جهان مانند آینه عمل می کند - صفحه 55 (به ترتیب امتیاز)


توجه

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

2363 نظر
توجه

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

بازکردن همه‌ی پاسخ‌هانمایش:    به ترتیب تاریخ   |   به ترتیب امتیاز
  1. -
    شهریار زارعی گفته:
    مدت عضویت: 1112 روز

    سلام به همه دوستان

    این اولین کامنت من توی سایت عباس منش هست

    توی متن این سایت نوشته شده بود امروز از اتفاقات خوبتون برای شروع بنویسید

    منم گفتم برای شروع عالیه

    امروز صبح که از خواب بیدار شدم رفتم دم در خونه نگاه کردم دیدم خدارو شکر دیگه همسایمون جلوی در خونه ما آشغال نذاشته این خیلی عالی بود قبلا انقدر آشغال باهم میزاشتن که نگو و نپرس که من حتی میخواستم برم باهاشون دعوا کنم بگم جلوی در خونه خودتون بزارید که یا دم به قانون آفتاد گفتم باید عمل کنه دیگه فقط شکرگذاری میکردم که چقدر همسایه های بی سر صدایی هستن چقدر محترما یا مثلا حیوان نگه نمیدارن که شب بی موقع پارس کنه و الان نزدیک نمیدونم دقیقا چندماه دیگه نذاشتن جلوی درخونمون آشغال

    انفاق خوب بعدی که افتاد برم اینه دلم میخواست بدون معطلی راحت برم نون بگیرم از یکی از شلوغ ترین نون وای های شهرمون که میخواستم برم داخلش هدایت الاهی شدم گفت الان نرو برو یه کار دیگتو انجام بده و رفتم انجام دادم برگشتم تو یه صفی افتادم بقیه صف ها شلوغ شلوغ بود ولی من راحت نون گرفتن اومدم خونه بی درد سر

    خدارو الان که اینو مینویسم 9 ماه دارم دفتر شکر گذاری و احساس خوب مینویسم و هروز هم نتایجش میبینم

    بیشتر اوقات دارم کامنت های بچه هارو میخونم این کامنت شروع برای گذاشتن کامنت های بعدی من هست

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  2. -
    زهره زیدآبادی گفته:
    مدت عضویت: 1739 روز

    سلام بر استاد عزیزم و یار مهربونش

    جهان مانند آینه عمل میکنه

    اگر 100 درصد این نکته رو بفهمیم و عمل کنیم خلیل الله میشیم

    ابراهیم نبی وقتی این مطلب رو درک کرد ، فرکانس هاش و تنظیم کرد و آرام شد و به احساس عالی رسید و در آغوش خدا جای گرفت

    پس به قول استاد:

    اگر یک نفر تونست موفق بشه من هم میتوانم

    چه الگوهایی بالاتر و بهتر از ابراهیم خلیل و استاد عزیز ما .

    مدتی بود که متوجه شدم یکی از سه قلوهام با خواهرش درگیر میشه

    راستش اولش بلد نبودم چطوری به نکات مثبتشون توجه کنم تا مشکل حل بشه

    ولی بعدش خودم و بستم به دیدن فایلها و مطالعه کامنت ها

    از نوشتن نکات مثبت بچه ها شروع کردم ، بدون سرو صدا و آروم

    هر روز ، بلا استثنا هر روز خداوند رو به خاطر داشتن دخترم شکر میکردم ، تواناییها و زیبایی هاش و مینوشتم ، اخلاق و ادب و رفتارش و سپاسگزار بودم

    حتی اگر موردی رو که در اون نقص داشت مثلا درگیر شدن با خواهرش رو ، برعکس مینوشتم و آب و تابش میدادم و شکر میکردم

    بعد کم کم به دخترم گفتم که من خوبیهات و مینویسم و از خدا تشکر میکنم که تو رو بهم داده اولش باور نکرد و بعدش هر روز میومد و میگفت :

    مامان بده خوبیهام و بخونم .

    این روند حدود یک ماه ادامه پیدا کرد تا نشانه ها ظاهر شد

    بحث هاشون کم شد ، وقتی به هم کمک میکردن ، تشکر میکردند ، وسایلشون و بیشتر به هم امانت میدادن ، …..

    نشانه ها پر رنگ و پر رنگ تر شدن و من همچنان مینویسم

    حالا :

    هم نوشته های من رنگ و لعابی از واقعیتهایی پیدا کرده که واقعیه و هم صدای خنده ی بچه ها بهترین ملودیه دنیاست

    اینکه قبلا بحثشون میشد اصلا طبیعی نیست و نخواهد بود .

    چون به زیبایی های هم توجه نمیکردند مشکل ساز شده بود .

    استاد خوبم : با به کار بردن آموزه های شما بیگ بنگی به نام معجزه در روابط بچه ها رخ داد .

    الان هر دو نفرشون خیلی آگاهانه هر کدام یک دفتر دارن و شکر گزاری مینویسن و سفر به دور امریکا رو هر روز پنج یا شش قسمت و میبینن و کلی هم رو به چالش میکشن .

    قربون خدا برم که اینقدر من رو دوست داره و در جایگاهی عالی قرار داده ، الهی شکر که در این دانشگاه نامم رو نوشت و الهی صد هزار مرتبه شکر که در دانشگاه زندگی به گفته های استادم به زیبایی و آگاهانه با عشق عمل میکنم .

    دوستت دارم استاد مهربون و مریم جونم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  3. -
    آرزو دادفر گفته:
    مدت عضویت: 1320 روز

    باسلام

    از صبح ساعت 6که بیدار شدم

    مهربانی همسرم بود واین احساس قلبی که چقدر از داشتن همسرم از خداوند سپاسگزارم

    ودوستش دارم

    برای همسرم باعشق نیمرو درست کردم

    اما خودم نتونستم بخورم

    چون باید به محل کارم میرفتم وچه حس خوبی داشت موقعی داشتم ماشین رو از پارکینگ حیاط در میاوردم همسرم مثل ملکه باهام رفتار کرد ودرحیاط رو برام باز کرد وچه حس عالی گرفتم

    بعد از اون هم رفتم پمپ بنزین یه لحظه فکر کردم شاید کارت بنزین همرام نباشه اما همسر عزیزم به موقع کارت رو به داخل کیف پولم برگردونده بود واقعا خداروشکر کردم

    با حس عالی وفوق العاده ای به محل کارم رفتم

    در محل کارم به بازدید رفتم آنجا فردی را دیدم که منو نمیشناخت اما من کامل با اسم وفامیل میشناختمش

    وبابت این حافظه بسیار خوبم از خداوند سپاسگزارم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  4. -
    ماریا اکبری گفته:
    مدت عضویت: 2198 روز

    به نام مهربان پروردگارِ سخاوتمندم که هدایتم کرد به این آگاهی های جان بخش

    سپاسگزارم از شما استاد عباس منش عزیزم که این آگاهی ها رو دراختیارمون قرارمیدین ،

    سپاسگزارم از خودم که متعهدانه پای بهبود دائمی خودم ایستادم ،

    سپاسگزارم که خداوند کمکم کرد تا مقاومت‌های ذهنیم کمتر بشه تا این قانون ثابت جهان هستی (احساس خوب =اتفاق خوب )رو هرروز بیشتر باور کنم

    استاد عباس منش عزیزم شما فایلی دارید بنام «عادتی که زندگی شمارا برای همیشه تغییرمیدهد»

    اون فایل هم بسیار عالی و آموزنده و فوق العادس که میشه در ادامه ی این فایل گوش کرد وقوانین رو بهتر درک کرد.

    خداروشکر که این قانون رو یادگرفتم و خدارو شکر که دائما درحال تمرین هستم ، اینکار حال دلمو خوب می‌کنه و بهم آرامش میده.

    خدایا کمکم کن تا بیشتر به شیوه قوانین زندگی کنم که زیستن به این شیوه یعنی توحیدی زندگی کردن.

    وتوحید همه چیزه

    خدایا من به هر خیری ازجانب تو فقیرم ، منو هدایت کن به راه راست، راه کسانی که به آنها نعمت دادی.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  5. -
    آرزو گفته:
    مدت عضویت: 1187 روز

    درود بر استاد عباسمنش عزیز و خانم شایستہ عزیز

    درود بر ھمہ دوستان

    من چندین ماہ ھست عضو این سایت ھستم و مرتب فایلھا رو گوش میکنم ھمین الان ھم کہ دارم می نویسم یکی از فایلھای کہ مربوط بہ لایو اینستا ھست دارم گوش میکنم ۔۔۔یہ جوری فایلھای استاد عباسمنش جزئ از زندگی من شدہ ۔۔بعضی وقتا بچہ ھام می پرسند مامان امروز عباسمنش گوش نکردی؟؟

    فایلھای شما خیلی حالم خوب میکنہ و من واقعا زمینہ و ظرفیت صحبت ھا و راھنمایھای شما رو دارم چون توی این مسیر قرار گرفتم و ھر روز بھتر پیش میرم

    استاد عزیز میشہ دربارہ قدرت خلق بیشتر صحبت کنید ۔۔من قدرت خلق رو در خودم خیلی خوب حس میکنم با گوش دادن فایلھا و تغییر خودم بہ این حس رسیدم ۔۔۔تازگیا خلق چیزھای کہ بھش فکر میکنم می بینم ۔۔شاید چیزھای کہ خلق میشہ خیلی بزرگ نیست ولی برای من خیلی جالب ھست بنظرم برای رسیدن نہ خلق بزرگتر نیاز بہ تغییرات بیشتر ھست و من باز ھم ادامہ میدم تا بہ خلق ھای بزرگتر برسم ۔۔

    چند وقت پیش داشتم فکر میکردم کاش ھدیہ ای کہ دوستم میخواد برام بگیرہ ادکلن باشہ وقتی ھدیہ ش باز کردم دیدم یہ ادکلن بود ۔۔یا یہ بار کہ قرار بود یہ بار برام برسہ ترمینال گفتم کاش ترمینالی کہ بھم نزدیکتر ھست برسہ جالب کہ تماس گرفتند و بھم گفتند ھمون ترمینالی کہ توی ذھنم بود بار رسیدہ ۔۔۔با شوھرم دربارہ زدن یہ مغازہ صحبت کردم و از رویایی کہ داشتم صحبت کردم ۔ دقیقا روز تولدم تمام شرایط دست بہ دست ھم داد و ما زمینی در بھترین جای شھر خریدیم تا برای مغازہ بسازیمش ۔۔جالب این کہ ما اصلا قصد خرید زمین نداشتیم انگار اتفاقات و شرایط کنار ھم قرار گرفت تا ما توی بنگاہ بشینیم و زمین از یہ آدم پر انرژی و خوب بخریم با اینکہ ھمہ ی پول ما جور نبود ۔۔

    من مطمئنم اگر بخوام و باور درست داشتہ باشم می تونم خلق کنم تمام آرزوھام رو ۔۔

    خیلی ممنونم بابت این سایت خوبتون کہ انقدر برای ما مفید ھست

    یکی خواستہ ھای دیگہ م اینہ کہ بہ توانایی برسم کہ بتونم پکیج ھای شما رو بخرم ۔۔و من بہ زودی بہ خواستہ م میرسم ۔

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  6. -
    سید جواد همتی گفته:
    مدت عضویت: 2291 روز

    به نام خدا که به شدت کافیست

    به شرط ایمان و پاکی دل

    سلام خدمت استاد عزیزم و بانو شایسته مهربان وتمام هم مسیری های فوق العاده

    نکات مثبت امروز

    امروز صبح تا از خواب پاشدم با خدا حرف زدم و بهش گفتم که من هیچی نیستم در مقابل آگاهی مطلق و بزرگی و علم بی نهایت خودش و ازش هدایت و مدیریت زندگی ام را خواستم خیلی حس خوبی بهم میده خدا رو شکر

    بعد به خوبی رسیدم سرکارم کارام خیلی خوب پیش رفت رفتار دیگر دوستانی که باهام بودن خیلی خوب بود کمی شاد تر بودم غذای فوق العاده ای خوردم ابزار کارم خیلی خوب بود و آسون کارام انجام دادم سر کارم در حین کار فایل های دوره احساس لیاقت رو گوش دادم و خیلی ذهنم آروم تر بود خدا روشکر تونستم هم کارم انجام بدم هم روی خودم کار کنم بعد از ظهر دوستم رو دعوت کردم به یه قهوه بعد از در مسیر پارک بودم برای پیاده روی که چه غروب زیبایی از خورشید رو دیدم که واقعا خدا رو شکر کردم برای تماشای این صحنه بعد از اون در یک نسیم خنک در طبیعت پیاده روی کردم و باز فایل گوش کردم به از اون با دوستم کمی حرف زدم که خیلی برام لذت بخش بود و چه قدر نکات مثبت داشت این صحبت خدا روشکر بعد کمی دوباره پیاده روی داشتم و چقدر خدا روشکر کردم بابت این جسم سالمی که دارم و این نعمت بزرگی که بهم داده بعد رفتم اسنوکر بازی کردم و چقدر لذت بخش بود البته عصری نشانه هایم را دیدم طبق روال هر روزه و چقدر خدا روسپاسگزارم استاد به خاطر این نشانه های فوق العاده و هدایت های هر روزه ام از قسمت نشانه های امروز من که قسمت اول قدم یک دوازده قدم بود که چون خریده بودم رفتم گوشش کردم و چقدر ذوق زده ام برای چکاپ نوشتن دوباره و شروع دوباره خدایا شکرت و چه نکات ریز قشنگی از فایل برام هدایت بود که هر دفعه تکرارش کردم باخودم بعد از اون یه شام فوق العاده خوردم و لذت بردم و امروز خیلی هوا خوب بود عالی فوق العاده و همه چیز هر روز کمی بهتر میشه خدایا سپاسگزارم و ممنونم

    سپاسگزارم ممنونم از همه در پناه الله یکتا شاد و ثروتمند و سعادتمند باشید دوستتون دارم

    یا حق

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  7. -
    مهدی گفته:
    مدت عضویت: 2040 روز

    سلام به دوستای عزیز

    چهارمین فایل از روز شمار تحولِ زندگیِ من

    جهان مثل آیینه می‌مونه

    قبلا من فکر می‌کردم که اگر یه فکر منفی مدام توی سرم بیاد اون اتفاق رخ میده، یعنی عیناً.

    ولی خب متوجه این اصل شدم که اگر افکار منفی دارم یا افکار مثبت دارم، حالا اون فکر هر چی می‌تونه باشه، مثلا من فکر داشتن ماشین رو توی سرم دارم احساسم هم خیلی خوبه

    این دلیل نمیشه که به سرعت ماشین توی زندگیم خلق شه بلکه حال خوبی که همراهش داشتم باعث میشه حال خوب بیشتری جذب کنم.

    من فعلا از قانون این رو فهمیدم که :

    اگر حس امید داشته باشم، حس امید بیشتری وارد زندگیم میشه،

    حس ترس دارم، ترس بیشتر

    مثلا ترس از دعوا کردن و کتک خوردن…

    شاید خیلی توی ذهن فکر کتک خوردن رو تجسم کنیم ولی ممکن هم هست اصلا دعوایی نکنیم تا آخر عمرمون ولی، اما جسارت و شجاعت رو ازمون میگیره که هی جلوی بقیه کم بیاریم. ترس ترس می‌آورد. ماهیتش وارد زندگی میشه. اصلش.

    حس خوب دارم، حس خوب بیشتر

    من دارم به داشتن خونه فکر می‌کنم، خریدن یک خونه، استفاده از امکاناتی که بهم میده. این فکر حالم رو خوب میکنه، حس خوبی بهم میده ولی حالا فعلا، حس خوب بیشتر دیگه ای جذب می‌کنم تا تکاملم طی بشه.

    شاید با این فکر و این حس خوب من یک موقعیت پول ساز وارد زندگیم کردم، شاید یه پول خیلی خیلی کمی از یه جایی بهم رسید، شاید یه لبخند نصیبم شد، شاید یه صحبت عالی به یک دوست رو جذب کنم، و شاید یک احساس آرامش دیگری وارد زندگیم کردم.

    خدایا کمکم کن که در هر لحظه سعی کنم که به اتفاقات خوب زندگیم تمرکز کنم تا وارد مدار ثروت و زندگی خوب بشم. همین الآن که دارم این متن رو می‌نویسم آدمایی هستن که دارن بهترین زندگی ها تجربه می‌کنن. بهترین زندگی رو دارن. بهترین امکانات، بهترین موقعیت.

    آدما و دوستای خوبی تو زندگیمون هست…

    مسافرت‌های با حالی دارن …

    احساس آزادی دارن…

    ذهنی آرام و راحتی دارن

    خلاصه خدا، خدای من، زندگی خیلی خوبی دارن

    من می‌خوام جزء این افراد باشم.

    من برای اینکه به خودم بگم که من هم دارم قدم بر می‌دارم برای رسیدن به خواسته‌هام، دارم سفرنامه رو دنبال می‌کنم و هر شب هم هرچی که بشه می‌نویسم و کامنت می‌کنم منی که کامنت نوشتن واسم سخت بود.

    خدایا به امید خودت …

    11:45 pm

    فعلا …

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  8. -
    زهرا گفته:
    مدت عضویت: 1008 روز

    به نام خدای مهربونم

    این روزا یهویی تصمیم میگیرم بیام سایت

    یعنی این تو ذهنمه که اگر نتونم فایل گوش بدم باید بیام تو سایت یا متن بخونم یا کامنت

    الانم همینجور بود و به یه تضاد کوچیک خوردم و چند لحظه قبل هم نتونستم ذهنم رو کنترل کنم

    میخوام نکات و مثبت های امروزم رو بنویسم

    خدایا شکرت دیشب کلی خندیدیم با بچه ها

    خدایا شکرت فیلم دیدیم با بچه ها و زود خوابیدیم

    خدایا شکرت کلی خوابیدم و راحت خوابیدم و خستگیم در رفت

    خواب خیلی خوبی داشتم خدایا شکرت

    خدایا شکرت به موقع بیدار شدم

    کارامو انجام دادم یه غذای کوچیک خوردم و با یه ارایش قشنگ و یه تیپ خوشگل که خیلیم دلخواهمه اومدم سرکار

    خدایا شکرت با تیپ و استایل دلخواهم هم میرم بیرون هم میرم سرکار

    خدایا شکرت اسنپم تمیز و خنک بود و راحت رسیدم سرکار

    خدایا شکرت کلی با همکارم خندیدیم و اهنگ گوش دادیم

    خدایا شکرت کار دلخواهمو انجام میدم و به کارم و محیط کارم علاقه دارم

    خدایا شکرت برای قهوه های خوشمزه ای که هر روز خودم برای خودم میزنم

    خدایا شکرت تو کارم مهارت دارم و روز به روی مهارتم میره بالا

    خدایا شکرت با بچه ها و مشتریا خوبم و میخندیم

    خدایا شکرت

    خدایا شکرت که تو سایتم

    خدایا شکرت که نوشیدنی خنک دلخواهمو خوردم

    خدایا شکرت که سالم و سلامتم

    خدایا شکرت که معدم هر روز بهتر میشه

    خدایا شکرت همیشه خوش اندام و خوش پوش و زیبا هستم

    خدایا شکرت

    خدایا شکرت کارای دلخواهمو برام جور میکنی و راهو نشونم میدی

    خدایا شکرت برای نشونه های خوبی که نشونم میدی و حالمو خوب میکنی

    خدایا شکرت که دارمت

    خدایا شکرت برای پول تو حسابم که همیشه هست و همیشه پول دارم

    خدایا شکرت برای سلامتیم و تن سالمم

    من هر روز در حال بهبودم

    از لحاظ روحی و جسمی

    خدایا شکرت برای ثروت و فراوانی و جاری بودن همیشگی نعمت و حس و فرصت های خوب تو زندگیم

    خدایا شکرت که انقدر قوی و مستقلم

    خدایا شکرت برای خودم

    خدایا شکرت

    خیلی دوست دارم و عاشقتم

    برای همهههه چیز سپاسگذارم و عاشقتم

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  9. -
    مرادعلی ملایی کردکانلو گفته:
    مدت عضویت: 2072 روز

    درود فراوان بر استادان عزیز عباسمنش و شایسته

    فایل روز چهارم رو با دقت گوش کردم و یک پله دیگه ازین نردبان موفقیت رو بالا رفتم.

    دیروز در محل کارم موردی پیش اومد که نجواهای زیادی رو واسه ذهنم به همراه داشت.اینقدر این نجواها آزارم می‌داد که مونده بودم چکار کنم.

    اومدم نشستم و شروع کردم به کامنت خواندن و سعی کردم تمرکزم رو بذارم رو نکات مثبت.

    به خدا گفتم خدایا تو این چند روز هر موردی رو که سپردم بهت همون‌طور که میخاستم انجام دادی واسم.این مورد رو هم بخودت میسپارم و می‌دونم و ایمان دارم هر اتفاقی بیفته به نفع من خواهد بود.خدایا شکرت واسه همه نعمت‌هایی که بهمون دادی و مفیدی.

    خدایا شکرت واسه زندگی خوب،واسه همسر و همراه عالی،واسه سلامتی خودم و عزیزام،واسه مشتری های عالی و زیاد،واسه هرچیزی که ازت خواستم و بیشتر از خواستمو بهم دادی.

    خداروشکر میکنم که دارم سعی میکنم ذهنمو کنترل کنم و واسه هرچیزی ناراحت نشم.

    امیدوارم همه به اون زندگی ایده‌آلی که میخوایم برسیم بشرط کنترل ذهن چون تنها راه رسیدن بهش همینه.

    همه رو به دستان پر مهر خدا میسپارم.

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای:
  10. -
    مهدی رضایی گفته:
    مدت عضویت: 695 روز

    سلام و درود به استاد عزیزم و خانوم شایسته

    من چون دارم توی موسیقی فعالیت میکنم

    امروز صبح باید مراقب خواهرم می‌بودم

    خوابیده بود نمی‌تونستم تنهاش بزارم

    گفتم چیکار کنم؟امدم تئوری موسیقی کار کردم

    خیلی احساس خوبی بهم داد واقعأ

    چون نجوا ها داشت می‌گفت حالا که زود بیدار شدی و میخواستی ساز بزنی ببین چی شده حالا باید مراقب خواهرت باشی

    من گفتم تو دل هر اتفاق به ظاهر بد یه خیریتی هست و حتمأ به نفع من میشه

    آمدم گفتم حالا که نمیتونم کار عملی انجام بدم

    تئوری انجام میدم

    اتفاقی که افتاد این بود که اون مطالبی که کار کردم برام قابل فهم نبود قبلأ اما امروز به خوبی درکشون کردم

    خدایا شکرت

    فقط توجهم رو از ما خواسته برداشتم همین

    گفتم مهم نیست چی پیش امده

    من وظیفه ذهنمو کنترل کنم همین

    سپاس گزار خداوندم که تو این مسیر با شما خوبان هستم

    یاحق

    میانگین امتیاز به دیدگاه بین 4 رای: