اگر میخواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، میتوانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.
بنام خدایی که خواستهای مارو مشنوه و برآورده میکنه اگر با ذهنمون جلوش رو نگیریم
سلام خدا قوت به استاد پرانرژی و خانم مریم شایسته
و سلام به تمامی دانشجوهای سایت الهی
بازی بازیه ذهنه
به هر چیزی توجه کنی از اصل و اساس همون رو وارد زندگیت میکنی
انسان در روز 61 هزار فکر همون توجه است میکنه
به چی توجه میکنی به گذشته به بدبختی های گذشته همون رو زنده و فعال میکنی یا به نعمتها یی که داری یا به گذشتی که روزهای خوب بودن توجه میکنی و انرژی میگیری
باید بفهمی بدونی آگاهانه تو ذهنت به چی قدرت میدی اگر فکر میکنی کسی تو رو جادو کرده باید دعا باز کنم یا فکر میکنی که افسردگی دارم باید پیش دکتر روانشناس برم قرص بده مشاوره بده به عوامل بیرونی قدرت میدی اگر با دورهای استاد کار میکنی و باور کردی و تمرین میکنی و عمل میکنی باید 100درصد حالت از درون خوب باشه استاد کلید اصلی رو داره آموزش میده به یاد بیاری که خودت خالق 100 درصد زندگی خودت هستی نه عوامل بیرونی خودت بشی دکتر خودت مشاوره خودت در تمام زمینه ها ی زندگیت تو کامنتها میخوندم استاد همه صحبت ها رو تایید میکنم اسمم نمیبرم ولی دولتها و عوامل بیرونی تو زندگی تاثیر دارند نمیشه کتمان کرد من رو خودم دارم کار میکنم ولی نتیجه مالی نگرفتم آره تو نگرفتی برای اینکه باور نکردی برای اینکه دنبال نتایج هستی موفقیت و زندگی کردن رو گذاشتی رو نتایج تو باور کن تو لذت ببر از مسیر زندگی با همونی که داری حال کن سپاسگزاری کن آگاهانه کنترل ذهن کن به چی توجه میکنی 100 رو بذار رو خودت احساس رو خوب کن در طی مسیر نعمتها ثروت سلامتی به راحتی وارد زندگیتون میشه تا زمانی که حالم بده باید برم دکتر تا حالم رو خوب کنه همینه اگر وصل به انرژی خدا وصل به انرژی منبع و حالت از درون با خودت خوبه با خودت در صلحی و از تنهایی خودت لذت میبری و امدی به این دنیای مادی خودت رو تجربه کنی لذت ببری و شاد باشی و هم جهت با جریان خداوند در مسیر درست هستی با قدرت حرکت کن تمام دورهای استاد سر منشأ توحید توحید وصل شدن از درون و هماهنگی ذهن و روح به انرژی خدا و خودت رو شناختی خدا رو میشناسی
یادم اومد که یه همسایه داشتیم بهایی بودن و یه روز رفتم خونه شون دیدم توی کپسول ها رو خالی میکنند و پودر پسته میریزند گفتم واسه چیه گفت یکی از آشنایان اعتیاد داره و مواد مصرف میکنه و الان خماره و رفته دکتر بهش قرص داده داده حالا من نمیدونم که چطور هدایت شدن کپسولها رو توش پودر پسته بریزند و دادند مصرف کرد و اکی شد همه چی بازی ذهنه در صورتی که داخل کپسولها که به کسی اعتیاد داشته پودر پسته ریخته بودن و خودش فکر کرده بود مربوط به درمان اعتیادش این بازی ذهنه اگه مشهوری اگه کارخونه داری اگه مقام داری اگه ثروتمندی همه اینها توهمه ذهنه اما اگر عاشقی وصل به انرژی منبع الهی و هم جهت با جریان خداوند هستی این اصله وقتی که وصل باشی از قلبت درونت به راحتی به سادگی به آسانی نعمت و ثروت طبیعی و بدیهی وارد زندگیت میشه چونکه قانون جهان خیلی ساده ست ذهن پیچیده میکنه احساس خوب =اتفاقات خوب و کسی که دورهای استاد رو دنبال میکنه و نتیجه اونجور که میخاد نشده به خاطر اینکه باور نکرده باید تمرینات و کد ها رو خوب بزنه تکامل رو رعایت کنه عجله نکنه مسابقه نده مقایسه نکنه مومنتوم مثبت رو روتین مستمر نگه دار و نتایج خودش میاد سپاسگزارم از استاد عزیزم بابت این آگاهی مجی انرژی کرج ماهدشت
من یه بازه ای با استاد جلو رفتم و نتایج چشمگیر فوق العاده ای داشتم بعدش باز جدا افتادم و رفتم سمت توسعه فردی و ادم های مختلف و گرفتن کوچ و دقیقا ریختن زخم های بچگی و مباحث گذشته و زخم های کودکی
واقعا حالم بد کرده که هیچ
بلکه تنها ترم کرده
اصلا شرایط مطلوب و خوبی ندارم
میخوام چندین نفر رو بزارم کنار
دوستی ام با مهدیه و همسرش تموم کنم
دوستی ام با زهرا تموم کنم
میخوام خودمم ببندم به فایل های استاد و برگردم به مسیر قبلی که داشتم
تنها کسی که واقعا توی بیزینس برام مفید بوده و توی زندگی و حس و حالم اثر داشته تا اینجا استاد عباس منش بوده.
امروز 30 آذر 1404 هست به خودم قول میدم این بازی رو تموم کنم و دیگه دور و بر ادم های توسعه فردی و کوچ و … نرم
با عرض سلام وادب خدمت دوستان هم فرکانسی و استاد خوبم
منم به نوبه خودم عرض کنم که اگرتا حالا قوانین و فایل استاد عزیزم آشنا نبودیم آره میشه به گذشته فکر کرد ولی اگر چند وقتی هست با آثار و فایلهای این عزیز بزرگوار آشنا شدید اصلا و اصلا و اصلا نباید یه لحظه هم دنده عقب گرقت و گذشته رو کنکاش کنید بابا فقط تو حال لذت ببرید، الان من حدودا 2 سال هست فقط در حال زندگی ام رو جلو میبرم و همیشه ثروت برام میاد همیشه سلامتی دارم همیشه اطرافم خوبه ، چون خودم همیشه احساسم رو خوب نگه میارم تا جایی که بتونم و توکل بر خدا می کنم و همه چیزم حل شده است امسال از اولین لحظه تحویل سال 1404 زندگی ام به طور شگفتی همیشه حسابم پر پول هست و همه چیز به آسانی وراحتی برام ایجاد میشه ، ولی قبلا اینوری نبود اگر واقعا تمرکز رو بزاری رو چیزی قشنگ و خوبی حتما خوبی و شگفتی داری
با. تشکر از دوست خوبم خانم جهانگیری و تمرکزی که داشت خودش رو به خوبی رساند و این هم برای همه دوستان حتی استاد هم رو به یه آگاهی رساند
بی نهایت از خدواند عزیزم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
از استاد هنرمندم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
از خودم که وجود دارم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم از همه کسانی که در جهان هستی هستند و تلاش و کوشش می کنند برای درست بودن ، مثل اینکه همشون برای من کار می کنن که هر لحظه رو شاد و شاد و شادم
استاد عباسمنش سپاسگزارم بابت این فایل زیبا و آموزنده
یه سوالی داشتم آیا تفکر کردن درباره افکار و باورهایی که از گذشته در بچگی از خانواده و اطرافیان و جامعه گرفتیم هم شامل صحبت هایی که کردند میشه؟
مثلا سوالات خودشناسی که از خودمان سوال میکنم درباره باورهای مالی، عاطفی ،و غیره
من وقتی این سوالات رو از خودم میپرسم میرم تو کذشته که مثلا پدرم همیشه میگفت پول به سختی بدست میاد و نگه داشتن پول و خرج نکردن سختتره اولش ناراحت میشم که این چه باورهایی بوده که پدرم به خورد من داده
ولی بعدش میگم پدرم بهترین چیزی که میدونسته بهم یاد داده و میام یه باور مثبت و سازنده جایگزین میکنم و مدام با خودم تکرار میکنم
آیا این روش آدم رو طبق صحبتهای استاد خوب نیست یا من بد متوجه شدم
چون بهرحال پیدا کردن باورها مون ما رو به گذشته میبره و شاید یه مواقعی هم ناراحت بشیم
ممنونم به خاطر توضیحات کامل وجامعی که از مسائل و کامنتها پیدا میکنید و همه چیز رو باز میکنید که ابهامات از بین بره . استاد عزیزم یه سوال ذهن منو به شدت درگیر کرده و خیلی از مواقع دچار تصمیمات احساسی میشه . توی تمام دوره هایی که از شما شنیدم نیت ومقصد اینه که به احساس خوب برسیم و با این احساس در مومنتوم مثبت قرار بگیریم ولی گاهی به خاطر خالص نبودن این فرکانس و باورهای نهفته درگیر تضادهایی میشیم . مشکل من این مسئله هست که تفاوت بین اعراض کردن و تصمیم گرفتن و باور سازی رو متوجه نمیشم . بذارید با مثال توضیح بدم . مثلا من پارتنری دارم که روابط ما وقتی با هم هستیم عالیه . یعنی از 100میتونم 80بدم . با تمام تفاوت هایی که داریم . ولی مسئله اینجاست که وقتی از هم جدا میشیم ذهن منطقی من فعال میشه . که چرا رابطه ما در حد دوستی مونده . چرا با اینکه وقتی نزدیک هم هستیم و روابط مون خوبه شرایط جور نمیشه که این رابطه دائمی بشه و همیشه پیش هم باشیم . یک سری از رفتارهای ایشون منو به شدت مجاب میکنه از رابطه بیام بیرون ولی از طرفی اون حس عالی که با هم داریم رو نمیتونم فراموش کنم . با خودم میگم اگر قراره رابطه بدی بشه پس چرا الان اینقدر خوبه ؟ ترس های آینده ام از رفتارهای ایشون اجازه جدی شدن رابطه رو نمیده ولی رابطه عاطفی قشنگمون هم اجازه جدا شدن نمیده ؟ با خودم میگم اگر رابطه جدی بشه و بعدا این رفتارهای ناحالب این فرد بیسیک و پترن ایشون باشه من نمیتونم رابطه خوبی داشته باشم . در واقع استاد تفاوت بین پترن رفتار آدم ها رو نمیفهمم با مواردی که هم شما هم دوستان میگن که آدم ها رفتارشون تغییر میکنه اگر ما تغییر کنیم . نمیدونم منظورم رو رسوندم اما اگر لطف کنید توضیحی درباره این موارد بدید سو برداشت خیلی از دوستان از بین میره .
ضمن تشکر از ثبت دیدگاهی که صمیمانه با ما به اشتراک گذاشتید،و آرزوی صحت و سلامتی برای شما و خواهر ارزشمندتان،با توجه به اینکه روز های آغازینی هست که به این سایت الهی و این سرزمین خدایی قدم گذاشتهاید،لازم دانستم که ورودتان را خیر مقدم عرض نموده و چند نکته ظریف را خدمتتان تقدیم نمایم:
1- خیلی مناسب است که پیش از شنیدن و دیدن فایلها،
ابتدا متن توضیحات آن را مطالعه و در صورتیکه برای فایل مورد نظر تمرینی آورده شده،آن تمرین هم مد نظر قرار گرفته و انجام گردد.
2- شرط موفقیت و ایجاد حال خوب که به دنبالش اتفاقات خوب خواهد آمد،حضور مستمر و فعالیت دائمی در این سرزمین خدایی است.
چنانکه خود من به طور مثال هر زمان که این نکته مهم را عمل نکردم،دچار آفاتش شدم.
3- از مطالعه دیدگاه های دیگران خصوصا شاگرد زرنگ های این سایت الهی خودتان را بهرهمند نموده و جزو یکی از امور دائمیتان شود!!!
4- عقل کل را خیلی سفارش میکنم،چون خود استاد نسبت به این قسمت خیلی خیلی تاکید داشتهاند.
5-از همهی فایلهای دانلودی استاد چون دری گرانبها و گوهری ارزشمند بادقت و وسواس دیدن نموده و مطالب ارزشمندشان را چراغ راهتان قرار بده!!!
در پایان ضمن پوزش که مطول و طولانی نوشتم،برایتان و برای همه و نیز برای خودم از خداوند مهربان سلامتی شادی خوشبختی ثروت و سعادت در دنیا و آخرت خواستارم و به دستان قدر قدرتش میسپارمتان خدانگهدار.
سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته عزیز و همه دوستان الهی
این فایل مصداق همون جمله معروف شماست استادجان که به هر آنچه توجه کنی از جنس از اصل و اساس اون موضوع وارد زندگیت میشه
این توجه به شکل های مختلف میتونه باشه:
دلسوزی جنگیدن درد و دل کردن غیبت صحبت کردن دیدن و شنیدن غور زدن گلایه کردن انتقاد کردن _ بحث کردن و بدتر اینکه ما برای خوب شدن حالمون جستجو کنیم گذشته رو تا علت رو بفهمیم که مثلا پروسه درمان رو تازه شروع کنیم که در حین بهم زدن لجن های گذشته گند و بو تازه بلند میشه و اوه اوه دیگه ، حالمون که خوب نمیشه هیچ ، گلاب به روی همگی ، بالا هم میاریم :) والاااا
من تو عمرم فقط یک بار دفتر مشاوره یک جلسه رفتم که تو اون یک جلسه باید همه مسائل رو برای اون خانم توضیح میدادم که این کار انرژی زیادی ازم گرفت که بعدش ترجیح دادم نرم
البته به اجبار هم شده که رفتم که نتیجه همه اون صحبتها شده بود توجه به ناخواسته ها و راضی کردن یکی دیگه یا تغییر کردن خودم برای یه نفر دیگه
استاد اینکه شما همیشه با تاکید میگید باید ورودیهامونو کنترل کنیم اصلِ اصله
اما متاسفانه ما یادمون میره ورودی های ذهنمون رو کنترل کنیم و خیلی راحت فیلتر رو برمیداریم به راحتی قاطی موضوعات نادلخواه میشیم به خاطر همدردی به خاطر همرنگ جماعت شدن به خاطر مورد انتقاد قرار نگرفتن بخاطر حرف مردم و الی ماشاءالله …..
خودمو دارم میگم استاد خیلی وقتا یادم میره میبینم وسط معرکه ام و انصافا کار خیلی سختیه
و قطعا خدا به شجاعان پاداش میدهد
راستش میخوام یه اتفاقی رو که جهان برام رقم زد به تازگی رو اینجا بنویسم تا یادم بمونه
چند روز پیش شهر دلبرجان بودم و با دخترعمه ایشون رفتیم تا بیرون و ایشون برای لیزر صورتش رفت به مکانِ مربوطه
قبلش یه صحبت کوچولو از یکی از دوستان چندسال پیشم شد که ایشون هم اون دوستم رو میشناخت و البته که من سالهاست دوستم رو ندیدم و دخترعمه گفت که جلسه قبل که رفته بودم لیزر اون دوستت هم اومده بود و اونجا دیدمش
خلاصه ما رفتیم اونجا و نشستیم منتظر تا نوبتشون بشه که یهو یه صدای آشنا بگوشم خورد که از در وارد شد و یه سلام به آدما کرد و یه سلام هم به من و برگشت و با مسئول اونجا صحبت کردن
من فقط نگاش میکردم یا منو واقعا نشناخت و متوجه نشد یا شد و به روی خودش نیاورد نمیدونم به فاصله دوسه نفر هم ردیف ما نشست
به دخترعمه گفتم شما که رفتی من صداش میزنم و متوجه اش میکنم
وقتی نوبت دخترعمه شد و بلند شد رفت بلافاصله مسئول اونجا هم که انگار باهش آشنا هم بود صداش و زد و رفت و مثل اینکه اون روز بعلت قطعی برق وقت کم داشت و از این دوست من خواست که امروز رو کنسیل کنه و در یه وقت دیگه بیاد و در کسری از ثانیه اون دوستم خداحافظی کرد و رفت و درست بعدش در همون لحظه دختر عمه هم اومد
و من الله اکبر از این همه جلال الله اکبر از این همه شکوه
خدای من ، من حتی فرصت نکردم صداش کنم یا بهتره بگم جهان نذاشت صداش کنم
من مات و مبهوت این موضوع بودم که من با صحبت کردن درمورد این دوست قدیمی، خودم رو در مدار دیدن ایشون قرار دادم اما جهان مدارها نگذاشت که من حتی باهاش صحبت کنم حتی زمانی هم که آگاهانه خواستم صداش کنم
و با خودم فکر کردم و گفتم حتما که خط فکری ما و فرکانسهای ما با هم خیلی فرق کرده که اینطوری رقم خورد و این موضوع و آگاه بودن در اون لحظه باعث شد به خیلی اتفاقات و آدمهای گذشته فکر کنم و علت قطع ارتباط با بعضی آدمها رو توسط جهان که ما فکر میکنیم طرد شدیم یا نادیده گرفته میشیم یا طرف خودشو میگیره و و به عینه بخاطر مدارهایی که ما توش هستیم درک کردم
بریم برای یه شکر گزاری جانانه از خدای دلبر
خدایا شکرت برای زنده بودنم برای نفس کشیدنم
برای فرصتی که بهم دادی تا تجربه کنم خودمو
تازه با تعقل به این جمله متوجه شدم چقدر بار معنایی داره
وقتی میگم خدایا شکرت که بهم یه فرصت دیگه دادی برای زنده بودن تا خودمو تجربه کنم یعنی :
من دوران کودکی و تجربه کردم مدرسه رفتن رو تجربه کردم اون سن و بودن در اون سن رو تجربه کردم و ازش عبور کردم
من 15 سالگی رو تجربه کردم دوران نوجوانی رو تجربه کردم و ازش عبور کردم
وقتی 20 سالم شد اون سن و سال جوانی رو تجربه کردم وقتی ازدواج کردم وقتی مادر شدم همه اونهارو تجربه کردم
بزرگ شدن بچه هام رو تجربه کردم لذت دیدن رشد بچهام رو تجربه کردم
وقتی به عدد 30 رسیدم زندگی در اون سن رو تجربه کردم حالا عدد 40 و اعظم در این سن رو تجربه میکنم و اگر باز هم بهم فرصت زندگی بدهی ای خدای دلبرم یعنی قراره باز زندگی کنم و اگرزندگی من در سن مثلا 20 سالگی تموم شده بود من تجربه مادر شدن چالشهای بزرگ کردن بچها رو نداشتم و اینها الان برای من یعنی یه فرصت، فرق اکنون من با اون وقتا فقط در دریافت آگاهی هاست ، الان تازه فهمیدم که من خالق زندگی خودمم هستم ، خالق تجربیات زندگی خودم من همون موقع هم خالق بودم فقط نمیدونستم ولی خداوند به من فرصت داد تا به این درک هم برسم که اعظم جان تو خالق زندگی و شرایط خودت هستی تو تو خالقی!!
خدایا ازت میخوام چشمانم را به روی نعمتهایی که در اختیار دارم برای خلق نعمتهای بیشتر و با کیفیت تر در زندگیم
ببینم حقایق زیبای زندگی ام را نه اینکه توجه کنم به حقایق نازیبایی که خودم با ناآگاهی در گذشته خلق کردم
زندگی من و فرصت زندگی من اکنون است کمکم کن در اکنون خودم لذت ببرم و توجه کنم به آنچه که اکنون دارم
ممنون و سپاسگزارم بابت سری فایل های جدیدی که به تازگی بر روی سایت قرار داده اید که من را مانند کودکی که میخوان ببرن پارک یا وسیله ی دوست داشتنی اش را بگیرند خوشحال میکند بابت تمام فایل های قبلی و فعلی و بعدی سپاس
سپاسگزار شما استاد عزیز بابت این فایل زیبا وآگاهی های فراوان اون در راستای تغییر شخصیتمون وتغییر دیدگاهمون در مورد اتفاقات وشرایطی که در هر لحظه از زندگیمون تجربه میکنیم،،هستم.
هر روز آگاهانه سعی میکنم شکر گزار نعمتهام واتفاقات زیبای زندگی ام باشم
چند روز قبل مهمونهایی رو دعوت کردم که سالیان قبل(سال 73) بدنبال قبولی من در دانشگاه ،،هر روز
برای آمد ورفت من ،با ماشین شخصی خودشون ،مسیر طولانی رو با من ومادرم همراهی میکردند، ما رو صبح زود از شهر ری به ولنجک میرسوندن وعصر مجدد میومدن دنبالمون وبمدت 2 ماه ،مهمون این خانواده بزرگوار بودیم وپذیرایی عالی ،آرامش وحال خوب رو درکنارشون تجربه کردیم وبدنبال رفتن من به خوابگاه کم کم مشغول درس شدم ومهاجرتهای متعدد به شهرستان های مختلف وتقریبا 30 سال گذشت وامسال از یکی از اقوام شنیدم که ایشون شرایط خاص جسمی براشون پیش اومده ،،،وبهم گفتن فقط باهاشون تماس بگیر واحوالپرسی کن!!! اگر فرصت سر زدن هم بهشون نداری!!
تماس گرفتم ورفتم منزلشون وباز احترام وپذیرایی قابل تحسین انجام شد،،آگاهانه به ویژگیهای مثبت همه افراد خانواده توجه کردم وبازگو کردم ودعوتشون کردم منزل خودم،،،از خواهر عزیزم کمک گرفتم وایشون بسیار خوش انرژی وهمه کار بلده در انجام پذیرایی خوب وبا کیفیت وهمچنان انرژی بالا وحال خوبش با حضور مهمونها ادامه داره،،،قبل از مهمونی از خداوند خواستم که انرژی وحال خوب طی این چند ساعت برقرار باشه وصحبت تو حاشیه نره وهمه مون حالمون خوب باشه،،،برکت ونعمت وفراوانی که تجربه کردم رو کامل در دفترم نوشتم
خدایا شکرت بابت مهمونی که خودت مدیریت کردی وهمه حال خوب رو تجربه کردیم
خدایا شکرت بابت حضور مهمونهای خوش انرژی وسپاسگزاری که بعد از سالیان که دیدار مجددشون رخ داده ،احساس میکنم برای حال خوب من وحد ومرزها احترام قائل هستند وآگاه به دیدن زیبایی ها هستند،،براحتی همکاری میکنند،،هدیه های بسیار زیبا وخوش رنگ وبا کیفیتی برای پسرم وخودم آوردن،،که فراوانی رو بهم یادآوری میکنه
خدایا شکرت بابت توانمندی خواهرم وتهیه سالاد وغذاهای خوشمزه وخلاقیت دیزاین زیبای خونه وبخشیدن وسایل اضافی وجایگزین کردن وسایل جدیدی که داشتم واستفاده نمیکردم که چقدر خیر وبرکت رو این جابجایی رقم زد
خدایا شکرت که با حل کردن مسئله،، ترس از آمد ورفت بدنبال تمرکز بر نازیبایی ها وقضاوتهای ذهنی
که قبلا داشتم،،براحتی در کنار این مهمونهای عزیز
فراوانی که در زندگی ام در همه زمینه ها وجود داره رو بهتر میبینم وآگاهانه تر سعی میکنم در زمان حال حضور داشته باشم ودیگران وخودم رو همانطور که هستیم بپذیرم وشکر گزار زیبایی ها وتفاوتهامون و شکر گزارنعمتهای بدنبال این تفاوت دیدگاه باشم ودرک کنم
که تغییر دیدگاهم در هر اتفاقی از زندگی ام، چقدر میتونه بهم آرامش بده ومن رو بزرگتر کنه
سلام دوست عزیز وخوشحالم که شماهم به گروه عباسمنشیهاپیوستین
درسته استادگفتن فلانی ازم پول قرض گرفت بهم پس نداد برام ذرس شدکه باردیگه اگراین اتفاق افتادودیگربارپول قرض خواست بهش ندم صدرصددرس که داره واینکه خوداستادچندین باردرفایلهای مختلف گفتن که من آدمی بودم باباورهای اشتباه دربیشترموضوعات بخصوص درموردپول وگفتن شایدالان هم باورهای اشتباه دارم که بعدهامتوجه وجودانهامیشم و به اندازه ایی که روی باورهامون کارکنیم به همون اندازه ثروت ونعمتهاواردزندکیمون میشم و به همان اندازه ایی که باورهامون تغییرمیکنندآدمهای اطرافمون هم تغییرمیکنند این اتفاق اینکه یه نفرازمون پول گرفت وپس ندادیه زمانی این اتفاق افتادصدرصدبه باورهاوفرکانس اون زمان بوداماوقتی باورهای ماوفرکانس ماتغییرکنه صدرصداون ادم یاآدمی شبیه به اون سمت مانمیادواگربیادحتماادم خوش حسابی درمیادچراچون باورهامون تغییرکردن فرکانسمون تغییرکرده این یک طرف قضیه وطرف دیگرقضیه اینکه استادگفتن اگریه قضیه یه مسیله ایی چندین بارتکرارمیشه بایدریشه یابی کنیم وببینیم کجای باورهلمون مشکل داره که این مسیله مدام داره تکرارمیشه منظورازدرس گرفتن اینکه چه چیزی رومیخوادبمابفهمونه میخوادبگه کجای باورهامون مشکل داره که استادفایل های پیداکردن الگوهای تکرارشونده بصورت رایگان روی سایت گذاشتن که برامشکلاتی که مدام تکرارمیشوندوبایدریشه یابیشون کنیم.
بنام خدایی که خواستهای مارو مشنوه و برآورده میکنه اگر با ذهنمون جلوش رو نگیریم
سلام خدا قوت به استاد پرانرژی و خانم مریم شایسته
و سلام به تمامی دانشجوهای سایت الهی
بازی بازیه ذهنه
به هر چیزی توجه کنی از اصل و اساس همون رو وارد زندگیت میکنی
انسان در روز 61 هزار فکر همون توجه است میکنه
به چی توجه میکنی به گذشته به بدبختی های گذشته همون رو زنده و فعال میکنی یا به نعمتها یی که داری یا به گذشتی که روزهای خوب بودن توجه میکنی و انرژی میگیری
باید بفهمی بدونی آگاهانه تو ذهنت به چی قدرت میدی اگر فکر میکنی کسی تو رو جادو کرده باید دعا باز کنم یا فکر میکنی که افسردگی دارم باید پیش دکتر روانشناس برم قرص بده مشاوره بده به عوامل بیرونی قدرت میدی اگر با دورهای استاد کار میکنی و باور کردی و تمرین میکنی و عمل میکنی باید 100درصد حالت از درون خوب باشه استاد کلید اصلی رو داره آموزش میده به یاد بیاری که خودت خالق 100 درصد زندگی خودت هستی نه عوامل بیرونی خودت بشی دکتر خودت مشاوره خودت در تمام زمینه ها ی زندگیت تو کامنتها میخوندم استاد همه صحبت ها رو تایید میکنم اسمم نمیبرم ولی دولتها و عوامل بیرونی تو زندگی تاثیر دارند نمیشه کتمان کرد من رو خودم دارم کار میکنم ولی نتیجه مالی نگرفتم آره تو نگرفتی برای اینکه باور نکردی برای اینکه دنبال نتایج هستی موفقیت و زندگی کردن رو گذاشتی رو نتایج تو باور کن تو لذت ببر از مسیر زندگی با همونی که داری حال کن سپاسگزاری کن آگاهانه کنترل ذهن کن به چی توجه میکنی 100 رو بذار رو خودت احساس رو خوب کن در طی مسیر نعمتها ثروت سلامتی به راحتی وارد زندگیتون میشه تا زمانی که حالم بده باید برم دکتر تا حالم رو خوب کنه همینه اگر وصل به انرژی خدا وصل به انرژی منبع و حالت از درون با خودت خوبه با خودت در صلحی و از تنهایی خودت لذت میبری و امدی به این دنیای مادی خودت رو تجربه کنی لذت ببری و شاد باشی و هم جهت با جریان خداوند در مسیر درست هستی با قدرت حرکت کن تمام دورهای استاد سر منشأ توحید توحید وصل شدن از درون و هماهنگی ذهن و روح به انرژی خدا و خودت رو شناختی خدا رو میشناسی
یادم اومد که یه همسایه داشتیم بهایی بودن و یه روز رفتم خونه شون دیدم توی کپسول ها رو خالی میکنند و پودر پسته میریزند گفتم واسه چیه گفت یکی از آشنایان اعتیاد داره و مواد مصرف میکنه و الان خماره و رفته دکتر بهش قرص داده داده حالا من نمیدونم که چطور هدایت شدن کپسولها رو توش پودر پسته بریزند و دادند مصرف کرد و اکی شد همه چی بازی ذهنه در صورتی که داخل کپسولها که به کسی اعتیاد داشته پودر پسته ریخته بودن و خودش فکر کرده بود مربوط به درمان اعتیادش این بازی ذهنه اگه مشهوری اگه کارخونه داری اگه مقام داری اگه ثروتمندی همه اینها توهمه ذهنه اما اگر عاشقی وصل به انرژی منبع الهی و هم جهت با جریان خداوند هستی این اصله وقتی که وصل باشی از قلبت درونت به راحتی به سادگی به آسانی نعمت و ثروت طبیعی و بدیهی وارد زندگیت میشه چونکه قانون جهان خیلی ساده ست ذهن پیچیده میکنه احساس خوب =اتفاقات خوب و کسی که دورهای استاد رو دنبال میکنه و نتیجه اونجور که میخاد نشده به خاطر اینکه باور نکرده باید تمرینات و کد ها رو خوب بزنه تکامل رو رعایت کنه عجله نکنه مسابقه نده مقایسه نکنه مومنتوم مثبت رو روتین مستمر نگه دار و نتایج خودش میاد سپاسگزارم از استاد عزیزم بابت این آگاهی مجی انرژی کرج ماهدشت
در هر شرایطی وصل به انرژی خداوند و پر انرژی باشید
من یه بازه ای با استاد جلو رفتم و نتایج چشمگیر فوق العاده ای داشتم بعدش باز جدا افتادم و رفتم سمت توسعه فردی و ادم های مختلف و گرفتن کوچ و دقیقا ریختن زخم های بچگی و مباحث گذشته و زخم های کودکی
واقعا حالم بد کرده که هیچ
بلکه تنها ترم کرده
اصلا شرایط مطلوب و خوبی ندارم
میخوام چندین نفر رو بزارم کنار
دوستی ام با مهدیه و همسرش تموم کنم
دوستی ام با زهرا تموم کنم
میخوام خودمم ببندم به فایل های استاد و برگردم به مسیر قبلی که داشتم
تنها کسی که واقعا توی بیزینس برام مفید بوده و توی زندگی و حس و حالم اثر داشته تا اینجا استاد عباس منش بوده.
امروز 30 آذر 1404 هست به خودم قول میدم این بازی رو تموم کنم و دیگه دور و بر ادم های توسعه فردی و کوچ و … نرم
بیام توی مسیر اصلی که استاد گفتن
بیام روی بخش های تمرکز کنم که خوبن
با عرض سلام وادب خدمت دوستان هم فرکانسی و استاد خوبم
منم به نوبه خودم عرض کنم که اگرتا حالا قوانین و فایل استاد عزیزم آشنا نبودیم آره میشه به گذشته فکر کرد ولی اگر چند وقتی هست با آثار و فایلهای این عزیز بزرگوار آشنا شدید اصلا و اصلا و اصلا نباید یه لحظه هم دنده عقب گرقت و گذشته رو کنکاش کنید بابا فقط تو حال لذت ببرید، الان من حدودا 2 سال هست فقط در حال زندگی ام رو جلو میبرم و همیشه ثروت برام میاد همیشه سلامتی دارم همیشه اطرافم خوبه ، چون خودم همیشه احساسم رو خوب نگه میارم تا جایی که بتونم و توکل بر خدا می کنم و همه چیزم حل شده است امسال از اولین لحظه تحویل سال 1404 زندگی ام به طور شگفتی همیشه حسابم پر پول هست و همه چیز به آسانی وراحتی برام ایجاد میشه ، ولی قبلا اینوری نبود اگر واقعا تمرکز رو بزاری رو چیزی قشنگ و خوبی حتما خوبی و شگفتی داری
با. تشکر از دوست خوبم خانم جهانگیری و تمرکزی که داشت خودش رو به خوبی رساند و این هم برای همه دوستان حتی استاد هم رو به یه آگاهی رساند
بی نهایت از خدواند عزیزم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
از استاد هنرمندم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
از خودم که وجود دارم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم از همه کسانی که در جهان هستی هستند و تلاش و کوشش می کنند برای درست بودن ، مثل اینکه همشون برای من کار می کنن که هر لحظه رو شاد و شاد و شادم
با تشکر از سایت شگفت انگیزم
به امید هستی های عالی و عالی و عالی تر برای همه
سلام و عرض ادب خدمت استاد عباسمنش
و دوستان عزیز
استاد عباسمنش سپاسگزارم بابت این فایل زیبا و آموزنده
یه سوالی داشتم آیا تفکر کردن درباره افکار و باورهایی که از گذشته در بچگی از خانواده و اطرافیان و جامعه گرفتیم هم شامل صحبت هایی که کردند میشه؟
مثلا سوالات خودشناسی که از خودمان سوال میکنم درباره باورهای مالی، عاطفی ،و غیره
من وقتی این سوالات رو از خودم میپرسم میرم تو کذشته که مثلا پدرم همیشه میگفت پول به سختی بدست میاد و نگه داشتن پول و خرج نکردن سختتره اولش ناراحت میشم که این چه باورهایی بوده که پدرم به خورد من داده
ولی بعدش میگم پدرم بهترین چیزی که میدونسته بهم یاد داده و میام یه باور مثبت و سازنده جایگزین میکنم و مدام با خودم تکرار میکنم
آیا این روش آدم رو طبق صحبتهای استاد خوب نیست یا من بد متوجه شدم
چون بهرحال پیدا کردن باورها مون ما رو به گذشته میبره و شاید یه مواقعی هم ناراحت بشیم
دوستان سپاسگزار میشم کسی راهنمایی کنه
سلام خدمت استاد عزیزم و دوستان گلم .
ممنونم به خاطر توضیحات کامل وجامعی که از مسائل و کامنتها پیدا میکنید و همه چیز رو باز میکنید که ابهامات از بین بره . استاد عزیزم یه سوال ذهن منو به شدت درگیر کرده و خیلی از مواقع دچار تصمیمات احساسی میشه . توی تمام دوره هایی که از شما شنیدم نیت ومقصد اینه که به احساس خوب برسیم و با این احساس در مومنتوم مثبت قرار بگیریم ولی گاهی به خاطر خالص نبودن این فرکانس و باورهای نهفته درگیر تضادهایی میشیم . مشکل من این مسئله هست که تفاوت بین اعراض کردن و تصمیم گرفتن و باور سازی رو متوجه نمیشم . بذارید با مثال توضیح بدم . مثلا من پارتنری دارم که روابط ما وقتی با هم هستیم عالیه . یعنی از 100میتونم 80بدم . با تمام تفاوت هایی که داریم . ولی مسئله اینجاست که وقتی از هم جدا میشیم ذهن منطقی من فعال میشه . که چرا رابطه ما در حد دوستی مونده . چرا با اینکه وقتی نزدیک هم هستیم و روابط مون خوبه شرایط جور نمیشه که این رابطه دائمی بشه و همیشه پیش هم باشیم . یک سری از رفتارهای ایشون منو به شدت مجاب میکنه از رابطه بیام بیرون ولی از طرفی اون حس عالی که با هم داریم رو نمیتونم فراموش کنم . با خودم میگم اگر قراره رابطه بدی بشه پس چرا الان اینقدر خوبه ؟ ترس های آینده ام از رفتارهای ایشون اجازه جدی شدن رابطه رو نمیده ولی رابطه عاطفی قشنگمون هم اجازه جدا شدن نمیده ؟ با خودم میگم اگر رابطه جدی بشه و بعدا این رفتارهای ناحالب این فرد بیسیک و پترن ایشون باشه من نمیتونم رابطه خوبی داشته باشم . در واقع استاد تفاوت بین پترن رفتار آدم ها رو نمیفهمم با مواردی که هم شما هم دوستان میگن که آدم ها رفتارشون تغییر میکنه اگر ما تغییر کنیم . نمیدونم منظورم رو رسوندم اما اگر لطف کنید توضیحی درباره این موارد بدید سو برداشت خیلی از دوستان از بین میره .
ممنونم از شما
به نام خداوندمهربان وخالق زیبایی ها
باسلام وعرض ادب واحترام
خدمت استادعباس منش ارجمند
وهمراهان گرامی
ازخداوندعزیزوبزرگ بی نهایت سپاسگزارم که مرابه واسطه یک انسان کامل وعالی به این سایت ارزشمندهدایت کرد
چندین بارفایل هاراگوش کردم ومرورکردم
وتصمیم گرفتم بایاری خداکامنت بنویسم
من همیشه ودرهمه حال ازخدای مهربانم کمک ویاری خواستم تازیبایی هاوخوبی هاروببینم ودرگفتارورفتارم صداقت داشته باشم وشکرگزارنعمت های خداجانم باشم
ودست خداومعجزه های خداروروتوزندگیم حس کردم
اوایل بهمن ماه 1403خواهرزاده ام به من زنگ زد گفت برم خونشون پیش مادرم باشم تاخواهرم بخاطراینکه کسالت داشت ازنزدپزشک برگرده
وقتی خواهرم برگشت باچشمان گریان گفت دکترگفت افسردگی گرفتم درحالی که ناراحت بودم
گفتم خدابزرگه هیچی نیست فکروخیال نکن همسرخوب داری بچه های سالم داری
به قول استادمتاسفانه به خاطرتشخیص وداروهای اشتباه دکترخواهرم سه بارتاپای مرگ رفت چندهفته بیمارستان بستری شدوخدانجاتش داد
همیشه میگفتم غصه نخورخداروشکرکن خداهست همسروفرزندانت هستن
وحواسشون بهت هست فکرهای منفی نکن
خودت بایدسعی کنی حالتوخوب کنی
درحالی که همه خانواده ناراحت ونگران بودیم چون زوربه روز حالش بدترمی شدومادرم بیشترازهمه غصه میخورد
من میگفتم مامان غصه نخورخداروشکرکن همسرش کنارش هست وتنهاش نمیگذاره
خداحفظش کنه دخترهاش هستن ودرکش میکنن به لطف خدا وباپیگیری های همسرمهربونش یک پزشک عالی توتهران معرفی کردند وباچندبارمراجعه خداروشکرحالش بهترمیشه خداروهزاران مرتبه شکرمیکنم وباتمام وجودم حسش میکنم و
عاشقانه می پرستمش خداشفای خواهرم روداد خداکمکش کرد وخداخواست که خوب بشه
خدادرهمه حال مراقب ماست ودرحریم امنش حفظمان میکند
ازخداوندمهربونم برای همه سربلندی سعادتمندی وثروتمندی آرزومندم
سلام به مهری خانم خواهر عزیز و گرانقدرم.
ضمن تشکر از ثبت دیدگاهی که صمیمانه با ما به اشتراک گذاشتید،و آرزوی صحت و سلامتی برای شما و خواهر ارزشمندتان،با توجه به اینکه روز های آغازینی هست که به این سایت الهی و این سرزمین خدایی قدم گذاشتهاید،لازم دانستم که ورودتان را خیر مقدم عرض نموده و چند نکته ظریف را خدمتتان تقدیم نمایم:
1- خیلی مناسب است که پیش از شنیدن و دیدن فایلها،
ابتدا متن توضیحات آن را مطالعه و در صورتیکه برای فایل مورد نظر تمرینی آورده شده،آن تمرین هم مد نظر قرار گرفته و انجام گردد.
2- شرط موفقیت و ایجاد حال خوب که به دنبالش اتفاقات خوب خواهد آمد،حضور مستمر و فعالیت دائمی در این سرزمین خدایی است.
چنانکه خود من به طور مثال هر زمان که این نکته مهم را عمل نکردم،دچار آفاتش شدم.
3- از مطالعه دیدگاه های دیگران خصوصا شاگرد زرنگ های این سایت الهی خودتان را بهرهمند نموده و جزو یکی از امور دائمیتان شود!!!
4- عقل کل را خیلی سفارش میکنم،چون خود استاد نسبت به این قسمت خیلی خیلی تاکید داشتهاند.
5-از همهی فایلهای دانلودی استاد چون دری گرانبها و گوهری ارزشمند بادقت و وسواس دیدن نموده و مطالب ارزشمندشان را چراغ راهتان قرار بده!!!
در پایان ضمن پوزش که مطول و طولانی نوشتم،برایتان و برای همه و نیز برای خودم از خداوند مهربان سلامتی شادی خوشبختی ثروت و سعادت در دنیا و آخرت خواستارم و به دستان قدر قدرتش میسپارمتان خدانگهدار.
به نام خداوند جان آفرین
سلام به استاد عزیزم و خانم شایسته عزیز و همه دوستان الهی
این فایل مصداق همون جمله معروف شماست استادجان که به هر آنچه توجه کنی از جنس از اصل و اساس اون موضوع وارد زندگیت میشه
این توجه به شکل های مختلف میتونه باشه:
دلسوزی جنگیدن درد و دل کردن غیبت صحبت کردن دیدن و شنیدن غور زدن گلایه کردن انتقاد کردن _ بحث کردن و بدتر اینکه ما برای خوب شدن حالمون جستجو کنیم گذشته رو تا علت رو بفهمیم که مثلا پروسه درمان رو تازه شروع کنیم که در حین بهم زدن لجن های گذشته گند و بو تازه بلند میشه و اوه اوه دیگه ، حالمون که خوب نمیشه هیچ ، گلاب به روی همگی ، بالا هم میاریم :) والاااا
من تو عمرم فقط یک بار دفتر مشاوره یک جلسه رفتم که تو اون یک جلسه باید همه مسائل رو برای اون خانم توضیح میدادم که این کار انرژی زیادی ازم گرفت که بعدش ترجیح دادم نرم
البته به اجبار هم شده که رفتم که نتیجه همه اون صحبتها شده بود توجه به ناخواسته ها و راضی کردن یکی دیگه یا تغییر کردن خودم برای یه نفر دیگه
استاد اینکه شما همیشه با تاکید میگید باید ورودیهامونو کنترل کنیم اصلِ اصله
اما متاسفانه ما یادمون میره ورودی های ذهنمون رو کنترل کنیم و خیلی راحت فیلتر رو برمیداریم به راحتی قاطی موضوعات نادلخواه میشیم به خاطر همدردی به خاطر همرنگ جماعت شدن به خاطر مورد انتقاد قرار نگرفتن بخاطر حرف مردم و الی ماشاءالله …..
خودمو دارم میگم استاد خیلی وقتا یادم میره میبینم وسط معرکه ام و انصافا کار خیلی سختیه
و قطعا خدا به شجاعان پاداش میدهد
راستش میخوام یه اتفاقی رو که جهان برام رقم زد به تازگی رو اینجا بنویسم تا یادم بمونه
چند روز پیش شهر دلبرجان بودم و با دخترعمه ایشون رفتیم تا بیرون و ایشون برای لیزر صورتش رفت به مکانِ مربوطه
قبلش یه صحبت کوچولو از یکی از دوستان چندسال پیشم شد که ایشون هم اون دوستم رو میشناخت و البته که من سالهاست دوستم رو ندیدم و دخترعمه گفت که جلسه قبل که رفته بودم لیزر اون دوستت هم اومده بود و اونجا دیدمش
خلاصه ما رفتیم اونجا و نشستیم منتظر تا نوبتشون بشه که یهو یه صدای آشنا بگوشم خورد که از در وارد شد و یه سلام به آدما کرد و یه سلام هم به من و برگشت و با مسئول اونجا صحبت کردن
من فقط نگاش میکردم یا منو واقعا نشناخت و متوجه نشد یا شد و به روی خودش نیاورد نمیدونم به فاصله دوسه نفر هم ردیف ما نشست
به دخترعمه گفتم شما که رفتی من صداش میزنم و متوجه اش میکنم
وقتی نوبت دخترعمه شد و بلند شد رفت بلافاصله مسئول اونجا هم که انگار باهش آشنا هم بود صداش و زد و رفت و مثل اینکه اون روز بعلت قطعی برق وقت کم داشت و از این دوست من خواست که امروز رو کنسیل کنه و در یه وقت دیگه بیاد و در کسری از ثانیه اون دوستم خداحافظی کرد و رفت و درست بعدش در همون لحظه دختر عمه هم اومد
و من الله اکبر از این همه جلال الله اکبر از این همه شکوه
خدای من ، من حتی فرصت نکردم صداش کنم یا بهتره بگم جهان نذاشت صداش کنم
من مات و مبهوت این موضوع بودم که من با صحبت کردن درمورد این دوست قدیمی، خودم رو در مدار دیدن ایشون قرار دادم اما جهان مدارها نگذاشت که من حتی باهاش صحبت کنم حتی زمانی هم که آگاهانه خواستم صداش کنم
و با خودم فکر کردم و گفتم حتما که خط فکری ما و فرکانسهای ما با هم خیلی فرق کرده که اینطوری رقم خورد و این موضوع و آگاه بودن در اون لحظه باعث شد به خیلی اتفاقات و آدمهای گذشته فکر کنم و علت قطع ارتباط با بعضی آدمها رو توسط جهان که ما فکر میکنیم طرد شدیم یا نادیده گرفته میشیم یا طرف خودشو میگیره و و به عینه بخاطر مدارهایی که ما توش هستیم درک کردم
بریم برای یه شکر گزاری جانانه از خدای دلبر
خدایا شکرت برای زنده بودنم برای نفس کشیدنم
برای فرصتی که بهم دادی تا تجربه کنم خودمو
تازه با تعقل به این جمله متوجه شدم چقدر بار معنایی داره
وقتی میگم خدایا شکرت که بهم یه فرصت دیگه دادی برای زنده بودن تا خودمو تجربه کنم یعنی :
من دوران کودکی و تجربه کردم مدرسه رفتن رو تجربه کردم اون سن و بودن در اون سن رو تجربه کردم و ازش عبور کردم
من 15 سالگی رو تجربه کردم دوران نوجوانی رو تجربه کردم و ازش عبور کردم
وقتی 20 سالم شد اون سن و سال جوانی رو تجربه کردم وقتی ازدواج کردم وقتی مادر شدم همه اونهارو تجربه کردم
بزرگ شدن بچه هام رو تجربه کردم لذت دیدن رشد بچهام رو تجربه کردم
وقتی به عدد 30 رسیدم زندگی در اون سن رو تجربه کردم حالا عدد 40 و اعظم در این سن رو تجربه میکنم و اگر باز هم بهم فرصت زندگی بدهی ای خدای دلبرم یعنی قراره باز زندگی کنم و اگرزندگی من در سن مثلا 20 سالگی تموم شده بود من تجربه مادر شدن چالشهای بزرگ کردن بچها رو نداشتم و اینها الان برای من یعنی یه فرصت، فرق اکنون من با اون وقتا فقط در دریافت آگاهی هاست ، الان تازه فهمیدم که من خالق زندگی خودمم هستم ، خالق تجربیات زندگی خودم من همون موقع هم خالق بودم فقط نمیدونستم ولی خداوند به من فرصت داد تا به این درک هم برسم که اعظم جان تو خالق زندگی و شرایط خودت هستی تو تو خالقی!!
خدایا ازت میخوام چشمانم را به روی نعمتهایی که در اختیار دارم برای خلق نعمتهای بیشتر و با کیفیت تر در زندگیم
ببینم حقایق زیبای زندگی ام را نه اینکه توجه کنم به حقایق نازیبایی که خودم با ناآگاهی در گذشته خلق کردم
زندگی من و فرصت زندگی من اکنون است کمکم کن در اکنون خودم لذت ببرم و توجه کنم به آنچه که اکنون دارم
الهی شکرت
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار
ممنون و سپاسگزارم بابت سری فایل های جدیدی که به تازگی بر روی سایت قرار داده اید که من را مانند کودکی که میخوان ببرن پارک یا وسیله ی دوست داشتنی اش را بگیرند خوشحال میکند بابت تمام فایل های قبلی و فعلی و بعدی سپاس
در پناه حق باشید.
به نام خداوند بخشنده ومهربان
سلام به اساتید عزیزم ودوستان خوبم
سپاسگزار شما استاد عزیز بابت این فایل زیبا وآگاهی های فراوان اون در راستای تغییر شخصیتمون وتغییر دیدگاهمون در مورد اتفاقات وشرایطی که در هر لحظه از زندگیمون تجربه میکنیم،،هستم.
هر روز آگاهانه سعی میکنم شکر گزار نعمتهام واتفاقات زیبای زندگی ام باشم
چند روز قبل مهمونهایی رو دعوت کردم که سالیان قبل(سال 73) بدنبال قبولی من در دانشگاه ،،هر روز
برای آمد ورفت من ،با ماشین شخصی خودشون ،مسیر طولانی رو با من ومادرم همراهی میکردند، ما رو صبح زود از شهر ری به ولنجک میرسوندن وعصر مجدد میومدن دنبالمون وبمدت 2 ماه ،مهمون این خانواده بزرگوار بودیم وپذیرایی عالی ،آرامش وحال خوب رو درکنارشون تجربه کردیم وبدنبال رفتن من به خوابگاه کم کم مشغول درس شدم ومهاجرتهای متعدد به شهرستان های مختلف وتقریبا 30 سال گذشت وامسال از یکی از اقوام شنیدم که ایشون شرایط خاص جسمی براشون پیش اومده ،،،وبهم گفتن فقط باهاشون تماس بگیر واحوالپرسی کن!!! اگر فرصت سر زدن هم بهشون نداری!!
تماس گرفتم ورفتم منزلشون وباز احترام وپذیرایی قابل تحسین انجام شد،،آگاهانه به ویژگیهای مثبت همه افراد خانواده توجه کردم وبازگو کردم ودعوتشون کردم منزل خودم،،،از خواهر عزیزم کمک گرفتم وایشون بسیار خوش انرژی وهمه کار بلده در انجام پذیرایی خوب وبا کیفیت وهمچنان انرژی بالا وحال خوبش با حضور مهمونها ادامه داره،،،قبل از مهمونی از خداوند خواستم که انرژی وحال خوب طی این چند ساعت برقرار باشه وصحبت تو حاشیه نره وهمه مون حالمون خوب باشه،،،برکت ونعمت وفراوانی که تجربه کردم رو کامل در دفترم نوشتم
خدایا شکرت بابت مهمونی که خودت مدیریت کردی وهمه حال خوب رو تجربه کردیم
خدایا شکرت بابت حضور مهمونهای خوش انرژی وسپاسگزاری که بعد از سالیان که دیدار مجددشون رخ داده ،احساس میکنم برای حال خوب من وحد ومرزها احترام قائل هستند وآگاه به دیدن زیبایی ها هستند،،براحتی همکاری میکنند،،هدیه های بسیار زیبا وخوش رنگ وبا کیفیتی برای پسرم وخودم آوردن،،که فراوانی رو بهم یادآوری میکنه
خدایا شکرت بابت توانمندی خواهرم وتهیه سالاد وغذاهای خوشمزه وخلاقیت دیزاین زیبای خونه وبخشیدن وسایل اضافی وجایگزین کردن وسایل جدیدی که داشتم واستفاده نمیکردم که چقدر خیر وبرکت رو این جابجایی رقم زد
خدایا شکرت که با حل کردن مسئله،، ترس از آمد ورفت بدنبال تمرکز بر نازیبایی ها وقضاوتهای ذهنی
که قبلا داشتم،،براحتی در کنار این مهمونهای عزیز
فراوانی که در زندگی ام در همه زمینه ها وجود داره رو بهتر میبینم وآگاهانه تر سعی میکنم در زمان حال حضور داشته باشم ودیگران وخودم رو همانطور که هستیم بپذیرم وشکر گزار زیبایی ها وتفاوتهامون و شکر گزارنعمتهای بدنبال این تفاوت دیدگاه باشم ودرک کنم
که تغییر دیدگاهم در هر اتفاقی از زندگی ام، چقدر میتونه بهم آرامش بده ومن رو بزرگتر کنه
سلامت وبرقرار ومصصم باشیم در این مسیر زیبا
ا
سلام دوست عزیز وخوشحالم که شماهم به گروه عباسمنشیهاپیوستین
درسته استادگفتن فلانی ازم پول قرض گرفت بهم پس نداد برام ذرس شدکه باردیگه اگراین اتفاق افتادودیگربارپول قرض خواست بهش ندم صدرصددرس که داره واینکه خوداستادچندین باردرفایلهای مختلف گفتن که من آدمی بودم باباورهای اشتباه دربیشترموضوعات بخصوص درموردپول وگفتن شایدالان هم باورهای اشتباه دارم که بعدهامتوجه وجودانهامیشم و به اندازه ایی که روی باورهامون کارکنیم به همون اندازه ثروت ونعمتهاواردزندکیمون میشم و به همان اندازه ایی که باورهامون تغییرمیکنندآدمهای اطرافمون هم تغییرمیکنند این اتفاق اینکه یه نفرازمون پول گرفت وپس ندادیه زمانی این اتفاق افتادصدرصدبه باورهاوفرکانس اون زمان بوداماوقتی باورهای ماوفرکانس ماتغییرکنه صدرصداون ادم یاآدمی شبیه به اون سمت مانمیادواگربیادحتماادم خوش حسابی درمیادچراچون باورهامون تغییرکردن فرکانسمون تغییرکرده این یک طرف قضیه وطرف دیگرقضیه اینکه استادگفتن اگریه قضیه یه مسیله ایی چندین بارتکرارمیشه بایدریشه یابی کنیم وببینیم کجای باورهلمون مشکل داره که این مسیله مدام داره تکرارمیشه منظورازدرس گرفتن اینکه چه چیزی رومیخوادبمابفهمونه میخوادبگه کجای باورهامون مشکل داره که استادفایل های پیداکردن الگوهای تکرارشونده بصورت رایگان روی سایت گذاشتن که برامشکلاتی که مدام تکرارمیشوندوبایدریشه یابیشون کنیم.
به امیددیدن کامنتهای پرازموفقیتتون