلی خیلی ایمان پیدا کردم
و هر روزی که با آموزه های استاد میرم جلو این باور در من عمیق تر و محکم تر میشم.
احساس خوب=اتفاق های خوب( خبر های خوب
باور های خوب.ایمان قوی تر.ادم های خوب در مسیر.نعمت های بی نهایت در زندگی .سعادت و آرامش بیشتردر زندگی.مقاومت کمتر ذهن منطقی.وووو هزاران هزار و میلیون ها میلیون و در یک جمله بی نهایت چیز های خوب)
و برعکس
احساس بد=اتفاق های بد
خدا رو بی نهایت سپاس گذارم از درک و آگاهی که یاد میگیرم
وظیفه من شده توجه به نکات مثبت
به خوبی ها
زمان کمترماندن در احساس بد
سپاس گذاری برای بی نهایت نعمت خدا وند
آقا اصلا تمام اتفاق های به ظاهر بد برای من هم خودش یک نعمت و اتفاق خوب هستش یعنی محمدرضا تو فقط هر لحظه احساس خودت رو خوب نگه دار .در هر شرایط و اتفاق
همیشه و همیشه در هر شرایط به ظاهر بد هم یکنکته مثبت وجود دارد که من باید به آن توجه کنم و احساسم رو خوب کنم.
خدایا خالق بی همتای من ی روزی دهنده
ای بی نیاز از هرچیزی واقعا زبانم قادر به بیان صفات بی نهایت تو نیست
الان که دارم کامنت مینویسم بی اختیار اشک از چشمانم سرازیر میشه.
چقدر حال خوبه.چقدر حالم بهتر و بهتر میشه با نوشتن و گوش دادن به فایل ها
به قول استاد من باید مثل ی انسان روزه دار
در هر لحظه اگاهانه به چیز های مثبت و اتفاق های خوب توجه کنم تنها وظیفه من همینه.
و ایمان دارم و مطمن هستم که با همین روش و روند به دست آورد های میرسم که واقعا از تصور من خارج هستش
خدایا ممنونم ازت
خیلی خیلی حالم خوبه و این حال خوب رو بین همه دوستان عزیزم تقسیم میکنم
تشکر فراوان از استاد عزیزم.
محمدرضا ❤❤❤❤❤💐💐💐💐💐💐❤❤❤💐💐🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍😍😍😍
ردپای روز چهارم.
سلام بر استاد عزیز و خانم شایسته مهربان،
امیدوارم همیشه حال دلتون عالی باشه،
در. این لحظه که دارم این ردپا رو میزارم هوا فوق العاده است بارون می باره دو روز و شهر تمیز و شفاف شده همین لحظه اکنون هم بارون می باره,
خدایا شکرت برای این لحظه اکنون,
خدایا شکرت برای حال خوبم و انرژی فوق العاده ای که دارم ,
خدایا شکرت برای وجود دختر نازنین م
خدایا شکرت برای وجود ارزشمند پدر و مادرم , خدایا شکرت برای حضور دوستان خوب و هم مسیرم
خدایا رو هزاران بار شکر برای وجود استاد پراز آگاهی *
خدایا شکرت برای این خونه با تمام وسایلش
خدا اینقدر بهمون نعمت داده که لذت ببریم از زندگی،😍 خدایا شکرت بابت سایت پر از عشق,,,
سلام استاد عزیزم .من روز سومی هست ک فایلای تحول من رو گوش میدم و درواقع مات و مبهوتم که انگار دین دیگه رو دارم یاد میگیرم .دارم روشن میشم بیدار میشم از خواب .ازشما وخدای بززگ و مهربونم سپاسگزارم که من رو ب بهترین راه هدایت کرده و در عالیترین فرکانس قرارداده
تا خوشبخت و سعادتمند باشم
خدای مهربان رو بینهایت سپاسگزارم…
به نام خدای مهربان
حس کردم این فایل چقدر تند و سریع بود ،
هم متوجه شدم هم باید متوجه بشم،
باید بارها گوشش کنم تا اروم آروم بهش عمل کنم ،
خداروشکر چند وقتیه دارم تمرکز میکنم روی نکات مثبت و خدارو هزار بار شکرش که اتفاقات و نتیجه های مثبتشم به چشمم دیدم .
روزه نکات مثبت بگیر ، چقدر این نکته جالب بود ،
واااای ذوق دارم که از لحظه بعدی زندگیم همین کارو بکنم ،
از وقتی که بیشتر و بیشتر دارم روی خودم وقت میذارم ، فایل میبینم ،گوش میکنم کامنت میذارم ،
مخصوصا الان که سفر نامه رو شروع کردم انقدر شبا بهش فکر میکنم که از تپش قلب درست خوابم نمیبره ، همش ذوق اینو دارم که وقتی انجامش بدم چقدر زندگیم عالی تر میشه .
امروز کلا روز عالی بود چون تصمیم گرفته بودم عالیش کنم ، خدارو صد هزار مرتبه شکر .
امشب یه کاری کردم که قطعا اگر بهار پارسال بودم به هیچ عنوان این کارو نمیکردم ،
خودم و عزت نفسمو امتحان کردم که خدارو شکررررررررررر سربلند بیرون اومدم و انجامش دادم ، تویجمع غریبه یه کار مهم انجام دادم .
براتون تعریف میکنم :
الان یک سالی هست که ساز میزنم و کلاس میرم ، با اینکه هنوز مبتدی هستم و دارم تکاملمو طی میکنم ،
چند هفته ای هست که داخل یه انجمن شعر و موسیقی شرکت میکنم ،
یهو هفته پیش صاحب انجمن گفتن که پس سازت کو ؟؟
حالا من سرشار از استرس ولی یه ذوق عجیبی داشتم گفتم من ؟؟
هنوز نمیتونم بزنم که ، ایشون گفتن بردار بیارش و هرچی بلدی بزن ،
واییی خلاصه که امشب من سازو بردم و به خودم گفتم کسی از اول استاد نبوده و من دیگه از کسی غیر از خدا حساب نمیبرم که بخوام بترسم و بلرزم ،
توی جمعی که همه نشستن و منتظر نواختن بودن منو صدا کردن و یهویی زدم ، اصلا فکرشو نمیکردم حتی بتونم برم اونجا ، با اینکه درست و خوب نتونستم بزنم و نت یادم رفت اما خیلییییی حس خوبی دارم انگار که بزرگ تر شدم و رشد کردم ،
قطعا صاحب اون مجلس یکی از هزاران دست های خداوند هستند که خداوند فرستاده و قراره منو به هدفم برسونه ،
دیگه هرچی که مسیرم و خداوندم بهم بگه من میگم چشم و میرم جلو ، فقط میرم جلو
میدونم که میشه ،
تمرکز روی نکات مثبت ، روزه ی نکات مثبت وایی که چه ذوقی دارم برای انجام کارهای جدید و خفن و بزرگ و مثبت .
وای که قراره از چه جمع هایی دور بشم ،
از چه حرف ها و آدم هایی دور بشم و چه زندگی بسازم برای خودم ،
وااااای خدایا شکرتتتتتتتت ، ممنونم خدای مهربان
در پناه خداوند بزرگ باشید .
به نام خدای مهربان 29/اسفند/1401
در این لحظه که دارم کامنت میزارم 2 ساعت مونده تا سال تحویل
ضمن عرض تبریک به همه عزیزان سایت و آرزوی فردایی بهتر و روشن برای همگی
میخوام راجب فایل روز چهارم سفر نامه “جهان مانند آیینه عمل میکند”براتون صحبت کنم
من از چند روز پیش به صورت خیلی هدایتی تصمیم گرفتم سفرنامه رو شروع کنم و سال جدید رو پر قدرت ذهنم رو رسد کنم و مراقب کانون توجه ام باشم و در سال 1402 زندگی دلخوام رو خلق کنم و یه سال متفاوت رقم بزنم
رقم زدن یه سال متفاوت
نیازمند کنترل کانون توجه و رسیدن به احساس خوبه
به قول کتاب رویا هایی که رویا نیستند احساس خوب داشتن از همه چیز مهم تر است
و همون طور که در این فایل گفتن نزدیک ترین فرکانس به فرکانس خداوند فرکانس سپاسگزاریه.
ولی ما کی میتونیم سپاسگزار باشیم؟؟
وقتی کانون توجه مون رو کنترل کنیم
وقتی که از چیزای کوچیک کوچیکم لذت ببریم
بدست اوردن خواسته های بزرگ الزاما ما رو راضی و سپاسگزار نمیکنه
ولی سپاسگزار بودن و احساس خوب داشتن قطعا نعمت های بیشتری وارد زندگیمون میکنه
توجه ما به هر چیزی سبب گسترش اون چیز در آینده زندگیمون میشه
خب حله دیگه؟
به چی داری توجه میکنی؟!
به خواسته هات ؟!
به اهدافت؟!
بیایم سال جدید رو سال رسیدن به خواسته هامون کنیم
یکی دوتا از خواسته هامون خلق کنیم
وقتی یه خواسته هرچند کوچیک رو خلق میکنی این باور تقویت میشه که من خالق زندگیمم، من میتونم ،من توانایشو دارم
بیاید برای 1 سال فقط 1 سال متعهد باشیم و یه جور متفاوتی زندگی کنیم
موقع هایی که احساس خوبی نداریم آگاهانه راجب خواسته هامون صحبت کنیم قشنگ جوابه یعنی همین که 2 دقیقه راجب خواسته ات با خودت و خدای خودت صحبت میکنی احساست کم کم تغییر میکنه و اینو حس میکنی
به شدت حساس باشید رو احساستون و کانون توجه تون
من تصمیم گرفتم امسال رو تا جایی که در توان دارم تا جایی که میتونم؛وجودم رو بزارم برای اجرای آموزش های استاد و میدونم نتیجه میده، میدونم خیلی چیزا قراره تغییر کنه اگر من استمرار داشته باشم.
شاد و پیروز باشید
سلام به همه دوستان خوبم. حالا که این فایل رو گوش میدم حالم ناجالب بود اما خب با خودم گفتم احسان تو هفته پیش داشتی خیلی وحشتناک تر از این رو تجربه میکردی خیلی وحشتناک تر حالا اینکه ناخن کوچیکشم نیست چرا غصه میخوری؟
اینکه ما به خودمون یادآوری کنیم گذشته رو و اینکه از کجا به اینجا رسیدیم خیلی به شکرگزار بودنمون کمک میکنه. الان کمی نگران بودم اما با خودم گفتم اگر اینجا نتونی ذهنت رو آگاهانه کنترل کنی چطور میخوای تو چالش های بزرگ تر اینکارو انجام بدی؟
همین شد که حالم بهتر شد و نگرانیم رو با تصور متفاوت به صورت آگاهانه خیلی خیلی کمتر شد.
نگرانیم بابت رابطه عاطفیم بود از اینکه چرا عشقم امروز ناراحته و جواب تلفنم رو نمیده و خب بعد گفتم احسان شاید حتما رفته مهمونی تو کیفش تلفنش جامونده که خب این تجربه رو چندین بار داشتم.
من در حال حاضر حال روحی عشقم خیلی برام مهمه میدونم که اشتباهه و از سر وابستگیه اما تلاش دارم در این سال جدید وابستگیم رو به حداقل برسونم و حال درونی خودم رو الویت قرار بدم. میدونم که میتونم این قدم اوله…
به نظرم بهترین حرف استاد اینه که اگر ذهنتم نمیتونی کنترل کنی عیب نداره ولی زبونت رو که میتونی. در مورد اتفاقات منفیت حرف نزن.
منم امروز روز بزرگی برامه با اینکه یکم در مورد آینده به عنوان جوون ترس دارم اما ادامه میدم…
بنام خدای زیباییها
قسمت چهارم سفرنامهام
شاید این مطالبی که میخوام اینجا تایپ کنم زیاد ارتباطی به این فایل نداسته باشه
ولی این ها الان چیزی هست که داره بهم گفته میشه
و اولین کامنتی که دارم داخل سایت میزارم
امروز که دارم این کامت را مینویسم روز دهم
چهارصدو دو هست ومن کارم جوری که باید تا سیزهم صبر کنم و بعد اون استارت بزنم
من واقعا به این موضوع که احساس خوب اتفاقات بهتر ایمان دارم وبر عکس
من یک سال پیش با یه استادی که نمیخوام اسمشون رو بگم و واقعا هم کارشون خوبه
و مباحسشون کپی برداری از استاد جان خودمونه
قدم در این مسیر زیبا وچه چه بلبلان گذاشتم
واولش چون نتایجو نمیدیدم به چشم
یه جورایی دل سرد شدم
وبعد از دو،سه ماه کار کردن کلا برگشتم به روز اول،ولی چون کار کرده بودم یه مدت نتایجو متوجه نمیشدم اصلا یادم رفته بود
ولی کارم روابطم جوری داشت رقم میخورد
که انگار معجزه شده بود ومن متوجه نبودم
اون موقع درامدم 6 ملیون در ماه بود
روابط داغون و …
از اونجایی که چکاب داده بودم قبل دورشون
تقریبا یک ماه پیش بود دفتر که از اسفاده میکردم
باز کردمو چکاب یک سال پیشمو دیدم
ووبا تعجب که تقریبا هرچی نوشته بودم
بطور معجزه اسایی تغییر کرده بود
مثال.درامدم 4 برابر شده
روابطم که هفته یک بار باهمسرم بحث میکردیم .الان یادم نیست کی بحث کردیم
بخدا
و…
اینها چون قابل درکتره نوشتم
باور کنید 3 ماه بیشتر کار نکردم
این نتایج رقم خور چون متوجه نتایج نبودم
از مسیر رفتم بیرون
البته این هم لطف خدابود که با بهترین استاد جهان اشنا بشم به خودم قول دادام یک سال با استاد ادامه میدم بعد اون تصمیم میگیرم باشم یا نه البته 100000درصد باور دارم که این قوانین
تنها راه خوشبختی در همه قسمتهای زندگی بشر هست
واز خدای مهربان میخوام که در این مسیر
هدایتمان کند
دوستون دارم باعشق
عاشقتم استاد
یک ماهه باشما هستم و حالم عالیه بلطف خدا
و امید دارم نتایج وحال خوب بهترو بهتر
خواهد شد
به نام خداوند بخشنده و مهربان
سلام عرض میکنم خدمت استاد عزیزم و خانم شایسته و دوستانی که پیام منو میخونن امیدوارم هرجا که هستین حال و احساستون خوب باشه
من تو روز چهارم روزشمار تحول زندگی هستم و تجربه امروزم رو خلاصه میکنم فایل رو امروز سه چهار بار گوش دادم و اتفاقی که واسم جالب بود
و با خودم گفتم نوشتنش کمک کننده است اینه که امروز من محل کارم یه مسأله برام پیش اومد که همیشه تو ذهنم برام سخت بود حل کردنش
و نمیتونستم حلش کنم این مسۀله به این صورت بود که حتی همکارم وقتی وضعیتو دید بهم گفت ولش کن و دیگه روش کار نکن همین امروز یه نکته خیلی مهم همین همکارم که علی اسمش هست بهم یاد داد چند ساعت کلا کار رو ول کردم و اصلا سراغش نرفتم و گیر کرده بودم که چیکار کنم و واقعا فکری به ذهنم نمیرسید و بعد محیط کارم که اروم شد رفتم سراغ کار وبا خودم گفتم خدایا خودت درستش کن و باور نمیکنید
که چقدر هنرمندانه این مسأله رو حل کردم انگار که خیلی وقت بود که این کار رو انجام میدادم و تسلط کامل داشتم رو کار همین کاری که وقتی
بهش برخورد میکردم میگفتم با سخت ترین کار روبه رو شدم و ذهنیتم این بود که من نمیتونم این کار رو انجام بدم ولی خدا شاهده که وقتی
کار رو به خودش سپردم خیلی زیبا و هنرمندانه برام جمعش کرد که من هیچوقت تا حالا تجربه نداشتم اونجوری روی اون ایراد کار کنم و تاحالا نتونسته بودم اونقد با ظرافت تو اون مورد کار کنم و همیشه ترمز بزرگ بود تو ذهنم که اگه با این ایراد برخورد کنم چیکار کنم
خدایا ممنونم که هوامو داری و کمکم میکنی سپاس گذارم از شما استاد عزیز که به من کمک میکنین در مسیر زندگیم و با اگاهی هاتون منو زنده
میکنین امیدوارم که خدا کمکم کنه که هر روز بهتر بشم
خداروشکر